Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

yinx84 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:50:
Heb de brawl nog niet kunnen proberen... morgen dan maar. Maar hoe moeilijk is Hard? Ondoenbaar met randoms? Kun je nog iets verdienen behalve XP?
je kunt 2 achievements vrijspelen,

hard is redelijk te doen denk ik maar op een gegeven moment wordt het in een keer vrij moeilijk. Randoms ik heb net met een aantal tweakers gespeeld en we kwamen tot denk ik de helft. Dus als je even oefent met elkaar dan moet het wel lukken

de jump in difficulty tussen medium en hard is vrij groot dat wel.
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:26:
oooh shit wat een geweldige brawl :D ik vind deze patch tof!
fangasm van jewelste hier direct andere broek aangedaan :9 echt jammer dat ik nu niet zoveel kan gamen. Morgen weer werken. }:| maar volgende week 2 dagen vrij zowiso even bij de baas doorgeven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6yOhPnq.gif

Geniale POTG. Cuteness overdose :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:22

Ankh

|true

Mijn god, met twee games comp nog verder gezakt van 1998 naar 1895! Mijn eerste rank was 2389.
Het maakt niet uit wat voor teamsamenstelling ik doe, men kut gewoon maar wat. Ik pas tijdens het gamen maar chars aan, want de rest doet niets. Het rare, in QP heb ik een winrate van rond de 55%, in comp is ie nu 35%. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt, maar dit is dieptriest (en helaas ben ik niet de enige, de fora staan er vol mee).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:53:
[...]

je kunt 2 achievements vrijspelen,
4 trouwens (medium, hard, winnen met alle heroes en op medium winnen zonder maar iets van damage van de deuren af te laten gaan)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Oh my gosh die had ik nog niet gezien mei ia bea effe kijken of ik die vrijgespeeld heb had alleen maar de eerste seconde gekeken

Ben wel een beetje miffed dat Mercy geen alternate ressurect line heeft een cackle ofzo }:|

Ach ja
Puc van S. schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:06:
[...]

4 trouwens (medium, hard, winnen met alle heroes en op medium winnen zonder maar iets van damage van de deuren af te laten gaan)
Ik zag het ja. Beetje te snel gereageerd :+ Quickplay is nu geen houden aan though eerst 4 minuten wachten en dan kom je in een team met 4 reapers met de nieuwe skin. :P ach ja volgende week zal het wel weer een beetje normaliseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:53:

fangasm van jewelste hier direct andere broek aangedaan :9 echt jammer dat ik nu niet zoveel kan gamen. Morgen weer werken. }:| maar volgende week 2 dagen vrij zowiso even bij de baas doorgeven :+
sowieso :P en het is niks misplaatst :P ook hoe de map hollywood er nu uit ziet echt geweldig gedaan :D ik moet echt lootboxes gaan farmen voo het vaderland.

gelukkig kan je de dingen van halloween ook met credits kopen for the time being.

en op 1 of andere manier heb ik nu 3 competitive achter elkaar gewonnen.. zit nu bijna op 2600 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 11-10-2016 22:49 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:46:
[...]
sowieso :P en het is niks misplaatst :P ook hoe de map hollywood er nu uit ziet echt geweldig gedaan :D ik moet echt lootboxes gaan farmen voo het vaderland.

gelukkig kan je de dingen van halloween ook met credits kopen for the time being.

en op 1 of andere manier heb ik nu 3 competitive achter elkaar gewonnen.. zit nu bijna op 2600 :)
Farmen niet zozeer moet alleen nog maar van de legendaries Reaper en junkenstein :+

En dan nog de pharah en Reinhardt skin maar die zijn maar 750. Morgen kan ik sowieso de junkenstein halen want zit nu op 2.9k :p

Dus ik denk dat dit event mij beter afgaat dan de vorige. Daar miste ik helaas nog de lucio skin en widowmaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toch ben ik er weer ingetrapt.20€ lootboxes gekocht. tombstone bastion skin, Witch mercy, een paar victory poses en rest zo goed als niks anders dan sprays en voicelines.

Me neefje krijgt de halloween anna skin uit ze gratis lootbox. koopt 2 lootboxes er bij los en krijgt de reaper en hanzo skin... echt what the actual fuck blizzard. waarom kunnen er zo veel non halloween dingen uit die halloween lootboxes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Ik zag zojuist de nieuwe halloween skins en moest ze gelijk hebben.
In totaal ongeveer 30 kistjes geopend.

Resultaat is kort samengevat.
Ik heb bijna ALLE halloween skins op dit moment.
Mijn eerste 6 kisten waren ana, reaper, mercy, roadhog, reinhardt en pharah achter elkaar.

Daarna duplicates maar ook veel nieuwe zooi gekregen. in de laatste kisten kreeg ik hanzo, reinhardt en soldier.

Vervolgens met ingame credits bastion en symettra unlocked.

Junkrat is 3000 credits en helaas heb ik maar 2950. Maar die zal ik morgen wel vrijspelen.

Ik weet niet of ik veel geluk heb. Maar bij de summer games heb ik 70 kisten geopend om alles te krijgen. Yep verslavend.
Maar nu al bij 30 kistjes.

Vooral ana, reaper, pharah en roadhog zijn mijn favorieten.

Daarnaast de nieuwe hud en carreer profile zit er strak uit. Een geweldige update

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 01:10:
Ik zag zojuist de nieuwe halloween skins en moest ze gelijk hebben.
In totaal ongeveer 30 kistjes geopend.

Resultaat is kort samengevat.
Ik heb bijna ALLE halloween skins op dit moment.
Mijn eerste 6 kisten waren ana, reaper, mercy, roadhog, reinhardt en pharah achter elkaar.
ik snap dit niet, 2 vrienden en me neefje hadden dit dus ook.. ik heb er 25 geopend en dus maar 2 skins van halloween en veel sprays en victory poses.. ik ben echt boos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 01:17:
[...]

ik snap dit niet, 2 vrienden en me neefje hadden dit dus ook.. ik heb er 25 geopend en dus maar 2 skins van halloween en veel sprays en victory poses.. ik ben echt boos :P
Ik zag een filmpje van muselk. 101 unboxing en had ook 2 of 3 skins niet.
Zijn 101 kisten waren vrijwel gelijk aan mijn 30 kisten. Haha im lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Pykow schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 01:57:
[...]

Ik zag een filmpje van muselk. 101 unboxing en had ook 2 of 3 skins niet.
Zijn 101 kisten waren vrijwel gelijk aan mijn 30 kisten. Haha im lucky
Tijdens de summer games was er iemand op battle.net die voor 300 euro aan lootboxes had gekocht (althans dat claimde die) en nog niet elke skin had :+ gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Zo, leuke update hoor. Gisternacht nog ff alle 4 Halloween Achievements gehaald. Het langst bij de 'No damage to door' gezeten, wat nog niet meeviel met randoms.

Zitten een aantal leuke skins/emotes tussen, dus geluk dat ik bijna weer op level 1 begin :+

Mocht er trouwens een skin/emote tussen zitten die je echt per se wilt hebben, moet je wel zorgen dat je deze tijdens het Halloween Event bemachtigd, aangezien je ze daarna niet meer kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 20:46
Ankh schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:05:
Mijn god, met twee games comp nog verder gezakt van 1998 naar 1895! Mijn eerste rank was 2389.
Het maakt niet uit wat voor teamsamenstelling ik doe, men kut gewoon maar wat. Ik pas tijdens het gamen maar chars aan, want de rest doet niets. Het rare, in QP heb ik een winrate van rond de 55%, in comp is ie nu 35%. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt, maar dit is dieptriest (en helaas ben ik niet de enige, de fora staan er vol mee).
het beste wat je hier aan kunt doen zijn een aantal dingen.
- probeer in alle roles goed te zijn zodat je ze allen kan spelen
- laat anderen eerst kiezen dan vul jij aan wat er nodig is.
- als je een lekker potje had of een goede speler bent tegengekomen nodig hem uit om samen te spelen
- speel samen met mensen
- haten en boos worden (wat ik ook veel deed) verliest je veel potjes. wees positief en je wint serieus veel potjes
- typ niet te veel in chat en communiceer ook niet te veel mensen worden afgeleid en spelen slechter. communicatie en teamplay merk ik zelf pas rond 2600 +

onder 2300 zitten mensen die maar wat doen, als je die soms healt en richting geeft wie ze moeten aanvallen kunnen het best goede spelers zijn

voor mij persoonlijk helpt het om even 10 min in practice range mijn aim weer goed te krijgen door gewoon ff te oefenen op bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Reaper skin is al episch maar dan ook nog is die Highlight Intro is echt fucking vet!
Ik ben tevreden denk ik als ik het volgende nog weet te bemachtigen.

- Roadhog Skin
- Reaper Skin
- Reaper Highlight Intro

Nee fuck it ik wil gewoon alles hebben 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 12-10-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Ankh schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:05:
Extreem herkenbaar, gisteren toevallig een paar potjes gewonnen maar over het algemeen vind ik comp echt super frustrerend en haalt het spelplezier hard onderuit bij mij althans. QP is het op de een of andere manier makkelijker. Met een crap placement en wat losing streaks kom ik sowieso nooit in een mooie rank met de tijd die ik aan de game kan spenderen naast werk en andere verplichtingen. Ook gezien het feit dat als ik een potje win 20 SR krijg en bij verlies er veel meer afgaat is het gewoon heel lastig te klimmen. Las ook ergens dat je ranking van dit seizoen weer meetelt voor het volgende? Dwz dat het invloed heeft op je placement? Als dat zo is ga ik denk ik gewoon nooit meer comp spelen :P Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:22

Ankh

|true

daantjuh68 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

het beste wat je hier aan kunt doen zijn een aantal dingen.
- probeer in alle roles goed te zijn zodat je ze allen kan spelen
- laat anderen eerst kiezen dan vul jij aan wat er nodig is.
- als je een lekker potje had of een goede speler bent tegengekomen nodig hem uit om samen te spelen
- speel samen met mensen
- haten en boos worden (wat ik ook veel deed) verliest je veel potjes. wees positief en je wint serieus veel potjes
- typ niet te veel in chat en communiceer ook niet te veel mensen worden afgeleid en spelen slechter. communicatie en teamplay merk ik zelf pas rond 2600 +

onder 2300 zitten mensen die maar wat doen, als je die soms healt en richting geeft wie ze moeten aanvallen kunnen het best goede spelers zijn

voor mij persoonlijk helpt het om even 10 min in practice range mijn aim weer goed te krijgen door gewoon ff te oefenen op bots
Ik begin altijd met een paar QP. In dit geval (gisteravond) 3 potten QP gedaan en gewonnen. Daarna 2x comp verloren. Daarna nog de Brawl en QP gedaan, beide gewonnen.
Overigens selecteer ik juist als laatste, de laatste willen mensen graag healen en pas ik mij dus aan. Vandaar dat ik op de teamsamenstelling let.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Yay, eindelijk weer plek en tijd om te gamen, net op tijd voor deze patch. Vanavond maar weer eens lekker spelen :Y)

Must... not... buy... loot boxes... :X

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Chester schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:07:
Dit dacht ik toen ik gisteravond Overwatch opstartte. Vervolgens toch weer lootboxes gekocht. 8)7

Niet veel uit gehad, maar gelukkig kon je de skins ook kopen met credits. Alleen kosten sommige extreem veel (3000!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
JST94 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:15:
[...]

Dit dacht ik toen ik gisteravond Overwatch opstartte. Vervolgens toch weer lootboxes gekocht. 8)7

Niet veel uit gehad, maar gelukkig kon je de skins ook kopen met credits. Alleen kosten sommige extreem veel (3000!!).
De typische gold drain zoals Blizzard die ook vaak genoeg in WoW heeft toegepast :)

Maar ik vraag mijzelf wel af hoeveel gold je krijgt voor een duplicate van die set skins. Ik vermoed niet al te veel. Dus ik wacht wel tot de 31ste en kijk dan wel wat ik nog ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

TheNiker2 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:20:
[...]

De typische gold drain zoals Blizzard die ook vaak genoeg in WoW heeft toegepast :)

Maar ik vraag mijzelf wel af hoeveel gold je krijgt voor een duplicate van die set skins. Ik vermoed niet al te veel. Dus ik wacht wel tot de 31ste en kijk dan wel wat ik nog ga kopen.
Voor een legendary duplicate krijg je 200 coins terug.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:47

MonkeySleeve

It's just Monkey business

In die Co-op brawl tegen de AI merkte ik dat je die kraaien die in het level zijn kapot kan schieten. Gelijk op een crow hunt gegaan om ze allemaal te vinden. Wie weet triggered het iets. Nou....

spoiler:
It did not. Tenminste van uitgaande dat ik ze allemaal gevonden heb. Iemand anders die poging wil wagen? 8)7

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chester schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:07:
Yay, eindelijk weer plek en tijd om te gamen, net op tijd voor deze patch. Vanavond maar weer eens lekker spelen :Y)

dacht ik gisteravond ook, voordat ik de brawl starte had ik de lootboxes al gekocht :+ nadat ik de hero gallery zat te bladeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Madstorm schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:37:
[...]

Voor een legendary duplicate krijg je gewoon 200 coins terug.
zelfs voor de nieuwe? hoopte eigelijk wel op 600 hahah, als het 1/5 is wat je terug krijgt van de oudere skins.

gister ook maar voor 10 euro lootboxes gehaald. in ieder geval reaper skin gekregen, erg blij mee. want net voordat ik de boxes kocht twijfelde ik om die skin te kopen voor 3000 credits dus gelukkig maar niet gedaan. nu nog 5k credits over dus waarschijnlijk roadhog kopen en paar leuke epic skins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:47

MonkeySleeve

It's just Monkey business

MonkeySleeve schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:42:
In die Co-op brawl tegen de AI merkte ik dat je die kraaien die in het level zijn kapot kan schieten. Gelijk op een crow hunt gegaan om ze allemaal te vinden. Wie weet triggered het iets. Nou....

spoiler:
It did not. Tenminste van uitgaande dat ik ze allemaal gevonden heb. Iemand anders die poging wil wagen? 8)7
Nvm, reddit is er al mee bezig:

https://www.reddit.com/r/...s/572ppp/crow_easter_egg/

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:42:
[...]

dacht ik gisteravond ook, voordat ik de brawl starte had ik de lootboxes al gekocht :+ nadat ik de hero gallery zat te bladeren
Ik ga het volhouden!

Minstens tot de 31e :+

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:47:
[...]

Ik ga het volhouden!

Minstens tot de 31e :+
ja dat moet ik ook gewoon doen.. en dan pas lootboxen kopen als ik nog niet alles had >_> maarja ik ben altijd zo hyped ineens dat ik niet kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

dawofl

?

Ricmaniac schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:06:
Die Reaper skin is al episch maar dan ook nog is die Highlight Intro is echt fucking vet!

- Roadhog Skin
- Reaper Skin
- Reaper Highlight Intro

Die reaper skin met pompoen hoofd kreeg ik in mijn "free box" na de update :) speel alleen nooit reaper haha

*Edit* deze dus
Afbeeldingslocatie: https://res.cloudinary.com/lmn/image/upload/c_limit,e_sharpen:150,f_auto,fl_lossy,h_360,q_80,w_640/v1/gameskinnyc/r/e/a/reaper-halloween-6cec7.png

[ Voor 15% gewijzigd door dawofl op 12-10-2016 12:07 ]

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:06:

- Roadhog Skin
- Reaper Skin
- Reaper Highlight Intro

Ik wil gewoon de junkrat skin. Dan heb ik ze namelijk allemaal haha. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Woah..
Ik ben helemaal Halloween-addicted..

Wat een leuke speelmode :-) Ik schiet me helemaal lek maar Hard lukt gewoon niet met een random team.
Zit elke keer gewoon hoog , rond de 125/130 kills.. Meer krijg ik er niet uitgeperst :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lasteraar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:19:
Woah..
Ik ben helemaal Halloween-addicted..

Wat een leuke speelmode :-) Ik schiet me helemaal lek maar Hard lukt gewoon niet met een random team.
Zit elke keer gewoon hoog , rond de 125/130 kills.. Meer krijg ik er niet uitgeperst :-)
nee hard is echt godse moeilijk. zelfs met een premade lukt het niet altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
En qua kills? Met mccree of soldier kom ik niet verder dan 125/130 kills en dan schiet ik de ballen uit mijn broek met een preciesheid van 50-60%

Of moet ik gewoon nog wat meer oefenen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Lasteraar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:27:
En qua kills? Met mccree of soldier kom ik niet verder dan 125/130 kills en dan schiet ik de ballen uit mijn broek met een preciesheid van 50-60%

Of moet ik gewoon nog wat meer oefenen :-)
het is wel de ideale map om je accuracy te levelen. zeker voor de heroes die je voorgeschoteld krijgt. scheelt dat ik ze alle 4 fijn vind spelen en vooral mccree, hanzo en ana wil ik meer oefenen. accuracy van 50 is best hoog. op hanzo krijg je dat niet voor elkaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12

ErA

De Brawl zou ik als volgt aanpakken momenteel:

Gedurende normale waves:

Je staat bij de brug, anna staat rechtsback op de verhoging.
Anna: Schiet elke ghost die je ziet 1 x (niet 2!!!) raak. Hiermee behaald anna tevens de gold medal eliminations :)
Hanzo: Focus instant de grote blauwe gasten met accurate headshots.
Soldier: Meest belangrijke taak is de rip tires + zoveel mogelijk klein grut afmaken. Gebruik Helix primair voor de grote blauw gasten.
Mcgree: Tijdens normale waves alles focussen (100% headshots schieten. Het kost mischien een fractie meer tijd, maar is veel beter voor dps.

Incoming boss fight: Mcgree verplaats zich naar linksboven op de trap en zorgt dat er geen blauw monsters meer zijn. Op het moment dat de baas spawnt activeert mcgree zijn ult. Anna boost hem. Daarmee kan Mcgree ontiecelijk veel damage doen.

Tegelijkertijd vuurt Hanzo zijn ult af over de lengte van de brug.

Soldier is de tank. Ga als dichtste bij de baas staan (zodat deze soldier focust) en drop meteen je healing neer.

Nadat de ult van mcgree is geweest focust anna zich op healing, hanzo en mcgree op de baas, en soldier op het kleine grut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nemesis2212 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:45:
[...]

het is wel de ideale map om je accuracy te levelen. zeker voor de heroes die je voorgeschoteld krijgt. scheelt dat ik ze alle 4 fijn vind spelen en vooral mccree, hanzo en ana wil ik meer oefenen. accuracy van 50 is best hoog. op hanzo krijg je dat niet voor elkaar haha
ja daarom hoop ik dat ze hem na halloween gewoon beschikbaar houden. of in een custom modes of als practive range toevoegen... want deze werkt vele malen beter dan de practice range die al in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21

The Chosen One

Zie signature!

Ff me copy paste hier neergooien, kan ik hem vanavond ook nog gebruiken. :p
(en andere mensen)

1. Mccree on stairs left. 2. Hanzo focus shooting units, Soldier focus small ones. 3. Soldier tanks elites with healing field/Ana. 4. Sleep elite -> kill mercy 5. Use rocket and (Ana) grenade at tires. 6. Save ults for elites/boss.

[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 13-10-2016 16:54 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
The Chosen One schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:11:
Ff me copy paste hier neergooien, kan ik hem vanavond ook nog gebruiken. :p
(en andere mensen)

Hanzo focus shooting units, mcree on stairs left, soldier to tank elites with healing. Use rocket and grenade at tires. Save ults for elite/boss.
Die strategie van 76 gebruikte ik al, tot nu toe de beste manier om 76 het nuttigste te gebruiken. Op normal-mode heb ik hem al gehaald. Maar hard-mode is (als je solo que doet) gewoon niet te doen. Al bij reaper is het tot nu toe voor mij al game-over. Hij kan gewoon met 2 schoten je doden, en mocht je het overleven dan kan die nog altijd zijn ult op je loslaten. Oh, en vergeet de zombnics niet die ook gewoon nog naar de deur gaan, juist, gekkenhuis. 8)7 Misschien dat hard-mode alleen te verslaan is met "echt teamwerk"? Dus gewoon alle 4 in een groep + mic?

Wel een leuke game-mode, tot nu toe de leukste brawl. Wie weet een soort opstapje naar een Man vs. Machine Omnics/horde mode? :D

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

nemesis2212 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:45:
[...]

Moet vaker hanzo spelen want kan echt niet met hem predicten :+

Mcree ging perfect iets van 74% accuracy hanzo volgens mij 4 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:04
Kon me niet inhouden. voor 30 euro aan kisten gekocht en zo goed als alle epic skins + mercy + junkrat gekregen. Nu alleen nog reaper en roadhog :)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Awww yeah, m'n obsessie (voor dit seizoen) is ten einde... zojuist Diamond geworden! :D Alles solo queue. 10 jaar ouder geworden in èèn potje... ongelooflijk hoe close. Was 2973 met een winstreak van 4 achter de rug. Dan weet je gewoon dat een losing streak op de loer ligt en geeft extra gewicht aan zo'n potje. Nu net over de eindstreep met 3001.

Komende tijd maar wat relaxen en genieten van 't Halloween event :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

yinx84 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:39:
Awww yeah, m'n obsessie (voor dit seizoen) is ten einde... zojuist Diamond geworden! :D Alles solo queue. 10 jaar ouder geworden in èèn potje... ongelooflijk hoe close. Was 2973 met een winstreak van 4 achter de rug. Dan weet je gewoon dat een losing streak op de loer ligt en geeft extra gewicht aan zo'n potje. Nu net over de eindstreep met 3001.

congrats bitterballen en bier. En een premade 6 man mei troll in qp :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
yinx84 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:39:

Haha tering, precies hier het zelfde ouwe. Ben net diamond geworden. Spannende potjes zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Heeft iemand de bug ontdekt dat je niet meer respawned nadat iedereen dood is gegaan ?
Daarnaast krijg ik de brawl gewoon niet op Hard uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Pykow schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:13:
Heeft iemand de bug ontdekt dat je niet meer respawned nadat iedereen dood is gegaan ?
Daarnaast krijg ik de brawl gewoon niet op Hard uitgespeeld.
It's not a bug.. it's a feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
eSCe schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:20:
[...]

It's not a bug.. it's a feature!
Ok, ik neem mijn woorden terug. na 15 potjes eindelijk 1tje kunnen winnen omdat ik als Ana bleef leven.
op 1 streepje na op de deur hebben we het net gewonnen.
Dus nu heb ik ook alle achievements vrij gespeeld.
Nu nog de laatste junkrat skin binnen scoren. nog 70 Credits nodig, maar uiteraard ga ik eerst kijken of ik nog geluk krijg uit een kistje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 20:46
ah damnit overwatch is toch zo verslavend en frustrerend. vandaag zoveel potjes gespeeld en nu vanavond weer 200 punten verloren.

soms word je er wel moe van ik doe alles in m' n macht aantal potjes 3x gold en dan nog niet winnen ook veel leavers gehad.

er is echt geen pijl op te trekken voorgaande avonden had ik juist alleen maar wins en steeg ik met 200 sr ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

wie doet als tank zijnde ook damage vreten om Ana's ult up te krijgen? Ik zie dit maar heel weinig gebeuren maar gezien ze haar ult zelfs naar de "nerf" als een van de snelste up heeft is het meestal wel nice om te doen.

als reinhardt zijnde doe ik dit vrij vaak als er bijvoorbeeld een lonesome mcree nog een beetje probeert te defenden.

goede tactiek or no?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Splitinfinitive schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:28:
wie doet als tank zijnde ook damage vreten om Ana's ult up te krijgen? Ik zie dit maar heel weinig gebeuren maar gezien ze haar ult zelfs naar de "nerf" als een van de snelste up heeft is het meestal wel nice om te doen.

als reinhardt zijnde doe ik dit vrij vaak als er bijvoorbeeld een lonesome mcree nog een beetje probeert te defenden.

goede tactiek or no?
Geen idee of het een goeie tactiek is, maar ik maak er ook gebruik van. Soms werkt het machtig goed. Toffe update het Halloween gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14

goede tactiek or no?
Dit is standaard onderdeel van pro matches... een Roadhog voorop die de kogels vangt voor Ana. Snel achter Reinhardt duiken als het teveel wordt. Met een beetje geluk ook nog een leuke hook en het is helemaal feest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Splitinfinitive schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:28:
[...]

Moet vaker hanzo spelen want kan echt niet met hem predicten :+

Mcree ging perfect iets van 74% accuracy hanzo volgens mij 4 :p
hanzo is ook gewoon lastiger. mccree schiet net als widow, waar je op schiet raak je instant. met hanzo moet je rekening houden met waar je verwacht dat de enemy komt, afbuiging van de arrow etc. maar 4% accuracy is wel wat laag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Heb gisteren uit 3 boxes, 3 sprays en de reaper highlight intro gekregen.

Hard is ook echt hard wat wel leuk is, maar het is al snel van "Oh, nog 1 potje we hebben het nu bijna onder de knie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

nemesis2212 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

hanzo is ook gewoon lastiger. mccree schiet net als widow, waar je op schiet raak je instant. met hanzo moet je rekening houden met waar je verwacht dat de enemy komt, afbuiging van de arrow etc. maar 4% accuracy is wel wat laag :P
Maarja Hanzo schiet dan ook weer met boomstammen.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

nemesis2212 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:24:
[...]

Dat snap ik ben gewoon zo enorm ruk met hem :+ terwijl ik vaak met pharah e.d. wel goed kan predicten alleen hanzo wil maar niet lukken

Vreemde is wanneer ik maar wat aanklooi gaat het meestal wel goed ach ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Leuk gisteren paar potjes QP eerste LootBox meteen de Junkenstein Skin, mazzeltje :)

[ Voor 0% gewijzigd door Vildhjarta op 13-10-2016 09:34 . Reden: , ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Erasmo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:28:
[...]

Maarja Hanzo schiet dan ook weer met boomstammen.
die hitbox hebben ze al wat generfed, ik vind het wel mee vallen maar volgens mij heeft hij nog wel een van de grootste hitboxes van alle heroes. vind het ergens ook wel logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik vraag me af, waarom hebben Hanzo's pijlen uberhaubt een boog erin zitten terwijl andere projectiles zonder aandrijving (Mei's rechtermuisknop, Genji's shuriken, Zenyatta's orbs) dat niet? Is het niet beter om Hanzo's pijlen (als de boog volledig gespannen is) gewoon recht te laten gaan? Dan wel met een damage falloff ergens op lange afstand en een normalere hitbox om dat te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
BlackMage schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:18:
Ik vraag me af, waarom hebben Hanzo's pijlen uberhaubt een boog erin zitten terwijl andere projectiles zonder aandrijving (Mei's rechtermuisknop, Genji's shuriken, Zenyatta's orbs) dat niet? Is het niet beter om Hanzo's pijlen (als de boog volledig gespannen is) gewoon recht te laten gaan? Dan wel met een damage falloff ergens op lange afstand en een normalere hitbox om dat te compenseren.
Misschien om te compenseren voor het feit dat die pijlen een grote hitbox hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
Nou, gisteren 6 uur lang competitive gespeeld en welgeteld 10 rating omhoog gegaan, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zironako schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:24:
Nou, gisteren 6 uur lang competitive gespeeld en welgeteld 10 rating omhoog gegaan, haha.
The struggle is real

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zironako schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:24:
Je had ook 300 kunnen zakken :+

Het glas is half vol he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
BlackMage schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:46:
[...]

dat had ik laatst. gezakt van 2470 naar 2080.... real great... zit nu weer richting 2300, maar helaas nog teveel noobs in deze rank range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

goede tactiek or no?
Als ik Ana speel dan vraag ik altijd Reinhart zijn schild naar beneden te doen om wat dmg te nemen :) werkt prima in de meeste gevallen. Enige communicatie uiteraard wel gewenst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
nemesis2212 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:50:
[...]

dat had ik laatst. gezakt van 2470 naar 2080.... real great... zit nu weer richting 2300, maar helaas nog teveel noobs in deze rank range
Als er veel noobs zijn dan moet je toch makkelijk kunnen carryen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:54
Tja. Genoeg mensen die gewoon hun ranking niet accepteren maar waar ze wel thuis horen he. Ik zit op 2500 / 2700 en hoor daar ook gewoon thuis. Snap 't geklaag niet helemaal, altijd naar andere wijzen maar met een team van 6 man heb je erg veel invloed in je eentje hoor.

M'n Mercy halloween skin is ook binnen! /klaar! (speel alleen lucio/mercy en bij dubbel healers mei) Dus heb al geluk met m'n lootboxje.

Trouwens, door Fifa, Maffia en BF1 heb ik veel teammaatjes verloren. Dus wie nog actief wilt spelen voeg me gerust toe: Zalaroth#2355 :+

[ Voor 14% gewijzigd door Zalaroth op 13-10-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Zalaroth schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:15:
Tja. Genoeg mensen die gewoon hun ranking niet accepteren maar waar ze wel thuis horen he. Ik zit op 2500 / 2700 en hoor daar ook gewoon thuis. Snap 't geklaag niet helemaal, altijd naar andere wijzen maar met een team van 6 man heb je erg veel invloed in je eentje hoor.

M'n Mercy halloween skin is ook binnen! /klaar! (speel alleen lucio/mercy en bij dubbel healers mei) Dus heb al geluk met m'n lootboxje.
Klopt. Maar het team speelt ook een rol mee. Vooral als je solo queued..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
JiePie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:09:
[...]

Als er veel noobs zijn dan moet je toch makkelijk kunnen carryen?
bedoel vaak noobs in mijn team. stel ik speel goed samen met 3 andere en 2 die lijken het spel niet te snappen zoals niet op payload/point blijven staan, er zomaar inrushen etc. dan is het eigelijk 4vs6 en verlies je sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
nemesis2212 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:19:
[...]

bedoel vaak noobs in mijn team. stel ik speel goed samen met 3 andere en 2 die lijken het spel niet te snappen zoals niet op payload/point blijven staan, er zomaar inrushen etc. dan is het eigelijk 4vs6 en verlies je sowieso
Je moet het zo zien: Jij hebt kans op een team met 5 noobs. Je tegenpartij vist in de zelfde vijver naar deze noobs, maar daar zijn het er misschien wel 6.

Dus statistisch gezien heb jij altijd het voordeel, want jouw team heeft er maximaal 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

BlackMage schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:35:
[...]

Je moet het zo zien: Jij hebt kans op een team met 5 noobs. Je tegenpartij vist in de zelfde vijver naar deze noobs, maar daar zijn het er misschien wel 6.

Dus statistisch gezien heb jij altijd het voordeel, want jouw team heeft er maximaal 5.
Ja maar team
Ja maar lag
Ja maar hackers
Ja maar volle maan
Ja maar vis gegeten
Ja maar muis kapot

Ach gewoon loslaten gaat het allemaal veel makkelijker. SR 2200 AND PROUD
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Splitinfinitive schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:58:
[...]

Ja maar team
Ja maar lag
Ja maar hackers
Ja maar volle maan
Ja maar vis gegeten
Ja maar muis kapot

Ach gewoon loslaten gaat het allemaal veel makkelijker. SR 2200 AND PROUD
oOo
en daarbij zit meestal de helft of meer niet op voice chat, wat ook niet echt meehelpt. Daarnaast kan je er ook niet vanuit gaan dat beide team vol noobs zitten want in platinum league is die kans nihil. misschien als je in silver zit ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
nemesis2212 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

en daarbij zit meestal de helft of meer niet op voice chat, wat ook niet echt meehelpt. Daarnaast kan je er ook niet vanuit gaan dat beide team vol noobs zitten want in platinum league is die kans nihil. misschien als je in silver zit ofzo
Ik denk dat iedereen met hetzelfde probleem zit, in welke leaque dan ook ;)

Kom de laatste paar dagen veel trolls tegen, bastion en tobjorn op attack...
Meer mensen last van.?

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

nemesis2212 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

Tegenstander heeft precies de zelfde problemen het is niet geïsoleerd en het algoritme maakt geen onderscheid tussen jou of 100 anderen. Dus de problemen die je noemt hebben beide kanten last van
Liber8 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:02:
[...]

Ik denk dat iedereen met hetzelfde probleem zit, in welke leaque dan ook ;)

Kom de laatste paar dagen veel trolls tegen, bastion en tobjorn op attack...
Meer mensen last van.?
Dunno had Seagull ofzo niet een geweldige run gehad met die twee waardoor je nu van die aspirantjes hebt die dat ook willen proberen?

[ Voor 28% gewijzigd door Splitinfinitive op 13-10-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
BlackMage schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:46:
[...]

Ja, ik klaag ook zeker niet. Moet wel zeggen dat het me opvalt dat als ik verlies ik ongeveer 50 rating verlies en als ik win er maar 30 bij krijg. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Splitinfinitive schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:03:
[...]

Tegenstander heeft precies de zelfde problemen het is niet geïsoleerd en het algoritme maakt geen onderscheid tussen jou of 100 anderen. Dus de problemen die je noemt hebben beide kanten last van

[...]

Dunno had Seagull ofzo niet een geweldige run gehad met die twee waardoor je nu van die aspirantjes hebt die dat ook willen proberen?
ik zeg ook niet dat ik de enige ben. ik faal ook wel is in een potje maar soms vraag je je af hoe mensen in platinum zijn gekomen. en ja seagull in je team is instant win tot een sr van 3500 ofzo.

@Liber8, ja ook zoiets, veel bastions en torbjorns op attack. ik had laatst zelfs een symmetra de hele game lang terwijl ze alleen nuttig kon zijn voor het 1e point. meerdere malen in chat roepen, swappen en ze blijven eigenwijs dezelfde hero houden wat resulteert in een loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Splitinfinitive schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:03:
[...]
Precies dat.. wie daar niet tegen kan moet lekker met een vol team spelen, of geen comp. (en vervolgens op zoek naar nieuwe smoesjes omdat dit en dat.. :+ )

En trolls in competitive had ik ook wel mee gemaakt. Al had ik een bastion op attack in mijn team die door iedereen uitgescholden werd, en vervolgens ons hele team naar de overwinning bracht met zijn tactische manier van spelen. Of een hanzo waarbij je met je ogen gaat rollen die iedereen owned.. Overwatch is ook een spel waar je heel snel vooroordelen klaar hebt liggen die niet altijd kloppen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hard mode van junkenstein's revenge is wel echt veel moeilijker dan medium. Nog niet gehaald met 3 randoms helaas. Laatst wel een rondje waarbij we de mercy al neer hadden alleen doordat de roadhog ultte konden we niet bij de zomnics bij de deur, dat was heel frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
Je moet de sleep van Ana gebruiken wanneer Roadhog z'n ult doet. En vervolgens die granaat erop gooien wanneer je team damage op hem gaat doen, dan werkt zijn self-heal ook niet meer.

Maar dat afspreken blijft lastig met randoms ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

3000 .... 2500 ... 2750 ... 2500 ... 2900 ... 2500 ... 2800 ... motherf*cker het is moeilijk om serieus boven de 3k te komen :D ... onder de 2500 kan ik zelf significant genoeg helpen het verschil te maken, daarboven is het andere koek.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Cassius schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:23:
3000 .... 2500 ... 2750 ... 2500 ... 2900 ... 2500 ... 2800 ... motherf*cker het is moeilijk om serieus boven de 3k te komen :D ... onder de 2500 kan ik zelf significant genoeg helpen het verschil te maken, daarboven is het andere koek.
deze struggle heb ik al het hele seizoen hahah. die wins streaks van 10 willen maar niet komen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:57

NoTimeRemains

I know

haha ik kom maar niet naar de 2500... 2395 is nu mn seasons highest, maar ik zit nu op de 2280 ofzo... zeer frustrerend. Ik zou wel graag op Platinum willen eindigen :) Ik kom overigens wel steeds vaker in het platinum gebied: 4-5 andere spelers die platinum zijn.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Zalaroth schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:02:
Je moet de sleep van Ana gebruiken wanneer Roadhog z'n ult doet. En vervolgens die granaat erop gooien wanneer je team damage op hem gaat doen, dan werkt zijn self-heal ook niet meer.

En als Ana McRee damage boosten tijdens zijn ult, dan kun je (als Hog gesleeped is zodat die mcree niet kan hooken) behoorlijk wat damage doen als je Deadeye tot bijna het maximum laat chargen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Cassius schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:23:
Ben nu al een klein beetje gedropt (30 punten) nadat ik een tijdje niet gespeeld heb en net boven de 3k zat.
Dan denk ik ga even quick play doen om in te komen, wat een drama zeg... Kom je tegen een team waarvan de helft de nieuwe legendary skins al heeft (die zijn dus dedicated) en ons team allemaal dps 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ereaser schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:33:
[...]
de helft de nieuwe legendary skins al heeft (die zijn dus dedicated)
Of gewoon gelukt, of gewoon veel lootboxes gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zalaroth schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:02:

Ik had met een groepje mensen op een gegeven moment een tactiek waarbij de ana gewoon steeds de reaper sleepte, ik als mccree ult. Roadhog hetzelfde verhaal en dan zo snel mogelijk stunnen met mccree e. Dan ult van hanzo en mccree gebruiken om junk zo snel mogelijk weg te krijgen voordat reaper spawnt, reaper neerkrijgen. Alleen daarna ging het fout omdat er dan nog een reaper tussendoor komt 20 seconden voordat de rest spawnt, daar liepen we een beetje vast qua strategie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

nou eindelijk de cute spray van hanzo binnen :+ man wat suck ik met die gast. net 9% accuracy XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Vandaag weer wat potjes gehad, gedaald naar 2474. Man man man, wat een ontzettende retards kunnen ertussen zitten. Mag me salty noemen, maar ik kan gewoon de irritatie niet negeren die sommige keuzes van mensen me brengt, of hoe ze spelen. De eerste 15 minuten gaat het prima, maar daarna word ik soms echt lichtelijk gek :P. Weinig spellen die me zo op konden fokken. Sterker nog, bij Overwatch gebeurd het elke keer weer, word er gek van. Shooters are bad for the health.

Nog een ander ding: na een verliespartijtje zei een tegenstander vanavond "at least you have gold." Hij zei dit omdat mijn embleempje onder mijn naam goud was. Wist niet wat het betekende, dus Google er even op nageslagen. Betekend dit dat je bij de top 500 competitive speler van OW behoort? Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-09 11:38
Raptar schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:17:
Vandaag weer wat potjes gehad, gedaald naar 2474. Man man man, wat een ontzettende retards kunnen ertussen zitten. Mag me salty noemen, maar ik kan gewoon de irritatie niet negeren die sommige keuzes van mensen me brengt, of hoe ze spelen. De eerste 15 minuten gaat het prima, maar daarna word ik soms echt lichtelijk gek :P. Weinig spellen die me zo op konden fokken. Sterker nog, bij Overwatch gebeurd het elke keer weer, word er gek van. Shooters are bad for the health.

Nog een ander ding: na een verliespartijtje zei een tegenstander vanavond "at least you have gold." Hij zei dit omdat mijn embleempje onder mijn naam goud was. Wist niet wat het betekende, dus Google er even op nageslagen. Betekend dit dat je bij de top 500 competitive speler van OW behoort? Hoe dan?
Als je niet boven de 2500 hebt gezeten ben je gold.
De top 500 begint volgens mij ergens rond de 3900, als je dan daalt naar bijvoorbeeld master of lager veranderd het plaatje weer terug. Vanaf diamond (3000) blijft dat plaatje wel hetzelfde als je daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Raptar schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:17:

same here, gister ook lose streak gehad van welgeteld 7 in a row. zit nu op 2080 SR (season high 2550), am so sad hahaha. silver here we come :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

Heb alle 750 credits skins gekocht :) nu hopen dat ik random nog de Hog skin kan bemachtigen (credits nu op :))

Daarnaast nog even goed nieuws! dikke winning streak en Diamond gehaald (eindelijk!) met een dieptepunt van rank 2300 nu op 3149! met positieve instelling, comp aanvullen indien nodig en een beetje geluk in teamgenoten als solo'q natuurlijk :)

Ter illustratie de game die me naar 3006 bracht kregen we op defence (temple of anubis) keihard om de oren. Toen begon "the blaim-game" zoals ik dat altijd noem. Met een paar kreten als "come on guys we can stil win this" & "lets get A&B and setup a better defence" de boel kunnen sussen en de symetra kunnen ompraten naar Lucio en je raad het al we wonnen uiteindelijk die game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Puc van S. schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:36:
[...]

Of gewoon gelukt, of gewoon veel lootboxes gekocht ;)
Zou wel heel toevallig zijn als 3 complete randoms allemaal met geluk al meteen die legendary skins zouden hebben.
En als ze lootboxes gekocht hebben vind ik ze ook dedicated :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-09 11:38
Na vooral d.va gespeeld te hebben ben ik nu wat meer tracer aan het spelen. Toch wel zoonbeetje de leukste hero om te spelen eigenlijk. En je kan gewoon echt ontzettend bepalend zijn in een game.. De healers maken eigenlijk echt geen kans tegen je en dood ga je eigenlijk bijna nooit.
Ook heerlijk om het andere team goed chagrijnig te krijgen.. Want als je een beetje aardig speelt met tracer ben je gewoon echt gruwelijk irritant. Nog maar even een weekje oefenen in quick play en het dan maar eens in comp uit gaan proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aardig wat wins inmiddels gehaald zit nu tegen de 2600. was een lange weg vanaf 2300 maar ik ben al blij dat ik in ieder geval platinum heb gehaald dit seizoen :P

=====================================================

zag deze voorbijkomen op reddit.. vraag me af of het een soep is of echt.

Afbeeldingslocatie: https://65.media.tumblr.com/2c726c0df1b6d5a3ec9e4faad0b64d35/tumblr_of0fo4qyZ51qf1hsvo1_540.jpg

http://www.trumpisnotateamplayer.com/ hahaha die plaatjes

[ Voor 49% gewijzigd door Ricmaniac op 14-10-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:22:
Aardig wat wins inmiddels gehaald zit nu tegen de 2600. was een lange weg vanaf 2300 maar ik ben al blij dat ik in ieder geval platinum heb gehaald dit seizoen :P

=====================================================

zag deze voorbijkomen op reddit.. vraag me af of het een soep is of echt.

[afbeelding]

http://www.trumpisnotateamplayer.com/ hahaha die plaatjes
Echt niet geen hanzo main. Mei player :+ "Building walls 24/7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Uhm, oké. Ik won net een competitive match, maar verloor 20 rank. Thanks Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Het is zo jammer dat je 3000 punten nodig hebt om een golden weapon te krijgen.
ik verlies meer dan dat ik win, doordat het team een eigen wil heeft vaak.

Ranked mode is niet zo veel aan als je geen beloning krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

eergister leuke potg gehad althans de aftermath ervan. De zarya bij de tegenstander werdt helemaal toxic om te lachen. Vooral als je een beetje er tegenin gaat. Blijven reageren XD

http://plays.tv/video/580...greaper-time-for-pumpkins

oh enne ik kwam dit nog tegen op imgur

http://imgur.com/gallery/VOknp

[ Voor 13% gewijzigd door Splitinfinitive op 15-10-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:36:
Het is zo jammer dat je 3000 punten nodig hebt om een golden weapon te krijgen.
ik verlies meer dan dat ik win, doordat het team een eigen wil heeft vaak.

Ranked mode is niet zo veel aan als je geen beloning krijgt.
dat is maar goed ook want ze willen bewust juist ranked hebben voor de mensen die echt ranked willen spelen. Zouden ze veel meer rewards aan ranked geven dan voelt iedereen zich verplicht om ranked te moeten spelen. Het zal je verbazen hoe veel mensen gewoon alleen maar quickplay spelen omdat ze het leuk vinden en geen behoefte hebben aan ranked play.

Ze zeiden voor de release van de golden weapons al dat het alleen een reward is voor in principe de mensen die echt veel ranked spelen. naja dan krijg je die end of season rewards nu waardoor je een beste boost in die competitive points krijgt zullen ook de wat meer casual spelers er straks 1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:25
Net een avondje leuk gespeeld. Ik begon soloQ en kwam meteen bij een team die niks zij, op een speler na. Leuk potje gehad, gewonnen en heb die gast meteen toegevoegd aan mijn vriendenlijst. Potje daarna kwamen wij twee weer iemand tegen die erg gezellig was, hem ook toegevoegd, dus daarna speelde we met z'n 3en. Na 6 potjes waren we leuk met een vol man lobby. Super gezellig, we werkte geweldig samen en we waren echt dik aan het winnen. Bij meer dan de helft van de potjes konden de tegenstanders het eerste punt geeneens pakken en hadden wij die juist binnen 1 minuut. Binnen een avond bijna 300 punten qua rank gestegen. We hadden 2 potjes verloren en een stuk of 6 dik gewonnen.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ricmaniac schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:09:
[...]

dat is maar goed ook want ze willen bewust juist ranked hebben voor de mensen die echt ranked willen spelen. Zouden ze veel meer rewards aan ranked geven dan voelt iedereen zich verplicht om ranked te moeten spelen. Het zal je verbazen hoe veel mensen gewoon alleen maar quickplay spelen omdat ze het leuk vinden en geen behoefte hebben aan ranked play.

Ze zeiden voor de release van de golden weapons al dat het alleen een reward is voor in principe de mensen die echt veel ranked spelen. naja dan krijg je die end of season rewards nu waardoor je een beste boost in die competitive points krijgt zullen ook de wat meer casual spelers er straks 1 hebben.
Heb er ook niks op tegen dat die gouden wapens wel even tijd kosten. Ik zit nu op 2000 punten ongeveer en speel wel redelijk wat, maar toch nog vrij casual. Paar potjes per dag.

Merk trouwens dat het heel vaak alleen goed gaat in comp als ik heal 8)7 . Heb toch vaak idioten in het team die niet kunnen healen, vooral lui die als Ana en Zenyatta spelen. Ik zelf speel in de regel als Lucio of Mercy, soms ook Ana en ook haar begin ik redelijk onder de knie te krijgen, maar met Ana moet je eigenlijk nog een healer als Zenyatta in het team hebben. Wel vervelend, soms wil ik gewoon lekker knallen, vind vooral Soldier 76, Pharah en Reinhardt ook leuk om te spelen, maar vaak zat moet je dan toch weer switchen omdat je hele team met bosjes neervalt en de healer nergens te bekennen is... Ook vervelend wanneer je als Reinhardt je team zo goed mogelijk probeert te supporten en op tactische plekken gaat staan met je schild, maar niemand er vervolgens gebruik van maakt. Is me wel eens voorgekomen dat lui gewoon recht voor je gaan staan en afgeknald worden, terwijl je ook een stap naar achteren kunt doen en beschermd bent...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Thomas schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 01:06:
[...]

Heb er ook niks op tegen dat die gouden wapens wel even tijd kosten. Ik zit nu op 2000 punten ongeveer en speel wel redelijk wat, maar toch nog vrij casual. Paar potjes per dag.

Merk trouwens dat het heel vaak alleen goed gaat in comp als ik heal 8)7 . Heb toch vaak idioten in het team die niet kunnen healen, vooral lui die als Ana en Zenyatta spelen. Ik zelf speel in de regel als Lucio of Mercy, soms ook Ana en ook haar begin ik redelijk onder de knie te krijgen, maar met Ana moet je eigenlijk nog een healer als Zenyatta in het team hebben. Wel vervelend, soms wil ik gewoon lekker knallen, vind vooral Soldier 76, Pharah en Reinhardt ook leuk om te spelen, maar vaak zat moet je dan toch weer switchen omdat je hele team met bosjes neervalt en de healer nergens te bekennen is... Ook vervelend wanneer je als Reinhardt je team zo goed mogelijk probeert te supporten en op tactische plekken gaat staan met je schild, maar niemand er vervolgens gebruik van maakt. Is me wel eens voorgekomen dat lui gewoon recht voor je gaan staan en afgeknald worden, terwijl je ook een stap naar achteren kunt doen en beschermd bent...
een Ana die puur focust op healen kan een compleet team in leven houden. Alleen is hier wel enig overleg nodig.

Wat ik meestal doe als ik merk dat ik alleen ults sta te feeden als rein, switch ik naar zarya. Zo kun je meestal net iemand in leven houden (mercy of een ulting reaper of net wat) en toch mee doen met de damage dealers. Plus de synergy tussen zarya en Phara is gewoon geweldig. Als ik dps speel dan merk ik wel dat rein's character model soms gruwelijk in de weg zit als je achter zijn schield staat. maar dat kan aan mij liggen. Ik weet echt niet hoe mensen "door" een rein nog mensen kunnen killen.

wat vaak het probleem kan zijn dat de healer nergens te bekennen is dat die gewoon voer is voor een flanker. Kijk naar de teamcomp van de tegenstander als er een genji/tracer/reaper inzit en je ziet ze niet kan dat zijn omdat ze bij je healer zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:25
Net een leuke genji potg gehad, normaal ben ik super slecht met genji maar hier had ik gewoon veel geluk. :)

steam: failsnail, Letterbox

Pagina: 1 ... 86 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.