Ik had gehoopt op platinum net als vorig seizoen, maar ik kwam nu in gold terwijl ik veel meer gewonnen had in mijn placements dan voorheen. Ik verwacht dan een stukje hoger uit te komen dan mijn vorige ranking. Nu is dat wel weer op te halen, maar doordat ik de laatste 3 potjes van mijn placements weer bij trollers en leavers kwam te zitten heb ik het weer opgegeven.yinx84 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 08:05:
[...]
Ik hoor nog steeds alleen maar geklaag van iemand die binnen drie weken 10 potjes speelt en verwacht dat 'ie een mooie rating voorgeschoteld krijgt. Hoeveel heb je aan je skills gewerkt buiten die 10 potjes? Aan je aim, je positioning, je game sense. Of zijn al die zaken al helemaal 100% perfect? Je hebt praktisch Platinum, waar zo'n beetje het grootste deel van de community in zit. Denk je zelf echt dat je boven het grootste gedeelte van de community staat? Denk je echt dat je entitled bent aan Diamond zonder er voor te werken? Platinum is toch een hartstikke mooi/normaal resultaat voor iemand die niet heel vaak speelt.
Je noemt een waslijst aan kritiek over het spel en Blizzard, maar enige zelfreflectie hó maar.
Als je een mooie rating wil, dan moet je grinden net als iedereen.
De "angst" dan ik straks weer ofzak naar low/mid gold zoals in seizoen 2 zit ik echt niet meer op te wachten. Daar heb je zovaak leavers en trollers of spelers met een te lage gamesens, waar ik me gewoon niet bij thuis voel.
Competive Overwatch of PCW Team Fortress 2 verschillen niet zoveel van elkaar.
Ja andere maps etc. maar het is nog steeds steen,papier,schaar. Je moet gewoon weten wat je target is als je een bepaalde hero/class speelt. Je moet op elkaar wachten en samen pushen want anders verlies je.
en ga zo maar door.
Natuurlijk ben ik geen Master of Grandmaster want 4000 is voor mij gewoon niet haalbaar.YoshiBignose schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:26:
[...]
Mwah hij heeft wel deels gelijk. Ik speel nu al een tijdje, maar stel ik krijg een rating van 2000 en ik blijf een tijdje spelen dan zal ik tussen de 1500 en 2500 schommelen waarschijnlijk, met moeite soms. Echter, stel ik ga spelen op het account van een vriend die 4000 heeft, dan is dat niveau helemaal niet zo veel hoger (er vanuit gaande dat je wel wat ervaring hebt natuurlijk, niet na 2 weekjes spelen). Je zal echt nooit afzwakken van 4000 naar 1500. Ondanks dat je misschien hetzelfde speelt als de persoon die op 2000 begon en wel naar 1500 afzwakt.
Maar het is precies wat je zegt. als je 2500 bent, dan speel je of met Platinum spelers (wat voor mij het gemiddelde niveau lijkt te zijn) of je speelt opeens met Silver (in mijn ogen de mindere spelers) wanneer je paar keer achter elkaar hebt verloren.
Daarnaast weet ik niet of Seizoen 3 ook een skillgap van 1000 heeft, waardoor je gematch kan worden tussen 1500 en 3500.
Angelo NL / Global Cargo VTC