[PC] Far Cry 4

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
(jarig!)
unfor schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:26:
Niks over mouse acceleration dus :/
Bij mij hielp het om de polingrate van me logitech muis op 125 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Heb zelf geen last van merkbare acceleration, komt mss omdat mijn muis zelf al positve acc. heeft.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604128

Kw4kje schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:27:
[...]

Bij mij hielp het om de polingrate van me logitech muis op 125 te zetten.
oh wow, ik dacht dat dat ergens anders aan lag. Helemaal vergeten over hardbakken mouse-acc. 125 polling was idd de fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:26:
Niks over mouse acceleration dus :/
Een fix is nog niet uitgesloten: "will contain additional fixes on release"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447584

Ik heb nogal last van kleine framedrops/haperingen tijdens het spelen. Mijn fps ligt constant op 70, met soms een hapering. Dit gebeurt alleen niet persé als ik naar een druk gebied kijk oid. Ik draai het spel nu op 'hoog' instelling. weten jullie misschien waar dit aan zou kunnen liggen?

Specs pc:
I5-4670K 3.40GHz
Nvidia GeForce GTX 770
8GB ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 447584 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:04:
Ik heb nogal last van kleine framedrops/haperingen tijdens het spelen. Mijn fps ligt constant op 70, met soms een hapering. Dit gebeurt alleen niet persé als ik naar een druk gebied kijk oid. Ik draai het spel nu op 'hoog' instelling. weten jullie misschien waar dit aan zou kunnen liggen?

Specs pc:
I5-4670K 3.40GHz
Nvidia GeForce GTX 770
8GB ram
Ligt denk ik gewoon aan het spel zelf. Er zitten nog erg veel problemen in. Hopelijk doet de patch die vandaag komt iets. Anders is het nog wachten op een nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
(jarig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 447584 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:04:

Specs pc:
I5-4670K 3.40GHz
Nvidia GeForce GTX 770
8GB ram
De oplossing is al vaak langs geweest: Verwijderd in "[PC] Far Cry 4"

Aanpassen doe je hier met notepad: Documents\My Games\Far Cry 4\GamerProfile.xml

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Q schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:14:
2 x 770 in SLI haalt meestal prima 60 fps op ultra, maar de game is onspeelbaar in SLI vanwege de donkere schaduwen. Volgens mij is daar nog steeds geen fix voor.

Zelf kreeg ik hoofdpijn van de (micro) stutters, nog niet helemaal weg, door gewoon AA uit te zetten.
Daar is al lang een fix voor (die donkere schaduwen alleen dan) gewoon even updaten die handel.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 325202 op 21-11-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Volgens mij zit het allemaal tussen de oren :P

Ik speel op een gt 750m. Wellicht niet in 1080p, maar medium tot hoge settings is gewoon te doen!

Af en toe bugs in coop maken mij niets uit, er is zoveel leuks te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 14:03
Speel nu met de Sweet FX Far Cry 4 *ULTRA ReLLiKstic CINE FX v1.2 pack. Dat maakt het een stuk beter te spelen en vooral mooier.

Echter ik kan geen screenshots meer maken... iemand een idee hoe dit te fixen? wordt nix gesaved naar de farcry 4 directory en de uplay screenshot optie werkt nu niet meer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Anoniem: 325202 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:35:
[...]

Daar is al lang een fix voor (die donkere schaduwen alleen dan) gewoon even updaten die handel.
Hier met 2x GTX 780 niet hoor. Alles is nog steeds erg donker ook op SSAO. Verder kan ik als het donker word helemaal niet spelen. Alles is dan zo zwart dat je echt niets kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:13
Patch 1.4 delayed to early next week. Zitten toch blijkbaar veel (ik niet) mensen op te wachten. Bij mij draait alles nog prima 45-55fps op ultra

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pfffff, bijna 3 uur bezig geweest maar heb nu Rank 10 in de Arena.

Bushmaster :9 O+

Nu enkel nog silenced wapens en de grenade launcher. Trooper, Bushman en M-700 is lekkere combo :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mchaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-07 14:08
Marcus73 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:55:
Patch 1.4 delayed to early next week. Zitten toch blijkbaar veel (ik niet) mensen op te wachten. Bij mij draait alles nog prima 45-55fps op ultra
Waar vind jij de meest update info hier omtrend?
Ik dacht hier?
http://far-cry.ubi.com/en...-16&ct=tcm%3A148-76770-32

Battlenet: Cha0sMast4r#2452 - Origin: Cha0sMast4r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
mchaos schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:01:
[...]

Waar vind jij de meest update info hier omtrend?
Ik dacht hier?
http://far-cry.ubi.com/en...-16&ct=tcm%3A148-76770-32
Twitter
@D_S_O_Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-07 22:58

Madrox

Oh, Pharaoh!

Ben net aan de pc versie begonnen en de sfeer bevalt me goed, wat me echter uitermate stoort is de bediening; zo heb ik nog niet door hoe je iets via zo'n wiel kiest en selecteert. Probeerde het met eeen granaat, gooide die maar hij ontploft niet en zit nog steeds in mijn inventaris. Zal vast iets verkeerds doen maar 1 ding is duidelijk, de interface is zeer console gericht en naar mijn smaak matig geport naar de pc.

spoiler:
Kill de dens nest ofzo, dood ik enkele wolven, kom in een grot waar achterin een man ligt, die kan ik doorzoeken maar de fles met lont die knippert ernaast niet, die kan ik niet pakken. Dan staat er ook een paal waar ik iets mee moet doen maar ik heb geen idee wat...help!

ps: ik let op, ik heb de pc versie, dank u mods!

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-07 21:52
Madrox schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:24:
---KNIP---
spoiler:
Kill de dens nest ofzo, dood ik enkele wolven, kom in een grot waar achterin een man ligt, die kan ik doorzoeken maar de fles met lont die knippert ernaast niet, die kan ik niet pakken. Dan staat er ook een paal waar ik iets mee moet doen maar ik heb geen idee wat...help!

ps: ik let op, ik heb de pc versie, dank u mods!
spoiler:
Of met je melee de balk afbreken ( default F ). Of met een projectiel (pijl, kogel,...) het rode vat raken terwijl je buiten staat, die ontploft dan: grot kapot :p

[ Voor 24% gewijzigd door gangsta_playa op 21-11-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06 20:42

ACC

Nou gebeurt het weer; far cry saved het spel niet bij de laatste checkpoint, maar nadat je het hebt afgesloten mag je de hele missie opnieuw doen.
Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
gangsta_playa schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:29:
[...]

spoiler:
Of met je melee de balk afbreken ( default F ). Of met een projectiel (pijl, kogel,...) het rode vat raken terwijl je buiten staat, die ontploft dan: grot kapot :p
spoiler:
Niet te dicht staan wanneer je dat rode vat kapot maakt :+ Ik spreek uit ervaring }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-07 14:03
ACC schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:32:
Nou gebeurt het weer; far cry saved het spel niet bij de laatste checkpoint, maar nadat je het hebt afgesloten mag je de hele missie opnieuw doen.
Hebben jullie dit ook?
sommige missies idd. wat ik doe, nadat ik een missie heb gedaan/voltooid. quick travel naar een base camp en dan saven. dat werkt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17
SmokingCrop schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:59:
[...]

spoiler:
Niet te dicht staan wanneer je dat rode vat kapot maakt :+ Ik spreek uit ervaring }:O
:( ik ook

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-07 22:58

Madrox

Oh, Pharaoh!

Met die tip ging ik idd mooi vliegen :(

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-07 16:41

Gmount

Ecorunner lid

je kunt daar idd het beste op een afstand staan, ook als je alleen op de balk mikt :+

Ik ging gister voor het eerst met die heli vliegen, maar hij viel steeds uit. De tweede keer dat ik het probeerde had ik dat helemaal niet :? ik kon ook niet repareren ofzo.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Niet online
Gmount schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:18:
Ik ging gister voor het eerst met die heli vliegen, maar hij viel steeds uit. De tweede keer dat ik het probeerde had ik dat helemaal niet :? ik kon ook niet repareren ofzo.
Volgens mij ligt het eraan hoe hoog je boven de grond vliegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-06 16:04
Afbeeldingslocatie: http://www.heisenberg.nu/Farcry4heli.jpg

In deze heli kun je niet zo hoog. Deze valt dan steeds uit met veel gepiep.

[ Voor 3% gewijzigd door kmichael op 22-11-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Inderdaad, Je kan maar X meter van de grond vliegen met die gyrocopter.
Als je dus van een berg gedeelte komt, naar een dal gedeelte zal je wellicht moeten dalen ;)

Wel handig om die torens te unlocken :P

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 22-11-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:31
Dit wordt ook vet! De aankomende DLC waar je o.a. diep in de bergen jacht kunt maken op de Yeti!

=> https://www.youtube.com/watch?v=HBo9OdPjHlI

Voor wie geen spoilers wil, je ziet alleen een schim van het beest in de trailer.

[ Voor 24% gewijzigd door D. Ninjai op 22-11-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb daarnet ff 12 towers met die helicopter 'veroverd'. Gaat erg gemakkelijk inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 12:10

Audione0

Strijdt der titanen

HannesB schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:17:
[...]

Ik denk niet dat mijn moederbord toelaat te overklokken. PC was indertijd, net toen de i7 op de markt kwam, zo samengesteld door een lokale pc-boer (later overgenomen door Forcom) met een HD4890. In die moment was ik nog niet actief op tweakers of des te meer dat ik echt op de hoogte was van overklokken. Verdere upgrades zullen ook niet meer gebeuren aangezien ik van plan ben om over enkele maanden een nieuwe (bazen)pc aan te schaffen (zit te wachten op W10 en Intel Skylake) waarvoor ik al een aardig budget heb bijeengespaard. ;)

Dus ik kan enkel hopen dat het huidig systeempje nog voldoende kracht heeft om toch wat grafische pracht tevoorschijn te kunnen toveren. :P En anders moet ik me in tussentijd bezig houden met wat oudere games die ik nog op de stapel heb liggen. Heb de Kyrat editie (retail) voor 60 euro kunnen pre-orderen dus dat kon ik alleszins niet laten liggen.
Aah dan zou ik indd even wachten ja :) Ziet er indd heel netjes uit wat je wilt gaan doen.

Ik speel op dit moment met 1 HD7950, I7 2600K@3800Mhz geheugen is 4GB dominator@2133 op ultra en heb 60fps. Ik zit echter nog in het begin van het spel wat waarschijnlijk wat rustiger is nog voor de pc.

Ik ga ervan uit dat op drukke momenten de frames zullen droppen naar misschien 40, dus dan valt het allemaal wel mee.

Iig heel veel plezier met je nieuwe spulletjes straks :)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
eindelijk is het zover, Far Cry 4 is uit.
ik ben aan deze game verslaafd geraakt na Far Cry 3.

nog weinig gespeeld maar op het eerste gezicht een vette game.
Nu kijk ik op de kaart en zie ik niet meer waar ik bepaalde dieren kan vinden, Hoe komt dit? en hoe weet ik nu waar ik die dieren kan vinden?

En ohja,
ik begin de game nu net pas en ik heb hem op gemiddeld gezet. is dat erg simpel ik zat namelijk te twijfelen tussen gemiddeld of moeilijk. Wat zouden jullie mij aanraden? (alleen voor mensen die al wat missies etc hebben gedaan die ongeveer weten wat de moeilijkheidsgraad is.)

[ Voor 32% gewijzigd door Mikee007 op 22-11-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
MikeJoow schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:56:
Nu kijk ik op de kaart en zie ik niet meer waar ik bepaalde dieren kan vinden, Hoe komt dit? en hoe weet ik nu waar ik die dieren kan vinden?
beetje meer inzoomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ja heb ik gedaan maar dat helpt niet. ik zie wel meer de paden lopen maar niet waar ik dieren kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
hm vreemd, zal een irritante bug zijn :/

edit: er is een optie rechtsonder voor "filter", kijk eens of animals nog aanstaat

[ Voor 51% gewijzigd door SmokingCrop op 22-11-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Hoe kill je gemakkelijk een 'Rhino'?

Ik kwam er twee tegen en die heb ik na eeuwen rondom een grote steen bewegen gekilled, maar erg gemakkelijk ging het niet :P

Ik dacht eerst aan zo'n Royal Army auto met een mounted gun erop maar die hebben ze zo omver en die auto's zijn erg moeilijk te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Brogala schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:05:

Ik kwam er twee tegen en die heb ik na eeuwen rondom een grote steen bewegen gekilled, maar erg gemakkelijk ging het niet :P

Ik dacht eerst aan zo'n Royal Army auto met een mounted gun erop maar die hebben ze zo omver en die auto's zijn erg moeilijk te verkrijgen.
C4, maar daar kun je z'n huid mee beschadigen. Anders een shotgun en dan om eem boom blijven rennen. Dan komt hij niet bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Zorgen dat ie stil staat. Snel achter elkaar 3 granaten gooien. Daarna heb je nog maar 15 kogels nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

RPG doet wonderen, vlammenwerper werkt vrij goed, paar shotgun shells richting de kop, handgranaten, elephant gun 2-4 schoten, PKM erop loslaten.

Zo heel moeilijk zijn ze nou ook weer niet.

Vind wolven en honey badgers irritanter.
MikeJoow schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:56:
eindelijk is het zover, Far Cry 4 is uit.
ik ben aan deze game verslaafd geraakt na Far Cry 3.

nog weinig gespeeld maar op het eerste gezicht een vette game.

En ohja,
ik begin de game nu net pas en ik heb hem op gemiddeld gezet. is dat erg simpel ik zat namelijk te twijfelen tussen gemiddeld of moeilijk. Wat zouden jullie mij aanraden? (alleen voor mensen die al wat missies etc hebben gedaan die ongeveer weten wat de moeilijkheidsgraad is.)
Ik heb 'm op medium, speelt prima weg zonder te moeilijk of te makkelijk te zijn. Als je vastloopt in een missie en die faalt, wordt ie telkens iets makkelijker. Zo werd ik na 2x aankloten in die missie in the city of pain op een andere plek gespawned, waardoor ik in 1x die missie kon halen :P

[ Voor 68% gewijzigd door RobinHood op 22-11-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online

met een olifant ;)
Later heb je sterkere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
SmokingCrop schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:08:
[...]

met een olifant ;)
Later heb je sterkere wapens.
Wat voor een sterkere wapens dan? Nou ja, ik zou eens proberen een olifant in het 'rhino gebied' te krijgen, lol.

thanks iedereen, ik zal 't eens uitproberen. Ze lijken zo moeilijk :+

[ Voor 11% gewijzigd door Brogala op 22-11-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Je hebt geen sterkere wapens nodig. 3 granaten en de standaard AK47 is genoeg.

Net zoals bij FC3 ben ik begonnen met craften en moest daarbij ook 4 neushoorns doden. Dit heb ik gedaan met alleen de AK en granaten. Ik heb verder niets anders nodig gehad. Zorg ervoor dat wanneer je de neushoorn ziet hij je niet aanvalt. Dan blijft ie gewoon rustig rondlopen en zodra ie stil staat die 3 granaten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 547965

elephant gun werkt ook goed, van dichtbij 2x headshot en ze liggen.
of molotov, dan gaan ze ook meteen neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-07 12:24
Gewoon op redelijke afstand blijven en met pijl en boog. Elk dier gaat dan weg rennen als je hem raakt als je op een afstandje blijft en je krijgt 2 huiden i.p.v. 1 per keer. Rhino kost alleen wel wat pijlen. :P

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
VasZaitsev schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:07:
RPG doet wonderen, vlammenwerper werkt vrij goed, paar shotgun shells richting de kop, handgranaten, elephant gun 2-4 schoten, PKM erop loslaten.

Zo heel moeilijk zijn ze nou ook weer niet.

Vind wolven en honey badgers irritanter.

[...]

Ik heb 'm op medium, speelt prima weg zonder te moeilijk of te makkelijk te zijn. Als je vastloopt in een missie en die faalt, wordt ie telkens iets makkelijker. Zo werd ik na 2x aankloten in die missie in the city of pain op een andere plek gespawned, waardoor ik in 1x die missie kon halen :P
Okee.. Ik wist niet dat die na falen steeds makkelijker zou worden. Wel jammer dat je tijdens de game het spel niet een graadje moeilijker of evt makkelijker kan zetten. Dit kan alleen als je weer opnieuw begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-07 22:36
Ondersteuning voor 16:10 monitor? Iemand dit vergeten bij Ubisoft? Wat een grap zeg, zit je tegen zwarte balken aan te kijken :X

En wat is er aan de hand met de muis settings? Alle settings geprobeerd maar het voelt gewoon niet lekker. Zal wel met een console port te maken hebben.

Lekker jongens, maar tot nu toe is het aardige tegenvaller. Wat was er mis met Far Cry 3 vraag ik me af? Liep allemaal veel beter + speelde leuker.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ondersteuning voor 16:10 monitor? Iemand dit vergeten bij Ubisoft? Wat een grap zeg, zit je tegen zwarte balken aan te kijken :X
21:9 zijn ze ook vergeten. Dat krijg je als een spel op een bepaalde datum in de winkel moet liggen. Krijg je een spel wat niet af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:50
Hmmm, mijn game crasht telkens in de Shangri-La missie. Meer mensen hier last van? Ik ben niet de enige zo te horen: http://forums.ubi.com/sho...-to-Shangri-La?p=10361800

Ik zelf kan wel gewoon de missie starten, maar na een tijdje spelen crasht hij zo uit het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucasino
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-12-2024

Lucasino

Joe!

Bjorn, verify je game files. Had ik ook problemen mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-07 20:08
Vissa66 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:23:
Gewoon op redelijke afstand blijven en met pijl en boog. Elk dier gaat dan weg rennen als je hem raakt als je op een afstandje blijft en je krijgt 2 huiden i.p.v. 1 per keer. Rhino kost alleen wel wat pijlen. :P
Je kan ook gewoon stenen blijven gooien tot ze uit verveling doodvallen... :*)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Laatst online: 13-07 23:22
Mooi spel. Wel jammer dat er muisproblemen zijn en dat die niet zo geweldig op Nvidea sli draait (met twee gtx970 haal ik op ultra 2550-1440 bijna nooit helemaal de 60fps... Zou die makkelijk moeten aankunnen lijkt me).

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:33
Met een enkele gtx970 zit ik ook tegen de 60fps aan op ultra 1440p aa uit.
wel viel me op dat op 1440p het weinig uitmaakt of je high, verry high of ultra settings kiest de resolutie heeft de grootste invloed.
Een erg leuke game vooral als je kaarten koopt waar bijzondere locaties op staan kom je echt mooie dingen tegen.
ook die maskers kan je daar meestal wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
Goofy1978 schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:03:
wel viel me op dat op 1440p het weinig uitmaakt of je high, verry high of ultra settings kiest de resolutie heeft de grootste invloed.
Een erg leuke game vooral als je kaarten koopt waar bijzondere locaties op staan kom je echt mooie dingen tegen.
Is een optie, maar kan ook geen kaart kopen en spontaan deze locaties tegenkomen. Je kan eindeloos ronddolen in deze gigantische open wereld. Als ik met alles klaar ben koop ik die kaarten wel om nog langs de niet gevonden locaties, maskers etc te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Goofy1978 schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:03:
Er zijn toch een paar opties die een groter verschil geven, handige vergelijking:
http://www.geforce.com/wh...rmance-and-tweaking-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:33
Als ik naar een opdracht moet kijk ik op de map en kan dan met een kleine omweg nog een bijzondere locatie meenemen.
zonder die kaart loop of vaar je daar gewoon voorbij, ik wel in elk geval.
maar ieder zn eigen speelstijl natuurlijk.
Die tweak had ik al gezien staan nuttige tips in idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een ge-upgrade compound bow, ik het de talent/ability (hoe het ook heet) dat ik bij vendor bom en vuurpijlen kan kopen, toch krijg ik ze nooit... Iemand een idee?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Die dingen moet je eerst los kopen, ze zitten niet in de standaard refill ammo ding.

Dat kwartje moest eerst ook bij mij vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
VasZaitsev schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:37:
Die dingen moet je eerst los kopen, ze zitten niet in de standaard refill ammo ding.

Dat kwartje moest eerst ook bij mij vallen :P
Held! Bedankt!

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:50
Lucasino schreef op zondag 23 november 2014 @ 09:39:
Bjorn, verify je game files. Had ik ook problemen mee ;)
Helaas nog steeds crasht hij :( Ik kon nu wel verder komen ( maar waarschijnlijk gewoon geluk). Snap er niks van, komt op volledig willekeurige momenten voor. De rest van de game nog nooit een crash gehad. Ik probeer hem wel te installeren op mijn laptop, kijken of hij dan wel verder gaat.

[edit]

Verder gespeeld op mijn laptop en daar werkt het wel goed. Vreemd...

[ Voor 8% gewijzigd door bjorntju op 23-11-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 14:10
Telkens wanneer ik save en quit kies, en daarna de game opnieuw opstarten en dan continue doe, ga ik op een oude save verder. Het lijkt wel of hij a) Niet saved of b) steeds een oude save game laad.

Of is mijn verwachting van save en quit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
jackel7007 schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:56:
Telkens wanneer ik save en quit kies, en daarna de game opnieuw opstarten en dan continue doe, ga ik op een oude save verder. Het lijkt wel of hij a) Niet saved of b) steeds een oude save game laad.

Same here.... Even saven voor in stealth een basis overneemt helpt ook niet... Als je faalt met stealth kun je niet even makkelijk herproberen door zelf een een save te laden. Dit gebeurt pas als je dood bent en dan pakt hij een willekeurige (meestal oudere) save game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
Fiddle schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:00:
[...]

Same here.... Even saven voor in stealth een basis overneemt helpt ook niet... Als je faalt met stealth kun je niet even makkelijk herproberen door zelf een een save te laden. Dit gebeurt pas als je dood bent en dan pakt hij een willekeurige (meestal oudere) save game.
Dus dat betekend dat je dus niet kan saven buiten de auto saves aan het einde van een missie?
En dus moet je bv een uurtje craften en hunten altijd afsluiten met een missie, die je vervolgens in één keer moet halen om niet al je progress kwijt te zijn?

(Ik ben dus namelijk mijn paar uur craften van gisteren kwijt, en heb nu weer o.a. de kleinste loot bag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jackel7007 schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:56:

Ik heb hetzelfde hier. Wat wel werkt is gewoon save ipv save and quit. Ik doe nu altijd save en daarna quit to desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
Helaas ik kom er niet uit.
Heb zojuist terwijl de game draaide, al mijn save games verwijderd (wel backup gemaakt). Vervolgens in de game zelf gesaved, en er is inderdaad een nieuwe file set aangemaakt.

Vervolgens quit, opstarten en loaden, maar helaas weer terug op de oude plek.
Het lijkt er dus op dat ik dus niet meer handmatig kan saven, enkel via missies?
Verify files is in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@jackel7007.

Start het spel eens via de shortcut als admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:30

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Angeloonie schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 16:20:
[...]

Is dat niet dezelfde fix als voor de pirated 1.0 versie?
Ambient Occlusion op SSAO zetten:
[video]
Volgens mij niet, maar wat inmidels wel werkt is om je game profiel te editen en naar het SLI profiel van Farcry 3 te switchen, daar speel ik nu mee. Af en toe flikkert het scherm even, maar dat is niet erg, het spel is goed speelbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Q op 23-11-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-07 09:32
jackel7007 schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:17:
Helaas ik kom er niet uit.
Heb zojuist terwijl de game draaide, al mijn save games verwijderd (wel backup gemaakt). Vervolgens in de game zelf gesaved, en er is inderdaad een nieuwe file set aangemaakt.

Vervolgens quit, opstarten en loaden, maar helaas weer terug op de oude plek.
Het lijkt er dus op dat ik dus niet meer handmatig kan saven, enkel via missies?
Verify files is in orde.
Far Cry Save Manual Fix written by mahmoudelfar :

http://s30.postimg.org/me3d4h00h/Untitled.png

weet niet of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dit weekend aardig wat gespeeld. Zit nu denk ik op iets van 40%.

Heb inmiddels bijna alle wapens die ik wil, enkel de signature AMR wil ik nog maar dat duurt nog wel even.
De rest van de wapens kan mij niet zoveel boeien, als ga ik ze uiteraard wel testen :+

Loop nu met deze gear:
1. Grenade launcher
2. Bushman
3. Z93 met alle mods (silenced)
4. Wisselwapen. Boog, RPG, whatever.

Nog steeds enorm veel icoontjes op de map.. Heb redelijk wat missies gedaan maar er blijft toch telkens meer bij komen :+ Heb wel het eerste deel van de map helemaal gecleared, toen ik naar het tweede deel wilde met m'n Buzzer mocht dat niet. :P

Heel vet trouwens die missies/sidemissies in de Himalaya. En Shangri-La _O_

Vanavond maar puur focussen op alle sidemissies, dan kan ik delen van de kaart straks echt gaan afstrepen. Ben nu eigenlijk continu heen en weer aan het vliegen naar van alles en nog wat. Eerste prioriteit is in ieder geval de laatste "normale" dieren hunten (paar tijgers nog ;( ) en dan de speciale hunting missies. Daarna ga ik gewoon alle sidemissies random doen tot het gebied schoon is van missies. Daarna eventuele overgebleven blauwe items en (misschien) de diamantjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Angeloonie schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:11:
Dit weekend aardig wat gespeeld. Zit nu denk ik op iets van 40%.

Heb inmiddels bijna alle wapens die ik wil, enkel de signature AMR wil ik nog maar dat duurt nog wel even.
De rest van de wapens kan mij niet zoveel boeien, als ga ik ze uiteraard wel testen :+

Loop nu met deze gear:
1. Grenade launcher
2. Bushman
3. Z93 met alle mods (silenced)
4. Wisselwapen. Boog, RPG, whatever.

Nog steeds enorm veel icoontjes op de map.. Heb redelijk wat missies gedaan maar er blijft toch telkens meer bij komen :+ Heb wel het eerste deel van de map helemaal gecleared, toen ik naar het tweede deel wilde met m'n Buzzer mocht dat niet. :P

Heel vet trouwens die missies/sidemissies in de Himalaya. En Shangri-La _O_

Vanavond maar puur focussen op alle sidemissies, dan kan ik delen van de kaart straks echt gaan afstrepen. Ben nu eigenlijk continu heen en weer aan het vliegen naar van alles en nog wat. Eerste prioriteit is in ieder geval de laatste "normale" dieren hunten (paar tijgers nog ;( ) en dan de speciale hunting missies. Daarna ga ik gewoon alle sidemissies random doen tot het gebied schoon is van missies. Daarna eventuele overgebleven blauwe items en (misschien) de diamantjes doen.
Het is inderdaad erg lastig enigszins overzicht te houden en te weten waar je heen moet en wat te doen.
De letters is toch gewoon de verhaallijn? of zit daar ook nog verschil in?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Letters is volgens mij verhaallijn, maar sommigen voelen als zijmissies aan. (de L en H bijv). Dus weet niet of je die kan skippen of niet. Ik vermijd iig alles met de hoofdpersonen voorlopig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
ik doe een combi van beide, speel meestel dingen uit in de richting van een nieuwe letter en dan zie ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Ik gebruik 360 controller op de PC maar heb het idee dat aimassist weinig doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07 15:11

Madstorm

Derping all the way!

Ricloo86 schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:22:
[...]

Het is inderdaad erg lastig enigszins overzicht te houden en te weten waar je heen moet en wat te doen.
De letters is toch gewoon de verhaallijn? of zit daar ook nog verschil in?
Niet alle letters zijn verhaallijn missies. Dit staat erbij, als je op de map over de letter heen gaat. Bij één missie staat dan 'campaign missie' en de andere zal gewoon 'missie' staan. Dus één missie is voor de campaign, en de rest zijn side missies.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Madstorm schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:13:
[...]

Niet alle letters zijn verhaallijn missies. Dit staat erbij, als je op de map over de letter heen gaat. Bij één missie staat dan 'campaign missie' en de andere zal gewoon 'missie' staan. Dus één missie is voor de campaign, en de rest zijn side missies.
Ah oke, ach uiteindelijk wil ik ze toch allemaal halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
PilatuS schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:55:
@jackel7007.

Start het spel eens via de shortcut als admin.
Helaas al geprobeerd. Ik ga de tip hier onder maar eens proberen, en het antwoord van Ubisoft afwachten.
Ook erg vervelend dat ondanks dat je de game via legale wegen aanschaft je toch last hebt van een bug die voornamelijk bij de eerste pirated versies plaats vondt. Vooral omdat dit dan ook constant resultaten in de zoekmachines zijn, met verwijzingen naar betere cracks :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-07 20:40
Ik vind Far Cry 4 wel "moeilijker" dan deeltje 3, terwijl ik nu met muis en toetsenbord speel en niet met de Xbox 360 controller :/. Een outpost veroveren gaat zo moeilijk, met sneaken lukt het soms al helemaal niet.

Heb de AK47 wel snel gedumpt voor iets beters, ook de kill-boxen lijken niet helemaal te werken maar goed wat een topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Laatst online: 23-07 11:12

Deem

Ontcijfer mij!

Ik vind het juist te makkelijk. Ik zit nu op zo een 15% en heb nu al wapens die behoorlijk pressies zijn, behoorlijk wat skill's geunlocked en bijna alles gecraft. Ik kan nu praktisch iedere outpost aan, door ze als een soort Rambo te bestormen.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 25-07 16:10

TommyGun

Stik er maar in!

layzzzz schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:54:
Ik vind Far Cry 4 wel "moeilijker" dan deeltje 3, terwijl ik nu met muis en toetsenbord speel en niet met de Xbox 360 controller :/. Een outpost veroveren gaat zo moeilijk, met sneaken lukt het soms al helemaal niet.
Moeilijker kan ik niet echt beamen, met uitzondering van die tegenstanders met pijl-en-boog (geen idee hoe ze heten). Die zien je van een afstand van weet ik hoeveel meter en door allerlei bosjes en struiken heen. Sowieso valt het me op dat de tegenstander je wel heel erg makkelijk ziet, zelfs al zit je aardig verstopt, ver weg of op grote hoogte.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Afbeeldingslocatie: http://blog.ubi.com/wp-content/uploads/2014/11/FC4_GI_HUNTER_RENDER_RAW.jpg

"HUNTING THE HUNTERS
The Hunters are a new type of enemy. Silent and deadly, these archers carry bows and have unique control over wildlife. Tossing out bait to draw in predators could end up working against you if a Hunter is nearby. As if that didn’t make them tricky enough, you also can’t tag a Hunter for more than a few seconds. Whereas tags on other enemy types last as long as they are alive or you’re in range, a tag on a Hunter will disappear very quickly. If you spot a Hunter, take him out quickly. It could save you some pain in the long run"

(*Bron: UbiBlog: Beginner's Guide)

Deze enemy's duiken soms op de gekste plek op, en ze spotten je van mijlen ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Deem schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:57:
Ik vind het juist te makkelijk. Ik zit nu op zo een 15% en heb nu al wapens die behoorlijk pressies zijn, behoorlijk wat skill's geunlocked en bijna alles gecraft. Ik kan nu praktisch iedere outpost aan, door ze als een soort Rambo te bestormen.
Het leuke van Far Cry [sinds deel 2] is dat je het zo makkelijk/moeilijk kan maken als je zelf wilt, en zo saai/niet saai als je zelf wilt.

Wil je iedere outpost all guns blazing innemen, dan kan dat, is idd vrij makkelijk. Maar, probeer ze maar eens ongespot, overdag, leeg te sluipschutteren, is al heel wat lastiger. Of door C4 en mijnen te planten.

Die hunters zijn bijzonder vervelend ja, zijn vaak ook de eerste die tegen de grond gaan als ik ze zie in een outpost. Overigens werkt het stichten van flinke branden erg goed tegen ze, dan hebben ze geen cover meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 25-07 16:10

TommyGun

Stik er maar in!

TheRecklezz schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:32:

"HUNTING THE HUNTERS
The Hunters are a new type of enemy. Silent and deadly, these archers carry bows and have unique control over wildlife. Tossing out bait to draw in predators could end up working against you if a Hunter is nearby. As if that didn’t make them tricky enough, you also can’t tag a Hunter for more than a few seconds. Whereas tags on other enemy types last as long as they are alive or you’re in range, a tag on a Hunter will disappear very quickly. If you spot a Hunter, take him out quickly. It could save you some pain in the long run"

(*Bron: UbiBlog: Beginner's Guide)

Deze enemy's duiken soms op de gekste plek op, en ze spotten je van mijlen ver.
Die ja, wat een drama! :( :( :(

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-07 16:41

Gmount

Ecorunner lid

@ Deem: probeer eens om alles stealth te doen. rammen en knallen kan iedereen ;)

die hunters zijn inderdaad best goed, vooral als ze ook van die brandende pijlen schieten. En ze kunnen je inderdaad door struiken heen zien, dat staat ook in de ingame beschrijving.

Ik vroeg me nog af of je bij die keuzemissies snel genoeg kunt zijn om ook het tweede doel nog te halen.
spoiler:
Bij de eerste keuzemissie koos ik dus intel en was ik te laat om dat andere kamp nog te verdedigen

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 547965

Ik vind die hunters juist wel leuk.
eerst verschillende animals zo'n outpost in lokken, dan staan die beesten tussen de guards wat rond te kijken, dan de hunter(s) omleggen, en daarna zijn de beestjes zo bij bewustzijn en heb je flink wat chaos :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik betwijfel het, als je ziet hoe snel die verdomde hunters zijn. Zou ook het hele idee van een keuze om zeep helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
VasZaitsev schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:41:
[...]

Het leuke van Far Cry [sinds deel 2] is dat je het zo makkelijk/moeilijk kan maken als je zelf wilt, en zo saai/niet saai als je zelf wilt.

Wil je iedere outpost all guns blazing innemen, dan kan dat, is idd vrij makkelijk. Maar, probeer ze maar eens ongespot, overdag, leeg te sluipschutteren, is al heel wat lastiger. Of door C4 en mijnen te planten.

Die hunters zijn bijzonder vervelend ja, zijn vaak ook de eerste die tegen de grond gaan als ik ze zie in een outpost. Overigens werkt het stichten van flinke branden erg goed tegen ze, dan hebben ze geen cover meer.
Dat ervaar ik dus heel anders. Met een silenced sniper heb je de gemiddelde outpost binnen 5 minuten gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bram1984 schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:11:
[...]

Dat ervaar ik dus heel anders. Met een silenced sniper heb je de gemiddelde outpost binnen 5 minuten gecleared.
Het is dan misschien ook de moeite om jezelf uit te dagen, dat kan het spel niet in alle facetten verzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Hm, gister een leuk grapje (not really).

Had 1.5mil ongeveer, zat blij mijn ammo refill te doen, die M1911 is zo chill dat ik constant zonder ammo's zit. Anyway, ik klik ammo refill, en gelijk ram ik op enter. Terwijl ik mijn hand onderweg had naar "Enter" zag ik 1.557.000 aan kosten staan, helaas was ik .. te laat met mijn hand cancelen, en tikte ik 1.557.000 aan ammo af :(

Later deed ik weer ammo refill (ik had toen weer 400k). keek ik nog eens goed, stond er:
- SMG: +100
- Grenades: +4
- Molotovs: + 443

Vanochtend nog even gekeken, maar ik kan infinite aantal molotovs refillen, dus moet nu alles met de hand doen, anders kom ik constant onder de 1k cash uit -_-

Edit: Iemand een idee waar ik "snow leopards" kan scoren? heb er ondertussen 6x hide voor nodig (3kills).

[ Voor 7% gewijzigd door Zen!th op 24-11-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
Ubisoft heeft Patch 1.4 (39Mb) uitgerold. Officiele bericht is van vrijdag.
http://far-cry.ubi.com/en...37-16&ct=tcm:148-76770-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kan je ergens in Uplay zien welke versie je hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al veel missies gedaan in het zuiden en alle torens en outposts ten zuiden van de brug. Ik zie al een hele tijd een Golden Path missie (het gele icoontje) nabij het klooster, maar als ik dat markeer en er aankom zie ik alleen wat gras en bomen op een steile heuvel. Een bug of zie ik iets over het hoofd? IK vermoed dat ik dat nodig heb om verder te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Je moet ook in het klooster zijn, niet op het klooster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-07 10:05

Saven

Administrator

Heerlijk dat publieke beta testen voor 50 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-06 16:04
Een acceleration fix voor de muis, richten werkt nu veel fijner vooral als je gaat scopen met je rechtermuisknop.

http://www.reddit.com/r/f..._mouse_fix_tested_on_103/

[ Voor 3% gewijzigd door kmichael op 24-11-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
Marcus73 schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:04:
Ubisoft heeft Patch 1.4 (39Mb) uitgerold. Officiele bericht is van vrijdag.
http://far-cry.ubi.com/en...37-16&ct=tcm:148-76770-32
Vreemd. Net opnieuw gestart met weer een patch van 38Mb dit keer. Blijk nu weer terug te zijn op versie 1.3
Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Saven schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:16:
Een spel uitbrengen wat niet af is, en wat weken aan patches nodig heeft om fatsoenlijk te werken, is nogal slecht inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
PilatuS schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:08:
Kan je ergens in Uplay zien welke versie je hebt ?
Linksonder in het hoofdmenu van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Marcus73 schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:18:
[...]

Vreemd. Net opnieuw gestart met weer een patch van 38Mb dit keer. Blijk nu weer terug te zijn op versie 1.3
Heeft iemand anders dit ook?
1.4 is weer terug gerold naar 1.3 was iets niet goed....

Btw. hij loopt hier prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Marcus73 schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:19:
[...]

Linksonder in het hoofdmenu van het spel
Daar was ik achter gekomen. Enorm onhandig dat je iets simpels als een versie blijkbaar niet in Uplay kan zien. Teminste ik kan het niet vinden en Google levert niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Saven schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:16:
22,50 euro hier :P (Nvidia pick your path voucher hier op Vraag & Aanbod gekocht)

Overigens wel droog, ik heb ook eerst zo die outposts etc overgenomen en dan pas aan de missies begonnen en beginnen ze over zo'n fortress om over te nemen, terwijl ik die al overgenomen had :+
kmichael schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:16:
Een acceleration fix voor de muis, richten werkt nu veel fijner vooral als je gaat scopen met je rechtermuisknop.

http://www.reddit.com/r/f..._mouse_fix_tested_on_103/
Thanks! Veel beter zo :D

[ Voor 30% gewijzigd door SmokingCrop op 24-11-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Laatst online: 13-07 23:22
Ik vond de fps al tegenvallen, whoops oude drivers. Met de nieuwe haal ik met sli meer dan 100 fps op 1440p. Wel een ander probleem (is een known issue): schaduwen en ghosting gedoe. Maar daar zijn fixes voor moet ik even mee spelen (meest simpele is aa uitzetten mar is wat zonde).

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik wil een PC reset doen ivm met malware, ik heb al even gegoogled maar kan nergens vinden waar je de save files kan vinden. Dacht dat dit bij FC3 in Documents was maar dat is nu niet meer zo (toch? :P )

Weet iemand dat toevallig?
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
~~~[html]<font size="2">
Er is nu een apart topic voor de consoles: [Consoles] Far Cry 4
~~~[/html]