Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lode #2346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Als je geluk hebt kun je dit weekend mee doen met de stresstest van Overwatch, meer info hieronder. Fingers crossed ^^

http://us.battle.net/overwatch/en/blog/19964704/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

The Chosen One

Zie signature!

En vrijdag/zaterdag ga ik naar ESL Frankfurt Major. :P
Naja we shall see of ik er uberhaupt bij zit.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:50:
Als je geluk hebt kun je dit weekend mee doen met de stresstest van Overwatch, meer info hieronder. Fingers crossed ^^

http://us.battle.net/overwatch/en/blog/19964704/
Hopen dat blizzard zich goed voorbereid heeft zodat we gewoon een weekendje met ze alle (als we er in zitten) kunnen spelen zonder te veel crashes haha

Om vervolgens maandag je toegang weer weggenomen te zien worden :9

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
Voor degene die nog geen beta invite hebben gekregen, Paladins is net in beta gegaan en hier kan je sowieso inkomen door founder pack te kopen voor 20 e, heeft veel weg van overwatch maar dan grotere maps. Tis natuurlijk wel wat minder diep dan overwatch maar in ieder geval vermakelijk totdat we hopelijk in overwatch beta komen. Ik vermaak me er in ieder geval heel erg mee.

Wel nice van beta weekend, als ik zelfs hier niet inkom voel ik me toch wel heel erg fucked. zitten allemaal mensen in de beta die pas na een paar maanden signed up waren terwijl ik binnen 1 minuut nadat de site online ging al geregistreerd was, fuckers.

Maar ze gaan dus morgen al spelers flaggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 18-11-2015 08:38 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Wel bijzonder dit, de laatste keer dat Blizzard een beta weekend had was met Diablo 3. Twijfelgevalletje of het toen een weekend was of een ander deel van de week, wel ging het om tijdelijke toegang. Echter had iedereen toen toegang, nu bij Overwatch krijgt slechts een bepaald gedeelte van de spelers toegang. Het zou leuk zijn als iedereen op Tweakers toegang krijgt dit weekend, kunnen we eindelijk met elkaar gaan knallen en bepalen of de game ook zo leuk is om te spelen. Verder natuurlijk voor Blizzard ideaal om hun servercapiciteit te testen, wie weet volgen er daarna grotere invite-waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:36:
.

Maar ze gaan dus morgen al spelers flaggen?
Yup

To help us get the most out of this testing phase, we will be flagging accounts for the Beta Test Weekend a little early, during a scheduled maintenance on Thursday, November 19.

limited selection of maps, A. This Beta Test Weekend begins on Friday, November 20 at 9:00 a.m. PST and ends on Monday, November 23 at 9:00 a.m. PST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zal wel zien hoeveel geluk ik ga hebben.

Als ik Weekend invite krijg zal het wel ff No-life weekend worden, kom alleen buiten om de hond uit te laten.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
volgens mij zijn er inmiddels zoveel mensen signed up dat het alsnog een kans van 1 op 50 ofzo wordt zelfs voor beta weekend, tenzij ze is rekening gaan houden met mensen die echt dedicated zijn en snel signed up waren en al veel andere blizzard games hebben gespeeld

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Als ze dat doen krijg ik 100% zeker een key. Heb alle Blizzard games (jep zelfs de classics :P) en sta voor alle games ook al sinds het begin geregistreerd voor beta testing.

Zou overigens zuur zijn als ik dit weekend mag testen, want juist dan heb ik precies heel even een leven. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Furinax schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:43:
Als ze dat doen krijg ik 100% zeker een key. Heb alle Blizzard games (jep zelfs de classics :P) en sta voor alle games ook al sinds het begin geregistreerd voor beta testing.

Zou overigens zuur zijn als ik dit weekend mag testen, want juist dan heb ik precies heel even een leven. :F
Haha luxe probleem :)

Goed om te weten dat ze morgen al accounts actief gaan maken voor het beta weekend. Scheelt weer een dag en je kan dan van tevoren downloaden. Zodat je geen tijd verliest en Overwatch kan gaan spelen!

Wie weet gaan ze dedicated spelers na het beta weekend wel een permanente beta geven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
ah dit lees ik net: Beta Test Weekend participants are chosen from our Overwatch beta opt-in pool based on a variety of factors, including (but not limited to) your Battle.net region, when you signed up, your computer hardware specifications, and an element of luck.

dan zal ik er nu toch wel in moeten komen aangezien wanneer je signed up bent ook meetelt (zit sowieso bij de eerste paar honder die signed up zijn aangezin ik enkele seconde nadat de site online ging geregistreerd was), en heb sinds 2 weken een nieuwe pc dus specs moeten ook geen probleem meer zijn:)

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 18-11-2015 17:00 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
Stylze schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:57:
ah dit lees ik net: Beta Test Weekend participants are chosen from our Overwatch beta opt-in pool based on a variety of factors, including (but not limited to) your Battle.net region, when you signed up, your computer hardware specifications, and an element of luck.

dan zal ik er nu toch wel in moeten komen aangezien wanneer je signed up bent ook meetelt (zit sowieso bij de eerste paar honder die signed up zijn aangezin ik enkele seconde nadat de site online ging geregistreerd was), en heb sinds 2 weken een nieuwe pc dus specs moeten ook geen probleem meer zijn:)
Met specs bedoelen ze niet alleen high-end PC's. Ze hebben voor het testen zowel low, mid als high end PC's nodig. Het hangt er dus maar net vanaf waar er meer van in de test zitten/wat ze willen testen etc.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici

Hmm verdorie, ik heb deze keer juist wat later gesigned, omdat ik de indruk had dat mensen die later signen er eerder in kwamen dan vorige beta's. We zullen zien, binnen 24 uur krijgen we het verlossende antwoord haha. Ik heb zelf ook een nieuwe pc, maar volgens mij kun je de spec niet meer doorgeven of doet Blizzard dat tegenwoordig automatisch? Zou wel vreemd zijn zonder toestemming.

Zijn het mooie maps waar de weekend testers op mogen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Nostordici schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:41:
[...]

Hmm verdorie, ik heb deze keer juist wat later gesigned, omdat ik de indruk had dat mensen die later signen er eerder in kwamen dan vorige beta's. We zullen zien, binnen 24 uur krijgen we het verlossende antwoord haha. Ik heb zelf ook een nieuwe pc, maar volgens mij kun je de spec niet meer doorgeven of doet Blizzard dat tegenwoordig automatisch? Zou wel vreemd zijn zonder toestemming.

Zijn het mooie maps waar de weekend testers op mogen spelen?
Specs worden automatisch naar Blizzard gestuurd als je de battle.net app gebruikt. Staat volgens mij in de ToS als je de app installeert dat ze dat doen.

Zag deze op reddit. Mocht wel even gedeeld worden imo =p
Wel een beetje raar van het enemy team dat ze geen tank hebben en alle 6 ook echt rond die payload staan.. maar desondanks een mooie play

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 19-11-2015 08:07 ]

• Furinax

Furinax

Power overwhelming!
Altijd mooi als je een teamkill zo in je schoot geworpen krijgt :-)

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is identiek hetzelfde als wat er in de FAQ van de "echte" beta staat, wil niets zeggen.

En voor dit weekend: Don't get your hopes up. Hoeveel kandidaten waren er? 30 miljoen? Zelfs als ze 1 miljoen mensen laten stresstesten is de kans nog altijd maar 1 op 30 :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Derr_Hans
  • Niet online
When signed up, zodra de Overwatch site weer te benaderen was tijdens de aankondig van de Game/Beta sign up @ Blizzcon.

Wellicht heb ik dan toch geluk, alleen begin ik nu stront verkouden te worden door mijn baas.
Pcies weer voor het weekend, zoals gewoonlijk..

• Timmeuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-01-2020
Weet iemand of Blizzard straks over gaat naar een betaalde beta? Zoals ze bij HOTS hebben gedaan?

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Betaalde beta hebben ze nooit gedaan. :P
Alleen een heropack waarbij je ook beta acces kreeg. Zie ik hier niet gebeuren tenzij ze een soort skin/stickerpack doen.

Als je geinteressent bent willen ze da tje de game koopt.

[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 19-11-2015 14:45 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Stylze
tja als het een free 2 play game was geworden was er sowieso een founder pack gekomen zoals hots, nu het buy 2 play wordt zal de beta denk ik heel erg besloten blijfen omdat ze niet willen dat mensen de game al zat zijn voordat het in de winkels ligt natuurlijk.. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het kut vindt dat het gewoon buy to play wordt haha

Playstation 5

• Nostordici
Is er al iets zinnigs te zeggen over wanneer ze accounts gaan flaggen voor het beta weekend? Of is het voor Europa wel gewoon vrijdag dat ze dit bekend gaan maken? Al ben ik me er van bewust dat het nog steeds een kleine kans wordt om mee te doen.

• Stylze
Nostordici schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:59:
Is er al iets zinnigs te zeggen over wanneer ze accounts gaan flaggen voor het beta weekend? Of is het voor Europa wel gewoon vrijdag dat ze dit bekend gaan maken? Al ben ik me er van bewust dat het nog steeds een kleine kans wordt om mee te doen.
Ze vertellen het altijd op de overwatch twitter als de accounts geflagged zijn, nog geen bericht tot dusver dus nog geen reden tot paniek :+

Playstation 5

• Stylze
boe2 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:06:
[...]

Dat is identiek hetzelfde als wat er in de FAQ van de "echte" beta staat, wil niets zeggen.

En voor dit weekend: Don't get your hopes up. Hoeveel kandidaten waren er? 30 miljoen? Zelfs als ze 1 miljoen mensen laten stresstesten is de kans nog altijd maar 1 op 30 :p
Nja blizzard zal er toch wel rekening mee houden anders zeggen ze dat niet.

30 miljoen? waar haal je dat vandaan lijkt me toch sterk :?

Playstation 5

• An1mA
Stylze schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:06:
[...]

Nja blizzard zal er toch wel rekening mee houden anders zeggen ze dat niet.

30 miljoen? waar haal je dat vandaan lijkt me toch sterk :?
Dat is het ook, namelijk 7 miljoen beta sign-ups zijn er voor Overwatch.

http://www.dailydot.com/esports/overwatch-7-million-beta/

• Nostordici
Overwatch maintaince is (bijna) gaande en nu zijn er mensen die al aangeven dat er een install button beschikbaar is in de Battlenet client. Bij mij nog niks zichtbaar, maar het loont vast de moeite om straks even te kijken :)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb idd een install button gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 19-11-2015 21:35 ]

lucky.. ik heb hem op me eigen account zelfs dit weekend niet :P er van uitgaande dat ze al allemaal vergeven zijn

• Stylze
Ongelofelijk nog steeds geen invite..

Nog geen twitter post van blizzard dus misschien zijn ze nog bezig maar heb nog maar weinig hope..

Playstation 5

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik zal zondag kijken of ik daadwerkelijk kan spelen. :P
Morgen naar Frankfurt Major.

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Dat wordt netjes wachten tot juni. Niet zo gek met 7 miljoen sign ups. Voor de lui die mogen/kunnen, viel spass.

• Nostordici
The Chosen One schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:05:
Ik zal zondag kijken of ik daadwerkelijk kan spelen. :P
Morgen naar Frankfurt Major.
Haha, random is a bitch! :P

Ik ben juist dit weekend vrij, lekker Overwatch spelen (dacht ik), maar helaas nog steeds geen install button en die komt ook niet meer als je het mij vraagt. Aangezien de meesten inmiddels al een install button hebben. Op Reddit werd er over gesproken dat EU eerst was en nu NA aan de beurt is. Het moet dus raar lopen als EU ook opeens acces krijgt ;)

Zullen ze in het weekend ook nog mensen toevoegen als blijkt dat er niet genoeg mensen spelen? ;)

• Stylze
komen ook weer eu people in nu zie ik op reddit

Playstation 5

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb op battle.net overwatch beta onder prepurchase overwatch now staan. Betekent dat dat ik ook daadwerkelijk kan spelen dan? (zodra het kan want de launcher doet nu niks)

• Nostordici
Stylze schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:29:
komen ook weer eu people in nu zie ik op reddit
De vraag is of zij er al in zaten, zonder het te weten. Veel vrienden moet ik erop attenderen en kijken bij Overwatch en zeggen dan: verrek er staat install bij...
The Chosen One schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:30:
Ik heb op battle.net overwatch beta onder prepurchase overwatch now staan. Betekent dat dat ik ook daadwerkelijk kan spelen dan? (zodra het kan want de launcher doet nu niks)
Van wat ik begrepen heb, als er install staat zit je erin voor het beta weekend. Dat het niet in je account management staat, komt waarschijnlijk omdat je alleen het weekend acces hebt. Anders zou je een reguliere beta hebben.

Update: Hier nog geen install hoor ^^
The Chosen One schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:30:
Yup, als je op de website beta er bij hebt staan dan zit je er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 12:10
Overwatch @PlayOverwatch 5 min.5 minuten geleden
[BETA] All accounts have been flagged for the upcoming Beta Test Weekend. Note: This includes both the Americas and Europe gameplay regions.

Weer niks hier... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
Ook niet hier :(

Vraag me af of er inderdaad vrijwel geen mensen in zitten die gepreordered hebben(zo lijkt het als ik naar reddit kijk), maarja dat is reddit he :O.

[ Voor 82% gewijzigd door WolfsRain op 20-11-2015 00:25 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
BlackR schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 00:23:

Vraag me af of er inderdaad vrijwel geen mensen in zitten die gepreordered hebben(zo lijkt het als ik naar reddit kijk), maarja dat is reddit he :O.
Waarschijnlijk lijkt dat maar zo.

Wel frustrerend dit, meeste vrienden van me zitten erin. Nu mag ik niet meedoen :(
Mja, ik moet de campaign van Starcraft 2 Legacy of the Void nog uitspelen op brutal haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb ook nog geen beta ... dan maar tijd om arenas te doen in WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 00:39:
[...]

Waarschijnlijk lijkt dat maar zo.

Wel frustrerend dit, meeste vrienden van me zitten erin. Nu mag ik niet meedoen :(
Mja, ik moet de campaign van Starcraft 2 Legacy of the Void nog uitspelen op brutal haha ;)
Dat is al best ziek imo. echt niemand van mijn vrienden 11 ofzo zitten er in, alleen 1 vriendin dan weer wel sinds first wave al maar haar boeit het helemaal niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

BlackR schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 00:23:

De overwatch sub is echt de meest zielige, idiote sub die ik ooit gezien heb. Echt een hoopje kinderen daar :p

Was te verwachten natuurlijk. De kans om in de "full" beta te zitten was geschat op 0.03%. Zelfs als ze nu 50 keer zoveel mensen zouden uitnodigen is dat nog altijd maar 1.5% kans :p

* boe2 gaat rustig verder Fallout 4 spelen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Tja voor degene die er net zoals ik weer niet zijn ingekomen, ik heb 2 beta keys in me mail gekregen bij me founders pack voor Paladins, dus PM me is best vermakelijke game

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-01-2020
Stylze schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:52:
tja als het een free 2 play game was geworden was er sowieso een founder pack gekomen zoals hots, nu het buy 2 play wordt zal de beta denk ik heel erg besloten blijfen omdat ze niet willen dat mensen de game al zat zijn voordat het in de winkels ligt natuurlijk.. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ik het kut vindt dat het gewoon buy to play wordt haha
Je beredenering klopt niet echt...... Als ik de game pre-order ( dan is het pay to play ). Ookal ben ik de game dan zat na 2 maanden dan heb ik er nog voor betaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
Timmeuh schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:17:
[...]

Je beredenering klopt niet echt...... Als ik de game pre-order ( dan is het pay to play ). Ookal ben ik de game dan zat na 2 maanden dan heb ik er nog voor betaald?
Ik geloof dat hij meer bedoeld dat het vreemd zou zijn om te betalen voor een beta met acces die niet zal veranderen in een free to play game. Want je zou daarna alsnog de full game moeten kopen. Anders zou het worden dat je beta acces krijgt wanneer je de game pre-ordered, dan bezit je immers de volledige game. Zelf verwacht ik dat deze optie binnenkort of wat later wel zal verschijnen. Dit is ook bij vorige Blizzard games gebeurd.

Kan iedereen al genieten van het Overwatch weekend? Kunnen de servers het houden? Ik ben benieuwd, mja wie weet heb ik volgende keer meer geluk ;)
Ik hoor net van een van mijn vrienden die wel geluk hebben gehad dat de Overwatch beta rond 18.00 uur van start gaat. Nog even geduld hebben voor de mazzelaars dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Nostordici op 20-11-2015 14:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 09:58
Deze wilde ik toch even delen met jullie. Filmpje is vanaf het moment dat ik de game joinde.
Had een geweldige flank op de objective. Daaropvolgend een duel met Reinhardt, Ik had echt met hem te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:27
damn wat een vette game!! deze ga ik zeker aanschaffen :)
Maar ik haal hem wel liever op de ps4, controller speelt gewoon veel lekkerder :)
grafisch zal het niet veel verschillen met deze cartoony looks

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Kol Nedra schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:29:
Maar ik haal hem wel liever op de ps4, controller speelt gewoon veel lekkerder :)
Als je wilt kun je ook gewoon met een controller op de pc spelen, al ben je dan wel in het nadeel qua besturing. Zelf geef ik wel de voorkeur aan toetsenbord en muis, want daar ben ik al slecht mee, maar met een controller bak ik er helemaal niks van.

Sowieso ga ik Overwatch halen voor de pc, omdat de meeste mensen die andere Blizzard games spelen toch bij de pc blijven. Aangezien het niet multiplatform is, dus gewoon de pc versie, anders kan ik niet met vrienden spelen. Zoals nu ook het geval is, tijdens dit betaweekend haha. Al moet ik zeggen dat één iemand zei dat de game tegenvalt, want hij werd steeds kapot geschoten door Bastion spelers. Ondanks dat gaat ie de game wel halen, want hij wil Mercy-wings haha :) Als je het zo bekijkt is het best wel slim van Blizzard om goodies voor andere Blizzard games erbij te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Kol Nedra schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:29:
Sjah ik zou dan gewoon meteen voor de PS4 versie gaan (eventueel nog even afwachten om te kijken of het, zoals verwacht, inderdaad super loopt er op!) :9

Ik zelf moet er persoonlijk niet aan denken om snelle characters met een controller (en aim assist...) te gebruiken (of uberhaupt games zonder ADS) maar als KB&M niet je ding is: ga niet met een controller tegen andere PC gamers spelen. Dat is irritant voor jezelf én je teammates :P Even-playing field van de consoles is dan sws de beste keuze, by far. :*)

Hebben we al PS4/XB1 gameplay gezien? Ben nieuwsgierig wel 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 22-11-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

2 gamepies gespeeld, 2 gamepies gewonnen. Meerdere 5-10 killstreaks gehad dus succes voor de start.
Niks bijzonders qua game (voelt als iets kleurrijker UT) maar speelt gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
Bloodhoundje schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 00:51:
Deze wilde ik toch even delen met jullie. Filmpje is vanaf het moment dat ik de game joinde.
Had een geweldige flank op de objective. Daaropvolgend een duel met Reinhardt, Ik had echt met hem te doen. :+

[video]
Tja en amper wat van m afgekregen xd(16). Geluk dat er een teamgenoot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 00:51:

[video]
Vette play, vooral hoe je die reinheart er uit dolt :P nice om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Eindelijk kon ik dit weekend ook Overwatch proberen. Ik moet zeggen, ben altijd een beetje sceptisch over nieuwe "nagemaakte" games. Vooraf natuurlijk vaak zeggen het lijkt op TF2, maar ik ben best wel enthousiast over Overwatch. Ik heb Tracer, Pharah, Hanzo, Reaper, Roadhog (denk één van mijn favoriete, behoorlijk tanky en het hooken is erg vet), Mccree (ultimate blijft leuk). Daarnaast ook nog enkele healing classes gespeeld.

Ben heel erg tevreden over dit spel en ik had echt wel veel plezier. Vooral als de tijd voorbij is bij de gamemode payload en je weet toch nog de cart naar het eindpunt te halen met je team. Ben alleen nog aan het kijken of ik er €40,- voor uit wil geven. Misschien ook nog afwachten wat er straks gaat gebeuren met de game en skins etc. Of dit nu hetzelfde gaat worden als TF2, of dat je zoals in Heroes of the Storm skins etc moeten gaan kopen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb hem kort gespeeld vandaag.
Door alle hype om de game had ik er meer van verwacht.
Ik denk niet dat deze voor mij is weg gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gespeeld maar ik ben redelijk vlug gestopt omdat ik je geen vrienden hebt om samen mee te spelen. Ik wacht wel even en kijk de kat uit de boom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:01:
Ik heb hem gespeeld maar ik ben redelijk vlug gestopt omdat ik je geen vrienden hebt om samen mee te spelen. Ik wacht wel even en kijk de kat uit de boom. :)
Persoonlijk denk ik dat je als team ook een voordeel hebt wanneer je met een paar mensen speelt die je kent (misschien logisch, maar toch). Ik heb inderdaad enkele potjes met vrienden gedaan, de één ging tank, de andere healer en de derde ging DPS. Goede combo vooral omdat de tank niet zo makkelijk te killen is.

Ik ga het zeker vaker spelen wanneer de open beta begint. Ik vind het jammer dat US altijd zo voor loopt op dit soort dingen, en wij moeten maar wachten.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:54

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Aangezien in de vriendengroep ik de enige was met een bèta voornamelijk solo gedraaid.
Ik denk dat ik dit weekend een kleine 10 uur heb kunnen spelen.

Mijn top10 heroes:

1. Lúcio
2. Reaper
3. Bastion
4. Widowmaker
5. Junkrat
6. Torbjörn
7. Hanzo
8. Soldier 76
9. Zenyatta
10. Reinhart

Lúcio is een heerlijke character zeg, ideaal om Reinhart te dollen, of een Bastion voorbij te rushen, en dan een snelle kill te krijgen. (movespeed + E is awesome :D)
Tijdens confrontaties zetten ik de crossfade op heal, en het is bijna belachelijk waarmee je kwa damage dan nog levend weg komt!
De ultimate van D.Va was ook bijna waardeloos voor de tegenpartij aangezien ik mijn team zo snel weg kreeg.

Ik denk alleen dat Lúcio iets te powerfull is.. 1 op 1 won ik praktisch alle confrontaties (op Genji na) omdat Lúcio zo snel is + een sterke push heeft.

1 character waar ik zelf totaal niet aan kon wennen was ook D.Va, maar zij gaf mij ook niet echt mijn type spel. (te log naar mijn smaak)

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ondanks het beta weekend vond ik het behoorlijk rustig in dit topic. Misschien zaten er minder Tweakers in de beta dan gedacht. Al was ik de enige van mijn actieve vriendenlijst die er niet in zat. Wel fijn om een aantal ervaringen vandaag te lezen. Het komt er dus op neer dat de solo random queue tegenvalt? Dit kan natuurlijk ook komen omdat de game nog vrij nieuw is voor iedereen. Misschien toch maar even wachten tot ik zelf een mening kan vormen op eigen ervaringen. Al heb ik sowieso nog niet gepreorderd, daar is nog voldoende tijd voor.

Blizzard gaf vandaag aan dat ze graag ranked play in Overwatch willen stoppen, maar dat dit mogelijk nog niet bij de release van de game zit. Wel willen ze dat met een patch toevoegen. Dit kan positief zijn als ze een goede matchmaking kunnen toevoegen. Ik weet niet hoe de matchmaking momenteel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Nostordici schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:46:
Ik weet niet hoe de matchmaking momenteel is.
Persoonlijk vond ik de Matchmaking best netjes, veel potjes op de overtime net aan gewonnen/verloren.
moet wel zeggen dat je het wel direct merkt wanneer er een paar "noobs" in jou team of de tegenpartij zitten.

Ik merkte voornamelijk dat de meeste games werden gewonnen door de team met de beste compositie
(1 tank, 1 healer/support. en de rest attackers/defenders afhankelijk van de ronde)

Hoe ik de matches ook waardeerde: een dikke loss/win negative, een standaard loss/win neutral, een krap-aan win/loss positive.

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Valt me toch tegen. Bij zo'n game zou ranked er gewoon bij release in moeten zitten. Hoop niet dat het zoals HeroesOTS wordt dat tijden na release het nog steeds een beta versie op zoveel vlakken.

[ Voor 40% gewijzigd door The Chosen One op 24-11-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

The Chosen One schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:34:
Valt me toch tegen. Bij zo'n game zou ranked er gewoon bij release in moeten zitten..
Hoeveel populaire FPS games hebben ranked play dan :?. TF2 doet het al 8 jaar zonder, en heeft een springlevende competitive scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dus omdat andere het niet hebben moet het hier ook maar niet inzitten? Ok dan, dan kan er nog wel wat uit de game gehaald worden. :P

TF2 is ook 8 jaar oud, ranked games was ook geen ding in die tijd. Ze hebben al aangegeven ranked play te willen, dan moet het ook gelijk bij release erin vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarom is het zo belangrijk dan :?. Mij lijkt het gewoon klagen om te klagen.

[ Voor 38% gewijzigd door boe2 op 24-11-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
boe2 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:44:
[...]

Hoeveel populaire FPS games hebben ranked play dan :?. TF2 doet het al 8 jaar zonder, en heeft een springlevende competitive scene.
De gameplay van Overwatch heeft dan ook veel weg van een MOBA, waar ranked play, matchmaking en MMR de standaard zijn.

Je kan aan de andere kant wel zien dat ze statistieken expres verbergen. Zodat je geen wedstrijdje krijgt die de meeste kills heeft. Zodat het enige doel nog is om als team het potje te winnen.

Tijdens het beta weekend vond ik de games nog wel mooi gematched. Maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat eigenlijk iedereen noob is.
Aangezien je geen server kan kiezen zou het wel fijn zijn als je tegen/met spelers van je eigen niveau komt te spelen. Of dat 6 man pre-mades niet tegen 6 randoms komen.

Then again. Het is net in beta en nog een half jaar tot release. Genoeg tijd voor features en balance. De basis speelt iig al goed.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
In veel games worden team spelers tegen randoms gezet en krijgen de team spelers een mmr penality.

Bij sc2 heb je tijdje weet niet of het nog is. Maar dat als e silver ranked speeltje je tegen een play casual kon komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=apIu2UcMZrc]

Even 1 rondje gameplay van mijzelf: opzich niet echt bijzonder goed spel hoor!
Maar gewoon wat content om het wachten te verzachten.

Op tracer haar blink na vind ik de audio que's wel echt perfect in de game.
Zonder direct zicht te hebben op een confrontatie weet je wel bijna 100% zeker wat er aan de gang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het tergend lang duren nu voor een nieuwe beta wave :P ook al is de kans zo klein dat je er in komt toch voelt het beter als je weet dat ze mensen toe laten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Haha, ja precies t zelfde gevoel hier. N teken van leven en valse hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja heb de hoop om dit jaar nog in de beta te komen opgegeven eigenlijk, ze doen nog maar weinig waves en de kans is zo ontzettend klein dat je bij zo'n wave zit.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

ik heb nog ongeveer 1,5 uur aan gameplay (inclusief af en toe wat geblaas in mn mic als ik dood ga :P )
Behoefte aan dat ik nog een paar ronde's daarvan upload? :)

het geen acces hebben aan de beta vind ik niet echt heel storend aangezien ze tegenwoordig de Devtalk video's hebben.
YouTube: Developer Update | Welcome to Beta! | Overwatch
YouTube: Developer Update | Matchmaking & Hero Balance | Overwatch
Tuurlijk.. het liefste speel ik ook al direct zoveel mogelijk :P maar je kan niet alles hebben.

Het is namelijk ook dat er waarschijnlijk nog niet de infrastructuur beschikbaar is om "iedereen" toe te laten.
Gelukkig staat de release gepland voor in de lente :) dus we kunnen snel genoeg aan de gang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
ja want die paar 8 minuten durende filmpjes houden je wel even zoet! haha

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ricmaniac schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:08:
Ik vind het tergend lang duren nu voor een nieuwe beta wave :P ook al is de kans zo klein dat je er in komt toch voelt het beter als je weet dat ze mensen toe laten XD
Klopt, al moeten we niet vergeten dat dit met Thanksgiving te maken heeft. Dan zijn zelfs de meeste Blizzard-medewerkers vrij haha :) Ik hoop wel dat ze nu grondig het Beta-weekend hebben geanalyseerd of gaan analyseren. Zodat er snel verbeteringen toegevoegd kunnen worden en binnen een korte termijn nieuwe beta waves :P

Zou wel een leuk cadeautje zijn met de naderende feestdagen, al kunnen deze zelfde feestdagen natuurlijk ook averechts werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Stylze schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:28:
ja want die paar 8 minuten durende filmpjes houden je wel even zoet! haha
:Y 8 minuten ja :+

ik zal dit weekend even gaan editten zodat het per ronde losse filmpjes zijn!

Dit zal voornamelijk Lúcio gameplay zijn met zo nu en dan een wissel naar een andere character :)

Oh en.. voor wie het gemist had:
Stats van het afgelopen bèta weekend
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CU6mFWBWcAAW05v.png

Nieuwe Betapatch:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CVRELdaUsAAAct-.png:large
https://t.co/AygrItcluV

[ Voor 29% gewijzigd door Mortum op 03-12-2015 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Overwatch Closed Beta Going on Break December 10.

De beta gaat volgende week volledig offline, om ergens in laat januari terug te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
boe2 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:32:

De beta gaat volgende week volledig offline, om ergens in laat januari terug te komen :)
Lol, de feestdagen werken dus toch averechts :p

Gelukkig keert de beta weer terug in januari en zullen ze ook weer nieuwe spelers uitnodigen om mee te doen. Dit jaar zullen er geen nieuwe spelers toegevoegd worden en spelers die al in de beta zitten, mogen in januari gewoon weer meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Genoeg mensen die dan minder gaan spelen of stoppen met spelen dus de kans dat je een invite krijgt is groter maar nog steeds relatief klein ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
The Chosen One schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:39:
Genoeg mensen die dan minder gaan spelen of stoppen met spelen dus de kans dat je een invite krijgt is groter maar nog steeds relatief klein ofc.
Aan je naam zal t iig niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:32:

Dit had ik niet verwacht though, dat is een best lange break

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Zal wel een major update aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ondertussen toch de knoop doorgehakt en de Overwatch collectors edition gepreorderd, ik krijg dan zelfs de preorder skin staat er :) Ik heb namelijk wat tegoedbonnen, dus lijkt me een mooie gelegenheid om deze in te leveren. Sowieso vind ik het wel gaaf, dit is namelijk de eerste Blizzard collectors edition waar je een statue bij krijgt, al vind ik het persoonlijk wel jammer dat het geen Tracer is of een andere meer bekende character. Soldier 76 zegt mij persoonlijk niet zo veel.

Verder zal er inderdaad wel een grote update komen met wellicht nieuwe features. Ondertussen kunnen de mensen die het geluk hebben de beta al te mogen spelen gezellig de feestdagen vieren met familie en vrienden o<:) :)F *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Soldier 76 vind ik ook niet zo bijzonder. En die beeldtjes... tja meestal allemaal net niet. Heb hier ook meerdere Weta beeldjes dus dan ben je sowieso al betere kwaliteit gewend. :P

Maybe dat ik nog voor de origin edition ga, ff kijken of er nog een keer redelijk prijs langskomt ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Goedkoopste Origins editie is momenteel in de pricewatch 48 euro. Dit valt denk ik wel mee als je het vergelijkt me de standaard editie, die is volgens mij 40 euro en alleen digitaal. Bij de Origins editie krijg je nog extra skins (altijd leuk) en andere goodies voor Blizzard games :)

Hierbij lijkt mij meerprijs van 8 euro wel gerechtvaardigd, alleen al voor de skins. Ik denk dat de game zelfs wel goedkoper aangeboden zal worden op keysites.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Nieuwe Dev update! (ook direct als nieuwstip ingediend)

0:33 - Plans for additional heroes and maps post-launch
1:52 - Turn off music/control music volume separately
2:49 - Option to have sound play or not play when client is minimized
3:10 - Updates re: in-game killfeed
4:23 - Updates re: end-of-round player commendations
5:26 - Updates re: current scoreboard design
5:54 - Updates re: the "Fire" system
6:45 - Option to always skip Kill Cam

(mijn videos volgen nog ;) )

Leuk nieuwtje: Toekomstige characters worden gratis ingepatcht :)

[ Voor 79% gewijzigd door Mortum op 08-12-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
21 Heroes en er zullen na launch nog meer gratis worden ingepatched, prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Leuk, maar dat wisten we al sinds Blizzcon. Alleen waren er mensen HEEL hard aan het proberen om woorden van Blizzard te verdraaien en anders te interpreteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

http://www.pcgamer.com/ov...-metzen-interview/#page-1

Leuk artikel over Overwatch!

Ik hoop echt zo dat ik in de beta kom in Januari, dan ga ik zeker wel opzoek naar Easter eggs! :D

spoiler:
Herinnert iemand zich de cinematic nog? Doomfist komt denk ik snel na de launch! :D
Evenals die Hazardsuit scientist vermoedelijk

Niewe Dev update!:

1:00 - Info about the first progression system we tested
1:41 - Why the first progression system we tested failed
3:02 - Info about the second progression system we tested
3:57 - Why the second progression system we tested also failed
4:51 - Quick tease about cosmetic rewards in development
5:50 - Insight into about the progression system currently in development
8:22 - Recap of the goals of this video

[ Voor 42% gewijzigd door Mortum op 17-12-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Nieuwe teaser:

Ik vermoed dat dit een teaser gelijk is voor de animatie serie die gepland staat voor Overwatch (was tijdens Blizzcon announced dat ze die kant op willen gaan voor storytelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Mortum schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:23:
Nieuwe teaser:

[video]

Ik vermoed dat dit een teaser gelijk is voor de animatie serie die gepland staat voor Overwatch (was tijdens Blizzcon announced dat ze die kant op willen gaan voor storytelling :)
Het is wel een echt nietszeggende teaser, maar holy fuck dit ziet er visueel weer eens prachtig uit, Blizzard moet echt een animatiefilm maken.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Het ziet er inderdaad zeer goed uit, ik ben alleen bang dat ze eerder een Skylander animatie(serie) zullen maken. Wel bijzonder dat we pas weer nieuw Overwatch nieuws zullen horen in het nieuwe jaar. Ook geen beta-ervaringen momenteel. Ze zullen niet veel mensen toelaten tot de beta, maar ik hoop wel dat ik het volgende beta-weekend er wel bij zit. Het zou in ieder geval een goed begin van het nieuwe jaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:43:
[...]

Het is wel een echt nietszeggende teaser, maar holy fuck dit ziet er visueel weer eens prachtig uit, Blizzard moet echt een animatiefilm maken.
Het scheelt dat er in 2016 een film van blizzard uit komt :P "Warcraft"

Alleen is het (helaas imo) niet volledig animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Mortum schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:23:
Nieuwe teaser:

[video]

Ben ik dan de enige die het ronduit slecht vond? Zo enorm cheesy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

boe2 schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:30:
[...]

Ben ik dan de enige die het ronduit slecht vond? Zo enorm cheesy.
Smaken verschillen, niets mis mee toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan al niet wachten tot 2016. Overwatch beta mag komen. Ik stream het dan continu nu ik gehoord heb dat de heroes en maps gratis zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Topicstarter
Staat keurig op #1 bij TotalBiscuit

Losse episode over Overwatch:

[ Voor 27% gewijzigd door Sak3d op 03-01-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een beetje raar dat het in ze lijstje van 2015 staat though :P aangezien het eigenlijk gewoon een game is van 2016.. Maar ach, alleen maar goeie publiciteit :)

Heb echt zin in de game en hoop echt dat ik er half Januari (wat de intentie is voor volgende beta) bij zit.

Happy new year allen en mag het een vet jaar worden met symmetra teleports, mercy revives en lucio shields :9

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 04-01-2016 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 04 januari 2016 @ 07:59:
Heb echt zin in de game en hoop echt dat ik er half Januari (wat de intentie is voor volgende beta) bij zit.
Degenen die beta access hadden, houden die access gewoon. ;) Dat heb ik althans zo begrepen.

Ik zit ook nog steeds met wat te doen: de origins versie pre-orderen of de collector's edition pre-orderen. Ik wil heel graag de soundtrack, maar ik denk dat deze enkel bij de collector's edition verschijnt?

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 04-01-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:54:
[...]
Degenen die beta access hadden, houden die access gewoon. ;) Dat heb ik althans zo begrepen.

Ik zit ook nog steeds met wat te doen: de origins versie pre-orderen of de collector's edition pre-orderen. Ik wil heel graag de soundtrack, maar ik denk dat deze enkel bij de collector's edition verschijnt?
klopt, maar ik had geen beta access met me eigen account he :P dus hoop dat dat nu wel zo is want dat andere account kan k niet meer gebruiken.

Ja de soundtrack zit niet bij de origins editie, dus als je die graag wilt moet je idd collectors edition kopen :p

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 04-01-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 09:58
Ik zat te twijfelen welke versie ik wilde pre-orderen en ben uiteindelijk voor de origins versie gegaan. Ik vind de Tracer statue onwijs gaaf, echter kan deze alleen los gekocht worden. In de collector's edition zit de soldier statue (die ik juist weer niks vind xD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Bloodhoundje schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:59:
Ik zat te twijfelen welke versie ik wilde pre-orderen en ben uiteindelijk voor de origins versie gegaan. Ik vind de Tracer statue onwijs gaaf, echter kan deze alleen los gekocht worden. In de collector's edition zit de soldier statue (die ik juist weer niks vind xD).
Ik zit dus met précies hetzelfde, ik vind het ook jammer dat ze er de Soldier: 76 statue bij doen, maar moet zeggen, na het zien van YouTube: Soldier: 76 Origin Story | Overwatch begrijp ik het aan de andere kant wel.
Pagina: 1 ... 9 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.