Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 17:47
Hij spammed het op meerdere topics, lijkt me niet helemaal lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Sjoerdje131 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:31:
Hij spammed het op meerdere topics, lijkt me niet helemaal lekker
idd kansloos dit soort mensen. doe dat lekker ergens anders...

ps: grotman was al zo lief om het als spam te markeren :)

[ Voor 10% gewijzigd door nemesis2212 op 29-08-2016 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hij is inmiddels geband

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21
Ik wil hier even iets heel simpels aan toevoegen ;)
een lage SIM waarde kan misschien helpen, maar of iemand nu een waarde heeft van 3 en de andere van 25, het maakt niet zo super veel uit.
Hiermee bedoel ik dat er veel meer komt kijken dan goede hardware of een lage SIM waarde.

Als jou hardware beter is, maar je kunt gewoon niet richten/aimen, dan verlies je het nog van iedere speler.
Heb je geen game sens(mapkennis, ruimtelijke inzicht etc.) dan ga je het ook niet winnen van een speler met een hogere SIM waarde.

Ik zeg dit maar gewoon even, dat mensen niet opeens een 144Hz monitor gaan kopen en denken dat ze een monster van een PC nodig moeten hebben.
Natuurlijk speelt het soepeler, daar ben ik mij zeker van bewust en je hebt een kleine voordeel op je tegenstander, maar er komt echt veel meer bij kijken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:58:
[...]

Voorbeeld Case 1:
Ingame-FPS Locked op 70 fps + CPU processing -> Bijvoorbeeld SIMtime van 20 ms (waarvan 14 ms gekoppeld aan je framerate)
Monitor 60 hz -> 16 ms
Monitor refresh time -> 5 ms
Standaard USB muis -> 10 ms
Standaard USB toetsenbord -> 10 ms

Totaal input-lag: 50 - 61 ms

Voorbeeld Case 2:
Ingame-FPS Locked op 300 fps + CPU processing -> Bijvoorbeeld SIMtime van 4 ms (waarvan 3,3 ms gekoppeld aan je framerate)
Monitor 144 hz -> 6,9 ms
Monitor refresh time -> 1 ms
1000 hz USB muis -> 1 ms
PS/2 toetsenbord -> 1 ms

Totaal input-lag 13/14 ms
Je berekening klopt niet helemaal. Je kan de inputlag die de muis en het toetsenbord veroorzaken niet bij elkaar optellen. Dat zijn 2 afzonderlijke invoer apparaten die in princiepe niet in verbinding met elkaar staan.
Daarnaast ben je de inputlag die een monitor standaard al heeft, vergeten in je berekening. Als je een oud IPS scherm hebt kan die input lag makkelijk 50ms zijn wat een flinke klap is op de response.

Wel ben ik me je eens dat je niet enkel naar het scherm moet kijken maar dat het om de gehele keten gaat van apparaten die inputlag produceren.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Gelukkig is op 135fps met de pre-rendered frames op 1 de game echt prima te spelen (al merk je in je muisbeweging een drop naar 120 al, bizar!, Of ik ben te gevoelig?).

Met een game als Battlefield 4 of Call of Duty merk ik deze lag gewoonweg niet, zelfs al speel ik op 30-40 fps. Dirty bomb heeft de lag ook, maar daar kun je het uitschakelen ten koste van je fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
ChojinZ schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:43:
[...]
Je berekening klopt niet helemaal. Je kan de inputlag die de muis en het toetsenbord veroorzaken niet bij elkaar optellen. Dat zijn 2 afzonderlijke invoer apparaten die in princiepe niet in verbinding met elkaar staan.
Daarnaast ben je de inputlag die een monitor standaard al heeft, vergeten in je berekening. Als je een oud IPS scherm hebt kan die input lag makkelijk 50ms zijn wat een flinke klap is op de response.

Wel ben ik me je eens dat je niet enkel naar het scherm moet kijken maar dat het om de gehele keten gaat van apparaten die inputlag produceren.
Je hebt gelijk hoor, het is een versimpeling en slechts in sommige gevallen moet t wel opgeteld worden als een actie van 1 apparaat afhangt van de actie van een ander, vandaar de /. Ik bedoelde overigens de monitor refresh time als de standaard monitor lag, maar het ging me meer om het principe van kleine beetjes tellen snel op en hogere grafische settings hebben wel negatieve gevolgen voor je gameplay, hoe klein dat ook mag zijn. :)
Pykow schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:05:
[...]
Ik zeg dit maar gewoon even, dat mensen niet opeens een 144Hz monitor gaan kopen en denken dat ze een monster van een PC nodig moeten hebben.
Natuurlijk speelt het soepeler, daar ben ik mij zeker van bewust en je hebt een kleine voordeel op je tegenstander, maar er komt echt veel meer bij kijken.
Het is net als met andere sport, op een gegeven moment komen spelers zo dicht bij elkaar te liggen dat je gaat zoeken naar elke ms om tenminste maar geen nadeel te hebben ten opzichte van de mensen waar je tegen speelt.

Of je Froome nu op een oma fiets/driewieler/whatever zet, hij zal altijd eerder boven zijn op de Mont Ventoux dan ik, ongacht op wat voor apparaat ik fiets. Maar voor een Contador is dat natuurlijk een heel ander verhaal en telt elke gram. (of elke andere paar sporters die dicht bij elkaar zitten qua overige prestaties, ik wil niet suggereren dat ik op t niveau van Froome/Contador game :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Of je Froome nu op een oma fiets/driewieler/whatever zet, hij zal altijd eerder boven zijn op de Mont Ventoux dan ik, ongacht op wat voor apparaat ik fiets. Maar voor een Contador is dat natuurlijk een heel ander verhaal en telt elke gram. (of elke andere paar sporters die dicht bij elkaar zitten qua overige prestaties, ik wil niet suggereren dat ik op t niveau van Froome/Contador game :+)
haha ik moest lachen om deze vergelijking. want ik ben het hier niet mee eens. laat ik een andere schetsen. als je een top auto coureur hebt en die geef je een eend. Jij zelf gaat in een lambo rijden. Wil je dan zeggen dat de top coureur sneller ter plaatse is dan jij? nee dat is onmogelijk in mijn ogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:03:
[...]

Je hebt gelijk hoor, het is een versimpeling en slechts in sommige gevallen moet t wel opgeteld worden als een actie van 1 apparaat afhangt van de actie van een ander, vandaar de /. Ik bedoelde overigens de monitor refresh time als de standaard monitor lag, maar het ging me meer om het principe van kleine beetjes tellen snel op en hogere grafische settings hebben wel negatieve gevolgen voor je gameplay, hoe klein dat ook mag zijn. :)

[...]

Het is net als met andere sport, op een gegeven moment komen spelers zo dicht bij elkaar te liggen dat je gaat zoeken naar elke ms om tenminste maar geen nadeel te hebben ten opzichte van de mensen waar je tegen speelt.

Ow ik weet precies wat je bedoelt.
In de tijd dat ik op redelijk hoog niveau Team Fortress 2 heb gespeeld, heb ik ook veel gesleuteld ;)
Muis op 1000Hz, monitor met 1ms refresh rate en geen IPS paneel (want in die tijd had je geen snelle IPS schermen), m0res FPS configs zodat de game draaide op Directx level 8.0 en veel sneller was dan dxlevel 9.0 (mijn PC was krachtig genoeg om de game op 80 frames op high quality te spelen)
en in een eerder filmpje van mij heb ik aangegeven waarom ik mijn FPS vastgezet had op 121 FPS.
YouTube: Overwatch - Short and quick overview of my setup

Overwatch speel ik momenteel op Medium settings om zeker boven de 100 FPS te blijven ,ook al heeft mijn scherm maar een refreshrate van 60Hz.
Maar ik ga vanavond eens kijken naar de waardes die overwatch aangeeft. Ik ben zeer benieuwd naar het verschil tussen Low,Medium en High settings.
Ik ben geen pro speler, maar ik wil altijd de optimale settings.
Alle multiplayer shooters speel ik op Low settings omdat het een stuk rustiger wordt.
Natuurlijk raak ik onder de indruk van mooie plaatjes en wil ik ook een zeer mooie game, maar ik schroef de kwaliteit met gemak naar beneden om een soepelere en betere game ervaring te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
nemesis2212 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:31:
[...]

haha ik moest lachen om deze vergelijking. want ik ben het hier niet mee eens. laat ik een andere schetsen. als je een top auto coureur hebt en die geef je een eend. Jij zelf gaat in een lambo rijden. Wil je dan zeggen dat de top coureur sneller ter plaatse is dan jij? nee dat is onmogelijk in mijn ogen :D
Als jij in die lambo nooit eerder hebt gereden en daarom verkeerd schakelt/hem gelijk tegen een paal parkeert wel :+ . Het feit dat je in een snelle auto kan rijden betekend nog niet dat je de controle hebt over de snelle auto om goed door de bochten te gaan. Als je niet de controle erover hebt zal de coureur in zijn eend je op zijn gemak passeren met een glimlach en het motto "In een ouwe eend moet je het leren" :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Natuurlijk is 144hz ed beter en zul je daardoor ietsie pietsie beter presteren. Het zal denk ik voornamelijk met je niveau te maken hebben.

Ik ben qua aim denk ik gemiddeld in deze game met wat uitschieters en zal er vast niet veel beter op worden, een pro daarentegen kan alle marginale verbeteringen veel meer boosten, om die al belachelijk reactie tijd en aim nog net dat tikje te geven om m nog beter te laten presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
[...]

De vergelijking is eerder: je hebt twee coureurs die beide in dezelfde auto zitten. De ene coureur heeft een super fijne stoel en een heel fijn stuur maar de andere coureur heeft gewoon een normale stoel en een normaal stuur. Wie zal er winnen? Weet je niet. Is de eerste coureur duidelijk veel sneller door de betere stoel en het betere stuur? Ook niet. Maar toch zal het een stuk comfortabeler en fijner rijden, en misschien is hij daardoor toch sneller. Precies hetzelfde bij 144hz tegenover 60hz.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Nu online
Klein fragmentje uit een potje van eergister, mooi voorbeeld van hoe belangrijke goede placement is met o.a. Ana. Veel mensen vergeten dat ze juist door haar sniper een perfecte background healer is en dus niet tussen haar teammates hoeft te lopen :).

[video]https://www.youtube.com/watch?v=p8XeBefIMvE%5B/movie"]YouTube: Ana can make all the difference[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bloodhoundje schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 18:09:
Klein fragmentje uit een potje van eergister, mooi voorbeeld van hoe belangrijke goede placement is met o.a. Ana. Veel mensen vergeten dat ze juist door haar sniper een perfecte background healer is en dus niet tussen haar teammates hoeft te lopen :).

[video]
Good god. Als iedereen Ana op deze manier zou spelen dan zou ik niet zo'n hekel aan haar als character hebben (PS4) aangezien iedereen 95% van de mensen het puur als een sniper gebruikt zonder de healing te gebruiken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Wow ik had vandaag echt een ongelukkige overwatch avond.
4x achterelkaar moeten verdedigen op een payload map en 3x daarvan een team gehad die er niks van bakte.
Als dit Overwatch season 2 ranked match was, dan had ik nu MMR 40.
Terwijl mijn eerste potje zo lekker ging als pharah.
Gelukkig nog een leuk potje gehad met Tracer en Lucio.

BTW ik schrok mij zojuist kapot:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VgpA1JU.jpg?1
level 953 dus en al meer dan 600 uur in deze game zitten

Oja afgelopen week een leuke Torbjörn on attack. Ik lach echt in een deuk.
Zei waren kwaad op hun torbjörn op attack en vervolgens doe ik het aan onze kant.
Oja en wat Salty op de mercy (sorry)

[ Voor 34% gewijzigd door Pykow op 29-08-2016 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:58:
[...]
Totaal input-lag: 50 - 61 ms

Voorbeeld Case 2:
Ingame-FPS Locked op 300 fps + CPU processing -> Bijvoorbeeld SIMtime van 4 ms (waarvan 3,3 ms gekoppeld aan je framerate)
Monitor 144 hz -> 6,9 ms
Monitor refresh time -> 1 ms
1000 hz USB muis -> 1 ms
PS/2 toetsenbord -> 1 ms

Totaal input-lag 13/14 ms

Een verschil van zeg 40/50 ms ongeveer, welke je effectief bij je ping op kan tellen, dat is wel duidelijk voelbaar in game en zorgt voor veel soepelere gameplay ervaring, maar het verschil door randapparatuur (monitor/muis/kb) is dus relatief kleine. Het belangrijkste heb je zelf in de hand; hoe hoger je in-game FPS en hoe lager je grafische settings, hoe lager je input lag. Je kan dat zelf in-game perfect testen door te proberen de SIM time zo laag mogelijk te krijgen.
Ok, ik zal eens kijken wat ik uit m'n 4.4Ghz i5 4590K & GTX1080 kan persen.

De RTT (round trip time) is alleen bij mij nog 24ms, bij een ping van 4ms, waardoor ik er vanuit ging dat we nog NIET naar de 60 tick rate (64cmd rate) zouden zijn gegaan.

Die laatste waarde staat bij mij in dat stats schermpje stevast op 50-53ms. Dus jij zegt hier dat ik minder vaak "net te laat" ben met abilities of kills scoor die "teruggedraaid" worden als ik m'n FPS van 70 -> 150 krijg op m'n 60hz scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:03:
Totdat je met esports op zo'n hoog niveau speelt dat je met spullen van je sponsor of het toernooi moet spelen, slecht of niet. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:38
Gundogan schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 23:05:
[...]

Totdat je met esports op zo'n hoog niveau speelt dat je met spullen van je sponsor of het toernooi moet spelen, slecht of niet. :)
Betere sponsor zoeken :P
Je gaat natuurlijk niet naar Trust om sponsoring.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:37

Patrick_Wolf

NoLIFE

[...]

Jawel hoor:
YouTube: Sabine Schmitz's Nurburgring Van Challenge Part 2 - Top Gear - BBC

Dedriloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf

Patrick_Wolf

NoLIFE

Pykow schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:16:

Gelukkig nog een leuk potje gehad met Tracer en Lucio.
Ja die gingen wel prima :D

Dedriloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Deze week zullen de highlights op mijn kanaal komen.
Ze staan al klaar, maar ik publish natuurlijk maar 1 video per dag, zodat er iedere dag wat te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:19:
4. Speel roadhog (Hij kan de meeste medailles halen en dus meer XP)
Dit is complete onzin. Je krijgt XP voor je hoogste medaille. Je krijgt niet XP per medaille of zo. Anders ben ik benieuwd naar patchnotes. ;)

Overigens krijg je dan voor een gouden medaille 150 XP, voor een zilveren 100 XP en voor brons 50 XP.
Als je dus 4 gouden medailles hebt, krijg je maar 1x 150 XP extra, heb je een gouden en 2 zilveren bijvoorbeeld, krijg je ook alleen die 150 XP, omdat de gouden medaille de hoogst behaalde is.

Als je het van de medailles moet hebben, dan is het juist interessant om support te gaan. Je hebt dan vrij snel eigenlijk altijd wel (zeker als je de enige healer bent van het team) een gouden medaille voor healing te pakken, zeker in Quick Play.

[ Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2016 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Nu online
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:36:
[...]
Dit is complete onzin. Je krijgt XP voor je hoogste medaille. Je krijgt niet XP per medaille of zo. Anders ben ik benieuwd naar patchnotes. ;)
Dat klopt, voor meer informatie hierover zie ook deze Reddit thread :) :
https://www.reddit.com/r/..._player_levels_breakdown/

Daar is de TS ook zo vriendelijk geweest een spreadsheet te maken waarin terug te vinden is hoelang je moet spelen om een level up te gaan (zonder de bonus rewards van medailles etc)

https://docs.google.com/s...KNOjaJ7Amdu8_s/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:36:
[...]

Overigens krijg je dan voor een gouden medaille 150 XP, voor een zilveren 100 XP en voor brons 50 XP.
Als je dus 4 gouden medailles hebt, krijg je maar 1x 150 XP extra, heb je een gouden en 2 zilveren bijvoorbeeld, krijg je ook alleen die 150 XP, omdat de gouden medaille de hoogst behaalde is.

Als je het van de medailles moet hebben, dan is het juist interessant om support te gaan. Je hebt dan vrij snel eigenlijk altijd wel (zeker als je de enige healer bent van het team) een gouden medaille voor healing te pakken, zeker in Quick Play.
Heb mij eerder al gecorrigeerd ;)
Het is alleen een raadsel waarom je soms meer XP krijgt dan de andere keer.
Nou zegt een eigen level helemaal niets. Eerder hoeveel tijd je erin hebt gestoken en hoeveek kistjes je gratis hebt geopend.
Gisteren een speler van level 953 tegen gekomen. hij heeft 640 uur in de game zitten.
Zelf heb ik er pas 100 uur inzitten en ben pas level 130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:21:
Het is alleen een raadsel waarom je soms meer XP krijgt dan de andere keer.
Dit komt o.a. door bonussen als 'first win of the day' (1500 XP) en de tijd die je aanwezig bent geweest in een match (ik meen iets van 4,nogwat XP per minuut of zo?). Achtereenvolgende (consecutive) matches leveren ook wat meer XP op (ik weet even niet of dit een percentage is of een vast aantal) en (zoals je zelf al aangaf) in een party (al zit je met 2 man) krijg je 20% bonus. Uiteraard geeft een win ook meer XP dan een loss. ;) Dus zo raar is het niet, eigenlijk, hahaha! ;)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 30-08-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik heb het spel sinds een weekje en wil het beter leren spelen maar ook graag met mensen samen spelen.
Ik speel op PC. Ik zal eens kijken in de TS server ook.

Mvg,

Lianne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf

Patrick_Wolf

NoLIFE

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:48:
Hey mensen,

Ik heb het spel sinds een weekje en wil het beter leren spelen maar ook graag met mensen samen spelen.
Ik speel op PC. Ik zal eens kijken in de TS server ook.

Mvg,

Lianne
He,

Zoals je wellicht hebt gezien is er een lijst met spelers: https://sites.google.com/site/tweakersoverwatch/ Voeg jezelf hieraan toe en wellicht beginnen mensen je dan ook wel toe te voegen (bij mij niet het geval)

Ik zelf zoek ook nog (meer) mensen om mee te spelen, dus voeg mij maar toe: Majestic#2864

Dedriloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Ik kan mij prima vinden in de rants van mensen die de responstijd in Overwatch net niet helemaal lekker vinden. Na een paar honderd uur ben ik er aan gewend (of beter: heb ik er mij bij neergelegd), maar vergeleken met andere shooters is er zeker wat 'mis'.

In TF2, Dirty Bomb, et cetera kon ik 180 graden draaien, in mijn onderbewustzijn iets oppikken in die draai, en met een snelle beweging er op los schieten. In Overwatch heb ik dit, tot grote frustratie soms, helemaal niet. Het verschil tussen 60 of 120 FPS is ook groot (al is het scherm maar 60FPS), er is merkbaar verschil in hoe goed het spel reageert op mijn muisbewegingen.

Nadeel aan 120 FPS is dan weer dat dit een aanslag is op mijn i5 4690 CPU. Als ik daarnaast ook nog op Discord voicechat zit, gaat dat geheid fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Aer0 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:27:
Ik kan mij prima vinden in de rants van mensen die de responstijd in Overwatch net niet helemaal lekker vinden. Na een paar honderd uur ben ik er aan gewend (of beter: heb ik er mij bij neergelegd), maar vergeleken met andere shooters is er zeker wat 'mis'.

In TF2, Dirty Bomb, et cetera kon ik 180 graden draaien, in mijn onderbewustzijn iets oppikken in die draai, en met een snelle beweging er op los schieten. In Overwatch heb ik dit, tot grote frustratie soms, helemaal niet. Het verschil tussen 60 of 120 FPS is ook groot (al is het scherm maar 60FPS), er is merkbaar verschil in hoe goed het spel reageert op mijn muisbewegingen.

Nadeel aan 120 FPS is dan weer dat dit een aanslag is op mijn i5 4690 CPU. Als ik daarnaast ook nog op Discord voicechat zit, gaat dat geheid fout.
180 graden draaien en iets oppikken zou je ook moeten kunnen in overwatch ;)
Je merkt inderdaad wel een groot verschil tussen het spelen op hoge FPS en het spelen op lage FPS.
Daarnaast ben ik nog steeds een groot fan van team kleuren zoals Team Fortress 2.
Nu kan iemand een blauwe skin gebruiken en in het rode team spelen (tegenstander)
Je hebt dan alleen maar een rood lijntje eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Pykow schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:06:
[...]
En je zult dan maar kleurenblind zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:03
Om het FPS onderwerp te omzeilen; zijn hier ook serieuze console overwatchers aanwezig?

Ik ben benieuwd wat jullie voor aim assist gevoeligheid gebruiken en stick sensitivity.

Zelf probeer ik een clubje bij elkaar te krijgen voor competitive seizoen 2. We zijn ongeveer met vier leden die rond de rank 65-70 zijn geindigt in seizoen 1.
Mochten mensen interesse hebben om te klooien in QP, let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Ik speel zelf ps4 en moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit iets aan de instellingen veranderd heb, ben wel nieuwsgierig naar wat jullie aan instellingen gebruiken en wat het oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Aer0 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:09:
[...]

Gelukkig ben ik dat niet haha.
In het verleden (en zelfs dit jaar nog) wat testjes gedaan.
ik blijk een 4 kleurenkegel in mijn ogen te hebben, waardoor je meer kleuren ziet dan een gemiddelde.
maar 3% over heel de wereld heeft dit (praat je nog steeds over miljoenen mensen, maar toch haha)
Kashika schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:14:
Om het FPS onderwerp te omzeilen; zijn hier ook serieuze console overwatchers aanwezig?

Ik ben benieuwd wat jullie voor aim assist gevoeligheid gebruiken en stick sensitivity.

Zelf probeer ik een clubje bij elkaar te krijgen voor competitive seizoen 2. We zijn ongeveer met vier leden die rond de rank 65-70 zijn geindigt in seizoen 1.
Mochten mensen interesse hebben om te klooien in QP, let me know :)
Ja sorry, we zijn tweakers he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:03
Vildhjarta schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:41:
Ik speel zelf ps4 en moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit iets aan de instellingen veranderd heb, ben wel nieuwsgierig naar wat jullie aan instellingen gebruiken en wat het oplevert?
Bij een aantal personages heb ik springen op L1 gezet. Skills of Ults op L3.
Dan kun je blijven richten terwijl je springt of je ultimate goed mikken op iets.

Vinger van R3 halen om een ultimate te gebruiken is niet voor iedereen handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Kashika schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:50:
[...]

Bij een aantal personages heb ik springen op L1 gezet. Skills of Ults op L3.
Dan kun je blijven richten terwijl je springt of je ultimate goed mikken op iets.

Vinger van R3 halen om een ultimate te gebruiken is niet voor iedereen handig.
Je moet altijd kijken wat het fijnste is om te spelen.
als PC gamer heb ik liever ook wat abillities op mijn muis ipv alleen met toetsen.

Vandaag de laatste editie van de "nederlandse stream"
Aanschouw hier de dictator Pykow. We hadden wat slechte potjes en vervolgens heb ik heel "arrogant" de leiding genomen van ons groepje. Welliswaar leek iedereen te luisteren naar mijn shoutouts :D
Zie hieronder het resultaat:

Dit laat even zien dat goede communicatie en een goede leider ( 8) :+ ) het verschil kan maken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Na al dat gedoe over Ana, nu met Sombra, heb ik zo het vermoeden dat er ook het een en ander gestart danwel gevonden is over Doomfist, geen idee of het al gedeeld was:

Dan vraag ik me aan de andere kant af, wanneer Soundquake hints gevonden worden. Een andere hero die genoemd wordt in de cinematic trailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

180 graden draaien en iets oppikken zou je ook moeten kunnen in overwatch ;)
Je merkt inderdaad wel een groot verschil tussen het spelen op hoge FPS en het spelen op lage FPS.
Daarnaast ben ik nog steeds een groot fan van team kleuren zoals Team Fortress 2.
Nu kan iemand een blauwe skin gebruiken en in het rode team spelen (tegenstander)
Hoe vaak ik al wel niet de Mercy in mijn eigen team bestookt heb met raketten, alleen maar omdat ze die rode skin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Aer0 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:09:
[...]

Er zit gewoon een kleuren blind modes in. Al is deze niet echt ideaal.
Ben zelf rood/groen kleuren blind en gebruik de kleuren blind modes niet. En vooral als het even hectisch wordt/is geweest wil ik nog wel eens op mijn party members schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ereaser schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:45:
Er zit gewoon een kleuren blind modes in. Al is deze niet echt ideaal.
Zoals in de meeste games heb ik ook nooit wat aan de colorblind modes (en ook ik ben toch echt kleurenblind).
Ben zelf rood/groen kleuren blind en gebruik de kleuren blind modes niet. En vooral als het even hectisch wordt/is geweest wil ik nog wel eens op mijn party members schieten :P
+1 herkenbaar. Ik schiet soms wel meerdere keren ook... :+

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 31-08-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Laatst online: 19-09 17:47
Ereaser schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 09:45:
[...]
Oh, dat doe ik ook hoor, maar meer uit frustratie dan iets anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:17:
[...]
Zoals in de meeste games heb ik ook nooit wat aan de colorblind modes (en ook ik ben toch echt kleurenblind).
[...]
+1 herkenbaar. Ik schiet soms wel meerdere keren ook... :+
Het zou mooi zijn als je gewoon zelf de kleuren in kan stellen.
In battlefield 3 (en 4 volgens mij ook) waren de kleuren standaard lichtblauw en oranje.
met colorblind mode kon je de kleuren instelling op Blauw/donkerblauw en rood. Dit was veeeel duidelijker.

in TF2 krijg je met colorblind mode icoontjes erbij :P dus jarate, health etc komt er een logo boven de kop. beetje vals spelen en later hebben ze dit ook weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Oh, dat doe ik ook hoor, maar meer uit frustratie dan iets anders :+
ja helemaal bij afk'ers dan is het soms jammer dat er geen friendly fire mode is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:32:
Dat zou voor mij niets uitmaken. Ik heb voornamelijk 'problemen' met de twijfelgevallen. Een hele lichte groen, kan ik dan bestempelen als lichtgroen, een donker rood kan bij mij zwart of donkerbruin worden, etcetera. ;) Als ik dan zelf de kleuren instel, weet ik alsnog niet of het de juiste kleur is.
In battlefield 3 (en 4 volgens mij ook) waren de kleuren standaard lichtblauw en oranje.
met colorblind mode kon je de kleuren instelling op Blauw/donkerblauw en rood. Dit was veeeel duidelijker.
De colorblind modes in BF3/4 waren ook zo geweldig niet. Het enige verschil, wat ik zag althans, waren de kleuren van de driehoekjes, de targets etcetera, maar ook hier kan ik beter met de gewone versie af, zonder een colorblind mode in te hoeven stellen.
In TF2 krijg je met colorblind mode icoontjes erbij :P dus jarate, health etc komt er een logo boven de kop. beetje vals spelen en later hebben ze dit ook weer verwijderd.
Kan me hier inderdaad niets van herinneren, maar vind een icoontje dan ook niet echt een oplossing.

De beste oplossing (voor mij dan) is gewoon wennen aan wat je ziet en vervolgens leren onthouden wat het dan betekend ipv op de kleuren te vertrouwen. Met bepaald zonlicht zie ik bijvoorbeeld de kleuren ook niet van een verkeerslicht. Maar ik kan dan wel zien welke van de drie brandt of niet, brandt de onderste niet, stop ik altijd. Brandt die wel, ga ik rijden of rij ik lekker door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:44:
[...]
Dat zou voor mij niets uitmaken. Ik heb voornamelijk 'problemen' met de twijfelgevallen. Een hele lichte groen, kan ik dan bestempelen als lichtgroen, een donker rood kan bij mij zwart of donkerbruin worden, etcetera. ;) Als ik dan zelf de kleuren instel, weet ik alsnog niet of het de juiste kleur is.
[...]
De colorblind modes in BF3/4 waren ook zo geweldig niet. Het enige verschil, wat ik zag althans, waren de kleuren van de driehoekjes, de targets etcetera, maar ook hier kan ik beter met de gewone versie af, zonder een colorblind mode in te hoeven stellen.
[...]
Kan me hier inderdaad niets van herinneren, maar vind een icoontje dan ook niet echt een oplossing.

De beste oplossing (voor mij dan) is gewoon wennen aan wat je ziet en vervolgens leren onthouden wat het dan betekend ipv op de kleuren te vertrouwen. Met bepaald zonlicht zie ik bijvoorbeeld de kleuren ook niet van een verkeerslicht. Maar ik kan dan wel zien welke van de drie brandt of niet, brandt de onderste niet, stop ik altijd. Brandt die wel, ga ik rijden of rij ik lekker door. :)
Maar verschil tussen blauw en rood (bruin wat jij misschien ziet) is toch te onderscheiden ?
Ja het is moeilijk voor te stellen, hoe je kleuren ziet (of eigenlijk niet ziet), omdat ik juist 4 kegeltjes heb en dus meer kleuren kan waarnemen dan een "standaard" persoon.

Zolang je maar niet Monochroom bent :P (Alles zwart wit zoals een hond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Pykow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:32:
[...]

in TF2 krijg je met colorblind mode icoontjes erbij :P dus jarate, health etc komt er een logo boven de kop. beetje vals spelen en later hebben ze dit ook weer verwijderd.
Dat zou ideaal zijn. Dan zou ik het friendly team rood maken en de enemy blauw of party members paars ofzo ipv groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

Maar verschil tussen blauw en rood (bruin wat jij misschien ziet) is toch te onderscheiden ?
Ja het is moeilijk voor te stellen, hoe je kleuren ziet (of eigenlijk niet ziet), omdat ik juist 4 kegeltjes heb en dus meer kleuren kan waarnemen dan een "standaard" persoon.

cool, had er nog nooit van gehoord. net even wat opgezocht enzo en blijkbaar heb ik er ook 4 :P
nu voel ik me superieur :*)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:34:
[...]

cool, had er nog nooit van gehoord. net even wat opgezocht enzo en blijkbaar heb ik er ook 4 :P
nu voel ik me superieur :*)
Ik denk dat er in Nederland 1 miljoen mensen een superieur oog hebben :P
Ik heb het bij mij laten onderzoeken bij een "oogarts", toen ik klein was verwarde ik Groen en blauw heel erg vaak met elkaar.
De oogarts heeft mij toen wat testjes laten doen en in mijn kop verwarde ik groen en blauw, maar dat had niets te maken met kleurenblindheid, maar puur mijn taalkunde op dat moment. (ik was 12 jaar)
Uit de test kwam uit dat ik een 4 kegels oog had, want ik had verschil in kleuren gezien die een normaal oog niet opmerkt haha :P
Ereaser schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:33:
[...]

Dat zou ideaal zijn. Dan zou ik het friendly team rood maken en de enemy blauw of party members paars ofzo ipv groen.
Custom huds, eigen color lines in kunnen stellen en meer static crossairs zal een geweldige toevoeging zijn.
Daarnaast mogen er wat grafische instellingen beschikbaar komen.
in TF2 had je bijvoorbeeld mat_phong 0 en r_lod 0. Zo had je geen reflecties en geen onnodige details en ook nog eens saaie platte kleuren. Een golden weapon was gewoon donker geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:50:

Verschil tussen blauw en rood zie ik wel. Maar tussen heel donker blauw en zwart niet. Ik heb het verder nooit getest wat het exact is. Ik weet wel, dat een opa van mij wel kleurenblind was en ik de enige ben die dat is vanuit het gezin waarin ik de jongste ben. ;)

Als je vanavond op TS bent, zal ik wel wat colorblind tests met je doen, kun je "lachen". ;)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 31-08-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf

Patrick_Wolf

NoLIFE

Nou voor de kleuren pro's succes: http://kolor.moro.es/

Dedriloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Kleuren zien er anders uit in een groot vlak dan in een klein bolletje in een witte achtergrond. Stomme test.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:06

Bullettooth

--VR--

Score: 377

Krijg ik nou een lintje? O+

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bullettooth schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:48:
[...]

Your score : 591 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
610, maar het wordt wel heel moeilijk na een tijdje :P

weet iemand waar blizzard nu mee bezig is :S
Ik wil die genji nerf echt heel graag life zien.
dat zijn dash nog steeds damage doet of steeds maar gereset wordt na een assist is niet leuk

[ Voor 32% gewijzigd door Pykow op 31-08-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

MicScott schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 19:43:
[...]

Kleuren zien er anders uit in een groot vlak dan in een klein bolletje in een witte achtergrond. Stomme test.
loltest

#1 Mja, leuk, maar dit zie ik op m'n kleur gecalibreerde IPS paneel nog niet binnen 5 seconden. Dit is precies hoe kleurenblinden zich voelen gok ik?

#2 Ja, hax, problem? 655 O-)

==

Weer OT: Wel zin Season 2, maar vraag mij af of ik me op lange termijn meer aangetrokken ga voelen tot competitive. S1 in solo queues voelde als één grote grap aan.

Maar even zonder grappen, op 2560x1440 "Ultra" settings ben ik met m'n 4690K 125% scaling gewoon CPU capped op ~130fps. 4.4Ghz is niet genoeg voor 150-ish fps? (ICM een GTX1080, ook op 2132mhz en 5724 mhz ram - bij één van deze clocks hoger geeft m'n voeding het op)

Ja ja, settings omlaag, maar dat is natuurlijk niet leuk.

Maar ik kan dus wel bevestigen wat Aer0 schrijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Kom ik aan: Your score : 236

:(

:+

Ik had vanavond wel wat vreemds, ik speelde als Roadhog en had een Pharah aan mijn grappling hook zitten, maar die kon er vervolgens vrolijk op los rocket jumpen waarna ik wel mijn grappling hook kwijt ben, maar vervolgens wel vier enemies heb die op me schieten. En zo had ik bij dat potje wel meer vreemde dingen; een Reaper die precies op het moment dat ik de grappling hook naar hem wil gooien "toevallig" zijn wraith form gebruikt...

Was echt een vreemd potje.

[ Voor 81% gewijzigd door CH4OS op 31-08-2016 23:48 ]

• markdm
Score: 706, ik vind het goed :P
Pykow schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 20:11:
weet iemand waar blizzard nu mee bezig is :S
Ik wil die genji nerf echt heel graag life zien.
dat zijn dash nog steeds damage doet of steeds maar gereset wordt na een assist is niet leuk
Zelf vind ik Genji ook nog een compleet verkeerde en broken hero. Hij heeft te veel verschillende escape options (zijn dash, schild, hoge mobility), te veel mobility door zowel wallclimbing als dubbel jump en zijn ult is complete onzin. Dit zorgt er niet alleen voor dat de skill die nodig is om hem te spelen erg hoog wordt, maar dat de skill nodig om hem te counteren ook te hoog wordt. Verder is hij te OP in de handen van een goede speler, is zijn ult broken en vind ik het onzin hoe hij ults can deflecten in plaats van alleen vernietigen.
CH40S schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:42:
Ik had vanavond wel wat vreemds, ik speelde als Roadhog en had een Pharah aan mijn grappling hook zitten, maar die kon er vervolgens vrolijk op los rocket jumpen waarna ik wel mijn grappling hook kwijt ben, maar vervolgens wel vier enemies heb die op me schieten. En zo had ik bij dat potje wel meer vreemde dingen; een Reaper die precies op het moment dat ik de grappling hook naar hem wil gooien "toevallig" zijn wraith form gebruikt...

Was echt een vreemd potje.
Ik heb hetzelfde ook wel eens gehad, hier een opname ervan: http://plays.tv/video/575...hook-didnt-work?from=user

• CH4OS
  • Niet online
Dit is inderdaad exact wat er gebeurde. Blij dat ik niet de enige ben. ;)

• Pykow
djunicron schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:27:
[...]

[afbeelding]

#1 Mja, leuk, maar dit zie ik op m'n kleur gecalibreerde IPS paneel nog niet binnen 5 seconden. Dit is precies hoe kleurenblinden zich voelen gok ik?

#2 Ja, hax, problem? 655 O-)

==

Weer OT: Wel zin Season 2, maar vraag mij af of ik me op lange termijn meer aangetrokken ga voelen tot competitive. S1 in solo queues voelde als één grote grap aan.

Maar even zonder grappen, op 2560x1440 "Ultra" settings ben ik met m'n 4690K 125% scaling gewoon CPU capped op ~130fps. 4.4Ghz is niet genoeg voor 150-ish fps? (ICM een GTX1080, ook op 2132mhz en 5724 mhz ram - bij één van deze clocks hoger geeft m'n voeding het op)

Score van 733 gehaald jeujj :P
Ik begrijp niet dat het zolang duurt voordat de veranderingen van de PTR naar de live omgeving gaat.
over 6 dagen begint het nieuwe seizoen en er is nog geen officiele update.
Je moet je wel kunnen voorbereiden, want anders weet je niet waar je aan toe bent.
Daarnaast kreeg ik gisteren een PTR update zonder releasenotes.
markdm schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:33:
[...]

Score: 706, ik vind het goed :P

[...]

Zelf vind ik Genji ook nog een compleet verkeerde en broken hero. Hij heeft te veel verschillende escape options (zijn dash, schild, hoge mobility), te veel mobility door zowel wallclimbing als dubbel jump en zijn ult is complete onzin. Dit zorgt er niet alleen voor dat de skill die nodig is om hem te spelen erg hoog wordt, maar dat de skill nodig om hem te counteren ook te hoog wordt. Verder is hij te OP in de handen van een goede speler, is zijn ult broken en vind ik het onzin hoe hij ults can deflecten in plaats van alleen vernietigen.

[...]

Ik heb hetzelfde ook wel eens gehad, hier een opname ervan: http://plays.tv/video/575...hook-didnt-work?from=user
Overwatch heeft nog paar problemen, maar het is afwachten of ze hier iets mee doen.
1. Genji dash doet damage en zoals jij ook aangeeft, in goede handen is hij niet te stoppen.
2. De range van de roadhog hook, als pharah wordt je te makkelijk nu uit de lucht gehaald
3. Hanzo one hit kills of voornamelijk een random arrow die in je kop beland en instant kill geeft
4. Genji ultimatie duration (gelukkig gaat dit al terug naar 6 sec.)

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 21:47
markdm schreef op donderdag 01 september 2016 @ 00:33:
[...]

[...]
Imo wordt Genji genoeg aangepakt. Ik speel geen PTR dus ik weet niet hoe het nu is. In mijn ogen is de ult het grootste kwaad van hem. Animationcancel vind ik voor iedere hero gaar. Zijn shuriken doen weinig damage. Mijn ervaring is dat een Genji vlucht als je hem in het vizier krijgt. Hoge skillcap mag wel beloond worden.
Spelers die weinig skill nodig hebben hebben vaak grote andere nadelen waardoor veel mensen deze laten liggen. Winston en Symetra bv beide geen aim nodig, daar tegenover staan dat winston snel dood is door grote hitbox en het grote gevaarte altijd getargeted wordt. Symetra moet heel dichtbij staan, maar in close range is ze (uitgezonderd reaper, roadhog) vrijwel altijd sterker.

Je moet genji is survivalspecialst zien, net als Roadhog en Lucio. Lucio doet op het moment van overleven dan geen damage maar veel healing.

Ps ik ben een hele slechte Genji.

[ Voor 3% gewijzigd door VySio op 01-09-2016 09:35 ]

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:29:
2. De range van de roadhog hook, als pharah wordt je te makkelijk nu uit de lucht gehaald
In dat opzicht is Roadhog juist een goede counter voor Pharah. Daarnaast gaat de hook ook nog wel eens mis en moet je vrij precies schieten met de hook. Alsof dat nog niet genoeg is, is er ook een leuke bug met de hook icm Pharah; zie de Plays.tv video van Mark, daar had ik gisteren dus last van, dat was exact wat er gebeurde.
3. Hanzo one hit kills of voornamelijk een random arrow die in je kop beland en instant kill geeft
De arrow damage moet gewoon naar beneden voor Hanzo. :) Hoeveel random kills je daarmee nu kan maken is echt irritant aan het worden.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Overwatch heeft nog paar problemen, maar het is afwachten of ze hier iets mee doen.
1. Genji dash doet damage en zoals jij ook aangeeft, in goede handen is hij niet te stoppen.
4. Genji ultimatie duration (gelukkig gaat dit al terug naar 6 sec.)
1. Tja, naast dattie meer "instant" aanvoelt dan Tracers' blink, is de dmg erbij ook wel wat gortig. Maar nog lang niet het ergste aan Genji.
2. De range vind ik ook nog wel prima. Alleen mag de hitbox / hit methode wel anders. Het raken met hooks is simpelweg te makkelijk. Lekker zo laten op consoles (daarvoor lijkt me dit wel wenselijk) maar maak het even een normaal traag projectiel met model = hitbox welke niet meer bijstuurt in aim na het gooien. (of wel, maar laat het dan goed zien).
3. mja, wederom een beetje absurde hitboxes, maar ik vind eigenlijk vooral het om de hoek spammen irritant. Hanzo is daarmee amper een sniper te noemen. Weet ook eigenlijk niet wat voor rol Blizz wil dat hij gaat innemen.
4. Alleen de duration? Ik vind de range toch echt het grootste probleem! Ja, het doet veel dmg, dash cooldown erbij gaat ook al ver (ook wegens de dmg), maar ik vind vooral de range compleet absurd. Wat mij betreft hadden ze het 8 sec gelaten, als de attack speed & range van de aanval maar een (flink) stuk omlaag ging.

• Ereaser
[...]

Score: 436.

Ben over duidelijk kleuren blind en heb 5/6 keer goed gegokt _O-

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:48
djunicron schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:37:
[...]

4. Alleen de duration? Ik vind de range toch echt het grootste probleem! Ja, het doet veel dmg, dash cooldown erbij gaat ook al ver (ook wegens de dmg), maar ik vind vooral de range compleet absurd. Wat mij betreft hadden ze het 8 sec gelaten, als de attack speed & range van de aanval maar een (flink) stuk omlaag ging.
mja lagere duration (6s) maakt het ook makkelijker om zijn ult te counteren met andere ults (trancendance/soundbarrier) daarnaast maakt het het ook extra pijnlijk voor een Genji om tijdens zijn ult deflect te gebruiken (houd dan maar 2s van zijn ult over)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Pykow
VySio schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:33:
[...]

Imo wordt Genji genoeg aangepakt. Ik speel geen PTR dus ik weet niet hoe het nu is. In mijn ogen is de ult het grootste kwaad van hem. Animationcancel vind ik voor iedere hero gaar. Zijn shuriken doen weinig damage. Mijn ervaring is dat een Genji vlucht als je hem in het vizier krijgt. Hoge skillcap mag wel beloond worden.
Spelers die weinig skill nodig hebben hebben vaak grote andere nadelen waardoor veel mensen deze laten liggen. Winston en Symetra bv beide geen aim nodig, daar tegenover staan dat winston snel dood is door grote hitbox en het grote gevaarte altijd getargeted wordt. Symetra moet heel dichtbij staan, maar in close range is ze (uitgezonderd reaper, roadhog) vrijwel altijd sterker.

Je moet genji is survivalspecialst zien, net als Roadhog en Lucio. Lucio doet op het moment van overleven dan geen damage maar veel healing.

Ps ik ben een hele slechte Genji.
Zoals hierboven ook door andere gemeld heeft de genji meer problemen.
- Dash reset na een assist (wat je al bij 1 hit hebt)
- Ultimate van 8 seconde (gaat naar 6 in PTR)
- de range van zijn ultimate
- Dash die damage doet en niet zoals bij tracer een escape abbility is
- triple jump (gelukkig nu een double jump geworden, na klimmen reset zijn double jump niet meer)
- kunnen reflecten in de ult (winston kan ook niet uit zijn rage modus komen

Genji is op dit moment alleen te counteren wanneer iedereen er gelijk op focust.
Zelfs de pro's geven dit aan, met goede teamplay is genji niet zo sterk en zelfs gebalanceerd.
maar met paar randoms spelen, dan wint genji makkelijk een 1vs3 verhouding.

zijn broer hanzo heeft gewoon een probleem vanaf dag 1 dat zijn arrows een one hit kill kunnen geven.
Waarbij ze Widowmaker en McCree in mijn ogen goed hebben aangepast, blijven ze een probleem houden met Genji en Hanzo.

Hanzo heeft gewoon hetzelfde probleem als The huntsman sniper in TF2.
Random arrows die een headshot geven, waarom niet net als ana maken.
5% a 10% meer damage per arrow, maar geen headshot mogelijkheid ;)
Problem solved.

• nemesis2212
Problem solved.
als ze hanzo zo gaan veranderen dat hij geen 1 hit kill headshots meer kan maken, gaat hij vrijwel niet meer gespeeld worden lijkt mij. het blijft een sniper dus waarom zou je hem zwakker maken dan widow. widow kan inzoomen, hanzo niet, geef hanzo dan de extra dat zijn hitbox wat groter blijft....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:48
nemesis2212 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:00:
[...]

als ze hanzo zo gaan veranderen dat hij geen 1 hit kill headshots meer kan maken, gaat hij vrijwel niet meer gespeeld worden lijkt mij. het blijft een sniper dus waarom zou je hem zwakker maken dan widow. widow kan inzoomen, hanzo niet, geef hanzo dan de extra dat zijn hitbox wat groter blijft....
Wat ik erger vind bij Hanzo is zijn scatterarrow waarbij na 2/3 bounces de pijlen nogsteeds dezelfde damage doen :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Puc van S. schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:15:
[...]

Wat ik erger vind bij Hanzo is zijn scatterarrow waarbij na 2/3 bounces de pijlen nogsteeds dezelfde damage doen :(
dit ja.. soms word je gewoon random gekilled omdat die op heel iemand anders die scatter arrows schoot maar ze als een debiel 6 hoeken om stuiteren en jij daar net de spawnroom uit komt lopen :|

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 21:47
Pykow schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:50:
[...]

- triple jump (gelukkig nu een double jump geworden, na klimmen reset zijn double jump niet meer)

Genji is op dit moment alleen te counteren wanneer iedereen er gelijk op focust.
Zelfs de pro's geven dit aan, met goede teamplay is genji niet zo sterk en zelfs gebalanceerd.
Dash reset na assist is idd ook een probleem. Van mij hoeft hij niet per ce final blow (dat komt niet overeen met de filosofie van Overwatch) of zelfs 100%kill maar hij mag idd best een groter aandeel in de kill hebben voor de reset. De rest van de punten die je aanhaalt hoort bij Genji, als je dat weghaalt is hij waardeloos. Ik hoop altijd dat genji deflect tijdens zijn ult doet. Is toch moelijker voor hem te raken dan zijn zwaard.

Hanzo is imo geen probleem. Hij is meer een lucky hero die op midrange sterk is. Ik baal er ook wel eens van dat ik oneshot ben. Zijn scatterarrow is misschien te makkelijk met haar de grond schieten. Maar ik zie hem vrijwel nooit in een team (xbox) maar vaker als widow. Ik ben bang dat we bij een nerf van hem nooit meer een sniper zien.

Eigenlijk zijn snipers in elke game ruk als je erdoor gekilled wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door VySio op 01-09-2016 10:28 ]

• markdm
djunicron schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:37:
[...]

1. Tja, naast dattie meer "instant" aanvoelt dan Tracers' blink, is de dmg erbij ook wel wat gortig. Maar nog lang niet het ergste aan Genji.
2. De range vind ik ook nog wel prima. Alleen mag de hitbox / hit methode wel anders. Het raken met hooks is simpelweg te makkelijk. Lekker zo laten op consoles (daarvoor lijkt me dit wel wenselijk) maar maak het even een normaal traag projectiel met model = hitbox welke niet meer bijstuurt in aim na het gooien. (of wel, maar laat het dan goed zien).
3. mja, wederom een beetje absurde hitboxes, maar ik vind eigenlijk vooral het om de hoek spammen irritant. Hanzo is daarmee amper een sniper te noemen. Weet ook eigenlijk niet wat voor rol Blizz wil dat hij gaat innemen.
1. Het erge aan de dash vind ik dat het zowel een van zijn vele escape options is maar dat het ook nog eens veel damage geeft. Dat het een reset krijgt na elke assist betekent ook dat je als goede genji echt constant een dash in de aanslag hebt.
2. Ik vind de hook van roadhog ook matig. Aan de ene kant vind ik het niet te OP, maar ik vind wel dat hij te vaak door muren heen hooked. Zelf zou ik het oplossen door de hook een stuk sneller te laten vliegen maar ervoor zorgen dat wanneer iemand te ver achter de muur is dat de hook loslaat in plaats van toch iemand meeneemt.
3. De rol voor Hanzo is juist medium range in plaats van de long range van Widowmaker. Ik weet niet hoe ik Hanzo zou moeten fixen. Misschien door toch weer de movement speed tijdens het pijl trekken omlaag te doen maar de projectile speed omhoog te brengen.
4. Genjis ult is gewoon compleet broken, hij kan binnen een paar seconde elke hero neer krijgen en dan kan hij makkelijk naar de volgende dashen om die ook te vermoorden. Ik vind de ult 2 seconde korter wel een leuke oplossing. Bovendien vind ik de instant reset van de dash na een kill ook onzin, dat kan ook wel verandert worden in een reset naar 2 seconde of de helft van huidige cooldown ofzo.
Pykow schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:50:
Mee eens inderdaad, Genji is gewoon verkeerd ontworpen door Blizzard, begrijp ook niet waarom hij zo'n groot scala aan escape abilities moet hebben.
Ook mee eens, zijn veel te hoge mobility en deflect zorgen ervoor dat het (te) moeilijk wordt om hem te vermoorden of te counteren. Het maakt niks uit tegen welke hero je speelt, als je door een iemand ingemaakt wordt counter je zijn hero zodat hij niet zo effectief meer is. Behalve bij Genji, zijn counter is: ""wordt maar beter of je bent genaaid". (ik begrijp dat je als Mei, Winston en Symetra hem redelijk kan counteren, maar die 3 heroes zijn vaak niet zo'n geweldige keuze in een team composition. Bovendien heeft Genji dan nog altijd zijn dash om uit het gevecht met deze 3 te komen.)
zijn broer hanzo heeft gewoon een probleem vanaf dag 1 dat zijn arrows een one hit kill kunnen geven.
Waarbij ze Widowmaker en McCree in mijn ogen goed hebben aangepast, blijven ze een probleem houden met Genji en Hanzo.

Problem solved.
Hier ben ik het dan weer niet mee eens, als ik Hanzo speel mik ik echt duidelijk op het hoofd en heb je de headshots ook echt nodig tegenover heroes zoals Mei of de tanks. Ik vind zelf dat de headshot multiplier bij Overwatch van 2 te hoog is omdat te veel headshots niet door aim maar door geluk vallen.

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

markdm schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:29:

Hier ben ik het dan weer niet mee eens, als ik Hanzo speel mik ik echt duidelijk op het hoofd en heb je de headshots ook echt nodig tegenover heroes zoals Mei of de tanks. Ik vind zelf dat de headshot multiplier bij Overwatch van 2 te hoog is omdat te veel headshots niet door aim maar door geluk vallen.
Tja, dat de hitboxes & de projectiles groter zijn dan de grafische models is gewoon super vervelend. Snap niet dat ze dit zo lang zo hebben gelaten.

Maar mijns inziens is het nog steeds de netcode die in de weg zit. Je zou denken dat met Cat 7 in de muren (0.230ms naar Router) over glas netcode issues tot de verleden tijd behoren, maar het is simpelweg nadelig om 4ms te hebben ingame. Als ik middels wat random traffic & een VPN dit naar ~25ms breng, zijn m'n headshots opeens consistenter, meer zoals in custom "training" mode dan dat ik 4-8ms heb.
Hoewel het soms prima gaat, het hangt ook maar net af van wat voor medespelers je hebt. (hun verbinding denk ik dan)

Maar goed, Blizz test dit volgens mij niet echt door, als het maar goed werkt op tournaments bij de gemiddelde 8/1 Amerikaanse verbinding.

• CH4OS
  • Niet online
Favor the shooter werkt ook niet echt in het voordeel mee, eigenlijk.

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Niet alleen Pharah.. Soms verbaas ik mijzelf gewoon hoe ver die hook gaat. Denk je op veilige afstand te staan krijg ik die hook alsnog voor m'n flikker :p

• nemesis2212
ja ik mik ook op hoofden. maar lastige aan hanzo is dat je met meer dingen rekening moet houden, waar widow geen last van heeft, omdat die shots instant zijn, zoom etc.

-arrow buigt af naar beneden
-snelheid van de arrow
-geen zoom functie
-inschatten wat de tegenstander doet t.o.v movement.
-coriolis effect (joke :P)

daarnaast = headshot een critical hit, waarbij ik gewoon vind dat dit dus als 2x de damage moet tellen. liever niet dat ze dit aanpassen

[ Voor 9% gewijzigd door nemesis2212 op 01-09-2016 13:50 ]

• Pykow
nemesis2212 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:44:
[...]

ja ik mik ook op hoofden. maar lastige aan hanzo is dat je met meer dingen rekening moet houden, waar widow geen last van heeft, omdat die shots instant zijn, zoom etc.

-arrow buigt af naar beneden
-snelheid van de arrow
-geen zoom functie
-inschatten wat de tegenstander doet t.o.v movement.
-coriolis effect (joke :P)

daarnaast = headshot een critical hit, waarbij ik gewoon vind dat dit dus als 2x de damage moet tellen. liever niet dat ze dit aanpassen
Speel eens even de PTR ;)
De snelheid van zijn arrows zijn flink verhoogd en je kan nu sneller lopen tijdens aimen (geen zoom voor nodig)
daarnaast is een headshot x2.5 damage, dit is verhoogd nadat Widowmaker was "generfed".

Hanzo random headshots zijn gewoon een groot probleem,maar dit krijgen ze niet opgelost.
Ik weet niet precies wat ze hier aan kunnen doen (behalve dus de headshot multiplier te verwijderen zoals bij Ana)

Ik hoop stilletjes dat ze genji nog de volgende nerf geven.
1. De range van zijn dragonsword (ult) moet flink naar beneden gehaald worden.
2. zijn dash moet net als een blink werken van tracer (doet geen damage)
3. geen jump reset na het klimmen (Deze aanpassing zit in de PTR en is goed)
4. Dragonsword (ult) mag maximaal 6 seconde duren (deze aanpassing zit al in de PTR)
5. zijn dash moet gewoon een cooldown krijgen en mag nooit gereset worden. Winston,Pharah,Tracer hebben allemaal een escape knop die goed werkt.

Genji is met deze nerfs nog steeds een hero die hij zou moeten zijn.
Zijn ult is te counteren en komt in de categorie van Winston,Soldier en reaper te zitten
Gaat hij met full health zijn ult inzetten, dan kan hij nog met gemak 2 a 3 mensen neerhalen.
Hij heeft nog steeds de mogelijkheid om in een groep te dashen en er weer uit te springen met een 2e dash.
Zie het als een Winston jump, Pharah jetpack, Tracer blink. maar hij moet er gewoon geen damage mee kunnen doen.
Hij is dus nog steeds een ninja die jou helemaal gek kan maken door over je heen te springen en tegen muren kan klimmen, hij kan met een dash nog steeds vluchten of jou verassen. Daarnaast behoudt hij zijn reflect mobility waarbij hij makkelijk een Bastion,Pharah,junkrat of andere hitscan heroes kan counteren.
Hij kan alleen niet meer makkelijk een heel team uitmoorden met zijn ult (mits ze niet bij elkaar staan) en hij kan niet meer constant damage output geven met zijn dash, blades en melee attack.

• nemesis2212
Pykow schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:48:
[...]

Speel eens even de PTR ;)
De snelheid van zijn arrows zijn flink verhoogd en je kan nu sneller lopen tijdens aimen (geen zoom voor nodig)
daarnaast is een headshot x2.5 damage, dit is verhoogd nadat Widowmaker was "generfed".

Hanzo random headshots zijn gewoon een groot probleem,maar dit krijgen ze niet opgelost.
Ik weet niet precies wat ze hier aan kunnen doen (behalve dus de headshot multiplier te verwijderen zoals bij Ana)

Ik hoop stilletjes dat ze genji nog de volgende nerf geven.
1. De range van zijn dragonsword (ult) moet flink naar beneden gehaald worden.
2. zijn dash moet net als een blink werken van tracer (doet geen damage)
3. geen jump reset na het klimmen (Deze aanpassing zit in de PTR en is goed)
4. Dragonsword (ult) mag maximaal 6 seconde duren (deze aanpassing zit al in de PTR)
5. zijn dash moet gewoon een cooldown krijgen en mag nooit gereset worden. Winston,Pharah,Tracer hebben allemaal een escape knop die goed werkt.

Genji is met deze nerfs nog steeds een hero die hij zou moeten zijn.
Zijn ult is te counteren en komt in de categorie van Winston,Soldier en reaper te zitten
Gaat hij met full health zijn ult inzetten, dan kan hij nog met gemak 2 a 3 mensen neerhalen.
Hij heeft nog steeds de mogelijkheid om in een groep te dashen en er weer uit te springen met een 2e dash.
Zie het als een Winston jump, Pharah jetpack, Tracer blink. maar hij moet er gewoon geen damage mee kunnen doen.
Hij is dus nog steeds een ninja die jou helemaal gek kan maken door over je heen te springen en tegen muren kan klimmen, hij kan met een dash nog steeds vluchten of jou verassen. Daarnaast behoudt hij zijn reflect mobility waarbij hij makkelijk een Bastion,Pharah,junkrat of andere hitscan heroes kan counteren.
Hij kan alleen niet meer makkelijk een heel team uitmoorden met zijn ult (mits ze niet bij elkaar staan) en hij kan niet meer constant damage output geven met zijn dash, blades en melee attack.
enige punt waarmee ik het eens ben mbt genji is dat idd zijn ulti range erg groot is. lijkt wel reinhardt aoe melee en misschien nog wel grotere range.

Echter mbt hanzo mogen ze random headshots lekker zo laten. dan zouden ze torbjorn zijn gun attacks ook mogen nerfen (kans op random headshots is net zo aanwezig) want volgens mij is dat bijna hetzelfde principe, beide buigen af naar beneden, mogelijk kan hanzo wat verder schieten maja het is een sniper.

maja we zien het allemaal wat blizzard ermee doet, maakt mij niet zoveel uit, uiteindelijk is blizz degene die de boel aanpast en wij kunnen alleen maar tips geven

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
[...]

Your score : 588

:-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Pykow
nemesis2212 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 14:58:
[...]

enige punt waarmee ik het eens ben mbt genji is dat idd zijn ulti range erg groot is. lijkt wel reinhardt aoe melee en misschien nog wel grotere range.

Echter mbt hanzo mogen ze random headshots lekker zo laten. dan zouden ze torbjorn zijn gun attacks ook mogen nerfen (kans op random headshots is net zo aanwezig) want volgens mij is dat bijna hetzelfde principe, beide buigen af naar beneden, mogelijk kan hanzo wat verder schieten maja het is een sniper.

maja we zien het allemaal wat blizzard ermee doet, maakt mij niet zoveel uit, uiteindelijk is blizz degene die de boel aanpast en wij kunnen alleen maar tips geven
Dat is zeker waar.
Blizzard is de baas ;)

Wat kan lucio een leuke hero zijn :https://youtu.be/HHC9N2P6cmU
paar dagen terug nog lekker met deze hero kunnen spelen.
constant nearby heroes healen kan zoveel schelen.
Vooral als pharah weet ik hoe irritant een goede lucio kan zijn ;)
Laatst ook een potje met 2000 damage in 2 a 3 minuten spelen, maar 0 kills omdat zei een goede lucio hadden.

• MicScott

MicScott

.Grey.

djunicron schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:27:
[...]

Hmm, waarom speel je op 125% scaling? Dan rendert ie dus op 3200 x 1800.
Overigens heb ik gemerkt dat m'n video settings nauwelijks verschil in fps geven. Overwatch lijkt erg afhankelijk van de cpu en m'n game draait in zowel low als ultra tussen de 130 en 200 fps afhankelijk van of er veel actie is (ik heb hem gecapt op 200).
Dit is met een i5 6600 op 3.3ghz en een 1070SC van EVGA.

Dus: ik zou de settings nog niet aanpassen maar wel de render scale naar 100%. Wat heb je er überhaupt aan om hoger te renderen dan je schermresolutie?

[ Voor 7% gewijzigd door MicScott op 01-09-2016 19:03 ]

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

MicScott schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:02:
[...]

Hmm, waarom speel je op 125% scaling? Dan rendert ie dus op 3200 x 1800.
Overigens heb ik gemerkt dat m'n video settings nauwelijks verschil in fps geven. Overwatch lijkt erg afhankelijk van de cpu en m'n game draait in zowel low als ultra tussen de 130 en 200 fps afhankelijk van of er veel actie is (ik heb hem gecapt op 200).
Dit is met een i5 6600 op 3.3ghz en een 1070SC van EVGA.

Dus: ik zou de settings nog niet aanpassen maar wel de render scale naar 100%. Wat heb je er überhaupt aan om hoger te renderen dan je schermresolutie?
Textures & Extra aliasing is de enige reden. Je ziet tegenstanders in de verte er duidelijker door.

Maar je hebt, gelijk, CPU lijkt veel belangrijker. Heb diverse settings van Ultra één voor één naar low gezet, de performance winst is er niet buiten Ambient Occlusion en Shadows (Shadows Ultra en 150% scaling = 20fps uit een GTX1080).

Voor de fun; 1080p en alles Low = Capped op 88-100% CPU load, temps naar de 80 graden, 150-ish fps max, GPU gaat terug naar 1268mhz en de mem blijft op 2D mode hangen. (22% TDP)

• MicScott

MicScott

.Grey.

djunicron schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:04:
[...]

Textures & Extra aliasing is de enige reden. Je ziet tegenstanders in de verte er duidelijker door.

Maar je hebt, gelijk, CPU lijkt veel belangrijker. Heb diverse settings van Ultra één voor één naar low gezet, de performance winst is er niet buiten Ambient Occlusion en Shadows (Shadows Ultra en 150% scaling = 20fps uit een GTX1080).

Voor de fun; 1080p en alles Low = Capped op 88-100% CPU load, temps naar de 80 graden, 150-ish fps max, GPU gaat terug naar 1268mhz en de mem blijft op 2D mode hangen. (22% TDP)
Misschien heb je dan iets te ver je cpu overgeklokt? Throttlet hij vanwege temps? Zowel je cpu als je gpu zijn beter dan die van mij dus op 1080p zou je echt niet minder fps dan ik moeten hebben...

[ Voor 7% gewijzigd door MicScott op 01-09-2016 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
En de patch is live, hurray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Season 2 ook al :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
season 2 is pas 6 sept toch of loop je ons te trollen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-09 11:42
S2 is al live nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ik zie het idd, 4 dagen eerder dan verwacht. lekker placement matches doen vanavond! zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Yup S2 is live & het is geen glitch o.i.d. Blizzard was gewoon eerder klaar voor de start :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zojuist een draw gehad in m'n placement matches :P Heb er nu al 7 kunnen spelen: 4 wins, 2 losses en 1 draw. Best tevreden tot nu toe, vooral omdat die losses echt hele spannende potjes waren. Potjes zijn ook beduidend sneller nu je maar 30 seconden erbij krijgt als je een point capt.

[ Voor 19% gewijzigd door yinx84 op 02-09-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Lekker onaangekondigd
Opeens is S2 live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:29
Zijn ze een keer eerder dan gepland is het nog niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah van het weekend maar eens kijken hoeveel geluk ik heb met teamgenoten in de placement matches. 1e keer op de PTR kwam ik uit op 1750, na de reset 2870.

Ben benieuwd waar ik seizoen 2 mag beginnen op live :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Kan je placement matches ook met een groep spelen? Anders hou ik me vnv vrij voor iemand om samen te spelen. S1 eindigde met rank 58 (10 losses op een rij vanuit 65).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF O_O is season2 nu ineens live ja lol beter.

Hier ben jij vast blij mee @pykow?

Hanzo's Arrow size has been reduced by 33%

[ Voor 47% gewijzigd door Ricmaniac op 02-09-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Omisys schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:42:
Zijn ze een keer eerder dan gepland is het nog niet goed :)
Nee want ik heb geen tijd om te gamen dit weekend :P
Zaterdag proefrit in een Mazda3 GTM en waarschijnlijk nog meerdere auto's
Zondag zit ik met mijn vriendin opgeschept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
2762 is de uitslag. Zegt me nog niet zo veel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:46:
naja als je uitgaat van 0-100 en 0-5000 staat 2500 gelijk aan 50 :P dus denk dat je op 51/52 zit in de ouwe rating =p

maar eigenlijk zegt het nog niets nee.

Ik heb gelijk ff de dikke nieuwe reinhardt skin gekocht

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 02-09-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Hehe lol wtf Season 2. Ik twijfel of ze em niet alsnog stiekem gaan terugrollen. Dacht dat ze eerst misschien Eichenwalde erin gingen patchen na de silent bg update gisteren.

Leuk dat er nieuwe skins zijn, maar jammer dat het er maar 2 zijn eigenlijk. Die overgrown versie bevalt me wel, maar ik verwacht voorlopig weinig Rein te kunnen gaan spelen in Comp.

Tussendoor even twee rondjes gespeeld, maar gatverdamme wat is de netcode weer verziekt, in beide rondes was halverwege de server behoorlijk out of sync met z'n spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Op de PS4 is season 2 nog niet begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

yinx84 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:46:
Doe het maal 2 en zet een komma in het midden :) 55,24 dus.

Ik eindigde op 2426, dus 48,52. Niet helemaal tevreden, maar één game hadden we een enorme rager (al voor de match begon) die ontzettend vulgair aan het schelden was en toen de rest van het team hem beleefd vroeg op te houden, begon hij te trollen met ice wall en in de afgrond springen enzo. Dus dat was al een loss voordat het begon. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
MicScott schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:37:
[...]

Doe het maal 2 en zet een komma in het midden :) 55,24 dus.

Ik eindigde op 2426, dus 48,52. Niet helemaal tevreden, maar één game hadden we een enorme rager (al voor de match begon) die ontzettend vulgair aan het schelden was en toen de rest van het team hem beleefd vroeg op te houden, begon hij te trollen met ice wall en in de afgrond springen enzo. Dus dat was al een loss voordat het begon. Jammer.
Zit halverwegen de Platinum tier. M'n doel wordt dus opklimmen naar Diamond :) Heb buiten m'n placement nog niets gespeeld, dus ben benieuwd hoeveel punten je gemiddeld krijgt bij een win.

Ben overigens geëindigd met 5 wins, 4 losses en een draw. 1 loss te danken aan een leaver binnen 3 min... oh wat is dat zuur tijdens placement :(

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/01A5JU2TY64G1472693874659.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sandyman538 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 18:12:
Op de PS4 is season 2 nog niet begonnen.
Om mezelf maar even te quoten, nu ook live op ps4.

Pagina: 1 ... 75 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.