I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
HahaFiresphere schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:19:
Krijg ik me toch een dikke aanbieding in de mail!
[afbeelding]
Je weet niet wat ik graag heb heFiresphere schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:19:
Hmmm, het verschil tussen spanken en de manier waarop ik mep moet nog doordringen begrijp ik.
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Jij kent mij overduidelijk niet.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Jij mij toch ook niet?
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Bestaat die krant nog? Die mogen ze echt de nek omdraaien. Iedere keer dat ik bij mijn ouders ben moet ik er weer van huilen wat een prutswerk. Helaas zijn ze de enige die bezorgen in het gebied waar mijn ouders wonen. Andere kranten worden 1 of 2 dagen later per post bezorgd...Firesphere schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:19:
Krijg ik me toch een dikke aanbieding in de mail!
[afbeelding]
[...]
Hmmm, het verschil tussen spanken en de manier waarop ik mep moet nog doordringen begrijp ik.
Mijn werkgever toonde zich bereidwillig en stelde mij voor om met een reëel salaris (groeipad) te komen.
Nu ben ik op zoek naar vacatures en/of loonwijzers voor een Embedded (Linux) Software Engineer, maar ik kan niet echt concrete bedragen vinden of het is zo'n globale functie-omschrijving dat ik er niets mee kan.
* Matis zet de snorkel op

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
BikkelZ schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:25:
[...]
* BikkelZ reikt cricketbat aan
[afbeelding]
We are shaping the future
[ Voor 27% gewijzigd door BikkelZ op 25-11-2014 20:32 ]
iOS developer
He? Je vind dat je te weinig verdient, maar je hebt geen beeld van wat je wel zou moeten verdienen? Hoe kom je er dan bij dat je te weinig verdient als je niet weet wat een reëlere beloning is?Matis schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:27:
Pff, afgelopen week eens flink met de vuist op tafel geslagen op de zaak. Aangegeven dat ik vind dat ik toch een lage rol en daarmee te weinig verdien met de verantwoordelijkheden die ik moet nemen.
Mijn werkgever toonde zich bereidwillig en stelde mij voor om met een reëel salaris (groeipad) te komen.
Nu ben ik op zoek naar vacatures en/of loonwijzers voor een Embedded (Linux) Software Engineer, maar ik kan niet echt concrete bedragen vinden of het is zo'n globale functie-omschrijving dat ik er niets mee kan.
Ja, iedereen vindt dat ie te weinig verdient
[ Voor 5% gewijzigd door armageddon_2k1 op 25-11-2014 20:47 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Zo bedoel ik het niet. Ik heb al onderzoek gedaan; gesnuffeld in de markt, bij ex-klasgenoten nagevraagd, maar dat zijn nog steeds geen concrete gegevens waarmee ik mijn wens kracht bij zet.armageddon_2k1 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:46:
He? Je vind dat je te weinig verdient, maar je hebt geen beeld van wat je wel zou moeten verdienen? Hoe kom je er dan bij dat je te weinig verdient als je niet weet wat een reëlere beloning is?
Ja, iedereen vindt dat ie te weinig verdient
Hier al rondgekeken, gezocht en gevraagd? Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12)Matis schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:27:
Pff, afgelopen week eens flink met de vuist op tafel geslagen op de zaak. Aangegeven dat ik vind dat ik toch een lage rol en daarmee te weinig verdien met de verantwoordelijkheden die ik moet nemen.
Ja, dat houd ik natuurlijk ook met een schuin oog in de gaten. Ik krijg altijd het gevoel dat er daar alleen mensen posten die trots zijn op hun salaris, dus het geeft wel een vertekend beeld. Ik zal mijn vraag daar ook eens neerplempenAvalaxy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:11:
Hier al rondgekeken, gezocht en gevraagd? Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 12)
Even wireshark aangeslingerd en het wat er verstuurd wordt komt exact overeen met wat er in de documentatie staat.
[ Voor 49% gewijzigd door WernerL op 25-11-2014 22:37 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
//edit
Mijn code werkt eindelijk. De desbetreffende java library wilde persee java objecten hebben. Dus een java.lang.long in plaats van een Scala Long, en in plaats van een Array een java.util.vector. Heeft me weer een paar uur gekost.
met Scala types kwam er toch een klein foutje in de XML terecht.
[ Voor 61% gewijzigd door WernerL op 25-11-2014 23:47 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Verwijderd
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken.

