• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
LET OP:

Wanneer je nu competative matches gaat spelen krijg je GEEN XP!!

Een handtekening?!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
tellavist schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:36:
LET OP:

Wanneer je nu competative matches gaat spelen krijg je GEEN XP!!
waarom is die optie uberhaupt nog clickable als het seizoen al is afgelopen?...

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

nemesis2212 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:58:
[...]

Oefenen voor de tryhards denk ik :+
nemesis2212 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:58:
[...]

om in de competitive setting te spelen... dus ten alle tijde minstens 2 rondes voor attack en dan defense of andersom

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Ricmaniac schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:56:
[...]

om in de competitive setting te spelen... dus ten alle tijde minstens 2 rondes voor attack en dan defense of andersom
ja na seizoen 1 was deze optie niet meer beschikbaar, en wat het nog stommer maakt is dat je gewoon 0 experience krijgt als je off season ranked speelt, who the F heeft dat verzonnen bij blizzard??

ik speel nu wel gewoon QP of arcade, krijg je iig beetje exp nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 14:17

dawofl

?

Splitinfinitive schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:29:
[...]

Oefenen voor de tryhards denk ik :+
haha nee het is gewoon de leukste game-mode :)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:46
Iemand al Symmetra gespeeld in de PTR? En wat zijn de bevindingen van de veranderingen?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:59:
Iemand al Symmetra gespeeld in de PTR? En wat zijn de bevindingen van de veranderingen?
Als iemand die een gruwelijke hekel heeft aan 2CP maps is het met de nieuwe Symmetra nog erger om 2CP te spelen. 375HP heroes op punt B + stall comp maakt niet echt voor leuke gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TFW wanneer je erachter komt dat mensen met wie je altijd TF2 speelde ineens bakken met geld binnenharken in Overwatch. Misschien had ik er toch maar tijd in moeten stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Sinds gisteren 144hz scherm. Snap nu wel de hype, want ik kan 60hz nu al niet meer aanzien. Zoveel meer rust en overzicht... alsof je gewoon veel meer van gevechten meekrijgt/registreert. Er wordt gezegd dat je er niet beter door gaat aimen maar ik merk wel degelijk dat ik accurater ben met tracking aim op bijvoorbeeld Soldier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:59:
Sinds gisteren 144hz scherm. Snap nu wel de hype, want ik kan 60hz nu al niet meer aanzien. Zoveel meer rust en overzicht... alsof je gewoon veel meer van gevechten meekrijgt/registreert. Er wordt gezegd dat je er niet beter door gaat aimen maar ik merk wel degelijk dat ik accurater ben met tracking aim op bijvoorbeeld Soldier.
Ja mee eens het verschil is echt bizar groot. Merk je ook dat de muis beter aanvoelt? Dat viel mij enorm op en het heeft mijn aim zeker verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:35
Zo ook maar overwatch aangeschaft met al die kortingen.
Is er nog beetje tweaker community op ps4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Zojuist Overwatch (pc) gekocht. Was nu een fijne korting en wil het toch eens proberen.
En benieuwd of mijn systeem het überhaupt aan kan.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
Ik speel nu een tijdje Overwatch maar begin me langzaam te ergeren aan het gebrek aan samenspel. Dit seizoen dramatisch laag geëindigd, op een gegeven moment lijk je maar niet uit de losing streak te komen. Ik zoek dus wat (volwassen) mensen die af en toe samen willen spelen. Liefst met mic om ook de communicatie wat makkelijker te maken. Speel de laatste tijd veel zen, soldier en lucio, maar vul meestal gewoon de rol in die nodig is. Als iemand dus zin heeft om te spelen, voeg me toe (Snelf#21678).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:06
ajampaniki schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:04:
Ik speel nu een tijdje Overwatch maar begin me langzaam te ergeren aan het gebrek aan samenspel. Dit seizoen dramatisch laag geëindigd, op een gegeven moment lijk je maar niet uit de losing streak te komen. Ik zoek dus wat (volwassen) mensen die af en toe samen willen spelen. Liefst met mic om ook de communicatie wat makkelijker te maken. Speel de laatste tijd veel zen, soldier en lucio, maar vul meestal gewoon de rol in die nodig is. Als iemand dus zin heeft om te spelen, voeg me toe (Snelf#21678).
Sinds de grote update is het ook vaker verliezen. Denk dat Arcade plus modes te verdeelt zijn geworden.
Misschien dat het nog moet settlelen voordat het beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 3 dagen voor het nieuwe ranked seizoen. Ik ben benieuwd of ze het met de rating gefixt hebben.
of in ieder geval dat het nu wat fijner aan voelt en de spelers wat meer verdeelt zitten dan de grote meerderheid allemaal Platinum.

Wat ik me ook af vraag is of support nog steeds de minste punten krijgt in ranked met placements. Anders is het weer zo extra demotiverend om support te picken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:07

Thompson

Beeromaniac

Ik houd me ook aanbevolen om samen te spelen met mensen voor 't volgende seizoen.
Ben zelf niet denderend qua niveau maar als ik mensen heb die gewoon graag goed samenwerken met goede communicatie (mic!) dan denk ik dat dat al veel zal helpen, vorig seizoen alleen maar met randoms gespeeld en rond de 1870 blijven hangen.

Pharah, Junkrat, Reinhardt, Lucio zijn meestal mijn picks als 't aankomt op de 4 verschillende classes. (Alhoewel in competitive dps/defence meer als 1 gezien worden).

Thompson#2265

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:03
Gister nog even wat competitive gespeeld en me toch wel erg goed vermaakt, blijft voor mij leuker dan quickplay en de potjes waren echt nog wel serieus. Wel opvallend dat ik vooral bij spelers kwam die rond de 3500 of hoger geëindigd waren. Ben benieuwd hoe dit met de placements gaat zijn en of er tijdens die potjes ook rekening gehouden word met je oude rank. (en je niet tijdens de placements gewoon random bij iedereen terecht kan komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last van queues van minimaal 3 minuten? Het is echt belachelijk aan het worden, ik zit 20% van de tijd in het hoofdmenu naar een timer te staren in plaats van te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:04:
Hebben meer mensen last van queues van minimaal 3 minuten? Het is echt belachelijk aan het worden, ik zit 20% van de tijd in het hoofdmenu naar een timer te staren in plaats van te spelen.
In welke game mode? Competitive is om dit moment behoorlijk rustig.
Gewone quick play en 3v3 arcade gaan nog redelijk snel.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:38:
[...]

In welke game mode? Competitive is om dit moment behoorlijk rustig.
Gewone quick play en 3v3 arcade gaan nog redelijk snel.
Quickplay, ik ben pas net level 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:23
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:47:
[...]

Quickplay, ik ben pas net level 25.
Je wordt als je alleen speelt zoveel als mogelijk geleveled met spelers met net zoveel ervaring. Er zullen nu relatief weinig nieuwe spelers zijn. Zodra je meer ervaring hebt gaat het sneller.

Bij competitive duurt het nog iets langer imo. Hierbij is het juiste team nog belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VySio schreef op maandag 28 november 2016 @ 02:37:
[...]

Je wordt als je alleen speelt zoveel als mogelijk geleveled met spelers met net zoveel ervaring. Er zullen nu relatief weinig nieuwe spelers zijn. Zodra je meer ervaring hebt gaat het sneller.

Bij competitive duurt het nog iets langer imo. Hierbij is het juiste team nog belangrijker.
Ik word gematched met spelers tussen level 15 en 400+....QP zal dus wel MMR based zijn, maar wat mijn MMR is weet ik niet. Zal wel een stuk hoger zijn dan de gemiddelde 25 met mijn TF2 ervaring (ter indicatie, ik heb samen/tegen mensen zoals Zappis, Taimou en Harryhook in TF2 gespeeld, niet dat ik hun niveau haalde maar veel scheelde het niet).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2016 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op zondag 27 november 2016 @ 02:15:
Nog 3 dagen voor het nieuwe ranked seizoen. Ik ben benieuwd of ze het met de rating gefixt hebben.
of in ieder geval dat het nu wat fijner aan voelt en de spelers wat meer verdeelt zitten dan de grote meerderheid allemaal Platinum.

Wat ik me ook af vraag is of support nog steeds de minste punten krijgt in ranked met placements. Anders is het weer zo extra demotiverend om support te picken.
ik weet het niet hoor, volgens mij is krijg je ongeacht of je support dps of tank bent gewoon een aantal punten erbij of eraf.

zoals ik laatste keer heb gelezen, wordt jou SR increase/decrease al voor de match bepaalt. Dus staat je role er volgens mij los van.

dit is een uitleg van een bluepost op de us forums.

een andere uitleg die ik volgens mij in een youtube filmpje van hen heb gelezen is dat

je SR increase/decrease wordt bepaalt door het volgende:

-hoe iedereen in jou skillrating range de hero speelt op de map waar je op dat moment opzit.
- win/lose streak
- en hoever je van je "werkelijke rank" zit.

hier zou support niet uit mogen maken, als ana ben ik al eens 10 sr verloren en 40 erbij gekregen terwijl ik als soldier 40 verloor en 15 erbij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Nog even tot ranked. Pff, niveau op quickplay is redelijk bedroevend momenteel weer. Iedereen doet maar wat tot het nieuwe seizoen denk ik.

Kan bij mezelf ook niet de knop omzetten, wil toch gewoon winnen :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Splitinfinitive schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:02:
[...]

je SR increase/decrease wordt bepaalt door het volgende:

-hoe iedereen in jou skillrating range de hero speelt op de map waar je op dat moment opzit.
- win/lose streak
- en hoever je van je "werkelijke rank" zit.

hier zou support niet uit mogen maken, als ana ben ik al eens 10 sr verloren en 40 erbij gekregen terwijl ik als soldier 40 verloor en 15 erbij kreeg.
Ben er vrij zeker van dat dit het geval is. Dat er een winstreak bonus is is wel algemeen bekend nu.

De MM werkt volgens mij zo: vanuit de default state doet het spel z'n best om je zo goed mogelijk te matchen voor een game. Als je drie games weet te winnen word je gematcht bij moeilijkere tegenstanders (en betere medespelers) om te kijken of je mee kan komen... die vierde game is dan over het algemeen moeilijker, maar vanaf dat punt krijg je dan ook bonuspunten als je wint. Als je die vierde game weet te winnen wordt je weer gematcht tegenover en met mensen van je nieuwe ranking... je nieuwe baseline dus. Die game is dan weer makkelijker omdat je weer eerlijk gematcht wordt. Bij elke loss wordt dit gereset en word je weer gematcht met gelijkwaardigen en is het weer makkelijker (in theorie). Het is dus een spel opzich om die winstreaks te pakken als je consistent wil klimmen. En win/loss/win/loss schiet je niets mee op en blijf je mee aanmodderen.. is moeilijk om te doorbreken.

Ben wel weer nerveus voor de placements vanaf woensdag. Weer compleet overgelaten aan de match making en leavers :P Ondanks dat ik veel aan het oefenen ben zijn er zoveel factoren die er voor zorgen dat het toch weer anders loopt. Ik lees altijd van mensen die in hogere regionen spelen dat ze een paar dagen wachten om alle trolls en minder serieuze mensen te mijden... wellicht dat ik dat ook een keer ga proberen om te kijken of het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

yinx84 schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:21:
[...]

Ben er vrij zeker van dat dit het geval is. Dat er een winstreak bonus is is wel algemeen bekend nu.

De MM werkt volgens mij zo: vanuit de default state doet het spel z'n best om je zo goed mogelijk te matchen voor een game. Als je drie games weet te winnen word je gematcht bij moeilijkere tegenstanders (en betere medespelers) om te kijken of je mee kan komen... die vierde game is dan over het algemeen moeilijker, maar vanaf dat punt krijg je dan ook bonuspunten als je wint. Als je die vierde game weet te winnen wordt je weer gematcht tegenover en met mensen van je nieuwe ranking... je nieuwe baseline dus. Die game is dan weer makkelijker omdat je weer eerlijk gematcht wordt. Bij elke loss wordt dit gereset en word je weer gematcht met gelijkwaardigen en is het weer makkelijker (in theorie). Het is dus een spel opzich om die winstreaks te pakken als je consistent wil klimmen. En win/loss/win/loss schiet je niets mee op en blijf je mee aanmodderen.. is moeilijk om te doorbreken.

Ben wel weer nerveus voor de placements vanaf woensdag. Weer compleet overgelaten aan de match making en leavers :P Ondanks dat ik veel aan het oefenen ben zijn er zoveel factoren die er voor zorgen dat het toch weer anders loopt. Ik lees altijd van mensen die in hogere regionen spelen dat ze een paar dagen wachten om alle trolls en minder serieuze mensen te mijden... wellicht dat ik dat ook een keer ga proberen om te kijken of het bevalt.
Ik ben wel blij met die hero limit in qp. Dat geeft mij alleen de intentie om de placements te doen.

Wordt zelf altijd enorm onplezierig van een comp setting. (Lees: freaking toxic) maar dar komt dat ik doorga zelfs naar een lose streak :+

Plus ik heb een beetje een hekel aan dat hele "meta" gezeik wat ik vaak genoeg heb langs zien komen in comp.

Ik kan mij voorstellen dat dit belangrijk is voor pros/ 34k SR plus. Maar op gold met randoms?

Speel gewoon je beste character voor de situatie maar that's just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Splitinfinitive schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:33:
[...]
Ik kan mij voorstellen dat dit belangrijk is voor pros/ 34k SR plus. Maar op gold met randoms?

Speel gewoon je beste character voor de situatie maar that's just me
Zeker in solo queue slaat het nergens op. Als de pro teams drie tanks of drie dps gebruiken en daarmee succesvol zijn is dat uitsluitend omdat ze week in week uit nog net niet bij elkaar op schoot zitten :p Zitten wij dan met random toxic spelers die keihard schreeuwen welke class je moet spelen en die denken dat het ook gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Op de XBO viel het de laatste tijd wel mee in comp, zat uiteindelijk rond 2600-2700. Diamond kan ik wellicht met moeite halen als ik Lucio o.i.d. neem, maar dat gaat ook vervelen, + dat je team een beetje tactisch moet spelen om echt effectief te zijn als Lucio.

Speel nu vooral Sombra, merk dat je toch echt wel heel goed kunt spelen met haar. De tijd nemen om een goede positie in te nemen en je kunt met gemak een Roadhog, Reaper of andere dps, Reinhardt of Mercy uitschakelen. Zeker Reaper, Roadhog en Bastion zijn echt makkelijk te pakken; beetje mikken op Roadhog na een hack en die is zo neer, idem voor de rest. Vind een goede Mei of Genji, soms een McCree wel heel moeilijk te counteren, al zijn die ook niet al te pittig als het geen hele goede spelers zijn.

En Torbjorn's turret is echt klote :P. Oh en kwam gisteren ook een pittige widowmaker tegen; zeker als ze IR sight gebruikt ben je de zak. Gelukkig speelt bijna niemand haar op de XBO, misschien wel de moeilijkste hero om echt goed te spelen vanwege de aim die je nodig hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Thomas op 28-11-2016 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:02:
[...]

ik weet het niet hoor, volgens mij is krijg je ongeacht of je support dps of tank bent gewoon een aantal punten erbij of eraf.

zoals ik laatste keer heb gelezen, wordt jou SR increase/decrease al voor de match bepaalt. Dus staat je role er volgens mij los van.

het zou niet uit mogen maken inderdaad. Het is ook prima als je eenmaal gewoon ranked speelt voor de rating, maar in je placements maakte het wel degelijk uit.. je hebt het zelf niet door maar op de achtergrond werd je ook naar eigen score bepaald en niet puur op wins lose. zo had je mensen die support speelde en met 7-3 in 2000 werder geplaatst en mensen die geen support speelde maar wat kills harkte enzo gewoon in 24/2500 of hoger zelfs werden geplaatst terwijl ze bijvoorbeeld 6-4 stonden of ook gewoon 7-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
vanaf morgen kunnen we weer los in S3 met placement matches. ben benieuwd wat mijn rating nu zal worden.

kijk ook wel uit naar de christmas event met nieuwe lootboxes en skins etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

nemesis2212 schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:21:
vanaf morgen kunnen we weer los in S3 met placement matches. ben benieuwd wat mijn rating nu zal worden.

Ik dacht dat S3 op 1 december begon?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
nemesis2212 schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:21:

Morgen al? :o Ik dacht woensdag pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
het kan ook heel goed woensdag zijn hoor, want er stond gister in het off season icoontje, next season in 2 days.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
Madstorm schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:47:
[...]

Ik dacht dat S3 op 1 december begon?
ze hebben het terug geschroeft naar 1 week off season ipv 2 weken. vandaar :). hopelijk komt nieuwe symmetra ook uit deze week en nieuwe christmas event

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 december is ook al deze donderdag he :P maar woensdag begint het volgens mij ja want stond gister avond starts in 2 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

yinx84 schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:41:
[...]

Zeker in solo queue slaat het nergens op. Als de pro teams drie tanks of drie dps gebruiken en daarmee succesvol zijn is dat uitsluitend omdat ze week in week uit nog net niet bij elkaar op schoot zitten :p Zitten wij dan met random toxic spelers die keihard schreeuwen welke class je moet spelen en die denken dat het ook gaat werken.
sowieso, mensen denken snel de next pro [hero hier] te zijn,

wat ik ook vaak zie is dat iemand insta locked naar bijvoorbeeld Mcree/reaper en dan begint te eisen dat er 2-2-2 wordt gespeeld. Helaas zien ze alleen de picks van de pros maar precies zoals je zegt ze wassen nog net niet elkaars kleren en spelen gewoon keigoed samen met communicatie. Dat de "pros" dat ook maar eens overnemen ipv alleen de picks.

Maar ja, moet er niet te lang over doorgaan mijn gal komt nu al omhoog. :P
Ricmaniac schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:05:
[...]
het zou niet uit mogen maken inderdaad. Het is ook prima als je eenmaal gewoon ranked speelt voor de rating, maar in je placements maakte het wel degelijk uit.. je hebt het zelf niet door maar op de achtergrond werd je ook naar eigen score bepaald en niet puur op wins lose. zo had je mensen die support speelde en met 7-3 in 2000 werder geplaatst en mensen die geen support speelde maar wat kills harkte enzo gewoon in 24/2500 of hoger zelfs werden geplaatst terwijl ze bijvoorbeeld 6-4 stonden of ook gewoon 7-3
Ik weet het niet hoor, in mijn placements heb ik 7 van de 10 als zenyatta gespeeld, dat zegt nog niks want zen is gewoon een DPS in support's kleren. eentje als volgens mij rein en eentje als soldier.

en kwam op 2481 uit als placement. een vriend van mij waarmee ik elke placement heb gedaan kwam uit op 2200 (ongeveer kan iets meer/minder zijn) hij heeft offense en junkrat gespeeld.

samen hadden we 3-3-4 (W/D/L) verschil was alleen eerste seizoen had ik een rating van 66 met een drop naar 64 volgens mij als einde van het seizoen. en hij was geranked op 42

ik weet niet wat voor variabelen er allemaal meespelen maar ik denk dat je oude rank veel invloed heeft op je placements. als je vorig seizoen 40 was dan maakt het denk ik niet veel uit welke class je speelt. Je zal dan in season 2 niet direct op bijvoorbeeld 3k gezet worden ook al win je ze alle 10 als dps.

dat kan ik natuurlijk niet bepalen voor de situatie die jij aandraagt omdat daar naar mijn mening te weinig data is om te bepalen. In feite kan blizzard aangeven "kijk jongens zo doen we het" maar dan gaan mensen puur spelen naar die criteria. Mijn eigen voorbeeld is natuurlijk ook niet representatief voor het grote geheel.

ik wacht zelf nog wel even op reddit totdat één persoon met meerdere accounts etc het werkelijke bewijs levert door 1000 games in comp te spelen op beiden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
yinx84 schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:21:
Ik lees altijd van mensen die in hogere regionen spelen dat ze een paar dagen wachten om alle trolls en minder serieuze mensen te mijden... wellicht dat ik dat ook een keer ga proberen om te kijken of het bevalt.
Dat is ook precies mijn planning nu, eerst ff afwachten tot de grootste meute door de placements heen is en pas na tienen spelen als al het kleine grut op bed ligt. Vrienden van me zweren erbij en gezien de bezopen verschillen in placements met vergelijkbare wins/losses, gaan we dat maar eens even testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat komt omdat je ook damage doet als Zenyatta. maar een mercy of lucio kan veel moeilijker hoge score halen. Wie weet had je wel nog hoger als je roadhog of soldier of w/e speelde
En ik heb het echt alleen over placements he.. wat daarna allemaal gebeurd is inrelevant.

er zijn zo veel filmpjes van op youtube dat dit het geval was met de placements.
Hier onder 1 voorbeeld.

In seizoen 1 was het nog erger dan dit. daar had ik toen een filmpje gezien van een mercy die 10 placement games met ze vrienden speelde en hij kwam gemiddeld 10 ranks lager dan zijn maten terwijl ze alle 10 placements samen speelde. (toen de ranks nog 0-100 waren)

Ik zie nu dat er in de loop van S2 een patch is geweest en dit gefixt zou moeten zijn. sorry, hier was ik niet van op de hoogte.

[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 28-11-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Goed, spel toch maar aangeschafd want veel lol gehad tijdens gratis weekend.

Zijn er nog netwerk settings die je via console kan aanpassen/launch options die je onbedingt ingesteld moet hebben voor performance of is dit niet van toepassing?

(zoiets als -high -rate etc. bij Steam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:51:
[...]

Dat is ook precies mijn planning nu, eerst ff afwachten tot de grootste meute door de placements heen is en pas na tienen spelen als al het kleine grut op bed ligt. Vrienden van me zweren erbij en gezien de bezopen verschillen in placements met vergelijkbare wins/losses, gaan we dat maar eens even testen. :)
Alleen jammer dat niet alleen het kleine grut gaat slapen , maar ook werkend nederland. ;)
Elke dag gaat mijn wekkertje om 5 uur dus ik zal na 10e niet meer online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Blij dat competitive weer snel begint. Is toch het leukste aan overwatch al zeg ik het zelf. Over de placements maak ik me niet zo druk.. Ben alleen benieuwd of je tijdens de placements zomaar bij iedereen geplaatst kan worden of dat je dan ook al rond je eigen rang speelt.
Ben benieuwd of ik de stijgende lijn door kan zetten in season 3. Season 1 begonnen op 34 (gelijk bij lvl 25 comp gaan spelen) toen geklommen naar de 54, season 2 op 24xx begonnen en naar de 33xx gekomen.. Zal nu wel wat lastiger gaan worden om nog hoger te komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
fevo-1190 schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:00:
[...]

Alleen jammer dat niet alleen het kleine grut gaat slapen , maar ook werkend nederland. ;)
Hehe, het is helaas wel de enige manier om die irritante koters/squeakers/kinderen grotendeels te ontlopen (naast het spelen met 5 vrienden uiteraard).

Het 'overall' niveau van de potjes ligt (vooral na 00:00 uur) een stuk hoger omdat de concentratie slechte spelers dan een heel stuk lager is geworden. Je komt dan alleen nog sporadisch iemand tegen met een plak voor z'n kop :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Yvanandel schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:14:
Blij dat competitive weer snel begint. Is toch het leukste aan overwatch al zeg ik het zelf. Over de placements maak ik me niet zo druk.. Ben alleen benieuwd of je tijdens de placements zomaar bij iedereen geplaatst kan worden of dat je dan ook al rond je eigen rang speelt.
Ben benieuwd of ik de stijgende lijn door kan zetten in season 3. Season 1 begonnen op 34 (gelijk bij lvl 25 comp gaan spelen) toen geklommen naar de 54, season 2 op 24xx begonnen en naar de 33xx gekomen.. Zal nu wel wat lastiger gaan worden om nog hoger te komen. :+
Dacht gelezen te hebben dat je eerste placement potje gebaseerd wordt op je eindrank van S2 (dus niet je season high) minus 250. Vanaf daar ga je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die TazZerk dude is het gelukt :P World first 1800+ zonder account sharing.
nu is die weer level "1" (1801) maar met full border.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CySPP-8XcAAKZtA.jpg

ik vraag me af of blizzard nu weer extra borders er bij gaat maken of dat het level gewoon door blijft tellen ofzo.
En of ze uberhaupt verwacht hadden dat iemand het nu al zou halen haha. Hij zegt zelf gemiddeld 16-17 uur per dag te hebben gespeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 28-11-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
fevo-1190 schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:00:
[...]
Oef, dat is een taaie ja, gelukkig hoef ik iets later achter m'n bureau te gaan zitten. :+ Toch merk je echt groot verschil tussen tijden. Tussen 17:00 en 20:00 voel je gewoon dat er massa's door mams achter de pc vandaan worden getrokken om te eten, met een gegarandeerde loss of winst tot gevolg, in elk geval geen leuk potje tot gevolg.
Ricmaniac schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:33:
Die TazZerk dude is het gelukt :P World first 1800+ zonder account sharing.
nu is die weer level "1" (1801) maar met full border.

[afbeelding]
WTF die gast heeft er 1500 uur IN-GAME time in zitten, dat is echt niet gezond meer in een jaar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:41:

WTF die gast heeft er 1500 uur IN-GAME time in zitten, dat is echt niet gezond meer in een jaar tijd.
in 6 maanden * 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Ricmaniac op 28-11-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
dat is echt krankzinning. 1500 uur gameplay wtf. no life much :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
nemesis2212 schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:55:
dat is echt krankzinning. 1500 uur gameplay wtf. no life much :P
Vandaag/morgen is het precies 27 weken geleden ( = 189 dagen) dat Overwatch uitgebracht is.
Zodoende heeft hij dus 1500 (is eigenlijk nog een stuk hoger volgens mij) / 189 = 7,9 uur per dag gespeeld Gewoon een baan dus, zonder weekend :+

Heb een tijd geleden een paar potjes met hem gespeeld. Was toen zelf nog maar ~level 250 oid, maar werd samen met hem en 2-3 andere level 1000+ spelers gematched. Was echt een verademing om te zien hoe goed toen samengewerkt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fixer schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:13:
[...]

Vandaag/morgen is het precies 27 weken geleden ( = 189 dagen) dat Overwatch uitgebracht is.
Zodoende heeft hij dus 1500 (is eigenlijk nog een stuk hoger volgens mij) / 189 = 7,9 uur per dag gespeeld Gewoon een baan dus, zonder weekend :+
Lifetime Stats
Overview

Games Played
11,913
Games Won
6,332
Total Game Time
1484 hours
Average Game Length
7 minutes

Dit staat er bij hem. dus niet meer dan 1500 :P

maar ja hij zal heus niet ELKE dag gespeeld hebben denk ik. zelf zegt hij op twitter dat hij meestal 16 tot 17 uur op een dag speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Ricmaniac schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:16:
[...]

Lifetime Stats
Overview

Games Played
11,913
Games Won
6,332
Total Game Time
1484 hours
Average Game Length
7 minutes

Dit staat er bij hem. dus niet meer dan 1500 :P

maar ja hij zal heus niet ELKE dag gespeeld hebben denk ik. zelf zegt hij op twitter dat hij meestal 16 tot 17 uur op een dag speelde.
Oh haha raar, dacht dat hij het destijds al ruim over 1500+ uur had in totaal. Kan zijn dat hij zijn ander account ook mee heeft gerekend. Het blijft natuurlijk ziek veel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En maar 3k MMR. Zoveel tijd erin steken en dan nog niet tot de top behoren 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:47:
En maar 3k MMR. Zoveel tijd erin steken en dan nog niet tot de top behoren 8)7 .
ranked games: 7 won 3 lose

hij speelt dus alleen maar quickplay blijkbaar. vind 3000+ mmr voor alleen placements goed genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:41:
[...]

Oef, dat is een taaie ja, gelukkig hoef ik iets later achter m'n bureau te gaan zitten. :+ Toch merk je echt groot verschil tussen tijden. Tussen 17:00 en 20:00 voel je gewoon dat er massa's door mams achter de pc vandaan worden getrokken om te eten, met een gegarandeerde loss of winst tot gevolg, in elk geval geen leuk potje tot gevolg.

[...]

Ik heb dan ook een eenmanszaak met absurde tijden.
Ben wel altijd 3a half 4 thuis dus dat maak het enigszins goed.
Zijn er nog console gamers (ps4)?
Ben nog opzoek naar een leuke groep om mee te knallen ben nog wel beginnende , maar leer snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:09:
[...]

dat komt omdat je ook damage doet als Zenyatta. maar een mercy of lucio kan veel moeilijker hoge score halen. Wie weet had je wel nog hoger als je roadhog of soldier of w/e speelde
En ik heb het echt alleen over placements he.. wat daarna allemaal gebeurd is inrelevant.

er zijn zo veel filmpjes van op youtube dat dit het geval was met de placements.
Hier onder 1 voorbeeld.
[video]

In seizoen 1 was het nog erger dan dit. daar had ik toen een filmpje gezien van een mercy die 10 placement games met ze vrienden speelde en hij kwam gemiddeld 10 ranks lager dan zijn maten terwijl ze alle 10 placements samen speelde. (toen de ranks nog 0-100 waren)

Ik zie nu dat er in de loop van S2 een patch is geweest en dit gefixt zou moeten zijn. sorry, hier was ik niet van op de hoogte.
Oh dsn heb ik gelukkig pas naar de patch gespeelt. Maar vind het raar want in season 1 heb ik namelijk tijdens mijnb placements alleen lucio en mercy gespeeld. Was daar ook een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
YouTube: Genji's Sword - Overwatch - MAN AT ARMS: REFORGED

voor de genji lovers. the dragonblade. man at arms zijn echt bazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:03

The Chosen One

Zie signature!

Ben ik de enige die steeds opnieuw moet inloggen bij battle.net/Overwatch?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Kom er niet in @ps4..
Zag net op twitter dat er een hackingsgroep achter zit.
"In het engels" had jullie gewaarschuwd , wij zijn hie verantwoordelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ja bij SC2 moet ik opnieuw inloggen, Overwatch doet niks. Duidelijk.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
Ja zijn wat issues met de battle.net loginservers: https://twitter.com/Blizz...status/803632628700184576
We're currently investigating an issue affecting our authentication servers, which may result in failed or slow login attempts. #BlizzCS

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
Net een leuke POTG gemaakt met Tracer. Even klein beetje video editing eroverheen en voilá:

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Gisteren een major eye opener op S76. M'n tracking aim is niet zo goed na veel McCree gespeeld te hebben. M'n flickshots daarintegen wel. Kwam gisteren op het lumineuze idee om m'n bursts per vier te flicken... en dat werkt bijzonder goed;

Je eerste bullet is altijd dead-on... daarmee flick ik voor de headshot. Met de drie bullets die daarna komen track ik m'n target... die zijn ook nog (tot medium range) zeer accuraat. Als je opnieuw flickt zit er vaak genoeg tijd tussen om je spread volledig te resetten.. normaalgesproken stop je ook altijd even met bursten, dus waarom niet opnieuw flicken? Werkt uitstekend tegen snelle, kleinere non-tank targets. Op dikkerds kun je als nog helemaal los gaan natuurlijk.

Ben er zelfs van overtuigd dat je hiermee ook je tracking aim traint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 23:01:
Net een leuke POTG gemaakt met Tracer. Even klein beetje video editing eroverheen en voilá:

[video]

Zo die is zeker vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

[video]

Je vergat je emote :(

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe map Oasis ziet er wel cool uit op de PTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06
I know right :'( .
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rRRL40A.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

yinx84 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:02:
Gisteren een major eye opener op S76. M'n tracking aim is niet zo goed na veel McCree gespeeld te hebben. M'n flickshots daarintegen wel. Kwam gisteren op het lumineuze idee om m'n bursts per vier te flicken... en dat werkt bijzonder goed;

Je eerste bullet is altijd dead-on... daarmee flick ik voor de headshot. Met de drie bullets die daarna komen track ik m'n target... die zijn ook nog (tot medium range) zeer accuraat. Als je opnieuw flickt zit er vaak genoeg tijd tussen om je spread volledig te resetten.. normaalgesproken stop je ook altijd even met bursten, dus waarom niet opnieuw flicken? Werkt uitstekend tegen snelle, kleinere non-tank targets. Op dikkerds kun je als nog helemaal los gaan natuurlijk.

Ben er zelfs van overtuigd dat je hiermee ook je tracking aim traint.
"flicken"? help...

@Bloodhoundje; vette potg! :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Thompson schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:46:
[...]

"flicken"? help...

@Bloodhoundje; vette potg! :)
Bij tracking aim wil je je target met je crosshair constant volgen. Bij flicks volg je je target niet met je crosshair, maar schiet je vanuit je pols in een split second uit naar je target.

Deze video laat het enigszins zien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

yinx84 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:13:
[...]

Bij tracking aim wil je je target met je crosshair constant volgen. Bij flicks volg je je target niet met je crosshair, maar schiet je vanuit je pols in een split second uit naar je target.

Deze video laat het enigszins zien:
[video]
Ah duidelijk, even voor mijn beeldvorming, die laatste hit op Mei was dan wat meer tracking dan flicking?

Voor tracking moet je dus vooral de movement van je target goed voorspellen en voor flicking een erg snelle reactiesnelheid en goede hand/oog coördinatie.

Beide laten bij mij nog wel eens te wensen over, scheelt misschien ook dat ik nog weinig serieus in competitive heb gespeeld, dus ik hou het voorlopig gewoon op "zoveel mogelijk raak schieten".

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
Wat ben ik blij dat competitive weer bijna begint.. Ben nu al wel weer klaar met dat quick play. Merk dat ik zelf ook totaal niet meer serieus aan het spelen ben en me het ook niet zoveel interesseert aangezien er toch bijna niemand echt samen speelt en iedereen gewoon maar wat kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Na een paar dagen Overwatch gespeeld te hebben moet ik zeggen...ja is wel leuk :)
Snel (hoewel ik normaal van de rustige tactische shooters ben) en vermakelijk.

Ik speel meestal Mei of Torbjorn.
Heerlijke hero's. Assault hero's ben ik helaas niet goed.

Ik mis alleen een beetje tactisch spel.
Eens kijken waar de tweakers zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
timskiej schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:44:

Dan moet je maar gauw competative gaan spelen ;)

headset is ook echt belangrijk i.m.h.o. anders wordt het al gauw minder tactisch.

Have fun!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik moet nog lvl25 worden. Ben nu 24 dus dat komt goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Sombra is geweldig spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
oh shit joh.
Season 3 komt pas om 12u vanacht uit...

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
timskiej schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:44:
Na een paar dagen Overwatch gespeeld te hebben moet ik zeggen...ja is wel leuk :)
Snel (hoewel ik normaal van de rustige tactische shooters ben) en vermakelijk.

Ik speel meestal Mei of Torbjorn.
Heerlijke hero's. Assault hero's ben ik helaas niet goed.

Eens kijken waar de tweakers zitten :)
Ik ben echt pas begonnen nu level 9 ..
Ben er nog niet uit welke class of hero ik nou echt fijn vind.
Ben ook opzoek naar een groep om mee te spelen.
Ik zelf op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elithian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09-2019
Yow yow, wij zijn een groep van 5 vrienden/kennissen die regelmatig samen spelen en voor seizoen 3 zouden we graag met 6 in competitive spelen. Onze ranks in seizoen 2 waren gold/plat, met SR van 1950 tot 2650.

Wil je graag in een plezant team spelen en ligt jouw rank in de buurt van de onze, laat dan zeker iets weten! Mijn in-game ID is Kasvantstad#2745. We hebben vooral nood aan iemand die goed is met flankers, maar uiteraard flexibel is.

We zijn allemaal rond de 34-35j dus het blijft enkel voor de fun en spelen vooral 's avonds :-)

PSN: kasvantstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

* Cassius slaps Koeitje

Soms moet je competitive gewoon wat langer volhouden voor de big bucks hè ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff 12 uur vanavond pas? had wel gehoopt gelijk als ik thuis kwam het te kunnen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Het ziet er niet naar uit, maar van mij mag Soldier z'n damage wel iets generfed worden. Je wordt haast "verplicht" die in je team te hebben voor comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
CrapperDeCrap schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:12:
Het ziet er niet naar uit, maar van mij mag Soldier z'n damage wel iets generfed worden. Je wordt haast "verplicht" die in je team te hebben voor comp.
Gelukkig zijn er zat spelers die het helemaal niet erg vinden om soldier te spelen! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
tellavist schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:37:
[...]

Gelukkig zijn er zat spelers die het helemaal niet erg vinden om soldier te spelen! :)
Dat dan weer wel. Het is ook bijna niet te voorkomen dat r eventuele "must picks" zijn, maar Soldier is zo toegankelijk en relatief makkelijk om goed mee te spelen tov n mccree of genji, dat ie in mijn ogen iets te sterk is. We zullen zien hoe t gaat lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VySio
Even een compilatie gemaakt van mijn Lucio speelstijl. Ik heb bewust niet alleen voor de environmental killclips gekozen maar hoe Lucio in mijn ogen als support gebruikt moet worden. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Klik hier O-) O-)

[ Voor 48% gewijzigd door VySio op 30-11-2016 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
VySio schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:28:
Even een compilatie gemaakt van mijn Lucio speelstijl. Ik heb bewust niet alleen voor de environmental killclips gekozen maar hoe Lucio in mijn ogen als support gebruikt moet worden. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

Klik hier O-) O-)
zoo nice net ook voor eerst lucio gespeeld en vind hem erg fijn.
Als die op "medic" staat word iedereen in je buurt langzaam gehealed?
Kan je ook spelers een heal boost geven of niet?
Mensen die gekilled zijn kan je die nog reviven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

[video]

Orbital drop shock tracer XD

in other news.

ik heb me geplaatst voor de enige echte Worst-Ana-Ever award.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WIIpZym.png

Leuke is dat het niet eens een verkeerde readout is van de API maar dat ik ook volgens overwatch zelf 15k geheald heb in 18 uur Ana :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:05:
[...]
zoo nice net ook voor eerst lucio gespeeld en vind hem erg fijn.
Als die op "medic" staat word iedereen in je buurt langzaam gehealed?
Kan je ook spelers een heal boost geven of niet?
Mensen die gekilled zijn kan je die nog reviven?
Ja als je hem op healing hebt staan heal je iedereen die in line of sight is en een bepaalde range langzaam. Als je je E skill doet en dus je heal boost heal je iedereen in de buurt meer en sneller. net als dat je je E gebruikt om speed te boosten. speed werkt overigens wel uit line of sight.

Als lucio heb je geen revive. dat kan alleen Mercy met haar ultimate ability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ben benieuwd naar de S3 placements van mensen hier, dus graag posten als je de 10 potjes achter de rug hebt :)

Wat ik er van lees zitten mensen vaak rond hun eind SR van S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

yinx84 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:05:
Ben benieuwd naar de S3 placements van mensen hier, dus graag posten als je de 10 potjes achter de rug hebt :)

Ik ga voor de 0 sr dit seizoen 》:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Splitinfinitive schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:32:
[...]

Ik ga voor de 0 sr dit seizoen 》:D
sommige mensen lukt dit aardig. ik zag op OW forum deze gast voorbij komen.

https://playoverwatch.com...r/pc/us/WrstReaperNA-1551

nice rating van 1 brons 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.

Lijkt er idd op dat de SR van S2 relatief veel mee teld:
[Video: https://clips.twitch.tv/iddqdow/BrightDogBuddhaBar]

Pro speler die met 2 wins in zijn placementmatches een SR van +-4400 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Laatst online: 18-09 14:17

dawofl

?

[video]

Zo die was zeker vet :D

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
nemesis2212 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:43:
[...]

sommige mensen lukt dit aardig. ik zag op OW forum deze gast voorbij komen.

https://playoverwatch.com...r/pc/us/WrstReaperNA-1551

nice rating van 1 brons 8)7
Dat zal wel expres geweest zijn.
Was afgelopen seizoen ook iemand die expres ging trollen en ALLE matches probeerde te verliezen.
toen hij z'n laatste match verloor en "onder de nul" rating kreeg, schoot hij ineens door naar 4992 ofzo. stond hij ineens als top500 player in de leaderboards...

heb je er wel even weet ik niet hoeveel potjes en spelers gedupeerd... :'(

*edit*

HIER het verhaal

[ Voor 8% gewijzigd door tellavist op 01-12-2016 12:05 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
tellavist schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:03:
[...]

Dat zal wel expres geweest zijn.
Was afgelopen seizoen ook iemand die expres ging trollen en ALLE matches probeerde te verliezen.
toen hij z'n laatste match verloor en "onder de nul" rating kreeg, schoot hij ineens door naar 4992 ofzo. stond hij ineens als top500 player in de leaderboards...

heb je er wel even weet ik niet hoeveel potjes en spelers gedupeerd... :'(

*edit*

HIER het verhaal
nah als je al zo laag zit kom je waarschijnlijk toch alleen maar spelers tegen die hetzelfde proberen ;) Sterker nog, zo laag schijnt het voor te komen dat mensen juist proberen de tegenstander te laten winnen door bv mbv lucio de tegenstander op de payload te houden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Puc van S. schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:21:
[...]

nah als je al zo laag zit kom je waarschijnlijk toch alleen maar spelers tegen die hetzelfde proberen ;) Sterker nog, zo laag schijnt het voor te komen dat mensen juist proberen de tegenstander te laten winnen door bv mbv lucio de tegenstander op de payload te houden :X
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Niet bijzonder perse maar toch leuk zo'n 1e placementmatch waar je 21 kills 0 deaths gaat (Bij offense dan, op Route 66, en defense haalden ze 1e punt niet eens)

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 01-12-2016 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:54
1614 rating. Ik voel me vies :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
Hoeveel heb je gewonnen /verloren en wat was je rank in s2? Ben benieuwd.

ze hebben aangekondigd dat de meesten veel lager uit zouden komen. Alles zat te dicht op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:54
VySio schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:42:
[...]

Hoeveel heb je gewonnen /verloren en wat was je rank in s2? Ben benieuwd.

ze hebben aangekondigd dat de meesten veel lager uit zouden komen. Alles zat te dicht op elkaar.
Einde van het seizoen was 1990 ofzo. Zat bijna heel het seizoen op 2,3k maar laatste paar weken ging iedereen beetje trollen. Placements gingen wel bagger slecht; 3 wins 1 draw 6 losses. Had wel minimaal 3 golden medals elke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
3649 na de placements, 1 draw 1 loss en 8 wins.

Ok zojuist 2 draws en daarna 1 gewonnen resultaat 116 punten erbij 3765 nu :)

[ Voor 85% gewijzigd door TRAXION op 01-12-2016 21:17 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.