Ja dit dusCassius schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:03:
Van 2995 (!) naar 2560 in een paar dagen - shhht only elo hell now.
Gewoon harder je team carryen:p
Ja maar... ik ben verwend. Ik wil dat anderen mij dragen en als ze dat niet doen word ik super toxicSplitinfinitive schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:30:
[...]
Gewoon harder je team carryen:p
Gisteravond wel weer even gezien hoe goede communicatie een potje kan bepalen.. We speelden op de map anubis en de eerste ronde moesten we verdedigen.. Er was gelijk gezeur omdat iemand het niet eens was met een hero die gekozen was. We werden dan ook even keihard afgemaakt en het andere team had dan ook zo twee punten te pakken waardoor wij verloren.
Daarna gingen we aanvallen, het begon al met wat overleg en de sfeer sloeg wel een klein beetje om. Het eerste punt hadden we binnen record tijd te pakken en met wat goeie combinaties met ults konden we het tweede punt ook gelijk pakken.
Daarna weer verdedigen.. Nu wel in overleg. Het eerste punt verloren we maar daarna hielden we stand, aanvallend walsden we er weer gelijk overheen.
Toen iedereen wat positiever werd en goeie feedback ging geven op een normale vriendelijke manier gingen we dus ook echt gelijk een stuk beter spelen. Zo merk je wel hoe dit het spel kan bepalen.
Ik heb de laatste tijd wel vaak het idee dat ik elke keer dezelfde mode aan het spelen ben.. Soms gewoon hele avonden lang.. En dat begint dan toch wel saai te worden. Maargoed dit zal wel gewoon toeval zijn.
Daarna gingen we aanvallen, het begon al met wat overleg en de sfeer sloeg wel een klein beetje om. Het eerste punt hadden we binnen record tijd te pakken en met wat goeie combinaties met ults konden we het tweede punt ook gelijk pakken.
Daarna weer verdedigen.. Nu wel in overleg. Het eerste punt verloren we maar daarna hielden we stand, aanvallend walsden we er weer gelijk overheen.
Toen iedereen wat positiever werd en goeie feedback ging geven op een normale vriendelijke manier gingen we dus ook echt gelijk een stuk beter spelen. Zo merk je wel hoe dit het spel kan bepalen.
Ik heb de laatste tijd wel vaak het idee dat ik elke keer dezelfde mode aan het spelen ben.. Soms gewoon hele avonden lang.. En dat begint dan toch wel saai te worden. Maargoed dit zal wel gewoon toeval zijn.
Gister eerste keer met nieuwe muis en merk toch dat ik die misschien wat eerder had moeten vervangen
ook direct een quintrippel (of hoe je het noemt) mogen noteren met Roadhog, keiharde steamrol waren die potjes (solo Q). Overigens in de 28xx rank nu dus hopelijk nu push naar diamond maken.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Inderdaad! Dit geld in principe voor iedere wedstrijd, van schaken tot voetbal. Maar wordt ook het meeste vergeten. De "mind" wordt onderschat. Een positief gevoel kan iemand net dat beetje scherper maken, net iets sneller reageren en meer teamgericht. Ook het vertrouwen in je teammaten laat je beter jouw rol vervullen, "zij doen dat, ik doe dit..." Om het met Ana te zeggen, I'll cover your back" en ook dat vertrouwen te hebbenYvanandel schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:39:
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
servers broken ;_; en ik was net zo ameizing bezig
Yup, werd er uitgegooid net toen ik m'n lootbox binnen zag komen (2x oranje...).Splitinfinitive schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:25:
servers broken ;_; en ik was net zo ameizing bezig
Ik kan er niet op komen, m'n teamgenoten uit Portugal en Frankrijk zijn wel weer online na een herstart.
Kiwi !
dat is zuur hoop voor je dat je ze nog krijgt. Ik ga zo maar weer eens proberen zit nu maar even op USX-Kiwi schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:28:
[...]
Yup, werd er uitgegooid net toen ik m'n lootbox binnen zag komen (2x oranje...).
Ik kan er niet op komen, m'n teamgenoten uit Portugal en Frankrijk zijn wel weer online na een herstart.
Gelukt bij mij. En kreeg de items alsnog (dubbelen..maar goed).Splitinfinitive schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:34:
[...]
dat is zuur hoop voor je dat je ze nog krijgt. Ik ga zo maar weer eens proberen zit nu maar even op US
Kiwi !
Oke ik had echt een "fucking goed" idee vond ik in eerste instantie
ik dacht weet je: ik koop een nieuw account er bij en wil ik alleen maar (indien mogelijk) Genji mee spelen en bewaar ik voor Solo queue en dan als k samen speel doe k het met me main account.
naja in 2 minuten bedacht en origin edition key gekocht en toen dacht ik fuck wat heb ik nou weer voor impuls aankoop gedaan XD
maar de key uiteindelijk nog niet gebruikt en mag geen refund krijgen omdat hun niet kunnen controleren of ik de key niet heb gebruikt. Eigenlijk wil ik dus vragen of iemand de origin editie zou willen overkopen voor 39€ mag je hem hebben. Misschien een vriend van 1 van jullie ofzo die op het punt staat hem te kopen
ik krijg hem in me eigen kring niet verkocht want iedereen hebt het al.
ik dacht weet je: ik koop een nieuw account er bij en wil ik alleen maar (indien mogelijk) Genji mee spelen en bewaar ik voor Solo queue en dan als k samen speel doe k het met me main account.
naja in 2 minuten bedacht en origin edition key gekocht en toen dacht ik fuck wat heb ik nou weer voor impuls aankoop gedaan XD
maar de key uiteindelijk nog niet gebruikt en mag geen refund krijgen omdat hun niet kunnen controleren of ik de key niet heb gebruikt. Eigenlijk wil ik dus vragen of iemand de origin editie zou willen overkopen voor 39€ mag je hem hebben. Misschien een vriend van 1 van jullie ofzo die op het punt staat hem te kopen
Ach de RNG is heel goed afgesteld voor blizzardX-Kiwi schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:45:
[...]
Gelukt bij mij. En kreeg de items alsnog (dubbelen..maar goed).
En inderdaad net nog een potje gedaan.
RIP mischien gewoon op V&A heb je trouwens bij een nederlandse webshop gekocht? kun je dan niet gewoon retourneren?Ricmaniac schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:27:
Oke ik had echt een "fucking goed" idee vond ik in eerste instantie![]()
maar de key uiteindelijk nog niet gebruikt en mag geen refund krijgen omdat hun niet kunnen controleren of ik de key niet heb gebruikt. Eigenlijk wil ik dus vragen of iemand de origin editie zou willen overkopen voor 39€ mag je hem hebben. Misschien een vriend van 1 van jullie ofzo die op het punt staat hem te kopenik krijg hem in me eigen kring niet verkocht want iedereen hebt het al.
Vanavond weer goed vermaakt. Helaas in de quickplay, maar een vriend van mij speelt het nog niet zo lang dus die is nog te laag.. Wel weer heerlijk met Zarya gespeeld 
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Jezus, heb de afgelopen week na verschrikkelijke placements met 3 leavers, maar weer wat comp geprobeert. Echter is gold (2200-2350) een hol van leavers. Na een win ontvang ik meestal direct een loss door een leaver de game erna. Ik kom atm ook niet meer boven de 2300 en zit rond 2275. Zelf doe ik het overigens helemaal niet slecht, het tegengestelde eigenlijk. Ik help mijn team maar met 5vs6 gaat dat gewoon niet. De leavers verpesten de game soms echt!
enige remedie is mensen vinden waar je wel van op aankan. En toch even zelfreflecteren. Je kan altijd iets vinden voor verbetering.doebbalapoent11 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:39:
Jezus, heb de afgelopen week na verschrikkelijke placements met 3 leavers, maar weer wat comp geprobeert. Echter is gold (2200-2350) een hol van leavers. Na een win ontvang ik meestal direct een loss door een leaver de game erna. Ik kom atm ook niet meer boven de 2300 en zit rond 2275. Zelf doe ik het overigens helemaal niet slecht, het tegengestelde eigenlijk. Ik help mijn team maar met 5vs6 gaat dat gewoon niet. De leavers verpesten de game soms echt!
