Ankh schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:35:
Wat is er toch mis met dit spel? De afgelopen paar dagen ben ik van ranked 49 afgezakt naar ranked 42. De ene na de andere pot verloren. Niet dat ik slechter ben geworden, juist niet. Ik eindig meestal elke pot wel als hoogste... En hoe lager je rank is, hoe slechter de teams zijn. Veel spelers lijkt het ook niet te boeien. Ben je aan het spelen, blijkt dat er geen healer is. Reddit en fora staan er helaas vol mee. Zucht steun en kreun.
Lijkt wel alsof Blizzard het niet echt goed kan doen (HotS had/heeft hetzelfde probleem).
Tip : leer zelf een goede healer te worden. Je verwacht het ook van anderen, maar ik heb geen zin in verlies dus doe ik het zelf. In principe ben ik Lucio, als die playstyl mij verveelt Zenyatta. Bij Zenyatta moet je niet alleen de aanvaller uithangen maar ook echt healer zijn anders wint je team nog niet.
Ik heb ook wel mijn momenten dat ik even geen support wil zijn, ik wacht met kiezen en
Als het nodig is speel ik support. Leer in ieder geval 1 of 2 heroes van elke categorie dan heb je meer invloed op team compositie en belangrijker, je winstkansen zijn groter waardoor je veel meer plezier hebt.
En het is ook echt waar. In quickplay had ik een score van 65% winst totdat competitive kwam en ik in quickplay weinig healer speel. De score zit nu rond de 50a55%.
Tot slot je opmerking over het hoogste staan is het gevaarlijkst. Veel heroes doen weinig damage en zijn niet gemaakt voor de kills, logisch dat je daar hogere medailles op krijgt. Dus als jij als reaper killt achter de backline zonder dat het de push helpt dan is het heel logisch dat die een medaille voor damages en kills heeft.
[
Voor 14% gewijzigd door
VySio op 06-08-2016 03:30
]