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:27:
Welke issue tracker gebruiken jullie op het werk?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Read the code, write the code, be the code!
Bugtracker.NET, niet de meest up-to-date bugtracker maar redelijk uitgebreid en gratis te gebruikenVerwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:27:
Welke issue tracker gebruiken jullie op het werk?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Inderdaad, compleet absurd.
Over een paar jaar wordt er tijdens de toelating voor bepaalde universiteiten gekeken hoe je het op de basisschool gedaan hebt en gaat je verzekeringspremie omlaag als je een high-potential kleuter hebt rondlopen....
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Gezien we al HipChat en Bitbucket gebruiken, zou Jira een mooie toevoeging zijn!
Dan is de stap inderdaad heel makkelijk (en logisch). De integratie tussen die drie (en andere Atlassianproducten) is heerlijk om mee te werken.TheNephilim schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:00:
Jira, daar wil ik ook nog eens mee aan de slag. We hebben nu Trello en dat werkt wel, maar structureren is erg lastig voor de wat grotere projecten. Een beetje planning en todo wil dan wel weer prima.
Gezien we al HipChat en Bitbucket gebruiken, zou Jira een mooie toevoeging zijn!
Fisheye hebben we genomen omdat dat het supersimpel maakt om elkaars changes in te kijken alsook het makkelijker nakijken welke aanpassingen er op welke services hebben plaatsgevonden, en voor welke issues die wijzigingen zijn gedaan. Daarvoor moesten we wel een commit hook in onze SVN repo maken, anders kregen we gezeik dat we allemaal vergaten de juiste issue-nummers te noteren bij het commiten
We gebruiken hier ook HipChat en Bitbucket, maar Jira blijf ik toch een beetje een draak vinden.TheNephilim schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:00:
Jira, daar wil ik ook nog eens mee aan de slag. We hebben nu Trello en dat werkt wel, maar structureren is erg lastig voor de wat grotere projecten. Een beetje planning en todo wil dan wel weer prima.
Gelukkig gebruiken we meestal een intern ontwikkelde issuetracker. Die is ook gekoppeld aan het urenboekingsysteem bijvoorbeeld, wat wel erg fijn is.
Ja vooral de integratie lijkt me gewoon heel handig, alles bij elkaar. Hoe zit dat trouwens als ik Jira zelf zou hosten?Mercatres schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:02:
[...]
Dan is de stap inderdaad heel makkelijk (en logisch). De integratie tussen die drie (en andere Atlassianproducten) is heerlijk om mee te werken.
Uren loggen, ja dat zou ook wat zijn. Al is het dan waarschijnlijk heel treurig hoeveel uren en daadwerkelijk in code kloppen zittenMerethil schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:26:
Wij hebben momenteel Jira, Confluence en Fisheye. Die drie bij elkaar houden het heel makkelijk om de boel gedocumenteerd en gestructureerd te houden alsook onze urenregistratie te vergemakkelijken (lekker je uren loggen in Jira en met een simpele query die boel uit de DB trekken in een overzichtje voor wat je die week hebt gedaan).
Nou het lijkt me wat veel werk... éven een project aanmaken met Jira is er volgens mij niet bij.Bosmonster schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:31:
[...]
We gebruiken hier ook HipChat en Bitbucket, maar Jira blijf ik toch een beetje een draak vinden.
Gelukkig gebruiken we meestal een intern ontwikkelde issuetracker. Die is ook gekoppeld aan het urenboekingsysteem bijvoorbeeld, wat wel erg fijn is.
De meeste opdrachten hier zijn gewoon kleine bedrijfswebsites (home, over ons & contact). Dus het is voor ons dan weer net niet compleet, want die kleine dingen ga je er niet in zetten. Opzetten Jira project kost dan meer tijd dan het project zelf
Maarja, voor grotere projecten lijkt het me wel handig.
Ja om heel eerlijk te zijn moet ik nog steeds driekwart erbij verzinnen om op de 40 uur uit te komen, maar goed, zie het als een "bodempje" die een kwart van je uren opvult...TheNephilim schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:36:
Uren loggen, ja dat zou ook wat zijn. Al is het dan waarschijnlijk heel treurig hoeveel uren en daadwerkelijk in code kloppen zitten
[ Voor 7% gewijzigd door Merethil op 26-11-2014 11:38 ]
Wij gebruiken Jira hier voor de meeste projecten binnen EA. Wat mij betreft is het best een goede tool met goede workflows, het jammere is dat het belachelijk duur is (en af en toe traag).TheNephilim schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:36:
Maarja, voor grotere projecten lijkt het me wel handig.
Sinds kort gebruiken we Trello. Eigenlijk geen bugtracker natuurlijk, maar simpelweg een takenlijst. Laten we zeggen dat het voors en tegens heeft.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Helaas nog nooit de kans gehad om met hem te spreken; wel vaak genoeg gezien hier in Delft.Gleighton schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:49:
Ah van Erik, heb hem wel eens even gesproken.
Niet toevallig HP Quality Center (HPQC)?alienfruit schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:42:
We gebruiken bij de klant een vaag Windows applicatie van HP
Die Q is echt niet terecht, wat een gaar baggerproduct is dat HPQC...
Een vpn opzetten is gewoon onmogelijk. Constant time-out
Propositie logica vertaald naar functies. Maar verder niet te volgen.RayNbow schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:43:
Ah, eindelijk een korte samenvatting van category theory...
[video]
Sessies worden tegenwoordig beperkt zodat iedereen nog een beetje kan internetten.. VPN is dan vrij waardeloos, maar daar is het ook niet voor bedoeld. Ik geloof dat de limiet op 100 Kbps staat.Firesphere schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:18:
De pleuris wat is internet in de trein traag!
Ga je voor het eerst in je leven met de trein ofzo?Firesphere schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:18:
De pleuris wat is internet in de trein traag!
Ik weet nog van een paar jaar geleden toen ik nog in Amsterdam werkte dat het rond CS echt drama was, onmogelijk een pagina te openen. Een kilometer uit het station ging het wel, maar dan zat ik al op m'n 3G te surfen en had ik meestal geen zin meer om te switchen.
Haha, nee, niet voor het eerst. En het internet is al beter dan in Duitsland, maar toch, waarom is het zo moeilijk om een fatsoenlijke verbinding op te zetten.sig69 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:45:
[...]
Ga je voor het eerst in je leven met de trein ofzo?![]()
Ik weet nog van een paar jaar geleden toen ik nog in Amsterdam werkte dat het rond CS echt drama was, onmogelijk een pagina te openen. Een kilometer uit het station ging het wel, maar dan zat ik al op m'n 3G te surfen en had ik meestal geen zin meer om te switchen.
Ik vraag mij juist af waarom er uberhaupt lui zijn die denken dat het fatsoenlijk - zonder significante kosten naar klant - zou moeten kunnen.Firesphere schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:48:
waarom is het zo moeilijk om een fatsoenlijke verbinding op te zetten.
{signature}
Ah, category theory. Daar heb ik nog goede herinneringen aan uit mijn studie-tijd. Dat vak had een aparte opzet: De onderwerpen uit de syllabus werden verdeeld onder de studenten en iedereen moest twee keer college geven over zijn onderwerp, inclusief huiswerkopgave selecteren en nakijken. Het zorgde er wel voor dat je jouw gedeelte echt goed door had.RayNbow schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:43:
[video]
Anyway, hier heeft men deze week een "phishing test" gedaan. IT Security heeft een phishing mail opgesteld met het standaard geleuter over een zogenaamd beveiligingsprobleem en dat iedereen accuut zijn wachtwoord moest aanpassen via de meegeleverde link (die naar een AWS site verwees).
Van de 1800 werknemers waar de email naar verstuurd is, hebben er binnen 24 uur ruim 400 op de link geklikt

|| Vierkant voor Wiskunde ||
JaAlex) schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:17:
[...]
Niet toevallig HP Quality Center (HPQC)?
Die Q is echt niet terecht, wat een gaar baggerproduct is dat HPQC...

Ah Erik Meijer, de man die mij mezelf dom doet voelen in drie seconden, ipv de gebruikelijke drie minuten bij andere IT-expertsRayNbow schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:43:
[video]
Ik ga het filmpje maar kijken
[ Voor 14% gewijzigd door kenneth op 26-11-2014 13:13 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ook verstuurd via IT Security?Rannasha schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:01:
[...]
Anyway, hier heeft men deze week een "phishing test" gedaan. IT Security heeft een phishing mail opgesteld met het standaard geleuter over een zogenaamd beveiligingsprobleem en dat iedereen accuut zijn wachtwoord moest aanpassen via de meegeleverde link (die naar een AWS site verwees).
Van de 1800 werknemers waar de email naar verstuurd is,
Nee, ze hebben een adres gebruikt wat binnen het bedrijf niet bekend is en for good measure hebben ze in de domeinnaam van het afzenderadres nog even een "g" vervangen door een "q".
Er zaten meer dan genoeg hints in om te bedenken dat het ging om een phishing mail (dat was tenslotte ook het doel van de test).
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Waar zeg ik dat het kosteloos moetVoutloos schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:59:
[...]
Ik vraag mij juist af waarom er uberhaupt lui zijn die denken dat het fatsoenlijk - zonder significante kosten naar klant - zou moeten kunnen.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Dat zeg je inderdaad nergens. Maar je beoordeelt ze wel op basis van de huidige realiteit waar er geen kosten afgewenteld worden.
{signature}
Nee. Ik vind dat het beter moet dan de huidige situatie, waar zelfs een gprs verbinding beter is. En beoordelen op hoe het nu is, is een stuk makkelijker dan beoordelen op hoe het niet is.Voutloos schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:43:
[...]
Dat zeg je inderdaad nergens. Maar je beoordeelt ze wel op basis van de huidige realiteit waar er geen kosten afgewenteld worden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Kan je aangeven waarmee jullie de "Best Technical Achievement" hebben gewonnen? Gaat dat over de hele port of een specifiek onderdeel?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
[edit]
Oh ja

[ Voor 20% gewijzigd door farlane op 26-11-2014 15:06 ]
Nice! Gefeliciteerd man!
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Tomb Raider: The Definitive Edition. De hele port dus.markvt schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:33:
Kan je aangeven waarmee jullie de "Best Technical Achievement" hebben gewonnen? Gaat dat over de hele port of een specifiek onderdeel?
farlane schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:35:
Wat houdt "Best technical achievement" in dan?
Al moet je daar niet te zwaar aan tillen, uiteindelijk oordeelt de jury ook alleen maar op basis van uiterlijk en aangeleverde info. Het is niet dat ze in-depth kennis van het project hebben oid. Plus, politiek speelt ook nog een beetje mee. Je kunt je afvragen wat de technical achievement is van het porten van een prev-gen game naar een next-gen platformBest Technical Achievement
De meest indrukwekkende technische prestatie binnen de Nederlandse gamesindustrie. Denk hierbij aan performance, engines, ports en tools. LET OP: indien sprake is van een samenwerking dient de uitvoerende partij Nederlands te zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2014 15:31 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Ik vind porten van platform X naar platform Y altijd een achievement. Nooit gesnapt hoe jullie dat nu doen zonder die halve game te herschrijven.oisyn schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:27:
[...]
Je kunt je afvragen wat de technical achievement is van het porten van een prev-gen game naar een next-gen platform
Maar ik ben dan ook een enorme noob op dat vlak... Ik zou het vast goed doen in zo'n jury
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 26-11-2014 15:47 ]
Gewoon een emulator schrijven natuurlijkBosmonster schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:47:
[...]
Ik vind porten van platform X naar platform Y altijd een achievement. Nooit gesnapt hoe jullie dat nu doen zonder die halve game te herschrijven
Maar ik ben dan ook een enorme noob op dat vlak... Ik zou het vast goed doen in zo'n jury
Geeft dit aan hoe je er zelf over denkt?.oisyn schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:27:
Je kunt je afvragen wat de technical achievement is van het porten van een prev-gen game naar een next-gen platform
Anyways, prijzen winnen is natuurlijk altijd leuk al was het alleen maar om deze sector meer op de (internationale) kaart te krijgen.
Daarmee bagatelliseer ik overigens niet het werk wat jullie doen.
Enneh, proficiat!
Lekker op de bank
De meeste code in een game is niet platform specifiek, d'r is wel redelijk wat platformspecifieke code maar dat zit (meestal) netjes achter een interface of een defineBosmonster schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:47:
[...]
Ik vind porten van platform X naar platform Y altijd een achievement. Nooit gesnapt hoe jullie dat nu doen zonder die halve game te herschrijven
Davilex games bestaat al heel lang niet meer, en browsergamedevelopers tellen nou juist wél meeZaZ schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:53:
Davilex en de browsergame developers enzo tel ik niet mee
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2014 17:42 ]
Lekker op de bank
iOS developer
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2014 19:15 ]

