Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:38

The Chosen One

Zie signature!

Hoe zit het met de winrate van Symettra dan? Die had altijd de hoogste werd toen gezegd.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zironako schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:10:
Zijn er nog mensen die op de PS4 spelen en eens samen willen gamen? Ben level 139 op PC, maar heb onlangs de overstap gemaakt naar PS4. Heb echter niemand in mijn vriendenlijst staan die speelt, dus zou tof zijn via deze weg wat nieuwe OW-vrienden te vinden. Ben nog geen level 25 (17 atm), dus kan nog geen comp, maar dit zal niet lang duren. Het gaat me qua skill prima af op de PS4.
vanwaar de overstap als je vervolgens ook nog aan geeft geen vrienden op ps4 te hebben ? :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:04
Ricmaniac schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:47:
[...]

vanwaar de overstap als je vervolgens ook nog aan geeft geen vrienden op ps4 te hebben ? :P
Had Overwatch al een tijdje niet meer gespeeld op de pc. Alle mensen waar ik bij release mee speelde, zijn ermee gestopt. Speel de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar op de PS4 (studeren + bijbaan = niet zoveel vrije tijd als de afgelopen 2 jaar toen ik werkte). Vind het lekkerder gewoon op de bank te zitten met de voeten omhoog controller in de hand dan voor de pc met toetsenbord en muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Lullig voor die mensen maar ze moeten ergens een grens trekken. Ken ook zat spelers die bewust de kabel uit de pc trekken om zo een disconnect te simuleren.
Mee eens. Maar ik vind wel dat Blizzard dan ook zijn zaakjes op orde moet hebben en dat hebben ze bij de consoles niet.

Ben zelf al wel klaar met die competitieve mode want ik heb die placings matches gedaan en een paar competitieve matches maar 1 op de 3 werd vlak na het begin gecanceled omdat er iemand (om wat voor reden dan ook) offline ging. Bij quick matches wordt die plek gewoon ingevuld en kun je gewoon door blijven spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Lekker Ventje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Ben zelf al wel klaar met die competitieve mode want ik heb die placings matches gedaan en een paar competitieve matches maar 1 op de 3 werd vlak na het begin gecanceled omdat er iemand (om wat voor reden dan ook) offline ging. Bij quick matches wordt die plek gewoon ingevuld en kun je gewoon door blijven spelen.
dit is juist goed. je wilt niet dat er zomaar mensen bij kunnen joinen in ranked en daarbij vind ik het slim dat ze de hele match cancellen als er binnen 30 sec iemand leaved. anders heb je veel sneller losses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zironako schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Vind het lekkerder gewoon op de bank te zitten met de voeten omhoog controller in de hand dan voor de pc met toetsenbord en muis.
gewoon Couchmaster en PC op je TV :P

Afbeeldingslocatie: https://www.nerdytec.com/images/product_images/info_images/couchmaster_gadgets_5_1.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 07-10-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
nemesis2212 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:33:
[...]

dit is juist goed. je wilt niet dat er zomaar mensen bij kunnen joinen in ranked en daarbij vind ik het slim dat ze de hele match cancellen als er binnen 30 sec iemand leaved. anders heb je veel sneller losses.
Ben ik het mee eens, daarom speel ik ook geen competitieve meer want bij quickmatches kom ik aan veel meer speeltijd per uur. Voor de rewards hoef je het sowieso niet te doen, als je bij competitieve bv 25% extra XP zou krijgen zou ik het wel overwegen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Lekker Ventje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

Ben ik het mee eens, daarom speel ik ook geen competitieve meer want bij quickmatches kom ik aan veel meer speeltijd per uur. Voor de rewards hoef je het sowieso niet te doen, als je bij competitieve bv 25% extra XP zou krijgen zou ik het wel overwegen.
uiteindelijk zal je meer speeltijd in ranked hebben per game omdat je moet attacken en defenden en op capture points tot 3 moet gaan ipv 2. je krijgt 20% meer exp door met vrienden te spelen en ranked geeft je punten om golden weapon te krijgen. handig voor je e-penis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Lekker Ventje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Mee eens. Maar ik vind wel dat Blizzard dan ook zijn zaakjes op orde moet hebben en dat hebben ze bij de consoles niet.

Betere stoel kopen :P

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
BlackMage schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:28:
Ze zouden haar eigenlijk naar de defense groep moeten zetten :P Want het enige wat ze "support" is die 25 shield. Zelfs Torb is wat dat betreft meer support dan Symmetra.
Zo 'supportive' vind ik Torb en zijn turret niet. Enige wat dan nog overblijft om Torb überhaupt tot support te bestempelen is de armor, waar Symmetra shields heeft. ;)

Ben zelf overigens ook nog steeds bezig aan TweakWatch.nl. Het gaat niet zo snel als ik zou willen, maar dat komt o.a. door werk en andere bezigheden. Ik blijf er wel mee bezig en ik hoop gauw toch echt wat meer te kunnen laten zien.

Had onlangs in elk geval het inloggen met Battle.net voor elkaar, er komt geen apart systeem om te registreren voor een eigen account, dat ga ik allemaal 'hangen' aan het Battle.net account. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 07-10-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Vanaf dinsdag dus waarschijnlijk de halloween event. De 'gelekte' screenshots van de xbox store verklappen dat. De einddatum van 1-11 is precies 3 week na komende dinsdag. De summer games duurden ook 3 week en begonnen ook op dinsdag.

Ik ben wel benieuwd. Hopelijk een hele berg nieuwe skins, emotes enz. Genoeg speculaties op het internet :) Maar wat voor brawl zou er komen? Iets met Reaperball :+? Of geen speciale brawl maar gewoon halloween-aankleding op bestaande maps ofzo? Ik ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Haha, ziet er nogal duur uit. En als ik op de pc speel met een controller, ben ik natuurlijk in het nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

The Chosen One schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:44:
Hoe zit het met de winrate van Symettra dan? Die had altijd de hoogste werd toen gezegd.
Volgens mij pakken masteroverwatch ed alleen de laatste heroin van de match voor hun statistieken en symmetra wordt meestal naarmate het eerste punt verloren is geswitched vandaar de hoge winrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Splitinfinitive schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:52:
[...]

Volgens mij pakken masteroverwatch ed alleen de laatste heroin van de match voor hun statistieken en symmetra wordt meestal naarmate het eerste punt verloren is geswitched vandaar de hoge winrate
Blizzard gaf die info zelf toender tijd.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

The Chosen One schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:22:
[...]

Blizzard gaf die info zelf toender tijd.
weird mischien dat hun API alleen de last hero registreert dus dan hebben ze natuurlijk ook niet meer info. Al lijkt mij dat sterk.

Toch kan ik het mij best voorstellen. Als je een beetje degelijke symmatra hebt dan heb je een kei goede DPS. Vaak zat quadrupple kills met haar gehad. ik vind het 40/80/120 damage gewoon geweldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Lucio is echt geweldig <3 Zeker voor iemand met een Quake-achtergrond werkt hij fijn. Via de muren kan ik makkelijk ontsnappen uit moeilijke situaties. Haal gemiddeld rond 10k heal.

Daarnaast speel ik veel met Parrah en Junkrat. Met name die laatste vind ik wat OP. Als je beetje je best doet haal je gemiddeld rond 12k damage. Heeft ook een nasty trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

BlackMage schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:55:
Vanaf dinsdag dus waarschijnlijk de halloween event. De 'gelekte' screenshots van de xbox store verklappen dat. De einddatum van 1-11 is precies 3 week na komende dinsdag. De summer games duurden ook 3 week en begonnen ook op dinsdag.

Ik ben wel benieuwd. Hopelijk een hele berg nieuwe skins, emotes enz. Genoeg speculaties op het internet :) Maar wat voor brawl zou er komen? Iets met Reaperball :+? Of geen speciale brawl maar gewoon halloween-aankleding op bestaande maps ofzo? Ik ben erg benieuwd :D
Als er geen mercy witch skin is dan is de wereld te klein voor blizzard. :+

Seriously I'll go winstonshit XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Placid_K schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 00:40:
Lucio is echt geweldig <3 Zeker voor iemand met een Quake-achtergrond werkt hij fijn. Via de muren kan ik makkelijk ontsnappen uit moeilijke situaties. Haal gemiddeld rond 10k heal.

Daarnaast speel ik veel met Parrah en Junkrat. Met name die laatste vind ik wat OP. Als je beetje je best doet haal je gemiddeld rond 12k damage. Heeft ook een nasty trap.
Als je van lucio houdt moet je genji eens proberen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cM5Foao.jpg

Blizzard pls. het algoritme staat ruk afgesteld :P maar dit is stupid gelukkig zijn het maar sprays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Weet je hoe zeldzaam dat is? Van de meer dan duizend sprays heb je in 1x twee de zelfde :+ Je hebt nog een grotere kans om in 1x 4 legendary skins te krijgen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04:22
Mag ik hier wel ff kwijt: vanmiddag met zoon van 10 op Firstlook Festival. Tijdens de goodiehunt van Gamekings "won" mijn zoon doordat hij op mijn schouders zat EN zijn overwatch t-shirt aanhad gewoon een overwatch collector's edition !!!!!!!! Hij had het 1x ergens gespeeld en wilde deze graag hebben. Bij de MM stand wilde hij hem nog kopen maar ik had hem nog tegengehouden.........
Die gozer was door het dolle ( en ik ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09 19:33
iemand zin in nu competitief ? Op ps4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splitinfinitive schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:41:
[afbeelding]

Blizzard pls. het algoritme staat ruk afgesteld :P maar dit is stupid gelukkig zijn het maar sprays
Het algoritme is precies afsteld zoals blizzard dat graag ziet, als jij na een maand alles hebt is er ook minder om na te streven. Nu wil je in ieder geval door spelen voor de boxes, of in het beste geval betalen natuurlijk.

Natuurlijk ziet iedereen het graag alsof blizzard die zomaar gratis dingen geeft maar wees even realistisch, het is een commercieel bedrijf en uiteindelijk is er slechts de commerciële insteek die uitmaakt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2016 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik geef geen reet om die troep :') meestal open ik ze niet eens. Af en toe een nieuwe skin is leuk, maar ook weer niet heel bijzonder. Hoeveel geld zou je kwijt moeten zijn om voor iedereen de $1000 skin te kopen?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
YoshiBignose schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:50:
Ik geef geen reet om die troep :') meestal open ik ze niet eens. Af en toe een nieuwe skin is leuk, maar ook weer niet heel bijzonder. Hoeveel geld zou je kwijt moeten zijn om voor iedereen de $1000 skin te kopen?
Hangt er vanaf hoeveel geluk je hebt. Je kan namelijk niet kiezen welke je krijgt. Je koopt de zelfde lootboxes als die je krijgt voor een nieuw level. Inclusief de 80% kans dat je 3 sprays en 1 player icon krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Oooh zo... duur geintje dan. Om alles compleet te krijgen heb je dus heel veel geluk nodig aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
YoshiBignose schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:20:
Oooh zo... duur geintje dan. Om alles compleet te krijgen heb je dus heel veel geluk nodig aan het eind.
Gelukkig krijg je credits voor dingen die je al hebt, al is het maar heel weinig. Dus hoe meer je al hebt, hoe groter de kans dat je dubbel spul krijgt en dus hoe meer credits je krijgt. Met die credits koop je de dingen die je mist.

Je moet ook rekenen dat het progressiesysteem op lange termijn ook nog moet bestaan. Ze hebben t/m level 1791 dingen als portrait borders en sterren om toe te kennen, dus moet er tot dat moment ook nog spul te krijgen zijn uit lootboxes.

Als je gemiddeld 2 uur per dag speelt dan ben je bijna 2,5 jaar bezig om dat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Haha ziek, maar op zich wel slim bedacht nog. Ik geef er niets om :P maar anderen wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

YoshiBignose schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:37:
Haha ziek, maar op zich wel slim bedacht nog. Ik geef er niets om :P maar anderen wel.
Ach ik ben zelf zo'n sulletje dat er extra geld insteekt

Bij de summer games 25 euro maar ik had wel de lucio, D.va, genji, allebei de zaryas en Mercy skin :+

Opzich vind ik het zelf niet erg heb er bijna 300 uur inzitten dus mijn 1 euro per uur speelplezier zit ik nog niet aan.

Dadelijk met de halloween event prop ik er ook weer tussen de 25/100 euro in afhankelijk of ik de skin krijg.

Best slecht van mijzelf want normaal heb ik zoiets van Meh skins maar in overwatch moet ik er gewoon bepaalde hebben ¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Er zijn ook al wat aanwijzingen welke skins het gaan worden.

In dit Youtube filmpje worden ze getoond: YouTube: HALLOWEEN SKINS LEAKED! (Overwatch) (niet op klikken als je het als verassing wilt houden)

spoiler:
Die Junkrat+Roadhog combo lijkt me echt ontzettend vet, die had ik zelf nooit kunnen bedenken. Mercy hadden we al verwacht en met Reaper niks doen met Halloween zou ook raar zijn.

Ik denk dat de andere minder prominente costuums die te zien zijn (Witch Hunter McCree, Viking Torb, Pirate Anna, Admiral Reinhardt) niet ingame zullen zijn. Skins maken kost veel tijd en met de summer games hadden we er maar 3 (excl recolors van de default). Die 4 die ik noemde zie ik direct ingame voor me, maar de rest niet echt, dat zou teveel van hun bestaande postuur afwijken. Maar het zou wel awesome zijn natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Is al een paar dagen oud, maar info over Sombra is vermoedelijk uitgelekt... voor diegene die het nog niet gezien hebben: http://www.pcgamer.com/lo...a-appears-to-have-leaked/

Ik ben trouwens benieuwd wat jullie hoogste winstreak is. Las vanmorgen een interessante discussie op Reddit van mensen die hun statistieken hebben bijgehouden. Het lijkt erop dat een winstreak hoger dan 5 extreem zeldzaam is. Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat er een hidden MMR is die daar voor zorgt, ondanks dat Blizz dit nog steeds officieel ontkent. Zit zelf op een winstreak van 4 op dit moment en je voelt gewoon op je klompen aan dat dat niet langer gaat duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Ah cool een soort van zombielevel dus met Halloween :)

Jammer dat die brawls dan niet meer buiten die periode om te spelen zijn. Of zitten ze dan verscholen in Custom Match?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Joarie schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:12:
Ah cool een soort van zombielevel dus met Halloween :)

Jammer dat die brawls dan niet meer buiten die periode om te spelen zijn. Of zitten ze dan verscholen in Custom Match?
Top op heden niet, maar die mogelijkheid zal zeer waarschijnlijk wel eens toegevoegd worden.
Jeff Kaplan zei een tijdje geleden eens over LucioBall: We'll figure out a way to bring it back.
Dat zal ongetwijfeld ook wel voor toekomstige brawls gelden. Zou ik persoonlijk wel leuk vinden. Is een leuke afwisseling op de reguliere potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
yinx84 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 07:40:

Ik ben trouwens benieuwd wat jullie hoogste winstreak is. Las vanmorgen een interessante discussie op Reddit van mensen die hun statistieken hebben bijgehouden. Het lijkt erop dat een winstreak hoger dan 5 extreem zeldzaam is. Volgens mij is iedereen het er wel over eens dat er een hidden MMR is die daar voor zorgt, ondanks dat Blizz dit nog steeds officieel ontkent. Zit zelf op een winstreak van 4 op dit moment en je voelt gewoon op je klompen aan dat dat niet langer gaat duren :P
Je bedoelt in quick play neem ik aan? daar is vast wel iets van hidden MMR. maar ik vraag mij af of hij snel genoeg veranderd om je winstreak zo snel te stoppen.

voor competitive heb ik een winstreak gehad van rank 2790 naar 3113. Dat was dacht ik 10-12 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op Quick Play is een win/lose streak ook wat anders als in Competitive. Want op Quick Play win je als verdediger pas als ze het eindpunt niet pakken voordat de tijd op is. Als ze in overtime het van je pakken dan verlies je, ook al had je in het potje daarvoor toen jij moest aanvallen het in 2:30 minuut gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ik heb sinds een maand het spel weer eens opgestart om wat potjes competitive te spelen.. maar jongens toch.. wat is deze community vervelend geworden zeg. Vanaf de eerste seconde dat iedereen spawned wordt er altijd door mnimaal één kerel geschreeuwd dat iedereen een andere hero moet pakken die voldoet aan zijn verwachtingen. Als je vervolgens laat zien dat je eigen keuze prima was en je doet wat goede acties blijven ze schreeuwen 'dat je niets toevoegt'.. Ik weet niet of dit competitive nog leuk blijft, want als ik die schreeuw gekkies mag geloven komt het er op neer dat ik iedere game maar lucio of mercy moet spelen want ze pakken zelf liever een DPS.

Ben ik de enige die dit zo ervaart? Ik heb op een gegeven moment alle microfoon communicatie maar uitgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Gisteren in Quick Match tegen 5 Soldier:76 en Mercy gespeeld. We zijn ingemaakt met boter en suiker. Later nog een team met 2 x Reinhardt, 2 x Roadhog en 2 x Soldier:76. Weer totaal kansloos. Ik trek me dus niets meer aan van de mededelingen rechts in het keuzescherm. Sowieso ben je erg afhankelijk van je teamgenoten, er zijn nog steeds teveel individualisten die denken dat ze in hun eentje het andere team kunnen pakken.
Maar het blijft een leuke game, wel jammer dat ik bij de personages die ik speel zo weinig leuke skins zijn. Er mag wel wat meer afwisseling komen, bij een aantal personages lijkt het op niet meer dan een ander kleurtje terwijl het bij bv Junkrat een groot verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik vind de variatie in legendary skins eigenlijk wel leuk. Maar na bijna 200 uur spelen zijn die legendary skins ook maar gewoon.

Alleen de legendary skin opties van Bastion en D.Va vind ik niet voldoende afwijken van het origineel om de moeite waard te zijn. Maar dat is ook best wel moeilijk voor deze twee. Immers moet de legendary skin qua postuur grotendeels overeenkomen met de rest, want de hitbox moet het zelfde blijven. Anders zou je een voordeel (of nadeel) kunnen hebben bij het gebruik ervan.

Neem bijv. die Mexicaanse skins van Reaper. Daar heeft hij een sombrero op, maar zijn standaard skin heeft die niet, dus de hitbox ook niet. Hier is de afwijking minimaal en ook wel realistisch te verklaren. Maar als je een headshot wil maken op reaper met die skin dan moet je daar wel rekening mee houden.

Een ander outfit is hoe de andere heroes dat aanpakken, maar D.Va en Bastion hebben niet echt een outfit. En om bovenstaande reden is het dus ook geen optie om een heel ander type mech of robot te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu weer helemaal hyped naar de officiele aankondiging van Sombra door die nieuwe shit die gelekt is :P
Heel erg benieuwd wat haar abilities worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Die halloween-skins zien er wel allemaal erg tof uit, kan niet wachten om ze te krijgen. Hopelijk kun je ze deze keer ook ingame krijgen (de boxen dan). Ben niet te beroerd een paar euro tegenaan te smijten, maar het zou zeker leuk zijn als je ook van het levelen die boxes krijgt.

Afijn, bijna level 25 op de PS4. Nog mensen die comp willen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zironako schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:17:
Die halloween-skins zien er wel allemaal erg tof uit, kan niet wachten om ze te krijgen. Hopelijk kun je ze deze keer ook ingame krijgen (de boxen dan). Ben niet te beroerd een paar euro tegenaan te smijten, maar het zou zeker leuk zijn als je ook van het levelen die boxes krijgt.

Afijn, bijna level 25 op de PS4. Nog mensen die comp willen spelen?
Vorige keer kreeg je ook gewoon de boxes van leveren hoor. Genoeg gehad ;) en ik mag aannemen dat ze die lijn gewoon aanhouden
Ricmaniac schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:21:
Ben nu weer helemaal hyped naar de officiele aankondiging van Sombra door die nieuwe shit die gelekt is :P
Heel erg benieuwd wat haar abilities worden.
Het design is best tof al hoop ik dat ze eerst wat tijd op de PTR krijgt ipv tegelijkertijd te worden gereleasd met de halloween event

Ze hadden uit gerekend dat amomentincrime.com op 23 oktober op 100% zit

[ Voor 32% gewijzigd door Splitinfinitive op 10-10-2016 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Rule schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:14:
Ik heb sinds een maand het spel weer eens opgestart om wat potjes competitive te spelen.. maar jongens toch.. wat is deze community vervelend geworden zeg. Vanaf de eerste seconde dat iedereen spawned wordt er altijd door mnimaal één kerel geschreeuwd dat iedereen een andere hero moet pakken die voldoet aan zijn verwachtingen. Als je vervolgens laat zien dat je eigen keuze prima was en je doet wat goede acties blijven ze schreeuwen 'dat je niets toevoegt'.. Ik weet niet of dit competitive nog leuk blijft, want als ik die schreeuw gekkies mag geloven komt het er op neer dat ik iedere game maar lucio of mercy moet spelen want ze pakken zelf liever een DPS.

Ben ik de enige die dit zo ervaart? Ik heb op een gegeven moment alle microfoon communicatie maar uitgezet..
Soms heb je inderdaad van die kutmatches tussen zitten met lui die zichzelf VEEL te hoog inschatten. Daar doe je helaas niks aan, maar wil je hoger ranken dan zul je je wel aan moeten passen aan het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Splitinfinitive schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:36:
[...]

Vorige keer kreeg je ook gewoon de boxes van leveren hoor. Genoeg gehad ;) en ik mag aannemen dat ze die lijn gewoon aanhouden

[...]

Het design is best tof al hoop ik dat ze eerst wat tijd op de PTR krijgt ipv tegelijkertijd te worden gereleasd met de halloween event

Ze hadden uit gerekend dat amomentincrime.com op 23 oktober op 100% zit
Die summer boxes kreeg je toch niet van het levelen? Of was het dat je de skins niet met coins kon kopen? Kan het me niet helemaal meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXir_NL
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Zironako schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

Die summer boxes kreeg je toch niet van het levelen? Of was het dat je de skins niet met coins kon kopen? Kan het me niet helemaal meer herinneren.
Je kreeg 1 summor box gratis bij de start, en daarna kreeg je ze per level (zoals het nu ook gaat maar dan de summer box). En je kon/kan inderdaad de summerskins, voicelines e.d. niet met coins kopen.

[ Voor 0% gewijzigd door eXir_NL op 10-10-2016 13:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hoop wel dat je dit keer wel de halloween-zooi met credits kan kopen. Met speciale halloween credits desnoods.

Ik maak maar 1,5 week van de halloween-event mee, omdat ik daarna op vakantie ben. Dus ik wil er wel het maximale uit halen. Gelukkig ben ik level 190 ofzo, dus een relatief korte rit naar de 200 waarna ik weer een paar voor veel minder exp krijg :) En wie weet koop ik er ook wel wat, al gaat dat wel tegen mijn principes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Tonymalony schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Soms heb je inderdaad van die kutmatches tussen zitten met lui die zichzelf VEEL te hoog inschatten. Daar doe je helaas niks aan, maar wil je hoger ranken dan zul je je wel aan moeten passen aan het team.
Helemaal mee eens, maar waar trek je de streep? Ik zou ook best willen aanpassen aan het team maar als ik denk dat we meer damage nodig hebben, en die ander schreeuwt dat we een healer moeten hebben terwijl wij al 4 tanks hebben schiet het niet echt op. Dat is precies wat er gebeurde. Dan is het een mening kwestie en beginnen ze al te roepen 'REPORTED'. Vreselijk irritant.. |:( Ik ga het vanavond nog eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Trieste spel joh, na 4 weken geen enkele match geleaved te hebben een competitive ban gekregen omdat ik een match ging leaven omdat mensen perse moesten trollen.

Kansloos spel, support is nog kanslozer. Lekker leavers bannen maar niks met trolls doen. Dus ik kan in principe iedereen zijn spel verpesten door steeds met tjorbon (hoe je zn naam ook schrijft) te picken en dan random te trollen. Kon ik maar mijn geld terug via paypal krijgen had ik het gelijk gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

bigdaddy1993 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:14:
Trieste spel joh, na 4 weken geen enkele match geleaved te hebben een competitive ban gekregen omdat ik een match ging leaven omdat mensen perse moesten trollen.

Kansloos spel, support is nog kanslozer. Lekker leavers bannen maar niks met trolls doen. Dus ik kan in principe iedereen zijn spel verpesten door steeds met tjorbon (hoe je zn naam ook schrijft) te picken en dan random te trollen. Kon ik maar mijn geld terug via paypal krijgen had ik het gelijk gedaan
je wordt niet zomaar geband dus ik denk dat er meer aan de hand is. maar als je tilted bent kun je beter even een ander spel spelen. Laat in het weekend is ook het troll gehalte meestal veel lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
Ik ben dus gebanned omdat ik vaak ben geleaved, maar lees mijn tekst nogmaals. Had een maand geen potje geleaved. Jah lekker argument joh, als je boos bent zoek je maar een anders spel. Ze moeten trolls harder bannen dan leaven mensen niet zomaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Vraagje: wordt competive / ranked mode nog gespeeld door normale mensen of heeft iedereen het opgegeven ?

Game begint een beetje dood te raken bij mij.
Ik kom echt alleen maar spelers tegen die de meest rare heroes of AFK lijken te zijn.

Quick play kan ik nog wel potjes winnen, maar als ik ranked mode speel dan verlies ik standaard.
ik ben vandaag weer lekker van 2680 naar 2460 gegaan. 5 games en 5 verloren.
Het mag niet baten of ik 3 of 4 golds heb, ik zak lekker in rank om te zorgen dat de game niet meer leuk wordt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Pykow schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:02:
Vraagje: wordt competive / ranked mode nog gespeeld door normale mensen of heeft iedereen het opgegeven ?

Ik kom echt alleen maar spelers tegen die de meest rare heroes of AFK lijken te zijn.

Quick play kan ik nog wel potjes winnen, maar als ik ranked mode speel dan verlies ik standaard.
Het mag niet baten of ik 3 of 4 golds heb, ik zak lekker in rank om te zorgen dat de game niet meer leuk wordt.
Ik heb het opgegeven van mijn 25 matches ofzo een 30% winrate

Volgend seizoen maar weer

Toch begrijp ik het niet ik wordt in Quickplay vaak in teams gepleurd met mensen tussen de 3k/3.5k SR tuurlijk zegt dat niet veel maar ik kan me tussen deze spelers redelijk mijn mannetje staan
bigdaddy1993 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:42:
Ik ben dus gebanned omdat ik vaak ben geleaved, maar lees mijn tekst nogmaals. Had een maand geen potje geleaved. Jah lekker argument joh, als je boos bent zoek je maar een anders spel. Ze moeten trolls harder bannen dan leaven mensen niet zomaar
Ik bedoel het niet als flame hoor ;) ik merk gewoon aan mijz3lf dat zodra het niet gaat een half uurtje een ander spel mijn mood gewoon verbeterd.

[ Voor 7% gewijzigd door Splitinfinitive op 10-10-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:36

Ankh

|true

Hier ook opgegeven, gezakt tot 1998. Team samenstelling is gewoon ruk zo laag. Kiddies die ruzie maken over te spelen hero.
Samen met maten spelen levert een hogere rank op (22xx-23xx), maar met lage rank die ik dan ontvang (blizzard vind dat iemand die je help meer rank moet ontvangen) schiet het niet op. Vorige potten heb ik wel 5 "rank" gekregen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Splitinfinitive op 10-10-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
Splitinfinitive schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:07:
[...]

Ik heb het opgegeven van mijn 25 matches ofzo een 30% winrate

Volgend seizoen maar weer

Toch begrijp ik het niet ik wordt in Quickplay vaak in teams gepleurd met mensen tussen de 3k/3.5k SR tuurlijk zegt dat niet veel maar ik kan me tussen deze spelers redelijk mijn mannetje staan

[...]

Ik bedoel het niet als flame hoor ;) ik merk gewoon aan mijz3lf dat zodra het niet gaat een half uurtje een ander spel mijn mood gewoon verbeterd.
Dat komt waarschijnlijk dat SC jouw niet boeit, mijn doel was namelijk diamond worden en het wordt mij ontiegelijk moeilijk gemaakt door al die trolls. En ik ga niet 20 minuten van mijn tijd verspillen als ik weet dat ik 100 procent ga verliezen. Ben wel uiteindelijk diamond geworden maar door de ban krijg ik ook geen ''beloning'' meer. Ga zelf na dit ook lekker trollen en mensen laten leaven, misschien doen ze dan uiteindelijk iets bij de trolls. Volgens mij heb jij nooit een symetra in je team gehad die zijn teleporter vlak voor de einde van de map zet zodat je gelijk dood gaat als je erdoor gaat. Dit gebeurd allemaal bij competitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Pykow schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:02:

Ik denk dat je gewoonweg pech hebt helaas. Voor mijn gevoel is ranked op dit moment beter in balans, in ieder geval beter dan aan het begin van dit seizoen. Als je vindt dat je beter bent dan je huidige rank dan kom je er echt wel uit hoor! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Vanavond m'n hoogste rank bereikt (2350). Voor veel mensen hier waarschijnlijk laag, maar toch lekker om een keer wat meer omhoog te gaan. Ben ooit ingedeeld op iets boven de 2100, bleef ook elke keer rond dit steken. Soms naar iets boven de 2200, maar dan weer keihard omlaag.

Ik denk dat ik de "key" gevonden heb: zelf als healer gaan spelen. Via deze weg heb je waanzinnig veel invloed op het spel, plus je vult ook nog eens de role die vaak door mensen wordt genegeerd. Als healer kan je vaak ook de top compo (2-2-2) afdwingen. Misschien dat ik nu eens een party moet gaan zoeken, dit tot nu toe nog nooit gedaan. Via deze weg komt de Ana ult veel beter tot z'n recht en kan je sneller callen wanneer te pushen of wie z'n ult moet poppen.

Blijft waanzinnig verslavend dat Overwatch, zelfs zo verslavend dat ik bij WoW nog niet eens 110 ben. En ja, in mijn geval is het extreem raar dat ik met een nieuwe xpac nog niet max. level ben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

bigdaddy1993 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:24:
[...]

Dat komt waarschijnlijk dat SC jouw niet boeit, mijn doel was namelijk diamond worden en het wordt mij ontiegelijk moeilijk gemaakt door al die trolls. En ik ga niet 20 minuten van mijn tijd verspillen als ik weet dat ik 100 procent ga verliezen. Ben wel uiteindelijk diamond geworden maar door de ban krijg ik ook geen ''beloning'' meer. Ga zelf na dit ook lekker trollen en mensen laten leaven, misschien doen ze dan uiteindelijk iets bij de trolls. Volgens mij heb jij nooit een symetra in je team gehad die zijn teleporter vlak voor de einde van de map zet zodat je gelijk dood gaat als je erdoor gaat. Dit gebeurd allemaal bij competitive.
SC boeit mij wel maar als het niet lukt dan lukt het niet. Ik ga er niet toxic om doen heeft toch geen zin

teammates die in de spawn blijven, teammates die alleen hello tegen de enemy lopen te spammen. Hanzo/widowmaker waar zij minder geschikt waren of gewoon hard gecounterd werden en weigeren te switchen. tracers die alleen maar van de map af blinken en niet eens per ongeluk.

Gastjes die in het begin al roepen "guys imma gonna throw"

vorige seizoen sr 57 gehad nu ben ik "maar" 2200 puur door dit soort fratsen. het is vervelend maar het hoeft van mij geen league of zo te worden waar je volgens mij al voor GG EZ geband wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Laatst online: 19-09 17:47
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:39:
[...]

vorige seizoen sr 57 gehad nu ben ik "maar" 2200 puur door dit soort fratsen. het is vervelend maar het hoeft van mij geen league of zo te worden waar je volgens mij al voor GG EZ geband wordt.
"Please mommy, one more game before you tuck me in! Oops, mistell!" :+

Maar nee, zo ver hoeft t van mij niet te gaan, maar als je in een ranked match AFK bent, Mei walls zet om je team te blokkeren, Symmetra ults neer zet zodat teamgenoten direct doodvallen. Sorry, maar van mij mag je dan flink aangepakt worden. Ga dat lekker in quick play doen en laat mensen die serieus willen spelen gewoon hun best doen met een team dat dat ook wil.

Ik vind af en toe trollen ook leuk, dat doe ik dan in een quick play potje. In ranked kom ik het persoonlijk gelukkig weinig tegen, zat rond de 2800 maar gezakt richting 2650. Ach, diamond zal m wel niet worden, maar als trolls etc. ook nog eens niet aangepakt worden dan komen er enkel meer en zal t helemaal niet meer gaan. Paar keer op account vriend gespeeld die 3000+ is, gaan de potjes veel lekkerder en krijg je echt spannende matches. Kom daar prima mee, maar om er zelf te komen lijkt soms onmogelijk vanuit een lager level. In weekend nog maar keer proberen op te klimmen als er hopelijk wat meer serieuze mensen spelen en anders wachten we wel weer een seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-09 12:18
Ik merk zelf ook dat als ik bijv Lucio speel de potjes veel spannender maken, dat ik voor mijn gevoel meer win... maarja soms gaat het ene potje heel simpel, en het andere potje wordt je keihard afgemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/psTQV3eh.jpg

Ik verwacht nieuwe lootboxes vanaf morgen :)

blijft vet die roadhog skin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:36:
[afbeelding]

Ik kan echt niet wachten vrijdag maar vrij pakken dit is belangrijker dan werk:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:46:
[...]

Ik kan echt niet wachten vrijdag maar vrij pakken dit is belangrijker dan werk:+
Werk -> Geld -> Lootboxes :+

Met ca 1 level/lootbox per uur als je gewoon speelt kan dat heel snel uit }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 19:57

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:36:
[afbeelding]

nice, ik ben ~lvl 182 dus ik hoop snel naar de 200 te gaan en dan een paar van die makkelijke boxen te pakken :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:46:
[...]

:( ik ga maandag 4 weken op vakantie en kan dus nauwelijks skins ed verzamelen :'( O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 11-10-2016 11:29 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-09 11:38
Volgens mij krijgen we de update vanavond al. Ben benieuwd! Even snel proberen en vanaf maandag weer wat avondjes spelen. Wel balen dat ik nu op lvl 160 zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik speel al een tijdje niet meer omdat ik op level 100 zit, best wel stom dat het zo werkt eigenlijk.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euphanasia schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:49:
Ik speel al een tijdje niet meer omdat ik op level 100 zit, best wel stom dat het zo werkt eigenlijk.
hahah dat is best erg eigenlijk :P dat je speciaal voor die lootboxes wacht haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Gemiddeld krijg je ongeveer de eerste 10 levels "gratis", omdat de hoeveelheid exp die je nodig hebt over 22 levels oploopt naar het maximum.

ik zit nu op 190, had gehoopt vanavond ook 200 te zijn, maar dat gaat hem niet meer worden. Het blijft een spelletje en als ik er geen zin in heb dan ga ik me ook niet forceren voor die paar lootboxes op het juiste moment. Dan koop ik er wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:54:
Gemiddeld krijg je ongeveer de eerste 10 levels "gratis", omdat de hoeveelheid exp die je nodig hebt over 22 levels oploopt naar het maximum.

ik zit nu op 190, had gehoopt vanavond ook 200 te zijn, maar dat gaat hem niet meer worden. Het blijft een spelletje en als ik er geen zin in heb dan ga ik me ook niet forceren voor die paar lootboxes op het juiste moment. Dan koop ik er wel een paar.
maar je hebt een paar weken de tijd voor die lootboxes. opzich zijn die 10 levels toch makkelijk te doen joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:54:
[...]

maar je hebt een paar weken de tijd voor die lootboxes. opzich zijn die 10 levels toch makkelijk te doen joh
11 volledige (=ca 11 uur) om van 190 naar 201 te gaan (het reset niet op 200, maar 201)
22 snellere (=ca 10 uur dus) om tot 222 te gaan.

Ik heb 1,5 week de tijd (ik moet helaas ook op vakantie :+). Met gemiddeld een uur per dag ga ik dat niet halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Tijdens het Summer Event zat ik rond level 195, nu tijdens Halloween op level 290 dus als het goed is kan ik wederom veel lootboxes binnenharken ;)

Vind dit systeem eigenlijk wel wat beter dan bijvoorbeeld het systeem van TF2, waar de crate drop random is en daarnaast ook gelimiteerd. Nu weet je altijd precies wanneer je een crate krijgt en zit hier ook geen limiet aan. Meer spelen = meer (gratis) boxes.

Wel erg leuk die skins. Ben vooral ook benieuwd naar de eventuele voice lines. Hoop dat ze nu ook binnenkort een update uitbrengen zodat je meerdere voicelines kunt equippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Fixer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:02:
Tijdens het Summer Event zat ik rond level 195, nu tijdens Halloween op level 290 dus als het goed is kan ik wederom veel lootboxes binnenharken ;)

Vind dit systeem eigenlijk wel wat beter dan bijvoorbeeld het systeem van TF2, waar de crate drop random is en daarnaast ook gelimiteerd. Nu weet je altijd precies wanneer je een crate krijgt en zit hier ook geen limiet aan. Meer spelen = meer (gratis) boxes.
Bij TF2 heb je items die dusdanig zeldzaam zijn dat ze 300 euro vangen op de Steam marketplace (misschien inmiddels niet meer, maar in de hoogtijdagen). Dat geeft het openen van een lootbox toch een heel ander gevoel. Aangezien OW geen dergelijke marketplace heeft zijn skins in mijn ogen echt waardeloos... niet echt een goede investering. En het is niet zo alsof ze echt uniek gaan zijn ofzo... dat was bij TF2 wel als je echt een zeldzame combo had van effecten.

Niet dat Blizz zo'n systeem moet invoeren hoor, vind het wel prima zo. Alles wat ik via lootboxes krijg is leuk, maar ga er geen geld voor neerleggen.

[ Voor 6% gewijzigd door yinx84 op 11-10-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik was voor de Summer Games level x20, precies wat je niet wilt. Zit nu op x85, dus dit keer pak ik die EZ-lootboxes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Puc van S. schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

:( ik ga maandag 4 weken op vakantie en kan dus nauwelijks skins ed verzamelen :'( O-)
Treetje energy drink en een overwatch binge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvn
  • Laatst online: 06-12-2024
yinx84 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:17:
[...]

Bij TF2 heb je items die dusdanig zeldzaam zijn dat ze 300 euro vangen op de Steam marketplace (misschien inmiddels niet meer, maar in de hoogtijdagen). Dat geeft het openen van een lootbox toch een heel ander gevoel. Aangezien OW geen dergelijke marketplace heeft zijn skins in mijn ogen echt waardeloos... niet echt een goede investering. En het is niet zo alsof ze echt uniek gaan zijn ofzo... dat was bij TF2 wel als je echt een zeldzame combo had van effecten.

Niet dat Blizz zo'n systeem moet invoeren hoor, vind het wel prima zo. Alles wat ik via lootboxes krijg is leuk, maar ga er geen geld voor neerleggen.
Een combi waarbij er effecten bijkomen lijkt mij ook wel een leuke toevoeging O+

Eergisteren had ik een match met 2 premade groepen in mijn team. Wij hadden de tegenstanders behoorlijk hard afgemaakt. Na het potje had ik gevraagd of ik een van de groupen kon joinen en toen hebben we er een 6 man premade van gemaakt. Ik ben van 3002 naar 3185 gegaan en iedereen is gestopt bij de 1e loss. Wat een heerlijk team hadden wij met random mensen (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 06-09 13:12
Puc van S. schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Kut man, ik ben 'net' 3 weken op vakantie geweest. Uiteraard volledig rekening mee gehouden dat ik op tijd terug moest zijn voor eventueel een Overwatch event :+.
Euphanasia schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:49:
Ik ben nu level 7, vorige week o.i.d. ben ik 100 geworden. Ik had niet aan eventueel een Halloween event gedacht, want ik zat er ook aan te denken om te wachten. Maar het leek me dat het nog heel lang ging duren voordat er weer een evenement kwam, dus toch nog wat meer gespeeld :P. Inderdaad een krom gebeuren.

Vorig event zat ik rond de 60.

[ Voor 26% gewijzigd door Thormodo op 11-10-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ìk zie mensen overal zeggen dat we vandaag/morgen dat halloween event krijgen. Hoe weten mensen dit zo zeker? Ik kan namelijk nergens een bevestiging vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Zironako schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:18:
Ìk zie mensen overal zeggen dat we vandaag/morgen dat halloween event krijgen. Hoe weten mensen dit zo zeker? Ik kan namelijk nergens een bevestiging vinden.
https://www.reddit.com/r/...drops_kst_3am_or_11am_pt/

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ah, nice. Zin in! Bedankt voor de link.

Edit: hoop screenshots hier.

http://www.overpwn.com/ne...h-early-preview-new-skins

[ Voor 60% gewijzigd door Zironako op 11-10-2016 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Halloween update is live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

inderdaad net 50 lootboxes gekocht en ja hoor de witch skin is binnen en nog 38 boxes :D

Blizzard wist dat ik langs zou komen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Tering man, 3000 coins voor de goede skins. Maar hopen dat ik geluk heb met de boxes wanneer die uitkomt op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zironako schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:43:
Tering man, 3000 coins voor de goede skins. Maar hopen dat ik geluk heb met de boxes wanneer die uitkomt op de PS4.
vorige keer kon je ze niet kopen dus een beetje een verbetering imho 3000 is veel maar als je nooit spendeerd heb je hem natuurlijk zo de favoriete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Holy shit :D

Wat awesome.

Die brawl is ook wel leuk trouwens, maar jammer dat je beperkt bent in je heroes (Hanzo, McCree, Anna, Soldier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:44:
[...]

vorige keer kon je ze niet kopen dus een beetje een verbetering imho 3000 is veel maar als je nooit spendeerd heb je hem natuurlijk zo de favoriete
True, zeker beter dan de summer games. Ga zelf deze keer voor reaper/junk/roadhog. Dat zijn toch wel must-haves voor mij persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat os dat toch met die smurf accounts, zelfs op de PS4 nu heel veel...is dat een e-penis ding? "Oeh kijk mij eens goed zijn en domineren met m'n level 12 Hero, de tegenstander zal er wel niks van snappen!!!111". :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ben jij niet gewoon zo slecht dat je wilt denken dat het smurfs zijn? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zironako schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:46:
[...]

True, zeker beter dan de summer games. Ga zelf deze keer voor reaper/junk/roadhog. Dat zijn toch wel must-haves voor mij persoonlijk.
ik zou en moest die mercy skin hebben. Ik had er 100 piek voor overgehad. Net wel die van roadhog gekregen. Moet zeggen dat mijn RNG op het moment niet verkeerd is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Sjoerdje131 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:56:
[...]

"Please mommy, one more game before you tuck me in! Oops, mistell!" :+

Maar nee, zo ver hoeft t van mij niet te gaan, maar als je in een ranked match AFK bent, Mei walls zet om je team te blokkeren, Symmetra ults neer zet zodat teamgenoten direct doodvallen. Sorry, maar van mij mag je dan flink aangepakt worden. Ga dat lekker in quick play doen en laat mensen die serieus willen spelen gewoon hun best doen met een team dat dat ook wil.

Ik vind af en toe trollen ook leuk, dat doe ik dan in een quick play potje. In ranked kom ik het persoonlijk gelukkig weinig tegen, zat rond de 2800 maar gezakt richting 2650. Ach, diamond zal m wel niet worden, maar als trolls etc. ook nog eens niet aangepakt worden dan komen er enkel meer en zal t helemaal niet meer gaan. Paar keer op account vriend gespeeld die 3000+ is, gaan de potjes veel lekkerder en krijg je echt spannende matches. Kom daar prima mee, maar om er zelf te komen lijkt soms onmogelijk vanuit een lager level. In weekend nog maar keer proberen op te klimmen als er hopelijk wat meer serieuze mensen spelen en anders wachten we wel weer een seizoen :)
Ook in een Quick Play is trollen niet leuk. Niet iedereen wil of kan competitieve spelen. Die trollen mogen ze voor mij een vette ban geven zoals een ice wall op het moment dat de deur open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:47:
[...]

ik zou en moest die mercy skin hebben. Ik had er 100 piek voor overgehad. Net wel die van roadhog gekregen. Moet zeggen dat mijn RNG op het moment niet verkeerd is :o
Die mercy is inderdaad ook nice, maar speel haar nooit, dus geen nut voor mij haha. Vind die Roadhog inderdaad wel echt sick; grats man. Hopelijk gaat deze update snel live op de PS4. Tot die tijd de nieuwe brawl maar even checken op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

The Chosen One schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:47:
Ben jij niet gewoon zo slecht dat je wilt denken dat het smurfs zijn? :p
Haha, nee ben intussen level 315 ouzo dus dat valt echt wel op als er van die trie-hards tussen zitten met smurf accounts. Snap zelf alleen het nut er totaal niet van maar goed, zal de leeftijd wel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

kazuka schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:58:
[...]

Haha, nee ben intussen level 315 ouzo dus dat valt echt wel op als er van die trie-hards tussen zitten met smurf accounts. Snap zelf alleen het nut er totaal niet van maar goed, zal de leeftijd wel zijn :P
smurven is gewoon voor de e peen denk ik meer kan ik er niet bij verzinnen. Of om een "frisse" start te maken. Uitendelijk kom je in je eigen mmr terecht lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Die brawl is wel ontzettend gaaf zeg. Mogen ze er van mij inhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zironako schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:03:
Die brawl is wel ontzettend gaaf zeg. Mogen ze er van mij inhouden!
ben al 2 minuten aan het zoeken op hard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:03:
[...]

Als je op pc zit kun je mij wel joinen ben met een andere gast aan het spelen. Glacie#21590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 18:42
Update net binnen van ruim 1.6 GB op de pc en en nu geen game meer te vinden...
Eerst een of andere maf scherm met 3000 spelers voor U waar dat nu opeens op slaat mag joost weten en daarna geen game meer te spelen...

Dit sux Blizzard *&^*&^$%^$&*^!@@#

Nu 7000 spelers...... wat een knudde zooi liijkt de Note 7 wel 8) >:)

[ Voor 12% gewijzigd door oldsmelly op 11-10-2016 20:21 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Splitinfinitive schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:03:
[...]

Same here. Ook op VS AI is de wachttijd opeens mega en geen zicht op een join game

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ben net disconnected, krijg ik nu dit:

Afbeeldingslocatie: http://prntscr.com/csm7kd

Dat wordt maar spelen op de PS4 denk ik, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oooh shit wat een geweldige brawl :D ik vind deze patch tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heb de brawl nog niet kunnen proberen... morgen dan maar. Maar hoe moeilijk is Hard? Ondoenbaar met randoms? Kun je nog iets verdienen behalve XP?
Pagina: 1 ... 85 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.