Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
TRAXION schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:25:
3649 na de placements, 1 draw 1 loss en 8 wins.

[...]

Ok zojuist 2 draws en daarna 1 gewonnen resultaat 116 punten erbij 3765 nu :)
Oef.. nice! Succes richting de 4K

Zelf net 3 placements gedaan... 3 wins gelukkig :P Morgen verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ik gewoon instant Tank claim gaat het redelijk goed.
eerste 3 placements waren lose toen voor tank gegaan en nu 4 consecutive wins :P hopelijk gaat het goed met de laatste 3.

Helaas, 3 lose :P 4 om 6. 2219 is me current rating.
vorig seizoen 2320+- geëindigd.

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 02-12-2016 00:10 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:58

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gisteren competitive potje op Numbani, wij moesten aanvallen en een random picked Bastion. Ik was toen al beetje sceptisch...

Vervolgens steamrollen we echt gewoon over het defense team heen, Bastion positioneerde zich goed en wij hem verdedigen, konden in 1x door met de payload en hadden nog 5 min op de klok staan.

*switching sides*

Proberen de tegenstanders dezelfde strategie, gaat helemaal mis bij hun :P Dik gewonnen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
MonkeySleeve schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:15:
Gisteren competitive potje op Numbani, wij moesten aanvallen en een random picked Bastion. Ik was toen al beetje sceptisch...

Vervolgens steamrollen we echt gewoon over het defense team heen, Bastion positioneerde zich goed en wij hem verdedigen, konden in 1x door met de payload en hadden nog 5 min op de klok staan.

*switching sides*

Proberen de tegenstanders dezelfde strategie, gaat helemaal mis bij hun :P Dik gewonnen.
Dat soort zaken heb ik ook al vaker meegemaakt inderdaad. Is wel grappig. Iedereen in het begin zeuren als iemand Bastion of Torbjorn @ attack pakt en vervolgens winnen we met gemak, heeft die persoon PotG en 3-4 gouden medailles :D

Ik kijk daarom ook meestal direct naar hun SR. Als dat rond de 3000 zit, vertrouwd ik er in beginsel op dat ze weten wat ze doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
die hele s3 placement is een grote joke!

ik had 6-4, mijn S2 season high was 2650. tijdens de placement heb ik een van mijn betere dps games ooit gespeeld met gemiddeld 2-4 gold medals in tenmiste 8 matches.

waar wordt ik ingedeeld....1840 silver. ik heb serieus nog nooit zo laag gehad. ik vind het zooo jammer dat tijdens die placement matches NIET gekeken wordt naar individuele prestaties want dan had ik 3k makkelijk kunnen aantikken. blizz fails helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
nemesis2212 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:48:

ik had 6-4, mijn S2 season high was 2650. tijdens de placement heb ik een van mijn betere dps games ooit gespeeld met gemiddeld 2-4 gold medals in tenmiste 8 matches.

waar wordt ik ingedeeld....1840 silver. ik heb serieus nog nooit zo laag gehad. ik vind het zooo jammer dat tijdens die placement matches NIET gekeken wordt naar individuele prestaties want dan had ik 3k makkelijk kunnen aantikken. blizz fails helaas
WTF?! :+

Ik heb 2 potjes gewonnen 8 verloren. :9
Dit kwam omdat in 5 potjes mijn pc vastliep en ik dus automatisch een loss kreeg. (is nu opgelost dankzij een ander GoT draadje! *O* )
Ik eindigde season 2 op 2455 en heb nu 2255 gekregen, wat ik wel snap met 8 losses... :+

1840 silver is wel erg laag -O-

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
het lijkt erop alsof het niet uitmaakt of je 10 wint of verliest je komt toch nog terecht in 200+- lager dan je s2 last rank. echt super vaag. ik merk nu ook dat er heel veel platinum mensen in silver zijn gezet waardoor het voor nu lastiger is om uit die rank te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
nemesis2212 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:48:

Medals spelen ook mee in de ranking, ik heb de placements samen gespeeld en mijn medespeler heeft +/- 200 minder dan dat ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
TRAXION schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:17:
[...]

Medals spelen ook mee in de ranking, ik heb de placements samen gespeeld en mijn medespeler heeft +/- 200 minder dan dat ik had.
nou daar lijkt het anders verdacht weinig op. ik heb paar potjes op US gespeeld en paar op EU tijdens placement. kijk maar hier naar mijn medals (ranked)

https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Nemesis-2278

28 gold, 17 silver en 10 brons. ik heb totaal 13 matches gespeeld nu. waarvan ik in 2 matches geen gold medals had. reken maar uit ;)

ik had zelfs meerdere games waar ik cards kreeg van 50-70% team damage done als dps. dat zegt of meer over mij of meer over hoe de rest speelde. voorbeeld: kijk maar naar mijn stats van soldier. hoogste damage bijna 32k en hoogste elims bijna 60.

wordt nu maar omhoog klimmen dan uit deze silver elo hell haha 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door nemesis2212 op 02-12-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:03
Fixer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:27:
[...]

Dat soort zaken heb ik ook al vaker meegemaakt inderdaad. Is wel grappig. Iedereen in het begin zeuren als iemand Bastion of Torbjorn @ attack pakt en vervolgens winnen we met gemak, heeft die persoon PotG en 3-4 gouden medailles :D

Ik kijk daarom ook meestal direct naar hun SR. Als dat rond de 3000 zit, vertrouwd ik er in beginsel op dat ze weten wat ze doen ;)
Helemaal waar dit, totaal geen moeite mee als iemand een bastion/torbjorn/hanzo of widowmaker kiest. Heb meer moeite met het gezeik van anderen dan gelijk :+ wacht gewoon eerst even af en kijk of het werkt.. Als een sniper gewoon zijn kills maakt is er niks erg aan.
Zodra die alles mist en we er niks aan hebben zal ik er wel wat van zeggen...

Vanavond maar eens beginnen aan m'n placements. Wat ik tot nu toe zie in mijn vriendenlijst is dat iedereen zoonbeetje gelijk is gebleven met vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanette
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-07-2023
nemesis2212 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:13:
het lijkt erop alsof het niet uitmaakt of je 10 wint of verliest je komt toch nog terecht in 200+- lager dan je s2 last rank. echt super vaag. ik merk nu ook dat er heel veel platinum mensen in silver zijn gezet waardoor het voor nu lastiger is om uit die rank te komen.
Mijn S2 last rank was 3105, season high 3523. Na de placement matches (8win, 1 loss, 1 draw) kwam ik uit op 3468. Klopt dus niet helemaal.

Hierna speelde ik 1 game, draw. Daarna won ik er 1 en ben nu 3568. Kreeg dus 100 punten erbij voor 1 win

[ Voor 9% gewijzigd door Nanette op 02-12-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43
nemesis2212 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:13:
ik merk nu ook dat er heel veel platinum mensen in silver zijn gezet waardoor het voor nu lastiger is om uit die rank te komen.
Als er toch veel platinum mensen nu in silver zitten zou het toch juist makkelijker moeten zijn om uit silver te komen? Er zouden immers meer "goede" mensen in silver zitten nu, dus de kans dat je een goed team krijgt is ook hoger.

Overigens had blizzard al aangekondigd dat dit zou gebeuren gezien ze vonden dat er een te groot gedeelte van de mensen het vorige seizoen in plat terecht kwam na de placements.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Nanette schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:57:
[...]

Mijn S2 last rank was 3105, season high 3523. Na de placement matches (8win, 1 loss, 1 draw) kwam ik uit op 3468. Klopt dus niet helemaal.

Hierna speelde ik 1 game, draw. Daarna won ik er 1 en ben nu 3568. Kreeg dus 100 punten erbij voor 1 win
Problem solved :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Puc van S. schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:03:
[...]
Als er toch veel platinum mensen nu in silver zitten zou het toch juist makkelijker moeten zijn om uit silver te komen? Er zouden immers meer "goede" mensen in silver zitten nu, dus de kans dat je een goed team krijgt is ook hoger.

Overigens had blizzard al aangekondigd dat dit zou gebeuren gezien ze vonden dat er een te groot gedeelte van de mensen het vorige seizoen in plat terecht kwam na de placements.
Als dat het is, dan juich ik het alleen maar toe. In seizoen twee was het wel erg lastig om solo consistent te stijgen. Je kon echt alle pluimage met of tegen je krijgen, willekeurig walkovers / gestompt worden. Als er dan ook nog net een paar keer je de winstreak wordt onthouden door een leaver of troller, dan neemt de lol wel wat af om tientallen potjes te gaan spelen. Ook al weet je dat het op de lange termijn wel uitmiddelt, het moet wel leuk blijven.

Maar met de S3 placements, dat mensen die alle tien als zesman gespeeld hebben, na afloop niet met elkaar kunnen spelen omdat iemand in een seizoen daarvoor om wat voor reden dan ook een te lage rank heeft, niet met elkaar kunnen spelen, dat is gewoon fucked up.

Ik denk dat er ook heel veel mensen op t einde van t seizoen 2 heeeeel anders hadden gespeeld als ze wisten dat het van zo'n grote invloed was op S3. Het trollen en lekker aankloten met off-meta teams was wel gigantisch de laatste dagen/weken.

Ben benieuwd hoe Blizzard hier mee om gaat, kan me voorstellen dat dit een behoorlijk gezeik op gaat leveren in de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Geëindigd als 2995 met 6 wins, 3 losses en 1 draw. Bijna exact waar ik S2 mee geëindigd ben.

Vanavond nog maar ff potje winnen om Diamond te pakken :P (of een losing streak krijgen waardoor ik nog wel ff bezig ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:58
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:26:
[...]

Als dat het is, dan juich ik het alleen maar toe. In seizoen twee was het wel erg lastig om solo consistent te stijgen. Je kon echt alle pluimage met of tegen je krijgen, willekeurig walkovers / gestompt worden. Als er dan ook nog net een paar keer je de winstreak wordt onthouden door een leaver of troller, dan neemt de lol wel wat af om tientallen potjes te gaan spelen. Ook al weet je dat het op de lange termijn wel uitmiddelt, het moet wel leuk blijven.

Maar met de S3 placements, dat mensen die alle tien als zesman gespeeld hebben, na afloop niet met elkaar kunnen spelen omdat iemand in een seizoen daarvoor om wat voor reden dan ook een te lage rank heeft, niet met elkaar kunnen spelen, dat is gewoon fucked up.

Ik denk dat er ook heel veel mensen op t einde van t seizoen 2 heeeeel anders hadden gespeeld als ze wisten dat het van zo'n grote invloed was op S3. Het trollen en lekker aankloten met off-meta teams was wel gigantisch de laatste dagen/weken.

Ben benieuwd hoe Blizzard hier mee om gaat, kan me voorstellen dat dit een behoorlijk gezeik op gaat leveren in de community.
Vraag me af of Blizz dat wel allemaal goed aanpakt omdat ze best wel grote titels in huis hebben, wat ook allemaal aandacht nodig heeft. SCII Competitive scene loopt helaas ook op dun eis.
Er is nog een aardige playerbase maar daarmee is het ook gezegt.

Hots heeft momenteel weer wat nieuw bloed maar daar moeten ze volgens mij ook elk half jaar iets unieks te doen omdat actief te houden.

HS krijgt nog een expansion dus daar zit het ook wel goed.
En met Overwatch experimenteren ze er ook op los maar na mijn idee wachten ze nog wat met welke richting ze op willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
BTW
Zo zagen mijn placements eruit. :+
kleine sidenote: de eerste 5 losses kwamen door het uitvallen van m'n pc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eJdfnBAozoiJCjGFUCpBaMtu/full.jpg

Ik moest eigenlijk een beetje huilen, dacht bij mezels, nou seizoen 3 wordt wat zo...
zal wel richting de 1500 gaan ofzo.

Uit eindelijk dus toch best nog een nette ranking vond ik zelf :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OXEVIyH6FY2G9LKh6L9v4FvA/full.jpg

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Eeeen Diamond :D Toch maar gelijk potje er achter aan gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Net mijn placement matches voldaan, 6x gewonnen en 4x verloren. SR in S2 was 3601 en m'n placement rank in S3 is 3688 geworden dus 87 meer dan mijn max van vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel apart hoe het hier zo verschilt in het forum. vraag me echt af hoe het systeem nu moet werken... in mij nvrienden kring lijkt het wel zo dat iedereen wat lager zit dan voorheen. veel minder in eind gold/plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:54
Jongens, ik begin een beetje depressief te worden van jullie verhalen over de placements haha. Ben ik nou echt de enige die zo extreem laag geplaatst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:50
Zironako schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:50:
Jongens, ik begin een beetje depressief te worden van jullie verhalen over de placements haha. Ben ik nou echt de enige die zo extreem laag geplaatst is?
Vast niet, ik zal ook eens comp proberen dit weekend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:58
Vandaag voor het eerst in een vlotte tijd 9x kunnen winnen in arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Guys placements maken niets uit blizzard heeft een team ingeschakeld die iedereen afzonderlijk beoordeeld op de volgende manier

1 persoon hakt de kop eraf van een kip
1 persoon gooit het in een blender
3 personen tellen het aantal stukjes naar 10 seconden mixxen
1 persoon voert het in bij de servers in overwatch.

ze hebben gewoon tijd nodig dus duurt het 10 matches lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Ben ook weer veel te laag geplaatst na de placements, 6 gewonnen 2 draw en 2 verloren. 1350SR :(

*Inmiddels zit ik weer op 1777 met in totaal 22x gewonnen 9x verloren en 4x draw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
De nieuwe skill rating ook anders. Het getal wat je ziet boeit niet, je positie ten opzichte van de rest zou niet veel zijn veranderd :)

Er zaten veel te veel mensen in gold/plat dus dat is wat meer uitgespreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit vind ik ook altijd zo apart.

ik heb 9 van de 10 keer ook games dat de levels zo ontiechelijk veel verschillen.
zoals in dit plaatje. wij hebben zo goed als iedereen in de 100. en zij hebben 2 van 200+, 2 van 300+ (+1 van zo goed als) en 1 van 400+

Ik weet dat level eigenlijk geen enkele flikker uit maakt maar toch intimideerd het ofzo en gaat je team er ook nog slechter door presteren.

Dit potje werden we dan ook ontiechelijk hard geraped! gewoon droog zonder vaseline.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/lZaJCno.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
6 keer gewonnen en 4 verloren. Zit nu ongeveer weer waar ik seizoen 2 geëindigd was. Volgens mij maken die placements dus niet zoveel uit. Heb wel het idee dat platinum en alles daarboven ongeveer hetzelfde blijft.. En alles daaronder daalt best een eind vergeleken met vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Splitinfinitive schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:56:
Guys placements maken niets uit blizzard heeft een team ingeschakeld die iedereen afzonderlijk beoordeeld op de volgende manier

1 persoon hakt de kop eraf van een kip
1 persoon gooit het in een blender
3 personen tellen het aantal stukjes naar 10 seconden mixxen
1 persoon voert het in bij de servers in overwatch.

ze hebben gewoon tijd nodig dus duurt het 10 matches lang.
Jup, zo'n beetje hoe de waarde van Stans margaritaville bepaald werd in south park.

Mijn rating op het einde van vorig seizoen was 2800, nu heb ik in deze placement matches 8 gewonnen en 2 verloren, bovendien hadden we bij de helft van de wins de tegenstanders echt compleet overrompeld. Zelf had ik vaak wel een of meerdere gold medals. Dus ik verwachtte wel een hogere rating dan 2800, maar natuurlijk ook niet super hoog. En wat krijg ik dan, 2850 |:( .... Dan zijn de placement matches wel erg nutteloos.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

markdm schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 01:03:
[...]

Jup, zo'n beetje hoe de waarde van Stans margaritaville bepaald werd in south park.

Mijn rating op het einde van vorig seizoen was 2800, nu heb ik in deze placement matches 8 gewonnen en 2 verloren, bovendien hadden we bij de helft van de wins de tegenstanders echt compleet overrompeld. Zelf had ik vaak wel een of meerdere gold medals. Dus ik verwachtte wel een hogere rating dan 2800, maar natuurlijk ook niet super hoog. En wat krijg ik dan, 2850 |:( .... Dan zijn de placement matches wel erg nutteloos.
ach dan heb jij nog geluk gehad, op de eueueueue forums lees ik vooral dat mensen 400/500 sr onder hun rank terecht zijn gekomen met 9 wins. Ik ga gewoon voor gold dit season is het nieuwe platinum als ik het goed begrijp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:23
Het systeem klopt wel mensen! Alles tót ongeveer 3000 season high zou bij 5-5 dalen in rank (gokje) . Hoe verder je ervan af zit hoe verder je daalt. Als je erbóven zat dan stijg je juist.

Iedereen heeft in de placement matches tegen zijn eigen niveau gespeeld. Zou dus raar zijn als je de matches grotendeels tegen gold speelt je uiteindelijk platinum kan worden.

Het icoontje is anders, maar je speelt nog steeds tegen dezelfde tegenstanders. Dus waar je eerder in gold mensen tegen kwam zie je diezelfde nu in zilver.

Het enige wat Blizzard fout heeft gedaan is dat ze de placement matches wat zwaarder hadden kunnen beoordelen dan normale matches, bv 2 a 3x zo zwaar. Het zijn toch nog steeds "placement" matches.

Edit : Een soortgelijke uitleg

.

[ Voor 8% gewijzigd door VySio op 03-12-2016 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:11
Ik heb expres alle tien placement matches met een vriend samengespeeld die een stuk lagere rating had vorig seizoen. Dit zodat we gewoon samen kunnen blijven spelen.

Placements waren dramatisch met 1 win, 2 draws en 7 losses. Hij is uiteindelijk op een rating uitgekomen die meer dan 500 lager was dan de mijne. Toch wel apart.

Wat nog aparter is is dat we nog steeds wel samen kunnen spelen. Is de limiet van maximaal 500 verschil in rank aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Reckoner schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:31:
Wat nog aparter is is dat we nog steeds wel samen kunnen spelen. Is de limiet van maximaal 500 verschil in rank aangepast?
Verschil mag 1000 zijn t/m Diamond. Als je Master of hoger bent, dan mag het verschil idd max 500 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-t3001.xboxlive.com/000901ffa09aca4e-b00d97dc-3f47-4783-b524-c4a87ce05f11/Screenshot-Original.png?sv=2014-02-14&sr=b&si=DefaultAccess&sig=4CdfaA%2FOyf9SqZ6GMnK5YvZj2WkJ90BmPa8%2FLCPReZ0%3D

Ik had dit.

Vorig seizoen had ik niet eens de helft gewonnen en kwam tegen platinum aan, nu zat ik op 2400 8)7 . Waren pittige tegenstanders elke keer, had op z'n minst 2500 verwacht. Daarna natuurlijk weer een keiharde losing streak dus wordt nog wat om uit goud te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Ik ben ook gedaald na de placements maar ik merk wel dat je veel meer punten krijgt wanneer je wint na de placements.
Gisteren had ik een aardig leuke win streak en na mijn laatste potje klom ik van +- 2100 naar 2260, zo extreem veel punten kreeg ik er eerder nooit bij tijdens een win streak. Weet iemand hoe dat precies zit met win streaks en het aantal punten dat je vervolgens krijgt?

Na placements gestart op 1340 en nu sta ik alweer op 2280. Zo hoog heb ik ook nog nooit gestaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zit trouwens wel te twijfelen welk goud wapen ik zal nemen. Ik speel denk ik nog steeds het meeste als lucio, maar voor hem heb ik al die gouden skin dus een goud wapen zal niet zo opvallen. Reinhardt lijkt me een leuke en speel ik ook wel vaak. Daarnaast ben ik ook wel een fan van Sombra, maar haar kan ik niet vaak spelen omdat ze er vaak gewoon niet in past.

Reinhardt misschien doen, wel mooi met zo'n gigantische gouden hamer :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:18
Godverdomme wat een tering seizoen. Had 3-1-6 best kut. Ging vn 2200 naar 1680!! en nu 1505 na alles verloren te hebben. Kan letterlijk niks winnen, niemand werkt samen en iedereen picked klote heroes. Kan hier ook nooit meer uitkomen wat een teringzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
S2 niet gespeeld - S3 8-2 w/l in de placements - 2506 rating volgende 3 potjes erna ook gewonnen woop :P op naar de losing streak :D

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In S2 Diamond gehaald en gister een paar placement matches gedaan waar ik in teams kwam met spelers die een piek van 1800 hadden vorig seizoen, behoorlijk trieste games die kansloos verloren gingen.

Ik denk dat ik S3 maar oversla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik hoop weer op platinum te komen, diamond moet haalbaar zijn als ik een beetje een leuk team kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Voor het eerst begonnen met competitive matches. Mooi als het team goed samenwerk maar o zo frustrerend als mensen maar wat rond rennen 8)7
Na de placement zat ik op 2000 (geen idee wat normaal is). Maar speel voornamelijk lucio en mercy. Omdat verder niemand support wil spelen...zucht.
Zat op 2200, maar nu weer paar potjes verloren door mensen die 1 vs 6 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Oke het is mogelijk om uit de elo hell te ontsnappen.

Er werd mij gevraagd een account te boosten vanuit gold/plat.

Oke placement gedaan ergens rond de 2500 Daarna Door gespeeld en momenteel op 3350 max 3400 maar lijkt wel of Diamond nu de meest salty spelers heeft.

Lang verhaal kort gemaakt je kan aardig uit lage rating klimmen als je ook echt over die capaciteit beschikt.

Doel is om het account nog even op master te krijgen als ultieme "proof"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hoe vaak de ELO Hell al wel niet is weerlegd, als je zelf het verschil maakt stijg je, punt, uit. Als je iemand bent die altijd denkt dat het aan anderen ligt ga je nooit veel stijgen - 1 ding wat alle pro's gemeen hebben, ze trippen niet als ze verliezen naar anderen en denken rustig na over "hmm ik had dat anders moeten doen".

No tilt. Think. Win.

Ik gebruik ELO hell als term in de context dat sommige goede hero picks in de 3k range gewoon moeilijk te stoppen zijn. Een goede pharah, een goede mei ... dat soort krengen zijn daar zo naar in solo queue :9 .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Cassius schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:32:
Hoe vaak de ELO Hell al wel niet is weerlegd, als je zelf het verschil maakt stijg je, punt, uit. Als je iemand bent die altijd denkt dat het aan anderen ligt ga je nooit veel stijgen - 1 ding wat alle pro's gemeen hebben, ze trippen niet als ze verliezen naar anderen en denken rustig na over "hmm ik had dat anders moeten doen".

No tilt. Think. Win.

Ik gebruik ELO hell als term in de context dat sommige goede hero picks in de 3k range gewoon moeilijk te stoppen zijn. Een goede pharah, een goede mei ... dat soort krengen zijn daar zo naar in solo queue :9 .
Dus als je verliest en weet dat je het goed doet (wat zeker als healer heel simpel vast is te stellen) moet je de oorzaak bij jezelf i.p.v. de overige 5 spelers zoeken?

Als je weet dat je geen fluit toevoegt is het zaak om te switchen, en het probleem is juist dat veel mensen volledig vastgeroest lijken te zitten in welke hero ze kiezen of steeds solo doodgaan. Althans, dat is wat ik het meeste tegenkom met randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Ik ben dit seizoen ook begonnen met ranked, ook omdat ik net level 25 was geworden. Na 10 placementpotjes ben ik uitgekomen op 2050 mmr. Niet een hele slechte score dacht ik zo. Wat ik mij afvroeg is wat de competative points inhouden en wat gebeurd er als ik 6000 punten heb? Zijn er nog mensen die met mij willen spelen? Mijn battlenet-id is kokkie1#2561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Die punten kun je aan gouden wapens uitgeven, 3000 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:54
Eindelijk eens aan het klimmen. Vijf potjes achter elkaar gewonnen. Zit weer bijna in goud :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik word echt helemaal knetter gewoon.. waar ik dacht waar ik vorig seizoen erg triggerde is nu echt helemaal drama. Ik begin af en toe ook gewoon mensen uit te schelden :S echt super super slecht van me. voor vandaag dus ook gewoon even gestopt. ik daal en daal alleen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan_xl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-08-2024
Tsja, heb mijn placements ook gedaan. 5 gewonnen, 1 draw, 4 verloren. Was rond 2650 ingeschaald, terwijl mijn S2 op 2670 geeindigd was. Niet slecht dus.

Helaas daarna alleen maar games verloren, zit al bijna in gold. De teammates waren zeer droevig, bijna altijd een sombra die er niks van bakt. Ik zat op gegeven moment ook op tilt. Als de potjes zo doorgaan dan is het einde S3 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou placements gedaan 6 losses en 4 wins uitgekomen op 2359. Wordt nog lastiger om weer in Diamond te komen dan S2 zo te zien.

1e game na placements een 3 man premade met torb, widow en symmetra.
Nee bedankt ik hou het wel voor gezien in S3.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2016 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Ik heb placements net klaar met 5 wins en 5 losses en kom op 3025 uit. Uiteindelijk tot 3111 gekomen en ben net gestopt met mijn eerste loss. Als iemand wilt teamen kan je me altijd nog toevoegen: Hesje#21841

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 15:59
Manman wat heb ik toch een hekel aan die leavers, met name in competitive. Zelfs als je voelbaar aan het winnen bent, gaat er toch nog zo'n malloot vandoor. Lekker dan tijdens placements. Kan die straf voor leavers niet wat hoger? Zoiets als .... dat hun Overwatch-disc gewoon ter plekke verbrandt in hun console? Ik noem maar wat...

Nog mensen op de PS4 waar ik bij aan kan sluiten, om dit soort ergernissen te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik snap het niet meer. Ik heb in de placement matches 8 wins en 2 losses en ik rank in op 2546 en vriend van mij heeft 1 win, 3 draws en 6 losses en rank in op 2552. Vorige seizoen had ik 2772 als hoogste en die vriend 2756. Vertel mij maar hoe dit te verklaren valt.... :(

Nu inmiddels weer 2661. Op naar een nieuwe Season High! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Techno Overlord op 04-12-2016 11:57 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Indien er nog spelers zijn rond rank 2400 die af en toe een potje competitive willen spelen, voel je vrij om mij te added :) Blackstar#2593

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Thomas schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 20:58:
[...]
Dus als je verliest en weet dat je het goed doet (wat zeker als healer heel simpel vast is te stellen) moet je de oorzaak bij jezelf i.p.v. de overige 5 spelers zoeken?
En hoe weet je dat je het als healer goed doet? Dat je een gold medal in healing hebt? Dat is meer een gegeven dan het goed doen. Er zijn zoveel factoren waar je als goede healer aan moet denken... Maar laat die eens al-le-maal varen. Het andere team is niet magisch beter samengesteld en heeft ook 6 random, als zij niet doodvallen doen hun healers het misschien beter dan jij/jullie healers? Misschien hebben ze een Mercy die op het juiste moment haar heal beam niet toont zodat ze die rez kan maken, een Ana die haar "sleep dart" niet iedere keer zomaar vuurt maar op die rein die charged en die dan lekker laat liggen.
Als je weet dat je geen fluit toevoegt is het zaak om te switchen, en het probleem is juist dat veel mensen volledig vastgeroest lijken te zitten in welke hero ze kiezen of steeds solo doodgaan. Althans, dat is wat ik het meeste tegenkom met randoms.
Lang verhaal kort, je moet het altijd bij jezelf zoeken in eerste instantie - altijd. Dat moet de mindset zijn, de moeilijke weg. Want anders is het "zij zijn kut en ik was wel goed met m'n medals" de easy way out to flame. Jij kan hun skill en playstyle maar zeeer beperkt beïnvloeden en met tilt sloop je het zelfs. Dus kijk bij death of een slechte fight eens rustig wat er gebeurde. Dan zie je heel vaak dat je sommige dingen handiger had kunnen doen, shit ik had die pharah met ult moeten dmg boosten ipv die rein zonder ult healen. Fuck ik had niet moeten ulten als Lucio een minuut geleden met weinig impact, ik had die zarya moeten counteren. Bla Bla zo zijn er 1000 scenario's en juist door die in je kop een keer rustig in een paar seconden te laten gaan wordt je beter.

Ik ben niet goed, 3.1k, maar ik weet wel sommige dingen die ik vaker fout (blijf) doe(n)... Als ik die niet fix is het mijn ding dat ik hier blijf hangen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Cassius schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:56:
[...]

En hoe weet je dat je het als healer goed doet? Dat je een gold medal in healing hebt? Dat is meer een gegeven dan het goed doen. Er zijn zoveel factoren waar je als goede healer aan moet denken... Maar laat die eens al-le-maal varen. Het andere team is niet magisch beter samengesteld en heeft ook 6 random, als zij niet doodvallen doen hun healers het misschien beter dan jij/jullie healers? Misschien hebben ze een Mercy die op het juiste moment haar heal beam niet toont zodat ze die rez kan maken, een Ana die haar "sleep dart" niet iedere keer zomaar vuurt maar op die rein die charged en die dan lekker laat liggen.

[...]

Lang verhaal kort, je moet het altijd bij jezelf zoeken in eerste instantie - altijd. Dat moet de mindset zijn, de moeilijke weg. Want anders is het "zij zijn kut en ik was wel goed met m'n medals" de easy way out to flame. Jij kan hun skill en playstyle maar zeeer beperkt beïnvloeden en met tilt sloop je het zelfs. Dus kijk bij death of een slechte fight eens rustig wat er gebeurde. Dan zie je heel vaak dat je sommige dingen handiger had kunnen doen, shit ik had die pharah met ult moeten dmg boosten ipv die rein zonder ult healen. Fuck ik had niet moeten ulten als Lucio een minuut geleden met weinig impact, ik had die zarya moeten counteren. Bla Bla zo zijn er 1000 scenario's en juist door die in je kop een keer rustig in een paar seconden te laten gaan wordt je beter.

Ik ben niet goed, 3.1k, maar ik weet wel sommige dingen die ik vaker fout (blijf) doe(n)... Als ik die niet fix is het mijn ding dat ik hier blijf hangen.
Als je op een bepaalde hoeveelheid komt dat je geheald hebt weet je prima dat je het goed doet. Ik doe met Lucio geloof ik gemiddeld 15k met uitschieters tegen de 30k in Nepal bv., als je 5 rondjes moet. Vrijwel altijd heal ik wel 30%+ van de totale damage.

Het is, in ieder geval met randoms, onzin dat je de schuld bij jezelf moet zoeken, tenzij je gewoon weet dat je niet goed bezig bent. Dat is ook een kunst om te ontdekken, maar als je speelt en je ziet weer een Reinhardt in z'n eentje chargen en afgemaakt worden terwijl je hele team nog lang niet gemobiliseerd is dan weet je precies waar je aan toe bent; verliezen. Dat is dan ook het grootste probleem IMO, lui die gewoon als een kip zonder kop weer naar een control point o.i.d. rennen zonder na te denken of het wel handig is om dat alleen te doen. Als je een goede Genji of Sombra speelt dan is dat prima natuurlijk, maar zie vaak zat lui die in hun eentje helemaal niks kunnen uithalen toch gewoon solo op een heal team afrennen. Om over leavers trouwens nog maar niet te spreken, heb wel eens 3(!) matches achter elkaar gehad waar een of meerdere spelers vertrokken. Zit je dan met je skill rating opeens 100 lager.

Maar goed, als healer, zeker Lucio, is het echt verdomd makkelijk om te weten of je goed bezig bent, je moet er gewoon voor zorgen dat je niet doodgaat en genoeg healt.

E: Bovendien, het is een team-based game. Één speler kan vrijwel nooit het verschil maken, het gaat om het samenspel. Als je team een zooitje is dan verlies je, hoe goed je zelf ook speelt.

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 04-12-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Spud82 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:38:
Manman wat heb ik toch een hekel aan die leavers, met name in competitive. Zelfs als je voelbaar aan het winnen bent, gaat er toch nog zo'n malloot vandoor. Lekker dan tijdens placements. Kan die straf voor leavers niet wat hoger? Zoiets als .... dat hun Overwatch-disc gewoon ter plekke verbrandt in hun console? Ik noem maar wat...

Nog mensen op de PS4 waar ik bij aan kan sluiten, om dit soort ergernissen te voorkomen?
Je mag mij adden als je wilt :) NeonBlack74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 15:34
Jaja zat eraan te komen, placements 6-3-1 (w-l-d) gegaan, season 2 geëindigd met 1897 na een losing streak, (was 2496 voor 3 weken lang door constante losses en wins) en nu 1800 geplaatst... Dat wordt dus heel snel klimmen. Ik zoek echter nog wat mensen die interesse hebben in samen spelen, ik speel een redelijke roadhog, soldier, ana en reinhardt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben weer rustig aan het klimmen :P nieuwe dag nieuwe kansen.
season high verbeterd momenteel en zit op 2241. nog 23 wins en ik heb eindelijk me eerste golden gun XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 15:59
Vildhjarta schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:24:
[...]

Je mag mij adden als je wilt :) NeonBlack74
Ga ik bij deze doen vanavond.

Ik drop mijn naam hier ook nog een keer. Voor op de PS4, voeg me maar toe. Spud_NL. Zou graag weer wat meer in premade-teams spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
Thomas schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:07:
Lang verhaal

E: Bovendien, het is een team-based game. Één speler kan vrijwel nooit het verschil maken, het gaat om het samenspel. Als je team een zooitje is dan verlies je, hoe goed je zelf ook speelt.
Als jij niet op de rating zit waar je thuis hoort kom je vanzelf hoger tuurlijk verlies je 1 of 2 potjes maar daar staan 5 a 6 wins tegenover.

Ik kan een team behoorlijk carryen met zarya Door op het juiste moment barriers te poppen of ult te gebruiken.

En met zen outplay ik 8 van de 10 spelers 1 on 1 daarnaast zen ult is ultiem om te winnen als je hem zo snel opbouwt geen genji die mijn team wiped.

Dus sorry ik spreek je tegen dat 1 speler niet de game kan changen.

Btw mei is ook een monster op bepaalde maps op eigenwalt kan 1 goede mei ervoor zorgen dat ze nooit als 1 team door de gate komen.

Komen ze er wel doorheen dan gooit mei haar ult op het point en kan je schoonvegen.

Vaak zie ik een slechte mei dva of genji wallen en die komen gewoon weg.

Oja ik heb een account van iemand gespeeld die rating 2500 had na +/- 20 games was hij master.

[ Voor 4% gewijzigd door TRAXION op 04-12-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

TRAXION schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:17:
[...]

Als jij niet op de rating zit waar je thuis hoort kom je vanzelf hoger tuurlijk verlies je 1 of 2 potjes maar daar staan 5 a 6 wins tegenover.

Ik kan een team behoorlijk carryen met zarya Door op het juiste moment barriers te poppen of ult te gebruiken.

En met zen outplay ik 8 van de 10 spelers 1 on 1 daarnaast zen ult is ultiem om te winnen als je hem zo snel opbouwt geen genji die mijn team wiped.

Btw mei is ook een monster op bepaalde maps op eigenwalt kan 1 goede mei ervoor zorgen dat ze nooit als 1 team door de gate komen.

Komen ze er wel doorheen dan gooit mei haar ult op het point en kan je schoonvegen.

Oja ik heb een account van iemand gespeeld die rating 2500 had na +/- 20 games was hij master.
QFT. Nogmaals, je kan wel meteen de handdoek in de ring gooien als je team wat gekke dingen doet - maar de kans is even groot dat het andere team die gek ook heeft. Als jij die gek minder bent en ook nog goed speelt... Win je. The end.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

TRAXION schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:17:
[...]

Tja, je hebt goede en slechte spelers, maar je team moet in orde zijn. Je noemt de Ult van mei (die ook wel aardig te counteren is overigens met een zen bijvoorbeeld), maar dan moet je team wel actie ondernemen, plus dat het naar mijn mening bijzonder makkelijk is om aan die ult te ontsnappen door je speed boost als Lucio aan te zetten, dan komt meestal het grootste deel van het team wel weg. Idem met de zen ult, die kan ook heel sterk zijn, maar dan is het wel zaak dat je team enigszins bij elkaar blijft. Prima dat je vindt dat je in je eentje een team kan carryen maar in praktijk is dat natuurlijk amper mogelijk, tenzij je dik onder je eigen SR speelt maar zelfs dan betwijfel ik het.

Ik denk dat de meesten hier ook wel begrijpen wat ik bedoel met een ruk team. Dan heb ik het over leavers, mensen die het solo aan denken te kunnen of mensen die echt heel slecht in hun rol zijn (zo zat er een keer een Lucio in het team die alleen z'n speedboost aan had). Als ik verlies maar het gewoon een goed potje was vind ik dat prima, en dat gebeurt ook genoeg, maar als er weer een paar idioten in m'n team zitten dan is het zeker niet mijn fout.

Het is en blijft een team-based game, je team moet in orde zijn en goed op elkaar inspelen (zoals je zelf ook al zegt met die Mei ult, met Mei zelf knal je dan echt geen heel team weg), en af en toe gebeurt dat gewoon niet.
Cassius schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:53:
[...]

QFT. Nogmaals, je kan wel meteen de handdoek in de ring gooien als je team wat gekke dingen doet - maar de kans is even groot dat het andere team die gek ook heeft. Als jij die gek minder bent en ook nog goed speelt... Win je. The end.
Wat een logica. Het verschilt per game hoeveel goede/slechte spelers er in je team zitten, de balans is nooit hetzelfde. Je kan nooit, alleen omdat je zelf goed speelt, winnen. (The end.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno Overlord schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:54:
Ik snap het niet meer. Ik heb in de placement matches 8 wins en 2 losses en ik rank in op 2546 en vriend van mij heeft 1 win, 3 draws en 6 losses en rank in op 2552. Vorige seizoen had ik 2772 als hoogste en die vriend 2756. Vertel mij maar hoe dit te verklaren valt.... :(

Nu inmiddels weer 2661. Op naar een nieuwe Season High! :)
Dat is gewoon hoe MMR werkt. Jij had makkelijke wins als je naar team MMR kijkt, en hij zat altijd in het team met een lagere MMR. Zo werkt het gewoon, hoef je je voor de rest geen zorgen over te maken. Als je goed genoeg bent klim je toch hard genoeg. Ik vond het ook een beetje tegenvallen dat ik op 2600 uitkwam na mijn placements (nooit een eerder seizoen gespeeld, ben pas net level 25 geworden na de start van s3), maar ben nu al weer 3100+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Thomas schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:13:
[...]
Wat een logica. Het verschilt per game hoeveel goede/slechte spelers er in je team zitten, de balans is nooit hetzelfde. Je kan nooit, alleen omdat je zelf goed speelt, winnen. (The end.).
... Jammer :) . Ik kan het je ook met wiskundige voorbeelden laten zien? Dat als jij, gegeven genoeg matches in volume (bij <20 ofzo matches is de random factor te hoog), de "sterke" factor bent in een meerderheid je niet anders kan dan klimmen tot het punt dat je op gelijke voet staat met je team gemiddelde.

Ik kan het je ook laten zien in 10+ forumposts van gaming pro's die een random account pakken in een team game (dota, overwatch, lol, cs:go, many more) en die consequent omhoog duwen naar hun "eigen" rank terwijl de player daarvoor met 100+ uur niet bewoog. Ook als je "support characters" speelt.

Maar prima, noem het geen logica, blijf zo denken ... denk dat je vooral jezelf ermee hebt.

Eentje dan omdat je Lucio als specifiek voorbeeld noemde: YouTube: Vindication :w .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik vraag me wel altijd af hoe makkelijk het gaat per rol. Of het gewicht van je goede spelen even zwaar weegt als support als bij een DPS. Ik ben ook een Lucio main, maar ik vind het bij een slecht team toch altijd moeilijk om goed effect te hebben. Ik denk dat dat dan toch makkelijker beinvloed kan worden door een goede Genji oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:13:
[...]

Jawel, want met jouw logica heeft jouw team altijd 1 goede speler en 5 spelers van willekeurige kwaliteit. De tegenstander heeft 6 spelers van willekeurige kwaliteit. Statistisch gezien zou je dan vaker moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:48:
[...]

Jawel, want met jouw logica heeft jouw team altijd 1 goede speler en 5 spelers van willekeurige kwaliteit. De tegenstander heeft 6 spelers van willekeurige kwaliteit. Statistisch gezien zou je dan vaker moeten winnen.
Waar zeg ik dat dan? Dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, ik zeg niet dat de fout niet bij jezelf kan liggen. Maar, áls je weet dat je het goed doet als bv. Lucio, IMO het makkelijkste voorbeeld omdat je daar, wanneer je een bepaald percentage van de totale DMG hebt geheald, wel kunt stellen dat je het naar behoren hebt gedaan, dan kun je de oorzaak prima bij de rest van het team leggen; dat is de strekking van mijn verhaal. Je hebt zelf geen oneindige invloed op hoe veel je wint/verliest.

Als je écht ontzettend onder je eigen SR speelt zal de kans dat je wint erg hoog liggen, wanneer je dichtbij je eigen SR zit zal het steeds lager worden, en natuurlijk heb je er toch zelf invloed op; je bent zelf immers een van de zes. Toch wordt het moeilijker, omdat je eigen niveau steeds dichterbij het gemiddelde van het andere team komt te liggen. Als je team dan niet meekomt maar jij wel, dan is het op een gegeven moment vrijwel onmogelijk om het team alsnog te carryen.
Het is echter frustrerend om te zien dat wanneer jij en andere teamgenoten je best doen, en de tegenstander wel aan zouden kunnen mits de rest van het team dat ook doen, je verliest door idiote acties van een minderheid. Leaven, solo op een team vijanden afgaan, niet met een hero om kunnen gaan. In zo'n geval is het domweg niet de fout van jezelf dat je verliest, en is het belachelijk zuur (overigens, als ik verlies na een close call en denk dat ons team alles heeft gegeven vind ik dat ook totaal niet erg). Dat is het punt dat ik probeer te maken, maar dat lijkt hier en daar niet door te dringen; wanneer je weet dat jij het goed doet maar iemand uit je team de boel verpest, dan is het volstrekt nutteloos om de oorzaak bij jezelf te zoeken, omdat de oorzaak daar simpelweg niet ligt.

Overigens vind ik winnen omdat een vijand het spel verlaat of omdat het vijandige team duidelijk niet in orde is ook niet heel erg leuk. Yup, gratis SR, maar je weet dat het eigenlijk onterecht is.

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 04-12-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat nu opzich weer een stukje beter. van 2194 naar 2279 gegaan vanavond.

Ik snap alleen soms echt de denkwijze van spelers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:24:
[...]

Waar zeg ik dat dan? Dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, ik zeg niet dat de fout niet bij jezelf kan liggen. Maar, áls je weet dat je het goed doet als bv. Lucio, IMO het makkelijkste voorbeeld omdat je daar, wanneer je een bepaald percentage van de totale DMG hebt geheald, wel kunt stellen dat je het naar behoren hebt gedaan, dan kun je de oorzaak prima bij de rest van het team leggen; dat is de strekking van mijn verhaal. Je hebt zelf geen oneindige invloed op hoe veel je wint/verliest.

Als je écht ontzettend onder je eigen SR speelt zal de kans dat je wint erg hoog liggen, wanneer je dichtbij je eigen SR zit zal het steeds lager worden, en natuurlijk heb je er toch zelf invloed op; je bent zelf immers een van de zes. Toch wordt het moeilijker, omdat je eigen niveau steeds dichterbij het gemiddelde van het andere team komt te liggen. Als je team dan niet meekomt maar jij wel, dan is het op een gegeven moment vrijwel onmogelijk om het team alsnog te carryen.
Het is echter frustrerend om te zien dat wanneer jij en andere teamgenoten je best doen, en de tegenstander wel aan zouden kunnen mits de rest van het team dat ook doen, je verliest door idiote acties van een minderheid. Leaven, solo op een team vijanden afgaan, niet met een hero om kunnen gaan. In zo'n geval is het domweg niet de fout van jezelf dat je verliest, en is het belachelijk zuur (overigens, als ik verlies na een close call en denk dat ons team alles heeft gegeven vind ik dat ook totaal niet erg). Dat is het punt dat ik probeer te maken, maar dat lijkt hier en daar niet door te dringen; wanneer je weet dat jij het goed doet maar iemand uit je team de boel verpest, dan is het volstrekt nutteloos om de oorzaak bij jezelf te zoeken, omdat de oorzaak daar simpelweg niet ligt.

Overigens vind ik winnen omdat een vijand het spel verlaat of omdat het vijandige team duidelijk niet in orde is ook niet heel erg leuk. Yup, gratis SR, maar je weet dat het eigenlijk onterecht is.
Blabla, als jij zo goed ben stijg je altijd, aangezien je jezelf als beter dan de andere 11 man in de server ziet. Statistisch gezien moet je dan altijd stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:58:
[...]

Blabla, als jij zo goed ben stijg je altijd, aangezien je jezelf als beter dan de andere 11 man in de server ziet. Statistisch gezien moet je dan altijd stijgen.
Zeg ik dat dan :')? Ik gaf toch duidelijk aan 'als', niet dat dat altijd het geval is? Lekker niveautje weer.

http://www.man-man-man.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:41:
[...]

Zeg ik dat dan :')? Ik gaf toch duidelijk aan 'als', niet dat dat altijd het geval is? Lekker niveautje weer.

http://www.man-man-man.nl/
Zelfs als het niet altijd het geval is dan stijg je nog steeds, dat is hoe het werkt. Stijg je niet meer? Dan zit je op je eigen maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Vanavond de meest geweldige potg ooit meegemaakt. D.va van de tegenstander gebruikt haar ult, iedereen van ons team was uit de buurt en onze roadhog pullt even die d.va mech ons team in.. Allemaal dood. Gelukkig het potje gewonnen maar dat was toch wel even echt een belachelijk moment, helemaal stuk gegaan aan het eind toen die potg voorbij kwam. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Gisteravond Placement afgemaakt met 5 wins 1 draw en 4 losses. Overall heb ik wel een stuk beter gespeeld als de vorige keer. Seizoen twee heb ik na een harde losingstreak niet verder meer gespeeld en dat merk ik nu heel hard in de placement in brons met een fors lagere score als in S2.

Maakt verder niet zoveel uit ik ga gewoon lekker games spelen en kijken hoever ik kan levelen, maar ik heb niet het idee dat de placement matches echt een invloed hadden op de placement maar eerder gewoon gebaseerd zijn op je eindscore in S2 die absoluut k*t was hehe. Wellicht wat makkelijker klimmen nu dan. De games waren wel erg tof vooral de laatste paar die ik per toeval met mede-tweaker Spud aan het doen was ;) Waren leuke en spannende games!

Ik zou voor sommige lui wel graag een 'avoid this player' feature terugwillen. gisteren nog 3 keer achter elkaar met en 350+ level in een comp game die zo ongeveer de slechtste Widow of all time was, of gewoon een beetje aan het prutsen of oefenen was oid. vet irritant terwijl de rest van dat team hard hun best deed. Vervelend om die de volgende 2 games direct weer in je team te hebben en ik ga in een comp game uiteraard niet leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Vildhjarta schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:49:
Ik zou voor sommige lui wel graag een 'avoid this player' feature terugwillen. gisteren nog 3 keer achter elkaar met en 350+ level in een comp game die zo ongeveer de slechtste Widow of all time was, of gewoon een beetje aan het prutsen of oefenen was oid. vet irritant terwijl de rest van dat team hard hun best deed. Vervelend om die de volgende 2 games direct weer in je team te hebben en ik ga in een comp game uiteraard niet leaven.
Wat vaak wel helpt is even 5-10 minuten pauze houden na een match :)

Maar ik heb die feature ook graag terug. Maar Blizzard gaf al eerder aan dat het hun matchmaking service overbelastte en dat ze het daarom eigenlijk sinds release al uit hadden staan, ook al had je die optie nog wel in de client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem is ook gewoon dat het systeem ontiechelijk erg misbruikt kan worden.
Je blokkeerd gewoon een paar gasten omdat ze je verkrachten in een potje en zo ontwijk je de goeie spelers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:23
[...]

Als je op een bepaalde hoeveelheid komt dat je geheald hebt weet je prima dat je het goed doet. Ik doe met Lucio geloof ik gemiddeld 15k met uitschieters tegen de 30k in Nepal bv., als je 5 rondjes moet. Vrijwel altijd heal ik wel 30%+ van de totale damage.
Serieus wat een argumenten, focus je eens wat minder op statistieken en wat meer op decision making, want dat jij 15k healing hebt is leuk hoor begrijp me niet verkeerd, maar als ik met mijn lucio op het andere team op slechts 10k healing zit, maar wel met 2 perfecte teamfight changing ultis de game voor ons win, wie was dan de beter Lucio jij of ik? cijfers zeggen niet zoveel ;)

Hoe frustrerend het soms ook is, focus je op je eige spel, zodra je tilt ga je toch niks meer winnen

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 05-12-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

Maar goed, als healer, zeker Lucio, is het echt verdomd makkelijk om te weten of je goed bezig bent, je moet er gewoon voor zorgen dat je niet doodgaat en genoeg healt.
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat in dat geval Lucio niet de correcte healer is? Dat je bv een Zenyetta nodig hebt voor discord om de tegenstander sneller dood te krijgen, of een mercy om ervoor te zorgen dat je je Tanks sneller weer op full health kan krijgen, of een Ana om die ultende Reaper/Roadhog te sleepen/interrupten?

Of als je zelfs al 2 healers hebt (incl zelfhealende heroes) zou het zelfs kunnen lonen om naar een DPS of andere class te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
Ik merk wel dat de potjes nu wel meer gewaagder zijn aan elkaar en dat iedereen nu echt goed doet samenwerken (buiten een paar trolls om uiteraard). Denk dat de verdeling in mijn ogen nu veel beter is en dat random lucky matches niet vaak meer voorkomen.

Qua healer keuze moet je kijken naar de setup van het andere team. Zijn er meer tanks, dan is Zenyatta bijvoorbeeld een erg goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55

ErA

Puc van S. schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:33:
[...]

Het zou ook zomaar kunnen zijn dat in dat geval Lucio niet de correcte healer is? Dat je bv een Zenyetta nodig hebt voor discord om de tegenstander sneller dood te krijgen, of een mercy om ervoor te zorgen dat je je Tanks sneller weer op full health kan krijgen, of een Ana om die ultende Reaper/Roadhog te sleepen/interrupten?

Of als je zelfs al 2 healers hebt (incl zelfhealende heroes) zou het zelfs kunnen lonen om naar een DPS of andere class te switchen.
Lucio is momenteelzo ongeveer de enige hero die altijd goed is. Geen uitzonderingen.

Lucio heeft dermate unieke talenten dat deze eigenlijk onmisbaar is in elke situatie.

De meeste gekozen combinatie is Lucio + anna, daarna Lucio + zenyatta. En daarna iedere andere combinatie van healers.

Mercy delft momenteel (zeker in de hogere rankings) het onderspit. Haar survivability is zeer laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
pvink schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:37:
Ik merk wel dat de potjes nu wel meer gewaagder zijn aan elkaar en dat iedereen nu echt goed doet samenwerken (buiten een paar trolls om uiteraard). Denk dat de verdeling in mijn ogen nu veel beter is en dat random lucky matches niet vaak meer voorkomen.

Qua healer keuze moet je kijken naar de setup van het andere team. Zijn er meer tanks, dan is Zenyatta bijvoorbeeld een erg goede keuze.
Ik zie bijna altijd de 2 tank meta. Bij het kiezen van een healer kijk ik meer naar de map en mijn eigen team.
Lucio is bijvoorbeeld goed voor control points en pay load escorts (attack). En soms als er leuke afgronden zijn.
Anna moet je niet kiezen als je geen goed target hebt voor je ult. Bijvoorbeeld Reinhart of Dva.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ana is w.m.b. moeilijker dan bijvoorbeeld een Lucio / Mercy, in ieder geval tot intermediate level. Maar haar ult is op zoveel mensen zo sterk, reaper met ana ult wordt niet eens gestopt door een zen qua healing speed, soldier ult met ana schiet naast een rein shield ook door de hele rein heen, mccree kan met de halve tijd ultcharge oneshots maken etc.

Wat ik vaker fout doe is iemand ulten en dan een play verwachten of proberen te communiceren dat de play NU moet komen omdat iemand de ult niet op de second verwacht, wat echter (zeker in solo queue) veel (!) vaker goed gaat is juist de persoon waarvan je ziet dat hij ult of een goede play maakt snel je Q geven - soort insurance dat die persoon er altijd iets mee doet en de lengte van je ult benut.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Vildhjarta schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:49:
Dit probleem hadden wij ook.
En dan kom je tegen iemand die met Hanzo + kb/muis speelt op console en word je 2 potjes achter elkaar opgerold ;w

Uiteindelijk maar 2x kunnen winnen in de placement matches en net platinum met 2571. De 2 vrienden waarmee ik speelde zijn ook ongeveer 500 punten gezakt vergeleken met hun uiteindelijke rank in season 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Laatst online: 18-09 14:17

dawofl

?

yinx84 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:05:
Ben benieuwd naar de S3 placements van mensen hier, dus graag posten als je de 10 potjes achter de rug hebt :)

Wat ik er van lees zitten mensen vaak rond hun eind SR van S2.
kwam in 2885 ofzo waar ik ook vorige seizoen eindigde (SR3250) zit nu alweer rond 31xx met aardige potjes. Heb het idee dat de spelers wat milder / vriendelijker zijn of ik heb gewoon mazzel gehad :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik ervoor ook minder salt dan het einde van S2 - wel tof, rustiger gamen met minder tiltende team mates!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
dawofl schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:02:
[...]

kwam in 2885 ofzo waar ik ook vorige seizoen eindigde (SR3250) zit nu alweer rond 31xx met aardige potjes. Heb het idee dat de spelers wat milder / vriendelijker zijn of ik heb gewoon mazzel gehad :)
Klopt, ik denk dat de spelers in Diamond nu ook daar horen te zijn en echt voor de winst willen gaan. Vandaar dat ze wat vriendelijker zijn en meegaander als je vraagt als ze willen switchen. Op lagere rankings hoor ik dat het juist niet zo is.

Echt kijken welke setup je moet pakken in het begin maakt mij niet zo veel uit. Na je eerste dood moet je je aanpassen aan het team van de enemy zodat je ze direct kan counteren. Soms ga ik ook uit mijn support rol om een bepaalde hero te kunnen counteren als het team niet wil switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ErA schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:43:
[...]

Lucio is momenteelzo ongeveer de enige hero die altijd goed is. Geen uitzonderingen.

Lucio heeft dermate unieke talenten dat deze eigenlijk onmisbaar is in elke situatie.

De meeste gekozen combinatie is Lucio + anna, daarna Lucio + zenyatta. En daarna iedere andere combinatie van healers.

Mercy delft momenteel (zeker in de hogere rankings) het onderspit. Haar survivability is zeer laag.
Ow helemaal mee eens (overigens betekend meest gekozen in highlevel matches niet direct dat het op lagere SR net zo goed werkt), maar als de rest van het team niet meedenkt/switched van hero kan het voordelig uitpakken op toch te switchen. Als je toch al aan het verliezen bent kan het geen kwaad.

Ook overleggen of evt een andere healer naar lucio switched zodat jij (of die andere healer) naar DPS gaat is een mogelijkheid, het is niet zo omdat de pro's een bepaalde meta aanhouden dat die op lager niveau ook goed werkt.
(eg. Ana laten spelen door iemand die niet kan mikken heeft geen nut, dan kan je beter een andere healer of zelfs DPS kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ben zelf ook weer gestegen. begonnen op 1820 S3 en zit nu op 2040. heb al 2280 gehaald na een winstreak van 7 achter elkaar en daarna ging het helaas weer keihard bergafwaarts met een hoop noob teams en hele rare teamsetups en leavers helaas. moet platinum wel kunnen halen dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ervaar echt alsof de "ELO HELL" in hoog gold zit in plaats van bronze of silver.. ik zie vaak genoeg wel is een zilver speler en die vind ik dan echt prima spelen. en dan zie je veel mensen die gold of platinum zijn en die echt debiel lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ricmaniac schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:04:
Ik ervaar echt alsof de "ELO HELL" in hoog gold zit in plaats van bronze of silver.. ik zie vaak genoeg wel is een zilver speler en die vind ik dan echt prima spelen. en dan zie je veel mensen die gold of platinum zijn en die echt debiel lijken
Debiel als in debiel spelen of debiel gedrag? Zou mij namelijk niets verbazen als dat precies de mensen zijn die volgens blizzard in het vorige seizoen te hoog zaten en door de nieuwe berekening nu verder teruggezet zijn.

Met als gevolg dat ze denken dat ze god zijn, de rest van de spelers noobs en die maar moeten luisteren naar wat hun zeggen en als ze dat niet doen een lading salt uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puc van S. schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:07:
[...]

Debiel als in debiel spelen of debiel gedrag? Zou mij namelijk niets verbazen als dat precies de mensen zijn die volgens blizzard in het vorige seizoen te hoog zaten en door de nieuwe berekening nu verder teruggezet zijn.

Met als gevolg dat ze denken dat ze god zijn, de rest van de spelers noobs en die maar moeten luisteren naar wat hun zeggen en als ze dat niet doen een lading salt uitdelen.
beide.. maar vooral debiel gedrag ja. gisteren ook.. kom ik solo in een team met 2 andere solo spelers. en is er een 3man premade in mijn team.. kiezen zij alle 3 DPS :S .. hoe de fuck denk jij dat je als 3 premade al die plekken zomaar kan opvullen met wat je wilt.

Of dat je met 3x 2player premade zit en dan 1 van die premades ook allebei dps kiezen... ik vind dat je als premade 1 plek moet opofferen voor wat nodig is en aangezien je vaak 2-2-2 speelt gewoon een rank of healer kiezen.

nu speel ik zelf bijna altijd Tank dit seizoen dus niet echt erg last van maar wel als er vervolgens ook geen support is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Laatst online: 18-09 14:17

dawofl

?

Ricmaniac schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:16:
[...]

beide.. maar vooral debiel gedrag ja. gisteren ook.. kom ik solo in een team met 2 andere solo spelers. en is er een 3man premade in mijn team.. kiezen zij alle 3 DPS :S .. hoe de fuck denk jij dat je als 3 premade al die plekken zomaar kan opvullen met wat je wilt.

Of dat je met 3x 2player premade zit en dan 1 van die premades ook allebei dps kiezen... ik vind dat je als premade 1 plek moet opofferen voor wat nodig is en aangezien je vaak 2-2-2 speelt gewoon een rank of healer kiezen.

nu speel ik zelf bijna altijd Tank dit seizoen dus niet echt erg last van maar wel als er vervolgens ook geen support is.
Och het is ook kwestie van geluk en flow waarin je zit... ik probeer alles positief te benaderen maar heb ook al game gehad met een Genji die er niets van bakte en de hele game (offence + defence) geen woord zei op voice of chat en toen we verloren hadden tike hij "you mad?" ... zucht..... potje later twee super kinderachtige NL'ers die liepen te flamen en zeggen dat het team k*nker kon krijgen.... die game heb ik zelf weg gegooid wat blijkbaar iedereen erger vond dan het flamen (report report!! |:( )

Probeer anders een wat verschillende tijdstippen te spelen en als je 2x achter elkaar idioterij krijg gewoon ff stoppen 8) Je moet weer even in de positieve flow terecht komen :*)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudemaniak
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-06-2023
Toevallig zit ik daar ook. Ik blijf rond de 2400 zweven. Telkens als ik iets hoger kom dan zit er meestal wel 1 Genji bij die denkt te kunnen solo-en of een widowmaker op atk die weigert te switchen.

Maar zal ook wel aan mezelf liggen, misschien is dit wel de klasse waar ik thuis hoor. Season 2 was ik platinum (>2700).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudemaniak
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-06-2023
dawofl schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:37:
[...]
Probeer anders een wat verschillende tijdstippen te spelen en als je 2x achter elkaar idioterij krijg gewoon ff stoppen 8) Je moet weer even in de positieve flow terecht komen :*)
Ik blijf meestal wel positief. Spelers die ragen of erg salty zijn ga ik juist een beetje plagen (denk aan mei's wall voor hun neus zetten) :>

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elo hell bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:10

NoTimeRemains

I know

tof... 6-3-1 en *tromroffel* zilver... :O nou cool

eerste 2 game na de placement: een attackende en niet healende Mercy en een Torbjorn troll in hetzelfde team en daarna een Soldier en een McCree die t niet voorelkaar krijgen om een Pharah uit de lucht te schieten en ik me er dus mee moet bemoeien.... :F

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:20:
tof... 6-3-1 en *tromroffel* zilver... :O nou cool
Dat is dus normaal. Je ging met een bepaalde MMR in je games, je werd op die MMR gematched en na je games heb je een nieuwe MMR, wat dus zilver is. Het aantal wins of losses zegt helemaal niets.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boudemaniak schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:44:
[...]

Ik blijf meestal wel positief. Spelers die ragen of erg salty zijn ga ik juist een beetje plagen (denk aan mei's wall voor hun neus zetten) :>
Het vervelende daarvan wel is natuurlijk dat je je games eigenlijk gegarandeerd verliest zodra je dat gaat doen. Sowieso zijn mei spelers die een wall voor je neus zetten al bloed irritant maar zeker als je gewoon geïrriteerd bent.
Als het je niet uit maakt of je wint prima natuurlijk (al moet je het niet bij mij doen, ik ga je gewoon opzoeken :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:53:
[...]

Dat is gewoon hoe MMR werkt. Jij had makkelijke wins als je naar team MMR kijkt, en hij zat altijd in het team met een lagere MMR. Zo werkt het gewoon, hoef je je voor de rest geen zorgen over te maken. Als je goed genoeg bent klim je toch hard genoeg. Ik vond het ook een beetje tegenvallen dat ik op 2600 uitkwam na mijn placements (nooit een eerder seizoen gespeeld, ben pas net level 25 geworden na de start van s3), maar ben nu al weer 3100+.
Ja dat klopt misschien wel. Het ging allemaal vrij gemakkelijk. Laatste pot zelfs 5 man van de tegenpartij die weggingen vanwege de mate van rape vanuit ons team.

En wat mij opvalt... Premades zijn echt niet altijd beter. Als ik met mijn vrienden speel dan zijn wij veel slechter. Gelukkig gaat dat nu niet meer haha. Zij hebben allemaal 1000 punten minder dan mij dus ik kan niet met hun matchmaken.

En ik heb zovaak het gevoel dat ik het team carry ipv andersom. Nog nooit zo erg gehad bij welk ander spel dan ook.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Techno Overlord schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 08:58:
[...]

Ja dat klopt misschien wel. Het ging allemaal vrij gemakkelijk. Laatste pot zelfs 5 man van de tegenpartij die weggingen vanwege de mate van rape vanuit ons team.

En wat mij opvalt... Premades zijn echt niet altijd beter. Als ik met mijn vrienden speel dan zijn wij veel slechter. Gelukkig gaat dat nu niet meer haha. Zij hebben allemaal 1000 punten minder dan mij dus ik kan niet met hun matchmaken.

En ik heb zovaak het gevoel dat ik het team carry ipv andersom. Nog nooit zo erg gehad bij welk ander spel dan ook.
Premades zijn ook niet altijd premades sommige vragen om te worden geinvite in de groep als je net een stomp op comp heb gehad. Dan zit je dus ineens met 3/4 man in een groep en vaak genoeg niet echt op elkaar ingespeeld. Als je dan tegen een groep moet die al vaker samen hebben gespeeld of van eenzelfde nationaliteit zijn neemt al veel barrières weg.

Moet zeggen dit season gaat wel beter 2100 geplaatst en nu 2345 gaat lekker zo. Speel vooral duo queue. Welk leuk gaat als iemand al vrolijk de match ingaat heeft dst ook wel invloed op het humeur in het team :+

Ben nu minder vaak gevuld met zout en als het slecht gaat geeoon effe qp
Pagina: 1 ... 95 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.