De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 100 Laatste
Acties:
  • 366.225 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:35
.Gertjan. schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:55:
[...]

Bij andere tools is het toch ook een feature ;) Een feature is voor mij niets anders dan een "functionaliteit" die geboden wordt

Voor zover ik weet kan TFS "standaard" offline werken, wat met SourceSafe niet mogelijk was. Standaard staat TFS volgens mij ook op non-exclusive checkouts, waardoor je in principe op de server merged.

Hoewel niet optimaal, kan je prima offline werken.
Het is bij TFS een feature in die zin dat TFS altijd online moet zijn. Ook bij non-exclusive checkouts zal die nog altijd een checkout op de server doen, en kun je volgensmij ook nog niet editen zolang die checkout niet is gebeurd (of je offline bent). Van TFS is het dus een feature dat je offline kunt werken (waar je normaal altijd online werkt). Waar er, voor zover ik weet, geen enkel ander VCS is wat "altijd online" moet zijn, en daardoor ook geen "offline modus" nodig is. Voor SVN etc maakt het niet uit wanneer, en op welke manier, jij een file edit. Op het moment dat je gaat commiten wordt er een diff berekend tussen de laatste commit en de huidige files, en dat is je commit. Waar TFS bijhoud dat je een file gaat editen (middels een checkout), en een commit zal per definitie alleen die files committen wat ook uit gechecked zijn. Daarom moet TFS dus extra functionaliteit bieden (checkouts, met als gevolg dat je altijd online moet zijn, en er een offline modus nodig is), waar andere VCSen geen checkouts hebben, en daardoor hoef je niet altijd online te zijn, en er dus geen "offline" functionaliteit nodig is, want die is er per definitie al.
.Gertjan. schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:55:
[...]

Daar heb je inderdaad een groot voordeel van een distributed systeem te pakken, maar ook daar kleven nadelen aan. Als je je wijzigingen te lang opspaart en je systeem klapt omver ben je veel werk kwijt. Bij TFS of een ander non distributed ben je hooguit de changes sinds je laatste checkin kwijt.

Maar goed, ieder systeem heeft zijn eigen voor- en nadelen.
Niemand houd je tegen om na elke commit ook een push te doen. En je kunt ook elke dag pushen. Daarnaast kan er bij git alleen iets mis gaan als je of de .git map verwijderd, of je PC/HDD kapot is (en daardoor de .git map verwijderd is). Daarnaast zul je bij beide (TFS/non distributed, en distributed) normaliter een commit doen per logisch/afgerond stukje werk. Wat kan betekenen dat je bij bv TFS een aantal uur werk aan een stuk opspaart. Waar je bij Git (in ieder geval) nog kleinere stukjes telkens kunt commiten, en als het grotere geheel eenmaal af is kun je dan de commits samenvoegen en pushen. Voordeel: je kunt kleinere commits doen, en daardoor ook makkelijker terug gaan als iets toch niet helemaal lekker werkt. Waar je bij TFS met heel veel kleine commits meteen een flinke historie krijgt wat het terugzoeken van dingen weer moeilijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:08
ElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:08:
[...]

Familieproblemen zijn altijd rot en kunnen serieus wat een mens doen :N Sterkte!

Today I learned: tweakers heeft geen knuffel smiley :N
Tweakers en knuffels? 1x in de zoveel tijd bier drinken met andere tweakers is al eng genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als je tijdens dat bier drinken met tweakers even niet op let, krijg je spontaan een knuffel (of zelfs 2!) -O-

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

RobertMe schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:49:
[...]

Het is bij TFS een feature in die zin dat TFS altijd online moet zijn. Ook bij non-exclusive checkouts zal die nog altijd een checkout op de server doen, en kun je volgensmij ook nog niet editen zolang die checkout niet is gebeurd (of je offline bent). ...
Niet helemaal. Vanaf TFS 2012 is er de 'local workspace'. Welke de mogelijkheid biedt om je bestand uit te checken zonder dat er verbinding is met de TFS server.

Deze blog geeft wel een goed overzicht wat de mogelijkheden zijn met o.a. offline support:
Server workspaces vs. local workspaces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:39
https://bugs.launchpad.ne...rce/sun-java6/+bug/133103
Deze bug is dus nog steeds niet opgelost in Java7... :(
De metal look is zo ontzettend lelijk :r

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
RobertMe schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:49:
[...]

