Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
EddoH schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:20:
[...]

Dit. Mis al tijden een game naar mijn smaak op de PS4, en Arkham Knight lijkt me wel de moeite waard. Echter heb ik de andere delen nooit gespeeld, en gaat ook niet gebeuren.
Is de game te volgen of mis je echt alle belangrijke referenties naar de andere delen?
Game zal prima te volgen zijn. Even iets lezen over de Arkham City en Asylum zou wel wat leuker maken omdat je dan iets meer voorkennis hebt. Nog leuker, de 2 delen spelen. Zijn zeker aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Pannekoek81 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:34:
[...]

Game zal prima te volgen zijn. Even iets lezen over de Arkham City en Asylum zou wel wat leuker maken omdat je dan iets meer voorkennis hebt. Nog leuker, de 2 delen spelen. Zijn zeker aanraders.
Ik ben het na 1 of max 2 games altijd wel weer zat in een serie (muv mass effect en Uncharted). Dus kan maar beter het beste deel spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vind de Batman games (met name City) tot de beste multiplats van de vorige generatie behoren, dus je hebt wel wat gemist in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heb er zin in, alleen heeft de mediamarkt de pre-orders niet verzonden dus moet ik nog even wachten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Oei, er schijnt een 30Fps cap te zijn op de pc? Tevens loopt de game slecht? Kan iemand dat bevestigen?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Pannekoek81 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:34:
[...]

De andere 2 delen spelen zal niet gaan, sowieso geen tijd voor, en ook geen ps3 of game pc in de buurt.
Het blijft voor mij een twijfelgevalletje, Open World games zijn nu ook weer niet m'n favoriet, en had gedacht/gehoopt dat Arkham Knight wat lineairder zou zijn. De Batmobile staat me ook tegen.

Dus als iemand hem gespeeld heeft en laaiend enthousiast is: haal me maar even over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Deem schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:24:
Oei, er schijnt een 30Fps cap te zijn op de pc? Tevens loopt de game slecht? Kan iemand dat bevestigen?
Ik ben nog aan het downloaden maar het Steam forum staat vol met gemopper erover.

Ja, die 30 FPS cap is er maar kan aangepast worden in een ini-bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Jeetje, dat is niet mis... Helaas heb ik een key van buiten steam, anders had ik gerefund.

[ Voor 44% gewijzigd door Deem op 23-06-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Speel het net op de PS4 en het ziet er heel goed uit! :D En het speelt lekker weg.. geen stutter ofzo.. alles vloeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EddoH schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:26:
[...]

De andere 2 delen spelen zal niet gaan, sowieso geen tijd voor, en ook geen ps3 of game pc in de buurt.
Het blijft voor mij een twijfelgevalletje, Open World games zijn nu ook weer niet m'n favoriet, en had gedacht/gehoopt dat Arkham Knight wat lineairder zou zijn. De Batmobile staat me ook tegen.

Dus als iemand hem gespeeld heeft en laaiend enthousiast is: haal me maar even over :+
Zo open is de wereld (nog) niet. Lijkt meer op Sleeping Dogs dan GTA V. Batmobile is er voor snelle travel en puzzels. Af en toe een saaie battle met wat tanks.

Heb nu 2,5 uur gespeeld. Veel herkenning (zelfde stad immers) en veel lol. Na een uurtje kom je je eerste gevecht met heel veel goons tegen. Ouderwets gebieten geblazen.

Enige minpunten tot nu toe zijn de vele mogelijke upgrades en de enigszins suffe tank gevechten. Voor de rest ben ik wel in mijn batjes met dit spel. B-)

(Overhalen kan ik wel proberen maar ik heb de eerdere delen grijs gespeeld. Een objectief verhaal kun je van mij niet krijgen. Behalve de kanttekening dat ik me voor kan stellen dat je te veel mist als je Asylum en City niet gespeeld hebt. Niet zozeer qua verhaal ala qua sfeer en gameplay. Anderzijds is het zo moeilijk allemaal niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:30:
[video]

Jeetje, dat is niet mis... Helaas heb ik een key van buiten steam, anders had ik gerefund.
Ik haal zonder physx 120+fps met physx 72 fps maar de game heeft zeker problemen. Ik heb op 1080p een vram gemeten van tegen de 5gb aan wat denk ik een memory leak is en daar door sommige kaarten hikups krijgen, het is maar speculatie van mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
[...]

Morgen kom ik daarop terug :+

Al wat reviews gelezen en het spelen is weer zoals de vorige 2 delen (origins tel ik niet mee). Dus ik zal wel enthousiast zijn.

Ik hoop zelf dat ze Asylum en City nog een keer voor de one uitbrengen. Ga ik ze wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
BinaryRun schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:20:
Heb er zin in, alleen heeft de mediamarkt de pre-orders niet verzonden dus moet ik nog even wachten. :/
als ik hem vandaag niet in de bus heb dan is dat gelijk de laatste keer dat ik iets bestel bij MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:51:
[...]

Ik haal zonder physx 120+fps met physx 72 fps maar de game heeft zeker problemen. Ik heb op 1080p een vram gemeten van tegen de 5gb aan wat denk ik een memory leak is en daar door sommige kaarten hikups krijgen, het is maar speculatie van mij....
Het lijkt heel erg op de problemen die we ook hadden met Arkham City in het begin. Voordeel daar was dat je veel meer opties voor de instellingen had. In Knight kunnen de meeste dingen alleen op low of normal en de PhysX onderdelen alleen maar aan of uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Robolokotobo op 23-06-2015 12:20 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robolokotobo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Het lijkt heel erg op de problemen die we ook hadden met Arkham City in het begin.
Ja ik denk ook de zelfde problemen. Maar goed ik heb geen last minimaal 50 fps maar meestal rond de 80 fps.Wil er ook wel bewijs van laten zien omdat mensen in het AMD topic over de 30 fps cap trollen wat je zelf kan uit schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kunnen de mensen AUB een PC problemen topic maken, dit is nu meer een klaag festival aan het worden dan een ander topic :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:49
corset schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:24:
Kunnen de mensen AUB een PC problemen topic maken, dit is nu meer een klaag festival aan het worden dan een ander topic :-(
Is helaas bijna standaard aan het worden bij een game release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Heb een half uurtje gespeeld. Geen aanpassingen gemaakt (nog niet eens mijn drivers geupdate) en bij mij loopt de game verder goed. Voor zover ik kan zien geen framedrops, ook niet in de Batmobiel.

Eerste lach is ook al binnen, overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:51:
[...]

Je bent niet de enige, ik kwam dit tegen op Reddit
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/u2gLjbs.png

Yep, dat is 7GB aan VRAM. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik kwam ook tegen op Reddit dat de game beveiligd is met Denuvo. Naar het schijnt vreet dat ook aan de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Ze zeggen dat de game veel beter draait met de interactieve rook uit. Laat dat nou net de mooiste PhysX feature zijn.

Edit: Game draait prima met de smoke uit en alles op normal. De batmobile begint ook al te wennen en het vliegen is erg tof. De gameplay is steengoed.

[ Voor 39% gewijzigd door Robolokotobo op 23-06-2015 13:58 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
corset schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:24:
Dit is inderdaad wel een goeie ja... Ik ben zelf altijd fervent PC gamer geweest (en ben dat in zekere zin nog steeds met bijvoorbeeld Diablo 3 en WoW) maar ben toch blij dat ik voor veruit de meeste games de console heb verkozen. De PC-gamers hebben hier geen klote aan, dat besef ik me, maar wellicht is een los topic openen om de PC problemen te bespreken een goede optie om dit te filteren en de game inhoudelijk hier te bespreken.

Ik heb vanochtend mijn PS4 exemplaar opgehaald bij de MM (en dat is een luxe, want komt niet zo vaak voor dat ik op een release dag vrij ben) maar nu rijst toch wel de volgende vraag: Arkham Asylum heb ik op de PS3 uitgespeeld, maar Arkham City heb ik nooit gedaan. Zal ik wachten en deze versie ook nog halen/spelen, of in deze game duiken en dat deel later spelen?

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik kan wachten nu dat hoesje me aan ligt te staren :P
Arkham Asylum is volgens mij de enige game ooit waar ik 100% trophies wilde halen, en ook heb gehaald _/-\o_

Edit:
Een andere vraag die nu in me op komt: Op welke difficulty spelen jullie? Meteen op hard?

[ Voor 3% gewijzigd door Denman op 23-06-2015 14:25 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-09 21:26
Jammer dat het nog niet goed werkt op PC (in ieder geval niet op een R9 290). Kijk hier al naar uit sinds Arkham City, maar dit was te verwachten natuurlijk. Van elke game die standaard met een 30FPS lock geleverd wordt weet je eigenlijk al dat het foute boel is en dat er zowel kosten als moeite zijn bespaard op de PC versie. Nog even wachten dan maar want ben nog steeds benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersphinx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-08 17:34
Met mijn gtx 970 krijg ik soms fps drops naar 1-4 en het spel is onspeelbaar op medium settings met alle nvida gameworks uit dit is echt belachelijk. En ik ben zeker niet de enige met dit probleem.

Dus voor hen die dit spel willen kopen adviseer ik te wachten op hopelijk een patch die dit fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

SgtPoen schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:02:
Kon om 0:01 spelen. updates waren denk ik al binnengehaald op de xbox.
Ik vanaf 01:00 NL tijd.
Updates worden op de Xbox inderdaad meteen binnengehaald en geinstalleert tijdens de pre-order fase.
Ben stiekem wel benieuwd naar de resolutie, ziet er echt allemaal retestrak uit :9~
Komt waarschijnlijk ook door de soort van grain-filter die eroverheen zit.
Dacht dat de intro een cgi-filmpje was, totdat hij naadloos overgaat in de gameplay _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Kan iemand inmiddels al vertellen of je een soort van hub hebt in de vorm van een batcave of wayne tower? Kun je daar gewoon op elk willekeurig moment heengaan of kom je hier enkel in bepaalde sequences terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mijn exemplaar is ook binnen. Net even de schoonmoeder geïnstrueerd via Facetime, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Lol playstation. Eerst 5 uur nodig voor de update. Nu gelukkig nog maar 5 minuten nadat ik me internet opnieuw had ingesteld . 1000 Mbit glasvezel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
justifire schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:36:
[...]

Ik vanaf 01:00 NL tijd.
Updates worden op de Xbox inderdaad meteen binnengehaald en geinstalleert tijdens de pre-order fase.
Ben stiekem wel benieuwd naar de resolutie, ziet er echt allemaal retestrak uit :9~
Komt waarschijnlijk ook door de soort van grain-filter die eroverheen zit.
Dacht dat de intro een cgi-filmpje was, totdat hij naadloos overgaat in de gameplay _/-\o_
Apart. ik zat nog wat te kijken op Netflix om 0:00 en ineens kwam de melding dat ik kon gaan spelen. Raar dat er dan nog tijdsverschil zit binnen Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

http://community.wbgames....ar-you/m-p/571341#U571341

Wait Wut?! De pc port is niet eens in-house ontwikkeld maar uitbesteed.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Wat een gaaf spel alleen al dat intro
spoiler: title
waar de joker wordt gecremeerd

Het is nog duisterder dan Arkham Asylum heerlijk _/-\o_

btw speel op gtx 970 met volgende settings en geen last van frame drops zelfs met

1080p
vsync: aan
shadow quality: high
level of detail: high
textures: normal
Enhanced Rain aan
Interactive Smoke & Fog: aan
Interactive Paper Debris: uit
enhanced light shafts: aan

[ Voor 10% gewijzigd door Mr Eekii op 23-06-2015 16:00 ]

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Deem schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:50:
http://community.wbgames....ar-you/m-p/571341#U571341

Wait Wut?! De pc port is niet eens in-house ontwikkeld maar uitbesteed.... :X
Dat gebeurd zo vaak; is een hele normale gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu onafgebroken gespeeld vanaf een uurtje of 9 vanmorgen. Computerogen tot en met maar dat neem ik op de koop toe. Echt een topspel tot nu toe.

Spoiler niet lezen als je niet voorbij 30% van de story bent.

spoiler:
Dat Joker de hints geeft is echt briljant. Naast goede grappen heeft hij een mooie rol in het voorkomen van frustratie zonder te veel handjes vast te houden. Eens?

Laat de pc mensen maar kletsen toch? Deze topic bloedt binnen een week dood als het gesplitst wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat is dit een heerlijke game zeg! Zit zo goed in elkaar en grafisch echt heel mooi en strak! Love it! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Wilde eerst de update binnen halen op de PS4, maar het gaat inderdaad erg traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Ik heb het nog wat meer gespeeld enmerk op dat er inderdaad wat slowdown is als alles van de Nvidia trukendoos aan staat. Maar eigenlijk alleen als het wat hectisch wordt op het scherm en dan nog alleen in de batmobiel. Ook wil het aantikken van vier doelen tegelijkertijd bij een level 2 barrage me nog niet echt lukken.

Dan nog ziet het er te gek uit en speelt het fantastisch. Eerste indruk is zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Net even gespeeld op PC (AMD R9 280X 3GB met een AMD FX8320 op stock-snelheid, SSD, 8GB ram) en het draait stabiel bij 30 fps (waar het spel op gelockt is). Ook tijdens het gebruik van de batmobiel merk ik geen grote slowdown of gestotter. Ik heb de 15.6 drivers geïnstalleerd en gebruik de standaard-instellingen (1080p / normal / vsync / AA / alle Nvidia-zaken uit). Later maar eens wat meer tweaken, wanneer er meer bekend is over wat helpt en wat niet. Hopelijk volgt er snel een patch die de fps lock weghaalt en de performance nog wat verbetert, maar het valt mij alleszins mee tot nu toe.

Over het spel inhoudelijk: Vet! Gotham is sfeervoller dan ooit en je kunt je echt uitleven als Batman. Heel veel gadgets, moves en opties en het vechtsysteem is nog altijd top. Ik vermoed dat ik de Batmobiel wel een beetje zat zal worden, aangezien ik liever over de stad vlieg, maar het heeft ook wel wat.
Wee Man schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:45:
Ook wil het aantikken van vier doelen tegelijkertijd bij een level 2 barrage me nog niet echt lukken.
Het aantikken van vier doelen voor zo'n raketsalvo werkt volgens mij gewoon door vier keer op de betreffende knop te drukken. Richten hoeft niet, of kan zelfs niet echt voor zover ik kan nagaan. Hij pakt zelf de vier dichtstbijzijnde doelwitten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
geert1 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:14:
Het aantikken van vier doelen voor zo'n raketsalvo werkt volgens mij gewoon door vier keer op de betreffende knop te drukken. Richten hoeft niet, of kan zelfs niet echt voor zover ik kan nagaan. Hij pakt zelf de vier dichtstbijzijnde doelwitten volgens mij.
Dan zal dat het zijn. Ik probeer inderdaad handmatig te mikken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 20:03
Op Reddit gaat nu het idee rond dat de studio die de PC port heeft gemaakt, maar 8 weken (2 maanden) de tijd heeft gehad om de port te maken.

In de credits staan een totaal aan 12 mensen die vanuit "Iron Galaxy Studios" aan de PC port hebben gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat op zich een prima studio is met genoeg ervaring qua ports (Destiny PS3, Arkham Origins PC, Bioshock Infinite) maar 12 man in 8 weken tijd is wel erg krap aan lijkt me ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurid
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 23:41
Al mensen die bij Bol.com besteld hebben waarvan de bestelling is verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Qurid schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:14:
Al mensen die bij Bol.com besteld hebben waarvan de bestelling is verstuurd?
nog geen mail gezien :(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurid
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-09 23:41
Ik ook niet. Vanmiddag wel de DLC code ontvangen voor het prototype batmobiel, ga er van uit dat het vanavond/vannacht word verstuurd of in ieder geval de bevestiging komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb nog van mijn 2 GTX970 kaarten nog een Voucher over voor het complete spel. Ik kreeg 2 x Batman Arkhem Knight en 2 x Witch hunter 3 (Waarom x 2 is beetje raar) Maar goed heb Arkhem Knight op hoogste settings en .ini file aangepast naar 120 fps en helaas geen SLI ondersteuning maar toch gemiddeld 46 fps.

Ik kwam in de benchmark ook niet lager dan 38fps met de nieuwste Nvidia drivers 350.30.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:49
Xtr3me4me schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:54:
Ik heb nog van mijn 2 GTX970 kaarten nog een Voucher over voor het complete spel. Ik kreeg 2 x Batman Arkhem Knight en 2 x Witch hunter 3 (Waarom x 2 is beetje raar) Maar goed heb Arkhem Knight op hoogste settings en .ini file aangepast naar 120 fps en helaas geen SLI ondersteuning maar toch gemiddeld 46 fps.

Ik kwam in de benchmark ook niet lager dan 38fps met de nieuwste Nvidia drivers 350.30.
Heb je nog een voucher over dan van Batman: Arkham Knight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

jaaoie17 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:57:
[...]

Heb je nog een voucher over dan van Batman: Arkham Knight?
Yups. Kreeg er 2 omdat ik 2 x GTX970 gekocht had voor straks Oculus Rift.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
[...]

Kom er nu op terug. Kopen het spel!

Ziet er mooi uit
Besturing is goed
Actie is goed

Verslavend genoeg wederom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SparksNL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:44:
Kan iemand inmiddels al vertellen of je een soort van hub hebt in de vorm van een batcave of wayne tower? Kun je daar gewoon op elk willekeurig moment heengaan of kom je hier enkel in bepaalde sequences terug?
Ben ik nog niet tegengekomen op 50% van de story. Wat je er zou moeten is me een raadsel. Zou niet echt bij de verhaallijn passen namelijk. :)

Wat een vet spel. Lang geleden dat ik er zo in heb gezeten dat ik een hele dag en avond heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:49
Xtr3me4me schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:06:
[...]

Yups. Kreeg er 2 omdat ik 2 x GTX970 gekocht had voor straks Oculus Rift.
Zou ik er 1 mogen krijgen als je er toch 2 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Iemand install issue's met de retail versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
  • Laatst online: 06-09 17:51
evangael schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:49:
Iemand install issue's met de retail versie?
Er zijn een aantal threads op Steam over het feit dat de retail versie niet compleet of niet correct installeert. Dus je bent zeker niet de enige. Verwacht alleen niet veel informatie daar te gaan vinden. De PC port is hard op weg een reddeloze nucleaire meltdown te worden als het op Steam nog harder gaat escaleren dan het nu al doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gisteren zo'n 2,5 uur gespeeld. Wat voelde het weer goed om de eerste keer een divebomb te doen en lekker door de stat te grapple boosten.

De Batmobile vind ik tot nu toe een leuke toevoeging. Heb er al flink wat tijd in doorgebracht.

Grafisch erg fraai op de PS4. De framerate is inderdaad zeer stabiel. Niets op aan te merken verder.

Overigens is de game niet helemaal bugloos. De eerste keer dat je moet interrogaten ging niet helemaal goed. Die gast die uit die auto kruipt, zweefde, waardoor ik de interrogation niet kon starten. Zie afbeelding hieronder. Verder had ik een AR combat missie met de Batmobile en er zou nog 1 drone zijn, maar die was nergens te bekennen. Daarna zag ik een dude midden op straat stil staan. Hij deed verder niks en ik kon er dwars doorheen lopen. In de eerste twee gevallen diende ik de missie opnieuw te starten.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2ia9ydw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 15:25

Ktenolix

Pijlsnel

Ik zoek nog mensen die mij willen sponsoren met dit spel. :p

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sorry voor de DP (telefoon), maar dit vind ik vrij bijzonder. De mensen die zichzelf "masterrace" noemen (overigens niet bedoeld om een console vs. PC battle uit te lokken), moeten zichzelf wellicht even goed achter de oren krabben. Ik ben bang dat dit alleen maar vaker gaat voor komen in de toekomst. Het lijkt wel met de release erger te worden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Md7V0YZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ik zie echt geen verschil......

Heerlijke game overigens. Eerste keer dat ik een Batman speel. Verhaal is prima te volgen, waarschijnlijk heb ik wel wat minder met de personages.

Ben begonnen op "normal" maar dat was wel erg makkelijk. Ik speel nu op "hard".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
giantgiantus schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:48:

Heerlijke game overigens. Eerste keer dat ik een Batman speel. Verhaal is prima te volgen, waarschijnlijk heb ik wel wat minder met de personages.

Haha, niet?

Misschien tijd om eens langs een opticien te gaan :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

ik zal vast nog vast zitten in Rockstar logica maar hoe unlock ik nou die ar combo training? Ik ben nou al tig keren met een aanloopje van een dak afgezweefd...

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kju schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:17:
ik zal vast nog vast zitten in Rockstar logica maar hoe unlock ik nou die ar combo training? Ik ben nou al tig keren met een aanloopje van een dak afgezweefd...
Je moet rennen en gelijktijdig crouch (divebomb) ingedrukt houden en dan van het dak af. Dan schiet je direct naar beneden.
giantgiantus schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:48:

Je ziet toch de regen wel die volledig ontbreekt op de bovenste screenshot? Anders zou ik inderdaad heel snel een afspraak met Hans Anders maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ben ik nou de enige die continu denkt "Kut, m'n Batmobiel remt niet.....oh crap, vierkantje!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

@bram: Tnx!!
@ hierboven: nee

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, maar dat kun je ook aanpassen in de Game Options. Dan rem je met L2 en schakel je naar Battle Mode met R1 (toggle, dus niet meer ingedrukt houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bram1984 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:41:
De mensen die zichzelf "masterrace" noemen (overigens niet bedoeld om een console vs. PC battle uit te lokken), moeten zichzelf wellicht even goed achter de oren krabben.

[afbeelding]
Wat probeer je dan met zon non reactie? Ik zag hier al een reactie van je voorbij komen in de trend: ow god komt al het pc gezeur weer en dan haal je dit nog even aan?

Denk je dat bugs wat met pc master race te maken hebben? PC gaming is voor mij 75 FPS 21:9 2500x1080 met freesync, dat Batman ze skinn niet nat wordt zal me een worst wezen :P Dat hele master race gedeelte is een grap en slaat op hardware technische kant. Bugs zijn mensen werk.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Pannekoek81 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:23:
[...]

Kom er nu op terug. Kopen het spel!

Ziet er mooi uit
Besturing is goed
Actie is goed

Verslavend genoeg wederom :)
Staat nu te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Dear Batman: Arkham Knight PC owners,

We are aware that there are performance issues for some users playing Batman: Arkham Knight on PC. WB Games is working diligently with our development teams, NVIDIA and AMD, to identify and fix the issues as quickly as possible.

Please know that we value input from those who are playing the game and we are continuously monitoring all threads posted in the Official Batman: Arkham Knight Community and Steam forums, as well as any issues logged with our Customer Support. If you are experiencing any issues with the game, please be sure to report it to http://support.wbgames.com/.

In the meantime, we wanted to provide recommended, in-game graphical settings for those with minimum and recommend specs hardware. We will provide recommended settings for the Ultra specs as soon as we are able to conduct more tests. At the bottom of this post, you can find additional information that may help alleviate some of the most frequent issues that some players are experiencing. Also, for reference, we have included a list of the minimum, recommended, and ultra hardware requirements.

If you purchased your copy of the game through Steam and are not satisfied with your experience, you can request a refund at https://help.steampowered.com (Steam refund policies can be found here: http://store.steampowered.com/steam_refunds).

Thank you for your patience as we work on resolving these issues and please be sure to check back for updates.

Minimum Hardware Specs
(or equivalent)
Resolution: 1280x720
V-Sync: Off
Anti-Aliasing: Off
Texture Resolution: Low
Shadow Quality: Low
Level of Detail: Low
Interactive Smoke/Fog: Off
Interactive Paper Debris: Off
Enhanced Rain: Off
Enhanced Light Shafts: Off
Expected: 30fps (capped)

It is incredibly important that users with a min spec video card with 2 GB of dedicated VRAM (or 3 GB on AMD) to keep the Texture Resolution set to Low. Increasing this to Normal will cause significant performance issues.

By default, the game may set the user’s monitor to the maximum output offered. Users should reset to 720p on min spec hardware.

With these settings on Min Spec AMD GPU’s, users can expect some minor texture pops, occasional loading symbols during fast-paced scenarios, and some hitches & stuttering when gliding or driving the Batmobile.

Recommended Hardware Specs
(or equivalent)
Resolution: 1920x1080
V-Sync: On
Anti-Aliasing: On
Texture Resolution: Normal
Shadow Quality: Normal
Level of Detail: Normal
Interactive Smoke/Fog: Off
Interactive Paper Debris: Off
Enhanced Rain: Off
Enhanced Light Shafts: Off
Expected: 30fps (capped)

The Recommended Spec is intended to deliver an experience on par with the current generation of gaming platforms.

For an optimal experience, users with recommended spec hardware should not set their resolution higher than 1080p.

By default, the game may set Shadow Quality and Level of Detail to High on Recommended Spec hardware. Users should revert these to Normal.

With these settings on Rec Spec AMD GPUs, users can expect some minor texture pops, occasional loading symbols during fast-paced scenarios, and some hitches & stuttering when gliding or driving the Batmobile. To help alleviate this, AMD users using Rec Spec GPU’s should turn Texture Resolution, Shadow Quality, and Level of Detail to Low. We continue to work closely with AMD to resolve these issues as soon as possible; make sure you have the most current drivers and check back here for updates on when the next driver version is available.

Additional Recommendations
We do not recommend that users change anything in the game’s .ini files as this will potentially negatively impact performance, including frame rate, and stability.

At this time we do not recommend using NVIDIA’s GeForce Experience or AMD’s Gaming Evolved Optimization tools.

We’re currently working on improving streaming performance from mechanical hard drives (HDD). Addressing this is one of our top short-term priorities.

For users that have an SSD available, we’ve noted increased streaming performance when the game is installed to that type of drive.

Once again, we’d like to stress the importance of having the latest drivers from your graphics card manufacturer. Staying up to date could potentially alleviate many performance issues, and will improve your game experience.

- NVIDIA GeForce users should use GeForce GameReady WHQL Driver version 353.30
- AMD users should use Catalyst 15.6 beta driver

Crossfire on AMD is currently not supported. This is to be addressed in a future driver update from AMD.

Eyefinity (multi-monitor) on AMD is currently not fully supported. This is to be addressed in a future driver update from AMD.

When running Nvidia SLI, using the NVIDIA Control Panel to set one card as a dedicated PhysX card may improve performance.

Players should not disable and/or edit the size of their page file. Windows manages this automatically, and leaving this at the default settings will provide an optimal experience when playing Arkham Knight. We strongly recommend that users avoid making edits to this.

Game System Requirements

Minimum Hardware Specs:
OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit Operating System Required)
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 (2 GB Memory Minimum) | AMD Radeon HD 7950 (3 GB Memory Minimum)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection required
Hard Drive: 45 GB available space

Recommended Hardware Specs:
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 - 3 GB Memory Recommended
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 55 GB available space

Ultra System Hardware Requirements:
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 980
Graphics Memory: 4 GB
Ik krijg toch een raar gevoel bij het lezen van dit bericht :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kijk de hele playthrough op youtube, dit zijn games die ik toch nooit zelf zal spelen, dus leuk om hele game op die manier te zien (en vaak de oplossing eerder dan de speler te zien :P).

spoiler:
Wat een geweldige manier om die suicide van Barbara te laten zien, wapen tegen haar hoofd en precies moment dat ze gaat schieten duikt Joker weer in beeld met een nep-headshot, heel slim gedaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:52:
Ik kijk de hele playthrough op youtube, dit zijn games die ik toch nooit zelf zal spelen, dus leuk om hele game op die manier te zien (en vaak de oplossing eerder dan de speler te zien :P).

spoiler:
Wat een geweldige manier om die suicide van Barbara te laten zien, wapen tegen haar hoofd en precies moment dat ze gaat schieten duikt Joker weer in beeld met een nep-headshot, heel slim gedaan.
Kun je volgens mij beter een Dark Batman film kijken. Heeft een beter verhaal dan dit hoor. Het is echt nog nooit in me opgekomen om gameplay op youtube te kijken. Niet dat ik het afkeur, helemaal niet. Doe vooral waar je lol uit haalt. Begrijp het alleen niet zo goed. :)

spoiler:
ook get stuk erviir vind ik Joker echt goed bezig. Dat je hem op gaat blazen en hij naar buitenkomt en zijn dubbelganger afzeikt. Heerlijk!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2015 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:02:
Kun je volgens mij beter een Dark Batman film kijken. Heeft een beter verhaal dan dit hoor. Het is echt nog nooit in me opgekomen om gameplay op youtube te kijken. Niet dat ik het afkeur, helemaal niet. Doe vooral waar je lol uit haalt. Begrijp het alleen niet zo goed. :)

spoiler:
ook get stuk erviir vind ik Joker echt goed bezig. Dat je hem op gaat blazen en hij naar buitenkomt en zijn dubbelganger afzeikt. Heerlijk!
Het is meer de volledige beleving van de game te krijgen, zonder zelf te spelen. Vind het het geld niet waard om zo'n SP game te spelen (die nog behoorlijk lineair is ook), en als ik de combat en die car-handling zo zie, blij dat ik dat ook niet heb gedaan :P Voorgaande game heb ik op dezelfde manier gekeken, dus het is leuk om te zien hoe het verhaal verder gaat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Trent900 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:21:
Ben ik nou de enige die continu denkt "Kut, m'n Batmobiel remt niet.....oh crap, vierkantje!" :+
Nope. Op de xbox: RT gas geven, meeste race spellen LT dan rem. Druk ik 9 van de 10x in, hop vol gas tegen een gebouw. Potdomme X indrukken.

Maar wat een gaaf spel verder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
bram1984 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:41:
Sorry voor de DP (telefoon), maar dit vind ik vrij bijzonder. De mensen die zichzelf "masterrace" noemen (overigens niet bedoeld om een console vs. PC battle uit te lokken), moeten zichzelf wellicht even goed achter de oren krabben. Ik ben bang dat dit alleen maar vaker gaat voor komen in de toekomst. Het lijkt wel met de release erger te worden.
Sorry, maar wat een onzin :F

Omdat 1 studio het verknalt, word het steeds erger? We hebben juist een prima jaar qua performance (Assassin's Creed Rogue, GTA V, Witcher 3, etc). WB heeft de PC versie door een externe studio laten doen die er duidelijk geen verstand van hebben. En er is ook niemand die klaagt over graphics, de game ziet er beduidend beter uit op PC. Het probleem zit hem in de framedrops door texture streaming wat gewoon gefixt kan en moet worden.

Ik wacht wel even op de patches. Ik moet Arkham Origins nog uitspelen :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Avioto schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:08:
[...]

Sorry, maar wat een onzin :F

Omdat 1 studio het verknalt, word het steeds erger? We hebben juist een prima jaar qua performance (Assassin's Creed Rogue, GTA V, Witcher 3, etc). WB heeft de PC versie door een externe studio laten doen die er duidelijk geen verstand van hebben. En er is ook niemand die klaagt over graphics, de game ziet er beduidend beter uit op PC. Het probleem zit hem in de framedrops door texture streaming wat gewoon gefixt kan en moet worden.

Ik wacht wel even op de patches. Ik moet Arkham Origins nog uitspelen :P
gaan we nou echt een console vs PC discussie krijgen hier? Kom op zeg, doe nou even gewoon. We zijn allemaal gamers.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik heb thuis een dikke game pc staan maar raak hem amper meer aan.. alleen bf4.

wat een drama met die pc versies! het zijn allemaal fucked up ports van de consoles.

Wat ben ik blij met mijn ps4 de laatste tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:10:
[...]

gaan we nou echt een console vs PC discussie krijgen hier? Kom op zeg, doe nou even gewoon. We zijn allemaal gamers.
Nee, hoe kom je daar nou bij? Ik reageer gewoon op een post die niet klopt. Net als die post hierboven trouwens, mensen overdrijven snel :F

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:10:
[...]

Ik zie daar geen discussie ontstaan? De PC port is gewoon ver onder de maat. Bij niemand loopt de game zoals je mag verwachten. Sorry dat dat hier geuit wordt, maar dat is ook part of the game. Dat er voor de console geen problemen zijn, wil niet zeggen dat we over de PC versie maar niet meer mogen praten?

Zodra de problemen met de PC versie worden aangehaald, wordt er direct hier in de verdediging geschoten en zijn we die klagende pc gamers en wordt het afgedaan als "PC vs Console" discussie (m.b.t. deze game gewoon actueel is, gezien het verschil ik kwaliteit).

[ Voor 20% gewijzigd door Deem op 24-06-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
sorry, maar opmerkingen als:

"op de PC ziet het er beduidend beter uit"
"masterrace"

het begint wel meer en meer op baiting te lijken. En dat zou een redelijk topic verpesten imo :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Nou "discussie" gehad, nu weer verder over het spel?

Gisteravond best een tijd gespeeld, vooral bezig met het ontdekken van de stad. Wat gevechten op straat gehouden. Deels per ongeluk. Ging keer mis met die haak om van gebouw naar gebouw te slingeren, beland tussen paar van die hangjongeren die gelijk riepen dat ik Batman ben :+

De batman auto is toch nog geregeld nodig (in het begin). Ben benieuwd of dit zo blijft. Wie weet wen ik nog aan het rijden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:33:
sorry, maar opmerkingen als:

"op de PC ziet het er beduidend beter uit"
"masterrace"

het begint wel meer en meer op baiting te lijken. En dat zou een redelijk topic verpesten imo :-(
Klopt, enkele uitzonderingen daargelaten, zijn de meeste reacties met betrekking tot de PC versie spot on. De game heeft op steam niet voor niets een 70% negatieve review count en een 1.5 metacritic user score. Er is wel degelijk iets aan de hand met de port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Pannekoek81 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:36:
Nou "discussie" gehad, nu weer verder over het spel?

Gisteravond best een tijd gespeeld, vooral bezig met het ontdekken van de stad. Wat gevechten op straat gehouden. Deels per ongeluk. Ging keer mis met die haak om van gebouw naar gebouw te slingeren, beland tussen paar van die hangjongeren die gelijk riepen dat ik Batman ben :+
Batman? Het is toch "The Hulk: Arkham Knight":+

Vind dat altijd zo geweldig fout aan deze games. Je land midden in een groep "hey it's batman" no shit.. >_>

Maar goed, zullen we maar zeggen dat het IQ van de goons door het nodige geweld wat lager is geworden?

Ben wel nieuwsgierig naar de game. Ik wil meer illusies zoals de scarecrow dingen in Asylum. Verbergen voor de spotlight etc was awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:55:
[...]

Batman? Het is toch "The Hulk: Arkham Knight":+

Vind dat altijd zo geweldig fout aan deze games. Je land midden in een groep "hey it's batman" no shit.. >_>

Maar goed, zullen we maar zeggen dat het IQ van de goons door het nodige geweld wat lager is geworden?

Ben wel nieuwsgierig naar de game. Ik wil meer illusies zoals de scarecrow dingen in Asylum. Verbergen voor de spotlight etc was awesome :D
IQ van die lui is inderdaad niet al te hoog, maar goed. De gevechten zijn weer als vanouds.

Ben benieuwd of die Scarecrow levels er weer in zitten. Die hadden wel wat.

Tot op heden is het spel echt te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja je hebt de exclusieve nightmare missies sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Deem schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:52:
[...]

Klopt, enkele uitzonderingen daargelaten, zijn de meeste reacties met betrekking tot de PC versie spot on. De game heeft op steam niet voor niets een 70% negatieve review count en een 1.5 metacritic user score. Er is wel degelijk iets aan de hand met de port.
Inmiddels is het 1.4 op metacritic.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
New Yorker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:
[...]

Inmiddels is het 1.4 op metacritic.
Sorry, met quotes als
can't people lawsuit them or somthing?! this is criminal. how and why they released it in such state is beyond me
is dat wel begrijpelijk.. lijkt daar wel op het IQ van de batman goons (zie paar posts eerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:36:
[...]

Sorry, met quotes als
[...]
is dat wel begrijpelijk.. lijkt daar wel op het IQ van de batman goons (zie paar posts eerder)
Dus? Wat is je punt? Je bevat waarschijnlijk niet hoe ernstig het probleem met de PC port is. Het is gewoon best schandalig en bevind zich echt op het randje.

[ Voor 23% gewijzigd door Deem op 24-06-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:36:
[...]

Sorry, met quotes als
[...]
Ik vind van wel.
Voor veel mensen is het spel onspeelbaar op de pc en daarnaast missen er ook nog veel standaard opties die je mag verwachten van een AAA titel van deze omvang (zoals muissnelheid instellen, meer grafische opties)
Dit is gewoon een hele slechte port en als je hier de volle pond voor hebt betaald mag je wel even flink boos zijn vind ik, anders leren ze het daar nooit bij Rocksteady. Geloof me maar dat dit hele slechte reclame voor ze is.
Ontwikkelaars moeten gewoon weten dat ze niet weg kunnen komen met zulke acties, dat accepteert de pc community gewoon niet meer, goeie zaak lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
R4gnax schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 01:12:
[...]

Er zijn een aantal threads op Steam over het feit dat de retail versie niet compleet of niet correct installeert. Dus je bent zeker niet de enige. Verwacht alleen niet veel informatie daar te gaan vinden. De PC port is hard op weg een reddeloze nucleaire meltdown te worden als het op Steam nog harder gaat escaleren dan het nu al doet.
Inderdaad, mind was wel blown bij de gedachte dat de retail niet het volledig spel kon installeren. Of toch ten minste het overgrote deel ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
in2duhCore schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:51:
[...]

Ik vind van wel.
Voor veel mensen is het spel onspeelbaar op de pc en daarnaast missen er ook nog veel standaard opties die je mag verwachten van een AAA titel van deze omvang (zoals muissnelheid instellen, meer grafische opties)
Dit is gewoon een hele slechte port en als je hier de volle pond voor hebt betaald mag je wel even flink boos zijn vind ik, anders leren ze het daar nooit bij Rocksteady. Geloof me maar dat dit hele slechte reclame voor ze is.
Ontwikkelaars moeten gewoon weten dat ze niet weg kunnen komen met zulke acties, dat accepteert de pc community gewoon niet meer, goeie zaak lijkt me.
Dat ben ik zeker met je eens, alleen gaan eerder aangehaalde quotes echt niet helpen. Sorry maar 1 en 0 geven op Metacritic is een knee jerk reaction. Niemand neemt die scores serieus, je bereikt er niks mee.

Hell, het spel is pas 24-36 uur uit. Geef het bedrijf even de tijd om met die patch te komen. Had hij er al in moeten zitten? uiteraard. Maar dit is gewoon erg apart gedrag van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:58:
[...]

Dat ben ik zeker met je eens, alleen gaan eerder aangehaalde quotes echt niet helpen. Sorry maar 1 en 0 geven op Metacritic is een knee jerk reaction. Niemand neemt die scores serieus, je bereikt er niks mee.

Hell, het spel is pas 24-36 uur uit. Geef het bedrijf even de tijd om met die patch te komen. Had hij er al in moeten zitten? uiteraard. Maar dit is gewoon erg apart gedrag van mensen.
Qua content zal het vast een top spel zijn, maar schijnbaar begrijp je niet dat de game op PC in deze staat onspeelbaar is. Vandaar de regen van negatieve reviews en 1en. Is het zo moeilijk te bevatten? Kan je wel zeggen 'ja, de game is pas X uur uit, hoe kan je het dan een 1 geven', de game werkt niet normaal en is in de huidige vorm stuk. Daarom! De mensen zijn gewoon pisboos en voelen zich belazerd. Als je puur naar de console versie kijkt, dan kan ik me voorstellen dat dat moeilijk te geloven is.

[ Voor 17% gewijzigd door Deem op 24-06-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Inderdaad, de game zal vast heel goed zijn. Ik heb inmiddels 2 uurtjes gespeeld en het ziet er mooi uit, de storytelling, audio etc is goed, daar is niets mis mee. Maar de gameplay is bagger door constante framedrops en ontbrekende opties in het menu. Ze hadden beter kunnen wachten met de release op pc en eerst quality control moeten uitvoeren voordat het spel in deze staat naar buiten werd gebracht.
Dat daarom veel mensen gaan ragen op de steamfora en bij Metacritic is alleen maar begrijpelijk.
Verdiend het spel een 1 op Metacritic??? Nee waarschijnlijk niet maar zo wordt wel duidelijk gemaakt dat men het er absoluut niet mee eens is en dat is een goeie zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
in2duhCore schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:08:
Ze hadden beter kunnen wachten met de release op pc en eerst quality control moeten uitvoeren voordat het spel in deze staat naar buiten werd gebracht.
Nee dat konden ze niet, dan was het hetzelfde rage fest geworden. Damned if you, damned if you don't.

Ze hebben het verpest, dat is gewoon zo. Maar tot nu toe is het reactie niveau erover bedroevend laag "They need to fix it now!". Jep, en dat kan dus niet. Zo snel gaat dat helaas niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:14:
[...]

Nee dat konden ze niet, dan was het hetzelfde rage fest geworden. Damned if you, damned if you don't.

Ze hebben het verpest, dat is gewoon zo. Maar tot nu toe is het reactie niveau erover bedroevend laag "They need to fix it now!". Jep, en dat kan dus niet. Zo snel gaat dat helaas niet :)
Ik verwacht ook geen quick-fixes op korte termein gezien de verschillende problemen zo groot zijn en zich op verschillende vlakken manifesteren. Daar gaat redelijk wat tijd in zitten om dit werkende te krijgen, trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

corset schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:14:
[...]

Ben ik niet eens. De schade die gedaan is met betrekking tot slechte reviews kan niet meer ongedaan gemaakt worden. De game uitstellen wat gewoon een betere optie geweest, maar dan had je niet hoeven te dealen met slechte reviews. Uiteindelijk wil de consument gewoon een werkend product vanaf het eerste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Ach hier heeft WB een handje van.
Kijk maar naar Mortal Kombat X op de pc, die zijn ze nu nog steeds aan het patchen en de lijst met bugs is lang.
Was ook uitbesteed aan een 3rd party.
Dat heb je tegenwoordig nu eenmaal met commerciele bedrijven, aandeelhouders willen omzet zien, nou dan doen we er toch gewoon een pc versie naast ?
En zo'n versie hoeft niet meteen goed te zijn, als de verkoopcijfers maar positief zijn :z
Doodzonde aangezien PC voorheen hun mainplatform was.

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 24-06-2015 13:46 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Gisteravond flink wat uurtjes in de PS4 versie gestoken. Vooral wat AR training en sidemissies gedaan. En gewoon random divebomben, lol. Paar story missies gedaan. Echt een goede game tot nu toe. Ik ben echter nog niet helemaal overtuigd van de Batmobile, hoop dat hij niet de hele game lang zoveel gebruikt hoeft te worden als in het begin.

Afgezien van de nieuwe Batmobile is het gewoon weer lekker meer van hetzelfde, wat in dit geval een groot pluspunt is.

Visueel en qua framerate vind ik het een erg indrukkende game. Alleen al tijdens de intro bijvoorbeeld, wanneer je aan die bar staat. Inzoomen op krantenknipsels, teksten aan de muur... Allemaal erg mooi gedetaileerd.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
wat runt die game bagger op de pc zeg niet normaal, keek er zolang naar uit speciaal vrij genomen voor die shit, nee lekker gerefund denk ook niet meer dat ik hem ga halen als alles is gepatched. zo jammer dit.

totaal geen respect voor de consument gtfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Wat typ jij bagger zeg. Totaal geen respect voor je lezers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
fanboy alert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Hoe zal deze game lopen op een i5 4460 + gtx 960 ?
Zit er aan te denken om het met een controller te spelen via steam

[ Voor 8% gewijzigd door Xenophoben op 24-06-2015 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Xenophoben schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:56:
Hoe zal deze game lopen op een i5 4460 + gtx 960 ?
Zit er aan te denken om het met een controller te spelen via steam
Uuh, dramatisch onspeelbaar slecht op dit moment. Ik heb een i7-5930 4.5ghz + GTX980 OC + 16GB DDR4 @ 3000Mhz en daarmee is het net te doen en heb ik 30fps zegmaar.
Ik zou deze game laten liggen en direct naar de Witcher 3 gaan kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Deem op 24-06-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ambition88 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:50:
wat runt die game bagger op de pc zeg niet normaal, keek er zolang naar uit speciaal vrij genomen voor die shit, nee lekker gerefund denk ook niet meer dat ik hem ga halen als alles is gepatched. zo jammer dit.

totaal geen respect voor de consument gtfo
Zie inderdaad dat veel mensen Valve/Steam helemaal top vinden vanwege die refund mogelijkheid, bij de reacties (moet je nooit 100% serieus nemen) staat het vol van mensen die een refund hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
:?

Ik denk dat hij het meer over jou schrijfstijl heeft...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste