[PC/XB1/PS4] Batman: Arkham Knight

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 19:51
Afbeeldingslocatie: http://i59.photobucket.com/albums/g286/RobertGjaltema/Batman10_zpsa9d0f014.jpg

Na het iets mindere Batman: Arkham Origins keert Batman sterker terug in Batman: Arkham Knight. Een jaar na de dood van The Joker in Arkham City hebben de andere vijanden van Batman zich verenigd. Scarecrow heeft een nieuw gif gemaakt en gifbommen in Gotham geplaatst. De bad guys worden geholpen door Arkham Knight, een nieuwe schurk die speciaal voor dit spel is bedacht. Batman zelf heeft echter ook een nieuwe bondgenoot, want de Batmobile maakt in Batman: Arkham Knight zijn debuut in de serie. Daarnaast heeft Batman een fiks aantal nieuwe bewegingen en takedowns, waardoor ook de Dark Knight zelf er bepaald niet zwakker op geworden is.

In een interview laat game director Sefton Hill weten dat Rocksteady het maximale uit de next-gen consoles wil trekken. Er was al vroeg besloten om te richten op next-gen ontwikkeling, en daardoor is het spel "a real, genuine next-gen game". De character modellen bijvoorbeeld gaan veel gedetailleerder zijn dan de characters in Arkham City. Lead character designer Albert Feliu zegt zelfs dat één character evenveel polygonen bevat als de volledige omgeving van Arkham City. Het nieuwe Gotham City is in drie delen opgedeeld en zou vijf keer zo groot zijn als Arkham City. Hill laat verder weten dat wat het verhaal betreft, de Arkham serie gaat afsluiten "with a bang".

De Batmobile besturen is dus nieuw in de Arkham reeks en gaat een belangrijk onderdeel van de gameplay zijn. Er zijn ook vernieuwingen in het vechtsysteem. Fear take-downs zorgen ervoor dat je je vijanden in slow motion kan uitschakelen. De game gaat geen multiplayer gameplay ondersteunen, zoals dat in Arkham Origins wel het geval was. Arkham Knight is het vierde deel in de serie en het eerste deel voor de nieuwe consoles van Sony en Microsoft. Daarnaast komt de game net zoals voorgaande delen ook naar de PC.

Volgens NVIDIA gaat Batman: Arkham Knight op de PC de volgende GameWorks features ondersteunen: Turbulence, Environmental PhysX, Volumetric Lights, FaceWorks and Rain Effects.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=d9GJ57-MzO4]
De gameplay beelden laten weer een lekkere duistere sfeer zien, zoals we dat gewend zijn van de serie. Net als in voorgaande delen gaat er weer flink uitgepakt worden met een ijzersterk en spannend verhaal. De ongeëvenaarde combat en stealth gameplay-elementen zijn verder doorontwikkeld en gaan samen met de next-gen graphics de ervaring naar een nieuw niveau tillen. Dat zijn de verwachtingen. En ontwikkelaar Rocksteady kennende, gaan die verwachtingen waar gemaakt worden.

Afbeeldingslocatie: http://i59.photobucket.com/albums/g286/RobertGjaltema/batman11_zpsfadbeea6.jpg

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bN3s4YyrxlY]

De release van de game is op 23-6-2015.

[ Voor 181% gewijzigd door Robolokotobo op 26-05-2015 04:43 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Samen met Uncharted 4 het meeste zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201583

Deze staat ook zeer hoog op mijn lijstje.
Origins kwam ik niet echt doorheen, maar deze zit weer in de flow van Arkham City zo te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik kwam ook niet door Origins. Het was wel een leuke game maar ik zit niet te wachten op tig keer dood gaan om een eindbaas te verslaan. Asylum en City heb ik wel uitgespeeld. City wordt vaak genoemd als het beste deel maar ik vind dat Asylum ook een gave en unieke game ervaring bracht.

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:06

Ktenolix

Pijlsnel

Ben heel erg benieuwd naar deze game! :) Heb AA en AC met veel plezier op de PC gespeeld, wat een vette games waren dat zeg! AO bewust overgeslagen. :+

Wat ik alleen een beetje jammer vind is de besturing van de batmobile. Het lijkt erop alsof je zijwaarts kunt bewegen en kunt "dodgen". Het ziet er een beetje nep uit.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

• Robolokotobo
Ik vind het zijwaarts bewegen van de Batmobile ook even wennen. Volgens mij kan de Batpod het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:53
Boys waarom krijgt deze game zo weinig aandacht dan? ik heb gister weer een trailer gecheckt en dit spel gaat echt wel dik worden, kan niet wachten kwam er helaas wel achter dat hij 3 weken is uitgesteld en hij zou nog wel 3 dagen voor mijn bday uitkomen booohoo, oh well. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 13-05-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Goeie vraag. Persoonlijk vind ik dit een stuk interessanter dan GTA en CoD nummer zoveel. Erg ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Nieuwe trailer trouwens:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:06

Ktenolix

Pijlsnel

Geweldig filmpje. Laat weer zien hoe ontzettend gaaf het vechtsysteem is. Een van de redenen waarom ik AA en AC zulke geweldige games vond. Als je zonder een klap te incasseren een gevecht wist te winnen voelde je je wel sterk. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:38
Ziet er weer top uit. Deze gaat er bij mij wel komen. Hopelijk speelt deze wel weer zoals de eerste 2 delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandts
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-06 14:17
Anoniem: 201583 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:22:
Deze staat ook zeer hoog op mijn lijstje.
Origins kwam ik niet echt doorheen, maar deze zit weer in de flow van Arkham City zo te zien!
AA en AC zijn ontwikkeld door Rocksteady Studios en AO door Warner Bros. Games Montréal. Arkham Knight is weer opnieuw ontwikkeld door Rocksteady Studios. Ik verwacht dus eigenlijk weer een game op het niveau van de eerste twee spellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Ik verwacht dat deze Batman game wel heel bijzonder gaat worden en een open world game is .
Als je deze gameplay trailer bekijkt word je toch wel nieuwsgierig
https://www.youtube.com/watch?v=1ZELrAt3T8o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat het open wereld is, lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is deze al langs gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:33
Heb deze game bij nieuwe graphkaart gekregen, en in het verleden nog nooit een batman game gespeeld. Welke is een must om gespeeld te hebben om deze game goed te kunnen waarderen? Ik las dat dit het vervolg is op arkham city? is het het beste om deze dan te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

jantje 2 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:47:
Heb deze game bij nieuwe graphkaart gekregen, en in het verleden nog nooit een batman game gespeeld. Welke is een must om gespeeld te hebben om deze game goed te kunnen waarderen? Ik las dat dit het vervolg is op arkham city? is het het beste om deze dan te spelen?
Asylum en City zijn de echte voorlopers van Knight. Origins kun je overslaan (ook qua gameplay de mindere). Asylum en City zijn sowieso de moeite van het spelen waard. Ik vind Asylum een van de beste games ooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:33
Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:38:
[...]

Asylum en City zijn de echte voorlopers van Knight. Origins kun je overslaan (ook qua gameplay de mindere). Asylum en City zijn sowieso de moeite van het spelen waard. Ik vind Asylum een van de beste games ooit. :)
Ik heb city maar aangeschaft, daar deze het meeste werd genoemd. Geen tijd om beide delen te spelen. Ben er aan begonnen, en moet zeggen dat voor een spel uit 2011 het er nog super mooi uit ziet. Zou geen eens mistaan als het nu uit zou komen. Gameplay is tof, maar wel wennen. Niet echt bekend met batman wat wel iets afdoet aan de sfeer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:55
Hier ook maar gepreordered :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb deze games nooit gespeeld, maar Arkham knight ziet er wel heel gaaf uit.
Moet deze game toch maar gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678473

Kan niet wachten tot de 23ste, alles op en eraan bij de gamemania gepre-orderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Console versie kun je 20 euro goedkoper krijgen dan bij GM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar bij gamemania, krijg je de extra dlc meteen. zoals Red Hood en Harley Quinn, al zal Harley ook zo te kopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die krijg je sowieso wel toch. Gaat slechts om wat challenge maps. Heb ik nooit veel tijd aan besteed eigenlijk. Die zijn me sowieso niet zoveel extra geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Achja wat maakt het uit, zolang ik de game kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Batman Arkham Knight Nvidia Gameworks

Volgens mij ga je minstens een GTX 770 nodig zijn om met redelijke instellingen Nvidia gameworks features aan te zetten in de game. Ik ga benchmarks van de game afwachten en als de GTX 960 heel goed mee kan komen met de GTX 770 ga ik die waarschijnlijk aanschaffen.