Sick als dit klopt (wat ik eigenlijk een beetje betwijfel.
Overwatch has sold 15 million copies on PC, resulting in it being the 2nd best-selling PC game of all time, only behind Minecraft!
Wikipedia: List of best-selling PC games
Volgens mij is het grootste deel van die verkopen in Azië geweest als ik mij niet vergisRicmaniac schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 02:59:
Sick als dit klopt (wat ik eigenlijk een beetje betwijfel.
[...]
En nog moet ik 30 seconden wachten om een potje te joinen waar defeat in mijn scherm popt
lol het is er uit gehaald uit die wikipedia page dus het zal wel niet hebben gekloptSplitinfinitive schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:52:
[...]
Volgens mij is het grootste deel van die verkopen in Azië geweest als ik mij niet vergis
En nog moet ik 30 seconden wachten om een potje te joinen waar defeat in mijn scherm popt
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 02-10-2016 10:22 ]
Ik had ook wel verwacht dat veel games meer verkocht zouden zijn dan Overwatch. GTA V is op alle platformen samen 65 miljoen keer verkocht, maar ik weet niet hoeveel daarvan op de PC zijn. CSGO zit ook al boven de 17 miljoen.Ricmaniac schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:22:
[...]
lol het is er uit gehaald uit die wikipedia page dus het zal wel niet hebben geklopt
In tegenstelling tot het weekend vrij spelen kon ik gisteren vrijwel zonder te wachten elke keer een quickmatch spelen. Maar de teamindeling is redelijk ruk, ik speelde Junkrat en zat met 4 reapers in hetzelfde team.
Wat is het verschil met competitieve play? Dat je punten voor een golden gun kunt verzamelen?
Wat is het verschil met competitieve play? Dat je punten voor een golden gun kunt verzamelen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat en het feit dat je kunt spelen om te kijken hoe goed je echt bent. Gebasseerd op ranksLekker Ventje schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:31:
In tegenstelling tot het weekend vrij spelen kon ik gisteren vrijwel zonder te wachten elke keer een quickmatch spelen. Maar de teamindeling is redelijk ruk, ik speelde Junkrat en zat met 4 reapers in hetzelfde team.
Jammer dat er niet wat meer aan vast zit om mensen te stimuleren ranked te spelen en zich daarbij goed te gedragen. Ik vind die golden guns niet eens mooi.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je hebt natuurlijk de e-peen van mensen. Veel spelen puur ranked om te kunnen roepen "i am rank 4990 you noobs"Lekker Ventje schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:52:
Jammer dat er niet wat meer aan vast zit om mensen te stimuleren ranked te spelen en zich daarbij goed te gedragen. Ik vind die golden guns niet eens mooi.
Dat gouden wapen is puur een grindfest. Het gaat natuurlijk om dat bewegende icoontje
Gouden wapens vind ik ook lelijk. Zal vast nog wel wat anders komen maar wat en of dat dan mooi is moeten we nog zien. Dat en het feit dat ik nog op 1400 punten zit of zo. Dus met nog 2 seasons zou ik 1 wapen kunnen kopen...
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Na verlies, verlies, verlies in solo que en van tegen de 2800 helemaal terug naar 2510 te gaan ben ik op zoek naar mede spelers om Overwacht weer leuk te maken. Wat spelers voor op de PC die regelmatig savonds spelen?
Wat voor bewegend icoontje krijg je bij ranked?Splitinfinitive schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:52:
[...]
Dat gouden wapen is puur een grindfest. Het gaat natuurlijk om dat bewegende icoontje
die krijg je alleen als je bij de top 500 zit van ranked.JiePie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:45:
[...]
Wat voor bewegend icoontje krijg je bij ranked?
Dit was die van seizoen 1
Oh netjes. En als je buiten de top 500 zit krijg je de niet-geanimeerde variant daarvan?Ricmaniac schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:53:
[...]
die krijg je alleen als je bij de top 500 zit van ranked.
Dit was die van seizoen 1
jaJiePie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:13:
[...]
Oh netjes. En als je buiten de top 500 zit krijg je de niet-geanimeerde variant daarvan?
Zarya rhein combo is ook leuk 
wat ik trouwens vaak wel apart vind van die highlighsts zijn de kleuren van sommige aanvallen,. je bekijkt je eigen highlight maar je zie je ultimate als een rode bal ipv blauw.
Zo heb ik ook wel eens gezien dat mijn eigen Mei muur in de play of the game Rood laat zien en dan lijkt het net of de enemy een rare muur neer zet ofzo
ik slinger in dezelfde rangeSn0wblind schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:38:
Na verlies, verlies, verlies in solo que en van tegen de 2800 helemaal terug naar 2510 te gaan ben ik op zoek naar mede spelers om Overwacht weer leuk te maken. Wat spelers voor op de PC die regelmatig savonds spelen?
Speel wel met grote diversiteit aan spelers en vaak solo'q maar je mag me altjid toevoegen (sta wel in de sheet op openings post dawofl#) ben morgen avond vanaf 20:00 weer aan het spelen
met 1 game gedaald met 275 punten? of je had een hele dikke lose streak of gaat over meer games haha.Booyaa schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:09:
ZO fucking close bij de 3000. Ik zat op de 2975 en moest nog 1 game. Nu weer gedaald naar 2700 :<<
ik zou gister nieuwe seizoen high hebben als we 1 game gewonnen hadden waar niemand op de point stond in overtime. en door die lose moet je weer 2 games spelen om daar alsnog te komen. beetje jammer..
Dat zou wel een dikke loss zijn als het 1 game was. Maar een lose streak janemesis2212 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:12:
[...]
met 1 game gedaald met 275 punten? of je had een hele dikke lose streak of gaat over meer games haha.
ik zou gister nieuwe seizoen high hebben als we 1 game gewonnen hadden waar niemand op de point stond in overtime. en door die lose moet je weer 2 games spelen om daar alsnog te komen. beetje jammer..
Master bereikt
3512 nu, op naar de GrandMaster 
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/seezung77-2537
[ Voor 36% gewijzigd door seezung op 03-10-2016 14:35 ]
Ja ik zat ook naar de killfeed te kijken en ik dacht huh? we waren toch blauwRicmaniac schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:26:
[...]
wat ik trouwens vaak wel apart vind van die highlighsts zijn de kleuren van sommige aanvallen,. je bekijkt je eigen highlight maar je zie je ultimate als een rode bal ipv blauw.
Zo heb ik ook wel eens gezien dat mijn eigen Mei muur in de play of the game Rood laat zien en dan lijkt het net of de enemy een rare muur neer zet ofzo
POTM van die match was trouwens rhein. die maakte goed gebruik van zn eigen ult en daarna die van mij
leuke rank op je hanzo char. nr 30. welke dpi en ingame sensitivity gebruik je, andere instellingen voor hanzo dan de rest van de heroes?seezung schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:17:
Master bereikt3512 nu, op naar de GrandMaster
wil zelf nog op ze minst daimond halen. speel zelf graag met zarya en pharah
Dit klopt helemaal. Overwatch is een 'mind game', als je je goed voelt heb je meer kans van slagen dan gaan zeuren daardoor je focus kwijt raakt. Ik was in het begin best een 'salty' persoon, dit veranderde toen ik merkte dat ik rustig en daardoor op mijn best ging spelen. Hierdoor wist ik dat het nooit aan mij lag, want elk potje doe ik een warming up zodat ik niet belabberd schiet. Als ik mijn oude Shadowplay video's terugkijk zie ik precies wat ik fout deed toen ik nog platinum was.Yvanandel schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:39:
Gisteravond wel weer even gezien hoe goede communicatie een potje kan bepalen.. We speelden op de map anubis en de eerste ronde moesten we verdedigen.. Er was gelijk gezeur omdat iemand het niet eens was met een hero die gekozen was. We werden dan ook even keihard afgemaakt en het andere team had dan ook zo twee punten te pakken waardoor wij verloren.
Daarna gingen we aanvallen, het begon al met wat overleg en de sfeer sloeg wel een klein beetje om. Het eerste punt hadden we binnen record tijd te pakken en met wat goeie combinaties met ults konden we het tweede punt ook gelijk pakken.![]()
We hebben de gekste potjes nog gewonnen of verloren, het is nooit voorbij met een 2-0 achterstand op Control maps. Vroeger ging ik dan de 'game throwen', Hanzo of Genji spelen terwijl dit niet de meest optimale meta classes zijn.
Het begint voor mij nooit saai te worden, dit komt omdat ik mij altijd wil verbeteren. Ik ben level 82 en ik had gisteren een potje tegen een level 460 (4 bronze sterren), die had een gouden Mccree revolver en was Master als rank. De hele pot killde ik hem als een mccree, 1 tegen 1. Headshot en daarna body shot. Hij dacht dat ik een smurf was. Het moraal van het verhaal, speel slim en gebruik goede hardware icm met eem goede warm-up. Met Solo Q ga je op en neer in rank, neem één of twee zeer goede teammaten mee die communiceren. En je wint 70% van alle potjes.
Erg herkenbaar. Zal je vanavond even adden.dawofl schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:54:
[...]
ik slinger in dezelfde rangesinds S02 2700->2300->2800->2500 en nu weer 27xx
![]()
Speel wel met grote diversiteit aan spelers en vaak solo'q maar je mag me altjid toevoegen (sta wel in de sheet op openings post dawofl#) ben morgen avond vanaf 20:00 weer aan het spelen
Vorig seizoen ging het ook al zo. Maar afgelopen weekend haalde een loss streak van 8 matches wel de lol ervanaf helaas.
Waar zie je de ranks per character? Kan mezelf niet zo 1,2,3 ergens terug vinden volgens mij..nemesis2212 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:11:
[...]
leuke rank op je hanzo char. nr 30. welke dpi en ingame sensitivity gebruik je, andere instellingen voor hanzo dan de rest van de heroes?
wil zelf nog op ze minst daimond halen. speel zelf graag met zarya en pharah
Maar om je vraag even te beantwoorden;
Zowie FK1
400 dpi
Overwatch 7.5
Windows 6/11
Gebruik eigenlijk overal altijd hetzelfde, zou ook niet aanraden om te wisselen. Vroeger een boel Counter-strike 1.6 gespeeld op een aardig niveau en eigenlijk heel Europa wel gezien. Heb nog wel een paar oude youtube highlights:
YouTube: fnatic PLAY BEAT IT finals: seezung vs H2k
YouTube: EPS Germany Season XVI: seezung vs Chillys World Gaming
En hier van mijn eigen twitch nog een aantal cs:go highlightjes
YouTube: Dennis Seesing
verkeerde topic csgetsieseezung schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:16:
[...]
Waar zie je de ranks per character? Kan mezelf niet zo 1,2,3 ergens terug vinden volgens mij..
Zowie FK1
400 dpi
Overwatch 7.5
Windows 6/11
Gebruik eigenlijk overal altijd hetzelfde, zou ook niet aanraden om te wisselen. Vroeger een boel Counter-strike 1.6 gespeeld op een aardig niveau en eigenlijk heel Europa wel gezien. Heb nog wel een paar oude youtube highlights:
Wat een ongelofelijk K spel is het toch ook. Ik slinger normaal rond de 23xx rank. Maar de afgelopen ranked games zijn ongelofelijk slecht geMM'ed. Waarom weet ik niet, maar er is zo'n 20 tot 60 rank verschil (als nadeel).
De eerste pot vanavond volledig overrun, weinig communicatie en te veel solo spelers (rennen naar de payload en gaan dood).
Tweede pot wel communicatie, maar na verlies was er een gescheld omdat iemand iets niet deed. Uit eindelijk ging die persoon rustig met Symmetra turrets overal op hangen en rustig zitten.. Jippie. Weer verloren.
Laatste ranked pot solo gedaan en 1 persoon wilde niet wisselen (was bastion, raakte geen kont). Dus het was 0-3 met ook weer een hoop gescheld. Was het zat en ben ik van Mercy naar Junkrat gegaan om te pushen (er was nog 1 support). Met een nette tijd 3-3, maar wel weer een hoop gezeik dat ik Mercy moest spelen (terwijl we het dus wonnen, wtf). Daarna de defend en aanval op tijd, en uiteraard verloren.
Dus nu ben ik rank 1998 en ga de rest maar QP spelen denk ik. Daar heb ik een winrate van 55~60%. In competitieve speel dus vaak al met vrienden, die rond de 25xx hangen, zodat ik tenminste een normalere rank regio zit.
De eerste pot vanavond volledig overrun, weinig communicatie en te veel solo spelers (rennen naar de payload en gaan dood).
Tweede pot wel communicatie, maar na verlies was er een gescheld omdat iemand iets niet deed. Uit eindelijk ging die persoon rustig met Symmetra turrets overal op hangen en rustig zitten.. Jippie. Weer verloren.
Laatste ranked pot solo gedaan en 1 persoon wilde niet wisselen (was bastion, raakte geen kont). Dus het was 0-3 met ook weer een hoop gescheld. Was het zat en ben ik van Mercy naar Junkrat gegaan om te pushen (er was nog 1 support). Met een nette tijd 3-3, maar wel weer een hoop gezeik dat ik Mercy moest spelen (terwijl we het dus wonnen, wtf). Daarna de defend en aanval op tijd, en uiteraard verloren.
Dus nu ben ik rank 1998 en ga de rest maar QP spelen denk ik. Daar heb ik een winrate van 55~60%. In competitieve speel dus vaak al met vrienden, die rond de 25xx hangen, zodat ik tenminste een normalere rank regio zit.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik speel competitive om met mijn eigen niveau te spelen. Quickplay nemen goede spelers niet meer serieus. Daarnaast is top zoveel procent altijd leuk om te weten.Splitinfinitive schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:52:
[...]
Je hebt natuurlijk de e-peen van mensen. Veel spelen puur ranked om te kunnen roepen "i am rank 4990 you noobs"
Lagere ranks is onvoorspelbaar, soms heb je aardige games en soms klopt de compositie niets van. Gelukkig heb je als support van overwicht in het team: gewoon volgende ronde widowmaker of bastion kiezen
Direct na placements gestegen naar 3240 gezakt naar 2550, lang rond de 2700~2900 gezeten en heb gisteren 3170 gehaald. De games zijn van hogere kwaliteit. 1 voor 1 naar binnen gaan gebeurd veel minder.
Grootste voordeel van ranked spelen vind ik zelf dat er maar 1 van elke champ gekozen kan worden... In quickplay zit ik nu minstens 50% van de tijd in games waarbij 4 mensen Widow/Genji/Mei/Whatever gaan, puur voor de lol. Ik wil juist een serieuse setup in Quickplay om te kunnen oefenen op bepaalde champs in een serieuse setting...Lekker Ventje schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:31:
Ja precies.Sjoerdje131 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
Grootste voordeel van ranked spelen vind ik zelf dat er maar 1 van elke champ gekozen kan worden... In quickplay zit ik nu minstens 50% van de tijd in games waarbij 4 mensen Widow/Genji/Mei/Whatever gaan, puur voor de lol. Ik wil juist een serieuse setup in Quickplay om te kunnen oefenen op bepaalde champs in een serieuse setting...
Ik speel eigenlijk alleen maar Quickplay, mijn gemiddelde skills zetten mij in de "ilo hell", en ik ben niet in staat om mijn team te dragen naar de overwinning. Daarbij vind ik het vrijblijvende karakter van Quickplay gewoon relaxed. Geen druk, lekker een hero spelen waar ik niet goed in ben, of die voor die gamemode niet echt geschikt is.
Maar wat mij constant salty maakt in Quickplay is het ontbreken van de hero limit. Oh leuk, 5 torbs tegen je. Oh wat leuk, in een team met 3 hanzo's. Niet dus. Ik zie graag de hero limit ook op Quick Play, of een toevoeging van een "unranked" mode met de zelfde regels als ranked (maar wel backfill om leavers weer aan te vullen), maar dus zonder enige ranking.
Waarom zou je je druk maken om 5 torbs, 3 hanzo's etc? Het is een mindset: Oh zij hebben 5x torbjorn. Dan gaan wij toch 3x junkrat 1x reinhardt/d.va en 1x lucio? Alles is te counteren.BlackMage schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:13:
[...]
Maar wat mij constant salty maakt in Quickplay is het ontbreken van de hero limit. Oh leuk, 5 torbs tegen je. Oh wat leuk, in een team met 3 hanzo's. Niet dus. Ik zie graag de hero limit ook op Quick Play, of een toevoeging van een "unranked" mode met de zelfde regels als ranked (maar wel backfill om leavers weer aan te vullen), maar dus zonder enige ranking.
[ Voor 21% gewijzigd door Bloodhoundje op 04-10-2016 10:48 ]
Wat je zegt klopt zeker maar ik snap zijn laatste punt welBloodhoundje schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:48:
[...]
Waarom zou je je druk maken om 5 torbs, 3 hanzo's etc? Het is een mindset: Oh zij hebben 5x torbjorn. Dan gaan wij toch 3x junkrat 1x reinhardt/d.va en 1x lucio? Alles is te counteren.
Het is in QP minder makkelijk te "oeffenen" met hero's in een serieuze setting. Vind de suggestie voor unranked + regels een goede. Je kan QP voor de YOLO en unranked voor wat serieuzer spelen en ranked voor de punten.Ik zie graag de hero limit ook op Quick Play, of een toevoeging van een "unranked" mode met de zelfde regels als ranked (maar wel backfill om leavers weer aan te vullen), maar dus zonder enige ranking.
Blijft mooi hoeveel waarde men weet te hechten aan de ranking
Wat mij de laatste tijd het meeste opvalt in QP is een hoop salty lui die miepen over slechte "team play" maar dan zelf niet in het voice channel zitten. In zo'n moment kan ik het niet laten om daar een opmerking over te plaatsen in de trend van: Ik snap dat het eng is tegen wild vreemde mensen te praten maar luisteren in dat channel is wel het minste wat je kan doen
Wat mij de laatste tijd het meeste opvalt in QP is een hoop salty lui die miepen over slechte "team play" maar dan zelf niet in het voice channel zitten. In zo'n moment kan ik het niet laten om daar een opmerking over te plaatsen in de trend van: Ik snap dat het eng is tegen wild vreemde mensen te praten maar luisteren in dat channel is wel het minste wat je kan doen
Genji:TheNiker2 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:00:
Blijft mooi hoeveel waarde men weet te hechten aan de ranking![]()
"We need a healer"
"We need a healer"
"We need a healer"
"We need a healer"
Split:
"H switches heroes"
Genji
"Kys faggot"
Of de "I played x hero and still got 4 gold medals why am I matched with noobs"
Goh jonge ga dan gewoon comp spelen met je 5k rank
nou het is soms wel frustrerend als je als niet dps zijnde 3 of 4 gold medals hebt. Dan vraag je je soms wel echt af wat de rest van je team en je dps aan het doen is als je met die solo stats de game nog niet kan winnen. helemaal als je als tank of support 3 elims hebt en daarmee gold medal.Splitinfinitive schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:08:
[...]
Genji:
"We need a healer"
"We need a healer"
"We need a healer"
"We need a healer"
Split:
"H switches heroes"
Genji
"Kys faggot"
![]()
True maar ik speel veel met Zarya & Roadhog en dat zijn gewoon heavy dmg dealers, ik scoor daarmee dan ook veelal gold dmg / Elims terwijl er ook DPS in het team zit.nemesis2212 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:37:
[...]
nou het is soms wel frustrerend als je als niet dps zijnde 3 of 4 gold medals hebt. Dan vraag je je soms wel echt af wat de rest van je team en je dps aan het doen is als je met die solo stats de game nog niet kan winnen. helemaal als je als tank of support 3 elims hebt en daarmee gold medal.
Irriteer me dan ook mateloos aan roadhog's die klagen dat ze gold dmg hebben.... Die doet nu eenmaal veel dmg als je beetje goed speelt
nee klopt die 2 tanks hebben een hoop damage output. ik had eergister ook 3x gold met zarya, en dat kan prima. maar dan moet je maar hopen dat de DPS op silver is geeindigd en niet op brons of niks.dawofl schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:45:
[...]
True maar ik speel veel met Zarya & Roadhog en dat zijn gewoon heavy dmg dealers, ik scoor daarmee dan ook veelal gold dmg / Elims terwijl er ook DPS in het team zit.
Irriteer me dan ook mateloos aan roadhog's die klagen dat ze gold dmg hebben.... Die doet nu eenmaal veel dmg als je beetje goed speeltdus als Tank vind ik dat nog niet eens zo gek.
Ik snap ook wel dat sommige gasten hun team noobs vinden want soms voelt het alsof je in sommige potjes echt de enige bent die enemies sloopt en de rest als AI beetje om je heen rent van jouw team
Die gouden medals zeggen niet zoveel als je tank bent. Je krijgt als je 1 damage doet in de x seconden voordat iemand dood gaat al een elimination ervoor. Zeker Zarya, Winston en D.Va die raken elke enemy in het gevecht wel minstens een keer. Dus als je je werk goed doet dan heb je natuurlijk de meeste eliminations. Met Reinhardt is dat anders dus als je daarmee gold krijgt dan is je team waarschijnlijk potato, en Roadhog is gewoon een taaie Reaper.nemesis2212 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:37:
[...]
nou het is soms wel frustrerend als je als niet dps zijnde 3 of 4 gold medals hebt. Dan vraag je je soms wel echt af wat de rest van je team en je dps aan het doen is als je met die solo stats de game nog niet kan winnen. helemaal als je als tank of support 3 elims hebt en daarmee gold medal.
De damage done stat klopt ook niet. Ze zouden eigenlijk damage op shields (Reinhardt) en Mei walls niet meer moeten mee tellen. Iemand die een 3vs1 gevecht wint van een tracer, genji en McCree heeft net zoveel damage done als iemand die gewoon 2 magazijnen leegschiet op een Reinhardt shield. Natuurlijk is het shield slopen belangrijk, maar daar een medaille voor geven is misschien wat teveel
Slechte dpi. Je hebt last van pixelskipping. Neem 1600 dpi en 1.75 overwatch sense, bekijk video van "Taimou pixel skipping" via google. Ik speel ook csgo en overwatch op respectievelijk Global Elite/ Grandmaster niveau. Zowie FK2 hierseezung schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:16:
[...]
Waar zie je de ranks per character? Kan mezelf niet zo 1,2,3 ergens terug vinden volgens mij..
Zowie FK1
400 dpi
Overwatch 7.5
Windows 6/11
Helemaal mee eens ze zouden die schade moeten negeren. Willekeurige tip: Soms is domweg schade doen als mccree op een tegenstander met een mercy in het team het domste wat je kunt doen. Het bouwen van een mccree ult weegt niet op tegen een mercy resurrection.BlackMage schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:54:
[...]
Die gouden medals zeggen niet zoveel als je tank bent. Je krijgt als je 1 damage doet in de x seconden voordat iemand dood gaat al een elimination ervoor. Zeker Zarya, Winston en D.Va die raken elke enemy in het gevecht wel minstens een keer. Dus als je je werk goed doet dan heb je natuurlijk de meeste eliminations. Met Reinhardt is dat anders dus als je daarmee gold krijgt dan is je team waarschijnlijk potato, en Roadhog is gewoon een taaie Reaper.
De damage done stat klopt ook niet. Ze zouden eigenlijk damage op shields (Reinhardt) en Mei walls niet meer moeten mee tellen. Iemand die een 3vs1 gevecht wint van een tracer, genji en McCree heeft net zoveel damage done als iemand die gewoon 2 magazijnen leegschiet op een Reinhardt shield. Natuurlijk is het shield slopen belangrijk, maar daar een medaille voor geven is misschien wat teveel
Vroeger had ik altijd Mccree gouden damage medailles. Tegenwoordig niet meer, ik schiet minder op tanks en ga voornamelijk voor supports. Alleen als team callout geven voor "destroy reinhardt shield fast for zarya ult" dan schiet ik er meestal op. Een goede mccree overextend niet, gaat alleen voor DPS en supports. Dus ja, damage zegt niet zoveel. En eliminations zegt ook niet zoveel op zich, ik kijk liever naar objective kills die je de match doet winnen.
[ Voor 41% gewijzigd door Scy op 04-10-2016 18:00 ]
Dat snap ik best. Maar Als een D.va of roadhog ben je gewoon een dps met grotere health pool.nemesis2212 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:37:
[...]
vaak genoeg met d.va/roadhog/zarya genoeg eliminations e.d. om met alle medals ervandoor te gaan. Dat ligt echt niet aan de dps als ik op 32 eliminations zit. Als ze dan die spelen en klagen dat gaat er bij mij niet in. Een winston of Reinhardt die vooral als protection en disrtuption moeten werken. Kan ik het mij voorstellen. Ook een zenyatta of een Ana kunnen aardig wat damage doen. Als je dan maar 1/2k geheald hebt heb je jouw taak niet vervuld en gefocust op de verkeerde dingen.
Nu heb ik soms ook wel eens van ga weg met je healing en speel ik zenyatta als een dps. En dan kom ik ook wel eens op de meeste eliminations.
het is maar net welke tank je speelt of welke support.
supports die gewoon goed met kills mee kunnen doen in mijn ogen zijn elke behalve mercy
tanks alles behalve reinhardt. en in mindere mate winston omdat ik zijn damage gewoon ruk vind en als hij geen healer heeft die oplet kan je beter een andere tank gaan.
Defense/dps is mij om het even. Die zijn situatie afhankelijk.
Dus als je in mijn ogen als reinhardt of mercy alle medailles goud hebt mag je van mij klagen ben je elk ander character dan snap ik best dat je gold kan hebben.
had ik gister ook.Splitinfinitive schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:08:
[...]
Genji:
"We need a healer"
"We need a healer"
"We need a healer"
"We need a healer"
Split:
"H switches heroes"
Genji
"Kys faggot"
![]()
echt zo eentje die een stijve kreeg van zn medals maar vergat dat het objective gaming is. Geen enkel moment bij de objective gezien
Als genji is het ook niet de bedoeling veel objective time te krijgen...looyenss schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:33:
[...]
had ik gister ook.
echt zo eentje die een stijve kreeg van zn medals maar vergat dat het objective gaming is. Geen enkel moment bij de objective geziendaar had ie ook geen medal voor :-)
Niet dat er geen mensen zijn die echt alleen maar op de medailles spelen en alleen naar dat kijken, echt heel irritant om die in je team te hebben. Maar (erg overdreven) als een genji 90 kills maakt is hij goed bezig, ook al zijn de kills niet altijd goed getimed of super nuttig en heeft hij 0 seconde objective time.
[ Voor 4% gewijzigd door markdm op 04-10-2016 19:59 ]
Ikzelf verwacht eigenlijk van een aantal heroes juist geen Objective time of heel weinig precies zoals je zegtmarkdm schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:58:
[...]
Als genji is het ook niet de bedoeling veel objective time te krijgen...
Niet dat er geen mensen zijn die echt alleen maar op de medailles spelen en alleen naar dat kijken, echt heel irritant om die in je team te hebben. Maar (erg overdreven) als een genji 90 kills maakt is hij goed bezig, ook al zijn de kills niet altijd goed getimed of super nuttig en heeft hij 0 seconde objective time.
Een genji, tracer, reaper moeten gewoon lekker het andere team klieren en alleen af en toe even terug komen voor heals. Een Winston die goed bezig is zie ik eigenlijk ook weinig op de point same for d.va. En de snipers. De rest hebben vind ik een betere skillset om op de point te staan.
Soldier vind ik een beetje een mix. Hij kan flanker zijn door zijn sprint en selfheal. Maar dit maakt hem ook geweldig om een point vast te houden.
Mcree eigenlijk een beetje als anti flank dus die moet eigenlijk overal tegelijk zijn
Ik heb dit spel gister van mijn HDD gehaald. Het spel is erg goed, maar ik merkte dat het me best veel stress geeft. Ook speel ik het soms een beetje uit verveling (je hebt lekkere korte potjes; klikt 1x op play en kan de hele avond een beetje klooien). Ik genoot er dus niet zoveel van als misschien mogelijk is.
Maar vooral dat 1e punt; merken jullie ook dat je soms erg gefrustreerd raakt tijdens het spelen van Overwatch? Ik speel zowel Quick Play als Competitive (niet met een leuke vriendengroep, maar daar heb ik geen tijd voor). Ik heb eigenlijk nooit bij (multiplayer) games dat ik hier last van heb en daarom 'schrok' ik er juist een beetje van. Ik heb in het verleden veel shooters gespeeld en eigenlijk dit nog nooit ervaren.
Nu nog even op zoek naar een andere game die ik af en toe kan spelen, misschien een leuke Tycoongame of RTS :-P. Of misschien BF1 binnenkort.
Maar vooral dat 1e punt; merken jullie ook dat je soms erg gefrustreerd raakt tijdens het spelen van Overwatch? Ik speel zowel Quick Play als Competitive (niet met een leuke vriendengroep, maar daar heb ik geen tijd voor). Ik heb eigenlijk nooit bij (multiplayer) games dat ik hier last van heb en daarom 'schrok' ik er juist een beetje van. Ik heb in het verleden veel shooters gespeeld en eigenlijk dit nog nooit ervaren.
Nu nog even op zoek naar een andere game die ik af en toe kan spelen, misschien een leuke Tycoongame of RTS :-P. Of misschien BF1 binnenkort.
Dat heeft iedereen welTheProf82 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:36:
Ik heb dit spel gister van mijn HDD gehaald. Het spel is erg goed, maar ik merkte dat het me best veel stress geeft. Ook speel ik het soms een beetje uit verveling (je hebt lekkere korte potjes; klikt 1x op play en kan de hele avond een beetje klooien). Ik genoot er dus niet zoveel van als misschien mogelijk is.
Als je gefrustreerd bent dan speel je toch niet op je best, dat verergert het probleem toch alleen maar als je het wel blijft proberen.
Ik heb het eigenlijk al zodra ik een game start. Alleen geen last van als ik bijvoorbeeld Hanzo speel (ik ben nogal slecht met hem, dus dan voeg ik toch weinig toe).
Het toppunt is healen in een team dat gewoon steeds naar de linie rent en sterft.
Het toppunt is healen in een team dat gewoon steeds naar de linie rent en sterft.
Misschien dan geen Hanzo spelen?TheProf82 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:56:
Alleen geen last van als ik bijvoorbeeld Hanzo speel (ik ben nogal slecht met hem, dus dan voeg ik toch weinig toe).
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik wil gewoon te try-hard spelen en erger me dan erg aan of als het niet lukt, of als mijn team gewoon maar wat aankloot.
Ik snap deze zin niet. Want als jij Hanzo speelt ben jij toch aan het aankloten?TheProf82 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:23:
Ik wil gewoon te try-hard spelen en erger me dan erg aan of als het niet lukt, of als mijn team gewoon maar wat aankloot.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
tips:TheProf82 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:23:
zet je dpi/sensitivity goed wat voor jou beste speelt.
speel quickplay om te kijken wat je favo hero is. en kies daar top 3 uit voor ranked play
hanzo is zeker geen makkelijke hero om mee te spelen. bij hanzo gaat het echt om aimen. kan je dat niet of niet goed dan is hij van weinig waarde in je team setup.
probeer anders healer te spelen of tank. is meestal makkelijk om mee te beginnen
Ach ik speel het nog steeds gewoon voor de fun. Ja vaak scheld je, maar ja... had gisteren wel een mooie streak met bijna elke match 3 gold medals. Ook al klagen ze van te voren dat je Torbjorn kiest... Iemand voegde me nog toe om samen te spelen, bleek het ook een Nederlander te zijn. Vaak kun je ze pas herkennen als ze schelden met "get cancer"
Facts don't care about your feelings
ja ik, maar vanavond pas. zit nu rond de 2500Booyaa schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:44:
Nog iemand die wil queuen en voor de 3k rating wil gaan?
nemesis#2278 voeg maar toe
Klopt. Ik denk dat het probleem (voor mij) ligt in het feit dat als iemand in je team kloot dat een gigantische impact heeft op je potje/het plezier. Je kan het dus snel verpesten voor je team. Daarnaast is een potje waar je echt gestomped wordt ook veel minder leuk dan een (spannende) win. De ervaring fluctueert dus nogal.Sandyman538 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:25:
[...]
Ik snap deze zin niet. Want als jij Hanzo speelt ben jij toch aan het aankloten?
Ik heb regelmatig spannnde leuke games waar ik echt wat toevoeg en denk; dat was awesome. Maar te vaak zijn het gewoon frustrerende ervaringen. Iets wat in bijvoorbeeld Battlefield (een totaal andere game) niet speelt; daar heb je minder invloed op je team als je eens iets wilt uitproberen gezien de grote spelersaantallen, en bovendien is daar een game voor mij ook vermakelijk als mijn team verliest; er is genoeg ruimte om alsnog spannende gevechten aan te gaan.
Ik hoop dat duidelijk is dat ik het spel hiervan zeker niet de schuld geef. Het is extreem goed afgewerkt en ook erg vermakelijk, maar voor mij fluctueert de ervaring enorm. Hoop dat het nu wat duidelijker is.
Ach het is en blijft een casual team-based shooter met hidden mmr in qp.
Je moet er niet teveel van verwachten, tuurlijk je kunt geweldige potjes hebben. Maar als je merkt dat het enorm slecht gaat gewoon even half uurtje een ander spel doen. Al is dat al naar een match. Soms is het wel tof om een als een heel team te stacken als lucio of een andere rare hero
maar dit kan ook frustrerend zijn dan gewoon even alt f4en
Je moet er niet teveel van verwachten, tuurlijk je kunt geweldige potjes hebben. Maar als je merkt dat het enorm slecht gaat gewoon even half uurtje een ander spel doen. Al is dat al naar een match. Soms is het wel tof om een als een heel team te stacken als lucio of een andere rare hero
maar dit kan ook frustrerend zijn dan gewoon even alt f4en
Zit er wel een mmr in Quick Play?
Volgens mij wordt er alleen gematched op level. 19/20 van de spelers die ik in QP tegenkom zijn tussen de level 120 en 200 (ik ben zelf 170), of zitten in een groep met iemand die wel in die range zit. Dus maar zelden iemand die solo QP doet en 2 of 3 sterren heeft. En nooit een solo speler onder de level 100.
Behalve als ik een dag vrij ben en ik door de weeks overdag speel. Dan zit ik met alles van level 20 tot 500. En dan heb ik binnen 10 seconden een game, waar het anders ongeveer een minuutje duurt gemiddeld. Dus dat doet mij vermoeden dat de matchmaking uit staat als er minder spelers actief zijn in het geheel.
Ik denk dat als het echt op skill zou zijn, dan zou ik veel vaker lagere level spelers moeten zien. Want zo goed ben ik namelijk niet.
Volgens mij wordt er alleen gematched op level. 19/20 van de spelers die ik in QP tegenkom zijn tussen de level 120 en 200 (ik ben zelf 170), of zitten in een groep met iemand die wel in die range zit. Dus maar zelden iemand die solo QP doet en 2 of 3 sterren heeft. En nooit een solo speler onder de level 100.
Behalve als ik een dag vrij ben en ik door de weeks overdag speel. Dan zit ik met alles van level 20 tot 500. En dan heb ik binnen 10 seconden een game, waar het anders ongeveer een minuutje duurt gemiddeld. Dus dat doet mij vermoeden dat de matchmaking uit staat als er minder spelers actief zijn in het geheel.
Ik denk dat als het echt op skill zou zijn, dan zou ik veel vaker lagere level spelers moeten zien. Want zo goed ben ik namelijk niet.
Als ik mensen nog één moet uitleggen hoe weinig medals zeggen en wat voor andere dingen ze betekenen in de metagames van de verschillende gamemodes ... dan kom ik erachter dat de gemiddelde gamer net zo opgeleid en van leeftijd is als ik al had moeten gokken. Stom stom.
Weer geklommen naar 2800 met wat Zarya play - na wat proberen met heroes die een bepaalde mate van eHP regen en impact hebben is dit "voor mij" de carry om te klimmen. Combo'd zo'n beetje met alle heroes, heeft regen, heeft met wat ervaring een aardige ranged dps en zeer sterke close range dps als tracking je een beetje lukt. Ze heeft weinig echte counters, al zijn Pharah en Widowmaker wel killers en een betere Bastion ook. Reinhardt is, net zoals met bijvoorbeeld D.Va, wel echt een ult counter - maar dat ligt eraan met wie je combo'd. Zijn schild en iedereen erachter gaat gewoon stuk aan een Pharah/Junkrat/Roadhog/Hanzo/Bastion/Genji/Reaper ult, maar hij stopt wel D.Va, Soldier en McCree.
Moving on
.
Weer geklommen naar 2800 met wat Zarya play - na wat proberen met heroes die een bepaalde mate van eHP regen en impact hebben is dit "voor mij" de carry om te klimmen. Combo'd zo'n beetje met alle heroes, heeft regen, heeft met wat ervaring een aardige ranged dps en zeer sterke close range dps als tracking je een beetje lukt. Ze heeft weinig echte counters, al zijn Pharah en Widowmaker wel killers en een betere Bastion ook. Reinhardt is, net zoals met bijvoorbeeld D.Va, wel echt een ult counter - maar dat ligt eraan met wie je combo'd. Zijn schild en iedereen erachter gaat gewoon stuk aan een Pharah/Junkrat/Roadhog/Hanzo/Bastion/Genji/Reaper ult, maar hij stopt wel D.Va, Soldier en McCree.
Moving on
De meeste mensen deugen!
Medals kunnen heus wel wat zeggen, maar je moet geen Winston vergelijken met een Reaper bijv. qua medals. Als ik als tank met Roadhog gold medals heb voor eliminations, damage en objective time, terwijl er een Reaper en Junkrat meespelen, dan betekent het wel een beetje dat zij hebben gefaald...
Ik had eens een gold medal met Roadhog voor healing... dat zegt toch wel wat over de healer
Ik had eens een gold medal met Roadhog voor healing... dat zegt toch wel wat over de healer
Roadhog kan net als Zarya zoveel damage doen dat het mij niet verbaasd als je gold in elims/damage hebt. Voor mij betekent dat niet dat de DPS-spelers hebben gefaald. Maar als je gold in healing hebt als Roadhog dan doen je supports echt iets verkeerd!

Haha ja, was een noob Ana als enige healer. Af en toe kun je wel met 1 Mercy of Lucio af als er bijv. een Soldier 76 aanwezig is, die kan ook wel een beetje healen.
Voor wie nog van plan is overwatch te kopen, ik had hem vorige week bij de mediamarkt gehaald voor €35. Blijkbaar was er 1 filiaal die hem voor die prijs aanbood, dus daar gingen ze bij mij ook in mee. Wel even vragen of ze apart in het systeem kijken, mogelijk staat het er nu nog in.
Ik speel het liefst McCree, Zarya, Ana in die volgorde. Goede aim en Map Sense en je kunt zo naar diamond vliegen met die classes. Ga nooit 1 class mainen, in Solo Q ontkom je er niet aan dat je een keer een andere rol moet vullen.
Had ik ook last van, maar je moet gewoon je frustratie en tryhard soms aan de kant zetten. Door bijvoorbeeld een class te spelen wat je nog wilt gaan oefenen, als je merkt dat in je team trolls zitten. Ik ga mij niet in het zweet werken als er twee slechte of geen communicerende autisten in mijn team zitten. Ik speelde laatst met een redelijk slecht team maar na een motiverende speech gingen ze uiteindelijk goed communiceren, aan het eind verloren we toch maar niemand was teleurgesteld doordat iedereen zijn best deed. Zo kan het dus ook!TheProf82 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:36:
In QP zit wel degelijk MMR, afzonderlijk en niet zichtbaar voor jezelf en andere spelers. Ik kom in Quick Play veel 4 of zelfs 5 sterren tegen, in competitive is dit veel minder.BlackMage schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:59:
Zit er wel een mmr in Quick Play?
Na 1,5 week weer eens overwatch gestart ? blijkbaar nog geen update voor de Mercy play of the match ?
mijn reaper ult met 4 kills op het laatste punt was minder goed dan 1 speler rez ?
Blijf het gek vinden haha
mijn reaper ult met 4 kills op het laatste punt was minder goed dan 1 speler rez ?
Blijf het gek vinden haha
Angelo NL / Global Cargo VTC
Nou nou. Aardig wat buzzwords in dat hele verhaal niet te moeilijk maken voor ons gemiddelde gamers ik begrijp er in iedergeval niks van.Cassius schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:22:
Als ik mensen nog één moet uitleggen hoe weinig medals zeggen en wat voor andere dingen ze betekenen in de metagames van de verschillende gamemodes ... dan kom ik erachter dat de gemiddelde gamer net zo opgeleid en van leeftijd is als ik al had moeten gokken. Stom stom.
Roadhog kan aardig goed zichzelf healen bij geen healer kom ik wel eens aan de 4/5k selfheal maar eigenlijk moet je dat zodra je ult up is gewoon niet meer doen tenzij niet anders kan. als ik roadhog speel vaak de Ult batterij van de ana in ons team. Werkt perfectYoshiBignose schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:49:
Haha ja, was een noob Ana als enige healer. Af en toe kun je wel met 1 Mercy of Lucio af als er bijv. een Soldier 76 aanwezig is, die kan ook wel een beetje healen.
Ik wil wel janken, van 2970 naar 2570 gedropt. RNG as fuck want ik kom echt met pauper teammates in die niet te supporten zijn
Maar als het allemaal zo random is en jij hier niet veel invloed op hebt, waarom dan balen dat je gedropt bent naar 2570? Blijkbaar zegt die rating dus helemaal niets.Booyaa schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:43:
Ik wil wel janken, van 2970 naar 2570 gedropt. RNG as fuck want ik kom echt met pauper teammates in die niet te supporten zijn
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Omdat ik het nogal lastig vind om te carryen met een reinhardt of mercyChojinZ schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:57:
[...]
Maar als het allemaal zo random is en jij hier niet veel invloed op hebt, waarom dan balen dat je gedropt bent naar 2570? Blijkbaar zegt die rating dus helemaal niets.
Had nog even willen spelen maar helaas hebben de servers van Blizzard er weer geen zin in. De hele dag al veel disconnects gezien en regelmatig lag. Zelf geen last gehad tot nu. De game bevalt me erg goed maar tijdens het weekend vrij spelen waren er ook al regelmatig issues met de connecties. Hopelijk lossen ze dit snel op.
Ik speel de hele avond al, maar heb nergens last van. Waarschijnlijk ligt jouw probleem ergens anders?Lekker Ventje schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:04:
Had nog even willen spelen maar helaas hebben de servers van Blizzard er weer geen zin in. De hele dag al veel disconnects gezien en regelmatig lag. Zelf geen last gehad tot nu. De game bevalt me erg goed maar tijdens het weekend vrij spelen waren er ook al regelmatig issues met de connecties. Hopelijk lossen ze dit snel op.
Nope, ben niet de enige heb ik al gezien op diverse websites. Heb mijn modem gereset en mijn XBO de connectie test en multiplayer test laten doen en die geeft geen problemen. Er zijn er schijnbaar die al een dag niet online kunnen. En deze foutmelding kom ik van meerdere maanden terug tegen (LC-202), is dus een bekend probleem wat Blizzard niet op kan lossen.BlackMage schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:13:
[...]
Ik speel de hele avond al, maar heb nergens last van. Waarschijnlijk ligt jouw probleem ergens anders?
Ik heb jaren WoW en Diablo 3 gespeeld en eigenlijk nooit problemen gehad maar met Overwatch heb ik op 5 dagen spelen 3 dagen problemen.met de verbinding.
Oh je speelt op console. Ja dan kan het anders zijn.Lekker Ventje schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:18:
[...]
Nope, ben niet de enige heb ik al gezien op diverse websites. Heb mijn modem gereset en mijn XBO de connectie test en multiplayer test laten doen en die geeft geen problemen. Er zijn er schijnbaar die al een dag niet online kunnen. En deze foutmelding kom ik van meerdere maanden terug tegen (LC-202), is dus een bekend probleem wat Blizzard niet op kan lossen.
Ik heb jaren WoW en Diablo 3 gespeeld en eigenlijk nooit problemen gehad maar met Overwatch heb ik op 5 dagen spelen 3 dagen problemen.met de verbinding.
Maar afgezien van launch-dagen of zware ddos-aanvallen heb ik (op de pc) nooit problemen met Blizzard games. Incl Overwatch.
Als je het nog niet gedaan hebt zou ik aanraden om een bekabelde netwerkverbinding te gebruiken. Dan heb je in ieder geval 1 veel voorkomende oorzaak de nek omgedraaid. Zo'n netwerktest is maar een momentopname.
Ik heb de XBox aan de kabel en pak gemiddeld 90-95% van de maximale snelheid hier (200 Mbps).
De foutcode is blijkbaar console gerelateerd, komt ook op de PS4 voor. Hopelijk lossen ze het definitief op, op de PC heb ik vrijwel nooit problemen gehad in al die jaren.
Wat trouwens wel ontzettend lullig is, er zijn mensen die disconnecten en vervolgens een tijdelijke ban voor ranked spelen krijgen omdat ze herhaaldelijk de match voortijdig hebben verlaten. Ze kunnen er zelf niets aan doen en krijgen vervolgens nog een schop na.
De foutcode is blijkbaar console gerelateerd, komt ook op de PS4 voor. Hopelijk lossen ze het definitief op, op de PC heb ik vrijwel nooit problemen gehad in al die jaren.
Wat trouwens wel ontzettend lullig is, er zijn mensen die disconnecten en vervolgens een tijdelijke ban voor ranked spelen krijgen omdat ze herhaaldelijk de match voortijdig hebben verlaten. Ze kunnen er zelf niets aan doen en krijgen vervolgens nog een schop na.
[ Voor 81% gewijzigd door Lekker Ventje op 05-10-2016 22:51 ]
Nieuwe Developer Update zojuist released.
goed luisteren en niet te ver skippen want dan word je misschien op het verkeerde been gezet
ik blijf het nice vinden hoe het overwatch team om gaat met de community en hoeveel serieuze aandacht ze aan ons geven in tegenstelling tot heeeel veel andere developers over de wereld.
goed luisteren en niet te ver skippen want dan word je misschien op het verkeerde been gezet
ik blijf het nice vinden hoe het overwatch team om gaat met de community en hoeveel serieuze aandacht ze aan ons geven in tegenstelling tot heeeel veel andere developers over de wereld.
Lullig voor die mensen maar ze moeten ergens een grens trekken. Ken ook zat spelers die bewust de kabel uit de pc trekken om zo een disconnect te simuleren.Lekker Ventje schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:44:
Ik heb de XBox aan de kabel en pak gemiddeld 90-95% van de maximale snelheid hier (200 Mbps).
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ben benieuwd wat voor ideeën ze zullen gaan overnemen voor Symmetra. Ze is inderdaad niet de hero die je bij offense pakt of bij defense als de payload in beweging is. Het is echt een glass-cannon en ik zie haar niet echt als support rol. Meer eentje die de flanken kan dichthouden, maar erg fragiel is.Ricmaniac schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 00:49:
Nieuwe Developer Update zojuist released.
[video]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Symmettra moet gewoon 10% lifesteal krijgen
dan wordt ze wel wat meer gebruikt ook op attack
denk niet dat dat gebeurd al is het een best ok idee. ik denk dat een van volgende dingen gebeuren.Splitinfinitive schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:54:
Symmettra moet gewoon 10% lifesteal krijgendan wordt ze wel wat meer gebruikt ook op attack
- turrets worden sterker/ meer dan 6 mogelijk
- haar ulti charged terwijl portal up is
- shield stack buff van 2 of 3
- zou leuk zijn als ze zelf een shield krijgt
- skills ombouwen/uitbreiden zodat ze andere meer kan supporten. want voor een support char vind ik shield buff van 25 vrij karig.
Ik denk zelf dat ze hopelijk de kans krijgt om haar portal jumps van 6 stuks tijdens gameplay aan te vullen. Nu is het inderdaad zo: 100% charged Ult -> Portal plaatsen -> geen charging -> Portal kapot -> charging begint pas.nemesis2212 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:17:
[...]
denk niet dat dat gebeurd al is het een best ok idee. ik denk dat een van volgende dingen gebeuren.
- turrets worden sterker/ meer dan 6 mogelijk
- haar ulti charged terwijl portal up is
- shield stack buff van 2 of 3
- zou leuk zijn als ze zelf een shield krijgt
- skills ombouwen/uitbreiden zodat ze andere meer kan supporten. want voor een support char vind ik shield buff van 25 vrij karig.
Ik hoop zelf op een intermediate charge zoals D-Va die ook heeft als ze uit haar mech geschoten wordt.
Wat ik ook hoop is dat ze haar max charge van aantal direct te plaatsen turrets verhogen naar 6 ipv 3. Nu plaats je er 3 en dan moet je onmeunig lang wachten voordat je de andere 3 geplaatst hebt.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ze zouden haar eigenlijk naar de defense groep moeten zetten
Want het enige wat ze "support" is die 25 shield. Zelfs Torb is wat dat betreft meer support dan Symmetra.
Dan heb je dus twee turret builders in de defense groep. Als je dan Symmetra een beetje tweakt zodat er wat meer verschil is tussen die twee....
Torb
Turret long range
Bouwen short range
Turret taai
Opbouwen kost tijd
Symmetra
Turrets short range
Bouwen long range
Turrets erg kwetsbaar
Opbouwen heel snel
Daar noem ik twee dingen: Long range bouwen en snel opbouwen. Wat als Symmetra haar turrets gewoon kon afschieten en ze bleven plakken aan wat ze als eerste raken? Dan kan ze tijdens een gevecht eventueel opnieuw wat turrets op de grond of tegen een muur schieten.
Dan heb je dus twee turret builders in de defense groep. Als je dan Symmetra een beetje tweakt zodat er wat meer verschil is tussen die twee....
Torb
Turret long range
Bouwen short range
Turret taai
Opbouwen kost tijd
Symmetra
Turrets short range
Bouwen long range
Turrets erg kwetsbaar
Opbouwen heel snel
Daar noem ik twee dingen: Long range bouwen en snel opbouwen. Wat als Symmetra haar turrets gewoon kon afschieten en ze bleven plakken aan wat ze als eerste raken? Dan kan ze tijdens een gevecht eventueel opnieuw wat turrets op de grond of tegen een muur schieten.
haha kleine les overwatch. ze kan er nu al max 6 plaatsen. het duurt alleen even nadat je er 3 geplaatst hebt om te chargen zodat ze er weer 3 kan plaatsen. je kan het vergelijken met de blink charge van tracerJoarie schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:25:
[...]
Wat ik ook hoop is dat ze haar max charge van aantal direct te plaatsen turrets verhogen naar 6 ipv 3. Nu plaats je er 3 en dan moet je onmeunig lang wachten voordat je de andere 3 geplaatst hebt.
edit: ik snap je al. direct 6 ja dat zou beter zijn idd.
[ Voor 5% gewijzigd door nemesis2212 op 06-10-2016 13:29 ]
whahah homing sticking turrets, yes please blizzardBlackMage schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:28:
Klopt. Ik bedoelde het ook zoals je het schrijft. Maar ik zie in de edit dat je dat ook benoemtnemesis2212 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:29:
[...]
haha kleine les overwatch. ze kan er nu al max 6 plaatsen. het duurt alleen even nadat je er 3 geplaatst hebt om te chargen zodat ze er weer 3 kan plaatsen. je kan het vergelijken met de blink charge van tracer
edit: ik snap je al. direct 6 ja dat zou beter zijn idd.
Oh cool! Dan lijkt me echt game changing als je die turrets kunt afschieten voor plaatsing.
Die turret van torb is inderdaad wel taai
Zijn er nog mensen die op de PS4 spelen en eens samen willen gamen? Ben level 139 op PC, maar heb onlangs de overstap gemaakt naar PS4. Heb echter niemand in mijn vriendenlijst staan die speelt, dus zou tof zijn via deze weg wat nieuwe OW-vrienden te vinden. Ben nog geen level 25 (17 atm), dus kan nog geen comp, maar dit zal niet lang duren. Het gaat me qua skill prima af op de PS4.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.