De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 100 Laatste
Acties:
  • 366.229 views

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:08
Nu ik een tijdje bezig ben met de premaster moet ik helaas de conclusie trekken dat ik dit niet ga halen. Langzaam aan maar opzoek naar werk en weer bezig met alle zij projectjes

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Douweegbertje schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:08:
[...]

Dan nog, win win situatie voor de huisbaas. Geen kosten, maar wel vernieuwing.
Precies! Ik zou t wel weten. Bij de volgende de huur weer flink omhoog want 'ik' heb geinvesteerd in retesnel internet. Huisbaaslogica 101. Als die gaten maar weer netjes afgewerkt worden is het allemaal best. ;)

Storyteller @ soundcloud

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ealanrian schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:10:
Nu ik een tijdje bezig ben met de premaster moet ik helaas de conclusie trekken dat ik dit niet ga halen. Langzaam aan maar opzoek naar werk en weer bezig met alle zij projectjes
Al koffie gehad? :P

Want!
https://www.thinkgeek.com/product/2033/?itm=planet_glass_set

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Niet vaatwasser compatible :(

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Ja, ik vond het ook flauw. Maar ja, nu maar www.relish.net genomen. Twee weken proefdraaien. Eens zien of dit sneller is dan BT :P

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

alienfruit schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:15:
Ja, ik vond het ook flauw. Maar ja, nu maar www.relish.net genomen. Twee weken proefdraaien. Eens zien of dit sneller is dan BT :P
Nette prijs. Zou ideaal voor mij zijn, ik hoef echt geen all-in-one pakket :/

• alienfruit

alienfruit

Ja, alleen kan je dus geen inkomende dataverkeer (als in bittorrent) krijgen.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ok, beetje jammer want dan hoef ik het al niet meer :+

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:50
Mijn glasvezel is door de gemeente aangelegd. Moest enkel een middag thuis zijn, toen ze de aansluiting in mijn huis maakte.
Alleen nog geen diensten erop. ;(
Maar ik heb me wel al aangemeld voor 100/100 Mbit voor dezelfde prijs als nu ADSL met 30/3 Mbit *O*

"beschikbaar: winter 2014/2015" :/

let the past be the past.

• alienfruit

alienfruit

Ja, hier hebben ze dus ook dat glasvezel tot de verdeelkast. Alleen nog niet in onze wijk. Het heet BT Infinity en dan kan je dus 30/3 of 78mbit krijgen. Stuk sneller dan het huidige 16mbit wat niet lekker loopt als een van je huisgenoten wat gaat streamen/downloaden. Alleen dat was beschikbaar December 2013, Maart 2014 en December 2014. Ik wacht met spanning af...

• Douweegbertje

Douweegbertje

Het nadeel als het door de gemeente is gelegd; het is dan gedaan met een deal. Wat wil zeggen dat er vaak wat min punten aan zitten. Zo hadden ze dat bij ons ook gedaan, uiteraard gratis; echter had één provider (ik dacht UPC ofzo) het alleen recht op die lijn voor 2 jaar. Natuurlijk de meest bizarre prijzen krijg je dan.
In feite had UPC dan natuurlijk gewoon de gemeente betaald.
Misschien is dat tegenwoordig wel anders, aangezien je vrijwel overal nu 100mbit+ kan krijgen, ik heb nu al iets van 4-5 jaar lang de mogelijkheid tot glas.
Overigens heb ik 'gewoon' een 120 lijn zonder glas..

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:22

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Oh? Is het internetsnelheide-penisvergelijktijd?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3942949109.png

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/Yj1J/Screen%20Shot%202014-11-27%20at%2021.42.17.png

Jongens jongens. Zucht.

Vind de taal zelf wel O+

[ Voor 16% gewijzigd door ZpAz op 27-11-2014 21:43 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik hoor 200/20 te hebben maar haal 50/5, alsof ik ineens op Basis gezet ben :?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ZpAz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:43:
[afbeelding]

Jongens jongens. Zucht.

Vind de taal zelf wel O+
Swift is een beetje raar. Ik geloof dat de hele sandbox ook weg is ofzo, heel vaag in ieder geval. :?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik hoop dat Reggefieber ook de overstap naar 500/500 heeft gemaakt in regio Utrecht als mijn nieuwbouwhuis wordt opgeleverd :9

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Xcode refactoring tools die niet werken is niet echt een zware domper, die werken niet lekker snappy zoals JetBrains spul. Dan krijg je een scherm wat heel traag laadt waarin aangegeven wordt welke files aangepast worden en hoe dan mag je op OK drukken. Met de hand is niet veel trager.
Firesphere schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:16:
[...]

Swift is een beetje raar. Ik geloof dat de hele sandbox ook weg is ofzo, heel vaag in ieder geval. :?
Welke sandbox? Playground misschien?

[ Voor 17% gewijzigd door BikkelZ op 27-11-2014 23:31 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/2PS/s-2a1be6beb832

Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/2PT/s-27e0d06f5ecf

Well f*** you too, Excel...

In Excel Online opent precies hetzelfde bestand wel gewoon...

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
.oisyn schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:31:
Ik hoop dat Reggefieber ook de overstap naar 500/500 heeft gemaakt in regio Utrecht als mijn nieuwbouwhuis wordt opgeleverd :9
Bij mij in de buurt zijn ze bezig met alles organiseren, maar de persoon van reggefiber durfde nog geen datum te noemen anders dan dat hij verwacht dat het toch echt wel in 2015 klaar gaat zijn. Leuk detail is dat nog geen 200m hier vandaan ze wel 500/500 hebben :/ (iets met een netwerk dat ruim 3 jaar later is neergelegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Yeah bitch, zojuist de postcode-check gedaan, Fieber levert 500-500 op mijn nieuwe adres >:). Wel alleen internet-only (en zakelijk abo), maar dat wilde ik toch al, kwa TV blijf ik liever bij Ziggo.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik ben aan het kijken naar een nieuwbouwwoning (in Breda), als ik de postcodecheck op eindelijkglasvezel.nl doe krijg ik de heugdelijke melding dat er daadwerkelijk glasvezel beschikbaar zal zijn. De keuzehulp geeft echter 'slechts' 100/100 als snelste pakketten.

[ Voor 5% gewijzigd door Alex) op 28-11-2014 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Hoewel ik meer altijd beter vind, zie ik persoonlijk nog niet echt de meerwaarde van 500/500. Nu heb ik dan een 120/12 lijn, en ik zou toch liever minimaal 50 up hebben (o.a. upload van bestanden + streaming) maar 120 down is vrijwel prima. Mocht je uberhaubt de volle 120 down halen, heb je van alles al binnen no time binnen.
Waarvoor zou jij dan 500/500 willen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Alex) schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 01:13:
Ik ben aan het kijken naar een nieuwbouwwoning (in Breda), als ik de postcodecheck op eindelijkglasvezel.nl doe krijg ik de heugdelijke melding dat er daadwerkelijk glasvezel beschikbaar zal zijn. De keuzehulp geeft echter 'slechts' 100/100 als snelste pakketten.
500/500 kon bij mij dus alleen internet-only.
Douweegbertje schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 01:39:
Waarvoor zou jij dan 500/500 willen gebruiken?
Omdat het kan :). Lekker snel offsite backups en toegang tot m'n NAS waar ik ook ben.

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2014 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Ik zou toch maar even volhouden, want geloof mij daar krijg je later spijt van.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Je master kan je altijd nog later doen. Soms is het ook goed om even iets anders te gaan doen, zoals werk. ;)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
.oisyn schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 01:11:
Yeah bitch, zojuist de postcode-check gedaan, Fieber levert 500-500 op mijn nieuwe adres >:). Wel alleen internet-only (en zakelijk abo), maar dat wilde ik toch al, kwa TV blijf ik liever bij Ziggo.
Heb je dan niet alleen maar digitale tv? Dus niet interactieve tv?
Kun je dan dus wel pauzeren en opnemen, dat is iets wat m'n wederhelft namelijk behoorlijk belangrijk vind.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Leuk dat salarisonderzoek op de voorpagina. Toevallig zelf niet meegedaan, aangezien ik destijds geen baan had, maar wel een keer leuk om te lezen. Het enige wat ik overigens miste was de verhouding tussen salaris en kennis van frameworks/pakketten. Het lijkt mij namelijk toch dat een Javascript ontwikkelaar met veel AngularJS kennis (oid) toch een hogere beloning zal ontvangen dan iemand die kan aanhobbyen met jQuery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
WernerL schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:08:
Haskell is wel korter ja maar het wordt lastig wanneer je eigen infix operators gaat introduceren zoals <*> bijvoorbeeld. Dan is het totaal niet duidelijk wat er nou precies gebeurd zonder de implementatie van de infix operators te bekijken.
Hoewel je gelijk hebt dat een operator in tegenstelling tot een functie geen lange naam heeft, is je voorbeeld wat ongelukkig gekozen, omdat juist composities van applicative functors, monads, enz. een vastgelegd gedrag moeten hebben, zodat je die juist kunt gebruiken zonder de implementatie te moeten kennen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
_Moe_ schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:24:
[...]

Ik zou toch maar even volhouden, want geloof mij daar krijg je later spijt van.
Helaas is de premaster echt geen kwestie van even volhouden. Ik mis een heel stuk wiskunde voorkennis en dat heeft er voor gezorgd dat ik vanaf dag 1 achterliep. Het is geen makkelijke keuze maar soms moet je realistisch zijn en in zien dat op dit moment deze premaster voor mij te hoog gegrepen is.
sky- schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:14:
Je master kan je altijd nog later doen. Soms is het ook goed om even iets anders te gaan doen, zoals werk. ;)
En inderdaad dat ik nu niet verder gaat betekend niet direct dat ik nooit meer terug kom om het weer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
WernerL schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:08:
Haskell is wel korter ja maar het wordt lastig wanneer je eigen infix operators gaat introduceren zoals <*> bijvoorbeeld. Dan is het totaal niet duidelijk wat er nou precies gebeurd zonder de implementatie van de infix operators te bekijken.

En als je maar lang genoeg niets met Haskell doet moet je weer na gaan denken wat bepaalde syntatic sugar doet. :+
Is dat ook niet gewoon mogelijk in Scala? Heb er niet zo heel lang mee gewerkt maar dacht dat dat toch wel kon. In swift kan het ook iig.

Swift:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
// Ruby like regular expression matching
infix operator =~ {}
func =~ (input: String, pattern: String) -> Bool
{
    return input.rangeOfString(pattern, options: .RegularExpressionSearch) != nil
}

// Example
if "foobaar" =~ "[a-z]*"
{
    println("Only letters")
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:17

StM

Ealanrian schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:15:
[...]

Helaas is de premaster echt geen kwestie van even volhouden. Ik mis een heel stuk wiskunde voorkennis en dat heeft er voor gezorgd dat ik vanaf dag 1 achterliep. Het is geen makkelijke keuze maar soms moet je realistisch zijn en in zien dat op dit moment deze premaster voor mij te hoog gegrepen is.

[...]

En inderdaad dat ik nu niet verder gaat betekend niet direct dat ik nooit meer terug kom om het weer te proberen.
Welke soort wiskunde mis je? Mij heeft het materiaal van de OU heel erg geholpen als voorbereiding op mijn master, al had die geen premaster maar alleen een toelatingstest. En gelukkig is er erg weinig nadruk op wiskunde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 07:28
Welke pre-master doe je dan? En waarom lukt het niet? Te moeilijk, of ligt het je niet?

EDIT: Oeps, er was nog een pagina ;). zie nu dat je het wiskundig te moeilijk vind. Zou je je niet kunnen focussen op die basis? Als je wel wiskunde kunt, maar de basis mist, is dat natuurlijk altijd in te halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Struikrover op 28-11-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
ZpAz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:22:
[...]

Is dat ook niet gewoon mogelijk in Scala? Heb er niet zo heel lang mee gewerkt maar dacht dat dat toch wel kon. In swift kan het ook iig.

Swift:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
// Ruby like regular expression matching
infix operator =~ {}
func =~ (input: String, pattern: String) -> Bool
{
    return input.rangeOfString(pattern, options: .RegularExpressionSearch) != nil
}

// Example
if "foobaar" =~ "[a-z]*"
{
    println("Only letters")
}
In Scala kan iedere functie die 1 parameter krijgt als infix operator gebruikt worden.

Dit bijvoorbeeld is geen enkel probleem:
code:
1
List(1,2,3,4) filter (_.isEven) map (x => x * 2) nogEenFunctie

Het verschil is dat het hier wel duidelijk is wat er gebeurd. In Haskell heb ik de meest vreemde operators gezien :D Misschien was <*> geen goed voorbeeld. Nu kan ik alleen even zo snel geen beter voorbeeld vinden.

Deze operators zijn allemaal niet zo heel raar in ieder geval:
http://www.imada.sdu.dk/~...06/haskell-operatorer.pdf
:+

[ Voor 18% gewijzigd door WernerL op 28-11-2014 10:41 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 19:59

RayNbow

Kirika <3

WernerL schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:37:
[...]

In Scala kan iedere functie die 1 parameter krijgt als infix operator gebruikt worden.
In Haskell kun je functies ook infix gebruiken:
ghci> 10 `div` 2
5
ghci> 1 `elem` [0..]
True

Edit: operator-sections werken ook voor functies:
ghci> filter (`elem` [1..5]) [1..10]
[1,2,3,4,5]

[ Voor 15% gewijzigd door RayNbow op 28-11-2014 11:10 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Jan_V schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:51:
[...]

Heb je dan niet alleen maar digitale tv? Dus niet interactieve tv?
Ja dat vroeg ik me dus ook nog af. Dat zou wel heel kut zijn. En ook nogal suf, ik heb immers toch gewoon internet en een Ziggo abonnement...

.edit: als ik naar https://www.ziggo.nl/televisie/standaard ga (de pagina van enkel een TV abonnement), dan lees ik nergens dat je voor interactieve TV ook een TV+Internet bundel moet hebben. Maar wel: Interactieve Televisie is standaard onderdeel van uw abonnement. Uw maandelijkse kosten blijven dus gelijk.
En:
Wat heb ik nodig om interactieve televisie van Ziggo te kunnen ontvangen?
Voor interactieve televisie van Ziggo heeft u het volgende nodig:
  • een tv-abonnement (TV Standaard of Alles-in-1 en kabelaansluiting van Ziggo).
  • een televisie met minimaal een scartaansluiting. Voor HD is HDMI beter geschikt.
  • een interactieve ontvanger of recorder.
  • een smartcard.
  • een internet verbinding.
Het is aan te raden om de interactieve ontvanger of recorder direct bij Ziggo aan te schaffen. U krijgt er automatisch een smartcard bij en bent er altijd zeker van dat u een apparaat koopt dat geschikt is om het signaal van Ziggo te ontvangen. U kunt de interactieve ontvanger of recorder ook in de winkel kopen, maar dan is het raadzaam om de lijst met door Ziggo gecertificeerde interactieve ontvangers en recorders bij de hand te houden.
TV Standaard + "een" internetverbinding voldoet dus :)

.edit2:
Kun je dan dus wel pauzeren en opnemen, dat is iets wat m'n wederhelft namelijk behoorlijk belangrijk vind.
pauzeren/opnemen kan altijd, daar heb je geen internet voor nodig. Het gaat vooral om On Demand TV kijken. Dat vindt mijn dochter van 2 behoorlijk belangrijk :P. Nou zijn daar overigens wel alternatieven voor, maar die werken een stuk minder lekker (en slechtere kwaliteit bovendien)

[ Voor 83% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

.oisyn schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:10:
[...]

pauzeren/opnemen kan altijd, daar heb je geen internet voor nodig. Het gaat vooral om On Demand TV kijken. Dat vindt mijn dochter van 2 behoorlijk belangrijk :P. Nou zijn daar overigens wel alternatieven voor, maar die werken een stuk minder lekker (en slechtere kwaliteit bovendien)
Je hebt geen netflix app op je tv? In dat geval zou Netflix (for Kids profiel) net zo makkelijk moeten zijn.

Nog een jaartje, en dan moet je haar time 4 popcorn toch eens uitleggen. Ik gebruik eigenlijk enkel nog Netflix en time 4 popcorn, mijn tv abbo kan eigenlijk de deur wel uit. Maar om de een of andere vage reden blijft dat er steeds bij.

Ergens voelt het (tv abbo) als een "must have", zonder dat ik 't ooit gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

GateKeaper schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:39:
[...]

Je hebt geen netflix app op je tv? In dat geval zou Netflix (for Kids profiel) net zo makkelijk moeten zijn.
Alsof die Sesamstraat heeft. Of buurman en buurman :). Netflix gebruik ik ook wel vaak hoor, vooral Nijntje en De Kleine Princes. Maar voor het eten moeten er gewoon een paar afleveringen Sesamstraat gekeken worden :P

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 28-11-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

.oisyn schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:43:
[...]

Alsof die Sesamstraat heeft. Of buurman en buurman :)
Geen idee, heb 't "for kids" profiel nog niet open gehad. :+

Maar bij genoeg aanbod, vergeten ze die wel toch? :9

*edit; in de USA en Canada is sesame street aanwezig. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door GateKeaper op 28-11-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
:+ Sesamstraat vergeten ze nooit!

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik ben zo hard genaaid :(
MSDN: Best way to handle large result set (+400 000 rows)

In kort: sqlsrv driver voor PHP <-> MSSQL is ruk.
In mijn eigen voorbeeld duurt een query met onze 'standaard' driver 0.45 seconden. Met sqlsrv duurt precies dezelfde 6.87 seconden.

Het probleem: Codeigniter kan niet met iets anders overweg voor MSSQL. ODBC zou eventueel nog kunnen maar ik vermijd dat liever nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Struikrover schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:34:
[...]

Welke pre-master doe je dan? En waarom lukt het niet? Te moeilijk, of ligt het je niet?

EDIT: Oeps, er was nog een pagina ;). zie nu dat je het wiskundig te moeilijk vind. Zou je je niet kunnen focussen op die basis? Als je wel wiskunde kunt, maar de basis mist, is dat natuurlijk altijd in te halen.
Ik ben bezig met de premaster voor embedded systems, Dat houd in dat ik calculus A, B en C. Linear algebra A en B, linear systems en nog twee overbruggingsvakken heb. En het is niet dat ik de wiskunde niet kan halen, ik kan het op dit moment niet halen in de tijd die er voor staat. Ik moet Calculus A en linear systems en linear algebra A herkansen in januari om me daar voor voor te bereiden moet ik er veel tijd aan besteden die ik ook moet besteden aan de vakken waar we nu college's in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Douweegbertje schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:16:
Ik ben zo hard genaaid :(

In kort: sqlsrv driver voor PHP <-> MSSQL is ruk.

In mijn eigen voorbeeld duurt een query met onze 'standaard' driver 0.45 seconden. Met sqlsrv duurt precies dezelfde 6.87 seconden.
FTFY. :+

* GateKeaper runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Net even gezocht naar wat Black Friday aanbiedingen voor software of iets dergelijks.
Helaas nog niets kunnen vinden.

[edit]
Toch nog m'n slag kunnen slaan bij InformIT. 55% korting op de boeken:
  • Pragmatic Programmer, The: From Journeyman to Master
  • Adaptive Code via C#: Agile coding with design patterns and SOLID principles
  • Patterns of Enterprise Application Architecture
  • Software Craftsman, The: Professionalism, Pragmatism, Pride
Ben vooral benieuwd naar de laatste. De overige 3 iets minder, maar kon ik met zo'n korting niet laten liggen.

[ Voor 66% gewijzigd door Jan_V op 28-11-2014 14:24 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Zo, even een burger gegeten bij de nieuwste (en allereerste) burgertent hier :o. Door de website, zo'n standaard Thuisbezorgd geval, kreeg ik het idee dat het een el cheapo tentje zou zijn. Gelukkig is niks minder waar, want het zag er netjes uit en het eten is lekker 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:09
Grote gele M? ;)

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Nee nee, gewoon lokaal tentje }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:20:
[...]

Nee nee, gewoon lokaal tentje }:O
Lokale Burger King bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:30:
[...]

Of misschien een KFC?
TheNephilim schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:10:
want het zag er netjes uit en het eten is lekker 8).
.... Oh wacht, laat dan maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:30:
[...]

Naast franchisers bestaan er ook nog gewoon onafhankelijke hamburger tentjes :Y) Gelukkig maar want variatie bij McDonalds/Burger King/etc. is vaak ver te zoeken :X

---

In ander nieuws; wat betreft de black friday sales: https://twitter.com/FTPloy/status/538256259028615168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBRU
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-02-2022
TheNephilim schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:38:
[...]

Naast franchisers bestaan er ook nog gewoon onafhankelijke hamburger tentjes :Y) Gelukkig maar want variatie bij McDonalds/Burger King/etc. is vaak ver te zoeken :X

---

In ander nieuws; wat betreft de black friday sales: https://twitter.com/FTPloy/status/538256259028615168
De grill burger van de Febo blijft toch de lekkerste in mijn optiek :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:56
Ook handig dat je bij United Airlines pas aan het eind van de online-incheck procedure pas te zien krijgt dat je niet online kan inchecken...

Ach, komende 2,5 week zit ik in Fremont, CA.

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evilbee schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:01:
Ook handig dat je bij United Airlines pas aan het eind van de online-incheck procedure pas te zien krijgt dat je niet online kan inchecken...

Ach, komende 2,5 week zit ik in Fremont, CA.
Cool! Wat ga je er doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
In de Tesla fabriek rondlopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evilbee schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:26:
[...]

In de Tesla fabriek rondlopen :*)
Oh wow, ik ken minder leuke manieren van tijdsverdrijf. Ben je daar dan voor het werk of kan je dat ook als particulier bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:28:
[...]

Oh wow, ik ken minder leuke manieren van tijdsverdrijf. Ben je daar dan voor het werk of kan je dat ook als particulier bezoeken?
Ik ben daar voor werk.

Ik weet eigenlijk niet of je die fabriek ook als toerist mag/kan bezoeken. Ik denk dat dat alleen kan als je er een koopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Nondeju... script testen voor het aanmaken van een database gegenereerd door EF. Werkt op zich prima... alleen zat er een USE [dbname] commando in... nu is al mijn testdata weg :( (nee geen backupje meer)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evilbee schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:29:
[...]

Ik ben daar voor werk.

Ik weet eigenlijk niet of je die fabriek ook als toerist mag/kan bezoeken. Ik denk dat dat alleen kan als je er een koopt ;)
Het kon natuurlijk zijn dat je er eentje had aangeschaft he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
.oisyn schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:43:
[...]

Alsof die Sesamstraat heeft. Of buurman en buurman :). Netflix gebruik ik ook wel vaak hoor, vooral Nijntje en De Kleine Princes. Maar voor het eten moeten er gewoon een paar afleveringen Sesamstraat gekeken worden :P
Ze kennen snel genoeg de interessante filmpjes van Netflix hoor ;). Sowieso gewoon de uitzending gemist app downloaden en dan kan je sesamstraat etc. gewoon on demand streamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik heb al een paar jaar geen (digitale) televisie aangesloten. Ik mis niets. Alles verloopt via mediaplayer of uitzendinggemist of iets soortgelijks

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Lol.... Sla net mijn krantje open en word halverwege begroet door een paginagrote advertentie van Tweakers. In die advertentie danken ze de community en noemen ze een aantal community
Leden. Benieuwd als ik ben check ik of ik in de lijst sta, jep.... Heb ik eindelijk de krant een keer gehaald :p

Weliswaar met mijn nickname, maar moest er toch hartelijk om lachen :D

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:29
.Gertjan. schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 07:25:
Lol.... Sla net mijn krantje open en word halverwege begroet door een paginagrote advertentie van Tweakers. In die advertentie danken ze de community en noemen ze een aantal community
Leden. Benieuwd als ik ben check ik of ik in de lijst sta, jep.... Heb ik eindelijk de krant een keer gehaald :p

Jouw nickname is dan ook wel een gigantische verbastering van je echte naam he :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
.Gertjan. schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 07:25:

Kun je een foto hier zetten van die advertentie? Benieuwd wie er wel en niet instaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
wsitedesign schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 09:17:
[...]

Kun je een foto hier zetten van die advertentie? Benieuwd wie er wel en niet instaat :+
Als wsitedesign er niet in staat word die jaloers :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie10
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik denk dat dat dan deze ia?
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000564400.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Rutix schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 09:44:
[...]

Als wsitedesign er niet in staat word die jaloers :+
Ik sta er dus wel in :p

Ik denk dat ze een karma-filter toegepast hebben, gezien ealanrian er bijvoorbeeld niet instaat...

[ Voor 9% gewijzigd door azerty op 29-11-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:50
Ik ook *O*

Niet goed gekeken in het artikel.
Coca-Cola schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:05:
[...]
Ze kennen snel genoeg de interessante filmpjes van Netflix hoor ;). Sowieso gewoon de uitzending gemist app downloaden en dan kan je sesamstraat etc. gewoon on demand streamen!
Mijn neefje van 1 kruipt al snel naar papa als deze sesamstraat (op de tablet) aanzet. Grappig om te zien.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Het is hier rustig zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 03-09 15:40
Ik sta er ook niet tussen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:33
Wooh! Ik sta erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 12:17
Cloudbrew event van AZUG BE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:11

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Tijdje geleden ook al zo'n pagina grote ad in Het Laatste nieuws, had ik toevallig toch mijn t-shirt aan van Tweakers :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Karmafilter > 25K of zoiets gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Woo, ik sta er ook in. Duurde even voordat ik doorhad dat het alfabetische volgorde was. :')

Ik heb dit jaar niet eens gestemd. :X

[ Voor 23% gewijzigd door ZpAz op 29-11-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:05

_David_

FP ProMod

llama llama duck

wsitedesign schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:59:
[...]

Karmafilter > 25K of zoiets gok ik...
* _David_ heeft 80k karma en staat er ook niet in :( :+

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
_David_ schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:39:
[...]

* _David_ heeft 80k karma en staat er ook niet in :( :+
Ik denk dat het de top 300 zijn qua karma punten. Die begint net boven 90k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
ZpAz schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:46:
[...]

Ik denk dat het de top 300 zijn qua karma punten. Die begint net boven 90k.
Kan niet, want ik sta er met +- 27K in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Zullen ze niet willekeurig uit het alfabet hebben geplukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Kan altijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Coca-Cola schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 17:05:
Sowieso gewoon de uitzending gemist app downloaden en dan kan je sesamstraat etc. gewoon on demand streamen!
Zoals ik eerder al zei, in een vééél lagere kwaliteit dan dat je bij Ziggo kunt kijken. Niet dat haar dat wat zal boeien overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
wsitedesign schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:47:
[...]

Kan niet, want ik sta er met +- 27K in :+
Hmm, misschien zijn het dan de mensen die het afgelopen jaar het meeste karma bij elkaar hebben gesprokkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

* Acid_Burn staat er ook niet op ...
Ik ben dan ook nog niet zo lang lid :+

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Krijg op m'n ubuntu server rare errors: segfault in apport, malloc corruption error. Klinkt als verrot geheugen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Ait, ik ben famous bitches :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ohh ik sta er ook in :D :*)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik ben benieuwd naar de versie zonder 1337 over de namen, waarschijnlijk staan er dan meer in (ik vermoed dat mijn naam achter een 3 zit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs ik sta erin (A) jaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Al 14 jaar lid, #346 karma en ze zijn me vergeten :{

* Cartman! is teleurgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Niet zeuren, bij mij hebben ze er DikkeDouwe van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Douweegbertje schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:36:
Niet zeuren, bij mij hebben ze er DikkeDouwe van gemaakt.
Wees maar gerust, dat was [Verwijderde gebruiker] het geval.

* ZpAz is niet zeker of hij het sarcasme heeft gemist.

[ Voor 15% gewijzigd door ZpAz op 29-11-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
* WernerL staat er niet in. :'(

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Struikrover schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 13:53:
Zullen ze niet willekeurig uit het alfabet hebben geplukt?
Natuurlijk niet, want ik sta er ook in.

Merk trouwens op dat sommige mensen er dubbel in staan. Crisp en Paul Hulschebosch zag ik bij snelle scan al staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Chris7 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 19:33:
[...]

Natuurlijk niet, want ik sta er ook in.

Merk trouwens op dat sommige mensen er dubbel in staan. Crisp en Paul Hulschebosch zag ik bij snelle scan al staan.
Die 'natuurlijk niet' snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Mijn naam is afgesneden :( :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik sta er niet in, Rubinski heb ik wel zien staan.

Misschien maak ik wat te weinig uren in dit topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Ik ben nu toch wel benieuwd naar hoe ze deze namen er uit hebben gehaald. ^^ ik vermoed iig dat het niets met karma te maken heeft.

[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 29-11-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Zeef wist het iig niet zeker..... Maar random is té toevallig om zoveel 'prominente' GoTters erin te hebben.

* F.West98 is in 8)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:33
Volgens mij is het wel degelijk gebaseerd op karma, ik zie vrijwel alleen maar bekende namen die je ook tegenkomt als je door de karmalijst bladert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Tweakotine misschien?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Pagina: 1 ... 12 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.