Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:18
Chester schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:26:
[...]

Vandaar dat het nog een beta is en het nog maanden duurt voordat het uit is. Een spel beoordelen op een beta :N
Je kan een spel best beoordelen op een beta hoor zeker bij 1 van blizzard die al zo polished als shit is. als de gameplay je eenmaal niet ligt gaat dat niet veranderen na de beta zullen er maar miniscule gameplay veranderingen zijn.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Stylze schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:45:
[...]

Je kan een spel best beoordelen op een beta hoor zeker bij 1 van blizzard die al zo polished als shit is. als de gameplay je eenmaal niet ligt gaat dat niet veranderen na de beta zullen er maar miniscule gameplay veranderingen zijn.
Hij zegt ook niet dat de gameplay hem niet ligt, maar dat er nog iets mist. Typisch iets wat wel aangepast kan worden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:26:
[...]

Vandaar dat het nog een beta is en het nog maanden duurt voordat het uit is. Een spel beoordelen op een beta :N
Jup, want ze gaan het ongetwijfeld over een compleet andere boeg gooien. Kijk maar hoe hard HotS en HS zijn veranderd na de beta (NOT). Beta testen is voor Blizzard balance en server infrastructuur.

Onmiddellijk op de barricades "Someone's dissing Blizzard! Quick! To the internet!"

Er staat onderaan "my 5 cents", dus het gaat om mijn persoonlijke mening. Ik dacht dat ik multiplayer met vrienden miste, maar dat bleek ongegrond, want zowel ik als mijn kameraad hadden achteraf hetzelfde onbevredigend gevoel (wat wel totaal anders was tijdens HotS beta...)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
beuker19 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:47:
Nu is het gewoon wachten op een gratis Team Fortress 3 en op de PC en dan speelt geen hond meer Overwatch.
Ik denk dat het een slecht keuze is geweest van Blizzard en daarom het ook niet de grote doorbraak is van Blizzard in de FPS wereld.
Ik zou nooit 40 € betalen voor een games waar van je weet dat je later nog mogelijk weer nieuwe heroes voor moet gaan kopen.
Ze zullen misschien expansion packs met heroes en maps uitbrengen na een halfjaar of jaar, zoals zoveel games hiervoor het ook doen of een CSGO achtige model aannemen. Wat is daar erg aan?

Betaalde game dus minder hackers, want gebannen worden betekend nieuwe game aanschaffen. Anticheat updaten, balanceren, cosmetica toevoegen most allemaal geld.

Free to play zeikt men op, free zeikt men op, buy to play zeikt men op. Ik doel hiermee trouwens niet op jou hoor, maar de gemiddelde reactie op elk nieuws de laatste tijd. Maar het komt er wel op neer dat iedereen alles ineens gratis verwacht of honderd procent pure perfectie en dan komt dit vooral naar voren bij nieuwe IPs.

Ik snap niet waarom iedereen hun ondergoed spontaan de ballen begint te beknellen over dit nieuws... Want dat gebeurt wel degelijk. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 08-11-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:06:
[...]

Jup, want ze gaan het ongetwijfeld over een compleet andere boeg gooien. Kijk maar hoe hard HotS en HS zijn veranderd na de beta (NOT). Beta testen is voor Blizzard balance en server infrastructuur.

Onmiddellijk op de barricades "Someone's dissing Blizzard! Quick! To the internet!"

Er staat onderaan "my 5 cents", dus het gaat om mijn persoonlijke mening. Ik dacht dat ik multiplayer met vrienden miste, maar dat bleek ongegrond, want zowel ik als mijn kameraad hadden achteraf hetzelfde onbevredigend gevoel (wat wel totaal anders was tijdens HotS beta...)
Nee hoor, helemaal geen barricades. Je mag het zo kut vinden als je wilt. Alleen dit is nog een closed beta, ze gaan echt nog wel gameplay fine tunen. En aangezien jij zei dat er iets miste, ipv dat je het helemaal afkraakt, kan er zeker nog wel wat aan gedaan worden. En mijn 5 centjes zijn dan dat je een closed beta spel niet zou moeten afschrijven als je enige minpuntje "er mist iets" is.

Edit: en iemand meteen als fanboy bestempelen is precies waarom er hier nooit fatsoenlijk gediscussieerd kan worden over meningen.

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 08-11-2015 17:39 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:37:
[...]

Nee hoor, helemaal geen barricades. Je mag het zo kut vinden als je wilt. Alleen dit is nog een closed beta, ze gaan echt nog wel gameplay fine tunen. En aangezien jij zei dat er iets miste, ipv dat je het helemaal afkraakt, kan er zeker nog wel wat aan gedaan worden. En mijn 5 centjes zijn dan dat je een closed beta spel niet zou moeten afschrijven als je enige minpuntje "er mist iets" is.

Edit: en iemand meteen als fanboy bestempelen is precies waarom er hier nooit fatsoenlijk gediscussieerd kan worden over meningen.
Ik zei dat ik dacht dat ik iets miste, namelijk een spelkameraad, dat probleem was snel opgelost, maar de saaiheid van Overwatch bleef hetzelfde. En ik ben heus niet de enige. Je merkt het zelfs aan de hoeveelheid spelers die naar een spel zoeken; een spel zoeken duurt bijna even lang als een spel spelen. Kan ook aan mijn exotische speluren liggen of aan de hoeveelheid beta accounts, maar goed.

My 5 cents hielden in dat ik het na 5 minuten wel gezien had en dat het niveau van dit spel beduidend lager ligt dan de andere spellen uit de Blizzard stal. Dat was mijn mening en die wilde ik met de tweakers community delen.

Ik bestempel je niet als fanboy, maar als je naar mijn redelijk neutrale post kijkt en jij je dan aanstelt door te zeggen "een beta beoordelen :N ". Ik mag oordelen wat ik wil, want daar doet Blizzard het uiteindelijk voor, daar dient deze beta voor, om te kijken wat mensen er van vinden. En Blizzard vindt mijn mening blijkbaar redelijk belangrijk, want ik heb elke beta invite in de eerste week gekregen.

Maar de essentie is dit: Ik heb het spel gespeeld, vond het niet zo geweldig en wou dit delen. Jij post één zin die zegt "beta beoordelen, nono". Om dan te doen alsof het probleem aan mijn kant ligt, getuigt van een laag niveau. Ik zal in ieder geval doorgeven aan de andere beta testers dat enkel positieve commentaar toegelaten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:14:
[...]

Ik zei dat ik dacht dat ik iets miste, namelijk een spelkameraad, dat probleem was snel opgelost, maar de saaiheid van Overwatch bleef hetzelfde. En ik ben heus niet de enige. Je merkt het zelfs aan de hoeveelheid spelers die naar een spel zoeken; een spel zoeken duurt bijna even lang als een spel spelen. Kan ook aan mijn exotische speluren liggen of aan de hoeveelheid beta accounts, maar goed.

My 5 cents hielden in dat ik het na 5 minuten wel gezien had en dat het niveau van dit spel beduidend lager ligt dan de andere spellen uit de Blizzard stal. Dat was mijn mening en die wilde ik met de tweakers community delen.

Ik bestempel je niet als fanboy, maar als je naar mijn redelijk neutrale post kijkt en jij je dan aanstelt door te zeggen "een beta beoordelen :N ". Ik mag oordelen wat ik wil, want daar doet Blizzard het uiteindelijk voor, daar dient deze beta voor, om te kijken wat mensen er van vinden. En Blizzard vindt mijn mening blijkbaar redelijk belangrijk, want ik heb elke beta invite in de eerste week gekregen.

Maar de essentie is dit: Ik heb het spel gespeeld, vond het niet zo geweldig en wou dit delen. Jij post één zin die zegt "beta beoordelen, nono". Om dan te doen alsof het probleem aan mijn kant ligt, getuigt van een laag niveau. Ik zal in ieder geval doorgeven aan de andere beta testers dat enkel positieve commentaar toegelaten is.
Als je reageert met "Onmiddellijk op de barricades "Someone's dissing Blizzard! Quick! To the internet!"", dan bestempel je me als fanboy ja. En dan ga je nog verder op de man spelen door me een aansteller te noemen, en te zeggen dat het getuigd van laag niveau...

Maar ik blijf bij mijn mening. Je hebt een spel niet beoordeeld, je hebt een closed beta beoordeeld. Het kan zijn dat ze dingen niet gaan aanpassen, maar het kan ook zijn dat ze het wel gaan aanpassen. Mensen zouden toch ook gaan klagen als reviewsites games gaan beoordelen op beta versies? Don't get me wrong, tuurlijk mag je er kritiek op hebben. Maar het gaat me om dat je nu al kunt bepalen dat het de 40,- niet waard is.

Let's agree to disagree, want dit gaat nergens heen.

[ Voor 7% gewijzigd door Chester op 08-11-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 15:35
@chester

Ik vond persoonlijk dat je me wel aanviel, je had gewoon ook kunnen zeggen: "Het is nog een beta, kan nog vanalles veranderen." (wat ik overigens zelf nog heb gezegd), maar je gooide het over een andere boeg en je koos ervoor om denigrerend en arrogant over te komen. Jouw goed recht, maar niet denken dat ik niet hetzelfde kan.

Fanboy-trekjes heb je toch, want anders neem je het niet zo hard op voor een beta die je nog niet eens hebt gespeeld. Ik ben trouwens zelf wel een grote Blizzard-fanboy (pre-Overwatch althans). Nogmaals, ik miste niets behalve een teammate, blijkbaar heb je die uitleg al twee keer gemist.

@On-Topic

Het spel voelt (zoals gewoonlijk bij Blizzard) redelijk finished, maar het doet me niets, maar kan aan x aantal andere persoonlijke factoren liggen (hoewel mijn teammate Overwatch ook niet meer opstart). Alle voorgaande games van Blizzard waren steeds enorm vooruitstrevend, hadden goede opvattingen over mechanics en gameplay, kozen een formule, perfectioneerden die en bliezen de concurrentie uit hun sokken, dat gevoel heb ik hier totaal niet. Ze hadden Overwatch net "TF2 meets Dota2" kunnen noemen, een nieuw idee? Ongetwijfeld, maar het is te saai, te voorzichtig, te EA, te easy, te bland, *met klein hartje* te cashcow-suspicious.

Kortom, naar mijn mening, de Blizzard tag niet waardig. Het is nog maar een beta, wat iedereen verdomd goed weet, dus ik denk dat iedereen die dit leest wel beseft dat ik nu op dit eigenste moment een beta beoordeel, daar hoeft geen heisa rond gemaakt worden. :N

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good."

No affection for Overwatch, of toch niet genoeg. Ik zal het politiek correct neerpennen: "In it's current state, I, personally, do not consider Overwatch to be worth 40$ of my money."

[ Voor 43% gewijzigd door Reucht op 09-11-2015 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:52

Mauz1978

Console War Veteran

Nou, waarvan akte ;). Nou hopen dat jullie afwezigheid op de beta meer invites voor anderen zorgen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet word teleurgesteld, zoals geen enkele blizzard game me teleurstel. En ja, ik ben een blizzard fanboy, maar ik heb dan ook uren in al hun franchises zitten. Plus ik ben een pc fps-er dus die combinatie lijkt me dus echt goud. Wel denk ik met al de lore die ze rondom overwatch gaan uitbrengen: had er gewoon toch een mmo van gemaakt!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook een Blizzard fanboy maar ik moet wel toegeven dat ik ook niet akkoord ben met de manier van communiceren naar de community toe.

Blizzard is nu niet de eerste de beste studio. Je gaat mij toch niet zeggen dat ze het business model nog niet grondig bedacht hebben.

Ik hoop gewoon dat het weer niet hetzelfde liedje wordt als bij Hearthstone. Zo uitgemolken tenzij je elke dag 3u+ speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Dat snap ik niet. Het business model lijkt toch totaal niet op die van heartstone? Hier betaal je 1 prijs voor alle heroes en alleen skins zijn waarschijnlijk bij te kopen. Iedereen start iig met hetzelfde, op de skins na. Bij diablo heb je naast 1 uitbreiding toch ook voor de rest geen kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:45:
[...]

De gameplay is inderdaad polished as fuck en werkt super.
Maar de beta zelf is zo kaal als een mossel. Er zitten heel veel aspecten niet in waarvan al bekend is dat ze wel gaan komen. en denk dan voornamelijk op hero / player progression en achievements. voor veel mensen zijn zulke aspecten redenen om meer te spelen.

Maar tevens zal het zo zijn dat zulke gameplay iemand gewoon niet ligt ja en dat verschild ook. want ik heb alle beta's gespeeld van blizzard en heb veel meer tijd in de OW beta zitten dan dat ik in D3 of HotS had

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 07:58:
Blizzard is nu niet de eerste de beste studio. Je gaat mij toch niet zeggen dat ze het business model nog niet grondig bedacht hebben.
Hun business model bestaat al ja. Het is hetzelfde als Diablo 3 en Starcraft 2: Volledig spel, voor volle prijs, met mogelijkheid tot expansion packs een tijd later. Alleen moet er nu een hoop gehuil over zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

boe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:15:
[...]

Hun business model bestaat al ja. Het is hetzelfde als Diablo 3 en Starcraft 2: Volledig spel, voor volle prijs, met mogelijkheid tot expansion packs een tijd later. Alleen moet er nu een hoop gehuil over zijn.
precies dit. Ik snap de fuzz ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Misschien omdat mensen geen ingrijpende expansion packs willen?

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markdm schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:34:
Misschien omdat mensen geen ingrijpende expansion packs willen?
Blizzard kennende komen er ook wel voor Overwatch packs, tot nu toe is er nog geen 1 spel zonders packs op HoTs(profit genoeg door skins?)na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terwijl toch als je dat artikel leest die een paar keer hier boven gepost is zie je dat kaplan zegt dat ze niet weten of er wel meer heroes komen. Maar ook niet of er wel meer bij moet.. omdat het zo een goeie balance heeft en zo'n hele rij heroes al meer is dan een gemiddelde shooter heeft. Mensen denken nog veels te veel aan de term MOBA (en dan de strategie variant) terwijl het gewoon simpel weg een tactische shooter is.

Goed ik verwacht zelf ook wel dat er in de toekomst meer heroes bij zullen komen hoor maar het hoeft in principe niet. en zelfs dan ben ik gewoon meer dan tevreden want het is gewoon een volledige game voor 60 euro.

Ik kan me gewoon echt fucking druk gaan maken omdat mensen er zo om huilen en miepen :P

Terwijl het overgrote merendeel niet eens gespeeld heeft nog. Wacht lekker de open beta af en kom daarna weer klagen over die punten als je zelf ervaring hebt

Meningen geven kan altijd natuurlijk maar ze moeten imho wel reëel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Aanvullende video..

YouTube: BlizzCon 2015 - Overwatch interview with Jeff Kaplan and Chris Metzen

Vraag over business model zit er bij.

Anyways, ik ga overwatch zo wie zo halen, tot nu toe lijkt het mij een goed spel, laatste echte FPS game die ik in team/clan verband speelde was Rainbow Six 3:Raven Shield daarna beetje uit gekeken op FPS en toen uiteindelijk WoW gaan spelen.

Ben wel toe aan een leuke FPS :)

[ Voor 41% gewijzigd door Derr_Hans op 09-11-2015 10:53 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:15:
[...]

Waarom zeggen ze het dan gewoon niet? Door zo geheimzinnig te doen wekken ze argwaan op. Just be clear and honest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:57:
[...]

Waarom zeggen ze het dan gewoon niet? Door zo geheimzinnig te doen wekken ze argwaan op. Just be clear and honest.
Wat bedoel je? Er zijn hier meerdere interviews gelinked, daar zijn ze toch glashelder lijkt me?

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 09-11-2015 11:06 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Will the studio add new heroes? Will it sell them? How will it sell them? How much will they cost? Kaplan said those are commonly asked questions, but that he doesn't have an answer yet. Blizzard is still figuring that out, he said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat is daar niet aan te begrijpen? Het duurt nog 8 maanden voor het spel uberhaupt uitkomt en de interviewer vraagt al over nieuwe heroes. Vind je het gek dat het antwoord is "we weten het nog niet" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
boe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:24:
Wat is daar niet aan te begrijpen? Het duurt nog 8 maanden voor het spel uberhaupt uitkomt en de interviewer vraagt al over nieuwe heroes. Vind je het gek dat het antwoord is "we weten het nog niet" :?
En daarom vind ik het stom om al 8 maanden voordat het uitkomt te preorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

markdm schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:52:
[...]

En daarom vind ik het stom om al 8 maanden voordat het uitkomt te preorderen.
Dat is prima, ik preorder ook nooit games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zal de game pre- orderen, weekje/maandje voor release.
Tis toch een skin, mits die bonus blijft ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mauz1978 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:36:
40 euro versie gepreordered... het cosmetische (een skin hier, een cardback daar) interesseert me geen reet, zolang er geen ingame voordelen zijn :)...
Als je Heroes of the Storm speelt krijg je een hero en daar betaal je normaal toch wel 10/15k gold voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slashdotter schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:48:
[...]

Als je Heroes of the Storm speelt krijg je een hero en daar betaal je normaal toch wel 10/15k gold voor ;)
Daar ben ik overigens wel echt fucking benieuwd naar ja :P Tracer in HotS.. ik zie het echt voor me dat ze diezelfde abilities heeft en lijkt me echt super tof, vooral die dash.. die is alleen als die letterlijk over wordt genomen een beetje OP haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Slashdotter schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:48:
[...]

Dan nog, 20 euro voor een extra hero, en wat skins... poeh hee.. ik doe wel dailies voor die 15k ;)... en idd, heb daar geen haast bij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Kan zijn dat Tracer niet anders te krijgen is.
Artanis kan je ook niet met gold kopen, maar alleen als je starcraft 2 koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

The Chosen One

Zie signature!

Elke hero is met gold/geld te koop. Je kunt ze gewoon "gratis" op andere manieren krijgen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin langzamerhand wel nieuwsgierig te worden naar deze game. Onze vriendengroep is gestopt met CSGO na 800 uurtjes werd het wel eens genoeg. Jammer om te zien dat als je pre-order dat je niet de Beta krijgt, al snap ik wel waarom Blizzard dat niet doet, blijft jammer ^^

Ik wacht geduldig af, en anders niet :+

EDIT: Over HOTS gesproken, is al bekend wanneer deze hero op HOTS uitkomt?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Zeer waarsch. gelijktijdig met de launch van Overwatch zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:05:
[...]

Wat bedoel je? Er zijn hier meerdere interviews gelinked, daar zijn ze toch glashelder lijkt me?
Glashelder? Glashelder over het feit dat ze het niet willen zeggen dat er expansion packs gaan uitkomen?

Ben bereid om €40 neer te leggen. En eventueel €20/jaar voor nieuwe heroes maar niet €10 / hero na 3 maand na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:50:
[...]

Glashelder? Glashelder over het feit dat ze het niet willen zeggen dat er expansion packs gaan uitkomen?

Ben bereid om €40 neer te leggen. En eventueel €20/jaar voor nieuwe heroes maar niet €10 / hero na 3 maand na release.
Ze hebben toch gezegd dat niet te doen?
Kijk naar Diablo. Die krijgt ook bergen nieuwe content en support zonder dat je telkens DLC moet kopen.
Die (enorm dure) DLC doen ze alleen in de gratis games. Omdat je daar moet verdienen aan de whales.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
RocketKoen schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:07:
[...]

Ze hebben toch gezegd dat niet te doen?
Kijk naar Diablo. Die krijgt ook bergen nieuwe content en support zonder dat je telkens DLC moet kopen.
Die (enorm dure) DLC doen ze alleen in de gratis games. Omdat je daar moet verdienen aan de whales.
Nee, ze zeggen dat ze niet weten wat ze willen doen na de release van Overwatch. Dat vind de critici nogal vaag. Ik bedoel je hebt toch wel een businessplan om geld te verdienen met een nieuwe IP? Sowieso is het gewoon makkelijk geld verdienen met nieuwe heros, met Diablo 3 gaat dat moeilijk. Ze hebben namelijk slecht werk geleverd met Diablo 3 en om dan nog geld te vragen voor content/patches, dan krijg je helemaal gezeik. Vooral omdat Blizzard bekend staat voor lange support van hen games, kosteloos. Maar moet zeggen dat ze met Diablo 3 wel de goeie kant gaan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 15:35
Het betaalsysteem voor HotS vind ik geweldig, terwijl ik daar zelf al zeker 150 euro heb ingepompt, maar het is ook perfect mogelijk om gewoon niets uit te geven. WoW vond ik ook eerlijk; aankopen, maar er stond duidelijk bij "vereist een maandelijkse betaling". Hearthstone vind ik persoonlijk gewoon schandalig, wat een moneydrain...

Ik hoop dat ze Overwatch niet schaamteloos gaan gebruiken om aandeelhouders gelukkig te houden, ik zou graag willen dat Blizzard zijn godstatus in mijn hoofd blijft behouden en niet de EA-kant opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reucht schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 01:51:
Het betaalsysteem voor HotS vind ik geweldig, terwijl ik daar zelf al zeker 150 euro heb ingepompt, maar het is ook perfect mogelijk om gewoon niets uit te geven. WoW vond ik ook eerlijk; aankopen, maar er stond duidelijk bij "vereist een maandelijkse betaling". Hearthstone vind ik persoonlijk gewoon schandalig, wat een moneydrain...

Ik hoop dat ze Overwatch niet schaamteloos gaan gebruiken om aandeelhouders gelukkig te houden, ik zou graag willen dat Blizzard zijn godstatus in mijn hoofd blijft behouden en niet de EA-kant opgaat.
Inderdaad Hearthstone is gewoon schandalig geworden. Heb echt zin om er volledig mee te stopppen maar ik kan natuurlijk men kaartjes niet verkopen. Is wel een beetje zonde van het geld achteraf gezien.

Overwatch heb ik zelf al gespeeld en het is echt een topspel. En ga het sowieso kopen. Wel maar voor €40. Mazr voor ik dat doe wil ik dat ze bekendmaken hoeveel ze mij gaan uitmelken per jaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:21:
[...]

Inderdaad Hearthstone is gewoon schandalig geworden. Heb echt zin om er volledig mee te stopppen maar ik kan natuurlijk men kaartjes niet verkopen. Is wel een beetje zonde van het geld achteraf gezien.

Overwatch heb ik zelf al gespeeld en het is echt een topspel. En ga het sowieso kopen. Wel maar voor €40. Mazr voor ik dat doe wil ik dat ze bekendmaken hoeveel ze mij gaan uitmelken per jaar. ;)
Hoeveel ze jou gaan uitmelken heb je, net zoals bij hearthstone, helemaal zelf in de hand:)
Tenzij ze met xpacs komen om de zoveel tijd zoals bij World of Warcraft, dan is het een ander verhaal.
Ik snap overigens wel wat mensen hebben tegen hearthstone, het is een verslavend spel waar je al snel de neiging heb om een 10tje aan kaarten te kopen, maar dan heb ik met HOTS ook al snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:50:
[...]

Nogmaals, het duurt nog 8 maanden alvorens het spel uberhaupt op de markt is, en jij verwacht al info over expansion packs?

Jij bent je nu letterlijk druk aan het maken over dingen die totaal niet gezegd zijn 8)7

Ik hoor ook dat Blizzard babietjes vergiftigt. Ik heb ze nog nooit horen claimen dat ze dat NIET doen.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 10-11-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze pakken uit dat het een eSports game zal worden. Dan verwacht je toch niet dat je binnen enkele maanden na release alweer geld mag neerleggen voor de nieuwste en beduidelijk betere hero.

Be gewoon gefrustreerd van de manier waarop ze dit allemaal communiceren.

"21 heroes are in the package at release". Alleen maar argwaan wek je hiermee op. Business model is voor hun zeker bekend dus kom er dan mee naar buiten.

En wat ik en zoveel anderen dan denken/insinueren: ze durven niet omdat niemand het spel anders zou kopen in the first place.

Sorry voor slecht taalgebruik. Niet veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ze pakken uit dat het een eSports game zal worden.
Weeral dingen die niet gezegd zijn: Er zal ongetwijfeld wel een poging tot esport zijn, maar waar pakken ze daarmee uit?
"21 heroes are in the package at release". Alleen maar argwaan wek je hiermee op. Business model is voor hun zeker bekend dus kom er dan mee naar buiten.
Zoals ze gedaan hebben in het polygon interview dat al meerdere keren gelinked is?

Je blijft jezelf vanalles wijsmaken en wordt dan kwaad over zaken die nooit gebeurd of gezegd zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 10-11-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
The Chosen One schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:45:
Elke hero is met gold/geld te koop. Je kunt ze gewoon "gratis" op andere manieren krijgen.
Aaah, heb al een tijdje niet in de heroes shop gekeken, maar ergens eind oktober was hij nog niet voor gold te krijgen.

Zie nu net dat hij 15k is en zal snel 10k worden zoals alle nieuwe heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:11:
[...]

Weeral dingen die niet gezegd zijn: Er zal ongetwijfeld wel een poging tot esport zijn, maar waar pakken ze daarmee uit?

[...]

Zoals ze gedaan hebben in het polygon interview dat al meerdere keren gelinked is?

Je blijft jezelf vanalles wijsmaken en wordt dan kwaad over zaken die nooit gebeurd of gezegd zijn.
Zie onderstaand artikel voor uw eerste vraag.
Tweede opmerking; "vanalles wijsmaken"? Bedrijven zoals Blizzard willen winst maken.
Pricing model plans 'explained' in het artikel. Er zijn geen plans volgens hen. Geloof je dat nu echt? Zo een ervaren bedrijf dat geen pricing model heeft?

Jeff heeft op Blizzcon ook een interview gegeven waar hij duidelijk zegt: "We don't know yet."

Ik wil hem best geloven maar helaas. Hij weet het misschien niet maar boven zijn hoofd zal er wel al lang beslist zijn hoe en wat er met Overwatch zal gebeuren. Maar ik zal je niet tegen houden om ze natuurlijk niet te geloven.

Hopelijk is het enkel €40 buy-in en elk jaar een expansion pack van €20. Daar kan ik gerust mee leven. Maar niet elke 3 maand, €10 / hero.

Sowieso aanschaf van dit prachtig spel doe ik. En ben echt benieuwd naar het verder verloop van hun 'onbekend' business model.

Interview met Jeff Kaplan van PC Gamer: http://www.pcgamer.com/overwatch-game-interview-jeff-kaplan/
In another interview you talked about Blizzard’s interest in pursuing Overwatch as an esport. Do you worry at all that maybe its dangerous to build Overwatch as an esport now without waiting for the community to show and demonstrate an interest on its own?
Jeff Kaplan: I do think it's dangerous to be overly committed to esport too early in the lifespan of the game. This is something we have a lot of experience with at Blizzard and there's a lot of lessons learned around the studio. From it's very inception StarCraft 2 was targeted to be an esport and I think there was a lot of grief that came out of that, like I think we really did create a healthy competitive esport around it, but at times we sacrificed approachability, not the single-player campaign which I think is actually fantastic; but it's still a little bit daunting for the newer players to get into the multiplayer StarCraft 2, and I think we recognized that. And our most recent game which I think speaks to this is Hearthstone where we really learned a lesson where approachability was first and foremost on our mind with Hearthstone. And it inevitably grew into an esport.

What was interesting with Hearthstone is, before it even got out of beta the community was running competitive tournaments for it. You know, no matter what the Hearthstone team wanted, that game was gonna be an esport. And sort of what we see with Overwatch happens is that if you kind of go back and look at the messaging that we tried to put out at Blizzcon, and when we announced the game we focused on letting everyone know that approachability was first and foremost what we cared about, we wanted to make a game that was very welcoming to as many people as possible and not sacrifice that approachability by forcing a competitive esport environment on the game as a whole.
With that said, similar to Hearthstone, and we really took our lead from Hearthstone which was approachability first, we watched the community reaction at Blizzcon and how much people have been urging us toward embracing esport. So I think you're gonna see an approach very similar to what we do with Hearthstone where the center of our core is always gonna be that approachability to make the game welcoming to everyone who wants to approach it, but recognizing whether we like it or not this game is going to be turned into an esport. So we would rather turn an eye toward that and embrace it and help guide it in the right way, so it becomes a healthy esport. But honestly right now, the approachability comes first.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Tja, als jij het soort persoon bent dat overal samenzweringen ziet, misschien moet je je dan distantieren van Blizzard en op zoek gaan naar een andere game om te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar in dat interview legt die toch uit dat die niet weet of ze überhaupt extra heroes moeten inbrengen.. en als je het vergelijkt met een game als hots je in 1 klap 21 heroes krijgt voor 40 euro. Wat toch erg netjes is aangezien je in hots als je ze in 1 keer zou willen sowieso meer kwijt bent.

21 heroes is nu gewoon een stabiel begin en denk eraan dat een hero in deze shooter veel balancing benodigd heeft. Als voorbeeld geeft die ook aan in datzelfde interview dat ze Mcree waarschijnlijk al iets gaan bijwerken omdat hij goed is in close, medium en long range.

Laten we maar eerst kijken hoe dit spel draait de eerste maanden.. bedoel dan op basis van gameplay natuurlijk. En dan zien we wel hoe het gaat. Theoretisch gezien als je het maar 1 maand zou spelen is 40 euro toch prima voor een game?

Word een beetje moe van deze eindeloze discussie van iedereen (inclusief mij) wat steeds over dit onderwerp gaat. Er is gewoon verder nog niets bekend en dat hoeft in principe ook niet omdat de game nog lang niet uit komt en je ook niet hoeft te pre-orderen tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:08:
Maar in dat interview legt die toch uit dat die niet weet of ze überhaupt extra heroes moeten inbrengen.. en als je het vergelijkt met een game als hots je in 1 klap 21 heroes krijgt voor 40 euro. Wat toch erg netjes is aangezien je in hots als je ze in 1 keer zou willen sowieso meer kwijt bent.

21 heroes is nu gewoon een stabiel begin en denk eraan dat een hero in deze shooter veel balancing benodigd heeft. Als voorbeeld geeft die ook aan in datzelfde interview dat ze Mcree waarschijnlijk al iets gaan bijwerken omdat hij goed is in close, medium en long range.

Laten we maar eerst kijken hoe dit spel draait de eerste maanden.. bedoel dan op basis van gameplay natuurlijk. En dan zien we wel hoe het gaat. Theoretisch gezien als je het maar 1 maand zou spelen is 40 euro toch prima voor een game?

Word een beetje moe van deze eindeloze discussie van iedereen (inclusief mij) wat steeds over dit onderwerp gaat. Er is gewoon verder nog niets bekend en dat hoeft in principe ook niet omdat de game nog lang niet uit komt en je ook niet hoeft te pre-orderen tot die tijd.
Pre-Order Bonus zal wel blijven bestaan tot op release - 1 dag. Doen ze wel geregeld met hun games. Dus inderdaad nog geen reden om nu al te pre-orderen.

Ben sowieso beetje tegen het gedoe van pre-orderen tegenwoordig. Pre-Order zover vooruit doet mij denken aan de Battlefield reeks met hun premium content. Daar betaal je gewoon €120 vanaf het begin. Daar schamen ze zich zelf totaal niet voor. Spel kost €60 en voor de release zeggen ze dat je als pre-order bonus de eerste DLC gratis krijgt. Dan voel je je als gamer toch ook serieus gepluimpt.

Achja genoeg geklaagd en gezaagd, dat is de gameindustrie van tegenwoordig. Cheap games verkopen en in-game zooi verkopen aan soms schandalige prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Toch nog aan het twijfelen voor die fysieke CE met dat beeldje.
Moet nog even kijken wat ik zelf wil en of ik er uberhaupt wel plek voor heb :)

mbt Pre-Order, ik snap sommige mensen dat ze het niet doen, maar games die ik sowieso wil hebben pre-order ik voortaan, hoe niche ze af en toe ook zijn, dan weet ik sowieso dat ik er eentje ga hebben enzo :)

Wil eigenlijk de beta spelen maar dat zal nog wel even duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag dus de update met de nieuwe heroes, net wat games gespeeld. D.Va is echt leuk maar Genji vind ik echt het einde.. hanzo was al 1 van me favorieten maar deze heeft echt zijn plaats ingenomen :)

ook vaak bovenaan met eliminations

En ik fucking hou er van hoe Genji Japans spreekt in game :D

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 10-11-2015 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
[BETA] Another wave of accounts from our opt-in pool have just been flagged for beta access—and it's our largest yet. Emails incoming! @ twitter

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackR schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:23:
[BETA] Another wave of accounts from our opt-in pool have just been flagged for beta access—and it's our largest yet. Emails incoming! @ twitter
nog steeds niet in met me eigen account :'( en die dame wilt der account terug hebben.. dus denk dat het einde overwatch is voor de komende tijd voor mij :P ............................ :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
Ricmaniac schreef op woensdag 11 november 2015 @ 00:39:
[...]

nog steeds niet in met me eigen account :'( en die dame wilt der account terug hebben.. dus denk dat het einde overwatch is voor de komende tijd voor mij :P ............................ :'( :'( :'( :'( :'(
Uiteraard zit ik er ook weer niet bij |:( Achjah, geduld hebben he. Hoop dat ze binnenkort nog meer waves eruit gooien.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:18
Volgens mij is de kans groter om de loterij te winnen, heb binnen 1 minuten na anouncement me aangemeld heb alle blizzard games in bezit zelfs virtuel ticket gekocht en nog geen invite. Volgens mij doen ze het compleet random wat ik niet helemaal fair vindt. Ook steeds meer mensen melden zich aan dus tis wss ook niet zo dat je kansen groter zijn bij volgende wave..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, me vriendin heeft de Beta gekregen en mag ik gebruiken, aangezien zij momenteel speelt op een laptop waar ze 1 fps haalt op wow, leek dat haar een beter idee ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:25:
Zo, me vriendin heeft de Beta gekregen en mag ik gebruiken, aangezien zij momenteel speelt op een laptop waar ze 1 fps haalt op wow, leek dat haar een beter idee ^^
Zij kan natuurlijk ook gewoon op jouw computer WoW spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mauz1978 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:34:
[...]

Zij kan natuurlijk ook gewoon op jouw computer WoW spelen :P
Ze woont in Groningen, ik in Gelderland ^^
Momenteel bezig om een pc te assembleren voor haar, duurt alleen nog maandje voordat ze alle componenten kan kopen. €_€

Dus, vanavond Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zal ze spijt van hebben, nu ziet ze jou niet meer..
Stylze schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:33:
Volgens mij is de kans groter om de loterij te winnen, heb binnen 1 minuten na anouncement me aangemeld heb alle blizzard games in bezit zelfs virtuel ticket gekocht en nog geen invite. Volgens mij doen ze het compleet random wat ik niet helemaal fair vindt. Ook steeds meer mensen melden zich aan dus tis wss ook niet zo dat je kansen groter zijn bij volgende wave..
Tja, is nooit anders geweest...
Heb het zelfde (alle games + oude games toegevoegd, 3x Virtual Ticket en paar CE's), ik heb een kamaraad nog niet gevraagd of hij beta heeft want hij heeft vaak wel dat geluk.

HoTS wou ik graag spelen, kreeg pas vrij laat beta invite.
Hij kreeg Alpha invite, hij kwam er pas achter toen ik een keer op visite was en vroeg waarom heb jij HoTS in jouw Battle.net staan en ik niet ?

Geduld hebben, uiteindelijk komen we er wel in ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Derr_Hans op 11-11-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Topicstart geupdate met de informatie van Blizzcon. Als er nog iets mist, dan hoor ik dat graag. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:19:
Topicstart geupdate met de informatie van Blizzcon. Als er nog iets mist, dan hoor ik dat graag. :)
Dank u wel.
Ik had iets meer info verwacht van Blizzcon. Geen nieuwe features of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou mooi zijn als er een 3e maptype ingevoerd zou worden, maar op Blizzcon gaven ze aan doordat de heroes zo verschillend zijn ze niet zomaar de gebruikelijke maptypes kunnen invoeren, zoals bijvoorbeeld Deathmatch of Capture the Flag.
UT's invasion maptype zou bijvoorbeeld wel werken voor Overwatch. "The world still need heroes" is een quote van Overwatch. Hierdoor betekent het dus dat er dus nog een groep mensen (of dieren?? :P ) wat dus een gevaar is. Dat zou mooie stof zijn om voor die invasion maptype te gebruiken.

Edit: Oops, ik was de Dorado map vergeten toe te voegen. Staat er nu dus ook bij.

[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 11-11-2015 20:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Wel leuk dat er een nieuwe beta wave is geweest, helaas wederom geen geluk en ik me maar afvragen wat de reden daarvan is. Vervolgens ben ik Google gaan raadplegen en aangezien een foto meer zegt dan duizend woorden, bij deze de afbeelding die zeer toepasselijk is :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CTfGUExWwAA5A5z.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:25:
Wel leuk dat er een nieuwe beta wave is geweest, helaas wederom geen geluk en ik me maar afvragen wat de reden daarvan is. Vervolgens ben ik Google gaan raadplegen en aangezien een foto meer zegt dan duizend woorden, bij deze de afbeelding die zeer toepasselijk is :)

[afbeelding]
ik zit ook op die discord chat van de /r/overwatch :P best heftig telkens als een wave komt ja haha.
Maar dat snap ik ook want het is gewoon fucking frustrerend dat een game waarje zo lang op wacht waarvan je weet dat de beta begonnen is je nog steeds als die tijd niet kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Ricmaniac schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:31:
[...]

ik zit ook op die discord chat van de /r/overwatch :P best heftig telkens als een wave komt ja haha.
Maar dat snap ik ook want het is gewoon fucking frustrerend dat een game waarje zo lang op wacht waarvan je weet dat de beta begonnen is je nog steeds als die tijd niet kan spelen
Gelukkig kan ik me nu vermaken met Starcraft 2 Legacy of the Void, een game waarvan bijna niemand lijkt te weten dat die game uit is. Lijkt wel of de game dood is hehe.

Toch krijg ik steeds meer zin om Overwatch uit te proberen, stiekem heb ik nu spijt dat ik tijdens Gamescom toch niet in de rij ben gaan staan :P Dan had ik minder lang hoeven wachten, toch verwacht ik dat ik rond december in de beta zit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
In de topicstart zie ik nu staan dat de normale editie ook fysiek te koop is
Prijs: €39,99
digitaal of fysiek te koop
(editie alleen voor PC)
Is die normale editie nou wel of niet fysiek te koop?
Chester in "[PC] Overwatch"

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Ketho schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:44:

[...]

De 39,99 versie is alleen digitaal verkrijgbaar voor de pc bij Blizzard.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ketho schreef op woensdag 11 november 2015 @ 23:44:

[...]

Alleen digitaal. Was een foutje van mijn kant. Excuses hiervoor. Is inmiddels gefixed in the topicstart.

Thanks :) Moet zeggen dat ik de topic start eigenlijk nooit bekeken heb. ziet er mooi uit hoe je dat gedaan heb met die headers en heroes / maps etc _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 12-11-2015 07:59 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:04:
[...]

Dank u wel.
Ik had iets meer info verwacht van Blizzcon. Geen nieuwe features of dergelijke.
3 nieuwe heroes, nieuwe map, aankonding releasewindow, voorstelling verschillende versies die gekocht kunnen worden, opening van de preorders, aankondiging comicbook serie, aankondiging geanimeerde serie.

Wat wou je nog meer :?

Verwijderd

boe2 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:00:
[...]

3 nieuwe heroes, nieuwe map, aankonding releasewindow, voorstelling verschillende versies die gekocht kunnen worden, opening van de preorders, aankondiging comicbook serie, aankondiging geanimeerde serie.

Wat wou je nog meer :?
So true :9~

edit:
Gister vond ik het spel nogal wat matig, Beta ontvangen... Gespeeld... Slapen en naar stage..
En nu wil ik naar huis om nog paar potjes te doen _O-

Moet vanavond nog werken tot 20:00 en dan vervolgens raiden op WoW dus geen Overwatch voor mij vandaag ;(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 13:48 ]

Oja misschien wil je de titel btw aanpassen van [PC] naar [Multi]

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Heb zojuist ook een invite ontvangen, kan ik eindelijk ook eens in een closed beta mee spelen.

Eerst nog even tot 20:00 uur werken, en dan gaan we maar eens even kijken wat Overwatch precies is. :)

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap