Bloodhoundje schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:53:
[...]
De issue van niet beschermt worden als healer kan ik beamen. Ik speel veel Ana de laatste tijd en kan iedereen goed in leven houden etc. Echter als ik een team heb wat steeds naar voren rent en niemand probeert mij te helpen als ik wordt aangevallen is het snel voorbij. Dan zit ik 2 vijanden te vechten, houd ze toch dik 10-15 seconden bezig. En al die tijd is er geen teammate die even komt supporten om ze uit te nemen

. Om die reden speel ik liever alleen healer als ik met een premade speel.
Als jij als healer dood gaat door een fout van een teammaat (Je communiceerd via de voice chat dat er een genji achter je zit bijvoorbeeld), dan is het vaak de schuld van de healer en niet de schuld van een ander.
Laatst op anubis stond ik in een hoekje (goed beschut) en hield ik 3 man in leven.
Vervolgens komen ze met 3 man op mij af en ik vlieg uit het hoekje naar mijn reinhardt.
De reinhardt maakt een blunder en wordt gepinned door de reinhardt van de tegenstander.
ik sta opeens alleen tegen ene reinhardt *full heath* en een junkrat die aan het spammen is.
Ik ga dood met 99% ult (goede aanval van de tegenstander of slecht verdedigd aan onze kant)
Vervolgens krijg ik mooi alle shit over me heen. We have no healer, He is sitting in the corner (terwijl ik er dus uit was), Why didnt you use your ult (99%

)
Ik ben geen super pro speler, maar als mercy kan ik goed spelen (3 jaar lang Team fortress 2 medic op hight/mid+ niveau leer je niet zomaar af)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:13:
[...]
Wat is er mis met Mei? Als je er goed mee bent en niemand is gewend om Mei te counteren, dan kan het best wat toevoegen aan het team. Vind het ook wel leuk in plaats van altijd maar de zelfde zes heroes te zien op precies dezelfde locaties waar ze net toevallig die week Seagull hebben zien staan.
Ben genoeg Mei's tegen gekomen die me het leven aardig zuur kunnen maken, helaas ook veel daarvan in m'n eigen team, maar toch is een beetje afwisseling wel leuk.

Ze zijn vaak sloom of ze plaatsen een muur die vervelend is voor de rest van het team

Thormodo schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:15:
Ik kan niet wachten tot competitive er weer is. Niet dat ik het ga spelen, maar dan heb je al die idioten in elk geval niet meer in Quick Play. Vandaag ruim anderhalf uur gespeeld en elk potje is gewoon één groot drama

. Al die gefrustreerde Genji mains helpen ook niet.
Soms heb je van die dagen erbij zitten, dat niks lukt.
Soms ligt het aan mij en soms ligt het aan de team samenstelling of het denk vermogen van deze kinderen.
Toch blijf ik Overwatch maar spelen voor de leuke spannende games.
Ik ben benieuwd hoeveel voldoening het nieuwe systeem mij geeft.
Nu baal ik als een gek als ik van 57 naar 55 ging, maar als ik gewoon Gold of diamond blijf, dan maakt het mij iets minder uit om paar potjes te verliezen.
Ik speel voornamelijk quick play, omdat je soms gewoon verliest door je team en niet door je eigen skill.
Ik wordt niet hard gestraft en kan het de volgende ronde nogmaals proberen.
Het is alleen jammer dat potjes soms erg lang duren in ranked mode.
Laatst stonden we met 2 - 0 achter door een goede tracer aan de andere kant.
Ik switchte naar tracer en ik domineerde heel de match (had ook play of the match)
Alleen tijdens de laatste ronde ging iemand Winston en die bleef maar dood gaan.
Uiteindelijk toch nog verloren met 2-3. ik zakte bijna een hele skill rank, terwijl we de underdog waren (avg 55 vs avg 59), maar ze hadden 2 spelers in de 48 Skill rank en waarschijnlijk was dat het probleem.
Gelukkig lijkt dit opgelost