[ Voor 45% gewijzigd door Robolokotobo op 14-06-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 17:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Heb de voorgangers ook gespeeld. AA en AC grijs gespeeld :D

Deze game wordt zo bruut! Kan niet wachten.. moet mijn 7950 setup wel goed kunnen spelen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Grudgie schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:43:
Heb de voorgangers ook gespeeld. AA en AC grijs gespeeld :D

Deze game wordt zo bruut! Kan niet wachten.. moet mijn 7950 setup wel goed kunnen spelen denk ik zo :)
Ja dat gaat wel lukken denk ik ;) Vandaag de knoop doorgehakt en de GTX960 besteld en ik krijg de game er gewoon gratis bij :*) Aanbevolen systeemeisen noemen een GTX760, dan moet ik hem toch wel behoorlijk kunnen spelen. minimum is GTX660, ultra GTX980.

[ Voor 13% gewijzigd door Robolokotobo op 18-06-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Laatst online: 14-04-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-07 16:33
Baal er zelf ook van. Helemaal omdat het geen kwaliteits issue is. Maar een deal met andere toy maker die de batmobile gaat uitbrengen over paar maanden voor 250 dollar. Vanwege de die cast en metale onderdelen.

Maar dat houden ze even achterwegen. Op twitter kun je er het 1 en ander over vinden. Tis dus een geld dingetje geen kwaliteits ding

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
Een link naar die twitter pagina zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nou nou niet zo dramatisch. Het gaat uiteindelijk hopelijk om de game en niet om een stuk speelgoed, hoop ik tenminste. Maar dan ben ik iemand die CE's sowieso niet begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:48
Had een batmobile versie in bestelling staan bij bol.com. Hopen dat er nog een andere editie beschikbaar is. Wil het graag spelen op release verschijning. Vandaag laten ze weten wat ze gaan doen met de bestellingen.

[ Voor 74% gewijzigd door SgtPoen op 19-06-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
Zelfs de collector's edition is uitgesteld met 2 weken. Maar je krijgt tenminste een downloade code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Krijg je voor een console versie dan ook een download code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3D
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
SgtPoen schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:28:
Krijg je voor een console versie dan ook een download code?
Ik hem vanochtend mail gehad van Bol.com, en daar in staat dat ik een download code zal ontvangen.
"Op de dag van de release ontvang je voor 17.00 een code zodat je het spel kunt downloaden. Wij verwachten de collector's edition over twee weken bij je te kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak." En bij mij gaat het om de Xbox One versie.
Maar wat ik me afvraag is, krijg ik nou 2 keer de game, 1 keer digital en 1 keer in de collectors edition fysiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Laatst online: 15-07 19:34
De eerste reviews beginnen binnen te druppelen, en het overgrote deel is zeer positief :)

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:26
Waaaarom moet dit op een dinsdag uitkomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:38
yinx84 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:01:
Waaaarom moet dit op een dinsdag uitkomen :'(
Omdat nu EA Access dit weekend nog gratis is en ik daar gebruik van wil maken. Maandag naar de bioscoop ga, dus niet eerder tijd heb O-)

Maar het spel is gedownload op de One. Dinsdag hoeft dit dus niet meer te gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-06 13:30
D4V3D schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:37:
[...]
Maar wat ik me afvraag is, krijg ik nou 2 keer de game, 1 keer digital en 1 keer in de collectors edition fysiek.
Voor zover ik het begrijp krijgen we de game inderdaad 2x (dinsdag digitaal en dan later de CE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Rednas schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:45:
De eerste reviews beginnen binnen te druppelen, en het overgrote deel is zeer positief :)
Wauw wat een lovende reviews. Ik kan niet wachten om te beginnen dinsdag :) Ze hadden dus ook zoveel vertrouwen in de game dat de reviewers al eerder spelen mochten en een review online mochten zetten. Dat is tegenwoordig vaker uitzondering dan regel.

