Goedemorgen allemaal!
Uhm...

Tweakers gerelateerde reclame I guess....
Uhm...

Tweakers gerelateerde reclame I guess....
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Damnit, ben ik alsnog gesnaptWernerL schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:11:
Waarom heb je je username doorgestreept in de screenshot? We weten allemaal toch wel dat jouw username Soundless is hoor.
Die met system heb ik een keer voor de grap geflikt bij een collegaTribits schreef op maandag 24 november 2014 @ 03:33:
[...]
Peter Ritchie, dan denk je in eerste instantie 'zeker de evil brother van Dennis', maar nee, het blijkt de auteur te zijn van 'Visual Studio 2010 Best Practices'. Doet me wel afvragen wat er allemaal in dat boek staat met zulke tips. 1001 pranks of zo?
Eigenlijk is deze nog leuker, die geeft geeneens een invalid character of zo maar een 'cannot resolve symbol' op System. Afhankelijk van het font zie je misschien wel welk karakter de Russische infiltrant is.
namespace HelloWorld
{
class Program
{
static void Main(string[] args)
{
Sуstem.Console.WriteLine("Hello, World!");
}
}
}
Nothing to see here!
Hier is het af en toe kamillethee omdat ik last aan de keel hebMercatres schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:41:
Moggeh. Koffie?
[ Voor 15% gewijzigd door ElkeBxl op 24-11-2014 09:43 ]
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
En, in Brussel geraakt?ElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:43:
[...]
Hier is het af en toe kamillethee omdat ik last aan de keel heb
Misschien moet je er dan geen new voor plaatsen.. Die code roept dus Array.apply[Object] direct aan.. Of misschien werk je in een museumWernerL schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:07:
[...]
dit is Scala. Ik maak wel gebruik van een Java library hier. Jouw code voor het initialiseren van een array werkt niet in Scala
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Ik woon in Brussel dus ik ben met de fiets gegaan
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Lekker op de fiets met een regenbashElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:09:
[...]
Ik woon in Brussel dus ik ben met de fiets gegaanHopelijk staakt de MIVB nooit mee op die aangekondigde stakingsdagen als het zou regenen... Anders is het een uur stappen tot aan het werk
RTFM!
Dat is ook een mogelijkheid. Ga ik me wel eerst een regenbash moeten voorzien
Of een wit t-shirt en je collega's tevreden stellenElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:18:
[...]
Dat is ook een mogelijkheid. Ga ik me wel eerst een regenbash moeten voorzien
RTFM!
We are shaping the future
Not going to happen_Moe_ schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:21:
[...]
Of een wit t-shirt en je collega's tevreden stellen
Haha, ik had al vermoeden dat het vlaams woord was
3 talen, welke waren dat dan? Hier is dat vaker in 4 voor de internationale treinen en die naar de luchthaven: nederlands, frans, engels en duitsAlex) schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:21:
Ik stond net in Rotterdam Centraal op het perron, in 10 minuten tijd werd er maarliefst 4x in drie talen omgeroepen dat er geen treinen naar België rijden vanwege die gekke staking. Aan info geen gebrek
Een.... Regenjas?ElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:26:
[...]
Haha, ik had al vermoeden dat het vlaams woord wasMaar ik kan ff niet op een goede vertaling komen... Het is iets dat je over jezelf draagt om je kledij te beschermen van de regen. Beetje zoals een poncho op festivals.
Nederlands, Engels en Frans.ElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:26:
[...]
3 talen, welke waren dat dan? Hier is dat vaker in 4 voor de internationale treinen en die naar de luchthaven: nederlands, frans, engels en duits
Haha, maar dat vermijdt niet dat mijn benen kletsnat worden he
Ahzo, weer iets bijgeleerdAlex) schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:28:
[...]
Nederlands, Engels en Frans.
Bij treinen naar Duitsland roept men in het Duits om i.p.v. in het Frans, maar vanaf Rotterdam rijden er geen reizigerstreinen naar Duitsland
Oh! Een... Regenpak?ElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:29:
[...]
Haha, maar dat vermijdt niet dat mijn benen kletsnat worden he
[...]
Ahzo, weer iets bijgeleerd
Nu moest ik zelf googlenMerethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:29:
[...]
Oh! Een... Regenpak?Die is tenminste mét broek
Vanuit Amsterdam rijden er wel treinen naar Duitsland, daar hangt het af van de bestemming in welke talen men omroept. Er wordt altijd omgeroepen in het Nederlands en in het Engels, bij Thalys in het Frans, bij ICE in het Duits.
Eigenlijk dus gewoon een plastic zak die niet ademt? Ik ga meestal maar zonder regenjas/pak/poncho want ik kom altijd meer bezweet aan met zo'n ding aan dan dat de regen me nat zou hebben gemaakt zonder zo'n dingElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:31:
[...]
Nu moest ik zelf googlenMaar ik doe niet altijd een broek aan. Als ik een kleedje aandoe dan ben ik niets met zo'n pak helaas. Zo'n poncho achtig ding is dan wel beter.
Italiaans heb ik nog niet gehoord op de trein hierAlex) schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:32:
[...]
Vanuit Amsterdam rijden er wel treinen naar Duitsland, daar hangt het af van de bestemming in welke talen men omroept. Er wordt altijd omgeroepen in het Nederlands en in het Engels, bij Thalys in het Frans, bij ICE in het Duits.
En soms zit er een grappenmaker achter de knoppen die wil laten horen dat hij bijvoorbeeld Italiaans spreekt
Hangt van de hoeveelheid regen af heMerethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:32:
[...]
Eigenlijk dus gewoon een plastic zak die niet ademt? Ik ga meestal maar zonder regenjas/pak/poncho want ik kom altijd meer bezweet aan met zo'n ding aan dan dat de regen me nat zou hebben gemaakt zonder zo'n ding
[ Voor 28% gewijzigd door ElkeBxl op 24-11-2014 10:34 ]
FTFY
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Zelf vindt ze het helemaal niet zo'n leuk ding lijkt het...
[ Voor 75% gewijzigd door Merethil op 24-11-2014 10:49 ]
Als ik regenbache intyp in le Google krijg ik nog steeds kinderwagens. Lijkt me toch oncomfortabel en minder praktisch op de fiets hoor!ElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:51:
Blijkbaar is de schrijfwijze "bache": http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/bache
"bashen" is blijkbaar: politiek modewoord voor ‘(volgens de spreker ongefundeerd en gratuit) aanvallen’ (http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/bashen)
GIT - the stupid content tracker
"git" can mean anything, depending on your mood.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Haha niceKobus Post schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:59:
[afbeelding]
Blijft toch het beste tegen regen. 1 keer gedaan toen het met bakken uit de hemel kwam. Moest 7km fietsen en was krukdroog, in tegenstelling tot een docent die vlak bij school woonde was door en door nat. Kwamen tegelijkertijd aan, was leuk moment
Ik heb geen autoMerethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:06:
Dit lijkt me toch nog beter tegen regen:
[afbeelding]
Ik zal een werkgever moeten zoeken die me bedrijfsauto kan geven he
De bus voelt bij mij als een persoonlijke limo, hij stopt vlak bij m'n huis en levert me recht voor de deur van mijn werk af, 31 minuten laterElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:10:
[...]
Ik zal een werkgever moeten zoeken die me bedrijfsauto kan geven he![]()
Hier is het ofwel de bus ofwel combinatie tram en metro om op het werk te geraken.
[ Voor 11% gewijzigd door Merethil op 24-11-2014 11:11 ]
Quelle service!Merethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:10:
[...]
De bus voelt bij mij als een persoonlijke limo, hij stopt vlak bij m'n huis en levert me recht voor de deur van mijn werk af, 31 minuten later
Het voordeel van werken op een plek waar niet veel mensen vanuit mijn woonplaats heenreizen en precies de juiste kant op gaan.
M'n vrouw heeft een tijdje in Huizen gewerkt en dat is precies t zelfde stuk, vrolijk doortuffen terwijl de andere kant muurvast staatMerethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:14:
[...]
Het voordeel van werken op een plek waar niet veel mensen vanuit mijn woonplaats heenreizen en precies de juiste kant op gaan.
Ik ga van Hilversum naar Almere wanneer de weg in de andere richting helemaal vast staat, en op de terugweg is het precies omgedraaid
De eerste paar maanden dat ik hier werkte zat ik ook vol verwondering te kijken naar de rust op de weg. Het is bus 156, die rijdt uiteindelijk via de Waterlandse weg in Almere en da's denk ik het drukste stukje op de hele route. Soms sta ik daar wel 5 hele minuten vast!Cartman! schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:18:
[...]
M'n vrouw heeft een tijdje in Huizen gewerkt en dat is precies t zelfde stuk, vrolijk doortuffen terwijl de andere kant muurvast staat
[ Voor 49% gewijzigd door Merethil op 24-11-2014 11:19 ]
Ik woon in een pauperbuurt, waar alle mensen zeker 2 auto's hebben terwijl er per huis een halve parkeerplek is. Superhandig!.....Cartman! schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:21:
Wist niet dat jij ook in H'sum woonde overigens, geinigWij hebben een eigen parkeerplaats bij ons appartement midden in t centrum, ideaal. Meestal is er in overleg met buren ook nog wel plek voor visite enzo.
Mwah, ben ook wel eens echt zijknat geweest door het stukje van parkeerplaats naar bedrijfsentree. Misschien toch maar eens een paraplu in de auto leggen.Merethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:06:
Dit lijkt me toch nog beter tegen regen:
[afbeelding]
Ik woon midden in t centrum maar hoef nooit de ring over om van huis naar snelweg te gaan of andersom dus daar heb ik verder geen last van gelukkig. Ben denk ik binnen 5 minuten op de snelweg met gemiddelde drukte.Merethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:23:
Het grootste probleem dat ik heb ondervonden is dat de tijd die ik nodig heb om vanaf mijn huis uit Hilversum te komen ongeveer 30% van mijn hele reistijd is. Wonen langs de rand is dan toch net wat fijner lijkt me.
Ik moet eerst langs drieduizend éénrichtingsverkeerwegen richting de brandweerkazerne, daarna ben ik een beetje op snelheid en kan je de snelweg opCartman! schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:25:
[...]
Ik woon midden in t centrum maar hoef nooit de ring over om van huis naar snelweg te gaan of andersom dus daar heb ik verder geen last van gelukkig. Ben denk ik binnen 5 minuten op de snelweg met gemiddelde drukte.
Zowel naar de A1 als A27 gaat vanuit ons vrij rap, als we richting A'dam/Almere moeten gaan we binnendoor naar de A1 en richting Utrecht binnendoor naar de A27. We hebben t best getroffen denk ik qua ligging hierMerethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:25:
[...]
Ik moet eerst langs drieduizend éénrichtingsverkeerwegen richting de brandweerkazerne, daarna ben ik een beetje op snelheid en kan je de snelweg op
Maar is dat dan ook echt het centrum? Dus in de buurt van Hilvertshof? Want ik woon er niet ver vandaan, net aan de andere kant van 't spoor, maar daar is een auto gewoon nét onhandig.Cartman! schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:30:
[...]
Zowel naar de A1 als A27 gaat vanuit ons vrij rap, als we richting A'dam/Almere moeten gaan we binnendoor naar de A1 en richting Utrecht binnendoor naar de A27. We hebben t best getroffen denk ik qua ligging hier
Een zijstraat van de Groest ja, als ik naast ons appartementencomplex sta zie ik de oprit naar het Hilvertsof vanaf de zijkant.Merethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:31:
[...]
Maar is dat dan ook echt het centrum? Dus in de buurt van Hilvertshof?
Hmmm dan is jouw kant blijkbaar praktischer om Hilversum uit te komenCartman! schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:34:
[...]
Een zijstraat van de Groest ja, als ik naast ons appartementencomplex sta zie ik de oprit naar het Hilvertsof vanaf de zijkant.
Blijkbaar jaMerethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:34:
[...]
Hmmm dan is jouw kant blijkbaar praktischer om Hilversum uit te komen
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Waarom?Firesphere schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:56:
Hmmm, 1 december uitroepen tot nationale koffiedag?!
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
QFT
Yeay! Koffiebier™ FTW!Mercatres schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:03:
Why not... both?
500 "The server made a boo boo"
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Daarom knal ik alles lekker in een password container, want door dat soort maffe regels moet je soms de meest achterlijke combinaties bedenken. Zelfs mijn generated wachtwoorden worden soms niet gepakt, want dan mogen er ineens niet meer dan 2 cijfers naast elkaar (of een andere maffe regel).Vaan Banaan schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:06:
Ik heb gisteren op DigiD mijn wachtwoord maar weer gewijzigd naar de zoveelste Welkom1! variant
Mijn vorige wachtwoord was ineens niet meer veilig (ongeldig teken)
ING, DigiD, ADP (mijn salaris administratie), ik mag steeds minder mijn ingeprente wachtwoord ezelsbruggetjes gebruiken.
Schijtziek word ik van die "ongeldige tekens"
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Hier ook...Woy schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:33:
Bah, de hele ochtend al problemen met Visual Studio Online. Kan niet normaal pushen of pullen van mijn repository
Nope, you broke it
Zijn er kenners in de zaal?Dido schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:36:
[...]
Nope, you broke it
Ik had die ™ er niet voor niets bij staan. Kenners kennen Koffiebier™ en weten het te waarderen
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Koffiebier™Creepy schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:40:
Koffiebier™ smaakt naar bier, niet naar koffie.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Yup, en wij zitten ook in Scale Unit 1, dus nog steeds niet beschikbaar. Flink balen iig
Nogal ja, zit al hele tijd op een aangepaste control te wachten van ander teamlid. Zo vlot het niet natuurlijk...Woy schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:42:
[...]
Yup, en wij zitten ook in Scale Unit 1, dus nog steeds niet beschikbaar. Flink balen iig
Oei? Wat is er gebeurd?alienfruit schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:42:
Zucht ben al mijn identiteitspapieren kwijt. Zowel identiteitskaart (in juni aangevraagd) en paspoort. Hopelijk doen ze niet al te moeilijk bij de ambassade morgenochtend.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Dus je geeft aan het MT van te voren aan wat er is, je moet het toch doen, en dan krijg je alsnog problemen omdat ze erachter komen dat je gelijk had. Slecht MT danGer schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:01:
Vrijdag begonnen met werk wat an sich leuk is, maar waarvan ik weet dat het grotendeels nutteloos is en me van eigenlijke prioriteiten afhoudt. Op zich is het dus lekker werken, maar ik weet gewoon dat ik gegarandeerd in de problemen kom vanaf woensdag omdat het MT dan erachter gaat komen dat ik toch gelijk had.
/mixed feelings.
Familieproblemen zijn altijd rot en kunnen serieus wat een mens doenalienfruit schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:57:
Geen idee, laatste tijd gewoon niet er helemaal meer bij wegens familieproblemen
"Je mag best de x64 JRE hebben, zolang je hem maar op de locatie van de x86-versie zet"D-Raven schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:15:
argh. Typisch een project waarbij ze de gedachte hadden, beter out of date documentatie, dan geen documentatie.
Moet ik tooling installeren welke de java SDK nodig heeft (wtf, maargoed ok). Welke versie? Laatste is prima x86/x64 maakt niet uit.
Dus ik de SDK/JRE voor java 8 x64 installeren....
Start ik de tooling...: "foobartools requires java 1.6.0 or higher".![]()
Snelle google actie wijst uit dat ik de x86 JRE versie moet installeren.. *zucht*. Je zou haast denken dat ze t express doen.
Nu ja, voor de goede orde: ik krijg geen problemen met het MT, maar de problemen die gaan ontstaan komen wel op mijn bordje terecht omdat ik de enige back-end programmeur ben.HMS schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:03:
[...]
Dus je geeft aan het MT van te voren aan wat er is, je moet het toch doen, en dan krijg je alsnog problemen omdat ze erachter komen dat je gelijk had. Slecht MT dan
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Typisch gevalletje tunnelvisie ?Alex) schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:47:
Work with WPF controls at the server side of ASP.NET MVC
What is this...
Waarom zou je dat willen?
Ah zo'n trucje hadden ze bij xmind ook ooit bedacht. Toen men bij Sun Oracle besloten had om de paden aan te passen bij een nieuwe versie, donderde dat MindMapping pakket dus om...Merethil schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:16:
[...]
"Je mag best de x64 JRE hebben, zolang je hem maar op de locatie van de x86-versie zet"
Erger nog als je geen kopie mag hebben, dan moet je gaan symlinken. Dat gaat lekker lopen onder de consumenten dan.Gertjan. schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:54:
[...]
Ah zo'n trucje hadden ze bij xmind ook ooit bedacht. Toen men bij Sun Oracle besloten had om de paden aan te passen bij een nieuwe versie, donderde dat MindMapping pakket dus om...
Schijnbaar negeerde ze de PATH variabele en doken gewoon op goed geluk de Program Files folder in... Om vervolgens tot de conclusie te komen dat het verwachtte jre pad niet gevonden kon worden... Daar was ook de truc om een copy van de folder te trekken...
Dat soort rariteiten zorgen er helaas voor dat minder ervaren computeraars afgeschrokken worden van bepaalde (vooral gratis/opensource) software... Erg jammer...
Vroeger was een Java app gebruiken nog dramatischer, maar schijnbaar gaat het nog niet altijd even lekker..
Over niet lekkere software gesproken, man o man, wat een drama is het om te pushen naar de verschillende app-stores met Xamarin. Soms krijg je fouten die niet echt duidelijk zijn, en als het dan lukt leggen de stores je een rits eisen op... Vooral Apple weet het spannend te maken, volgens mij heb ik vrijdag 4 verschillende sites/apps gezien om de boel te kunnen compilen, signen en publishen...Zijn mobile-device developers misschien zo duur omdat hun levensverzekering onbetaalbaar is, want ik werd echt compleet gek van dat hele verhaal
Dan ben je blij dat je met Git werkt i.p.v. TFS version controlMercatres schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:15:
Hoera! Visual Studio Online is weer online
* Mercatres checked zijn commits in en gaat richting huis
TFS kan ook prima offline werken hoorHMS schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:36:
[...]
Dan ben je blij dat je met Git werkt i.p.v. TFS version control
Bij andere tools is het toch ook een featureRobertMe schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:58:
Bij TFS is het een feature dat je offline kunt werken, bij elk ander VCS is het normaal dat je offline kunt werken. De manier waarop TFS altijd online moet zijn, om bv die checkouts bij de server te doen, is een beperking(/feature) van TFS.
Daar heb je inderdaad een groot voordeel van een distributed systeem te pakken, maar ook daar kleven nadelen aan. Als je je wijzigingen te lang opspaart en je systeem klapt omver ben je veel werk kwijt. Bij TFS of een ander non distributed ben je hooguit de changes sinds je laatste checkin kwijt.Daarnaast heeft Git dan nog eens het voordeel dat je lokaal kunt commiten, en ook gewoon lokaal code kunt delen (onderling pullen & pushen). Op het moment dat de "normale" server dan weer werkt kun je daarnaar pushen en zie je er verder niks meer van. Waar je bij andere VCSen (die niet distributed zijn) dus al je changes zo lang moet opsparen om de committe code pas te kunnen commiten als je verbinding met de server kunt maken.
Hangt van de versie af. Als je nog te maken hebt met TFS <= 2010 kun je 'offline werken' wel schudden. Het kán wel (solution offline openen) maar dat is zo'n kutervaring dat je het net zo goed niet kunt doen..Gertjan. schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:55:
[...]
Bij andere tools is het toch ook een featureEen feature is voor mij niets anders dan een "functionaliteit" die geboden wordt
Voor zover ik weet kan TFS "standaard" offline werken, wat met SourceSafe niet mogelijk was. Standaard staat TFS volgens mij ook op non-exclusive checkouts, waardoor je in principe op de server merged.
Hoewel niet optimaal, kan je prima offline werken.
[ Voor 7% gewijzigd door Alex) op 24-11-2014 19:01 ]
Maar die beschouwen we gewoon als SourceSafeAlex) schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:00:
[...]
Hangt van de versie af. Als je nog te maken hebt met TFS <= 2010 kun je 'offline werken' wel schudden. Het kán wel (solution offline openen) maar dat is zo'n kutervaring dat je het net zo goed niet kunt doen.
ElkeBxl schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:08:
[...]
Familieproblemen zijn altijd rot en kunnen serieus wat een mens doenSterkte!
Today I learned: tweakers heeft geen knuffel smiley![]()
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq