• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:04
Gundogan schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:02:
[...]

Er is MMR in quickplay. Met een hero limit (1 is misschien een beetje strikt dan, 2-3 zou al prima zijn). zou dat wel ideaal zijn in plaats van ranked. Ik denk dat een zichtbare rank in team games het slechtste in de mens naar boven haalt qua gedrag naar anderen toe en dat maakt het voor mij dan niet leuk meer. Met quickplay heb je dan nog dat je tegen gelijkwaardige spelers speelt zonder de druk van je rank.

Zichtbare ranks bewaar ik wel voor 1op1 games (wanneer kwam Quake Champions ook al weer uit? O-) ).
Door een zichtbare rank, ben je van te voren al Salty.
Als ik een Gold speler zie, dan heb ik al gelijk een vooroordeel dat deze speler heel slecht is (99% van de gevallen is dit ook waar), maar door mijn vooroordeel ga je zelf ook niet echt beter spelen en raak je gedemotiveerd.

De meeste mensen hebben gewoon een vooroordeel klaar liggen ;)
Gelukkig is de gameplay verder leuk, maar begin het wel minder te spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
Pykow schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:05:
[...]

Als ik een Gold speler zie, dan heb ik al gelijk een vooroordeel dat deze speler heel slecht is (99% van de gevallen is dit ook waar), maar door mijn vooroordeel ga je zelf ook niet echt beter spelen en raak je gedemotiveerd.

Als je deze vooroordelen uit tijdens het gamen krijg je nog wel eens de wind van voren denk ik. Ik heb ook een gold rank en speel samen met voornamelijk zilver spelers. Als je denkt dat ik "heel slecht" speel, zouden we eens samen moeten teamen, denk dat het wel mee valt.

Kiwi !

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 16:20

dawofl

?

[...]

Juist dit, je moet ieder potje gewoon "neutraal" starten. Als je zelf de positieve vrolijke noot bent werkt het vaak aanstekelijk. Natuurlijk heb je er altijd die-hard eikels tussen zitten maar ik maak steeds vaker mee dat je met positieve insteek een game kan omdraaien of gewoon waardig kan verliezen.

<wereldverbeteraar>Je kan niet zoveel doen tegen toxic / salty gasten maar wel aan je eigen instelling. Dus begin daarmee en je zal zien dat je games leuker worden</wereldverbeteraar>

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik erger mijzelf vaak aan het gebrek van communicatie tijdens competitive. Je hoeft niet telkens te lopen tetteren, maar als je gewoon even wat afspreekt mbt keuze van de hero's dan kom je al een heel eind.

• Pykow
X-Kiwi schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:18:
[...]

Als je deze vooroordelen uit tijdens het gamen krijg je nog wel eens de wind van voren denk ik. Ik heb ook een gold rank en speel samen met voornamelijk zilver spelers. Als je denkt dat ik "heel slecht" speel, zouden we eens samen moeten teamen, denk dat het wel mee valt.
Vergelijk het maar met inbrekers, 9 van de 10 keer denk je gelijk dat het een buitenlander (Nope ben niet racistisch haha) of wanneer er een huwelijk kapot gaat is het tegenwoordig vaak de vrouw die vreemd is gegaan. Vooroordelen zijn verveld, zo ook in games waarbij een lage rank speler gelijk wordt geassocieerd met een slechte speler, terwijl dat niet hoeft te zijn.
dawofl schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:21:
[...]

Juist dit, je moet ieder potje gewoon "neutraal" starten. Als je zelf de positieve vrolijke noot bent werkt het vaak aanstekelijk. Natuurlijk heb je er altijd die-hard eikels tussen zitten maar ik maak steeds vaker mee dat je met positieve insteek een game kan omdraaien of gewoon waardig kan verliezen.

<wereldverbeteraar>Je kan niet zoveel doen tegen toxic / salty gasten maar wel aan je eigen instelling. Dus begin daarmee en je zal zien dat je games leuker worden</wereldverbeteraar>
Als er genoeg gedaan wordt en/of de eerste ronde wordt gewonnen, dan typ/zeg ik altijd.
You guys are the best, Nice team we can do it !! (Bedenkt er een obama accent bij haha)
Vaak werkt dit gewoon.
JST94 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:35:
Ik erger mijzelf vaak aan het gebrek van communicatie tijdens competitive. Je hoeft niet telkens te lopen tetteren, maar als je gewoon even wat afspreekt mbt keuze van de hero's dan kom je al een heel eind.
Team met communicatie wint vrijwel altijd.
Vaak hoor je mensen niet communiceren, maar als ze dood gaan of het zit even niet mee, dan hoor je ze schreeuwen over de microfoon. Dan denk ik, had gewoon eerder gecommuniceerd ofzo.
Ik praat/schreeuw altijd, omdat je zonder communicatie verliest.

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:48
Eindelijk weer een beetje omhoog gegaan in ranking.. 25xx momenteel!
Spelen met vaste healers/spelers helpt toch een hoop. Ik elke keer reinhart / winston ging ook uitermate goed! (Met een Ana of Mercy)

Verwijderd

Kan ik hier terecht om een NL groep samen te stellen?

Voor comp

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2016 18:43 ]

• Pykow
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:29:
Kan ik hier terecht om een NL groep samen te stellen?

Voor comp
Yep join de BuG community teamspeak server en je kan vrijwel iedere avond met een groep spelen.
In de topic start (eerste post) vindt je de informatie

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:02:
[...]

Yep join de BuG community teamspeak server en je kan vrijwel iedere avond met een groep spelen.
In de topic start (eerste post) vindt je de informatie
Ik ben hier alleen voor de PW, dacht laat ik eens kijken of Tweakers NL OW players heeft, dus geen idee wat je daarmee bedoelt.

Aangezien ik het een beetje zat ben om met mijn USA friends te spelen met 100+ ping en EU servers een drama is met solo queu

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:10:
[...]

Ik ben hier alleen voor de PW, dacht laat ik eens kijken of Tweakers NL OW players heeft, dus geen idee wat je daarmee bedoelt.

Aangezien ik het een beetje zat ben om met mijn USA friends te spelen met 100+ ping en EU servers een drama is met solo queu
ts.bug-community.com:9987 invullen op TS en joinen maar.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Placement matches gedaan: 6 wins, 1 draw -> 2603 rating (platinum). (Vorig seizoen was ik 53.)
Dus ik ben weer mooi klaar voor dit seizoen :+.

[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 21-09-2016 20:37 ]

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ik weet het echt niet meer comp gaat zo ruk tot nu toe elke match minimaal 4 gold medals maar winnen ho maar

Gewoon helemaal niks. Ik weet dat medals niet alles zeggen maar kom op zeg dan maar weer terug naar quickplay

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Moet wel toegeven dat ik een hele erge toxic player ben, als je expres zit te trollen of gewoon dom gedraagt dan laat ik dat wel merken. Wel bij ranked, zie vaak mensen hun ulti gewoon niet gebruiken 10 minuten lang en dan wordt ik aardig salty daarvan. Of mensen die random trollen of leaven

Verwijderd

Splitinfinitive schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:59:
Ik weet het echt niet meer comp gaat zo ruk tot nu toe elke match minimaal 4 gold medals maar winnen ho maar

Gewoon helemaal niks. Ik weet dat medals niet alles zeggen maar kom op zeg dan maar weer terug naar quickplay
Paar dagen niet spelen heeft mij wel geholpen, ik was van 2800 naar 2300 gedropt en op die rating gebruikt bijna niemand een microfoon en is een fatsoenlijke team comp krijgen bijna onmogelijk, ik was er toen wel ff klaar mee en heb 2 dagen niet gespeeld.

Vandaag ging het weer ouderwets lekker op McCree net nog een potje gehad waar mn accuracy 62% was das denk ik wel een persoonlijk record. Van 2300 naar 2500 weer geklommen, heb nu weer fatsoenlijke comps en wat meer mensen die hun microfoon gebruiken dus potjes zijn weer een stuk spannender/leuker :)

Verwijderd

mijn bnet is diablopablo#11676 ik zal TS ff downloaden, add me maar gewoon ik heb een mic en ben een allrounder, vooral support en mei semi-tank

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Splitinfinitive schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:59:

Ik ken het gevoel man en momenteel begin ik echt moedeloos te worden van soloQ ranked. In seizoen 1 was er voor mijn gevoel meer teamplay en de wil om als team te winnen. Wat ik nu zie zijn Hanzo's die geen kills maken, Genji's die ronduit sucken met Genji en Reinhardts die zichzelf non-stop lanceren in de enemy team en gelijk doodgaan.

Match making is dit seizoen dramatisch, ik heb al zo vaak tegen een team van pre-mades moeten spelen terwijl ik in een volledig soloQ team zit. Dat hoeft geen probleem te zijn ALS mijn team voicecom zou gebruiken, helaas komt dat weinig voor. Ja, alleen als er wat te mekkeren valt op elkaar, maar nuttige info ho maar.

Daar komt ook bij dat ik de hero balance nog altijd super slecht vind. Mei is op dit moment TE sterk om fatsoenlijk tegen te kunnen spelen, een goede Mei heeft eigenlijk geen counter.
Hetzelfde geldt ook voor een goede Tracer, zolang je (een goede) McCree vermijdt. In principe heb je dan als Tracer vrij spel.

Edit: nu ik toch ff bezig ben. De ult charge van zowel Mercy als Ana gaat ook nergens over. Laatst heb ik Ana uitgeprobeerd en ik schrok ervan hoe snel ik mijn ult kon gebruiken. Als je het een beetje goed doet heb je bijna elke 30 seconden een ult!

[ Voor 8% gewijzigd door Tonymalony op 22-09-2016 00:42 ]

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Klopt Ana heeft een lage cooldown op zijn haar ultimate, als je een goeie reinhart of roadhog in je team hebt dan kunnen jullie tweeen al carryen zonder de overige 4..

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

bigdaddy1993 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 01:49:
Klopt Ana heeft een lage cooldown op zijn haar ultimate, als je een goeie reinhart of roadhog in je team hebt dan kunnen jullie tweeen al carryen zonder de overige 4..
Ana hoeft maar 800 te healen om haar ult op te hebben vaak genoeg tegen een rein of roadhog gezegd. Hé doe eens damage vreten

In maps zoals temple of anubis en hanamura is het zo snel geladen dat het gewoon niet leuk is voor de tegenstander.

Dit zijn ook de maps waar ik als Mercy meestal meer als 10/15 resses heb omdat je op elkaar gepropt zit en je gewoon snel kunt healen
Tonymalony schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:37:
[...]

Ik ken het gevoel man en momenteel begin ik echt moedeloos te worden van soloQ ranked. In seizoen 1 was er voor mijn gevoel meer teamplay en de wil om als team te winnen. Wat ik nu zie zijn Hanzo's die geen kills maken, Genji's die ronduit sucken met Genji en Reinhardts die zichzelf non-stop lanceren in de enemy team en gelijk doodgaan.

Match making is dit seizoen dramatisch, ik heb al zo vaak tegen een team van pre-mades moeten spelen terwijl ik in een volledig soloQ team zit. Dat hoeft geen probleem te zijn ALS mijn team voicecom zou gebruiken, helaas komt dat weinig voor. Ja, alleen als er wat te mekkeren valt op elkaar, maar nuttige info ho maar.

Daar komt ook bij dat ik de hero balance nog altijd super slecht vind. Mei is op dit moment TE sterk om fatsoenlijk tegen te kunnen spelen, een goede Mei heeft eigenlijk geen counter.
Hetzelfde geldt ook voor een goede Tracer, zolang je (een goede) McCree vermijdt. In principe heb je dan als Tracer vrij spel.

Edit: nu ik toch ff bezig ben. De ult charge van zowel Mercy als Ana gaat ook nergens over. Laatst heb ik Ana uitgeprobeerd en ik schrok ervan hoe snel ik mijn ult kon gebruiken. Als je het een beetje goed doet heb je bijna elke 30 seconden een ult!
Mei is geweldig om te spelen maar daar is alles mee gezegd. Als je een beetje goed meid dan ben je de focus van zoveel haat gewoon niet leuk meer.

En in comp is gewoon het rare dat we veelal gewoon goed doorkomen en meestal met time to spare de eerste ronde winnen maar dan om een of andere reden zakt alles in elkaar.

En kunnen we meestal in de rondes daarna gewoon niks meer en worden we zo snel geraped dat ik gewoon iets heb van say what

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

On_E

Housemusic

Mei TE sterk? Die kende ik nog niet.

Vind de hero balance best goed eigenlijk, op de console zou ik alleen Zarya iets minder sterk maken, misschien de aim assist van haar beam naar beneden bijstellen.

Belangrijker vind ik dat karakters als Symmetra, Torb en Widowmaker een buff krijgen, die worden nu zelden nog gekozen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:51
Tonymalony schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:37:
[...]

Het is makkelijk om te roepen dat X te sterk is en Y niet te counteren is. Echter onderbouw het dan ook met goede argumenten. 8)7

Mei:
- De self heal in het ijsblok is te counteren met een granaat van Ana net voordat ze het blok in wil gaan. Ze krijgt dan geen healing en is dus zo dood te maken zodra ze uit het ijs komt.

- De freeze ray kan je counteren met:
* Reaper (Wraith walk).
* Zarya (Shields negeren het freeze effect)
* Widowmaker/Soldier76 (Afstand, ze kan alleen pijltjes schieten en je niet vastzetten)
* Roadhog (1 Hook landen en ze is dood. Overleeft ze het op de laatste seconde in haar ijsblok, afstand maken en opnieuw hooken)
* Pharah (kan buiten range vliegen / knockback gebruiken)

- De ultimate (ja met de nieuwe range erop ook) kan je counteren met:
* Junkrat (Springt eruit door een bom onder zijn eigen voeten te leggen en te vuren voordat je frozen raakt)
* Reaper (Wraith walk)
* Widowmaker (Kan met een grapplehook eruit springen)
* Zenyatta (Ulti maakt hem immune en red teammates)
* D.Va (Kan eruit vliegen)
* Pharah (kan eruit vliegen / knockback gebruiken)

Tracer

- Haar mobility counter je met:
* Mei (Freeze ray/ultimate)
* Roadhog (Hook)
* Solder76 (Met heal sustainen en met een goed geplaatste granaat + paar schoten is ze dood)
* Reaper (1-2 hits landen)
* Widowmaker (1 headshot)
* Hanzo (Scatter shot does the trick)
* Torbjörn (Turret is voor een tracer zonder haar ultimate bijna onmogelijk neer te halen)
* Junkrat (Trap tactisch neerleggen en granaten spammen, tracer rent vanzelf wel eens in de trap of een granaat)
* Pharah (Vliegen, aangezien de damage falloff van Tracer haar wapens gigantisch is en het makkelijk is raketten terug te landen op haar)
* Ana (Veel mensen verwachten het niet, maar 1 sleep dart goed plaatsen (kies smalle gangetjes uit tegen een tracer) en je kan haar met 1 granaat+schot doodmaken voordat ze recalled)
* Mcree (Die had je zelf al genoemd, flashbang en een headshot :) )

Ik kan deze lijst vast nog wel verder uitbreiden, maar you get the point. Er zijn ruim voldoende counters tegen de heroes die jij benoemd, en voor elke hero is zo een lijst op te stellen. Het excuus dat een goede X niet kan worden gecountered is in mijn ogen dan ook pure onzin. Want een goede X wordt altijd door een goede Y gecountered. Een goed iemand zal bijna altijd winnen van een slecht(er) iemand. Dus als het je niet lukt om iemand succesvol te counteren. Dan moet je accepteren dat diegene mogelijk beter is dan jij op dat moment bent.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/38306100.jpg
:Y

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Bloodhoundje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:39:
[...]

Het is makkelijk om te roepen dat X te sterk is en Y niet te counteren is. Echter onderbouw het dan ook met goede argumenten. 8)7

Mei:
- De self heal in het ijsblok is te counteren met een granaat van Ana net voordat ze het blok in wil gaan. Ze krijgt dan geen healing en is dus zo dood te maken zodra ze uit het ijs komt.

- De freeze ray kan je counteren met:
* Reaper (Wraith walk).
* Widowmaker/Soldier76 (Afstand, ze kan alleen pijltjes schieten en je niet vastzetten)
* Roadhog (1 Hook landen en ze is dood. Overleeft ze het op de laatste seconde in haar ijsblok, afstand maken en opnieuw hooken)
* Pharah (kan buiten range vliegen / knockback gebruiken)

- De ultimate (ja met de nieuwe range erop ook) kan je counteren met:
* Junkrat (Springt eruit door een bom onder zijn eigen voeten te leggen en te vuren voordat je frozen raakt)
* Reaper (Wraith walk)
* Widowmaker (Kan met een grapplehook eruit springen)
* Zenyatta (Ulti maakt hem immune en red teammates)
* D.Va (Kan eruit vliegen)
* Pharah (kan eruit vliegen / knockback gebruiken)

Tracer

- Haar mobility counter je met:
* Mei (Freeze ray/ultimate)
* Roadhog (Hook)
* Solder76 (Met heal sustainen en met een goed geplaatste granaat + paar schoten is ze dood)
* Reaper (1-2 hits landen)
* Widowmaker (1 headshot)
* Hanzo (Scatter shot does the trick)
* Torbjörn (Turret is voor een tracer zonder haar ultimate bijna onmogelijk neer te halen)
* Junkrat (Trap tactisch neerleggen en granaten spammen, tracer rent vanzelf wel eens in de trap of een granaat)
* Pharah (Vliegen, aangezien de damage falloff van Tracer haar wapens gigantisch is en het makkelijk is raketten terug te landen op haar)
* Ana (Veel mensen verwachten het niet, maar 1 sleep dart goed plaatsen (kies smalle gangetjes uit tegen een tracer) en je kan haar met 1 granaat+schot doodmaken voordat ze recalled)
* Mcree (Die had je zelf al genoemd, flashbang en een headshot :) )

Ik kan deze lijst vast nog wel verder uitbreiden, maar you get the point. Er zijn ruim voldoende counters tegen de heroes die jij benoemd, en voor elke hero is zo een lijst op te stellen. Het excuus dat een goede X niet kan worden gecountered is in mijn ogen dan ook pure onzin. Want een goede X wordt altijd door een goede Y gecountered. Een goed iemand zal bijna altijd winnen van een slecht(er) iemand. Dus als het je niet lukt om iemand succesvol te counteren. Dan moet je accepteren dat diegene mogelijk beter is dan jij op dat moment bent.

[afbeelding]
:Y
Mei is niet te sterk ze is gewoon fuck ing annoying net als een Winston en Tracer. Als je even niet oplet ben je weer dat eind aan het lopen en ik denk dat dat is wat de meeste mensen hebben ze zijn goed te counteren ze zijn gewoon vervelend. Het bevroren zijn en dan een headshot zal wel het zuurste in mensen omhoog halen :+

En ik denk dat veel mensen slechte ervaringen hebben met Meis bij hun in het team. En het altijd lijkt alsof de mei van de tegenstander enorm goed is. Terwijl ik denk dat dat team ook zoiets heeft van wat een kut mei

Hoevaak een roadhog zijn ult niet verspild omdat mijn wall er staat om een zarya ult te blokken of een D.va/mcree/pharah . Jammer dan maar liever geen teamwipe

Soms is het van gj maar soms worden ze zo toxic. Sommige beginnen al.

"Great we got a Mei ice wall incoming faggot"

En dan heb ik nog niks gedaan (al wordt ik door zo'n opmerkingen meestal wel trolley)

• JST94
Ik snap al die haat richting een Mei niet altijd. Ze is redelijk makkelijk te spelen en enorm vervelend voor de tegenstander. Zowel op offensive als defensive.

• Pykow
JST94 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:05:
Ik snap al die haat richting een Mei niet altijd. Ze is redelijk makkelijk te spelen en enorm vervelend voor de tegenstander. Zowel op offensive als defensive.
Er zijn heeeel veel slechte mei's in Overwatch.
Mensen die vaak hun secondary attack missen of een ijsmuur zo plaatsen waardoor ze jou Ult of damage blokkeren.
Daarnaast weten heel veem mei's niet, dat je met dezelfde knop je ijsmuur gelijk weer weg kunt halen.

Ze irriteren dus tegenstanders en teammaten en daarom is er zo veel haar richting Mei.
Een goede Mei (zoals Seagull haar bespeeld) zijn geweldig, die zorgen bijvoorbeeld voor een 3 vs 1 situatie.

Verwijderd

[...]

Op welke rating zit je momenteel dan? Ik verwacht aardig hoog met zo'n vooroordeel...

• Pykow
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:16:
[...]

Op welke rating zit je momenteel dan? Ik verwacht aardig hoog met zo'n vooroordeel...
Ik zit totaal niet hoog doordat ik vrijwel alles heb verloren doordat ik bij spelers kwam te zitten die totaal niks doen (Solo blijft een probleem) ik zat op 2731, maar ben dankzij het matchmaking systeem helemaal gezakt naar 2500 en daarna weer opgeklommen naar 2606, Dus ik zit midden platinum door het matchmaking systeem.

Ik ben zeker geen pro en ik verlies juist doordat ik me snel kan ergeren aan spelers die in mijn ogen het helemaal verkeerd doen (Bastion op attack op Eichenwalde, Geen 2e healer, DPS speler met een acc. van 25% etc,), hierdoor zak ik dus als een baksteen en kom je er gewoon niet uit Solo.
Lees het forum van overwatch en bekende youtube overwatch kanalen en je hoort iedereen hier over klagen.
Solo is het lastig om hoger op te komen en blijf je hangen rond platinum.
Speel je af en toe met iemand samen en je hebt skills, dan zit met gemak op Diamond niveau.

PS. Met gold bedoel ik spelers die op rank 2200 zitten, terwijl ik dan op 2600 zit, Het verschil moet maar maximaal 150 punten zijn en niet 1000 zoals nu het geval.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Mei is uniek in het feit dat ze niet alleen voor het vijandige team vervelend is als ze niet goed gespeeld wordt.

Iedereen heeft het vast wel eens (of meer dan eens :+) meegemaakt dat je ultimate of andere cooldown ability perongeluk wordt geblokkeerd door een vriendelijke Mei muur. En zelfs een goed geplaatste Mei muur is een mes dat aan twee kanten snijd, want je weet ook niet wat de vijand aan de andere kant aan het doen is. Straks staat er ineens een Bastion in sentry mode achter :+

Ik zie die muur liever verdwijnen, en dan een medium range AoE slow in de plaats. Een 2-3 sec durende mini-blizzard die 30-40% slowed bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tonymalony
Ik ben met je eens dat het eigenlijk uitgebreider zou moeten beargumenteren, maar het was laat en ik wilde slapen :P.

Je komt met een lijst van mogelijke acties die je kunt uitvoeren om uit een situatie te komen, maar jouw lijst is wel situationeel. Goh, elke match in OW situationeel omdat je afhankelijk bent van hero picks en hoe goed de teams zijn.

Mijn probleem met Mei is dat ik haar arsenaal te groot vind en dat dat in verhouding tot andere heroes niet in balans is. In je voorbeeld met Roadhog kan Mei alsnog makkelijk ontsnappen door haar ice wall te gebruiken. Tegen Zarya is het ook niet lastig, je freezed haar, vervolgens gebruikt Zarya haar shield, dan kun je als Mei ervoor kiezen om je self heal te gebruiken totdat Zarya's shield down is en je freezed weer opnieuw. Kom je daar nog niet uit dan gooi je je ice wall ervoor en ontsnap je alsnog uit de situatie.

De ult van Mei zul je mij niet over horen klagen, die had een buff nodig en is nu echt goed geworden. Maar op Genji en Hanzo na zijn er verder geen heroes met een dergelijk arsenaal als Mei.

Wat Tracer betreft kom je wederom met een leuke lijst, maar ik vraag me af of je wel tegen een écht goede Tracer hebt gespeeld.

• Bloodhoundje
Tonymalony schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:28:
[...]

Ik ben met je eens dat het eigenlijk uitgebreider zou moeten beargumenteren, maar het was laat en ik wilde slapen :P.

Je komt met een lijst van mogelijke acties die je kunt uitvoeren om uit een situatie te komen, maar jouw lijst is wel situationeel. Goh, elke match in OW situationeel omdat je afhankelijk bent van hero picks en hoe goed de teams zijn.

Mijn probleem met Mei is dat ik haar arsenaal te groot vind en dat dat in verhouding tot andere heroes niet in balans is. In je voorbeeld met Roadhog kan Mei alsnog makkelijk ontsnappen door haar ice wall te gebruiken. Tegen Zarya is het ook niet lastig, je freezed haar, vervolgens gebruikt Zarya haar shield, dan kun je als Mei ervoor kiezen om je self heal te gebruiken totdat Zarya's shield down is en je freezed weer opnieuw. Kom je daar nog niet uit dan gooi je je ice wall ervoor en ontsnap je alsnog uit de situatie.

De ult van Mei zul je mij niet over horen klagen, die had een buff nodig en is nu echt goed geworden. Maar op Genji en Hanzo na zijn er verder geen heroes met een dergelijk arsenaal als Mei.

Wat Tracer betreft kom je wederom met een leuke lijst, maar ik vraag me af of je wel tegen een écht goede Tracer hebt gespeeld.
Je hebt inderdaad geheel gelijk dat alles situational is. In die vergelijking moet je ook meenemen dat Overwatch een Team game betreft en je dus niet altijd solo tegen 1 hero zit. Daarom is het ook van belang dat het team op het juiste moment dreigementen weet weg te nemen :). Sommige heroes zijn gebouwd om in 1v1 gevechten te domineren waarbij andere heroes juist weer afhankelijk zijn van sterke teamplay (Mercy, Ana, Symmetra). Balance is daarom niet alleen een kwestie van wat een hero in een 1v1 situatie waard is. Maar moet over het hele spectrum worden gemeten van teamverband.

Betreffende of ik tegen echt goede Tracer's heb gespeeld. Dat heb ik zeker. Onder andere tegen enkele tracers die op Master ranking zitten. Zelf heb ik Tracer een hele lange tijd als main gespeeld en ken het klappen van de zweep. Daarom ook mijn vergelijking dat een goede speler tegen een andere goede speler dient te worden vergeleken van hetzelfde skill niveau. :)

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:34
Pykow schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:15:
[...]

Mensen die vaak hun secondary attack missen of een ijsmuur zo plaatsen waardoor ze jou Ult of damage blokkeren.
Daarnaast weten heel veem mei's niet, dat je met dezelfde knop je ijsmuur gelijk weer weg kunt halen.

Ze irriteren dus tegenstanders en teammaten en daarom is er zo veel haar richting Mei.
Een goede Mei (zoals Seagull haar bespeeld) zijn geweldig, die zorgen bijvoorbeeld voor een 3 vs 1 situatie.
Snap het sentiment wel maar spelers mogen ook wel een hint geven als ze hun Ulti activeren.
En of op zijn minst hun Ult status geven, wat ook al vaak een hint is/kan zijn.

• JST94
[...]

Ik probeer mijn ijsmuur vaak midden in de groep te plaatsen. Zodat de groep opgesplitst wordt of om bijvoorbeeld flankers tegen te houden. Ik zal wel eens een teamgenoot irriteren met mijn muur, maar nooit bewust.

Gebeurt ook zelden dat ik tanks ga lopen bevriezen. Probeer altijd eerst een support oid uit te schakelen. Heb soms nog wel moeite om ze direct dood te schieten nadat ik ze bevroren heb. Mis ik dan de makkelijke headshot? :9

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:43
[...]

Ik wist bijvoorbeeld tot vorige week niet dat je de oriëntatie van de ijsmuur kunt veranderen als je twee keer op de knop drukt...

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:25:
[...]

Ik zit totaal niet hoog doordat ik vrijwel alles heb verloren doordat ik bij spelers kwam te zitten die totaal niks doen (Solo blijft een probleem) ik zat op 2731, maar ben dankzij het matchmaking systeem helemaal gezakt naar 2500 en daarna weer opgeklommen naar 2606, Dus ik zit midden platinum door het matchmaking systeem.

Ik ben zeker geen pro en ik verlies juist doordat ik me snel kan ergeren aan spelers die in mijn ogen het helemaal verkeerd doen (Bastion op attack op Eichenwalde, Geen 2e healer, DPS speler met een acc. van 25% etc,), hierdoor zak ik dus als een baksteen en kom je er gewoon niet uit Solo.
Lees het forum van overwatch en bekende youtube overwatch kanalen en je hoort iedereen hier over klagen.
Speel je af en toe met iemand samen en je hebt skills, dan zit met gemak op Diamond niveau.

PS. Met gold bedoel ik spelers die op rank 2200 zitten, terwijl ik dan op 2600 zit, Het verschil moet maar maximaal 150 punten zijn en niet 1000 zoals nu het geval.
"ik verlies juist doordat ik me snel kan ergeren"...hmmisschien..nee, laat maar :X

Solo is en blijft een loterij, je word geplaatst met goede en minder goede spelers. Tuurlijk klagen mensen hierover omdat ze niet hoger komen en als je met 5 anderen in een team zit is het makkelijker de schuld bij iemand anders neer te leggen.

Zat mensen die wel hoger komen en uit diamond springen op weg naar Grandmaster, ongetwijfeld dat hun zichzelf ook minder ergeren aan het spel.

Zogenaamde ELO hell bestaat niet zoals het in LoL termen werd genoemd, wil je stijgen; blijf vooral spelen, maar belangrijker, blijf plezier hebben in het spel, jou voornaamste reden dat je verlies zoals ik eerder las.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:04
Joarie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:46:
[...]

Ik wist bijvoorbeeld tot vorige week niet dat je de oriëntatie van de ijsmuur kunt veranderen als je twee keer op de knop drukt...
Dan heb ik er nog een voor je: Als je je muur op een Tjorbjorn turret zet word die automatisch bevroren.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Tonymalony
Ik moet er wel bij zeggen dat ik maar 1x tegen een -heel- goede Tracer heb gespeeld waarbij eigenlijk het hele team moet worden afgestemd. Als dat niet wordt gedaan -DAN- wordt het heel lastig fatsoenlijk tegen een Tracer te spelen! ;)

Maar ben je het met me eens dat het arsenaal van bijv. Mei, Genji en Hanzo niet in balans is vergeleken met andere heroes? Want daar gaat het mij vooral om.

Hanzo's sonic arrow maakt de ult van Widowmaker best slecht bijvoorbeeld. Om de 10 seconden kun je die weer nuttig gebruiken, je kunt niet altijd horen wanneer hij zijn sonic arrow gebruikt, terwijl je de ult van Widowmaker altijd kunt horen.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:43
Puc van S. schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:48:
[...]

Dan heb ik er nog een voor je: Als je je muur op een Tjorbjorn turret zet word die automatisch bevroren.
Echt? Dat heb ik nog geen enkele Mei bij mij zien doen (speel veel TB).
Maar dan moet je wel erg vingervlug zijn wil je dat voor elkaar krijgen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

• Bloodhoundje
Tonymalony schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:52:
[...]

Ik moet er wel bij zeggen dat ik maar 1x tegen een -heel- goede Tracer heb gespeeld waarbij eigenlijk het hele team moet worden afgestemd. Als dat niet wordt gedaan -DAN- wordt het heel lastig fatsoenlijk tegen een Tracer te spelen! ;)

Maar ben je het met me eens dat het arsenaal van bijv. Mei, Genji en Hanzo niet in balans is vergeleken met andere heroes? Want daar gaat het mij vooral om.

Hanzo's sonic arrow maakt de ult van Widowmaker best slecht bijvoorbeeld. Om de 10 seconden kun je die weer nuttig gebruiken, je kunt niet altijd horen wanneer hij zijn sonic arrow gebruikt, terwijl je de ult van Widowmaker altijd kunt horen.
In begrijp je punt, maar ik ben ervan overtuigd dat de balance goed aanwezig is. Voor elke "power" is ook weer een opoffering aanwezig. Iedere hero heeft zijn unieke traits. Een sonic arrow is handig om op een tactische hoek te weten wanneer iemand de bocht omloopt. Echter geeft dit niet dezelfde controle als widowmaker haar ultimate geeft. Deze stelt je in staat om mapwide te weten waar iedereen zich exact bevind. Een sonic arrow maakt het niet mogelijk twee flankers tegelijk te zien als ze beide een andere richting kiezen.

In Overwatch is het bijna onmogelijk om hero A te vergelijk met hero B zijn/haar toolkit. Dit is omdat elke hero zijn unieke rol heeft en situatie afhankelijk is. Er zijn "Core" heroes die gekozen "moeten" worden om te winnen zoals Lucio/Mercy in een team. Maakt dit Lucio unbalanced omdat de invloed van zijn aanwezigheid zo groot is dat het game beslissend is? Of maakt dit het een onderdeel van de identiteit van deze hero en ligt de oplossing op een ander gebied? (Bijvoorbeeld de grenade van Ana die healing disabled).

Tuurlijk komt het wel eens voor dat een hero iets wordt getweaked om de onderlinge samenhang te verbeteren. Daar kan je niet omheen omdat mensen altijd zullen zoeken naar een gouden combinatie die lastig te verslaan is. Ik ken geen enkel spel waarin iedere speler tevreden is over de "balance". Het standaard balance scenario is dat iedereen vind dat zijn/haar main gebuffed moet worden en dat de counters op zijn/haar main generfed/rebalanced moeten worden :+ .

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Psyonara schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:41:
Snap het sentiment wel maar spelers mogen ook wel een hint geven als ze hun Ulti activeren.
Terwijl de ult-status simpel is door te geven door op Z te drukken. Voor iedereen in het team dan zicht- en hoorbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Weet je wat ik denk? Dat jouw niveau gewoon Platinum is. En daar is niets mis mee.

Continu roepen dat het aan anderen ligt vind ik iig niet zo sterk. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Oh?

Force heeft alleen maar solo queue gedaan, juist omdat hij verloor door te spelen in teamverband... Dus zeg het maar... ;)
150 punten maximaal verschil maak je de matchmaking pool te klein mee, waardoor de kans dat je niet in een potje komt vele malen groter wordt.

Het valt me ook wel op bij jou, dat het volgens jou altijd aan de ander ligt, waarom nooit aan jezelf? Ook jij kan dan verschil maken tussen winst of verlies. Wat weerhoudt jou bijvoorbeeld ervan om die tweede healer te worden, als je vindt dat die zo hard nodig is? :?

• lowskilled-ftw
Heb van de week ook een paar keer Mei gespeeld.. Echter heb ik 2x een ult 'gegooid' en 2x gebeurt er niks? Meer mensen die hier last van hebben? Heb uiteraard vaker een ult gegooid maar dan gebeurde er wel wat....

• CH4OS
  • Niet online
larsschreibelt schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:14:
Heb van de week ook een paar keer Mei gespeeld.. Echter heb ik 2x een ult 'gegooid' en 2x gebeurt er niks? Meer mensen die hier last van hebben? Heb uiteraard vaker een ult gegooid maar dan gebeurde er wel wat....
Je weet wat de ult van Mei doet? Die gooit een bolletje, waar vervolgens een gebied ijkoud wordt, waardoor vijandige spelers bevroreren worden. Als het neits doet, gebruik je de ult denk ik verkeerd of op het verkeerde moment.

Ter illustratie:

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 22-09-2016 12:17 ]

• Bloodhoundje
Speelde je toevalig tegen een D.Va? Als D.Va haar shield gebruikt om kogels te blokken en jij toevallig jouw ultimate in haar richting deponeert dan wordt deze opgegeten en gebeurd er niets. Als je shadowplay oid hebt is het soms handig om een replay te maken en deze terug te kijken, dan kan je zien wat er gebeurde/fout ging. :)

@Puc,

Als Genji de ultimate deflect gaat deze wel af, echter is de ultimate dan "van Genji" dus bevriest de ultimate opeens jouw eigen team :+

[ Voor 10% gewijzigd door Bloodhoundje op 22-09-2016 12:18 ]

• Puc van S.
Toevallig een D.va in het team van de tegenstander? De defence matrix van haar countert namelijk jouw ultimate. Tevens kan een Genji het reflecten.

• lowskilled-ftw
Dat zou inderdaad mogelijk zijn... lijkt me niet maar kan zijn dat een dva net langs liep en mijn ult heeft opgegeten.. Thanks voor de antwoorden!
Bloodhoundje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:17:
Als je shadowplay oid hebt is het soms handig om een replay te maken en deze terug te kijken, dan kan je zien wat er gebeurde/fout ging.
Nog meer mensen die Winston steeds meer beginnen te waarderen?! Samen met een goeie mercy voor de healers van de tegenstander gaan en die weg zien rennen is echt heerlijk! :)

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

BlackMage schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:27:
Mei is uniek in het feit dat ze niet alleen voor het vijandige team vervelend is als ze niet goed gespeeld wordt.

Iedereen heeft het vast wel eens (of meer dan eens :+) meegemaakt dat je ultimate of andere cooldown ability perongeluk wordt geblokkeerd door een vriendelijke Mei muur. En zelfs een goed geplaatste Mei muur is een mes dat aan twee kanten snijd, want je weet ook niet wat de vijand aan de andere kant aan het doen is. Straks staat er ineens een Bastion in sentry mode achter :+

Ik zie die muur liever verdwijnen, en dan een medium range AoE slow in de plaats. Een 2-3 sec durende mini-blizzard die 30-40% slowed bijv.
die muur is kei handig, ja je kunt een ult blokken van je eigen teammate. Maar al vaak genoeg een wipe door een mcree voorkomen of d.va zonder die muur is mei gewoon meh. Dan brengt ze niet veel meer in.

Reins roadhog d.va zijn gewoon af en toe zo voorspelbaar met hun ults dan is het gewoon leuk om zo'n muur neer te plempen en hen hele damage counteren. dan ben je als mei gewoon ameizing bezig in mijn ogen.
Psyonara schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:41:
[...]

inderdaad, als ik mei speel speel ik als disruptor tussen de enemies in. als ik dan in mijn ijsklontje zit en er staat een soldier of wat dan ook op mij te aimen (wat je van een afstandje meestal goed kunt zien) dan kun je er vergif op innemen dat mijn icewall gewoon up gaat. Als mijn teammate dan zoiets heeft van laat ik eens ulten. dan eigen schuld dikke bult :P

in teamverband is het meestal anders. Als ik dan er tussen zit en zit te grinniken als een mongool in TS/discord dan kun je beter even wachten met je ult.

voor de liefhebbers:

• On_E

On_E

Housemusic

larsschreibelt schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:34:
Nog meer mensen die Winston steeds meer beginnen te waarderen?! Samen met een goeie mercy voor de healers van de tegenstander gaan en die weg zien rennen is echt heerlijk! :)
Winston is in S1 al uitgegroeid tot mijn favoriete karakter! :)

En als ik op Overbuff kijk blijkt dat ik ook wel aardig met 'm kan spelen inmiddels.

Kreeg net zijn Undersea skin in een loot box toevallig, mooi meegenomen al had ik de Frogston skin al een keer gekocht omdat ik die net iets mooier vind.

• Bloodhoundje
Splitinfinitive schreef op donderdag 22 september 2016 @ 12:46:
[...]

inderdaad, als ik mei speel speel ik als disruptor tussen de enemies in. als ik dan in mijn ijsklontje zit en er staat een soldier of wat dan ook op mij te aimen (wat je van een afstandje meestal goed kunt zien) dan kun je er vergif op innemen dat mijn icewall gewoon up gaat. Als mijn teammate dan zoiets heeft van laat ik eens ulten. dan eigen schuld dikke bult :P

[...]
Mensen vergeten ook vaak dat je met mei ook zonder je wall je teammates kan redden van een ultimate. Jouw ijsklomp is namelijk de perfecte dekking tegen ultimates. Ik heb al meermaals mijn team beschermt door bijvoorbeeld in mijn ijsklomp te gaan als D.va of reaper een ultimate deed. Mijn teammate(s) konden dan achter de klomp bukken en zo schuilen voor de damage :) .

• Psyonara
Zeker ook tegen Mcree werkt de Ice Wall heel goed.

• Pykow
Joarie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:46:
[...]

Daarom dus, er zijn zaken die nog niet iedereen weet en vooral specifieke heroes zoals Mei, Zarya moet je wel weten hoe ze werken.
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:48:
[...]

"ik verlies juist doordat ik me snel kan ergeren"...hmmisschien..nee, laat maar :X

Solo is en blijft een loterij, je word geplaatst met goede en minder goede spelers. Tuurlijk klagen mensen hierover omdat ze niet hoger komen en als je met 5 anderen in een team zit is het makkelijker de schuld bij iemand anders neer te leggen.

Zat mensen die wel hoger komen en uit diamond springen op weg naar Grandmaster, ongetwijfeld dat hun zichzelf ook minder ergeren aan het spel.

Zogenaamde ELO hell bestaat niet zoals het in LoL termen werd genoemd, wil je stijgen; blijf vooral spelen, maar belangrijker, blijf plezier hebben in het spel, jou voornaamste reden dat je verlies zoals ik eerder las.
True, mijn plezier neemt af wanneer ik met 2+ slechte spelers speel of spelers die dus 1 voor 1 de aanval opzoeken en nooit wachten of hergroeperen.

Daarnaast speel ik de game nu ook minder vaak om het plezier terug te krijgen.
De gameplay is leuk, maar het is een teambased game met randoms en dat lukt nooit.
De hoofdreden waarom ik ooit gestopt ben met Counter-strike

• Bloodhoundje
Pykow schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:51:
[...]

Daarnaast speel ik de game nu ook minder vaak om het plezier terug te krijgen.
De gameplay is leuk, maar het is een teambased game met randoms en dat lukt nooit.
De hoofdreden waarom ik ooit gestopt ben met Counter-strike
Counterstrike is juist één van de weinige teamplay games waarin je zelfs zonder team kan winnen. Aangezien het deathmatch betreft kan je als 1 persoon een heel team carryen. Een 1v5 overleven? Ja hoor dat kan ook. Zolang je maar tactischer/sneller bent dan je tegenspeler. Er is geen A countered B. Het is 100% skill based. Tuurlijk helpt het als je teammates hebt die ook goed spelen. Maar 1 slechte teammate bepaald niet je gehele game uitkomst. ;)

• CH4OS
  • Niet online
Dat lukt jou nooit. Er zijn genoeg spelers die via solo queing wel hoger komen in de rankings van Competitive Play, zie Force Gaming bijvoorbeeld en het filmpje van hem wat ik net in het topic heb gezet.

Maar als het een teambased game is, waarom dan wel fitten op anderen en klagen dat je verliest omdat de andere spelers zo ruk zijn? Je wint of verliest als team. Zo doe je dat ook met de strategie. Probeer het wat meer te reflecteren, denk aan de balk bij de ander en de splinter bij jezelf. Er zullen genoeg anderen zijn die vinden dat jik ruk speelt... Juist omdat je niet switched naar wat nodig is (zoals tweede healer bijvoorbeeld).

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 22-09-2016 15:41 ]

• lowskilled-ftw
On_E schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:23:
Winston is in S1 al uitgegroeid tot mijn favoriete karakter! :)
Nice! Heerlijk alle drukte inspringen (of er juist achter) dmg doen en de tegenstander verwarren en weer terug springen voor health.. And go on.... _/-\o_

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Bloodhoundje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:23:
[...]

Mensen vergeten ook vaak dat je met mei ook zonder je wall je teammates kan redden van een ultimate. Jouw ijsklomp is namelijk de perfecte dekking tegen ultimates. Ik heb al meermaals mijn team beschermt door bijvoorbeeld in mijn ijsklomp te gaan als D.va of reaper een ultimate deed. Mijn teammate(s) konden dan achter de klomp bukken en zo schuilen voor de damage :) .
Dat geluk heb ik meestal niet:+

Trouwens hoort een Payload niet de Ult te blokken van reinhardt?
[...]

Daarom dus, er zijn zaken die nog niet iedereen weet en vooral specifieke heroes zoals Mei, Zarya moet je wel weten hoe ze werken.
Zarya heeft bij mij korter geduurt dan mei door te krijgen :+ heb nu iets van 9 uur op mei. En wist pas het laatste uurtje van de wall. Dat breken kwam ik vrij snel achter door paniek spammen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Nog daadwerkelijk wat dingen geleerd van deze video :)

YouTube: Overwatch Hero Ability Tips & Tricks You Probably Did Not Know Yet

• Bloodhoundje
Splitinfinitive schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:30:
[...]

Trouwens hoort een Payload niet de Ult te blokken van reinhardt?

[...]
Dat zou je denken maar nee. De ultimate van Reinhardt gaat door de grond. Aangezien de payload zweeft (je kan er ook onderdoor schieten met scatter arrow etc) gaat zijn ultimate dus er onderdoor.
De reden dat je D.Va ulti kan ontwijken is omdat deze als een bol werkt. Deze ultimate kan er dus niet onderdoor.

Mei ultimate gaat ook onder de payload door btw. Zelfde werkwijze als Reinhardt. Grond als geleider :) .

• BlackMage
Ik kan er naast zitten hoor... Maar gaan Rein/Mei's ultimates niet gewoon overal doorheen?

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

BlackMage schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:11:
Ik kan er naast zitten hoor... Maar gaan Rein/Mei's ultimates niet gewoon overal doorheen?
Meis ultimate heeft volgens alleen de echt dichte wanden waar die niet doorheen gaan. Reins ult wordt geblokt door zowat alles dacht ik :+

• Puc van S.
Splitinfinitive schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:41:
[...]

Meis ultimate heeft volgens alleen de echt dichte wanden waar die niet doorheen gaan. Reins ult wordt geblokt door zowat alles dacht ik :+
Leuk "feitje" (al dan niet bug) Mei's muur blocked een Reinharth ult en een D.va ult, maar blocked niet een Mei ult..

• BlackMage
Shameless self quote :+

Getest in practice range. Zowel Mei's als Rein's ult gaan niet door dunne muurtjes of om hoeken. Maar de animatie op de grond gaat wel overal doorheen.

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 21:47
Mei haar ult is bij de laatste patch aangepast van 6->8meter en kan nu door (mei)muren heen.

Rein gaat niet door muren. Gaat wel de muur omhoog (onzichtbaar) en stukje in de lucht, wat vervelend is voor Lucio.

[ Voor 9% gewijzigd door VySio op 22-09-2016 17:25 ]

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

leuke match gehad op het laatste punt iets van 3,5 minuut tegengehouden :+ en dan ook nog potg :+

http://plays.tv/s/KyFxoTk70TSE

[ Voor 25% gewijzigd door Splitinfinitive op 22-09-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was net een grote patch op de PTR weet niet precies wat ze aangepast hebben maar in ieder geval heb je nu een knop leaderboards onder competitive staan.

En career profile is erg op de schop gegaan.
Ook hebben ze kleuren van levels veranderd volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rlCH7kW.jpg

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:16:
Was net een grote patch op de PTR weet niet precies wat ze aangepast hebben maar in ieder geval heb je nu een knop leaderboards onder competitive staan.

En career profile is erg op de schop gegaan.
Ook hebben ze kleuren van levels veranderd volgens mij.

[afbeelding]
Nice hebben ze nu de statistics losgetrokken?

Nog verder nieuwe dingen ook per qua emotes enzo? Want voor een beetje bugfixing en bufs/nerts leek mij 1.5 gig wel een hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
Splitinfinitive schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:38:
[...]

Nice hebben ze nu de statistics losgetrokken?

Nog verder nieuwe dingen ook per qua emotes enzo? Want voor een beetje bugfixing en bufs/nerts leek mij 1.5 gig wel een hoop
Patch:
https://playoverwatch.com/en-us/blog/20294485#patchnotes

Alleen blance en bugfixes dus.
Belangrijkste lijkt mij ana haar ult +20% wat een goed begin is.
De combo ana+rein is imo overpowered, soms ga je dood door de combi en de volgende battle zie je alweer een ragende Reinhardt. Persoonlijk denk ik dat zijn swing iets minder snel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 17:47
CH40S schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:11:
[...]
Dat lukt jou nooit. Er zijn genoeg spelers die via solo queing wel hoger komen in de rankings van Competitive Play, zie Force Gaming bijvoorbeeld en het filmpje van hem wat ik net in het topic heb gezet.

Maar als het een teambased game is, waarom dan wel fitten op anderen en klagen dat je verliest omdat de andere spelers zo ruk zijn? Je wint of verliest als team. Zo doe je dat ook met de strategie. Probeer het wat meer te reflecteren, denk aan de balk bij de ander en de splinter bij jezelf. Er zullen genoeg anderen zijn die vinden dat jik ruk speelt... Juist omdat je niet switched naar wat nodig is (zoals tweede healer bijvoorbeeld).
Eens. Speel regelmatig wat potjes ranked met vrienden, maar heb het idee dat we dan meer verliezen (zelfde rank als elkaar) dan wanneer we los van elkaar solo spelen. Solo lukt het gewoon stuk beter om te klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

VySio schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:02:
[...]

Patch:
https://playoverwatch.com/en-us/blog/20294485#patchnotes

Alleen blance en bugfixes dus.
Belangrijkste lijkt mij ana haar ult +20% wat een goed begin is.
De combo ana+rein is imo overpowered, soms ga je dood door de combi en de volgende battle zie je alweer een ragende Reinhardt. Persoonlijk denk ik dat zijn swing iets minder snel kan.
Ik vind de 20% nerf eigenlijk nog iets te weinig ze hadden gerust naar de 1200 healen voor een ult mogen gaan nu is dat iets van 960. Maar een roadhog/Rein die 3/4 damage vreet en je hebt je ult op vooral met die healnade erbij.

Als ik ana speel heb ik die meestal tussen de 4/6 keer per qp game zo'n beetje elke minuut wel dat is bijna niet te counteren of hun team moet een alerte zenyatta hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wat ik een beetje dom vind is dat Rein's ult Hammer Down mij pakt terwijl ik met D.Va door de lucht heen vlieg. Ook andere characters worden terwijl ze in de lucht zijn en boven de range van de Hammer Down "zweven" toch geraakt worden door zijn ult. Onlogisch!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Techno Overlord schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:47:
[...]

Wat ik een beetje dom vind is dat Rein's ult Hammer Down mij pakt terwijl ik met D.Va door de lucht heen vlieg. Ook andere characters worden terwijl ze in de lucht zijn en boven de range van de Hammer Down "zweven" toch geraakt worden door zijn ult. Onlogisch!
Dat is gewoon de schokgolf. Het patroon van de ult is ook een driehoek, als het echt alleen een grondtrilling was dan was het wel een cirkel rondom het inslagpunt van de hamer.

Maar laten we vooral geen logica en wetenschap toepassen op Overwatch. Dan blijft er weinig van het spel over denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

BlackMage schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:55:
[...]

Dat is gewoon de schokgolf. Het patroon van de ult is ook een driehoek, als het echt alleen een grondtrilling was dan was het wel een cirkel rondom het inslagpunt van de hamer.

Maar laten we vooral geen logica en wetenschap toepassen op Overwatch. Dan blijft er weinig van het spel over denk ik :+
Gewoon Winston om uitleg vragen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
BlackMage schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:55:
[...]

Zijn "Banaan" raakt de grond eerst, waardoor het geen cirkel inslag is maar een "driehoek" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Winston is een ideale counter voor een goede Genji en Tracer. Maar tref je een Roadhog en/of Reaper, dan kun je het wel shaken.
Dat counteren van het enemy team door een hero change gebeurt volgens mei veel te weinig of te laat, maar jah, ik speel dan ook maar op 2100 :)

Ik vond dat ik gisteren wel een leuk momentje met Ana had, iemand nog commentaar/tips? (behalve dan dat ik mijn microfoon had moeten uitschakelen/toetsgeluiden...)
http://plays.tv/video/57e457bce97026c903/ana-play-by-dday

[ Voor 9% gewijzigd door D-Day op 23-09-2016 12:33 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik weet het niet hoor. Ik ben zeker geen expert en ik hoor mensen die ik wel expert beschouw zeggen dat hij prima is. Maar ik vind Winston nutteloos. In vrijwel alle situaties is er een betere optie. De enige plek waar hij goed zn best doet is op een control map als je het punt nog niet hebt. In andere situaties zit je een beetje de ult-meters van je tegenstanders op te laden terwijl je geen deuk in een pakje boter slaat als er een healer in de buurt is.

En dat is jammer. Want Winston is leuk en origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:52
BlackMage schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:46:
Ik weet het niet hoor. Ik ben zeker geen expert en ik hoor mensen die ik wel expert beschouw zeggen dat hij prima is. Maar ik vind Winston nutteloos. In vrijwel alle situaties is er een betere optie. De enige plek waar hij goed zn best doet is op een control map als je het punt nog niet hebt. In andere situaties zit je een beetje de ult-meters van je tegenstanders op te laden terwijl je geen deuk in een pakje boter slaat als er een healer in de buurt is.

Ik vind 'm toch soms behoorlijk irritant om er tegen te spelen, maar inderdaad dat is dan vooral als de tegenstander een punt probeert in te nemen en hij zijn shield dropt en daarna full retard gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Nadeel vind ik altijd als je Hero change wilt doen maar je utli is bijna vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:36

Een goed gespeelde winston kan toch zeker een groot verschil maken. Zeker niet alleen op een control map. Als die zijn schild op de goeie manier plaatst kan je bijvoorbeeld erg makkelijk een payload verdedigen door met het team er snel in te gaan en zo gemakkelijk een paar kills te pakken.

Op deze manier heb ik al een paar potjes competitive makkelijk gewonnen waarbij het andere team gewoon niet eens tot 20 meter kwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Yvanandel schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:05:
[...]

Een goed gespeelde winston kan toch zeker een groot verschil maken. Zeker niet alleen op een control map. Als die zijn schild op de goeie manier plaatst kan je bijvoorbeeld erg makkelijk een payload verdedigen door met het team er snel in te gaan en zo gemakkelijk een paar kills te pakken.

Op deze manier heb ik al een paar potjes competitive makkelijk gewonnen waarbij het andere team gewoon niet eens tot 20 meter kwam :+
Ja, maar een goed gespeelde Torbjorn op een control map kan ook wel degelijk een verschil maken als het andere team daar geen antwoord op weet. Het zorgt voor de leukste gameplaymomenten maar het maakt Torbjorn niet ineens een goede keus op control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
BlackMage schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:22:
[...]

....als het andere team daar geen antwoord op weet. Het zorgt voor de leukste gameplaymomenten maar het maakt Torbjorn niet ineens een goede keus op control.
Dat is precies het punt, als het andere team er geen antwoord p heeft... Ik ben ervan overtuigd dat hoe sneller en vaker je eigen team countered, hoe groter de winkans

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvanandel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:36
D-Day schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:25:
[...]

Dat is precies het punt, als het andere team er geen antwoord p heeft... Ik ben ervan overtuigd dat hoe sneller en vaker je eigen team countered, hoe groter de winkans
Mee eens, en daarom kan je niet 1 hero echt nutteloos noemen..

Edit: Deze week dan toch diamond gehaald. Tegenwoordig speel ik veel samen met iemand die ik een keer als tegenstander had in competitive. Toen maar elkaar toegevoegd omdat we elkaar gewoon erg goed vonden spelen.
Ik kan wel aardig flanken en hij pakt meestal wel wat solo kills waardoor we op bepaalde punten er erg makkelijk doorheen komen.

[ Voor 32% gewijzigd door Yvanandel op 23-09-2016 15:15 . Reden: Nieuw bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik zie op reddit dat er weer wat nieuwe voice lines zijn gedatamined. Lijkt op wat nieuwe gesprekjes tussen heroes en oneliners, maar ook iets nieuws voor Symmetra. Die kan wel wat aandacht gebruiken, ben benieuwd :)

spoiler:
- Ze heeft voicelines over hoeveel charges de teleporter heeft. Maar die lopen op tot 10, niet 6. Mogelijk meer charges? Of wellicht willen ze gewoon in de toekomst de optie hebben om meer toe te voegen zonder opnieuw die lines te hoeven inspreken. Misschien zelfs een 10v10 brawl/mode van plan?
- Ze heeft voicelines over het boosten van de shields. Misschien kan ze straks tijdelijk de shields versterken? Interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Winston is geweldig maar een lastige hero.
een slechte winston kan ervoor zorgen dat de tegenstander heel snel zijn ult kan laden.
Maar dat probleem heb je ook bij een slechte roadhog die zijn haak niet goed weet te gebruiken.

Als Winston kan je hun healers (Zenyatta,Mercy) heel makkelijk uitschakelen.
Daarnaast kan een Genji jou aanval niet counteren en kan een Tracer moeilijk van je ontkomen.
Zijn shield bubble kan gangen blokkeren (beetje als een mei muur, maar er kan nog doorheen gelopen worden) en hij kan mensen naar hem toe lokken door zelf in de shield bubble te blijven staan.

Het is alleen geen Tank hero die solo kan aanvallen, zie het als een Zenyatta, die kan ook niet iedereen in zijn eentje healen. Reaper is zijn zwakste schakel, daar moet je gewoon uit de buurt van blijven.

Helaas ben ik zelf niet zo goed met tank heroes.
Ik hou meer van flanken of opbouwend spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
BlackMage schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:16:..., maar ook iets nieuws voor Symmetra. Die kan wel wat aandacht gebruiken, ben benieuwd :)
Symmetra, laagst populariteit en hoogste winrate... http://masteroverwatch.com/heroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
D-Day schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:22:
[...]

Symmetra, laagst populariteit en hoogste winrate... http://masteroverwatch.com/heroes
Winrate zegt niet zo heel veel op die sites, gezien het alleen berekend word van het character waarmee je de match geëindigd bent.

Gezien je Symmetra voornamelijk ziet in het begin van een map (defense, om snel terug bij het punt te komen) en nauwelijks op het einde (toch dichtbij om er heen te lopen) komt ze niet vaak voor op het einde van een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
Puc van S. schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:24:
[...]

Winrate zegt niet zo heel veel op die sites, gezien het alleen berekend word van het character waarmee je de match geëindigd bent.

Gezien je Symmetra voornamelijk ziet in het begin van een map (defense, om snel terug bij het punt te komen) en nauwelijks op het einde (toch dichtbij om er heen te lopen) komt ze niet vaak voor op het einde van een match.
Ligt er aan wanneer het einde is. Als je punt A verdedigd tot de tijd op is heb je Symetra tot het einde gespeeld. En dan is de kans dat je wilt wel groot.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
RocketKoen schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:28:
[...]

Ligt er aan wanneer het einde is. Als je punt A verdedigd tot de tijd op is heb je Symetra tot het einde gespeeld. En dan is de kans dat je wilt wel groot.
Ja dat bedoel ik, als je A succesvol verdedigt heb je altijd gewonnen (iig, ihgv QP). Bij het verdedigen van B zie je zelden een Symmetra, en word de loss gelogged op een andere character. Vandaar de hogere winrate bij haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
hmmm, lekkere winstreak gehad in solo Q vandaag. van 2822 ong naar 3003. dus diamond gehaald! Heb mijn doel voor competitive dit seizoen gehaald dus dat is wel chill. Nu kijken waar ik ga eindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scy
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 09:45

Scy

¯\_(ツ)_/¯

Jacobv3l schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:57:
hmmm, lekkere winstreak gehad in solo Q vandaag. van 2822 ong naar 3003. dus diamond gehaald! Heb mijn doel voor competitive dit seizoen gehaald dus dat is wel chill. Nu kijken waar ik ga eindigen
Ik ben precies zo ook diamond geworden. ;) Ik had eerst een 6 man premade maar dat werkte niet, omdat ons team te weinig communiceerde. (Ik en een andere hadden als enigste een microfoon) en dan moet je tegen teams die wel elke Ultimate perfect combineerde. Dus ging ik solo q'en en daarmee haalde ik een 8 win streak en daardoor eindelijk diamond. Als je met Solo Q een leiders rol oppakt. Dus gelijk de calls gaan maken, rustig en aardig blijft kun je een onbekend solo Q team toch doen lijken als een premade team.

Mijn doel is ook bereikt met diamond, nu probeer ik gewoon veel wins te pakken - niet voor een rank maar juist sparend voor een goud wapentje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

BlackMage schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:16:
Ik zie op reddit dat er weer wat nieuwe voice lines zijn gedatamined. Lijkt op wat nieuwe gesprekjes tussen heroes en oneliners, maar ook iets nieuws voor Symmetra. Die kan wel wat aandacht gebruiken, ben benieuwd :)

spoiler:
- Ze heeft voicelines over hoeveel charges de teleporter heeft. Maar die lopen op tot 10, niet 6. Mogelijk meer charges? Of wellicht willen ze gewoon in de toekomst de optie hebben om meer toe te voegen zonder opnieuw die lines te hoeven inspreken. Misschien zelfs een 10v10 brawl/mode van plan?
- Ze heeft voicelines over het boosten van de shields. Misschien kan ze straks tijdelijk de shields versterken? Interessant :)
Hmm ik hoop dat ze gewoon ult opbouwd ondanks dat de teleporter up misschien op 50% rate en elke "ult is 1/2 charges die kunnen stalken

En is dat laatste niet iets zoals shield matrix established? Maar wie weet kan ze met haar beam een shield geven van 100/200 zolang ze die op iemand houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Splitinfinitive schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:24:
[...]

Hmm ik hoop dat ze gewoon ult opbouwd ondanks dat de teleporter up misschien op 50% rate en elke "ult is 1/2 charges die kunnen stalken

En is dat laatste niet iets zoals shield matrix established?

Speculatie: wie weet kan ze met haar beam een shield geven van 100/200 zolang ze die op iemand houd in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Toch knap hoe mijn loot boxes elke keer duplicate sprays weten te geven, terwijl er zoveel andere dingen zijn die ik nog niet heb..

• On_E

On_E

Housemusic

Winston is zeker niet nutteloos.

Widowmaker is nu nutteloos. :P
Op de console iig.

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Nou, die scoping buff zou d'r toch weer een stukje interessanter moeten maken :P

• On_E

On_E

Housemusic

Lanfear89 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 08:57:
Nou, die scoping buff zou d'r toch weer een stukje interessanter moeten maken :P
Die heb ik denk ik gemist?

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:46
Winston is ook goed om teams te ontregelen. Als hun een point verdedigen en jij komt er ff tussendoor walsen, zijn ze ook geneigd om op jou te letten zodat de rest van het team een paar kills kan maken.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand nog leuke tactieken voor Ana? Na een aantal heroes echt goed te kunnen spelen (Mercy, Lucio, Tracer en Pharah) leek dat me een leuke volgende om me eens op te werpen.

De basis heb ik wel door, een beetje achter blijven en vooral healen, als de mogelijkheid zich voordoet een vijand afschieten of laten slapen. Die "granaat" die ze heeft gebruik ik vooral om mijzelf en het team te healen, maar een goed gemikte op bijv. een Zenyatta die transendence doet of een Agent 76 die dat heal veld gebruikt kan heel goed werken. Probeer vaak tanks in slaap te krijgen, en dan vooral Reinhardt om z'n schild even uit te schakelen. Nano boost gebruik ik meestal op DPS heroes, al heb ik gemerkt dat het ook fantastisch kan werken voor een Mei; véél sneller bevriezen, véél meer damage en ze loopt een stuk harder, ze wordt kort een enorm gevaar.

Nog andere tips? Meestal scope ik niet als ik aan het knallen ben, zou ik dat wel moeten doen (meer dmg/healing)? Op welke heroes werkt nano boost het best? Nog speciale tactieken die te gebruiken zijn?

Verwijderd

ThomasG schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:02:
Toch knap hoe mijn loot boxes elke keer duplicate sprays weten te geven, terwijl er zoveel andere dingen zijn die ik nog niet heb..
Je moet natuurlijk even bedenken dat blizzard er baat bij heeft als jij niet alles hebt en dat sprays ongeveer de minst rare items zijn die er zijn.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

On_E schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 07:29:
Winston is zeker niet nutteloos.

Widowmaker is nu nutteloos. :P
Op de console iig.
Niet altijd, op sommige maps kun je een mooie vantage point krijgen en vanaf knallen. Maar in de regel is het inderdaad een vrij nutteloze hero.

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Thomas schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:54:
[...]

Niet altijd, op sommige maps kun je een mooie vantage point krijgen en vanaf knallen. Maar in de regel is het inderdaad een vrij nutteloze hero.
Een goede widow weet meestal haar picks te maken vaak genoeg zie ik een widowmaker op een deflecting genji schieten. Terwijl ze geweldig is om terugtrekkende low health enemies neer te maaien. Maar vaak genoeg gaan ze voor tanks e.d

• VySio
Thomas schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:50:
Iemand nog leuke tactieken voor Ana? Na een aantal heroes echt goed te kunnen spelen (Mercy, Lucio, Tracer en Pharah) leek dat me een leuke volgende om me eens op te werpen.

De basis heb ik wel door, een beetje achter blijven en vooral healen, als de mogelijkheid zich voordoet een vijand afschieten of laten slapen. Die "granaat" die ze heeft gebruik ik vooral om mijzelf en het team te healen, maar een goed gemikte op bijv. een Zenyatta die transendence doet of een Agent 76 die dat heal veld gebruikt kan heel goed werken. Probeer vaak tanks in slaap te krijgen, en dan vooral Reinhardt om z'n schild even uit te schakelen. Nano boost gebruik ik meestal op DPS heroes, al heb ik gemerkt dat het ook fantastisch kan werken voor een Mei; véél sneller bevriezen, véél meer damage en ze loopt een stuk harder, ze wordt kort een enorm gevaar.

Nog andere tips? Meestal scope ik niet als ik aan het knallen ben, zou ik dat wel moeten doen (meer dmg/healing)? Op welke heroes werkt nano boost het best? Nog speciale tactieken die te gebruiken zijn?
Gebruik je ult bij voorkeur op een tank, met name Reinhardt want hij hoeft nooit te reloaden. Dps alleen Reaper eigenlijk. voornamelijk close range heroes boosten die daardoor snel dichtbij kunnen komen en veel damage doen. Voordeel van tanks is dat ze makkelijk onderweg te healen zijn.

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Thomas schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:54:
[...]

yup, toevallig gisteren 2 widows tegen gekomen in competitive.ééntje in mijn team en later in team van de tegenstander. beide hadden een grote impact op het spel. toen ze bij mij in het team zat beschermden we haar en wonnen we. op het enemy team hebben we widow gecounterd, anders hadden we bijna zeker verloren

Verwijderd

Het begon zo goed vanavond was weer bijna op 2600 terecht gekomen om daarna weer in een loss streak te vallen naar onder de 2500 omdat iemand het blijkbaar leuk vind om alsmaar Widow te spelen op Anubis ook op het 2e punt, Reinhardts die Tracers achtervolgen belangrijker vinden dan op het punt staan en mensen die in overtime gewoon weglopen van de payload.

Nu weer terug op 2400 :(
Pagina: 1 ... 82 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.