[ Voor 20% gewijzigd door Robolokotobo op 20-06-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-07 11:57
Ook opmerkelijk (en eigenlijk te triest voor woorden, dat dit vandaag de dag als ''opmerkelijk'' beschouwd word) dat het spel niet eens een day one patch nodig blijkt te hebben.

Rocksteady's epic bucks the trend of unfinished, unpolished launch code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Net bij kinquin voor €39,00 ge pré ordered nu wachten tot dinsdag :)

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:26
Erik1994 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:09:
Net bij kinquin voor €39,00 ge pré ordered nu wachten tot dinsdag :)
Waarom daar? Hij is bij Instant Gaming 18,56.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Heb hem gekocht voor 17,50 via V&A! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
PsychoBoyJack schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:04:
Ook opmerkelijk (en eigenlijk te triest voor woorden, dat dit vandaag de dag als ''opmerkelijk'' beschouwd word) dat het spel niet eens een day one patch nodig blijkt te hebben.

Rocksteady's epic bucks the trend of unfinished, unpolished launch code.
hoezo geen day one patch?

http://www.polygon.com/20...ht-day-one-patch-size-ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Ik ben trots op mezelf. Had voor 64 euro hem gisteren kunnen kopen. Heb het niet gedaan waardoor ik dinsdag pas speel maar veel goedkoper uit ben. Heb er enorm veel zin in.

Hoop dat de open wereld niet te open is. Vond City eigenlijk minder qua sfeer dan Asylum doordat je steeds zo moest reizen en zoeken naar waar je moet zijn.

Hoop nog meer dat ze de combat niet nog nodeloos ingewikkelder maken door nieuwe enemies te introduceren die afwijkende combos nodig hebben. Mesjes dudes OK. Schild dudes OK. Schiet dudes OK. Maar daar moet het wel bij blijven vind ik. Die ninjas bijvoorbeeld haalden me helemaal uit mijn flow. Daarnaast mogen de challenges meer skill based zijn (zoals Asylum)dan luck based (zoals City). Volgens mij ben ik meer een casual Batman dan een hardcore Batman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-07 11:57
Kzie het nu ook.... I stand corrected, thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
Improved Performance
Stability Fixes
New feature: Rival Points
New feature: Original Batsuit skin available to select
Support for "A Matter Of Family" additional content (this is the preorder-exclusive prequel DLC)
General gameplay, graphical, audio, UI, and localization fixes

In ieder geval beter dan meeste day one patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Feit blijft dat de review codes zonder patch nagenoeg bugloos zijn. Dat is al een prestatie op zich.

Godver ik heb er wel zin an. Gewoon lekker doelloos rondzweven en af en toe een grapple boost doen en zo nu en dan even naar beneden duiken om even een gang aan gort te meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Verkrijgbaar bij Media Markt voor €46,- (Xbox One/PS4): http://www.mediamarkt.nl/...1,1908201.html?langId=-11

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verkopen ze 'm al? Dan rijd ik vanmiddag ff langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:35

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:12

justifire

Shut up and squat !!

bram1984 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:31:
Verkopen ze 'm al? Dan rijd ik vanmiddag ff langs.
Verkrijgbaar vanaf 23-6-2015, nee dus.
Nog een kleine 13 uur voor hij hier unlocked >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-06 17:56
justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:17:
[...]

Ook al komt de game morgen pas uit. Er zijn vaak genoeg winkels die games al een dag voor de release date verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 09:25

Kju

Dat is de afgelopen tijd bij de grote titels toch wel moeilijk gebleken.. In ieder geval is mijn preload al binnen :)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:17:
[...]

Bart Smit heeft 'm zaterdag al aan mensen meegegeven, dus dat zegt niet zoveel. Ik bel ze straks wel even als ze open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

bram1984 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:21:
[...]

