Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 6 ... 100 Laatste
Acties:
  • 341.816 views

• dcm360
  • Registratie: december 2006
  • Niet online

dcm360

HD7566 powered

code:
1
SOAP-ERROR: Parsing WSDL: Couldn't load from 'default.wsdl' : failed to load external entity "default.wsdl"

Ja maar natuurlijk, en wat gaat er nu fout? Heerlijk, nietszeggende foutmeldingen.

• Rubinski
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
ElkeBxl schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:35:
Woopwoop, werken met het geluid van betonboren *O*

[...]

[afbeelding]
Woopwoop, werken met QOTSA. Heb onlangs de "Songs For The Deaf" op LP gekocht. Man man, wat een plaat! Blaast hier lekker luid door mijn boxen terwijl ik zit te werken.

Software is like sex, it's better when it's free

• ElkeBxl
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16-04 14:19

ElkeBxl

Brusselse tassendraagster

quote:
Rubinski schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:41:
Woopwoop, werken met QOTSA. Heb onlangs de "Songs For The Deaf" op LP gekocht. Man man, wat een plaat! Blaast hier lekker luid door mijn boxen terwijl ik zit te werken.
Dat is lang geleden dat ik daar nog eens naar geluisterd heb :o Vanavond eens bovenhalen want het staat niet op mijn gsm :p

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

• Firesphere
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-04 08:27

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
ElkeBxl schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:35:
Woopwoop, werken met het geluid van betonboren *O*

[...]

[afbeelding]
UTF8MB4 natuurlijk, anders krijg je ruzie met emoticons.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• wackmaniac
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16-04 17:04
quote:
alienfruit schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:32:
Standaard op UTF-8 is toch een goed idee? :/
Sowieso.

Read the code, write the code, be the code!

• alienfruit
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 23:28

alienfruit

the alien you never expected

Ik gebruik zelf bijna nooit die ISO-nogwat maar eigenlijk altijd minimaal UTF-8. Te veel zeik gehad als je verschillende talen moest ondersteunen.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:51

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

quote:
TheNephilim schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:28:
StartSSL heb ik wel eens bekeken, maar deze enorm onduidelijke website
:Y
quote:
geeft me het idee dat het aanvragen van een certificaat heel veel werk is :+
:N
quote:
Zeker als het niet voor je persoonlijke website is bijvoorbeeld.
Mwoa. Het grootste nadeel van StartSSL vond ik dat niet iedereen ze standaard slikt. Op mijn oude WP7 device moest ik het certificaat handmatig vertrouwen. Kind of defeats the purpose. Ik weet dat WP8 er iig geen problemen mee heeft.

.oisyn wijzigde deze reactie 19-11-2014 12:13 (4%)

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• GateKeaper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13-04 12:06

GateKeaper

#1 Procastinator

Lol, die ad bij het ABN artikel. :D

GateKeaper wijzigde deze reactie 19-11-2014 13:15 (6%)

Procrastination for mr. President ! | Startup is looking for (wannabe) meteor developers. PM for info.

• Deathraven
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-04 18:33
Damn zeg zijn de WebApi project templates een bende tegenwoordig in VS2012.

Misschien kan ik maar betere de nieuwe community edition gaan gebruiken.

• Voutloos
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
quote:
dcm360 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:38:
code:
1
SOAP-ERROR: Parsing WSDL: Couldn't load from 'default.wsdl' : failed to load external entity "default.wsdl"

Ja maar natuurlijk, en wat gaat er nu fout? Heerlijk, nietszeggende foutmeldingen.
==>
quote:
Voutloos schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:56:
Pas ook op voor https://bugs.php.net/bug.php?id=62577 en related issues.

libxml_disable_entity_loader() werkt namelijk ook niet netjes per hit, dus je kan niet eens uit gaan van je server settings. Ergo: In elk script waarin je affected functions gebruikt moet je zelf libxml_disable_entity_loader() aanroepen omdat je anders niet weet wat je aan het doen bent.

offtopic:
Obvious gevolg: Op het moment dat jij het altijd netjes aan roept beinvloed je ook de oude scriptjes van andere pakketten/collega's. Vote dus ook vooral op het fixen van deze php issues.

Talkin.nl daily photoblog

• dcm360
  • Registratie: december 2006
  • Niet online

dcm360

HD7566 powered

quote:
Dat lijkt niet echt het probleem te zijn, ondertussen zonder die oplossing werkt het nu wel (zonder dat ik die oplossing op alle locaties geprobeerd heb, dus het is niet dat die instelling ergens rond is blijven zweven)

• wackmaniac
Is er hier iemand Zend certified? Ik zit een beetje te kijken hoe en wat, maar ik word niet echt wijzer van de website van Zend zelf :)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
wackmaniac schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:00:
Is er hier iemand Zend certified? Ik zit een beetje te kijken hoe en wat, maar ik word niet echt wijzer van de website van Zend zelf :)
Wat is er mee?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• wackmaniac
Er wordt op de website van Zend gesproken over een exam voucher van $200, maar nergens wordt uitgelegd waar ik dat examen kan doen. Verder is 50% van de Nederlandse trainingspartners niet een partner die trainingen aanbiedt.

Ik wil gewoon weten wat het kost, waar en wanneer ik een examen kan doen en of een extra training nog nut heeft :)

• OkkE
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19-04 08:20

OkkE

Front-end ninja :+

quote:
offtopic:
Ik vind Zend certificaat beetje onzin. Aantal van de beste programmeurs die ik ken hebben 't niet gehaald terwijl de programmeurs die het wel hebben gehaald helemaal niet zo goed zijn; die weten alleen uit hun hoofd van elke functie de (volgorde van) parameters...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
wackmaniac schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:10:
Er wordt op de website van Zend gesproken over een exam voucher van $200, maar nergens wordt uitgelegd waar ik dat examen kan doen. Verder is 50% van de Nederlandse trainingspartners niet een partner die trainingen aanbiedt.

Ik wil gewoon weten wat het kost, waar en wanneer ik een examen kan doen en of een extra training nog nut heeft :)
Training doen heeft geen zin, zelf leren is goed genoeg.

Examen kun je op heel veel plaatsen doen, bijna elke "ict-school" mag Zend-examens doen.

Heeft het toegevoegde waarde?
Technisch: Enigszins, niet super veel, veel vragen zijn bijvoorbeeld enorme instinkers. Het lijkt soms meer een "Spot het instinkertje" dan "hoe staat het met je kennis"
Persoonlijk: Jep, certificaat is certificaat
Werkgever: Zie persoonlijk.

Firesphere wijzigde deze reactie 19-11-2014 16:16 (7%)

• wackmaniac
Er zijn hier op kantoor een aantal (junior-)ontwikkelaars die af en toe van het bestaan van basale functies niet afweten. Zover ik heb begrepen focust Zend zich vooral op dat soort zaken en dan is het misschien een mooi lokkertje voor nieuwe mensen om ze een Zend Certificering te laten doorlopen èn dan hoef ik volgende keer hopelijk niet meer te facepalmen :)

• markvt
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18-04 23:47

markvt

Peppi Cola

quote:
wackmaniac schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:17:
Er zijn hier op kantoor een aantal (junior-)ontwikkelaars die af en toe van het bestaan van basale functies niet afweten. Zover ik heb begrepen focust Zend zich vooral op dat soort zaken en dan is het misschien een mooi lokkertje voor nieuwe mensen om ze een Zend Certificering te laten doorlopen èn dan hoef ik volgende keer hopelijk niet meer te facepalmen :)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

www.van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Zelf niet Zend-certified maar ik heb op school wel leren werken met Zend. Helaas geen certificaat voor gekregen.

Anyway: als een certificaat slechts $200 kost, zou ik er gewoon voor gaan indien dit je kansen bij een (potentiële) werkgever kan verhogen.

• wackmaniac
Dat klinkt gematigd positief. Nu nog uitdokteren waar ik hier in Groningen (en omgeving) dat examen kan doen.

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 21-04 21:25
Ik ben het (ZF1 en PHP 5.3), maar om nou te zeggen dat ik er in het dagelijks leven wat van merk... vaak pak ik toch nog ff php.net er effe bij omdat ik ook niet elke dag elke functie gebruik en gewoon niet alles onthoud, daarnaast zorgen frameworks er natuurlijk voor dat je niet meer zo low-level loopt te pielen met mysqli_fetch_assoc maar gewoon bovenop een dikke ORM-layer zit, dus $model->save() is alles wat je nog doet.

De momenten dat ik wel lowlevel zit te kloten weet ik iig wel de essentie van zo'n beetje alles dat PHP te bieden heeft, dus met een snelle lookup op php.net ben ik wel gelijk aan de gang i.p.v. helemaal uit te moeten zoeken hoe een bepaald onderwerp, zoals bijv. iterators of DomDocument, werkt.

/edit

Hierboven spreek ik voornamelijk over het PHP 5.3-examen, het ZF-examen richt zich op ZF1 welke natuurlijk hele andere materie aansnijdt.

_eXistenZ_ wijzigde deze reactie 19-11-2014 16:35 (34%)

There is no replacement for displacement!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
Rubinski schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:24:
[...]

Zelf niet Zend-certified maar ik heb op school wel leren werken met Zend. Helaas geen certificaat voor gekregen.

Anyway: als een certificaat slechts $200 kost, zou ik er gewoon voor gaan indien dit je kansen bij een (potentiële) werkgever kan verhogen.
Ik zou als werkgever, voor het opleiden/helpen van je werknemers niet al te moeilijk doen en gewoon een basis informatie-pakket plus examen geven, als ze't niet halen, weet je ook wat je moet doen na de proeftijd.

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17:52
quote:
OkkE schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:14:
[...]

offtopic:
Ik vind Zend certificaat beetje onzin. Aantal van de beste programmeurs die ik ken hebben 't niet gehaald terwijl de programmeurs die het wel hebben gehaald helemaal niet zo goed zijn; die weten alleen uit hun hoofd van elke functie de (volgorde van) parameters...
Dat is precies wat er mis is met veel van dat soort certificering trajecten! Het zegt 9 van de 10 keer alleen maar iets over de in de kop stamp capaciteiten van de gecertificeerde en niets over het snappen van de materie.

(Ik ben o.a. om die redenen ook afgehaakt na één proef examen)

Niet alleen Zend heeft dat bullshizzle certificaten, Acquia heeft sinds kort ook zo'n nutteloos traject voor Drupal (https://www.acquia.com/cu...fication-program-overview)
Het zegt vooral iets over de klik en volg de massa maar met panels, views en andere ellende kennis van iemand, maar niets over dat iemand 'echt' nadenkt over de site/app die gebouwd moet worden.

Redelijk wat fruit speelgoed, paar vps'en en nog wat wat andere zut.

• ObiTewodros
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 25-02 22:49
Paste dit stukje code in je compiler en je zult zien dat het niet werkt:

public static void main (String[] args) throws java.lang.Exception
{
System.out.println("Werkt niet");
}

• Gleighton
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10-01 16:16

Gleighton

And you will feel awesome!

C is for Cookie

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

• Mr_Dark
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 04-04 12:16

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

quote:
quote:
Replace a semicolon ( ; ) with a greek question mark ( ; ) in your friend's C# code and watch them pull their hair out over the syntax error
Edit: Ja, ik weet dat het java code is :>

Mr_Dark wijzigde deze reactie 19-11-2014 17:17 (6%)

• Mercatres
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-04 16:21
En dan heeft Visual Studio er geen zin meer in :(

• Tribits
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:11

Tribits

Onkruid vergaat niet

quote:
ObiTewodros schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:02:
Paste dit stukje code in je compiler en je zult zien dat het niet werkt:

{
}
Of deze:

{
}

Wel jammer dat Netbeans gewoon aangeeft dat er een 'illegal character' op die regel staat, waarschijnlijk teveel grapjassen geweest die dit soort geintjes uitgehaald hebben.

• incaz
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 21:09
quote:
Tribits schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:59:
[...]
Wel jammer dat Netbeans gewoon aangeeft dat er een 'illegal character' op die regel staat, waarschijnlijk teveel grapjassen geweest die dit soort geintjes uitgehaald hebben.
Flauw inderdaad. Behulpzame IDE's die daadwerkelijk fouten opsporen, dat moeten we toch niet hebben.

Maar misschien kun je een --prankster switch bouwen? 't Is tenslotte open source!

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-04 12:00
quote:
[...]

Of deze:

{
}

Ik denk eerder dat de parsing regels gewoon meteen zo strikt mogelijk zijn opgesteld ;)

• Avalaxy
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:14

Damic

Afwezig soms

Ik hoop dat ze over die 600k gaan :) gewoon omdat het kan.

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• BikkelZ
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-04 02:21

BikkelZ

CMD+Z

quote:
[...]

Wel jammer dat Netbeans gewoon aangeeft dat er een 'illegal character' op die regel staat
Geen karakter is illegaal! :(

/protestmode

Remote iOS / Microsoft freelancer

• Alex)
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 01:43
(jarig!)
In Lollipop kunnen devvers gebruik maken van een nieuwe meta-tag: theme-color.

We are shaping the future

• Avalaxy
quote:
Damic schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:03:
Ik hoop dat ze over die 600k gaan :) gewoon omdat het kan.
Woot, het gaat wel erg hard :P Volgens mij gaan we in die 28 dagen ruim over de 600K heen.

Ben wel benieuwd of ze nog verdere targets hebben voor als ze meer geld ophalen.

Avalaxy wijzigde deze reactie 19-11-2014 22:35 (13%)

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
Ja dat zal het zijn 8)7

If we can hit that bullseye, the rest of the dominoes will fall like a house of cards. Checkmate.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
[...]

Of deze:

{
}

Of gewoon de standaard codeinspection die herkent dat het geen echte puntkomma is?

• pedorus
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Vervelend inderdaad, zelfs in notepad++ zie ik het probleem gelijk zitten... :p

Misschien werkt het het beste in php ;)

• Tribits
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:11

Tribits

Onkruid vergaat niet

quote:
Tssk, ik zal ook eens een keer de smiley weglaten. Niet dat ik nou zoveel kaas heb gegeten van parsers en compilers maar zoveel weet ik er dan nog net wel van af.

• _David_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-04 19:19

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Intressant: Mozilla vervangt de standaard search provider van firefox

Yahoo ipv Google, het gerucht ging al langer dan Google het contract niet wou verlengen en Mozilla dus opzoek was naar nieuwe inkomstenbronnen (zie nieuws: Mozilla start met tonen advertenties in Firefox)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• .oisyn

.oisyn

Demotivational Speaker

quote:
pedorus schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:40:
Misschien werkt het het beste in php ;)
Klopt, want als je een error krijgt, dan is dat er eentje in de trant van "Unexpected token T_NAHASAPEEMAPETILON" :+

• pedorus
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
<?php echo "test"; ?>
syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' on line number 1

Een heerlijke foutmelding als je het op een lange regel zet ;)

Ik lees net een "+3 reactie" op de frontpage:
Elke persoon met een beetje technologische kennis en zelf respect gebruikt de Open Source Mozilla Firefox of een variatie daarvan.

• _David_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-04 19:19

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Geen +3 meer nu ;) :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Alex)
(jarig!)
Zucht, waarom moet het zo moeilijk zijn om auditing op een propere manier te implementeren in Entity Framework? Ik heb in mijn DbContext de SaveChanges overschreven om alle entities die gewijzigd zijn en die IAuditable implementeren te loggen, maar het ding gaat alsnog flink de mist in met gewijzigde relationships.

Gewijzigde M:N-relaties (bijvoorbeeld Product.Logs) waarbij de N-kant wordt gedeeld met meerdere verschillende entities worden niet gedetecteerd. Wat in deze vraag beschreven staat dus. En van de dingen die hij wel detecteert (adds) weet hij nog niet wat de identity is omdat die op het moment van change-tracken nog op 0 staat. Op het moment dat het is opgeslagen ziet hij echter geen changes meer... 8)7

En zo is er nog wel meer gedoe waardoor die ChangeTracker me maar 75% van de gewenste oplossing levert... |:(

Alex) wijzigde deze reactie 20-11-2014 01:08 (33%)

• alienfruit
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 23:28

alienfruit

the alien you never expected

Zeg je het duurt een week. Begin je dus 's maandag en dan krijg je zojuist dus een mail van de project dat het morgenavond af moet zijn. Omdat ze vrijdagochtend willen testen |:( Dat is niet een week...

• Scott
  • Registratie: december 2004
  • Nu online

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Morgenavond = vrijdagavond, dus precies een week (aangenomen dat het om een werkweek ging) :+

• ZaZ
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:09

ZaZ

Tweakers abonnee

Een week als in: 7 dagen, 5 werkdagen of 40 uur? Vooral in het laatste geval heb je natuurlijk een grijs gebied :P

Lekker op de bank

• frG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20:38
quote:
Alex) schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:58:
Zucht, waarom moet het zo moeilijk zijn om auditing op een propere manier te implementeren in Entity Framework? Ik heb in mijn DbContext de SaveChanges overschreven om alle entities die gewijzigd zijn en die IAuditable implementeren te loggen, maar het ding gaat alsnog flink de mist in met gewijzigde relationships.

Gewijzigde M:N-relaties (bijvoorbeeld Product.Logs) waarbij de N-kant wordt gedeeld met meerdere verschillende entities worden niet gedetecteerd. Wat in deze vraag beschreven staat dus. En van de dingen die hij wel detecteert (adds) weet hij nog niet wat de identity is omdat die op het moment van change-tracken nog op 0 staat. Op het moment dat het is opgeslagen ziet hij echter geen changes meer... 8)7

En zo is er nog wel meer gedoe waardoor die ChangeTracker me maar 75% van de gewenste oplossing levert... |:(
Deze extension biedt standaard een audit trail:

https://github.com/loresoft/EntityFramework.Extended

Weet niet of deze voldoet aan je requirements.

• Merethil
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:49
Op m'n werk zijn we begonnen met branches in SVN. We hebben nu de volgende situatie voor elkaar gekregen:
- Trunk: Aanpassingen voor website A
- Branches: Aanpassingen voor website B

Website B gaat live vóór website A, dus we willen alles van de branches terugmergen naar de trunk zodat we kunnen testen voor website B live gaat, maar wel makkelijk A live kunnen zetten voor B live gaat.

...... Ik ben dus nu al die conflicten aan het mergen maar manmanmanman... Ik heb iedereen eindelijk zo ver dat we de volgende keer als we twee websites tegelijkertijd maken, een branch per website maken zodat de trunk de master blijft en we twee development-branches hebben.
Eindelijk krijg ik ze zover dat ze snappen hoe het hoort, ipv hoe we het "vroeger altijd zo deden". :P

Edit: Waarom we niet bij één developmentbranch blijven? Dankzij de "unieke" manier waarop het bedrijf werkt kan het vaak genoeg voorkomen dat we voor twee of meer websites functionaliteit mogen maken die voor de één niet een overlap met de ander mag hebben. Omdat we verschillende go-live datums hebben en tegelijkertijd altijd meer werk moeten doen dan we afgesproken hebben aan de start van het project, waardoor alle projecten 1,5/2 keer zo lang duren als gepland, hebben we een briljante situatie die... Niet leuk is. :+

Merethil wijzigde deze reactie 20-11-2014 10:30 (25%)

• Avalaxy
Wij houden ongeveer Git-flow aan: O, T, A, P branches met aparte feature branches. Werkt briljant.

Avalaxy wijzigde deze reactie 20-11-2014 11:16 (8%)

• Merethil
quote:
Avalaxy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:16:
Wij houden ongeveer Git-flow aan: O, T, A, P branches met aparte feature branches. Werkt briljant.
Willen wij dus vanaf de volgende projecten ook gaan doen. Dit project is wazig verlopen omdat er opeens tussendoor een tweede project langskwam dat invloed kon hebben op het al lopende project en nog uitgebreider werd dan verwacht ook.
Daardoor liepen de verrschillende datums van Integration-deploy, QA-deploy en uiteindelijk live-deploy een beetje in elkaar over. Als je dan zeker wilt weten dat er geen impact op lopende QA-tests gebeurt mag je je flink in bochten gaan wringen zoals we 't nu hadden opgezet.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
Merethil schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:28:
Op m'n werk zijn we begonnen met branches in SVN. We hebben nu de volgende situatie voor elkaar gekregen:
- Trunk: Aanpassingen voor website A
- Branches: Aanpassingen voor website B

Website B gaat live vóór website A, dus we willen alles van de branches terugmergen naar de trunk zodat we kunnen testen voor website B live gaat, maar wel makkelijk A live kunnen zetten voor B live gaat.

...... Ik ben dus nu al die conflicten aan het mergen maar manmanmanman... Ik heb iedereen eindelijk zo ver dat we de volgende keer als we twee websites tegelijkertijd maken, een branch per website maken zodat de trunk de master blijft en we twee development-branches hebben.
Eindelijk krijg ik ze zover dat ze snappen hoe het hoort, ipv hoe we het "vroeger altijd zo deden". :P

Edit: Waarom we niet bij één developmentbranch blijven? Dankzij de "unieke" manier waarop het bedrijf werkt kan het vaak genoeg voorkomen dat we voor twee of meer websites functionaliteit mogen maken die voor de één niet een overlap met de ander mag hebben. Omdat we verschillende go-live datums hebben en tegelijkertijd altijd meer werk moeten doen dan we afgesproken hebben aan de start van het project, waardoor alle projecten 1,5/2 keer zo lang duren als gepland, hebben we een briljante situatie die... Niet leuk is. :+
Werkt dat nog een beetje met SVN?

Dat branches/trunks etc. gedoe van SVN heb ik altijd problemen mee gehad, dat werkt bij Git toch fijner voor mijn gevoel.

• TheNephilim
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:20

TheNephilim

Wtfuzzle

Hier heb ik master branch als release branch. Commits naar de master branch betekend dat ze meteen gedeployed worden naar productie.

Tot een eerste release is het gewoon develop -> master, voor aanpassingen daarna werk ik meestal met feature branch.

Nee git flow is echt heel mooi, maar het is wel echt wennen om alle 'richtlijnen' te volgen. Niet doen betekend meteen dat er niks meer van klopt.

VILF Gaming

• Merethil
quote:
Firesphere schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:19:
[...]

Werkt dat nog een beetje met SVN?

Dat branches/trunks etc. gedoe van SVN heb ik altijd problemen mee gehad, dat werkt bij Git toch fijner voor mijn gevoel.
Op zich geen problemen mee. We gebruiken Eclipse met Subversive en daarmee kan je vrij netjes in een GUI alles afhandelen.
Had hiervoor nooit gewerkt met branches in SVN en merk dat het eventjes zoeken was maar na de documentatie gelezen te hebben werkt het naar mijn mening probleemloos.

Nu moet ik zeggen: Er gebeurt echt te weinig hier om gigantische use-cases te hebben, de aanpassingen zijn meestal maar minimaal of het zijn volledige toevoegingen (en dus geen aanpassingen in al bestaande zooi), wat het een stuk makkelijker maakt om de boel in sync te houden uiteindelijk.

• Mercatres
quote:
Alex) schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:40:
In Lollipop kunnen devvers gebruik maken van een nieuwe meta-tag: theme-color.

[afbeelding]
Maar of ik daar als eindgebruiker zo blij mee ben. Iets te veel gimmick naar mijn zin.

• Alex)
(jarig!)

Topspul, jongens. Naar C:\Windows willens schrijven zoals in de jaren '90. :')

• Gleighton
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 10-01 16:16

Gleighton

And you will feel awesome!

Ook mooie vertaling trouwens. Als ze het niet fatsoenlijk willen vertalen, vertaal het dan niet...

C is for Cookie

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-04 19:27

Bosmonster

*zucht*

We hebben hier voor oudere projecten ook nog SVN (tegenwoordig GIT/GIT flow), maar daar hebben we gewoon per site een trunk.

Hotfixes gebeuren in de trunk (meestal door de service-afdeling), maar voor grotere aanpassingen/releases wordt altijd een branch aangemaakt. Soms wordt er aan meerdere dingen gewerkt, en zijn er dus meerdere branches. Als een release klaar is gaat het terug naar trunk en trunk gaat naar productie.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je met SVN kan werken zonder branches :P Dan kun je nooit aan twee dingen tegelijk werken die los van elkaar staan/live gaan.

Bosmonster wijzigde deze reactie 20-11-2014 13:10 (10%)

Error failed

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Interessant: nieuws: CryptoPHP-malware richt zich op populaire cms via gratis plug-ins

Eigen schuld, dikke bult imo. Als je niet wil betalen voor betaalde software en hem uit illegale bron download, moet je achteraf niet komen klagen dat het om een virus of andere malware ging.

Rubinski wijzigde deze reactie 20-11-2014 14:28 (5%)

• Hipska
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21-04 09:35
quote:
Rubinski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:17:
Eigen schuld, dikke bult imo. Als je niet wil betalen voor software, moet je achteraf niet komen klagen dat het om een virus of andere malware ging.
Dat vind ik toch maar een gevaarlijk statement hoor :X

GitHub - Bitcoin.de

• kwaakvaak_v2
quote:
Interessant: nieuws: CryptoPHP-malware richt zich op populaire cms via gratis plug-ins

Eigen schuld, dikke bult imo. Als je niet wil betalen voor software, moet je achteraf niet komen klagen dat het om een virus of andere malware ging.
Het hele rapport van FoxIT is best boeiend om te lezen, die gasten hebben het best wel aardig diep uitgezocht hoe het werkt.

Zo'n null'ed plugin is wel een van de grotere problemen van een systeem waar plugins of themes betaald zijn. Mensen gaan liever middagje kloten en zoeken naar een gratis versie ipv een paar euro uit te geven en het direct bij de bron te kopen en installeren. Logisch dat hier een best forse mallware industrie om is ontstaan. Zeker voor mensen die geen of nauwelijks kennis van zaken hebben, downloaden een plugin en gaan verder.

• Struikrover
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 02-04 05:36

Struikrover

Discussiewinnaar 2015

Met PHP en andere code ook heel makkelijk te doen natuurlijk. Niet gesigned, geen enkele manier om snel te zien of er mee geknoeid is. Mooi dom ben je dan idd :+

Like brothers on a hotel bed

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Hipska schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:31:
[...]

Dat vind ik toch maar een gevaarlijk statement hoor :X
Hoezo?
Moesten ze de software hebben gekocht, hadden ze het probleem nu niet, toch?

• kwaakvaak_v2
quote:
Struikrover schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:32:
Met PHP en andere code ook heel makkelijk te doen natuurlijk. Niet gesigned, geen enkele manier om snel te zien of er mee geknoeid is. Mooi dom ben je dan idd :+
alsof mensen die niet willen betalen alleen maar signed code runnen? Zie waar de ik gok 95% van de jailbreakers hun iDing voor ge-jailbreaked hebben. Het draaien van unsigned IPA's van apps die anders een paar euro gekost zouden hebben.

• Hipska
Rubinski: Er is best genoeg gratis software (vaak nog open source ook), maar volgens jou moet men dan verwachten dat die allemaal backdoors/virussen/malware bevatten?

Ik kies liever een gratis alternatief als dat pakket mij beter lijkt dan een ander betalend pakket. Of ik weeg de + punten van het betalende pakket af tegen de meerkost van dat pakket.

GitHub - Bitcoin.de

• Struikrover

Struikrover

Discussiewinnaar 2015

quote:
kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:35:
[...]

alsof mensen die niet willen betalen alleen maar signed code runnen? Zie waar de ik gok 95% van de jailbreakers hun iDing voor ge-jailbreaked hebben. Het draaien van unsigned IPA's van apps die anders een paar euro gekost zouden hebben.
Dat bedoel ik dan ook juist. Via officiele wegen zijn er vaak veiligheidsmaatregelen geplaatst zoals certificaten en signatures waardoor je het te zien krijgt als er iets niet pluis lijkt. Ga je daarentegen je iDevice jailbreaken en via een niet-legale store dingen installeren, of populaire Wordpress plugins installeren via een louche website, dan heb je de kans dat er malware bij zit. Eigen schuld dus.

Let wel: het gaat me nu om gevallen waarbij men de kosten van een stuk software omzeilt door middel van het illegale circuit, niet om gratis software in het algemeen.

Struikrover wijzigde deze reactie 20-11-2014 13:39 (9%)

• Douweegbertje
  • Laatst online: 22-04 12:34

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

quote:
Hipska schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:38:
Rubinski: Er is best genoeg gratis software (vaak nog open source ook), maar volgens jou moet men dan verwachten dat die allemaal backdoors/virussen/malware bevatten?

Ik kies liever een gratis alternatief als dat pakket mij beter lijkt dan een ander betalend pakket. Of ik weeg de + punten van het betalende pakket af tegen de meerkost van dat pakket.
Even lezen.. het gaat hier om software dat gratis is, maar de 'echte' versie is betaald. Eigenlijk zijn dit dus 'ripped' versies en per definitie zijn dat soort stukjes software altijd infected. Kijk maar eens naar al die gratis Windows versies. Grote kans dat er allemaal troep in zit.
Dus ja, het is geen gratis alternatief.

• Merethil
quote:
Bosmonster schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:07:
We hebben hier voor oudere projecten ook nog SVN (tegenwoordig GIT/GIT flow), maar daar hebben we gewoon per site een trunk.

Hotfixes gebeuren in de trunk (meestal door de service-afdeling), maar voor grotere aanpassingen/releases wordt altijd een branch aangemaakt. Soms wordt er aan meerdere dingen gewerkt, en zijn er dus meerdere branches. Als een release klaar is gaat het terug naar trunk en trunk gaat naar productie.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je met SVN kan werken zonder branches :P Dan kun je nooit aan twee dingen tegelijk werken die los van elkaar staan/live gaan.
We gebruikten SVN voornamelijk als Code Repo en zo nu en dan als we tegelijkertijd werkten aan een project, maar dat kwam steeds minder voor. Meestal gewoon direct in de trunk, de aanpassingen zijn nooit gigantisch geweest.

Nu zijn we sinds kort meer aanpassingen gaan maken en gaan we dus branchen. De eerste ervaring was van "Goh het mislukt volledig zo", maar na veel uitleg van mij dat ze 't gewoon verkeerd toegepast hebben, gaan we 't dan nu eens volgens het boekje proberen :P

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Hipska schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:38:

Neenee, dat is helemaal niet wat ik bedoel. De software is normaal gezien betalend maar aangezien men hier niet voor de software wou betalen, zit men nu opgescheept met malware.

Vergelijk het met een licentie van bijvoorbeeld ReSharper. Stel dat je er geen geld aan wil uitgeven en je hem uit illegale bron download, bestaat er een kans dat die versie van ReSharper je code naar een externe server upload. Ik zeg dan: "tja, eigen schuld, je had ReSharper maar gewoon moeten kopen dan liep je nu niet tegen dat probleem aan."

Duidelijker zo?

• Yemoke
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17-04 21:22
Wat ik alleen niet zo goed snap:
quote:
Some months ago one of our researchers found a server from a customer generating some suspicious traffic.
Klant zijn van Fox-IT, maar dan niet willen betalen voor een plugin? Of zou de klant een hosting bedrijf zijn?

Dus misschien moet ik soms gewoon even nadenken lol 8)7

Yemoke wijzigde deze reactie 20-11-2014 13:56 (13%)

• Douweegbertje

Douweegbertje

quote:
Yemoke schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:48:
Wat ik alleen niet zo goed snap:

[...]

Klant zijn van Fox-IT, maar dan niet willen betalen voor een plugin? Of zou de klant een hosting bedrijf zijn?
Wat denk je? :+

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

quote:
kwaakvaak_v2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:32:
[...]

Het hele rapport van FoxIT is best boeiend om te lezen, die gasten hebben het best wel aardig diep uitgezocht hoe het werkt.
Klopt! Hoe zo'n opvallende request naar een heel 'netwerk' van malware leidt!

VILF Gaming

• Hipska
quote:
Rubinski schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:47:
[...]

Neenee, dat is helemaal niet wat ik bedoel. De software is normaal gezien betalend maar aangezien men hier niet voor de software wou betalen, zit men nu opgescheept met malware.

Vergelijk het met een licentie van bijvoorbeeld ReSharper. Stel dat je er geen geld aan wil uitgeven en je hem uit illegale bron download, bestaat er een kans dat die versie van ReSharper je code naar een externe server upload. Ik zeg dan: "tja, eigen schuld, je had ReSharper maar gewoon moeten kopen dan liep je nu niet tegen dat probleem aan."

Duidelijker zo?
Ja, als we over illegale of gekraakte software spreken, dan volg ik je mening uiteraard. Maar dat is niet wat in jouw eerste post stond. Jij had het gewoon over "software" waar niet voor betaald werd.

GitHub - Bitcoin.de

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Hipska schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:00:
[...]

Ja, als we over illegale of gekraakte software spreken, dan volg ik je mening uiteraard. Maar dat is niet wat in jouw eerste post stond. Jij had het gewoon over "software" waar niet voor betaald werd.
Ik zie van waar de verwarring komt. Ik heb mijn post wat aangepast. :)

• Mercatres
quote:
Hipska schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:00:
[...]

Mwah, gezien de context was het toch vrij duidelijk :)

• sky-
  • Registratie: november 2005
  • Niet online
Ik betaal (bijna) nooit voor software >:)

a·rie

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
sky- schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:02:
Ik betaal (bijna) nooit voor software >:)
Dat hoeft ook niet: er zijn genoeg softwarepakketten die gewoon gratis zijn. Het is natuurlijk een ander verhaal als je betaalde software zonder geldige licentie gaat gebruiken.

• redbullet
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 11-04 02:41
iemand iets gehoord van screeps?

• Martijn19
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21-04 10:18
quote:
Nope, heb mn email achtergelaten maar nog niets gehoord.

• ZaZ
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:09

ZaZ

Tweakers abonnee

Betalende software: Is dat software die uitbetaalt?

Lekker op de bank

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
ZaZ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:25:
|:(
Lach maar weer met de Belgen! Ik neem aan dat het betaalde software moet zijn in de plaats?

• Alex)
(jarig!)
quote:
ZaZ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:25:
Casinospelletjes :Y

• Hipska
Bitcoin miners :)

GitHub - Bitcoin.de

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Owh bah, weer aan het worstelen met de combo Google Maps -> Custom Overlays -> Streetview :/ Bah! :X

VILF Gaming

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
TheNephilim schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:10:
Owh bah, weer aan het worstelen met de combo Google Maps -> Custom Overlays -> Streetview :/ Bah! :X
Custom Overlays, dat is echt een hel!
Kijk even naar infobubble.js, daar kun je een hoop meer mee.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

quote:
Firesphere schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:13:
[...]

Custom Overlays, dat is echt een hel!
Kijk even naar infobubble.js, daar kun je een hoop meer mee.
Ja alleen om een infowindow te maken, die wel voldoet aan de eisen :/. Goed, zal eens kijken naar infobubble.js, thanks! 8)

VILF Gaming

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
TheNephilim schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:15:
[...]

Ja alleen om een infowindow te maken, die wel voldoet aan de eisen :/. Goed, zal eens kijken naar infobubble.js, thanks! 8)
De infowindow zoals ik heb op de tweakers-map heb ik ook met behulp van infobubble.js gedaan.

Je moet wel soms wat dingen in de bron van infobubble aanpassen, omdat helaas niet alles uit variabelen komt, sommige dingen heeft infobubble hardcoded :/

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

quote:
Firesphere schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:20:
[...]

De infowindow zoals ik heb op de tweakers-map heb ik ook met behulp van infobubble.js gedaan.

Je moet wel soms wat dingen in de bron van infobubble aanpassen, omdat helaas niet alles uit variabelen komt, sommige dingen heeft infobubble hardcoded :/
Ja het is het allemaal net even niet, alles rond Google Maps. Zelf maakte ik tot zover gebruik van smartinfowindow.js, maar om ín dat venster nog weer een streetview dingetje te krijgen is een ramp :X.

Oh... en de koffie is op }:O

VILF Gaming

• The Milkman
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-04 22:56

The Milkman

█████░░░░░ 50%

quote:
Martijn19 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:17:
[...]

Nope, heb mn email achtergelaten maar nog niets gehoord.
Helaas... dacht even aan US time, daar is het nog ochtend. Maar gezien de ontwikelaar uit Rusland komt, is dat daar nu 2 uur later dan hier...

Hopen dat 't geen vaporware is...

© 2011 The Milkman - Alle rechten voorbehouden

• wackmaniac
quote:

Eigen schuld, dikke bult imo. Als je niet wil betalen voor betaalde software en hem uit illegale bron download, moet je achteraf niet komen klagen dat het om een virus of andere malware ging.
Zit dat script een beetje te bekijken en dat is geen hans worst die dit geschreven heeft. Redelijk elegant met zichzelf updatende encryptiesleutels etc.

• mbarie
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22-08-2018

mbarie

Gewoon arie.

Marketeers die nog steeds praten over above-the-fold... Zucht. Zeker in deze mobiele tijden is above the fold hooguit de bovenste 700 pixels. De rest is grijs gebied of het gewoon niet, wat mij betreft.

Loving Music Record Label Zoekt Progressive House/Techno producers | Storyteller @ soundcloud

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-04 19:27

Bosmonster

*zucht*

Zeker vanuit marketing perspectief is de fold nog wel een relevant iets. Zet maar eens wat GA-events op je pagina voor scrollpoints en je zult zien dat je meeste bezoekers toch echt het bovenste deel van je pagina bekijken :+

Dus als je het hebt over een belangrijke call-to-action, dan wil je die zeker bovenin hebben.

Daarom is het zo idioot dat zoveel webdesigners tegenwoordig hun design beginnen met een fullscreen foto bovenin... "Alsjeblieft gebruiker, hier heb je een mooie foto. Je kunt scrollen voor daadwerkelijk relevante content, of gebruik het menu voor een andere leuke foto."

Bosmonster wijzigde deze reactie 20-11-2014 16:58 (33%)

Error failed

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
Bosmonster schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:55:
Zeker vanuit marketing perspectief is de fold nog wel een relevant iets. Zet maar eens wat GA-events op je pagina voor scrollpoints en je zult zien dat je meeste bezoekers toch echt het bovenste deel van je pagina bekijken :+

Dus als je het hebt over een belangrijke call-to-action, dan wil je die zeker bovenin hebben.

Daarom is het zo idioot dat zoveel webdesigners tegenwoordig hun design beginnen met een fullscreen foto bovenin...
Dat is ook zo'n ramp, dat ze die enorme afbeelding ook op de mobiele verbinding willen hebben. Zoals bijvoorbeeld de nieuwe NOS site. Die trekt op een lege cache, bijna 6MB, waarvan 5MB aan afbeeldingen.

Ook op de mobiele variant. Dat is te stom voor woorden en nergens voor nodig.
http://tweakers.net/ext/f/xuLrtF0qfTVnpX0ZXaziXhz3/thumb.png

• OkkE
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19-04 08:20

OkkE

Front-end ninja :+

Zo'n fullscreen foto boven aan is inderdaad vooral irritant; “maar het zorgt voor de juiste sfeer” blijkbaar. Met een mobiele verbinding is dat huilen, maar zelfs voor een normale ADSL/Kabel verbinding is het onnodige extra data...

Overigens, over het scrollen, hangt ook erg af van de pagina. Als we het hebben over de frontpage, dan zullen er een stuk minder mensen scrollen dan op de detail pagina van een product of een lang (interessant) artikel.

Zo'n frontpage waar alles op moet (nieuwsberichten, aanbiedingen, contact info, about us, agenda, etc, etc, etc) is in mijn ogen ook wat onzin; veel mensen klikken toch direct op het menu item dat het meest overeen komt met wat ze zoeken.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Douweegbertje

Douweegbertje

quote:
Firesphere schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:00:
[...]

Dat is ook zo'n ramp, dat ze die enorme afbeelding ook op de mobiele verbinding willen hebben. Zoals bijvoorbeeld de nieuwe NOS site. Die trekt op een lege cache, bijna 6MB, waarvan 5MB aan afbeeldingen.

[afbeelding]
109 seconden?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
Ja, gaat hier blijkbaar niet heel erg snel inderdaad, nog niet eens op gelet.

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:06
quote:
Firesphere schreef op donderdag 20 november 2014 @ 17:00:
[...]

[afbeelding]
173 images :? Ik tel er ongeveer 5 ofzo 8)7

• Struikrover

Struikrover

Discussiewinnaar 2015

Misschien laadt ie in 1 keer een hele zut in, voor de cache, om daarna sneller te zijn?

• Alex)
(jarig!)
181 requests? Hebben die knakkers nog nooit van bundling gehoord?

edit: jawel, het is nog erger dan dat. Ieder nieuwsitem heeft een thumbnail en die worden ook allemaal geladen :X

Alex) wijzigde deze reactie 20-11-2014 18:55 (54%)

Pagina: 1 ... 6 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True