Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:20:
[...]

Premades zijn ook niet altijd premades sommige vragen om te worden geinvite in de groep als je net een stomp op comp heb gehad. Dan zit je dus ineens met 3/4 man in een groep en vaak genoeg niet echt op elkaar ingespeeld. Als je dan tegen een groep moet die al vaker samen hebben gespeeld of van eenzelfde nationaliteit zijn neemt al veel barrières weg.

Moet zeggen dit season gaat wel beter 2100 geplaatst en nu 2345 gaat lekker zo. Speel vooral duo queue. Welk leuk gaat als iemand al vrolijk de match ingaat heeft dst ook wel invloed op het humeur in het team :+

Ben nu minder vaak gevuld met zout en als het slecht gaat geeoon effe qp
Dat waren wel de enige 4 wins in me placements die ik had :P

Kwam bij een groep die gelijk voordat de deuren open gingen al vriendelijk met elkaar zaten te kletsen en de heroes goed op elkaar af stemde. toen hebben we gewonnen en besloten we om met ze 6e te groupen en verder te gaan :P toen nog 3 gewonnen met die groep zelfs tegen andere 6 premades. maar toen viel de groep helaas uit elkaar en ging ik weer solo. laatste 3 weer verloren.

het is wel echt super leuk als je zo'n leuk groepje tegen komt. helaas gebeurt dat minimaal

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Gisteren in QP met een groep coole lui gespeeld, een heel gemêleerd team van Bronze tot zelfs een plat zo te zien. Ging echt super leuk, toffe en spannende games en met behoorlijk pittige tegenstanders (vanwege enkele high level lui in de groep). Volgens mij kwamen de lager ingeschaalde lui erg goed mee.

Daarna solo 3 games competitive, wat een deceptie met de leavers en trollers in Bronze. Weer niemand bij de Payload en weer een Widow die een beetje in de Spawnpoint aan het chillen was. Na 2 losses en een zoutoprisping direct maar gestopt (voorheen wilde ik niet stoppen tot ik een win had en dat resulteerde dan alleen maar in losingstreak hehe dus nu na max 2 losses stop ik).

Liever met een paar lui premade fixen en verder dan staan bij een paar mensen de neuzen iig dezelfde kant op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:30
Gut gut gut wat kan ik toch slecht tegen een premade van twee man die standaard soldier + junkrat oid kiezen en dan gaan schreeuwen: NEED 2-2-2. Switch NOOBS.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
hmr schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:01:
Gut gut gut wat kan ik toch slecht tegen een premade van twee man die standaard soldier + junkrat oid kiezen en dan gaan schreeuwen: NEED 2-2-2. Switch NOOBS.
En dan antwoord je terug. "I agree, switch allready you two noobs :+ ". Dat zorgt er meestal voor dat ze leaven, salty worden of in zeldzame gevallen ook echt switchen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Bloodhoundje schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:39:
[...]

En dan antwoord je terug. "I agree, switch allready you two noobs :+ ". Dat zorgt er meestal voor dat ze leaven, salty worden of in zeldzame gevallen ook echt switchen :D .
Als duo queuer vind ik dat je op zijn minst een niet zo'n leuke rol op je meot nemen (leuk is natuurlijk relatief aan de persoon) maar dubbel dps dat is gewoon vies laag in mjjn ogen als je dan ook nog vraagt voor een bepaalde comp dan moet jij die vind ik mogelijk maken

Maar ja ik denk dat het echt aan de persoon ligt

Als ze voor een healer vragen en ik heb er niet zo'n zin in maar niemand switch dan speel ik zenyatta. Kan ik toch nog dpsen en al muh gold medals binnen harken :+

Wat mij wel opvalt is dat vaak een genji die hard gecountered wordt schreeuwt om een healer of een mcree tanks vallen in dat opzicht redelijk mee altijd terwijl ik denk dat een tank zonder healer geen tank is roadhog uitgezonderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:44
Eindelijk mn losestreak over , was tot 1500 gedaald. Nu iemand gevonden en weer 1680 ofzo geworden . Jeej nieuw season high. Op dit niveau zelfs meerdere mensen op teamchat met goede ideeën. Ik wist niet waar ik beland was hehe. Ik word weer gelukkig van overwatch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Na de placement matches geplaatst op 2320. Het begon allemaal leuk, alleen ben helaas alweer de salty fags tegengekomen die niet in teambelang denken en doen alsof competitive quick play is.

Na dezelfde frustratie vaak gehad te hebben vorig seizoen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik echt met een team wil spelen. Sterker nog: ik denk dat het de enige optie is om hogerop te komen zonder continu gezeik. Zijn er hier mensen die nog iemand nodig hebben, of hebben jullie een plek waar jullie weleens meeten voor een paar potjes samen? Ik hoor het graag!

Tot die tijd ga ik mij vermaken met Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:44
Raptar schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:58:
Na de placement matches geplaatst op 2320. Het begon allemaal leuk, alleen ben helaas alweer de salty fags tegengekomen die niet in teambelang denken en doen alsof competitive quick play is.

Na dezelfde frustratie vaak gehad te hebben vorig seizoen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik echt met een team wil spelen. Sterker nog: ik denk dat het de enige optie is om hogerop te komen zonder continu gezeik. Zijn er hier mensen die nog iemand nodig hebben, of hebben jullie een plek waar jullie weleens meeten voor een paar potjes samen? Ik hoor het graag!

Tot die tijd ga ik mij vermaken met Legion.
Al heb je maar een paar die sowieso meedoen. Full team hoeft niet, krijg je denk ik ook veel betere tegenstand. Als je zorgt dat je met drie een goede dps, heal en tank hebt ben je al ver denk ik :)

Als ik weer rond jouw rang ben (hoop ik) wil ik wel met je meedoen om serieus te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 21:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:21

The Chosen One

Zie signature!

Inb4;Mercy elf en Roadhog/Reinhard(waarschijnlijker) kerstman outfit.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
The Chosen One schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:43:
Ik betwijfel het. De legendary skins voor kerst zullen gaan naar heroes die bij summer games en halloween nog geen legendary skin hebben gehad.

En Torb en Mei zijn natuurlijk de beste kandidaten voor een santa skin, en hebben beide nog geen legendary gehad. Dus als ik geld moest inzetten dan deed ik het op die twee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 15:34
oke ik heb echt heel snel mensen nodig die wel verstand hebben van de game... ik ben van 2496 laatste seizoen gedropt naar 1800 toen, nu zit ik dus in silver maar het is zo wisselvallig met de teams. Soms leavers, dan trollers en dan ineens een goed team. Ik was net 1956 en nu ben ik 1756 simpel door het aantal leavers in silver elo. Dus ik zoek mensen uit goud die zin hebben om samen te spelen. Ik kan op dit elo goed carryen mits het hele team aanwezig blijft in het potje... voeg me toe op battle.net: Dp11#2878

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 14:17

dawofl

?

ik had weer fijne :) Roadhog krijgt ana ult net op moment dat ik reinhart ult en charge :+

beetje mzzl dus maar goed levert leuke beelden op.

niet fijn ge-edit ofzo en nog even mijn Dva trippel er achteraan gezet :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Sexy mercy skin of blizzard heeft een probleem :(

maar effe buiten de event

iemand enig idee hoe je met mcree jezelf kan verbeteren, ik speel nu vooral QP met hem en om te oefenen ook nog custom game vs 6 ana met alleen de headshot modifier + 200% damage Alleen heb ik meer het gevoel dat de shots die ik raak nog steeds veel te random zijn. ook maar 14% van alle shots is een headshot op Ana van ongeveer 30m maar ik kom er gewoon niet uit. Ik weet dat accuracy niet alles zegt maar ik wil mezelf gewoon verbeteren.

momenteel raak ik 40% van mijn shots volgens masteroverwatch wat denk ik nog wel een procent of 5/10 omhoog moet kunnen als niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Splitinfinitive schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:04:
Sexy mercy skin of blizzard heeft een probleem :(

maar effe buiten de event

iemand enig idee hoe je met mcree jezelf kan verbeteren, ik speel nu vooral QP met hem en om te oefenen ook nog custom game vs 6 ana met alleen de headshot modifier + 200% damage Alleen heb ik meer het gevoel dat de shots die ik raak nog steeds veel te random zijn. ook maar 14% van alle shots is een headshot op Ana van ongeveer 30m maar ik kom er gewoon niet uit. Ik weet dat accuracy niet alles zegt maar ik wil mezelf gewoon verbeteren.

momenteel raak ik 40% van mijn shots volgens masteroverwatch wat denk ik nog wel een procent of 5/10 omhoog moet kunnen als niet meer.
Probeer een andere crosshair uit, misschien moet je ook je sensitivity aanpassen? Sowieso blijven spelen met McCree en beter aimen komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Moet zeggen dat ik mijn sens goed omlaag heb gegooid en mijn accuracy behoorlijk verbeterd is, het is wel even wennen te swipen met je muis af en toe maar op langere afstand een stuk accurater :D

Speel voornamelijk ana, mcree , soldier en zarya / hog in comp.

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
fazerfreak schreef op woensdag 7 december 2016 @ 07:43:
Moet zeggen dat ik mijn sens goed omlaag heb gegooid en mijn accuracy behoorlijk verbeterd is, het is wel even wennen te swipen met je muis af en toe maar op langere afstand een stuk accurater :D

ja met je arm aimen ipv met alleen je pols schijnt stuk beter te werken, alleen het is voor mij ook nog even wennen om zo te spelen. je kan iig stuk beter en gerichter aimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Tonymalony schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:27:
[...]

Probeer een andere crosshair uit, misschien moet je ook je sensitivity aanpassen? Sowieso blijven spelen met McCree en beter aimen komt vanzelf wel.
Ik gebruik nu het puntje als crosshair die andere voelen allemaal zo groot. Sensivity ben ik ook vrij veel omlaag gegaan speel nu al een maand of 3 op 1600dpi@2.5 daarvoor 1200dpi@30 ofzo :+

Tegenover eerst ben ik gemiddeld per character wel omhoog gegaan qua richtvastheid alleen mcree voelt nog steeds zo random aan af en toe de ene keer land ik bijwijze van spreken 6 headshots op een ana across the map de keer erop nog niet een roadhog op 10 meter

Er is geen consistentie voor mijn gevoel en als ik teveel maar wat soe hwb ik het gevoel dat het er niet beter op wordt.
fazerfreak schreef op woensdag 7 december 2016 @ 07:43:

Inderdaad alleen op het moment een best klein bureau dus met flicken/snel willen draaien gaat het nog wel eens mis :(

Heeft mij tot nu toe wen muis gekost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Op de nek richten in plaats van op het hoofd helpt ook bij mij. Merk dat ik dan toch meer headshots maak. Probeer ook tanks aan te vallen en goed gebruik te maken van je rol en stun. Ik zelf zoek hier nog een geode combinatie mee. Eerst schieten, dan reload en rechte muisknop, stun, schieten, reload, roll, rechte muisknop bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

nemesis2212 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:50:
[...]

ja met je arm aimen ipv met alleen je pols schijnt stuk beter te werken, alleen het is voor mij ook nog even wennen om zo te spelen. je kan iig stuk beter en gerichter aimen
Hoe aim je met je arm dan? Ik gebruik mijn arm wel maar meerendeel is toch nog steeds pols. Ben ik dan verkeerd bezig?
pvink schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:53:
Op de nek richten in plaats van op het hoofd helpt ook bij mij. Merk dat ik dan toch meer headshots maak. Probeer ook tanks aan te vallen en goed gebruik te maken van je rol en stun. Ik zelf zoek hier nog een geode combinatie mee. Eerst schieten, dan reload en rechte muisknop, stun, schieten, reload, roll, rechte muisknop bijv.
Ik merk vooral dat je net zo goed voor een stun en dan headshots kunt gaan zo zit je niet zonder kogels als die dood is. Combat roll achteruit als de enemy flot damage terug dealt

Althans zo do ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:43:
ik denk dat we een torbjorn kerstman skin krijgen.
Een hele tijd geleden was er al zo'n plaatje uitgebracht van een kerst torbjorn (maar ging over heel wat anders) en dat lijkt wel een realistische skin vind ik.

Van de officiele overwatch twitter.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B5pVfYkCAAAVpm8.png

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 07-12-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:15:
[...]

Hoe aim je met je arm dan? Ik gebruik mijn arm wel maar meerendeel is toch nog steeds pols. Ben ik dan verkeerd bezig?
Kijk deze dude maar. Hij heeft ook een webcam op ze muis gericht.
Ze Sensitivity staat gewoon zo laag dat die met ze hele arm moet aimen zeg maar ipv je pols.

Stel hij wil 360 graden draaien moet hij denk ik 2 keer ze muis weer op tillen en terug plaatsen zeg maar zo laag staat het. Als je er mee om leert gaan is het voor long range wel een stuk accurater omdat je normaal gesproken dan door een kleine beweging in de pols alweer te ver voorbij je target kan aimen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 07-12-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 13:02
Die placements matches mogen ze wel afschaffen, 2650 geranked (door verschrikkelijke lose streak einde S2; zat in diamond). Placement stats7W 1D 2L. Veel met Zen/Zarya gespeeld en paar x potg. K/D van zen 5.5 en zarya bijna 4. Dmg, elem/s, heal etc ook gewoon in top 10% of hoger. 2 anderen in mijn 3 stack ook op hun originele ranking (diamond of bijna diamond) geplaatst of net iets hoger (net als ik). We speelden paar keer tegen reeds gerankte diamonds waarvan we makkelijk wonnen. Mag ik nu weer gaan grinden en 10 potjes zijn voor niets geweest. Ga gewoon lekker verder op je vorige ranking want dat gebeurd nu toch al behalve dat je 10 potjes voor jan doedel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nou nee, het is allemaal anders afgesteld en de indeling, is als het goed is, ook anders.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
The Chosen One schreef op woensdag 7 december 2016 @ 11:42:
Nou nee, het is allemaal anders afgesteld en de indeling, is als het goed is, ook anders.
Zoals ieder seizoen tot nu toe blijkt het weer bs. YouTube staat er weer vol mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

YouTube != feiten. Doe geen alu-hoedje op en geloof de developers die het bouwen eens :) . En lees je ook in waarom ze kozen voor placement, waarom die wat lager uit zou komen als vorig seizoen bij zelfde prestatie en hoe ze verwachten dat die bell curve weer optrekt.

[ Voor 49% gewijzigd door Cassius op 07-12-2016 13:09 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moest wel erg lachen om deze.

A bit underwhelming

[Video: https://gfycat.com/ContentBowedCrossbill]

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 07-12-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

lager dan mij met meer gewonnen potjes...ok :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
Cassius schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:09:
YouTube != feiten. Doe geen alu-hoedje op en geloof de developers die het bouwen eens :) . En lees je ook in waarom ze kozen voor placement, waarom die wat lager uit zou komen als vorig seizoen bij zelfde prestatie en hoe ze verwachten dat die bell curve weer optrekt.
Prima dat ze hun best doen, maar het werkt niet. Ik ben overigens niet ontevreden over mijn SR. Die trekt wel weer omhoog als ik leer te stoppen na 2 verloren potten :-). Ik ben helemaal voor allemaal lager beginnen en vervolgens klimmen. Maar als iemand met mindere stats/medals/alles veel hoger wordt ingeschaald dan ik terwijl we alle potjes samen spelen gaat er gewoon wat mis. Toevallig komen we beide ongeveer op onze SR van vorig seizoen terecht, rara...

@Ricmaniac: Die is pijnlijk, ik ken er ook één van IQDDQ (ofzo) met bijna alles loss en 44xx grandmaster rank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jarnowtje schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:58:
[...]

Prima dat ze hun best doen, maar het werkt niet. Ik ben overigens niet ontevreden over mijn SR. Die trekt wel weer omhoog als ik leer te stoppen na 2 verloren potten :-). Ik ben helemaal voor allemaal lager beginnen en vervolgens klimmen. Maar als iemand met mindere stats/medals/alles veel hoger wordt ingeschaald dan ik terwijl we alle potjes samen spelen gaat er gewoon wat mis. Toevallig komen we beide ongeveer op onze SR van vorig seizoen terecht, rara...

@Ricmaniac: Die is pijnlijk, ik ken er ook één van IQDDQ (ofzo) met bijna alles loss en 44xx grandmaster rank :)
klopt ja die zag ik ook. maarja IDDQD zat vorig seizoen ook in top500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 15:43
Oops verkeerd gelezen 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door TheDutchMrLQ op 07-12-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:28:
[...]
Kijk deze dude maar. Hij heeft ook een webcam op ze muis gericht.
Ze Sensitivity staat gewoon zo laag dat die met ze hele arm moet aimen zeg maar ipv je pols.

[video]

Stel hij wil 360 graden draaien moet hij denk ik 2 keer ze muis weer op tillen en terug plaatsen zeg maar zo laag staat het. Als je er mee om leert gaan is het voor long range wel een stuk accurater omdat je normaal gesproken dan door een kleine beweging in de pols alweer te ver voorbij je target kan aimen.
Oh gelukkig zo doe ik het ook ongeveer alleen het snel draaien moet ik wat meer vanuit de arm doen. Dat is nu nog een te kleine beweging

😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Splitinfinitive schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:15:
[...]

[...]
ik zet mn sens altijd zo dat als ik van links naar rechts over mn mat ga dat ik dan een 360 turn doe.. staat ie 9/10 keer gelijk goed _/-\o_ en daar moet ik dan inderdaad mn arm ook bij bewegen (Speel met een Steelseries Qck+)

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik denk dat mensen niet goed snappen wat voor een gewicht er hangt aan je vorige rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:52:
[...]

Oh gelukkig zo doe ik het ook ongeveer alleen het snel draaien moet ik wat meer vanuit de arm doen. Dat is nu nog een te kleine beweging

😁
Maar het blijft een voorkeur. want hier kan je zien dat 2 pro's IDDQD en Seagull (2 van aantal bekenste spelers) gewoon met een vrij tot hele hoge DPI spelen.

p.s. zie nu een verschil tussen DPI en Effective DPI .. blijkbaar spelen hun wel allebei laag XD

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 07-12-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Kan sporten trouwens invloed hebben op muscle memory. Ik doe dit 5 keer in de week en dan steeds een andere spiergroep van het bovenlichaam

Soms raak ik exht niks naar het trainen

Ik schat dat dit in het verkeerde topic is gepost? DM mij even voor een move naar het goede topic

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 08-12-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:38
Gister 3 potjes competitive proberen te spelen.. Wat een succes. 1e game verloren, daarna 2 keer gehad dat ik in een groep probeerde te joinen. Iedereen zat er gewoon in maar ik kom direct in het menu terecht waar dan een rejoin button staat. Daarop drukken haalt niks uit want het gebeurd gelijk weer. Daarna even wat quick play gespeeld.. Niks aan de hand en werkt gewoon. Toen nog een keer comp geprobeerd en het gaat weer precies hetzelfde.. Kan niet in de game komen en kom gelijk weer in het menu.. Blijkt een veel voorkomend probleem te zijn als ik zo eens op de bug reports bij de forums van overwatch kijk maar blizzard lijkt er niet op te reageren.. Wel even 100 punten gedaald in rank en een ban van een half uur gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yvanandel schreef op donderdag 8 december 2016 @ 07:17:
Gister 3 potjes competitive proberen te spelen.. Wat een succes. 1e game verloren, daarna 2 keer gehad dat ik in een groep probeerde te joinen. Iedereen zat er gewoon in maar ik kom direct in het menu terecht waar dan een rejoin button staat. Daarop drukken haalt niks uit want het gebeurd gelijk weer. Daarna even wat quick play gespeeld.. Niks aan de hand en werkt gewoon. Toen nog een keer comp geprobeerd en het gaat weer precies hetzelfde.. Kan niet in de game komen en kom gelijk weer in het menu.. Blijkt een veel voorkomend probleem te zijn als ik zo eens op de bug reports bij de forums van overwatch kijk maar blizzard lijkt er niet op te reageren.. Wel even 100 punten gedaald in rank en een ban van een half uur gekregen.
ook een post aangemaakt op het overwatch forum ? misschien gunt blizzard je die punten wel terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:38
Ricmaniac schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:08:
[...]

ook een post aangemaakt op het overwatch forum ? misschien gunt blizzard je die punten wel terug
Yes, gelijk gedaan. Alleen even verder gekeken en ik zie dat dit probleem veel vaker voorkomt.. Alleen reageren ze er gewoon nooit op en staat het ook niet tussen de problemen die bij hun bekend zijn..
Toch wel balen dit. Ik ben echt nog nooit uit een match gegaan die nog niet klaar was en dan krijg je dit.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
Yvanandel schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:51:
[...]

Yes, gelijk gedaan. Alleen even verder gekeken en ik zie dat dit probleem veel vaker voorkomt.. Alleen reageren ze er gewoon nooit op en staat het ook niet tussen de problemen die bij hun bekend zijn..
Toch wel balen dit. Ik ben echt nog nooit uit een match gegaan die nog niet klaar was en dan krijg je dit.. :+
Dit heb ik ook al 2-3x meegemaakt en heb misschien 100+ punten hierdoor misgelopen als ik gewonnen heb.

Wat ik mis in het spel is een betere health bar locatie of dat je die zelf kan verplaatsen. Nu merk ik dat ik af en toe denk weinig HP te hebben terwijl dat niet zo is en vice versa. Met soldier vindt ik dit lastig in te schatten waardoor mijn survivability iets lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudemaniak
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-06-2023
Ricmaniac schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:50:
Moest wel erg lachen om deze.

A bit underwhelming

[video]
Ben jij dit? Ik heb er 4 verloren en zit in Platinum :s

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boudemaniak schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:33:
[...]

Ben jij dit? Ik heb er 4 verloren en zit in Platinum :s
nee gelukkig niet hahah dan ging ik helemaal lijp :P al lijkt het me wel lachen om heel even op die elo te spelen XD gewoon kijken hoe slecht mensen daar nou echt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Ricmaniac schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:48:
[...]

nee gelukkig niet hahah dan ging ik helemaal lijp :P al lijkt het me wel lachen om heel even op die elo te spelen XD gewoon kijken hoe slecht mensen daar nou echt zijn.
Ik denk dat dat je nog vies tegen gaat vallen. Daar zal zo godvergeten random gespeeld worden, het is lastig om daarin mee te draaien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 15:29
Splitinfinitive schreef op woensdag 7 december 2016 @ 23:09:
Kan sporten trouwens invloed hebben op muscle memory. Ik doe dit 5 keer in de week en dan steeds een andere spiergroep van het bovenlichaam

Soms raak ik exht niks naar het trainen
Ja dat kan zeker invloed hebben, wellicht niet op muscle memory, maar gewoon vanuit de vermoeidheid van jezelf/spieren.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Puc van S. schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:34:
[...]

Ja dat kan zeker invloed hebben, wellicht niet op muscle memory, maar gewoon vanuit de vermoeidheid van jezelf/spieren.
dit inderdaad. kan zijn dat je spieren vermoeid zijn en soms samentrekken nog na het sporten en daarom je skills minder zijn tijdens overwatch. mits dat is wat je bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

apNia schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:55:
Ik denk dat mensen niet goed snappen wat voor een gewicht er hangt aan je vorige rank.
Als mensen het niet snappen, is dat omdat het systeem vaag is.

Ik eindigde S2 op 2719.

S3: Placements was 6w-3l-1d. Dan denk ik dat ik ongeveer op dezelfde rank of iets hoger zou eindigen, maar nee: 2560 ofzo. En dan vervolgens wel met 4 wins en 3 losses naar 2698 stijgen...dat vind ik allemaal erg raar, terwijl ik in S2 geen moment dacht dat de SR onlogisch aanvoelde.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man net een bizarre game waar 2 spelers elkaar al begonnen uit te schelden in chat nog voordat het potje begonnen was, kansloze missie om daar nog mee te winnen. Natuurlijk ook beide dps instalocks en na 2 rondes op Lijang heb ik gold elims op Reinhardt met 3 elims....

Daar gaat mn 100% Reinhardt winrate in S3 :(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reteck
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 12:01
Ik ben tot nu toe erg tevreden over Season 3, veel mooie potjes gehad al! Ik zit momenteel op 32xx rating door solo que.

Met veel pijn en moeite in Season 2 omhoog geklommen van 27xx naar 30xx, weer geplaatst op 27xx na placement matches (6 wins - 4 loss) en binnen 3 dagen omhoog gewerkt naar 33xx max. Er wordt meer en beter gecommuniceerd, lager aantal trolls en hogere kwaliteit games waarbij de teams aan elkaar gewaagd zijn. Erg tevreden met mijn 70+% winrate met Reaper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 10:42
Hoop eigenlijk dat die kerst trailer vandaag of morgen verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ricmaniac schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:48:
[...]

Wil dat zeggen dat Overwatch z'n ranking system ook daadwerkelijk kijkt naar hoe je speelt en of je iets bijdraagt? Dat is natuurlijk alleen maar positief want dan hoef je zelfs je games niet te winnen. Hierdoor kun je toch hoog ranken als je team helemaal ruk speelt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
Rule schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:44:
[...]

Wil dat zeggen dat Overwatch z'n ranking system ook daadwerkelijk kijkt naar hoe je speelt en of je iets bijdraagt? Dat is natuurlijk alleen maar positief want dan hoef je zelfs je games niet te winnen. Hierdoor kun je toch hoog ranken als je team helemaal ruk speelt. _/-\o_
Dit merk ik met het verschil in punten. Als ik 1 verlies en 1 win ga ik toch vooruit. Met placements ben ik 150 punten gestegen. Season 3 is in mijn geval perfect _/-\o_

Hoe langer je het spel speelt, hoe meer je rekening gaat houden met de minimale dingen die je potje kunnen beïnvloeden. Mijn skills gebruik ik ook steeds meer om te zonen en mensen te splitsen van de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rule schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:44:
[...]

nee het systeem is gewoon krom. sowieso houd het rekening met je vorige seizoen.
ik denk dat deze gozer geen ranked had gespeeld nog in seizoen2 en dat ze door die change dat iedereen wat lager geplaatst word deze jongen gewoon pech heeft gehad :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Heel veel spelers zijn er ook van overtuigd dat ze zelf veel beter zijn dan de rest van het team. En dat als ze verliezen dat eigenlijk altijd de schuld van het team is.

Als ze rank gaan baseren op de individuele dingen die je in een match doet, dan gaat iedereen die "farmen".
En dat dan bijvoorbeeld niemand tank wil spelen omdat je voor damage blocked minder rank punten krijgt dan voor healing of damage done.
En dan ben je dus constant bezig met je punten systeem balancen in plaats van de game leuker maken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, zit eindelijk weer op platinum en ga gestaag verder naar diamond. Gisteren een aantal mooie potjes, had in één control match in een enkele ronde al zo'n 9000 punten geheald en met 25k uiteindelijk de beste van dit seizoen tot nu toe. M'n average healing (op Lucio) is nu bijna 14k dus dat gaat wel aardig.

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-t3002.xboxlive.com/000901ffa09aca4e-f8b1e6cd-9759-44ab-bed5-12ba3b831427/Screenshot-Original.png?sv=2014-02-14&sr=b&si=DefaultAccess&sig=apHj4svd4soovspSVqJdrm%2F1IT%2Bywxb1RKq3HsD5vS4%3D

Af en toe klote potjes, vind vooral Hanamura afschuwelijk als Lucio als aanvaller omdat je team vaak verschillende kanten op gaat daar bij het laatste punt (de één door de poort, de ander rechts bovenin, en spelers als pharah/genji gaan vaak links buitenom omdat ze over die afgrond heen kunnen). Beetje lastig healen als je team zo versnippert.

E: Overigens merk ik nu ook dat ik toch een paar SR vooruit ga als ik één verlies en één win (of omgekeerd). Althans, als ik het goed doe, maar dat lukt meestal wel, speel nu uitsluitend op Lucio of Reinhardt als iemand anders al healt (maar dat gebeurt niet zo vaak), en die rollen weet ik goed te vervullen, vrijwel altijd een card en 30%+ healing aan het einde van de match

[ Voor 17% gewijzigd door Thomas op 09-12-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:16:
[...]

nee het systeem is gewoon krom. sowieso houd het rekening met je vorige seizoen.
ik denk dat deze gozer geen ranked had gespeeld nog in seizoen2 en dat ze door die change dat iedereen wat lager geplaatst word deze jongen gewoon pech heeft gehad :P
Waarom is dit krom? Het lijkt me niet meer dan logisch dat er rekening wordt gehouden met je eerdere rank. Anders zouden de eerste paar weken van ieder seizoen onspeelbaar zijn voor slechtere spelers omdat er allemaal hogere spelers in de games zitten die een slechtere placement hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Volgens mij spreiden ze het 'veld' wat meer in seizoen drie. Ik was in seizoen 2 rond de 3300 elo en volgens Masteroverwatch was dat top 6%. In seizoen drie ben ik geklommen naar 3530 en dat is top 17% volgens dezelfde site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimsch schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:11:
Volgens mij spreiden ze het 'veld' wat meer in seizoen drie. Ik was in seizoen 2 rond de 3300 elo en volgens Masteroverwatch was dat top 6%. In seizoen drie ben ik geklommen naar 3530 en dat is top 17% volgens dezelfde site..
Klopt, hebben ze ook gezegd tijdens blizzcon. Er waren veel te veel mensen gold en platinum en ze willen dat nu meer spreiden (dus ook naar bronze en silver, daar komt de meeste frustratie vandaan natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ricmaniac schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:23:
[...]

ik denk dat we een torbjorn kerstman skin krijgen.
Een hele tijd geleden was er al zo'n plaatje uitgebracht van een kerst torbjorn (maar ging over heel wat anders) en dat lijkt wel een realistische skin vind ik.

Van de officiele overwatch twitter.

[afbeelding]
Ik hoop dat we een Lucio elf o.i.d. krijgen, ben een beetje klaar met de huidige Lucio skins...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Oh dear, wellicht een biertje te veel gedronken tijdens placements en ben nu ruim onder de 1500 ingeschaald :+ Gisteren een solo testpotje in de rank gedaan en het team instalockte gelijk van alles behalve tanks en support, dit kan nog wel eens een interessant weekend worden terwijl ik me weer omhoog vecht :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Soms heb je een PotM en weet je echt niet wat er gebeurde xD

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Okay... sinds wanneer verlies je in diamond tier punten als je een week niet speelt? Dacht dat alleen in Master en hoger was. Zojuist 60 punten kwijt :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
yinx84 schreef op zondag 11 december 2016 @ 14:34:
Okay... sinds wanneer verlies je in diamond tier punten als je een week niet speelt? Dacht dat alleen in Master en hoger was. Zojuist 60 punten kwijt :'(
nee SR verliest vanaf Diamond je kan alleen niet in Tier degraderen, dat laatste kan wel vanaf Master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Puc van S. schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:37:
[...]

nee SR verliest vanaf Diamond je kan alleen niet in Tier degraderen, dat laatste kan wel vanaf Master.
Ah vandaar. Dan heb ik gewoon heel s2 nooit langer dan een week geen comp gedaan en heb ik het nooit gemerkt :p best ziek eigenlijk... stelletje addicts die we zijn.

Enige reden waarom ik nu een week niet gespeeld heb was een buikgriepje. Zo'n rustperiode doet wel wonderen... had tegenovergestelde verwacht. M'n accuracy was door het dak zonder enige warm-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het klimmen gaat redelijk. nu inmiddels bijna 200 hoger dan waar ik geplaced was,

Ik speel tegenwoordig wat kortere ranked sessies. 2 ranked games ofzo en dan weer ff break van ranked. Denk eerder dat het komt doordat ik bang ben dan weer te dalen dan dat ik tilt ofzo hahah maar toch.. het werkt voor alsnog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvink
Hier ook in het weekend 200 punten gestegen. Zit nu op 3385. Op naar de Master! De potjes worden nu echt erg lastig en elke fout wordt afgestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 14:17

dawofl

?

pvink schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:28:
Hier ook in het weekend 200 punten gestegen. Zit nu op 3385. Op naar de Master! De potjes worden nu echt erg lastig en elke fout wordt afgestraft.
Netjes, ik blijf beetje plakken tussen 30xx en 32xx lijkt wel alsof ik daar niet boven mag komen. Blijf het wel opmerkelijk vinden dat potjes vaak uitersten zijn. Dus of dik winnen of dik ingemaakt worden.

En zoals je zegt wordt alles afgestraft.... een slechte genji vs triple tank die niet wil switchen nekt je dan direct. Maar moet wel zeggen in verhouding met vorig seizoen is de sfeer een stuk beter :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
  • Laatst online: 08:11
vind toch de sfeer erg per potje verschillen.

zeker in de solo que, vaak zit iedereen te bitchen in de chat met de solo que wie ze willen.
en vervolgens gaat ieder voor zich....

Maar zodra je met 1 of 2 mensen in een groepje speelt wordt je ook vaak gematcht met andere mensen die in een groep aan het spelen zijn. vaak (niet altijd) gaat het dan allemaal een stuk beter/soepeler.

De potjes zijn dan ook leuker!

nu weer rustig aan het klimmen, ben in ieder geval mijn rank van vorig seizoen weer voorbij :)
wel erg benieuwd hoe triple tank gaat spelen, nog niet gedaan maar is volgens mij wel erg sterk. Zie: YouTube: Overwatch: Triple TANK Is Back! - Meta Discussion

En tsja, om toch nog als een hollander een dingetje hebben om te klagen: DIE ROADHOG HOOKS!!!
damn, kan niet wachten tot die een fix krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
fjux schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:03:
En tsja, om toch nog als een hollander een dingetje hebben om te klagen: DIE ROADHOG HOOKS!!!
damn, kan niet wachten tot die een fix krijgen :P
Meh ik heb eigenlijk het idee dat men een hekel heeft aan Roadhogs hook omdat het meestal een insta-kill betekent. Is z'n hook broken? Ja en nee. We moeten niet gaan doen alsof het super simpel is om mensen te hooken, want dan zou iedereen altijd Roadhog picken. Het komt vaak genoeg voor dat je Roadhog speelt en een hook mist. Zonder zijn hook is Roadhog kwetsbaar en een stuk minder goed.

Net als jij hoop ik ook dat z'n hook wordt gefikst maar dan eerder in het voordeel van Roadhog. Ik heb bijvoorbeeld meerdere keren gehad dat ik iemand hook maar dat diegene naast, boven of zélfs achter mij terechtkomt.

Wel is het krom dat je soms een situatie hebt dat je iemand hookt terwijl diegene niet eens in je vizier zit, maar is dat überhaupt met de huidige hitboxen te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Tonymalony schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:23:
[...]

Meh ik heb eigenlijk het idee dat men een hekel heeft aan Roadhogs hook omdat het meestal een insta-kill betekent. Is z'n hook broken? Ja en nee. We moeten niet gaan doen alsof het super simpel is om mensen te hooken, want dan zou iedereen altijd Roadhog picken. Het komt vaak genoeg voor dat je Roadhog speelt en een hook mist. Zonder zijn hook is Roadhog kwetsbaar en een stuk minder goed.

Net als jij hoop ik ook dat z'n hook wordt gefikst maar dan eerder in het voordeel van Roadhog. Ik heb bijvoorbeeld meerdere keren gehad dat ik iemand hook maar dat diegene naast, boven of zélfs achter mij terechtkomt.

Wel is het krom dat je soms een situatie hebt dat je iemand hookt terwijl diegene niet eens in je vizier zit, maar is dat überhaupt met de huidige hitboxen te verhelpen?
Ik denk dat hij met name de afstand waarop je kan worden gehookt bedoelt, want dat gaat soms echt helemaal nergens over. Je staat bv met een groep, buiten je eigen optimale damage range met bv soldier/mccree/phara op een afstand die veilig zou MOETEN zijn om uberhaubt de verdedigers te kunnen raken en hatsa je wordt er in 1 keer uitgetrokken. Bv de numbani bocht voor het eerste punt.

Net als het feit dat je van beneden mensen op hoger gelegen platformen kan hooken, zonder dat je roadhog hem uberhaubt ziet. Zoals bv op Ilios lighthouse waar hij gratis en willekeurig mensen van boven een van de balkons vandaan kan trekken. Daar staat meestal wel eentje, zonder dat diegene daarop kan anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:33:
[...]

Ik denk dat hij met name de afstand waarop je kan worden gehookt bedoelt, want dat gaat soms echt helemaal nergens over. Je staat bv met een groep, buiten je eigen optimale damage range met bv soldier/mccree/phara op een afstand die veilig zou MOETEN zijn om uberhaubt de verdedigers te kunnen raken en hatsa je wordt er in 1 keer uitgetrokken. Bv de numbani bocht voor het eerste punt.

Net als het feit dat je van beneden mensen op hoger gelegen platformen kan hooken, zonder dat je roadhog hem uberhaubt ziet. Zoals bv op Ilios lighthouse waar hij gratis en willekeurig mensen van boven een van de balkons vandaan kan trekken. Daar staat meestal wel eentje, zonder dat diegene daarop kan anticiperen.
Tsja ik weet niet precies wat de range is van zijn hook. Maar hoe valt dit überhaupt op te lossen? Want nogmaals zonder zijn hook is Roadhog niet veel waard en de range van z'n hook kun je niet te kort maken, toch? Ik ben bang dat je hem dan gelijk kapot nerfed namelijk... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Tonymalony schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:43:
[...]
Tsja ik weet niet precies wat de range is van zijn hook. Maar hoe valt dit überhaupt op te lossen? Want nogmaals zonder zijn hook is Roadhog niet veel waard en de range van z'n hook kun je niet te kort maken, toch? Ik ben bang dat je hem dan gelijk kapot nerfed namelijk... :/
In theorie zou het een afstand van 20 meter moeten zijn, maar in de praktijk is het volgens mij bij vlagen een stuk verder of in elk geval voelt het lang niet altijd consistent, gebugd durf ik haast wel te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
Tonymalony schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:43:
[...]

de range is soms wel net wat lang, mag iets korter, maar zeker niet te veel!

Wat ik vooral erg vervelend vind zijn de hooks die je dwars door muren heen raken/door meerdere objecten heen trekken.

Als ik als soldier net een weg oversteek en gehookt wordt: prima, ik loop in een open veld.

Maar het feit dat ik simpel weg amper kan wegduiken voor een hook is niet normaal, ik reageer nu best prima op hook (lees ik anticipeer wanneer hij hem kan gooien). maar vaak genoeg ben ik al weg gedoken achter een muur, maar trekt die hook me eerst tegen de muur aan, dan maar toch 2m naar links om door de deur te gaan.
Vervolgens het liefst nog eens de payload raken, en dan midden voor roadhog geoneshot worden.

Mijn mening is dat zodra je vol tegen muren ect aan vliegt met de hook, moet de hook gewoon stoppen.
De hook zelf doet al wat damage, dat is prima, hij heeft je tenslotte geraakt. Maar een pull dwars door muren heen ect is echt te idioot voor woorden.

Ook erg leuk met richeltjes, bijvoorbeeld lijang tower en dan control center.
Sta ik als soldier boven op het richeltje, ren ik net naar acher, wordt ik gehookt, dender eerst 2 keer tegen de vloer aan om vervolgens er toch maar omheen te gaan.

Op de killkam zie ik dat hij zijn hook start als nog net een stukje van mijn hoofd er boven uit komt, maar tegen de tijd dat de hook er is veranderd hij maar even van richting om mij te raken. Ketting dwars door de vloer heen, en hoppa ik kom er aan vliegen.

Vooral dat vind ik broken aan de hook. dat het een one shot is is helemaal prima, ben tenslotte een "squishy" maar door muren heen? komop, ik wil wel graag een kans hebben om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:57:
[...]

In theorie zou het een afstand van 20 meter moeten zijn, maar in de praktijk is het volgens mij bij vlagen een stuk verder of in elk geval voelt het lang niet altijd consistent, gebugd durf ik haast wel te zeggen.
inderdaad de hook hitten/gehit worden is volgens mij ook bepaald door een randomnumber generator.

de ene keer kun je met een bunnyhop naar links/rechts de hook eenvoudig dodgen alleen de andere keer maakt de sprong naar links/rechts weer niets uit

het nadeel van roadhog is gewoon hij is een one trick pony, haal een ding uit zijn kit of nerf het en hij is gewoon useless.
fjux schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:59:
[...]

Ook erg leuk met richeltjes, bijvoorbeeld lijang tower en dan control center.
Sta ik als soldier boven op het richeltje, ren ik net naar acher, wordt ik gehookt, dender eerst 2 keer tegen de vloer aan om vervolgens er toch maar omheen te gaan.

Op de killkam zie ik dat hij zijn hook start als nog net een stukje van mijn hoofd er boven uit komt, maar tegen de tijd dat de hook er is veranderd hij maar even van richting om mij te raken. Ketting dwars door de vloer heen, en hoppa ik kom er aan vliegen.
Ik weet even niet zeker maar dat komt als ik mij niet vergis dat hij een vrij hoge snelheid heeft iets van 40m/s als het niet hoger is, gecombineerd met ping zorgt ervoor denk ik. at je ook gehooked wordt door muren etc. Soms kan het zijn dat het in de killcam zeer vreemd uitziet maar de killcam is een recreation niet echt wat er gebeurd is. Dus als er infeite iets van meta data mist kan het zijn dat het voor jou als bullshit uitziet terwijl de roadhog dit niet heeft ervaren.

op reddit heeft iemand dit uitgezocht en blijkbaar is de animatie trager dan het daadwerkelijke projectile. Ik ben wel te lui om de link te zoeken :+

het vervelendste vind ik als ik zenyatta speel en ik sta tussen 3 man dat het lijkt alsof de hook preference heeft voor healers :+

maar dat kan ook gewoon aim zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Splitinfinitive op 12-12-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Splitinfinitive schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:59:

het vervelendste vind ik als ik zenyatta speel en ik sta tussen 3 man dat het lijkt alsof de hook preference heeft voor healers :+

maar dat kan ook gewoon aim zijn.
Jup en dat is precies mijn probleem ermee, als je nou zeker weten skill shots zouden zijn dan denk ik niet dat iemand er een probleem mee zou hebben, maar het voelt nu nét wat te vaak random hoe je er soms wordt uitgetrokken en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Wanneer komt dat nieuwe thema nu ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:34:
[...]

Jup en dat is precies mijn probleem ermee, als je nou zeker weten skill shots zouden zijn dan denk ik niet dat iemand er een probleem mee zou hebben, maar het voelt nu nét wat te vaak random hoe je er soms wordt uitgetrokken en dat is jammer.
ach het voordeel is wel dat wanneer hun roadhog de hook mist dat hij gewoon 600hp ult charge is. Een discord orb en je eigen ballen of een soldier die hem focussed is gewoon enorm fijn. Als hij dan ook nog eens zijn heal ability gebruikt in het midden van een gevecht. ideaal.
Lasteraar schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:43:
Wanneer komt dat nieuwe thema nu ? :-)
je bedoelt de kerst event? morgen als ik mij niet vergis. Maar dat kan ook vanacht zijn. weet niet zeker.

ben wel benieuwd naar de skins. Als ze enigszins goed zijn dan kijken we wel weer voor een paar lootboxes.

geef niet zoveel om een hoop characters qua skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb het gevoel dat het raken met de hook en de animatie ervan volledig los van elkaar staan. Dat de animatie doet vermoeden dat het nooit had kunnen raken (bijv door een muur heen), maar dat feitelijk de hit al eerder (dmv hitscan) geregistreerd was.

Ben er wel mee eens dat er wat aan gedaan moet worden. Niet alleen de techniek er achter (eerlijker, zoals een projectlile hoort te zijn) maar ook iets met een hogere cooldown. Bijv 18 seconden (3x wat het nu is), maar bij een elimination gaat er 9 vanaf (zelfde principe als Genji). Dus met goed gebruik van de hook een minimale verhoging (van 6 naar 9), maar spammen wordt bestraft. En het opent de deur voor leuke combo's want met 2 elims krijg je sowieso dus je hele cooldown terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

BlackMage schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:51:
Ik heb het gevoel dat het raken met de hook en de animatie ervan volledig los van elkaar staan. Dat de animatie doet vermoeden dat het nooit had kunnen raken (bijv door een muur heen), maar dat feitelijk de hit al eerder (dmv hitscan) geregistreerd was.

Ben er wel mee eens dat er wat aan gedaan moet worden. Niet alleen de techniek er achter (eerlijker, zoals een projectlile hoort te zijn) maar ook iets met een hogere cooldown. Bijv 18 seconden (3x wat het nu is), maar bij een elimination gaat er 9 vanaf (zelfde principe als Genji). Dus met goed gebruik van de hook een minimale verhoging (van 6 naar 9), maar spammen wordt bestraft. En het opent de deur voor leuke combo's want met 2 elims krijg je sowieso dus je hele cooldown terug.
ik dacht eerst ook dat het hitscan was maar het is gewoon een enorm snel projectile. Dit merk je vooral bij filmpjes waar een tracer net voor iemand door blinkt dan wordt die persoon niet maar de tracer gehookt als dit hitscan was geweest had die hook de tracer moeten negeren.

toch er zijn genoeg mensen op reddit die dit onderzocht hebben. Maar dat is ook maar puur op basis van filmpjes, pas als blizzard zegt van het is hitscan/delayed hitscan/projectile dan geloof ik het pas.

je nerf lijkt mij niet verkeerd maar ik denk dat roadhog vooral een probleem is op low elo? ik zou zo niet durven te zeggen wat zijn pickrate is op 3.5k plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:39
Splitinfinitive schreef op maandag 12 december 2016 @ 17:27:
[...]

ik dacht eerst ook dat het hitscan was maar het is gewoon een enorm snel projectile. Dit merk je vooral bij filmpjes waar een tracer net voor iemand door blinkt dan wordt die persoon niet maar de tracer gehookt als dit hitscan was geweest had die hook de tracer moeten negeren.

toch er zijn genoeg mensen op reddit die dit onderzocht hebben. Maar dat is ook maar puur op basis van filmpjes, pas als blizzard zegt van het is hitscan/delayed hitscan/projectile dan geloof ik het pas.

je nerf lijkt mij niet verkeerd maar ik denk dat roadhog vooral een probleem is op low elo? ik zou zo niet durven te zeggen wat zijn pickrate is op 3.5k plus.
Als de hook projectile is dan is het prima, maar het lijkt soms op een hitscan. Bij geen enkele projectile heb ik het gevoel dat ik om het hoekje nog geraakt kan worden.

Daarnaast mag de hookhitbox nog wel iets kleiner en range wmb wel 10% korter (20m->18m).

Daarentegen is roadhog heerlijk om ult te chargen en is hij geen groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hookrange mag inderdaad wat korter. Af en toe is het echt van "hoe dan?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

VySio schreef op maandag 12 december 2016 @ 18:23:
[...]

Als de hook projectile is dan is het prima, maar het lijkt soms op een hitscan. Bij geen enkele projectile heb ik het gevoel dat ik om het hoekje nog geraakt kan worden.

Daarnaast mag de hookhitbox nog wel iets kleiner en range wmb wel 10% korter (20m->18m).

Daarentegen is roadhog heerlijk om ult te chargen en is hij geen groot probleem.
Ik denk vooral dat het gewoon komt omdat het zo'n snelle projectile is, https://www.reddit.com/r/...yth_testing_projectile_v/

het gastje hierboven kwam uit op 40m/s maar daaronder geeft eentje al aan dat het 60m/s is anyhow mochten ze gelijk hebben dan is het zo'n beetje bijna hitscan, want als hij je probeert te hooken op 20 meter dan is die of binnen een halve seconde bij je of binnen 1/3 van een seconde. Is vrij vlot maar dit gecombineerd met latency levert gewoon rare praktijken op.

ik snap het aan de ene kant wel, maar toch heb ik ook nog wel eens van "wat een bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Kom in een game, Illios well map, tik... tik... tik.... game over. 2-3 reacties in chat van 'wtf'.
Blijkbaar heel team geleaved net voor ze gingen verliezen en ik en 5 random anderen kwamen in de game.

"lets see if you can do better"

End score 2:1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
The Chosen One schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:52:
Kom in een game, Illios well map, tik... tik... tik.... game over. 2-3 reacties in chat van 'wtf'.
Blijkbaar heel team geleaved net voor ze gingen verliezen en ik en 5 random anderen kwamen in de game.

"lets see if you can do better"

End score 2:1. :)
Ja leuk he :P Maar dat je toch nog wint wil niet zeggen dat de situatie gewoon rot is. Het leaven moet echt worden aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:34

Thompson

Beeromaniac

Pff daar zakt mn broek toch echt van af, zit nog in de placement voor competitive want weinig tijd gehad laatste 2 weken. Dacht ik doe er weer eens eentje... Kom bij een 5 man team die na 2 prima wins besluiten dat ze we het daarna wel zonder tank en 2e healer af kunnen?

Ik speelde alle rondes als lucio want hun enige healer was Zenyatta. De laatste ronde was zelfs bastion + 4 DPS en ik als lucio. 3-2 verloren dus, door zulke shit raak je de zin om te spelen wel snel kwijt zeg.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 21:10
Heuy, weer terug geklommen naar gold (van 1600). Mooi begin van de winter event zou ik zeggen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Zit nu in Azie en deed de placement matches. maar 3 gewonnen toch in platinum met 2663 geeindigd. Had ik niet verwacht.....

Valt overigens op dat de meta hier altijd 3 tanks is en 2 healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nare ervaring gehad gisteren. Speelde als S76... enige hitscan in het team. Het andere team had een Pharah die vrijwel non-stop een healing orb op zich had en dusdanig veel afstand hield dat ze ver achter de drop-off range zat. Daarnaast was ze op de grond gecovered door haar hele team, inclusief een Roadhog die me probeerde te hooken zodra ik m'n nek uitstak om Pharah te suppressen.

Eèn van m'n teammates ging helemaal los omdat ik haar niet neer kreeg in m'n eentje. Aangezien ik 'sky duty' had en m'n ammo aan het conserveren was om haar wanneer mogelijk te suppressen had ik ook geen gold dmg... dat pakte hij ook mooi aan als reden om te flamen. Uiteindelijk gemute, maar was eigenlijk al te laat. Dat soort dingen hebben toch effect op je... de ene keer schud je het makkelijker van je af dan andere keren. Gelukkig kom ik heel weinig toxiciteit tegen, maar dit was eigenlijk de eerste keer dat het persoonlijk aan mij gericht was.

Gelukkig wel gewonnen en een nieuwe carreer high, dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm nieuwe winter thema is er nog niet. had gehoopt dat het vanaf deze morgen al was :P maar helaas zal vanavond wel zijn dan (of morgen hier in NL) was de laatste keer ook dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
[b][message=49461213,noline]

[...]

je bedoelt de kerst event? morgen als ik mij niet vergis. Maar dat kan ook vanacht zijn. weet niet zeker.

ben wel benieuwd naar de skins. Als ze enigszins goed zijn dan kijken we wel weer voor een paar lootboxes.

geef niet zoveel om een hoop characters qua skins
Vanochtend even ingelogd... nope, helaas :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ja dacht hetzelfde. Ging er vanuit dat het tegelijk met de arcade reset plaats zou vinden.. hopelijk zijn de arcade rewards ook seasonal lootboxes.

Wel balen dat het xp systeem is veranderd, zou namelijk midden in het kerst-event lvl 200 zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
yinx84 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 08:35:
Nare ervaring gehad gisteren. Speelde als S76... enige hitscan in het team. Het andere team had een Pharah die vrijwel non-stop een healing orb op zich had en dusdanig veel afstand hield dat ze ver achter de drop-off range zat. Daarnaast was ze op de grond gecovered door haar hele team, inclusief een Roadhog die me probeerde te hooken zodra ik m'n nek uitstak om Pharah te suppressen.

Eèn van m'n teammates ging helemaal los omdat ik haar niet neer kreeg in m'n eentje. Aangezien ik 'sky duty' had en m'n ammo aan het conserveren was om haar wanneer mogelijk te suppressen had ik ook geen gold dmg... dat pakte hij ook mooi aan als reden om te flamen. Uiteindelijk gemute, maar was eigenlijk al te laat. Dat soort dingen hebben toch effect op je... de ene keer schud je het makkelijker van je af dan andere keren. Gelukkig kom ik heel weinig toxiciteit tegen, maar dit was eigenlijk de eerste keer dat het persoonlijk aan mij gericht was.

Gelukkig wel gewonnen en een nieuwe carreer high, dat dan weer wel :)
Dan moet je maar Cree pakken want als hitscan is het toch echt wel jouw taak om Pharah uit de lucht te knallen of in ieder geval er voor te zorgen dat ze zich niet goed kan positioneren. Vaak zie je dat Soldier dan toch een DVA of rein focussen en dan met het 'I've got gold argument komen'. Daarnaast kan je ook nog eens eerst achter Zen of Mercy aangaan als ze constant heal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
pimsch schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:47:
[...]

Dan moet je maar Cree pakken want als hitscan is het toch echt wel jouw taak om Pharah uit de lucht te knallen of in ieder geval er voor te zorgen dat ze zich niet goed kan positioneren. Vaak zie je dat Soldier dan toch een DVA of rein focussen en dan met het 'I've got gold argument komen'. Daarnaast kan je ook nog eens eerst achter Zen of Mercy aangaan als ze constant heal heeft.
Speel je zelf wel eens S76/McCree? dan weet je dat het verrektes lastig kan zijn om een Parah neer te halen als die zoals gezegt word ver vanachter hun eigen linies icm een Mercy/Orb raketten op je aan het schieten is.

Een Mercy/Zenyetta zal dan nog verder weg staan (al dan niet ook nog eens buiten je schotveld) en direct weer haarzelf healen en dus een taak voor de flankers zijn om neergehaald te worden.

Enige wat je kan doen is idd ervoor zorgen dat Phara niet te veel in de lucht kan zijn, iets wat hij dus ook precies gedaan heeft.

Wat dus als gevolg had dat hij niet veel dmg gedaan heeft (maar wel een belangrijke DPS'er van de tegenpartij het lastig gemaakt heeft + waarschijnlijk de healing van de tegenpartij gecrippeled heeft (orb op Pharah == geen orb op anderen) en ze uiteindelijk toch gewonnen hebben.

Als zijn teammaat echt die Pharah uit de lucht had willen hebben had die maar moeten switchen naar een McCree voor extra dmg/Zenyatta voor Discord Orb, Widow om haar neer te snipen of D.Va om de raketten te absorben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morphs schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:21:
Ja dacht hetzelfde. Ging er vanuit dat het tegelijk met de arcade reset plaats zou vinden.. hopelijk zijn de arcade rewards ook seasonal lootboxes.

Wel balen dat het xp systeem is veranderd, zou namelijk midden in het kerst-event lvl 200 zijn geworden.
ja ik dus ook... ben nu 192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Gisteren weer platinum geworden... Vind gold af en toe echt te random voor worden. Ene keer heb je een goed en serieus team, andere keer heb je weer complete randoms...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
pimsch schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:47:
[...]

McCree heeft ongeveer dezelfde damage drop-off range als S76, dus dan zit je met hetzelfde probleem als die Pharah goede positioning heeft. Je kan inderdaad ervoor zorgen dat je haar suppressed, maar dat is dan ook het enige wat je kan doen. Aangerekend worden dat je haar niet kunt killen zoals ik gisteren had is natuurlijk niet echt fair. Vooral niet als je de enige hitscan bent en ze een pocket zen/mercy heeft.

Achter de healers aangaan is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan als er twee tanks voor staan. Of je gaat de tanks plagen, of je gaat flanken (wat al lastig is als S76/McCree), of je focust op de Pharah... no way dat je alle drie in je eentje kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pharah kan heel lastig zijn, al nemen de gevaarlijkere Pharah spelers vaak wel meer risico en zijn dus wel wat makkelijker af te knallen. Van een Pharah die afstand houdt om geheald te worden heb ik meestal niet erg veel last. Bovendien zijn er altijd wel momenten dat je haar kan neerknallen maar tegen een goede speler is het dan wel bijna een dedicated job... Het maakt Pharah IMO één van de gevaarlijkste heroes, zelfs een goede Genji vind ik stiekem makkelijker, met Lucio lukt het me nog wel eens om een Genji te slopen. Tracer is overigens weer een ander verhaal :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 00:33
Poeehhh valt nog niet mee om uit het diepe dal te klimmen, op de Ps4. Na vorig seizoen een beetje rond de 2000 SR geschommeld te hebben (en het op een gegeven moment weken niet meer gespeeld te hebben), blijf ik nu in S3 ergens rond de 1200 hangen. Speel veel solo (omdat de meesten in mijn lijst veel hoger zijn) en af en toe met 1 iemand erbij.

Tuurlijk verlies je soms wel eens terecht na een spannende/leuke pot, maar er zitten toch ook wel echt teveel klotepotten tussen. Leavers, of ineens teams die 10 klassen beter lijken en de klus in een paar seconden geklaard hebben. En natuurlijk heel veel onnozele teamgenoten. Maar goed daar hoor ik blijkbaar in thuis :)

[ Voor 5% gewijzigd door Spud82 op 13-12-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
yinx84 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:05:
[...]

McCree heeft ongeveer dezelfde damage drop-off range als S76, dus dan zit je met hetzelfde probleem als die Pharah goede positioning heeft. Je kan inderdaad ervoor zorgen dat je haar suppressed, maar dat is dan ook het enige wat je kan doen. Aangerekend worden dat je haar niet kunt killen zoals ik gisteren had is natuurlijk niet echt fair. Vooral niet als je de enige hitscan bent en ze een pocket zen/mercy heeft.

Achter de healers aangaan is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan als er twee tanks voor staan. Of je gaat de tanks plagen, of je gaat flanken (wat al lastig is als S76/McCree), of je focust op de Pharah... no way dat je alle drie in je eentje kunt.
Laat iemand naar Zen switchen en dedicated de discord orb op de Phara gooien. Toedeloe Phara.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Spud82 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:48:
Poeehhh valt nog niet mee om uit het diepe dal te klimmen, op de Ps4. Na vorig seizoen een beetje rond de 2000 SR geschommeld te hebben (en het op een gegeven moment weken niet meer gespeeld te hebben), blijf ik nu in S3 ergens rond de 1200 hangen. Speel veel solo (omdat de meesten in mijn lijst veel hoger zijn) en af en toe met 1 iemand erbij.

Tuurlijk verlies je soms wel eens terecht na een spannende/leuke pot, maar er zitten toch ook wel echt teveel klotepotten tussen. Leavers, of ineens teams die 10 klassen beter lijken en de klus in een paar seconden geklaard hebben. En natuurlijk heel veel onnozele teamgenoten. Maar goed daar hoor ik blijkbaar in thuis :)
Exact dezelfde ervaring. Die leavers zijn echt rete irritant, dan kun je echt goed spelen en aan de winnende kant zijn en dan doei winst! De matchmaking is soms echt vreemd erg grote verschillen in niveau. Als ie goed werkt heb je echt spannende potjes maar vaak is het verschil heel groot en ben je compleet kansloos met een keiharde steamroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjux
hmr schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:57:
[...]

Laat iemand naar Zen switchen en dedicated de discord orb op de Phara gooien. Toedeloe Phara.
Tsja, dat is in der daad de manier, maarja, dan heb je een team nodig dat mee aan het denken is.

Meestal is het alleen maar geflame op de de soldier dat die phara niet neer haalt....

phara is nog best een lastige hero soms om neer te halen voor soldier. zeker als ze je offguard met haar eerste shot te pakken krijgt. Daarna is het 1x splash damage en je bent dood. Maarja, blijven opletten als er een phara bij zit ;)

een diva is erg prettig om even te helpen met phara neer halen, als die je even beschermt, kun je ff stil blijven staan en flink op phara knallen.
Dus weer typisch gevalletje teamwork wat ik erg vaak mis in de solo que hell ;)
Pagina: 1 ... 96 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.