Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
Nu ook mijn placement matches gedaan en ik ben op 2805 uitgekomen, wat dus neerkomt op 56 volgens het vorige systeem. Zelf had ik wel wat hoger gehoopt, maar het is een bovengemiddelde score dus ik ben er tevreden mee.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips om een genji te counteren?

Edit: laat maar, eerst even Roadhog en Mei proberen!

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
Vind Mei nog het fijnst tegen Genji, Roadhog laatste tijd gemixte ervaringen soms doe ik het daar heel goed mee en andere keren snap ik er geen snars van zelfde als Reinhardt.

Beter gezegt toen ik er begon mee te spelen pikte ik het aardig op hoe en wat. Maar als ik ze nu speel ga ik sneller dood dan voorheen.

Heb ik wel met meerdere heroes. Als ik er mee begin en effe een guide vid erbij zoek gaat het na een paar sessies belachelijk goed. Maar daarna kom in niet eens meer in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psyonara schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 22:44:
Vind Mei nog het fijnst tegen Genji, Roadhog laatste tijd gemixte ervaringen soms doe ik het daar heel goed mee en andere keren snap ik er geen snars van zelfde als Reinhardt.

Beter gezegt toen ik er begon mee te spelen pikte ik het aardig op hoe en wat. Maar als ik ze nu speel ga ik sneller dood dan voorheen.

Heb ik wel met meerdere heroes. Als ik er mee begin en effe een guide vid erbij zoek gaat het na een paar sessies belachelijk goed. Maar daarna kom in niet eens meer in de buurt.
Herkenbaar! De favoriete heroes van de eerste dagen zijn inmiddels ook ingewisseld voor andere, wanneer ik weer een "oude" favoriet oppik is het soms weer even wennen.
Winston werkt trouwens ook prima tegen Genji :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net me placements allemaal achter elkaar gespeeld en zoals ik van te voren al dacht zou het fucking slecht gaan omdat het in de beta zo goed ging XD was met season 1 ook. toen stonden we 1-4

maar achteraf toch nog 5-5 gegaan en zit in gold met 2366

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 03-09-2016 01:32 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

het blijft altijd leuk om symmettra te spelen op defence :D gewoon bunny hoppen en veel weten niet wat ze met je aan moeten: http://plays.tv/s/KwcMZGMLKLwP

Net ook twee leuke potjes op Eichenwalde gehad. ook allebei de PoTG binnengehaald :D http://plays.tv/s/KwcMwgLUfKCL het is wel echt hit or miss op attack. heb ik gemerkt Iemand nog tips hiervoor?

Je moet echt met minimaal 4 man pushen maar dit gaat vaak mis. net hadden we geluk dat het team op een kluitje stond toen reaper er tussen duikte en er 3 meenam. maar vaak is de push vrij moeilijk.

Dat laatste stuk is ook vrij vervelend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Splitinfinitive schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 02:24:
het blijft altijd leuk om symmettra te spelen op defence :D gewoon bunny hoppen en veel weten niet wat ze met je aan moeten: http://plays.tv/s/KwcMZGMLKLwP

Net ook twee leuke potjes op Eichenwalde gehad. ook allebei de PoTG binnengehaald :D http://plays.tv/s/KwcMwgLUfKCL het is wel echt hit or miss op attack. heb ik gemerkt Iemand nog tips hiervoor?

Je moet echt met minimaal 4 man pushen maar dit gaat vaak mis. net hadden we geluk dat het team op een kluitje stond toen reaper er tussen duikte en er 3 meenam. maar vaak is de push vrij moeilijk.

Dat laatste stuk is ook vrij vervelend :+
Ben zelf ook een paar dagen geleden begonnen met het spelen van symmettra. Met een goed geplaatste teleporter kun je het verschil maken tussen winst en verlies.

Nice skin trouwens 8) Gebruik hem zelf ook voor symmettra :9~

Maar dat bunnyhoppen, werkt dat echt.?

Ze werkt trouwens ook erg goed wanneer je moet aanvallen. Teleporter iets voorbij de payload, en de turrets aan de verdedigende kant..

[ Voor 6% gewijzigd door Liber8 op 03-09-2016 10:40 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Liber8 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 10:39:
[...]

Ben zelf ook een paar dagen geleden begonnen met het spelen van symmettra. Met een goed geplaatste teleporter kun je het verschil maken tussen winst en verlies.

Nice skin trouwens 8) Gebruik hem zelf ook voor symmettra :9~

Maar dat bunnyhoppen, werkt dat echt.?

Ze werkt trouwens ook erg goed wanneer je moet aanvallen. Teleporter iets voorbij de payload, en de turrets aan de verdedigende kant..
Op een map zoals Hollywood of hanamura kan je als symmettra echt goed je team op het point houden. Werkt geweldig (al ben ik ook al een paar keer van die flapdrolletjes tegengekomen die de teleporter naar de klif toe zetten.

En volgens mij wel in het begin deed ik dat zeer weinig als ik haar speelde maar ze heeft toch een locken on. Dus ben ik nu gewoon steeds mijn spatiebalk aan het rapen. Maar hierdoor wel van 5 eliminations naar gemiddeld 15 gegaan denk ik(turrets niet meegeteld) Turrets gebruik ik nu vooral als alarm op flank routes en groepeer ik vrij weinig hoogstens 2 bij elkaar.

Werkt kei lekker. Of lekker cheeky en die dingen bij zowat elke health pack op de map neergezet :+

Op payload maps vind ik alleen kings row leuk om haar te gebruiken. Via de flank teleporter aan de andere kant vaak valt dan de hele verdediging in duigen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 14:40
Spelen jullie ook samen? Ik zoek mensen om mee te spelen. Randoms zijn zo... random.
Oh btw season 1 was ik 59 in competitive play. En ik ben lvl 144.

[ Voor 28% gewijzigd door Pindakaasman op 03-09-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Pindakaasman schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:23:
Spelen jullie ook samen? Ik zoek mensen om mee te spelen. Randoms zijn zo... random.
Oh btw season 1 was ik 59 in competitive play. En ik ben lvl 144.
Ikke af en toe best roemerig overdag hier. Dus meestal zit er geen voicechat bij mij dan is teamplay meestal moeilijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaasman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 14:40
Splitinfinitive schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:50:
[...]

Ikke af en toe best roemerig overdag hier. Dus meestal zit er geen voicechat bij mij dan is teamplay meestal moeilijker
Ik speel in het weekend wel eens in de ochtend maar meestal savonds. Ik zal je toevoegen. In game ben ik Emilio. Ik weet nn battlenet username niet uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 08:24
Die nieuwe Mei ult. _/-\o_ Mijn eerste quintuple kill in de ult en daarna de overlevende voor een teamkill. 8)7 Jammer genoeg werkt Shadowplay niet voor een replay op te nemen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo placement matches gedaan en uitgekomen op 2561, 7 wins en 3 losses mix gespeeld van Zarya/Reinhardt en Pharah. Vooral als Reinhardt wordt je genakt als je gewoon je shield omhoog houdt voor de McCree in je team pak je weinig medailles mee op die manier.

1 loss was door een troll Torb helaas, was ook gelijk mn 1e placement match. Gelukkig de resterende matches waren de meese mensen wel aardig ok met picks en communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:28

ErA

Net quickplay de weekly brawl aan het doen om de nieuwe map te leren kennen. Wordt ik op een gegeven moment neergeschoten door Hanzo, nog niets bijzonders.

Maar wat er in de killcam gebeurde deed mij toch echt heel hard lachen. Speel het maar eens 3 keer af om te horen wat een mieterig stemmetje mcgree eigenlijk echt heeft :D

http://plays.tv/video/57cb12cdb5e73294bd/mcrgree-impaled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
Tot nu toe echt hopeloos die placement matches. Ik weet dat de medals niets nuttigs zeggen over teamplay maar het is toch best frustrerend om zo'n beetje elke match 3x gold te hebben en te verliezen.

Sta nu op 1 draw, 4 loss en 0 win -O-

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ben op het moment helemaal burned out met het spel. Had al vrij snel m'n placements gedaan met een nette score als resultaat... maar heb inmiddels een dikke losing streak. M'n winrate in season 2 is dan ook 36%. Had gehoopt in de buurt te blijven van de Diamond tier, maar dat gaat echt wel even duren nu voordat ik uberhaupt weer terug ben op m'n placement rank.

Na 5 losses kun je ook niet echt meer genieten van uber close potjes die je dan ook weer net verliest :( maar ff een paar dagen de BF1 beta doen en met frisse moed weer beginnen. Vorig seizoen met een nette 66 geëindigd en hoewel S2 zich nog aan het normaliseren is lijkt Diamond wel realistisch. Gelukkig duurt het seizoen nog 3 maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
blegh, net mijn eerste 5 placements potjes gedaan. 3-1-1 maar al leaver gehad, trolls gehad, ragers gehad. en echt NIEMAND communiceert, is men dat vergeten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Jacobv3l schreef op zondag 04 september 2016 @ 14:45:
blegh, net mijn eerste 5 placements potjes gedaan. 3-1-1 maar al leaver gehad, trolls gehad, ragers gehad. en echt NIEMAND communiceert, is men dat vergeten ofzo?
Same, als je dan probeert te communiceren hoor je: shut up its just a game fun is more important than win.

okej....

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jacobv3l
looyenss schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:02:
[...]

Same, als je dan probeert te communiceren hoor je: shut up its just a game fun is more important than win.

okej....
ja dat soort dingen ook altijd. ben nu klaar met placement, 2800 rank. Maar net wel weer een potje met een group van 2. (kanyewest/east) die alleen aan het zeiken waren over lucio (ik) en mercy. over hoe we trash waren etc. Altijd leuk als mensen de schuld geven aan supports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Is masterovwrwatch en overbuff broken?

Stats op beide sites lijken niet te kloppen/overeen te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genji is ongelofelijk sterk en moeilijk te counteren als die persoon weet hoe die met Genji moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Verwijderd schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:44:
Genji is ongelofelijk sterk en moeilijk te counteren als die persoon weet hoe die met Genji moet spelen.
Is dat niet voor veel heroes zo? Ik ben wel eens een goede genji tegen gekomen maar zelfs dan met een beetje teamplay doet die weinig goed.

Als ik hem tegen kom als symmettra of zarya heb ik hem meestal snel van het speelveld. Als een soldier/mcree kun je hem er gewoon uit dpsen. Mei wil ook wel eens werken

Wat ik wel eens zie tijdens deathspectaten is dat veel mensen op zijn deflect blijven schieten. En zo zichzelf meestal damagen dan is meestal een dash genoeg voor die genji om het af te maken.

Ik heb vaker meer last van een goede tracer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
looyenss schreef op zondag 04 september 2016 @ 16:02:
[...]

okej....
Wat ook zo is natuurlijk. Het is natuurlijk hoe dan ook een hopeloze missie om met randoms een winning streak op te zetten. Niet onmogelijk maar zeker niet makkelijk.

Merk in dit topic dat er enkel maar meer frustratie is bijgekomen sinds het "ergens om gaat" en dat heeft erg veel te maken met het feit dat je eigen kunnen al snel ten onder gaat aan een random troll.

Als ik niet met bekenden speel kan het me ook weinig schelen of ik win. Niet omdat ik niet wil winnen, maar omdat het met randoms alleen maar frustrerend wordt als je je daar druk om maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
schaapiej schreef op zondag 04 september 2016 @ 07:22:
Tot nu toe echt hopeloos die placement matches. Ik weet dat de medals niets nuttigs zeggen over teamplay maar het is toch best frustrerend om zo'n beetje elke match 3x gold te hebben en te verliezen.

Sta nu op 1 draw, 4 loss en 0 win -O-
Same here. :/ Doe best wel hard mijn best om objective te spelen maar sommige spelers zijn met totaal andere dingen bezig (zaken die je eigen tegen AI of in een Quickmatch moet testen).
Splitinfinitive schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:21:
[...]

Is dat niet voor veel heroes zo? Ik ben wel eens een goede genji tegen gekomen maar zelfs dan met een beetje teamplay doet die weinig goed.
Ik moet zeggen dat ik de balance in de game dan ook erg goed vind aanvoelen. Niets is heel erg OP en alles valt wel te counteren.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hoe counter je een Mei dan met een enkele hero ;) ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Cassius schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:58:
Pharah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Heb vanavond 7 placement matches gedaan: 4 wins, 2 losses en 1 draw. Ranked speel ik solo waarbij ik vorig seizoen heb gemerkt dat je dan het meest invloed kan uitoefenen als Mercy. Ik begon en ben geindigd met een loss. Op zich ben ik tevreden, maar maak soms nog foutjes door toch iets teveel risico te nemen. Bijvoorbeeld ergens naar toe te vliegen en dan doodgaan in een kogelregen die voor iemand anders bedoeld is.

Mn 3e placement ging wel lekker, ook al zie ik voldoende ruimte voor verbetering: YouTube: Overwatch Mercy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zojuist ook ge-solo queued de placement matches gedaan, resultaat: 7x verlies (en ook echt 7 zeer eenzijdige potjes), 2x winst en 1x gelijk. Uitgekomen op rank 1728 :/

Heb het eerste seizoen overgeslagen omdat ik eerst voldoende ervaring wilde opdoen in Quickplay. Maar merk nu, zonder op te willen scheppen ofzo, dat de tegenstand en het niveau in mijn rank wel erg matig is en ik met Mei gewoon scores van 31-2 neerzet ofzo... Ben ook vaak de enige die al wat hoger in level is (momenteel 215)

Het is wat Beakzz inderdaad zegt: met enkel randoms is het gewoon een loterij of je net in het team zit dat wat beter samenspeelt dan het andere. Het is echt superwillekeurig. Denk als je met 4 man of meer echt in teamverband speelt je zo heel snel kunt stijgen in rank.

Wat mij wel opviel bij de 7 eerste verliespotjes is dat dat regelmatig low level <100 spelers waren en ook allen solo leken te spelen maar ons echt van de mat afveegden alsof ze al jaren competitive spelen en ons nog net niet vast zette bij de spawn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:50

The Chosen One

Zie signature!

1e 6 achter elkaar gewonnen met goede spelers en toen 4 verloren achter elkaar waarvan 2 met 1 erg toxic speler. Retard this, team that. Why would you pick Symmetra en zo. (op 1 van de betere maps met chokepoints e.d....) En dan zelf hele match in alle rounds dezelfde hero spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 05-09-2016 00:50 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 21:47
Als je problemen hebt met communicatie van je team is er vaak wel wat aan te doen:
Positieve feedback

Het is net als in een kroeg waar je niemand kent een je in je eentje zit. Je hebt een positieve vibe, als iemand al dronken is dan zeg je niet tegen degene dat hij beter aan de fanta kan (same as hero pick), als iemand zich niet leuk gedraagt laat je diegene met rust. Je grijpt misschien alleen in als diegene te ver gaat.

Misschien niet helemaal perfecte vergelijking naar communicatie met vreemden is zoveel anders dan met kennissen.

Ook wel eens potjes gehad : iemand had ana gekozen (toen nog weinig mensen goed waren met ana). Ik was zenyata. Begint iemand dat diegene wel heel goed met Ana moet zijn anders hadden we niets aan hem. Ana communiceerde stuurde affirmitive. begon die gast dat lucio beter was, wat misschien ook zo is, en dat hij beter kan switchen of echt een (fucking) goede Ana moet zijn.

Daarna had hij het zover dat Ana ging switchen naar Mei...

Nog een goed voegtoe : we need a healer roepen terwijl je zelf dps bent. Switch dan zelf als niemand het doet,desnoods op het laatst.

Met andere woorden : positief blijven, met name op het begin. Je kan altijd zeggen : I think we need a support, I am a very bad healer. Maybe We need a tank. Als niemand reageert lekker boeiend.
Als je in de killfeed ziet dat iemand lekker bezig is zeg dit ook. Positieve vibe zorgt ervoor dat mensen ineens proberen te praten.
Loop met anderen mee en communiceer als je een flanker hebt.

Tot slot :wordt nooit(!) salty! In de kroeg heb je daar ook nooit vrienden mee gemaakt.

Einde betoog ;) en wil alleen nog positieve dingen dingen lezen over communicatie.

Ps, ik ben in een andere tijdszone op vakantie. Daarom zo'n lang verhaal om deze tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door VySio op 05-09-2016 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Laatst online: 17:51
2780 rating na mijn placement matches, eerste seizoen niet veel kunnen spelen door vakantie maar ben van plan dit seizoen wat meer ranked te grinden. Mensen die rond dezelfde skillrating zitten, add me! WolfsRain#2582

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Laatst online: 14:04
ChojinZ schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:42:
Same here. :/ Doe best wel hard mijn best om objective te spelen maar sommige spelers zijn met totaal andere dingen bezig (zaken die je eigen tegen AI of in een Quickmatch moet testen).
Toppunt was gister een game met D.Va; gold op eliminations, damage done, objective time en silver voor objective kills. Alsnog 3-0 verloren... geen idee wat onze damage dealers aan 't doen waren maar in ieder geval niet het punt pakken/verdedigen! :p

Ben er maar mee gestopt, genoeg andere leuke games waar ik meer plezier aan heb dan Overwatch!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splitinfinitive schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:02:

Beide sites kunnen geen gelijkspel detecteren, dus afhankelijk of jij als laatste verdedigd dan krijg je een win toegewezen en als je als eerste verdedigd een loss :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
Splitinfinitive schreef op zondag 04 september 2016 @ 19:02:

bij mij lijkt het te kloppen, tenminste wel dezelfde ranking.
WolfsRain schreef op maandag 05 september 2016 @ 02:48:
2780 rating na mijn placement matches, eerste seizoen niet veel kunnen spelen door vakantie maar ben van plan dit seizoen wat meer ranked te grinden. Mensen die rond dezelfde skillrating zitten, add me! WolfsRain#2582
ik ben ook rond die rank, dus misschien voeg ik je toe. maar heb niet super veel tijd om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
vrijdag placement matches gespeeld en gister nog wat geranked. vrijdag begonnen op 2250 (gold) en door geranked naar 2550 (platinum). nu proberen richting diamond te gaan.

merk wel vaak inderdaad bij pub groups dat weinig mensen op de payload/point letten. als ik zie hoevaak het al voorgekomen is dat we verliezen doordat niemand op de point staat, maar wel bv 2 a 3 teammembers in de buurt zijn van de point. dit zijn de very sad losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

U gaat niet door voor de koelkast. Pharah haar "E" is niet specifiek goed tegen Mei, haar rockets zijn traag en Mei zal niet snel dood gaan als ze haar "Shift" ability nog heeft. Daarbij is Pharah haar ult 1/3e-1/2e te blocken met een Mei wall. Dat Pharah kan wegspringen van Mei haar ult maakt haar niet goed "tegen" Mei, het maakt haar hoogstens "bestand" tegen Mei.

Het juiste antwoord is bij elkaar blijven. Solo heroes hebben geen kans om haar te killen en veel leggen zelf het loodje (met uitzondering van Genji/Pharah/D.Va). De enige met een verhoogde kans vs haar is McCree door zijn stun te timen voordat ze kan Shiften en met een burst/quick reload haar om te leggen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 22:42
Cassius schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:52:
[...]

U gaat niet door voor de koelkast. Pharah haar "E" is niet specifiek goed tegen Mei, haar rockets zijn traag en Mei zal niet snel dood gaan als ze haar "Shift" ability nog heeft. Daarbij is Pharah haar ult 1/3e-1/2e te blocken met een Mei wall. Dat Pharah kan wegspringen van Mei haar ult maakt haar niet goed "tegen" Mei, het maakt haar hoogstens "bestand" tegen Mei.

Het juiste antwoord is bij elkaar blijven. Solo heroes hebben geen kans om haar te killen en veel leggen zelf het loodje (met uitzondering van Genji/Pharah/D.Va). De enige met een verhoogde kans vs haar is McCree door zijn stun te timen voordat ze kan Shiften en met een burst/quick reload haar om te leggen.
Zolang Torbjörn in de range van zijn turret blijft is hij een goede counter tegen Mei. Soldier maakt ook een uitstekende kans tegen haar. Door voordat je bevroren bent je healfield neer te gooien :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Bloodhoundje schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:59:
[...]
Zolang Torbjörn in de range van zijn turret blijft is hij een goede counter tegen Mei. Soldier maakt ook een uitstekende kans tegen haar. Door voordat je bevroren bent je healfield neer te gooien :) .
De turret is een goede, daar had ik niet voldoende over nagedacht! Als de Mei goed is kan ze na een freeze een spike headshot + melee + reload doen ... Als Soldier dat al overleeft moet hij daarna nog wegkomen van een volle freezebeam ... redt hij dat met sprint ;) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 19:40
Als Mei dichtbij een Torbjorn komt dan kan zij weleens het onderspit delven. De right-click van TB is bruut genoeg om haar net buiten haar range om te leggen of net voordat je helemaal gefreezed bent. Een turret helpt natuurlijk altijd.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Cassius schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:52:
[...]

De truc is ook om afstand te houden, wat je toch al moet doen met pharah/soldier. Gewoon rockets blijven pompen, dan gaat de shift op koeldown en daarna de wall en daarna mei zelf >:)

Met je eigen jump houd je afstand en als mei komt closen heb je altijd nog je "E" desnoods om jezelf weg te schieten.

Ik zie het probleem niet zo.

Verder is goed groeperen tegen sterke 1v1 heroes (of eigenlijk bijna atlijd) natuurlijk verstandig, daar ben ik het volledig mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nemesis2212 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:28:
vrijdag placement matches gespeeld en gister nog wat geranked. vrijdag begonnen op 2250 (gold) en door geranked naar 2550 (platinum). nu proberen richting diamond te gaan.

merk wel vaak inderdaad bij pub groups dat weinig mensen op de payload/point letten. als ik zie hoevaak het al voorgekomen is dat we verliezen doordat niemand op de point staat, maar wel bv 2 a 3 teammembers in de buurt zijn van de point. dit zijn de very sad losses.
best netjes. ik begon op 2366 dacht ik en zit nu op 2320 terwijl me highest nu 2470 is ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Jullie gaan op zich nog wel redelijk. Ik heb intussen nog maar 3 placement matches gedaan, waarbij ik twee heb verloren en 1 draw heb gehad. Hopen dat ik de rest win, wil ik een leuke placement rank krijgen, anders denk ik dat ik gauw klaar ben met ranked season 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH40S schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:24:
Jullie gaan op zich nog wel redelijk. Ik heb intussen nog maar 3 placement matches gedaan, waarbij ik twee heb verloren en 1 draw heb gehad. Hopen dat ik de rest win, wil ik een leuke placement rank krijgen, anders denk ik dat ik gauw klaar ben met ranked season 2.
mijn placements gingen echt slecht imo. verbaasde me dat ik alsnog in 2300+ kwam.
weet niet precies hoe het berekend is maar ik denk dat het bijna onmogelijk is om in bronze te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:48
Ricmaniac schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:22:
[...]

best netjes. ik begon op 2366 dacht ik en zit nu op 2320 terwijl me highest nu 2470 is ofzo :P
:( begon 2270 en na een top van 2325 teruggevallen naar 2170 en inmiddels weer op 2240

Als dieptepunt een gelijkspel met een 5v6... 1 voor 1 naar binnen lopen op Hanamura punt B.. en als "oplossing" dat mijn teamleden zo snel doodgingen switchte ze maar naar tank..

3 tanks + 2 healers + 1 DPS gaat het echt niet makkelijker maken vs 1 tank + 2 DPS + 2 healers..

Gelukkig ook wel een aantal leuke potjes gehad (soms zelfs als we die verloren hadden) waarin je bv in overtime net de payload 1 cm verder duwt ^^

Ook uiteraard de nodige porties zout gezien/ontvangen (variërend van omg u suck, tot kys en de gebruikelijk why hanzo! go tank! terwijl die hanzo 3 minuten geleden al geswitched is naar een tank..)

Wel vrij veel healer/tank gespeeld tot nu toe (Zen/Zarya) en opzicht bevalt dat wel (mits de DPS dan wel de boel afmaakt en ik dus niet als Zen goud op healing/damage/objective kills heb..)

[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 05-09-2016 10:36 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 19:40
Puc van S. schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:31:
[...]

Als dieptepunt een gelijkspel met een 5v6... 1 voor 1 naar binnen lopen op Hanamura punt B.. en als "oplossing" dat mijn teamleden zo snel doodgingen switchte ze maar naar tank..

3 tanks + 2 healers + 1 DPS gaat het echt niet makkelijker maken vs 1 tank + 2 DPS + 2 healers..

Gelukkig ook wel een aantal leuke potjes gehad (soms zelfs als we die verloren hadden) waarin je bv in overtime net de payload 1 cm verder duwt ^^
Oh ja, het domino-effect. Bij Eichenwald ook dit weekend als aanvallende partij (man wat is dat een moeilijke laatste bocht om in te nemen).
Besluit ik buiten de deur te wachten als Torbjorn om te groeperen (ipv suicidaal in je eentje naar binnen te rennen tegen 6 tegenstanders) en om de tijd te doden een turret neer te zetten die de flank afdekt bij de deur, krijg je zo sneer van een andere medespeler waarom je een turret buiten neerzet? Tja....

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Joarie schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:37:
[...]

Oh ja, het domino-effect. Bij Eichenwald ook dit weekend als aanvallende partij (man wat is dat een moeilijke laatste bocht om in te nemen).
Besluit ik buiten de deur te wachten als Torbjorn om te groeperen (ipv suicidaal in je eentje naar binnen te rennen tegen 6 tegenstanders) en om de tijd te doden een turret neer te zetten die de flank afdekt bij de deur, krijg je zo sneer van een andere medespeler waarom je een turret buiten neerzet? Tja....
Tja, inderdaad jammer. Je lijdt er ook niets onder want een paar seconde later kun je hem al weer neerzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Ricmaniac schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:22:
[...]

ja vond ik ook. ik had wel echt geluk met pub games, want ik zat na de placement matches vanaf 2250 in een winstreak van 6 of 7, waardoor ik zo platinum was.

Gister nog even met 5 vrienden ranked gespeeld maar merk wel dat dit stuk lastigere games zijn omdat je dan ook een 5+ man team tegen je hebt die communiceren. in pub games wordt er te weinig gecommuniceerd is wel te merken. of je solo naar diamond kan komen moet nog blijken maar denk wel dat dat goed te doen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40

NoTimeRemains

I know

ik baal wel van mijn placement matches... Helaas geen team om mee samen te spelen... nu al 3 losses terwijl ik als Zenyatta top damage, kills, heals en objective ben. Als men een voor een rushen naar de objective waar t gehele team ults up staat dan kan ik nog zo goed zijn (wat ik niet ben) maar dan red je t gewoon niet. Zelfs aanwijzingen geven via mic waren voor dovemansoren. Erg jammer, hopelijk dat t vanavond wat beter gaat.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21
Joarie schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:37:
[...]

Niks mis mee toch, torbjorn op attack in quick play ;)
Zolang je het maar niet dat in een ranked mode, want dan krijg je inderdaad haat over je heen.
Torbjorn is solo leuk en kan een flank dichthouden, maar verder dan dat kom je niet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
Pykow schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:54:
[...]

Zolang je het maar niet dat in een ranked mode, want dan krijg je inderdaad haat over je heen.
Torbjorn is solo leuk en kan een flank dichthouden, maar verder dan dat kom je niet.
Turret op de payload ;)
En ik heb hem ook wel nuttig bezig gezien door als laatste aan te vallen. En terwijl zijn team aan het vechten is snel een turret neer te zetten die het objective dekt.
Vaak zijn de tegenstanders te druk bezig om op die torbjorn ver weg te letten. Tot hij ineens allemaal kills maakt.
En als ze hem toch focussen overleeft hij het zelf meestal wel en zet gewoon een nieuwe turret neer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:03
Cassius schreef op zondag 04 september 2016 @ 21:58:
Heel lullig, maar met een andere Mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:06

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Heb kort season 1 gespeeld, maar zakte snel weer weg.
Moet het spel maar weer eens oppakken. Kijken of ik Mercy nog kan spelen. :D

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ook een Torbjorn in ranked Nepal in me team gehad. die gast was level 380 ofzo. paar uit me team begonnen ook gelijk op hem te haten ondanks dat die gelijk zei: als het niet werkt switch ik.

ik geef iemand gewoon de kans zich te bewijzen. en was maar goed ook. ben er van overtuigd dat we door zijn toedoen hadden gewonnen. ze turrets waren perfect gepositioneerd en hij slachte ook gewoon close range met ze shotgun tanks af enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Pykow schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:54:
[...]

In ranked mode is er ook niets mis met een Torbjörn op offense. Ik doe dit regelmatig met hoge effectiviteit. De meeste mensen die Torb offensive proberen te spelen doen dit (in mijn ogen) verkeerd. Voornamelijk doordat ze teveel achterin blijven of de turret niet juist plaatsen. (Op de payload werkt bijvoorbeeld alleen goed als je een reinhardt shield ervoor hebt). De turret moet je gebruiken als rugcover en ter afleiding door bijvoorbeeld iets voor de payload uit te lopen en dan op tactische hoeken te zetten. :) .

Ik heb een tijdje terug een gameplay gepost met mijn offensive torb. Zal even kijken of ik dat linkje terug kan vinden vandaag. :)

edit:

Gevonden!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xDPt5nbtUD8%5B%5B]
*O*
@ 13:00 begint de offense.

[ Voor 12% gewijzigd door Bloodhoundje op 05-09-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren ook begonnen aan S2 ranked, 1e 3 potjes keihard gewonnen (enemy kreeg het 1e punt niet eens).

Toen een potje tegen een team van 6 met 1 top 500 in S1 op Temple of Anubis. Wij waren met zijn 4en en een ander 2 tal dat samen speelde. Ze hadden de 1e attack ronde gehaald in de overtime. Wij hadden nog iets meer dan 4 minuten over na onze attack ronde. Denk je dan heb je gewonnen, maar nope! We moesten nog een keer aanvallen en het 1e punt veroveren... Wel gelukt uiteindelijk :)

Daarna nog een potje verloren omdat we een bastion hadden op watch point gibraltar aan de aanvallende kant en hij zat alleen op het bovenste balkon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:49:
Gisteren ook begonnen aan S2 ranked, 1e 3 potjes keihard gewonnen (enemy kreeg het 1e punt niet eens).

Toen een potje tegen een team van 6 met 1 top 500 in S1 op Temple of Anubis. Wij waren met zijn 4en en een ander 2 tal dat samen speelde. Ze hadden de 1e attack ronde gehaald in de overtime. Wij hadden nog iets meer dan 4 minuten over na onze attack ronde. Denk je dan heb je gewonnen, maar nope! We moesten nog een keer aanvallen en het 1e punt veroveren... Wel gelukt uiteindelijk :)

Daarna nog een potje verloren omdat we een bastion hadden op watch point gibraltar aan de aanvallende kant en hij zat alleen op het bovenste balkon...
ja soms ken je dan echt beter Stopwatch hebben.

Op het laatst was de enemy toch net door de defense gekomen en hadden zij nog 1:32 over.
Zo hadden wij ze keihard gestompt en hadden we nog 4:54 minuten over.

vervolgens hadden hun echt een zieke rush actie en hadden ze punt a net binnen die 1:32 kunnen pakken.
dus dan denk je.. ooooh appeltje eitje word dit. in ieder geval voor een draw. Maar nee... we konden fucking 5 minuten lang niet eens punt A pakken. voelde me echt verkracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ricmaniac schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:53:
[...]

ja soms ken je dan echt beter Stopwatch hebben.

Op het laatst was de enemy toch net door de defense gekomen en hadden zij nog 1:32 over.
Zo hadden wij ze keihard gestompt en hadden we nog 4:54 minuten over.

vervolgens hadden hun echt een zieke rush actie en hadden ze punt a net binnen die 1:32 kunnen pakken.
dus dan denk je.. ooooh appeltje eitje word dit. in ieder geval voor een draw. Maar nee... we konden fucking 5 minuten lang niet eens punt A pakken. voelde me echt verkracht
Ouch :>

Vraag me af wat er trouwens gebeurt was als wij punt A niet hadden gepakt, wordt het dan alsnog een draw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:55:
[...]

Ouch :>

Vraag me af wat er trouwens gebeurt was als wij punt A niet hadden gepakt, wordt het dan alsnog een draw?
als je allebei hetzelfde eindigd word het idd een draw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hoe modificeert een draw je competitive points en rating? Wel points, geen +/- rating?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:35:
Hoe modificeert een draw je competitive points en rating? Wel points, geen +/- rating?
Krijg je misschien 2 of 3 punten voor, je verliest geen rating met een gelijkspel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cassius schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:35:
je krijgt bij een draw allebei 3 CP dacht ik. en je verliest geen raiting inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Laatst online: 17:51
Jacobv3l schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:21:
[...]

bij mij lijkt het te kloppen, tenminste wel dezelfde ranking.

[...]

ik ben ook rond die rank, dus misschien voeg ik je toe. maar heb niet super veel tijd om te spelen
Geen probleem! Af en toe een game is ook goed!

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zo vanavond maar weer eens overwatch spelen.
Tijdje te druk bezig geweest met het aanschaffen van een nieuwe auto
Mazda3 GT-M (meeste luxe editie)
http://i.imgur.com/3tI1fRy.jpg
Heel veel geluk bij de dealer gehad, waardoor ik mijn vorige Mitsubishi ASX vrijwel voor niks heb gereden.
wel 3 autos in 3 jaar tijd.

Maar vanavond kan ik eindelijk beginnen met season 2, kijken hoever ik kom.
Ben niet helemaal fit (2 weken last van mijn maag en darmen), maar we zien wel hoever we komen.

EDIT:
1ste potje een roadhog die mij 4x in one hit kill neerhalde door een muur heen ?
Cheater of broken ?

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 05-09-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:44
Zal wel weer een hoop gejank komen zo dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Beavbusi schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:17:
Zal wel weer een hoop gejank komen zo dan
Niet nodig 2 goede potjes gehad en 1 slechte met een roadhog die dus door muren heen kon haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Net m'n laatste placement afgerond.
2495:,)

Nou ik weet wel wat m'n doel wordt dit seizoen. Platinum :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Pykow schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:38:
Zo vanavond maar weer eens overwatch spelen.
Tijdje te druk bezig geweest met het aanschaffen van een nieuwe auto
Mazda3 GT-M (meeste luxe editie)
http://i.imgur.com/3tI1fRy.jpg
Heel veel geluk bij de dealer gehad, waardoor ik mijn vorige Mitsubishi ASX vrijwel voor niks heb gereden.
wel 3 autos in 3 jaar tijd.
Leuk autootje, maar waarom van een ASX naar een Mazda 3? Is wel een ander soort auto...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Zo, net even paar potjes gedaan, bij deze een Torbjörn offensive op Temple of Anubis.

Praktische turret placements, gebruik van ultimates voor de aanval en body block turretbuilding (iets wat veel mensen niet doen als ze een turret willen upgraden terwijl hij onder vuur genomen wordt). :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Na m'n placement in rank 1782 toch na een dag al op rank 2012 terecht gekomen dus nu gelukkig wel in Gold. Het klopt toch dat je hier niet meer uit kunt degraderen toch? Nu op naar Platinum maar dat kan wel eens lang gaan duren met randoms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:28

Ankh

|true

Bijzonder, placement matches gedaan.
7 gewonnen, 2 verloren en 1 draw. Merendeel als Mercy gedaan (veel samengedaan met een collega).
Uit eindelijk "maar" Gold rank 2329. Hij had 6 gewonnen en 4 verloren met uit eindelijk rank 25xx.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ankh schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:06:
7 gewonnen, 2 verloren en 1 draw. Merendeel als Mercy gedaan (veel samengedaan met een collega).
Uit eindelijk "maar" Gold rank 2329. Hij had 6 gewonnen en 4 verloren met uit eindelijk rank 25xx.
Als het nog net zo werkt als season 1 dan ben je als mercy sowieso de sjaak. Want je krijgt punten op basis van hoe goed andere mercy's het doen in die map. Dus als jouw team goed is en je hebt weinig te healen, dan krijg je dus minder punten dan de rest van je team.

Vreemd.... maar zo werkt het blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ankh schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:06:
yup je kan het beste in je placements geen support hero spelen :P je krijgt daardoor helaas lagere rating.

wat het beste schijnt te werken is bijvoorbeeld road hog omdat je dan elke match damage doet maar ook healt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
YoshiBignose schreef op maandag 05 september 2016 @ 21:21:
[...]

Leuk autootje, maar waarom van een ASX naar een Mazda 3? Is wel een ander soort auto...
van buiten ziet de ASX er leuk en duur uit.
Maar ik had geen ingebouwde navi/multimedia, de motor had maar 84pk, het is een hoge auto en erg onrustig wanneer je over drempels gaat. Als optie had ik winterbanden (die moet ik nu nog los verkopen) en achter parkeerpiepers en wel bluethoot audio en telefoon.

mijn nieuwe Mazda3 GTM heeft alles
120pk, ingebouwde navi/multimedia systeem (alleen DAB+ ontbreekt helaas), Bose geluid installatie (klinkt geweldig), Header display (dus een extra gadget voor je neus), bi-xeaon en led verlichting voor en achter.
leder bekleding en weer stoelverwarming., winterbanden (en niet dat ik in de winter met domme wieldoppen rij) 2x USB aansluitingen (nog meer muziek onderweg)
ik kan je vertellen dat ik maar 2000 euro verreden heb en dat mijn inruil dus belachelijk goed was voor een hoger klasse auto.

Back to Overwatch:
Vandaag 2 potjes verloren, 3 gewonnen en 1 gelijk, een goed begin maar geen idee hoe hoog ik zal uitkomen. van de 6 potjes had ik 3x een kaart te pakken en ik denk alwel 8 gold medals. Ik weet dat dit meetelt met je skillrank.
daarnaast vandaag mijn eerste kistje geopend na de update.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SfZ33mO.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 05-09-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
Ricmaniac schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:36:
[...]

yup je kan het beste in je placements geen support hero spelen :P je krijgt daardoor helaas lagere rating.

wat het beste schijnt te werken is bijvoorbeeld road hog omdat je dan elke match damage doet maar ook healt
dat is nu wel iets minder dan vroeger. ik heb bijna al mijn placement potjes gedaan met Lucio en kwam uit op 2700. Maar ze nemen ook je S1 rank mee in je placement dus dat kan van invloed zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Pykow schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:41:
[...]

van buiten ziet de ASX er leuk en duur uit.
Maar ik had geen ingebouwde navi/multimedia, de motor had maar 84pk, het is een hoge auto en erg onrustig wanneer je over drempels gaat. Als optie had ik winterbanden (die moet ik nu nog los verkopen) en achter parkeerpiepers en wel bluethoot audio en telefoon.

mijn nieuwe Mazda3 GTM heeft alles
120pk, ingebouwde navi/multimedia systeem (alleen DAB+ ontbreekt helaas), Bose geluid installatie (klinkt geweldig), Header display (dus een extra gadget voor je neus), bi-xeaon en led verlichting voor en achter.
leder bekleding en weer stoelverwarming., winterbanden (en niet dat ik in de winter met domme wieldoppen rij) 2x USB aansluitingen (nog meer muziek onderweg)
ik kan je vertellen dat ik maar 2000 euro verreden heb en dat mijn inruil dus belachelijk goed was voor een hoger klasse auto.
JA nice, Mazda is dan ook de BMW van de aziaten hé dus zal wel lekker rijden :*) Ik heb DAB+ in mijn auto en klinkt idd al stukken beter dan FM, maar heb ook Spotify en dan klinkt nog beter >:)

Ik heb 2356 rating gekregen :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Zat even op de Overwatch Reddit te bladeren, kom ik deze mooie PoTM tegen:

https://gfycat.com/SparklingHoarseEuropeanpolecat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
CH40S schreef op maandag 05 september 2016 @ 23:19:

Hierdoor zie je wel hoe snel de ult van mercy omhoog gaat door haar pistol soms te gebruiken. Als ik een mercy ben (alhoewel ik haar echt nauwelijks speel) switch ik soms ook naar mijn pistol om eventjes wat damage op bijvoorbeeld een roadhog te doen, dan gaat je ult echt super snel omhoog en dat kan flink wat belangrijker zijn dan de healing die je anders gedaan zou hebben. Verder wordt wel onderschat hoe goed die pistol is, je kan er veel damage mee doen. Als je een hero zoals roadhog of een reinhardt shield neer wil krijgen doet je pistol meer damage dan de rechtermuisknop damage boost.

[ Voor 8% gewijzigd door markdm op 05-09-2016 23:33 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
CH40S schreef op maandag 05 september 2016 @ 23:19:

Het is leuker als een D.Va in zijn/haar broek pist van het lachen omdat ie denkt dat er een 5 kill potg is, om die vervolgens te zien verdampen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Kom net deze tracer hexakill tegen:
https://gfycat.com/HatefulFarAmericanblackvulture

Mooi is hoe de enemy Genji zulke tunnelvision had dat hij tracer bleef chasen en zo in de ulti liep :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Jacobv3l schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:43:
[...]

dat is nu wel iets minder dan vroeger. ik heb bijna al mijn placement potjes gedaan met Lucio en kwam uit op 2700. Maar ze nemen ook je S1 rank mee in je placement dus dat kan van invloed zijn geweest
Speel voornamelijk ook support.
Symmetra, lucio en zenyatta, maar die kunnen allemaal ook damage doen, dus ben benieuwd waar ik eindig :P

Gisteren niet kunnen spelen maar 2 vrienden zijn van 2500 naar 2900 gegaan door 9 potjes te winnen en maar 2 te verliezen. Lijkt erop dat bijna iedereen hoger komt als hij blijft spelen na zijn placement matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ereaser schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:00:
[...]
Lijkt erop dat bijna iedereen hoger komt als hij blijft spelen na zijn placement matches.
Mits je wint natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren eindelijk me placement matches gespeeld, 4gewonnen 6 verloren platinum 2890 als resultaat. Kreeg steeds grote mongo's in me team, na een paar weken niet te hebben gespeeld ergerde ik me gelijk weer aan hoe dom sommige gasten spelen :P Maja, game zelf blijft wel dope. Hoop Diamond rank nog te kunnen vanwege de animated symbol hehe. De master ranks zullen het denk ik niet worden.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is symmetra trouwens knetter hard als je haar boost met ana :P

Ik speelde ana en wilde reinhardt boosten maar toen sprong precies symmetra net voorbij.
Pakte effe met haar beam 5 kills :P echt tof om te zien haha. wel geluk dat ze niet gefocussed werd want anders is ze zo dood natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Jumpiefox schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:25:
Gisteren eindelijk me placement matches gespeeld, 4gewonnen 6 verloren platinum 2890 als resultaat. Kreeg steeds grote mongo's in me team, na een paar weken niet te hebben gespeeld ergerde ik me gelijk weer aan hoe dom sommige gasten spelen :P Maja, game zelf blijft wel dope. Hoop Diamond rank nog te kunnen vanwege de animated symbol hehe. De master ranks zullen het denk ik niet worden.
8)7

blijft wazig, 5/5 hier en word ingedeelt op 2370.. (ja ik weet het, het zou ook afhankelijk moeten zijn tov vergelijkbare spelers)

wat van classes heb je gespeeld tijdens je placements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:00
Sinds wanneer wint de vijand in overtime, terwijl de payload continue contested is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ThomasG schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:50:
Sinds wanneer wint de vijand in overtime, terwijl de payload continue contested is...
Waren jullie offense? Contested word namelijk steeds sneller heb het wel eens gezien dat het in 1/10s van een vol balkje naar leeg ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:00
Puc van S. schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:52:
[...]

Waren jullie offense? Contested word namelijk steeds sneller heb het wel eens gezien dat het in 1/10s van een vol balkje naar leeg ging.
Nee. Ik was het verdedigende team, in overtime pushde de vijand het laatste stukje. Wij stonden om en tegen de payload, de vijandige mercy doet een resurrect. Anderhalve seconden hebben ze opeens magisch gewonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peaceblower
  • Laatst online: 15:48
Hier een vrij nieuwe speler nog. Speel vooral Soldier die ligt me toch wel lekker momenteel.
Hier een match die ik dacht verloren te hebben maar toch nog in overtime tot de finish kunnen pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Gisteren mijn placements afgerond. 6 wins, 2 losses en 2 draws. Die draws hadden eigenlijk wins moeten zijn. Ik snap niet waarom blizzard dan niet kijkt naar de tijd die je nodig had om tot het einde te komen. Eindstand 2507 punten. Net platinum. Alle potjes met Mercy gespeeld.

Nu de weg naar boven vinden 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 17:44
Menace_1981 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:11:
Gisteren mijn placements afgerond. 6 wins, 2 losses en 2 draws. Die draws hadden eigenlijk wins moeten zijn. Ik snap niet waarom blizzard dan niet kijkt naar de tijd die je nodig had om tot het einde te komen. Eindstand 2507 punten. Net platinum. Alle potjes met Mercy gespeeld.

Nu de weg naar boven vinden 😊
Ja, helaas laat Blizzard nog wel steken vallen. Net zoals je aangeeft dat je alles met Mercy hebt gespeeld, dit heeft namelijk ook invloed op je ranking. Voor zover ik weet heeft Blizzard hier ook geen veranderingen in aangebracht.

Wat dit betekend is als je dezelfde matches had gespeeld als een DPSer in plaats van een healer, dan was je rank hoger geweest. Dit is al wel bekend, maar nog steeds vindt ik het erg jammer aangezien je als healer net zo'n grote bijdrage "kan" leveren.

Persoonlijk ben ik nog niet begonnen met Ranked omdat ik nog te druk ben met World of Warcraft :P. Wanneer dit minder wordt ga ik weer Overwatch doen :).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Diigii schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:43:
[...]
Wat dit betekend is als je dezelfde matches had gespeeld als een DPSer in plaats van een healer, dan was je rank hoger geweest. Dit is al wel bekend, maar nog steeds vindt ik het erg jammer aangezien je als healer net zo'n grote bijdrage "kan" leveren.
Ik vind juist dat als je support speelt dat je wat extra moet krijgen. Omdat veel mensen het gewoon niet zoeken om support te spelen. Ik vind support spelen best leuk. Speel het liefst met Lucio. Leuk om mensen van de rand te duwen >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Ricmaniac schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:42:
Wat is symmetra trouwens knetter hard als je haar boost met ana :P

Ik speelde ana en wilde reinhardt boosten maar toen sprong precies symmetra net voorbij.
Pakte effe met haar beam 5 kills :P echt tof om te zien haha. wel geluk dat ze niet gefocussed werd want anders is ze zo dood natuurlijk.
Symmettra is bea. ze begint met 30 damage en elke seconde gaat die omhoog 30/80/120 en dit is per second. En je hebt 3 seconden om tussen enemies te switchen voordat hij een tier terugvalt. Menige dpser of tank staat raar te kijken als je ze enorm snel recked. En als je maar rond blijft springen neem je er op zijn minst 2 mee per keer

Ze is geweldig om te spelen op controle maps heb ik nu naar 100+ uur overwatch door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Puc van S. schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:49:
[...]

8)7

blijft wazig, 5/5 hier en word ingedeelt op 2370.. (ja ik weet het, het zou ook afhankelijk moeten zijn tov vergelijkbare spelers)

wat van classes heb je gespeeld tijdens je placements?
5 Matches met Soldier, drie met Mei en twee met Zarya. Had wel bijna elke match 3golden medals en op zijn minst 2 misschien maakt dat wat uit ofzo?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Jumpiefox schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:07:
[...]

5 Matches met Soldier, drie met Mei en twee met Zarya. Had wel bijna elke match 3golden medals en op zijn minst 2 misschien maakt dat wat uit ofzo?
score maakt deels uit tijdens je placement. ik denk dat je rating ook gebaseerd is op alle andere stats uit je games, hoe goed of slecht je hebt gespeeld. elims, accuracy, deaths etc.

ik en vriend hadden dezelfde score 4 wins, 1 draw, 5 losses en hij had 150 rating meer dan mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menace_1981
Diigii schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:43:

Kan leveren? 😊 Mijn ervaring als solo q speler is dat ik met Mercy het meeste invloed kan uitoefenen op het spelverloop waardoor ik haar uitsluitend kies in ranked.

Jammer inderdaad dat je dan minder punten krijgt, maar goed, de waardering vanuit mijn medespelers is goed, want ik krijg bijna elk potje 5 votes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Ugh ;( Gister mn promo's afgerond (6 wins, 4 losses), heb nu rang 2820 ongeveer, had eigenlijk verwacht dat ik diamond zou worden (had vorig seizoen rank 70), maar helaas.

Ging echt bizar slecht gewoon. 4x verloren terwijl dat niet had gehoeven, maar het is erg lastig nu om teams te zoeken die goed zijn op basis van hun rank.

Achja. Uiteindelijk kom ik er wel weer, nu begint de climb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 21:47
BlackMage schreef op maandag 05 september 2016 @ 22:20:
[...]

Als het nog net zo werkt als season 1 dan ben je als mercy sowieso de sjaak. Want je krijgt punten op basis van hoe goed andere mercy's het doen in die map. Dus als jouw team goed is en je hebt weinig te healen, dan krijg je dus minder punten dan de rest van je team.

Vreemd.... maar zo werkt het blijkbaar.
Als je team goed is heb je juist veel te healen. Goede spelers overleven en hebben healing nodig. Slechte spelers gaan dood en die kan je niet meer healen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:08
nemesis2212 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:13:
[...]

score maakt deels uit tijdens je placement. ik denk dat je rating ook gebaseerd is op alle andere stats uit je games, hoe goed of slecht je hebt gespeeld. elims, accuracy, deaths etc.

ik en vriend hadden dezelfde score 4 wins, 1 draw, 5 losses en hij had 150 rating meer dan mij.
Ja, maar jij bent gewoon slecht :+ . Persoonlijke score maakt idd uit
jesse111 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:40:
Ugh ;( Gister mn promo's afgerond (6 wins, 4 losses), heb nu rang 2820 ongeveer, had eigenlijk verwacht dat ik diamond zou worden (had vorig seizoen rank 70), maar helaas.

Blizzard wil ook dat je wat lager ranked na je 10 matches zodat je de ladder kan "beklimmen". Force heeft hier een mooi filmpje over gemaakt. YouTube: I Placed TOO LOW! (Overwatch)

[ Voor 38% gewijzigd door sbmuc op 06-09-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
Menace_1981 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:35:
[...]

Kan leveren? 😊 Mijn ervaring als solo q speler is dat ik met Mercy het meeste invloed kan uitoefenen op het spelverloop waardoor ik haar uitsluitend kies in ranked.

Jammer inderdaad dat je dan minder punten krijgt, maar goed, de waardering vanuit mijn medespelers is goed, want ik krijg bijna elk potje 5 votes.
ik vind het eerlijk gezegd niet heel erg. Ik speel dus bijna exclusief lucio, 70% winrate dus dan is het wat minder erg om niet zoveel rank erbij te krijgen.

vorig seizoen was het wel naar omdat je dan soms won, en misschien 1/4 of 1/3 level erbij kreeg. volgende potje verlies je en daar gaat ruim de helft van je level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
jesse111 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:40:

Ging echt bizar slecht gewoon. 4x verloren terwijl dat niet had gehoeven, maar het is erg lastig nu om teams te zoeken die goed zijn op basis van hun rank.

Tja, is elk verlies niet eentje die 'niet had gehoeven'? Moet wel zeggen, de matchmaking is wel een stuk beter dan met vorig seizoen, in elk geval voor de placement matches. Ik heb niet echt het gevoel dat het verschil gigantisch groot is.
Pagina: 1 ... 76 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.