Bart Smit heeft 'm zaterdag al aan mensen meegegeven, dus dat zegt niet zoveel. Ik bel ze straks wel even als ze open zijn.
Veel succes, ik weet dat Media Markt onder streng toezicht staat, die gaan echt hun vingers niet branden aan een paar uurtjes eerdere release.
Na de te vroege release van Mortal Kombat X door sommige winkels heeft WB de teugels nog strakker aangetrokken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:27:
[...]

Veel succes, ik weet dat Media Markt onder streng toezicht staat, die gaan echt hun vingers niet branden aan een paar uurtjes eerdere release.
Na de te vroege release van Mortal Kombat door sommige winkels heeft WB de teugels nog strakker aangetrokken.
Net met Media Markt gebeld. Grote kans dat ze hem rond de sluitingstijd verkopen. Doen ze wel vaker zei de medewerker net tegen mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hopelijk kan ik hem op max spelen met 970.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:27:
[...]

Na de te vroege release van Mortal Kombat X door sommige winkels heeft WB de teugels nog strakker aangetrokken.
Metro Redux kreeg ik 3 dagen voor release probleemloos mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:44
Kju schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:20:
Dat is de afgelopen tijd bij de grote titels toch wel moeilijk gebleken.. In ieder geval is mijn preload al binnen :)
Ps4 preload? Ik zie alleen een timer, wanneer ik zet auto-download gebeurt er verder niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Cruiquius heeft 'm nog niet binnen en geeft 'm sowieso morgen pas mee. Hoofddorp is onbereikbaar, dus daar rijd ik straks langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 09:25

Kju

s.vanrossem schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:00:
[...]

Ps4 preload? Ik zie alleen een timer, wanneer ik zet auto-download gebeurt er verder niets...
Als je naar "meer informatie" gaat via de options knop kan je de downloadstatus zien.

Op twitch zijn er in ieder geval al een aantal aan het spelen..

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
Kju schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:07:
[...]

Als je naar "meer informatie" gaat via de options knop kan je de downloadstatus zien.

Op twitch zijn er in ieder geval al een aantal aan het spelen..
Ohnee, ik bedoel dat het spel nog niet tussen de andere games staat op me homescreen. Ik zie hem nu in mijn bibliotheek, kan hem dan aanklikken, zie dan de timer, ga dan naar auto-download, selecteer daar alles en dan stopt alles ineens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Steam zegt "This game will unlock in approximately 1 day and 6 hours". Dus niet vannacht spelen? ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 09:11
Zijn er al mensen die de game inmiddels gespeeld hebben? Zo ja, kunnen jullie antwoord geven op deze 2 vragen:

1. Is de stad ook echt bevolkt met "normale" mensen?
2. Is de Wayne Tower vrij toegankelijk, of kom je hier maar 1-2x in het verhaal?
3. Kun je als Bruce Wayne spelen? M.a.w. de skin van Bruce Wayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op 1 kan ik, zonder gespeeld te hebben, alvast antwoorden: nee. De stad is geëvacueerd door de dreiging van Scarecrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
s.vanrossem schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:12:
[...]

Ohnee, ik bedoel dat het spel nog niet tussen de andere games staat op me homescreen. Ik zie hem nu in mijn bibliotheek, kan hem dan aanklikken, zie dan de timer, ga dan naar auto-download, selecteer daar alles en dan stopt alles ineens...
Gepreload, een of andere bug in de store. Nu wachten tot vanavond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Chester schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:15:
Steam zegt "This game will unlock in approximately 1 day and 6 hours". Dus niet vannacht spelen? ;(
Officiele bericht heeft het over 12:01 EST wat neerkomt op 7.00 uur morgenochtend
In de Xbox store word echter vermeld 12:01 GMT wat door support bevestigd is :
http://www.reddit.com/r/x...tal_preorder_unlock_time/
Zou dus om 1.00 uur vanacht moeten unlocken.
Ach, zie het morgen wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik begin er een hard hoofd in te krijgen dat ik 'm straks mee krijg. Normaal hoor je wel mensen die 'm al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-07 22:48
Kreeg hem vandaag bij MM Leeuwarden ook niet mee helaas. Pas morgen en niet eerder ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Net Hoofddorp te pakken gekregen en die hebben 'm wel binnen, maar ik krijg 'm niet mee. Schijnt in dit specifieke geval nogal een dikke boete aan te hangen. Helaas wachten tot morgen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

bram1984 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 16:47:
Net Hoofddorp te pakken gekregen en die hebben 'm wel binnen, maar ik krijg 'm niet mee. Schijnt in dit specifieke geval nogal een dikke boete aan te hangen. Helaas wachten tot morgen dus.
Je meent het ? :+

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 22-06-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja waarom zou ik dat niet menen? Metro Redux kreeg ik 3 dagen eerder mee bij de MM. En je leest wel vaker dat een game al 1/2 dagen eerder in de stelling staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Eerst wordt mijn batmobile versie geannuleerd en toen heb ik de normale versie maar besteld op bol.com en nu krijg ik een mail dat die vertraagd is :/. Woensdag leveren. Heb die ook maar geannuleerd en gewoon via de xbox site veels te duur gekocht. Staat nu te preloaden.

[ Voor 23% gewijzigd door SgtPoen op 22-06-2015 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Veels te duur ?
Normale pre-order versie 52 euro (60 dollar), valt wel mee toch ?

[ Voor 194% gewijzigd door justifire op 22-06-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SgtPoen schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:24:
Eerst wordt mijn batmobile versie geannuleerd en toen heb ik de normale versie maar besteld op bol.com en nu krijg ik een mail dat die vertraagd is :/. Woensdag leveren. Heb die ook maar geannuleerd en gewoon via de xbox site veels te duur gekocht. Staat nu te preloaden.
Haha LOL. Had je niet gewoon beter morgenavond of middag ergens langs kunnen rijden?

Mijn Gamedumper exemplaar is net ook verzonden, zie ik net. Mijn schoonmoeder is er morgen om op de kids te passen, dus die heeft al instructies gekregen om het schijfje per direct in de PS4 te steken om de patch te downloaden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

bram1984 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:29:
[...]

Haha LOL. Had je niet gewoon beter morgenavond of middag ergens langs kunnen rijden?

Mijn Gamedumper exemplaar is net ook verzonden, zie ik net. Mijn schoonmoeder is er morgen om op de kids te passen, dus die heeft al instructies gekregen om het schijfje per direct in de PS4 te steken om de patch te downloaden. :+
Hahah.. _/-\o_

Kan niet wachten om morgen mijn PS4 binnen te krijgen met Batman. Heb wat filmpjes gezien op YT en batman zag er heel erg goed uit. Ben benieuwd of er veel verschil zit tussen de PS4 en de PC versie. Heb de PC versie al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
bram1984 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:29:
[...]

ivm werk niet mogelijk en savonds willen we natuurlijk gewoon gelijk spelen :+. Achja ik had nog wat tegoed staan op xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-07 17:56

Voxalizer

Quicksilver Bullets

No-brainer deze game. Ik heb nog geen review, trailer of ander promotiemateriaal bekeken maar mijn ervaringen met Asylum en City zijn dusdanig goed dat deze morgen zeker in mijn PS4 zal verschijnen. Echt heel veel zin in!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
Ik heb hem bij de MM te pakken weten te krijgen :) verkoper loopt as we speak naar het magazijn om er eentje te pakken voor me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mazzelaar. Laat maar ff weten hoe het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Een kleine heads-up voor AMD GPU PC gebruikers.

Het schijnt dat er wat probleempjes zijn en daardoor heeft o.a. Steam de minimum systeem eisen bijgesteld naar boven. Het schijnt dat je nu minimaal een HD 7950 3GB VRAM GPU moet hebben.

Toch wel raar om een paar uur voor dat de game live gaat opeens de systeem eisen naar boven op te schroeven.

Naar verluid staan Rocksteady Studios en AMD in contact met elkaar om de problemen ze snel en goed mogelijk op te lossen, maar toch vind ik dit niet de schoonheidsprijs verdienen. Mijn hoop is echter dat wanneer je alle Nvidiaworks grafische opties uit zet het wel mee zal vallen.

We zullen het zien.

http://store.steampowered.com/app/208650/
“We also want to note that there are some known issues with the performance of Batman: Arkham Knight for PC owners using AMD graphics cards. We are working closely with AMD to rectify these issues as quickly as possible and will provide updates here as they become available. We thank you for your patience in this matter.”

[ Voor 23% gewijzigd door Reuzekabouter op 22-06-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Scheelt het dan dat ik een 7950 CFX setup heb :P

En zo te lezen op Steam heeft AMD een driver update uitgebracht!
AMD Drivers
Thanks to AMD’s fast response, we have received updated drivers optimized for Batman: Arkham Knight.

It is strongly recommended to update to these new drivers.

Please go here to get them:
AMD Catalyst (Standard) Driver[support.amd.com]
AMD Radeon 300 Series Driver[support.amd.com]

NVIDIA Drivers
NVIDIA has prepared a custom Game Ready driver tuned for Batman: Arkham Knight.

It is strongly recommended to update to these new drivers.

Please go here to get them:
NVIDIA GeForce Driver[www.geforce.com]

[ Voor 86% gewijzigd door Grudgie op 23-06-2015 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Grudgie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:16:
Scheelt het dan dat ik een 7950 CFX setup heb :P

En zo te lezen op Steam heeft AMD een driver update uitgebracht!

[...]
Klopt inderdaad. Die ga ik maar even downloaden.

Zelf heb ik helaas maar een R9 270x (2GB), dus ik hoop dat de drivers uitkomst bieden.
Met mijn bescheiden kaartje verwacht ik natuurlijk geen wonderen, maar mik op een 45 FPS het liefst op een 1080p resolutie met terug geschroefde grafische opties. We zullen zien of dat haalbaar is. :)

Voor de mensen met een AMD dit is de link naar de drivers: http://support.amd.com/en...atalyst-windows-beta.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Iets te laat begonnen met downloaden van de game op Steam. Nu op 42%. Ik hoop dat ik direct los kan als ie binnen is. Nog even de Nvidia driver updaten want er is een nieuwe driver verschenen speciaal voor de game. Ik fantaseer nu al over rondzweven over een regenachtig Gotham haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Morgen of.. over aantal uren speel ik deze game op de PS4 op mijn 55 Inch scherm :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Waarom kunnen updates al niet onder de preload vallen ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Chester schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:02:
Waarom kunnen updates al niet onder de preload vallen ;(
Dat kunnen ze wel, althans hier was hij helemaal up to date :)
En we gaan looooooos !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Het ziet er gigantisch goed uit maar ik word kotsmisselijk van de Batmobile ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En het PC gezwam is begonnen. Tijd voor een problemen topic. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Nee ik krijg last van motion sickness van hoe de batmobile rijdt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-07 14:51
fijn.... bol.com heeft de boel uitgesteld hopelijk morgen binnen

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Kon om 0:01 spelen. updates waren denk ik al binnengehaald op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:04
Is de game leuk als je de voorgangers niet hebt gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

giantgiantus schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:19:
Is de game leuk als je de voorgangers niet hebt gespeeld?
Dit. Mis al tijden een game naar mijn smaak op de PS4, en Arkham Knight lijkt me wel de moeite waard. Echter heb ik de andere delen nooit gespeeld, en gaat ook niet gebeuren.
Is de game te volgen of mis je echt alle belangrijke referenties naar de andere delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Als je de vorige delen niet gespeeld hebt mis je een groot deel van het verhaal
Omdat ze paar keer terugblikken en het na arkham city afspeeld.

Je zou alle cutscenes op YouTube kunnen kijken of spoilers van city zoeken..

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Je zou ook de plot verhalen kunnen lezen op de desbetreffende wikipedia pagina's. Dan weet je globaal wat er allemaal is gebeurd.

https://en.wikipedia.org/wiki/Batman:_Arkham_Asylum#Plot

https://en.wikipedia.org/wiki/Batman:_Arkham_City#Plot

[ Voor 35% gewijzigd door SgtPoen op 23-06-2015 10:31 ]

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste