Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Far Cry 4

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:

• Tmaster
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-09 21:22
Tuurlijk net het spel gekocht (key) en jahoor de toko ligt weer plat:

http://www.isitdownrightnow.com/uplay.ubi.com.html

Lang leven DRM !

• Luukwa
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19-09 16:21
Godsamme.. altijd het zelfde liedje..

Soundcloud!

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 12:44
Weet iemand wat die getalletjes links en rechts in de hoek zijn, in het options menu? Links is volgens mij karma punten, maar wat is dat helemaal rechts? Is dat je loot of zo?

• Nexusonline_NL
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-08 21:01
Okay bij jullie ook. Gisteren gekocht. Net thuis gekomen en na het eten even installeren en beginnen.
NOT! jezusssss

• Just_jan
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 05-09 03:50
Fack it ,

Dan maar off-line SP spelen..

Ps4 account = JusttJD

• Bomers
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 05-03 19:28
Na wikken en wegen het spel gekocht, meteen de download maar aanzetten dacht ik. Maar daar wil ubisoft niet aan vandaag. ;w

Bomers wijzigde deze reactie 18-11-2014 19:22 (3%)

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Mooi balen idd dat het plat ligt, had nog iets gevonden :

"This worked for me and another friend:

* Go to the 'Control Panel', then 'Device Manager'.
* Under the 'Human Interface Devices' section, at the bottom there was one (or two for me) 'Virtual Hid Device'.
* After right clicking and 'Disabling' them, the game worked fine.

I hope this works the same for the rest of you, this also did not disable any of my USB devices that I'm aware of"

Hopelijk lost dit mijn laad probleem op.

Ben eigenlijk gewoon benieuwd hoe het nog loopt op mijn systeem maar het zal ook niet dat je weer eerst door van allerlei andere problemen door moet komen. "Ubicrap" ( jammer dat ze zulke mooie games maken)

• Luukwa
Kan het spel niet eens meer opstarten.. dafuq.

Soundcloud!

• Pepperoni
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11:54
Altijd fijn servers die offline zijn als je net wilt gaan installeren. Valt soms toch wat voor te zeggen om dan maar te piraten...

• Sandert98
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-09 18:35
Downloaden werkt weer, tenminste, hier dan :) .

• breaker.evert
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 18-09 21:49
De server doet het weer maar nu geen tijd meer om te spelen morgen weer moet eerst de patch downloaden. Lang leve de game beveiliging. pffffffff

breaker.evert wijzigde deze reactie 18-11-2014 19:53 (16%)

• Sipio
  • Niet online
Servers zijn weer op idd, ben zelf nog geen stap verder, alle tips geprobeerd ook van de Ubi forums maar mijn laadscherm blijft hangen op zo'n 75 procent en dan is het over.

Ben door mijn opties heen, hopen op een nieuwe patch maar dat het hopelijk oplost, mis toch nog niet zoveel als ik al die klachten lees over de vreselijke muis acceleratie.

*zucht* Ben pas 43 geworden en mijn kameraden gaan binnenkort op de Xbone spelen, aangezien mijn cpu aan vervanging toe is + moederbord en geheugen zit ik voor het eerst serieus de overweging te maken om over te stappen naar een Xbone, zou een hele overstap zijn maar pfff ( off topic maar goed) fubarcry4

• Madstorm
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-08 16:26

Madstorm

Derping all the way!

Servers zijn misschien weer op, maar online play doet het nog steeds niet. Geeft aan dat Uplay nodig is...

I'm an Ironman!

• TheRecklezz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 13-02 13:51
Het is online coop, of het is gewoon niet spelen!

Kom nu wel in het spel, maar kan niet online aanklikken ivm het niet online zijn van Uplay servers...

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Onspeelbare negative mouse-acceleration, blij dat ik eerst een demo geprobeerd heb.
Forums staan er vol mee.

http://steamcommunity.com.../0/624075374572758149/#p1

https://twitter.com/Totalbiscuit/status/534413420624642049

unfor wijzigde deze reactie 18-11-2014 20:22 (52%)

Steam - BFV - PUBG

• Just_jan
Ben je een beetje aan het free roamen , zie je opeens een arend(ofzo) een zwijn aanvallen en ermee wegvliegen haha...

Ps4 account = JusttJD

• Remz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20-09 18:00
quote:
unfor schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:20:
Onspeelbare negative mouse-acceleration, blij dat ik eerst een demo geprobeerd heb.
Forums staan er vol mee.

http://steamcommunity.com.../0/624075374572758149/#p1

https://twitter.com/Totalbiscuit/status/534413420624642049
Ga naar Mijn Documenten/My Games/Far Cry 4/GamerProfile.xml

Als een van de eerste dingen staan: MouseAcceleration=1 en MouseAcceleratorionOn=0

Zet de eerste ook op 0. Speelde bij mij beter daarna..

• Ray-zor
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

quote:
Ray-zor schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:13:
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Orbweaver, en las op ubisoft forum meer kalchten. Ook met andere hardware. Nog maar kort kunnen testen, maar de game startte niet op en snel google leerde dat er meerder problemen waren met controllers e.d. Dus kwam er snel achter dat zonder Orbweawver de game wel opstart. Daarna weer inpluggen geeft direct een vastloper.

Ik heb er een support ticket voor gelogd.
[...]
Voor nu lijk ik een tijdelijke oplossing te hebben voor mijn Orbweavr probleem. Als ik in apparaatbeheer onder Human Interface-apparaten één van de twee "Razer Orbweaver" items uitschakel (bij de ander is dat geen optie), dan kan ik het spel gewoon starten. En voor zover ik heb kunnen testen, de Orbweaver ook nog gewoon gebruiken. Ik heb tijdens het gamen wat key-bindings in de Orbweaver-software aangepast en die werden in-game direct herkend. Ook bij de thumb-pad. Geen idee wat nu de impact is van het uitzetten van dat apparaat...

• unfor
quote:
Remz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:32:
[...]

Als een van de eerste dingen staan: MouseAcceleration=1 en MouseAcceleratorionOn=0

Helaas.

Steam - BFV - PUBG

• Tmaster
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-09 21:22
Ik moest ook flink tweaken aan de muis instellingen. Helemaal lekker vind ik het nog niet spelen.
Kan wel alles ultra zetten (motion blur zet ik off, hekel aan) en dan met een 'oude' intel I5 2500K icm met GTX770 nog prima framerate van 40 a 50fps halen..
Alleen zie wel vaak stuttering, happeringen, corrupte textures en flikkeringen.. Niet heel erg maar het stoort wel een beetje..
Als je rent toch af en toe een hapering.. even een freeze zeg maar voor een fractie van een seconden.
Alles op Very High levert al een meer stabielere 'omgeving' op.
Verder vind ik de ambiance weer echt prachtig.. Je kunt aan alles zien dat ze echt veel werk gestoken hebben om het zo authentiek mogelijk te maken.

• Daffie
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 01:23
Heeft iemand enig idee op welk punt in de game, je op Welke manier een mede speler kan inviten op PC?

Ik ben nu net in dat dorpje gekomen (waar dat vrouwke sentimenteel gaat doen omdat iemand dood is en we 'in the middle of a fucking war' zijn, en voor zover ik kan zien kan ik nu zelf bepalen wat ik wil gaan doen.

Ik wil dus met een vriend gaan coopen, maar krijg niet gevonden hoe ik hem invite! Weet iemand dat?

• Just_jan
quote:
Daffie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:34:
Heeft iemand enig idee op welk punt in de game, je op Welke manier een mede speler kan inviten op PC?

Ik ben nu net in dat dorpje gekomen (waar dat vrouwke sentimenteel gaat doen omdat iemand dood is en we 'in the middle of a fucking war' zijn, en voor zover ik kan zien kan ik nu zelf bepalen wat ik wil gaan doen.

Ik wil dus met een vriend gaan coopen, maar krijg niet gevonden hoe ik hem invite! Weet iemand dat?
Nog even doorspelen , nadat je je eerste outpost heb bevrijd voor het verhaal dan kan je inviten.

Ps4 account = JusttJD

• bram1984
Wat een dikke game tot nu toe. Inderdaad meer van hetzelfde maar ik vreet het als zoete koek. 30fps merk ik gelukkig niet meer.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Net maar even de Uplay forums lopen spammen voor 21:9 support. Ik heb nu 10 min gespeelt maar ga niet verder spelen nu. Het beeld ziet er totaal niet uit en vind het zonde om nu verder te gaan.

• bjorntju
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 15:19
quote:
Remz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:32:
[...]

Werkt bij mij nog niet, het is voor mij echt bijna onspeelbaar, kan amper iets raken. Hoop dat hier snel een patch voor uitkomt.

• kmichael
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07:51
Hier een mooie guide voor de beeld instellingen (PC):

geforce.com Far Cry 4 Graphics/performance and Tweaking Guide

• Ulti23
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-09 15:49

Ulti23

Quality Time

Ook met de nieuwe nvidia drivers werkt SLI nog steeds niet naar behoren... Krijg een rare graphics artifact, het is net of een frame freezed en meebeweegt als je rondkijkt. Tevens aadige flickering en de lighting klopt niet. Dit mag best wel gefixed worden al zeg ik het zelf...

SLI uit, geen problemen. Nu maar hopen dat UBI dit snel oplost!

I pitty the fools who took my game-station.....

• Skalders
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 02-09 15:04
Heeft iemand een savegame voor de 1.3.0 versie? Ik heb echt geen zin om alweer die lange intro te kijken..

Na de eerste bell tower zou al geweldig zijn.

• neggix
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:39
Superspel weer, gewoon doorgaan waar 3 omgehouden was. Dieren zijn een stuk beter, AI ietsje beter en die Forts zijn alleen niet echt te doen dus zonder de co-op is het nog kut.
Welk weinig missies alleen. heb ik een gevoel van, maar misschien duren sommige langer.

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• Daffie
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 01:23
Ik heb deze avond met een vriend lekker coop zitten spelen. Op zich heel vermakelijk, maar ik stoor me wel een beetje aan de microstutters. Daarnaast is het NOG VEEL irritanter dat mijn maatje ongeveer 30% van de vehicles die ik wel zie, niet ziet. En als ik dan in zo'n vehicle ga zitten dan kan ik gewoon rijden maar hij ziet me 'zwevend' heel snel weggaan.

Hebben jullie ook zoiets ervaren?

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:34
Erg gaaf spel! super vermakelijk.

Moet altijd lachen als ik bewust naar dieren op zoek ga ze niet vindt (neushoorn) om vervolgens een half uur later er drie tegen mij te krijgen :P

Iemand nog tips voor logische volgorde qua vrijspelen vaardigheden?

PSN: Ricloo86

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 10:17
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:24:
Erg gaaf spel! super vermakelijk.

Moet altijd lachen als ik bewust naar dieren op zoek ga ze niet vindt (neushoorn) om vervolgens een half uur later er drie tegen mij te krijgen :P

En zie dan zo'n Neushoorn nog maar is dood te krijgen O-)

• Ricloo86
quote:
nooberke schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:47:
[...]

Ja is nog best een klus haha
in heuvelachtig landschap is het nog wel te doen, want als je weer achter de heuvel gaat staan loopt hij soort van weg van je. Maar tegen 3 stuks was het kwestie van seconde dat ik plat ging haha

• nooberke
  • Laatst online: 10:17
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:50:
[...]

Ja is nog best een klus haha
in heuvelachtig landschap is het nog wel te doen, want als je weer achter de heuvel gaat staan loopt hij soort van weg van je. Maar tegen 3 stuks was het kwestie van seconde dat ik plat ging haha
In het begin was het twee maal gelukt door met een auto een aantal keer te rammen...

Alleen in een auto moet je goed oppassen dat hij niet in je flank komt want dan ligt je auto zo op zijn kop 8)7

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-09 21:40

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:24:

Geen echte volgorde maar enkel een tip: focus op dingen die het hele spel nuttig blijven. Niet dingen die in het begin erg handig lijken (dingen met loot enzo). Dus focus op health, reload etc.
quote:
nooberke schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:47:
[...]

2 granaten en een paar headshots is voldoende.

Net als in FC3 ben ik als de dood voor water. Man man man wat is dat eng :X
In FC3 waren het krokodillen en haaien, hier zijn het (tot nu toe) uit de kluiten gewassen vissen. :'(

Ben ongeveer 30 min bezig geweest voordat ik een treasure onder water ging ophalen. Continue in het water, beest lokken, killen. En dat een stuk of 8x voordat er echt geen meer te vinden waren. Schrik me altijd helemaal de pleuris als ik in het water wordt aangevallen.

Angeloonie wijzigde deze reactie 19-11-2014 09:32 (27%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Zen!th
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 28-03-2018
Hm gister geinstalleerd (3 DVD's) vervolgens nog 3GB moeten patchen (why?).

Anyway, draait best lekker op een 2500k + GTX580, alhoewel de framerate niet al te stabiel is. Zie de load op CPU en GPU nogal schommelen, terwijl FC3 altijd uren en uren achter elkaar op 99% GPU load/93 graden draaide.

Zie hier en daar de load onder de 40% zakken, en dan ook even wat lagg en irritante haperingen.

Aimen vind ik wel 4x lastiger dan FC3, op een een of andere manier voelt de game traag aan, waar ik met FC3 alles met die Magnum .44 deed, moet ik hier serieus kalm blijven, want t richten gaat echt scheel.

• Ricloo86
quote:
nooberke schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:28:
[...]

In het begin was het twee maal gelukt door met een auto een aantal keer te rammen...

Alleen in een auto moet je goed oppassen dat hij niet in je flank komt want dan ligt je auto zo op zijn kop 8)7
hahaha dat is wel een idee, zelf nog niet opgekomen 8)7
Met pijl en boog duurt mij te lang haha
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
[...]

Geen echte volgorde maar enkel een tip: focus op dingen die het hele spel nuttig blijven. Niet dingen die in het begin erg handig lijken (dingen met loot enzo). Dus focus op health, reload etc.

[...]

2 granaten en een paar headshots is voldoende.

In FC3 waren het krokodillen en haaien, hier zijn het (tot nu toe) uit de kluiten gewassen vissen. :'(

Ben ongeveer 30 min bezig geweest voordat ik een treasure onder water ging ophalen. Continue in het water, beest lokken, killen. En dat een stuk of 8x voordat er echt geen meer te vinden waren. Schrik me altijd helemaal de pleuris als ik in het water wordt aangevallen.
Ja is zo, health en automatisch doden roven vind ik wel makkelijk.

hahaha ja mooi is dat he ;) in het water ben je ook lekker kwetsbaar (wel realistisch)
Dat heb ik nu aantal keer gehad met die arend, naar beest is dat! :*)

• Zen!th
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:

Dat ken ik, in FC3 moest ik ook altijd een fikse drempel over om door zijn klein meertje te zwemmen.

Die krokodillen kwamen ook altijd op het naarste moment, kalm zwemmen, en dan ineens BAM, schrik.
Heeft me al wat hartbeat skips veroorzaakt :)

• Luukwa
Mensen met een 970, welke instellingen gebruiken jullie?

Soundcloud!

• Satch
  • Niet online
quote:
Daffie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 01:42:
Ik heb deze avond met een vriend lekker coop zitten spelen. Op zich heel vermakelijk, maar ik stoor me wel een beetje aan de microstutters. Daarnaast is het NOG VEEL irritanter dat mijn maatje ongeveer 30% van de vehicles die ik wel zie, niet ziet. En als ik dan in zo'n vehicle ga zitten dan kan ik gewoon rijden maar hij ziet me 'zwevend' heel snel weggaan.

Hebben jullie ook zoiets ervaren?
Heb ik gisteren ook gehad van die onzichtbare vehicles toen ik met een vriend Coop speelde. Geloof niet dat het bij ons zoveel als 30% was. Vonden het wel grappig eigenlijk.. :P Maar verder werkte het erg goed, super tof om samen op een chopper te zitten of allebei naast elkaar te vliegen. :)

• Ricloo86
quote:
Satch schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:47:
[...]

Heb ik gisteren ook gehad van die onzichtbare vehicles toen ik met een vriend Coop speelde. Geloof niet dat het bij ons zoveel als 30% was. Vonden het wel grappig eigenlijk.. :P Maar verder werkte het erg goed, super tof om samen op een chopper te zitten of allebei naast elkaar te vliegen. :)
Klinkt nice :) morgenavond met een vriend proberen. bah wat klinkt dat nog ver weg.
Helaas dat ik soms ook nog een leven heb >:) 8)7 ;)

• Equazor_
  • Laatst online: 10:40
quote:
Luukwa schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:43:
Ik heb alles op de standaard ultra settings staan, alleen Godrays 1 stap hoger op enhanched.
En ambient occlusion staat ook iets hoger op HBAO+
Met vsync aan komt hij nooit onder de 60fps.

Als ik de setting van Ultra op Nvidia zet zakt de performance naar ongeveer 45-55fps.

Dit i.c.m een I7-2600K @ 4.5Ghz en een MSI GTX970 Gaming ook iets OC'ed

Met de laatste .75 drivers en de 1.3 patch ook geen last meer van zwarte schaduwen.

Equazor_ wijzigde deze reactie 19-11-2014 10:34 (35%)

• Butch_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2018
Zijn er al mensen die grappige dingen uitgeprobeerd hebben, gewoon omdat het kan? Ik las op Kotaku een grappig artikel waarbij de schrijver schoot op een bijeenkolonie. Het liep niet goed af, kan ik je vertellen. :P

Wellicht is het mogelijk om deze in te zetten tegen de vijanden in een Outpost. Iemand dat al ervaren?

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• GAITii
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 06-09 09:56
quote:
Luukwa schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:43:
Alles op Ultra met AA op SMAA, speelt super heerlijk kan ik je vertellen met ongeveer ~70fps! :*)

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Luukwa
quote:
Equazor_ schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:21:
[...]

Ik heb alles op de standaard ultra settings staan, alleen Godrays 1 stap hoger op enhanched.
En ambient occlusion staat ook iets hoger op HBAO+
Met vsync aan komt hij nooit onder de 60fps.

Als ik de setting van Ultra op Nvidia zet zakt de performance naar ongeveer 45-55fps.

Dit i.c.m een I7-2600K @ 4.5Ghz en een MSI GTX970 Gaming ook iets OC'ed

Met de laatste .75 drivers en de 1.3 patch ook geen last meer van zwarte schaduwen.
Mooi, zit ik ongeveer op 't zelfde.

Soundcloud!

• Ricloo86
quote:
Butch_NL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:52:
Zijn er al mensen die grappige dingen uitgeprobeerd hebben, gewoon omdat het kan? Ik las op Kotaku een grappig artikel waarbij de schrijver schoot op een bijeenkolonie. Het liep niet goed af, kan ik je vertellen. :P

Wellicht is het mogelijk om deze in te zetten tegen de vijanden in een Outpost. Iemand dat al ervaren?
Ja kan, heb dat al uitgeprobeerd met een sniper rifle :P
Eerst even met verrekijker taggen (al weet ik niet of dit invloed heeft)

Schijnt als je het spel nog moet beginnen en je gaat aan tafel zitten met die leider (ben niet goed in namen) en je blijft een kwartier zitten je een aardig speciale achievement vrij kan spelen :)

iemand nog leuke tips of tricks? wel leuk om te delen en zelf uit te proberen.
Of iemand nog tip voor een leuke site waar je dit soort grappige dingen kan halen?

• bram1984
quote:
Butch_NL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:52:

Dat met die bijen wordt juist van je verwacht bij de allereerste radiotoren.

• Ricloo86
quote:
bram1984 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:59:
[...]

Dat klopt, maar de vraag was of je er een out-post mee kan overnemen.

• bram1984
Vijanden die dicht in de buurt staan, gaan dood. Maar het lijkt me sterk dat je met 1 korf een hele outpost kan uitschakelen.

• Ricloo86
quote:
bram1984 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:41:
Vijanden die dicht in de buurt staan, gaan dood. Maar het lijkt me sterk dat je met 1 korf een hele outpost kan uitschakelen.
Dat zal ongetwijfeld ook niet lukken, maar zonder alarm er al een aantal elimineren is wel makkelijk ;)

• layzzzz
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 06-03 19:26
quote:
bram1984 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:59:
[...]

Geen bijen gezien 8)7

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Ik vind trouwens dat je wel erg snel erg veel geld heb :P Loop eigenlijk continu met volle wallet en volle backpack rond. Ben alle treasure maps maar gaan kopen om nog wat geld kwijt te kunnen, maar zelfs dan heb ik nog teveel. En ik heb net act 1 complete.

• Ricloo86
quote:
Haha het wordt zelfs nog uitgelegd ;)
Maar zonder was het ook prima uit te spelen.

• Ricloo86
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:50:
Ik vind trouwens dat je wel erg snel erg veel geld heb :P Loop eigenlijk continu met volle wallet en volle backpack rond. Ben alle treasure maps maar gaan kopen om nog wat geld kwijt te kunnen, maar zelfs dan heb ik nog teveel. En ik heb net act 1 complete.
Nou dan had ik een paar dikke wapens gekocht, zijn er een aantal aardig aan de prijs ;)

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:55:
[...]

Nou dan had ik een paar dikke wapens gekocht, zijn er een aantal aardig aan de prijs ;)
Kan die niet kopen omdat m'n wallet max 250k is en die duurder zijn. Dus vanavond eerst maar de wallet gaan upgraden :P

• Madstorm
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-08 16:26

Madstorm

Derping all the way!

quote:
Angeloonie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:01:
[...]

Kan die niet kopen omdat m'n wallet max 250k is en die duurder zijn. Dus vanavond eerst maar de wallet gaan upgraden :P
Heb ik inderdaad ook meteen gedaan. Kan nu 2M in mijn wallet hebben, hoop dat ik daar even mee vooruit kan :P

I'm an Ironman!

• Daantjeeuh
  • Laatst online: 08-09 13:52
Zijn hier nog meer mensen die een hard copy hadden besteld via Ubishop en deze nog moeten ontvangen? Ik heb nog niet eens de mail met een trackingcode gehad... :/

• Ricloo86
quote:
Madstorm schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:11:
[...]

Heb ik inderdaad ook meteen gedaan. Kan nu 2M in mijn wallet hebben, hoop dat ik daar even mee vooruit kan :P
Ja dat is wel een erg prettige aankoop.
dus dat wordt jagen ;)

Holster vind ik ook erg prettig om gelijk op 4/4 te hebben, wapens kopen heeft anders weinig zin haha

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 19:42

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Even een vraagje over de MP/Coop-Uplay, werkt het in FC4 wel ok of geeft het ook nog een hoop ellende?

Bij ACU is het nogsteeds een drama dus ik vroeg me af of het spel of Uplay gerelateerd is (Of is het gewoon Ubisoft).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Daantjeeuh
  • Laatst online: 08-09 13:52

• Zen!th
quote:
Prima actie van Ubisoft :)

Wel typisch dat deze game prima draait (voor zover ik weet) en unity 1 bugfest is.

Vanaf wanneer kan je co-op? Ik ben momenteel in het eerste "stadje" maar zie niet iets mbt coop. (heb wel de SP gewoon online gestart).

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Zen!th schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:10:
[...]
Wel typisch dat deze game prima draait (voor zover ik weet) en unity 1 bugfest is.
8)7 Misschien omdat het een totaal andere engine is?

• Zen!th
quote:
Angeloonie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:11:
[...]

8)7 Misschien omdat het een totaal andere engine is?
Ja .. Dat begrijp ik ..

Maar andere die engine van UNity moet neem ik aan bugloos kunnen draaien .. Kwestie van slecht testen dus, alle fouten die je vind overal hebben ze zelf vast wel gezien, maar niets aan gedaan? Kan me niet voorstellen dat die game feilloos, draait op hun systemen ..

• DVR123
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19-06-2018
Far Cry ook maar gekocht maar ik heb echt een vreselijke fps snelheid...

Haal rond de 20 fps op alles low en uit, waar zou dit aan kunnen liggen?
Met FC3 haal ik op high makkelijk 50-60 fps..

Specs: i7 3610QM - 14GB 1600 ram - GTX660M

• Judaz
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

quote:
DVR123 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:25:
Far Cry ook maar gekocht maar ik heb echt een vreselijke fps snelheid...

Haal rond de 20 fps op alles low en uit, waar zou dit aan kunnen liggen?
Met FC3 haal ik op high makkelijk 50-60 fps..

Specs: i7 3610QM - 14GB 1600 ram - GTX660M
had ik ook, maar nadat ik deze guide had gevolgt liep het soepel.
http://www.geforce.com/wh...rmance-and-tweaking-guide

• Marcus73
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07:05
quote:
Judaz schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:44:
[...]

had ik ook, maar nadat ik deze guide had gevolgt liep het soepel.
http://www.geforce.com/wh...rmance-and-tweaking-guide
Fantastisch gedetailleerde guide. Ondanks dat ik geen NVIDIA kaart heb, handig om de impact van alle video settings te leren begrijpen...

• bram1984
quote:
[...]

Vanaf wanneer kan je co-op? Ik ben momenteel in het eerste "stadje" maar zie niet iets mbt coop. (heb wel de SP gewoon online gestart).
Even stukje verder spelen. Is al meerdere malen langsgekomen.

• jesse111
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18-09 22:45
In deze game heb ik ook al meerdere bugs gehad hoor!
Meerdere keren viel het geluid weg (de game opnieuw opstarten was de oplossing), klimmen werkt soms niet lekker, 1x zat ik vast tussen een paar rotsen en werd ik in 1x heel hoog gelanceerd.
Maar voor de rest een leuke game en niet echt gamebreaking bugs zoals in ACU :)

jesse111 wijzigde deze reactie 19-11-2014 14:42 (7%)

• ikbengoofy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 16:26
quote:
jesse111 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:42:
In deze game heb ik ook al meerdere bugs gehad hoor!
Meerdere keren viel het geluid weg (de game opnieuw opstarten was de oplossing), klimmen werkt soms niet lekker, 1x zat ik vast tussen een paar rotsen en werd ik in 1x heel hoog gelanceerd.
Maar voor de rest een leuke game en niet echt gamebreaking bugs zoals in ACU :)
Dat, ik kon het hele beginfilmpje niet horen. :X

maar opnieuw opgestart en toen werkte het..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• hecticniels
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 29-08 20:11
Tip voor als je last van frame stutter (net als ik) hebt zo nu en dan.

Well, after some experimenting i found one way to get rid of this stuttering. First change graphics quality in game to "custom", then go to C:\Users\Master\Documents\My Games\Far Cry 4 and edit GamerProfile.xml file, change DisableLoadingMip0="0" to DisableLoadingMip0="1" . Stutter almost completely gone. I noticed that game now uses around 1700MB VRAM, and before that was around 2600MB. Not sure what is that setting for. Quick test shows no visual difference in game. Further testing required. Please report back your findings.

Werkt prima nu! Loopt soepel en als je een beetje snelle machine hebt lock dan je fps op 60 met riva tuner. Heb je geen last van frame-drops.

Succes en veel plezier :)

• Nilsepils
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20-09 16:04
Mijn vermoeden was ook al dat dat stutteren te maken had met het laden van textures ed. tijdens het spelen. Raar dat dat zelfs als hij op een SSD geinstalleerd staat niet goed gaat... Dat zou echt geen enkel probleem moeten zijn.

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Wat gebeurde er trouwens precies in het beginfilmpje? Ik was eten aan het koken en kon dat niet pauzeren, heb dus wat gemist tegen het einde.

spoiler:
Het laatste wat ik weet was dat die ene gast met de vork in zijn rug om hulp moest roepen, volgende dat ik zag was dat ik bij die tafel stond en er verder niemand weer was.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 08:01

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
Angeloonie schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:51:
Wat gebeurde er trouwens precies in het beginfilmpje? Ik was eten aan het koken en kon dat niet pauzeren, heb dus wat gemist tegen het einde.

spoiler:
Het laatste wat ik weet was dat die ene gast met de vork in zijn rug om hulp moest roepen, volgende dat ik zag was dat ik bij die tafel stond en er verder niemand weer was.
spoiler:
Niet veel spanends hoor, die kerel wordt afgevoerd, daarna nog wat gepraat en je kan dan idd beginnen ;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Ricloo86
quote:
SouLLeSSportal schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:53:
[...]

spoiler:
Niet veel spanends hoor, die kerel wordt afgevoerd, daarna nog wat gepraat en je kan dan idd beginnen ;)
zelfde gehad omdat ik een party ging joinen haha
maar dat moment moet een nieuwe speler een kwartiertje wat anders gaan doen en gewoon aan die tafel blijven zitten (kwartiertje maar :O ) ;)

• Cyberblizzard
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
quote:
Nilsepils schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:49:
Mijn vermoeden was ook al dat dat stutteren te maken had met het laden van textures ed. tijdens het spelen. Raar dat dat zelfs als hij op een SSD geinstalleerd staat niet goed gaat... Dat zou echt geen enkel probleem moeten zijn.
Een SSD is trager dan RAM-geheugen, wat op zijn beurt weer trager is dan videogeheugen (of kan de data rechtstreeks van de SSD naar het videogeheugen?). De ketting is zo sterk als de zwakste schakel. Als de benodigde data verkeerd voorspeld wordt moet het ene onderdeel dus op het andere wachten.

• bram1984
Weet iemand of je ook met de grappling hook kan afdalen? Dus als je al boven staat. Heb het geprobeerd maar descend lukt niet dan.

• Ricloo86
quote:
bram1984 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:23:
Weet iemand of je ook met de grappling hook kan afdalen? Dus als je al boven staat. Heb het geprobeerd maar descend lukt niet dan.
Ja is mij gisteren wel gelukt.

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
bram1984 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:23:
Lukt hier prima, zodra je grapple ziet deze activeren, en vervolgens naar beneden. Op de PC met RMB.

• Lucasino
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 04-03 11:22
Ik krijg nu een constante crash na mijn eerste uur spelen...
spoiler:
Nadat je bij de toren bent gekomen, dat hij neerstort.

Ik heb mijn drivers geupdate (14.11.2 Beta), controller geünplugged, Uplay overlay uitgeschakelt... Maar nee, gelijk na het laden: FarCry4.exe stopped working ... :( Hij draaide overigens perfect, 70+FPS op Ultra (specs zie signature) Any help?

• bram1984
Opnieuw geïnstalleerd?

• Zen!th
@lucasino,

Heb je "verify game files" gedaan?

Lijkt mij corrupte data als ie letterlijk elke keer op hetzelfde moment crasht ..

• Lucasino
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 04-03 11:22
quote:
Zen!th schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:41:
@lucasino,

Heb je "verify game files" gedaan?

Lijkt mij corrupte data als ie letterlijk elke keer op hetzelfde moment crasht ..
Binnen een dag corrupt 8)7 I'll be back with the results.

• Zen!th
quote:
Lucasino schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:42:
[...]

Binnen een dag corrupt 8)7 I'll be back with the results.
Haha ja :) heb ik vaak zat gehad, sterker nog, elke keer files corrupt na afsluiten van een game (geloof dat het Skyrim was, not sure). dus kon eerst elke keer verify doen voor ik de game startte, anders was het constante crashes.

• Kw4kje
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
Moest net weer updaten (592mb) , iemand changelog ?

Kw4kje wijzigde deze reactie 19-11-2014 16:25 (8%)

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
quote:
Kw4kje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:24:
Ik start net uplay op en binnen 5 sec was ie klaar met updaten. Dat kan dus nooit 592MB zijn. Kan je ergens handmatig naar updates zoeken in uplay ?

• kmichael
quote:
Kw4kje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:24:
Welke versie heb je nu dan ?
Ik heb geen update gezien ik heb nog steeds versie 1.3.0

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:14
Iemand die kan bevestigen of de catalyst 14.11 beta drivers echt zoveel performance winst geven tov de 14.9 drivers...volgens de site van AMD tot 50 %..?
FC versie is 1.3.

internaut wijzigde deze reactie 19-11-2014 17:10 (5%)

• kmichael
Je schrijft het niet goed.
Er staat in dat versie 14.11.2 - 50% sneller is dan versie 14.11.1
Ik heb een 290X in Crossfire (werkt helaas nog niet), maar ik heb geen 50% performance winst hoor.
Eerder 10 a 25% of dit nu de AMD driver is of versie FC4v1.3.0

Ik vergelijk:
IsoDemo v1.0.0 met AMD driver 14.11.1

Spel gekocht v1.3.0 met AMD driver 14.11.2

Het loopt bij mij wel iets lekkerder na de updates

• LtrzFrnk
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 25-08 21:52
Ik had de limited edition gepreorderd, maar heb volgens mij de normale ontangen. Er hoort toch gewoon onder het logo limited edition te staan? Kan iemand mij dit bevestigen, alvorens ik de webshop verrot scheld (ook nog is een dag te laat geleverd)?

• Kw4kje
  • Nu online
quote:
kmichael schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:54:
[...]

Welke versie heb je nu dan ?
Ik heb geen update gezien ik heb nog steeds versie 1.3.0
quote:
PilatuS schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:52:
[...]

Ik start net uplay op en binnen 5 sec was ie klaar met updaten. Dat kan dus nooit 592MB zijn. Kan je ergens handmatig naar updates zoeken in uplay ?
Ik heb de steam versie, die zojuist weer een update heeft gekregen dit keer van 563.7mb . Lijkt er op dat ze weer zijn terug gegaan van 1.4.0 naar 1.3.0, Vreemd.

• Moorkoppen
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12:03
quote:
[...]

Ben je al op de far cry 4 forums geweest van Ubisoft. Deze game is net zo slecht als Unity. Ik heb zelf ook last van meerdere bugs. Waaronder:

- Realtek audio moet je in stereo zetten met 5.1 dolby valt het geluid weg

- SLI moet je uitzetten anders heb je 's nachts geen zicht. Alles is dan aarde donker en onspeelbaar

- Textures moet je op medium zetten ongeacht hoe goed je gpu is. Anders krijg je dezelfde stuttering als in Watchdogs.

En zijn er nog de mensen met black screen, crashes en de veel genoemde reverse mouse acceleration

• j0ppie
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
Moorkoppen schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:16:
[...]

Ben je al op de far cry 4 forums geweest van Ubisoft. Deze game is net zo slecht als Unity. Ik heb zelf ook last van meerdere bugs. Waaronder:

- SLI moet je uitzetten anders heb je 's nachts geen zicht. Alles is dan aarde donker en onspeelbaar

- Textures moet je op medium zetten ongeacht hoe goed je gpu is. Anders krijg je dezelfde stuttering als in Watchdogs.

En zijn er nog de mensen met black screen, crashes en de veel genoemde reverse mouse acceleration
Ik heb echt nergens last van. Ja de FPS droppen soms wel eens. Maar dit is echt in de verste verte niet te vergelijken met AC-U. Daar heb ik 30-60 fps ip 50-80. En daar zitten echt zoveel meer bugs in de hele wereld.

• Hc-Gamer
  • Laatst online: 31-08 21:48
Goede avond. :)

Ik ben Frank en heb een probleem met het activeren van de key :(. (had een bepaald budget)
Ik heb het al meerdere malen geprobeerd, installatie dvd's van een vriend kunnen lenen. Maar dan krijg ik de melding dat de key al gekoppeld is aan mij account. Maar het spel staat niet bij mijn spellen. Ik heb Uplay al gemaild die proberen binnen 2 werk dagen te reageren. Hopelijk weet een van jullie wat mij fout is (of de bug is).

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

• White_Collar
  • Laatst online: 13:02
pc even opnieuw opstarten? opnieuw inloggen op uplay?

White_Collar wijzigde deze reactie 19-11-2014 18:44 (34%)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• unfor
"had een bepaald budget" houd in dat je hem van een of andere vage key-site hebt?
Dan ligt daar je oplossing, als je geluk hebt tenminste.

Steam - BFV - PUBG

• bram1984
quote:
Moorkoppen schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:16:
[...]

Nee hoor, Unity dipt ernstig op de consoles, terwijl Far Cry gewoon nagenoeg altijd steady op 30fps zit. Daarbij draait Unity slecht op nagenoeg alle systemen die binnen de recommended specs vallen. Far Cry draait bij genoeg mensen prima.

• Hc-Gamer
  • Laatst online: 31-08 21:48
quote:
unfor schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:53:
"had een bepaald budget" houd in dat je hem van een of andere vage key-site hebt?
Dan ligt daar je oplossing, als je geluk hebt tenminste.
Kinguin.net is voor mij geen vage key-stite ;)
quote:
White_Collar schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:44:
pc even opnieuw opstarten? opnieuw inloggen op uplay?
Ook al geprobeerd Uplay ook al verwijderd reboot en opnieuw geïnstalleerd

I7 4770K @4,2 GHz / EVGA GTX 980 sc /16 GB Corsair Vengance Pro 2,66 Ghz / HX1000W / Gigabyte Z97X-SLI/ Corsair Carbide Air 540 / Samsung M.2 SM951 256GB / Corsair Vengance K70 Red / Logitech G502 / Logitech Z-5500 / Logitech G933

• bram1984
Hehe als je geen zin hebt in de radiotowers, kun je dus blijkbaar ook gewoon met die helikopter over de hele map vliegen er erbovenop landen.

edit: Briljante easter egg; game is uit te spelen in 15 minuten. Niet kijken als je het begin nog niet gezien hebt (einde zou ik even doorspoelen).

bram1984 wijzigde deze reactie 19-11-2014 19:37 (44%)

• Speedy
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 13:47
quote:
Hc-Gamer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:36:
Goede avond. :)

Ik ben Frank en heb een probleem met het activeren van de key :(. (had een bepaald budget)
Ik heb het al meerdere malen geprobeerd, installatie dvd's van een vriend kunnen lenen. Maar dan krijg ik de melding dat de key al gekoppeld is aan mij account. Maar het spel staat niet bij mijn spellen. Ik heb Uplay al gemaild die proberen binnen 2 werk dagen te reageren. Hopelijk weet een van jullie wat mij fout is (of de bug is).
Ik had het zelfde via Kinguin.net, maar ze hebben mij alleen de key voor de DLC gestuurd. Als je inlogt op op je Kinguin account zou je 2 keys moeten hebben, 1 voor de game en 1 voor de DLC (er van uitgaande dat je de limited edition met Hurk's Redemption hebt gekocht).
Als je alleen de DLC activeert lijkt zie je dat inderdaad niet terug in je spellen lijst.

Flickr | Lego collectie

• unfor
quote:
Hc-Gamer schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:14:
[...]
Kinguin.net is voor mij geen vage key-stite ;)
[...]
Ik haal er ook genoeg, maar ik houd er altijd rekening mee dat het een grijze key-site is.
Veel vager dan kinguin word het niet, iedereen die wil kan daar keys verkopen.

unfor wijzigde deze reactie 19-11-2014 21:03 (12%)

Steam - BFV - PUBG

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True