Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:51:
[...]

Dus het gaat over ALLES wat Activision releaset? Besef je wel hoe van de pot gerukt dat is?
Hier is een harde realiteit voor je:
1) het artikel vermeldt starcraft, de grootste esports game ooit
2) het artikel vermeld geen Overwatch
LOL, "van de pot gerukt" "harde realiteit". Ja je 2 punten kloppen. Maar dat was voor iedereen al duidelijk die begrijpend lezen beheerst. Het gaat erom dat je out of the box kunt denken. Ja Overwatch staat er niet in vermeld, maar het spel is dan ook nog niet toegankelijk voor het publiek, net zoals doom4. Toch kun je een aanname maken dat ze hiermee ook op esports gaan richten. En anders draaien we de vraag om, waarom ben jij zo zeker dat Overwacht niet een e-sport titel zal zijn.
boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:54:
Nog altijd puur wishful thinking, met aan aantal feiten over het gamedesign die de esports theorie tegenwerken (hetgeen ik eerder opsomde, auto-aim op controllers). Moet ik nu echt mijn vraag herhalen?

[...]

[...]

"beta" betekent feature complete.
Nee dat is niet "beta" , met HOTS en SC2 zijn ook er ook features bijgekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 29-10-2015 16:01 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Fietsbel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:01:
[...]

LOL, "van de pot gerukt" "harde realiteit". Ja je 2 punten kloppen. Maar dat was voor iedereen al duidelijk die begrijpend lezen beheerst. Het gaat erom dat je out of the box kunt denken. Ja Overwatch staat er niet in vermeld, maar het spel is dan ook nog niet toegankelijk voor het publiek, net zoals doom4. Toch kun je een aanname maken dat ze hiermee ook op esports gaan richten. En anders draaien we de vraag om, waarom ben jij zo zeker dat Overwacht niet een e-sport titel zal zijn.
Als dat je antwoord is op "geef me bewijs dat ze van Overwatch een grote esport willen maken"... :'). Geef dan gewoon toe dat je niets kan vinden.
Nee dat is niet "beta" , met HOTS en SC2 zijn ook er ook features bijgekomen.
Wikipedia: Software release life cycle. Er is een reden warom HotS 'alpha' noemde.

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 29-10-2015 16:09 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Blizzard is zelf helemaal niet zo happerig om het publiekelijk op esports te gooien. Anders had er allang iemand met 100en quotes gekomen.

dit is het beste dat ik kon vinden:
With that said, similar to Hearthstone, and we really took our lead from Hearthstone which was approachability first, we watched the community reaction at Blizzcon and how much people have been urging us toward embracing esport. So I think you're gonna see an approach very similar to what we do with Hearthstone where the center of our core is always gonna be that approachability to make the game welcoming to everyone who wants to approach it, but recognizing whether we like it or not this game is going to be turned into an esport. So we would rather turn an eye toward that and embrace it and help guide it in the right way, so it becomes a healthy esport. But honestly right now, the approachability comes first.
http://www.pcgamer.com/overwatch-game-interview-jeff-kaplan/

Artikel is wel een half jaar oud.

Heel het internet en zijn moeder heeft overwatch inmiddels uitgeroepen tot "the next big esport" alleen blizzard zelf is daar heel erg terughoudend over.

edit: oo en hooi, ik zit ook te wachten op een invite, ben heel benieuwd :)

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 29-10-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:03:
[...]

Als dat je antwoord is op "geef me bewijs dat ze van Overwatch een grote esport willen maken"... :'). Geef dan gewoon toe dat je niets kan vinden.
Je kunt niet out of the box denken en inzien wat de intenties zijn met Overwatch tot op het moment het ergens zwart op wit staat vermeld?
[...]

Wikipedia: Software release life cycleEr is een reden warom HotS 'alpha' noemde.
Kun je wel een linkje plakken, maar je weet zelf ook dat er legio voorbeelden zijn waarbij er toch features bijkomen (zoals ook al eerder genoemd)
Edit: we hebben het niet over de alpha. we hebben het over beta's. Ook HOTS/SC2 beta kende toevoegingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Fietsbel op 29-10-2015 16:12 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

rofl "zwart op wit", nee, jij haalt een artikel compleet uit context om daarvan eender wat te maken wat je maar wilt. Waarom? Omdat je geen echte bronnen hebt, dus blijf je wanhopig vastklampen aan een ongerelateerd artikel dat zowel de woorden "Blizzard" als "esport" bevat.
Denken dat het artikel over de illuminati gaat is ook "out of the box" denken. Maakt het niet minder idioot.
Edit: we hebben het niet over de alpha. we hebben het over beta's. Ook HOTS/SC2 beta kende toevoegingen.
Prima, geef eens een voorbeeld. Liefst iets waar meer instaat dan de woorden "blizzard" en "beta" :)

[ Voor 38% gewijzigd door boe2 op 29-10-2015 16:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:12:
rofl "zwart op wit", nee, jij haalt een artikel compleet uit context om daarvan eender wat te maken wat je maar wilt. Waarom? Omdat je geen echte bronnen hebt, dus blijf je wanhopig vastklampen aan een ongerelateerd artikel dat zowel de woorden "Blizzard" als "esport" bevat.
Denken dat het artikel over de illuminati gaat is ook "out of the box" denken. Maakt het niet minder idioot.

[...]

Prima, geef eens een voorbeeld. Liefst iets waar meer instaat dan de woorden "blizzard" en "beta" :)
http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Patch_0.11.0

Patchnotes voor patch 9 van de beta.
The StarCraft II Editor is now available! Dat is een feature
Achievements Nog een feature!!!
Grafieken! The score screen now features a new graph tab. Nog meer features.

En dat is maar 1 patch. Met drie voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:12:
Kun je het wel proberen te bagataliseren maar illumanit is niet relevant aan het artikel. Overwatch is dat wel degelijk. Als je dat niet wilt inzien dan wens ik je veel succes, ook je manier van discussieren is tenenkrommend.
[...]

Legio voorbeelden, google zelf maar even naar de changelogs
Edit: zie hierboven ook als voorbeeld.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we deze discussie even stoppen boys :P , heb hem zelf indirect aangewakkerd maar dit is onzin :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Fietsbel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:24:
[...]

Kun je het wel proberen te bagataliseren maar illumanit is niet relevant aan het artikel. Overwatch is dat wel degelijk. Als je dat niet wilt inzien dan wens ik je veel succes, ook je manier van discussieren is tenenkrommend.
Blijf maar bij je ene zinloze artikeltje dan om jezelf vanalles wijs te maken :>
Patchnotes voor patch 9 van de beta.
The StarCraft II Editor is now available! Dat is een feature
Achievements Nog een feature!!!
Grafieken! The score screen now features a new graph tab. Nog meer features.
Kijk, zo argumenteer je dus. Goed punt, I stand corrected.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 29-10-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:32
Edit verkeerd Topic

[ Voor 84% gewijzigd door Psyonara op 29-10-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkeerde topic denk?

nvm

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 29-10-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

Blijf maar bij je ene zinloze artikeltje dan om jezelf vanalles wijs te maken :>
Verschil aan inzicht, we gaan zien hoe het zal verlopen.
[...]

Kijk, zo argumenteer je dus. Goed punt, I stand corrected. Een stuk beter dan Fietsbel's "google het zelf, want feiten zijn niet voor mij"
wut!? "feiten zijn niet voor mij" ? de feiten zijn overduidelijk het enige verschil is dat ik ze niet op een presenteerblaadje aan je geef, wat ik uiteraard had moeten doen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

de feiten zijn overduidelijk het enige verschil is dat ik ze niet op een presenteerblaadje aan je geef, wat ik uiteraard had moeten doen.
Doe dat dan maar, geef me die overduidelijke feiten op een presenteerblaadje, ik wacht wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:47:
[...]

Doe dat dan maar, geef me die overduidelijke feiten op een presenteerblaadje, ik wacht wel :)
Je wilt nog meer Beta feature voorbeelden terwijl je daar al een reactie op hebt gegeven? Daar ging dat gedeelte van de quote over, dat begrijp je hopelijk wel.
boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:56:
:?
*edit* op die fiets, ik ging er inderdaad van uit dat het over het eerste punt ging.
Geen probleem

[ Voor 22% gewijzigd door Fietsbel op 29-10-2015 17:01 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

:?
*edit* op die fiets, ik ging er inderdaad van uit dat het over het eerste punt ging.

[ Voor 95% gewijzigd door boe2 op 29-10-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 08:40
Goeie discussie mannen. Wel e-sport, geen e-sport. De tijd zal het leren. Allebei even een glaasie water pakken en een koekie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Eerste zoekresultaat met "overwatch esport" in google:
In another interview you talked about Blizzard’s interest in pursuing Overwatch as an esport. Do you worry at all that maybe its dangerous to build Overwatch as an esport now without waiting for the community to show and demonstrate an interest on its own?
Jeff Kaplan: I do think it's dangerous to be overly committed to esport too early in the lifespan of the game. This is something we have a lot of experience with at Blizzard and there's a lot of lessons learned around the studio. From it's very inception StarCraft 2 was targeted to be an esport and I think there was a lot of grief that came out of that, like I think we really did create a healthy competitive esport around it, but at times we sacrificed approachability, not the single-player campaign which I think is actually fantastic; but it's still a little bit daunting for the newer players to get into the multiplayer StarCraft 2, and I think we recognized that. And our most recent game which I think speaks to this is Hearthstone where we really learned a lesson where approachability was first and foremost on our mind with Hearthstone. And it inevitably grew into an esport.
What was interesting with Hearthstone is, before it even got out of beta the community was running competitive tournaments for it. You know, no matter what the Hearthstone team wanted, that game was gonna be an esport. And sort of what we see with Overwatch happens is that if you kind of go back and look at the messaging that we tried to put out at Blizzcon, and when we announced the game we focused on letting everyone know that approachability was first and foremost what we cared about, we wanted to make a game that was very welcoming to as many people as possible and not sacrifice that approachability by forcing a competitive esport environment on the game as a whole.
With that said, similar to Hearthstone, and we really took our lead from Hearthstone which was approachability first, we watched the community reaction at Blizzcon and how much people have been urging us toward embracing esport. So I think you're gonna see an approach very similar to what we do with Hearthstone where the center of our core is always gonna be that approachability to make the game welcoming to everyone who wants to approach it, but recognizing whether we like it or not this game is going to be turned into an esport. So we would rather turn an eye toward that and embrace it and help guide it in the right way, so it becomes a healthy esport. But honestly right now, the approachability comes first.
Bron: http://www.pcgamer.com/overwatch-game-interview-jeff-kaplan/

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:12

The Chosen One

Zie signature!

Blizzard zet zich in het algemeen in veel meer voor esport. Speciale website, SC2, HOTS (poging ieg), Hearthstone. Kwestie van tijd voor Overwatch.
De mensen willen al dus dus sponsers vast ook en mits Blizzard zich er een beetje op richt komt dat vast wel.

Maar Blizz focussed zich eerst gewoon op de beta zelf, lijkt me ook logisch. Zonder beta geen game, zonder game, geen game om te spelen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 29-10-2015 17:08 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Laten we het over de game hebben! Ik heb gisteren een aantal uur kunnen spelen en vond het enorm vermakelijk.

Ik heb een aantal heroes gespeeld:
Soldier 76 (offense): Iets van 3 of 4 potjes mee gespeeld. Doet aardige damage met zijn rifle op de korte tot middellange afstand. In close combat wordt je gesloopt door tanks en bijvoorbeeld reaper, dus het is zaak om die bij je uit de buurt te houden. Dankzij de heals op knop 'E' kun je met hem enorm lang een choke point verdedigen, en zijn Ultimate is gewoon een aimbot.
Zwakke punten: tegen snipers leg je het af op de lange afstand, en als een tank of een close range damage dealer te dichtbij komt ook.
Erg goede middenmoter.

Symmetra (support): Ook iets van 4 of 5 potjes mee gespeeld. Tot nu toe mijn favoriet! Ze plaatst kleine turrets die vrij makkelijk te vernietigen zijn, maar een groepje kleine turrets in een chokepoint kan erg venijnig zijn en in de chaos van een gevecht zijn ze moeilijk te spotten. Haar Photon shield geeft je teammates wat extra survivability, wat natuurlijk handig is. Haar ultimate - een portal, geeft je team een enorm voorbeeld doordat je een aantal keer weer sneller na het re-spawnen bij een objective bent om te verdedigen of aan te vallen. En de kers op de taart is haar veelzijdige wapen. Op de hele korte afstand heb je een beam die erg veel damage doet en kun je zo 2 of 3 dudes achterelkaar neermaaien. Op de lange afstand schiet je een soort bollen die onverwacht hard aankomen bij snipers of campers zoals Bastion.
Minpunten: Op de middellange afstand, in een open omgeving heeft ze geen tools.

Widowmaker (Defense): 2 potjes gespeeld. Een sniper met gratis smg. Superhoge mobility, instakills met haar sniper als die opgeladen is, een soort gifgasmijnen die je leuk in een brawl kunt gooien, en haar ultimate is een wallhack voor het hele team. Sniper zoals een sniper moet zijn: one shot, one kill.
Minpunten: als je geflankt wordt of iemand pakt je in de rug, ben je er geweest.

Mercy (Support): 1x gespeeld. Support pur sang. Kan door een beam teamleden healen of extra damage laten doen (1 doel tegelijk). Heeft een enorme healing output en haar ultimate is een teamlid weer tot leven brengen. Ik denk dat ze enorm sterk kan zijn in een team dat goed samenwerkt, maar als iedereen als kip zonder kop rondrent is het minder. Als je een teammate hebt die weet wat die aan je heeft en je kan beschermen, denk ik dat het erg leuk kan zijn om als haar te spelen, maar die had ik niet.
Minpunten: enorm squishy en vrijwel 0 damage die ze zelf kan doen.

Bastion: 1x gespeeld. De ultieme camper. Verandert in een soort turret met schild dat je zelf weer kan repareren. In een potje moesten wij aanvallen en had de tegenstander 4 bastions in een map waar er maar 2 ingangen naar de objective waren... ;w
Minpunt: als iemand achter je sneakt terwijl je in turret mode zit, heb je geen kans.

Algemene indruk tot dusver: erg vermakelijk, redelijk goed in balans, maar er zouden wat mij betreft maar 1 van elke hero in een team moeten kunnen, want zoals ik net al zei, 4 Bastions die een chokepoint verdedigen is echt onbegonnen werk.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik zou zeggen straks unranked/ranked. 2-3 max per team sowieso, en dan in ranked (persoonlijk liefste 1) 1, 2 per team.

Wat ik ook heb gezien is dat je in sommige maps best ver moet lopen naar objective/area. Maybe een speedboostje gebaseerd op afstand. Gaat uit na X seconden/Y afstand van area/vijanden cause balance.

[ Voor 46% gewijzigd door The Chosen One op 29-10-2015 18:16 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Allemaal goed en wel maar geef mij gewoon die beta ffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
MicScott schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:09:

[...]

Widowmaker (Defense):
[...]
Minpunten: als je geflankt wordt of iemand pakt je in de rug, ben je er geweest.

[...]

Algemene indruk tot dusver: erg vermakelijk, redelijk goed in balans, maar er zouden wat mij betreft maar 1 van elke hero in een team moeten kunnen, want zoals ik net al zei, 4 Bastions die een chokepoint verdedigen is echt onbegonnen werk.
Probeer daar anders de mijn voor te gebruiken, die in de ingang achter je te plaatsen en hem als waarschuwing gebruiken als een flanker achter je komt.

En kan je 4 bastions niet erg makkelijk counteren met meerdere Junkrats, Hanzo's of Phara's? Ik heb het nog niet gespeeld maar als je ze daarmee vanuit cover vol spammed gaan ze snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

markdm schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:29:
[...]

Probeer daar anders de mijn voor te gebruiken, die in de ingang achter je te plaatsen en hem als waarschuwing gebruiken als een flanker achter je komt.

En kan je 4 bastions niet erg makkelijk counteren met meerdere Junkrats, Hanzo's of Phara's? Ik heb het nog niet gespeeld maar als je ze daarmee vanuit cover vol spammed gaan ze snel dood.
Goed idee van die mijn. Over de bastions.. er is vast wel een counter voor maar zie maar eens ad-hoc een strategie op te zetten met je randoms... Het viel mij op hoe ondoordringbaar ze waren en het voelt ook raar om tegen 4 dezelfde tegenstanders te vechten.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit vind ik persoonlijk best heftig :P ..

Maaanden lang op overwatch gewacht en zit er in .. rond 9 uur lang gespeeld. Nu zit ik in de battleborn alpha en damn wat is dat ook leuk zeg. Grafisch imo iets minder en ietsje onoverzichtelijker maar met de heroes is het imo veel beter gedaan. Gaat me toch niet vertellen dat al die maanden overwatch hype voor niks is geweest he XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MicScott schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:37:
[...]

Goed idee van die mijn. Over de bastions.. er is vast wel een counter voor maar zie maar eens ad-hoc een strategie op te zetten met je randoms... Het viel mij op hoe ondoordringbaar ze waren en het voelt ook raar om tegen 4 dezelfde tegenstanders te vechten.
Switchen naar Tracer voor de blink achter de bastions, easy kills :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
Ricmaniac schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:39:
Dit vind ik persoonlijk best heftig :P ..

Maaanden lang op overwatch gewacht en zit er in .. rond 9 uur lang gespeeld. Nu zit ik in de battleborn alpha en damn wat is dat ook leuk zeg. Grafisch imo iets minder en ietsje onoverzichtelijker maar met de heroes is het imo veel beter gedaan. Gaat me toch niet vertellen dat al die maanden overwatch hype voor niks is geweest he XD
geef mij jouw acces dan maar :p ik vind battleborn er iets te kiddy uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Guild stuff en skin/weapon customisation komt eraan; http://www.overpwn.com/

[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 30-10-2015 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guilds! Dat wordt gewoon de max!
Werving is niet toegestaan

[ Voor 47% gewijzigd door Gropah op 31-10-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 06:39:
Guild stuff en skin/weapon customisation komt eraan; http://www.overpwn.com/
Damn dat is vet nieuws als dit daadwerkelijk zo is dat ze dat allemaal willen implementeren :D

Na een paar uur battleborn toch weer overwatch gaan spelen en blijft toch soepeler haha, hero progression mis ik momenteen in deze beta wat al wel in battleborn zit. maar als ik het dus zo lees lijkt het er op dat er nog veel geplant is.
boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:42:

ahaha "ik vind geen argumenten die mijn claim ondersteunen, dus zal ik maar beweren dat dit esport artikel over Overwatch gaat en hopen dat niemand het eigenlijk leest".

Yep, zie toch die spectator mode...oh wacht
t.
Even terug koment op dit stukje van gisteren.. en geloof me dat is totaal niets om je tegen te spreken, maar gewoon ter info want ik wist dit zelf ook niet.

zag vannochtend een filmpje op youtube van streamers vs Quake pro's die in overwatch tegen elkaar gingen strijden die een private game maakte. In die private game zit blijkbaar spectator mode.

Afbeeldingslocatie: http://edge.alluremedia.com.au/m/k/2015/10/GameClientApp-2015-10-28-07-24-55-850.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn daar zitten veel vette dingen tussen... hopefully gaat dat allemaal ook echt door XD

Unlocks
Customize Play of the Game Animation
Customize Skin Theme
Customize Skin
Customize Spray Item
Customize Preview Item

Progression
It looks like Overwatch has several unlockable items.
Unlock Spray
Unlock Skin Theme
Unlock Play of the Game
Unlock Portrait Frame
Unlock Master Weapon.
Unlock Нero Trophy
Unlock Avatar Portrait
Unlock List.
Unlocked
Unlocked by default
NEXT UNLOCK:

Dat master weapon lijkt me echt super dik :D wat ik voor me zie is net als master skin in heroes of the storm, dat je gewoon een bruut uitziende versie van je standaard wapens hebt.

Achievements

Player Leveling
Player Level - 10
Player Level - 20
Player Level - 30
Player Level - 40
Player Level - 50
Player Level - 75
Player Level - 100

Multi-Hero Leveling
Level 5 with 10 heroes
Level 10 with 10 heroеs
Level 10 with 20 heroes.
Level 20 with 2 heroes
Level 20 with 5 heroes
Level 20 with 15 heroes
Level 20 with 30 heroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hoop alleen dat ze niet gaan klooien met de skins zoals bij HOTS. Characters moeten direct herkenbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
The Chosen One schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:40:
Hoop alleen dat ze niet gaan klooien met de skins zoals bij HOTS. Characters moeten direct herkenbaar zijn.
Inderdaad, ik vind het verdienmodel door skins te gebruiken doorgaans wel goed, maar doordat het zo'n snel spel is moet je de tegenstanders wel meteen kunnen herkennen, wat moeilijker wordt met erg uiteenlopende skins. Zo kan een je (als voorbeeld) een Tracer met een paarse skin voor een paar tiende seconde verwarren met een Widowmaker, normaal is dit niet zo erg maar als het zo snel gaat als wat ik nu gezien heb is het dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
" We will be disabling the gamepad aim assist option in an upcoming beta patch. We're doing our best to get that patch out later today. In the meantime, please refrain from "testing" this feature.

Thanks so much for identifying the issue."

Dit doen ze doordat het te makkelijk is om met third party software de game te laten denken dat je met een gamepad speelt en ondertussen gewoon lekker met muis en keyboard speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Patch is volgens mij inmiddels al uitgerold, kreeg namelijk een updwte van 8xx MB groot. Zit nog niet in de beta helaas, wel ge-preload.

New hero aangekondigd.
https://twitter.com/OverwatchEU/status/660048619131809792

[ Voor 23% gewijzigd door An1mA op 30-10-2015 15:20 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt cool ,dat verhaal ook achter haar van een #1 eSport Starcraft 2 speelster :P
" Bio

At the age of 16, D.Va became the #1 ranked player in the world and proceeded to go undefeated for the next three years in all competitions. D.Va is an international star, beloved by her fans at home and abroad, and has toured in exhibitions around the world. Recently, she has taken a step back from competition to focus on her commitment to protect the safety of her homeland.
Ze was ook al zichtbaar als een soort easter egg in die map met die arcade games.

http://i.imgur.com/OdHTvm1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
An1mA schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:48:
Patch is volgens mij inmiddels al uitgerold, kreeg namelijk een updwte van 8xx MB groot. Zit nog niet in de beta helaas, wel ge-preload.

New hero aangekondigd.
https://twitter.com/OverwatchEU/status/660048619131809792
Jep, ik had net ook de update. Zit o.a. een nieuwe map (Volskaya Industries) bij, op zich wel interessant, maar ook op die map is baserapen appeltje eitje. Ik hoop echt dat ze daar snel wat aan gaan doen, dit is echt hopeloos.

Wat dan weer wel mooi is aan de game, als je in een team zit wat gewoon niet of heel slecht samenspeelt, verlies je als team geheid.
MicScott schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:09:
Dit is imo ook het grootste minpunt aan Overwatch tot nu toe, het verdedigende team hoeft maar goed te campen vlakbij de attacker spawn en je kan ervan uitgaan dat je als attacker keihard gaat verliezen. Dat haalt de lol wel heel erg uit de game moet ik zeggen en daar hoeven het niet 4 Bastion's voor te zijn, Bastion met een Mcree, Reaper en die andere grote vetklep (naam even kwijt) of die ala demoman van TF2 op attacker base laten rondlopen is al voldoende. Die Mcree is trouwens ook op long- / midrange imo behoorlijk accurate (of doet veel damage per kogel), ook als hij zijn secondary skill doet en zijn magazijn dan snel leeg schiet. Daar mag wat mij betreft echt een nerf krijgen.
Jerry schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:42:
Switchen naar Tracer voor de blink achter de bastions, easy kills :).
Afhankelijk van hoe dichtbij ze zitten, zou Winston het ook kunnen, met zijn longjump. :)

[ Voor 62% gewijzigd door CH4OS op 30-10-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Ziet er allemaal goed uit hoor. Ik ben bijzonder benieuwd naar deze game, dus kom maar op met die beta. Sowieso let je op de mail en open je direct mail van Blizzard. Zo dacht ik vandaag in de beta te zitten, er stond Blizzard Entertainment en met als topic iets met heroes bla bla, ik dacht, correctie ik hoopte op Overwatch. Helaas was het pre-order reclame voor Starcraft 2 Legacy of the Void.

Ondertussen lekker streams kijken. Al moet ik wel zeggen dat ik misselijk wordt als ik een tijdje naar gameplay beelden van Tracer kijk, ligt dat aan mij of hebben anderen hier ook last van? Is het misschien anders als je haar zelf speelt? Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Over de discussie dat 4 bastions OP zijn: YouTube: [Counterpick] Bastion's HARD COUNTER - Overwatch
Overal is een counter voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Toch denk ik (puur op basis van streams!) dat zijn damage output iets lager zou kunnen zijn in turret mode.
Maar zo zijn er een boel dingen ofc. Mcree aiming, speed hanzo ult etc.

[ Voor 25% gewijzigd door The Chosen One op 31-10-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
The Chosen One schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:06:
Toch denk ik (puur op basis van streams!) dat zijn damage output iets lager zou kunnen zijn in turret mode.
Maar zo zijn er een boel dingen ofc. Mcree aiming, speed hanzo ult etc.
Maar dat wordt juist gecompenseerd doordat hij zo stationair zit en je hem daardoor makkelijk kan counteren. Ik denk echt dat het erg goed gebalanceerd is maar dat je dat juist niet goed kan merken omdat je alle counters nog moet leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
weetje wat ik denk, dat ik acces moet krijgen :( gvd zeg kan het nog, of heb ik gewoon pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ambition88 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:40:
weetje wat ik denk, dat ik acces moet krijgen :( gvd zeg kan het nog, of heb ik gewoon pech?
Weet je wat ik denk? Schnitzel.

Als je vind dat iemand een rare reactie plaatst kun je dat op een andere manier (of niet) uiten

[ Voor 18% gewijzigd door Gropah op 01-11-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het spel ook spelen, maar kheb niemand in mijn hele 100 mensen vriendenlijst die het spel heeft waar ik het bij kan spelen XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
markdm schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Maar dat wordt juist gecompenseerd doordat hij zo stationair zit en je hem daardoor makkelijk kan counteren. Ik denk echt dat het erg goed gebalanceerd is maar dat je dat juist niet goed kan merken omdat je alle counters nog moet leren.
Je moet inderdaad een spel niet gaan balancen op basis van de input van spelers die net 2 dagen ervaring hebben.
Je moet kijken naar de spelers met de hoogste ranks en de meeste game uren. En op het moment zijn dat nog de devs zelf.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
RocketKoen schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:49:
[...]

Je moet inderdaad een spel niet gaan balancen op basis van de input van spelers die net 2 dagen ervaring hebben.
Je moet kijken naar de spelers met de hoogste ranks en de meeste game uren. En op het moment zijn dat nog de devs zelf.
Elke hero heeft een paar heroes waar die goed tegen is en een paar waarbij dat andersom is. Hierdoor is het nooit goed om met 3 of meer van dezelfde te spelen. Het duurt echter nog een tijdje voordat de community er achter komt wie nou goed tegen wie is en wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Net weer een paar leuke potjes gehad, ook een paar verloren, maar dat kon voor mij de pret eigenlijk niet drukken. Ik moet zeggen, dat ik Mercy ook wel een leuke class vind, ik denk dat ik die momenteel op twee zet, na Winston en op 3 heb ik momenteel toch wel Bastion. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:28:
Net weer een paar leuke potjes gehad, ook een paar verloren, maar dat kon voor mij de pret eigenlijk niet drukken. Ik moet zeggen, dat ik Mercy ook wel een leuke class vind, ik denk dat ik die momenteel op twee zet, na Winston en op 3 heb ik momenteel toch wel Bastion. :)
Zin om wat samen te spelen ?

Vanmiddag wat leuke games gehad met Roadhog, zag gisteren Bjergsen streamen en speelde hem op een bepaalde manier.. probeerde ik vandaag na te doen en ging verekte goed, had een streak van 16.. daarna niet meer gelukt :P maar toch, het is wel een fijne stabiele hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om zoveel streamers te zien. Het is echt een team play game en dat is super.
Kan niet wachten tot mijn invite daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik zie je bericht echter nu pas, maar ik ben CptChaos#2957 op Battle.net :) Ik heb echter geen idee hoe je iemand moet joinen of samen een server kan joinen... :p

EDIT: Jij bent Sui, neem ik aan? :+

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 01-11-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:39:
[...]
Ik zie je bericht echter nu pas, maar ik ben CptChaos#2957 op Battle.net :) Ik heb echter geen idee hoe je iemand moet joinen of samen een server kan joinen... :p

EDIT: Jij bent Sui, neem ik aan? :+
Heb je toegevoegd, voglens mij kunnen we elkaar gewoon inviten.

ja sui ja.. Je moet me wel accepteren :P anders kan ik je niet uitnodigen haha of hou je het voor gezien vandaag?

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 01-11-2015 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:51:
[...]

Heb je toegevoegd, voglens mij kunnen we elkaar gewoon inviten.

ja sui ja.. Je moet me wel accepteren :P anders kan ik je niet uitnodigen haha of hou je het voor gezien vandaag?
Ik heb je alvast accepted en vandaag hou ik het idd voor gezien, ik ga zo naar bed.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 01-11-2015 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow, potje met 780 objective score :P

Ik zat als enige A te pakken en de vijand kon me niet zien achter een auto.. me team was ook nergens te bekennen en toen hadden we A en stond ik bijna tot het einde rondom te payload (speelde reaper) .. nog nooit zo'n hoge objective score gehad :P meestal rond 300-500 ofzo als het goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Is dit ook een leuke game als je niet zo goed bent in shooters? Of ga je dan constant dood? :p

Deze vraag is meer voor de mensen die de beta momenteel spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat veel dood als je niet slim speelt. Is vooral een tactische shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Geld voor elke game eigenlijk, zelfs singlepayer ones, als je constant dood gaat is het ook niet leuk.

De vraag is hoe slecht is slecht, wordt je beter en zo niet kun je straks constant met andere slechte mensen spelen voor een spel ervaring waar de ene kant je niet stomped. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nostordici schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:57:
Is dit ook een leuke game als je niet zo goed bent in shooters? Of ga je dan constant dood? :p

Deze vraag is meer voor de mensen die de beta momenteel spelen ;)
Ik denk dat je deze shooter makkelijker kan oppakken dan andere shooters. Het is easy to learn, hard to master in principe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Waren lekkere potjes, Ricmaniac. In een van de potjes heb ik ook even Pharah gespeeld en moet zeggen, dat is ook wel een lekkere class voor me om te spelen. Het potje waarin ik als Mercy speelde, was helemaal top, kon die Winston veel en goed healen en kon gewoon merken dat hij daardoor vaak de extra tijd had die hij nodig had om zelfs multikills te maken, hahaha! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:11:
Waren lekkere potjes, Ricmaniac. In een van de potjes heb ik ook even Pharao (oid) gespeeld en moet zeggen, dat is ook wel een lekkere class voor me om te spelen. Het potje waarin ik als Mercy speelde, was helemaal top, kon die Winston veel en goed healen en kon gewoon merken dat hij daardoor vaak de extra tijd had die hij nodig had om zelfs multikills te maken, hahaha! :)
Ja soms speel ik ook pharah ja, best handig soms.

Support vind ik niet zo leuk spelen. alleen Lucio, daar ben ik dan wel weer erg goed mee en die vind ik wel tof omdat je daar ook nog wel kills mee kan maken. Favoriete is nu nog steeds Widowmaker, en defending doe ik tegenwoordig ook vaak Bastion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Misschien moeten jullie in PM verderdoen ofzo :?

Nee, juist niet. Dit soort discussies zijn juist waar het topic voor bedoeld is.

[ Voor 48% gewijzigd door Gropah op 01-11-2015 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Ze praten over hun ervaringen met Overwatch, dus dat is gepast in dit topic.

Het valt me ook wel op hoe snel de /r/overwatch verandert is op reddit. Voordat het spel uitkwam was het een leuke subreddit waar veel gediscussieerd werd over heroes, tactics en verwachtingen. Maar nu de beta uit is is het voornamelijk salty gezeur over hoe ze een beta key verdienen. Er is zelfs een topic aangemaakt waar je je battlenet ID in kan posten voor het geval dat Blizzard om een of andere reden besluit iedereeen beta access te geven. Nu zijn er zelfs mensen die daar weer een spreadsheet van maken "om het voor Blizzard makkelijker te maken". Wel jammer, ik had op echte ractische discussies gehoopt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Als Blizzard besluit iedereen toegang te geven tot de beta, is dat 1 query in hun SQL database. Daar gaat een dergelijk topic echt niet voor nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
CptChaos schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:17:
Als Blizzard besluit iedereen toegang te geven tot de beta, is dat 1 query in hun SQL database. Daar gaat een dergelijk topic echt niet voor nodig zijn.
Het idee is dat redditors betere en serieuzere spelers zijn dan mensen met random invites. Dus dat Blizzard alleen alle redditors toevoegen in plaats van random invites. Ik denk echter niet dat er ook maar iets van komt, klinkt niet echt super logisch en fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Is het ook niet. Zo heeft Blizzard ook nog nooit gewerkt, zelfs met beta's voor WoW niet, dus waarom zouden ze dat nu wel doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor gezeur over het invite systeem of om mede te delen dat je wel/niet mee kan spelen in de beta. Het is bedoeld om ingame ervaringen uit te delen en te discussieren over de game zelf (en niet zo zeer de zaken er om heen).

Mocht het ooit zo zijn dat er ergens betakeys beschikbaar zijn (wat in dit stadium van de beta niet het geval is) dan word een link echter altijd gewaardeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Net een paar potjes gespeeld als Roadhog... Ik dacht altijd dat het een wat lompe en lastige class is om te spelen, maar valt eigenlijk reuze mee! Al heb ik wel, dat de grapling hook soms wat vreemd lijkt te doen, maar dat kan ook eventuele lag zijn of zo. Sommige spelers lijken eerder los te zijn dan een ander en bij de een ben ik met 1 schot van het geweer klaar en bij de ander kost het mijn gehele magazijn of soms meer. Roadhog kan wat dat betreft denk ik beter 5 kogels ipv 4 kogels per magazijn gebruiken.

Had net ook een potje, dat ik al even achter een muur stond, maar vervolgens wel dood neerval, omdat een sniper mij headshot, om een voorbeeld te noemen. In de killcam zie je dan dat ik voor die sniper nog wel in een poortje stond, maar wel (inderdaad) naar achter het muurtje liep. Maar goed, neem aan dat het geupdate gaat worden nog.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 01-11-2015 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet weer even gekeken naar een stream. Ziet er echt een leuk spel uit.
Ik heb het gevoel dat Blizzard deze week zot gaat doen met de invites.

Tjorborg of zo ziet er wel leuk uit. Zeker als je Towliee ermee ziet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:54:
Zonet weer even gekeken naar een stream. Ziet er echt een leuk spel uit.
Ik heb het gevoel dat Blizzard deze week zot gaat doen met de invites.

Tjorborg of zo ziet er wel leuk uit. Zeker als je Towliee ermee ziet spelen.
Tjorborg kan heeel vervelend zijn inderdaad. Als die een turret tier 2 heb is die al zoo sterk. Ik kan hem zelf alleen niet goed spelen, 2 keer gedaan en ziek gefaalt haha.. Heb wel zelf een manier gevonden om die turrets te pakken. ik doe meestal een switch naar Tracer, knal wat tot ik me Ultimate ability heb.. en dash met 3 stacks naar die turret, gooi me granaat en ga terug.. meestal heb je dan ook nog een kill erbij omdat die dwerg altijd naast ze turret staat :p
markdm schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:15:
Ze praten over hun ervaringen met Overwatch, dus dat is gepast in dit topic.

Het valt me ook wel op hoe snel de /r/overwatch verandert is op reddit. Voordat het spel uitkwam was het een leuke subreddit waar veel gediscussieerd werd over heroes, tactics en verwachtingen. Maar nu de beta uit is is het voornamelijk salty gezeur over hoe ze een beta key verdienen. Er is zelfs een topic aangemaakt waar je je battlenet ID in kan posten voor het geval dat Blizzard om een of andere reden besluit iedereeen beta access te geven. Nu zijn er zelfs mensen die daar weer een spreadsheet van maken "om het voor Blizzard makkelijker te maken". Wel jammer, ik had op echte ractische discussies gehoopt daar.
Ja ik snap je volkomen.. Ik ben een vervent /r/overwatch lezer.. en het was echt serieus de beste community voor welke reddit ik dan volgde ook. Maar ik snap het enigszins wel hoor.. het is dat ik nu kan spelen door een vriendin wie toegang heeft maar de eerste dag werd ik ook helemaal gek dat ik geen toegang had gekregen, de /r/overwatch mensen zijn zooo hyped en we kijken maanden lang uit naar het spel en om dan te zien dat zoo weinig mensen toegang krijgen en mensen die niet eens een hero bij naam kennen en er ook niet op wachten ofzo verdienen het dan minder naar mijn mening omdat die ook amper tot geen feedback geven aan blizzard. Ik heb bijv al dergelijke posts gemaakt op het officiele forum etc.

Ik denk wel als de rust allemaal is wederkeerd dat het wel goed gaat komen.. De tijd zal het leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:05:
Net een paar potjes gespeeld als Roadhog... Ik dacht altijd dat het een wat lompe en lastige class is om te spelen, maar valt eigenlijk reuze mee! Al heb ik wel, dat de grapling hook soms wat vreemd lijkt te doen, maar dat kan ook eventuele lag zijn of zo. Sommige spelers lijken eerder los te zijn dan een ander en bij de een ben ik met 1 schot van het geweer klaar en bij de ander kost het mijn gehele magazijn of soms meer.
Tip: Als je iemand hooked, schiet hem dan met je shotgun en druk gelijk op V voor de melee attack.

Ik zag dit in een stream en werkt echt super goed. misschien dat je me dit vanmiddag ook zag doen en daar krijg je echt meer kills mee dan als je ze alleen probeert te schieten.

Pharah vind ik wel heel vervelend als je die op de grond hooked .. voor je haar kan schieten is ze in de lucht gejumped :P .. die hook is wel weer heel handig om een pharah juist naar beneden te trekken als ze in de lucht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die invites wordt veel te veel gezaagd in het algemeen. Als je job bestaat uit spellen spelen dan is het toch normaal dat je je best gaat doen voor in gelijk welke beta te geraken.

En aan de kant van Blizzard is het toch logisch dat ze de top streamers inviten en hun een lijst laten doorgeven.

Heb gewoon even geduld en alles komt goed. Ik kijk alvast uit naar de theory crafting topics/websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:35:
Tip: Als je iemand hooked, schiet hem dan met je shotgun en druk gelijk op V voor de melee attack.
Ah, dat is nog wel een goede ja. Ik neem aan, dat die ook achter de duimknop van mijn muis zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:50:
[...]
Ah, dat is nog wel een goede ja. Ik neem aan, dat die ook achter de duimknop van mijn muis zit? :)
volgens mij alleen V , maar bij options keybindings kan je veranderen of extra knoppen toekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanmiddag ga ik bezig met iemand van reddit om wat bugs te exploren. Was er zelf al op 1 gestuit waardoor ik onder de map kwam in 1 map en ik voordat de game daadwerkelijk begon in de voorbereidings fase al op de enemies kon schieten door de map heen waar hun mij niet eens konden zien nog raken.

Hij had een post gemaakt met andere bugs waar blizzard ook op gereageerd heb dus ga vanmiddag met hem een filmpje maken en laat ik mijne erbij zien want die heeft hij zelf niet gevonden.

Wel mooi dat blizzard gelijk reageerde op die reddit post en op de goeie manier. ze zijn dankbaar dat deze bugs door spelers gezocht worden en gemeld. Dat is natuurlijk waar normaliter ook beta voor bedoeld is.

Wel valt het op dat in principe al die bugs alleen mogelijk zijn met Reaper. Je teleport ability kan je soms ineens dus een stukje in een muur plaatsen en als je dan teleport zit je dus in de muur, dan loop je buiten de textures en jij kan alles en iedereen zien en hun jou niet.. je bullets kunnen door de muren heen de map in, maar niet de andere kant op. Ik stuite er zelfs op in een multiplayer game dus dat is best heftig =p Maargoed, gelijk een forum post gemaakt en nu vanavond dan dus een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de game al kunnen spelen, hoe zit het met het volgende;
Ik heb begrepen dat je tijdens de potjes de mogelijkheid hebt om te wisselen van hero, en ik neem dan dus ook aan dat het een kwestie word van welke classes countert de andere classe ipv speel met de classe die jij geweldig vind. Hoe is dit nou geregeld in de praktijk? Vraagt de game in feite dat je je in alle classes verdiept/speelt (wisselt in de potjes?) om echt verder te komen, of kun je je volledig focussen op een 1 of 2 heroes die je het meest bevalt, of ga je dan gewoon stuk meer verliezen? (HotS, hero league bijvoorbeeld)
Ben dat geforceerde principe nl meer dan zat in vele games, begint meer te lijken op een manier om een shop relevanter te maken. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Denk nog niet dat je zo'n conclusie tijdens de beta echt kunt zien aangezien er een verschil zal zijn tussen casual/serious unranked/ranked. En dat mensen gewoon voor vele redenen nu wisselen i.p.v. echt counteren. Beta dus veel geklooi en getest algemeen.

Ik vind dat je je altijd moet verdiepen in alle heroes en zelf ook spelen hoeveel je er ook zelf speelt/op focussed. Als je tenminste ook maar iets serieus wilt spelen. Of dat een paar keer is of veel meer is natuurlijk een 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:25:
Denk nog niet dat je zo'n conclusie tijdens de beta echt kunt zien aangezien er een verschil zal zijn tussen casual/serious unranked/ranked. En dat mensen gewoon voor vele redenen nu wisselen i.p.v. echt counteren. Beta dus veel geklooi en getest algemeen.

Ik vind dat je je altijd moet verdiepen in alle heroes en zelf ook spelen hoeveel je er ook zelf speelt/op focussed. Als je tenminste ook maar iets serieus wilt spelen. Of dat een paar keer is of veel meer is natuurlijk een 2e.
Ben het met je eens, en uiteindelijk zal ik me ook vast wel verdiepen in iedere hero maar het gaat me er om dat je niet geforceerd gaat worden om weer een legertje heroes te bezitten om mee te kunnen komen. Zeker niet tegenwoordig als ik zie hoe gehaaid al die in game shops in mekaar zitten, het is in hun belang om ieder item van belang te maken. Dit soort dingen bepalen voor mij of ik überhaupt begin aan zo een game tegenwoordig, in verband met mij in game shop allergie. ;)

Maar oké, zullen wel dingen zijn die later duidelijk gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb mensen horen zegen dat blizz iets gezegd had in de trant van alle heroes zullen gratis zijn en gelijk te spelen zijn. Zelf niks van gezien maar het zou wel logischer zijn bij deze game dan bij hots bijv.

Wat zeker nog niet betekent dat het spel gratis is of dat het volledig cosmetic/exp boost gedoe zal worden.
Of dat toekomstige heroes of content niet betaald zullen worden.

[ Voor 32% gewijzigd door The Chosen One op 02-11-2015 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:37:
Heb mensen horen zegen dat blizz iets gezegd had in de trant van alle heroes zullen gratis zijn en gelijk te spelen zijn. Zelf niks van gezien maar het zou wel logischer zijn bij deze game dan bij hots bijv.

Wat zeker nog niet betekent dat het spel gratis is of dat het volledig cosmetic/exp boost gedoe zal worden.
Of dat toekomstige heroes of content niet betaald zullen worden.
EXP boost verwacht ik niet maar zou ik niet erg vinden. Alhoewel Hearthstone wel redelijk farmy kan aanvoelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Durf er wel geld op te zetten als er cosmetic items e.d. komen dat er ook exp boosts zijn. HOTS heeft het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:11:
Voor de mensen die de game al kunnen spelen, hoe zit het met het volgende;
Ik heb begrepen dat je tijdens de potjes de mogelijkheid hebt om te wisselen van hero, en ik neem dan dus ook aan dat het een kwestie word van welke classes countert de andere classe ipv speel met de classe die jij geweldig vind. Hoe is dit nou geregeld in de praktijk? Vraagt de game in feite dat je je in alle classes verdiept/speelt (wisselt in de potjes?) om echt verder te komen, of kun je je volledig focussen op een 1 of 2 heroes die je het meest bevalt, of ga je dan gewoon stuk meer verliezen? (HotS, hero league bijvoorbeeld)
Ben dat geforceerde principe nl meer dan zat in vele games, begint meer te lijken op een manier om een shop relevanter te maken. :)
Het is inderdaad zo dat je wel wat counters hebt maar in de praktijk zie je nu toch wel voornamelijk dat mensen spelen wat ze leuk vinden.. Wel let in principe iedereen er op wat al gekozen is etc zodat je niet 5 dezelfde heroes hebt want dat werkt niet. Ook dat is niet erg dat iemand bijvoorbeeld net de hero pakt wat je misschien ook wilde maar ze zijn in principe allemaal heel makkelijk te leren spelen Wat ik wel heb is dat het soms niet helemaal lekker gaat en dan heb je zo'n gevoel van : we missen net wat healing. Ik switch dan naar Lucio. tevens vind ik hem (bleek door het te spelen) een geweldige hero. Hij voegt heel veel toe aan je team en dat maakt het leuk.

Maar ik zou me er niet te veel druk om maken dat je iets moet spelen om het counteren. Voor alsnog zie je in principe wel gewoon hero's spelen die ze leuk vinden. Je zal je als je speelt alleen veel minder beperken tot 2 a 3 hero's dan je denkt hoor.. ik dacht eerst ook van: reaper en hanzo all the way. vervolgens speel ik in principe elk potje al 2 of 3 verschillende hero's :P

Maar dat is puur omdat ik het zelf leuk vind dan wat anders te pakken en iets anders te proberen om het enemy team uit te schakelijk bijvoorbeeld.

De tijd zal het uiteindelijk leren though. Ik vermoed wel als je op hoog niveau zou spelen dat dan vooral gefocussed word op counters.. maarja we zullen zien. Maar ook is naar mijn mening het woord "Counter" in overwatch een beetje overschat. Ja je hebt heroes die sterker zijn tegen sommige en andersom maar als jij je hero goed speelt, juist positioneert en ook nog is goed kan aimen dan hoef je niet eens echt iemand te counteren. Alleen heroes als reinheart en bastion (met veel shield) die zijn wat pittiger. Maar voor alsnog vaak genoeg kunnen winnen door ook hun slim aan te pakken.

Ik kan in ieder geval geen genoeg krijgen van deze game. laten we zeggen dat ik de laatste dagen veel minder slaap heb gekregen dan gemiddeld omdat ik buiten het werk om in principe al me vrije tijd in de game steek :P

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 02-11-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Zeker als je niet op hoog niveau speelt en/of met random mensen speelt kun je je gewoon focusen op de hero die je het beste bevalt in elke groep (offense/defense/tank/support).

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik denk wel, dat uiteindelijk in de publics iedereen wel zijn of haar favoriete class speelt en er eigenlijk maar weinig gekeken wordt naar wat het team nodig is. Al wordt dat wel aangegeven voor een potje begint of als je tijdens een potje van class wil wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gister weer een nieuwe invite wave geweest, gz voor diegene met invites..

:(

En hierbij de source en is dit dan ook het laatste bericht hier over

[ Voor 48% gewijzigd door Gropah op 04-11-2015 11:13 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptChaos schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:13:
Ik denk wel, dat uiteindelijk in de publics iedereen wel zijn of haar favoriete class speelt en er eigenlijk maar weinig gekeken wordt naar wat het team nodig is. Al wordt dat wel aangegeven voor een potje begint of als je tijdens een potje van class wil wisselen.
Dat die tips er zijn helpt wel, want als ik zie dat er geen 1 tank in ons team zit switch ik vaak wel naar tank. en met support hetzelfde.. maargoed dat is bij mij ook omdat ik echt merk dat je er door wint als je een goeie teamcomp hebt =p

zal snel genoeg gaan voor meerdere mensen dat merken dan. dan gaat daarna het verschil zichtbaar worden van goeie spelers en casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Heb gister even een potje mogen spelen bij een maat. Ondanks mijn missende FPS skillset ging het nog best aardig. met wat tips over welke hero wie countert moet ik zeggen dat ik best gecharmeerd ben van Overwatch.

Nog een bommetje patchnotes:
A new beta patch is now live. Read below to learn about the latest changes.

To share your feedback, please post in the Beta Feedback forum.
For a list of known issues, visit our Beta Bug Report forum.

BUG FIXES:
  • Updated several in-game locations and objects to prevent players from being able to reach, stand, and/or get stuck on them
  • Updated several in-game objects so that Reaper can no longer Teleport through or into them unexpectedly
  • The "invalid hardware or driver detected" window can now be bypassed
  • Fixed an issue that caused the Muted Microphone UI element to disappear whenever the Channels menu was open
  • Fixed several reliability issues with Voice Chat
  • Fixed several client- and server-side crashes
Bron: http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/19648955564

[ Voor 68% gewijzigd door Furinax op 04-11-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:27:
[...]

Dat die tips er zijn helpt wel, want als ik zie dat er geen 1 tank in ons team zit switch ik vaak wel naar tank. en met support hetzelfde.. maargoed dat is bij mij ook omdat ik echt merk dat je er door wint als je een goeie teamcomp hebt =p

zal snel genoeg gaan voor meerdere mensen dat merken dan. dan gaat daarna het verschil zichtbaar worden van goeie spelers en casual.
Die tips helpen overigens niet altijd. Zat vanmiddag in een potje, was defending, maar waren 0 support classes, 1 tank (ik, dankzij die tips) en 2 Bastions. Ik zei nog in de chat, dat we met 2 Bastions niet gaan winnen. Werd er gereageerd, dat Bastion een point defense is en dus goed voor deze map (ben even de naam kwijt, die in Japan). Waarop ik vervolgens reageerde met "We'll see". Nog geen vijf minuten later was het potje voorbij en hadden we verloren. :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ben benieuwd of hier weer de Blizzard filosofie wordt toegepast: 21:9 is een exploit. En alleen 16:9 formaat toestaat.

Zal het derde Bizzard spel worden wat ik niet speel omdat Blizzard in het verleden blijft hangen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:56

Mauz1978

Console War Veteran

evilpin0 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:51:

Zal het derde Bizzard spel worden wat ik niet speel omdat Blizzard in het verleden blijft hangen.
And still... not a single fuck was given...

ik kan iig niet wachten ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mauz1978 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:01:
[...]

And still... not a single fuck was given...

ik kan iig niet wachten ;)...
Denk je dat ik dit post om sympathie te vragen?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
evilpin0 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:03:
[...]

Denk je dat ik dit post om sympathie te vragen?
Het is jammer van je hardware, maar helaas is 21:9 niet de standaard op dit moment bij de overgrote meerderheid van de gamers. Dus om daar nou een groot drama van te maken. Wie weet wordt het een keer de standaard, maar nu nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nostordici schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:15:
[...]

Het is jammer van je hardware, maar helaas is 21:9 niet de standaard op dit moment bij de overgrote meerderheid van de gamers. Dus om daar nou een groot drama van te maken. Wie weet wordt het een keer de standaard, maar nu nog niet.
Echt? Dit wil je met hand en tand verdedigen?

Genoeg FPS gamers die op 21:9 gamen, net vanwege de mogelijkheid van comfortabel gamen een hogere FOV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
boe2 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:21:
[...]

Echt? Dit wil je met hand en tand verdedigen?

Genoeg FPS gamers die op 21:9 gamen, net vanwege de mogelijkheid van comfortabel gamen een hogere FOV.
Maar nog veel meer FPS gamers die gamen op 16:9, dat was het enige wat ik probeerde aan te kaarten. Verder is het natuurlijk zonde als je daardoor geen Blizzard games wilt spelen. Maar om daarover hier te klagen is niet echt productief. Het is beter om dit aan te geven op het forum van Blizzard. Verder zei ik toch dat het zonde was van z'n hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb gewoon een 16:9 scherm :). Ben wel van mening dat een shooter volledig configureerbaar moet zijn, en blizzard's "gamers zijn dom, wij doen alles wel voor hen" filosofie zal heel wat FPS veteranen tegen de haren in strijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Iemand van jullie die de beta heft al Zenyatta kunnen proberen? Persoonlijk lijkt mij dat de puikste van de heroes die er zijn. Hoop ook binnenkort een key te krijgen maar wie weet, Blizzard moet me maar gezint zijn.

Verder heb ik het allemaal niet op de voet gevolgd, maar wel zodanig dat ikw eet dat Roadhog/Junkrat de laatste 2 nieuwe heroes zijn toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:40:
Iemand van jullie die de beta heft al Zenyatta kunnen proberen? Persoonlijk lijkt mij dat de puikste van de heroes die er zijn. Hoop ook binnenkort een key te krijgen maar wie weet, Blizzard moet me maar gezint zijn.

Verder heb ik het allemaal niet op de voet gevolgd, maar wel zodanig dat ikw eet dat Roadhog/Junkrat de laatste 2 nieuwe heroes zijn toch? :P
Klopt. Blizzcon hype! Sowieso Overwatch informatie. Hopelijk release date. :)
Velen die het virtual ticket hebben gekocht in de hoop dat ze een beta invite gaan krijgen maar ik denk toch van niet. Ze hebben uitdrukkelijk vermeld dat ze dat niet gingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:40:

Roadhog en Junkrat zijn laatste 2 heroes ja.

Zenyatta is inderdaad erg hard :) ik vind hem alleen een stuk moeilijker spelen dan andere heroes dus is niet voor mij weg gelegd :) maar zeker een paar potjes gewonnen door een paar pefecte plays van zenyatta.

Wat is dat gedoe hier ineens over 21:9 XD ... niemand hier weet of het nou mogelijk is of niet =p

Als ik in de opties kijk is er een mogelijkheid om aspect ratio te kiezen.. ik heb alleen geen 21:9 scherm dus kan niet checken of het werkt.

WoW, Diablo hebben ook gewoon 21:9 modes dus om te zeggen dat blizz er helemaal tegen is zal ik niet zeggen. SC2 heeft het niet (hots weet k niet zeker) en dat heeft blizzard gezegd omdat het een erge disadvantage zou zijn voor andere spelers.

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 05-11-2015 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Derr_Hans schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:20:
Gister weer een nieuwe invite wave geweest, gz voor diegene met invites..

:(

[mbr]En hierbij de source en is dit dan ook het laatste bericht hier over[/]
Ik zat er dus blijkbaar in :)

Paar potjes gespeeld met wat Heroes, voelde wel leuk aan. Alleen leek het erop (uiteraard maar 3 potjes gedaan) dat ik soms blij was dat er geen pakjes boter mee deden, want daar zou ik toch al geen deuk in kunnen slaan (zo voelde het)

Oefening baart kunst uiteraard, TF2 duurde ook even voordat ik lekker mee kon draaien. In iedergeval ziet het er mooi uit!

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Je hoeft niet meer als een gek de aankomende dagen te F5en als een gek om te checken of je in de beta zit. Er worden namelijk na Blizzcon weer invites uitgedeeld.

[BETA] As a friendly heads up: There will be no new beta invite waves until after BlizzCon.

https://twitter.com/PlayOverwatch/status/662347512531914752

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groot nieuws: Overwatch komt naar de consoles (Ps4 en Xbox One) toe.

http://www.gameinformer.c...one-60-all-platforms.aspx

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:05:
Je hoeft niet meer als een gek de aankomende dagen te F5en als een gek om te checken of je in de beta zit. Er worden namelijk na Blizzcon weer invites uitgedeeld.

[BETA] As a friendly heads up: There will be no new beta invite waves until after BlizzCon.

https://twitter.com/PlayOverwatch/status/662347512531914752
Jup de geruchten deden al de ronde. :)
Lekker kijken naar Blizzcon dan maar. Iemand een stream? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:30:
Lekker kijken naar Blizzcon dan maar. Iemand een stream? :D
Begint pas morgenavond. ;)
Openingsceremonie kun je als goed is gratis bekijken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 6 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.