Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu wat vaker Zenyatta aan het spelen (3 games in a row) en went nu wel. Is echt een harde hero als je je attacks raakt en ook nog is vrij goeie support.

Ik verwacht dat ze op blizzcon iets van een pack gaan aankondigen zoals HotS had, en welk je dan vervolgens garanteed beta access geeft (ik denk niet dat dat gelijk uit komt binnen een week maar denk wel dat het zoiets wordt (ook omdat we nu weten dat de game voor console momenteel voor 60$ in een store stond als pre-order)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Waarschijnlijk niet free to play, dus. Jammer, of juist niet?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:40
Heerlijk om tijdens je nachtdienst even je battle.net account te checken en te zien dat je overwatch als beta tussen je lijst hebt staan!

Morgen maar even checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 00:45:
Waarschijnlijk niet free to play, dus. Jammer, of juist niet?
Ik denk dat het sowieso moeilijk is om een competitieve shooter free to play te houden. Enkel Valve is the boss er in. Alhoewel het ook €15 kost om de hackers weg te houden.

Skins van wapens zouden ze nog kunnen doen maar alles moet eerlijk blijven. Skins om heroes er anders te doen uit zien is volgens mij uit ten boze.

EDIT: Ik was duidelijk mis:
We have confirmation from Battle.net on the earlier Gamestop leak that Overwatch will be launching on PC, Xbox One, and Playstation 4!

We can't currently access the pre-purchase link with goes to BuyOverwatch.com.
Pre-purchasing will grant you a Widowmaker skin on launch.
The Origins Edition, according to Gamestop, will be $40. (Source)
This still doesn't exclude the game from being free to play.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Zeror schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:30:
Groot nieuws: Overwatch komt naar de consoles (Ps4 en Xbox One) toe.

http://www.gameinformer.c...one-60-all-platforms.aspx
incl cross platform online mode zou echt te gruwelijk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:30
Wie zegt dat het niet gewoon free tot play is op pc, kan ook dat de prijs voor een bundle aan skins etc is die je er bij krijgt ofzo denken nog steeds dat deze game free tot play blijft

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:56

Mauz1978

Console War Veteran

Furinax schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:40:
[...]

incl cross platform online mode zou echt te gruwelijk zijn :D
Een cross platform online shooter zal er nooit komen, totdat de mouse en keyboard echt zn intrede hebben gemaakt bij consoles (niet zoals ze nu zijn)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Ik weet het, maar een mens mag dromen :)
iig cross platform tussen ps4 en xbox zou al een doorbraak zijn. Kan geen game voor me halen die dat heeft. Nu ben ik ook geen diehard console gamer, dus ze zullen vast wel bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Furinax schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:17:
iig cross platform tussen ps4 en xbox zou al een doorbraak zijn. Kan geen game voor me halen die dat heeft. Nu ben ik ook geen diehard console gamer, dus ze zullen vast wel bestaan?
Nope bestaat niet. Volgens mij zou de nieuwe Fable van Microsoft en nog een andere game (Met een kinderlijke uitstraling) een cross platform zijn tussen XboxOne en Windows 10 PC.

Cross platform is leuk, maar ik wil als gebruiker wel de keuzen hebben om hiervoor te kiezen.
Als ik op een Console speel, dan wil ik misschien niet met PC gamers spelen en vice versa.
Muis en Toetsenbord is sneller en flexibeler dan wat je kan verrichten met een controller.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Furinax schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:17:
Nope... een perfect voorbeeld zou Diablo 3 zijn, maar helaas, ook die is niet crossplatform. Recentelijk heb ik Blood Bowl gekocht waarbij de ontwikkelaars aangaven het crossplatform het te kunnen maken, maar dat sony en xbox daarin niet mee willen gaan... helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Doelde meer op cross platform tussen de consoles. PC gamers hebben te veel voordeel omdat een muis gewoon sneller is. PC gamers in cross platform mengen kan alleen als je afdwingt dat de pc gamer ook met een controller speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ben nu toch wel heel nieuwschierig wat het price model voor de pc gaat worden, we zullen het wel horen op blizzcon denk ik. Zit er aan te denken om een virtuel ticket te kopen maar aangezien de openingsceremonie gratis te kijken is en daar eigenlijk alle grote aankondigingen gedaan worden vindt ik 30 euro een beetje veel.

Jammer dat ik nog steeds niet in de beta zit heb speciaal een nieuwe pc voor deze game aangeschaft nu net dus ben er in ieder geval klaar voor, vermaak me voorlopig wel even met black ops 3 en het feit dat ik eindelijk fatsoenlijk pc games kan spelen in plaats van alles op e laagste settings en dan nog haperingen :+

[ Voor 67% gewijzigd door Stylze op 06-11-2015 10:18 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Stylze schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:12:
Ben nu toch wel heel nieuwschierig wat het price model voor de pc gaat worden, we zullen het wel horen op blizzcon denk ik. Zit er aan te denken om een virtuel ticket te kopen maar aangezien de openingsceremonie gratis te kijken is en daar eigenlijk alle grote aankondigingen gedaan worden vindt ik 30 euro een beetje veel.

Jammer dat ik nog steeds niet in de beta zit heb speciaal een nieuwe pc voor deze game aangeschaft nu net dus ben er in ieder geval klaar voor, vermaak me voorlopig wel even met black ops 3 en het feit dat ik eindelijk fatsoenlijk pc games kan spelen in plaats van alles op e laagste settings en dan nog haperingen :+
Gewoon 60 euro voor standaard editie. 70 Euro Deluxe editie met wat kleine extra content
120 Euro Special edition met steelbook en eventueel nog een figurine erbij ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wel, blijkbaar is in America gamestop al begonnen met preorders. De 40 dollar editie geeft een code die kan geredeemed worden op de Blizzard website, dus het is legitiem. Er komt ook een 60 dollar "Origins" editie met een hoop extra skins.

Meer details op Blizzcon vanavond ongetwijfeld. Zal me niet verbazen dat je vanaf dit weekend op op de Blizzard site kan preorderen.

Deze reddit draad bevat alles wat we momenteel weten

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 06-11-2015 10:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
zolang blizzard niks confirmed heeft zou het nog wel is anders uit kunnen pakken hoor, full price en dan daarnaast ook nog is allemaal skins kopen etc zou ik wel best duur vinden voor een pc versie.

Het zou ook nog gewoon om een founders pack kunnen gaan zoals ze ook bij heroes of the storm deden

[ Voor 20% gewijzigd door Stylze op 06-11-2015 10:23 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Stylze schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:21:
zolang blizzard niks confirmed heeft zou het nog wel is anders uit kunnen pakken hoor, full price en dan daarnaast ook nog is allemaal skins kopen etc zou ik wel best duur vinden voor een pc versie
Het gaat hier over Blizzard: Zij verkopen een MMO aan volle prijs, vragen daar 15 euro per maand abonnement voor en hebben dan ook nog eens een ingame store waar allerlei zooi verkocht wordt, waar je ook gewoon ingame goud kan kopen.

Zij zijn echt niet te vies om een 40 euro spel te combineren met ingame transactions.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 06-11-2015 10:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
boe2 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:23:
[...]

Het gaat hier over Blizzard: Zij verkopen een MMO aan volle prijs, vragen daar 15 euro per maand abonnement voor en hebben dan ook nog eens een ingame store waar allerlei zooi verkocht wordt, alsook kan je gewoon goud kopen.

Zij zijn echt niet te vies om een 40 euro spel te combineren met ingame transactions.
Een mmo is natuurlijk wel wat anders dan zo'n shooter als dit, mmo is een veel grotere investering lijkt me zeker de scale die World of Warcraft was en is

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:19:
[...]

Gewoon 60 euro voor standaard editie. 70 Euro Deluxe editie met wat kleine extra content
120 Euro Special edition met steelbook en eventueel nog een figurine erbij ;)
Nee dat is Battlefield Hardline. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
40 dollar lijkt in de lijn van alle andere blizzard games te liggen.

Ben niet zo van Pre-orders (op world of warcraft expansions na (al weetik het nog niet met legion)), maar Overwatch zal ik waarschijnlijk wel pre-orderen. Gezien hoe smooth de Beta al is verwacht ik geen massive bugs en pc heeft onlangs nieuwe r9 380 kaart gekregen.

Ben benieuwd vanavond wat er nog meer aan overwatch nieuws is.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
hoelaat begint blizzcon in NL tijd?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Stylze schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:28:
hoelaat begint blizzcon in NL tijd?
20:00 opening, grais voor iedereen te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Derr_Hans schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:29:
[...]

gratis voor iedereen te bekijken
Echt? Dat wist ik niet eens!
Chromecast alvast opwarmen, vanavond met het hele gezin kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
boe2 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:30:
[...]

Echt? Dat wist ik niet eens!
Chromecast alvast opwarmen, vanavond met het hele gezin kijken :)
Alleen openings ceremony (20:00 tot 21:00), en eSports is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Denk nog steeds dat overwatch free 2 play zal zijn maar we zullen zien, hoop echt op een founders pack dat we vrij snel al aan de slag kunnen met de game

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Stylze schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:40:
Denk nog steeds dat overwatch free 2 play zal zijn maar we zullen zien, hoop echt op een founders pack dat we vrij snel al aan de slag kunnen met de game
Je kan best gelijk hebben, de 40,- dollar pack bevat 5 skins, HotS Tracer hero wat starcraft portraits en HS backcards.

Lijkt op Founders pack van HotS

reddit jpg link
reddit jpg link 2

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 06-11-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Mij maakt het niet zoveel uit of het F2P gaat worden of dat je eenmalig een bedrag moet betalen. Maar heb niet veel trek in zoals mobas waar je moet dokken voor de heros. Als ze geld willen verdienen met microtransacties dmv skins, dat vind ik prima.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Is allemaal speculatie tot nu toe vanavond en de rest van het weekend zullen we het weten :)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Derr_Hans schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:27:

Ben benieuwd vanavond wat er nog meer aan overwatch nieuws is.
Ik denk:
  • aankondiging console versies
  • Prijzen
  • Release datum
  • Wellicht extra heroes/skins
  • Open beta informatie

[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 06-11-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
An1mA schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:25:
Mij maakt het niet zoveel uit of het F2P gaat worden of dat je eenmalig een bedrag moet betalen. Maar heb niet veel trek in zoals mobas waar je moet dokken voor de heros. Als ze geld willen verdienen met microtransacties dmv skins, dat vind ik prima.
Tot nu toe heb ik bij alle moba nog niets hoeven te betalen voor champions/hero's..
LoL, HotS, Smite

Een hero kopen gaat alleen sneller, maar het hoeft niet,

Verder of zo'n verdien modelwerkt voor overwatch ?
Geen id, het zal wel de change hero tijdens een match beperken,
We gaan het wellicht horen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Derr_Hans schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:16:
[...]

Je kan best gelijk hebben, de 40,- dollar pack bevat 5 skins, HotS Tracer hero wat starcraft portraits en HS backcards.

Lijkt op Founders pack van HotS

reddit jpg link
reddit jpg link 2
En ook de Tracer hero voor HOTS "confirmed" als ik link 2 mag geloven!
me like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd niet bevestigd dat Overwatch voor de PC niet free-to-play zal zijn. Er staat DLC naast de PC versie op de screenshots van Gamestop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Fijn, blijf nog wat in ontkenningsfase, terwijl vele gameshops officiele preorders beginnen aanbieden. Weet ook dat Blizzard slechts 2 titels heeft die gratis te spelen zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 06-11-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
boe2 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:34:
Fijn, blijf nog wat in ontkenningsfase, terwijl vele gameshops officiele preorders beginnen aanbieden. Weet ook dat Blizzard slechts 2 titels heeft die gratis te spelen zijn.
En 3 titels waar ze wel geld voor vragen...

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

boe2 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:34:
Gameshops boden ook preorders aan voor Heroes of the Storm. Bleek later om de startersbundel te gaan.
Over een paar uur (of over een dag) weten we daadwerkelijk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Collectors Edition $130 o0
Huge ass box tho...

iig is hier een van de 3 nieuwe hero's te zien op de coverart, D.va op haar roze mechsuit..
Amazon jpg link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furinax schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:45:
[...]

Gameshops boden ook preorders aan voor Heroes of the Storm. Bleek later om de startersbundel te gaan.
Over een paar uur (of over een dag) weten we daadwerkelijk meer.
Excuseer? Vanaf 19.50 begint de hype train al hoor!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
ik ben al hyped hoor! maar ben bang dat als het een full priced pc versie gaat worden de beta wel heel erg gesloten blijft zoals nu, ze willen immers niet dat mensen de game al maanden gaan spelen en dan geen zin meer erin hebben om nog is 60 e neer te leggen voor een game die ze al kapot gespeeld hebben.

edit: ze zeiden net bij de pre show dat ze een surprise krijgen nog zou zo maar is overwatch beta kunnen zijn.. kan ook iets totaal anders zijn dus koop niet zon ticket voor alleen dat nu haha

[ Voor 24% gewijzigd door Stylze op 06-11-2015 19:42 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belachelijke prijs though voor die virtual ticket van de lifestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
Ricmaniac schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:59:
Belachelijke prijs though voor die virtual ticket van de lifestream
Ze willen hun fans laten bloeden in hun portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist aangekondigd op Blizzcon:

1 nieuwe map: Hollywood

3 nieuwe heroes: D.va + Genji + Mei

Edit:
Origin editie naar consoles en brengt goodies naar de andere blizzard games.

Release ergens in de lente 2016 :)

[ Voor 61% gewijzigd door Zeror op 06-11-2015 21:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
Geen free to play model,

basis versie 40 euro,

versie met 21 heroes, 5 skins en goodies voor andere blizzard games voor 60 euro.

collectors edition met nog meer extra's en een soldier: 76 statue voor ???

Hopelijk niet uren spelen voor je alles hebt unlocked ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Sokkeh op 06-11-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes... vette shit

http://us.battle.net/overwatch/en/heroes/genji/
http://us.battle.net/overwatch/en/heroes/mei/
http://us.battle.net/overwatch/en/heroes/dva/

Ook is die nu te pre-orderen

3 packs, 40$ is gewoon game met alle heroes etc
60$ is met 5 skins en een pet in WoW, Tracer heroe in HotS, Heartstone card back en SC2 ingame portraits. YouTube: Overwatch: Origins Edition | Digital Bonuses Preview

Ook komt er een collectors editie waar wat extra bij zit en ook een Soldier 76 statue. waarschijnlijk wordt die 120 euro. (die staat nu alleen nog niet te pre-orderen)

https://us.battle.net/shop/en/product/game/overwatch

Vind het wel erg jammer dat er geen beta access bij de pre-order zit =p

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 06-11-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus even Blizzcon 2015 voor Overwatch samenvatten:
  • Overwatch Standard Edition: 21 heroes + Widowmaker skin bij pre-order --> €40
  • Overwatch Origin Edition: 21 heroes + 5 nieuwe skins + in-game goodies voor andere Blizzard games + Widowmaker skin bij pre-order --> €60
  • Overwatch Collector's Edition: Alles van Origin Edition + statue + sourcebook + soundtrack --> €120
Nieuwe map Hollywood

3 nieuwe heroes:
  • D.VA
  • MEI
  • GENJI
Release date 21 juni 2016.

Niets gezegd over beta of beta access te verkrijgen via pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Die statue is vast wat de CE zo duur maakt. Jammer ik had graag die artbook willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:41:
Dus even Blizzcon 2015 voor Overwatch samenvatten:
  • Overwatch Standard Edition: 21 heroes + Widowmaker skin bij pre-order --> €40
  • Overwatch Origin Edition: 21 heroes + 5 nieuwe skins + in-game goodies voor andere Blizzard games + Widowmaker skin bij pre-order --> €60
  • Overwatch Collector's Edition: Alles van Origin Edition + statue + sourcebook + soundtrack --> €120
Nieuwe map Hollywood

3 nieuwe heroes:
  • D.VA
  • MEI
  • GENJI
Release date 21 juni 2016.

Niets gezegd over beta of beta access te verkrijgen via pre-order.
Er stond toch net spring 2016...
dat lijkt me dus eerder dan juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Iemand op blizzcon is de nieuwe heroes aan het streamen hier http://www.twitch.tv/muselk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt.. op de site staat 21 juni 2016 or earlier .. omdat dan "spring"eindigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wil ik de Origins versie meteen kopen, moet ik moeite doen ook nog om mijn geld uit te geven. Site bleef steeds crashen. Maar uiteindelijk is het gelukt :Y)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Nieuwe heroes ability overview:

D.Va:

Genji:

Mei:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

40 euro versie gepreordered... het cosmetische (een skin hier, een cardback daar) interesseert me geen reet, zolang er geen ingame voordelen zijn :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:16:
Wil ik de Origins versie meteen kopen, moet ik moeite doen ook nog om mijn geld uit te geven. Site bleef steeds crashen. Maar uiteindelijk is het gelukt :Y)
Sowieso!.. is dit de return van de Arayla Daenora ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Ik zou uitkijken met al preorderen, stel dat het na een tijdje toch nog f2p wordt, of juist dat ze nog meer microtransacties in de game stoppen. En dan vind ik het de €40 niet waard.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:49:
[...]

Sowieso!.. is dit de return van de Arayla Daenora ? :P
Denk niet dat ik ooit nog terug kom naar FF :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:51:
Ik zou uitkijken met al preorderen, stel dat het na een tijdje toch nog f2p wordt, of juist dat ze nog meer microtransacties in de game stoppen. En dan vind ik het de €40 niet waard.
gebeurd niet. al helemaal niet voor at least een paar maanden na release. en ik heb al zo veel tijd in de beta zitten dat die 60 euro het al waard is XD
Chester schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:53:
[...]

Denk niet dat ik ooit nog terug kom naar FF :P
nee bedoel ook gewoon nu in Overwatch :P haha

[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 06-11-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Laat staan dat ze een hele dikke class action lawsuit tegen zich krijgen als ze t nu ineens f2p gaan maken nadat mensen er al betaald voor hebben. Dit wordt gewoon niet f2p, klaar.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:54:
[...]

nee bedoel ook gewoon nu in Overwatch :P haha
Voorlopig gewoon Chester#2625 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 22:59:
[...]

Zit je ook in de beta of niet?
Nope :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Ik hoop stiekem nog op zo'n melding aan t eind dat iedereen die de 60e versie dit weekend al heeft gepre-ordered toegang krijgt tot de beta..

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
floppie86 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:03:
Ik hoop stiekem nog op zo'n melding aan t eind dat iedereen die de 60e versie dit weekend al heeft gepre-ordered toegang krijgt tot de beta..
Dat zouden ze echt wel tijdens de aankondigen op Blizzcon vermelden voor nog meer pre-orders.

Anyway, ben benieuwd hoeveel heros ze achter gaan houden zodat we ze achteraf nog "moeten" kopen. Ik persoonlijk zou dat een heel slechte zaak vinden, want dadelijk ga je spelen met spelers met alle heroes en zonder. Bij moba's is dat minder erg, omdat je niet ingame van hero kan switchen, maar bij Overwatch kan dat wel uitmaken. Zolang ze alleen skins verkopen en geen heroes vind ik dat prima, want je betaald al de volle mep voor alleen een multiplayer game.
Heb eigenlijk een beetje een nare smaak na mijn pre-order, was toch iets te impulsief met de pre-order helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 06-11-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
An1mA schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:27:
[...]
Heb eigenlijk een beetje een nare smaak na mijn pre-order, was toch iets te impulsief met de pre-order helaas.
Neem contact met ze op. Ze hebben een best goede supportafdeling, ik denk dat je je geld wel terug kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:27:
[...]

Dat zouden ze echt wel tijdens de aankondigen op Blizzcon vermelden voor nog meer pre-orders.

Anyway, ben benieuwd hoeveel heros ze achter gaan houden zodat we ze achteraf nog "moeten" kopen. Ik persoonlijk zou dat een heel slechte zaak vinden, want dadelijk ga je spelen met spelers met alle heroes en zonder. Bij moba's is dat minder erg, omdat je niet ingame van hero kan switchen, maar bij Overwatch kan dat wel uitmaken. Zolang ze alleen skins verkopen en geen heroes vind ik dat prima, want je betaald al de volle mep voor alleen een multiplayer game.
Bij overwatch zijn heroes switchen en kiezen de core van de game. Net een stream zitten kijken van Muselk die daar uitgenodigd is door blizzard en hij confirmde dat alle heroes en maps bij de game zitten en je geen microtransacties hebt buiten cosmetica om.

Wel denk ik dat er in de toekomst expansions zullen komen met meer heroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ricmaniac schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:48:
[...]

Bij overwatch zijn heroes switchen en kiezen de core van de game. Net een stream zitten kijken van Muselk die daar uitgenodigd is door blizzard en hij confirmde dat alle heroes en maps bij de game zitten en je geen microtransacties hebt buiten cosmetica om.

Wel denk ik dat er in de toekomst expansions zullen komen met meer heroes
Met een uitbreiding zou ik dat niet erg vinden. Alleen de manier hoe het werd gepresenteerd op Blizzcon, kun je verwachten dat je moet dokken voor nieuwe heroes, natuurlijk is het nu speculeren. Daarnaast hadden ze het denk ik net als CS:GO moeten aanpakken, lage prijs en een verdienmodel met skins. Ook is €40 euro een fors bedrag voor een multiplayer only game. Als er ook nog must have betaalde content bijkomt, is dat niet zo goed voor de E-Sport gedeelte van Overwatch als je het mij vraagt. Hopelijk weten we na Blizzcon meer en kan er ook positiever na Overwatch kijken.
Chester schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:43:
[...]

Neem contact met ze op. Ze hebben een best goede supportafdeling, ik denk dat je je geld wel terug kunt krijgen.
Dat klopt, ik kijk het nog even aan voordat ik mijn geld terug ga vragen.

[ Voor 13% gewijzigd door An1mA op 07-11-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Ik verwacht niet teveel gekkigheid qua verdienmodel. Het "verdienmodel" met diablo3 is ook gewoon 50e betalen en t spel spelen (ze hebben de AH er toch weer uitgesmeten?). Waarom zou dat met Overwatch niet ook gewoon kunnen?

edit: en ook met het "ouderwetse" verdienmodel heeft Blizzard al vaak genoeg laten zien nog jarenlang goede ondersteuning te bieden (en nieuwe content, voor niks!!)

[ Voor 27% gewijzigd door floppie86 op 07-11-2015 00:30 ]

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:16:
[...]

Met een uitbreiding zou ik dat niet erg vinden. Alleen de manier hoe het werd gepresenteerd op Blizzcon, kun je verwachten dat je moet dokken voor nieuwe heroes, natuurlijk is het nu speculeren. Daarnaast hadden ze het denk ik net als CS:GO moeten aanpakken, lage prijs en een verdienmodel met skins. Ook is €40 euro een fors bedrag voor een multiplayer only game. Als er ook nog must have betaalde content bijkomt, is dat niet zo goed voor de E-Sport gedeelte van Overwatch als je het mij vraagt. Hopelijk weten we na Blizzcon meer en kan er ook positiever na Overwatch kijken.
40$ vind ik echt goedkoop voor een triple A blizzard game. De game is polished as fuck wat je kan verwachten van blizzard en dat merk ik al in de beta.

Ze hadden het inderdaad op blizzcon wat duidelijker uit kunnen leggen maarja.. ik denk dat het allemaal helemaal goed gaat komen. zolang ps4 en xbone niet cross platform worden met pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Ricmaniac schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:31:
[...]

40$ vind ik echt goedkoop voor een triple A blizzard game. De game is polished as fuck wat je kan verwachten van blizzard en dat merk ik al in de beta.
Dat mag jij vinden, maar als je kritisch bent is de €40 euro die ze vragen voor puur alleen multiplayer ongeacht hoe goed de game wel niet is, is dat te veel voor een PC game. Begrijp me niet verkeerd, ik geef nu puur kritiek op de prijs, heb de beta helaas nog niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 20:00
An1mA schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:01:
[...]

Dat mag jij vinden, maar als je kritisch bent is de €40 euro die ze vragen voor puur alleen multiplayer ongeacht hoe goed de game wel niet is, is dat te veel voor een PC game. Begrijp me niet verkeerd, ik geef nu puur kritiek op de prijs, heb de beta helaas nog niet kunnen spelen.
Dus stel nou voor... je koopt deze game voor 40 Euro. De (multiplayer)game bevalt je erg goed en je speelt het wekelijks 2-3 uur per dag, en je houdt dit een half jaar vol (absoluut niet ondenkbaar bij een Blizzard game). Dan heb je voor een kleine 7 Euro per maand waarschijnlijk een hoop lol gehad.

Dat is wat anders dan:
  1. Een nieuwe CoD kopen voor minstens 53 Euro waar je misschien na een maand op uitgekeken bent
  2. Een topgame als "The Last Of Us" kopen, waar je (als je enigszins fanatiek bent) in een maandje doorheen bent.
  3. WoW weer oppakken en 12 Euro per maand betalen voor het abonnement, waarna je na datzelfde half jaartje 72 Euro hebt neergeteld
Oftewel... of je nou multiplayer of singleplayer speelt doet absoluut niet ter zake. Ik denk, of ben overtuigd, dat 40 Euro voor een game als Overwatch een prima prijs is. Zeker omdat het een game van Blizzard betreft, en Blizzard levert over het algemeen kwalitatief prima games af die lang herspeelbaar zijn :)

Begrijp me niet verkeerd... ik heb bovenstaande games tot in den treure gespeeld, maar vind wel dat je bepaalde zaken in perspectief moet zien.

Helaas zit ik niet in de beta, maar Blizzard = kwaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door Denman op 07-11-2015 01:23 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat vind ik zeker. En als ik kritisch ben dan vind ik het alleen kut dat ze een console versie gemaakt hebben.
Deze game is gebouwd om multiplayer. er zijn heeel weinig singleplayer games waar ik meer tijd aan besteed dan een multiplayer. Hell de laatste paar gekochte shooters (BO2, AW, Ghosts, BF3, 4, hardline) allemaal games die je koopt voor de multiplayer (de meeste mensen althans). En voor al die games heb ik meer betaald dan dat blizzard van me vraagt voor overwatch.

Ik begrijp je niet verkeerd, snap alleen niet waarom je 40 euro te veel zou vinden voor een PC game, Bijna alle pc releases starten vanaf 49,95 als je ze officieel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
21 juni dan pas? :| holy shit, daar gaat mn hele hype naja kan ik lekker Blade and soul spelen in the meanwhile :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Komt de basis editie (40 euro) ook gewoon in de winkel te liggen, of is die alleen als digitale download beschikbaar? Ik kan er niets over vinden op de site van Blizzard zelf.

http://eu.battle.net/overwatch/en/buy/
https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatch

Het zou kortom uitermate teleurstellend zijn als je minimaal 60 euro moet gaan neertellen voor de Origins edition als je dus graag een mooi doosje wilt hebben ipv digitaal :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ketho schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 02:22:
Komt de basis editie (40 euro) ook gewoon in de winkel te liggen, of is die alleen als digitale download beschikbaar? Ik kan er niets over vinden op de site van Blizzard zelf.

http://eu.battle.net/overwatch/en/buy/
https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatch

Het zou kortom uitermate teleurstellend zijn als je minimaal 60 euro moet gaan neertellen voor de Origins edition als je dus graag een mooi doosje wilt hebben ipv digitaal :-(
De basiseditie is alleen digitaal te krijgen. Als je op buyoverwatch.com kijkt, en de basis editie kiest, staat er: "THIS EDITION IS NOT AVAILABLE PHYSICALLY".

[ Voor 8% gewijzigd door Chester op 07-11-2015 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Blizzcon stream van gisteren:

[YouTube: https://youtu.be/2HUYAR7QCiM]

[ Voor 49% gewijzigd door stime op 07-11-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet. Omdat elke hero anders speelt, willen ze keybinding per hero invoeren als mogelijkheid om je keybinding voor elke hero te optimaliseren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

En nu zijn we volledig full circle gegaan. Vroeger kloegen we dat we full price moeten betalen voor een game zonder multiplayer (want veel te snel uitgespeeld), nu klagen we ze dat we full price moeten betalen voor een game zonder singleplayer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:05:
Vet. Omdat elke hero anders speelt, willen ze keybinding per hero invoeren als mogelijkheid om je keybinding voor elke hero te optimaliseren.
Vind ik persoonlijk een beetje raar :P naja het is natuurlijk goed dat ze het doen, maar heb nou geen 1 hero momenteel dat ik denk: heey die knoppen werken niet fijn laat ik het anders doen.

Bijna elke hero heeft gewoon Shift ability, E, Q en sommige een right click.
Zou niet weten waarom je het anders zou willen aangezien dit fijn werkt.

Dat ze de mogelijkheid geven though is wel nice ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nu is het gewoon wachten op een gratis Team Fortress 3 en op de PC en dan speelt geen hond meer Overwatch.
Ik denk dat het een slecht keuze is geweest van Blizzard en daarom het ook niet de grote doorbraak is van Blizzard in de FPS wereld.
Ik zou nooit 40 € betalen voor een games waar van je weet dat je later nog mogelijk weer nieuwe heroes voor moet gaan kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 07-11-2015 13:48 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:47:

Ik zou nooit 40 € betalen voor een games waar van je weet dat je later nog mogelijk weer nieuwe heroes voor moet gaan kopen.
Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Jij bent zo in to Blizzard ? dan kun je toch na gaan welke kant ze opgaan maar misschien krijg je ze leuk verpakt in een ''uitbreiding'' maar dat ze komen en er voor betaald moet worden is IMHO zo goed als zeker.
Blizzard vind ik sinds de fusie met Activision steeds meer de kant van het grote geld op gaan ipv. dat Activision de kant van Blizzad opgaat en ook kwaliteits-games gaat maken.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:27:
[...]

Vind ik persoonlijk een beetje raar :P naja het is natuurlijk goed dat ze het doen, maar heb nou geen 1 hero momenteel dat ik denk: heey die knoppen werken niet fijn laat ik het anders doen.

Bijna elke hero heeft gewoon Shift ability, E, Q en sommige een right click.
Zou niet weten waarom je het anders zou willen aangezien dit fijn werkt.
Ja het punt is, dat er blijkbaar heroes zijn waarbij de shift ability zo anders is, dat het niet logisch aanvoelt. Daarom de keuze keybindings per hero in te voeren. Daarnaast is een persoonlijke keuze om per hero andere settings te hebben natuurlijk ook fijn.

En 40 euro voor de game vind ik wel meevallen. Is een mooie prijsje. Dat je dan misschien een paar euro moet gaan betalen voor mogelijke nieuwe heroes, vind ik ook prima. Als je kijkt naar spellen als CoD die rippen veel meer uit je lijf (dure DLC's enzo) dan Blizzard en daar wordt het blijkbaar wel als normaal gezien, maar nu bij Overwatch niet??? :? Bij blizzard ben je iig zeker van het feit dat alles wel goed gebalanceerd is, dus ook een nieuwe hero zal niet sterker zijn als de heroes die er al zijn. En al helemaal niet als Overwatch ook voor e-sport gaat dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik weet nog niks van het verdienmodel, dus of het goed uit zal pakken of niet. Niemand anders kan dat ook weten, en daarom blijf ik maar voorzichtig met het kopen.
beuker19 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 13:47:
Nu is het gewoon wachten op een gratis Team Fortress 3 en op de PC en dan speelt geen hond meer Overwatch.
Ik denk dat het een slecht keuze is geweest van Blizzard en daarom het ook niet de grote doorbraak is van Blizzard in de FPS wereld.
Overwatch is wel een compleet ander spel dan TF 2 hoor, de abilities zorgen echt voor een groot verschil. Ik denk dat als het verdienmodel en de marketing goed gedaan worden het een erg succesvol spel kan worden.

[ Voor 63% gewijzigd door markdm op 07-11-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Ik snap al het gedoe over het "verdienmodel" echt niet hier? Het verdienmodel is gewoon gisteren bekend gemaakt. Namelijk dat je eenmalig een bedrag betaald en dan mag spelen. Heeft Blizzard al vele keren eerder gedaan en steeds laten ze zien dat ze jaren daarna nog zeer goede ondersteuning leveren (en blijkbaar toch nog genoeg geld verdienen).

Ik verwacht persoonlijk geen losse heroes die je moet aanschaffen nadat je de game al hebt gekocht. Wel een aantal gratis in updates en een lading in een uitbreiding op den duur (die je zal moeten gaan kopen).

Maar we zullen zien, als je geen vertrouwen hebt ik blizzard koop je t lekker niet en ga je Fifa spelen ofzo (kost je ook 60e per jaar).

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Zeror schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:00:
[...]

Ja het punt is, dat er blijkbaar heroes zijn waarbij de shift ability zo anders is, dat het niet logisch aanvoelt. Daarom de keuze keybindings per hero in te voeren. Daarnaast is een persoonlijke keuze om per hero andere settings te hebben natuurlijk ook fijn.

En 40 euro voor de game vind ik wel meevallen. Is een mooie prijsje. Dat je dan misschien een paar euro moet gaan betalen voor mogelijke nieuwe heroes, vind ik ook prima. Als je kijkt naar spellen als CoD die rippen veel meer uit je lijf (dure DLC's enzo) dan Blizzard en daar wordt het blijkbaar wel als normaal gezien, maar nu bij Overwatch niet??? :? Bij blizzard ben je iig zeker van het feit dat alles wel goed gebalanceerd is, dus ook een nieuwe hero zal niet sterker zijn als de heroes die er al zijn. En al helemaal niet als Overwatch ook voor e-sport gaat dienen.
HOTS is min of meer gestorven aan zijn redelijke debiele bussiness model (op een zeker punt waren sommige helden 14 euro). Hoop dat ze niet twee keer dezelfde fout maken, maar Blizzivision kenende reken ik nergens meer op.

Ook nogal gaar dat er geen beta acces bij een pre-order zit. Als je nu nog pre-orderd ben je wel echt heel suf bezig. Lekker geld geven en er niks voor terug krijgen!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:48:
[...]

Als je nu nog pre-orderd ben je wel echt heel suf bezig. Lekker geld geven en er niks voor terug krijgen!
Je krijgt een Widowmaker skin.

Beta access komt nog joh, Ik voorspel dat het grootste gedeelte voor januari er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Denk niet dat veel mensen alleen voor 1 zo'n skin de game gaan pre orderen, als ze bèta acces hadden gedaan zouden ze fcking veel pre orders hebben gehad nu, maar kan zijn dat ze het er later nog bijgeven maar w8en tot na blizzcon omdat anders hun acount management helemaal naar de klote zou gaan met zoveel mensen die tegelijk pre orderen

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
floppie86 schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 15:09:
Ik snap al het gedoe over het "verdienmodel" echt niet hier? Het verdienmodel is gewoon gisteren bekend gemaakt. Namelijk dat je eenmalig een bedrag betaald en dan mag spelen. Heeft Blizzard al vele keren eerder gedaan en steeds laten ze zien dat ze jaren daarna nog zeer goede ondersteuning leveren (en blijkbaar toch nog genoeg geld verdienen).
Ik denk dat er een zekere mate van angst heert omdat veel gamers Overwatch nog altijd vergelijkt met Moba's, een vergelijking die volledig mank gaat.

is $40 veel voor een multiplayer only game? Evolve was $50 dollar, Titanfal $60 dollar en zelfs Team Fortress 2, waar Overwatch steeds mee vergeleken wordt, was bij release in 2007 gewoon $20 dollar. En TF2 heeft een hoop (gratis) updates gekregen, voordat het uiteindelijk vier jaar later naar een F2P model ging. $40 is dus helemaal niet zo'n gek bedrag.

Gaan we extra heroes krijgen waar we voor moeten betalen? Dat is enkel speculatie, maar ik verwacht het niet. De mogelijkheid om tijdens een game naar elke andere hero te kunnen switchen is een belangrijke game-strategie, die teniet gaat op het moment dat je heroes los moet kopen. Met de eerste custom skins al beschikbaar in de Origin versie, denk ik dat de micro-transacties zich enkel tot het kosmetische blijven.

Wat betreft pre-ordering: https://twitter.com/totalbiscuit/status/532174252867584001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Weet je waar dit alles om draait? Niets van die preorder shit (want Blizzard doet niets wat ze in hun andere games nog niet gedaan hebben), maar heel simpel: Om verwaande kinderen die huilie huilie doen omdat ze geen gegarandeerde beta toegang krijgen bij een preorder.

"Jongens, niet preorderen", ja leuk, dat roepen we al jaren over ALLE games die digitaal verkocht worden en crappy skins als preorder bonus geven. Nu is dat plots een hele hoop drama 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 08-11-2015 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
boe2 schreef op zondag 08 november 2015 @ 01:16:
Weet je waar dit alles om draait? Niets van die preorder shit (want Blizzard doet niets wat ze in hun andere games nog niet gedaan hebben), maar heel simpel: Om verwaande kinderen die huilie huilie doen omdat ze geen gegarandeerde beta toegang krijgen bij een preorder.

"Jongens, niet preorderen", ja leuk, dat roepen we al jaren over ALLE games die digitaal verkocht worden en crappy skins als preorder bonus geven. Nu is dat plots een hele hoop drama 8)7
Of omdat het echt waardeloos en super vervelend is als je los voor sommige heroes en maps moet betalen. Natuurlijk weten we niet of dit wel of niet het geval is, maar als Blizzard geen duidelijk antwoord wil geven moet je voorzichtig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij waren juist met een groep die het geen probleem vinden om voor de game te betalen tot we er gister achterkwamen dat de game niet voor mac gemaakt wordt. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nice artikel

must read voor alle klagers eigenlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 08-11-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Als ik dat lees snap ik het heel goed waarom ze het meteen als P2P uitbrengen. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat je op de console 20 euro extra moet betalen voor een paar skins en digitaal spul voor games die (op D3 na) niet op de console te spelen zijn. Erg jammer dat je op de console niet ook de keuze hebt uit de drie verschillende versies.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Is er eigenlijk wat bekend over de heroes uit de cinematic die niet verschijnen, zoals Soundquake, Doomfit en eentje met de F?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:17:
Wij waren juist met een groep die het geen probleem vinden om voor de game te betalen tot we er gister achterkwamen dat de game niet voor mac gemaakt wordt. Beetje jammer.
Dat is inderdaad best maf eigenlijk, normaal brengt Blizz dingen altijd direct ook op de mac uit (volgens mij al sinds WC3?)

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

The Chosen One

Zie signature!

Nu nieuwe engine en gedoe. Zal vast wel komen maar maybe einde van het jaar of zo.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik vond zelf dat dit het wel redelijk goed samenvatte allemaal:

https://www.reddit.com/r/..._matter_and_how_were_not/

Niet dat het 100% mijn standpunt is (ik kan me eerlijk gezegd niet echt heel druk maken over overwatch, het lijkt me aardig om te zien wat een blizzard fps is maar veel meer dan dat is het voor mij niet), maar het geeft wel een goed inzicht waarom mensen wat wantrouwig worden als vragen over het toekomstige bussiness model ontweken worden. Er zijn al erg veel developpers geweest die er simpelweg over hebben gelogen of 180graden hebben gedraaid nadat hun spel X maanden uit was. Beetje begrip voor elkaar en wat nuance kan geen kwaad denk ik.

PayDay 2 lijkt me het mooiste recenste voorbeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 08-11-2015 15:47 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de eerste dag een beta invite gekregen, was super psyched, maar was het alweer beu na 3-4 spelletjes. Toen dacht ik nog dat ik het multiplayer aspect wat miste (mijn vrienden hadden geen invite), maar daags nadien had een kameraad toch een invite gekregen, hebben we samen gespeeld en kwamen we beiden uit op dezelfde conclusie.

Het ziet er mooi uit, het speelt vlot, er is een basis voor balans, maar we hebben nogal snel het gevoel: "been there, done that". Dertien in een dozijn, nogal "bland". Nuja, ik zal er wel bij zeggen dat er weinig shooters zijn die me kunnen bekoren: CS, BF, TF vind ik geweldig, al de rest vind ik matig tot slecht. Ik vind Overwatch geen topper, wat een verschil met HotS, SC2, HS en WoW...

Hopelijk verandert er nog wat in de toekomst, maar nu ik weet dat ze er 40 euro voor vragen, denk ik dat dit het eerste Blizzard spel wordt dat ik niet ga kopen.

My 5 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:18:
Toen dacht ik nog dat ik het multiplayer aspect wat miste...
Vandaar dat het nog een beta is en het nog maanden duurt voordat het uit is. Een spel beoordelen op een beta :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Stylze schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:24:
Geef mij die bèta dan haha wel zonde dat mensen die het niet eens leuk vinden geflagged zijn dan :(
Blizzard wil denk ik dat een relatief kleine groep mensen constant de beta speelt. Bijvoorbeeld elke dag 10.000 mensen (de cijfers zijn onbekend, is maar een voorbeeld). Dus als Reuchtje ophoudt met het te spelen betekent dat waarschijnlijk dat in de volgende wave den extra uitnodiging zit om hem te compenseren. Dus het is niet zonde.

Pagina: 1 ... 7 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.