het is niet erg sbmuc om jaloers te zijn op andermans skills (de mijne) je kan helaas niet alles hebbenJa, maar jij bent gewoon slecht. Persoonlijke score maakt idd uit

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
het is niet erg sbmuc om jaloers te zijn op andermans skills (de mijne) je kan helaas niet alles hebbenJa, maar jij bent gewoon slecht. Persoonlijke score maakt idd uit
Doh! Het kwartje valt nu pas dat het 1-2-3'tje in haar HUB dus slaat op haar damage tier.Splitinfinitive schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:53:
[...]
Symmettra is bea. ze begint met 30 damage en elke seconde gaat die omhoog 30/80/120 en dit is per second. En je hebt 3 seconden om tussen enemies te switchen voordat hij een tier terugvalt. Menige dpser of tank staat raar te kijken als je ze enorm snel recked. En als je maar rond blijft springen neem je er op zijn minst 2 mee per keer
Ze is geweldig om te spelen op controle maps heb ik nu naar 100+ uur overwatch door
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Soms kom je wel eens tegen een team dat gewoon beter is dan jouw team.CH40S schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:15:
[...]
Tja, is elk verlies niet eentje die 'niet had gehoeven'? Moet wel zeggen, de matchmaking is wel een stuk beter dan met vorig seizoen, in elk geval voor de placement matches. Ik heb niet echt het gevoel dat het verschil gigantisch groot is.
Ja dat is op zich niet zo erg als het team er alles aan heeft gedaan om te winnenEreaser schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:19:
[...]
Soms kom je wel eens tegen een team dat gewoon beter is dan jouw team.
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 06-09-2016 21:10 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Je kan sowieso alleen maar stijgen, niet dalen. Terug naar gold zal je dus niet gaan. Alleen de spelers in de hoogste twee tiers hebben een decay van 50 skillpoints per 24 uur niet gespeeld. Die decay start dan pas, ná een week niet gespeeld te hebben (in competitive).Pykow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:10:
Het gevoel dat je niet kan zakken naar gold als je blijft spelen is voor mij positief en heb ik zin om diamant te gaan halen.
Yup Sym is geweldig. Af en toe, als de map en teamsamenstelling zich ervoor lenen, speel ik haar.Splitinfinitive schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:53:
[...]
Symmettra is bea. ze begint met 30 damage en elke seconde gaat die omhoog 30/80/120 en dit is per second. En je hebt 3 seconden om tussen enemies te switchen voordat hij een tier terugvalt. Menige dpser of tank staat raar te kijken als je ze enorm snel recked. En als je maar rond blijft springen neem je er op zijn minst 2 mee per keer
Ze is geweldig om te spelen op controle maps heb ik nu naar 100+ uur overwatch door
Hoezo kan dat niet dan? Ik heb 2500 gekregen en volgens mij is dat gold want ik zie zo'n goud dingetje. Wat is het verschil dan tussen je ranking en silver/gold/diamond?Pykow schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:10:
Vandaag platinum gehaald. Ik was zo bang voor zilver omdat ik steeds gematch werdt met dit soort spelers en daardoor verloor.
Uiteindelijk 3 verloren 6 gewonnen en 1 draw.
2630 was mijn ranking dus dat is mooi.
Ver genoeg van gold en goede mogelijkheid om diamant te halen.
Het gevoel dat je niet kan zakken naar gold als je blijft spelen is voor mij positief en heb ik zin om diamant te gaan halen.
Facts don't care about your feelings
Ook wel benieuwd naar jullie 'best' overzicht !ELIMINATIONS - MOST IN GAME 43
FINAL BLOWS - MOST IN GAME 27
DAMAGE DONE - MOST IN GAME 16,832
HEALING DONE - MOST IN GAME 4,559
DEFENSIVE ASSISTS - MOST IN GAME 8
OFFENSIVE ASSISTS - MOST IN GAME 2
OBJECTIVE KILLS - MOST IN GAME 23
OBJECTIVE TIME - MOST IN GAME 02:15
MULTIKILL - BEST 4
SOLO KILLS - MOST IN GAME 27
TIME SPENT ON FIRE - MOST IN GAME
[ Voor 64% gewijzigd door Lasteraar op 07-09-2016 09:37 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Ereaser op 07-09-2016 10:04 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Cassius op 07-09-2016 10:03 ]
De meeste mensen deugen!