Het is bij TFS een feature in die zin dat TFS altijd online moet zijn. Ook bij non-exclusive checkouts zal die nog altijd een checkout op de server doen, en kun je volgensmij ook nog niet editen zolang die checkout niet is gebeurd (of je offline bent). Van TFS is het dus een feature dat je offline kunt werken (waar je normaal altijd online werkt). Waar er, voor zover ik weet, geen enkel ander VCS is wat "altijd online" moet zijn, en daardoor ook geen "offline modus" nodig is. Voor SVN etc maakt het niet uit wanneer, en op welke manier, jij een file edit. Op het moment dat je gaat commiten wordt er een diff berekend tussen de laatste commit en de huidige files, en dat is je commit. Waar TFS bijhoud dat je een file gaat editen (middels een checkout), en een commit zal per definitie alleen die files committen wat ook uit gechecked zijn. Daarom moet TFS dus extra functionaliteit bieden (checkouts, met als gevolg dat je altijd online moet zijn, en er een offline modus nodig is), waar andere VCSen geen checkouts hebben, en daardoor hoef je niet altijd online te zijn, en er dus geen "offline" functionaliteit nodig is, want die is er per definitie al.

[...]

Niemand houd je tegen om na elke commit ook een push te doen. En je kunt ook elke dag pushen. Daarnaast kan er bij git alleen iets mis gaan als je of de .git map verwijderd, of je PC/HDD kapot is (en daardoor de .git map verwijderd is). Daarnaast zul je bij beide (TFS/non distributed, en distributed) normaliter een commit doen per logisch/afgerond stukje werk. Wat kan betekenen dat je bij bv TFS een aantal uur werk aan een stuk opspaart. Waar je bij Git (in ieder geval) nog kleinere stukjes telkens kunt commiten, en als het grotere geheel eenmaal af is kun je dan de commits samenvoegen en pushen. Voordeel: je kunt kleinere commits doen, en daardoor ook makkelijker terug gaan als iets toch niet helemaal lekker werkt. Waar je bij TFS met heel veel kleine commits meteen een flinke historie krijgt wat het terugzoeken van dingen weer moeilijker maakt.
TFS 2013 kun je gewoon offline ook uitchecken hoor want je hebt gewoon local workspaces ;). Ik gebruik dit dus regelmatig. Het enige wat je dus niet kan is inchecken zonder dat je online bent maar dus is inherent aan CSV i.t.t. DCSV.

Edit: Oh dat had CHeff al gezegd :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Creepy schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:07:
Als je tijdens dat bier drinken met tweakers even niet op let, krijg je spontaan een knuffel (of zelfs 2!) -O-
Ach jochie toch, deed't zeer?

Huh? Huisgenoot zegt dat hij Dodge en Tesla "reset naar het laatste save-point"...

[ Voor 15% gewijzigd door Firesphere op 24-11-2014 21:47 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 11:35
CHeff schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:10:
[...]

Niet helemaal. Vanaf TFS 2012 is er de 'local workspace'. Welke de mogelijkheid biedt om je bestand uit te checken zonder dat er verbinding is met de TFS server.

Deze blog geeft wel een goed overzicht wat de mogelijkheden zijn met o.a. offline support:
Server workspaces vs. local workspaces
Which proves my point. Bij TFS is het een feature, bij de rest is het gewoon onderdeel van de normale werking :P Laatste keer dat ik met TFS heb gewerkt is ook alweer ~1 jaar geleden, geen idee of dat TFS 2010 of 2012 was. Maar ik blijf TFS gewoon een draak vinden. Ook dat je (toen) bij het openen van file soms even moest wachten voordat je kon beginnen met editen, omdat je moest wachten op de checkout (wat nu met local checkouts ook wel opgelost zal zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Hehe :p
Ealanrian schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:49:
[...]

Tweakers en knuffels? 1x in de zoveel tijd bier drinken met andere tweakers is al eng genoeg.
Ma dutske toch, ge moe gene schrik hebben ze van mij :>
Creepy schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:07:
Ninjaknuffel! >:)

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:03:
[...]

Ma dutske toch, ge moe gene schrik hebben ze van mij :>
Die zin snapt toch zelfs een oer-Belg met de beste wil ter wereld niet?!
[...]

Ninjaknuffel! >:)
Zo ninja ben ik niet :+

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 11-09 21:48
Firesphere schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:11:
[...]

Ik versta hem wel hoor, en ik beschouw me niet als oer-Belg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ah leuk een discussie over (D)VCS :P
Ik vind dat je niet echt kan zeggen dat iets een nadeel dan wel voordeel is over een systeem dat is opgezet met een andere mindset.
Je kan een raceauto niet kwalijk nemen dat er niet veel inpast en je kan een pickup niet kwalijk nemen dat ie niet het snelst rond een circuit kan racen.

Zelf vind ik git het 'mooiste' systeem. Integratie op Windows is alleen nog niet echt je-van-het.
Sourcetree is wel een complete client, maar het is best nog wel buggy en verschrikkelijk stroperig.
Interactive rebases gaan regelmatig fout en moet je dus weer uitwijken naar de CLI die door een dronken aap bedacht is. Voor Visual Studio is er geen goede plugin te vinden met SSH ondersteuning en zo zijn er nog wel een zooitje dingen.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

GIT integratie in Windows vind ik wel goed te doen. (http://git-scm.com/)
In de GUI zijn alle standaard dingen wel te vinden. Als ik toevallig eens iets ingewikkelders moet doen (verkloot heb), dan Google ik wel even en type ik via de meegeleverde Bash shell in.
Helaas vind het managemankement GIT "iets voor Willie Wortels", dus mag niet op een server.
SourceSafe vond ik een ramp. Waarschijnlijk (hoop ik) was daar de configuratie ook niet zuiver van.
Hoef het niet meer te gebruiken vanwege een andere functie, maar mijn wijzigingen niet kunnen doorvoeren, omdat iemand niet had ingecheckt, kon me af en toe tot waanzin drijven

500 "The server made a boo boo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
[...]

Ik snap hem? :?

Ik ben een Brabander, is dat valsspelen? :P
ZaZ schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:00:
Ah leuk een discussie over (D)VCS :P
Die hadden we al een tijdje niet meer gehad!

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:17

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik vind TFS en GIT allebei prima!
Maar ik heb geen ervaring met TFS met meerdere mensen...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Gewoon mappenstructuur van directory/versie/datum_tijd werkt veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

alienfruit schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 01:05:
Gewoon mappenstructuur van directory/versie/datum_tijd werkt veel beter :)
}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 10:15
[...]
Jawel hoor :+ , is een normale zin voor een "oer"-Belg :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

[...]

Blijkbaar wel als ik hier de anderen hoor :p Je zou mijn smsen eens moeten zien, ik doe hier echt nog mijn best hoor om verstaanbaar (voor jullie toch) nederlands te typen. Maar ik ga nu ook niet al mijn vlaamse roots verbergen :)
/disappointed ;w

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

RobertMe schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:53:
Ook dat je (toen) bij het openen van file soms even moest wachten voordat je kon beginnen met editen, omdat je moest wachten op de checkout (wat nu met local checkouts ook wel opgelost zal zijn).
Dat is wel heel lang geleden hoor, of je hebt lang op een brakke server gewerkt. ;)

Git is leuk, maar als die-hard MS developer is TFS wat meer in mijn workflow ingebakken :) Tijdens mijn opleiding ook gewerkt met dingen als Subversion, gaat allemaal wel redelijk, maar het snel in/uitchecken vanuit je IDE is gewoon ideaal.

Met XCode/Xamarin op de Mac heb ik geprobeerd wat met Git te werken, maar kreeg het gewoon niet lekker voor elkaar. Op het moment dat ik moet gaan kutten met de console haak ik heel snel af. Was op de eerste versies van Git via VisualStudio Online

