[PC/XB1/PS4] Batman: Arkham Knight

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Was ook niet geheel serieus hoor:)
Ik heb de vorige delen niet gespeeld, en het lastigste is inderdaad de besturing. Het zou helpen als je daar al ervaring mee hebt. Tot nu toe mis ik verder geen essentiele info die je alleen zou kunnen weten als je de vorige delen gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Rossi46 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:49:
Even een kort n00b vraagje:

Is het voor de beleving van Batman: Arkham Knight bevorderlijk dat ik de vorige delen gespeeld heb? Ik heb namelijk nog nooit een Batman game gespeeld, maar na het bekijken van wat gameplay ben ik heel erg benieuwd geworden naar deze game!
Heb in een ver verleden Asylum gespeeld en het is grappig om wat characters terug te zien in dit deel maar qua gameplay heb je die geschiedenis niet echt nodig.
Nu ben ik toch al geen man van de verhaaltjes en storyline, hoor vrienden praten over dit en dat en dan denk ik bij mezelf 'OK whatever HAKKUUUUUHHHHH !!!' :P

Om je vraag te beantwoorden, voegt het wat toe ? JA
Is het noodzakelijk om vorige delen te spelen ? imho NEE

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 26-06-2015 14:03 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Nodig niet, even inlezen kan wel helpen voor de verhaal lijn en bepaalde characters die je tegen komt.

Maar het spelen van de andere delen is wel een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bij de MM opgepikt voor 46 euro voor de xbone, schappelijke prijs als je het mij vraagt! Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
ThomasXIV schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:08:
Bij de MM opgepikt voor 46 euro voor de xbone, schappelijke prijs als je het mij vraagt! Ben erg benieuwd.
Hele nette prijs. Us store niet veel goedkoper volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat is 'ie in principe al sinds de release. ;)

US store is sowieso niet meer heel aantrekkelijk vanwege de koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ach, ging er vanuit dat het toch 60 euro ging kosten. Was ook niet van plan hem te kopen maar voor 46 euro vond ik het heel redelijk. Eventjes gespeeld, werkt allemaal goed, al is het wel wat overweldigend, zal nog wel even duren voordat ik de controls en alle features goed ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:18:
Dat is 'ie in principe al sinds de release. ;)

US store is sowieso niet meer heel aantrekkelijk vanwege de koers.
Op de One wel hoor. 51 euro ipv 65 euro is het verschil qua digitaal kopen tussen de stores.

Edit: wachten op de post was mij geen 6 euro waard op mijn vakantiedag. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Creature of the night missie:

spoiler:
Ik zit godver bijna tegen het plafond aan. Headset vol open. Grapple. Ineens dat beest over de rand. Ik schrok me helemaal de tyfus. Ik stop er ook gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
bram1984 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 23:06:
Creature of the night missie:

spoiler:
Ik zit godver bijna tegen het plafond aan. Headset vol open. Grapple. Ineens dat beest over de rand. Ik schrok me helemaal de tyfus. Ik stop er ook gewoon mee.
Haha herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

+1
spoiler:
Maar is verderop zo'n zelfde situatie met The Joker, daar schrok ik me echt de *******

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:26:
[...]

+1
spoiler:
Maar is verderop zo'n zelfde situatie met The Joker, daar schrok ik me echt de *******
Zullen we het eens even hebben over challenges meneer Justifire. Ik vind het nogal wat dat je van de een op de andere dag mij voorbijstreeft op de leaderboards. Nu moet ik de hele avond doorspelen om het recht te zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:38:
[...]

Zullen we het eens even hebben over challenges meneer Justifire. Ik vind het nogal wat dat je van de een op de andere dag mij voorbijstreeft op de leaderboards. Nu moet ik de hele avond doorspelen om het recht te zetten. ;)
Ach heb geneens mijn best gedaan :P

Two faces of fear chievo unlocked niet.
Op naar het problemen topic...

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 27-06-2015 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:39:
[...]

Ach heb geneens mijn best gedaan :P

Two faces of fear chievo unlocked niet.
Op naar het problemen topic...
Dat bleek! Er staat nu steeds een keurige 2 voor je naam. ;)

Qua cheevos (die je niet belangrijk vindt maar goed) staat hij op unlocking?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2015 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 01:32:
[...]

Dat bleek! Er staat nu steeds een keurige 2 voor je naam. ;)

Qua cheevos (die je niet belangrijk vindt maar goed) staat hij op unlocking?
Geloof dat je mij nu verward met Bullit ;)
Altijd leuk om chievos te halen, het is voor mij echter geen noodzaak.
Zal vanavond eens kijken naar die chievo
spoiler:
heb alle drie de banken gedaan dus hij zou gewoon unlocked moeten zijn

In mijn friendslist stond ik zowiezo al niet op de eerste plaats met de challenges, ergens op de twaalfde plek, zal nu dan de 13e zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deamo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-06-2019
Ik ga hem vanavond downloaden:) Heb de download gekregen bij aanschaf GTX970 :D
Was hem alweer vergeten.. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Deamo schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 08:53:
Ik ga hem vanavond downloaden:) Heb de download gekregen bij aanschaf GTX970 :D
Was hem alweer vergeten.. xD
Sterkte. Houd er rekening mee dat het voor geen meter draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batman: Arkham Knight uitgespeeld op de PS4:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/0rIMMorPWvjmv7Rvrp4qEiVI/full.jpg?nohitcount=1

Heerlijk spel. Ik heb er erg van genoten.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

NU al uitgespeeld??? Jeetje.. heb je teveel tijd over ofzo :P.. ben nog maar op 19% ofzo.. maar doe het dan ook relaxed aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:21:
Batman: Arkham Knight uitgespeeld op de PS4:

[afbeelding]

_/-\o_
Ik hoop alleen niet dat de tekst onderin het plaatje de spoiler is wat ik denk dat het is :(

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:21:

_/-\o_
persoonlijk
spoiler:
Beetje flut einde, waar zijn de big battles met scarecrow of zelfs met joker? Hele verhaal aan het einde is zijn fear en de battle met de joker, die hij opsluit in z'n 'fearlockers', scarecrow is niet meer bang, padoem, you win. Maar nog van zulke dingen, waarom is gordon helemaal fucked up maar blijkt gewoon samen te werken met scarecrow? Waarom komt mr arkham toch nog helpen aan het einde, zonder enige logica waarom die niet eerder (val van dat grietje) even kon helpen?

En de bonus scene, is dat nu z'n opvolger of toch azreal die z'n plaats inneemt? Begreep uit reacties dat de fans die het hele verhaal kennen vanuit de comics kennen, dat dit dus of Robin of Azreal zou moeten zijn die het stokje overneemt

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de mini spoiler.
Het zegt eigenlijk alleen dat het over is.

Ik ben nu bezig met de Harley story line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 12:23
hoe is de game op hard eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:59:
Sorry voor de mini spoiler.
Het zegt eigenlijk alleen dat het over is.

Ik ben nu bezig met de Harley story line.
Zit die Harley story gewoon in Gotham zelf verweven of moet je naar de DLC om het te activeren ? Had h'm wel gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nol_NL schreef op zondag 28 juni 2015 @ 01:42:
Zit die Harley story gewoon in Gotham zelf verweven of moet je naar de DLC om het te activeren ? Had h'm wel gedownload.
Harley story missie is apart te spelen vanaf het hoofdmenu.

spoiler:
Was wel erg kort en makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Laatst online: 14-04-2024
Spel ook uitgespeeld, nu de rest van de sidemissions halen om
spoiler:
Knightfall Protocol
te activeren en daarna new game +, wat anders schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Er is een patch uitgekomen voor de PC-versie. Deze doet helaas nog niets aan de performance, maar lost wel enkele bugs en problemen op. Onder andere de bug die zorgde voor minder / geen regeneffecten en ambient occlusion is opgelost, waardoor het spel er nog beter uit ziet.

Er is ook een lijstje uitgegeven met zaken die in komende patches opgelost gaan worden. Daar zitten volgens mij alle problemen in die spelers hebben, dus dat stemt hoopvol, naar mijn mening. Ze zien het probleem in elk geval. Het feit dat de eerste patch er nu is, en uitgegeven op een zondag, laat volgens mij zien dat ze er serieus mee bezig zijn. Wellicht hebben we over enkele weken een waardige PC-versie.

Alle info hier: http://steamcommunity.com...detail/145587678178226617

[ Voor 29% gewijzigd door geert1 op 28-06-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:39
Ambition88 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:20:
hoe is de game op hard eigenlijk?
Heb het gevoel dat het een normale moeilijkheidsgraad is, niet echt hard ofzo. Ben nog niet heel ver. Ben nu bij
spoiler:
het stukje dat je naar de clocktower gaat omdat de dochter van Gordon is ontvoerd.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik speel hem ook op hard, maar lastig Is het niet nee.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Wacht maar tot je later tegen groepen moet vechten waarvan sommige onder stroom staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:58:
spoiler:
Wacht maar tot je later tegen groepen moet vechten waarvan sommige onder stroom staan.
spoiler:
Als je niet weet dat de batclaw of een batarang dat oplost wordt het wel moeilijk ja. ;)

Spoiler hierboven gaat om combat niet om verhaal oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@exactor it
spoiler:
Ik had ze eerst uitgeschakeld met electrastoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 13-09 08:24
oke, gekke vraag ! als ik batman opstart op de ps4 zegt hij dat hij geen connectie heeft met playstation network, terwijl ik ondertussen gewoon download uit de playstore en ingelogd ben als plus member !

Hoe kan ik dit verhelpen ? WBPlay biedt ook geen uitleg.. of zijn er problemen met de server ervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omeomi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 12:10
Gandalf68 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 20:00:
oke, gekke vraag ! als ik batman opstart op de ps4 zegt hij dat hij geen connectie heeft met playstation network, terwijl ik ondertussen gewoon download uit de playstore en ingelogd ben als plus member !

Hoe kan ik dit verhelpen ? WBPlay biedt ook geen uitleg.. of zijn er problemen met de server ervan ?
Hier hetzelfde (op PS4).

Blijkbaar veel voorkomend probleem: http://www.polygon.com/20...t-ps4-leaderboards-broken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
nou ik kwam nog een leuke tegen ! kwam in de scene in de acefabriek met het terugplaatsen van de flessen zodat actieradius kleiner zou worden en daar ontmoeten we ... (ik ga niks veraden ) en dan knalt hij er uit in de zin van :

Gamedata installeren nog 3 minuten wachten... duh een uur verder en nog niks veranderd... ) enige optie was terug gaan maar dan ging savedata verloren !

Wat een flutafwerking zeg maar ... voor de rest super spel maar hoop toch echt dat het morgen geinstalleerd is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Dat was inderdaad een verassing om dat te zien ja.
Wel vraag ik me af wat ik moet doen met die Playstation Plus card die bij mijn PS4 game z\at nast de harley quinn missies en de scarecrow nightmare levels en skin. Staat iets van 6 maanden "gatis Playstore Plus membership, maar geen code op de achterkant zoals bij de rest.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 15:25

Ktenolix

Pijlsnel

Damn, denk toch dat ik em ook ga kopen voor de PS4. Iemand hier die hem al kwijt wil? :p

Morgen issie hopelijk binnen! :D

[ Voor 19% gewijzigd door Ktenolix op 29-06-2015 11:20 ]

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Zo uitgespeeld.. Wat een heerlijke game.

Niet lezen als je het niet uitgespeeld hebt!

spoiler: verhaal
zag het wel een beetje aankomen van jason todd maar is wel erg goed over na gedacht
zeker het einde waar je als joker speelt geniaal gedaan :P

Spel krijgt een dikke 9.5 _/-\o_ van mij was een 10 geweest zonder die vervelende tankbattles

[ Voor 111% gewijzigd door Mr Eekii op 29-06-2015 14:52 ]

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

geert1 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:01:
Er is een patch uitgekomen voor de PC-versie. Deze doet helaas nog niets aan de performance, maar lost wel enkele bugs en problemen op. Onder andere de bug die zorgde voor minder / geen regeneffecten en ambient occlusion is opgelost, waardoor het spel er nog beter uit ziet.

Er is ook een lijstje uitgegeven met zaken die in komende patches opgelost gaan worden. Daar zitten volgens mij alle problemen in die spelers hebben, dus dat stemt hoopvol, naar mijn mening. Ze zien het probleem in elk geval. Het feit dat de eerste patch er nu is, en uitgegeven op een zondag, laat volgens mij zien dat ze er serieus mee bezig zijn. Wellicht hebben we over enkele weken een waardige PC-versie.

Alle info hier: http://steamcommunity.com...detail/145587678178226617
Na het aanpassen van een aantal waardes in de config file loopt batman nu als een trein op mijn pc. Gemiddeld 60/65 fps op een gtx970, i5 4670K en 8gb ram.

Waardes die ik heb uitgezet in "STEAM_INSTALL_FOLDER\Batman Arkham Knight\BmGame\Config\BmSystemSettings.ini")
  • 30 fps lock (MaxFPS=30.000000 naar MaxFPS=144.000000)
  • Motion blur uitgezet (MobilePostProcessBlurAmount=0.0 - opmerkelijk verschil gezien bij het instappen en uitstappen van de batmobile en in overall performance)
Het speelt overigens geweldig. De sfeer en gameplay zijn goed gelukt. :+

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Sinds afgelopen zaterdag het spel binnen voor de Xbox One. Mijn eerste indruk: wat een awe-some game! :*)

Een waardige opvolger van Arkham Asylum en Arkham City. Arkham Origins heeft mij nooit zo weten te boeien, omdat de gameplay voornamelijk teveel van hetzelfde was. Arkham Knight voegt gewoon een heel scala aan nieuwe mogelijkheden toe! Het grootste voorbeeld is dan toch echt de Batmobile! Ik had in een aantal reviews gelezen dat je té vaak met die bolide opgezadeld werd, maar dat vind ik wel meevallen. Ik vind het een frisse toevoeging om met behulp van de Batmobile puzzels op te lossen of op nieuwe plekken te komen. :)

Naast de toevoeging van diverse nieuwe mogelijkheden op gameplaygebied ben ik ook onwijs te spreken over de 'look & feel' van het spel. Naar mijn mening is Arkham Knight één van de mooiere - al dan niet het mooiste - spel op de Xbox One op dit moment. De overgangen van in-game combat naar in-game cutscenes zijn onwijs vloeiend, zo heb ik dat nog niet eerder gezien. :*) Daarnaast speelt het allemaal vertrouwd en prima weg.

Dit is een spel waar ik mij, als groot Batman-liefhebber, weer erg goed mee zal vermaken!

Oh, en switchen van skins tijdens storymode? Het is zoiets kleins, maar ik waardeer dat enorm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
tankbattles driving me insane! damn wat zijn die irritant zeg!
verder een hele vette game! met aardig wat verrassingen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bij een militia checkpoint met 2 brutes, 2 medics, geweerkistje, 4 shock charge eikels, 2 schildknaapjes en 10 normale goons. Lachen dit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
Even een oplossing voor bij degene die geen verbinding krijgen of waarvan het spel zegt dat de boel nog geinstalleerd moet worden...

zet je PS4 compleet uit , dus niet in rust stand, daarna opstarten ... en batman opstarten... als het goed is gaat hij nu verder installeren en kan je verder spelen en showcase etc bekijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat een heerlijk spel is dit toch! Je wordt zo lekker meegenomen in het verhaal en je missies.. love it!
En heb me soms paar schrik momenten gehad in het spel :P potdomme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Ik kan niet wachten om hem vandaag te spelen! Hoe zit het eigenlijk met de extra's, zoals de Harley Quinn DLC en skin pack? Zit dat er voor de consoles standaard bij? Ik zag wel in de PS Store een gratis add-on voor de skins (zie hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Dutchzilla schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:38:
tankbattles driving me insane! damn wat zijn die irritant zeg!
verder een hele vette game! met aardig wat verrassingen.
Ik vind ze stiekem eigenlijk wel heel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ktenolix schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:09:
Ik kan niet wachten om hem vandaag te spelen! Hoe zit het eigenlijk met de extra's, zoals de Harley Quinn DLC en skin pack? Zit dat er voor de consoles standaard bij? Ik zag wel in de PS Store een gratis add-on voor de skins (zie hier).
Ik kreeg bij mijn Xbox One-versie de 'Harley Quinn Story Pack' er gratis bij (besteld bij Bol.com).

Voor extra skins kun je de 'The New 52 Skin Pack' gratis downloaden uit de store (extra skins voor Batman, Robin en Nightwing). De 'Flashpoint'-skin is exclusief, maar als je een WB-account hebt krijg je nog eens een gratis 'Batman Anime'-skin! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Yonix schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:08:
[...]

Ik kreeg bij mijn Xbox One-versie de 'Harley Quinn Story Pack' er gratis bij (besteld bij Bol.com).

Voor extra skins kun je de 'The New 52 Skin Pack' gratis downloaden uit de store (extra skins voor Batman, Robin en Nightwing). De 'Flashpoint'-skin is exclusief, maar als je een WB-account hebt krijg je nog eens een gratis 'Batman Anime'-skin! :)
Oke thanks voor de info! Zijn die skins nog een beetje gaaf? Ik weet nog dat voor Arkham City ze nog best cool waren (vooral de Batman Beyond skin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
De Batman Beyond skin is er ook weer maar ziet er heel anders uit.

Afbeeldingslocatie: http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2015/05/24/arkham-knight-dlc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Holy sh*t dat ziet er wel awesome uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
heel dope! net maar ff de download aangezet, kan ik het uit werk gelijk thuis checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Grudgie schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 02:04:
Wat een heerlijk spel is dit toch! Je wordt zo lekker meegenomen in het verhaal en je missies.. love it!
En heb me soms paar schrik momenten gehad in het spel :P potdomme!
Schrok me echt rot bij de eerste keer dat je die creature of the night tegenkomt. En nog een andere keer:
spoiler:
the joker
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Gister aangeschaft, meteen tot half 2 erin gezogen.
Blijf het nog wel moeilijk vinden om ventjes als ze nokkie liggen een genade klap te geven.
zit toch vaak voor me gevoel te lang met dezelfde ventjes te vechten

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Tha schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:29:
Herkenbaar !
Tijd geleden dat ik me zo met een spel vermaakt hebt dat ik er zelfs wat uurtjes slaap voor laat schieten.
Afbeeldingslocatie: http://36.media.tumblr.com/tumblr_lvsispDFXA1r411nbo1_500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Zeer goede game, en met de nodige tweaks op de PC goed kunnen genieten! Nu maar even sidequests.

Over de tank battles valt een mening te geven. Vond ze vermakelijk alleen was het telkens wel hetzelfde.

Heb, net als men hierboven, ook een paar keer goed de schrik gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 08:56
Ik heb de game nu al ff gespeeld en vindt 'm geweldig.
De grootste aanmerking die ik heb zijn de Batmobiel Battles die hadden van mij wel wat minder gemogen.

De rest van de game is top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tha schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:29:
Blijf het nog wel moeilijk vinden om ventjes als ze nokkie liggen een genade klap te geven.
zit toch vaak voor me gevoel te lang met dezelfde ventjes te vechten
R2 + driehoekje als je genoeg tijd hebt. En anders gewoon een takedown (driehoekje + rondje) gebruiken als je combo meter vol zit. Je kan ook vierkantje + kruisje gebruiken als je vijand blauw oplicht voor een environmental takedown.

Capestun en dan vierkantje spammen is ook effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 12-09 23:54
Gratis Supreme League of Patriots voor kopers van BAK voor de PC: http://nobullintentions.tumblr.com/

Alleen vandaag nog.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefjepayuta
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 13:06
Robolokotobo schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:44:
Gratis Supreme League of Patriots voor kopers van BAK voor de PC: http://nobullintentions.tumblr.com/

Alleen vandaag nog.
Nou daar heb ik mooi gebruik van gemaakt, thx!

Sinds dat ik Arkham Knight voor het eerst aangezet heb, heb ik het verhaallijn uitgespeeld, Game+ aangezet, en natuurlijk de overige 10% van de huidige story aan het voltooien.

Gelukkig ben ik gezegend met een crashvrij en goed werkend spel, ik merk de glitches wel met de batmobile, maar deze zijn bijna te verwaarlozen. Ik geniet er heel erg van. Sinds ik de blur uitgezet heb, heb ik het gevoel dat het spel er soepeler door is geworden (maar ja dat kan in het hoofdje zitten)...

Helaas moet je zoiets niet op het steamforum zetten, want dan ben je meteen een leugenaar of troll :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
Ik heb ook het "probleem" dat ik nergens last van heb, ik ga dan ook geen gebruik maken van die actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Begin nu aan het einde van het verhaal te komen (zit op zo'n 80%, totaal op +- 60), en die tank zooi komt nu ook enigszins m'n neus uit. Vind de batmobiel nog steeds heel vet om mee te rijden, maar die tank zooi ben ik een beetje klaar mee.

Voor de rest tot nu toe een heerlijk spel. Heb Arkham City overgeslagen dus na Asylum was dat hele stadse sowieso nieuw (en een welkome aanvulling) voor mij. Ben ook erg te spreken over de karakterontwikkeling van met name batman zelf, en de graphics natuurlijk. Toch wel één van de mooiste spellen die ik tot nu toe heb aangeslingerd op de One, zo veel details overal.

[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 30-06-2015 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik heb nu iets van 10 uur in het spel zitten en zit op 25%. Het spel speelt gewoon lekker weg, er is veel te doen en ik merk dat ik buiten de missies om vaak rondfladder op zoek naar willekeurige dingen zoals bijvoorbeeld Riddler handlangers.

De Riddler is overigens tot nu toe de grootste irritatie in het spel voor me. De gameplay is leuk maar hij blijft maar doorpraten over hoe geweldig hij wel niet is, tot vervelens aan toe.
stefjepayuta schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:52:
Helaas moet je zoiets niet op het steamforum zetten, want dan ben je meteen een leugenaar of troll :P
Van het Steam forum kun je sowieso beter wegblijven ivm met spoilers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Kreeg hem gisteren binnen, heb em ff een uurtje kunnen spelen. Wat een vet spel zeg. Het ziet er echt awesome uit en die fear takedowns zijn ook vet! Batmobile is ook wel cool opzich, al blijf ik de "battle mode" van dat ding echt nep vinden. Ik vraag me wel af hoe vaak ik de batmobile moet gebruiken. Ik hoop niet veel, aangezien het gewoon veel minder leuk is dan zelf rondvliegen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wee Man schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 01:25:

De Riddler is overigens tot nu toe de grootste irritatie in het spel voor me. De gameplay is leuk maar hij blijft maar doorpraten over hoe geweldig hij wel niet is, tot vervelens aan toe.
Dat is juist Riddlers dingetje. :)

Als je je verveelt bij hem in de lift en de immense details wil zien: kijk even naar boven. Zitten twee projectoren in elke lift. Ik was erg verbaasd dat ze daar aan gedacht hebben.

Ben zelf inmiddels bijna klaar met de story. De meeste sidemissions zijn af of bijna klaar. Moet alleen nog 200 riddles zoeken. Valt me wel op dat de militia checkpoints erg lastig worden. Ben sinds ik daarmee begon vaker doodgegaan dan in de rest van het spel. Vanavond maar eens groene mannetjes in elkaar beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Daar keek ik ook als eerste naar, maar ik vind het niet meer dan logisch dat er projectoren hangen. Het zou mij eerder verbazen als ze er niet zouden hangen, aangezien ze met hun volle verstand voor een projectie hebben gekozen. Anders had er net zo goed een TV kunnen hangen. Als je al niet aan projectoren denkt bij geprojecteerd beeld, dan ben je wat mij betreft geen top developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:29:
[...]

R2 + driehoekje als je genoeg tijd hebt. En anders gewoon een takedown (driehoekje + rondje) gebruiken als je combo meter vol zit. Je kan ook vierkantje + kruisje gebruiken als je vijand blauw oplicht voor een environmental takedown.

Capestun en dan vierkantje spammen is ook effectief.
ik vertaal het even naar xbox one controls en ga er als het niet 45 graden binnen is snel mee verder.
kan het toch ook niet over me hart verkrijgen om nu binnen te gaan zitten zweten op me combo's :o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bij mij is het binnen de komende dagen koeler dan buiten, dus je doet iets niet goed denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

bram1984 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:02:
Bij mij is het binnen de komende dagen koeler dan buiten, dus je doet iets niet goed denk ik. :+
:o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

bram1984 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:19:
Daar keek ik ook als eerste naar, maar ik vind het niet meer dan logisch dat er projectoren hangen. Het zou mij eerder verbazen als ze er niet zouden hangen, aangezien ze met hun volle verstand voor een projectie hebben gekozen. Anders had er net zo goed een TV kunnen hangen. Als je al niet aan projectoren denkt bij geprojecteerd beeld, dan ben je wat mij betreft geen top developer.
Dat is toch grappig, was ook het eerste waar ik naar keek toen ik die projecties zag.
Dan denk je nog, wat bijzonder dat ze het allemaal zo goed hebben uitgewerkt.
En dan blijkt dus dat eigenlijk iedereen op zoek is naar zulke kleine dingetjes die juist het spel helemaal compleet maken :)
Zelfde heb ik met de lichtval en de daar bij behorende schaduwen, klopt helemaal in deze game.
Of hoe het projectiescherm van het Bat-kostuum vertoond word terwijl je er helemaal omheen kan draaien.
Of wat te denken van een klein detail zoals
spoiler:
de blijvende kogelinslag in het kostuum nadat je word neergeknald door Scarecrow

Kleine dingetjes die een heel groot verschil maken ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Batman kan soms wel een eikeltje zijn. ;)

[YouTube: https://youtu.be/I0wtcrur9GU]
Even wat plezier tijdens het spelen door. ;)

In de tussentijd blijf ik mij onwijs vermaken met de game! Net wat justifire zegt ben ik onwijs onder de indruk van alle details, dat zorgt toch echt voor een 'more immersive gameplay'. :*)

Trouwens, ik dacht dat dit het eerste spel was dat gebruik maakt van de nieuwe Unreal 4.0 Engine. Echter, het blijkt gewoon een gemodificeerde versie van Unreal 3.0 te zijn. Dat ze daar naar zoveel jaren nog al dit moois uit weten te persen! :9~ Dat belooft wat met 4.0! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix

Ktenolix

Pijlsnel

Gisteren weer ff een stukje gespeeld. Wat een geweldige game is het ook.

spoiler:
Gisteren moest ik voorkomen dat Scarecrow giftige stoffen vrij liet over de stad. Was druk bezig om die neutralizing canisters te verplaatsen, toen ineens de joker voor me stond. Schrok me rot. Wat is dat vet gedaan zeg. Een aantal momenten daarna (o.a. in de clock tower) dat joker er gewoon is en, als je ff wegkijkt en terugkijkt, daarna alles normaal is. Awesome!:D

Toch blijven de batmobile-stukken een beetje dikke vette overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
Ktenolix schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 07:27:
Gisteren weer ff een stukje gespeeld. Wat een geweldige game is het ook.

spoiler:
Gisteren moest ik voorkomen dat Scarecrow giftige stoffen vrij liet over de stad. Was druk bezig om die neutralizing canisters te verplaatsen, toen ineens de joker voor me stond. Schrok me rot. Wat is dat vet gedaan zeg. Een aantal momenten daarna (o.a. in de clock tower) dat joker er gewoon is en, als je ff wegkijkt en terugkijkt, daarna alles normaal is. Awesome!:D

Toch blijven de batmobile-stukken een beetje dikke vette overkill.
spoiler:
In de rest van het spel zul je hem tegen blijven komen met zijn commentaar, ook in side missions. Hij heeft nu meer tekst dan in Asylum en City bij elkaar.
Toch fantastisch dat ze dat geheim hebben weten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
NintendoSmasher schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:26:
[...]

spoiler:
In de rest van het spel zul je hem tegen blijven komen met zijn commentaar, ook in side missions. Hij heeft nu meer tekst dan in Asylum en City bij elkaar.
Ja dat is echt geweldig gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43
NintendoSmasher schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:26:
[...]

spoiler:
Wat ik ook een cool detail vind is dat
spoiler:
de comments die je hoort van de joker alleen via de center speaker komen, en niet van de surround speakers achter je, als ie bijvoorbeeld achter je staat. Alsof ie ook echt alleen in het hoofd van batman zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
Daar zal ik de volgende keer op moeten letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Van mij mag Rocksteady ook wel eens een first person shooter maken !
Man man wat vet
spoiler:
dat shotgun gedeelte tegen het einde

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
PsychoBoyJack schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:33:
[...]

Wat ik ook een cool detail vind is dat
spoiler:
de comments die je hoort van de joker alleen via de center speaker komen, en niet van de surround speakers achter je, als ie bijvoorbeeld achter je staat. Alsof ie ook echt alleen in het hoofd van batman zit
Kijk daar hou ik van hè :) Geen kortzichtigheid gezwam over tank battles, maar iemand die oog heeft voor details. En daar zijn er genoeg van te vinden in Arkham Knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

justifire schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:39:
Van mij mag Rocksteady ook wel eens een first person shooter maken !
Man man wat vet
spoiler:
dat shotgun gedeelte tegen het einde

:9~
Dat hele gedeelte was echt ontzettend vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Nol_NL schreef op zondag 05 juli 2015 @ 01:34:
Kijk daar hou ik van hè :) Geen kortzichtigheid gezwam over tank battles, maar iemand die oog heeft voor details. En daar zijn er genoeg van te vinden in Arkham Knight.
Huh? Dus als mensen vinden dat er een te grote nadruk is op tank battles, dat die tank-gameplay weinig evolueert gedurende het spel en daarmee als repetitief wordt ervaren, dan is dat "kortzichtig gezwam"? Het lijkt mij een vrij legitiem minpunt aan het spel, zoals sommige mensen het ervaren. Je hoeft het daar niet mee eens te zijn, maar om het nu zo weg te zetten vind ik onterecht. Tenzij je meer argumenten hebt voor je statement?

Er zijn legio pluspunten aan dit spel en er is inderdaad een prachtig oog voor detail in veel aspecten, maar daarmee verdwijnen de (door sommigen ervaren) minpunten niet. Ook op een erg goed spel als deze mag volgens mij best iets aangemerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Laatst online: 08-03-2024
Heb net de story uitgespeeld tot en met het eerste einde, sidemissions zitten op 6/14 compleet.

Erg veel plezier beleefd aan het verhaal. Sommige twists zie je aankomen, andere minder. Ik genoot vooral van de mindfucks die het draaien van de camera soms opleverde...
spoiler:
De cutscene met Joker en Barbara in de Clock Tower bijvoorbeeld, of in de lift van Panessa Studios.

Battles met de Batmobile vond ik niet heel vervelend, maar halverwege het verhaal inderdaad wat veel achter elkaar. Ik ben niet de beste in racegames, dus de achtervolging met
spoiler:
Arkham Knight's excavator
kostte nogal wat pogingen om doorheen te komen. De aanhouder wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Vandaag uitgespeeld. Ik heb me af en toe geërgerd aan de Batmobiel, maar verder is de game grandioos. Het vechten is nóg beter geworden, de stad is een grote speeltuin en de rol van The Joker maakt dat ik de verhaalvertelling ook erg bijzonder vond.

Wel jammer dat iemand hier in het forumtopic het einde al een beetje had gespoild met een afbeelding dat hij de game uit had gespeeld:
spoiler:
'the whole world knows, what now?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Iemand tips voor de tank battle
spoiler:
bij de aanval op GCPD
?

Edit: lol de eerstvolgende keer erna haal ik m met gemak haha! Vulcan gun volledig upgraden en maximale damage voor shots to the chassis hielpen aanzienlijk :)

[ Voor 52% gewijzigd door MrMistral op 05-07-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
MrMistral schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:17:
Iemand tips voor de tank battle
spoiler:
bij de aanval op GCPD
?
- Upgrades aan je batmobile helpen altijd.
- Luister naar de aanwijzingen en werk samen.
- Vergeet je secondary weapon niet tussentijds af en toe af te vuren.
- Vliegende drones (Dragons heten ze geloof ik) zijn ook met je Vulcan Gun neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
DingK schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:25:
[...]

- Upgrades aan je batmobile helpen altijd.
- Luister naar de aanwijzingen en werk samen.
- Vergeet je secondary weapon niet tussentijds af en toe af te vuren.
- Vliegende drones (Dragons heten ze geloof ik) zijn ook met je Vulcan Gun neer te halen.
Thnx voor je tips! Bovenstaande deed ik inderdaad allemaal al maar had toch een moeite zeg. Daarvoor nooit problemen gehad. Vulcan gun upgrade scheelde inderdaad heel veel ivm de dragons en locked missiles :)

[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 05-07-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
MrMistral schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:28:
[...]

Thnx voor je tips! Bovenstaande deed ik inderdaad allemaal al maar had toch een moeite. Vulcan gun upgrade scheelde inderdaad heel veel ivm de dragons en locked missiles :)
Er is ook een upgrade voor je secondary weapon, waarbij je behaalde levels van opladen niet kwijt kunt raken door schade. I like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
DingK schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:29:
[...]

Er is ook een upgrade voor je secondary weapon, waarbij je behaalde levels van opladen niet kwijt kunt raken door schade. I like!
Ja klopt inderdaad. Superchill, vooral die 10x missile barrage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb hem nu écht uitgespeeld. Met enkel nog wat riddler rommel en wat te binden brandweerlieden over, het "knightfall protocol" uitgevoerd. Op de aftiteling komen nog wat plaatjes van de voorgaande games langs, toch mooi om te zien hoe goed Scarecrow er b.v. uitziet t.o.v. Asylum :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
ThomasXIV schreef op maandag 06 juli 2015 @ 01:15:
Heb hem nu écht uitgespeeld. Met enkel nog wat riddler rommel en wat te binden brandweerlieden over, het "knightfall protocol" uitgevoerd. Op de aftiteling komen nog wat plaatjes van de voorgaande games langs, toch mooi om te zien hoe goed Scarecrow er b.v. uitziet t.o.v. Asylum :p.
Ik heb het gevoel dat ik 'klaar' ben met de hoofdmissie maar ik heb dus geen aftiteling gehad?
Het enige wat ik nog moet is:
- Riddler (laatste opdracht nl. al z'n Riddles oplossen);
- Towers;
- Brandweerlieden;
- Bommen in het wegdek;
- Nog een die ik zo even niet uit het hoofd weet.
Sta dus op 9/14.
De
spoiler:
knightfall procedure
wil ook niet starten ondanks dat ik minimaal 3 van de most wanted heb opgepakt :s.

New game + is wel unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben juist eerst alle zijshit aan het doen voordat ik verder ga met de story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
ThomasXIV schreef op maandag 06 juli 2015 @ 01:15:
En wat dacht je van mister Bruce 'The Dark Knight' Wayne zelf? :*)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/rcoaYhX9jEmilFGSd9dxns2A/medium.jpg

Die heeft door de jaren heen ook wat plastisch chirurgische ingrepen laten verrichten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hmm, blijkt dat het allemaal nog interessanter wordt als ik ook alle riddles oplos. Inmiddels alles 100% maar nog maar 70% met de riddles (en gek genoeg pas 50 van de 240 riddles opgelost/troffeeën gevonden :? ).

Nouja, ook maar doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Yonix schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:35:
[...]

En wat dacht je van mister Bruce 'The Dark Knight' Wayne zelf? :*)

[afbeelding]

Die heeft door de jaren heen ook wat plastisch chirurgische ingrepen laten verrichten. ;)
Helaas nog wel in het oude pak op de Arkham Knight afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

ThomasXIV schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:40:
Hmm, blijkt dat het allemaal nog interessanter wordt als ik ook alle riddles oplos. Inmiddels alles 100% maar nog maar 70% met de riddles (en gek genoeg pas 50 van de 240 riddles opgelost/troffeeën gevonden :? ).

Nouja, ook maar doen dan.
Komt omdat het belangrijkste gedeelte de riddler keys zijn, die kleine riddlertrophies tellen niet zo zwaar.
Vorige week op 100% gezet, nu newgame plus en moet zeggen, verrassend !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:17:
[...]

Komt omdat het belangrijkste gedeelte de riddler keys zijn, die kleine riddlertrophies tellen niet zo zwaar.
Vorige week op 100% gezet, nu newgame plus en moet zeggen, verrassend !!
Jij bent als een speer gegaan zeg.

Ik ben rustig die AR challenges aan het doen afwisselend met riddles zoeken. Vind alleen geen groene mannetjes meer.

De batmobile score challenges zijn erg irritant. De predator challenges daarentegen zijn een eitje in vergelijking met City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja wat zijn die groene mannetjes op de map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:59:
Ja wat zijn die groene mannetjes op de map?
Ik had het over de goons die je kunt ondervragen voor Riddler locaties maar ik gok dat je doelt op Riddler bomb rioters. Ga maar eens naar een mannetje op je map toe en ga op de vraagteken staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ligt het aan mij of zijn er echt véél te veel Riddler dingen. Even +- 250 trophies, raadsels en weet ik al niet wat doen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

ThomasXIV schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:21:
Ligt het aan mij of zijn er echt véél te veel Riddler dingen. Even +- 250 trophies, raadsels en weet ik al niet wat doen 8)7.
Ja je blijft heen en weer vliegen / scheuren van de ene riddle naar de andere.
Had er twee waar ik toch wel een uurtje op gezeten heb om op te lossen, achteraf zat ik natuurlijk weer veels te ingewikkeld te denken...
Moet zeggen 245 riddles is veel maar het hadden er van mij wel 1000 mogen zijn.
Eenmaal opgelost is de spelwereld een stuk minder interresant.

@exactor it
AR challenges heb ik een paar gedaan, maar nog lang niet allemaal.
Vind ze maar vrij saai en voor 90% afhangen van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
Ligt het aan mij of draait de game ineens ontzettend vloeiend op de pc? Bij mij wel, het lijkt er bij mij op dat de problems solved zijn :D
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste