The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Gisteren 7 spelers in teamvoice, bleek er dus ook 1 van de tegenstander in onze voice chat te zitten, als iemand aan het begin uit de match dropt dan wordt de match ook niet meer geannuleerd. Je gehackte medpacks refreshen met Sombra maakt dat ze altijd gehacked blijven.
Comp is best wel een zooitje nu helaas, is ook de enige gamemode die ik leuk vind
inderdaad, ik word regelmatig uit de voice chat gegooid. Ik had met een 5 man premade stuk of 6 games waarbij de voice chat al sinds het begin het niet meer deed. Ik kwam er op het laatste potje pas achter terwijl het team dacht dat ik alles hoorde..zei begonnen er pas iets van te zeggen toen ik team chat niet joinde de laatste matchVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:14:
Ik zou iig geen competitive spelen is behoorlijk buggy nog afgezien van de symmetra picks die er weinig mee klaarspelen.
Gisteren 7 spelers in teamvoice, bleek er dus ook 1 van de tegenstander in onze voice chat te zitten, als iemand aan het begin uit de match dropt dan wordt de match ook niet meer geannuleerd. Je gehackte medpacks refreshen met Sombra maakt dat ze altijd gehacked blijven.
Comp is best wel een zooitje nu helaas, is ook de enige gamemode die ik leuk vind

Weet niet zeker maar volgens mij is het alleen bij hoogte verschil. Bijvoorbeeld hanamura knal ik de Ult vaak achter de poort dan worden nog steeds mensen gefreezed.VySio schreef op donderdag 15 december 2016 @ 03:48:
[...]
Hebben ze dat weer terug gedraaid dan? Heel mooi, alhoewel dit nu niet heel vaak gebeurde imo. Vroeger was de ult te zwak, nu te sterk.
Alleen op bijvoorbeeld ilios Well merk ik dst de freeze vaak niet werkt als ze maar een beetje hoger staan dan de ult
Hier zit ik aan de 8 boxes en heb alleen nog maar Ana's victory pose en sprays/emblems gekregenJoarie schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:42:
Woohoo, binnen 3 boxen de leuke Zenyetta skin
Symmetra is een stuk fijner geworden in offensive. Nou helpt het ook wel dat het tijdens de Mysterie Arcade game was en dat veel aan het worstelen zijn met de random hero die ze toegewezen is.

En inderdaad! Gisteren was een random ook Symmetra en die shield generator doet echt wonderen
jij hebt beetje bad luck met de lootboxes danEreaser schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:31:
[...]
Hier zit ik aan de 8 boxes en heb alleen nog maar Ana's victory pose en sprays/emblems gekregen![]()
En inderdaad! Gisteren was een random ook Symmetra en die shield generator doet echt wonderen
gister een win streak van 8 gehad. gestegen van 2150 naar 2350. hopelijk vanavond dit doorzetten. platinum keer aantikken.
Gaat prima hoor, soms 2 minuten wachten op een game, meestal minder, beetje afhankelijk van het game type.Remmetje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:32:
Zijn er nog mensen die Overwatch op de X1 spelen? De Gamemania heeft de game nu leuk afgeprijsd (35E) en ik vroeg mij af hoe de populatie nu eigenlijk op de console is. Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?
Heb vaak genoeg gehad dat ik 4 minuten moest wachten voor een match.Evink schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:37:
[...]
Gaat prima hoor, soms 2 minuten wachten op een game, meestal minder, beetje afhankelijk van het game type.
En dan zit ik op een PC te spelen.
Dit kan ik bevestigenEvink schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:37:
[...]
Gaat prima hoor, soms 2 minuten wachten op een game, meestal minder, beetje afhankelijk van het game type.
op de PC moet ik soms 3 minuten of zelfs 8 minuten wachten voordat ik gematch wordt.Remmetje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 11:32:
Zijn er nog mensen die Overwatch op de X1 spelen? De Gamemania heeft de game nu leuk afgeprijsd (35E) en ik vroeg mij af hoe de populatie nu eigenlijk op de console is. Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?
Vooral Quick game en ranked mode duurt erg lang.
Gisteren 3 placements matches gespeeld als Soldier en Pharah.
1 zeer goed potje gehad, 1x verrassend gewonnen en 1x in mijn ogen dik verloren.
Ik heb echt een haat liefde verhouding met Overwatch.
Gameplay, maps, design/graphics is leuk.
Maar er zitten bugs en ontwerp fouten in de game die mij erg SALTY maken.
1. Gisteren was ik aan het domineren, Gold Damage, Gold Kills, Gold Objective kills.
Maar ik ga 3x dood en ALTIJD wanneer ik dood ben, kunnen ze een object veroveren.
3x dood en dus ook 3x een objective verloren (LOSE)

einde van de streep verlies je dus gewoon SR en zak je in rank terwijl je maar 3 foutjes hebt gemaakt en andere soms wel 10x dood zijn gegaan.
2. Ik kill een Mercy en TOCH weet ze te reviven, ik heb mijn gameplay terug gekeken.
Rechtsboven stond een kill icoontje, maar toch heeft ze nog mensen kunnen reviven.
Kleine fix zal dit probleem oplossen en de gameplay beter maken:
Ze zegt: Heroes never die" (Duurt ongeveer 1,5 a 2 seconden).
Haar ultimate zal dus pas 1,5 a 2 seconde van start moeten gaan, nu kan ze suicidal een rez uitvoeren.
3. Overwatch vergelijk ik nog steeds met Team Fortress 2, doordat het een class based shooter is met ultimates. Waarom verliest Mercy geen Ultimate wanneer ze dood gaat ? of verliest ze 50% iedere keer wanneer ze dood is gegaan ? Als mercy wordt je niet gestarft wanneer je dood gaat.
een Medic in Team fortress 2 die vergelijkbaar is met de Mercy is ALLES kwijt wanneer hij dood is gemaakt.
Laat medics/healing classes sneller hun ults laden, maar laat ze alles verliezen wanneer ze dood zijn gegaan. Nu heb je maar een gap van 10 seconden om aan te vallen.
4. Eerder aangegeven de roadhog hook die door muren gaat.
een super kleine FIX lost alles op.
Zorg er voor dat je niet gestunned wordt bij een hook.
Dus je wordt wel naar de roadhog toegetrokken, MAAR als reaper, Pharah, tracer etc heb je nog een mogelijkheid om te ontkomen.
De Hook heeft je al in een moeilijke situatie geleid (Gehooked tussen meerdere tegenstanders), dat lijkt mij al voldoende.
5. Wanneer je word bevroren door MEI gun, dat alleen je voeten bevroren zijn.
Je kan nog wel terug schieten, maar je kan niet meer weglopen voor een tijdje.
Alleen als ze haar ULT gebruikt, moet je helemaal bevroren zijn zoals nu het geval.
Vergelijk het met de steeltrap van junkrat.
Angelo NL / Global Cargo VTC
DIT!Pykow schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:09:
[...]
2. Ik kill een Mercy en TOCH weet ze te reviven, ik heb mijn gameplay terug gekeken.
Rechtsboven stond een kill icoontje, maar toch heeft ze nog mensen kunnen reviven.
Haar ultimate zal dus pas 1,5 a 2 seconde van start moeten gaan, nu kan ze suicidal een rez uitvoeren.
Had zelf ook al over mercy's ult zitten denken.
Zelf vind ik idd dat ze een charge timer moet hebben maar ook dat ze dit stil staand moet doen(of verminderd movement speed).
Dit geeft de tijd om haar revive te cancelen mocht ze in een nare positie zijn.
Gisteren heb ik hetzelfde ervaren met Roadhog, lekker aan het knallen en wordt je opeens door de @#!%%@ muur heen getrokken en zie je dat foei lelijk ding weer.4. Eerder aangegeven de roadhog hook die door muren gaat.
Dus je wordt wel naar de roadhog toegetrokken, MAAR als reaper, Pharah, tracer etc heb je nog een mogelijkheid om te ontkomen.
De Hook heeft je al in een moeilijke situatie geleid (Gehooked tussen meerdere tegenstanders), dat lijkt mij al voldoende.
Zelf denk ik dat dit een wat lastiger probleem is dan het lijkt.
1, Roadhog's hook heeft een kleine delay voordat die echt z'n ability doet.
2, Netcode, ik weet niet hoe het preciest werkt in Overwatch maar weet wel dat de netcode niet super werkt op het moment, hierdoor ervaar je ook(in mijn denken) hook through walls, jij bent nog gewoon in beeld bij roadhog maar jij bent al 'veilig' achter de muur(illustratie hoe muren werken

3, De range op de hook lijkt soms ook oneindig(weer netcode(denk ik)) denk je veilig weg te vliegen, dashen, etc wordt je alsnog terug getrokken terwijl je toch zeker bent out of range te zijn
Tja mei is gewoon bloed irritant.5. Wanneer je word bevroren door MEI gun, dat alleen je voeten bevroren zijn.
Alleen als ze haar ULT gebruikt, moet je helemaal bevroren zijn zoals nu het geval.
Maar haar basic attack moet gewoon blijven maar ze moeten de tijd omhoog gooien voordat je bevriest(compleet).
Vervolgens misschien haar ult iets sneller laten gaan(denk 0.2-0.4 sec) dat halen ze weg bij haar basic attack.
Zijn er nog grote veranderingen geweest de afgelopen periode?
Ehm, ja?aaaido schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:11:
Heb overwatch op het einde van season 1 verkocht en nu toch weer gehaald. Speel ps4.
Zijn er nog grote veranderingen geweest de afgelopen periode?
Lees de patch notes maar.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
punt 1Pykow schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:09:
[...]
op de PC moet ik soms 3 minuten of zelfs 8 minuten wachten voordat ik gematch wordt.
Vooral Quick game en ranked mode duurt erg lang.
Gisteren 3 placements matches gespeeld als Soldier en Pharah.
1 zeer goed potje gehad, 1x verrassend gewonnen en 1x in mijn ogen dik verloren.
Ik heb echt een haat liefde verhouding met Overwatch.
Gameplay, maps, design/graphics is leuk.
Maar er zitten bugs en ontwerp fouten in de game die mij erg SALTY maken.
1. Gisteren was ik aan het domineren, Gold Damage, Gold Kills, Gold Objective kills.
Maar ik ga 3x dood en ALTIJD wanneer ik dood ben, kunnen ze een object veroveren.
3x dood en dus ook 3x een objective verloren (LOSE)![]()
einde van de streep verlies je dus gewoon SR en zak je in rank terwijl je maar 3 foutjes hebt gemaakt en andere soms wel 10x dood zijn gegaan.
3. Overwatch vergelijk ik nog steeds met Team Fortress 2, doordat het een class based shooter is met ultimates. Waarom verliest Mercy geen Ultimate wanneer ze dood gaat ? of verliest ze 50% iedere keer wanneer ze dood is gegaan ? Als mercy wordt je niet gestarft wanneer je dood gaat.
een Medic in Team fortress 2 die vergelijkbaar is met de Mercy is ALLES kwijt wanneer hij dood is gemaakt.
Laat medics/healing classes sneller hun ults laden, maar laat ze alles verliezen wanneer ze dood zijn gegaan. Nu heb je maar een gap van 10 seconden om aan te vallen.
4. Eerder aangegeven de roadhog hook die door muren gaat.
dit is de crux van gameplay met anderen, toch wil het meestal niks zeggen het kan gewoon zijn dat je net op het slechte moment dood gaat ongeacht of je veel medals hebt of niet. Soms heb ik dit gevoel ook maar als ik dan de killcam bekijk dan is er net iemand aan het ulten van de tegenstander afhankelijk van de role die ik op me heb genomen kan daar mee om worden gegaan of niet.
als je als enige healer/tank bent dan kan een team al vlot uit elkaar vallen.
punt 2
Dit is gedeeltelijk favor the shooter en het feit dat ze een insta ability heeft. De nerf die jij voorstelt lijkt mij enorm, dan worden mercy's nog meer hide en revive waardoor haar waarde voor het team enorm afneemt. Daarentegen bij een teamwipe moet een dps gewoon ervoor zorgen dat de mercy niet de kans krijgt om bij de dode te komen.
vaak wordt een healer wel gefocussed maar zodra een healer dood is, heb je het uit het oog uit het hart effect. hierbij heb je gewoon bepaalde healers met een grotere impact. Mercy's ult kan nu eenmaal een gamechanger zijn. Maar zodra je haar looproutes afsnijd dan is ze worthless.
er is een reden dat ze minder vaak wordt gekozen dan Ana/lucio of zenyatta.
haar heal buff mag van mij naar 2 seconden. die 1 seconde is gewoon belachelijk snel. anders de heal per second aanpassen naar een lager getal.
punt 3
Dan moet je dit bij iedere hero gaan toepassen, een andere mogelijkheid is gewoon het moba model toepassen en een cooldown van een minuut of 3 erop zetten. en afhankelijk van de ult deze tijden aanpassen mcree kan bijvoorbeeld voor mijn part elke 2 minuten zijn ult hebben.
punt 4
Roadhog's hook moet gewoon een langzamer projectile worden de animatie en de projectile zelf verschillen kwa snelheid nu enorm van elkaar. vandaar dat dat gekke ding je om hoekjes heen volgt meestal is de hitbox al bij je dan is de animatie nog niet afgerond.
een andere mogelijkheid zou zijn dat bij character collision met een muur/vloer/payload dat de hook gewoon canceled en de cooldown maar 75%.
roadhog is nu eenmaal een onetrick pony maak zijn hook maar een beetje minder effectief en hij is gewoon niks meer waard. Hij moet het hebben van zijn instashots. zonder die is hij 900hp aan ult charge (900 omdat ik iedere roadhog zie healen als hij tussen 5 enemies staat).
Die stun zorgt ervoor dat een tracer bijvoorbeeld niet kan recallen terwijl ze in de hook zit en is denk ik wel nodig. Een reaper kan een hook overleven zolang hij gewoon genoeg hp heeft de hook+shot combo is als ik mij niet vergis 220 damage. dus hij zou nog weg kunnen komen als wraith.
punt 5
maar het is een beam ik kan ook aimen op je hoofd kun je dan niet meer aimen maar wel sturen? ik denk dat mei een hogere cooldown mag op of haar iceform of haar wall. Die freeze die is eigenlijk alleen vervelend als je haar steeds 1vs1t. Mei is gewoon enorm sterk in een 1vs1 met 2 man wordt het al moeilijker voor haar.
als mcree moet je haar gewoon in haar ijsloli dwingen, als ze er dan uit komt flashbang+fth combat roll back en meestal is 1 shot dan genoeg. Phara moet ook geen problemen met haar hebben en soldier is een halve clip en right click.
Mei vind ik alleen vervelend op hanamura omdat ze daar veel surprise moves kan maken. De meeste maps hebben genoeg ruimte om haar gewoon weg te dwingen.
Mazzelpik. Ik heb nu drie lootboxen gehad en daarin een skin gevonden die ik al had en twee normale skins.Joarie schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:42:
Woohoo, binnen 3 boxen de leuke Zenyetta skin
Symmetra is een stuk fijner geworden in offensive. Nou helpt het ook wel dat het tijdens de Mysterie Arcade game was en dat veel aan het worstelen zijn met de random hero die ze toegewezen is.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wellicht een deze dagen competetive doen.
Comp valt qua toxicity ook wel mee hoor heb er nu 6 uur inzitten en buiten deaaaido schreef op donderdag 15 december 2016 @ 23:47:
Vanavond weer sinds lange tijd weer overwatch gespeeld (ps4). Enkel nog QP. Ging best goed. Valt mij op hoe weinig toxic het is in QP. Paar kleine irritaties gehad aan mensen die niet switchen van hero wanneer de situatie daarom vraagt. Maar vooral leuke potjes gehad.
Wellicht een deze dagen competetive doen.
Gg ez, eziest game of my life en ezpz
Komt het bij mij weinig voor. Meeste zijn bereid te switchen als je het maar op een goede manier vraagt
Qp is en blijft toch een beetje de training grounds. Ben nu sombra aan het oefenen en pas als er een hardcounter is switch ik. Ook al wordt dat gevraagd.
En als mensen zeggen dat de netcode slecht is

De meeste mensen deugen!
Ach het is altijd lag e.d. leuke is dat veel van de playerbase nog steeds heilig van overtuigd is dat dr servers 30 tick zijn tereijl wr nu al een mand of 3/4 naar 60 toe zijn.Cassius schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:02:
Winning streak van 9~10 matches geëindigd met 2 draws, vooruit dan, kwam door Koeitje.
En als mensen zeggen dat de netcode slecht is... *cringe*
Maar het is onmogelijk om zelf te falen
Je moet het altijd bekijken dat jij degene bent die het kan verkloten op cruciale punten vind ik. Ik merk dat mijn positioning nog altijd mijn slechtste punt is waardoor ik onnodig dood ga. Ik zag hier boven iets van Overwatchuniversity..tijd om dat eens in de gaten te houden en een paar prof streams te gaan bekijken.Splitinfinitive schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:08:
[...]
Ach het is altijd lag e.d. leuke is dat veel van de playerbase nog steeds heilig van overtuigd is dat dr servers 30 tick zijn tereijl wr nu al een mand of 3/4 naar 60 toe zijn.
Volgens mij hadden de servers altijd al een tickrate van 60, maar de clients niet tot die update uitkwam.Splitinfinitive schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:08:
[...]
Ach het is altijd lag e.d. leuke is dat veel van de playerbase nog steeds heilig van overtuigd is dat dr servers 30 tick zijn tereijl wr nu al een mand of 3/4 naar 60 toe zijn.
Maar inderdaad dat is wel een slap excuus. Op Xbox is er geen chat, dus wordt er altijd sarcastisch "Thanks!" gespammed als je een waardeloos team had
Ik moet me ook nog wat beter verdiepen in positioneren op bepaalde maps en counterpicks, bij sommige games zou ik graag sneller inzicht hebben wat de beste opties zijn, een goede switch (in mijn geval vaak een lucky one) kan een game echt wel omgooienpvink schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:51:
[...]
Je moet het altijd bekijken dat jij degene bent die het kan verkloten op cruciale punten vind ik. Ik merk dat mijn positioning nog altijd mijn slechtste punt is waardoor ik onnodig dood ga. Ik zag hier boven iets van Overwatchuniversity..tijd om dat eens in de gaten te houden en een paar prof streams te gaan bekijken.
het lijkt dus op dat de hook instalocked maar de hook daarwerkelijk tijd nodig heeft om naar de enemy te vliegen. ook al ziet het er soms heel raar uit als je achter een muur bent gedoken en toch wordt gehookt. blijft beetje aparte skill idd
ik heb vooral S01 heul veul roadhog gspeeld en je krijgt dan vaak commentaar op "wall hooks" ... maar als je beetje handigheid in de hooks hebt weet je waar je moet mikken. Als je b.v een lucio pakt aim je vlak voor zijn looproute, je hookt hem dan in zijn beweging die dan eindigt achter een muur waarna je hem terug trekt.nemesis2212 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:31:
ik denk als het aankomt op de hooks van roadhog. dat zodra hij met ze crosshair en enemy beeld heeft en klikt op hook, dat ze connecten en daarna de hook homing achter de target aan gaat.
het lijkt dus op dat de hook instalocked maar de hook daarwerkelijk tijd nodig heeft om naar de enemy te vliegen. ook al ziet het er soms heel raar uit als je achter een muur bent gedoken en toch wordt gehookt. blijft beetje aparte skill idd
Eerlijk gezegd begrijp ik de hele "wall hook" discussie niet zo, daarnaast zijn er zat counters voor alles wat als OP benoemd wordt... probleem is vaak dat niemand wil aanpassen
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
ik wil net zeggen. roadhog is zo dik, die is zo down door een goede dpser. helemaal pharah en soldier slopen roadhog hard.dawofl schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:54:
[...]
ik heb vooral S01 heul veul roadhog gspeeld en je krijgt dan vaak commentaar op "wall hooks" ... maar als je beetje handigheid in de hooks hebt weet je waar je moet mikken. Als je b.v een lucio pakt aim je vlak voor zijn looproute, je hookt hem dan in zijn beweging die dan eindigt achter een muur waarna je hem terug trekt.
Eerlijk gezegd begrijp ik de hele "wall hook" discussie niet zo, daarnaast zijn er zat counters voor alles wat als OP benoemd wordt... probleem is vaak dat niemand wil aanpassenspel is mooi in balans imo momenteel.
snap ik wel, daar ga ik ook vaak de fout in, ongeacht hoe ik het doe vaak zoek ik het in het team. Curse of a gold playerpvink schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:51:
[...]
Je moet het altijd bekijken dat jij degene bent die het kan verkloten op cruciale punten vind ik. Ik merk dat mijn positioning nog altijd mijn slechtste punt is waardoor ik onnodig dood ga. Ik zag hier boven iets van Overwatchuniversity..tijd om dat eens in de gaten te houden en een paar prof streams te gaan bekijken.
heb gewoon te weinig tijd nu om echt te tryharden. maar ja we worden allemaal ouder. dadelijk met kerst weer
oh dat kan best, maar in feite maakt dat geen drol uit als de client het niet kan verwerken dan zijn naar mijn mening de servers ook gewoon 30 tickEreaser schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:21:
[...]
Volgens mij hadden de servers altijd al een tickrate van 60, maar de clients niet tot die update uitkwam.
Maar inderdaad dat is wel een slap excuus. Op Xbox is er geen chat, dus wordt er altijd sarcastisch "Thanks!" gespammed als je een waardeloos team had
waarde van het team is altijd vrij consistent voor mijn gevoel. Alleen de eigen gemoedstoestand kan nog wel eens een vertekend beeld geven.
@ hierboven
die hook zal nog wel even zo blijven, iets met favor the shooter ofzo. als ik met veel hollanders speel komt het hook around the world veel minder voor dan wanneer ik allemaal rare tekens in de namen zie.
maar dat is technologie, over 20 jaar hebben we gewoon allemaal een quantum particle in de pc en dan is alles instant
en dan nog klagen over lag
[ Voor 15% gewijzigd door seezung op 16-12-2016 13:41 . Reden: Typo ]
Congrats!seezung schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:10:
Spreiding in de rating dit seizoen is wel een stuk beter dit seizoen. Gisteren grandmaster (4090) gehaald, op naar de top500 dan maar
Inderdaad de potjes in comp die ik nu speel zijn tenminste vrij spannend. Tuurlijk heeeel soms lijkt het niet gelijk maar dan meestal worden wij of de tegenstander wakker en dan gaat het gelijk op.seezung schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:10:
Spreiding in de rating dit seizoen is wel een stuk beter. Niet iedereen zit meer op 1 hoop tussen 2500 en 3500. Gisteren grandmaster (4090) gehaald, op naar de top500 dan maar
Mischien nog platinum dit seizoen we zien wel. Comp moet nu een beetje bigged zijn
Verwijderd
Doordeweeks waren het echt leuke potjes maar vanavond is pure frustratie als je je hele team 1 voor 1 erin ziet lopen tegen 6 man. Maar 20 rating gedropt maar wat een ergernis was het toch weer om sommige plays aan te moeten zien.
Okay, vanochtend gewoon teams zonder healers. In het weekend competitive spelen moet ik dus echt niet meer doen wat een kansloze missie.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2016 12:42 ]
De aangeklede maps zien er erg mooi uit.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
denk dat ik hier ook maar aan mee moet doen.... 300 rank down in "avondje" spelen....Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 22:21:
Ik kan mezelf denk ik beter onthouden van competitive in het weekend, wat zijn potjes belabberd zeg absoluut 0 teamwerk en ook best wel slechte spelers die geen game sense hebben. Net 4 potjes gespeeld rond 2800 maar echt wat je sommige mensen ziet doen dan vraag ik me wel eens af of die niet gewoon in silver thuis horen.
Doordeweeks waren het echt leuke potjes maar vanavond is pure frustratie als je je hele team 1 voor 1 erin ziet lopen tegen 6 man. Maar 20 rating gedropt maar wat een ergernis was het toch weer om sommige plays aan te moeten zien.
Okay, vanochtend gewoon teams zonder healers. In het weekend competitive spelen moet ik dus echt niet meer doen wat een kansloze missie.
Ik kap er gewoon even mee als ik op een losing streak zit. Na één potje wil ik nog wel doorgaan, na twee doe ik het niet meer. Je krijgt er alleen maar de pest in waardoor je zelf ook slechter gaat spelen, en voor je het weet ben je terug bij af.dawofl schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:00:
[...]
denk dat ik hier ook maar aan mee moet doen.... 300 rank down in "avondje" spelen....
pff had ik ook moeten doenThomas schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:06:
[...]
Ik kap er gewoon even mee als ik op een losing streak zit. Na één potje wil ik nog wel doorgaan, na twee doe ik het niet meer. Je krijgt er alleen maar de pest in waardoor je zelf ook slechter gaat spelen, en voor je het weet ben je terug bij af.
Toevallig... paar dagen geleden zaten we nog in dezelfde match. Zaten toen allebei rond de 3150 ofzo. En ook ik ben in een paar dagen tijd gekelderd maar 28xx. Ik kap er een paar dagen mee en ga dan kijken of ik het kan herpakken.dawofl schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:19:
[...]
pff had ik ook moeten doenmaja van 3262 SR naar 28xx YaY niet te filmen dit spel soms
Ps: je krijgt trouwens wel echt weinig van die paarse punten voor een gouden weapon he? zit pas op 1500 heb toch aardig wat games gespeeld
[ Voor 15% gewijzigd door Ambition88 op 18-12-2016 00:55 ]
https://gfycat.com/ThisEnergeticAtlanticridleyturtle
/rantmode maar weer af bah ben er echt salty van
BS idd moet snel gefixed worden.Pykow schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:09:
[...]
Vraag me af of dat n goed plan is. Ze charged nu al vrij snel en heeft genoeg mobility om zich met verstoppen makkelijk in leven te houden. Als je dan doodgaat is het echt je eigen stomme schuld (en je team ofc). Als je haar behoorlijk sneller laat chargen (wat dan nodig zou zijn) wordt het echt een must pick.3. Overwatch vergelijk ik nog steeds met Team Fortress 2, doordat het een class based shooter is met ultimates. Waarom verliest Mercy geen Ultimate wanneer ze dood gaat ? of verliest ze 50% iedere keer wanneer ze dood is gegaan ? Als mercy wordt je niet gestarft wanneer je dood gaat.
Dit werkt zowel voor als tegen je. Ik had zojuist nog 2x een hook van DVA om een hoekje heen, oftewel ik hook haar en loop terug om de hoek - blijft erachter hangen. Vervolgens doe ik EXACT hetzelfde met een junkrat, alleen was ie op het "pullback moment" NOG verder achter de muur verstopt, en die trek ik wel helemaal om de hoek tegen me aan. Het is gewoon inconsistent (dus buggy?) als de pest. Krijg steeds meer het vermoeden dat big hitbox heroes makkelijk blijven hangen, en de schriele cannonfodders trek je overal tussendoor.4. Eerder aangegeven de roadhog hook die door muren gaat.

Bnet pindle#2913
je moet je dood schamen xDMorphs schreef op zondag 18 december 2016 @ 10:14:
Eindelijk een oprecht slechte POTG behaald, met Symmetra:
https://gfycat.com/ThisEnergeticAtlanticridleyturtle
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Whaha. Heb 'm ook op reddit gepost en heeft inmiddels de frontpage gehaaldlooyenss schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:53:
je moet je dood schamen xD
https://www.reddit.com/r/Overwatch/
Lesson learned : niet op ZA-avond spelen :x nu deed ik dat al niet vaak maar had even een avond "vrij" van vrouw en kids en dacht laat ik eens lekker gaan gamen... blijkbaar komen alle idioten los op die avond lol
Snap het niet. Going Solo is werkelijk... kut.
Zal wel de befaamde 'ELO' hell zijn?
Iemand interesse om af en toe in de avond wat te gamen en hopelijk wat te stijgen in rang?
PC ID: Morb#2139
ik merk dat het wel makkelijker is als je grouped met een vriend die ook redelijk goed speelt. als je met 3 of meer gaat groepen dan heb je mogelijk weer een ander nadeel en dat is dat je tegenstanders ook een 4 of meer man team hebben en daartegen winnen is soms lastiger omdat de communicatie/voice vaak stukken betere is dan 1 groep van 2 mensen en 4 losse.
overwatch is helaas te random om goed in ranking te kunnen stijgen, zo voelt het
Moet zegggen dat duo qeuen mij het beste bevalt. Even teamchat joinen en kijken wie er inzit veel worst er niet gepraat maar als healer een callout doen werkt meestal wel.nemesis2212 schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:04:
ik blijf ook hangen rond de 2300. vorige week gestregen van 18xx naar 2450, ik had hier een winstreak van 7 of 8 en had letterlijk nog 1 win nodig voor platinum, NATUURLIJK verlies je die want dan worden de stakes te hoog, ga je meer fouten maken of slecht spelen en toen dropte ik weer naar 2350 ofzo. blegh. ik speel soms als iemand uit diamond of hoger maar ik merk dat het gewoon TE random is met wie je gegrouped wordt. sommige snappen het spel niet en andere spelen de sterren van de hemel, en dat allemaal in gold....en dat is solo queue.
ik merk dat het wel makkelijker is als je grouped met een vriend die ook redelijk goed speelt. als je met 3 of meer gaat groepen dan heb je mogelijk weer een ander nadeel en dat is dat je tegenstanders ook een 4 of meer man team hebben en daartegen winnen is soms lastiger omdat de communicatie/voice vaak stukken betere is dan 1 groep van 2 mensen en 4 losse.
overwatch is helaas te random om goed in ranking te kunnen stijgen, zo voelt het
Ook kun je als je een beetje autoritair bent het team sturen door hen te "bevelen" de choke te houden terwijl één iemand dealt met de genji/d.va whatever die de point contest. Vaak is een persoon genoeg en als er 3 de choke verlaten gaat het meestal mis.
Al zitten se alleen maar in voicechat om te luisteren werkt geweldig
Verwijderd
Afgelopen twee dagen 400 SR getanktVerwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 23:40:
De kerstvakanties zijn begonnen denk ik, normaal gesproken op een doordeweekse avond best lekkere games maar het is huilen met de pet op vanavond. Daar ging weer 300 rating
Maar het is wel een leuke uitdaging om mensen op te voeden in je team op dit level. Bijvoorbeeld ik als enige tank en de rest dps en dan gaan ze allemaal roepen dat er nog een tank / healer moet komen. Dan komt er meestal een spreuk van mij in de trend van: Dat zou ik wel willen doen maar dan mist er weer een tank dus iemand van jullie zou het moeten doen.
Dit hebben ze dit seizoen expres gedaan, 1 google actie op ranking system overwatch seizoen 3 kom je genoeg rage posts tegen van mensen.TheNiker2 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:57:
Er zit toch iets scheef in de generatie van de je rank, als je zoals ik bijvoorbeeld Season II vrijwel niet gespeeld hebt. Volgens mij heb ik toen niet eens mijn placement matches afgemaakt. En daarvoor wordt je dit seizoen toch flink gestraft. Want na 7 gewonnen placement matches kwam ik op een rating van net aan 1000nogwat uit.
<knip>
Maar na je placements klim je harder dan je zakt. (1 win + 1 loss = hogere SR dan je begon)
Ben na mijn placements ook flink geklommen, kan prima (al zou ik solo que afraden)
Wat me wel erg opviel is dat in bronze heel veel mensen wel echt proberen het spel te spelen/samen te spelen. in plat/diamond vind iedereen zichzelf helemaal geweldig en denken ze dat ze alles alleen kunnen.
wat resulteert in slechtere potjes dan ik in bronze heb gehad
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Solo queue is een kwestie van geluk dat je mensen tegen komt die inderdaad samen willen spelen. Ik heb liever alleen lui die solo in de match terecht zijn gekomen dan de "stelletjes". Helemaal erg wordt het als er een healer in zo'n "stelletje" zit. Vaak wordt dan voornamelijk de partner gehealed en de rest ziet maar hoe hij / zij het gaat redden.fjux schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:50:
[...]
Dit hebben ze dit seizoen expres gedaan, 1 google actie op ranking system overwatch seizoen 3 kom je genoeg rage posts tegen van mensen.
Maar na je placements klim je harder dan je zakt. (1 win + 1 loss = hogere SR dan je begon)
Ben na mijn placements ook flink geklommen, kan prima (al zou ik solo que afraden)
Wat me wel erg opviel is dat in bronze heel veel mensen wel echt proberen het spel te spelen/samen te spelen. in plat/diamond vind iedereen zichzelf helemaal geweldig en denken ze dat ze alles alleen kunnen.
wat resulteert in slechtere potjes dan ik in bronze heb gehad
Tsja, dat heb je soms ook, maar ik heb het gevoel dat ik vaker in solo que met mensen kom die gewoon ala leeroy jenkins naar binnen gaan dan dat ik stelletjes heb die alleen maar elkaar helpen.TheNiker2 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:24:
[...]
Solo queue is een kwestie van geluk dat je mensen tegen komt die inderdaad samen willen spelen. Ik heb liever alleen lui die solo in de match terecht zijn gekomen dan de "stelletjes". Helemaal erg wordt het als er een healer in zo'n "stelletje" zit. Vaak wordt dan voornamelijk de partner gehealed en de rest ziet maar hoe hij / zij het gaat redden.
Opzich ging het hartstikke goed gisteren maar alsnog amper gewonnen XD
2x een draw, toen een lose in overtime op punt a op kingsrow nadat we allebei al eens 3 punten gescoord hadden. Daarna weer een Draw.. en toen uiteindelijk toch een win. maarja rating changes / timespan was dus fucking kut haha na een halve avond maar 5 punten omhoog ofzo =p
Speel nu meer symmetra en wat vind ik haar leuk nu zeg.
Het mooiste was toch wel gisteravond die laatste game die we wonnen. ik pickte symmetra op Anubis op Attack en natuurlijk werd ik gelijk door een 2 man premade aangevallen dat ik geen symmetra moest picken. ik er een beetje omheen lullen en zo van: You don't know how good I am and i'll switch if it's not working.
alsnog vonden ze dit niet goed genoeg maar ik negeerde het maar gewoon.
Toen wonnen we de attack ronde vrij snel en begon de chat door 4 man hoor
player 1. You actually played really well Symm. I really liked that last swap to teleporter instead of shield.
player 2. yes apologies for earlier.
player 3 well played Ric.
Ricmaniac: Don't judge a book by it's cover.
Ik voelde me erg goed hahaha want ik werd wel zenuwachtig door het begin omdat dit me 2e ranked potje met Symmetra was en nu moest ik me wel bewijzen na wat ik had gezegd
Tsja.. Communiceren.fjux schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:30:
[...]
Tsja, dat heb je soms ook, maar ik heb het gevoel dat ik vaker in solo que met mensen kom die gewoon ala leeroy jenkins naar binnen gaan dan dat ik stelletjes heb die alleen maar elkaar helpen.
de "Group up" emote werkt nog best goed. Of "I need healing".
Wat picks betreft wacht ik meestal tot 3 of 4 mensen al wat gekozen hebben. Behalve als het een map is waar ik graag Torbjorn of Symetra wil spelen, dan insta-pick ik. Want het wordt vaak niet gewaardeerd als je die als laatste pakt
emotes werken soms wel ja omdat iedereen ook een mooie popup boven je zietRocketKoen schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:15:
[...]
Tsja.. Communiceren.
de "Group up" emote werkt nog best goed. Of "I need healing".
Wat picks betreft wacht ik meestal tot 3 of 4 mensen al wat gekozen hebben. Behalve als het een map is waar ik graag Torbjorn of Symetra wil spelen, dan insta-pick ik. Want het wordt vaak niet gewaardeerd als je die als laatste pakt
Ik merkte toch wel op de lagere ranks dat (voor mij) het beste werkte om gewoon een DPS (meestal soldier) te insta locken. met een damage dealer de boel carryen is het makkelijkste. (ook niet echt het populairste om te doen, maar ach als het werkt;)
Maar nu ik wat hoger zit probeer ik samen met het team de comp op te stellen, maar dan alsnog is het, het beste dat een minimaal de helft van de mensen een character spelen waar ze goed in zijn.
Er is inderdaad geen pijl op te trekken afgelopen dagen. Zelf ook bijna 400 verloren, een aantal potjes zelfs met 80+ punten per keer terwijl er voor de loss (overtime, spannende pot) maar een handjevol punten erbij komen. Enfin, na weer op te zijn geklommen gaan er nu maar 3 of zelfs 2 punten af na een loss (snap er geen klap van) en 35+ bij wins.Morphs schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:20:
[...]
Afgelopen twee dagen 400 SR getanktniveau van teammates is opeens te laag, alsof ze het spel voor het eerst spelen.
Netto zit de stijgende lijn er wel in, maar kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat er tóch echt iets is met de matchmaking die de 50% win rate vast wil houden, ook al zeggen de devs dat het niet zo is. Het voelt toch net iets te vaak alsof je ineens met complete klapharken tegen semi-pro's wordt gematched als je iets te vaak gewonnen hebt de laatste tijd.
Andersom ook, zit je onder de 50%, dan zie je voor mijn gevoel ineens weer leavers bij het andere team, trollbjorns en krijg je een paar gratis wins lijkt het.
Vervolgens zie ik die gast echt als een kip zonder kop rondlopen. Heeft totaal geen aandacht aan de vijanden om zich heen, hij leek gewoon beetje aan te klote. Vervolgens ging hij en ik toevallig keer op hetzelfde moment dood. We lopen de spawn uit en ik zie hem gewoon suicide plegen door zijn granaten omhoog tegen een plafon aan te schieten...
Hij zei ook verder niks nadat we vroeger waar hij mee bezig was. Ik denk echt serieus dat iemand zijn 8 jarige op zijn account heeft laten spelen want dit sloeg alles.
Ik heb ook een keer gehad dat er iemand bij de tegenstand gewoon zat de kloten.MonkeySleeve schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:16:
Gisteren met 3 vrienden zaten we op Numbani te spelen. Een random uit ons team heeft z'n zilveren rand, en iets van 3 sterren dus die zou iets van level 800 moeten zijn. Hij instalocked junkrat. Opzich prima voor verdedigen om reinhards shield te breken.
Vervolgens zie ik die gast echt als een kip zonder kop rondlopen. Heeft totaal geen aandacht aan de vijanden om zich heen, hij leek gewoon beetje aan te klote. Vervolgens ging hij en ik toevallig keer op hetzelfde moment dood. We lopen de spawn uit en ik zie hem gewoon suicide plegen door zijn granaten omhoog tegen een plafon aan te schieten...
Hij zei ook verder niks nadat we vroeger waar hij mee bezig was. Ik denk echt serieus dat iemand zijn 8 jarige op zijn account heeft laten spelen want dit sloeg alles.
Koos Winston en sprong vervolgens naar voren en ging zijn emote doen (zitten)
uiteraard met gemak gewonnen, maar echt leuk niet. Iedereen reporte hem ook, maar vraag me af of er wat mee gedaan wordt. (ik was al lang blij dat hij niet in mijn team zat)
Dit is al tijden de general concensus inderdaad.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:55:
[...]
Er is inderdaad geen pijl op te trekken afgelopen dagen. Zelf ook bijna 400 verloren, een aantal potjes zelfs met 80+ punten per keer terwijl er voor de loss (overtime, spannende pot) maar een handjevol punten erbij komen. Enfin, na weer op te zijn geklommen gaan er nu maar 3 of zelfs 2 punten af na een loss (snap er geen klap van) en 35+ bij wins.
Netto zit de stijgende lijn er wel in, maar kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat er tóch echt iets is met de matchmaking die de 50% win rate vast wil houden, ook al zeggen de devs dat het niet zo is. Het voelt toch net iets te vaak alsof je ineens met complete klapharken tegen semi-pro's wordt gematched als je iets te vaak gewonnen hebt de laatste tijd.
Andersom ook, zit je onder de 50%, dan zie je voor mijn gevoel ineens weer leavers bij het andere team, trollbjorns en krijg je een paar gratis wins lijkt het.
Ik heb wel het idee dat men zeer recentelijk aan de MM getweaked heeft, want ik hoor op alle kanalen mensen over losing streaks van ~200-300 punten. Ik denk dat ze de bell curve in een andere vorm willen krijgen en dat er daarom wat variabelen zijn aangepast waardoor een groep spelers weer aan het normaliseren is.
Zijn er mensen die op de ps4 interesse hebben om samen wat potjes te spelen? Communicatie alleen al zou voor mij een geweldig pluspunt zijn
PSN: Maiky1001
PSN: Maiky1001
Toch doen ze wel iets goeds, want de potjes zijn over het algemeen een stuk gebalanceerder dan in vorige seizoenen. Maar consistent 200 punten stijgen duurt een stuk langer dan out of the blue ineens 300 punten dalen, maar het is in elk geval mogelijk, ook solo.yinx84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:37:
[...]
Dit is al tijden de general concensus inderdaad.
Ik heb wel het idee dat men zeer recentelijk aan de MM getweaked heeft, want ik hoor op alle kanalen mensen over losing streaks van ~200-300 punten. Ik denk dat ze de bell curve in een andere vorm willen krijgen en dat er daarom wat variabelen zijn aangepast waardoor een groep spelers weer aan het normaliseren is.
Vorig seizoen zat ik echt klemvast rond de 2500, elk potje kon echt ALLE kanten opgaan. 8 wins die teniet gemaakt kunnen worden met 3 losses, dat gaat wel wel grijs en moedigt niet echt aan om nóg een potje op te starten.
Uiteindelijk komt overwatch het best tot zijn recht met 6 man samenspelen.
[ Voor 94% gewijzigd door Ircghost op 20-12-2016 18:20 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Volgens mij ook, ik zit nogsteeds iets boven de 3500 en ben volgens Masteroverwatch van top 18% naar top 11% gestegen zonder in rank te veranderen. Overigens is mijn rank volgens Overwatchtracker top 2%... vaag.yinx84 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:37:
[...]
Dit is al tijden de general concensus inderdaad.
1. Op de een of andere manier slimme tools verzinnen om de taalbarrière te overbruggen, vaak zit ik met meerdere mensen die geen Engels spreken ... dat gaat toch niet even gemakkelijk. Verbetering van de chatwheel of een soort "point and action" here knop-functionaliteit zou hier best wenselijk zijn.
2. Meer inzicht vanuit Blizz actief naar de community wat ze met users doen die structureel reported worden. Ik snap heus wel dat ze niet 10% van hun community blacklisten, maar mensen die echt heel toxic zijn op structurele basis moeten w.m.b. net zo goed structurele penalties krijgen. Daar zijn developers altijd heel lief in (zie Dota report als voorbeeld, je bent "10" keer gerapporteerd, wel lief zijn hè) - kan best wat harder.
Heroes die ik in solo queue lastig blijf vinden zijn Mei, Pharah en Symmetra ... het lijkt wel alsof mensen nu pas zien hoe sterk Symmetra simpelweg met haar leftclick is in chaos/paniek situaties. "Hey dat doet verdomd veel dmg!" ... "Hey als ik binnen 3 seconden switch naar een ander target blijf ik zo ziek veel dmg doen!" ... "TJOE TJOE MOTHERFCKER!"
De meeste mensen deugen!
Ligt het aan mij of is Symmetra een beetje broken in haar current state? werd gister echt ziek ge1v1'd als soldier niet normaal, voor ik 5 kogels kon vuren had ze mij al gekilled met die locked laser shit.Cassius schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:10:
Laat het topic nou niet continue verworden tot "ik ben goed, maar ik drop omdat de rest slecht is" - dat leest echt moeizaam, zeker omdat het gegeven genoeg games niet waar is. Dingen die ik echt heel graag zou zien:
1. Op de een of andere manier slimme tools verzinnen om de taalbarrière te overbruggen, vaak zit ik met meerdere mensen die geen Engels spreken ... dat gaat toch niet even gemakkelijk. Verbetering van de chatwheel of een soort "point and action" here knop-functionaliteit zou hier best wenselijk zijn.
2. Meer inzicht vanuit Blizz actief naar de community wat ze met users doen die structureel reported worden. Ik snap heus wel dat ze niet 10% van hun community blacklisten, maar mensen die echt heel toxic zijn op structurele basis moeten w.m.b. net zo goed structurele penalties krijgen. Daar zijn developers altijd heel lief in (zie Dota report als voorbeeld, je bent "10" keer gerapporteerd, wel lief zijn hè) - kan best wat harder.
Heroes die ik in solo queue lastig blijf vinden zijn Mei, Pharah en Symmetra ... het lijkt wel alsof mensen nu pas zien hoe sterk Symmetra simpelweg met haar leftclick is in chaos/paniek situaties. "Hey dat doet verdomd veel dmg!" ... "Hey als ik binnen 3 seconden switch naar een ander target blijf ik zo ziek veel dmg doen!" ... "TJOE TJOE MOTHERFCKER!"
Tja, op close range is symmetra natuurlijk sterker alleen van afstand is soldier sterker. Is dus ook maar net in welke situatie je geraakt..Ambition88 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:18:
[...]
Ligt het aan mij of is Symmetra een beetje broken in haar current state? werd gister echt ziek ge1v1'd als soldier niet normaal, voor ik 5 kogels kon vuren had ze mij al gekilled met die locked laser shit.
Als ik tab in word of andere programma's heb ik er geen last van maar terug in Overwatch dan kan ik de juiste tekens niet meer krijgen.
Kan ook maar zo zijn dat ze haar 'charge' al volledig had. 120dps doet ze dan. Met een discord zelfs 156 dps (<1 seconde tracerAmbition88 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:18:
[...]
Ligt het aan mij of is Symmetra een beetje broken in haar current state? werd gister echt ziek ge1v1'd als soldier niet normaal, voor ik 5 kogels kon vuren had ze mij al gekilled met die locked laser shit.
Even een algemene Symmetratip: Je kan je charge opladen door de Meiwall te schieten met leftclick, zodra de wall weg is ben je fullcharge!
Verwijderd
Net ook weer een Rein die op Numbani defense gewoon volop de enemy spawn in charged is er soms een gratis spelen event aan de gaan ofzo?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2016 21:39 ]
Van 2495 naar 2721 gegaan in 6 games.
Wat een shit storm op de forums van blizzard door de nieuwe comic. Zo obsessed door thet feit dat tracer lesbisch ia dat er maar weinig discussie is over de kleine bits lore die ze geteast hebben
Maar.. Boeiend. :-)
Game is leuk.
Ik weet zelf niet meer precies welke toets combinatie het is, maar volgens mij was het left-alt shift. daarmee switch je tussen 2 keyboard language inputs. Dan kan het inderdaad kloppen dat toetsen opeens anders zijn.Psyonara schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:29:
Hebben jullie daar ook last van dat het keyboard naar NL om springt ingame. Weet iemand waar dat aan ligt.
Als ik tab in word of andere programma's heb ik er geen last van maar terug in Overwatch dan kan ik de juiste tekens niet meer krijgen.
Meeste mensen hebben een international keyboard indeling maar omdat ze een nederlandse windows gebruiken krijg je de nederlandse indeling er ook bij. Als je die dan perongeluk kiest zitten sommige tekens ergens anders. Wil je daar helemaal vanaf gewoon zorgen dat je alleen nog de juiste indeling in je lijst heb staan en de andere dus weggooien. Kun je ook niet meer perongeluk switchen.
misschien is ze wel Bi.. prima tochSplitinfinitive schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:07:
Jongens jongens
Wat een shit storm op de forums van blizzard door de nieuwe comic. Zo obsessed door thet feit dat tracer lesbisch ia dat er maar weinig discussie is over de kleine bits lore die ze geteast hebben
Ondanks dat nu het halve internet loopt te klagen, iedereen heeft de comic dus wel gelezen!
http://i.imgur.com/cnAUObm.jpg
[ Voor 15% gewijzigd door yinx84 op 21-12-2016 09:34 ]
Herkenbaar, gelukkig niet al teveel verloren, 90% van de games gisteren bestonden uit Attack Torbs en Bastion , Hanzo's en vooral Widowmakers die er echt totaal niets van bakken. Een goede Widow zal best wel wat bijdragen maar ik heb echt het gevoel met een man minder te spelen. Wel zelfbeheersing gehad en gewoon gestopt om een dikke losingstreak te voorkomen en lekker een beetje gekloot in Free for All.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:32:
Nou dacht vanavond de solo hel maar te omzeilen, maar in een 4 stack continu torb en hanzo als de andere 2 picks en met een 5 stack gaat de 6e meteen widow en speelt daar niets mee klaar. Ik weet het niet hoor maar volgens mij is afgelopen vrijdag met het matchmaking systeem geknoeid ofzo, zo voelt het iig wel.
Net ook weer een Rein die op Numbani defense gewoon volop de enemy spawn in charged is er soms een gratis spelen event aan de gaan ofzo?
Vind ik ook ia gewoon geinig hoe mensen zich druk kunnen maken over zo iets triviaals
Torbjorn heeft wel echt de molten core losgelaten XD wat een konijn
Waar ik mij dan weer enorm kwaad om kan maken is het feit dat d.va een elf costuum aan heeft in de comic en deze niet ingame zit
Lel. Vind mercy wel echt oud uitzien of dat ligt gewoon aan de artstyle
Ze is 37-38Splitinfinitive schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:15:
Lel. Vind mercy wel echt oud uitzien of dat ligt gewoon aan de artstyle
Maar de tekenstijl is een beetje afwijkend van de officiele art en dat is wel een beetje jammer. Bijv. Pharah had ik niet eens herkend totdat ik haar tattoo zag.
Het is left ctrl-shiftyrosma schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:52:
[...]
Ik weet zelf niet meer precies welke toets combinatie het is, maar volgens mij was het left-alt shift. daarmee switch je tussen 2 keyboard language inputs. Dan kan het inderdaad kloppen dat toetsen opeens anders zijn.
Meeste mensen hebben een international keyboard indeling maar omdat ze een nederlandse windows gebruiken krijg je de nederlandse indeling er ook bij. Als je die dan perongeluk kiest zitten sommige tekens ergens anders. Wil je daar helemaal vanaf gewoon zorgen dat je alleen nog de juiste indeling in je lijst heb staan en de andere dus weggooien. Kun je ook niet meer perongeluk switchen.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Oh ik wist dat ze al bijna 40 is alleen Ziet ze er jonger uit (Vichi goed geïnvesteerd in R&D volgens mijBlackMage schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:23:
[...]
Ze is 37-38
Maar de tekenstijl is een beetje afwijkend van de officiele art en dat is wel een beetje jammer. Bijv. Pharah had ik niet eens herkend totdat ik haar tattoo zag.
voor de mensen die competitive willen spelen, (brons heb ik

speel vaak met Symmetra, D.V.A., Genji, Tracer en Pharrah.
Stuur gerust een uitnodiging ingame !
Adios!
[ Voor 13% gewijzigd door endechaos op 21-12-2016 18:09 ]
4 gewonnen en 1x verloren.
2x play of the game
Ik speel maar 2 a 3 games en dan stop ik, anders ga ik weer salty worden en daar heb ik geen zin meer in
[ Voor 32% gewijzigd door Pykow op 21-12-2016 19:53 ]
heb je toegevoegd! ik speel zelf dit seizoen in silver, tussen 1700 en 1900. zou leuk zijn om met nog een paar tweakers te spelen. mijn psn is qeqe86endechaos schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:08:
Aloha,
voor de mensen die competitive willen spelen, (brons heb ik![]()
) voeg maar toe bij behoefte endechaos (ps4).
speel vaak met Symmetra, D.V.A., Genji, Tracer en Pharrah.
Stuur gerust een uitnodiging ingame !
Adios!
Symmetra is wel erg sterk geworden. Genji en Soldier close up schakel ik in de meeste gevallen wel uit. Tanks kun je van achteren ook wel aanpakken op full charge. Sentries zijn veel sneller te plaatsen en nu en die barrier is af en toe wel handig. Ik speel veel Symm en Torb en ze zijn beide echt heel sterk op defense. Vroeger kreeg ik ook standaard de NO TORB of NO SYMM reactie in het begin van de game maar tegenwoordig niet meer.Ambition88 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:18:
[...]
Facts don't care about your feelings
Idem met bastion. Je moet gewoon een beetje goed ermee overweg kunnen.
Voor de aanval/dps is Junkrat toch mijn favoriet.. soms zit je in een goede flow en dan doe je gewoon heel veel damage..
bastion is gewoon de mercy onder DPS en shined pas echt als hij ook protection krijgt. Als je team weet wat het doet. Dan bedoel ik niet mercy+reinhardt op de choke, dat werkt ook wel maar 2k hp van het shield en dan moet je weer verkassen.Lasteraar schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:43:
Die zijn beide absoluut goed.
Idem met bastion. Je moet gewoon een beetje goed ermee overweg kunnen.
Voor de aanval/dps is Junkrat toch mijn favoriet.. soms zit je in een goede flow en dan doe je gewoon heel veel damage..
verder zijn de meeste bastions vrij voorspelbaar ze zitten op een plek met veel overzicht wat fijn is maar ook tegen hen werkt. wel kom ik steeds vaker bastions tegen die stoppen met schieten als ze genji zien aankomen. Is wel leuk om dan in een keer van boven uit te laten vallen ofzo dan gaat het goed
meestal als ik zelf bastion speel jump ik ook een beetje van hoge punten naar sentry mode meestal neem ik dan toch 2 a 3 kills mee voordat ik zelf dood ben.
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20752647034Splitinfinitive schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:07:
Jongens jongens
3400 haat/liefde replies. Heeft best wat indruk gemaakt geloof ik
Ik snal de drukte erom niet echt maar was gelukkig maar een dag de nerf genji hanzo draadjes beginnen weer terug te komenFurinax schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:41:
[...]
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20752647034
Gelukkig heeft rusland de nieuwe Overwatch Comic geblokkeerd.Furinax schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:41:
[...]
https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20752647034
Want pfoe 2 vrouwen of 2 mannen die het met elkaar doen is verkeerd.
Waarom bannen wij niet gewoon de russen van heel Overwatch
Gemiddelde Russische speler is een verslechtering van de game.
Of moeten we Zarya en Volkaya industrie hernoemen/aanpassen.
Ik ben benieuw welke score ik dit seizoen ga halen na mijn placements.
Tot dus ver 4x gewonnen en 1x verloren, nog 1 winst te pakken en dan ben ik tevreden
toch zal ik niet verbaast zijn, als ik gewoon op Silver uit kom, omdat heel veel spelers veelste laag ingeschaald worden.
Gisteren was een Reinhardt boos op mij (ik was Soldier)
Ik schoot steeds zijn schild stuk en bleef of mid-range afstanden staan om echt iedereen schade toe te brengen.
Mijn team was verbaast over mijn speelstijl, want blijkbaar deed ik met 15.000 damage hele goede zaken voor het team en was ik meer een teamplayer dan een solo carrier (zoals ze dat beschreven in de chat)
[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 22-12-2016 10:23 ]
Lori#21903
Ik zal a.s. week eens mijn placement matches gaan doen. Kijken of ik op Master uitkom deze seasonNanette schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:47:
Zijn er ook mensen op Master die samen competitive willen spelen? Speel vaak alleen en vind het leuker met 2.
Lori#21903
Ja doe dat eens sloompieBloodhoundje schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:53:
[...]
Ik zal a.s. week eens mijn placement matches gaan doen. Kijken of ik op Master uitkom deze season. (lol btw @ die 3v3 matches gister
)
Dit topic is gesloten.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.