@chester
Ik vond persoonlijk dat je me wel aanviel, je had gewoon ook kunnen zeggen: "Het is nog een beta, kan nog vanalles veranderen." (wat ik overigens zelf nog heb gezegd), maar je gooide het over een andere boeg en je koos ervoor om denigrerend en arrogant over te komen. Jouw goed recht, maar niet denken dat ik niet hetzelfde kan.
Fanboy-trekjes heb je toch, want anders neem je het niet zo hard op voor een beta die je nog niet eens hebt gespeeld. Ik ben trouwens zelf wel een grote Blizzard-fanboy (pre-Overwatch althans). Nogmaals, ik miste niets behalve een teammate, blijkbaar heb je die uitleg al twee keer gemist.
@On-Topic
Het spel voelt (zoals gewoonlijk bij Blizzard) redelijk finished, maar het doet me niets, maar kan aan x aantal andere
persoonlijke factoren liggen (hoewel mijn teammate Overwatch ook niet meer opstart). Alle voorgaande games van Blizzard waren steeds enorm vooruitstrevend, hadden goede opvattingen over mechanics en gameplay, kozen een formule, perfectioneerden die en bliezen de concurrentie uit hun sokken, dat gevoel heb ik hier totaal niet. Ze hadden Overwatch net "TF2 meets Dota2" kunnen noemen, een nieuw idee? Ongetwijfeld, maar het is te saai, te voorzichtig, te EA, te easy, te bland, *met klein hartje* te cashcow-suspicious.
Kortom, naar mijn mening, de Blizzard tag niet waardig. Het is nog maar een beta, wat iedereen verdomd goed weet, dus ik denk dat iedereen die dit leest wel beseft dat ik nu op dit eigenste moment
een beta beoordeel, daar hoeft geen heisa rond gemaakt worden.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good."
No affection for Overwatch, of toch niet genoeg. Ik zal het politiek correct neerpennen: "In it's current state, I, personally, do not consider Overwatch to be worth 40$ of my money."
[
Voor 43% gewijzigd door
Reucht op 09-11-2015 00:34
]