kazuka schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:45:
[...]
Dit inderdaad. Mijn inziens hoort een goede attack speler gewoon altijd te weten waar je support ongeveer uithangt en indien nodig
naar je support toekomt als je healing nodig hebt en niet full-out attack gaat uit het zicht van je support medespeler en dan de 'need healing' knop gaat spammen...
Gisteren tijdens een potje vonden 2 medespelers (waarschijnlijk buddies) het nodig om mij een PS4 message te sturen met de teksten 'Noob support player" en "thanks worst healer in the world". Waarna ik aan het einde van de pot wel de meeste votes kreeg, behalve van die 2 waarschijnlijk

Heel veel attack spelers weten niet hoe ze een support hero moeten helpen.
Maar er zijn ook genoeg support heroes die niet weten hoe ze heroes moeten healen.
Zowel in Team Fortress 2 en Overwatch kom ik healers tegen die de schuld snel neerleggen bij iemand anders.
Je hebt verschillende support heroes die de volgende fouten of speelwijze hebben.
1. een verdedigende healer, hij blijft vaak achter hangen en wilt dat iedereen naar hem toe komt.
2. een aanvallende healer, hij wilt altijd pushen en de aanval opzetten maar zal snel over de streep gaan.
3. Friend only healer of 'ik heal jou niet meer mentaliteit'
4. een healer die zijn prioriteiten niet weet (dit is het meest lastigste van de support hero)
5. een healer met een lage game sense (Dus weinig map,hero en abillity kennis)
6. Ult/Uber te lang vasthouden voor play of the game of bang is deze verkeerd te gebruiken
7. Healing heroes zonder mic of niet engels sprekend
Iedereen maakt wel eens een fout die ik hierboven heb beschreven.
Als je denkt dat je een goed balans hebt tussen een verdedigende healer en aanvallende healer, dan raad ik je aan om je eigen gameplay na te kijken.
Ik dacht een goede healer/medic te zijn in TF2, maar pas na het terug zien van mijn gameplay zag ik mijn grootste fout. ik was teammaat per teammaat aan het healen tot 100% of fully overbuff, maar ik kan je verzekeren dat dit onjuist is (punt 4)
Uiteindelijk op high/mid+ niveau blijven steken.
In overwatch krijg ik vaak complimenten als mercy en krijg ik altijd friend requests, maar toch weet ik zeker dat ik het beter kan.