De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 100 Laatste
Acties:
  • 366.235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:34
Moggeh. Er is nog geen koffie :/
Er is wel koffie :9

[ Voor 31% gewijzigd door Mercatres op 04-12-2014 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:52

RayNbow

Kirika <3

.oisyn schreef op donderdag 04 december 2014 @ 00:01:
[...]

Bronvermelding graag, hier geloof ik geen snars van :)

[...]

[...]
De relatie tussen computo en amputo is op hetzelfde niveau als verwerpen en ontwerpen, afslaan en verslaan, bestaan en verstaan, etc. :+

In het geval van computo, dat zou dan een samenstelling zijn van cum (met, samen met, etc.) en puto. Puto heeft alleen meerdere betekenissen (vanaf pg. 382), waaronder de letterlijke betekenis snoeien, maar ook een vergelijkbare betekenis in figuurlijke zin.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:57:
Hier loopt anders best wel mooi volk rond. Echter zijn het allemaal vrouwen die ofwel een technisch domein leiden (SAP Finance bijvoorbeeld) of een of andere PMO rol vervullen. Super technisch zijn ze dus niet echt :(
Bij 'ons' lopen ook wat vrouwelijke devs rond en ik moet zeggen, de hier eerder genoemde vergelijking gaat niet op hoor :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:10
Alex) schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:18:
[...]

Bij 'ons' lopen ook wat vrouwelijke devs rond en ik moet zeggen, de hier eerder genoemde vergelijking gaat niet op hoor :)
Wij hebben een vrouwelijke dev die er ook echt vrouwelijk uitziet én ongelofelijk goed kan devven. Als je iets moet weten kan zij meestal als eerste of zelfs als enige de juiste antwoorden opratelen, ook handig :P
We hebben nu ook een vrouwelijke externe consultant en die is ongelofelijk goed in wat ze doet: Ons aanleren hoe we de nieuwe software die we hebben aangeschaft kunnen gebruiken en laten inzien hoe het systeem werkt, terwijl ze ook zelf met het systeem services voor ons bouwt om zodoende een "running start" te hebben.

Het prototype grotbewoner-vrouw-is-developer ken ik zelf dan ook niet echt. Grotbewoner-man-is-developer echter wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:01
ElkeBxl schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:59:
[...]
Bij ons zijn er een paar doorgegroeid naar managementfuncties maar hebben wel een goede technische achtergrond :)
Jij ziet doorgroeien naar een managementfunctie ook niet als een bevestiging van technische kunde dus :)

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik ga het vandaag niet koud hebben op het werk.
Heb een eigen kachel mee en 2 truien want dat klote klimaatsysteem hierzo is als een gek aan het opwarmen en gooit ook airco aan, zodat je de hele tijd koude armen en handen hebt.
Dat moet nu dus verleden tijd zijn.
Voor mij althans. Voor mijn collegae wordt het alleen maar erger want ik zit met mijn kachel naast de thermostaat :P

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Merethil schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:33:
[...]
Het prototype grotbewoner-vrouw-is-developer ken ik zelf dan ook niet echt. Grotbewoner-man-is-developer echter wel :+
QFT

Ik ben al aardig wat clichés tegengekomen onder de mannen hier :p Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
farlane schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:41:
[...]

Jij ziet doorgroeien naar een managementfunctie ook niet als een bevestiging van technische kunde dus :)
We hebben hier in het bedrijf wel een paar managers rondlopen die geen technische achtergrond hebben. Ze doen het wel goed voor zover ik weet maar zodra er bijvoorbeeld een nieuwe release is in het weekend, kunnen ze nooit als standby fungeren. Ook hebben ze niet altijd een idee hoe ingewikkeld een request kan zijn, al een geluk dat ze wat luisteren naar de developers en geen onredelijke eisen stellen. Al kan ik me best wel voorstellen dat het kan fout lopen als je met een manager zit die paardenlappen op zijn/haar ogen heeft en geen technische achtergrond heeft.

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
farlane schreef op donderdag 04 december 2014 @ 09:41:
[...]

Jij wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 16:18

alienfruit

the alien you never expected

Rubinski heeft wel een nieuwere versie van SAP GUI! Die kom ik zelf niet zo vaak tegen ;)

Maar SAP zelf ziet er meestal wel lelijk uit bijv. SAP Portal. Maar je kan er een schil om heen bouwen. We gebruiken bijvoorbeeld Angular of SAPUI5 om allemaal wat mooier en gebruiksvriendelijker te maken. Hangen er vaak een transparante proxy server tussen die rechtstreeks met ABAP praat.

[ Voor 5% gewijzigd door alienfruit op 04-12-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verschiet er toch elke keer van hoeveel kennis onze managers en senior managers hebben.

Toen ik in mijn eerste week tegen allerhande problemen aanliep en zo geen data in het systeem kon laden (waar ik uiteindelijk voor betaald werd), kwam mijn manager aanzetten met een hoop tips om die problemen te verhelpen. Voorheen dacht ik altijd dat managers er enkel waren om shit te verkopen bij de klant, maar niets was dus minder waar.

Ook heb ik vorige week de hulp ingeroepen van verschillende senior managers bij het schrijven van mijn position paper in verband met near line storage. De input die zij mij wisten te geven was echt nuttig en had ik nooit verwacht. Ik moet er wel bijzeggen dat beide managers eerder "experts / innovation principals" dan "people-managers" waren, maar dat is een ander punt van discussie :).
alienfruit schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:07:
Rubinski heeft wel een nieuwere versie van SAP GUI! Die kom ik zelf niet zo vaak tegen ;)

Maar SAP zelf ziet er meestal wel lelijk uit bijv. SAP Portal. Maar je kan er een schil om heen bouwen. We gebruiken bijvoorbeeld Angular of SAPUI5 om allemaal wat mooier en gebruiksvriendelijker te maken. Hangen er vaak een transparante proxy server tussen die rechtstreeks met ABAP praat.
Dat is het voordeel van Green-field implementations: werken met de nieuwste technologieën :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Oh oh, als ik meldingen als deze krijg, dan ben ik bang voor wat er volgt :+.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dxITCNr8MYwCZu45iruTwZqP/full.png

Moet er namelijk over een tijdje mee aan de slag :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Doe je Green-field projecten dan? We vervangen meestal bestaande SAP portal implementaties met wat gebruiksvriendelijker. Maar goed, vandaag zijn de tax codes op bij de klant, gehehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:22:
Doe je Green-field projecten dan? We vervangen meestal bestaande SAP portal implementaties met wat gebruiksvriendelijker. Maar goed, vandaag zijn de tax codes op bij de klant, gehehehe.
Wel, dit is nog maar mijn 2e project hoor. Het eerste project was niet echt een Green-field implementation: De klant had al SAP (R2, 20 jaar oud) draaien maar besloot alles gewoon opnieuw te doen en over te schakelen op ECC.

Bij mijn huidige klant, is het wel een echte Greenfield-implementatie. Zij hebben de dag van vandaag een hoop losstaande applicaties die nu vervangen worden door het almachtige SAP.

Best fijn maar ik verwacht niet al te veel van dit soort projecten te mogen doen in de toekomst -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Aah, ik ben bezig om Sibyl (volgens mij) werkend te krijgen met ExtJS web applicatie die we nu gebruiken voor PO via SAP portal. Leuk een bedrijf die in verschillende landen verschillende ERP oplossingen gebruiken maar wel gebruik willen van de webshop portal webapplicatie die we hebben gebouwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik zit als één van de weinige Microsoft-mensen op een verder volledig SAP-project. Ook wel apart, want van heel veel dingen die hier worden gedaan heb ik absoluut geen kaas gegeten op zowel technisch als functioneel vlak _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Logica is dan ook ver te zoeken bij SAP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:41
alienfruit schreef op donderdag 04 december 2014 @ 10:58:
Logica is dan ook ver te zoeken bij SAP ;)
Pff breek me de bek niet open :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Het is toch niet erg om, voor onderzoek naar haalbaarheid en prijs van een project, een eenvoudig datamodel te maken?

In de zin van; welke onderdelen zijn er ongeveer nodig om het project te maken. Bijvoorbeeld users, die moet je kunnen toevoegen en bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Argh, ze hebben hier Developer Tools uitgeschakeld voor IE9 8)7 |:( :( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
alienfruit schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:06:
Argh, ze hebben hier Developer Tools uitgeschakeld voor IE9 8)7 |:( :( :F
De Developer Tools voor IE9 zijn toch waardeloos, dus wat is het verschil? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Wel of niet kunnen debuggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Een andere browser gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

InZane schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:52:
[...]

Een andere browser gebruiken?
En hoe wil je in een andere browser IE9 bugs testen? 8)7

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 14:38
Je kan Firebug Lite invoegen in je code. Maar als je dan een syntax error hebt doet ie alsnog weinig. Maar dan heb je wel de inspector tools enzo.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Blijkbaar kan je nog wel de script debugging via Internet Options aanzetten en dan krijg je wel de Dev Tools te zien. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Oh ik heb er weer een hoor :p

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

You know what to do :P

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Rutix schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:30:
Members only:
"Interessant" en "Almere". Contradictio in terminis 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rutix schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:30:
Members only:

Oh ik heb er weer een hoor :p
Avenade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Alex) schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:31:
[...]

Members only:
Members only:

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Een generieke cv-schuiver als ik www.blacklist-recruiters.nl mag geloven. Kan me niet voorstellen dat die werken in opdracht van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:21
*snip*

[ Voor 96% gewijzigd door azerty op 14-01-2015 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Wat had je eerst dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ryur schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:54:
[...]

Ze heeft al een vriend, en anders nam ik een poging!
4 jaar lang hopeloos verliefd op dr geweest!
Is dat niet heel toevallig iemand die ik ook ken?

edit:
@vrouwelijke programmeurs die ik ken:
Bestaan die?!

Ik ken ééntje die vorig jaar van plan was te gaan leren programmeren. Never happened. Ik denk achteraf ook dat dat niet kwam door interesse in programmeren maar door een andere interesse........ ;w

[ Voor 32% gewijzigd door F.West98 op 05-12-2014 00:46 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:49
F.West98 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:38:
[...]

Is dat niet heel toevallig iemand die ik ook ken?
De enige meid die wij gezamenlijk kennen is toch geen programmeur? Ik heb dr al een hele tijd niet gesproken dus ik weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

F.West98 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 00:38:
[...]
@vrouwelijke programmeurs die ik ken:
Bestaan die?!
Gelukkig besta ik :) En heb ik ook paar vrouwelijke collega's, anders was het hier helemaal een sausagefest hier op het werk :+

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
ElkeBxl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 08:32:
[...]

Gelukkig besta ik :) En heb ik ook paar vrouwelijke collega's, anders was het hier helemaal een sausagefest hier op het werk :+
Hier in de opleiding ASP.NET zitten er ook enkele, maar meerderheid is toch man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Mercatres schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:01:
[...]

Hier in de opleiding ASP.NET zitten er ook enkele, maar meerderheid is toch man.
In mijn recentste opleidingen voor het werk was het bij ASP.NET 1 vrouw (zo alleen...) en 4 mannen, C# 2 vrouwen en 5 mannen en bij Cobol 3 vrouwen en 14 mannen. Altijd een duidelijke minderheid helaas. Op zich waren de meeste mannen wel leuke kerels om mee te lunchen en sommigen konden hun eigen met smaak kleden enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
ElkeBxl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:07:
[...]

In mijn recentste opleidingen voor het werk was het bij ASP.NET 1 vrouw (zo alleen...) en 4 mannen, C# 2 vrouwen en 5 mannen en bij Cobol 3 vrouwen en 14 mannen. Altijd een duidelijke minderheid helaas. Op zich waren de meeste mannen wel leuke kerels om mee te lunchen en sommigen konden hun eigen met smaak kleden enzo :)
Zo wereldvreemd zijn wij mannelijker IT-ers ook weer niet hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Mercatres schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:10:
[...]

Dat is anders wel het cliché. Gelukkig zijn het steeds meer uitzonderingen die wereldvreemd zijn die ik tegenkom in het bedrijfsleven :) Op unief daarentegen... Jeetje, wat daar rondliep :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
Mercatres schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:10:
[...]

nou... je hebt er bij... Het is toch wel een dingetje wat in ons vak, of eigenlijk de meer beta vakken, meer voor lijkt te komen dan in andere vakgebieden.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Jongens, jullie zitten in de verkeerde business! Als je vrouwen wilt ontmoeten, moet je DJ worden of met callcenters werken :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
Nee niet per definitie, vandaar de 'ook' in mijn vraag.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
BtM909 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:16:
Jongens, jullie zitten in de verkeerde business! Als je vrouwen wilt ontmoeten, moet je DJ worden of met callcenters werken :D
of souteneur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
Nee callcentermedewerker is een eervol beroep >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over vrouwelijke programmeurs gesproken, zo ziet dat er uit bij mijn werkgever (van uit een mailtje ivm "diversity" dat net is binnengerold):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5fdbwXF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:01
"Diversity"... Ze hebben allemaal een mac!

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
Diversity met Macs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

Zijn geen developers maar designers ;)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik veronderstel dat het hier gaat over een OSX / iOS developers, normaal gezien hebben we geen Macs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
Nou die ene is anders behoorlijk divers hoor, met een zwarte sticker op de deksel geplakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:25
Ik zie ook geen mannen, dus waar is die diversity :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Spaar ze allemaal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
*snip*

[ Voor 97% gewijzigd door azerty op 14-01-2015 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die topic waarschuwing staat er niet voor niets......

[ Voor 91% gewijzigd door Creepy op 05-12-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:04:
Over vrouwelijke programmeurs gesproken, zo ziet dat er uit bij mijn werkgever (van uit een mailtje ivm "diversity" dat net is binnengerold):
[afbeelding]
Macs <3
Otherside1982 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:22:
Ik zie ook geen mannen, dus waar is die diversity :+
Links van de tweede van rechts ziet ge toch een mannenkop? :p Meer dan genoeg! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
wsitedesign schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:26:
[...]

Een basic template engine class van phpclasses. Voldeed tot een tijdje geleden voor mijn doelen. Twig is beter uiteraard :)
Twig is leuk en ook heel lekker te configureren en extenden, helaas nooit mee in full development gebruikt, hooguit wat experimenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:10
ElkeBxl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:59:

Links van de tweede van rechts ziet ge toch een mannenkop? :p Meer dan genoeg! :+
Je beschrijving van waar je een mannenkop ziet kostte me zo veel tijd om te begrijpen dat ik bijna had opgegeven te spotten wie je nou bedoelde, maar na drie keer je zin lezen snapte ik het eindelijk.
Wel een minuscuul hoofd hoor, zijn die vrouwen zo gigantisch bij jullie in de IT-wereld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Die derde van rechts ziet er anders wel leuk uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Merethil schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:03:
[...]

Je beschrijving van waar je een mannenkop ziet kostte me zo veel tijd om te begrijpen dat ik bijna had opgegeven te spotten wie je nou bedoelde, maar na drie keer je zin lezen snapte ik het eindelijk.
Wel een minuscuul hoofd hoor, zijn die vrouwen zo gigantisch bij jullie in de IT-wereld? :+
Ik spreek toch geen chinees? :p

Waren we maar zo groot, dan konden we die venten gewoon buitensjotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

ElkeBxl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:06:
[...]

Ik spreek toch geen chinees? :p
Maar in ieder geval ook geen Nederlands :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
*snip*

[ Voor 98% gewijzigd door azerty op 14-01-2015 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

TheNephilim schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:07:
[...]

Maar in ieder geval ook geen Nederlands :9
Das just, ik klap bekan altaaid vloms :) Al houvek mezelf ewa in oept werk en oept internet. Mor assek op vadroei ga, ouvek maa ni in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Afbeeldingslocatie: http://vignette2.wikia.nocookie.net/gta-myths/images/6/6d/Lol_wut.jpg/revision/latest?cb=20140121172907

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
ElkeBxl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:11:
[...]

Das just, ik klap bekan altaaid vloms :) Al houvek mezelf ewa in oept werk en oept internet. Mor assek op vadroei ga, ouvek maa ni in ;)
Eter ier untwien die eur verstoat? Aw'ier allemoalle dialect goan klappen verstaon we mekoar nimme wi! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Otherside1982 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:16:
[...]

Eter ier untwien die eur verstoat? Aw'ier allemoalle dialect goan klappen verstaon we mekoar nimme wi! :9
Ikke voor 97% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:09

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Zullen we de PC / Mac discussie weer eens aanslingeren >:)
Als je er mee kan werken, prachtige dingen ;) Vanuit een ICT beheer optiek vind ik het gruwelijke ondingen. Bij windows mik je een group policy neer en alle machines gaan daar mee aan de slag, maar dat kan je met een Mac vergeten :-(
Dacht eerst dat je de 3de griet van rechts bedoelde :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
[...]

Not that shit again. Praat dan Limbuuuurgs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
Mercatres schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:58:
[...]

Not that shit again. Praat dan Limbuuuurgs :p
West-Vlaams is beter :p, we hebben ook onze eigen wikipedia: Welgekommn by de West-Vlamsche Wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

[...]

Banink joeng, just die keisfretters gon os ni verstoan :)
.Gertjan. schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:43:
[...]

Zullen we de PC / Mac discussie weer eens aanslingeren >:)
Als je er mee kan werken, prachtige dingen ;) Vanuit een ICT beheer optiek vind ik het gruwelijke ondingen. Bij windows mik je een group policy neer en alle machines gaan daar mee aan de slag, maar dat kan je met een Mac vergeten :-(
Ik heb zelf een MBP die ik in de laatste 2 jaar van mijn studies ook gebruikte voor al mijn projecten. Werkte heel goed, al was er zelden gebruik van bv. .Net of iets dergelijks. Mijn MBP vind ik een geweldig ding, die is nu meer dan 3 jaar oud en heeft nog steeds een mooie batterijduur. Ik game toch bijna nooit en wat ik game, League Of Legends, draait erop :) Als hij het ooit begeeft, ga ik zeker nog eens rondkijken bij Apple, die trackpad is heerlijk _/-\o_ Enkel als ik game gebruik ik een muis.
.Gertjan. schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:43:
[...]
Dacht eerst dat je de 3de griet van rechts bedoelde :+
Ik heb toch nergens 3e ofzo gezegd? :)
Otherside1982 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:02:
[...]

West-Vlaams is beter :p, we hebben ook onze eigen wikipedia: Welgekommn by de West-Vlamsche Wikipedia
Bestaat de westvlaamse Google ook nog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
Hoehel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

ElkeBxl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:14:
Ik heb toch nergens 3e ofzo gezegd? :)
Links van de 2de van rechts, dat las ik als 3de van rechts ;)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

.Gertjan. schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:17:
[...]

Links van de 2de van rechts, dat las ik als 3de van rechts ;)
Ik snap de verwarring :p Maar had ik echt de 3e van rechts bedoelt, had ik direct "3e van rechts" gezet.
http://www.hoehel.be/
Nice, hij bestaat nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ElkeBxl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:21:
[...]

Ik snap de verwarring :p Maar had ik echt de 3e van rechts bedoelt, had ik direct "3e van rechts" gezet.
En als je het voltooid deelwoord van bedoelen had bedoeld, dan had je zeker ook wel bedoeld geschreven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

.oisyn schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:27:
[...]

En als je het voltooid deelwoord van bedoelen had bedoeld, dan had je zeker ook wel bedoeld geschreven? ;)
Muggenzifter :p Maar goed gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 23:07
Een leuk / interessant artikel over het feit waarom er zo weinig vrouwen in IT (of andere tech related jobs) zitten

http://www.linuxjournal.com/content/girls-and-software

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
West Vlaming meldt zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Rutix schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:33:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Ik heb een filter gemaakt op onze exchange voor een aantal van die recruiters gotta-reject-them-all :). Die bleven maar cv's sturen terwijl we hadden gevraagd ermee te stoppen.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

whoami schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:41:
Een leuk / interessant artikel over het feit waarom er zo weinig vrouwen in IT (of andere tech related jobs) zitten

http://www.linuxjournal.com/content/girls-and-software
Leuk artikel :)
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
ElkeBxl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:11:
[...]

Ik ben ook Vlaams, maar hier kan ik toch niet al te veel van maken hoor ;)

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
_Moe_ schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:30:
[...]
Mwa, lukt nog wel om er wat van te brouwen. Antwerpenaar meldt zich :)B .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

_Moe_ schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:30:
[...]

Nochtans klap ik Brabants met wat Brusselse en Oilsjterse invloeden :) Mij hebben ze gezegd dat het Brabants het meeste aanleunt met het algemenere vlaams en nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
ElkeBxl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:40:
[...]

Nochtans klap ik Brabants met wat Brusselse en Oilsjterse invloeden :) Mij hebben ze gezegd dat het Brabants het meeste aanleunt met het algemenere vlaams en nederlands.
Is ook zo. Maar toch is dat (Oost- en West-Vlaams) toch maar lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Mercatres schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:43:
[...]

Is ook zo. Maar toch is dat (Oost- en West-Vlaams) toch maar lelijk...
Gents bijvoorbeeld :r

Het Oilsjters vind ik nog wel doenbaar, al ben ik er ook wel wat mee opgegroeid dus misschien is het eerder gewenning :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 23:07
Juist omgekeerd. West Vlaams, en de Oost Vlaamse dialecten aan de goeie kant van O-VL (:P) vind ik best OK. Dat Aalsters, Zottegems, etc.... da's echt niet om aan te horen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
whoami schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:02:
Juist omgekeerd. West Vlaams, en de Oost Vlaamse dialecten aan de goeie kant van O-VL (:P) vind ik best OK. Dat Aalsters, Zottegems, etc.... da's echt niet om aan te horen.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik ben van het niveau Samson en Gert vlaams. Dat zal wel niet veel zijn :+

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

sky- schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:40:
Ik ben van het niveau Samson en Gert vlaams. Dat zal wel niet veel zijn :+
Dat is properkes vlaams :) Waar is de tijd dat ik opstond met Samson en Gert op zondagochtend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Waar is de tijd dat't hier over programmeren ging ipv vlamingenaren :(

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Of over hoe slecht PHP is

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Firesphere schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:50:
Waar is de tijd dat't hier over programmeren ging ipv vlamingenaren :(
Niemand houdt je tegen om het niveau te verlagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt

markvt

Peppi Cola

Resharper 9 is uit. Maar de test afdeling heeft wel zitten pitten dit keer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36
De testafdeling is niet meer zo sharp? :+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
markvt schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 14:55:
Resharper 9 is uit. Maar de test afdeling heeft wel zitten pitten dit keer. :(
En wat heeft dat met elkaar te maken? :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1 ... 16 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.