Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ehm, een zip met een password is toch nog steeds een attachment? Of zie ik dat verkeerd?Erwin537 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:38:
Dan moet je je zip met de javascript er in beveiligen met een password. Dan kan de server niet zien wat voor bestanden er in je zip zitten.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Zoek maar ff een beetje terug in dit topic (en voorgaande topics)ElkeBxl schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:38:
[...]
Voor mij klinkt dat echt als een speeltuin waar je werkt
Which reminds me, ik moet CoD nog weer installeren, eens zien of er nog meer zin hebben in een potje gamen

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Gewoon 40-urige werkweek, hoezo?StM schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:48:
Aan de andere kant, wat zijn jullie werkuren gemiddeld?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Lekker op de bank
Verwijderd
Da's inderdaad wel stom. Hier kunnen we gewoon emails verzenden met attachments maar voor de grotere bestanden hebben we gewoon een dedicated tool. Het is een webapplicatie die je kan gebruiken om bestanden naar up te loaden en die stuurt dan een mailtje naar je collega’s met een link waarmee ze die bestanden terug mee kunnen downloaded. Werkt best goed!alienfruit schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:21:
Sjonguh jonguh, IT heeft bedacht om attachments te blokkeren. Kan dus min zip-bestand met wat Javascript bestanden wel mailen maar ze komen nooit aan bij mijn collega. Moet je dus naar hun Gmail/Hotmail mailen. Idioot zeg. Loop er al uren mee te kloten omdat je zelf dus geen mail krijgt dat het geblokkeerd is. Werkte een maand geleden nog prima
Officieel 38u/weekStM schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:48:
Aan de andere kant, wat zijn jullie werkuren gemiddeld?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2014 13:58 ]

Dat heeft veel nut als bijlages per definitie niet toegestaan zijn.Erwin537 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:38:
[...]
Dan moet je je zip met de javascript er in beveiligen met een password. Dan kan de server niet zien wat voor bestanden er in je zip zitten.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Lekker op de bank
Naja dat de deal was van dat er van je verwacht wordt dat met alle lol op kantoor dat je ook wat langer blijft zodat je netto nog aardig op de 35-40 uur werken komt
E-mail met een zip-je lijkt mij eerlijk gezegd sowieso niet de meest ideale manier om code te delen met collega's...alienfruit schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:21:
Sjonguh jonguh, IT heeft bedacht om attachments te blokkeren. Kan dus min zip-bestand met wat Javascript bestanden wel mailen maar ze komen nooit aan bij mijn collega. Moet je dus naar hun Gmail/Hotmail mailen. Idioot zeg. Loop er al uren mee te kloten omdat je zelf dus geen mail krijgt dat het geblokkeerd is. Werkte een maand geleden nog prima
Maar dat (opeens) attachments worden geblokkeerd in e-mails, is uiteraard wel irritant.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Wat is er zo moeilijk aan IIS bindings en HTTPS?Douweegbertje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:59:
sigh.. IIS en bindings en HTTPS. Zwaar te ranten hierNiets werkt.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Gamen etc. valt onder "Overig", dus telt gewoon mee in de urenStM schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:09:
[...]
Naja dat de deal was van dat er van je verwacht wordt dat met alle lol op kantoor dat je ook wat langer blijft zodat je netto nog aardig op de 35-40 uur werken komt
Maar ondanks alles wat hier gewoon probleemloos kan, valt het nog vies tegen hoe erg het hier ook echt een speeltuin is hoor. We zijn echt wel gewoon aan het werk en niet alleen maar de hele dag aan't spelen.
ElkeBxl schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:23:
[...]
Ik denk dat het combinatie was van het besef dat ze ons ontbijt aan het opeten waren en dat er zo even 10 jonge twintigers binnenstapten. Blijkbaar zit de CEO hier in het bedrijf zowat in zijn ivoren toren... Al een geluk dat dit niet geval is met mijn mananger en de manager van mijn manager, daar is een vriendelijk polleke geven nooit raar. Ik had nog nooit de CEO of 1 van de directieleden ontmoet, blijkbaar zitten die nogal vaak afgesloten op hun eigen verdieping...
[...]
Eng vond ik het zelf niet, het was wel even schrikken als je ontdekt de CEO jouw koffiekoeken zit op te boefen
Nothing to see here!
Rutix schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:15:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Vrij weinig inderdaad. Al moet je wel even doorhebben dat je eerst een certificaat installeert / genereert en die selecteerd in het binding scherm want anders kun je niet op Ok klikken.Korben schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:13:
[...]
Wat is er zo moeilijk aan IIS bindings en HTTPS?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik vind het nog steeds vreemd dat je dat laat gebeuren. Ik zou dat echt nergens accepteren, al helemaal niet als er gereserveerd etc. is.ElkeBxl schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:16:
[...]
Members only:
Ik ging er van uit dat het om een beveiliging ging waarbij bepaalde bestanden niet door komen. Ik heb hier bijvoorbeeld van een collega wel eens gehoord dat bepaalde filetypes als onveilig worden gezien en geblokkeerd worden.incaz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:40:
[...]
Ehm, een zip met een password is toch nog steeds een attachment? Of zie ik dat verkeerd?
EDIT: zelfs als deze gewoon gezipped waren. De zip beveiligen verhielp het probleem.
[ Voor 8% gewijzigd door Erwin537 op 18-11-2014 14:21 ]
Ja precies. En meestal worden zulke dingen ook vaak eerst met de directie besproken want die moeten toestemming voor geld enzo geven. (In elk geval is dat hier het geval).Firesphere schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:18:
[...]
Ik vind het nog steeds vreemd dat je dat laat gebeuren. Ik zou dat echt nergens accepteren, al helemaal niet als er gereserveerd etc. is.
Nothing to see here!
Firesphere schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:18:
[...]
Ik vind het nog steeds vreemd dat je dat laat gebeuren. Ik zou dat echt nergens accepteren, al helemaal niet als er gereserveerd etc. is.
Hoe zo'n zaken intern geregeld worden weet ik niet zeker maar ik dacht dat de teams hier extra budgetten hebben voor extraatjes (zoals een ontbijt, een drink, ...) en het zelf moeten regelen. In ieder geval was de zaal voor ons gereserveerd, kennelijk kijkt men daar in den ivoren toren niet naarRutix schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:22:
[...]
Ja precies. En meestal worden zulke dingen ook vaak eerst met de directie besproken want die moeten toestemming voor geld enzo geven. (In elk geval is dat hier het geval).
Tegenwoordig stappen ze al op zodra we de deur open doen.
http://www.world-of-swiss.com/en
Perfect moment om wat zinnetjes uit Dikkenek te citeren/gebruiken.ElkeBxl schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:27:
Members only:
En in Frankrijk nog een stuk strikterFiresphere schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:34:
Ik geloof dat de hierarchie in Belgie een stuk strikter is dan in Nederland. Hoewel ik't persoonlijk ook van een Belg absoluut niet zou accepteren. Wat nou autoriteit, ik heb hier een reservering staan, optiefen.
Ghehe schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:35:
[...]
Perfect moment om wat zinnetjes uit Dikkenek te citeren/gebruiken.
Ja zalig filmpjewsitedesign schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:38:
[...]
En in Frankrijk nog een stuk strikter
[video]
Ik mag hopen dat de Directie niet bemoeit met futiliteiten zoals een budget voor een lunch. Natuurlijk hebben ze uiteindelijk invloed op budgetten, maar dat soort micro management van de directie verwacht ik zelfs niet bij kleine bedrijven.Rutix schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:22:
[...]
Ja precies. En meestal worden zulke dingen ook vaak eerst met de directie besproken want die moeten toestemming voor geld enzo geven. (In elk geval is dat hier het geval).
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dat verschilt denk ik heel erg per bedrijf en instelling lijkt me.Woy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:44:
[...]
Ik mag hopen dat de Directie niet bemoeit met futiliteiten zoals een budget voor een lunch. Natuurlijk hebben ze uiteindelijk invloed op budgetten, maar dat soort micro management van de directie verwacht ik zelfs niet bij kleine bedrijven.
Als de lunch altijd gratis is voor werknemers, zal dat eerder een directiebeslissing zijn dan "we willen graag een verzorgde lunch want {gelegenheid}".
Als ik een verzorgde lunch wil hebben, moet ik toch echt bij de CTO zijn, anders krijg ik geen creditcard mee
Maar dan is het helemaal erg. Want dan is het dus van de budgetten van die teams gegaan en hebben ze er zelf nieteens van gegeten..... En wtf een butler?ElkeBxl schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:27:
[...]
Members only:
[...]
Hoe zo'n zaken intern geregeld worden weet ik niet zeker maar ik dacht dat de teams hier extra budgetten hebben voor extraatjes (zoals een ontbijt, een drink, ...) en het zelf moeten regelen. In ieder geval was de zaal voor ons gereserveerd, kennelijk kijkt men daar in den ivoren toren niet naar
Nothing to see here!
Nog mensen hier die nieuwsgierig zijn naar de spelervaring hiervan?
RTFM!
Om te beginnen; ik heb er weinig ervaring mee. Verder draait er van alles op localhost, allerlei porten en verschillende certficaten. Daarnaast wil ik het op een sub.localhost maar dan 'mag' je geen hostname invullen, dus gaat per definitie je verbinding de verkeerde kant op.Korben schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:13:
[...]
Wat is er zo moeilijk aan IIS bindings en HTTPS?
Verder niet heel veel zin om alles uit te leggen, maar ik heb het nu tijdelijk werkend op de 'simpele' manier met localhost:xx.
Ja, bij heel kleine bedrijven kan ik het mij voorstellen. Maar jouw CTO is dan eigenlijk ook jouw lijnmanager o.i.d. Doordat er overlap zit in de functie wordt hij er bij betrokken. Het is niet dat een keer een lunch in iets van een directievergadering besproken moet worden o.i.d.Firesphere schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:47:
[...]
Dat verschilt denk ik heel erg per bedrijf en instelling lijkt me.
Als de lunch altijd gratis is voor werknemers, zal dat eerder een directiebeslissing zijn dan "we willen graag een verzorgde lunch want {gelegenheid}".
Als ik een verzorgde lunch wil hebben, moet ik toch echt bij de CTO zijn, anders krijg ik geen creditcard mee
[ Voor 7% gewijzigd door Woy op 18-11-2014 14:52 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dat moet de manager van mijn manager dan maar regelenRutix schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:47:
[...]
Maar dan is het helemaal erg. Want dan is het dus van de budgetten van die teams gegaan en hebben ze er zelf nieteens van gegeten..... En wtf een butler?
Nouja de directie geeft uiteindelijk wel het eind akkoord. Of iedergeval 1 van die 10 mensen zou het moeten hebben gewetenWoy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:50:
[...]
Ja, bij heel kleine bedrijven kan ik het mij voorstellen. Maar jouw CTO is dan eigenlijk ook jouw lijnmanager o.i.d. Doordat er overlap zit in de functie wordt hij er bij betrokken. Het is niet dat een keer een lunch in iets van een directievergadering besproken moet worden o.i.d.
Nothing to see here!
Nee hoor, die hebben vooraf budget verantwoordelijkheid uitgegeven. In mijn geval kan mijn directe manager gewoon een lunch bekostigen, zonder dat dat twee niveau's boven hem nog goedkeuring nodig heeft. ( Bij ons ieder geval. De CEO gaat echt zijn tijd niet verdoen met het goedkeuren van dit soort futiliteiten. Die heeft wel wat beters te doen. )Rutix schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:55:
[...]
Nouja de directie geeft uiteindelijk wel het eind akkoord. Of iedergeval 1 van die 10 mensen zou het moeten hebben geweten
[ Voor 13% gewijzigd door Woy op 18-11-2014 15:02 ]
'Mijn' CEO stond twee jaar terug met een grote koksmuts op voor iedereen (> 150 man) ijsjes in te scheppen, en had een smile van oor tot oor op z'n gezicht.armageddon_2k1 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:17:
[...]
Allejezus, wat hebben jullie voor een cultuur daar? De directie kijkt je raar aan als je ze groet? De IT managers maken zich uit de voeten voor de baas? De baas kan je eten inpikken en iedereen vind dat oke? Lekkere jaren 90 praktijken daar. Ik heb tijdens een trainingsdag prompt onze CEO, Frans van Houten, een hand gegeven zonder dat ik wist wie ie was (van gezicht). Prima vent en niemand die het raar vond. Even rustig zitten praten over studententijd in Delft en Rotterdam.
We are shaping the future
Het is wel heel typerend het verschil tussen de Nederlandse en Belgische of Duitse bedrijfsmentaliteit.Alex) schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:17:
[...]
'Mijn' CEO stond twee jaar terug met een grote koksmuts op voor iedereen (> 150 man) ijsjes in te scheppen, en had een smile van oor tot oor op z'n gezicht.
Ik kan er echt niet tegen, dat autoritaire gedrag, of dat blindelings "hey, eten, da's voor mij".
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Volkomen mee eens. Maar aan de andere kant is wederzijds respect ook wel op zijn plaats.Firesphere schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:26:
[...]
Ik kan er echt niet tegen, dat autoritaire gedrag, of dat blindelings "hey, eten, da's voor mij".
Er zijn mensen die bij voorbaat een "hekel" hebben aan managers, omdat het managers zijn. Dat vind ik dan even ongepast als een manager die zich superieur voelt.
Lekker op de bank
Verwijderd
jouw, en daar zijn het managers voor. Ik heb projecten en de planning komt vanuit management. In zekere zin lijkt me dat ook wel logisch. Het is wel anders als ze zeggen dat je er x-aantal uur voor krijgt, terwijl ze er niets van af weten._Moe_ schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:49:
Ik heb bij voorbaat een hekel aan managers die jou tijd inplannen
Een wiki, maar dat werkt toch wel ruk. Binnenkort gaan we over op 'iets' anders, nog geen idee wat.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:03:
Wat gebruiken jullie om documentatie over versch. projecten & algemene zaken online bij te houden in het bedrijf?
[ Voor 28% gewijzigd door Douweegbertje op 18-11-2014 16:04 ]
Combinatie van Jira (voor issues en algemene rotzooi) met Confluence als een veredelde Wiki / Documentation Repo. We zetten daar alle functionele requirements en een volledige uitleg van elke service die we bouwen neer.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:03:
Wat gebruiken jullie om documentatie over versch. projecten & algemene zaken online bij te houden in het bedrijf?
Ben nu aan het spelen met Hackpad. Werkt opzich wel lekker.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:03:
Bij voorkeur op het intranet van de klant/bedrijf. Als voorkeur heb ik dan ook nog eens een SharePoint intranet.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:03:
Helaas heeft niet iedereen een intranet of SP.
Momenteel moet ik het doen met een 'lege' Confluence omgeving. Werkt op zich prima, maar nog niemand maakt hier echt gebruik van (behalve ikzelf).
In deze omgevingen dan gebruik maken van de mogelijkheden, dus pages, wiki, documenten, etc. Ik kies vaak het medium dat ik het meest logisch vind het bepaalde type informatie.
[ Voor 14% gewijzigd door Jan_V op 18-11-2014 16:36 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Read the code, write the code, be the code!
Basecamp (en Jira voor issues m.b.t. standaard modules).Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:03:
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 18-11-2014 16:58 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
+1Merethil schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:10:
[...]
Combinatie van Jira (voor issues en algemene rotzooi) met Confluence als een veredelde Wiki / Documentation Repo. We zetten daar alle functionele requirements en een volledige uitleg van elke service die we bouwen neer.
iOS developer
Hier ook Basecamp, maar alleen omdat de baas er helemaal weg van is...OkkE schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:57:
[...]
Basecamp (en Jira voor issues m.b.t. standaard modules).
GateKeaper schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:36:
Er zijn mensen die bij voorbaat een "hekel" hebben aan managers, omdat het managers zijn. Dat vind ik dan even ongepast als een manager die zich superieur voelt.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Nee de CEO snap ikWoy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:01:
[...]
Nee hoor, die hebben vooraf budget verantwoordelijkheid uitgegeven. In mijn geval kan mijn directe manager gewoon een lunch bekostigen, zonder dat dat twee niveau's boven hem nog goedkeuring nodig heeft. ( Bij ons ieder geval. De CEO gaat echt zijn tijd niet verdoen met het goedkeuren van dit soort futiliteiten. Die heeft wel wat beters te doen. )
Nothing to see here!

Leuke is dat de functie niet backwards compatible is, dus je moet alle htmlspecialchars()-functies aanpassen met twee parameters om het weer werkend te maken.

In PHP 5.6 hebben ze eindelijk een default_charset gemaakt om alsnog terug te kunnen vallen op ISO-8859-1.
Maar waarom verzinnen ze zoiets

Standaard iets op UTF-8 willen zetten

* AW_Bos gaat de boel maar rustig herschijven, denk ik:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <?php function isohtmlspecialchars($string){ if (version_compare(phpversion(), "5.4.0", ">=")) { return htmlspecialchars($string, ENT_COMPAT | ENT_HTML401 , 'ISO-8859-1' ); } elseif (version_compare(phpversion(), "5.6.0", ">=")) { return htmlspecialchars($string); } else { return htmlspecialchars($string); } } ?> |
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Los daarvan snap ik je code even niet. De eerste elseif gaat nooit voorkomen..? Tenzij ik nu te moe ben om het fatsoenlijk te lezen is 5.6 altijd groter dan 5.4.
Daarbij kun je standaard gewoon je encoding mee geven, ondanks dat het < php 5.4 is (altijd beter!), of zelfs groter dan.
Ik kijk toch of het >= dan 5.4.0 is, dan gebruikt hij de 'nieuwe manier', en als het >= 5.6.0. de oude manier
En anders ook de oude manier, en dan moet je echt < zijn dan 5.4.0
Of mis ik nou iets
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 18-11-2014 19:42 ]
Laatst werd ik gevraagd hoeveel tijd ik nodig zou hebben voor een bepaald project, vervolgens trekt mijn baas hier meer dan een week van af. Met als gevolg dat ik opstandig word en het me dan ook maar het minste kan schelen of het project nu tijdig klaargeraakt of niet. ZIJN PROBLEEM.Douweegbertje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:03:
[...]
jouw, en daar zijn het managers voor. Ik heb projecten en de planning komt vanuit management. In zekere zin lijkt me dat ook wel logisch. Het is wel anders als ze zeggen dat je er x-aantal uur voor krijgt, terwijl ze er niets van af weten.
Zoals eerder aangehaald, het moet van twee kanten komen.
RTFM!
Deze 'elseif' kan volgens mij nooit bereikt worden hoor.AW_Bos schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:42:
Juist niet, want bij PHP 5.6.0 laat ik de default charset bepalen, en ga me niet vastpinnen op een gezette waarde in het argument.
Of mis ik nou iets
RTFM!
Ga ik mee akkoord... Stel: "PHP 5.6", matcht de if, want > 5.4, klopt?Douweegbertje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:16:
Eigenlijk was het een beveiligingsfout maar de oplossing was enorm ruk. In elk geval is het wel weer 'normaal' in 5.6.
Los daarvan snap ik je code even niet. De eerste elseif gaat nooit voorkomen..? Tenzij ik nu te moe ben om het fatsoenlijk te lezen is 5.6 altijd groter dan 5.4.
Daarbij kun je standaard gewoon je encoding mee geven, ondanks dat het < php 5.4 is (altijd beter!), of zelfs groter dan.
Juist_Moe_ schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:46:
[...]
Deze 'elseif' kan volgens mij nooit bereikt worden hoor.

* AW_Bos zet bak koffie...
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 18-11-2014 19:49 ]
Daarnaast doet de elseif hetzelfde als de else, en is dus een loos statement.Douweegbertje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:16:
Eigenlijk was het een beveiligingsfout maar de oplossing was enorm ruk. In elk geval is het wel weer 'normaal' in 5.6.
Ja, dat zie ik na een lange dag jaFiresphere schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:52:
[...]
Daarnaast doet de elseif hetzelfde als de else, en is dus een loos statement.

1
2
3
| function isohtmlspecialchars($string){ return htmlspecialchars($string, ENT_COMPAT | ENT_HTML401 , 'ISO-8859-1' ); } |
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Dit, hence m'n laatste zinpedorus schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:54:
Ik snap het sowieso niet, waarom niet:
PHP:
1 2 3 function isohtmlspecialchars($string){ return htmlspecialchars($string, ENT_COMPAT | ENT_HTML401 , 'ISO-8859-1' ); }
Laten we het nog netter doen:
1
2
3
4
5
| <?php function isohtmlspecialchars($string){ return htmlspecialchars($string, ENT_COMPAT | 'ENT_HTML401' , 'ISO-8859-1' ); } ?> |
Die twee single'tjes maken het af.
Ninjaeditincaz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:07:
Ik zou zelf altijd voor de code met coloring gaan!
Niet elk forum werkt weer zo hé
[ Voor 29% gewijzigd door AW_Bos op 18-11-2014 20:09 ]
/damn, al aangepast.
[ Voor 19% gewijzigd door incaz op 18-11-2014 20:08 ]
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Doe je nu niet een binary or op de const waarde ENT_COMPAT (wat 2 is) en de string 'ENT_HTML401'? Het resultaat blijft wel gelijk, maar dat lijkt me eerder geluk/toeval, voornamelijk doordat (const) ENT_HTML401 0 als waarde lijkt hebben. En aangezien ENT_HTML401 volgens de docs pas bestaat sinds 5.4 zul je dan toch een version compare nodig hebben (of defined('ENT_HTML401') ).AW_Bos schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:07:
Ik dacht dat die parameters niet werkten in PHP 5.3, maar dat was niet zo. Dus vandaar die hele controle
Laten we het nog netter doen:
PHP:
1 2 3 4 5 <?php function isohtmlspecialchars($string){ return htmlspecialchars($string, ENT_COMPAT | 'ENT_HTML401' , 'ISO-8859-1' ); } ?>
Die twee single'tjes maken het af.
iOS developer
Nothing to see here!
https://en.wikipedia.org/..._mark#Greek_question_markPeter Ritchie
MT: Replace a semicolon (with a greek question mark (;) in your friend's C# code and watch them pull their hair out over the syntax error
Zou me eigenlijk niets verbazen als IE het juist als één van de eersten gaat ondersteunen. Vergeet niet veel van ES6 gebaseerd is op MS tech.
[ Voor 5% gewijzigd door GateKeaper op 18-11-2014 22:02 ]
En een IDE ziet dit niet?
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 18-11-2014 22:41 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

lalala ik heb niets gezegd..oisyn schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:40:
Hence de syntax error. Ga je daar wat aan hebben dan, de code ziet er toch correct uit?
1
2
3
4
| int main() { puts("hoi\n"); } |
.edit: crappy forum software
[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 18-11-2014 23:39 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Onder de grond lijkt mij juist een prima locatie voor die vaten. Daar heb je een redelijk constante temperatuur die niet al te hoog is. Die vaten beschermen het bier verder prima. De vraag is dus puur in hoeverre dat bier nog verder "rijpt" en of dat een erg negatief effect heeft.Damic schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:41:
Al die tijd onder de grond, kan goed zijn of niettime will tell.
Hertog Jan Grand Prestige kun je bijvoorbeeld best 15 jaar bewaren ( Donker & Koel ), en dan is het prima te drinken.
[ Voor 11% gewijzigd door Woy op 19-11-2014 08:58 ]
Op zich wel een positieve ontwikkeling, de mails zijn een heel stuk persoonlijker op deze manier.
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2014 09:50 ]
Douweegbertje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:16:
Members only:
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Klopt, maar ik krijg ook nog regelmatig mailtjes van recruiters die dan op inhuur basis voor dergelijke bedrijven werken. Ze mailen dan wel echt uit naam van het bedrijf, maar als je wat verder kijk is het wel gewoon een zelfstandige recruiter. Maar dan nog is het veel beter, want het gaat in ieder geval over een concrete aanbieding.Bosmonster schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:50:
Volgens mij is het trending voor bedrijven om zelf hun recruitment te doen. Normaliter word ik bijna alleen benaderd door externe recruiters, maar gisteren kreeg ik mail direct van bol.com, suit supply en coolblue.
Op zich wel een positieve ontwikkeling, de mails zijn een heel stuk persoonlijker op deze manier.
Sowieso is dat mijn "policy" bij linkedin, als het om concrete persoonlijke berichten gaat reageer ik er nog op ( Meestal met een beleefde afwijzing ), maar die generieke berichten negeer ik gewoon.
Zelfde eikels die nu gedetacheerd worden zekerBosmonster schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:50:
Volgens mij is het trending voor bedrijven om zelf hun recruitment te doen. Normaliter word ik bijna alleen benaderd door externe recruiters, maar gisteren kreeg ik mail direct van bol.com, suit supply en coolblue.
Dan snap je als recruiter ook goed wat wij doenDeze kandidaat wil niet meer met Business Intelligence bezig zijn, en zich richten op ...
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
https://letsencrypt.org/
Nieuwe certificate authority opgericht door onder andere eff en mozilla.
Moet van start gaan in 2015. Ze willen de hele manier van het installeren van certificaten een stuk gaan vermakelijken. Straks hoef je alle nog maar het volgende te doen.
1
2
3
| $ sudo apt-get install lets-encrypt $ lets-encrypt example.com |
Hier nog meer over te lezen https://www.eff.org/deepl...hority-encrypt-entire-web
[ Voor 62% gewijzigd door eekhoorn12 op 19-11-2014 10:27 ]
https://www.namecheap.com...-certificates/comodo.aspx kost 7.95 euro per certificaat?TheNephilim schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:54:
Ziet er gemakkelijk uit inderdaad, ben heel benieuwd! Kan op sommige plekken nog wel een certificaat gebruiken.
StartSSL heb ik wel eens bekeken, maar deze enorm onduidelijke website geeft me het idee dat het aanvragen van een certificaat heel veel werk is

[ Voor 71% gewijzigd door ElkeBxl op 19-11-2014 11:37 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.