[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie TGT ook meer als iets wat ik de komende maanden ga spelen, in plaats van iets wat z.s.m. collected en completed moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:07
Zo, virtuele Blizzcon ticket is weer binnen :D Benieuwd wat voor ingame goodie er nu weer bij zit, 2013 een golden tauren, 2014 een cardback. Ben benieuwd waar ze nu mee aankomen, hoop in elk geval niet weer een cardback. Live HS Panels zijn altijd mooi om te zien op Blizzcon.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Tektoon schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:13:
Het is voor mij geen kwestie van 'teruggaan'. Ik speel beide games, zoals ik tussendoor af en toe ook nog andere games speel zoals bijvoorbeeld The Darkest Dungeon of Ori.

S4 ziet er erg goed uit met alle wijzigingen, nieuwe content en gear. Als je een keer seasons wilt spelen is dit het seizoen om het te doen denk ik. Voor mij is het sinds het begin van S3 geleden dat ik speelde dus zo'n break maakt hongerig.

Verder is zo'n TGT expansion release heel leuk maar meer dan wat pakjes open maken en een arena run spelen is het voor mij eigenlijk niet. Zo'n Heathstone expansion released zichzelf eigenlijk niet op één moment, maar vezelrijk verspreid over meerdere weken. Er zijn verschillende fases en pas na een tijdje vormt zich een nieuwe meta.
Heel anders dan Diablo bijvoorbeeld, waar je als een slet zo snel mogelijk alle nieuwe content afwerkt om daarna uitgeput neer te ploffen terwijl je met je ogen dicht nog steeds overal paarse lasers ziet.

Ik wil er maar mee zeggen: volgens mij laat het één en ander zich prima met elkaar combineren. :)
Mooie rake omschrijving, je post was leuk om te lezen. Zeker gezien ik ook HS én Diablo speel.

Edit: nou ja, diablo heb ik al tijden niet meer gespeeld. HS speel ik nog dagelijks.

[ Voor 3% gewijzigd door FreqAmsterdam op 21-08-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, het zal wel weer aan mezelf liggen, maar de afgelopen 3 dagen verlies ik veel meer dan ik win op ranked, ongeacht welk deck ik pak, CW, Handlock, Patron, Waker Mage, Demon Zoo, ik ben al 4 ranks gezakt, normaal zit ik rond rank 5-10 aan het eind van de maand, maar zweef nu rond rank 13

dan speel je dus tegen Handlocks die beurt 1 Coin + Dark Bomb op je Voidwalker doen, en dan nog verliezen...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:03:
hmmm, het zal wel weer aan mezelf liggen, maar de afgelopen 3 dagen verlies ik veel meer dan ik win op ranked, ongeacht welk deck ik pak, CW, Handlock, Patron, Waker Mage, Demon Zoo, ik ben al 4 ranks gezakt, normaal zit ik rond rank 5-10 aan het eind van de maand, maar zweef nu rond rank 13

dan speel je dus tegen Handlocks die beurt 1 Coin + Dark Bomb op je Voidwalker doen, en dan nog verliezen...
yep.. the grind is real...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mofkees schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:10:
[...]

yep.. the grind is real...
mja, maar wel op de verkeerde plek, misschien maar een eigen deck pakken, I forgot how to Zoo

nou ja volgende week een nieuwe meta

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 17:00
Ik merk het ook. Vrij vroeg naar rank 5 geklommen deze maand, eerste weekend al daar zie een eerdere post. Ik moet momenteel serieus mijn best doen om ergens tussen rank 5 en rank 8 te blijven, het slingert werkelijk alle kanten op. Enige constante is dat het over het algemeen aggro is wat de klok slaat, todat ik het zelf speel dan is het allemaal CW, etc. /end rant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 06:36
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:03:

Speel gewoon CW met double brawl+2 deathlords.
http://www.hearthpwn.com/...ol-warrior-anti-meta-sjow

Ik ben van rank 16 naar rank 5 gegaan met maar 4 loses...
Het enige wat ge tegenkomt op ladder zijn domme rush decks(face hunter, eboladin, mech mage, zoo etc) en die maakt ge hard af.

Niveau op ranked is echt wel verschikkelijk laag tov 1.5 jaar geleden.
Op Rank 5+ kom je zelfs altijd spelers tegen die de basis principes niet snappen.
Bv warriors die eerst hero power doen en dan attacken. Enemies die amper snappen hoe armorsmith/armor vs life/alexstraza etc werken.
Top 2%... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door stevosmax op 21-08-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
stevosmax schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:36:
[...]

Het enige wat ge tegenkomt op ladder zijn domme rush decks(face hunter, eboladin, mech mage, zoo etc) en die maakt ge hard af.

Op Rank 5+ kom je zelfs altijd spelers tegen die de basis principes niet snappen.
Bv warriors die eerst hero power doen en dan attacken. Enemies die amper snappen hoe armorsmith/armor vs life/alexstraza etc werken.
Top 2%... 8)7
Yep, die warrior fail zie ik ook heel veel ja. Daar verbaas ik me ook wel over.

Ik wil trouwens toch nog even zeuren over mensen die lang 'nadenken' over hun beurt. Sommige mensen begrijp ik echt niet. Lang nadenken en dan nog steeds keihard falen. Vooral de eerste 3 potjes van Arena zie ik dit veel.

Ik weet het, ik heb inmiddels ook zo veel gespeeld (2500+ arena wins) dat ik alle situaties wel zo'n beetje heb gezien, en over het algemeen geen enkele nadenktijd nodig heb in mijn eigen beurt, en eigenlijk aan het einde van de beurt van de tegenstander al weet wat ik moet spelen... Maar toch, het is zoooo vreselijk irritant om lang te wachten op iemand, en dan te concluderen dat hij zijn beurt totaal heeft verneukt. :X

Ook begrijp ik niet waarom je niet gewoon naar je kaarten kunt kijken, in plaats van dat je de hele tijd over je kaarten heen gaat met je muis, je verraadt zo veel informatie als je dat doet.... Of een mage die een frostbolt target, maar uiteindelijk besluit hem niet te spelen... man man man

En zo kan ik nog wel even door gaan... Mehhh, ik heb te veel gespeeld. :+

[ Voor 11% gewijzigd door FreqAmsterdam op 21-08-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:43:
[...]

Yep, die warrior fail zie ik ook heel veel ja. Daar verbaas ik me ook wel over.

Ik wil trouwens toch nog even zeuren over mensen die lang 'nadenken' over hun beurt. Sommige mensen begrijp ik echt niet. Lang nadenken en dan nog steeds keihard falen. Vooral de eerste 3 potjes van Arena zie ik dit veel.

Ik weet het, ik heb inmiddels ook zo veel gespeeld (2500+ arena wins) dat ik alle situaties wel zo'n beetje heb gezien, en over het algemeen geen enkele nadenktijd nodig heb in mijn eigen beurt, en eigenlijk aan het einde van de beurt van de tegenstander al weet wat ik moet spelen... Maar toch, het is zoooo vreselijk irritant om lang te wachten op iemand, en dan te concluderen dat hij zijn beurt totaal heeft verneukt. :X
Had der straks een face hunter tegen die doet UTH, gebruikt kill command op mijn face voor 5 damage (ik had 4 armor en iets van 10hp) en gebruikt dan zijn 3 hounds+sergeant om mijn sludge belcher te killen en geeft me terug 3 armor. (had armor smith opliggen)

Zo'n plays snapt ge toch echt niet. En da is dan op 'high elo'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
[...]

tja vanaf R5 begint 't pas.... dacht gister mijn swing eindelijk tepakken dat ik rond R5 (!) en win streak van 10 had met dat bekende Sjow Patron deck (vs. Trump). tot 4.5.. maar vandaag weer gezakt na R6, dus netto weer 10+x verloren :(

zat ook al na 5 dgn op R5 in Augustus. Demon/Hand lock/Dragon Warrior/Heal Paladin/Patron heb ik gespeeld.

nouja kan wel vergeten voor de patch legend te halen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
Mofkees schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:56:
[...]

tja vanaf R5 begint 't pas.... dacht gister mijn swing eindelijk tepakken dat ik rond R5 (!) en win streak van 10 had met dat bekende Sjow Patron deck (vs. Trump). tot 4.5.. maar vandaag weer gezakt na R6, dus netto weer 10+x verloren :(

zat ook al na 5 dgn op R5 in Augustus. Demon/Hand lock/Dragon Warrior/Heal Paladin/Patron heb ik gespeeld.

nouja kan wel vergeten voor de patch legend te halen denk ik :)
TIs niet alsof het niveau vanaf rank 5 wel ineens iets voorsteld é:)
Meeste geraken gewoon niet verder omdat ze gewoon niet consistent kunnen spelen (+50% winrate) en gewoon hier geraken door winstreaks.

Ik zie nog altijd het nut niet in van de rank 5 - legend grind. Duurt echt zo lang.

Waarom gebruiken ze in godsnaam gewoon geen systeem zoals arena in WOW of desnoods zoals LOL?

Anyways: wat kom je voornamelijk op rank 5+ uit? Iets meer control-achtige meta ipv rush?

Wat me wel opvalt met TGT is dat er gelukkig amper deftige legendaries inzitten. (minder pay2win gezever)

[ Voor 9% gewijzigd door stevosmax op 21-08-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
stevosmax schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:05:
[...]

Meeste geraken gewoon niet verder omdat ze gewoon niet consistent kunnen spelen (+50% winrate) en gewoon hier geraken door winstreaks.

Ik zie nog altijd het nut niet in van de rank 5 - legend grind. Duurt echt zo lang.

Waarom gebruiken ze in godsnaam gewoon geen systeem zoals arena in WOW of desnoods zoals LOL?

Anyways: wat kom je voornamelijk op rank 5+ uit? Iets meer control-achtige meta ipv rush?
Eens. Ik heb ook helemaal geen zin om op die manier te spelen, dan maar geen legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
stevosmax schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:05:
[...]

veel verschillen zijn er niet inderdaad. Echter zoals je zelf aangeeft, tot R5 kan je d.m.v. winstreak ALTIJD komen zonder 50% + van de games te winnen.

Dat bekent dus dat je voor R5 veel spelers tegenkomt die onder 50% win rate hebben.

Vanaf R5 speel je echter alleen tegen spelers die 50%+ hebben gewonnen.

Daar zit dus degelijk een verschil. :)

of je daar wil grinden of niet, is natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Top 2%... 8)7
kansloze loss tegen Waker Mage, loss tegen Hybrid Hunter (wtf) en kansloze loss tegen Handlock :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Trouwens... Ik heb echt zin om CW te spelen met grand tournament kaarten... :D

varian wrynn :9~ :9~ :9~ + Bash + sparring partner zijn wel kaarten waar ik naar uit kijk.

Edit: ik heb het idee dat ze bij het ontwerpen van varian wryn zoiets dachten: we moeten de warrior die tot beurt 10 weet te overleven, belonen. :+

[ Voor 34% gewijzigd door FreqAmsterdam op 21-08-2015 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42

Smurf

Detri

Je weet dat het je dag niet is als je Poison - Prep - Blade Flurry speelt.. en je vervolgens afvraagt waarom de Oil zo'n raar soundeffect heeft :X

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:03
Wisten jullie dat er eigenlijk nog een andere kaart in de TGT expansion zou zitten (zie trailer)?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CMd_pXtWEAAA0n_.jpg

Uiteindelijk hebben ze besloten om hem niet in de pack te doen, omdat hij te sterk zou zijn: https://twitter.com/Nathurex/status/632614622210719744
Sowieso maakt me dit wel heel nieuwsgierig wat voor effect deze gehad zou hebben. :o

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 15:14

Top 2%... 8)7
Ach iedereen op alle niveau's maken fouten het is niet voor niets dat maar 2% van de spelers rank 5 haalt.
Zelf maar ik na een paar verloren potjes of een lange sessie ook sneller een foutje.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:52:

Edit: ik heb het idee dat ze bij het ontwerpen van varian wryn zoiets dachten: we moeten de warrior die tot beurt 10 weet te overleven, belonen. :+
Volgens mij is het gewoon een verkapte Priest buff, zodat ie meer value uit z'n Lightbomb kan halen en je eerder op fatigue eindigt.

Terug naar m'n eigen CW (met 2 Whirlwinds, die Deathlords vind ik niets) en winstreak van 5 \o/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Eens. Deathlord is echt heel erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen goed uitpakken, maar tegen Druid of Handlock is het een onding. Tegen Hunter en Eboladin werkt een Whirlwind ook prima, tevens is het een goedkope activator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
beuker19 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:53:
[...]

Ach iedereen op alle niveau's maken fouten het is niet voor niets dat maar 2% van de spelers rank 5 haalt.
Zelf maar ik na een paar verloren potjes of een lange sessie ook sneller een foutje.
Er is wel een verschil tussen een foutje maken en een fout maken.
Wat sommigen op high ranks doen is echt niet gewoon een missplay of door te lang spelen, maar gewoon omdat ze niet beter weten.

@hierboven: deathlord wint u de games.
Heb nog maar 1x gehad dat het mij deed verliezen.

Ge moet natuurlijk die spelen als ge weet dat ge backup removal hebt é.
Brawls, slams, executes.

Niet gewoon zomaar spelen omdat het turn 3 vs ne aggrodeck is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just in: ranked rewards buffed voor Legend spelers. Zij krijgen in plaats van dust nog een extra common card. Wat eigenlijk voor de mensen met een full golden collection niet echt handig is want is maar 50 dust. Maar wie heeft een full golden collection anyways :D

Ben wel beetje sad door dit nieuws. Ik was van plan elke maand minstens rank 5 te halen maar hierdoor voel ik mij onder druk gezet voor Legend te halen elk season.

Ain't nobody got time for that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Hij is nu 3.0.0 aan het patchen bij mij. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:53:
Hij is nu 3.0.0 aan het patchen bij mij. :o
Weekje niet gespeeld? Brawl eens proberen. Is met TGT kaarten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:52:
Just in: ranked rewards buffed voor Legend spelers. Zij krijgen in plaats van dust nog een extra common card. Wat eigenlijk voor de mensen met een full golden collection niet echt handig is want is maar 50 dust. Maar wie heeft een full golden collection anyways :D

Ben wel beetje sad door dit nieuws. Ik was van plan elke maand minstens rank 5 te halen maar hierdoor voel ik mij onder druk gezet voor Legend te halen elk season.

Ain't nobody got time for that!
Zoveel extra grinden voor een golden common? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam deze reward lijst tegen:
Rank 20 - 1 golden common card, 5 dust
Rank 19 - 1 golden common card, 10 dust
Rank 18 - 1 golden common card, 15 dust
Rank 17 - 1 golden common card, 20 dust
Rank 16 - 1 golden common card, 25 dust
Rank 15 - 1 golden common card, 1 golden rare card, 5 dust
Rank 14 - 1 golden common card, 1 golden rare card, 10 dust
Rank 13 - 1 golden common card, 1 golden rare card, 15 dust
Rank 12 - 1 golden common card, 1 golden rare card, 20 dust
Rank 11 - 1 golden common card, 1 golden rare card, 25 dust
Rank 10 - 2 golden common card, 1 golden rare card, 5 dust
Rank 9 - 2 golden common card, 1 golden rare card, 10 dust
Rank 8 - 2 golden common card, 1 golden rare card, 15 dust
Rank 7 - 2 golden common card, 1 golden rare card, 20 dust
Rank 6 - 2 golden common card, 1 golden rare card, 25 dust
Rank 5 - 2 golden common card, 1 golden epic card, 5 dust
Rank 4 - 2 golden common card, 1 golden epic card, 10 dust
Rank 3 - 2 golden common card, 1 golden epic card, 15 dust
Rank 2 - 2 golden common card, 1 golden epic card, 20 dust
Rank 1 - 2 golden common card, 1 golden epic card, 25 dust
Het lijkt mij er op dat vooral rank 15, 10, 5 en legend de moeite waard zijn. Alles daartussenin levert toch een stuk minder op (+5 dust per rank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 20:49
Rank 5 gaat 'm toch niet worden, dus ik denk dat ik maar zorg dat ik 15 nog haal, daar zit ook een mooie sprong. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 19:32
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:31:
Eens. Deathlord is echt heel erg slecht.
Wil je dat ook even zeggen tegen zo'n beetje de beste Warrior in Hearthstone?

Zelf trouwens nog maar rank 13 met in totaal 33 potjes. Slechte winratio ook (66%) omdat ik puur voor mijn dailies ben gegaan.

Heb sinds 1 augustus een nieuwe baan, maar ben helemaal kapot, werk heel erg veel (steeds 6-7 dagen achter elkaar, dan 1-2 dagen vrij en dan weer aan de slag), dus heb echt werkelijk nergens zin in, dus doe echt mijn dailies voor de gold, maar pfff... ga uiteraard wel een stuk hoger nog komen, maar denk niet dat ik rank 5 haal, gewoon omdat ik de puf niet heb voor de nodige potjes.

Zal volgende maand niet veel beter worden schat ik zo gezien mijn rooster. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een 12-2 priester run even de balans op gemaakt voor GT.
2865 gold, 8235 dust en 110 Tg pack om te open maandag.

Mis nog de volgende kaarten;
Classic
5 rare
19 epic
17 legend

Gvg
20 epic
12 legend
En 2 promo legend en alle Tg kaarten
Dus nog 122065 (130300)tot een volledig collectie. Ben benieuwd wat de stand na maandag zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 19:52
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:17:
Na een 12-2 priester run even de balans op gemaakt voor GT.
2865 gold, 8235 dust en 110 Tg pack om te open maandag.

Mis nog de volgende kaarten;
Classic
5 rare
19 epic
17 legend

Gvg
20 epic
12 legend
En 2 promo legend en alle Tg kaarten
Dus nog 122065 (130300)tot een volledig collectie. Ben benieuwd wat de stand na maandag zal zijn
Mis je nog een paar cruciale classic kaarten? Anders is wellicht slimmer om classic packs te kopen, ook al is TGT om de hoek.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Over de hele discussie over dr. boom en 7-drops.. Ik ben het er mee eens dat er weinig concurrentie is in het 7-drop slot. Maar als je kan kiezen tussen welke 8-drop of dr. boom, dan is meestal dr. boom de beste keus. Hetzelfde met 9 en 10 drops. Dat komt deels omdat 8-10-drops op dit moment gewoon te langzaam zijn en dus niet zo goed, maar toch is het wel opmerkelijk.

Overigens stoor ik me niet aan dr. boom, ookal heb ik hem niet. Van mij hoeven ze hem niet te nerfen ofzo.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:21:
[...]

Mis je nog een paar cruciale classic kaarten? Anders is wellicht slimmer om classic packs te kopen, ook al is TGT om de hoek.
Oh ja maar momenteel staat een Tg pack voor ruim 440 dust terwijl een classic 130 is.
Zal na de eerst 50 Tg pack een keuze maken maar moet heel gek lopen willen Tg pack niet maar waard zijn. Zeker gezien ik geen golden dust.
Maar maak je geen zorgen ik maak geen kaarten tot ik een full set krijg.
Edit; yes goal voor deze maand bereik. Rank 5

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2015 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ik koop voor al mijn gold nu nog classic kaarten zodat de kans groter is dat ik Dust krijg en dus na 50 packs de balans kan ga opmaken en kijken wat te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 17:58
Turn 5 lethal? Yup.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c89VQkQ.png?1

Arena NA. Soms is deze game echt een bitch.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha ha, ik zag in de ticker ineens "Roach Boy" staan. Geweldig.

https://m.reddit.com/r/he...didnt_really_deserve_and/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
aicaramba schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:34:
Over de hele discussie over dr. boom en 7-drops.. Ik ben het er mee eens dat er weinig concurrentie is in het 7-drop slot. Maar als je kan kiezen tussen welke 8-drop of dr. boom, dan is meestal dr. boom de beste keus. Hetzelfde met 9 en 10 drops. Dat komt deels omdat 8-10-drops op dit moment gewoon te langzaam zijn en dus niet zo goed, maar toch is het wel opmerkelijk.

Overigens stoor ik me niet aan dr. boom, ookal heb ik hem niet. Van mij hoeven ze hem niet te nerfen ofzo.
Is dat zo? Welke 8 mana minions zijn speelbaar?
- Ironbark Protector is onspeelbaar
- Tirion zit in ieder mid/control Paladin deck
- Al'Akir wordt soms gespeeld (zit in 1 van de populairste Shaman decks op het moment)
- Grommash zit in ieder Control deck
De andere 5 classes hebben sowieso geen 8 drops.
Neutrals:
- Chromaggus sowieso niet bepaald speelbaar
- Foe Reaper niet speelbaar
- Force-Tank niet speelbaar
- Kel'Thuzad erg traag in deze meta dus zie je zelden
- Ragnaros wordt volop gebruikt
- Gruul niet speelbaar
- Sneed's te traag in deze meta en zie je ook zelden

Dus je zou kunnen zeggen dat Kel'Thuzad en Sneed's minder worden gespeeld door Dr. Boom, echter denk ik dat als Dr. Boom er niet was, dat deze kaarten niet opeens weer zouden worden gebruikt. Dr. Boom heeft naar mijn idee vooral een kaart zoals Cairne vervangen, die kaart zat standaard in ieder mid/control deck, die kaart is verdwenen en op de 6 mana slot is er niets voor teruggekomen. Als ik kijk naar ramp Druid met 2 combo's, dan zijn de enige GvG kaarten Piloted Shredder (ipv Yeti) en Dr. Boom, en die is dus voor Cairne gekomen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
Dr Boom heeft gewoon¨(altijd) super veel value voor zijn manacost, andere legendaries hebben dat allesbehalve.

Ge hebt een nice body 7/7 op tafel + ge hebt nog 2 small minions waarmee ge board kunt clearen en terug komen/harder pushen. Die deathrattle doet dan ook nog eens 2-8 damage...

Dat heeft een pak meer invloed op het bord dan bv een turn 6 cairne, aka ik leg een Yeti op board.
Dat beinvloedt het spel amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Dr. Boom heeft in zat situaties niet veel value. Op dit moment is er veel aggro waarin hij zeker werkt, maar een tijd terug toen het trager was en iedereen BGH had, was Dr. Boom als enige 7 attack minion zeker niet zo goed. Het is zeker 1 van de topkaarten, maar net als andere top legendaries zoals Sylvanas en Ragnaros, is die niet altijd het waard om in een deck te spelen.

Ik heb echt het gevoel altijd dat teveel mensen Boom te hoog waarderen, zeker ook nu met Patron kan Boom heel erg slecht uitpakken. Ik heb hem ook zeker in decks zitten, maar een kaart als Thaurissan vind ik toch echt sterker in het spel dan Boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:15
[...]

Top 2%... 8)7
Thanks voor dit deck! Rank 14 > 7 in een dagje and counting.

En voor degenen die zeggen dat Deathlord waardeloos is >> 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
AequitasII schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:00:
[...]

Nou oordeel maar niet te snel want tot rank 7 komen is niet zo moeilijk maar op rank 5 met dit deck word het een stuk moeilijker en is de kans dat er goede kaarten uitkomen behoorlijk groter.
Verder hebben de Deathlords tegen mij behoorlijk veel wins opgeleverd als er een Sylvana's of Rag uit kwam of zelfs een Sludge is al insane.

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 22-08-2015 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
Benjamin- schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:35:
Dr. Boom heeft in zat situaties niet veel value. Op dit moment is er veel aggro waarin hij zeker werkt, maar een tijd terug toen het trager was en iedereen BGH had, was Dr. Boom als enige 7 attack minion zeker niet zo goed. Het is zeker 1 van de topkaarten, maar net als andere top legendaries zoals Sylvanas en Ragnaros, is die niet altijd het waard om in een deck te spelen.

Ik heb echt het gevoel altijd dat teveel mensen Boom te hoog waarderen, zeker ook nu met Patron kan Boom heel erg slecht uitpakken. Ik heb hem ook zeker in decks zitten, maar een kaart als Thaurissan vind ik toch echt sterker in het spel dan Boom.
Geef mij 3 situaties waarin dr boom geen/amper value heeft?

Die heeft in 99% van de gevallen altijd een pak meer value dan een andere 7/8/9 drop card.
Iets wat totaal niet waar is met legendaries als sylvanas.

Enja emperor zijn value is ook zeer hoog. Imo wat te hoog in sommige decks. (patron/freeze mage) Zeker voor een 6 drop met dan nog eens een 5/5 body...
AequitasII schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:00:
[...]

Graag gedaan

Je moet ook leren spelen met deathlord.
Had vorige week een game vs een priest die op turn 3 deathlord speelt, turn 4 shield+velens en ik doe op mijn turn 4 gewoon execute.
Ik krijg uit deathrattle Shield maiden (5/5 body for free is zeker nie slecht)
Voegt die mij na de game toe en begint die mij uit te schelden 'lucky noob'. Typisch ^^

Deathlord is gewoon zo sterk vs al die rush decks nu.
Hunter speelt geen hunter's marks meer etc. Gewoon spelen als je een armor smith hebt en je hebt removal voor het geval dat je deathrattle een goeie minion opgooit.
Heb vaak gehad dat er een owl uitkwam vs een face hunter ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
beuker19 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

Nou oordeel maar niet te snel want tot rank 7 komen is niet zo moeilijk maar op rank 5 met dit deck word het een stuk moeilijker en is de kans dat er goede kaarten uitkomen behoorlijk groter.
Dat er goede kaarten uitkomen?? Verklaar je nader?

Wanneer je meer tegen control decks komt te spelen is Deathlord inderdaad minder goed. Maar volgens mij is het momenteel t/m legend voornamelijk Eboladin, Facehunter, Patron en Flame/Mechmage. Tegen die decks zijn dubbel Brawl en Deathlord uitstekend. IN ieder geval, dat is mijn ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevosmax
beuker19 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

Verder hebben de Deathlords tegen mij behoorlijk veel wins opgeleverd als er een Sylvana's of Rag uit kwam of zelfs een Sludge is al insane.
Sjow heeft met dat deck rank 2 gehaald met geen enkele lose..
En legendary met maximum een paar loses.

[ Voor 3% gewijzigd door stevosmax op 22-08-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
AequitasII schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:29:
[...]

Dat er goede kaarten uitkomen?? Verklaar je nader?

Wanneer je meer tegen control decks komt te spelen is Deathlord inderdaad minder goed. Maar volgens mij is het momenteel t/m legend voornamelijk Eboladin, Facehunter, Patron en Flame/Mechmage. Tegen die decks zijn dubbel Brawl en Deathlord uitstekend. IN ieder geval, dat is mijn ervaring :)
Ja op rank 7 maar op rank 5 kom je steeds meer en meer control tegen en dan word het steeds lastiger.
Ook zie je dat men er steeds meer rekening mee houd dat je een 2e Brawl speelt en spelen je draws een steeds grotere rol want op turn 8 9 heb je niet meer aan de Deathlord want leef je nog win je meestal toch wel.
stevosmax schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:31:
[...]

Sjow heeft met dat deck rank 2 gehaald met geen enkele lose..
En legendary met maximum een paar loses.
De ''Warrior God'' is zijn bijnaam niet voor niets en als je wat nieuws doet heeft men er moeite mee om te counteren maar de meesten weten nu al hoe of wat dus de verassing is er een beetje af.

[ Voor 21% gewijzigd door beuker19 op 22-08-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
Deathlord op turn 8/9 is nog steeds een goede combo. Check maar eens hoeveel minions in je deck battlecry hebben. Ik lach me elke keer dood als ik een Patron uit mijn Deathlord trek oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Deathlord vind ik persoonlijk zwaar kut juist. Ze zijn makkelijk te slopen (als mijn tegenstander ze speelt) en gezien ik met control decks speel komt er altijd wel een leuke dure minion uit. Zelf ook tijdje gespeeld, maar zoals gezegd...er is veel te veel removal ingame. Hunters mark word nog wel heel veel gespeeld (eigenlijk elke hunter die ik tegenkom heeft er tenminste 1, en daarnaast zijn er nog veel meer opties (Black Knight bv..). Maar fijn dat het voor jullie wel werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Het is niet alleen Sjow die het deck hoog waardeert, ook heel veel andere pro's waarderen het heel hoog.

En hoe ga je precies dit deck counteren zonder flink in te moeten leveren? Want dit deck wordt absoluut niet veel gespeeld, dus ga jij techen tegen dit deck, dan ga je heel wat verliezen. Het enige wat anders is, is dat de verassing er af is, maar het is nog steeds heel erg sterk.
stevosmax schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:28:
[...]

Geef mij 3 situaties waarin dr boom geen/amper value heeft?

Die heeft in 99% van de gevallen altijd een pak meer value dan een andere 7/8/9 drop card.
Iets wat totaal niet waar is met legendaries als sylvanas.

Enja emperor zijn value is ook zeer hoog. Imo wat te hoog in sommige decks. (patron/freeze mage) Zeker voor een 6 drop met dan nog eens een 5/5 body...
Ik heb nooit gezegd dat het geen value heeft, zelfs amper heb ik niet in de mond genomen...

99% van de gevallen? Hoe kom je daarbij? Druid spelen geregeld zonder Boom, terwijl ze altijd Lore's er in hebben zitten, Paladin zal altijd Tirion boven Boom verkiezen, vrijwel iedere Mage versie zal Antonidas boven Boom verkiezen, Grom staat ook wederom boven Boom enz enz.
99% is niet alleen gigantisch overdrijven, maar ook zonder het overdrijven zit je gewoon goed mis.

Wanneer heeft Dr. Boom weinig value? Bijvoorbeeld in niet aggro match ups waarbij de ander standaard een BGH in hand heeft. Heb jij meerdere 7+ attack minions, dan is dat geen ramp, maar is het je enige 7+ attack, dus bijvoorbeeld in Paladin of Druid, dan is die echt niet zo goed.
Ik heb zat situaties gehad waarbij ik Dr. Boom speelde op turn 7, Boom werd verwijderd door BGH en dat er vervolgens bijvoorbeeld een Shredder achteraan kwam. Vervolgens sta je dus gigantisch achter. Nu hoort dat traden natuurlijk bij het spel enz, maar het verschil is dat BGH een hele dode kaart is tegen je wanneer je geen 7+ attack minions speelt, helemaal omdat bijna iedereen hem vast blijft houden, en dan zie je opeens ze in wanhoop BGH spelen die ze al 5 beurten vasthouden, en dan maar hopen dat er niet opeens een Dr. Boom langskomt. Dus daar zit ook al een heel stuk value in, dat ze om iets heen proberen te spelen wat er niet eens is.

In de aggro meta is Dr. Boom veel sterker omdat er minder vaak een BGH langskomt, maar mijn verwachting is dat er straks meer mid/control komt, waarbij BGH heel veel gebruikt zal worden, dus dan moet je gaan kijken naar je deck, hoe wil je hem bouwen, hoeveel BGH targets? 0? 1? 2? 3? Met een tragere meta zal ik nooit voor 1 BGH target gaan.

Sylvanas is heel sterk in control match ups, je kan haar niet laten staan want dan geef je de andere de mogelijkheid om plays te maken, dus je MOET haar removen of silencen. Dat is waarom ze goed is, omdat je er iets mee moet doen (tenzij je lethal hebt). Dat gezegd vind ik Sylvanas over het algemeen slechter dan Boom, maar dat is wel heel afhankelijk van het deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:59:
Deathlord vind ik persoonlijk zwaar kut juist. Ze zijn makkelijk te slopen (als mijn tegenstander ze speelt) en gezien ik met control decks speel komt er altijd wel een leuke dure minion uit. Zelf ook tijdje gespeeld, maar zoals gezegd...er is veel te veel removal ingame. Hunters mark word nog wel heel veel gespeeld (eigenlijk elke hunter die ik tegenkom heeft er tenminste 1, en daarnaast zijn er nog veel meer opties (Black Knight bv..). Maar fijn dat het voor jullie wel werkt :)
Ik vind Deathlord wel een uitstekende kaart voor control Warrior (veel removal) en Priest (veel removal & healing) in een aggro meta. Het aantal games wat je verliest door Deathlord RNG valt volgens mij wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
xelfer schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 14:02:
[...]

Ik vind Deathlord wel een uitstekende kaart voor control Warrior (veel removal) en Priest (veel removal & healing) in een aggro meta. Het aantal games wat je verliest door Deathlord RNG valt volgens mij wel mee.
Ik kom voornamelijk handlocks, priests, mid range hunters en control warriors tegen, dus nee, dan heb ik liever geen Deathlord. Ieder zo zijn mening gelukkig :D Heb hem aantal keer gebruikt en in alle gevallen was mijn deathlord binnen 1 beurt alweer weg door een Syphon Soul/Shadow Word/Black Knight, ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syphon Soul op je Deathlord is alleen maar mooi (tenzij d'r een Giant uit rolt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Is dat zo? Giants zijn altijd de main targets van Shield Slam/Execute, op het moment dat die uit Deathlord komt, heeft Warlock geen controle op wanneer die hem speelt, en normaal wil je altijd kaarten zoals Twilight Drake enz gebruiken om removal te baiten. Want Giants zijn altijd je nr.1 target voor removal.

Dat is ook waarom deze kaart in Warrior en Priest goed werken, gigantisch veel removal, waardoor het negatieve effecten zelden iets uitmaakt, of zelfs positief kan uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop echt dat HS in TGT meer richting een game gaat waarin het uit maakt hoe je een deck speelt i.p.v. dat 90% van de game bepaald wordt door: wat je speelt vs wat je tegenstander speelt en de RNG.

De game voelt op dit moment alsof het nog nooit zo erg is qua rock, paper, scizzors....

Hoewel sommige elementen voor mijn gevoel compleet dood zijn. Volgens mij HS tracker heb ik voor het laatst op 7 juli tegen een Shaman gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
xelfer schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 09:33:
Ik hoop echt dat HS in TGT meer richting een game gaat waarin het uit maakt hoe je een deck speelt i.p.v. dat 90% van de game bepaald wordt door: wat je speelt vs wat je tegenstander speelt en de RNG.

De game voelt op dit moment alsof het nog nooit zo erg is qua rock, paper, scizzors....

Hoewel sommige elementen voor mijn gevoel compleet dood zijn. Volgens mij HS tracker heb ik voor het laatst op 7 juli tegen een Shaman gespeeld.
Vandaag nog 3 potjes tegen shaman; 2 mech shaman en 1 midrange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb sinds ik mijn tracker gebruik (vanaf 6 juli) 1 keer tegen Shaman gespeeld en 2 keer tegen Rogue.

Heb ook niet heel veel games gespeeld sindsdien: 68. Brawl niet meegeteld.

Vooral veel Warlocks, Hunters en Mages (ruwweg 75% vd tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Grim Patron Priest (even testen of het zonder Holy Champion ook kan) vs Grim Patron Warrior..... awkward! Gelukkig was het geen goede/volledige Patron Warrior. :9

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 09:33:

Tja het lastige is gewoon dat iedereen de populaire decks speelt zo'n beetje. Als Grim Patron en Face hunter populair zijn dan speelt iedereen dat. Niet dat een deck als Handlock, Oil Rogue of Control Priest ineens niet meer werkt ofzo, maar het wordt ineens veel minder gespeeld. Ik verwacht dat dit met de nieuwe set ook gaat gebeuren. Ik vind persoonlijk heel veel kaarten in de Brawl erg leuk (andere kaarten heb ik nog niet gezien van de nieuwe set) en ik denk dat er ook leuke decks mee te maken zijn, maar zodra er 2 of 3 populaire en goede decks zijn zal iedereen die weer gaan spelen.

Met Shaman kun je ook best een competitief deck maken maar die overload leidt soms tot hele onhandige beurten waarmee je in 1x de controle over een game weggeeft. Dit maakt het deck erg risicovol en onbetrouwbaar. Ben benieuwd of de nieuwe set Shaman weer een beetje terug kan krijgen. Shaman Murlock klinkt leuk met die 7/7 murloc kaart, maar de hero power geeft veel te weinig synergie met het deck.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Is er al een officiële release ETA?

17:00 maintenance
19:00 launch (hey everyone, get in here!)
19:01 server down
00:23 server up

:P

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:36
Tektoon schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:54:

Dat vroeg ik me ook af. Ik denk dat TGT opeens daar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vroeg het me ook af ja, ik hoopte op 0:00 vannacht maar als ik het goed begrijp is het sowieso pas morgen na de maintenance van 17:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ben ik de enige die vind dat mensen die zolang wachten met aanvallen heel het spel verpesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
Express ropen voor BM vind ik heel irritant, maar als iemand roped omdat ze een moeilijke play hebben, dan doet me dat helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dan is het wel irritant ja maar ik kom echt zelden mensen tegen die expres ropen om te klieren. Ik rope zelf ook wel eens als ik gewoon aan het nadenken ben over welke play ik ga maken.

Vind het niet erg als anderen het zelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 18:42
Er zijn genoeg mensen die andere dingen doen tijdens hearthstone en dan komt het wel eens voor dat je flink wat langer over een beurt doet. Het is nou eenmaal een game die zich ook richt op mobiele gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 17:26

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik kan nu al Grand Tournament kaarten craften...

[EDIT] Oeps, kan ze wel selecteren maar niet craften, wel leuk om ff door te lopen.

[ Voor 47% gewijzigd door majoh op 23-08-2015 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA

Via een reddit post het onderstaande afbeelding gevonden. Ik hoop dat de medewerker gelijk heeft, maar verwacht zelf dat het gewoon morgen is. Als er errors etc zijn word het een dure zondag voor Blizzard. Daarnaast werkt normaliter Blizzard alleen door de weeks, natuurlijk werkt support etc wel in de weekend. Fingers crossed ^^

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3QyTg5I.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:51:
[...]

Via een reddit post de onderstaande afbeelding gevonden. Ik hoop dat de medewerker gelijk heeft, maar verwacht zelf dat het gewoon morgen is. Als er errors etc zijn word het een dure zondag voor Blizzard. Daarnaast werkt normaliter Blizzard alleen door de weeks, natuurlijk werkt support etc wel in de weekend. Fingers crossed ^^

[afbeelding]
Bij release weekends wordt er neem ik aan wel in het weekend gewerkt bij Blizzard? (bij normale bedrijven in ieder geval wel).

Als ik live ga met een applicatie dan wordt dat in het weekend gedaan in ieder geval en dan wordt er dat weekend ook gewoon gewerkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
xelfer schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:07:
[...]

Bij release weekends wordt er neem ik aan wel in het weekend gewerkt bij Blizzard? (bij normale bedrijven in ieder geval wel).

Als ik live ga met een applicatie dan wordt dat in het weekend gedaan in ieder geval en dan wordt er dat weekend ook gewoon gewerkt :).
Je hebt gelijk dat het gewoon mogelijk is voor een bedrijf, brengt alleen wel meer kosten voor een bedrijf mee. Zojuist even opgezocht naar de releasedates van de games van Blizzard en ze worden vrijwel altijd door de weeks uitgebracht, misschien breken ze met TGT de trend ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 18:16:
[...]

Je hebt gelijk dat het gewoon mogelijk is voor een bedrijf, brengt alleen wel meer kosten voor een bedrijf mee. Zojuist even opgezocht naar de releasedates van de games van Blizzard en ze worden vrijwel altijd door de weeks uitgebracht, misschien breken ze met TGT de trend ^^
Wij krijgen gewoon tijd voor tijd gedurende release weekenden. Hoort bij het werk van een software ontwikkelaar.

Blizzard mag uiteraard doen wat ze zelf willen verder, mij zou een release van vrijdag op zaterdag het meest voor de hand liggend lijken, i.v.m. spelers die in het weekend meer tijd hebben om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Viel me vanmiddag iets op aan Patron Warrior. Zat met Handlock vs Patron.

Hij had zijn Warsong 2/3 (charge) op het bord liggen met een Patron en een unstable ghoul. Zijn ghoul speelt die in mijn minion. Waarna die 2x wirl speelt + innerrage. Nu gaat het om het moment dat zijn Warsong het loodje legt....

Het kan toch niet zo zijn dat Patrones die op dat moment nog spawnen charge hebben? Maar dat gebeurd blijkbaar toch!

Zag het afgelopen week een keer in de stream voor bij komen. Nu maak ik het zelf mee!

Bedoel het gaat me niet om het nerven van bepaalde kaarten. Zeg nou eerlijk, Patron Warrior is moeilijk om "goed" te spelen.

Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:25
Die patrons worden nog gespawn voordat de warsong commander dood ging neem ik aan? In dat geval klopt het, want warsong geeft minions charge op het moment dat ze gespawn worden en houden dat de rest van de beurt ook (itt de 2/5 beast van hunter, naam vergeten).

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
De Patron spawn gebeurd tijdens het casten, terwijl minions pas na het casten doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Benjamin- schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 23:12:
De Patron spawn gebeurd tijdens het casten, terwijl minions pas na het casten doodgaan.
Klopt, net zoals Knife Juggler nog juggles kan schieten als hij dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Duidelijk!
Toch wel een belangrijk puntje om mee te nemen vs patron. Of als je zelf met patron speelt. :)
Vandaag de 1000 wins aangetikt voor 300 gold. Jeeuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
De vernieuwde arena tier list van ADWCTA is live.

Interessant om te zien hoe zij de nieuwe kaarten inschatten. ADWCTA en Merps zijn geen grote fans van de nieuwe Shaman totems en verwachten dat de class het wat slechter zal doen in arena dan voor TGT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Laatst online: 12-10 05:29
Lecros schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:19:
Er zijn genoeg mensen die andere dingen doen tijdens hearthstone en dan komt het wel eens voor dat je flink wat langer over een beurt doet. Het is nou eenmaal een game die zich ook richt op mobiele gebruikers.
sterker nog heartstone is orspronkelijk ontworpen, om even tussen wachttijden te doen. Blizzard had ook nog verwacht dat het hun meest winstgevende game zou worden en dat zoveel mensen het zouden gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Gisteren een WTF momentje met een Warrior. Ik had wat 1/1 minions, 5/6 minion en Loatheb op m'n board als Pally, en hij had een 4/1 Deathbite. Valt hij m'n Loatheb aan, killt hij alles met z'n 1damage behalve de 5/6. Speelt hij daarna Grommash! En doet hij weer een Whirlwind voor de enrage effect en valt hij de inmiddels 5/4 minion aan. Ik had met die minion op het board geen lethal, hij wel. Volgende turn rustig z'n Grommash gekilled en de pot gewonnen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond om 20:00 uur gaat TGT live kennelijk? (2 pm EDT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nitai schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 07:24:
Gisteren een WTF momentje met een Warrior. Ik had wat 1/1 minions, 5/6 minion en Loatheb op m'n board als Pally, en hij had een 4/1 Deathbite. Valt hij m'n Loatheb aan, killt hij alles met z'n 1damage behalve de 5/6. Speelt hij daarna Grommash! En doet hij weer een Whirlwind voor de enrage effect en valt hij de inmiddels 5/4 minion aan. Ik had met die minion op het board geen lethal, hij wel. Volgende turn rustig z'n Grommash gekilled en de pot gewonnen.
Lekker he zulk volk.

Ik speel vanmorgen met een mage tegen hunter. Mijn deck is redelijk netdecked met paar changes.

Ik heb nog 2 health en een paar minions op het bord in beurt 8, hij kan me killen met zijn weapon maar verkiest heeeeel stoer om een trap neer te leggen om me de beurt erna mijzelf te laten killen door hem aan te vallen. Oud en vervelend hunter truukje 8)7 .

Jammer genoeg voor hem had ik mijn coin nog en kon ik in beurt 9 dus een Pyroblast op zijn 9 health casten ipv met mijn minions aan te vallen. Arme huntert _/-\o_

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 07:36:
Vanavond om 20:00 uur gaat TGT live kennelijk? (2 pm EDT)
Ooo, gratis rank-up met m'n Patron deck dankzij al die dwazen die gaan proberen Joust en Inspire viable te maken \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:07:
[...]

Ooo, gratis rank-up met m'n Patron deck dankzij al die dwazen die gaan proberen Joust en Inspire viable te maken \o/
Gratis ranks!

Ik heb al wel wat faal decks gezien op Hearthpwn die toch aardig wat upvotes kregen in ieder geval. Varian control warrior decks vol met battlecries enzo. Let the farming begin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ngangatar schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 07:45:
[...]
Jammer genoeg voor hem had ik mijn coin nog en kon ik in beurt 9 dus een Pyroblast op zijn 9 health casten ipv met mijn minions aan te vallen. Arme huntert _/-\o_
Haha geweldig :)

Van de release ben ik eigenlijk het meest benieuwd naar m'n packs! Daarna beetje klooien in Play, maar qua ranken ga ik gewoon met m'n eigen decks verder. Kijken of ik 1 a 2 kaarten kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
had gister ook wel een leuk momentje, tegen eboladin met mijn CW warrior.

het ging redelijk goed had een shieldmaiden liggen en had zojuist sneed's shredder op de board gegooid. de pala had zelf wat klein spul liggen en speelt equality en gooit dan owl op de board en silenced sneed's.

wel de death rattle weg maar weer terug op 5/7, moest wel even gniffelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Every time I play patron I add my opponent after the match to ask how many got in here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ben ook wel benieuwd naar mijn packs. Ik heb gold voor 44 packs.. Dat moeten toch zeker 2 legendaries zijn en een flink deel van de commons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:55:
Every time I play patron I add my opponent after the match to ask how many got in here
hahaahahah, moet je echt eens doen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gisteren ook een Druid die turn 3 Innervate -> Innervate....... OOPS deed. Ik gok dat hij iets van 8 mana wilde spelen, maar dat ging nogal moeilijk met 7 mana. _O-

Was op rank 10 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:07:
[...]

Kan idd makkelijker zijn op ladder, omdat de decks nog niet gefinetuned zijn.

@Xelfer heb je een bron van wanneer TGT live gaat?

[ Voor 3% gewijzigd door An1mA op 24-08-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
RoricNormannum schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:52:

het ging redelijk goed had een shieldmaiden liggen en had zojuist sneed's shredder op de board gegooid. de pala had zelf wat klein spul liggen en speelt equality en gooit dan owl op de board en silenced sneed's.

Altijd mooi zulke acties, ook altijd leuk tegen Paladin, dan heb je een zooi minions inclusief Belcher liggen, gebruiken ze Equality Conc om vervolgens 2 dudes in de slime van belcher te duwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:38:
[...]

Kan idd makkelijker zijn op ladder, omdat de decks nog niet gefinetuned zijn.

@Xelfer heb je een bron van wanneer TGT live gaat?
http://www.hearthpwn.com/...-top-decks-of-the-week-10

Is wel onbevestigd, maar dit is het enige wat ik heb kunnen vinden.
Unfortunately, we don't have a official launch time yet from Blizzard, but there was some computer clock trickery that was allowing us to see the sealed packs ribbon removed at 2 PM EDT on Aug 24. This still isn't official confirmation, so take it with a grain of salt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heerlijk zulke plays, ik vind het altijd jammer dat je dan je tegenstanders gezicht niet kan zien.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Kripp kreeg vanuit een betrouwbare bron net te horen dat de launch om 07:00 EDT zal zijn!
Zei die net vanuit zijn stream...

Edit: nu hoor k weer over 8 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba

Dat deed hij om te voorkomen dat hij zijn owl ook equality'de. Logisch.

Een tegenstander van me heeft wel eens een earth shock op een van mijn eigen minions gedaan die 1 health had door equality. Ook wel leuk.

[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 24-08-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ngangatar schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 07:45:
Ik speel vanmorgen met een mage tegen hunter. Mijn deck is redelijk netdecked met paar changes.

Ik heb nog 2 health en een paar minions op het bord in beurt 8, hij kan me killen met zijn weapon maar verkiest heeeeel stoer om een trap neer te leggen om me de beurt erna mijzelf te laten killen door hem aan te vallen. Oud en vervelend hunter truukje 8)7 .

Heerlijk! Niks arme huntert. Dat krijg je van je BM praktijken, deksel op de neus! _/-\o_

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 19:15

Mauz1978

Console War Veteran

19.00 vanavond! (niet ervoor iig, ben benieuwd naar de delay ;))

https://twitter.com/Blizz...status/635792762198204416

[ Voor 23% gewijzigd door Mauz1978 op 24-08-2015 14:50 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'will not begin before'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Zo, die glazen bol van mij werkt goed zeg! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Haha bovenstaande heeft wel gelijk, ga er niet van uit dat je vanavond kan spelen
Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]