Naar aanleiding van de vele problemen met dit spel (vooral de PC versie) een topic waar we deze problemen kunnen bespreken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus
Het verwijderen van de blureffecten zorgde er bij mij voor dat het spel altijd crasht zodra ik in het menu kwam.evilpin0 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:19:
Het verwijderen van de Blur effecten leek bij mij het grootste stotteren op te lossen
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
[ Voor 5% gewijzigd door geert1 op 28-06-2015 11:20 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
[ Voor 25% gewijzigd door Yonix op 05-07-2015 19:07 ]
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Ze bedoelden volgende jaar.Bullettooth schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:21:
Waar blijft die beloofde augustus patch?
Weg
- leeg -
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Er wordt bij mij nog geen patch gedownload in Steam; bij jou wel? Er wordt ook nog niet over gesproken op het Steam-forum. Hij moet volgens mij nog komen. Dat zal later vandaag zijn. Pas dan kunnen we kijken of en hoeveel de patch helpt.Robolokotobo schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:10:
Vanaf vandaag ligt de game weer in de winkels. Ik hoop dat er nog wat meer keuzes komen in het graphic settings menu. Met mijn GTX960 moet ik alles op Low zetten en kan geen PhysX functies inschakelen. Ik vind dit ronduit belachelijk voor een 200 euro videokaart. In Asylum en City was er nog de mogelijkheid om de interactieve rook op medium te zetten, maar in Knight kan het alleen maar uit of aan. Ik heb de game net opgestart maar ik zie weinig veranderingen in de settings. Misschien dat de patch in de loop van de dag nog uitrolt. Het is dat ik zo graag op de pc game achter een monitor op een bureaustoel en dat ik zoveel games heb voor de pc, anders zou ik waarschijnlijk overstappen naar de console. In het verleden kon je de Arkham games met een recente GTX x60 kaart op vrij hoge instellingen spelen. Ik voel me belazert door Nvidia.
[ Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 28-10-2015 17:34 ]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq