Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
CH40S schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:32:
Ik heb in elk geval het idee, dat de kans op een duplicate groter is dan de kans op bijvoorbeeld een legendary. ;) Naar mate je verder komt is die kans natuurlijk ook steeds groter, dat je duplicates krijgt, maar de verhouding klopt nu ook niet (ik ben lvl 46 op het moment).
Klopt. Ik ben nu level 100 en gemiddeld zitten er 2 duplicates per box. Zonder de duplicates zouden mensen rond lvl 200 alles compleet hebben...en misschien minder motivatie?

Gisteren toevallig nog wel de legendary Ana skin gewonnen..de lelijke Wadjet. :-(

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

X-Kiwi schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Mijn nickname was in WoW altijd 'Cute' omdat dat goed bij mijn female character past. Die geef je namelijk geen naam als 'XSlayer' of 'Brutal'. Dat heeft er zelfs toe geleid dat een kerel mij een ingame aanzoek heeft gedaan, incl ring, smoking, jurk... 8)7 _O-

In Overwatch doe ik meer aan verwachtingsmanagement...en heb ik de naam SirKiwi.
lol! Dat doet me denken aan vroeger toen ik nog Runescape speelde. Toen zag ik in die kerken altijd van de huwelijken plaatsvinden. Ook met ring, smoking, jurk en zelfs alle clan members/vrienden. Wat zijn online spellen toch geniaal af en toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 17:47
Nou, ik heb volgens mij 6 legendary skins uit loot boxes, waarvan 2 duplicates waren (beide Winston legendaries die ik eerder al had gehad in loot box) en 1 de 'tegenhanger' van de andere legendary (McCree gouden rover pakje en McCree blauw/zwart rover pakje). Dus nu heb ik 4 legendary skins uit drops, op 2 heros, met totaal van 6 legendary drops x) Beetje jammer, maar aan de andere kant boeit het me allemaal niet zo heel erg. Het is leuk om zo'n drop te krijgen, het is balen als je enkel stikkers en meuk krijgt en het is frustrerend dat wanneer het eindelijk een legendary drop is het een duplicate is...

Maar snel level 100 worden zodat de kistjes weer nog sneller gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
CH40S schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:15:
[...]
Had je die drie boxes al voordat de Summer Games gestart waren?
[...]
Jeff Kaplan heeft laten weten dat de Summer Games een jaarlijks terugkerend event is. Als je nu dus bepaalde skins e.d. mist, heb je volgend jaar dus een nieuwe kans.
[...]
Die boxes kreeg ik toen ik levelde bij de start van het summer event.

Ben nu alweer 4/5 levels verder en de opvolgende boxes die ik had hebben op zijn minst nu wel summer Item(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Meestal heb ik met alle spellen veel pech (Black Ops 3 heb ik bv geen 1 extra black market wapen gekregen , en toch prestige 4 al). Moet zeggen dat het bij Overwatch een stuk beter gaat kwa geluk.

Bij overwatch heb ik nu de volgende Legendary's
Winston - Explorer
Reaper - Nevermore
D.Va - B.va & die summer event
McCree - American (Summer event) vind ik zelf wel een gave!
Lucio - Hippetyhop & die summer event skin
Junkrat - Joker (gekocht)
Mei - Rescueworker
Hanzo - die witte wolf even de naam kwijt
Zarya - Gothic
Soldier 76 - Die lelijke blauwe stuntman

Ben nu level 53 en heb 1x 11 summer event boxen gekocht om eens even te kijken hoe en wat. Spur of the moment haha daar kwam de Lucio skin uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Na Weightlifter Zarya, nu Seleção Lucio in mijn 5e summer crate _/-\o_ :
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FMDM7xY.png

Slapshot Lucio had ik al, maar deze gun is vooral heel tof t.o.v. die skin. Ik heb nu overigens 7 legendaries (inclusief twee gekochte en Odile :r Widowmaker, met nu nog 235 credits), dus gemiddeld genomen niet heel veel mazzel. Maar wat extra mazzel special voor dit evenement is wel chill :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hoppa prestieged! let the lootbox farming begin :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kazuka schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:53:
Ik kwam net iemand tegen die al 5 sterretjes onder z'n naam had. Hoe krijgen sommigen dat voor elkaar zeg :D Het spel is pas 2 maanden uit.
Chinezen inhuren. Geen idee waarom maar hier hebben ze een voorkeur voor Bastion, en dan alleen in recon mode naar voren rennen en dood gaan, rinse, repeat. Zal wel om het gemak zijn zodat ze instant noodles tegelijk kunnen eten :O

speel daarom tegenwoordig het liefst na 22:00u en met Koreanen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Mooi scenario op Volskaya net. We hadden net A gecapped... 5 enemies kwam net te laat aanrushen uit de teleporter die er blijkbaar nog stond. Onze Lucio zet z'n speedboost in en we rennen met z'n allen vrolijk naar B. Je zag ze er nog zo mooi achteraan rennen, zonder Lucio. Veel te laat natuurlijk, en die ene 'achterblijver' op B had geen enkele kans. Toen de letters VICTORY verschenen zag ik net de eerste het hoekje pas omkomen.

Niet outgunned maar outrunned dus :D

[ Voor 9% gewijzigd door yinx84 op 05-08-2016 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie aan zo veel goeie spullen uit loot boxes? Ik dacht dat ik wel een aardige verzameling had maar vergeleken met jullie is het drie keer niks. Voor de lol gisteren ook effe 11 lootboxes gekocht, toch nog een Lucio bicycle kick, nu nog met Lucio potg kunnen halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:12
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:51:
Hoe komen jullie aan zo veel goeie spullen uit loot boxes? Ik dacht dat ik wel een aardige verzameling had maar vergeleken met jullie is het drie keer niks. Voor de lol gisteren ook effe 11 lootboxes gekocht, toch nog een Lucio bicycle kick, nu nog met Lucio potg kunnen halen :P
Sommige kopen gewoon kistjes omdat ze het geld ervoor over hebben :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:51:
happy birthday! *O*

die bicycle kick is cool heb ik ook.. en 1 keer potg gehad haha.

ik wil nog wel echt die voetbal emote hebben. snap alleen niet zo waarom ze lucio nu zo erg neerzetten als voetballer :P snap wel dat die canadees/braziliaan is maar waarom voetballer.. het zijn de olympische spelen geen WK voetbal ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tja, het heet ook Summer Games ipv Olympic Games (die overigens vandaag beginnen)... Dat ze Lucio dus gekozen hebben, mag dus ook vrij duidelijk zijn, hoop ik. ;)

Is die audio uit het logo rechtsonder intussen ontcijferd trouwens? :)

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 05-08-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:03:
[...]

happy birthday! *O*

die bicycle kick is cool heb ik ook.. en 1 keer potg gehad haha.

ik wil nog wel echt die voetbal emote hebben. snap alleen niet zo waarom ze lucio nu zo erg neerzetten als voetballer :P snap wel dat die canadees/braziliaan is maar waarom voetballer.. het zijn de olympische spelen geen WK voetbal ;p
Jo dankje!

Ik ben vooral opzoek naar die D.VA Skin icm met een Korea Symbol ofzo. Speel toch voornamelijk met haar, alhoewel die Tracer skin ook erg vet is, cape en al! Ze zijn allemaal welkom, maar die staan toch wel bovenaan mijn lijstje.
CH40S schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:09:
Tja, het heet ook Summer Games ipv Olympic Games (die overigens vandaag beginnen)... Dat ze Lucio dus gekozen hebben, mag dus ook vrij duidelijk zijn, hoop ik. ;)

Is die audio uit het logo rechtsonder intussen ontcijferd trouwens? :)
Dus het heeft eigenlijk niks te maken met e Olympische Spelen, toeval?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2016 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:19:
Dus het heeft eigenlijk niks te maken met e Olympische Spelen, toeval?
De theming heeft raakvlakken. Het is echter de bedoeling van Blizzard om recurring events te hebben. Het is dus de bedoeling dat ergens volgend jaar de Summer Games weer terugkomen. Zie een linkje naar een Blue post die ik eerder heb gelinkt; CH40S in "[Multi] Overwatch".

En gefeliciteerd, trouwens! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 05-08-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
De eerste lvl 700 is er.

Men heeft berekend dat hij minimaal 8uur per dag game-time heeft gehad, wat waarschijnlijk wel op 10+ uur neer komt met lobby, skirmish, instancing, etc erbij.

Grappig om te zien dat hij zelfs nog niet alle skins/items unlocked heeft.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Gek dat de hoogste volgens Overwatchtracker gisteren nog 691 was... ;)

EDIT: Ah, daar is het intussen nu ook Phazed met 708. :)

En we hebben 15 miljoen spelers! nieuws: Overwatch heeft meer dan 15 miljoen spelers

[ Voor 71% gewijzigd door CH4OS op 05-08-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nieuws over hoeveel Competitive Points je krijgt op basis van je ranking aan het einde van het seizoen. Dit is gebaseerd op je season high... dus je hoogst behaalde rank. Niet waar je mee eindigt.

SR 0-39: 10 CPs
SR 40-45: 20 CPs
SR 46-49: 40 CPs
SR 50-52: 60 CPs
SR 53-55: 80 CPs
SR 56-59: 120 CPs
SR 60-64: 200 CPs
SR 65+: 300 CPs

http://us.battle.net/foru.../topic/20748074764#post-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Inmiddels tot level 13 gekomen in quick play, ben nog een beetje aan het zoeken naar m'n favo heros, maar begin er een beetje in te komen. Vooral 76, Junkrat Hanzo, Dva en Lucio vind ik tof. Net Genji ook geprobeerd, maar daar ben ik echt nog niet goed genoeg voor. Erger me trouwens wel echt aan het gebrek aan coördinatie en communicatie. Spel is echt totaal niet te doen als er een paar als lone rangers gaan rondrennen of alleen maar cheap kills proberen te scoren als bastion. Ik hoop dat dat beter wordt met ranked play :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:07

Ankh

|true

Wat is er toch mis met dit spel? De afgelopen paar dagen ben ik van ranked 49 afgezakt naar ranked 42. De ene na de andere pot verloren. Niet dat ik slechter ben geworden, juist niet. Ik eindig meestal elke pot wel als hoogste... En hoe lager je rank is, hoe slechter de teams zijn. Veel spelers lijkt het ook niet te boeien. Ben je aan het spelen, blijkt dat er geen healer is. Reddit en fora staan er helaas vol mee. Zucht steun en kreun. :/

Lijkt wel alsof Blizzard het niet echt goed kan doen (HotS had/heeft hetzelfde probleem).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ankh schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:35:
Wat is er toch mis met dit spel? De afgelopen paar dagen ben ik van ranked 49 afgezakt naar ranked 42. De ene na de andere pot verloren. Niet dat ik slechter ben geworden, juist niet. Ik eindig meestal elke pot wel als hoogste... En hoe lager je rank is, hoe slechter de teams zijn. Veel spelers lijkt het ook niet te boeien. Ben je aan het spelen, blijkt dat er geen healer is. Reddit en fora staan er helaas vol mee.

Lijkt wel alsof Blizzard het niet echt goed kan doen (HotS had/heeft hetzelfde probleem).
Blizzard kan retarded spelers niet beter maken...

Misschien een LFG systeem maken waarbij je je eigen on dps / defense / support role locked.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ebayzo schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:37:
[...]
Blizzard kan retarded spelers niet beter maken...

Misschien een LFG systeem maken waarbij je je eigen on dps / defense / support role locked.
Eensch, maar zie nu maar eens omhoog te komen...
En ik mis nog iets van een lock-out mogelijkheid (het blokken van een char bij de selectie), mjah wishfull thinking.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, op mijn verjaardag vervult Blizzard mijn wens, de D.VA Summer Skin is binnen! (Taegeukgi). Ben bang dat ik nu helemaal alleen nog maar met D.VA ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:56:
Jaja, op mijn verjaardag vervult Blizzard mijn wens, de D.VA Summer Skin is binnen! (Taegeukgi). Ben bang dat ik nu helemaal alleen nog maar met D.VA ga spelen.
Lucky you...ik heb nu beide Zarya's olympische gympakjes gewonnen. :-(

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 00:10:
[...]

Lucky you...ik heb nu beide Zarya's olympische gympakjes gewonnen. :-(
Ja moet zeggen, heb voornamelijk spul wat ik ook kan gebruiken. Dat wil ook zeggen dat er een periode aan zit te komen waarin ik voornamelijk spul krijg wat ik niet kan gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:40
Wat is er toch mis met dit spel? De afgelopen paar dagen ben ik van ranked 49 afgezakt naar ranked 42. De ene na de andere pot verloren. Niet dat ik slechter ben geworden, juist niet. Ik eindig meestal elke pot wel als hoogste... En hoe lager je rank is, hoe slechter de teams zijn. Veel spelers lijkt het ook niet te boeien. Ben je aan het spelen, blijkt dat er geen healer is. Reddit en fora staan er helaas vol mee. Zucht steun en kreun. :/

Tip : leer zelf een goede healer te worden. Je verwacht het ook van anderen, maar ik heb geen zin in verlies dus doe ik het zelf. In principe ben ik Lucio, als die playstyl mij verveelt Zenyatta. Bij Zenyatta moet je niet alleen de aanvaller uithangen maar ook echt healer zijn anders wint je team nog niet.

Ik heb ook wel mijn momenten dat ik even geen support wil zijn, ik wacht met kiezen en
Als het nodig is speel ik support. Leer in ieder geval 1 of 2 heroes van elke categorie dan heb je meer invloed op team compositie en belangrijker, je winstkansen zijn groter waardoor je veel meer plezier hebt.

En het is ook echt waar. In quickplay had ik een score van 65% winst totdat competitive kwam en ik in quickplay weinig healer speel. De score zit nu rond de 50a55%.

Tot slot je opmerking over het hoogste staan is het gevaarlijkst. Veel heroes doen weinig damage en zijn niet gemaakt voor de kills, logisch dat je daar hogere medailles op krijgt. Dus als jij als reaper killt achter de backline zonder dat het de push helpt dan is het heel logisch dat die een medaille voor damages en kills heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door VySio op 06-08-2016 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

VySio schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 03:22:
[...]

Tip : leer zelf een goede healer te worden. Je verwacht het ook van anderen, maar ik heb geen zin in verlies dus doe ik het zelf. In principe ben ik Lucio, als die playstyl mij verveelt Zenyatta. Bij Zenyatta moet je niet alleen de aanvaller uithangen maar ook echt healer zijn anders wint je team nog niet.

Ik heb ook wel mijn momenten dat ik even geen support wil zijn, ik wacht met kiezen en
Als het nodig is speel ik support. Leer in ieder geval 1 of 2 heroes van elke categorie dan heb je meer invloed op team compositie en belangrijker, je winstkansen zijn groter waardoor je veel meer plezier hebt.

En het is ook echt waar. In quickplay had ik een score van 65% winst totdat competitive kwam en ik in quickplay weinig healer speel. De score zit nu rond de 50a55%.

Tot slot je opmerking over het hoogste staan is het gevaarlijkst. Veel heroes doen weinig damage en zijn niet gemaakt voor de kills, logisch dat je daar hogere medailles op krijgt. Dus als jij als reaper killt achter de backline zonder dat het de push helpt dan is het heel logisch dat die een medaille voor damages en kills heeft.
Daar heb ik ook totaal geen problemen mee en heb weinig problemen als healer. Vind het ook niet erg om ze te spelen, maar zonder enige communicatie (ook niet in comp) is het gewoon waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Goed om te horen dat steeds meer mensen gaan klagen over Genji overpowerd hero en dat zijn TTK (time to kill) te hoog ligt vergeleken met ander heroes

Voor dat Widowmaker een goede nerf kreeg, las je dezelfde berichten.
Dus nu maar hopen dat Blizzard het zelfde reageert als toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
VySio schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 03:22:
[...]

Ik speel 90% healer in quickplay (al 110 levels)..en mijn winratio zit tussen 40 en 45%. Wil niet altijd wat zeggen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door blijven spelen, kijken of je premades kunt maken. Als je uit lvl 50-60 bent wordt het een stuk fijner spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Door blijven spelen, kijken of je premades kunt maken. Als je uit lvl 50-60 bent wordt het een stuk fijner spelen denk ik.
Ik merk wel dat hoe meer er een koptelefoon op hebben, hoe beter het hele spel gaat. Wel weer ff wennen komende van de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

yinx84 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 22:14:
Nieuws over hoeveel Competitive Points je krijgt op basis van je ranking aan het einde van het seizoen. Dit is gebaseerd op je season high... dus je hoogst behaalde rank. Niet waar je mee eindigt.

SR 0-39: 10 CPs
SR 40-45: 20 CPs
SR 46-49: 40 CPs
SR 50-52: 60 CPs
SR 53-55: 80 CPs
SR 56-59: 120 CPs
SR 60-64: 200 CPs
SR 65+: 300 CPs

http://us.battle.net/foru.../topic/20748074764#post-1
woot woot laat die 300cp maar komen 8)

BTW ik weet niet of het al gezegd is. Maar volgens mij is PoTG in Lucioball gebugd. Spam maar gewoon een emote. Dan heb je hem zo'n beetje 90/100 keer te pakken met scoren :P

trouwens is masteroverwatch gebugged? mijn accuracy met Ana is 6% maar volgens de game zit ik op 62% accuracy? of is 60% gewoon echt ruk?

[ Voor 9% gewijzigd door Splitinfinitive op 06-08-2016 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook een heerlijk potje TjorbornBall:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yodz15xl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TAL0ipYl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
Splitinfinitive schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 14:54:
[...]

woot woot laat die 300cp maar komen 8)

BTW ik weet niet of het al gezegd is. Maar volgens mij is PoTG in Lucioball gebugd. Spam maar gewoon een emote. Dan heb je hem zo'n beetje 90/100 keer te pakken met scoren :P

trouwens is masteroverwatch gebugged? mijn accuracy met Ana is 6% maar volgens de game zit ik op 62% accuracy? of is 60% gewoon echt ruk?
Zit je niet gewoon bij de top 6%? ;)
Accuracy van 62% vind ik echt hoog! In ieder geval op xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

VySio schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:21:
[...]

Zit je niet gewoon bij de top 6%? ;)
Accuracy van 62% vind ik echt hoog! In ieder geval op xbox.
Speel op pc dus misschien ben ik gewoon niet zo goed als ik verwacht had.

En volgens mij moet de balk gevuld zijn hoe beter gevuld hoe hoger je zit als ik mij niet vergis. bij mij staat er echt 6 procent :( terwijl ingame het 50%/63% is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XMTj7Pa.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SH0wY7d.jpg

EDIT: herp zie nu de 6% staan appart is dit voor de sleepdart ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Splitinfinitive op 06-08-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het wel. Je hebt ook nog een scoped en unscoped stat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:13:
Goed om te horen dat steeds meer mensen gaan klagen over Genji overpowerd hero en dat zijn TTK (time to kill) te hoog ligt vergeleken met ander heroes

Voor dat Widowmaker een goede nerf kreeg, las je dezelfde berichten.
Dus nu maar hopen dat Blizzard het zelfde reageert als toen.
Genji heeft idd een wat hoge TTK, qua damage zit het wel goed voor mijn gevoel. Juist een goede Genji is erg irritant, juist omdat hij een DPS hero is. De deflect zorgt ook voor een hogere time to kill, dus die wellicht wat nerfen, maar teveel kan ook weer niet, want dan countered hij Bastion niet (goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
CH40S schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 20:30:
[...]
Genji heeft idd een wat hoge TTK, qua damage zit het wel goed voor mijn gevoel. Juist een goede Genji is erg irritant, juist omdat hij een DPS hero is. De deflect zorgt ook voor een hogere time to kill, dus die wellicht wat nerfen, maar teveel kan ook weer niet, want dan countered hij Bastion niet (goed).
Maar aan de andere kant zal Winston over hem heen walsen als hij minder health krijgt. Nu heeft een genji nog net tijd om te ontsnappen bij full health. Hoogstens 25 health er af. Er moeten geen grote veranderingen komen imo, genji onder de knie krijgen is al moeilijk genoeg (ik ben een slechte genji)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
HP verlagen is denk ik ook niet de oplossing voor het probleem. Ja, het verlaagt de time to kill, maar Genji moet wel overeind kunnen blijven staan, zonder dat andere heroes hem kunnen one shotten. Als hoogstens 25HP er af is, vind ik dat nog vrij weinig, eigenlijk. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 06-08-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft hier maar regenen met skins, nu ook de Stunt Rider voor McRee binnen :D. Vanavond nog maar eens kijken of ik mijn rank wat omhoog kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Oh wat ben ik salty over m'n teams vanavond. Tot drie keer toe onderling ruzie. Mensen die een bepaalde class kiezen.. commentaar op krijgen omdat het ook niet zo'n logische keuze is en vervolgens expres aan die class vasthouden voor de rest van de game. Maakte niet uit hoe het spel verliep, offense of defense... out of spite blijven ze dan vasthouden aan die class. Even los van de discussie of het geen valide pick is of niet of dat het z'n goed recht is, als iemand zich niet wil aanpassen door z'n stugheid heb je natuurlijk gelijk al veel minder kans om te winnen.

Daarna nog zo'n pessimist die al na de eerste mislukte aanval al gelijk 'gg' zegt en vervolgens met team mates in discussie gaat. Drie man lekker typen in de spawn area en sporadisch bezig zijn met het spel. Al in de eerste ronde de game als verloren beschouwen en niet eens willen proberen... je vraagt je af hoe zo'n iemand zo ver gekomen is.

Alle potjes dan ook verloren en weer van 63 naar 61 geknalt :( Kan je avond compleet verknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:10:
Oh wat ben ik salty over m'n teams vanavond. Tot drie keer toe onderling ruzie. Mensen die een bepaalde class kiezen.. commentaar op krijgen omdat het ook niet zo'n logische keuze is en vervolgens expres aan die class vasthouden voor de rest van de game. Maakte niet uit hoe het spel verliep, offense of defense... out of spite blijven ze dan vasthouden aan die class. Even los van de discussie of het geen valide pick is of niet of dat het z'n goed recht is, als iemand zich niet wil aanpassen door z'n stugheid heb je natuurlijk gelijk al veel minder kans om te winnen.
...
Ik vind dat dit ook wel redelijk te maken heeft met hoe iets wordt gezegd. Natuurlijk is het goed dat je wat zegt over een verkeerde pick oid maar 9/10 keer wordt je meteen uitgescholden voor alles wat ze op dat moment kunnen bedenken. Op zo'n moment is de lol voor mij er ook wel af en kunnen die mensen het ook lekker uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
VySio schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 20:39:
[...]

Maar aan de andere kant zal Winston over hem heen walsen als hij minder health krijgt. Nu heeft een genji nog net tijd om te ontsnappen bij full health. Hoogstens 25 health er af. Er moeten geen grote veranderingen komen imo, genji onder de knie krijgen is al moeilijk genoeg (ik ben een slechte genji)
Genji is vergelijkbaar met de team fortress 2 spy in de eerste jaren.
Als je er redelijk goed mee was, dan domineerde je altijd en was je vaak de klos.
Ze hebben toen zijn fire rate verlaagd en dat was geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Gister met een vriend/collega gespeeld. Hij is ranked 54 dus werden we ingedeeld in rank 48. Dat ging goed (in de samenstelling), goed overleg etc. Uit eindelijk na een paar zware matches wel gewonnen. Zoiets zie je dus niet terug op de lagere ranks.

Weet iemand trouwens hoe het zit met de daling / stijging van ranks? Eerste comp match verloren en er ging een hele rank vanaf. Winst op de 2 comp match gaf maar een stijging van 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06

justifire

Shut up and squat !!

Wat is dat toch met die Genji deflect tegen turrets ?!
Ene keer smelten ze als sneeuw voor de zon, andere keer doet zijn deflect totaal geen damage op de turret en is het dus instant death :(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:36:
Wat is dat toch met die Genji deflect tegen turrets ?!
Ene keer smelten ze als sneeuw voor de zon, andere keer doet zijn deflect totaal geen damage op de turret en is het dus instant death :(
denk dat het gewoon is dat er dan ook andere mensen misschien op je schieten zonder dat je het echt door hebt. want alle incoming damage stuur je naar waar jij heen kijkt. dus als je naar een turret kijkt maar er schiet ook van schuinboven een widowmaker op je gaat het ook op de turret. 1v1 tegen turret reflect gaat die bijna nooit kapot is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Net gelezen over de season rewards, ik kan dus heerlijk een goud wapentje kopen ^^ rank 67 atm, ik wil nog hoger gaan (top 500 moet lukken) maar heb niet zoveel tijd op het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ricmaniac schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:43:
[...]

denk dat het gewoon is dat er dan ook andere mensen misschien op je schieten zonder dat je het echt door hebt. want alle incoming damage stuur je naar waar jij heen kijkt. dus als je naar een turret kijkt maar er schiet ook van schuinboven een widowmaker op je gaat het ook op de turret. 1v1 tegen turret reflect gaat die bijna nooit kapot is mijn ervaring.
Hmmm dat zou kunnen.
Maar van eigen reflect zou er toch ook wel iets van de turrethealth af moeten gaan ?
Doet soms zelfs geen chipdamage, net of de kogels er dwars doorheen vliegen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
jesse111 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:17:
Net gelezen over de season rewards, ik kan dus heerlijk een goud wapentje kopen ^^ rank 67 atm, ik wil nog hoger gaan (top 500 moet lukken) maar heb niet zoveel tijd op het moment...
Dat is 75 +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Zo, Op het moment rank 69, season high is 72 geloof ik. Graag zou ik een team vinden die nog een vaste roadhog/zenyata kan gebruiken. de andere tanks ben ik nog aan het oefenen dus dat moet goed komen :)

Mocht er een team zijn rond die rating die een pleke missen dan hoor ik dat graag!

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

was net een beetje aan het kloten op masteroverwatch Stond gewoon 160ste (eu) en 412de (global) plaats qua healing met Ana in quickplay 8)

betekent niet veel, maar als je gewend bent om met veel stats toch altijd rond de 100k/200k+ te eindigen is het wel een keertje leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik neem genoegen met de rank 50 die ik ben (tevens highest season) en verder gewoon nu maar wat quickplays doe voor snelle box farming nu die rewards er zijn tot 22 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Aziatische server competitive is op dit moment echt verneukt. Farm bots, smurfs, Genji+Ana teams die domineren. En sinds deze week is de ping ook nog omhoog gegaan voorheen 40-50, nu 150-200, behoorlijk veel die daarover klagen.
goede post van bekende streamer:
https://www.reddit.com/r/...r_kr_exploiters_problems/

Die nieuwe Genji skin van de Olympics ziet er tof uit maar helpt niet als een Chinese Mercy hebt die je weigerd te healen omdat ie denkt dat je Japans bent ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Kenzi schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 06:38:
Aziatische server competitive is op dit moment echt verneukt. Farm bots, smurfs, Genji+Ana teams die domineren. En sinds deze week is de ping ook nog omhoog gegaan voorheen 40-50, nu 150-200, behoorlijk veel die daarover klagen.
goede post van bekende streamer:
https://www.reddit.com/r/...r_kr_exploiters_problems/

Die nieuwe Genji skin van de Olympics ziet er tof uit maar helpt niet als een Chinese Mercy hebt die je weigerd te healen omdat ie denkt dat je Japans bent ...
Overwatch : The real life soap ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

[b][message=47884929,noline]Kenzi schreef op maandag 08 augustus

Lel dat is wel erg kleinzerig in een online spelleke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 20:25
Wel leuk, ik kom net terug van een lange vakantie en zie dat er nieuwe olympics skins. dus ik open dat kistje die je gratis kreeg en meteen de tracer, beste skin in het kistje. :)

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Splitinfinitive schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:34:
[...]

Lel dat is wel erg kleinzerig in een online spelleke
Kleinzerig zou ik het niet noemen. Het is overvloeisel van het patriotische / nationalistische gedoe hier. China vs. Japan is een soort van NL - Duitsland maar dan een tikkie erger. maar goed, da's offtopic.

Veel games hebben een aparte server voor China maar Overwatch heeft alleen Azie, waar dus Koreanen, Japanners, Chinezen en wat anderen zitten. Zorgt ook voor een stuk minder goede team communicatie aangezien de meeste geen Engels spreken en geen common taal hebben :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 09:45
Kenzi schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:38:
[...]

Kleinzerig zou ik het niet noemen. Het is overvloeisel van het patriotische / nationalistische gedoe hier. China vs. Japan is een soort van NL - Duitsland maar dan een tikkie erger. maar goed, da's offtopic.

Veel games hebben een aparte server voor China maar Overwatch heeft alleen Azie, waar dus Koreanen, Japanners, Chinezen en wat anderen zitten. Zorgt ook voor een stuk minder goede team communicatie aangezien de meeste geen Engels spreken en geen common taal hebben :O
Tsja, met alle spanningen in die regio is dat niet heel gek. Maar misschien kan Blizzard zorgen voor vrede door ze te leren dat je alleen wint als je samenwerkt :P
Alleen jammer dat er zo weinig spelers uit Noord Korea mee doen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

markdm schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:37:
Wel leuk, ik kom net terug van een lange vakantie en zie dat er nieuwe olympics skins. dus ik open dat kistje die je gratis kreeg en meteen de tracer, beste skin in het kistje. :)
* split begint te schuimbekken
[...]

Vind het wel grappig ben het alleen tegengekomen tot nu toe in call of Duty waar bepaalde provincies in Nederland elkaar flinke verwensingen gaven :9

Is wel leuk om te zien. Met Duitsers heb ik geen problemen maar ja ben Limburger dus soort van reserve Duitser. Nederlanders in online games is een ander verhaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
[...]

Maar hoe veel wordt Overwatch dan eigenlijk in China gespeeld? Ik heb gehoord dat mobas daar echt domineren en dat shooters daar minder populair zijn dan hier. Maar toen ik daar was zag ik wel een handvol Overwatch tshirts, ik hoorde ook dat Blizzard daar wel populair is. Bovendien is China wel redelijk groot. Dan lijken servers puur voor China me wel logisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

markdm schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:00:
[...]

Maar hoe veel wordt Overwatch dan eigenlijk in China gespeeld? Ik heb gehoord dat mobas daar echt domineren en dat shooters daar minder populair zijn dan hier. Maar toen ik daar was zag ik wel een handvol Overwatch tshirts, ik hoorde ook dat Blizzard daar wel populair is. Bovendien is China wel redelijk groot. Dan lijken servers puur voor China me wel logisch.
MOBA's domineren inderdaadn. Niet voor niks dan Tencent Riot Games (League of Legends) heeft gekocht.
Shooters zijn wat minder populair deels omdat veel internet cafe's met oudere PC's werken en moba's vaak een stuk minder van je pc vragen dan shooters. En deels omdat bekende shooters soms verboden zijn (bijv Battlefield).
Blizzard is aardig populair door onder andere Starcraft / Warcraft en vooral WoW.
Overwatch is wel bekend en wordt wel gespeeld maar niet superveel vergeleken met LoL / Chinese moba's.

Voor WoW is er een Chinese client + servers, en veel andere games maken onderscheid tussen China en bijv Oceanie maar Overwatch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Pff, van 't weekend nog nooit zo gefrustreerd geweest tijdens overwatch competitive. Er was serieus een gast in ons team en het eerste wat hij zei is hallo allemaal, ik ga lekker trollen. En dat deed hij nog echt ook.. heletijd ouwehoeren met Genji en Hanzo. Iedereen in ons team fucking boos op hem natuurlijk.

Nou.. potje afgelopen en opnieuw competitive gejoined, zit 'ie gast weer in ons team!! Zegt 'ie hi again earthapple! Time to troll!

Echt ongelofelijk die gast. Daarna wel gereport en geblockt. Dat zulke mensen gewoon bestaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
earthapple schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:45:
Pff, van 't weekend nog nooit zo gefrustreerd geweest tijdens overwatch competitive. Er was serieus een gast in ons team en het eerste wat hij zei is hallo allemaal, ik ga lekker trollen. En dat deed hij nog echt ook.. heletijd ouwehoeren met Genji en Hanzo. Iedereen in ons team fucking boos op hem natuurlijk.

Nou.. potje afgelopen en opnieuw competitive gejoined, zit 'ie gast weer in ons team!! Zegt 'ie hi again earthapple! Time to troll!

Echt ongelofelijk die gast. Daarna wel gereport en geblockt. Dat zulke mensen gewoon bestaan..
damn ik zou gek worden dan inderdaad haha, maar het duurd denk ik ook niet lang voordat die gast een competitive ban aan ze broek heeft hangen.

Zulke gasten verdienen imo permaban :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

markdm schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 09:37:
Alles wat ik tot nu toe heb gekregen uit 3 kistjes zijn sprays of icons. Het is mij niet gegund :X

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Ik kom er nu ook achter dat de tijd op de stopwatch van tracers nieuwe skin 13:37 is. Leuk detail blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 12:02:
Ik kom er nu ook achter dat de tijd op de stopwatch van tracers nieuwe skin 13:37 is. Leuk detail blizzard.
ja die heb ik gisteravond toevallig uit een lootbox gekregen. leuke skin.. alleen die vlag hadden ze mooier moeten maken imo. ik vind dat die raar op je rug zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Dat moet lukken. Zit nu op een enorme winning streak en per win krijg ik een level er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat lekkere potjes gisteren op 41 uitgekomen, was gestart op 43 dus we zien het beginpunt weer :).
Hopelijk kunnen we >45 eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
Na een dramatische week solo competitive spelen gezakt van 55 naar 48 en daarna geprobeerd wat groepjes te vormen en weer terug naar 56. Doel is de 62 aantikken, maar dat gaat met mn FL niet lukken.

Nog PC Tweakers/groepjes op zoek naar een sneaky Pharah / Rein / Tor / Bassie? Of mensen die willen groupen met enigzins kans en skills voor 60+?

mouzetc#21174

Omdat ik niet weet wie er nog uit de list speelt en op welk 'niveau'. Ben er vanavond! :}

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

"Grappig" om te zien dat meer mensen gezakt zijn de afgelopen tijd. Gister een paar potten comp gedaan en toch weer iets verhoogd. Gistermiddag met een paar mensen en dat ging wel lekker, een erg lange pot Anubis gehad. Hoop dat ik nog richting de 45 / 46 kan gaan, maar verwacht het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil graag die genji skin van japanse vlag :'( best balen dat je die skins niet met ingame credss kan kopen.. maar opzich ook wel weer leuker als je ze dan krijgt :P

die legendary skins van genji vind ik allemaal een stuk minder vet omdat ze niet echt genji zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:10:
Ik wil graag die genji skin van japanse vlag :'( best balen dat je die skins niet met ingame credss kan kopen.. maar opzich ook wel weer leuker als je ze dan krijgt :P

die legendary skins van genji vind ik allemaal een stuk minder vet omdat ze niet echt genji zijn
Heb al 3x keer die D.VA skin gehad, ze hadden de duplicates er wel uit mogen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:05:
[...]

Heb al 3x keer die D.VA skin gehad, ze hadden de duplicates er wel uit mogen halen.
ja heb ik met die wrestling zarya :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
van rank 51 naar 57 gegaan, niet zoveel potjes gespeeld.
beter iets dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:13:
[...]

ja heb ik met die wrestling zarya :/
Ja, vooral omdat het een limited event is, is de drang om ze allemaal te hebben erg groot. Alleen die Tracer skin nog en dan ben ik wel content.
Pykow schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:14:
van rank 51 naar 57 gegaan, niet zoveel potjes gespeeld.
beter iets dan niets.
Hier van 43 naar 43 haha. Sommige mensen zijn echt toxic, speelt je gewoon ''level'' trouwens ook nog een rol in ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Lekker dan, de afgelopen 3 potjes Comp die "Close" waren (en daarmee rank technisch waarschijn rommel) zijn allemaal in "Unexpected server error" na een minuut of 30 (!!) geëindigd.

Zo hatelijk als je na 2 minuten in overtime met 3-1 KotH gaat winnen je met Team Kill in beeld uit de server wordt geknikkerd. Dat is veelal 4500xp en weer een rankje omhoog.

Ben echt zo klaar met competetive nu. Tel daarbij 6 cases summer event met 3 wit 1 blauw en ik vraag mij af of ik deze game wel weer moet installeren, ondanks dat het best vermakelijk is. De randvoorwaarden weten het lekker te vern&^*n voor mij momenteel.

(en niet voor het eerst, met de netcode bs, afwezigheid van drops / xp en alle competetive misstanden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:16:
[...]

Ja, vooral omdat het een limited event is, is de drang om ze allemaal te hebben erg groot. Alleen die Tracer skin nog en dan ben ik wel content.

[...]

Hier van 43 naar 43 haha. Sommige mensen zijn echt toxic, speelt je gewoon ''level'' trouwens ook nog een rol in ranked?
die heb ik dan weer wel :P die tracer met vlag op der rug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:16:
[...]

[...]

Nee je eigen level zegt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoppa, 3 wins achter elkaar. rank 50 naar rank 52 :)
nog 1 rankje er bij en we krijgen weer 20CP's extra
jeej 53 gehaald :) echt net aangetikt na nog een win.. 4 in een row we gaan lekker :P nu 80 CP voor dit seizoen

[ Voor 69% gewijzigd door Ricmaniac op 08-08-2016 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:18:
[...]

die heb ik dan weer wel :P die tracer met vlag op der rug
Every hero needs a cape :D

Nog mensen rond Rank 40/45 die vanavond ranked gaan spelen, speel normaal solo q.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Potverdikkeme, had ik het er enkele dagen terug nog over dat die voetbal intro van Lucio nutteloos is, had ik vanavond zowaar potm met Lucio :P

En weer twee legendaries in de summerlootbox (Reinhardt skin en 500 credits), gisteren ook al (Ana skin en Reaper skin) :9~

[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 08-08-2016 23:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 23:06:
[...]

Every hero needs a cape :D

Nog mensen rond Rank 40/45 die vanavond ranked gaan spelen, speel normaal solo q.
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/82/0e/62/820e62b755060f9f08a290bc3082dc1d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Van het weekend weer lopen bikkelen, die 300cp zijn binnen \o/. Denk dat ik nu een stuk minder ga spelen tot aan season 2 en dan maybe een team ga zoeken. Nu voornamelijk solo tot rank 69gekomen maar vaak is dat gewoon echt niet leuk, heb je zo een totale retard in je team die je eigenlijk gewoon zou willen ophangen aan de hoogste boom :P (agressie any1? ;p)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Hmm, hopelijk vandaag de 60 halen zodat ik iig die 200 punten krijg :P Kan altijd nog proberen de 65 te halen, maar aangezien ik als hoogste 59 heb tot nu wordt dat misschien lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:15

Thompson

Beeromaniac

Sinds afgelopen weekend heb ik ook overwatch. Heb er nu een stuk of 20 potjes op zitten, ben lvl 12.
Favoriete heros tot nu toe zijn Pharah, Reaper, Soldier76, Torbjorn en Bastion. Toegegeven dat ik er een boel ook nog niet heb geprobeerd. De support heroes lijken erg sterk/belangrijk te zijn in Overwatch maar ik weet niet echt welke daarvan een goede is om als beginner mee te starten. Van de tanks lijkt D.va me vaak belachelijk sterk (als ze tegen me speelt) maar ik moet er zelf nog mee leren omgaan.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Thompson schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:53:
Sinds afgelopen weekend heb ik ook overwatch. Heb er nu een stuk of 20 potjes op zitten, ben lvl 12.
Favoriete heros tot nu toe zijn Pharah, Reaper, Soldier76, Torbjorn en Bastion. Toegegeven dat ik er een boel ook nog niet heb geprobeerd. De support heroes lijken erg sterk/belangrijk te zijn in Overwatch maar ik weet niet echt welke daarvan een goede is om als beginner mee te starten. Van de tanks lijkt D.va me vaak belachelijk sterk (als ze tegen me speelt) maar ik moet er zelf nog mee leren omgaan.
Zowel Lucio als Mercy zijn redelijk eenvoudige supports om mee te beginnen. Qua tanks ligt het uiteraard een beetje aan de map, maar D.Va is een goede tank voor zowel attack als defense, zelfde geldt ook wel voor Reinhardt en Zarya. Persoonlijk vind ik Winston enkel handig in attack, Roadhog prefereer ik in defense maar heb m vaak genoeg zien shinen in attack als hij gebuffed werd door een Ana bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
Heb de afgelopen dagen voor mijn doen behoorlijk wat Ranked gespeeld op de Xbox - en merk dat het alleen spelen behoorlijk lastig is. Ik heb mijn placements gespeeld en uiteindelijk op rank 45 uitgekomen. De afgelopen dagen opgeklommen naar 48, waarna ik keihard tot 41 ben gevallen. Ik speel vooral Tank (D.Va, Roadhog) en Defence (Torbjörn, Mei, Bastion).

Spelen hier nog Tweakers vooral SoloQ, en zo ja, wat doen jullie om het ranken zo soepel mogelijk te laten gaan? Als iemand een keer zin heeft om een potje te spelen - voel je vrij om me toe te voegen op Live: DC Vogelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
DC Vogelaar schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 14:04:
Heb de afgelopen dagen voor mijn doen behoorlijk wat Ranked gespeeld op de Xbox - en merk dat het alleen spelen behoorlijk lastig is. Ik heb mijn placements gespeeld en uiteindelijk op rank 45 uitgekomen. De afgelopen dagen opgeklommen naar 48, waarna ik keihard tot 41 ben gevallen. Ik speel vooral Tank (D.Va, Roadhog) en Defence (Torbjörn, Mei, Bastion).

Spelen hier nog Tweakers vooral SoloQ, en zo ja, wat doen jullie om het ranken zo soepel mogelijk te laten gaan? Als iemand een keer zin heeft om een potje te spelen - voel je vrij om me toe te voegen op Live: DC Vogelaar.
Ik weet niet hoe t precies op de Xbox gaat, maar ik speel op PC regelmatig SoloQ en wat zeker helpt is meteen voice chat induiken, even hallo zeggen, vragen of mensen geen Hanzo kiezen waar hij niet handig is (random voorbeeld) en als je zelf ook inschikt bij de keuzes van je champions dan gaat de samenwerking al zo fijn dat je een stuk meer wint. Ook als we premade potjes doen en je dus standaard in Group chat zit in plaats van team chat vragen we andere premades ook naar team chat te komen en de meesten doen dat dan ook. Helpt gewoon een boel als je duidelijke afspraken maakt, aangeeft wanneer bv een Genji of Tracer langs je heen schiet zodat je team niet opeens geflankt wordt. etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:21

Heb je toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Laatst online: 08-11-2023
Als er nog iemand op zoek is naar een comp. rank 38 teammate: Dwishy#1920 OP PC
Had ergggg slechte placement matches :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dwish op 09-08-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwish schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:57:
Als er nog iemand op zoek is naar een comp. rank 38 teammate: Dwishy#1920
Had ergggg slechte placement matches :)
Misschien handig platform te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Laatst online: 08-11-2023
Aangepast, dacht dat die Battlenet tags PC restricted waren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwish schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:56:
Aangepast, dacht dat die Battlenet tags PC restricted waren..
In dat geval... ben zelf 42 dacht ik, altijd opzoek naar mensen om mee te spelen! Zal je toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zal je toevoegen.
Speel momenteel enkel Lucio en Zenyatta voor mijn laatste achievements.
Als die binnen zijn zullen Roadhog, Reaper en Tracer waarschijnlijk mijn mains worden.
Dat is wel het voordeel van die chievos, ondertussen leer je van elke hero hoe ze spelen en dus ook hoe je ze kan counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
justifire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 19:17:
[...]

Zal je toevoegen.
Speel momenteel enkel Lucio en Zenyatta voor mijn laatste achievements.
Als die binnen zijn zullen Roadhog, Reaper en Tracer waarschijnlijk mijn mains worden.
Dat is wel het voordeel van die chievos, ondertussen leer je van elke hero hoe ze spelen en dus ook hoe je ze kan counteren.
Klopt inderdaad. Ik heb ook de meeste van mij champs die ik regelmatig speel leren spelen door de achievements. Ik wens je veel succes met de achievements van Lucio en Zenyatta. Zijn de moeilijkste in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

DC Vogelaar schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:28:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb ook de meeste van mij champs die ik regelmatig speel leren spelen door de achievements. Ik wens je veel succes met de achievements van Lucio en Zenyatta. Zijn de moeilijkste in het spel.
Lucio is niet zo moeilijk, zolang je de juiste map maar krijgt....
Zenyatta is zo goed als onmogelijk.
Gelukkig speel ik graag met Zenyatta dus is niet erg als het 1,2,3 niet lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

wat is het soms toch heerlijk om als mei te spelen.

net een potje meeste eleminations/objective kills, en meeste healing wat best sneu was sinds we wel een Ana hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Splitinfinitive schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:30:
wat is het soms toch heerlijk om als mei te spelen.

net een potje meeste eleminations/objective kills, en meeste healing wat best sneu was sinds we wel een Ana hadden.
Mwoa, merk dat Mei/Roadhog vaak meeste healen t.o.v. een Ana of zelfs Zenyetta, maar komt misschien ook omdat ik mezelf met Roadhog vaak bijna kapot laat schieten en dan snel ff hide en weer heal.

Ivm werktijden speel ik meestal ranked zo tussen 16:00 en 20:00, maar merk wel dat er dan een stuk minder goede spelers zijn zeg. Vrijdagnacht van 56 naar 59 geleveld, maar gisteren middag van 59 heerlijk naar 55 gekelderd. Leavers, mensen die een champ kiezen en die blijven, mensen die lvl 25 zijn, ranked spelen maar slechts 1 champion echt kennen... zo frustrerend :( Dacht, die lvl 60 en 200CP haal ik nog wel ff, maar vrees dat t moeilijk wordt als ik komend weekend geen tijd heb en dus alleen eind middag kan spelen doordeweeks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
De matchmaking in ranked is nog steeds raar. Je ziet van alles voorbij komen.. helaas vrijwel altijd in m'n nadeel. Ben zelf 63 nu... zo word je gematcht met vier andere 60-65 spelers, maar ook één rank 52 speler... terwijl het andere team wel zes ~62 spelers heeft. Het gemiddelde is het zelfde, maar een rank 52 speler is in die situatie met alle respect toch een handicap. Ook een paar keer de situatie gezien waarin het andere team een speler heeft van 70+... die dan natuurlijk Genji of McCree speelt en het hele team draagt.

Een gemiddelde rank voor beide teams klinkt leuk en eerlijk op papier, maar als er een uitschieter (naar boven of naar beneden) bijzit dan is er uiteindelijk geen balans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

https://www.reddit.com/r/..._rank_players_looking_to/

Goed topic met tips voor de mid/lagere rank spelers.
Pagina: 1 ... 69 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.