Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
CptChaos schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:50:
Ik heb net een update gehad en kan nog wel op Play klikken. Gekke is, ik heb geen bevestiging van toegang tot de beta gekregen. Een maat van mij, die dat wél heeft, kan echter niet spelen? :? 8)7
REMINDER: [...] Accounts will be flagged & we won't be emailing keys. Watch out for scam attempts!
[BETA] Overwatch beta "keys" do not exist. Please be cautious of any emails, websites, or individuals that claim to offer them!
Let daar dus wel op.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Geen idee wat ik dan zou hebben misdaan overigens; het enige wat ik gedaan had, was de battle.net.exe —game=prometheus —install tip. Toen startte Battle.net uiteraard op, maar begon niet vanzelf met downloaden. Ik kllikte vervolgens op de Install knop, toen kwam een melding over een update. Die heb ik direct gedaan, daarna ging de download verder en kon ik wederom op Play klikken. Naar mijn weten heb ik niets verkeerds oid gedaan. Ik heb dus enkel iets met en bij battle.net.exe gedaan, meer niet, eigenlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 27-10-2015 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
CptChaos schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:04:
Geen idee wat ik dan zou hebben misdaan overigens; het enige wat ik gedaan had, was de battle.net.exe —game=prometheus —install tip. Toen startte Battle.net uiteraard op, maar begon niet vanzelf met downloaden. Ik kllikte vervolgens op de Install knop, toen kwam een melding over een update. Die heb ik direct gedaan, daarna ging de download verder en kon ik wederom op Play klikken. Naar mijn weten heb ik niets verkeerds oid gedaan. Ik heb dus enkel iets met en bij battle.net.exe gedaan, meer niet, eigenlijk.
Precies, dat verklaart het dus allemaal. De prometheus-methode geeft je de game files, maar geen access, en die vriend van je heeft een mail ontvangen, maar die is mogelijk nep. Daar doelde ik op. Zie ook You didn’t get an Overwatch beta key; those emails are a scam. Tenzij je een andere bevestiging bedoelde, dan weet ik het ook niet. De beste manier om te checken of je beta access hebt is via je Battle.net account management. Overwatch staat daar dan in de lijst, zoals hier zichtbaar.

Overigens is het downloaden van de game files met behulp van de prometheus commandline gewoon toegestaan, zo heeft Blizzard expliciet gemeld, dus wat dat betreft niets aan de hand, alleen nog even geduld tot je account wordt geflagged. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

"Moos - Welcome to the Overwatch Closed Beta."

Kunnen we al battletags ergens kwijt om mensen toe te voegen? Ik zie niks in de startpost.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik voel me echt sad gewoon... Heel veel streamers kunnen niet eens ook maar 1 fucking heroe naam opnoemen :s .. die verdienen het niet om in de eerste wave te komen van de beta vind ik.. als er zoo veel mensen zijn die al maanden lang wachten en alles van de game af weten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Rone schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:46:
Precies, dat verklaart het dus allemaal. De prometheus-methode geeft je de game files, maar geen access, en die vriend van je heeft een mail ontvangen, maar die is mogelijk nep. Daar doelde ik op. Zie ook You didn’t get an Overwatch beta key; those emails are a scam. Tenzij je een andere bevestiging bedoelde, dan weet ik het ook niet. De beste manier om te checken of je beta access hebt is via je Battle.net account management. Overwatch staat daar dan in de lijst, zoals hier zichtbaar.
Die maat kreeg ook geen key in de mail. Enkel de bevestiging dat hij toegang had gekregen tot de beta, paar dagen voor de beta zou komen. :)
Overigens is het downloaden van de game files met behulp van de prometheus commandline gewoon toegestaan, zo heeft Blizzard expliciet gemeld, dus wat dat betreft niets aan de hand, alleen nog even geduld tot je account wordt geflagged. :)
Tja, er is niets geks gebeurd bij mij, de genoemde methode geeft mij geen toegang tot de beta. Toch heb ik de beta, dus lijkt me geen probleem dan toch? :? Hoezo is het dan wachten, tot mijn account flagged is? :? Ik ben mij in ieder geval van geen enkel kwaad bewust. Schijnbaar heb ik alsnog toegang gekregen tot de beta? :? Ik begrijp je bericht even niet; je zegt dat alles goed zou moeten zijn dus, maar dat het nu wel wachten is, tot mijn account flagged is? :?

EDIT:

Gekeken op https://eu.battle.net/account/management/, daar staat de beta ook gewoon tussen. Ik heb dus gewoon legit toegang tot de beta:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YsZv8vx.png

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41

Rannasha

Does not compute.

Nice, ook een invite gekregen van Blizzard O+ Morgen maar eens even proberen.

For the record, de text van de legitieme email is:
Greetings $name,

Welcome to the fight for the future—you’ve been chosen to be a part of the Overwatch Closed Beta test!

To get started, just log in to the Battle.net desktop app, click the Overwatch tab, select your region from the drop-down menu, and click Install. You’ll be ready for action before you know it.

Need the Battle.net app? Download it now.

Once you’ve played a few matches, give us your feedback.

For more information on the beta, check out the blog.

See you on the battlefield!

- The Overwatch team
Maar zoals altijd even op Battle.net account management inloggen en controleren voordat je links in emails gaat klikken.

edit: Battle.net maintenance :(

[ Voor 85% gewijzigd door Rannasha op 28-10-2015 00:15 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
CptChaos schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:06:
[...]

Gekeken op https://eu.battle.net/account/management/, daar staat de beta ook gewoon tussen. Ik heb dus gewoon legit toegang tot de beta.
Ik probeerde slechts te waarschuwen voor de vele scam-mails die nu rondgaan. Het leek erop dat die vriend van je daar mogelijk door getroffen was. Kennelijk bedoelde je met 'bevestiging' iets anders dan een mail. Verder was me ook niet duidelijk dat jij wél access had. In dat geval, gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb wat streams gekeken, maar ik voel de hype eigenlijk totaal niet.
Het is allemaal wat te vrolijk voor een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ricmaniac schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:03:
Ik voel me echt sad gewoon... Heel veel streamers kunnen niet eens ook maar 1 fucking heroe naam opnoemen :s .. die verdienen het niet om in de eerste wave te komen van de beta vind ik.. als er zoo veel mensen zijn die al maanden lang wachten en alles van de game af weten.
Ellohime is de enige die ik kan uitstaan van de spelende streamers. Hij weet bijna alles van Overwatch en is daadwerkelijk goed in het spelen ervan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:24:
[...]

Ellohime is de enige die ik kan uitstaan van de spelende streamers. Hij weet bijna alles van Overwatch en is daadwerkelijk goed in het spelen ervan :).
Ja precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
unfor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:24:
Ik heb wat streams gekeken, maar ik voel de hype eigenlijk totaal niet.
Het is allemaal wat te vrolijk voor een shooter.
Mag een shooter niet vrolijk zijn? Vind ik zelf niks met de hype te maken hebben. Als je het een beetje had gevolgd wist je dat de game zo zou zijn.

Helaas nog geen beta mogen ontvangen, we wachten rustig af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IggyB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:51
:(
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0A99Gb7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Rone schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:18:
[...]

Ik probeerde slechts te waarschuwen voor de vele scam-mails die nu rondgaan. Het leek erop dat die vriend van je daar mogelijk door getroffen was. Kennelijk bedoelde je met 'bevestiging' iets anders dan een mail. Verder was me ook niet duidelijk dat jij wél access had. In dat geval, gefeliciteerd! :)
Ah, no hard feelings. Ik dacht dat je bedoelde dat mijn account flagged zou zijn. Ik heb de link iig even aan die maat gegeven, dan kan hij bepalen, ook aan de hand van verdere reacties, of hij de scam mail heeft gehad of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
it hurts man.. it really hurts

Jammer dat er zo veel streamers zijn die niet eens echt goed kunnne spelen :P het ergste is nog zoals Lirik die even max van 8 potjes ofzo deed en toen alweer stopte... Summit1g (een goeie CS:GO speler) is nu al ruime 13 uur aan het streamen en voor ik ging slapen zag ik hem en net nog en hij is al best goed geworden. Echt kut om dat te kijken wetend dat het nog weken kan duren gewoon voordat ik zelf eens kan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Nou, ik zit wel in de Battleborn beta!

* Gundogan gaat zitten huilen in een hoekje.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

ik verwacht wel een shitload aan screenshots / funny bugs easteregg info van de beta spelers natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Achja, gisteravond de nieuwe Divinity: Original Sin gedownload, mijn Battleborn beta key geclaimed en dan naar STER zitten kijken op Twitch (men favo TF2 streamer heeft ook Overwatch nu). Was een gezellige avond, Overwatch overload :D

Leukste was nog al de traantjes op reddit van de verwaande kinderen op reddit die boos zijn omdat ze vinden dat zij meer recht hebben op beta toegang dan anderen. Comments in posts als deze zijn hilarisch. "Blizzard is erger dan EA omdat ik geen beta toegang heb!" :p

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 28-10-2015 09:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

boe2 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:08:
Achja, gisteravond de nieuwe Divinity: Original Sin gedownload, mijn Battleborn beta key geclaimed en dan naar STER zitten kijken op Twitch (men favo TF2 streamer heeft ook Overwatch nu). Was een gezellige avond, Overwatch overload :D

Leukste was nog al de traantjes op reddit van de verwaande kinderen op reddit die boos zijn omdat ze vinden dat zij meer recht hebben op beta toegang dan anderen :)
En meestal gaat het met Blizzard beta's zo rap dat iedereen er uiteindelijk wel snel inzit. Nog geduldig even wachten dan maar. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hier ook een blizzard fan van het eerste uur, met alle games + uitbreidingen en een wow sub van rond de 10+ jaar... Geen beta acces :(*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:49:
Hier ook een blizzard fan van het eerste uur, met alle games + uitbreidingen en een wow sub van rond de 10+ jaar... Geen beta acces :(*
Want dat is allemaal zo indicatief voor fps ervaring? :p

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 28-10-2015 10:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online
boe2 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

Want dat is allemaal zo indicatief voor fps ervaring? :p
CS vanaf 1.1 en nu CS:GO, UT95 op hoog niveau op clanbase ;), alle ID shooters vanaf het eerste uur, Kingping (leuke game ;)) en alle COD's.

Genoeg ervaring lijkt me.. :9 :9 maar dat kan blizzard niet zien. Die geeft alleen streamers acces :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is mijn punt. Op reddit zijn er -zonder overdrijven- honderden posts in de trend van "IK heb alle blizzard games, IK heb recht op beta!!!", terwijl dat absoluut niets wil zeggen. Integendeel, je insinueert dat je een MMO junk bent zonder FPS ervaring.
Dat terwijl er een hoop FPS fanaten al een jaar staan te springen om Overwatch te spelen en verder nog nooit een Blizzard game aangeraakt hebben (velen hadden zelfs nog nooit van de Blizzard launcher gehoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online
boe2 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:08:
Dat is mijn punt. Op reddit zijn er -zonder overdrijven- honderden posts in de trend van "IK heb alle blizzard games, IK heb recht op beta!!!", terwijl dat absoluut niets wil zeggen. Integendeel, je insinueert dat je een MMO junk bent zonder FPS ervaring.
Dat terwijl er een hoop FPS fanaten al een jaar staan te springen om Overwatch te spelen en verder nog nooit een Blizzard game aangeraakt hebben (velen hadden zelfs nog nooit van de Blizzard launcher gehoord).
Nou ja, je zou kunnen zeggen dat Blizzard mensen die het bedrijf al jaren steunen als "cadeautje" wel beta acces kan geven.. Maar ik ben het met je eens dat andere shooter fans evenveel recht hebben op beta acces. Het is en blijft altijd maar een beetje random..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

hmr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:01:
[...]
Die geeft alleen streamers acces :(
Nee hoor, ze geven toegang aan streamers en een (waarschijnlijk kleine) groep willekeurig gekozen spelers.

Dat is overigens niet nieuw, maar vroeger werden in plaats van streamers vooral schrijvers van gaming websites en blogs uitgenodigd in de eerste invite-golf. Ook voor de publiciteit. Daar had niemand problemen mee. Maar nu verschuift dat steeds meer dankzij de populariteit van streamers en bij veel mensen voelt dat minder tof als ze wel een streamer vele uren kunnen zien spelen, maar het zelf niet kunnen.

Verder is de selectie van spelers altijd vrij willekeurig. Waarschijnlijk gebruikt Blizzard gegevens over computer-configuratie van potentiele beta-testers om te zorgen dat ze een breed bereik aan specificaties te pakken hebben, maar verder lijken dingen als geschiedenis met Blizzard-games niets uit te maken. Zo heb ik sinds WoW classic alle Blizzard spellen en expansions gekocht en ook wat geld tegen HS en HotS aangegooid, maar ben pas 1 keer in een vroegtijdig stadium voor een beta uitgenodigd (meestal win ik een key op Tweakers of een fansite in een later stadium).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Nu online
Rannasha schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

Nee hoor, ze geven toegang aan streamers en een (waarschijnlijk kleine) groep willekeurig gekozen spelers.

Dat is overigens niet nieuw, maar vroeger werden in plaats van streamers vooral schrijvers van gaming websites en blogs uitgenodigd in de eerste invite-golf. Ook voor de publiciteit. Daar had niemand problemen mee. Maar nu verschuift dat steeds meer dankzij de populariteit van streamers en bij veel mensen voelt dat minder tof als ze wel een streamer vele uren kunnen zien spelen, maar het zelf niet kunnen.

Verder is de selectie van spelers altijd vrij willekeurig. Waarschijnlijk gebruikt Blizzard gegevens over computer-configuratie van potentiele beta-testers om te zorgen dat ze een breed bereik aan specificaties te pakken hebben, maar verder lijken dingen als geschiedenis met Blizzard-games niets uit te maken. Zo heb ik sinds WoW classic alle Blizzard spellen en expansions gekocht en ook wat geld tegen HS en HotS aangegooid, maar ben pas 1 keer in een vroegtijdig stadium voor een beta uitgenodigd (meestal win ik een key op Tweakers of een fansite in een later stadium).
Was ook een redelijk overtrokken reactie.. Ik ben me er terdege van bewust dat Blizzard gewoon haar tool gebruikt mbt system specs en verder de streamers + game journo's early acces geeft om haar game te promoten. Een Summit1g zorgt wel voor de hype.

Laten we mijn gezeur samenvatten als Q_Q. Ben gewoon een zure fan zonder beta acces.

On-topic: Wat zijn de eerste ervaringen mensen?!?!

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 28-10-2015 10:18 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor Blizzard maakt het niet uit of je geen of alle games van ze hebt. Als je interesse hebt, ben je klant voor ze. Elke klant heeft net zoveel recht op beta access.
Wanneer je een andere rol kunt aantonen dan enkel klant (bijvoorbeeld streamen, journalist of verkoper) en met die rol Blizzard kan helpen met verspreiding van hun games heb je meer recht op een beta access in Blizzard logica. Je bent dan meer een 'promoter of distributeur' en geen klant meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 28-10-2015 10:15 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:14:
Voor Blizzard maakt het niet uit of je geen of alle games van ze hebt. Als je interesse hebt, ben je klant voor ze. Elke klant heeft net zoveel recht op beta access.
Wanneer je een andere rol kunt aantonen dan enkel klant (bijvoorbeeld streamen, journalist of verkoper) en met die rol Blizzard kan helpen met verspreiding van hun games heb je meer recht op een beta access in Blizzard logica. Je bent dan meer een 'promoter of distributeur' en geen klant meer.
Dat is inderdaad waar. maar het is gewoon soort van vervelend dat het zo is gegaan.
Helemaal nadat blizzard zelf heeft gezegt dat het geen promotional beta zou zijn en zoals een traditionele beta uitgebracht zou worden. Nu is dus gebleken dat dit niet het geval was. Daardoor zijn veel mensen zo boos, en dat begrijp ik wel. maar ik begin nu in de loop van de ochtend eindelijk een beetje rustiger te worden er onder haha, maar blijft gewoon een kut gevoel als je zoo lang wacht en dan een kans mis loopt.

P.S. Waarom is overwatch niet een kopje van dit topic :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al lang blij dat de beta er is, nu kan ik eindelijk eens goed kijken hoe het er allemaal uitziet, dat ik niet zelf kan spelen is jammer, maar het boeit me ook niet echt, ook vind ik het een beetje sneu als ik de beta krijg, aangezien overwatch mij niet een geweldig spel lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik keek gisteren toevallig eens in de battle.net launcher, stond er ineens een install knop bij overwatch :D
2 potjes kunnen spelen en 1x man of the match geworden terwijl ik zuig met FPS :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:36:
??? :?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Blitzdoctor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:40:
Ik keek gisteren toevallig eens in de battle.net launcher, stond er ineens een install knop bij overwatch :D
2 potjes kunnen spelen en 1x man of the match geworden terwijl ik zuig met FPS :P
Proficiat. Misschien ook een goed moment om met de lotto te spelen :p

[ Voor 69% gewijzigd door boe2 op 28-10-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Hij bedoelt de tags denk ik?
boe2 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Proficiat. Misschien ook een goed moment om met de lotto te spelen :p
:P

[ Voor 38% gewijzigd door Blitzdoctor op 28-10-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sowieso, wat staan starcraft, warcraft en diablo daartussen te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Ik heb trouwens 1 crash to dektop gehad, maar bij opnieuw opstarten werd ik meteen weer in dezelfde gamesessie gezet, da's toch wel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Mocht je toegang krijgen tot de beta, krijg je dan een email van blizzard als reminder of moet je maar gewoon toevallig even kijken in de launcher of de install knop er is?

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorry ik bedoel de tags ja

Games, Blizzard, Blizzard Entertainment, Blizzcon, Diablo, First person shooter, Multiplayer, Online gaming, Starcraft, Team-based, Warcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trivian schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:02:
Mocht je toegang krijgen tot de beta, krijg je dan een email van blizzard als reminder of moet je maar gewoon toevallig even kijken in de launcher of de install knop er is?
Je krijgt een mailtje van ze met congratiulations. En je hebt een install/play knop in je launcher ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:06:
[...]

sorry ik bedoel de tags ja

Games, Blizzard, Blizzard Entertainment, Blizzcon, Diablo, First person shooter, Multiplayer, Online gaming, Starcraft, Team-based, Warcraft
Overwatch is een tag hoor, maar waarschijnlijk niet actief ofzo omdat er niks aan gelinkt kan worden behalve dit topic. Geen idee hoe dat precies zit.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bmbmtyNPIr5niAHLWIsISuYN/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 28-10-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, sorry, die zien we niet staan maar zal dan inderdaad zijn omdat die nergens aan gelinkt staat.

Van wat ik gisteren heb gezien aan streams lijkt me Mcree echt een harde mothefocker :D Ik denk echt dat zijn accuracy het beste in de game is. en op een gemiddelde heroe doen ze ook nog is zieke damage. Helemaal als je headshots maakt.

Ze ultimate ability is imo toch echt wat OP. Bijna elke ult cast (als je het een beetje logisch doet) heb je sowieso een kill.
Van te voren dacht ik niet die heroe te gaan spelen maar nu ik een paar verschillende streamers heb gekeken denk ik dat ik best veel plezier met hem kan gaan hebben. Waar ik nog steeds het meeste naar uit kijk is reaper en Widowmaker, 2 ziek grote shotguns in iemands gezicht duwen en op de achtergrond een beetje snipen en je team helpen door je " wallhack" te droppen :P .. opzich ook best OP want dat maakt het bijna een must have om elke match 1 Widowmaker in je team te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:17
Wordt het eigenlijk een F2P game? Of een betaalde game? Dit kan ik zo niet weervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
ExploitSolo schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:21:
Wordt het eigenlijk een F2P game? Of een betaalde game? Dit kan ik zo niet weervinden?
Het verdienmodel is nog niet bekend gemaakt. Er zijn al meerdere discussies over geweest welke het zal worden, zowel hier op het forum als op reddit.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Trivian schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:02:
Ik zag gisteren rond half 9 dat ik kon installeren; zie nu in mijn mail dat ik om 23:18 een mail van Blizzard heb gehad, dus check eerst je battle.net desktop app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Ik zag gisteren rond half 9 dat ik kon installeren; zie nu in mijn mail dat ik om 23:18 een mail van Blizzard heb gehad, dus check eerst je battle.net desktop app :)
Ik geef je 50 euro voor je account gegevens haha :P op voorwaarde dat ik 2 er gebruik van mag maken

nee geintje natuurlijk .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ricmaniac schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Je krijgt een mailtje van ze met congratiulations. En je hebt een install/play knop in je launcher ja
Thx!

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

markdm schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Het verdienmodel is nog niet bekend gemaakt. Er zijn al meerdere discussies over geweest welke het zal worden, zowel hier op het forum als op reddit.
Maakt mij ook eigenlijk niet uit, ik ga er van uit dat ik er, ongeacht het verdienmodel, wel de nodige uren in ga steken. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:36:
Viel mij gisteravond ook op. Ik heb toen de tag alsnog toegevoegd, maar moest hem aanvragen, omdat hij nog niet bestond? :? Wachten is nu iig op toestemming van de crew. :)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

CptChaos schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:58:
[...]
Viel mij gisteravond ook op. Ik heb toen de tag alsnog toegevoegd, maar moest hem aanvragen, omdat hij nog niet bestond? :? Wachten is nu iig op toestemming van de crew. :)
Vind het ook redelijk bijzonder dat Starcraft en Warcraft er als tag bij staan. Heb eens gekeken of die weg kunnen, maar weet niet hoe.

Oh, laat maar! zie nu dat ze al weg zijn :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Furinax op 28-10-2015 12:22 . Reden: Correctie op mijzelf ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Furinax schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:21:
Inderdaad, maar Overwatch staat er nog niet tussen... Ben benieuwd hoe lang de crew erover doet om het toestemming te geven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-08 23:01

tch

Ik ben een handjevol streamers langs gegaan, maar het valt me op dat velen gewoon echt heel slecht zijn (als in, weinig fps ervaring), wat het kijken niet bepaald leuker maakt. Een enkele csgo pro, niet eens 1 quake pro. Dan maak ik me ook een beetje zorgen over de beta feedback. Zijn die mensen nou wel de aangewezen personen om gerichte feedback te geven, over overpowerde combinaties of onhoudbare chokepoints etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Bij het Heroes of the Storm topic staat "Heroes of the Storm" er ook niet bij als tag. Komt volgens mij omdat de game naam eraan gekoppeld is en daarom automatisch daarop getagged wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik zie toch dat bepaalde mensen in de beta zijn geraakt buiten streamers,
ikzelf wou ook dolgraag de beta spelen maar wist al lang voordien dat de kans dat ik erin zou raken onbestaande zou zijn.

Gisteren was ik gelukkig blij dat divinity original sin enhanced edition uit kwam.
Halverwege de download zag ik dat er twitch streams overwatch begonnen te spelen.
Groot was mijn verwondering dat mijn account geflagged stond.

Ik heb wel een virtual ticket gekocht, zou dit eventueel erin meespelen? Geen idee, maar voor diegene die nog geen toegang hebben nog even geduld uitoefenen.

[ Voor 82% gewijzigd door silverfox83 op 28-10-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Furinax schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:21:
Ja, heb het gerapporteerd. Tevens Blizzard uit de topictitel laten halen. Is ook niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

silverfox83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:33:
ikzelf wou ook dolgraag de beta spelen maar wist al lang voordien dat de kans dat ik erin zou raken onbestaande zou zijn.

Gisteren was ik gelukkig blij dat divinity original sin enhanced edition uit kwam.
Halverwege de download zag ik dat er twitch streams overwatch begonnen te spelen.
Groot was mijn verwondering dat mijn account geflagged stond.

Ik heb wel een virtual ticket gekocht, zou dit eventueel erin meespelen? Geen idee, maar voor diegene die nog geen toegang hebben nog even geduld uitoefenen.
Ik heb geen virtual ticket, ik heb de laatste tijd af en toe diablo3 gespeeld, een enkele keer hearthstone, geen heroes of the storm, al een half jaar ofzo niet meer wow subscribed, starcraft2 wol al 2 jaar niet aangeraakt...
Volgens mij ben ik volledig random gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:36:
[...]

Ik heb geen virtual ticket, ik heb de laatste tijd af en toe diablo3 gespeeld, een enkele keer hearthstone, geen heroes of the storm, al een half jaar ofzo niet meer wow subscribed, starcraft2 wol al 2 jaar niet aangeraakt...
Volgens mij ben ik volledig random gekozen :)
je hebt echt ontiegelijk veel geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Active wow subscription, actief speler van Hots, diablo 3 en hearthstone. Blizzcon virtual ticket en en SC2 legacy of the void gepreorderd.

Sinds twee weken nieuwe game pc, mss spelen pc specs een rol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

silverfox83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:30:
Sinds twee weken nieuwe game pc, mss spelen pc specs een rol?
Specs spelen een beperkte rol. Blizzard heeft (jaren geleden, misschien is het niet eens meer waar) aangegeven dat ze proberen om een breed scala aan pc configuraties in de beta-tests te krijgen, zodat ze prestaties op verschillende machines kunnen testen.

Maar zolang je niet weet wat de precieze link is tussen configuratie en kans op ingeloot worden, valt er weinig voordeel aan te behalen.

Het makkelijkste is om gewoon te leven met de gedachte dat het totaal willekeurig is (voor gewone gamers). De eerste invite-waves zijn meestal behoorlijk klein, maar ze worden met de tijd groter naarmate het spel stabieler wordt (zowel technisch als qua balance en gameplay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit valt onder spam/werving

On-Topic:
Jammer dat we het ranksysteem nog niet gezien hebben. Hopelijk binnen enkele weken toch een reveal.
+ Geen Beta access helaas. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Gropah op 29-10-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shiiit :D! ik heb een account kunnen bemachtigen van iemand die ik 2 weken mag lenen.. ik kan eindelijk spelen <3 soo happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/t9jn5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Heb even de tutorial gedaan (stelt niets voor, kun je gerust overslaan tenzij je in je leven nog nooit een FPS aangeraakt hebt) en Practice vs AI. 1-op-1 skirmish tegen de easy AI kan ik redelijk eenvoudig winnen.

Verder speelt het vrij soepel. De basis gameplay zit goed in elkaar. De hoeveelheid heroes is wel erg groot, dus wanneer je de "echte" games induikt kan het de moeite waard zijn om ze allemaal even een keertje door te nemen zodat je een idee hebt wat je allemaal kunt verwachten op het slagveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
silverfox83 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:33:
Tja, ik stream héél af en toe, meer niet als wel, dus ik denk niet dat het een reden is voor Blizzard om streamers eerder toegang te geven. Natuurlijk trekt dat een publiek, wat weer (gratis) promotie brengt voor Blizzard, maar ik denk niet, dat dat de hoofdreden is geweest. Ik denk dat een website die een preview over Overwatch publiceert meer publiciteit genereerd dan een paar (Twitch) streams.

EDIT:
Oeps... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

STER (een van de bekendste TF2 streamers) heeft een korte recap online gezet na 14 uur onafgebroken te spelen :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JrpOcv-xfPY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Op sommige maps is het baserapen overigens wel erg makkelijk. Vervolgens kan een enkele demoman (even de naam van de hero kwijt) zo'n beetje de hele map ownen.

Dat is wel jammer, want dan kom je er als attacker gewoon niet meer erdoor heen. Volgende ronde moest ik weer als attacker, drie keer raden wat er weer gebeurde. ;)

Dan is de lol van de game er gauw af, eigenlijk. Ik hoop echt dat ze daar wat aan doen, anders is het gauw gedaan met de game en dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu ook aardig wat games al gespeeld. Me favoriete tot nu toe is windowmaker . door haar ult kan je je team echt veel helpen en je traps ook.. ik denk dat ze door haar ult echt een meta champ wordt die in elk team gepakt gaat worden.. Ook mcree vind ik erg fijn om te spelen. Ze accuracy is echt focking chill.

Van te voren had ik verwacht dat ik het meeste tracer en reaper zou spelen maar tijdens het spelen vind ik Widowmaker en Mcree toch stuk vetter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

CptChaos schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:20:
Op sommige maps is het baserapen overigens wel erg makkelijk. Vervolgens kan een enkele demoman (even de naam van de hero kwijt) zo'n beetje de hele map ownen.

Dat is wel jammer, want dan kom je er als attacker gewoon niet meer erdoor heen. Volgende ronde moest ik weer als attacker, drie keer raden wat er weer gebeurde. ;)

Dan is de lol van de game er gauw af, eigenlijk. Ik hoop echt dat ze daar wat aan doen, anders is het gauw gedaan met de game en dat is jammer.
Daarom is het nog een Bèta. Dit soort dingen komen nu aan het licht en dan kan Blizz weer tweaken.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
MicScott schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:36:
Daarom is het nog een Bèta. Dit soort dingen komen nu aan het licht en dan kan Blizz weer tweaken.
Ik vind het namelijk best wel een nadeel, dat de beschermde stukken wel te beschieten zijn. Het zou dus mooi zijn, als er een groter no damage zone zou zijn.

Daarmee bedoel ik dat je al een stuk hebt, waar je als attacker veilig kan lopen, maar daar naartoe kan wel geschoten worden. Zou mooi zijn, als er dus om die al bestaande 'zone' heen een iets groter 'no damage' 'zone' zou zijn, anders hou je dat de defenders gaan campen bij de uitgangen voor de attackers, waarmee dat choke points worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit

https://twitter.com/PlayOverwatch/status/659467248134782976

[BETA] Another wave of accounts from our opt-in pool have just been flagged for beta access! Notification emails are on the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Nu maar hopen dat de email notification wél werkt, want ik moet de mail nog krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Ik kreeg de mail minstens 2 uur nadat mijn account geflagd was; je kan beter je battle.net desktop app checken of er een install knop staat ;)

Soldier:76 speelt lekker trouwens. Ik zuig alleen nog steeds hard :D

[ Voor 59% gewijzigd door Blitzdoctor op 28-10-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36

The Chosen One

Zie signature!

Denk wel dat er sneller meer invites ook over de komende maanden komen. Denk dat mensen sneller stoppen met het spelen van een FPS, dat het saai wordt dan met bijv HOTS.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:41:
Ik kreeg de mail minstens 2 uur nadat mijn account geflagd was; je kan beter je battle.net desktop app checken of er een install knop staat ;)

Soldier:76 speelt lekker trouwens. Ik zuig alleen nog steeds hard :D
Soldier trekt mij op 1 of andere manier niet.. dat is ook zo mooi an zulke games he :P smaken van verschillende spelers :P net wel een zieke game gehad met reaper. ik ga midden een groep in van 5 man en kill ze alle 5 met me ulti XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Ricmaniac schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:50:
[...]

Soldier trekt mij op 1 of andere manier niet.. dat is ook zo mooi an zulke games he :P smaken van verschillende spelers :P net wel een zieke game gehad met reaper. ik ga midden een groep in van 5 man en kill ze alle 5 met me ulti XD
Ja zo'n reaper had ik 5 minuten geleden op mijn dak, zowat iedereen op checkpoint dood :P
Net als healer Zenyatta gespeeld, heeft ook wel wat. Snap nog niet helemaal hoe ie werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Blitzdoctor op 28-10-2015 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:34:
[...]

Ja zo'n reaper had ik 5 minuten geleden op mijn dak, zowat iedereen op checkpoint dood :P
Net als healer Zenyatta gespeeld, heeft ook wel wat. Snap nog niet helemaal hoe ie werkt.
Klopt zynatta is ff wenne ja. Na jou berichtje toch nog ff wat soldier gespeelt. Is toch best wel een vette heroe haha. voelt zoals je gewent bent in fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe wave, nice! Jammer genoeg nog geen invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:09:
Nieuwe wave, nice! Jammer genoeg nog geen invite.
Haha spannend, zometeen maar even in Battlenet kijken. Email loopt toch vaak achter ;)

Trouwens gefeliciteerd Blitzdoctor en Ricmaniac, toch twee lucky Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
Evening heren, heb net maar ook even de battlenet app gedownload en me geregistreerd voor de beta, hoe kan ik nou in de app zien of ik een key heb gekregen, komt er dan een play button of iets te staan? :)

Vind het een dope concept, benieuwd hoe het wegspeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Nostordici schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:18:
Trouwens gefeliciteerd Blitzdoctor en Ricmaniac, toch twee lucky Tweakers :)
Volgens mij zijn er wel aardig wat Tweakers die de toegang hebben hoor. :Y
Ambition88 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:55:
Evening heren, heb net maar ook even de battlenet app gedownload en me geregistreerd voor de beta, hoe kan ik nou in de app zien of ik een key heb gekregen, komt er dan een play button of iets te staan? :)

Vind het een dope concept, benieuwd hoe het wegspeeld
In Battle.net zie je dan inderdaad een Download knop, die daarna veranderd in een Play knop. Ook wordt je (als de mailfunctie werkt, ik heb de mail nog altijd niet gehad namelijk) per email op de hoogte gebracht. Zie je de knop Learn more, dan zit je nog niet in de beta.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 29-10-2015 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
Ah okay ja die zie ik nog staan inderdaad, nou maar even duimen dan, denk dat dit wel een game voor mij is beetje een mix van LoL en CS lijkt het wel, de 2 games die ik het meest speel, thanks voor je snelle reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambition88 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 00:10:
Ah okay ja die zie ik nog staan inderdaad, nou maar even duimen dan, denk dat dit wel een game voor mij is beetje een mix van LoL en CS lijkt het wel, de 2 games die ik het meest speel, thanks voor je snelle reply.
Het is inderdaad een beetje een mix van TF2/Unreal Tournament/Quake/CS met MOBA elementen.
Streams zijn wel leuk om te zien. Vooral Towlieee the tank met diene turret. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn wat heb ik een plezier met deze game zeg. Ik was ook echt zoooo overdreven hyped. Tot vervelends toe bij me vrienden :P Toen ik eenmaal kon spelen was die hype wel gelijk verdwenen en was ik gewoon niets anders dan blij en onder de indruk :) om half 3 dacht ik alleen echt van: OKE EN NU NAAR BED! (7:10 ging de wekker weer) laten we zeggen dat ik niet heel vrolijk op me werk zit nu hahaha :P

Vannacht een paar games achter elkaar tracer gespeelt. Is een erg leuke hero imo. Haar mobility maakt haar zo leuk, je kan constant heen en weer jumpen in principe en mensen in hun rug flanken. je dasht gewoon midden in een gevecht. dropt je pulse grenade, gaat terug in de tijd naar je vorige positie van 2 a 3 seconden terug ofzo en hoppa je grenaat ontploft midden in dat gevecht... dat lukt me niet elke keer haha maar als het lukt heb je wel door dat dat DE manier is om tracer te spelen, veel bewegen en soms je bom achterlaten in een teamfight.. het moet ook echt zo want je kan die granaat niet zo ver gooien

en heb je mij weer met me " :P " .... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Bah, "battle.net client requires restart for update blah". Kans is klein maar toch ff die Overwatch tab checken.

Gisteren toevallig nog Thrump zien spelen. My god wat een bagger kerel. :P
Kende niks van de heroes, kon totaal niks, speelde met controller, las de F1 instructies niet eens echt. Beetje op z'n turret gaan schieten en afvragen waarom er niks gebeurd. Elke 5-6 deaths 1 iemand killen door geluk. [/rant]

Niet dat ik perse een key boven hem moet krijgen maar zo jammer dat mensen een party de grond in boren door niet eerst ff te leren oefenen of in te lezen in de heroes.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:55:
Bah, "battle.net client requires restart for update blah". Kans is klein maar toch ff die Overwatch tab checken.

Kende niks van de heroes, kon totaal niks, speelde met controller, las de F1 instructies niet eens echt. Beetje op z'n turret gaan schieten en afvragen waarom er niks gebeurd. Elke 5-6 deaths 1 iemand killen door geluk. [/rant]

Niet dat ik perse een key boven hem moet krijgen maar zo jammer dat mensen een party de grond in boren door niet eerst ff te leren oefenen of in te lezen in de heroes.
Dat kan echt niet man XD je gaat geen controller gebruiken op een PC fps.. sowieso vind ik dit echt heel raar dat blizzard dit doet want nog erger is dat de controller slightly aim assist heeft zoals gebruikelijk in console FPS games. Maar dit kan je niet serieus gaan nemen je er een eSport game van wil maken. Waar blizzard ook dus de focus op wil leggen zoals aangegeven in intervieuws. En die F1 tips lezen is echt 5 seconde werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
The Chosen One schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:55:

Ik zag gisteren ook een streamer die las na een paar deaths er achter kwam dat widowmaker ook een sniper had in plaats van alleen een smg. |:(
Hij had flink wat viewers, dus de kans is groot dat hij dan zelf door Blizzard uitgenodigd is. Om dan alleen even de heroes te bekijken is het minste wat je kan doen.

Maar ik vind de controller inderdaad heel raar, je bent hiermee gewoon dik in het nadeel en belemmerd je team. De aim assist vind ik ook nergens op slaan, er is een kans dat mensen dan een venom -x gaan gebruiken zodat ze zowel een toetsenbord als aim assist hebben, wat al helemaal onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heel veel shooters, waaronder TF2 hebben controller support...

Maarja, Blizzard fanboys moeten over ALLES klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:28:
Heel veel shooters, waaronder TF2 hebben controller support...

Maarja, Blizzard fanboys moeten over ALLES klagen.
Maar die games hebben dan geen aim assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben geen blizzard fanboy en de reden dat ik klaag is omdat het belachelijk is dat je aim support wil activeren. maar tegelijkertijd een grote eSport game wil worden. Er zullen mensen zijn die manier vinden om de aim assist te activeren en ondertussen met muis en keyboard spelen. Daar durf ik geld op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

maar tegelijkertijd een grote eSport game wil worden
Waar beweren ze dat ze een grote eSport game willen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Meerdere intevieuws

kan het zo gauw ff niet vinden maar zit op me werk, zal straks toevoegen

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 29-10-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even over de controller support.

Hier een filmpje van de options menu. Die laat zien dat je eenvoudig keybindings van een gamepad kunt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ricmaniac schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:29:
[...]

Meerdere intevieuws

kan het zo gauw ff niet vinden maar zit op me werk, zal straks toevoegen
o.a http://fortune.com/2015/1...ard-new-esports-division/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:53:
[...]

ctrl-f 'overwatch'
0 resultaten

:?
Je kunt de omvang alleen begrijpen als er overwatch in de tekst staat?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Algemeen bekend dat Blizzard van Overwatch een e-sport titel wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

The Chosen One schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:08:
Algemeen bekend dat Blizzard van Overwatch een e-sport titel wilt maken.
Dat spat ook aan alle kanten van het game-design af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Fietsbel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Je kunt de omvang alleen begrijpen als er overwatch in de tekst staat?
ahaha "ik vind geen argumenten die mijn claim ondersteunen, dus zal ik maar beweren dat dit esport artikel over Overwatch gaat en hopen dat niemand het eigenlijk leest".
Ooit gehoord van Starcraft? Schijnt nogal groot te zijn.
Dat spat ook aan alle kanten van het game-design af.
Yep, zie toch die spectator mode...oh wacht
overzichtelijke killfeed!...oh wacht
replays!...oh wacht
rankings!...oh wacht.

Welke kanten van het game design :?

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 29-10-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:42:
[...]

ahaha "ik vind geen argumenten die mijn claim ondersteunen, dus zal ik maar beweren dat dit esport artikel over Overwatch gaat".
Ooit gehoord van Starcraft? Schijnt nogal groot te zijn.
Hearthstone staat er ook niet tussen, toch heeft het er betrekking op. Of jij denkt dat de e-sport divisie zich alleen op starcraft en HOTS focussed?
En ja, sc ken ik, ben een speler van hoog niveau (gm), dus je kan je toontje achterwegen laten.

[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 29-10-2015 15:51 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Fietsbel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

Hearthstone staat er ook niet tussen, toch heeft het er betrekking op. Of jij denkt dat de e-sport divisie zich alleen op starcraft en HOTS focussed?
Dus het gaat over ALLES wat Activision releaset? Besef je wel hoe van de pot gerukt dat is?
Hier is een harde realiteit voor je:
1) het artikel vermeldt starcraft, de grootste esports game ooit
2) het artikel vermeldt geen Overwatch

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 29-10-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:42:
[...]

Yep, zie toch die spectator mode...oh wacht
overzichtelijke killfeed!...oh wacht
replays!...oh wacht
rankings!...oh wacht.

Welke kanten van het game design :?
Allemaal extra functionaliteit die nog toegevoegd kan worden. De beta is nu nog superkaal met enkel de basis gameplay. Ik verwacht dat er nog flink wat aan uitgebreid wordt. Maar als je kijkt naar die basis gameplay:
- Team-based (team-games zijn populairdere esports dan 1v1)
- Eenvoudig basis concept met verdieping in strategie en skill (makkelijk voor ongeoefende kijkers om het spel te volgen)
- Art-style (licht, niet hyper-realistisch, daarom goed te volgen)
- Veel heroes met significant verschillende speelstijl (bevordert ontwikkeling van een telkens veranderende meta-game, wat het spel interessant houdt om te volgen zonder dat telkens updates nodig zijn)

Daarnaast zijn er al enkele replay/stats elementen aanwezig. Zo heb je de "play of the game" replay aan het einde van een potje waarbij het spel zelf een korte replay geeft van wat het denkt dat een cool moment was. En tijdens het stemmen op de MotM zie je bij de verschillende opties al statistieken staan over hoeveelheid schade gedaan, schade geblocked, enz... De stats worden dus al wel bijgehouden.

Dat de UI nog niet alle functionaliteit heeft, wil niet zeggen dat er bij de ontwikkeling van de daadwerkelijke gameplay niet is stilgestaan bij de esports-potentie van het spel. Bovendien is 'gameplay first' een van de motto's van Blizzard, dus het is niet gek dat ze dat eerst in elkaar schroeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Rannasha op 29-10-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nog altijd puur wishful thinking, met aan aantal feiten over het gamedesign die de esports theorie tegenwerken (hetgeen ik eerder opsomde, auto-aim op controllers). Moet ik nu echt mijn vraag herhalen?
boe2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Allemaal extra functionaliteit die nog toegevoegd kan worden.
"beta" betekent feature complete.

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 29-10-2015 15:56 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.