Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 10:42
Lasteraar schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:56:
[...]

Vanochtend even ingelogd... nope, helaas :-)
Kan me heugen dat het Halloween event op het einde van Dinsdag middag begon en anders ergens in de avond. Weet wel dat het voor Woensdag is begonnen.

Of dat nu weer het geval is denk ik even afwachten.

En anders start het morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3F
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-09 22:48

D3F

Spud82 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:48:
Poeehhh valt nog niet mee om uit het diepe dal te klimmen, op de Ps4. Na vorig seizoen een beetje rond de 2000 SR geschommeld te hebben (en het op een gegeven moment weken niet meer gespeeld te hebben), blijf ik nu in S3 ergens rond de 1200 hangen. Speel veel solo (omdat de meesten in mijn lijst veel hoger zijn) en af en toe met 1 iemand erbij.

Tuurlijk verlies je soms wel eens terecht na een spannende/leuke pot, maar er zitten toch ook wel echt teveel klotepotten tussen. Leavers, of ineens teams die 10 klassen beter lijken en de klus in een paar seconden geklaard hebben. En natuurlijk heel veel onnozele teamgenoten. Maar goed daar hoor ik blijkbaar in thuis :)
Wat ik vooral heel erg mis is dat mensen Voicechat niet gebruiken op console (ps4). Vaak probeer ik het team te coordineren maar niemand lijkt te luisteren of heeft voicechat uitgeschakeld staan. Ook op elkaar wachten of switchen naar een hero zit er niet in; gewoon als Rambo headfirst combat in duiken zie ik regelmatig gebeuren.

Heb zojuist mijn naam tussen de lijst gezet voor PS4 (pm als iemand interesse heeft om samen te spelen). Momenteel speel ik samen met een vriend, maar we kunnen nog wel een paar mensen gebruiken (NL of EN). M'n rating zit rond de 1.800.

Edit: waarschijnlijk beginnen vanavond tussen 18:00 en 23:00 de winter-events!
Overwatch’s Winter Event will be coming Dec. 13 and should hit servers around 12 to 5 p.m. EST.
Bron.

[ Voor 10% gewijzigd door D3F op 13-12-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou dus betekenen dat het hier om 9-10 uur savonds is ofzo?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:33
D3F schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:25:
[...]

Wat ik vooral heel erg mis is dat mensen Voicechat niet gebruiken op console (ps4). Vaak probeer ik het team te coordineren maar niemand lijkt te luisteren of heeft voicechat uitgeschakeld staan. Ook op elkaar wachten of switchen naar een hero zit er niet in; gewoon als Rambo headfirst combat in duiken zie ik regelmatig gebeuren.

Heb zojuist mijn naam tussen de lijst gezet voor PS4 (pm als iemand interesse heeft om samen te spelen). Momenteel speel ik samen met een vriend, maar we kunnen nog wel een paar mensen gebruiken (NL of EN). M'n rating zit rond de 1.800.

Edit: waarschijnlijk beginnen vanavond tussen 18:00 en 23:00 de winter-events!

[...]

Bron.
Ha nee voice chat en mensen coördineren op de PS4 kun je solo vergeten inderdaad. Maar wat je zegt: al zouden mensen alleen maar op elkaar wachten, enigszins gegroepeerd blijven spelen en waar nodig switchen van hero (of vanaf het begin zorgen voor de juiste balans in het team), dan zou het al heel veel schelen. Zelfs zonder voice chat wordt het dan toch leuker. Ik begrijp die mensen die zo spelen ook niet echt: wat is daar nou leuk aan om het zo aan te pakken in Overwatch, op de Rambo-way die jij omschrijft?!

Ik zal je toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 15:29
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:36:
Dat zou dus betekenen dat het hier om 9-10 uur savonds is ofzo?
ik gok dat we het tegelijk krijgen met (westcoast) US, de maintenance daar is doorgaans van (ongeveer) 7 tot 9 in de ochtend, dat zou hier dan 4-6 in de middag zijn?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Laatst online: 23:38
Puc van S. schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:15:
[...]

ik gok dat we het tegelijk krijgen met (westcoast) US, de maintenance daar is doorgaans van (ongeveer) 7 tot 9 in de ochtend, dat zou hier dan 4-6 in de middag zijn?
Volgens mij is elke update rond een uur of 7/8. Denk niet dat het nu anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
D3F schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:25:
[...]

[...]

Bron.
Mijn voicechat ervaringen waren tot op heden niet zo top aangezien het vaak echt jonge kids waren en/of bijna geen engels spraken. En om eerlijk te zijn heb ik geen zin in domme discussies met 11 jarige kiddos' na een lange werkdag ;)

Ik speel wel regelmatig met Spud en we wilden sowieso wel eens met een paar luitjes voicechat een paar games spelen. Add me maar als je wilt : NeonBlack74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Nou naar mijn ervaring luisteren kinderen tenminste en zijn juist de irritantste de oudere gasten die denken dat ze stoer zijn :')

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:11
YoshiBignose schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:08:
Nou naar mijn ervaring luisteren kinderen tenminste en zijn juist de irritantste de oudere gasten die denken dat ze stoer zijn :')
nou hoe vaak ik wel in in voice chat duidelijk iemand hoor die ongeveer net zijn baard in de keel krijgt die denkt dat ie alles. en dan vooral de tekst: I have gold in damage, you all suck!

maar tjsa, dat is niet alleen gelimiteerd aan de jonkies of de oudere. verwacht dat in alle groepen wel een deel zo is............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Spud82 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:48:
Poeehhh valt nog niet mee om uit het diepe dal te klimmen, op de Ps4. [..] Speel veel solo (omdat de meesten in mijn lijst veel hoger zijn) en af en toe met 1 iemand erbij.
Drie tips dingen die je kunt (zou moeten) doen:

1- veel trainen op je aim skills en voor een goede solo hero gaan die zichzelf kan healen en impact kan maken op de game en voor je team zoals Roadhog, Soldier, Mei en Zenyatta.

2- ALTIJD voicecomm gebruiken als je dat nog niet deed. Ik heb er een gewoonte van gemaakt om in competitive altijd met voice te begroeten. Meestal wordt dan wel duidelijk hoe spraakzaam je teamgenoten zijn. Een team dat samenwerkt met voice is gewoon in het voordeel, maar soms moet iemand de eerste stap zetten.

3- Bouw een friends list van goede en aardige spelers rond jouw niveau. Zorg dat er 's avonds minstens 10-20 online zijn zodat je keuze hebt om met iemand samen te spelen. Veel leuker en hogere winkans.

Ik speel sinds een tijdje met een redelijk vaste groep van 4-6 spelers via teamspeak en dan is Overwatch het leukst. Iedereen speelt ongeveer dezelfde rol (ik support in S3) en dan raak je steeds meer op elkaar ingespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Heb seizoen 3 alleen nog maar Zen gespeeld. Sws 1 van mijn favoriete heroes. Begin t potje ook altijd met n vriendelijk verzoek allen naar voice chat te gaan, meestal krijg ik gehoor van t hele team. Aangezien je als Zen bijna constant achter de frontlinie zit is ben je de juiste persoon imo voor t callen van shots, flanks ed. Je hebt t meeste overzicht en over het algemeen wordt er aardig op gereageerd. Kreeg gister zowaar n compliment, omdat ik n switch voorstelde die ons grotendeels de winst bracht.

Mbt pharah, discord erop houden zolang mogelijk, al wordt ze niet gekilled deinst ze iig vaak terug. Met zen kun je haar ook aardig uit de lucht halen. Heb mezelf aangeleerd op haar benen te blijven mikken, aangezien pharah vaakt dodged door haar zelf iets te laten vallen. Dit levert tot mijn verbazing vaak headshots op. Het is geen garantie, maar heeft t voor mij iig n stuk draaglijker gemaakt me tegen haar te verdedigen als de hitscan haar ff niet focused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
CrapperDeCrap schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:39:
<knip>

Mbt pharah, discord erop houden zolang mogelijk, al wordt ze niet gekilled deinst ze iig vaak terug. Met zen kun je haar ook aardig uit de lucht halen. Heb mezelf aangeleerd op haar benen te blijven mikken, aangezien pharah vaakt dodged door haar zelf iets te laten vallen. Dit levert tot mijn verbazing vaak headshots op. Het is geen garantie, maar heeft t voor mij iig n stuk draaglijker gemaakt me tegen haar te verdedigen als de hitscan haar ff niet focused.
dat op haar benen schieten is een goede! ook als soldier kan dat handig zijn om daar te beginnen met schieten. ondanks dat soldier uiteraard hitscan is, is een headshot schieten op die afstanden vaak toch meer een uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Ja dat is een zeker een uitdaging, maar simpele foefjes kunnen het vaak ietwat minder moeilijk maken. Scheelt dat Zen z'n orb nogal een groot projectile is en dat "ping" headshot geluidje klinkt altijd machtig fijn in de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 18:33

Aws

PS4 rating met random teams advies gevraagd:
In S2 heb ik 8/10 placement matches gespeeld en kreeg een rating van 2.5K. De seizoen met randoms gespeeld en rond 2.5k-2.7k gebleven.
In S3 heb ik 6/10 placement matches gespeeld en beland op 1.5K rating. Het is moeilijk om veel hoger te komen met randoms i.v.m. team disconnects etc.. Any tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Morphs schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:24:
[...]

Drie tips dingen die je kunt (zou moeten) doen:

1- veel trainen op je aim skills en voor een goede solo hero gaan die zichzelf kan healen en impact kan maken op de game en voor je team zoals Roadhog, Soldier, Mei en Zenyatta.

2- ALTIJD voicecomm gebruiken als je dat nog niet deed. Ik heb er een gewoonte van gemaakt om in competitive altijd met voice te begroeten. Meestal wordt dan wel duidelijk hoe spraakzaam je teamgenoten zijn. Een team dat samenwerkt met voice is gewoon in het voordeel, maar soms moet iemand de eerste stap zetten.

3- Bouw een friends list van goede en aardige spelers rond jouw niveau. Zorg dat er 's avonds minstens 10-20 online zijn zodat je keuze hebt om met iemand samen te spelen. Veel leuker en hogere winkans.

Ik speel sinds een tijdje met een redelijk vaste groep van 4-6 spelers via teamspeak en dan is Overwatch het leukst. Iedereen speelt ongeveer dezelfde rol (ik support in S3) en dan raak je steeds meer op elkaar ingespeeld.
Thanks voor de tips. Ik besef me ook zeker wel dat ik bepaald geen pro ben en dat met name mijn aiming skills (inderdaad) wel beter zouden kunnen. Hoe zit het trouwens met de aiming techniek, ik zag ineens 2 opties in het menu op Ps4? Welke is het beste, anyone? Ik speel al wel vaak Roadhog, maar zou nog wel meer van doorslaggevend belang kunnen zijn.

Voicecommunicatie probeer ik wel eens, maar lijkt 8 van de 10 keer niet veel zin te hebben op de PS4.

Moet ook inderdaad eens wat mensen toevoegen na een potje ofzo. In seizoen 1 speelde ik nog wel samen met een min of meer vast groepje, dat was wel leuk. Maar goed, de helft is gestopt en bij anderen kan ik inmiddels niet meer aanhaken gezien mijn SR. Ik heb het ook te lang laten liggen tussendoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Pfff, duurt lang :D

[ Voor 7% gewijzigd door Sinus_rhythm op 13-12-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Afbeeldingslocatie: https://truth.bahamut.com.tw/s01/201612/29c35f88789d10fa802d8b0c0338e76c.JPG

inderdaad, kennelijk een nieuwe Mei skin ;)

Het is Kerstmeis!

En de patch is aan het downloaden ^^

[ Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 13-12-2016 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Puc van S. schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 19:49:
[afbeelding]

inderdaad, kennelijk een nieuwe Mei skin ;)

Het is Kerstmeis!
En vertaald staat daar ongeveer:
Overwatch Brawl all new game mode
Mei's Snow fight
Shoot in your face

En de patch is live! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Sinus_rhythm op 13-12-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch binnen

Mei skin valt heel erg tegen imho
Torbjorn is echt super vet.
Tracer heeft ook weer een skin..... heeft er te veel.
pharah lucio en reaper vind ik ook wel leuk :P

de meeste hero's hebben wel een skin of wat anders tofs volgens mij. zit wel genoeg tofs tussen
denk dat ik de dikste nog wel winston vind.. nu die nieuwe game mode maar ff proberen

de Symmetra highlight intro is ook super vet imo

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 13-12-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Zitten wel wat leuke tussen. Maar ook een paar ' mweh's'
Maar nieuwe skins, altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

update gaat niet al te vlot, moet even kijken of er wat leuks bijzit voor mercy anders spelen we gewoon de event...

we zien zo wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Gratis winterlootbox; Legendary artic Zarya en rare (?) winter emote voor mcree. Happy already. :)

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 13-12-2016 20:31 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:31:
Gratis winterlootbox; Legendary artic Zarya en rare (?) winter emote voor mcree. Happy already. :)
ik 1 winter spray... rest non winter dingen XD

Halloween all over again

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 13-12-2016 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

The Chosen One schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:31:
loterij ticket kopen! XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:32:
[...]

ik 1 winter spray... rest non winter dingen XD

Halloween all over again
Player icon >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Mercy mistletoe ik ben denk ik al klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 14:17

dawofl

?

meh dva victory pose en standaard meuk :p

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Voor de geinteresseerde: alle skins

moet overigens wel zeggen dat ik de 6v6 Mei een beetje tegenvallen vind :( maar wellicht omdat ik gewoon steeds geoneshot word en zelf niets kan raken >.<

Overigens bevat deze patch nu ook de nieuwe Symettra!

[ Voor 63% gewijzigd door Puc van S. op 13-12-2016 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LAaF9IP.jpg

zit volgens mij al op de helft van alle skins XD

[ Voor 34% gewijzigd door Splitinfinitive op 13-12-2016 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blij dat ik de arcade games niet had gedaan vanmiddag... je krijgt daar ook winter boxes voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

hmm zou geen ranked spele.... trollende symetra "want die is nu goed" en server crash waardoor nu vast op rejoin game (waar ik niet op kan klikken) yay update :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 17-09 21:25
Volgens mij zitten er meerdere mensen vast en kunnen geen games joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

nou ik moet alleen nog de reaper skin en wat emotes/intros

valt mee qua content tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
dawofl schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:48:
hmm zou geen ranked spele.... trollende symetra "want die is nu goed" en server crash waardoor nu vast op rejoin game (waar ik niet op kan klikken) yay update :S
Was dat op Hollywood? Want ik had net exact hetzelfde scenario. Disconnected... iedereen rejoined behalve één iemand in het andere team. Free win dus zo. Daarvoor aan het ergeren aan een trollende Symmetra in ons team.

Ik ga in ieder geval geen competitive meer spelen. Dit keer geluk gehad, maar ga het niet nog een keer riskeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Splitinfinitive schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:00:
nou ik moet alleen nog de reaper skin en wat emotes/intros

valt mee qua content tbh
Hoeveel kistjes heb je gekocht?1

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

yinx84 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:08:
[...]

Was dat op Hollywood? Want ik had net exact hetzelfde scenario. Disconnected... iedereen rejoined behalve één iemand in het andere team. Free win dus zo. Daarvoor aan het ergeren aan een trollende Symmetra in ons team.

Ik ga in ieder geval geen competitive meer spelen. Dit keer geluk gehad, maar ga het niet nog een keer riskeren :)
haha zou zomaar kunnen dat we in hetzelfde team zaten :D heb nu 2 potjes gedaan ....1x gewonnen omdat ieder weg ging in andere team en 1x verloren met mega trolls.... denk dat ik niet te veel ga spelen het is total troll time xD

[ Voor 14% gewijzigd door dawofl op 13-12-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

hmr schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:15:
[...]

Hoeveel kistjes heb je gekocht?1
oh een paar maar. (60 piek) :+

nu alleen nog de zarya emote XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
dawofl schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:15:
[...]

haha zou zomaar kunnen dat we in hetzelfde team zaten :D heb nu 2 potjes gedaan ....1x gewonnen omdat ieder weg ging in andere team en 1x verloren met mega trolls.... denk dat ik niet te veel ga spelen het is total troll time xD
Ik zie je inderdaad in m'n Recent Players list staan. Grappig :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Cke6O2I.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat een ongeluk heb ik .. 6 lootboxes inmiddels open en alleen maar een mcree skin en allemaal sprays en een victory pose.

Maargoed we spelen gewoon lekker door tot het einde van het even begin januari. en dan wat ik dan nog moet koop ik wel :P heb nu in ieder geval al 8000 coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
20 euro besteed aan de lootboxes maar alleen maar de Tracer skin (en wat kleiner spul)

Dan maar hersenloos grinden voor de rest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Nieuwe symm is best tof om te spelen. Samen met Monkey achter die barrier en wanneer die kapot is, Monkey barrier, that aim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Widow Highlight intro :9~ Mcree legendary skin is ook erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Pfoeh wat een vette skins, vooral die van Torbjorn en Winston! Die van Winston MOET ik gewoon hebben, dus ik hoop dat ik geluk heb met m'n lootboxen de komende 2 weken. En anders heb ik gelukkig nog genoeg gold om hem te kopen! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
Morphs schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 23:59:
Widow Highlight intro :9~ Mcree legendary skin is ook erg vet.
Net gekregen :)

Ook de Pharrah skin.

De rest moet nog :)

Mei skin vind ik wat tegen vallen voor 3k.
Mijn Overwatch Xmass Wishlist.

Skins
Winston, Reaper, Zarya, Zenyatta, Tracer, Roadhog, Sombra en okay... toch Mei.

Mei Emote en Zarya's Emote is Brilliant :) En Mercy's Vicory Pose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:39
31 boxes inmiddels geopend: 4x legendary: waarvan 2x zarya emote, dva en reaper niet-winter skins

Pharah en mccree skin. Wat icons, sprays, voicelines. En 3 victory poses

Gelukkig 7000 munten en winston, reaper, roadhog en lucio gekocht.

Vooral het aantal skins wat ik kreeg was erg teleurstellend (2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
VySio schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:57:
31 boxes inmiddels geopend: 4x legendary: waarvan 2x zarya emote, dva en reaper niet-winter skins

Pharah en mccree skin. Wat icons, sprays, voicelines. En 3 victory poses

Gelukkig 7000 munten en winston, reaper, roadhog en lucio gekocht.

Vooral het aantal skins wat ik kreeg was erg teleurstellend (2)
Kon je dat beter niet tegen het einde kopen? Straks krijg je ze als nog als unlocks uit boxes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Yeti is ook cool :-)
Alleen vind ik de season-game niet zo bijzonder. Halloween was veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

De Mei skin valt enorm tegen, ook al is de animatie van t veranderen in een kerstman wel leuk maar niet voor 3000.

Voor Zarya kan Blizzard maar geen goede skins maken, nu is het bijna gelijk aan de Dawn skin alleen een andere kleur gun... voor de prijs van 750 wel ok.

De Torbjorn en de Roadhog skins zijn wel heel erg tof gemaakt, met veel details.

Lucio had ik leuk gevonden zonder muts, want hij heeft ook niet echt toffe skins.

Tracer is wel leuk.

Winston is ook wel tof, alleen waarom nog steeds een bril op?

ach ja

This is the Way.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasteraar
Anders ziet ie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Die optie 'stay as team' na een pot is wel prima! Gisteren eindelijk eens flink geklommen daardoor :)

[ Voor 35% gewijzigd door Spud82 op 14-12-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Spud82 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:52:
Die optie 'stay as team' na een pot is wel prima! Gisteren eindelijk eens flink geklommen daardoor :)
Goed bezig d:)b , ik heb besloten om comp gewoon NOOIT meer solo te spelen., gisteren weer de fout gemaakt en ik wist niet eens dat ik zo tilted kon worden van een videogame haha gewoon not funny. Die SnowBrawl nog even geprobeerd, ik vond er echt niets aan helaas, de Junkenstein Brawl was een stuk beter.

[ Voor 11% gewijzigd door Vildhjarta op 14-12-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
NoTimeRemains schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:11:
Winston is ook wel tof, alleen waarom nog steeds een bril op?
Zijn bril zorgt ervoor dat ie kalm blijft ;) Zonder bril zal hij altijd in zn ultimate zitten :P

Ik vind deze skin serie wel leuk :)

- Torb is gewoon awesome, maar ben benieuwd of zn turret ook anders is nu.
- Mei is vrij saai voor een legendary inderdaad. Daar had wel wat meer effort in gemogen of gewoon een epic van maken.
- Roadhog vind ik geweldig zo, en dat voor slechts een epic skin :D
- Lucio's skin vind ik maar niks, maar als hij kerstmuziek uit zn gun speelt dan verander ik mijn mening :P
- Tracer's skin is leuk bedacht, irritant kerstelfje :P Dit is ook de eerste (en tot dusfer enige) skin die ik kreeg. Jammer dat ik niks kan met Tracer :+
- Reaper en Pharah ijs skins leuk :)
- Zenyatta :D :D wat leuk bedacht ook. Typisch Blizzard.

De andere goodies vallen me een beetje tegen. De voicelines enzo.

Ook blij met de Symmetra changes zo. Al voel ik me krachtiger dan ik ben merk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:26
BlackMage schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:06:
[...]

Zijn bril zorgt ervoor dat ie kalm blijft ;) Zonder bril zal hij altijd in zn ultimate zitten :P

Ik vind deze skin serie wel leuk :)

- Torb is gewoon awesome, maar ben benieuwd of zn turret ook anders is nu.
- Mei is vrij saai voor een legendary inderdaad. Daar had wel wat meer effort in gemogen of gewoon een epic van maken.
- Roadhog vind ik geweldig zo, en dat voor slechts een epic skin :D
- Lucio's skin vind ik maar niks, maar als hij kerstmuziek uit zn gun speelt dan verander ik mijn mening :P
- Tracer's skin is leuk bedacht, irritant kerstelfje :P Dit is ook de eerste (en tot dusfer enige) skin die ik kreeg. Jammer dat ik niks kan met Tracer :+
- Reaper en Pharah ijs skins leuk :)
- Zenyatta :D :D wat leuk bedacht ook. Typisch Blizzard.

De andere goodies vallen me een beetje tegen. De voicelines enzo.

Ook blij met de Symmetra changes zo. Al voel ik me krachtiger dan ik ben merk ik wel.
Torb is de meest awesome skin in mijn ogen. Zijn turret is ook anders. Rudolph the red nosed turret om precies te zijn >:), zie onderstaande artwork als voorproefje :9 .
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B5pVfYkCAAAVpm8.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Vind het toch altijd bijzonder hoeveel mensen (grof) geld uitgeven voor skins :P In TF2 wilde ik wel eens een gokje wagen... daar had je hoedjes met soms hele zeldzame effecten. Daar was je écht uniek mee, i.p.v. diezelde Junkenstein of Witch Mercy die ik vaker wel dan niet zie. Daar kon je dan ook op de Steam Marketplace honderden echte euro's voor krijgen. In Overwatch is de waarde van skins echt 0,0... niet echt een goede investering. Dat gezegd hebbende ben ik blij dat er niet zo'n systeem in OW zit... en ik ben blij dat andere mensen er graag voor willen betalen, want hoe meer Blizz er aan verdient, hoe langer/beter de support gaat zijn. Indirect profiteer ik er dus van mee :)

Moet toch wel zeggen dat de meeste skins nou niet echt tactisch zijn. Neem die van Reaper of Pharah... dat zijn felblauwe targets. Het hoofd is goed te vinden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb voor 20 euro skins gekocht dit keer. Bij halloween ook.

Dat doe ik deels omdat ik dan wat meer kans heb op de leuke goodies, maar ook inderdaad om Blizzard aan te moedigen om nieuw spul te blijven maken en geen giftig businessmodel te introduceren.

Ik hanteer de bekende "1 euro per uur gameplay" (als in, als ik 50 uur plezier heb voor iets wat mij 50 euro kostte, dan ben ik dik tevreden). Zelfs met mijn (voor mijn doen, ooit 1x een dlc pack van 8 euro gekocht) ongekend hoge uitgaven aan de lootboxes heb ik meer dan 3x zoveel uren erin zitten als euro's uitgegeven dus hoef het niet echt te verantwoorden aan mezelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Spud82 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:52:
Gisteren in QP ook gebruikt. Niet dat je zonder voice chat er veel aan hebt op de XBO maar er zat een goede healer in de groep en die 20% extra XP is ook best fijn. Al snap ik nog steeds niet waarom Blizzard bij elke game voor samenspelen zo nodig extra XP moet geven.

Ik hoop de komende weken de nodige skins te verzamelen en bewaar mijn gold voor de laatste dag. Torbjörn ziet er leuk uit maar na kerst gebruik je het niet meer, daar geef ik niets aan uit. En nadeel van Torbjörn vind ik dat de turret zo makkelijk uit te schakelen is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Lekker Ventje schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:38:
[...]
Ik hoop de komende weken de nodige skins te verzamelen en bewaar mijn gold voor de laatste dag. Torbjörn ziet er leuk uit maar na kerst gebruik je het niet meer, daar geef ik niets aan uit. En nadeel van Torbjörn vind ik dat de turret zo makkelijk uit te schakelen is.
Ow de turret is alleen makkelijk uit te schakelen als die Torbjorn in jou team zit.. Als de Torbjorn in het andere team lijkt die turret wel onverwoestbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
50 lootboxen geopend
2x zenyatta butcracker
7x Zarya legendary emote
4x duplicate legendarys (non christmas)
3x jingle (tracer legendary)
2x legendary money

Dus heb nog geen Winston en torBjörn.
Maar damn 7x dezelfde legendary emote is echt belachelijk eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VYwpCFM.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 14-12-2016 11:23 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Vildhjarta schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:00:
[...]

Goed bezig d:)b , ik heb besloten om comp gewoon NOOIT meer solo te spelen., gisteren weer de fout gemaakt en ik wist niet eens dat ik zo tilted kon worden van een videogame haha gewoon not funny. Die SnowBrawl nog even geprobeerd, ik vond er echt niets aan helaas, de Junkenstein Brawl was een stuk beter.
Goede beslissing. Moet je niet willen inderdaad. Komt goed man, we gaan sowieso over de 2000 heen dit seizoen. Die valse start moeten we van ons afspelen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:03
Pykow schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:23:
50 lootboxen geopend
2x zenyatta butcracker
7x Zarya legendary emote
4x duplicate legendarys (non christmas)
3x jingle (tracer legendary)
2x legendary money

Dus heb nog geen Winston en torBjörn.
Maar damn 7x dezelfde legendary emote is echt belachelijk eigenlijk.

[afbeelding]
Daar hoort dit verplichte plaatje bij!

Afbeeldingslocatie: https://www.random.org/analysis/dilbert.jpg

Ik kan je imgur pic niet zien op het werk dus als dit dubbel is my bad :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
BlackMage schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:38:
Ik heb voor 20 euro skins gekocht dit keer. Bij halloween ook.

Dat doe ik deels omdat ik dan wat meer kans heb op de leuke goodies, maar ook inderdaad om Blizzard aan te moedigen om nieuw spul te blijven maken en geen giftig businessmodel te introduceren.

Ik hanteer de bekende "1 euro per uur gameplay" (als in, als ik 50 uur plezier heb voor iets wat mij 50 euro kostte, dan ben ik dik tevreden). Zelfs met mijn (voor mijn doen, ooit 1x een dlc pack van 8 euro gekocht) ongekend hoge uitgaven aan de lootboxes heb ik meer dan 3x zoveel uren erin zitten als euro's uitgegeven dus hoef het niet echt te verantwoorden aan mezelf :P
Ik ben iemand die veel geld uit kan geven aan kleine dingen, maar altijd in mijn hoofd een rekensom maak of ik het kan maken, soms denk ik ook. WAAROM !!! dat geld kan je ook anders uitgeven. maar dan toch doe ik het nog.
Zo heb ik ook Nintendo Amiibo verzameling (bij elkaar 800 euro waard en in 1,5 jaar gespaard)
Kocht ik pokemonkaarten voor de fun en koop games waar ik eigenlijk geen tijd voor heb.

Tijdens de release heb ik 50 boxes gekocht.
in juni had ik mijn verjaardag en heb ik denk ik 75 lootboxes gekocht (Ik speelde alleen maar Overwatch en had geen tijd voor andere games) voornamelijk door giftcards van vrienden en familie
Tijdens de summer games ook 50 boxes gekocht
Halloween was ik na 25 boxes al klaar (ik heb alleen junkrat gemist)
Christmas heb ik nu ook weer 50 boxes gekocht.

Tussendoor heb ik ook wel eens 11 boxes gekocht, puur omdat ik een item wilde hebben die ik nog niet had op dat moment.

Dus een 1 euro per uur is mij nog niet gelukt in overwatch ;)
ik denk dat ik er 150 uur in heb zitten en ongeveer 250/300 euro in heb gestopt (inclusief game)

Meeste geld heb ik uitgegeven in Team Fortress 2, maar ik heb ook veel terug gekregen zoals steam games.
Ik heb een keer al mijn transacties onder elkaar gezet en kwam rond de 1000 euro in 2 jaar tijd ;)
Nu moet ik wel zeggen dat ik er 4500 uur in heb zitten, dus ruim onder de 1 euro per uur zit en ik nu items heb die een marktwaarde van 80 euro per stuk hebben. Heel mijn backpack is bijna 1500 euro waard, dus nog eens winst gemaakt ook (in theorie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Spud82 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:26:
[...]

Goede beslissing. Moet je niet willen inderdaad. Komt goed man, we gaan sowieso over de 2000 heen dit seizoen. Die valse start moeten we van ons afspelen! :)
Hahah ja we gaan ervoor! Ik zat gisteravond echt schuimbekkend op de bank, dat is het dan ook weer niet waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Op einde van het event ga ik ook voor een paar euro lootboxes halen. Had dat al gedaan met Halloween en heb zo bijna alles al te pakken. Volgen jaar heb ik de rest vast en zeker ook binnen met kopen.
Nu ga ik even lekker levelen en comp spelen. Heb al bijna de master behaald (3458)
Vildhjarta schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:00:
[...]
Ik speel bijna alleen maar solo..op mijn elo merk ik dat mensen niet zo snel meer trollen of echt slechte moves maken.

[ Voor 49% gewijzigd door pvink op 14-12-2016 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Vildhjarta schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:17:
[...]

Hahah ja we gaan ervoor! Ik zat gisteravond echt schuimbekkend op de bank, dat is het dan ook weer niet waard ;)
Ik heb mijn placement matches nog niet gespeeld.
De slechte verhalen hielden mij een beetje tegen.
Nu zijn we al een tijdje verder en denk ik. fuck it we gaan gewoon kijken waar we eindigen.
Ik weet dat SR een drama is en dat het een niks zeggende nummer is.
Seizoen 1 was misschien nog wel het beste seizoen ;)

Mijn skill was 2700 (solo) vervolgens alleen maar bij slechte spelers gezeten en gezakt tot 2300.
Uiteindelijk tot 2505 gekomen.

Ik verwacht dit seizoen rond de 2000 te zitten, want ik hoor HEEL veel negatieve verhalen.

overwatch heeft nog wat problemen.
zoals roadhog hook die door muren gaan of hanzo random arrows.
dus heel serieus kun je overwatch niet nemen, tot dat ze dit eens fixen.
Maar met te veel heroes, krijg je gewoon een meer casual game.

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 14-12-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar heb jij dan niet zo iets van: ik kan beter wachten tot de laatste dag van winter event.. want misschien krijg je al veel door het spelen en de ingame verdiende lootboxes.

Dat is mijn gedachtegang in elk geval. en dan koop ik de overige dingen wel als k nog wat wil hebben bij het einde van het event.

Ik vind het niet erg of wat dan ook hoor :P heb er zelf alsnog ook 11 gekocht gisteren maar toch.

vervolgens triggerde ik hem alleen wel echt de pan uit want ik heb letterlijk met de 11 boxes gewoon al 6x duplicates gekregen van de winter :/ .. gewoon 2 keer player icon en 4 keer een spray. echt belachelijk imo.
Je hebt pas 5 dingen van winter gekregen ofzo en dan al daarna nog is duplicates.
Pykow schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:33:
[...]

.
Ik vrees dat roadhogs hook gewoon niet gefixt kan worden want dat als ze bijvoorbeel een manier verzinnen om dit te doen dat het dan bugged en bijvoorbeeld achter een kleine particle blijft hangen terwijl je daar wel doorheen getrokken had kunnen worden (Denk aan stoeprandje ofzo)

En Hanzo random arrows bedoel je de E skill neem ik aan? Zo random is het niet imo. ze ketsen gewoon in een vast patroon van de muur/grond af en afhankelijk van andere obstakels ketst het ook weer af.

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 14-12-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Ik zou me goed genaaid voelen iig! :P ik weiger nog verder echt geld te spenderen aan de game, hoe vermakelijk ik het ook vind. Nieuwe skins zijn tof, maar niet zó belangrijk ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

[...]

Nu zijn we al een tijdje verder en denk ik. fuck it we gaan gewoon kijken waar we eindigen.

Mijn skill was 2700 (solo) vervolgens alleen maar bij slechte spelers gezeten en gezakt tot 2300.

Ik verwacht dit seizoen rond de 2000 te zitten, want ik hoor HEEL veel negatieve verhalen.

Aantal heroes maakt het echt niet meer casual hoor. Kijk naar LoL zitten ook 100+ heroes in en wordt profesioneel gespeeld.

Call of duty welgeteld 1 type "hero" en is in mijn ogen verrektes casual

Die punten over hanzo en roadhog ben ik het gedeeltelijk mee eens.

Meestal rekent winston goed af met hanzo. Zelfs als hij Scatter arrow op je gebruikt

Tuurlijk hij instagibbed elke squishy. Maar dan is hij close range alle beetjes verdediging kwijt

Als je dan als winston ingaat kan hij vaak niks anders dan beetje stom bunnyhoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Oef leuke skins... heb ze van halloween alle maal gemist(overwatch media black out of gewoon geen tijd).
Moet je trouwens die skins uit crates vissen? Of zijn het ook challenges?
En als je nu level up gaat krijg je nog een lootcrate gratis? zoja zit ik goed als ik met wat mensen samen speel.
Nooit echt een level grind gedaan dus zit nog rond level 20 haha zou dus lekker simpel de crates kunnen verzamelen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Plainside schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:03:
Oef leuke skins... heb ze van halloween alle maal gemist(overwatch media black out of gewoon geen tijd).
Moet je trouwens die skins uit crates vissen? Of zijn het ook challenges?
En als je nu level up gaat krijg je nog een lootcrate gratis? zoja zit ik goed als ik met wat mensen samen speel.
Nooit echt een level grind gedaan dus zit nog rond level 20 haha zou dus lekker simpel de crates kunnen verzamelen lijkt mij.
Met level up krijg je een crate, tevens krijg je voor de eerste keer de 2 winterbrawls een crate. Daarnaast krijg je nog 3x per 3 gewonnen brawls een crate.

Overigens maakt je huidge level niet meer uit voor de snelheid om crates te farmen, ieder level kost evenveel XP tegenwoordig ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
[...]

Volgens mij ben je de game aan het downplayen om je eigen gebreken te verdoezelen. Het spel is in een goede staat nu, beter dan dat 't ooit geweest is.

Hoeveel speel je? Hoeveel doe je er aan om beter te worden? YouTube staat vol met analyses over positioning, VOD reviews, oefeningen om je aim aan te scherpen. Bezoek eens https://www.reddit.com/r/OverwatchUniversity/ of https://www.reddit.com/r/Competitiveoverwatch/. Je kan niet verwachten dat je met zo af en toe een potje een mooie SR krijgt voorgeschoteld.

Als je daar de tijd niet voor hebt of niet in wil steken, prima... maar dan hoor je ook gewoon op je rating thuis. Niks mis mee als je het als casual game wil benaderen, maar geef dan niet de game de schuld. De negatieve verhalen komen voornamelijk van mensen die met de nieuwe rank distribution lager zijn ingedeeld. Ik ken op bovengenoemde subreddits voldoende positieve verhalen van mensen die met de nieuwe distribution shinen omdat ze keihard werken om op te klimmen, in plaats van klagen over Hanzo en Roadhog hooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Puc van S. schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:05:
[...]

Met level up krijg je een crate, tevens krijg je voor de eerste keer de 2 winterbrawls een crate. Daarnaast krijg je nog 3x per 3 gewonnen brawls een crate.

Overigens maakt je huidge level niet meer uit voor de snelheid om crates te farmen, ieder level kost evenveel XP tegenwoordig ;)
Van de 3 brawls wist ik wel maar win ik toch niet.
Speel zelden maar het blijft een leuk spel.

Ohhh gelijk XP is fijn zal denk ik ook wat sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Tonymalony schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:46:
[...]

Ik zou me goed genaaid voelen iig! :P ik weiger nog verder echt geld te spenderen aan de game, hoe vermakelijk ik het ook vind. Nieuwe skins zijn tof, maar niet zó belangrijk ;D
De nieuwe skins zijn vooral voor de ander belangrijk, zelf zie je er geen hol van tijdens het spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plainside schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:10:
[...]

Van de 3 brawls wist ik wel maar win ik toch niet.
Speel zelden maar het blijft een leuk spel.

Ohhh gelijk XP is fijn zal denk ik ook wat sneller gaan.
nee juist langzamer :P

Eerst was het zo dat je level 1 tot 22 ofzo minder xp nodig had dan elk level van 22-100 en dan op 101 (level 1 met een ster onder je level) hoefde je weer maar weinig xp te halen tot 22 en dan weer van 22 tot 100 hetzelfde (22000 per level dacht ik)

nu hebben ze het zo gedaan dat je alleen de eerste keer 1-22 minder XP nodig hebt maar alle levels daarna tot en met 1800+ is allemaal zelfde aantal XP per level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:17:
[...]

nee juist langzamer :P

Eerst was het zo dat je level 1 tot 22 ofzo minder xp nodig had dan elk level van 22-100 en dan op 101 (level 1 met een ster onder je level) hoefde je weer maar weinig xp te halen tot 22 en dan weer van 22 tot 100 hetzelfde (22000 per level dacht ik)

nu hebben ze het zo gedaan dat je alleen de eerste keer 1-22 minder XP nodig hebt maar alle levels daarna tot en met 1800+ is allemaal zelfde aantal XP per level
Dan is het even uitvogelen hoe je het snelst XP binnen haalt.
Ben al wel lvl 22+ dus zit ook in het nieuwe pakket.
Dus welke gamemode buiten comp is het snels en levert het meest xp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plainside schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:20:
[...]

Dan is het even uitvogelen hoe je het snelst XP binnen haalt.
Ben al wel lvl 22+ dus zit ook in het nieuwe pakket.
Dus welke gamemode buiten comp is het snels en levert het meest xp :+
denk dat quickplay met een groep van 2 spelers of meer (vanwege de 20% bonus xp) het snelste gaat. want elke game is dan maar 1 ronden en wissel je niet ook nog is om van kant zeg maar. Je krijgt gewoon na elke ronde dan XP en best wat als je wint. gemiddeld is het denk ik een uur per level. ik ben gisteren van 20:00-23:50 ongeveer 4 levels omhoog gegaan en daarbij speel ik niet constant. zitten ook wat brawls tussen en loses en hero gallery rondneuzen ;p

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 14-12-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ricmaniac schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:22:
[...]

denk dat quickplay met een groep van 2 spelers of meer (vanwege de 20% bonus xp) het snelste gaat. want elke game is dan maar 1 ronden en wissel je niet ook nog is om van kant zeg maar. Je krijgt gewoon na elke ronde dan XP en best wat als je wint. gemiddeld is het denk ik een uur per level. ik ben gisteren van 20:00-23:50 ongeveer 4 levels omhoog gegaan en daarbij speel ik niet constant. zitten ook wat brawls tussen en loses en hero gallery rondneuzen ;p
Ik denk dat ik gewoon slecht ben in het spel haha.
Heb wel eens meer dan 2-4 uur gespeeld achter elkaar maar dan nog geen eens level up.
wss doe ik ook wat fout want heb zelden een gold medal... tenzij ze voor deaths gelden gold all round baby O+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Eigenlijks verbaast dat duplicates niet stacken voor trading. Gezien dat ook steeds populairder word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Psyonara schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:35:
Eigenlijks verbaast dat duplicates niet stacken voor trading. Gezien dat ook steeds populairder word.
Ik betwijfel of er ooit een trading systeem geïmplementeerd zal worden (helaas!) aangezien er dan waarschijnlijk veel minder lootboxes verkocht zullen worden. Nu moet je namelijk nog zelf unboxen en iedere keer hopen dat je de skin krijgt die je graag wilt hebben (wat na 1 lootbox kan gebeuren, maar ook pas na 100+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Fixer schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:58:
[...]

Ik betwijfel of er ooit een trading systeem geïmplementeerd zal worden (helaas!) aangezien er dan waarschijnlijk veel minder lootboxes verkocht zullen worden. Nu moet je namelijk nog zelf unboxen en iedere keer hopen dat je de skin krijgt die je graag wilt hebben (wat na 1 lootbox kan gebeuren, maar ook pas na 100+).
Misschien, maar denk dat men alsnog wel lootboxes kopen. Zou denk ik eerder uitbreiden op het kopen van meer lootboxes. Skins/Emotes die op een gegeven moment niet meer beschikbaar zouden worden na bepaalde events oid.

Trouwens met het vorige event waren er mensen die 20 tot 50 lootboxes hebben gekocht en dan op geluk alles unlocked hebben (natuurlijk ook mensen die dat niet hadden ) Maar denk dat ik met Halloween wel 80 lvls om hoog ben gegaan en niet alles, wel op Pharrah en Pumpkin smash emote na alles wel kunnen unlocken.

3 skins moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik heb voor 10 euro lootboxes gekocht gister. 2 nieuwe legendary skins en wat andere dingen. omdat ik pharah veel speel had ik die ice skin instabought met currency en even later kreeg ik hem in een lootbox haha.

ik koop nu niks met currency meer of echt geld, ik unlock alles wel door te spelen en wat ik nog mis aan het einde van winter wonderland, koop ik met currency.

er zijn trouwens echt veeel nieuwe player icons uitgekomen met dit event. kan helaas niet vinden hoeveel op internet maar gister 5 nieuwe gekregen en zag zeker nog 5 andere. vanavond is kijken ingame hoeveel er zijn.

die zarya emote van 3k gold (legendary) is het gewoon echt NIET waard. 1000 voor een emote ala maar 3k, dat is hetzelfde als een skin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nemesis2212 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:34:

er zijn trouwens echt veeel nieuwe player icons uitgekomen met dit event.
en moet je na gaan dat ik er 2 al 2x heb gehad terwijl ik er totaal maar 3 heb gehad van winter wonderland

blijf er boos om hahah als ik dan vervolgens lees dat jij in 10 boxes ff 2 legendary skins kreeg en ook nog is die pharah skin (ondanks dat je al gekocht had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Ricmaniac schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:43:
[...]
en moet je na gaan dat ik er 2 al 2x heb gehad terwijl ik er totaal maar 3 heb gehad van winter wonderland

blijf er boos om hahah als ik dan vervolgens lees dat jij in 10 boxes ff 2 legendary skins kreeg en ook nog is die pharah skin (ondanks dat je al gekocht had)
ja ik kreeg eigelijk 3 legendaries. 1 was oude ana skin. nieuwe kerst torbjorn en nieuwe mei skin. oh en niet te vergeten, nieuwe zenyatta kreeg ik ook nog >:) . was idd beetje lucky :), jouw tijd komt nog wel weet ik zeker! straks krijg je gewoon een lootbox waar 2 nieuwe legs in zitten, wedden O-)

enige skins die ik nog graag wil zijn: nieuwe mccree legendary scroodge en ice reaper skin en tracer elf.

vind het echt jammer dat ze eigelijk 0 effort hebben gestoken in de nieuwe zarya skin

[ Voor 12% gewijzigd door nemesis2212 op 14-12-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Is het trouwens een beetje veilig in comp of zit symmettra nu in elke match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Splitinfinitive schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:38:
hier ben ik ook erg bang voor op het moment ja......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

fjux schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:40:
[...]

hier ben ik ook erg bang voor op het moment ja......
Opzich niet bang want stylosa told me rank doesn't matter. Maar mijn geluk kennende heb iemand die haar speelt ongeacht of een andere hero een betere pick is en switchen ho maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Splitinfinitive schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:44:
[...]

Opzich niet bang want stylosa told me rank doesn't matter. Maar mijn geluk kennende heb iemand die haar speelt ongeacht of een andere hero een betere pick is en switchen ho maar :+
yup..... maarja, Rank doesn't matter. Betekend niet dat verliezen leuk is ;)

heb haar even gespeeld gisteren in QP (en een paar keer in de PTR)
Op zich wel een goede buff/rework. Die shield generator is wel lekker!

Maarja ze blijft een squishy hero die erg close range moet zijn om kills te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

fjux schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:46:
[...]

yup..... maarja, Rank doesn't matter. Betekend niet dat verliezen leuk is ;)

heb haar even gespeeld gisteren in QP (en een paar keer in de PTR)
Op zich wel een goede buff/rework. Die shield generator is wel lekker!

Maarja ze blijft een squishy hero die erg close range moet zijn om kills te maken ;)
Daarentegen heeft ze wel een range buff gehad en hoef je niet exht te richten waardoor je als een malle kunt bunnyhoppen. Menig potg zo binnen geharkt.

En een nano boosted symmetra: zalig gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Splitinfinitive schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:49:
[...]

Daarentegen heeft ze wel een range buff gehad en hoef je niet exht te richten waardoor je als een malle kunt bunnyhoppen. Menig potg zo binnen geharkt.

En een nano boosted symmetra: zalig gewoon
damn nano boosted sym, ben heel benieuwd. want inderdaad als ze locked is kan ze aardig pijn gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die nieuwe Lucio skin vind ik prachtig! Steekt tenminste goed af tegen m'n gouden gun. Speelde hiervoor altijd met die gouden skin en daar zie je het amper op dat je 'm gold hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
Het hardste aan Symmetra is dat ze haar charge behoorlijk lang behoud en dat deze dan stapsgewijs weer minder wordt. Als je tussen een groepje tegenstanders zit doe je echt hilarisch veel dps.

Ik vind de nieuwe Symmetra erg tof, vooral wanneer je de shield matrix goed weet te plaatsen. Voor m'n gevoel heeft het team daar in veel gevallen veel meer aan dan een teleporter, die na 6 keer gebruiken weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

fjux schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:04:
[...]

damn nano boosted sym, ben heel benieuwd. want inderdaad als ze locked is kan ze aardig pijn gaan doen!
is nu wel minder door de nerf die nano boost heeft gekregen op de movement speed maar nog steeds doe je iets van 50% extra damage dat is voor symmetra naar 3 seconden gewoon 180dps dat hakt er wel in bij de squishies en zelfs tanks kunnen er slecht mee overweg. :)
Morphs schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:43:
Het hardste aan Symmetra is dat ze haar charge behoorlijk lang behoud en dat deze dan stapsgewijs weer minder wordt. Als je tussen een groepje tegenstanders zit doe je echt hilarisch veel dps.

Ik vind de nieuwe Symmetra erg tof, vooral wanneer je de shield matrix goed weet te plaatsen. Voor m'n gevoel heeft het team daar in veel gevallen veel meer aan dan een teleporter, die na 6 keer gebruiken weg is.
ik heb de nieuwe symmetra nog niet echt kunnen spelen. Maar sowiso klinkt haar tweede ult 10 maal beter dan die shield generator. Ik zie het nog gebeuren dat bijvoorbeeld alleen de teleporter wordt ingezet als er zich een teamwipe heeft voorgedaan of dreigt voor te doen. Die shield generator is zelfs op het eerste punt naar mijn mening 10 maal betere utility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Ik heb geloof ik een super domme vraag maar ik kan het antwoord niet zo snel vinden ;x
Wanneer ik symmetra speel en mijn ult klaar is wordt standaard haar teleporter getoond.
Hoe kan ik nou eigenlijk de Shield generator kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Laatst online: 23:38
chr0me1 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:35:
Ik heb geloof ik een super domme vraag maar ik kan het antwoord niet zo snel vinden ;x
Wanneer ik symmetra speel en mijn ult klaar is wordt standaard haar teleporter getoond.
Hoe kan ik nou eigenlijk de Shield generator kiezen?
Nog een keer Q indrukken.
Dan zie je het icoontje van je ult ook veranderen onderin je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Yvanandel schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:38:
[...]

Nog een keer Q indrukken.
Dan zie je het icoontje van je ult ook veranderen onderin je scherm.
Haha was er net achter gekomen in de practice range :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jullie problemen met de battle.net client die traag is? Hij reageert heel raar hier met patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

Splitinfinitive schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:38:
valt mee :P en gelukkig is ze een stuk nuttiger. alleen de spelers die vinden dat het nu wel volwaardig DPS unit is zijn...uhm...vervelend :P

• CrapperDeCrap
Geen idee of dit bij de meeste lui bekend is, voor mij was dat iig niet het geval. Als mei ult en je bent uit line of sight van dat robotje, maar wel in de freeze zone dan freeze je niet.

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:39
CrapperDeCrap schreef op donderdag 15 december 2016 @ 01:15:
Geen idee of dit bij de meeste lui bekend is, voor mij was dat iig niet het geval. Als mei ult en je bent uit line of sight van dat robotje, maar wel in de freeze zone dan freeze je niet.
Hebben ze dat weer terug gedraaid dan? Heel mooi, alhoewel dit nu niet heel vaak gebeurde imo. Vroeger was de ult te zwak, nu te sterk.

• Plainside

Plainside

Gister avond wist ik opeens waarom ik niet zoveel speelde... im toxic af...
Ik schreeuw niet over voice(staat uit praise cthulhu) en type het niet in chat maar ik raak zo vies geirriteerd aan mijn team.
Nu speel ik idd QP maar zelfs dan moet je toch een paar leuke matches krijgen... nope.
Toch maar eens zien of er wat mensen zijn die willen spelen.
Pagina: 1 ... 97 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.