Git in VS is wel leuk ingebouwd, maar aangezien het al lastig is om TFS aan bepaalde developers/designers uit te leggen gaat Git helemaal een feest worden. Git bevind zich dus niet op mijn blinde vlek, maar heeft gewoon vanuit praktisch oogpunt niet mijn voorkeur. :) Daarnaast zit het pas in TFS 2013 en VS 2013, welke helaas niet iedereen tot zijn beschikking heeft.
Heb mij overigens wel al een aantal keer verdiept in Git/DVCS, en het concept spreekt mij aan, maar helaas ben ik niet de enige die er mee moet werken, maar wel de gene die op zijn donder krijgt als het mis gaat :/
Alex) schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:59:
Die hadden we al een tijdje niet meer gehad!
Wat komt hierna? ;)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik gebruik git meestal vanuit de IDE, maar toen de ondersteuning daar nog niet aanwezig voor was, was het gewoon via de CLI. En eigenlijk werkt dat ook perfect. Heb diverse projecten via git lopen, alleen of met meerdere mensen. Nog nooit echte problemen gehad. Mergen, issuetracking/resolving en fork(s) worden veel gebruikt en de gitlab server is dan ook altijd druk bezig. Overigens zijn de clients (mede projectleden) afkomstig van zowel Mac, Linux als Windows. :*) Zijn allemaal kleine projecten die in onze vrije tijd worden ontwikkeld. Keuze voor git was simpel: SVN voldeet niet (meer) en op het moment dat er voor git gekozen werd, had iedereen er eigenlijk ook wel wat ervaring mee.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Hoewel ik niet bang ben voor de CLI, doe mij toch maar SourceTree. Ingebouwde Gitflow, het kiezen voor "stage hunk" om slechts een klein deel van de aanpassingen te commiten, cherry pick etc.. maakt dit toch wel de beste keuze in mijn ogen.

[ Voor 5% gewijzigd door Martijn19 op 25-11-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
PHP is kut, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Laatst online: 05-09 17:13
Was weer gezellig vanochtend op de snelweg. Halverwege maar omgekeerd, stond er gewoon file vanaf Utrecht tot aan Almere (A27)

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

:P

Damn, een van mijn monitoren is kaduuk. Geeft een roze gloed aan een van de zijkanten... Dan maar op zoek naar de factuur om te kijken of er garantie is, maar ik heb geen idee meer waar ik hem gekocht heb... Een zoekopdracht in Outlook biedt ook geen hulp, waarschijnlijk zit de orderbevestiging in een PDF...

-O- Dadelijk het papieren archief er maar eens bij pakken dan...

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Damn het wordt echt tijd dat ik een andere auto neem. En deze keer wel een diesel (700km per week @ thuis/werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundless schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:47:
Damn het wordt echt tijd dat ik een andere auto neem. En deze keer wel een diesel (700km per week @ thuis/werk)
Dan woon jij ofwel veel te ver van het werk ofwel laat je werkgever je te veel rondrijden. In het eerste geval is het je eigen keuze, in het tweede geval hoop ik dat je een kilometervergoeding of firmawagen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

ElkeBxl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 05:51:
[...]

Blijkbaar wel als ik hier de anderen hoor :p Je zou mijn smsen eens moeten zien, ik doe hier echt nog mijn best hoor om verstaanbaar (voor jullie toch) nederlands te typen. Maar ik ga nu ook niet al mijn vlaamse roots verbergen :)

[...]

/disappointed ;w
Die eerste zag ik nog aankomen, bij de tweede keek ik net de andere kant op. Note so self: niet naast FireSphere gaan zitten.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Creepy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:06:
[...]

Die eerste zag ik nog aankomen, bij de tweede keek ik net de andere kant op. Note so self: niet naast FireSphere gaan zitten.
Haha, waren het geen leuke knuffels? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:03:
[...]

Dan woon jij ofwel veel te ver van het werk ofwel laat je werkgever je te veel rondrijden. In het eerste geval is het je eigen keuze, in het tweede geval hoop ik dat je een kilometervergoeding of firmawagen krijgt.
Optie 1. Ik heb er zelf voor gekozen en ik ben het onderhand wel gewend. Het gaat me ook echt om de auto. Ik rij nu al jaar rond met een benzine bakje @ 700km per week. Is toch iets te veel. Volgens een korte berekening kan ik +/-40% besparen met een dieseltje. Ik heb al een leuke 206 op het oog

Jammer dat het bedrijf waar ik werk niet doet aan lease-auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Knuffels van mannen die ik nauwelijks ken, dat hoeft voor mij niet zo. Met knappe vrouwen heb ik daar een stuk minder moeite mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Creepy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:13:
Knuffels van mannen die ik nauwelijks ken, dat hoeft voor mij niet zo. Met knappe vrouwen heb ik daar een stuk minder moeite mee :P
Haha, zo'n antwoord verbaast me niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:03:
[...]

En dat uit jouw mond >:)

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Shots fired :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Soundless schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:12:
[...]

Jammer dat het bedrijf waar ik werk niet doet aan lease-auto's.
Ik weet niet of je dat echt heel jammer moet vinden hoor, bijtelling op een nieuwe auto kan ook aardig in de papieren gaan lopen. Enige voordeel is wel dat je echt een nieuwe auto hebt ipv een gebruikte en dat onderhoud soort van geregeld is. Maar ik moet zeggen dat ik met mijn tweede hands auto en de jaarlijkse APK / beurt goedkoper uit was dan een lease bak met bijtelling en prive gebruik afdracht (of hoe dat ook moge heten)

[ Voor 4% gewijzigd door kwaakvaak_v2 op 25-11-2014 10:48 ]

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 12:17
Blergh, ClickOnce deployments :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Paspoort aangevraagd. Wat een gedoe zeg bij de ambassade. Meid ging op zoek naar haar collega die ik de volgende vorige keer had omdat ik toen een C2 formulier al had ingevuld, haha. Nu maar hopen dat mijn paspoort op tijd arriveert voor mijn reis naar de Antillen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Vorige keer dan denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

He's from the future. :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Ik vind Git nog steeds niet echt prettig. Ik zou graag http://veracity-scm.com/ een kans geven, maar het lijkt tot nu toe niet echt van de grond te komen. Git is en git blijft.

Maar zijn ideeen in Version Control by Example zijn in elk geval interessant, (PS, ook een handige gids voor beginnen de gebruikers van svn, git en hg.)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 10:02
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

P-Storm schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:51:
Members only:
Is dat niet vrij normaal als dit probleem 1 keer voorkomt? Als het vaker voorkomt zal er naar een betere oplossing gezocht gaan worden, zelfde als iemand een defecte Windows heeft, je kan of 2 uur naar het probleem zoeken of in een half uurtje de image terugzetten.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 10:02
Afvalzak schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:45:
[...]

Is dat niet vrij normaal als dit probleem 1 keer voorkomt? Als het vaker voorkomt zal er naar een betere oplossing gezocht gaan worden, zelfde als iemand een defecte Windows heeft, je kan of 2 uur naar het probleem zoeken of in een half uurtje de image terugzetten.
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 12:00

TheNephilim

Wtfuzzle

Wow hey, gisteren eens begonnen met een projectje in Laravel (4.2) :o

Ik moet nog een heleboel leren, maar het werkt allemaal wel lekker strak en intuïtief. Veel verder dan een template - vrij uitgebreid overigens - maken, ben ik nog niet gekomen; nog veel te leren dus :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ik vind 700km per week helemaal niet zo gek veel. Als ik elke dag op kantoor zou zitten zou ik ook aan 620 km per week zitten :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
TheNephilim schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:55:
Wow hey, gisteren eens begonnen met een projectje in Laravel (4.2) :o

Ik moet nog een heleboel leren, maar het werkt allemaal wel lekker strak en intuïtief. Veel verder dan een template - vrij uitgebreid overigens - maken, ben ik nog niet gekomen; nog veel te leren dus :+.
Ik ben er ook al enige tijd mee aan het expirimenteren en ben er heel enthousiast over. Kan niet wachten tot Laravel 5 uitkomt.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Als ik 5 dagen per week naar kantoor ga kom ik uit op zo'n 800 km.

[ Voor 14% gewijzigd door Alex) op 25-11-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Rutix schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:33:
Ik vind 700km per week helemaal niet zo gek veel. Als ik elke dag op kantoor zou zitten zou ik ook aan 620 km per week zitten :).
Ik rij 4 dagen. Per dag zit ik op +/- 170km. Ik moet elke week tanken @ +/- 88 euries (als ik niet ook nog eens prive rij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Maar wat is je reistijd? Ik vind dat namelijk veel belangrijker. Als je maar 30 km moet rijden naar je werk maar je staat wel elke dag in een file vast van een uur dan schiet het nog niet op :p

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Reistijd, vreselijk. Gelukkig ga ik over anderhalve week van dagelijks 2x75 minuten lopen/trein/fietsen naar 2x20 minuten fietsen.

Bijna twee uur per dag extra, zalig! Goed, ik besteedde al 2x30 minuten aan lezen en studeren, maar dat kan ik nu in alle rust doen in plaats van tussen muziek die uit oordopjes schatert en mensen die alles over hun saaie leven door de telefoon schreeuwen (in de stiltecoupé natuurlijk).

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Soundless schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:37:
[...]

Ik rij 4 dagen. Per dag zit ik op +/- 170km. Ik moet elke week tanken @ +/- 88 euries (als ik niet ook nog eens prive rij)
En je krijgt niets van kilometervergoeding? Want ik vind het persoonlijk nogal gek dat je bijna een volledig dag per week moet werken enkel en alleen al om op je werk te geraken. (In mijn geval dan toch)

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Rutix schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:39:
Maar wat is je reistijd? Ik vind dat namelijk veel belangrijker. Als je maar 30 km moet rijden naar je werk maar je staat wel elke dag in een file vast van een uur dan schiet het nog niet op :p
+/- 2 uur per dag
_Moe_ schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:46:
[...]

En je krijgt niets van kilometervergoeding? Want ik vind het persoonlijk nogal gek dat je bijna een volledig dag per week moet werken enkel en alleen al om op je werk te geraken. (In mijn geval dan toch)
Ja ik krijg tot 120km per dag vergoed.

Nogmaals. Ik klaag niet over mijn werk of reistijd. Ik zeg alleen dat het tijd is dat ik eens een auto moet nemen die er wel voor geschikt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Ik reis 3 dagen per week met een totaal van 12 uur. 2 uur heen en 2 uur terug.

Gelukkig werk ik onderweg (trein) aan mijn SaaS hobbyproject voor platenlabels terwijl er veel te harde muziek uit mijn koptelefoon schatert (@kenneth) dus het is wat mij betreft geen verloren tijd. Verder worden de reiskosten 100% vergoed door mijn werkgever. Win/win.

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

/me mept mbarie

Dus jij bent dat steeds }:| :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik heb elke dag 50 minuten reistijd. Dat is dan ~25KM in totaal. Dit is op de fiets en prima te doen. 's ochtends word ik er goed wakker van en 's avonds kan ik dan lekker even trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

sky- schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:20:
Ik heb elke dag 50 minuten reistijd. Dat is dan ~25KM in totaal. Dit is op de fiets en prima te doen. 's ochtends word ik er goed wakker van en 's avonds kan ik dan lekker even trappen.
Same here. Het is zalig om goed wakker te worden en tegen dat ik 's avonds terug thuis ben, heb ik meeste van de stress al volledig van mij kunnen afzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:45
* Jan_V is jaloers op die korte reistijden/afstanden

Mijn werkgevers/klanten bevinden zich over het algemeen op (minstens) 1 uur reistijd, wat neer komt op een afstand van ~100km.
In het verleden een paar keer pech gehad door in Amsterdam West te worden geplaatst, waardoor de reistijd soms met 100% tot 200% opliep per rit (dus 2 a 3 uur per rit).

Heb nog een keer bij Plex gesolliciteerd (perma thuiswerk baan), maar geen respons gehad. Vacature sloot ook niet echt aan bij een ervaren c# dev, dat terzijde.

[ Voor 18% gewijzigd door Jan_V op 25-11-2014 15:25 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor de tweede keer nu ingezet bij een klant dichtbij huis en nu +- 25 min reistijd enkele reis. Daarentegen is kantoor zo'n 100km reizen voor mij en iets meer dan een uur reistijd.
Maar heb in de afgelopen jaren ook wel op verdere locaties gezeten, met als verste 2 1/2 uur reistijd enkele reis, dat deed ik dan ook wel per trein, kan je tenminste nog een beetje de tijd nuttig besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Als we toch doorgaan over de reistijden. Ik ben er wel redelijk aan gewend. Tuurlijk is het irritant als er weer eens een file staat maar het is nog een vooruitgang ten opzichte van de reistijden van mijn eerdere jaren:
school: 4 uur per dag
stage1: 4 uur per dag
stage2: 5 uur per dag
stage3: 5 uur per dag

Het valt nu dus nog wel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

sky- schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:20:
30km/h, racefiets of ligfiets?

En inderdaad, het is heerlijk om wakker te worden of mentaal te ontspannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Jan_V schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:24:
* Jan_V is jaloers op die korte reistijden/afstanden
.
Reistijd

O-) :z

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 30-04 12:52
Jij woont op je werk? :p

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Handig, bij een Release-build worden DLL-references van project B (die in B worden gebruikt) niet meegekopieerd naar de outputdirectory van project A. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Aargh.. WPF is mooi hoor, maar af en toe krijg je er toch wel de schijt van. Ik heb een window die er in de designer picobello uitziet, maar tijdens runtime gewoon messed up is. Ik kan ook geen fouten in mijn XAML vinden... grom.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

kenneth schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:32:
[...]

30km/h, racefiets of ligfiets?

En inderdaad, het is heerlijk om wakker te worden of mentaal te ontspannen!
Racefiets. In de winter echter op mijn Cyclocrosser. Heb ik wat bredere banden, fiets een stuk fijner wanneer er wat minder grip is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:22
ElkeBxl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 05:51:
[...]

Tja, kijk.
Je bent op nederlands grondgebied, dus eigenlijk moet je u aanpassen aan de daar geldende regels enzo. Integreren dus. :p

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Alex) schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:35:
Handig, bij een Release-build worden DLL-references van project B (die in B worden gebruikt) niet meegekopieerd naar de outputdirectory van project A. 8)7
Lekker he... Pas heeft Microsoft er nog een geintje bij gedaan waardoor MVC dll's ook niet meer standaard in je release staan. Trap er ook iedere keer in als ik een release moet plaatsen. :'(

Net als de MSSQL dll's voor EntityFramework... Erg leuke verrassingen steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Members only:

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Vorig jaar duurde mijn ritje nog 30 minuten.
In Februari ging ik naar mijn nieuwe klus naar Schiphol: reistijd 1 uur.
Nu naar sloterdijk: 1+ uur (vaak 1,15u).

Ik merk nu wel dat ik 's avonds minder tijd voor mezelf heb. En ik was goed bezig met sporten ;(
Maar ik ben nu wel trots op mezelf: ik ben nu ruim een uur vroeger op mijn werk dan vorig jaar, ondanks de langere reistijd! *O*

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:34
ZaZ schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:50:
Members only:
Gevalletje van wel je harddisks redundant uitvoeren, maar niet je koffiezet automaat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
ZaZ schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:50:
Members only:
Hoor ik daar een staking aankomen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik lust die troep toch niet :+

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Out!
Get out!
Get out and never return!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[ Voor 15% gewijzigd door Douweegbertje op 25-11-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Stoefer = opschepper
whoami schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:45:
[...]
Tja, kijk.
Je bent op nederlands grondgebied, dus eigenlijk moet je u aanpassen aan de daar geldende regels enzo. Integreren dus. :p
Never! oOo Zolang ik met mijn gat nog op vlaams/belgisch grondgebied zit, blijf ik lekker mezelf }) Buiten een beetje mijn taal hier wat opkuisen, doe ik niks anders. Anders verstaan ze hier toch gene zak van mijn getetter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ElkeBxl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:00:
[...]

Stoefer = opschepper

[...]

Never! oOo Zolang ik met mijn gat nog op vlaams/belgisch grondgebied zit, blijf ik lekker mezelf }) Buiten een beetje mijn taal hier wat opkuisen, doe ik niks anders. Anders verstaan ze hier toch gene zak van mijn getetter :*)
Aaand another one!
Out!
Get out!
AAAAAnd STAY OUT!

Obey the overlord or leave!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G1S1Tt5.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Firesphere schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:05:
[...]

Aaand another one!
Out!
Get out!
AAAAAnd STAY OUT!

Obey the overlord or leave!
Overlordschmoverlord, ik trap da hier niet zomaar af en ik laat me ook niet zomaar buiten sjotten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

:'( Leuk.... Fijn, een bug waar een url met een _ icm Internet Explorer fouten oplevert terwijl Chrome het goed doet en IE enkel als je de _ uit de url trekt...

-O- Dammit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:22
Firesphere schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:54:
[...]

Out!
Get out!
Get out and never return!
Koffie uit die koffiemachines is dan ook wel meestal troep.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

S I D N
H E E F T
D E
S I T E
V E R - N I E U W D .

H E - L E - M A A L
R E S - P O N - S I V E ,
S P E - C I - A A L
V O O R
M O - B I E L ,
T A B - L E T
E N
P C .

E N
N I E T
T E
V E R - G E - T E N :
T O E - G A N - K E - L I J - K E - R E
T E K - S T E N .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

SIDN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

N I N - J A
E - D I T

[ Voor 4% gewijzigd door Vaan Banaan op 25-11-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik vind het mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Oh my... IE houd zich eens aan de standaarden... Wauw!

Schijnbaar is in de domainname RFC underscore niet opgenomen als toegestaan karakter en IE lijkt cookies op underscore domains te weigeren... Erg fijn... :'( Zeker omdat je daar pas redelijk laat achter komt in sommige gevallen...

Het leuke is dat een ander Microsoft product (IIS) het dan weer wel pikt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Laatst online: 11:39
Mooi wit hierzo. Ligt dat aan mij of laadt die website bij meer mensen niet? :P

//edit
Ow nu doet hij het. Meh.. zo mooi vind ik hem niet.

[ Voor 12% gewijzigd door WernerL op 25-11-2014 16:27 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Gewoon prima website, of je hem nu wel of niet mooi vindt. Er zitten wel wat schoonheidsfouten in, maar gelukkig staat er dat je dat even kunt mailen naar hun. Ikzelf al gedaan :+ O.a. lineheight klopt van geen drol in Chrome, kapt de onderste helft voor ~5% eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Maar waarom van die koeienletters? Ik scroll me een ongeluk
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ovW2sEV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:47
Ik vind het bagger. Ik wil een WHOIS lookup doen, kost me nu 2x zoveel tijd als eerst.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ger schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:47:
Ik vind het bagger. Ik wil een WHOIS lookup doen, kost me nu 2x zoveel tijd als eerst.
Huh? Rechtsboven op .nl klikken, domeinnaam invullen, voorwaardenvinkje klikken, klaar. Dat ging een week geleden even snel als nu :?

edit:
Als ik terugga naar sidn.nl dan is het invulveld al zichtbaar en heeft focus, nog sneller.

[ Voor 13% gewijzigd door kenneth op 25-11-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Ger schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:47:
In de terminal, "whois tweakers.net" ik denk dat dat ook wel op Windows werkt?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ElkeBxl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:14:
[...]

Overlordschmoverlord, ik trap da hier niet zomaar af en ik laat me ook niet zomaar buiten sjotten })
Obey!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TOEwJ1w0pB3nQQCd0gTrSdpT/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ranzige meuk uit koffieautomaten:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B3STCuDIIAEX21S.jpg

Ik ga bij de EU aankaarten dat ze het weliswaar "drank" noemen maar ik na vijf koppen nog steeds nuchter op mijn werkplek zit :(

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alleen nog maar een stapel van zo'n 5cm papieren doorworstelen en in de juiste mappen stoppen, en m'n werkkamer is weer netjes *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
"drank met smaak van"

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
SPee schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:52:
Vorig jaar duurde mijn ritje nog 30 minuten.
In Februari ging ik naar mijn nieuwe klus naar Schiphol: reistijd 1 uur.
Nu naar sloterdijk: 1+ uur (vaak 1,15u).

Ik merk nu wel dat ik 's avonds minder tijd voor mezelf heb. En ik was goed bezig met sporten ;(
Maar ik ben nu wel trots op mezelf: ik ben nu ruim een uur vroeger op mijn werk dan vorig jaar, ondanks de langere reistijd! *O*
Ik ben 2 dagen op Schiphol-Rijk en 3 dagen net bij Amsterdam-Sloterdijk station :+ ik ga wel met de auto though ^_^. A1, A10 of A1,A9 is niet zo erg tegenwoordig.

Nothing to see here!

Pagina: 1 ... 9 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.