Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

45% winrate tot nu toe. Voor mijn gevoel zijn mijn stats best wel oke maar ik kom maar niet hoger in rank.
Of misschien denk ik wel dat ik beter ben dan dat ik daadwerkelijk ben dat zou ook heel goed kunnen :D

https://overwatchtracker....omorti-2444/heroes?mode=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:12
Vandaag naar rank 56 gegaan.
Hopelijk haal ik rank 60 nog

[ Voor 34% gewijzigd door Pykow op 30-07-2016 16:48 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zie ik zoveel ana spelers in ranked met nog geen 10 minuten speeltijd op haar in totaal. Laat ze lekker ana oefenen in quick play. De meesten weten niet eens dat je kan healen met ana door op je teammates te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:26:
Waarom zie ik zoveel ana spelers in ranked met nog geen 10 minuten speeltijd op haar in totaal. Laat ze lekker ana oefenen in quick play. De meesten weten niet eens dat je kan healen met ana door op je teammates te schieten.
Ik ben ana nog niet tegengekomen in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:40:
[...]

Misschien ben je hoger in rang daarom :D Ik ben 49 atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Wanneer wij de payload moeten verdedigen speel ik vaak als Lucio, wanneer ik in het aanvallende team zit speel ik vaak als Ana. Best leuke hero, met een leuke ult. Alleen willen velen nog niet begrijpen dat deze wel gecombineerd moet worden. Ik scope wel zelden, via de crosshair aimen gaat prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is anna een beetje goed ? nog niet echt kunnen spelen met haar omdat ze net uitkwam toen k weg ging op vakantie. ga het vanaf aankomende week weer zien :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zo, ik heb dan eindelijk mijn placement matches gedaan. 3 potjes gewonnen, 7 verloren helaas. Ik heb vooral teams gehad waarin teamplay gewoon ver te zoeken was, speelde de placing matches wel solo, niet in team verband, want degenen waar ik veel Overwatch mee speel, hadden al een hoge ranking. Maar het niveau als je solo speelt in de placement matches is echt bedroevend, ik denk dat Quick Play soms betere teams oplevert. Uiteindelijk heb ik een rank van 42 gekregen. Ook een potje gehad, met 4 leavers... :N

Zelf speelde ik vooral support, met Lucio en/of Mercy, afhankelijk van wat nodig was + afhankelijk van de match. Mag hopen dat dit goed aangepakt wordt met season 2.
Pykow schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:40:
Ik al wel, al meerdere keren.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 30-07-2016 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:45

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:26:
Achievements 8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gisteren in iedergeval een aantal leuke potjes comp gehad met Tweakers, volgens mij geen 1x verloren totdat ik weg ging, ben volgens mij 4-5 rangs omhoog gegaan. Het scheelt dus echt een hoop als iedereen het niet beschouwd als een team deathmatch spel.

Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
SaURoN schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:05:
Gisteren in iedergeval een aantal leuke potjes comp gehad met Tweakers, volgens mij geen 1x verloren totdat ik weg ging, ben volgens mij 4-5 rangs omhoog gegaan. Het scheelt dus echt een hoop als iedereen het niet beschouwd als een team deathmatch spel.

Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Euh, deathmatch wil ik alle gamemodes nou ook niet noemen. ;) Het is niet alleen maar een kwestie van er op raak fraggen (het is geen CoD of UT of zo), wat men in placement matches voor ranking ook niet lijkt te begrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
CH40S schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:17:
[...]
Euh, deathmatch wil ik alle gamemodes nou ook niet noemen. ;) Het is niet alleen maar een kwestie van er op raak fraggen (het is geen CoD of UT of zo), wat men in placement matches voor ranking ook niet lijkt te begrijpen...
Nee het is ook geen deathmatch, alleen beschouwd meer dan 80% het wel zo in de quickjoin en/of comp mode als je solo gaat. Tenminste dat is mijn ervaring op de PS4., iedereen knalt er maar gewoon op los lijkt het. Daarom was gisterenavond het een verademing om eens met een goed team te spelen wat nadenkt ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Tegenstander gaf vandaag een gegarandeerde win weg. Het was overtime op El Dorado, wij op defense... de payload dusdanig dichtbij het einddoel dat het aantal meters te gaan al zichtbaar was. Ons team werd gewiped in een laatste verwoede poging en ze hadden nog drie man staande. Ik zag de afstand aftellen... 3, 2, 1... en voor een fractie van een seconde waren raakte die spelers alle drie tegelijk out of range van de payload. Bam... Victory. Het was al zo lang gaande dat het overtime balkje binnen een oogwenk leeg was. Wat moeten die gebaald hebben :D

Weer terug op 63 (vanaf 60) na een dikke win streak. Op naar die 65!

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 01-08-2016 06:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:01

dawofl

?

Ricmaniac schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:51:
is anna een beetje goed ? nog niet echt kunnen spelen met haar omdat ze net uitkwam toen k weg ging op vakantie. ga het vanaf aankomende week weer zien :)
Ana was (en soms is) mijn nr.1 ergernis :) ik begin haar wel steeds meer te waarderen. De ult kan goed verschil maken en de heal kan best sterk zijn. Je moet voor heal echter wel op je teammates schieten.... en als je dan spelers hebt die vragen of je even stil kan staan....... tsja :) Dus goeid support hero in de juiste handen (en dat zijn er niet veel).

Valt me overigens op dat veel Ana spelers alleen maar ana willen spelen..... snap die hele "dit is mijn hero oogklep modus" uberhaubt niet.

Gister nog potje dat muurvast zat na veel gezeik vanuit het team de zenyetta speler kunnen omlullen naar Lucio waarna gewonnen. Betreffende speler gaf aansluitend ook toe dat het team gelijk had (maar dat bleek wel) mensen kunnen soms zo'n plat voor kop hebben.

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Sinds kort level 25 dus meteen begonnen met competitive. placements stopte me in 53. daarna doorgegroeid naar 57. Nog geen enkel competetive potje verloren. Had het idee dat het lastiger zou zijn. ik vul voornamelijk het team aan met wat nodig is, een tank(zarya) of support (lucio of zenyatta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:40
dawofl schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:20:
[...]

Ana was (en soms is) mijn nr.1 ergernis :) ik begin haar wel steeds meer te waarderen. De ult kan goed verschil maken en de heal kan best sterk zijn. Je moet voor heal echter wel op je teammates schieten.... en als je dan spelers hebt die vragen of je even stil kan staan....... tsja :) Dus goeid support hero in de juiste handen (en dat zijn er niet veel).

Valt me overigens op dat veel Ana spelers alleen maar ana willen spelen..... snap die hele "dit is mijn hero oogklep modus" uberhaubt niet.

Gister nog potje dat muurvast zat na veel gezeik vanuit het team de zenyetta speler kunnen omlullen naar Lucio waarna gewonnen. Betreffende speler gaf aansluitend ook toe dat het team gelijk had (maar dat bleek wel) mensen kunnen soms zo'n plat voor kop hebben.
Ik heb liever een Lucio/Zenyatta combi dan een Lucio/Ana combi. In basis hebbke altijd een goede healer nodig, dat is Lucio (of mercy natuurlijk) Zenyatta kan snel voor de criticals zorgen. Daarnaast is het een zeer goede damage support met discord orb. Ana haar Ult is goed maar ik heb liever een discord orb dan eens in de zoveel tijd een verkeerd getimede ana ult (wat heel vaak gebeurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
desimal90 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:27:
Sinds kort level 25 dus meteen begonnen met competitive. placements stopte me in 53. daarna doorgegroeid naar 57. Nog geen enkel competetive potje verloren. Had het idee dat het lastiger zou zijn. ik vul voornamelijk het team aan met wat nodig is, een tank(zarya) of support (lucio of zenyatta).
lastiger gaat het nog zeker worden dont worry. als ik het zo lees heb je competitive nog niet echt mee gemaakt over hoe frusterend het soms kan zijn met leavers. en dan voornamelijk als je lijkt te verliezen of zelfs gister mee gemaakt staat het 3-3 en is het sudden death, gaat mijn hele team leaven |:( en weer een loss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
VySio schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

Ik heb liever een Lucio/Zenyatta combi dan een Lucio/Ana combi. In basis hebbke altijd een goede healer nodig, dat is Lucio (of mercy natuurlijk) Zenyatta kan snel voor de criticals zorgen. Daarnaast is het een zeer goede damage support met discord orb. Ana haar Ult is goed maar ik heb liever een discord orb dan eens in de zoveel tijd een verkeerd getimede ana ult (wat heel vaak gebeurd)
Speelde gister met een maat de Lucio/Zenyatta combo. Ging ook zeer lekker. De combinatie van beide ults was ook zeer fijn. Als ik solo speel als Lucio of Zenyatta en ik mijn ult gebruik om de tegenstanders ult te counteren loop ik vaker tegen het probleem aan dat ze hierna nog andere ults gebruiken. Met beide ults kan je ze netjes chainen. En dan inderdaad die Discord orb erbij wat aardig aantikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ana aanvallend als enige healer is zeker wel een optie met haar recente buff. Defensive moet je inderdaad een ult-counter hebben en is die van Ana gewoon niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
doebbalapoent11 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:41:
Ik ben nu een main roadhog speler, en ik speel hem in zo'n beetje elke game die ik speel. Ik ben level 20 en speel het nu anderhalve week. Het gemiddelde van mijn score is 20 eliminations en 5 deaths met 3-4 medals. Ik wordt redelijk vaak aangesproken in de chat als een smurf ed, maar ik heb zelf niet het gevoel alsof ik echt goed ben? Ik maak vaak verkeerde engagements en vergeet zo nu en dan dat genji bijvoorbeeld gaat deflecten en gooi mijn hook dan toch uit. Heeft iemand anders ook het gevoel alsof ze niet heel goed zijn maar anderen dat wel van jou hebben?
Nee over het algemeen voel ik mij zwaar pro en komt dit ook 100% overeen met de mening die anderen van mij hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-09 14:33
sanre4l schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

Nee over het algemeen voel ik mij zwaar pro en komt dit ook 100% overeen met de mening die anderen van mij hebben. 8)7
Ik heb het erover dat je zelf veel te veel fouten die je maakt ziet, maar anderen zien je blijkbaar als een hele goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat competitive potjes solo te hebben gedaan, ben ik toch op zoek naar wat mensen om mee samen te spelen :)

Ik heb al een tijdje niet echt competive gespeeld, meer voor mijn eigen lol, en hoewel dat leuk is, wil ik Overwatch ook wat serieuzer gaan spelen. Dat gezegd te hebbende, weet ik nog niet zoveel over de maps en heroes in een competitive verband, maar ben wel wat filmpjes gaan kijken en dergelijke.

Speel op de PC, heb een headset, alhoewel ik deze tussen games vaak effe afzet vanwege men bril, maar tijdens potjes staat hij gewoon op. Speel voornamelijk s'avonds / s'nachts, maar dat verschilt vaak van dag tot dag.

Omdat ik meer voor men lol heb gespeeld, zie je dat ook goed terug in de heroes die ik vaak speel. Ik heb er nu 41 uur inzetten, wat toevallig ook mijn rank is, shame on me. Maar dit zijn mijn most played heroes:
  • D.VA (11 uur) Dat buff _/-\o_
  • Tjorborn (3uur)
  • Lucio (3 uur)
  • Tracer (3uur)
  • Junkrat (3uur)
Dit zegt niet alles, maar zoals je ziet heb ik van elke ''klasse'' wel een voorkeur, en het liefste speel ik (aggresieve tank)

Ik zal binnenkort wel eens op de TS server komen buurten, en mochten jullie het ook willen, paar potjes Quick Play om wat samen te spelen.

BattleNet: Barrie#2102

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Weet niet of deze hier al voorbij is gekomen maar die gastjes zijn echt grappig. Gaan zeiken omdat ze gebanned zijn "we paid money for this game!"

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iOups0R.jpg

Meer : http://imgur.com/a/ZzSGi

Begin steeds meer een teringhekel te krijgen aan Koreaanse Genji's die het hele team soloen.
Speel je als support, hele team negeerd die Genji die recht om mij af komt, mij sloopt en dan vervolgens de rest van het team solo'ed, die gaan zeiken over dat ze geen heals krijgen :( :(

[ Voor 51% gewijzigd door Kenzi op 02-08-2016 03:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo terug van vakantie en klaar om ook weer te rocken! :) gisteravond 1 potje gedaan maar ging niet echt lekker :P gelijk weer een rank gezakt. eerst maar paar quick play weer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

On_E

Housemusic

Olympic loot:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Co0KmlwWEAAGfB5.jpg

Afbeeldingslocatie: https://67.media.tumblr.com/4d0e117f98f1bcf9c4b3042201583e13/tumblr_ob9oxqV7df1qzh2aio1_540.jpg

Afbeeldingslocatie: https://67.media.tumblr.com/74dc0e53742378dc323fcd849bbaf2f2/tumblr_ob9oxqV7df1qzh2aio2_540.jpg

Nieuwe map en gamemode (Rocket League in Overwatch ?)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Co1LtmAW8AQiqq7.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gxRsDSC.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 24-09 09:45
Pharah in basketbal is enigsinds valsspelen :P
En teleporteren mag volgens mij ook niet bij atletiek.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het lijkt er in ieder geval op dat we een soort voetbal-mode gaan krijgen dus.
Benieuwd of dat leuk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:59
Na het zien van de mogelijke skins/emotes etc met die nieuwe lootboxes:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MdtEA.jpg

Zeer slimme marketing methode van Blizzard, als je dus een bepaalde skin heel graag wilt hebben moet je geluk hebben en zolang lootboxes kopen tot je hem hebt binnen de periode. Dit gaat een jackpot voor ze opleveren aan inkomsten (Waaraan in waarschijnlijk ook mede schuldig zal zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik vind het een beetje F2P praktijken in een full price game.

Want waarom kan ik mijn ruim 3000 coins niet gebruiken om die skins te kopen?
Maar goed, over 1-2 potjes ga ik ''prestigen'' en begin ik weer op lvl 1 dus zal ik wel snel aardig wat van die lootboxen binnen krijgen. (mits ze de normale vervangen, wat ik wel denk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Laatst online: 19-09 17:47
On_E schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:55:
Ik vind het een beetje F2P praktijken in een full price game.

Want waarom kan ik mijn ruim 3000 coins niet gebruiken om die skins te kopen?
Maar goed, over 1-2 potjes ga ik ''prestigen'' en begin ik weer op lvl 1 dus zal ik wel snel aardig wat van die lootboxen binnen krijgen. (mits ze de normale vervangen, wat ik wel denk)
Is bij prestige het aantal xp om van 1 naar 2 te gaan etc. weer zoals een normale groei van level 1 naar 2 etc. dan? (Heb geen idee, ben nog maar 70 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Sjoerdje131 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:03:
[...]

Is bij prestige het aantal xp om van 1 naar 2 te gaan etc. weer zoals een normale groei van level 1 naar 2 etc. dan? (Heb geen idee, ben nog maar 70 ofzo)
Ja, dat klopt. Je XP gain is gewoon weer alsof je op level 1 begint :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met afgelopen weken, warme dagen enzo, nog een vakantie ertussen gehad, weinig zin gehad om Overwatch te spelen. Vanavond zal ik eens kijken of ik de topicstart weer kan bijwerken. Hero Ana even toevoegen o.a.. En misschien nog even wat potjes spelen ofzo. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Wordt nog steeds geplaagd door crashes en nu heeft Ziggo ook nog een storing :( zo is de lol er wel snel af. Van 63 naar 61 zonder een potje afgemaakt te hebben. Ben zo salty :'(

Nu maar hopen dat ik niet gebanned wordt omdat het ook steeds een leave is.

[ Voor 18% gewijzigd door yinx84 op 02-08-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 31-08 14:24
Kenzi schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 03:38:
Weet niet of deze hier al voorbij is gekomen maar die gastjes zijn echt grappig. Gaan zeiken omdat ze gebanned zijn "we paid money for this game!"

[afbeelding]

Meer : http://imgur.com/a/ZzSGi

Begin steeds meer een teringhekel te krijgen aan Koreaanse Genji's die het hele team soloen.
Speel je als support, hele team negeerd die Genji die recht om mij af komt, mij sloopt en dan vervolgens de rest van het team solo'ed, die gaan zeiken over dat ze geen heals krijgen :( :(
haha die ban posts, wat een mongolen.

Iets doen wat duidelijk verboden is, en dan gaan janken als je ervoor gestraft wordt.

tis eigelijk triest dat ze zo naief zijn dat ze nog denken dat het onterecht is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madbee schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:36:
[...]

Iets doen wat duidelijk verboden is, en dan gaan janken als je ervoor gestraft wordt.

tis eigelijk triest dat ze zo naief zijn dat ze nog denken dat het onterecht is ook.
Mooiste is die gastjes die ze willen hacken omdat blizzard een trojan op hun pc hebben gezet, want hoe anders kunnen ze zien dat ze cheaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:51:
[...]
Mooiste is die gastjes die ze willen hacken omdat blizzard een trojan op hun pc hebben gezet, want hoe anders kunnen ze zien dat ze cheaten :+
Haha shit. Dat geeft ook gelijk aan hoe oud die gasten zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

earthapple schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:52:
[...]

Haha shit. Dat geeft ook gelijk aan hoe oud die gasten zijn :+
Daarom, voor hun is 40euro een heel jaar salaris, hopelijk denken ze 2x na voordat ze weer een aimbot installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahaha geweldig die posts XD wat een trieste gasten zeg holy shit haha

ze zijn gewoon gewend dat games als CoD enzo cheaten lekker ongestraft gedaan kan worden. <3<3 Blizzard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:02

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Madbee schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:36:
[...]

Dat verwondert mij ook altijd wel weer. Omdat ze het spelletje hebben gekocht, denken ze ermee te mogen doen wat ze willen, inclusief cheaten. Kennelijk de EULA niet gelezen (ik ook niet, maar iets met gezond verstand enzo O-) ).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:29

The Chosen One

Zie signature!

Straks ook zo'n malloot. 8)7
Ging dood met iemand anders (hijzelf?) door tire ult. Ik was "autistic" omdat ik zorgde dat er twee dood gingen (rende net naar buiten op KOTH map).
Toen moest ik swappen naar healer en hij ging me reporten als ik dat niet deed. Niemand die swapte en ik ging redelijk zelf dus ik dacht ik doe niks tot je normaal doet. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
De patch is live:
De "game-mode" is een 3 on 3 voetbal brawl met Lucio. Letterlijk rocket league, inclusief replay. Je hebt je speed aura en je kunt slaan/ alt fire.

Je krijgt 1 lootbox gratis. In die van mij zaten 2 spray en 2 icons -,-.
Daarnaast krijg je nog een olympic spray en icon mocht je daar blij van worden :P.

Net even door de skins heen geklikt en het lijkt er op dat het er maar een paar zijn.

Edit: Dit zijn ze allemaal:
2x Legendary (twee kleuren): Lucio, Zarya, Tracer
1x Epic (met hun landlkleuren): Torbjorn, Widowmaker, Mercy, Mccree, Genji, D va.

Uiteindelijk weinig om je echt druk over te maken dus wat betreft die "exclusive" skins :+.

[ Voor 86% gewijzigd door Thormodo op 02-08-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

1e game 3-0 gewonnen. ;p

Hoe krijg je die nieuwe chests dan? Ook random of alleen kopen?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
The Chosen One schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:09:
1e game 3-0 gewonnen. ;p

Hoe krijg je die nieuwe chests dan? Ook random of alleen kopen?
4-3 gewonnen na een epische overtime :9. Maar aangezien ik Rocket League al heb is deze mode compleet nutteloos voor mij. Denk ook niet dat veel anderen het iets kan boeien voor meer dan een paar potjes.
Echt super nuttig dat ze daar tijd aan hebben verspilt, in plaats van daadwerkelijke content.

De kistjes krijg je standaard tussen nu en 22 augustus, dus ook bij levels. Er zit zowel normale loot als olympische loot in.

Patch notes: http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20747925082

[ Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 02-08-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok die nieuwe lootboxen zijn fucking vet... tenminste de dingen die je nu kan krijgen gelijk ff 24 gekocht haha :P al paar mooie skins emotes en zelfs cinematic gekregen. zijn echt cool.

die nieuwe brawlgame mode is ook lachen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Als je die nieuwe kistjes koopt heb je alsnog maar kans op 1 item van de nieuwe serie. Tis allemaal optional ofc maar voelt allemaal wat meh aan zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:13:
Als je die nieuwe kistjes koopt heb je alsnog maar kans op 1 item van de nieuwe serie. Tis allemaal optional ofc maar voelt allemaal wat meh aan zo.
weet ik maar heb wel elk kistje 1 a 2 dingen gekregen van die nieuwe.. en dus ook de Bicycle kick highlight intro van Lucio.. die vind ik echt dik haha en had er geen 1 voor lucio dus mooi meegenomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
*heeft 20 olympic lootboxes gekocht* Tracer, Zarya, Luci, D.va en Tornbjorn skins eruit. Rest stel icoontjes. Jammer genoeg niet de highlight intro voor Tracer te pakken. Ach ben tevreden zo en ga er niet meer geld tegenaan gooien :).

Verder erg blij met mijn Zarya skin, Zarya met blond haar is wel vreemd om naar te kijken :+ .

En even mijn beste twee moments van een potje dat ik net met vrienden speelde. Had POTG die liet alleen niet alles zien, dus eerste stukje is de POTG++ en 2e stukje is hoe we 2e checkpoint in 1x pakte :9 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ach ziet ze er ieg niet meer uit als een stereotypical butch lesbian...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
Bloodhoundje schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:20:
*heeft 24 olympic lootboxes gekocht* Tracer, Zarya, Luci, D.va en Tornbjorn skins eruit. Rest stel icoontjes. Jammer genoeg niet de highlight intro voor Tracer te pakken. Ach ben tevreden zo en ga er niet meer geld tegenaan gooien :).

Verder erg blij met mijn Zarya skin, Zarya met blond haar is wel vreemd om naar te kijken :+ .
Ik bedacht me bij mijn vorige loot box ook dat ik al lang geen legendary meer heb gehad. Komt deze er net uit rollen :D. Niet dat ik echt fan van Zarya ben, maar speel haar wel af en toe. En gezien haar andere skins is deze wel prima :P.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hGJNOxh.png

Ook een voice line voor Widow: "I don't miss.". Blijkbaar ook "speciaal" voor de olympics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:51:
[...]

Ik bedacht me bij mijn vorige loot box ook dat ik al lang geen legendary meer heb gehad. Komt deze er net uit rollen :D. Niet dat ik echt fan van Zarya ben, maar speel haar wel af en toe. En gezien haar andere skins is deze wel prima :P.
[afbeelding]

Ook een voice line voor Widow: "I don't miss.". Blijkbaar ook "speciaal" voor de olympics.
Ik merk juist dat ik meer met heroes ga spelen als ik een vette skin of intro heb gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 23:45

justifire

Shut up and squat !!

Had ik in mijn eerste gratis kistje :P
http://xboxclips.com/Just...ae-4dc7-913b-3c01fdf9360c
Vrij waardeloos aangezien ik met Lucio toch nooit potm ben en die intro dus nooit vertoond zal worden...
Maar leuke update, weer iets extras om voor te spelen :)

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 03-08-2016 00:51 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
[PC Only] Players can now set an FPS cap by selecting "Custom" from the “Limit FPS” dropdown

Hier zat ik al een tijdje op te wachten. Locken op 121 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doedelzakkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:24
Hmmm momenteel zit ik in een negatieve spiraal met competitive / quickplay (hoofdzakelijk met randoms). Hoe dieper ik zak, hoe moeilijker het lijkt om er weer uit te komen. Ik weet niet wat het gisteren was, maar in de eerste 10s was ik steeds iedereen al kwijt en zag ze amper nog terug...terwijl ik met een support zeer regelmatig alleen op de objective aan kwam in attack of stond in defend. Het lijkt er op dat de CoD TDM community in Overwatch is aangekomen...:/.
Ik zeg niet dat ik goed speel (eindig nog wel eens in een vingerclutch), maar speel iig wel voor de objectives.
Misschien toch maar eens een team op zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Doedelzakkie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:12:
Hmmm momenteel zit ik in een negatieve spiraal met competitive / quickplay (hoofdzakelijk met randoms). Hoe dieper ik zak, hoe moeilijker het lijkt om er weer uit te komen. Ik weet niet wat het gisteren was, maar in de eerste 10s was ik steeds iedereen al kwijt en zag ze amper nog terug...terwijl ik met een support zeer regelmatig alleen op de objective aan kwam in attack of stond in defend. Het lijkt er op dat de CoD TDM community in Overwatch is aangekomen...:/.
Ik zeg niet dat ik goed speel (eindig nog wel eens in een vingerclutch), maar speel iig wel voor de objectives.
Misschien toch maar eens een team op zoeken
Je moet ook niet alleen lopen als support :+. Als ik aan het supporten ben zoek ik vaak mijn tank/dps teammates op en blijf bij hun kleven. Als team doodgaat probeer ik tijd te rekken op de obj of probeer ik zsm terug te komen bij mijn team om ze weer te ondersteunen.

De grootste fout die mensen maken is dat ze steeds 1 voor 1 aanrennen en doodgaan. Als je gewoon regrouped en dan met 5-6 man pushed is het vele malen lastiger voor het enemy team om tegen te houden :) .

p.s. als je bedoelde dat jij tezamen met een support (dus niet alleen :P) op de objective stond. Welke class speel jij op dat moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doedelzakkie
Bloodhoundje schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:34:
[...]

Je moet ook niet alleen lopen als support :+. Als ik aan het supporten ben zoek ik vaak mijn tank/dps teammates op en blijf bij hun kleven. Als team doodgaat probeer ik tijd te rekken op de obj of probeer ik zsm terug te komen bij mijn team om ze weer te ondersteunen.

De grootste fout die mensen maken is dat ze steeds 1 voor 1 aanrennen en doodgaan. Als je gewoon regrouped en dan met 5-6 man pushed is het vele malen lastiger voor het enemy team om tegen te houden :) .

p.s. als je bedoelde dat jij tezamen met een support (dus niet alleen :P) op de objective stond. Welke class speel jij op dat moment?
Nee ik was de support (bij voorkeur Zenya) :'( . Ik weet ook dat ik bij de team moet blijven, en bij voorkeur blijf ik hangen bij een tank. Echter, gisteren zat ik in teams, waarin of geen tank was of een suicidale tank ;). Ook had ik meerdere keren dat ik met Zenya ongehinderd naar de objective kon lopen, de teammates waren er ook maar die gingen liever pushen......enemy komt er aan met z'n tweeën, ff bashen, Zenya dood en objective weg....Vervolgens werd het dan lastig omdat de enemy niet ging pushen en met z'n 6-en op de objective gingen hangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Doedelzakkie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:47:
[...]

Nee ik was de support (bij voorkeur Zenya) :'( . Ik weet ook dat ik bij de team moet blijven, en bij voorkeur blijf ik hangen bij een tank. Echter, gisteren zat ik in teams, waarin of geen tank was of een suicidale tank ;). Ook had ik meerdere keren dat ik met Zenya ongehinderd naar de objective kon lopen, de teammates waren er ook maar die gingen liever pushen......enemy komt er aan met z'n tweeën, ff bashen, Zenya dood en objective weg....Vervolgens werd het dan lastig omdat de enemy niet ging pushen en met z'n 6-en op de objective gingen hangen....
Ah, dat klinkt inderdaad als de gemiddelde game met randoms. Iedereen rent op het eigen eilandje rond en doet wat hij denkt dat juist is. Valt dan inderdaad bar weinig aan te doen. Soms werkt het door op voicechat proberen mensen mee te krijgen in je team (al vatten sommige mensen dat op als commentaar en vinden ze het irritant).

Speel je PC? Zoja dan kan ik je aanraden op teamspeak te joinen (zie topicstart). Ik speel nu met een redelijk vaste groep tweakers en dat verhoogt het speelplezier aanzienlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 15:44
Vind die nieuwe skins wel wat hebben. Lucio skin is tenminste beter dan wattie nu heeft. Nog weinig gehad, alleen een victory pose for S76, die golfclub enzo XD. Zarya skin wil ik nog wel, maar eens kijken of ik die nog kan krijgen. Wellicht dat ik wat boxes ga kopen, niet geheel zeker daarvan nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 16:19
Bezig met mijn seeding matches. Staan we 2-0 voor en op 99%, knalt de server eruit. Nog niet eerder meegemaakt. Wel zuur. Daarna nog 2 matches verloren en 1 gewonnen. Zal wel ergens in de 30 uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doedelzakkie
Bloodhoundje schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:52:
[...]
Speel je PC? Zoja dan kan ik je aanraden op teamspeak te joinen (zie topicstart). Ik speel nu met een redelijk vaste groep tweakers en dat verhoogt het speelplezier aanzienlijk. :)
Ja ik speel op PC, ik denk dat ik maar eens op teamspeak join. >:) , ben wel toe aan wat meer georganiseerde teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
Rudolf schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:31:
Bezig met mijn seeding matches. Staan we 2-0 voor en op 99%, knalt de server eruit. Nog niet eerder meegemaakt. Wel zuur. Daarna nog 2 matches verloren en 1 gewonnen. Zal wel ergens in de 30 uitkomen ;)
Seeding matches? Is er een season reset geweest die ik heb gemist? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
JiePie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:59:
[...]

Seeding matches? Is er een season reset geweest die ik heb gemist? :?
Nee hoor, ik denk eerder dat hij gewoon zijn placement matches nog niet gedaan had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 16:19
ja sorry, dat bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iemand zin om nu samen te spelen (gewoon quick play) voor de bonus xp .. ik wil effe wat levels grinden voor die boxes nu =p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Madbee
Thormodo schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:15:
[...]

4-3 gewonnen na een epische overtime :9. Maar aangezien ik Rocket League al heb is deze mode compleet nutteloos voor mij. Denk ook niet dat veel anderen het iets kan boeien voor meer dan een paar potjes.
Echt super nuttig dat ze daar tijd aan hebben verspilt, in plaats van daadwerkelijke content.

De kistjes krijg je standaard tussen nu en 22 augustus, dus ook bij levels. Er zit zowel normale loot als olympische loot in.

Patch notes: http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20747925082
Shit, ze maken gewoon een leuk extratje en nog zeuren mensen. Komop man wat is hier nou weer negatief aan. Denk je echt dat de ontwikkeling van de game hierdoor stil heeft gelegen?

De game staat als een huis en alle extratjes zijn mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Thormodo schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:57:
De patch is live:
De "game-mode" is een 3 on 3 voetbal brawl met Lucio. Letterlijk rocket league, inclusief replay. Je hebt je speed aura en je kunt slaan/ alt fire.
De ult heb je ook gewoon. Dan poeier je de bal best hard mee ook, eigenlijk. Gisteren een paar potjes Lucioball gedaan. Een verloren en een gewonnen nu. Het potje dat ik won, had ik een paar mooie assists mee, maar daar doet het spel helaas niet aan. :(
Uiteindelijk weinig om je echt druk over te maken dus wat betreft die "exclusive" skins :+.
Tja, het is dan weer wel voor iedereen beschikbaar. Wat de Origins Edition skins niet zijn. ;)

Kreeg gisteren ook zowaar weer een mooie skin, die 'indianen' skin (witte versie) voor Pharah. #blijmee!

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 03-08-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:05
Madbee schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:12:
[...]
Shit, ze maken gewoon een leuk extratje en nog zeuren mensen. Komop man wat is hier nou weer negatief aan. Denk je echt dat de ontwikkeling van de game hierdoor stil heeft gelegen?

De game staat als een huis en alle extratjes zijn mooi meegenomen.
"Probleem" is dat je full price betaald voor een game en vervolgens moet je meer geld in het spel pompen als je alle cosmetics wil. Ja, het zijn maar cosmetics maar toch... En ja, het is mogelijk om alles vrij te spelen met de free lootboxes die je krijgt tijdens het lvl'en, maar de summer games zijn maar tijdelijk en als je ALLES van de summer games wil vrijspelen in deze korte tijd dan ben je nog wel flink bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
sbmuc schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

"Probleem" is dat je full price betaald voor een game en vervolgens moet je meer geld in het spel pompen als je alle cosmetics wil. Ja, het zijn maar cosmetics maar toch... En ja, het is mogelijk om alles vrij te spelen met de free lootboxes die je krijgt tijdens het lvl'en, maar de summer games zijn maar tijdelijk en als je ALLES van de summer games wil vrijspelen in deze korte tijd dan ben je nog wel flink bezig..
gewoon 10 euro tegen aangooien sebas :P O-) levelen duurt te lang haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
[...]

Het ging over lucioball.

de skins zijn maar skins,

hecht je er waarde aan? koop je ze toch? zie ik ook niet echt n probleem in. Zolang het de gameplay maar niet beïnvloed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
[...]

"Probleem" is dat je dit wel accepteert als bijvoorbeeld EA Games het doet met X aantal DLC's die je nog moet kopen om je volle game ervaring te hebben.
Waar je met EA Games een halve game koopt en dan nog 5x de prijs neerlegt voor de andere helft van de game. Heb je bij blizzard de mogelijkheid skins die geen invloed op verdere gameplay hebben te unlocken door te spelen. En als je ongeduldig bent kan je de boxes aanschaffen.
Niet verplicht jou tot het kopen van deze boxes. De game wordt niet inbalanced om te spelen als je deze boxes niet hebt en je mist geen speelervaring als maps/heroes die je niet kan spelen omdat je niet de DLC hebt aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Even een offtopic vraagje, als je vanuit de Blizzard Gear store iets op je wishlist zet, krijg je dan ook een melding als het product weer 'in stock' is? :)
"Probleem" is dat je full price betaald voor een game en vervolgens moet je meer geld in het spel pompen als je alle cosmetics wil. Ja, het zijn maar cosmetics maar toch... En ja, het is mogelijk om alles vrij te spelen met de free lootboxes die je krijgt tijdens het lvl'en, maar de summer games zijn maar tijdelijk en als je ALLES van de summer games wil vrijspelen in deze korte tijd dan ben je nog wel flink bezig...
Tja, dat zijn timed items, wie zegt dat die items na 22 augustus (wanneer het event afgelopen is) beschikbaar blijven? :?

[ Voor 67% gewijzigd door CH4OS op 03-08-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
CH40S schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:35:
Even een offtopic vraagje, als je vanuit de Blizzard Gear store iets op je wishlist zet, krijg je dan ook een melding als het product weer 'in stock' is? :)

[...]
Tja, dat zijn timed items, wie zegt dat die items na 22 augustus (wanneer het event afgelopen is) beschikbaar blijven? :?
Die blijven gewoon beschikbaar... Zou een beetje vreemd zijn als je nu lootboxes koopt en de loot na de 22e niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH40S schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:35:

[...]
hahah ja dat zou ff lekker zijn.. geld cashen aan mensen voor die lootboxes en daarna die skins etc weg doen hahah nooit.

ze blijven gewoon beschikbaar maar ik denk dat je ze na de 22ste niet meer kan krijgen uit lootboxes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Bloodhoundje schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:28:
[...]
"Probleem" is dat je dit wel accepteert als bijvoorbeeld EA Games het doet met X aantal DLC's die je nog moet kopen om je volle game ervaring te hebben.
Waar je met EA Games een halve game koopt en dan nog 5x de prijs neerlegt voor de andere helft van de game. Heb je bij blizzard de mogelijkheid skins die geen invloed op verdere gameplay hebben te unlocken door te spelen. En als je ongeduldig bent kan je de boxes aanschaffen.
Niet verplicht jou tot het kopen van deze boxes. De game wordt niet inbalanced om te spelen als je deze boxes niet hebt en je mist geen speelervaring als maps/heroes die je niet kan spelen omdat je niet de DLC hebt aangeschaft.
Ik accepteer niks van EA, ik koop al een lange tijd geen EA games meer, inderdaad o.a. vanwege het gehele premium gebeuren, slechte ondersteuning en halve games releasen.

Betreft Overwatch, nee je mist geen gameplay met het missen van wat cosmetics. Maar wat ik hufterig vind is dat blizzard heeft aangegeven dat je alle ingame items kan vrijspelen. En ja, dat klopt nu ook wel mits je tussen nu en de 22e als een idioot gaat spelen. Alle items vrijspelen in 3 weken tijd is vrijwel onmogelijk. Per lvl up 1 lootbox, per lootbox zit 1 summer item? 100 items = 100 lvl's, no way dat ik 100 lvl's up ga in 3 weken tijd(en dat is zondere duplicate items..)... Tijd om ontslag te nemen, vriendin te dumpen 20 uur per dag overwatch here I come! Of 2 uur salaris inleveren voor alle items die ik wil... nee principieel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
sbmuc schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:01:
100 items = 100 lvl's, no way dat ik 100 lvl's up ga in 3 weken tijd(en dat is zondere duplicate items..)... Tijd om ontslag te nemen, vriendin te dumpen 20 uur per dag overwatch here I come! Of 2 uur salaris inleveren voor alle items die ik wil... nee principieel niet.
100 items is niet 100 levels, want je kan ook duplicates krijgen en dan vang je er (imo) bizar weinig currency voor terug.

Maar zit idd wel wat in, als er voor betaald is, ik kan ook zo 1-2-3 geen exacte info vinden van Blizzard zelf over hoe en wat met de content. Zoals de gamemode Lucioball, zou ik stiekem graag juist willen zien dat die blijft. En wie weet dat ze dan ook wat gaan doen met de Paralympics?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbmuc
CH40S schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:07:
[...]
100 items is niet 100 levels, want je kan ook duplicates krijgen en dan vang je er (imo) bizar weinig currency voor terug.

Maar zit idd wel wat in, als er voor betaald is, ik kan ook zo 1-2-3 geen exacte info vinden van Blizzard zelf over hoe en wat met de content. Zoals de gamemode Lucioball, zou ik stiekem graag juist willen zien dat die blijft. En wie weet dat ze dan ook wat gaan doen met de Paralympics?
Ik heb ook vermeld dat niet 100 lvl's < > 100 items is ;) idd ivm duplicate's.. Het is ook waarschijnlijker dat je 200-300 lootboxes moet hebben voor ALLE summer items.

En begrijp me niet verkeerd ik vind Overwatch echt super, maar maak het of FP2 en laat alle cosmetics betaald zijn of full price(wat het is) en gratis / vrij te spelen cosmetics. Nu is het een full price game EN ingame cosmetic purchases.

[ Voor 14% gewijzigd door sbmuc op 03-08-2016 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodhoundje
[...]

Ik accepteer niks van EA, ik koop al een lange tijd geen EA games meer, inderdaad o.a. vanwege het gehele premium gebeuren, slechte ondersteuning en halve games releasen.

Betreft Overwatch, nee je mist geen gameplay met het missen van wat cosmetics. Maar wat ik hufterig vind is dat blizzard heeft aangegeven dat je alle ingame items kan vrijspelen. En ja, dat klopt nu ook wel mits je tussen nu en de 22e als een idioot gaat spelen. Alle items vrijspelen in 3 weken tijd is vrijwel onmogelijk. Per lvl up 1 lootbox, per lootbox zit 1 summer item? 100 items = 100 lvl's, no way dat ik 100 lvl's up ga in 3 weken tijd(en dat is zondere duplicate items..)... Tijd om ontslag te nemen, vriendin te dumpen 20 uur per dag overwatch here I come! Of 2 uur salaris inleveren voor alle items die ik wil... nee principieel niet.
Niets hufterigs aan, je kan alle items vrijspelen. Ja je hebt er geluk voor nodig en veel uren. Ja het is een limited time offer op deze unieke loot. Ja de kans dat je alles vrijspeelt is minimaal. Maar dat is nu eenmaal hoe economie werkt.

Je creëert een kunstmatige schaarste, je wilt graag een zeldzame skin hebben die alleen tijdelijk beschikbaar is (dit is ook zo in LoL). Dus je kan of veel spelen en hopen dat je hem krijgt, of lootboxes kopen en hopen dat je hem krijgt. Bij beide methode heb je geen 100% garantie op de item.

Per lootbox zit minimaal 1 olympic item. Dit kunnen er dus ook meer zijn.

Kijk ook even naar bijvoorbeeld Counterstrike. Dit spel kost ook geld in de aanschaf, daarna kan je wapenskins krijgen door te spelen. Echter zijn sommige skins alleen te krijgen uit crates. Die crates zijn dan ook nog eens op een limited time offer beschikbaar. Daardoor is er nu een levende geldhandel ontstaan in rare skins etc.

Doe mij maar de opzet van Overwatch met crates en randomness die je niet kan ruilen. Vergeet daarnaast ook niet dat het hosten van de Overwatch servers/inhuren van personeel om cheaters te bannen, bugs te fixen etc ook niet gratis is. Ja een eenmalige betaling is leuk maar dit houdt een game niet eeuwig in de lucht. Geld moet gegenereerd worden.

Vroeger (denk aan HL1, CS:Source etc) hoste iedereen zelf een gameserver. Dit betekende dat de developers geen onderhoudskosten hadden aan het draaiende houden van de gameservers. Slechts een licentieserver hoefde actief te zijn om te controleren of je serial geldig was en of je gebanned was.

Nu worden alle servers gehost door de developers. Het voordeel hiervan is dat de kwaliteit van je gameplay hoger is. Je hebt niet meer random dat server A goed speelt en server B hele tijd lagged. Heb je last van instabiliteiten dan wordt dit door de developers zo spoedig mogelijk opgelost.

Je betaald dus met de lootboxes direct de hosting/ondersteuning/ontwikkeling van Overwatch. Te vaak kijken mensen langs dit stukje.

Bottom line: Je bent niet verplicht om mee te betalen aan het in leven houden van de dienstverlening. Genoeg andere spelers die dit doen door gezamenlijk boxes te kopen. Het is alsof je bij de kermis staat om touwtje te trekken. Je betaald een bedrag en krijgt een prijs. Welke prijs weet je niet, maar toch speel je mee. Klaag je op de kermis daarna dat je niet alle prijzen kan trekken die ze hebben omdat ze er maar twee dagen staan? Nee daar speel je ook en zie je volgende keer wel weer welke prijzen er dan zijn. Jouw voorheen gewonnen prijzen zijn daardoor bijzonder geworden en zorgen ervoor dat je jezelf op een manier kan onderscheiden van de rest van de speler :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met de teamspeak server. Gewoon een team joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol me 2e potje brawl, my rocket league skills paid of :D
had trouwens een bug na die emote na dat goal. de hele rest van de game zag ik me wapen niet meer.. kon wel gewoon nog me rightclick skill doen maar hij bleef weg.

[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 03-08-2016 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
nu 3 levels omhoog dus 4 summer boxes 1 van het event zelf hooguit een vlag tot nu toe
Wel andere skins maar niks nog van de summer :(

Neem aan dat de Droprate van summer event hoger zijn dan de normale (tenmninste mag ik hopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 00:02:
[...]

Ik merk juist dat ik meer met heroes ga spelen als ik een vette skin of intro heb gehad
Dat heb ik normaal ook. Alleen Zarya is gewoon mijn champ niet. Hoewel ik net wel met haar heb huisgehouden op 2 ilios mappen :P. Haar gun is overigens wel tof met die skin (Paarsrood met goud).
Ricmaniac schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:12:
iemand zin om nu samen te spelen (gewoon quick play) voor de bonus xp .. ik wil effe wat levels grinden voor die boxes nu =p
Ik heb je toegevoegd voor het grinden :P.

[ Voor 41% gewijzigd door Thormodo op 03-08-2016 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik kwam net iemand tegen die al 5 sterretjes onder z'n naam had. Hoe krijgen sommigen dat voor elkaar zeg :D Het spel is pas 2 maanden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
kazuka schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:53:
Ik kwam net iemand tegen die al 5 sterretjes onder z'n naam had. Hoe krijgen sommigen dat voor elkaar zeg :D Het spel is pas 2 maanden uit.
Door het heel erg veel te spelen...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Psyonara schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:38:
nu 3 levels omhoog dus 4 summer boxes 1 van het event zelf hooguit een vlag tot nu toe
Wel andere skins maar niks nog van de summer :(

Neem aan dat de Droprate van summer event hoger zijn dan de normale (tenmninste mag ik hopen.)
Gedurende het event krijg je altijd 1 Summer Games item? Of volg ik je niet nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Laatst online: 15-09 14:56
Na 1 los, 8 wins en 1 los met de placement matches ben ik geeindigd op rank 65. Direct in het eerstje potje wordt er toxis opgereageerd of vragen ze of ik een smurf ben. De games opzich zijn wel erg spannend, het verschil met QM is enorm.

Ben benieuwd op welke rank ik uiteindelijk eindig.

[ Voor 16% gewijzigd door pvink op 03-08-2016 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thormodo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:45:
[...]

Dat heb ik normaal ook. Alleen Zarya is gewoon mijn champ niet. Hoewel ik net wel met haar heb huisgehouden op 2 ilios mappen :P. Haar gun is overigens wel tof met die skin (Paarsrood met goud).

[...]

Ik heb je toegevoegd voor het grinden :P.
sorry toen was ik al weg hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
Ideale timing voor de olympic items: ik ben net lvl100. Dat betekend dus dat de eerst volgende 10 levels erg snel gaan, dus meer lootboxes oOo

Net samen gespeeld met een vriendin van 1 vaste teamgenoot. Ze vertelde via de voicechat dat ze amper FPS ervaring had, ze was nu level 12, had geen flauw idee waar point A en B waren en noemde de heroes bij de omschrijvingen 'the fat guy', the shieldy guy', 'the german woman'.

En ze haalde meteen Potg met Soldier (4 gold medals + 1 silver) en naar mate de avond vorderde bleek dat geen incident. Hoe krijgt ze het voor elkaar... Ze vond Genji trouwens het makkelijkste spelen - dat was met 2uur ervaring haar 'main'.

[ Voor 7% gewijzigd door X-Kiwi op 04-08-2016 00:31 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nog mensen die op de Xbox One spelen? Zo ja, misschien binnenkort een paar potjes Quick Play doen? Ben momenteel level 17. (Niet echt hoog dus)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:33

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Mmh gister 3 potjes gespeeld, zit rond de rank 53 en speelde met een vriend van 51. We wonnen 2x waarbij ik echt 5 van die balkjes omhoog ging per keer en hij maar rond de 2 balkjes. Vervolgens verliezen we 1 potje waarbij ik 2.5 balkje verlies en hij maar 1.

Zouden ze iets aangepast hebben? Heb eerder nooit zoveel erbij gekregen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

MonkeySleeve schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:43:
Mmh gister 3 potjes gespeeld, zit rond de rank 53 en speelde met een vriend van 51. We wonnen 2x waarbij ik echt 5 van die balkjes omhoog ging per keer en hij maar rond de 2 balkjes. Vervolgens verliezen we 1 potje waarbij ik 2.5 balkje verlies en hij maar 1.

Zouden ze iets aangepast hebben? Heb eerder nooit zoveel erbij gekregen.
Ik heb wel vaker een hele rank erbij gekregen :P Ligt er volgens mij aan hoe goed je doet hoeveel medals etc en of je "underdogs" bent of niet.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 00:30:
Ideale timing voor de olympic items: ik ben net lvl100. Dat betekend dus dat de eerst volgende 10 levels erg snel gaan, dus meer lootboxes oOo

Net samen gespeeld met een vriendin van 1 vaste teamgenoot. Ze vertelde via de voicechat dat ze amper FPS ervaring had, ze was nu level 12, had geen flauw idee waar point A en B waren en noemde de heroes bij de omschrijvingen 'the fat guy', the shieldy guy', 'the german woman'.

En ze haalde meteen Potg met Soldier (4 gold medals + 1 silver) en naar mate de avond vorderde bleek dat geen incident. Hoe krijgt ze het voor elkaar... Ze vond Genji trouwens het makkelijkste spelen - dat was met 2uur ervaring haar 'main'.
Elke keer als ik met Genji speel fuck ik mezelf, gisteren weer een paar potjes gespeeld, maar daar ben ik nog niet aan toe:P

Valt me wel op dat er (op de pc) aardig wat dames spelen, ook een stuk leuker om aan te horen :+ Overig verwacht menig speler ook nog wel eens dat ik een dame ben, speel voornamelijk Dva en schijnbaar denken de meesten dat Barrie een vrouwennaam is, al aardig wat leuke momenten opgeleverd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:34:
[...]

Elke keer als ik met Genji speel fuck ik mezelf, gisteren weer een paar potjes gespeeld, maar daar ben ik nog niet aan toe:P

Valt me wel op dat er (op de pc) aardig wat dames spelen, ook een stuk leuker om aan te horen :+ Overig verwacht menig speler ook nog wel eens dat ik een dame ben, speel voornamelijk Dva en schijnbaar denken de meesten dat Barrie een vrouwennaam is, al aardig wat leuke momenten opgeleverd :)
Mijn nickname was in WoW altijd 'Cute' omdat dat goed bij mijn female character past. Die geef je namelijk geen naam als 'XSlayer' of 'Brutal'. Dat heeft er zelfs toe geleid dat een kerel mij een ingame aanzoek heeft gedaan, incl ring, smoking, jurk... 8)7 _O-

In Overwatch doe ik meer aan verwachtingsmanagement...en heb ik de naam SirKiwi.

[ Voor 5% gewijzigd door X-Kiwi op 04-08-2016 12:54 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Mijn nickname was in WoW altijd 'Cute' omdat dat goed bij mijn female character past. Die geef je namelijk geen naam als 'XSlayer' of 'Brutal'. Dat heeft er zelfs toe geleid dat een kerel mij een ingame aanzoek heeft gedaan, incl ring, smoking, jurk... 8)7 _O-

In Overwatch doe ik meer aan verwachtingsmanagement...en heb ik de naam SirKiwi.
Haha, ik zou echt stuk gaan. En accepteren :D .
Ja ik had er nooit over nagedacht dat ze het in het engels uitspreken als Berrie, wat dan al een stuk begrijpelijker wordt. Vind het opzich wel grappig, meerdere mensen zijn al geleaved op het moment dat ik sprak :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Ik heb wel vaker een hele rank erbij gekregen :P Ligt er volgens mij aan hoe goed je doet hoeveel medals etc en of je "underdogs" bent of niet.
volgens mij is het voornamelijk gebaseerd op of je in een streak zit of niet. stel je wint en krijgt 1 balkje dan krijg je bij de game erna als je weer wint 2 balkjes tot max 1 heel level. hetzelfde met lose streaks. maar hoe het precies wordt berekend als je er 3 gewonnen hebt en dan 1 verliest verlies je wel meer dan 1 balkje dacht ik dus daar weet ik het fijne niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
CH40S schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:31:
[...]
Gedurende het event krijg je altijd 1 Summer Games item? Of volg ik je niet nu?
Had toen maar 1 summer event gekregen uit een box en niet uit de andere 3. Boxen die ik later heb gekregen wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Psyonara schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:37:
Had toen maar 1 summer event gekregen uit een box en niet uit de andere 3. Boxen die ik later heb gekregen wel weer.
Had je die drie boxes al voordat de Summer Games gestart waren?
Maar wat ik hufterig vind is dat blizzard heeft aangegeven dat je alle ingame items kan vrijspelen. En ja, dat klopt nu ook wel mits je tussen nu en de 22e als een idioot gaat spelen.
Jeff Kaplan heeft laten weten dat de Summer Games een jaarlijks terugkerend event is. Als je nu dus bepaalde skins e.d. mist, heb je volgend jaar dus een nieuwe kans.
We wanted to try something new with this event. As we mentioned in the Developer Update, we're learning and experimenting with this event. And if the event is received well (my impression so far is that it is being received well once you remove the debate over the items not being available for credits), we will run it again next year. Our Summer Games are on a yearly schedule -- not a 4 year schedule. Our plan would be to have the items available again when the event recurs. Perhaps we add new content to it as well? We're not sure yet... we're seeing what works and what doesn't.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 04-08-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Men gaat op het officiële Blizzard Overwatch forum he-le-maal los over de summer games items.

Zeker voor de collectors (en dat zijn er nogal wat, kijk maar hoe populair de achievements bij WoW zijn/waren) is dit het minst ideale model. Zelfs al zou je 100 levels stijgen en er nog 100 boxes bij kopen, er is gewoon geen garantie dat je je gewenste skin krijgt.

Zelf zie ik het iets minder ernstig in...als ik wat krijg ben ik blij, als ik niet wat krijg is het jammer. Misschien gooi ik er nog 5 euro tegenaan om een paar boxes te kopen, maar het zijn slechts bijzaken.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tja, garantie dat je die ene skin krijgt die je graag wilt hebben, heb je natuurlijk nooit. Ook niet met de gewone lootboxes. Ik heb gisteren ook eens de proef op de som genomen en heb voor de verandering eens wat lootboxes gekocht. Het viel mij op dat ik wel heel veel items als duplicate kreeg, waar je vervolgens maar weinig credits voor terugkrijgt, terwijl als je een vergelijkbaar rarirty skin zou willen kopen altijd duurder is.

Nu wil ik niet zeggen om dan de waarde van de skin in credits te gaan geven, maar 15 credits geven vind ik dan ook wel weer gierig, als je ziet hoeveel bijvoorbeeld skins (wat toch de populairse customisation is) aan credits kost.

Al moet ik zeggen dat ik gisteren ook wel een keer een mazzeltje had: een lootbox met 2 legendary skins, die ik bovendien nog niet had (al speel ik die characters niet zo vaak).

EDIT:
Weet niet of deze al gedeeld was, maar zag net deze voorbij komen op Reddit/r/Overwatch:

[Video: https://gfycat.com/EarlyJoyfulKiwi]

Maar het kan nog erger... De meeste legendary skins die ik tot nu toe heb, heb ik zelf moeten kopen en heb misschien maar een paar via en lootbox gehad... Hoe kan dit zo enorm verschillen? Ik heb althans sinds launch het idee dat de kans op legendaries is afgenomen. Daarvoor, in de open en closed beta was de verhouding prima, maar sinds launch is het imo echt een drama qua lootdrops.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 04-08-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
CH40S schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:21:
Tja, garantie dat je die ene skin krijgt die je graag wilt hebben, heb je natuurlijk nooit. Ook niet met de gewone lootboxes. Ik heb gisteren ook eens de proef op de som genomen en heb voor de verandering eens wat lootboxes gekocht. Het viel mij op dat ik wel heel veel items als duplicate kreeg, waar je vervolgens maar weinig credits voor terugkrijgt, terwijl als je een vergelijkbaar rarirty skin zou willen kopen altijd duurder is.

Nu wil ik niet zeggen om dan de waarde van de skin in credits te gaan geven, maar 15 credits geven vind ik dan ook wel weer gierig, als je ziet hoeveel bijvoorbeeld skins (wat toch de populairse customisation is) aan credits kost.

Al moet ik zeggen dat ik gisteren ook wel een keer een mazzeltje had: een lootbox met 2 legendary skins, die ik bovendien nog niet had (al speel ik die characters niet zo vaak).
Tja elk model heeft wel wat. Ik vind het model van items/lootboxes van Overwatch nog niet zo gek.
+ in principe gratis
+ geld storten biedt geen garantie, wel meer kans
- 100% verzamelen is (bijna) niet mogelijk

TF2 kun je alle items kopen. Wil jij met een nét wat hippere hoed rondlopen, mag je gewoon 5euro overmaken. Of je krijgt een lootbox (crate) die enkel met betaalde sleutels open gaat.
+ alles verkrijgbaar
- stapels extra geld nodig
- totaal ongerelateerd aan hoeveel / hoe goed je het spel speelt

In WoW kun je speciale items krijgen door er dagenlang voor te grinden. Ook een boeiend model, want bij het zien van die speciale mount is meteen duidelijk hoeveel werk die persoon er in heeft gestopt.
+ hard work pays off
- voor sommige items moet je zowat werkeloos zijn, omdat ze zoveel tijd eisen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik heb in elk geval het idee, dat de kans op een duplicate groter is dan de kans op bijvoorbeeld een legendary. ;) Naar mate je verder komt is die kans natuurlijk ook steeds groter, dat je duplicates krijgt, maar de verhouding klopt nu ook niet (ik ben lvl 46 op het moment).

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 04-08-2016 14:33 ]

Pagina: 1 ... 68 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.