Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:22:
Ik dacht even op de PTR de placement matches te doen bij gebrek aan comp in de gewone game niets dan trolls en leavers ook daar 0 - 4 nu :(

Ik snap dat het PTR is en gereset wordt en niet uitmaakt maar om dan op de PTR dan gewoon alle comp matches te gaan trollen is ook best triest.
misschien was je mijn tegenstander wel dan :D ik heb ook solo gespeeld en heb 4-0 :P
helaas is dit ptr haha want in live had k toen al 2-2

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 18-08-2016 23:35 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:34:
[...]

misschien was je mijn tegenstander wel dan :D ik heb ook solo gespeeld en heb 4-0 :P
helaas is dit ptr haha want in live had k toen al 2-2
Het zou zo maar kunnen 1 - 6 nu, ik verwacht de verborgen tier onder bronze te vinden straks op de PTR :p

EDIT: 1-9 op de PTR met een rating van 1719 omdat 7 matches leavers hadden, toch maar geen solo que gaan doen als het live gaat ^^

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Ik ben solo queue 7-3 gegaan, een rating van 3300 (Diamond) gekregen. Helaas 3x verloren omdat ik teveel egoïsten in mijn team had, van die gekkies die denken in hun eentje de Rambo uit te kunnen hangen! >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

ik denk niet dat ik nog de mercy skin ga krijgen :(

zoveel dupes de rng is gewoon niet leuk meer. Blizzard pls fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Splitinfinitive schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:13:
ik denk niet dat ik nog de mercy skin ga krijgen :(

zoveel dupes de rng is gewoon niet leuk meer. Blizzard pls fix
Dan moet je niet zoveel Mercy spelen, echt ik krijg alleen maar mooie skins van helden waar ik amper mee speel. De afgelopen week Overwatch weer opgepakt en kreeg: T.Racer (legendary skin), Genji (Japan Summer Games skin), Mercy (Zwitserland Summer Games skin) en nog een held waar ik amper mee speel. Toch wel bijzonder als je het mij vraagt, mja het zal wel toeval zijn, want RNG is willekeurig :)

Overmorgen ga ik met de Tweakers Express naar Gamescom, wie weet delen ze daar wel codes uit voor skins. Al ga ik er niet van uit, maar dromen mag altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Komen er nu ook gelijk nieuwe skins uit? Zijn die ergens te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rule schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:23:
Voor zover ik weet krijgt alleen Reinhardt een nieuwe legendary skin (waarvan 2 varianten zijn Pristine en Overgrown).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:53
Heb voor mij persoonlijk ook het idee dat die Summer Game Chests alleen maar rommel bevatten. Tot nu toe alleen maar grijze items met enkel een blauwe gehad. Waarvan de meeste ook nog sprays zijn :(

En Ranked Play waarbij een teammate leaved :| Dan ben je meestal al verloren. Slecht systeem vind ik dat.
Ik hoop dat ze het oplossen door iemand van de QuickMatch queue er voor in de plaats te doen. Dat idee zag ik ergens op de frontpage voorbij komen en ik vond het niet zo'n slecht idee. Dan kan de match doorgaan en heeft die persoon gewoon een lekker potje.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Saeverix schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:00:

En Ranked Play waarbij een teammate leaved :| Dan ben je meestal al verloren. Slecht systeem vind ik dat.
Ik hoop dat ze het oplossen door iemand van de QuickMatch queue er voor in de plaats te doen. Dat idee zag ik ergens op de frontpage voorbij komen en ik vond het niet zo'n slecht idee. Dan kan de match doorgaan en heeft die persoon gewoon een lekker potje.
Maar wat nou als jou team vet hard aan het verliezen is en iemand uit je team leaved? Dan komt er weer een random iemand voor in de plaats en die heeft dan gelijk verloren. Daar gaat z'n rank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:24

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Saeverix schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:00:
Heb voor mij persoonlijk ook het idee dat die Summer Game Chests alleen maar rommel bevatten. Tot nu toe alleen maar grijze items met enkel een blauwe gehad. Waarvan de meeste ook nog sprays zijn :(

Dus... Je wilt een competitive potje waarbij een persoon leaved fixen door iemand uit de Quickplay queue te trekken en in dat competitive potje te gooien? 8)7

Hoe denk je dat die gast dat vind? 'oh laat ik eens even een quickplay potje doen voordat ik ga slapen. Ehm waarom zit ik in een competititve game...'

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
MonkeySleeve schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:03:
[...]

Dus... Je wilt een competitive potje waarbij een persoon leaved fixen door iemand uit de Quickplay queue te trekken en in dat competitive potje te gooien? 8)7

Hoe denk je dat die gast dat vind? 'oh laat ik eens even een quickplay potje doen voordat ik ga slapen. Ehm waarom zit ik in een competititve game...'
Een gemiddeld Quickplay potje duurt volgens mij niet aanzienlijk korter dan een Ranked potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 19:48
Saeverix schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:05:
[...]

Een gemiddeld Quickplay potje duurt volgens mij niet aanzienlijk korter dan een Ranked potje.
quickplay potjes zijn na 1 ronde afgelopen, bij competitive moet je altijd attack en defense spelen en als beide teams dezelfde uitkomst hebben krijg je nog meer rondes?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Puc van S. schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:09:
[...]

quickplay potjes zijn na 1 ronde afgelopen, bij competitive moet je altijd attack en defense spelen en als beide teams dezelfde uitkomst hebben krijg je nog meer rondes?
Quickplay heb je ook een Attack en Defense mode met Sudden Death. Gister nog gedaan. Dus ik zie het verschil niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:37

Patrick_Wolf

NoLIFE

[YouTube: https://www.youtube.com/embed/rFUWNuAHu2I]

Leuke grappen hebben ze bij Blizzard

[ Voor 32% gewijzigd door Patrick_Wolf op 19-08-2016 09:32 ]

Dedriloth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21
Saeverix schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Quickplay heb je ook een Attack en Defense mode met Sudden Death. Gister nog gedaan. Dus ik zie het verschil niet echt...
Quick play speel je soms attack en daarna defense (dit hoeft niet eens op dezelfde map te zijn als je bijvoorbeeld een lopende game joined)
Er bestaat geen Sudden death bij quick play.

Daarnaast is Koth ook nog eens best of 3 ipv best of 5.
Dus er zijn wel degelijk wat verschillen.
Rule schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:23:
De volgende update die eraan zit te komen zal het volgende bevatten:
1. Seizoen 2 zal gestart worden met een nieuwe ranking system (Lees even op het forum van Overwatch)
2. Duitste payload map
3. Reinhardt legendary skins
4. Nieuwe laugh en sit emotes (als je ze nog niet gezien hebt: https://youtu.be/MOVsiLVbnRg)
5. Bug fixing en balance (https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243886#patchnotes)

PS. niet alles wat in de PTR releasenotes staat, zal ook live komen.
Hanzo is namelijk erg overpowerd op dit moment en ik verwacht en hoop dat Blizzard hier nog iets aan gaat doen.
Ze hebben de projectiles weer groot gemaakt, er is uitgelekt dat dit een Technische probleem is die ze niet opgelost krijgen, Daarom zit er zoveel verschil tussen alle wapens en projectiles.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Saeverix schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

? Eén ronde Quick Play is alléén Attack of Defense, niet beide. Ook sudden death bestaat er niet. En ook al zou het gelijk zijn. Alsof iemand die even relaxed een Quick Play potje wil spelen, opeens blij zou zijn dat hij in een comp game zit -,-.
Pykow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 17:25:
Soms heb je van die dagen erbij zitten, dat niks lukt.
Soms ligt het aan mij en soms ligt het aan de team samenstelling of het denk vermogen van deze kinderen.
Het ging me niet zozeer om het verliezen, maar om het gigantische gezeik in chat. Zo erg had ik het nog niet meegemaakt. Overigens ging het gisteravond al weer normaal zoals ik gewend ben van Quick Play :P.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ja ik denk ook dat Hanzo echt wel weer generfed word voordat deze patch van de PTR live gaat. is echt impossible. al vind ik het erg jammer omdat ik graag hanzo speel :P maar het is echt TO MUCH

geweldige gif trouwens (als je The Last Bastion heb gezien)

[Video: https://gfycat.com/ElegantCheeryCockatiel]

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 19-08-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Saeverix schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:05:
[...]

Wie heeft het over de duur van een potje? Het gaat erom dat je niet zomaar iemand die in de queue zit om iets te spelen ineens naar een andere gamemode trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Pykow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:32:
Ik kom nog steeds Mei's tegen in ranked matches, iets wat ik gewoon niet begrijp.
Kunnen vast beginnende spelers zijn ,maar met level 70 heb je toch al dik 40 uur in de game zitten.
Wat is er mis met Mei? Kan een best fijne hero zijn als iemand er wat ervaring mee heet. Wel alleen op defensive dan.
Pykow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:32:
Gisteren was iedereen Salty tegen mij, omdat ik lucio speelde (ik was de enigste healer)
Vervolgens switch ik naar mercy voor Rez (want daar vroegen ze om)
Krijg ik een verwijt van 3 spelers dat ik mijn ult niet heb gebruikt.
Ze vergaten even dat ze mij niet beschermde.
Vervolgens ren ik als een gek naar het punt (het was sudden death), maar ik kwam net 5 meter te kort en 2 seconde te kort om 2 spelers terug in leven te brengen op het punt.
Zo makkelijk zeiken op een Healer, maar ze vergeten zelf om levend te blijven.
Het is een support hero, geen Can do everything for you.
Dit heb ik ook zovaak hoor. Of mensen die via de quick chat "I need healing!" gaan lopen spammen, maar vervolgens niet in de buurt van de rest van de groep zijn. 8)7 Het is toch niet zo lastig om met de groep een beetje bij elkaar te blijven? Zo kunnen Ult's gecombineerd worden en een Lucio is veel sterker dan dat iedereen maar wat doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Gister voor de eerste keer op PTR gespeeld en natuurlijk de placement matches. Ik ga mijzelf hier dus veel hoger plaatsen dan in de officiële. 7 games gespeeld en alle 7 gewonnen.

Merk wel gelijk dat Mei vaker gekozen wordt. Zelf kies ik nooit voor Mei maar een goede Mei kan wel toch een verschilletje maken heb ik al vaker gemerkt.

Ik heb zelf de fout gemaakt door alleen maar met D.Va, Lucio en Mercy te spelen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno Overlord schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:04:
Gister voor de eerste keer op PTR gespeeld en natuurlijk de placement matches. Ik ga mijzelf hier dus veel hoger plaatsen dan in de officiële. 7 games gespeeld en alle 7 gewonnen.

Merk wel gelijk dat Mei vaker gekozen wordt. Zelf kies ik nooit voor Mei maar een goede Mei kan wel toch een verschilletje maken heb ik al vaker gemerkt.

Ik heb zelf de fout gemaakt door alleen maar met D.Va, Lucio en Mercy te spelen.
Mei wordt veel gespeeld op de PTR omdat haar ult een buff heeft gekregen en men dat wil testen (ze werkt b.v. vrij goed op Volskaya punt B offense nu met haar ult).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
MonkeySleeve schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:17:
[...]

Wie heeft het over de duur van een potje? Het gaat erom dat je niet zomaar iemand die in de queue zit om iets te spelen ineens naar een andere gamemode trekt.
Volgens mij doelde jij in je vorige reactie toch echt op de duur van een potje, en dat een Ranked potje veel langer duurt dan een Quick Play potje:
MonkeySleeve schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:03:
[...]

oh laat ik eens even een quickplay potje doen voordat ik ga slapen
Thormodo schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:06:
[...]

? Eén ronde Quick Play is alléén Attack of Defense, niet beide. Ook sudden death bestaat er niet. En ook al zou het gelijk zijn. Alsof iemand die even relaxed een Quick Play potje wil spelen, opeens blij zou zijn dat hij in een comp game zit -,-.

[...]
Hmm dan zat dat verkeerd in mijn gedachte :) In Quick Play heb je dan gewoon een normale derde ronde als er gelijkspel is?

Maar wat betreft het niet blij zijn als je ineens in een Ranked Game zou zitten, het zou mij niets uitmaken. Misschien moet je er dan een optie van maken bij het queuen van een Quick Play game. Zodat iedereen voor zichzelf de keuze kan maken of hij/zij wel of niet in wil vallen voor een leaver in een Ranked game.

Lost een hoop irritatie op bij Ranked Play, en ik denk dat er naast mij nog veel mensen zijn die graag invallen in Ranked matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:09:
Ja ik denk ook dat Hanzo echt wel weer generfed word voordat deze patch van de PTR live gaat. is echt impossible. al vind ik het erg jammer omdat ik graag hanzo speel :P maar het is echt TO MUCH

geweldige gif trouwens (als je The Last Bastion heb gezien)

[video]
Hahaha geweldig.
Bambi's mom killed
Techno Overlord schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:04:

in PTR speelt niet iedereen serieus ;)
Seizoen 1 PTR speelde ik heroes die ik het minst gespeeld had.
Ik had 8 wins en daarna was ik gestopt met PTR, want de update was live gegaan.
In de live versie had ik 6 wins en kwam op SR52 binnen.
Maar 40 potjes gespeeld en tot 57SR kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Saeverix schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

Volgens mij doelde jij in je vorige reactie toch echt op de duur van een potje, en dat een Ranked potje veel langer duurt dan een Quick Play potje:

[...]

[...]

Hmm dan zat dat verkeerd in mijn gedachte :) In Quick Play heb je dan gewoon een normale derde ronde als er gelijkspel is?

Maar wat betreft het niet blij zijn als je ineens in een Ranked Game zou zitten, het zou mij niets uitmaken. Misschien moet je er dan een optie van maken bij het queuen van een Quick Play game. Zodat iedereen voor zichzelf de keuze kan maken of hij/zij wel of niet in wil vallen voor een leaver in een Ranked game.

Lost een hoop irritatie op bij Ranked Play, en ik denk dat er naast mij nog veel mensen zijn die graag invallen in Ranked matches.
Ah ok ja snap wat je bedoelt. Doelde eigenlijk meer op dat iemand bewust kiest voor quickplay en dan ineens in ranked komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Pykow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:42:
[...]

Muziek is goed gekozen. Heel erg dramatisch.

Natuurlijk gelijk overgrown skin geselecteerd ;)
http://overwatch.gamepedi...astion_Skin_Overgrown.jpg
Gisteren ter ere van de short met 6 Bastions of Volskaya Defense. Wij team van 3, team van 2 en 1 random vs team van 5 en 1 random nog gewonnen ook _O-

Vind de short wel echt de beste tot nu toe :) Ziet er trouwens ook echt prachtig uit.
Blizzard, Overwatch movie when? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
JST94 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:02:
[...]

Wat is er mis met Mei? Kan een best fijne hero zijn als iemand er wat ervaring mee heet. Wel alleen op defensive dan.
Mei op attack is ook best goed hoor, alleen op een aantal maps (meestal KOTH maps).
Hanamura, Volskaya & Temple of Anubis om maar even op te noemen.
Ook is ze goed op het laatste stuk van Kings Road.
Eigenlijk op bijna elke map is Mei wel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:06
Blizzard heeft blijkbaar nog niet alle locaties gefixt waar Symmetra haar turrets "bugged" kan plaatsen zodat je ze niet meer kan raken:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=MVlO13mRLmk"]YouTube: Overwatch unkillable symmetra turret 19-08-2016[/video]

Erg irritant een turret zo dicht op de objective die onverwoestbaar is -_-.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
Ereaser schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:46:
[...]

Gisteren ter ere van de short met 6 Bastions of Volskaya Defense. Wij team van 3, team van 2 en 1 random vs team van 5 en 1 random nog gewonnen ook _O-

Vind de short wel echt de beste tot nu toe :) Ziet er trouwens ook echt prachtig uit.
Blizzard, Overwatch movie when? :9~
Ik had gelezen (Helaas de bron kwijt), dan ze tijdens Blizzcon een nieuwe animation gaan laten zien.
Dit was een vervolg op het verhaal van Bastion.
Daarnaast heeft een werknemer van blizzard aangegeven open te staan voor een film over Overwatch, na het succes van World of Warcraft the beginning, zagen ze dat wel zitten.

Gisteren heeft mij vriendin 'The last bastion' gekeken (Zei is geen game, maar wel een fan van animatie films zoals Disney/Pixar) , Ze vond het leuk.

Mijn e-pen*s is aan het groeien vandaag:
Mijn filmpje over de nieuwe emotes staat op de eerste pagina van youtube met 16K views and counting
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WZuUY9x.png

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 19-08-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Pykow schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Mijn filmpje over de nieuwe emotes staat op de eerste pagina van youtube met 16K views and counting
[afbeelding]
Youtube monayyyy :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Nope ik heb dat niet ingeschakeld ;)
Aan de ene kant heb ik altijd zin om youtube filmpjes te maken en/of twitch streaming.
Maar ik heb niet zo veel vrije tijd om naast mijn werk ook nog eens veel tijd hierin te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

Nope ik heb dat niet ingeschakeld ;)
Aan de ene kant heb ik altijd zin om youtube filmpjes te maken en/of twitch streaming.
Maar ik heb niet zo veel vrije tijd om naast mijn werk ook nog eens veel tijd hierin te stoppen.
dus dan maak je maar unedited filmpjes waarbij je nog twijfeld welke emotes nou nieuw zijn :P

haha nee ik dol maar :P wilde ook zo'n filmpje maken maarja moest ook savonds pas omdat k op werk zat en toen zag k jouwe al en bedacht dat er al 300 voor mij zullen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

dus dan maak je maar unedited filmpjes waarbij je nog twijfeld welke emotes nou nieuw zijn :P

haha nee ik dol maar :P wilde ook zo'n filmpje maken maarja moest ook savonds pas omdat k op werk zat en toen zag k jouwe al en bedacht dat er al 300 voor mij zullen zijn
Haha precies.
De PTR update kwam live en ik las het nieuws over nieuwe emotes.
Ik wilde super snel zijn, dus heb in 1 ruk alles opgenomen en inderdaad twijfelde ik of het nieuwe of oude emotes waren, sommige hebben er 3 bij gekregen en dus was het lastig.

Ik heb denk ik 5 gameplay montages gemaakt en kan de meeste niet meer terug vinden.
Stonden namelijk niet op Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

JST94 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:02:
[...]

Dit heb ik ook zovaak hoor. Of mensen die via de quick chat "I need healing!" gaan lopen spammen, maar vervolgens niet in de buurt van de rest van de groep zijn. 8)7 Het is toch niet zo lastig om met de groep een beetje bij elkaar te blijven? Zo kunnen Ult's gecombineerd worden en een Lucio is veel sterker dan dat iedereen maar wat doet..
Dit inderdaad. Mijn inziens hoort een goede attack speler gewoon altijd te weten waar je support ongeveer uithangt en indien nodig naar je support toekomt als je healing nodig hebt en niet full-out attack gaat uit het zicht van je support medespeler en dan de 'need healing' knop gaat spammen...

Gisteren tijdens een potje vonden 2 medespelers (waarschijnlijk buddies) het nodig om mij een PS4 message te sturen met de teksten 'Noob support player" en "thanks worst healer in the world". Waarna ik aan het einde van de pot wel de meeste votes kreeg, behalve van die 2 waarschijnlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
kazuka schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:45:
[...]

Dit inderdaad. Mijn inziens hoort een goede attack speler gewoon altijd te weten waar je support ongeveer uithangt en indien nodig naar je support toekomt als je healing nodig hebt en niet full-out attack gaat uit het zicht van je support medespeler en dan de 'need healing' knop gaat spammen...

Gisteren tijdens een potje vonden 2 medespelers (waarschijnlijk buddies) het nodig om mij een PS4 message te sturen met de teksten 'Noob support player" en "thanks worst healer in the world". Waarna ik aan het einde van de pot wel de meeste votes kreeg, behalve van die 2 waarschijnlijk :+
Heel veel attack spelers weten niet hoe ze een support hero moeten helpen.
Maar er zijn ook genoeg support heroes die niet weten hoe ze heroes moeten healen.
Zowel in Team Fortress 2 en Overwatch kom ik healers tegen die de schuld snel neerleggen bij iemand anders.

Je hebt verschillende support heroes die de volgende fouten of speelwijze hebben.
1. een verdedigende healer, hij blijft vaak achter hangen en wilt dat iedereen naar hem toe komt.
2. een aanvallende healer, hij wilt altijd pushen en de aanval opzetten maar zal snel over de streep gaan.
3. Friend only healer of 'ik heal jou niet meer mentaliteit'
4. een healer die zijn prioriteiten niet weet (dit is het meest lastigste van de support hero)
5. een healer met een lage game sense (Dus weinig map,hero en abillity kennis)
6. Ult/Uber te lang vasthouden voor play of the game of bang is deze verkeerd te gebruiken
7. Healing heroes zonder mic of niet engels sprekend

Iedereen maakt wel eens een fout die ik hierboven heb beschreven.
Als je denkt dat je een goed balans hebt tussen een verdedigende healer en aanvallende healer, dan raad ik je aan om je eigen gameplay na te kijken.

Ik dacht een goede healer/medic te zijn in TF2, maar pas na het terug zien van mijn gameplay zag ik mijn grootste fout. ik was teammaat per teammaat aan het healen tot 100% of fully overbuff, maar ik kan je verzekeren dat dit onjuist is (punt 4)
Uiteindelijk op high/mid+ niveau blijven steken.
In overwatch krijg ik vaak complimenten als mercy en krijg ik altijd friend requests, maar toch weet ik zeker dat ik het beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

Je hebt ook veel te veel mensen die veel te gefocussed zijn op 1 richting. Kijken nooit ff om of andere ingang etc.
Erg vervelend als je healer bent en dan in de chat moet gaan zeggen "behind..." en dan prob toch al dood bent. Of op een defense point en je geflanked wordt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

[afbeelding]
cool haha, je bent ook al abbo's gestegen zie ik sinds dit filmpje ;p misschien word het nog wat joh. pykow gaming in de top 100 youtube channels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Weet iemand trouwens wat de decay op on fire is?

Soms ben ik van een goede actie zowat een hele match on fire e andere keren maar een paar seconden hoe zit dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:05
Splitinfinitive schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:10:
Weet iemand trouwens wat de decay op on fire is?

Soms ben ik van een goede actie zowat een hele match on fire e andere keren maar een paar seconden hoe zit dat eigenlijk?
Ik ken de regels niet exact maar er zijn een aantal dingen. ik weet echter de cap van on fire niet als er überhaupt een cap is.

Bij iedere kill wordt gekeken hoeveel aandeel je hebt, hier krijg je 0 tot 100 fire erbij. Dit staat altijd achter de elimination. Bij healing, op de point en bewegende payload staan (niet zeker wanneer je contest er ook iets bij krijgt) en bij iedere checkpoint krijg je ook een gedeelte fire erbij, volgens mij is dit afhankelijk van hoeveel objective time je hebt.

Je verliest weer wat als je dood gaat, ik denk dat dit geen vaste waarden zijn maar meestal gaat er ongeveer 1 derde van het balkje af. Maar je kan in fire blijven als je dood gaat.

Zenyata krijgt veel meer fire erbij als hij iemand raakt met discord orb en hem minstens 1x raakt. Daarom is hij vaak mvp. Met andere heroes is dit veel moelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit vanaf 9:00 alweer de ESL live te kijken.
dat is toch echt wel next level hoor. maar dan voornamelijk op group play. zulke shot calls enzo moet je gewoon echt trainen met een vast team wil je zo kunnen spelen

[ Voor 33% gewijzigd door Ricmaniac op 20-08-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:41:
Zit vanaf 9:00 alweer de ESL live te kijken.
dat is toch echt wel next level hoor. maar dan voornamelijk op group play. zulke shot calls enzo moet je gewoon echt trainen met een vast team wil je zo kunnen spelen
Ik ga de reruns kijken later.
Momenteel op een festival haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Damn, Kyb met de pre-buff Hanzo. Compete steamroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tom.K schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 03:30:

Iets over mezelf:
Ik ben Tom, beter bekend als Morte op het internet (https://twitter.com/MorteOW). Ik speel voor team Reunited, momenteel staan we 3e op de world rankings en 1e van Europa (http://www.gosugamers.net/overwatch/rankings). Ik speel al vrij veel jaren games op een hoog niveau maar Overwatch is toch wel het eerste 'grote' spel waar ik echt de professionele kant mee op aan het gaan ben.
Goed gespeeld man. was echt een mooie game vooral die ena laatste match op hanamura was echt spannend. De laatste match op illiois was echt een gekke game, erg mooi om te kijken zeg.

gefeliciteerd met de playoffs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu voor het eerst echt ana gespeeld.. ik vind haar echt fucking leuk om te spelen zeg :)
kan ik eindelij ksupport doen als het moet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

Alleen Ana is een slechte solo support dus Mercy/Lucio kunnen spelen is belangrijker. Beide zijn ook veel makkelijker, (:p) positie is het belangrijkste.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 20:19
Iemand de ESL overwatch showdown aan het kijken?

Epische match in de halve finale. Rogue heeft juist Envious uit het tornooi gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Jep. Wat een intense game. Mooi die strats van Rogue, TviQ met Mei op Hanamura. Taimou ging ook aan op een gegeven moment, echt een machine. Sheeeit, zo close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

The Chosen One schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:15:
Alleen Ana is een slechte solo support dus Mercy/Lucio kunnen spelen is belangrijker. Beide zijn ook veel makkelijker, (:p) positie is het belangrijkste.
waarom is Ana een slechte solo support haar healing is gelijk aan die van mercy. haar healnade healt de meeste teammates voor de helft. alleen haar ult is meer damage gericht dan healing/support.

vaak genoeg dat je toch goed je werk kan doen. Vaak genoeg een mcree, soldier of roadhog van zijn ult berooft doormiddel van de sleepdart. je kunt als Ana gewoon kei goed solo healen maar veel mensen zoeken dit niet en spelen haar als een zenyata veel dpsen weinig healen.

in other news

finally my mercy skin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

Jorunn schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 14:54:
Iemand de ESL overwatch showdown aan het kijken?

Epische match in de halve finale. Rogue heeft juist Envious uit het tornooi gespeeld.
Is zoiets ergens terug te kijken?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 20:19
Er is een recap van 10 uur te zien op https://www.twitch.tv/esl_overwatch/profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Splitinfinitive schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:36:
[...]

waarom is Ana een slechte solo support haar healing is gelijk aan die van mercy. haar healnade healt de meeste teammates voor de helft. alleen haar ult is meer damage gericht dan healing/support.

vaak genoeg dat je toch goed je werk kan doen. Vaak genoeg een mcree, soldier of roadhog van zijn ult berooft doormiddel van de sleepdart. je kunt als Ana gewoon kei goed solo healen maar veel mensen zoeken dit niet en spelen haar als een zenyata veel dpsen weinig healen.

in other news

finally my mercy skin :D
Ze moet reloaden om iemand te healen. Mercy en lucio hoeven dit niet.
Ze is een leuke hero maar niet zo sterk.

Ik speel ana ook zoals zenyatta. Daar is niks mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Pykow schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:24:
[...]

Ze moet reloaden om iemand te healen. Mercy en lucio hoeven dit niet.
Ze is een leuke hero maar niet zo sterk.

Ik speel ana ook zoals zenyatta. Daar is niks mis mee
ja true ze moet reloaden naar 10 shots wat ongeveer 8 seconden is. Als een player binnen die tijd niet naar safety is of genoeg damage heeft gedaan om er op zijn minst 2 mee te nemen. Dan kan ik daar als Ana niks aan doen. Plus haar reload is 1.5 seconden als je deze tijd combineert met een biotic grenade. Dan merkt degene die je bent aan het healen dit niet eens. plus je kunt de hogere damage dealers nog even sleepen dit allemaal in een gang door.

Ze heeft gewoon een enorm heal potentieel als je haar als healer speelt, alleen vinden de meesten dit volgens mij niet leuk om te doen. Ik maak ook de nodige picks met haar niet veel meestal rond de 5 eliminations per match maar wel steeds hoger gemiddelde healen, ga nu volgens mij gemiddeld per match naar de 6k.

Een genji kan soms vervelend zijn om te raken voor de heal maar daar is een nade voor. en scopen is hitscan dus dat gaat ietsje beter.

maar dat is denk ik iedereen's personal preference. Veel spelen haar denk ik als zenyatta, omdat er in de meeste matches altijd een extra support gepickt wordt als ik ana speel.

maar tot nu toe vaak genoeg een mercy/zenyatta outhealed alleen lucio met zijn AOE heal gaat meestal wat moeijlijker :+

Even wat rommel tussendoor voor jullie vermaak zijn allemaal albums :P

http://imgur.com/gallery/6fxAS (overwatch acadamy)
http://imgur.com/gallery/R7MY1 (phone wallpapers)
http://imgur.com/gallery/v8dsF (wallpapers)
http://imgur.com/gallery/g5wZs (comic dump)

[ Voor 8% gewijzigd door Splitinfinitive op 22-08-2016 03:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

ik zou graag meer met mensen willen samen spelen, bijv jullie Tweakers, ik heb een mic maar ik kan niet altijd uitgebreid praten aangezien mijn pasgeboren dochter nog wel eens een keeltje kan op zetten ;) daarbij moet ik game voor game kijken of ik niet moet bijspringen. Is dit een probleem? PC overigens

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
NoTimeRemains schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 10:11:
ik zou graag meer met mensen willen samen spelen, bijv jullie Tweakers, ik heb een mic maar ik kan niet altijd uitgebreid praten aangezien mijn pasgeboren dochter nog wel eens een keeltje kan op zetten ;) daarbij moet ik game voor game kijken of ik niet moet bijspringen. Is dit een probleem? PC overigens
Waarom zou dat een probleem zijn. Vaderschap > Overwatch. En zolang je geen ranked games speelt waaruit je in t midden moet wegrennen zou ik er geen bezwaar op hebben ;). Gewoon lekker quick play spelen. Potjes duren dan toch niet al te lang en als je weg moet komt er gewoon een random voor in de plaats :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Totaal geen probleem naar mijn idee. In de topic start staan diverse Teamspeak servers vermeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:40
Zelfde schuitje hier hoor met een 9-maanden-oude hummeltje. Gelukkig zijn zijn slaapjes nu voorspelbaar aan het worden en kan ik 's avonds nog even een paar puntjes sprokkelen. De games zijn gelukkig kort genoeg en als je teveel twijfelt of de kleine wel in slaap wil vallen kun je altijd nog de spelmodus VS AI pakken waarbij je met 5 anderen tegen de pc strijdt. Daar is het wegvallen van 1 medespeler vaak niet meteen game-over

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Trouwringen ? :P
In Quick play maakt het niemand uit of je kinderen hebt en soms de game met "spoed" moet verlaten.
Als je ranked mode speelt, dan kan je niet zomaar de game leaven.
Niet alleen worden de mensen om je heen boos, maar ook wordt gestraft door Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Denk eerder dat het duimringen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

Pykow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:04:
[...]

Trouwringen ? :P
[...]

In Quick play maakt het niemand uit of je kinderen hebt en soms de game met "spoed" moet verlaten.
Als je ranked mode speelt, dan kan je niet zomaar de game leaven.
Niet alleen worden de mensen om je heen boos, maar ook wordt gestraft door Blizzard.
Logischerwijs ga ik geen games leaven... dan moet er toch echt wel wat aan de hand zijn ;) Het gaat me er meer om of mensen hier ok zijn om niet 6 uur achter elkaar samen te spelen, maar dat ik even kijk of ik een volgende game meespeel of niet.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
NoTimeRemains schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Logischerwijs ga ik geen games leaven... dan moet er toch echt wel wat aan de hand zijn ;) Het gaat me er meer om of mensen hier ok zijn om niet 6 uur achter elkaar samen te spelen, maar dat ik even kijk of ik een volgende game meespeel of niet.
Dat is nooit een probleem, op de BUG community teamspeak server spelen wel meer mensen 1 potje en leaven ze vrij snel. Het maakt ons niet uit wat de oorzaak is. Of het nu je kind is of de pizzakoerier staat voor de deur :P
CH40S schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:31:
[...]
Denk eerder dat het duimringen zijn. :)
Haa, Ga......... :+
Ik heb persoonlijk niks met ringen of andere sieraden.
Ik kijk er al tegen op om straks een trouwring te moeten dragen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:38:
Haa, Ga......... :+
Ik heb persoonlijk niks met ringen of andere sieraden.
Ik kijk er al tegen op om straks een trouwring te moeten dragen haha :P
Tip: zoek een andere baan. Voor sommige banen kan het handig zijn geen ring te dragen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:50:
[...]
Tip: zoek een andere baan. Voor sommige banen kan het handig zijn geen ring te dragen! :+
Helaas is dat niet mogelijk ;)
Kan moeilijk van baan wisselen als ik semi eigenaar ben waar ik nu zit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:37

Patrick_Wolf

NoLIFE

Pykow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:04:
[...]

Helaas is dat niet mogelijk ;)
Kan moeilijk van baan wisselen als ik semi eigenaar ben waar ik nu zit haha.
Gewoon nieuwe regelgeving binnen het bedrijf maken ;)

Dedriloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patrick_Wolf schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:07:
[...]

"geen ringen die zijn stom"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Patrick_Wolf schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:07:
[...]

Dat soort regels kan ik helaas (nog) niet maken haha,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de PTR is nu een nieuwe Brawl live waar je alleen maar de nieuwe map speelt! Tof om de nieuwe map eens goed te bekijken :D

damn hij is vet!
echt nice gemaakt en goed gedetailleerd enzo.

Ik stream de nieuwe map.. let niet op de chitchat van me maten :P
www.twitch.tv/ricmaniac

[ Voor 40% gewijzigd door Ricmaniac op 22-08-2016 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zo ff wat overwatch streamen.
Als mensen het leuk vinden en mij tips kunnen geven bedankt.
Link in mijn footer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Pykow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:10:
Zo ff wat overwatch streamen.
Als mensen het leuk vinden en mij tips kunnen geven bedankt.
Link in mijn footer
Is goed jung, ik kijk wel even.

1e Opmerking: ik kan je niet goed verstaan. Misschien je mic wat harder zetten?

[ Voor 13% gewijzigd door MicScott op 22-08-2016 19:43 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
hebben jullie al informatie over de nieuwe personage Sombre aka Shadow?

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derekboy2000 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:55:
nee jij wel ? is er nieuwe info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Ricmaniac schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:06:
[...]

nee jij wel ? is er nieuwe info
behalve dat het een neger word heb ik niet meer informatie. en dat hij een hacker word. ik volg al meerde facebook pagina's maar No Mans Sky drukt het overwatch nieuws aan de kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Als je de laatste poster bent krijg je het verzoek je laatste bericht te editten ipv een nieuwe toe te voegen. Doe dat dan ook gewoon ipv 3 berichten te spammen ;)

[ Voor 145% gewijzigd door Grotman op 23-08-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Als je de laatste poster bent krijg je het verzoek je laatste bericht te editten ipv een nieuwe toe te voegen. Doe dat dan ook gewoon ipv 3 berichten te spammen ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Grotman op 23-08-2016 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Ik zit al sinds het begin in de Discord van Game Detectives, waar we alle tot nu toe gevonden clues hebben opgelost, behalve de laatste uit de Summer Games video. Zie voor meer info de Game Detectives Wiki.

Het is echt een rollercoaster ride geweest en de hype voor Sombra wordt groter en groter, maar ik ben nu wel klaar met het puzzelen en wil gewoon dat Blizzard eindelijk eens iets concreets naar buiten brengt. :p

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
MicScott schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Zo na 2 uur streaming en maar 4 kijkers (Beter iets dan niets) ben ik gestopt.
Nu kan ik zelf eens kijken hoe het geluid was en kwaliteit.
Momenteel test ik alles nog op 720p, want 1080p streaming gaat nog iets te ver.
Ben ook nog aan het kijken hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn streaming en gameplay tegelijk wordt opgenomen.
Zo kan ik notities maken en er highlights van maken.
Ik heb nu 1 map eruit gefilterd en op youtube gezet.

Derekboy2000 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:55:
ik denk dat we pas in November tijdens BlizzCon meer informatie gaan krijgen en misschien wel een release met een nieuwe animation short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:30:
[...]

Zo na 2 uur streaming en maar 4 kijkers (Beter iets dan niets) ben ik gestopt.
Nu kan ik zelf eens kijken hoe het geluid was en kwaliteit.
Momenteel test ik alles nog op 720p, want 1080p streaming gaat nog iets te ver.
Ben ook nog aan het kijken hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn streaming en gameplay tegelijk wordt opgenomen.
Zo kan ik notities maken en er highlights van maken.
Ik heb nu 1 map eruit gefilterd en op youtube gezet.
helaas kan je niet in 1080p streamen. staat twitch nog niet toe tot je x aantal followers hebt. bij mij scaled die de kwaliteit ook omlaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
MicScott schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:41:
[...]

Ik merk dat mijn Mic nog niet goed staat.
Nu weet ik niet of het lag is waardoor worden of zinnen wegvallen of dat ik mijn Mic verkeerd heb ingericht en dus wat harder moet zetten.
Ik probeer het allemaal een beetje uit te vogelen ;)

Na het terug kijken van mijn highlight merkte ik gelijk dat mijn mic wat zacht klinkt en dat ik er even in moet groeien. Live commentaar geven voor de eerste keer in een vreemde taal (Engels is natuurlijk niet mijn moedertaal) is vrij lastig.
Ricmaniac schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:49:
[...]

helaas kan je niet in 1080p streamen. staat twitch nog niet toe tot je x aantal followers hebt. bij mij scaled die de kwaliteit ook omlaag :(
Ach daar vinden we wel een oplossing voor.
Zal nog wel paar keer duren voordat mijn geluid optimaal is en dat ik naast streaming ook mijn gameplay opneem op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Pykow schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 21:30:
[...]

ik denk dat we pas in November tijdens BlizzCon meer informatie gaan krijgen en misschien wel een release met een nieuwe animation short.
Dat zou wel tijd worden. Er is een foto uitgebracht door blizzard waar allemaal verschillende helden opstaan. Waarvan de meeste nog niet bekend zijn

Wanneer is er weer een overwatch season met competitive mode? Ik word die 6x bastion tegen 5 Reinhardts en 1 zenyatta een beetje zat...

[ Voor 0% gewijzigd door Derekboy2000 op 22-08-2016 23:10 . Reden: Auto correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Twee nieuwe legendary reinhardt skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Hmmm er is een nieuwe map

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yup en op PTR heb je nu een brawl dat je alleen maar die map speelt. is erg leuk, mooi en gedetailleerd gemaakt. vind sowieso hybrid maps erg leuk waar je eerst een punt pakt en dan de payload.

die nieuwe Reinhardt skins zijn echt tof.

Past ook echt bij de nieuwe map =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Ligt het nou aan mij, of is het voor Ana gewoon onmogelijk om ooit een POTG te krijgen?

Ben niet doodgegaan, superveel ge-support. Ik boost Genji, heal me teammates en maak er zelf nog meerdere final blows. Nog steeds geen POTG. Die kreeg de Genji natuurlijk.....

Verder ben ik wel blij dat ik voor de gouden sniper op Ana ben gegaan. Is echt mijn to go to hero aan het worden ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:02:
Ligt het nou aan mij, of is het voor Ana gewoon onmogelijk om ooit een POTG te krijgen?

[video]

Ben niet doodgegaan, superveel ge-support. Ik boost Genji, heal me teammates en maak er zelf nog meerdere final blows. Nog steeds geen POTG. Die kreeg de Genji natuurlijk.....

Verder ben ik wel blij dat ik voor de gouden sniper op Ana ben gegaan. Is echt mijn to go to hero aan het worden ^_^.
klopt.. door mij vanavond ook een zieke win door een boost en waar ik zelf op de vijand 4 snipe shots had geraakt en ze dood gingen... POTG een Q van enemy McCree met 3 kills...

oke dat dat geen potg was is wel ziek idd, was een goed potje man. nice support enzo. p.s. is dat nou golden ana weapon ?

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 23-08-2016 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:05:
[...]

klopt.. door mij vanavond ook een zieke win door een boost en waar ik zelf op de vijand 4 snipe shots had geraakt en ze dood gingen... POTG een Q van enemy McCree met 3 kills...

oke dat dat geen potg was is wel ziek idd, was een goed potje man. nice support enzo. p.s. is dat nou golden ana weapon ?
Ja klopt, dat is golden ana weapon. Ook je sleeping dart gun is goud :9 . En ik denk dat ik deze replay van de week op het Overwatch forum ga plaatsen als voorbeeld hoe slecht de huidige puntentelling is voor POTG.

edit:

De Genji maakte met mijn ulti op hem welgeteld 2 kills, wat dus meer waard is dan alles wat ik daar tegelijk deed -_- :F

[ Voor 9% gewijzigd door Bloodhoundje op 23-08-2016 00:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bloodhoundje schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:12:
[...]

Ja klopt, dat is golden ana weapon. Ook je sleeping dart gun is goud :9 . En ik denk dat ik deze replay van de week op het Overwatch forum ga plaatsen als voorbeeld hoe slecht de huidige puntentelling is voor POTG.
ja en maak reddit post =p ik upvote wel.

ja maar die genji is ook vet skilled joh ;p jij doet alleen maar je Q op hem :+

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 23-08-2016 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Ricmaniac schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:40:
[...]

yup en op PTR heb je nu een brawl dat je alleen maar die map speelt. is erg leuk, mooi en gedetailleerd gemaakt. vind sowieso hybrid maps erg leuk waar je eerst een punt pakt en dan de payload.

die nieuwe Reinhardt skins zijn echt tof.

Past ook echt bij de nieuwe map =p
Best wel ziek eigenlijk, zaterdag op de Gamescom was er echt een lange rij voor Overwatch. Ik vond het maar vreemd, aangezien iedereen de game thuis kan spelen, daarom maar gevraagd wat er aan de hand was. De meesten stonden in de rij om de nieuwe map te kunnen spelen. Best wel bijzonder dat deze nu door iedereen op de PTR te spelen is. Al heb je dan natuurlijk te maken met de downloadwachtrij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:46
Thormodo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:15:
Ik kan niet wachten tot competitive er weer is.
Me2.. gisteravond nog een paar potjes gespeeld... rampzalig. Op Volskaya Industries had de tegenstander 6 Bastions. Niet leuk hoor! Uiteindelijk nog net gewonnen... maar graag Competitive Play terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:21:
[...]

Best wel ziek eigenlijk, zaterdag op de Gamescom was er echt een lange rij voor Overwatch. Ik vond het maar vreemd, aangezien iedereen de game thuis kan spelen, daarom maar gevraagd wat er aan de hand was. De meesten stonden in de rij om de nieuwe map te kunnen spelen. Best wel bijzonder dat deze nu door iedereen op de PTR te spelen is. Al heb je dan natuurlijk te maken met de downloadwachtrij >:)
ja maar dat is echt niks... zo'n map had niet eens een patch.. of iig zo klein dat k het niet heb gemerkt.
maar inderdaad :P je staat daar echt voor niks zo lang in de rij dan. al verwacht k wel dat ik het misschien ook had gedaan daar haha. het is echt een mooie map.
sowieso hebben zooo veel maps in overwatch echt mooie details ook verwerkt in de achtergronden enzo maar daar let je normaal niet op. best zonde eigenlijk :P

wat me op viel trouwens op de ptr is dat in die brawl van vandaag waar je alleen de nieuwe map speelt je ook maar 1 van elk hero kan hebben in je team. vraag me af of ze dat ook gaan doorvoeren naar quick play

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 23-08-2016 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nog steeds blij dat op PTR roadhogs hook verbeterd is.
want dit was niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Ik heb de laatste tijd ook erg veel last van lag, en dan bedoel ik dus dat ik nog leef en op een knop druk, maar dat het zeer, zeer regelmatig net te laat is. Denk aan een genji reflect, een winston shield/leap, een mei iceblock, etc.

Hierdoor ga ik dus dood. Het bewijs dat er op mijn scherm constant andere dingen gebeuren dan op de server zie je dan in de killcam; op mijn scherm spring ik vaak weg en ga ik dood in de lucht. In de killcam word ik gewoon simpelweg gekilled op de plek waar ik stond (de sprong wordt niet getoond). Het komt dermate vaak voor dat het me echt begint te irriteren, en het meest vervelende is nog wel dat het volgens mij niet ligt aan latency van mijn kant maar aan de game.

Ervaren jullie dit ook? Heeft dit te maken met de tickrate welke als het goed is wordt verhoogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
TheProf82 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:58:
[...]

Ervaren jullie dit ook? Heeft dit te maken met de tickrate welke als het goed is wordt verhoogd?
De tickrate is al verhoogd. Sterker nog, door die upgrade is de Overwatch netcode nu één van de betere:

Wat jij bedoelt is eerder een combinatie van het favor-the-shooter concept en lag compensation. Daardoor ben je (helaas) vaak genoodzaakt om enemy attacks te voorspellen, in plaats van erop te reageren.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
TFZ61 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:24:
Me2.. gisteravond nog een paar potjes gespeeld... rampzalig. Op Volskaya Industries had de tegenstander 6 Bastions. Niet leuk hoor! Uiteindelijk nog net gewonnen... maar graag Competitive Play terug! :)
Bij zo'n team zal vast eentje zitten die de reflect van Genji onderschat. ;)
Derekboy2000 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:10:
over Sombra aka Shadow werd gesproken in de trailer van Ana Amari.

reaper zegt soms, "where's sombra when you need her"
Er zijn al een boel hints gevonden. O.a. e.e.a aan props op Dorado en in de Summer Games trailer. Wat tot nog toe gevonden is, schijnt ook niet het enige te zijn, er zijn meer hints. ;) Youtube staat er ook aardig vol mee, overigens. :)
Derekboy2000 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:18:
Dat zou wel tijd worden. Er is een foto uitgebracht door blizzard waar allemaal verschillende helden opstaan. Waarvan de meeste nog niet bekend zijn
Zal mij benieuwen of daarvan nog meer heroes gaan komen. Ana staat daar bijvoorbeeld niet op. ;)
Wanneer is er weer een overwatch season met competitive mode? Ik word die 6x bastion tegen 5 Reinhardts en 1 zenyatta een beetje zat...
Zes september start seizoen 2, dit zijn echt makkelijk te vinden dingen. :)

[ Voor 66% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Op basis waarvan zijn die competitive points uitgedeeld aan het eind van het season dan? Ik heb er 200 gekregen op 93 wins in het season, vind ik best behoorlijk wat.
Dan heb je uiteraard nog steeds maar bijna één golden skin, waarschijnlijk ga ik die van roadhog halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Bloodhoundje schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:02:

[video]

ik vind het ook vreemd dat jij daar niet potg kreeg. je had ook 2 killing blows + 3 assists door genji en veel daarvan op het punt. Maar inderdaad de POTG mechanic is vreemd. Ik hoop dat ze binnenkort overstappen op iets van team play of the game. Bijna alle POTG zijn meerdere mensen bij betrokken dus je zou hopen dat ze gewoon zeggen dit was de play of the game gedaan door 2-3 personen.

nog een klein vraagje, wat gebruik je als streaming/capture software?

[ Voor 3% gewijzigd door Jacobv3l op 23-08-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
Damn... ik word zojuist wakker achter me ps4 terwijl overwatch nog aan staat. Ik zal wel een saai potje hebben gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Derekboy2000 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:08:
[...]

behalve dat het een neger word heb ik niet meer informatie. en dat hij een hacker word.
Voor zover ik weet, is het een zij en is er over haar afkomst nog niets bekend? Sterker nog, de meeste mensen denken dat het een Omnic word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Puc van S. schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:36:
Voor zover ik weet, is het een zij en is er over haar afkomst nog niets bekend? Sterker nog, de meeste mensen denken dat het een Omnic word?
Jep, hence Reaper's voiceline "Where's Sombra when you need her..." Volgens Overwatch Wiki @ Gamepedia is Sombra van Mexicaanse afkomst. :)

[ Voor 71% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Jacobv3l schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:30:
[...]

ik vind het ook vreemd dat jij daar niet potg kreeg. je had ook 2 killing blows + 3 assists door genji en veel daarvan op het punt. Maar inderdaad de POTG mechanic is vreemd. Ik hoop dat ze binnenkort overstappen op iets van team play of the game. Bijna alle POTG zijn meerdere mensen bij betrokken dus je zou hopen dat ze gewoon zeggen dit was de play of the game gedaan door 2-3 personen.

nog een klein vraagje, wat gebruik je als streaming/capture software?
Ik gebruik Nvidia Shadowplay als capture software, capture in 1080P 60FPS. Daarna nabewerking in Pinnacle Studio zodat ik hem ook met 60fps naar youtube kan uploaden :) . Als streaming software gebruik ik altijd OBS (https://obsproject.com/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

CH40S schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:37:
[
[...]
Zal mij benieuwen of daarvan nog meer heroes gaan komen. Ana staat daar bijvoorbeeld niet op. ;)
Afbeeldingslocatie: https://downfz.com/wp-content/uploads/2016/07/1468346531_jpg

als je deze bedoeld, daar staat ze gewoon op, samen met haar dochter.

Puc van S. schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:36:

[...]

er zijn niet echt clues dat het een Omnic wordt. Denk dat je in de war bent met de clues omtrent Doomfist de 3de die een Omnic / Human hybrid zou kunnen zijn. (omdat zijn naam in de Omnic taal staat geschreven onder zijn poster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Klopt dat er geen clues zijn mbt afkomst, het was ook voornamelijk het idee wat veel mensen hadden. Voornamelijk omdat er maar betrekkelijk weinig omnic hero's momenteel zijn en haar hackingskills (+ protocol Sombra in Dorado)

Pagina: 1 ... 72 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.