Morgen dagske congé gepakt om vanavond zwaar te gaan feesten met de studentenkring op Duvel TD
Zuiplap!ElkeBxl schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:06:
Morgen dagske congé gepakt om vanavond zwaar te gaan feesten met de studentenkring op Duvel TD![]()
![]()
Dus zaterdag lig jij lam met een kater op bed?
Mogelijk lig ik morgen met een kater op bed jaRyur schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:23:
[...]
Zuiplap!
Dus zaterdag lig jij lam met een kater op bed?

Oude technologie en een programmeertaal met een heel andere syntax die ik niet ken. Op zich allemaal geen probleem uiteraard, tot ik gisteren een mail ontving waarin stond dat IT-consultants geen internet mogen gebruiken...
Geen idee wat ze verwachten van mij

Ik gebruik al een tijdje YouTrack voor diverse klanten en moet zeggen dat dat best lekker werkt! Redelijk begrijpelijk voor de klanten en erg visueel (houden klanten vaak van). Enige nadeel is dat de gratis licentie maar een beperkt aantal seats heeft en dat JetBrains niet uitblinkt in gestroomlijnde major releases.Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:27:
Welke issue tracker gebruiken jullie op het werk? En bestaan er easy issue trackers voor klanten (dus geen jira tickets)?
Mijn upgrade van 5->6 was een ware hel...
Overigens, de grootste uitdaging is de klant zover krijgen dat hij de tracker gebruikt... Helaas blijven ze vaak ontiegelijk eigenwijs en mikken ze alles op de mail...

Bv202 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:06:
Op zich allemaal geen probleem uiteraard, tot ik gisteren een mail ontving waarin stond dat IT-consultants geen internet mogen gebruiken...

[ Voor 8% gewijzigd door .Gertjan. op 27-11-2014 09:26 ]
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Geen probleem. Code was als volgt (heel simpel uitgetypt ;-)):
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $blaat = "12345"; echo ($someVar = $row["dbfield"] . "<br>"); if($someVar == $blaat){ echo "hi"; }else{ echo "bye"; } |
Stonden natuurlijk nog wat regels text om en doorheen. Ik moest toch een paar min. zoeken naar wat er fout ging
Duurde ff voor ik het zagAfvalzak schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:36:
Ik kreeg gisteren deze vraag van een collega of ik even wilde helpen met een PHP scriptje voor een privé website van hem.
Geen probleem. Code was als volgt (heel simpel uitgetypt ;-)):
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 $blaat = "12345"; echo ($someVar = $row["dbfield"] . "<br>"); if($somevar == $blaat){ echo "hi"; }else{ echo "bye"; }
Stonden natuurlijk nog wat regels text om en doorheen. Ik moest toch een paar min. zoeken naar wat er fout ging.
Dit werkt trouwens op een Windows bak omdat daar de variabelen case-insensitive zijn. Heb ik een aantal jaar geleden meegemaakt
[ Voor 9% gewijzigd door Soundless op 27-11-2014 09:41 ]
Dan zou de else niet uitgevoerd worden.
Die variable is misschien een double ...
https://fgheysels.github.io/
Ah, dan gaat het zeker om de assignment in de echo die toch iets te goed gaaatVoutloos schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:44:
Ik denk dat dat een typefoutje hier is, er staat een betere fout in.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.