De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 100 Laatste
Acties:
  • 366.231 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Denk het niet, mijn tweakotine is 0 ;)

Het lijkt mij iets met accountproperties, dan kun je (ex-)crew ook dubbel krijgen.

Vooral het ontbreken van Cartman! vind ik gek, tenzij er sprake is van een ban ofzo.

Misschien ook iets met adblock/gele messages?

Is http://tweakers.net/gallery/VST2011 een testaccount?

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Mijne ook. Na Mark Rademakers de eerste M is die van mij. :+

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Misschien is het op forum of fp posts?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

De volgende keer meer positieve berichten typen over Haskell, dan kom je er wel in. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Bah, tweakers denkt dat ik lieg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik zit met alle statistieken ergens tussen de 300 en 400....zal wel net te weinig zijn?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
pedorus schreef op zondag 30 november 2014 @ 02:05:Vooral het ontbreken van Cartman! vind ik gek, tenzij er sprake is van een ban ofzo.
Mwa, denk dat het redactie/medewerkers zijn + wat handpicked en aangevuld met random. Verder is t niet alsof ik bekend ben hier opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Er staan wel meer niet in. O-)

Maar ja, mij kan die hele kansloze zelfbevlekkings nepverkiezing gestolen worden. Echt superboeiend dat een paar communities bewijzen slim genoeg zijn om een formulier op het www in te vullen...

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:22
Zolang het enkel maar jouw naam is, is het nog niet zo erg :+ :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Voutloos schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:31:

Maar ja, mij kan die hele kansloze zelfbevlekkings nepverkiezing gestolen worden. Echt superboeiend dat een paar communities bewijzen slim genoeg zijn om een formulier op het www in te vullen...
Eigenlijk zou het wel eens grappig zijn om /b/ te mobiliseren om de kattenplaatjespagina van één of ander omaatje uit te laten roepen tot site van het jaar :+

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Alex) schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:50:
[...]

Eigenlijk zou het wel eens grappig zijn om /b/ te mobiliseren om de kattenplaatjespagina van één of ander omaatje uit te laten roepen tot site van het jaar :+
Not Your Personal Army!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Voutloos schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:31:

Heuyy ik dacht dat ik de enige was :+
Ikzelf vind het ook elk jaar een gedrocht van een actie, super leuk hoor voor tweakers maar naar mijn mening stelt het inhoudelijk niets voor. Los daarvan zou Tweakers bij een 'echte' verkiezing heus wel in de prijzen vallen, maar hoe het op dit moment werkt gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik stem ook al jaren niet meer mee.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
*snip*

[ Voor 96% gewijzigd door azerty op 14-01-2015 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Struikrover schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:28:
[...]

Die 'natuurlijk niet' snap ik niet.
Oh, ik wordt bij acties nooit gekozen dus als ik er in sta moeten ze me wel speciaal hebben uitgekozen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik zit te denken om binnenkort eens een managed VPS te nemen oid. Ik merk gewoon dat mijn VPS op dit moment een beetje brak is vanwege geen tot slecht onderhoud. Linux is niet helemaal mijn ding, als in ervaring. Op mijn werk is alles Windows, maar persoonlijk vind ik linux dan weer stabieler voor grote aantallen websites (en het is goedkoper). Het enige nadeel is dat het allemaal weer een stuk duurder gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Welke diensten ben je dan aan het overwegen?
Alex) schreef op zondag 30 november 2014 @ 15:50:
[...]

Helaas kan dat niet, omdat je alleen op websites die al genomineerd zijn kunt stemmen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Douweegbertje schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:38:
Ik zit te denken om binnenkort eens een managed VPS te nemen oid. Ik merk gewoon dat mijn VPS op dit moment een beetje brak is vanwege geen tot slecht onderhoud. Linux is niet helemaal mijn ding, als in ervaring. Op mijn werk is alles Windows, maar persoonlijk vind ik linux dan weer stabieler voor grote aantallen websites (en het is goedkoper). Het enige nadeel is dat het allemaal weer een stuk duurder gaat worden..
Er zijn genoeg auto-update managers beschikbaar voor Linux hoor :p

Hangt er natuurlijk allemaal van af wat je hebt draaien ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Chris7 schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:42:
[...]

Welke diensten ben je dan aan het overwegen?
Nou, een managed vps :+
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb ~60 websites draaien, qua resources zijn het allemaal weinig verkeer websites dus dat past met gemak op een simpele VPS. Hier zitten ook allemaal mail accounts bij, en met name heb ik hier af en toe gezeik. Los van dat word ik helemaal gek van alle bruteforces en andere onzin.
Het draait allemaal wel, en het valt heus niet in 1x om, maar ik heb gewoon door dat ik niet moet gaan lopen rotzooien en het lekker bij iemand anders moet gaan gooien (het beheer van de server).

Nogmaals, ik snap de basis allemaal wel, maar ik ben geen systeembeheerder. Ik vind het ook niet zo super boeiend om te doen maar laat mij maar gewoon programmeren en niet beheren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Als het allemaal simpele websites zijn zonder verdere poespas, is iets als Azure Websites dan niet veel makkelijker? Dan moet je alleen nog iets hebben voor e-mail, maar wellicht kun je met Google Apps of Office 365 uit de voeten :)

Al hou ik geen rekening met het kostenplaatje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 22:59:
Ik sta er niet in, Rubinski heb ik wel zien staan.

Misschien maak ik wat te weinig uren in dit topic? :+
Jup, ik sta er inderdaad ook in *O*.
Ben best wel benieuwd hoe ze de namen hebben getrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Voor de liefhebbers, Namecheap heeft morgen "Cyber Monday" acties:
https://www.namecheap.com...-cm-pre-announcement.aspx

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
hmmm misschien even een SSL cert daarvan meepakken :)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Hmm, toch maar eens mijn prive domein verhuizen en een whois guard erop knallen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Creepy schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:15:
Hmm, toch maar eens mijn prive domein verhuizen en een whois guard erop knallen.
Gezien je e-mailadres is dat tweakers.net?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Creepy schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:15:
Heel erg mee oppassen, met name voor de .com domains (.nl valt mee). ICANN verplicht jou tot het invullen van 100% valide informatie. Zo niet? Als iemand een klacht indient en enige vorm van motief geeft (als in: ik wil hem, en de eigenaar van dit domein bestaat niet) dan kun je het domein verliezen. Meestal gaat het dan zo dat er een "dispute" komt (wat is de nederlandse term?) en dan moet eigenlijk de 'eigenaar zelf' zoals beschreven in de domein owner information reageren. Nja, het is MERICAAA dus het kan dan soms enorm gaar gaan ;)
Collega is ooit zo een domein verloren vanwege een typfout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:36:
[...]

Heel erg mee oppassen, met name voor de .com domains (.nl valt mee). ICANN verplicht jou tot het invullen van 100% valide informatie. Zo niet? Als iemand een klacht indient en enige vorm van motief geeft (als in: ik wil hem, en de eigenaar van dit domein bestaat niet) dan kun je het domein verliezen. Meestal gaat het dan zo dat er een "dispute" komt (wat is de nederlandse term?) en dan moet eigenlijk de 'eigenaar zelf' zoals beschreven in de domein owner information reageren. Nja, het is MERICAAA dus het kan dan soms enorm gaar gaan ;)
Nee, als de whoisguard correct is doorverwezen, is er niets aan de hand. Ik heb ook meerdere keren een bod gehad op mijn .net domein, wat achter whoisguard zit.

Je krijgt alleen een waarschuwing dat de gegevens niet overeenkomen met jouw echte gegevens. Hier hoef je niet op te reageren, als de gegevens bij whoisguard correct zijn. Namecheap en Whoisguard handelen dit soort zaken dan verder voor je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Douweegbertje schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:36:
[...]

Ik heb wel eens dat geprobeerd, was een domein met een 11111111 telefoon nummer en een niet bestaand email adres, maar daar waren ze het niet mee eens, er was een naam en dat is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 03-09 15:40
Rutix schreef op zondag 30 november 2014 @ 22:21:
hmmm misschien even een SSL cert daarvan meepakken :)
Dit wil ik ook nog altijd doen. Helaas dat ik een aantal subdomeinen heb, en dat wildcard certificaten zo duur zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Ten vroegste pas 12u komt er een coupon voor het certificaat, tenzij de promo permanent is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

(jarig!)
Firesphere schreef op zondag 30 november 2014 @ 23:20:
[...]

Gezien je e-mailadres is dat tweakers.net?
_O-

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Ik vraag me af hoever Creepy zou geraken moest hij het proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

(jarig!)
Dat is de moeite van het proberen niet waard, Kees een beetje kennende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Had ik ongeveer in gedachten. Registrar lock + EPP code maken het houden van de domeinen al iets veiliger :)

1$ SSL om 13u, 400 stuks.

[ Voor 11% gewijzigd door azerty op 01-12-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:09
Alex) schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:50:
Als het allemaal simpele websites zijn zonder verdere poespas, is iets als Azure Websites dan niet veel makkelijker? Dan moet je alleen nog iets hebben voor e-mail, maar wellicht kun je met Google Apps of Office 365 uit de voeten :)

Al hou ik geen rekening met het kostenplaatje :+
Met zoveel websites kun je ze allemaal onder 1 Standard Web Site plaatsen.
Dit scheelt aanzienlijk in de kosten.
Toch blijft het waarschijnlijk duurder dan een VPS.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Yay, ik sta er ook tussen. Net onder de “7” aan de rechter kant. :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Grmpf...
Als ik verbind met mijn VPN kan ik geen internetverbindingen meer opzetten. Eens uitzoeken wat er aan de hand is.....

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
niks O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Hurray... twitter account gehacked.... gelukkig voor de rest van de wereld heb ik niet super veel followers, dus de spam flood moet meevallen.

Anyway Twitter password aangepast... hopelijk is dat voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Laurens-R schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:36:
Hurray... twitter account gehacked.... gelukkig voor de rest van de wereld heb ik niet super veel followers, dus de spam flood moet meevallen.

Anyway Twitter password aangepast... hopelijk is dat voldoende :)
2FA inschakelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Net voor mezelf maar eens een lootcrate (referral link gesnipt) besteld. Mooi met 5$ korting met couponcode (CYBERMONDAY). Het schijnt Marvel/DC/Ghostbusters stuff te worden deze maand!

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 01-12-2014 14:26 ]

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Is dat $5 korting op 1 maand of ?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Oeh, je kunt hier nu al merken dat onze airco-inverter-dinges niet geschikt is voor temperaturen richting het vriespunt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Nieuwe laptop aan 't uitzoeken. Toch wel jammer dat je een Dell niet eerst kan vasthouden voordat je hem besteld.

Ik bedoel; zou de XPS 15 zijn meerprijs nu serieus waard zijn t.o.v. bijvoorbeeld de Inspiron 7000? Ze zijn qua hardware nagenoeg gelijk.

Toch wel een groot voordeel van de Mediamarkt, de laptops die er staan zijn niet echt super, maar je kan ze wel eerst zien en even "voelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Je kunt ze ook allebei bestellen, even uitproberen, dan binnen veertien dagen degene die je het minst bevalt terugsturen. Kost je hooguit wat verzendkosten, maar die zijn lager dan de meerprijs die je bij b.v. de Mediamarkt betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Laatst ook weer eens even aan het rond kijken geweest voor een nieuwe laptop.

Momenteel staat deze bovenaan mijn verlanglijstje:
http://shop.lenovo.com/be.../thinkpad/t-series/t440p/

En ook ik vind het jammer dat ik zo niet direct een locatie weet waar ik hem even kan voelen :).

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Verkochten ze niet bij de Mycom ook Dells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GeertJam schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:57:
Net voor mezelf maar eens een lootcrate besteld. Mooi met 5$ korting met couponcode (CYBERMONDAY). Het schijnt Marvel/DC/Ghostbusters stuff te worden deze maand!
Geinig spul. Mijn uitgavenpatroon gaat over een paar weken compleet overhoop maar als blijkt dat ik daarna nog 24 euro per maand kan en wil missen voor random geekspul dan zoek ik daarna wel even je referrallinkje op. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Internet is lekker snel vandaag op kantoor: 'Receiving objects: 19% (929/4876), 3.19 MiB | 14.00 KiB/s'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Bah ik heb echt geen zin meer in deze werkdag. Thank god dat we niet vlak voor een deadline zitten :p Vanavond lekker gamen se :)

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
FXW maakt even een blunder met het versturen van een mailing over prijsstijgingen voor de domeinnamen. Alle 456 e-mailadressen van hun resellers in de CC...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MwYXPMKl.png

Drie keer raden wat er nu voor mails binnen komen op ons e-mailadres. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

dev10 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:06:
FXW maakt even een blunder met het versturen van een mailing over prijsstijgingen voor de domeinnamen. Alle 456 e-mailadressen van hun resellers in de CC...
Dit is toch serieus een nieuwsbericht waard?

Privegegevens klanten op straat na securityblunder bij FXW

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

[afbeelding]

Bedlam 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
Dido schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:09:
[...]

Dit is toch serieus een nieuwsbericht waard?

Privegegevens klanten op straat na securityblunder bij FXW
Goed idee. Ik ga hem submitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

Doe dat nou niet, straks weer een stagiair met een slechte beoordeling :D

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

[het-is-weer-maandag]
in een 'do while var_huidige_tijd < stoptijd' is het wel zo handig om binnen de loop de nieuwe tijd te door te geven aan var_huidige_tijd...
sommige (maan-)dagen zou ik beter in bed blijven liggen...
[/het-is-weer-maandag]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Oeh jeh... * GateKeaper heeft zijn kerstcadeau besteld O-) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Nu online

Dido

heforshe

markvt schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:11:
Sorry? Zelfs als grapje zie ik niet waarom je zou moeten suggereren dat een dergelijke blunder niet tot een negatieve beoordeling mag leiden. Ik kan me gevallen voorstellen waar een geintje als dit tot ontslag op staande voet leidt. (Bij mijn huidige opdrachtgever zou het simpele feit van het lekken van bepaalde emailadressen al genoeg zijn voor acute verwijdering, schorsen van mijn security clearance, onmiddelijke verwijdering van het terrein en instelling van een onderzoek.)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
markvt schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:11:
Volgens mij is de persoon waar de mail vandaan komt geen stagiair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 12:17
GateKeaper schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:26:
Ik bedoel; zou de XPS 15 zijn meerprijs nu serieus waard zijn t.o.v. bijvoorbeeld de Inspiron 7000? Ze zijn qua hardware nagenoeg gelijk.
Ik werk hier met zo een XPS, en ben er over het algemeen wel tevreden mee. Alleen het gebrek aan een deftige SSD (en niet zo een cache-geval als waar ik nu mee zit) is vervelend. Verder aangenaam licht en een mooi scherm (resolutie is massive).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:08

markvt

Peppi Cola

dev10 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:23:
[...]

Volgens mij is de persoon waar de mail vandaan komt geen stagiair.
Dat maakt het wel veel erger.

Heb je al aanbiedingen van concurrenten gehad nu?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Mercatres schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:29:
[...]

Ik werk hier met zo een XPS, en ben er over het algemeen wel tevreden mee. Alleen het gebrek aan een deftige SSD (en niet zo een cache-geval als waar ik nu mee zit) is vervelend. Verder aangenaam licht en een mooi scherm (resolutie is massive).
Heb 'm ook besteld. Nu nog twee weken wachten :'(

Heb nu het oude type XPS (uit 2011). Over de snelheid altijd tevreden geweest, daarnaast goed scherm en mooi geluid (voor een laptop). Hij maakte echter wel altijd een hoop lawaai. Hoop dat dat beter is met het nieuwe type.

SSD zou je er zelf in kunnen zetten overigens. Heb ik bij mijn huidige ook gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door GateKeaper op 01-12-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
markvt schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:30:
[...]

Dat maakt het wel veel erger.

Heb je al aanbiedingen van concurrenten gehad nu?
Ja, onder andere. ;-) Ook mensen die aanraden om alle domeinnamen te verhuizen naar een andere registrar en de DNS servers van de domeinnaam wel gewoon te laten verwijzen naar de DNS servers van FXW.

En ik heb ook al wat vergelijkingstabelletjes gezien met de prijzen van FXW naast die van andere registrars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Auwtsj, dat is inderdaad echt wel een blunder.
Ik ben benieuwd welke acties er genomen gaan worden, denk niet dat je daar goed uit komt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Goed, het is betutteling enzo, maar geen enkele mailclient zou meer dan 42 adressen in to+cc moeten toestaan.

(arbitrair en nog hartstikke ruim)

Of, behulpzamer: Bij meer dan klein aantal, direct vragen of gebruiker niet bcc wil doen. :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:26
Zou het niet automatisch gegenereerd zijn, en dan verkeerd ingesteld waardoor alles in het 'to' veld komt? Die fout is snel gemaakt als je geen feedback van een applicatie krijgt, maar wel redelijk funest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Struikrover schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:02:
Zou het niet automatisch gegenereerd zijn, en dan verkeerd ingesteld waardoor alles in het 'to' veld komt? Die fout is snel gemaakt als je geen feedback van een applicatie krijgt, maar wel redelijk funest
Blame the developers! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Struikrover schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:02:
Aanname idd, maar dan nog zou 't voor een significant betere wereld zorgen. :P

Wat betreft automatisch genereren: Als je een dergelijke feature bouwt in je eigen pakket faal je per definitie, en een externe partij voor newsletters/mailing lists zou 't ook al nooit moeten supporten.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Voutloos schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:07:
[...]
Aanname idd, maar dan nog zou 't voor een significant betere wereld zorgen. :P

Wat betreft automatisch genereren: Als je een dergelijke feature bouwt in je eigen pakket faal je per definitie, en een externe partij voor newsletters/mailing lists zou 't ook al nooit moeten supporten.
In het verlengde daarvan zou het ook verkeerd gebruik van een api kunnen zijn. Een array in de "send' method, waarbij er vanuit gegaan wordt dat de mailer de template op een verantwoorde manier naar alle geadresseerden verstuurd.

Zo kan je doorgaan met het bedenken van de oorzaak van de gemaakte fout. Het blijft een enorme blunder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Jammer van FXW :P ik heb verder bijna alles bij hun omdat ze meestal wel netjes hun zaakjes op orde hebben maar dat is inderdaad een dikke blunder.
homemade timesheets applicatie :+ klinkt sowieso al niet best XD

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Voutloos schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:18:
Goed, het is betutteling enzo, maar geen enkele mailclient zou meer dan 42 adressen in to+cc moeten toestaan.

(arbitrair en nog hartstikke ruim)

Of, behulpzamer: Bij meer dan klein aantal, direct vragen of gebruiker niet bcc wil doen. :)
Jij bepaald even de definitie? :+ Je moet gewoon niet achterlijk zijn om het in een bcc te zetten. Software dat mij beperkt is naar mijn mening juist niet verstandig. Je zou dan ook bijv. het 'aan' veld moeten beperken, maar dat gaat dan nergens over.
Grotere 'mailings' komen heus nog wel voor, zeker vroeger met mailinglisten e.d. Bij de wat grotere bedrijven gebeurt het ook nog regelmatig.

Eventueel een melding voor 'u stuurt dit nu naar xx mensen en deze kunnen alle adressen zien' is wel een oplossing, mits dit uit te zetten is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 11:09
Nu we het toch over mails verzenden hebben... Gebruiken jullie iets van SendGrid voor het verzenden van nieuwsbrieven met rond de 400 emailaddressen? Of gewoon een eigen scheduler die ze elke keer in groepjes van 50 verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
diabolofan schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:35:
Nu we het toch over mails verzenden hebben... Gebruiken jullie iets van SendGrid voor het verzenden van nieuwsbrieven met rond de 400 emailaddressen? Of gewoon een eigen scheduler die ze elke keer in groepjes van 50 verstuurd?
Wij gebruiken gewoon outlook & mailing lists. Maar goed, volgens mij hebben we niet hetzelfde doel voor ogen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Wij gebruiken Mailplus en Copernica. Verschilt per klant. :P Maar dan heb je het wel over nieuwsbrieven met 1000-en emailadressen. :+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PrisonerOfPain schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:41:
[...]

Wij gebruiken gewoon outlook & mailing lists. Maar goed, volgens mij hebben we niet hetzelfde doel voor ogen :p
Dit.

Voor interne communicatie is dat meer dan voldoende maar moest je naar buiten willen communiceren is iets zoals Sendgrid of Mailchimp de perfecte oplossing.

Ik zou niet beginnen met het zelf proberen versturen van mails, voor je het weet sta je op een of andere spam-blacklist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Voor interne communicatie kan de sysadmin toch wel een iedereen@.. emailadres aanmaken? Dat is hoe het bij ons gebeurd in ieder geval. iedereen@bla gaat naar iedereen. :P Daarnaast dan nog een emailadres per afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
WernerL schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:42:
Wij gebruiken Mailplus en Copernica. Verschilt per klant. :P Maar dan heb je het wel over nieuwsbrieven met 1000-en emailadressen. :+
Intern gebeurt het "wel eens" dat er 1000+ ontvangers op z'n outlook mail staan, gaat prima :p maar de meeste lists zijn een stuk kleiner <100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WernerL schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:44:
Voor interne communicatie kan de sysadmin toch wel een iedereen@.. emailadres aanmaken? Dat is hoe het bij ons gebeurd in ieder geval. iedereen@bla gaat naar iedereen. :P Daarnaast dan nog een emailadres per afdeling.
Waarom niet gewoon distributielijsten per domein / afdeling? Kans lijkt me vrij klein dat je een mail moet sturen naar IEDEREEN binnen het bedrijf, toch?

Die distributielijsten zijn meestal tussen de 20 en 150 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:51:
[...]

Waarom niet gewoon distributielijsten per domein / afdeling? Kans lijkt me vrij klein dat je een mail moet sturen naar IEDEREEN binnen het bedrijf, toch?

Die distributielijsten zijn meestal tussen de 20 en 150 personen.
Ligt eraan hoe groot het bedrijf is. Het iedereen adres wordt vooral gebruikt voor 'er staat gebak bij het koffieautomaat omdat ik jarig ben'. :D Bedrijf van tussen de 50 en 100 werknemers waar ik zit. Marketing afdeling stuurt ook nog wel eens wat rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WernerL schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:52:
[...]

Ligt eraan hoe groot het bedrijf is. Het iedereen adres wordt vooral gebruikt voor 'er staat gebak bij het koffieautomaat omdat ik jarig ben'. :D Bedrijf van tussen de 50 en 100 werknemers waar ik zit. Marketing afdeling stuurt ook nog wel eens wat rond.
305 000 werknemers :)

'Er staat gebak bij het koffieautomaat omdat ik jarig ben', wordt gewoonlijk gestuurd naar de mensen binnen je project (weer een distributielijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:54:
[...]

'Er staat gebak bij het koffieautomaat omdat ik jarig ben', wordt gewoonlijk gestuurd naar de mensen binnen je project (weer een distributielijst)
Same here, iemand in Canada hoeft echt niet te weten dat ik taart heb gebakken. Al zouden ze het weten - die taart is al lang op als ze aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 00:22
Kom op.. Je kan die taart best invriezen voor een jaar of twee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

PrisonerOfPain schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:59:
[...]

Same here, iemand in Canada hoeft echt niet te weten dat ik taart heb gebakken. Al zouden ze het weten - die taart is al lang op als ze aankomen.
Laat je daar niet een taart bezorgen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:43

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik wist niet dat ze ginder achter Nederlands konden :D

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

[...]

Want jij kan het gebak niet in 305.000 stukken delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
GateKeaper schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:23:
[...]

Want jij kan het gebak niet in 305.000 stukken delen?
"En jij krijgt een kruimel! En jij krijgt een kruimel! En alle medewerkers krijgen een kruimel!"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zW1ysIh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 12:17
Mailman GNU > all (behalve de interface dan :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

[...]

Bij zulke bedrijven heb je toch ook helemaal geen rechten voor de globale mailinglijst?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BikkelZ schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:45:
[...]

Bij zulke bedrijven heb je toch ook helemaal geen rechten voor de globale mailinglijst?
Nooit geprobeerd en ik zou niet weten met welk excuus je zou moeten komen om er wel gebruik van te mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:44

Satom

Verzamel ervaringen

Het positieve van een klein bedrijf aan huis (waar ik stage loop) ben ik wel al achtergekomen, er staat regelmatig iets lekkers in de algemene ruimte :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Firesphere schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:50:
[...]

Laat je daar niet een taart bezorgen? :o
Dan kan ik naar 10 studios een taart sturen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

PrisonerOfPain schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:53:
[...]

Dan kan ik naar 10 studios een taart sturen :+
* Firesphere fails to see the problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Firesphere schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:55:
[...]

* Firesphere fails to see the problem
We hebben laatst wel een Dragon Age zwaard gekregen toen de game uit kwam, dus zulke dingen gebeuren wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

(jarig!)
Zow, domain getransferred. Wat een ruk interface heeft Namecheap, maar nu in elk geval whois protection wat trans-ip niet biedt voor mijn domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

PrisonerOfPain schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:03:
[...]

We hebben laatst wel een Dragon Age zwaard gekregen toen de game uit kwam, dus zulke dingen gebeuren wel hoor :)
Toen kreeg ook iedereen een stukje?
Creepy schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:05:
Zow, domain getransferred. Wat een ruk interface heeft Namecheap, maar nu in elk geval whois protection wat trans-ip niet biedt voor mijn domein.
ruk interface? Archaisch misschien, maar het werkt vrij simpel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
BikkelZ schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:45:
[...]

Bij mijn werkgever in ieder geval niet, enkel voor de iedereen-in-Nederland-lijst en alles wat eronder hangt. :)

Ik heb aan de UA wel eens een mailinkje voorbij zien komen, gericht aan alle studenten en personeel (all@ua.ac.be zegmaar). Dat was een waar reply-to-all-festijn met vooral veel "Please unsubscribe me"-berichten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ik heb even 5 SSL certs gekocht daar :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Firesphere schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:11:
[...]

Toen kreeg ook iedereen een stukje?
We hebben 'm netjes heel gelaten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik heb pas al mijn domeinen naar AWS Route 53 verhuist, goedkoper dan TransIP en prima voor de poweruser.
Pagina: 1 ... 13 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.