[ Voor 6% gewijzigd door yinx84 op 07-09-2016 10:34 ]
Ik heb dit met platinum. Kom net niet naar diamond en heb gisteravond zo'n grote loss-streak gehad dat ik bijna in goud terecht kwam...yinx84 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:26:
Lees hier veel over losing streaks... zit er zelf ook in één. Maar ook op /r/CompetitiveOverwatch klaagt men steen en been over de matchmaking. Mijn laatste paar potjes ben ik voor de gein eens gaan kijken wat de S1 rank was van m'n teammates. Zit in de Diamond tier en dit varieerde van 45 tot 70. Spelers met een hoge rank lijken dit seizoen lager geplaatst te zijn, maar spelers uit de 40-50 tier lijken veel hoger geplaatst te zijn. Het lijkt er op dat Diamond een verzamelbak is met zeer veel skill variatie.
Elk potje voelt echt als een loterij. In S1 voelde het allemaal veel consistenter in ieder geval. Misschien is het zich nog aan het normaliseren, maar aangezien je niet uit je tier kunt zakken denk ik dat Diamond een soort van ELO-hell blijft. Zeer lastig om te doorbreken.
Sorry, ik bedoelde ook Platinum! M'n post aangepast.Kashika schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:30:
[...]
Ik heb dit met platinum. Kom net niet naar diamond en heb gisteravond zo'n grote loss-streak gehad dat ik bijna in goud terecht kwam...
Best raar overigens. Want als je platinum hebt, moet je snappen wat je doet. En hoe belangrijk een teamsamenstelling is.yinx84 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:32:
[...]
Sorry, ik bedoelde ook Platinum! M'n post aangepast.
Je kan toch niet lager zakken dan 2500? Eenmaal in platinum, blijf je er toch?nemesis2212 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:36:
ik was eergister ook gezakt van 2500 naar 2200. heerlijk die lose streaks....NOT!
hopelijk kan ik vandaag weer opklimmen. diamond einde seizoen zou toch wel heel leuk zijn!
Qua tier kun je niet zakken. Wel in season ranking, maar dat heeft geen gevolgen voor de tier, die houdt de hoogste behaalde tier aan.Kashika schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:30:
Ik heb dit met platinum. Kom net niet naar diamond en heb gisteravond zo'n grote loss-streak gehad dat ik bijna in goud terecht kwam...
ja klopt. met tier zak je niet, maar met rank punten wel degelijk.Kashika schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:38:
[...]
Je kan toch niet lager zakken dan 2500? Eenmaal in platinum, blijf je er toch?
Speel sinds competitive mode eigenlijk geen quick play meer en heb in seizoen 2 nog te weinig gespeeld voor een mooi overzicht, dus dan maar mijn quick play stats:Lasteraar schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:29:
Ook wel benieuwd naar jullie 'best' overzicht !
Moet wel weer wennen zeg, sinds S1 afliep alleen maar andere games gespeeld en gisteren voor het eerst weer Overwatch, maar het ging nog niet zo goed.ELIMINATIONS - MOST IN GAME 36
FINAL BLOWS - MOST IN GAME 17
DAMAGE DONE - MOST IN GAME 17,488
HEALING DONE - MOST IN GAME 16,615
DEFENSIVE ASSISTS - MOST IN GAME 19
OFFENSIVE ASSISTS - MOST IN GAME 10
OBJECTIVE KILLS - MOST IN GAME 32
OBJECTIVE TIME - MOST IN GAME 04:48
MULTIKILL - BEST 4
SOLO KILLS - MOST IN GAME 17
TIME SPENT ON FIRE - MOST IN GAME 14:17
[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 07-09-2016 10:43 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Stats zeggen niet zo veelOn_E schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:41:
[...]
Speel sinds competitive mode eigenlijk geen quick play meer en heb in seizoen 2 nog te weinig gespeeld voor een mooi overzicht, dus dan maar mijn quick play stats:
[...]
Ik reageerde op iemand die er benieuwd naar was.Kashika schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:42:
[...]
Stats zeggen niet zo veel
Zat gisteren ook in potjes waarbij de DPS schreeuwden hoeveel gold medals ze hadden. Zolang je objective niet gehaald is, kan je medals hebben wat je wilt, maar je verliest evengoed.
[ Voor 12% gewijzigd door On_E op 07-09-2016 10:44 ]
Ook bij mij zegt dit alleen geen ene reet want dit was in de eerste week van OW al gebeurd en daarna nooit meer echt zo HAM kunnen gaan haha.. zelfs niet nu je in competitive 5 rondes hebt op control soms ipv 3 (dit was allemaal in 1 game, op healing na denk ik although ik wel reaper speelde)Lasteraar schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:29:
Ben overigens echt een casual gamer.. dus verwacht geen hardcore specs :-)
[...]
Mei gaat ook lastig doodkazuka schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:52:
Stats zeggen inderdaad niet direct alles. Sta met Mei K/D op #1 op de PS4 maar win/loss blijft rond de 50% hangen.
En dat komt vast ook omdat ik eigenwijs ben en nog niet van hero ben gewisseld tot nu toe.
[afbeelding]
Verwijderd
Heel herkenbaar, zit ook in een pittige losing streak zelf. Echt alles en nogwat kom je tegen en soms denk je echt 'wat moet ik nog meer doen om te winnen, waar heb ik deze knuppels in godsnaam aan verdiend'?yinx84 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:26:
Lees hier veel over losing streaks... zit er zelf ook in één. Maar ook op /r/CompetitiveOverwatch klaagt men steen en been over de matchmaking. Mijn laatste paar potjes ben ik voor de gein eens gaan kijken wat de S1 rank was van m'n teammates. Zit in de Platinum tier en dit varieerde van 45 tot 70. Spelers met een hoge rank lijken dit seizoen lager geplaatst te zijn, maar spelers uit de 40-50 tier lijken veel hoger geplaatst te zijn. Het lijkt er op dat Platinum een verzamelbak is met zeer veel skill variatie.
Elk potje voelt echt als een loterij. In S1 voelde het allemaal veel consistenter in ieder geval. Misschien is het zich nog aan het normaliseren, maar aangezien je niet uit je tier kunt zakken denk ik dat Platinum een soort van ELO-hell blijft. Zeer lastig om te doorbreken.
dit is behoorlijk demotiverend inderdaad. ik baal al van een 300 rating drop. al weet ik wel dat 3000 rating best te halen moet zijn. we gaan het zien. gelukkig duurt ranked nog 2 maandenVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:09:
Zwaar getilt gisteren en van 2700 naar 1900 gedropt gewoon omdat 3 van je teamgenoten het een goed idee vinden om junkrat, hanzo en mei te spelen op zowel offense als defense. Had echt deze comp 5x op rij en het is gewoon kansloos verliezen daarmee ongeacht hoe goed je bent. Niemand hergroepeert nu op deze rating, niemand luistert naar advies en niemand wisselt heroes (ja de laatste 15 seconden misschien maar dan is het al veel te laat).
Ik als tank (Zarya) en de enige support (Mercy) speler hadden beiden echt zoiets van wtf is dit nou weer dan
Eigenlijk helemaal geen zin meer om competitive te spelen voorlopig, gelukkig is het mooi weer kan ik wat anders gaan doen buiten i.p.v. mezelf nog meer te frustreren.
[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 07-09-2016 11:43 ]
opzich handige info voor velen inderdaad.. ik haal er ook nog wel dingen uit dat ik denk van: ja ik moet daar wat meer op letten.. maar het neemt allemaal niet weg dat ik zo vaak verlies omdat al die motherfuckers alleen maar willen spelen wat ze zelf willenPuc van S. schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:43:
Ik kom toevallig net via reddit een aantal guides tegen met tips mbt ranked play: http://itshighnoon.eu/hom...tch-ranked-complete-guide
http://itshighnoon.eu/hom...dvantages-for-win-streaks
lijkt wel zinnige informatie in te staan.
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 07-09-2016 13:01 ]
Heb exact hetzelfde meegemaakt. Snap werkelijk niet waarom mensen dan een degelijk rank als platinum krijgen als blijkbaar het basisdoel van de game niet wordt begrepen door ze.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:09:
Zwaar getilt gisteren en van 2700 naar 1900 gedropt gewoon omdat 3 van je teamgenoten het een goed idee vinden om junkrat, hanzo en mei te spelen op zowel offense als defense. Had echt deze comp 5x op rij en het is gewoon kansloos verliezen daarmee ongeacht hoe goed je bent. Niemand hergroepeert nu op deze rating, niemand luistert naar advies en niemand wisselt heroes (ja de laatste 15 seconden misschien maar dan is het al veel te laat).
Ik als tank (Zarya) en de enige support (Mercy) speler hadden beiden echt zoiets van wtf is dit nou weer dan
Eigenlijk helemaal geen zin meer om competitive te spelen voorlopig, gelukkig is het mooi weer kan ik wat anders gaan doen buiten i.p.v. mezelf nog meer te frustreren.
Dat roept iedereen wel, maar het is toch zeker wel een indicatie hoe goed je het doet. Als ik met D.VA gouden medailles haal op kills, objective kills, en damage done, vraag ik mij toch af wat de vier DPS precies aan het doen zijn.Kashika schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:42:
[...]
Stats zeggen niet zo veel
Zat gisteren ook in potjes waarbij de DPS schreeuwden hoeveel gold medals ze hadden. Zolang je objective niet gehaald is, kan je medals hebben wat je wilt, maar je verliest evengoed.
Surfin' paradise!
precies dat,soms verbaas ik me ook hoeveel gouden ik dan bv heb,maar snap ik wel dat we verloren haddenSnappie88 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:18:
[...]
Dat roept iedereen wel, maar het is toch zeker wel een indicatie hoe goed je het doet. Als ik met D.VA gouden medailles haal op kills, objective kills, en damage done, vraag ik mij toch af wat de vier DPS precies aan het doen zijn.
Ter illustratie, gisteren met een maat (hij net aan platinum, ik net niet) drie potjes ranked gedaan. Met Pharah nog wat mooie ulti's gegooid op dat nieuwe Duitse level, maar we redden het niet om de payload thuis te brengen. Hij goud met van alles en nog wat op D.VA, ik eronder zilver. Rest van het team (uitgezonderd de healer), geen idee.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Tja, dat is het probleem. Er is niks mis met verliezen als iedereen goed (mee)speelt en er juiste heroes gepickt worden. Als je dan verliest baal je wel even, maar je kunt daar ook van leren (waar ging het fout, wat deed het andere team beter, slechte counter picks aan onze kant? etc).Ricmaniac schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:28:
[...]
opzich handige info voor velen inderdaad.. ik haal er ook nog wel dingen uit dat ik denk van: ja ik moet daar wat meer op letten.. maar het neemt allemaal niet weg dat ik zo vaak verlies omdat al die motherfuckers alleen maar willen spelen wat ze zelf willengister was ook nog 1 zo'n potje.. ik kies een tank (was de enige tank) en na 30 sec vraag ik van.. can someone please switch to support en kreeg toen gelijk een snauw naar me toe gegooid dat ik het zelf maar moest doen.
uhm oke... wie tankt dan ?
De beste tip :Puc van S. schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:43:
Ik kom toevallig net via reddit een aantal guides tegen met tips mbt ranked play: http://itshighnoon.eu/hom...tch-ranked-complete-guide
http://itshighnoon.eu/hom...dvantages-for-win-streaks
lijkt wel zinnige informatie in te staan.
Las hier eerder mensen die maar blijven doorgaan (met een pilsje erbij) als ze in een losing streak zitten, maar je kunt beter (even) wat anders gaan doen.stop playing when losing 2 or more games in a row, just to make sure you aren't tilting
Dat is iets waar ik mijzelf ook erg schuldig aan maak... mijzelf zo frustreren en dan toch doorgaan.. Volgende keer maar of quickplay gaan doen of totaal iets anders..On_E schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:27:
[...]
De beste tip :
[...]
Las hier eerder mensen die maar blijven doorgaan (met een pilsje erbij) als ze in een losing streak zitten, maar je kunt beter (even) wat anders gaan doen.
En juist door je frustratie is de kans groot dat je slechter speelt dan normaal en dan kun je zomaar in die losing streak blijven hangen.Puc van S. schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:29:
[...]
Dat is iets waar ik mijzelf ook erg schuldig aan maak... mijzelf zo frustreren en dan toch doorgaan.. Volgende keer maar of quickplay gaan doen of totaal iets anders..
Een handtekening?!
Verwijderd
Hangt er vanaf. Je krijgt in overwatch een kill als je bijdraagt aan dmg op een tegenstander.Snappie88 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:18:
[...]
Dat roept iedereen wel, maar het is toch zeker wel een indicatie hoe goed je het doet. Als ik met D.VA gouden medailles haal op kills, objective kills, en damage done, vraag ik mij toch af wat de vier DPS precies aan het doen zijn.
Ter illustratie, gisteren met een maat (hij net aan platinum, ik net niet) drie potjes ranked gedaan. Met Pharah nog wat mooie ulti's gegooid op dat nieuwe Duitse level, maar we redden het niet om de payload thuis te brengen. Hij goud met van alles en nog wat op D.VA, ik eronder zilver. Rest van het team (uitgezonderd de healer), geen idee.
nou soms voel ik me solo relaxter als met vrienden haha. speel vaak met vrienden en tot een premade van 3 gaat het opzich prima maar als we met meer zijn word het soms al lastig omdat de meeste van ons allemaal DPS willen spelenVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:09:
gewoon met een vast groepje spelen... tuurlijk is competitive frustrerend met random mensen. wat had je dan verwacht?
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 07-09-2016 14:26 ]
Als je je snel op laat fokken wel ja, maar naar mijn idee is dat echt een trend van de laatste jaren/generatie en moeten mensen zich niet zo aanstellen, t blijft maar een spelletje aan t einde van de rit. Als t niet meer leuk is, moet je stoppen, maar de identiteit van hele groepen mensen lijken tegenwoordig af te hangen van de kleur van een badge in een spelletje.On_E schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:27:
[...]
De beste tip :
Las hier eerder mensen die maar blijven doorgaan (met een pilsje erbij) als ze in een losing streak zitten, maar je kunt beter (even) wat anders gaan doen.
[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 07-09-2016 14:55 ]
als je als persoon al 24/7 zit te ragen of tilten kan je beter naar een shrink ofzo hahah. of anders zijn er genoeg middelen waar je lekker rustig van wordt24/7 Ragen/Tilten/Triggeren etc etc, is net zoiets als de trend dat overal en nergens mensen tegenwoordig 'safe spaces' creëren om maar niet geconfronteerd te hoeven worden met zaken die ze liever niet horen zoals de kans dat ze misschien niet zo goed zijn als ze zichzelf inschatten terwijl ze hun hele jeugd van mammie en de meester hebben gehoord dat ze fantastisch, uniek en speciaal zijn, in alles.
Tikkie overdreven natuurlijk, maar ik heb teveel potjes meegemaakt hoor waarin na de eerste mislukte push op de objective dat iemand al begint te tieren, gg roept, een slechte hero pickt en zich drukker maakt met t schelden op t team dan zelf spelen en de match effectief throwt.nemesis2212 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:55:
[...]
als je als persoon al 24/7 zit te ragen of tilten kan je beter naar een shrink ofzo hahah. of anders zijn er genoeg middelen waar je lekker rustig van wordt![]()
ik snap precies wat je zegt. ik frustreer mij soms ook aan bad plays of soms zelfs mijn eigen falen ingame, maar hierdoor moet je idd niet in een negatieve mindset komen. daarentegen is het vaak zo met pub games dat sommige niet willen luisteren en 1 of 2 personen het verpesten voor het hele team. extreme die ik wel is gezien heb waren 2 mei's, in quickplay. vrienden van elkaar uiteraard en die zaten ons de hele tijd dubbel te icewallen. instant report, zo kansloos dit soort personen. die hadden waarschijnlijk de hele dag al verloren tijdens matches en dachten, als wij niet mogen winnen dan maar de rest ook nietA.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:06:
[...]
Tikkie overdreven natuurlijk, maar ik heb teveel potjes meegemaakt hoor waarin na de eerste mislukte push op de objective dat iemand al begint te tieren, gg roept, een slechte hero pickt en zich drukker maakt met t schelden op t team dan zelf spelen en de match effectief throwt.
Daar kan ik dus totaal niet bij met m'n hoofd, maar ga me er ook geen seconde aan ergeren, zonde van m'n tijd.
Als je niet binnen de grace- of matchtime hebt gerejoined (dat kan namelijk) heb je een leave en dus een loss. Tevens heeft die leave mogelijk impact op je wachttijd voor nieuwe games en een XP penalty tot gevolg van 75% voor een x-aantal games. Maar volgens mij moet het dan vaker dan 1 keer voorkomen in korte termijn hoor, ze gaan geen kleine foutjes of incidenteel/sporadisch internet/pc issues bestraffen.YoshiBignose schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:39:
Wat een bullshit, wonnen net met gemak, waardoor 5 man van tegenstander wegging, eentje bleef over dus we moesten volgende ronde doorspelen. Bleef gewoon maar een beetje staan want had weinig zin en toen werd ik gekicked voor inactivity. Wat zijn de gevolgen nu dan?
De meeste mensen deugen!
2500 is randje Gold, maar eigenlijk zou dat diamond moeten zijnYoshiBignose schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:19:
[...]
Hoezo kan dat niet dan? Ik heb 2500 gekregen en volgens mij is dat gold want ik zie zo'n goud dingetje. Wat is het verschil dan tussen je ranking en silver/gold/diamond?
Kan je simpel zien via Playoverwatch , Overbuff of masteroverwatchLasteraar schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:29:
Zomaar even een opmerking van mij tussendoor.
Overwatch was een game waar ik niet naar uit keek. En daardoor ook niet gehypt was. Ik wist amper wat de game in hield. Toch gekocht want > Blizzard. Zal wel goed zijn.
En of het goed is. Het is zo'n beetje de enige game die ik speel. Zowel op PC als op PS4. En zelfs dat laatste is (voor een shooter) goed te doen.
Heel erg toffe game.
Merk wel dat ik op de PS4 characters gebruik die zich makkelijker laten bedienen. Tanks voornamelijk. Want ik ben niet zo snel met richten wanneer ik een controller gebruik.
Gisteren nog 36kills met D.Va in een hectisch potje. Dat gaat gewoon erg goed ( en makkelijk soms.. )
Maar ook Winston is een heerlijke 'in your face' tank.
Je merkt ook echt het verschil in aanpak. Waar je met Winston/D.Va dicht op je tegenstander moet staan kun je gewoon als een botte boer met een beetje tactiek spelen en gewoon goede resultaten halen en daarmee je team van dienst zijn.
I like it.
Hier nog wat statistieken van me. ( quick play)
Ben overigens echt een casual gamer.. dus verwacht geen hardcore specs :-)
[...]
Je kan nog steeds zakken in rank, maar je zakt niet in TIER.Kashika schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:38:
[...]
Je kan toch niet lager zakken dan 2500? Eenmaal in platinum, blijf je er toch?
oh ik heb blijkbaar wel is hoger gehadRicmaniac schreef op woensdag 07 september 2016 @ 10:51:
[...]
Ook bij mij zegt dit alleen geen ene reet want dit was in de eerste week van OW al gebeurd en daarna nooit meer echt zo HAM kunnen gaan haha.. zelfs niet nu je in competitive 5 rondes hebt op control soms ipv 3 (dit was allemaal in 1 game, op healing na denk ik although ik wel reaper speelde)
Eliminations - Most in Game 60
Final Blows - Most in Game 35
Damage Done - Most in Game 22,918
Healing Done - Most in Game 13,571
Objective Kills - Most in Game 48
Objective Time - Most in Game 07:20
Multikill - Best 5
Solo Kills - Most in Game 35
Time Spent on Fire - Most in Game 12:54
Ah nice, kan kloppen ja volgens mij in eerste instantie op 2490 ofzo geranked.Pykow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:19:
[...]
2500 is randje Gold, maar eigenlijk zou dat diamond moeten zijn
[afbeelding]
Zoals je hierboven ziet heb je een ranking (paarse nummer) en een Tier (Bronze,Silver,Gold,Platinum,Diamond,Master,Grandmaster) en dat is dus het verschil.
Vreemd, ik zag het echt 5 sec. later en toen kon ik alleen nog maar een nieuwe game starten.Cassius schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:56:
[...]
Als je niet binnen de grace- of matchtime hebt gerejoined (dat kan namelijk) heb je een leave en dus een loss. Tevens heeft die leave mogelijk impact op je wachttijd voor nieuwe games en een XP penalty tot gevolg van 75% voor een x-aantal games. Maar volgens mij moet het dan vaker dan 1 keer voorkomen in korte termijn hoor, ze gaan geen kleine foutjes of incidenteel/sporadisch internet/pc issues bestraffen.
[ Voor 36% gewijzigd door YoshiBignose op 07-09-2016 17:32 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Pykow op 07-09-2016 20:14 ]
De meeste mensen deugen!
moah de res is gewoon een tide winner imho, al ben ik het wel met hem eens te snel de 30% charge nerf was te weinig had van mij wel 40/50% gemogen. Wat ik wel vreemd vind is dat veelal mercy snel potg krijgt bij bijvoorbeeld 2 resses al en een beetje healen al. Ik heb in killcams betere gameplay gezien (soldier die er 4 neermaait zonder ult of net wat)Pykow schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:35:
Mercy Play of the game steeds ?
[video]
Ook handig van blizzard.
Als je stijgt laten ze het zien, maar als je zakt niet.
Speel dit seizoen alleen nog maar soldier.
momenteel op #1777 (2% van de wereld)
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Splitinfinitive op 07-09-2016 22:08 ]
Stiekem voor jezelf voten hé!Bloodhoundje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:46:
Zo vandaag een potje gespeeld op Eichenwalde met een paar vrienden. Op de defense kon het enemy team niet eens onder de eerste brug doorkomen bij hun spawn.
De eerste brug is gelijk het grootste probleem van heel deze map.Bloodhoundje schreef op woensdag 07 september 2016 @ 23:46:
Zo vandaag een potje gespeeld op Eichenwalde met een paar vrienden. Op de defense kon het enemy team niet eens onder de eerste brug doorkomen bij hun spawn.
Ik blijf Zarya zo leuk vinden, en met een goede Mercy die mijn HP bleef aanvullen was het voor de enemy heel lastig iets te doen:
[video]
Er zijn er een paar voor de vliegers/genji's, je kan zowel links als rechts van de brug over de gebouwen heen.Pykow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:56:
[...]
De eerste brug is gelijk het grootste probleem van heel deze map.
Ik win vrijwel altijd bij het eerste punt, ze moeten echt een nieuwe flank route of wat dan ook maken.
Misschien even de tips die vlak boven jouw post staan in de linkjes doorlezen. Als je in een losing/winning streak komt, dan gaan de punten er veel harder af/komen ze er harder bij. Dus als jij er nu 7 op rij wint dan zit je waarschijnlijjkj weer ongeveer op je oude rank.tellavist schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:08:
Pfff volgens mij is iedereen van quick naar ranked gegaan.
net ook een losing streak van 7 te pakken. ben van 2495 naar 2045 gegaan echt ziek hoeveel punten je dropt eigenlijk. zoveel punten krijg ik er nooit bij als ik win...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat is wel minder man. Had stiekem toch gehoopt dat je met Diamond ook weer een gold wapen kunt kopen niet dus..hell, niet eens als Master kan je een goldie kopen. Best belachelijk hoor om er zo een grind van te maken.yinx84 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:10:
https://www.reddit.com/r/...nk_required_for_gold_gun/
Zie net de S2 rewards... lijkt er op dat die 3000 punten die je vorig seizoen al bij 65 kreeg nu alleen maar is weggelegd voor de Top 500. Ze zijn lang niet zo vrijgevig meer als in S1!
The first casualty in war is always the truth...
het team waar ik altijd in zit dan die kunnen die brug bijna nooit verdedigen.. ik win als defense wel heel vaak in de allerlaatste bocht in dat kasteeltje.Pykow schreef op donderdag 08 september 2016 @ 09:56:
[...]
De eerste brug is gelijk het grootste probleem van heel deze map.
Ik win vrijwel altijd bij het eerste punt, ze moeten echt een nieuwe flank route of wat dan ook maken.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2016 11:05 ]
The first casualty in war is always the truth...
[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2016 11:31 ]
Uitsplitsing tussen PC en Console is voldoendeCH40S schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:31:
Dan zou ik eerder opteren om te splitsen en ranked discussies een eigen topic te geven.
Overigens heb ik 77 pagina's... Ik heb 100 reacties per pagina.
kan je ergens zien hoeveel posts er in staan dan ?Ereaser schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:53:
Volgens mij wordt er door tweakers 10k posts aangehouden om een nieuw topic te starten.
In ieder geval gisteren weer bedroevende team mates die niet eens de objective spelen
Rechts in het forum overzicht; Shooters.Ricmaniac schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:59:
Kan je ergens zien hoeveel posts er in staan dan ?
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2016 12:05 ]
Incl deze post zitten we nu op 7.680 posts in dit topicRicmaniac schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:59:
[...]
kan je ergens zien hoeveel posts er in staan dan ?
Ik kan mij met WoW ook nog wel herinneren dat er elke week een nieuw topic aangemaakt moest worden.CH40S schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:56:
Waar is de tijd met 1k posts en dan al een nieuw deel te moeten maken...
Ik kan me nog een boel Bad Company 2 topics herinneren die ik heb aangemaakt, hahaha
[ Voor 46% gewijzigd door Zeror op 08-09-2016 12:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Had je gedurende S01 rank 46, toevallig?On_E schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:13:
Placement matches gedaan, net als in S1 6 gewonnen en 4 verloren en nu uitgekomen op rank 2358.
In de begin dagen van Bad Company 2 moest ik in het begin tweemaal per dag een topic aanmaken...Zeror schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:16:
Ik kan mij met WoW ook nog wel herinneren dat er elke week een nieuw topic aangemaakt moest worden.
[ Voor 44% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2016 12:21 ]
Ja, na de placement matches kwam ik precies op 46 uit en heb ik tijdens het seizoen tussen 41 en 49 gezeten.CH40S schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:20:
[...]
Had je gedurende S01 rank 46, toevallig?
Dan klopt het dus wel, dat de nieuwe ranking altijd op het niveau uit komt waar je in S01 ook op zat.On_E schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:23:
Ja, na de placement matches kwam ik precies op 46 uit en heb ik tijdens het seizoen tussen 41 en 49 gezeten.
[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2016 17:13 ]
Verschrikkelijk. Hetzelfde dat wanneer teammates niet bereid zijn te switchen van hero. Gister op Defensive was ik de enige support (Mercy), maar ik hield het niet alleen. Dus ik vroeg of er iemand kon switchen naar Lucio. Maar nee, niemand de switched. 3 of 4x naar gevraagd omdat ik zag dat we het niet gingen redden.Ereaser schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:53:
In ieder geval gisteren weer bedroevende team mates die niet eens de objective spelen
Lijkt me voorbereiding voor het gratis weekend.xAndyx schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:53:
Hmm battle.net was net met een update bezig voor overwatch zodat ie vast klaar staat op patchday. En de patchnotes kan ie niet vinden. Mysterieus
Op pc is ie toch niet gratis? Dit was op pc.On_E schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:03:
[...]
Lijkt me voorbereiding voor het gratis weekend.
[ Voor 3% gewijzigd door xAndyx op 09-09-2016 09:04 ]
Je hebt gelijk! Dacht ook op PC.xAndyx schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:04:
[...]
Op pc is ie toch niet gratis? Dit was op pc.
kan best zo zijn hoor. lagere ranks zijn echt een drama. Ik heb vorig seizoen een paar potjes comp gespeeld met een vriend van mij die ergens op rank 37 was geëindigt. alleen maar trolls en mensen die niet communiceren.Sanderman74 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:03:
Keihard 7 losses en 3 wins in de placement matches, heb Season 1 niet competitive geprobeerd.
Ik weet niet of ik gewoon vette pech had met de mensen in de matches, maar ik heb werkelijk het gevoel dat ik in QP betere teamplay had.
Ook een potje waar iemand leaved en we keihard ingemaakt werden. Vervolgens eentje waarbij een Reinhardt de hele game een beetje staat te chillen in de spawnpoint en de volgende waar een Mei het eigen team trolled en het leven moeilijk maakt. Ben echt geen super speler die 12 uur per dag in de game steekt, maar was toch een tikkie teleurgesteld
Bij de meeste games renden bijna alle lui als een kip zonder kop over de map zonder als team ook maar iets te doen, geen communicatie niks.
Toch maar eens met wat gelijkgestemden proberen wat teamplay te doen haha.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Het is zeker niet noodzakelijk maar het probleem is dat het momenteel de meta onder de pro's is.YoshiBignose schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:14:
Maar is het nou echt zo dat 2 tanks en 2 supports bijna altijd noodzakelijk is?
is prima. het zit tussen de 0-5000 dus je zit net onder de helft alleen dat betekend niet dat je maar half zo goed bent als de meeste. Verwacht zelf dat de meeste mensen tussen 2500 en 3000 zullen eindigen dit seizoen wat een platinum rating is en je dus gold silver bronze voor je hebt dus prima imhoJST94 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:25:
Kan je ergens zien wat je ranking betekend (Hoe goed/slecht je bent?). Ik ben gister op 24xx uitgekomen. Maar heb geen idee of dit nou goed of slecht is
[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 09-09-2016 11:45 ]
[ Voor 33% gewijzigd door JST94 op 09-09-2016 11:31 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq