Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op zondag 24 juli 2016 @ 16:00:
[...]

Ben na de patch wat meer met D.Va gaan spelen, fijne hero! Eigenlijk nooit echt gespeeld daarvoor...

Zojuist ook m'n 1e quintuple kill gemaakt *O* (met de ult van D.Va)
Medals zeggen met in een teambased game niet heel veel, maar toch blijft het jammer als je zelf 4 gold medals haalt en alsnog verliest... (gold op eliminations, objective kills, objective time en damage done)

Zenyatta moet ik ook maar eens proberen na de patch!
De medals zijn ranks binnen je team volgens mij, het zegt dus best veel. Als jij 4 gold medals hebt heb je die 4 dingen het beste gedaan van iedereen in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Rank 64 aangetikt. Kan het dan weer niet laten om op m'n hoogtepunt te stoppen :D Laatste potje verloren na een coin toss en terug naar 63.

65 is m'n einddoel. Dan kap ik er mee voor dit seizoen. Ondanks dat je rewards krijgt n.a.v. je season high vind ik het ook wel leuk om hoog te eindigen, in plaats van een gap te hebben met je huidige rank vs season high aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
yinx84 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:05:
Rank 64 aangetikt. Kan het dan weer niet laten om op m'n hoogtepunt te stoppen :D Laatste potje verloren na een coin toss en terug naar 63.

65 is m'n einddoel. Dan kap ik er mee voor dit seizoen. Ondanks dat je rewards krijgt n.a.v. je season high vind ik het ook wel leuk om hoog te eindigen, in plaats van een gap te hebben met je huidige rank vs season high aan het eind.
Ahh dit had ik ook gedaan ben rank 66 geworden en ik dacht ik moet nu gewoon stoppen. Maar het seizoen duurt nog dik een maand en ik kan niet zo lang zonder ranked. Dus nu ben ik weer bij rank 64 door coinflips en leavers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:00:
[...]

De medals zijn ranks binnen je team volgens mij, het zegt dus best veel. Als jij 4 gold medals hebt heb je die 4 dingen het beste gedaan van iedereen in je team.
Eens, op die manier zeggen ze inderdaad wel wat.
Ik bedoelde het meer op de manier dat het leuk en aardig is dat ik individueel op 4 punten het beste scoor maar dat teamwork belangrijker is! En blijkbaar was dat in ons team niet voldoende die game! :p

Zo maak ik nooit een quintuple kill, gister in een andere game nog 1 gemaakt.
Was een mooie wombo combo met de ult van Zarya!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Thatzombii schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:48:
[...]

Maar het seizoen duurt nog dik een maand en ik kan niet zo lang zonder ranked.
Seizoen eindigt op 18 augustus. Iets meer dan drie weken nog dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Als solo speler is het best wel lastig moet ik zeggen. Om een beetje te klimmen in de ranking.

Maar goed, we blijven het proberen. Volgens masteroverwatch sta ik in de top 6% kwa medailles van Europa. Helaas zegt mijn raking dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 09:45
ActualFantasy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:27:
Als solo speler is het best wel lastig moet ik zeggen. Om een beetje te klimmen in de ranking.

Maar goed, we blijven het proberen. Volgens masteroverwatch sta ik in de top 6% kwa medailles van Europa. Helaas zegt mijn raking dat niet.
medailles zegt ook niet alles.
Als je support of tanks speelt haal je toch veel minder medailles. En dat is toch al de helft van je team.
Als je elke game reaper speelt en je bent daar goed in, scoor je misschien elke game 3 medailles. Maar als je team geen (goede) healer en tank heeft verlies je toch kansloos.
Of gewoon als een kip zonder kop naar het objective rennen. 2 kills maken en dan dood gaan. Ipv wachten op je team en samen aanvallen. Dan scoor je lekker veel medailles maar je wint niet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik had laatst ook 3 gold medals met Torbjorn en werd uitgescholden dat ik nutteloos was en ze geloofde niet dat ik 3 gouden medailles had. Die noobs denken dat je niks terwijl ze zelf als kippen zonder koppen rondrennen. Maar goed, zinloze discussies inderdaad en ik denk maar beter ook dat je niet scores van andere kan zien.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
YoshiBignose schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:41:
Ik had laatst ook 3 gold medals met Torbjorn en werd uitgescholden dat ik nutteloos was en ze geloofde niet dat ik 3 gouden medailles had. Die noobs denken dat je niks terwijl ze zelf als kippen zonder koppen rondrennen. Maar goed, zinloze discussies inderdaad en ik denk maar beter ook dat je niet scores van andere kan zien.
Ik zou juist wel graag een overzicht hebben. En zeker een overzicht van de rankings die iedereen krijgt of verliest.

Om te kijken of er nou nog verschil zit in je persoonlijke performance en winst/verlies op de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
True, ze zouden op z'n minst wel neer kunnen zetten wie dus de top 3 medals krijgen. Van de 6 man blijven er dan toch 3 over zonder medals dus dan scheld je niet allemaal op 1 persoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
YoshiBignose schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:46:
True, ze zouden op z'n minst wel neer kunnen zetten wie dus de top 3 medals krijgen. Van de 6 man blijven er dan toch 3 over zonder medals dus dan scheld je niet allemaal op 1 persoon :P
Er worden ook best veel dubbele medaills uitgedeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Had nog een leuke Team Kill POTG met Reaper + Nano boost.
Dat gaat vrij hard :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=ztrUN1EvZRg"[/video]

[ Voor 24% gewijzigd door Dwish op 26-07-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Dwish schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:09:
Had nog een leuke Team Kill POTG met Reaper + Nano boost.
Dat gaat vrij hard :)

YouTube: Overwatch Reaper + Nano Boost POTG (Hollywood, attacking)
Mooie POTG! _/-\o_

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
grappig om te zien hoe de rank loses worden verbonden aan coin flips van sudden deaths.

ik denk dat het nog steeds meer te maken heeft met de team setup die je gebruikt bij sudden death attacking of defending dan de daadwerkelijke coinflip.

ja mbt leavers, ik haat het idd. dat is het kansloze van pubgames tegenwoordig in ranked. ragequit kiddies, noobs en andere falende players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:59
Het valt mij vooral op dat attack makkelijker is dan defense. Steeds meer mensen weten ook antwoord op defense als bastion/reinhardt etc. Een degelijke defense vereist goede samenwerking en is erg lastig als je met randoms speelt.

Wat gebruiken jullie meestal als team comp met defense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:29:
grappig om te zien hoe de rank loses worden verbonden aan coin flips van sudden deaths.
Ik hoor dat soort geklaag ook alleen bij low ranked mensen. Op 65+ hoor je echt nooit dat geklaag. Inderdaad, de team setup is zo ontzettend cruciaal. Dat is ook waarom je in een non-premade comp match vaak verliest. Mensen die niet voor het team willen spelen en dus niet van hero willen switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
YoshiBignose schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:41:
Ik gebruik Torbjorn best vaak op Nepal en Ilios (KotH maps) en dan beginnen mensen best vaak meteen te klagen. Lekker negeren dan ;) En dan op het einde gold voor eliminations, objective kills en damage done en PotG en dan hoor je niemand verder :P Maar dan maak ik zelf nog wel even een opmerking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 21:26
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:35:
[...]

Ik hoor dat soort geklaag ook alleen bij low ranked mensen. Op 65+ hoor je echt nooit dat geklaag. Inderdaad, de team setup is zo ontzettend cruciaal. Dat is ook waarom je in een non-premade comp match vaak verliest. Mensen die niet voor het team willen spelen en dus niet van hero willen switchen.
Eerlijk gezegd denk ik dat er een hoop mensen zijn die geen idee hebben welke class welke class kan counteren (ik ben daar eerlijk gezegd een van) + ze kiezen meestal classes die ze kunnen spelen (ik kan bv geen sniper-class spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
wimdezoveelste schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik dat er een hoop mensen zijn die geen idee hebben welke class welke class kan counteren (ik ben daar eerlijk gezegd een van) + ze kiezen meestal classes die ze kunnen spelen (ik kan bv geen sniper-class spelen)
Ik kan van elke type er minimal 1 spelen. Dat leek mij het beste om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ja precies daarom heb ik soms ook zo'n hekel aan ranked pub games. omdat de andere spelers lastig te beinvloeden zijn qua hero keuzes, wat meestal ook meteen de match verpest.

voorbeeld, sniper, symmetra op capture the point maps of bastion bij attack payload maps. genoeg andere voorbeelden wat meestal niet werkt. ligt ook aan hoe skilled players zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Thatzombii schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:48:
[...]

Ahh dit had ik ook gedaan ben rank 66 geworden en ik dacht ik moet nu gewoon stoppen. Maar het seizoen duurt nog dik een maand en ik kan niet zo lang zonder ranked. Dus nu ben ik weer bij rank 64 door coinflips en leavers....
Ja ik kan ook niet zonder competitive. Ik heb eerlijk gezegd ook echt geen last van leavers. Alleen een paar keer in het begin. Maar goed, dan cancelt de match en join ik wel een nieuwe.

Gister rank 65 aangetikt. Speelde zo'n 4 potjes solo, super chille teammates gehad die daadwerkelijk vriendelijk waren als er een hero geswitched moest worden. In plaats van dikke rage omdat iemand een verkeerde hero pakt :p

Verder speel ik wel altijd met 2 andere dudes. Ik denk dat dat ook wel een verschil maakt als Solo. Alleen die coin flip kan inderdaad erg vervelend zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
earthapple schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:56:
[...]

Ja ik kan ook niet zonder competitive. Ik heb eerlijk gezegd ook echt geen last van leavers. Alleen een paar keer in het begin. Maar goed, dan cancelt de match en join ik wel een nieuwe.

Gister rank 65 aangetikt. Speelde zo'n 4 potjes solo, super chille teammates gehad die daadwerkelijk vriendelijk waren als er een hero geswitched moest worden. In plaats van dikke rage omdat iemand een verkeerde hero pakt :p

Verder speel ik wel altijd met 2 andere dudes. Ik denk dat dat ook wel een verschil maakt als Solo. Alleen die coin flip kan inderdaad erg vervelend zijn
Maar dat is dus geen solo als je met 2 anderen speelt altijd.

Dat scheelt al zoveel, met 3 kan je een leuk team neerzetten wat echt wel veel invloed
kan hebben op de uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:59
nemesis2212 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:55:
[...]

ja precies daarom heb ik soms ook zo'n hekel aan ranked pub games. omdat de andere spelers lastig te beinvloeden zijn qua hero keuzes, wat meestal ook meteen de match verpest.

voorbeeld, sniper, symmetra op capture the point maps of bastion bij attack payload maps. genoeg andere voorbeelden wat meestal niet werkt. ligt ook aan hoe skilled players zijn idd.
Een bastion op attack kan echt heel erg goed zijn. Ligt alleen aan de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Met payload potjes kan Bastion inderdaad als attacker leuke dingen doen, als hij een beetje beschermd wordt door Reinhardt's schild, bijvoorbeeld. Vooral als hij dan in turret mode op de payload staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

CH40S schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:18:
Met payload potjes kan Bastion inderdaad als attacker leuke dingen doen, als hij een beetje beschermd wordt door Reinhardt's schild, bijvoorbeeld. Vooral als hij dan in turret mode op de payload staat. ;)
En Mercy damage boost erbovenop O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
apNia schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:19:
[...]

En Mercy damage boost erbovenop O-)
Kan Ana even goed doen nu he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

ActualFantasy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:58:
[...]

Maar dat is dus geen solo als je met 2 anderen speelt altijd.

Dat scheelt al zoveel, met 3 kan je een leuk team neerzetten wat echt wel veel invloed
kan hebben op de uitslag.
Ja, die 4 potjes waren dan wel solo. En gingen ook goed.. Ik denk dat je op een wat hogere rank spelers tegen komt die meer serieus zijn dus ook alles er aan willen doen om te winnen in plaats van trollen omdat hij zijn zin niet krijgt :p

Verder vind ik solo spelen niet echt heel leuk. Bij geen enkele game eigenlijk. Liever altijd met vrienden of een premade met internet mensjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemie de pemie, kreeg net moordneigingen. Ging best lekker, paar games gewonnen, 40% erbij ofzo (vraag me niet waarom t zo wtf traag ging). Krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Bj8YlW8.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E7tdOlJ.jpg

Volgens mij heeft blizz het gefixed op de ps4 hoe je rating omlaag gaat met leavers. Oh en ze hebben tijdens het spelen het swappen van champs gebugged, kan alleen als je al gerespawned bent, handiggg! En zie ook 2e pic, van 58 naar 58? win... Goede patch iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:40:
Jemie de pemie, kreeg net moordneigingen. Ging best lekker, paar games gewonnen, 40% erbij ofzo (vraag me niet waarom t zo wtf traag ging). Krijg je dit:
[afbeelding]
[afbeelding]

Volgens mij heeft blizz het gefixed op de ps4 hoe je rating omlaag gaat met leavers. Oh en ze hebben tijdens het spelen het swappen van champs gebugged, kan alleen als je al gerespawned bent, handiggg! En zie ook 2e pic, van 58 naar 58? win... Goede patch iig.
Goed in iedere geval dat ze nu met streepjes werken tussen de 2 levels maar dit verbaaste mij ook. beetje onnodig om dubbele rank nummers te melden op de lijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 21:52

Een heerlijke sudden death met een paar mede-tweakers... :) (paar weekjes geleden)

Heb sowieso erg veel lol in de TS met alle tweakers.. Relaxte sfeer als ik even een paar potjes kom spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Mastadont schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 07:20:
[video]

Een heerlijke sudden death met een paar mede-tweakers... :) (paar weekjes geleden)

Heb sowieso erg veel lol in de TS met alle tweakers.. Relaxte sfeer als ik even een paar potjes kom spelen.
Hey zie ik mezelf daar nou rondspringen als een raging monkey? :D
Maar het is inderdaad erg gezellig op teamspeak ;)

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Winston is wel de coolste character :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
BobbyDgtl schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:33:
Ik ben begonnen na placements op 51; momenteel 41.
43 wins en 50 losses. Als ik win krijg ik meestal tussen de 10% en 30%. Als ik verlies is het meestal tussen de -50% en -100% van een rank. Ok ja, dat ik niet goed ben wist ik wel, maar op deze manier is het vrijwel onmogelijk om een rank te behouden... :-)
Het zal wss liggen aan het nipt winnen of hard verliezen, maar ik heb bijna altijd toch 3 medailles. Ik vind het verschil tussen winnen en verliezen toch absurd hoog. Nuja, gevolg van enkel solo queuen veronderstel ik :)
Even op m'n eigen bericht van vrijdag reageren. Dit weekend toch enkele uurtjes gespeeld. Alles toch meer in functie van het team proberen te doen:
- sneller andere heroes durven nemen om sterke punten van tegenstander lam te leggen
- ultimates niet om zoveel mogelijk kills te krijgen, maar eerder om een rush of enemy ult te counteren
- veel harder op enemy mercy aan het focusen als ik DPS/winston ben
- harder op onze eigen support letten in elke rol

--> Bijna alles gewonnen! Van 41 naar 55 op 2 dagen. Dit allemaal in solo, in parties bijna alles verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:01

dawofl

?

Zie wat positieve en negatieve reacties over de SD (coinflip), mijn ervaringen zijn toch ook wel negatief.

Heb onlangs 2x achter elkaar verloren waarbij de tegenpartij in overtime met een goede ult combinatie net de eindstreep haalden. Vervolgens cruisden wij werkelijk door de map heen en zetten tijd ca 5 minuten sneller neer....

resultaat coinflip waarbij we punt A verlieze en GG. Je voelt je dan toch wel behoorlijk bestolen... dit was op Hollywood en ja dat is houdbaar maar als beide teams goed hun ults weten te timen verlies je die toch 9 vd 10 keer.... weet zeker dat wij die als attackers ook hadden gewonnen.

Zou een gewone stopwatch mode niet veel beter zijn? Dus team A zet tijd neer en team B moet het vervolgens sneller doen?

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
dawofl schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:26:
Zie wat positieve en negatieve reacties over de SD (coinflip), mijn ervaringen zijn toch ook wel negatief.

Heb onlangs 2x achter elkaar verloren waarbij de tegenpartij in overtime met een goede ult combinatie net de eindstreep haalden. Vervolgens cruisden wij werkelijk door de map heen en zetten tijd ca 5 minuten sneller neer....

resultaat coinflip waarbij we punt A verlieze en GG. Je voelt je dan toch wel behoorlijk bestolen... dit was op Hollywood en ja dat is houdbaar maar als beide teams goed hun ults weten te timen verlies je die toch 9 vd 10 keer.... weet zeker dat wij die als attackers ook hadden gewonnen.

Zou een gewone stopwatch mode niet veel beter zijn? Dus team A zet tijd neer en team B moet het vervolgens sneller doen?
Volgend seizoen (binnen een maandje) gaat het via de stopwatch-methode zijn dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212

qua dat onderste lijkt mij geen goed idee. de kans dat beide teams precies dezelfde tijd neerzetten is heel klein maar met zoveel games die er gespeeld worden is de kans aanwezig. en dan??? moet je dan nog een potje spelen of wordt het een draw. dan is het hele sudden death gebeuren dus niet nuttig meer..

ik zie het niet gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

nemesis2212 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:32:
[...]

qua dat onderste lijkt mij geen goed idee. de kans dat beide teams precies dezelfde tijd neerzetten is heel klein maar met zoveel games die er gespeeld worden is de kans aanwezig. en dan??? moet je dan nog een potje spelen of wordt het een draw. dan is het hele sudden death gebeuren dus niet nuttig meer..

ik zie het niet gebeuren
Als beide teams exact dezelfde tijd neerzetten of dezelfde afstand in de gestelde tijd kan je altijd nog naar SD ? Maar lijkt me sterk dat dit een veel voorkomend scenario gaat worden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 24-09 09:45
dawofl schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Als beide teams exact dezelfde tijd neerzetten of dezelfde afstand in de gestelde tijd kan je altijd nog naar SD ? Maar lijkt me sterk dat dit een veel voorkomend scenario gaat worden :+
Gewoon net als met control points. Als je beide het einde van de map haalt dan ga je gewoon nog een keer met de overgebleven tijd.

Dan heb je alleen nog een klein voordeel voor degene die eerst mag verdedigen. Omdat je de behaalde afstand op het eind van de tijd telt. En de cart kan ook achteruit rijden. Bij het tweede team is het afgelopen zodra ze over dat punt heen komen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Sudden death coinflip blijft een slechte optie en luck-based. Bij zelfde tijd kan je beter gewoon beiden opnieuw aanvallen tot het eerste punt en weer de tijd vergelijken. Dit kan zich herhalen tot er een verschil is. Kan is niet heel groot dat er 2x een zelfde tijd wordt behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 17:12
BobbyDgtl schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:00:
Sudden death coinflip blijft een slechte optie en luck-based. Bij zelfde tijd kan je beter gewoon beiden opnieuw aanvallen tot het eerste punt en weer de tijd vergelijken. Dit kan zich herhalen tot er een verschil is. Kan is niet heel groot dat er 2x een zelfde tijd wordt behaald.
Dit is ook iets wat ik aangaf.
Veel beter systeem dan dat ze nu hebben.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
Pykow schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:08:
[...]

Dit is ook iets wat ik aangaf.
Veel beter systeem dan dat ze nu hebben.
Zolang er niemand het punt kan veroveren zal het uiteraard wel blijven duren. Dat heb je uiteraard niet in het coinflip systeem. Maar in overwatch ligt het voordeel wel veelal bij de attackers, daar zie ik dus weinig problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Om een of andere reden is het spel voor mij totaal onspeelbaar sinds de laatste patch. Bijna elke game crasht ie wel, dus competitive is niet meer te doen. Erg jammer en erg frustrerend. Ik ben niet echt een rager maar gisteren wel even flink gevloekt.

Dan maar op de PS4 spelen totdat ik een nieuwe computer heb.. :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Heb hier op de Xbox ook al flink last van server-disconnects / -errors sinds de laatste patch.
Ook als ik zoek naar competitve, regelmatig dat ik dan niet in een match kom maar wel de optie rejoin match krijg.
Dan rejoin ik en kom ik in een nieuwe match, vaag....
Tijd voor wat serveronderhoud lijkt me zo.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 21:02
Dit heb ik op de pc ook wel eens, maar volgens mij geeft hij dat weer op het moment dat je een ranked match gevonden hebt, dan geeft ie een paar seconden rejoin match aan. Als je dan nog een paar seconde wacht, dan joint hij die ranked match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ana buff, McCree nerf (kleintje... meer een balancing ronde):

http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20747615932

[ Voor 24% gewijzigd door yinx84 op 27-07-2016 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

dawofl schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:26:

Gister ook weer. Wij waren veeeeeel sneller met de cart. Vervolgens sudden death met 1:20 op de timer als verdedigende kant. En ja heur...verloren.

Klein foutje met sudden death en je bent weg, als je moeite voor niets.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 15:40
Van mij mag een season wel 6 week duren. Ik ben begonnen met rank 48,gedaald naar 43 en gestegen naar62. Ik win op het moment ongeveer evenveel als ik verlies. Waar ik eerder de man was die een game kon beslissen val ik nu niet meer op dan anderen. Potjes worden iets meer frustrerend.

Kortom: ik kan niet wachten op de komende 10 placement matches :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 09:03
Dit is een van de weinige games die ik ken die zo snel en vaak wordt geupdate. Petje af voor de developers _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:05
Sinus_rhythm schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:19:
[...]

Dit is een van de weinige games die ik ken die zo snel en vaak wordt geupdate. Petje af voor de developers _/-\o_
Hence de no-brainer om deze shooter wel te kopen na de fiasco's die CoD en BF4 heten

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk potje achter de rug, achteraf ook nog 2 mooie dingen tegelijk :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m9LrKxQ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3Kl0MCn.jpg
Op naar 70 :+
Merk op de PS4 dat je soms in enorme streaks zit ene keer 5 losses, andere keer 5 wins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Merk op de PS4 dat je soms in enorme streaks zit ene keer 5 losses, andere keer 5 wins...
euh dat is op alle platforms hoor...niet alleen ps4

[ Voor 4% gewijzigd door nemesis2212 op 27-07-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Sinus_rhythm schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:19:
[...]

Meteen één van de belangrijkste redenen voor mij om Overwatch aan te schaffen.
Blizzard luistert tenminste naar kritiek en doet er ook wat mee.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 16:15
Ik heb eergisteren Overwatch aangeschaft nadat battleborn me erg tegen is gevallen (alweer enkele maanden geleden).

Ik ben nog druk op zoek naar medespelers gezien ik nog enkel in m'n uppie heb gespeeld, tot nog toe is het iig erg vermakelijk en een lekker luchtige game :)

Ik zal de twkrspeellijst ook ff bekoekeloeren ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:33

MonkeySleeve

It's just Monkey business

In een competitive potje gewoon 100% kill participation met Zarya gehad :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

blegh als ik volgend seizoen mee ga doen aan competitive hoop ik wel echt op een lagere rang. zakken is gewoon niet leuk meer :N

* split moet het volgens mij allemaal niet zo serieus nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
Ben het alleen spelen beu, begon nog redelijk in competitive op 48, maar zakte helaas snel naar 42 vanwege de random groepen. Hier nog ergens een team die een plekje heeft, of is het beste in de teamspeak rond te neuzen? Ik ben de meeste avonden wel een paar uur online om competitive te spelen. Ik speel het meest met phara/reaper/junkrat/hanzo/torbjorn/reinhardt/winston/mercy

Croq#2598

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Croqy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:50:
Ben het alleen spelen beu, begon nog redelijk in competitive op 48, maar zakte helaas snel naar 42 vanwege de random groepen. Hier nog ergens een team die een plekje heeft, of is het beste in de teamspeak rond te neuzen? Ik ben de meeste avonden wel een paar uur online om competitive te spelen. Ik speel het meest met phara/reaper/junkrat/hanzo/torbjorn/reinhardt/winston/mercy

Croq#2598
nou anders hier wel. soms wordt ik echt gek van die lose streaks. kansloze pub teams, leavers etc.

gister van rank 45 na dikke lose streak weer op 39...ergens is het wel jammer dat als je in een streak zit dat je per lost game een heel level omlaag gaat. ze kunnen beter hearthstone overnemen. daar ga je sneller omhoog na een win streak maar bij lose streak verlies je maar 1 ster.

hopelijk gaat vanavond beter...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Gisteren met Dawofl een paar potjes gespeeld, ging echt dikke prima. weer 3 rankjes erbij. zit weer bijna op 62.

D.Va is echt een beest nu. shield is very nice, ult is very nice en je gaat gewoon bijna niet dood met alle escapes.

edit: mochten andere tweakers (die rond rank 60 zitten) ook mee willen doen add me!

Madb#2831

[ Voor 17% gewijzigd door Madbee op 28-07-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helaas weinig mensen van hier die het op de PS4 spelen zie ik in de TS ;-) Moet wel zeggen het spel bevalt me prima maar die comp mode, ik erger me dood aan de samenstelling die mensen soms verzinnen. We verliezen gewoon dik daardoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

Madbee schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:07:
Gisteren met Dawofl een paar potjes gespeeld, ging echt dikke prima. weer 3 rankjes erbij. zit weer bijna op 62.

D.Va is echt een beest nu. shield is very nice, ult is very nice en je gaat gewoon bijna niet dood met alle escapes.

edit: mochten andere tweakers (die rond rank 60 zitten) ook mee willen doen add me!

Madb#2831
Oef we gingen als een speer! ik zat op een loss streak van 7-8 games in solo'q... Jij op de D.Va en ik als mad-bjorn ging wel lekker :) Misschien goed als ik mijn Zarya ga oeffenen voor de combi ult _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Geen idee of het op de EU server ook voorkomt maar ik begin die suicide Bastions zat te worden.
Snap best dat ze er geld mee verdienen om accounts te levelen maar het is gewoon irritant als er zo'n figuur in je team zit. Niet alleen maakt het er 5 vs 6 van, ook is het leuk feeden voor het andere team.

(speel op de Aziatische server, en er worden acc's gelvled om te verkopen op taobao)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
heb ik (gelukkig) nog nooit meegemaakt.

wat is een suicide bastion dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Gisteren voor het eerst een play of the match met Zenyatta, is echt een beest geworden.
Oplopen met een Soldier 76 en de tegenstander smelt als sneeuw voor de zon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-09 18:44
Ik hoopte dat competitive play een stuk serieuzer was dan de quick play. Helaas is de communicatie daar nauwelijks beter en doet iedereen maar wat. Ik heb me ingeschreven op de tweakers list.als PC speler (b.net tag warbringer#2598) en ik wil graag Overwatch spelen met mensen die wel weten wat een chokepoint is :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Die fetish heb ik maar afgezworen :P of bedoelde je dat niet :+
justifire schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:32:
Gisteren voor het eerst een play of the match met Zenyatta, is echt een beest geworden.
Oplopen met een Soldier 76 en de tegenstander smelt als sneeuw voor de zon :9
Tot nu toe pas een keer een play of the game (lifesaver) gekregen puur door op het juiste moment q te drukken :+ die genji zal zich rot gevoeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Splitinfinitive schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:43:
Tot nu toe pas een keer een play of the game (lifesaver) gekregen puur door op het juiste moment q te drukken :+ die genji zal zich rot gevoeld hebben.
Vanavond 1 potje gespeeld, met Zenyatta.
Wederom play of the match :*)
Beetje orbs gooien en je pakt zo een handje kills en assists.
Ja, Zenyatta ligt me wel :Y

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 28-07-2016 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

justifire schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:48:
[...]

Vanavond 1 potje gespeeld, met Zenyatta.
Wederom play of the match :*)
Beetje orbs gooien en je pakt zo een handje kills en assists.
Ja, Zenyatta ligt me wel :Y
Een zen die goed headshots kan maken samen met zijn discord orb, geweldig. Ik had met een gastje gespeeld die dus iets van 60 uur of zo in zen had zitten. Vroeg ie om een reinhardt. Voor de lol reinhardt gespeeld en rond hem heen gehangen. Nou die gast smelte door de enemies heen. met zijn discord orbs. goede ults placements ook. Met mijn stomme kop niet toegevoegd aan de friends list :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Laatst online: 19-09 17:47
Kenzi schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:42:
Geen idee of het op de EU server ook voorkomt maar ik begin die suicide Bastions zat te worden.
Snap best dat ze er geld mee verdienen om accounts te levelen maar het is gewoon irritant als er zo'n figuur in je team zit. Niet alleen maakt het er 5 vs 6 van, ook is het leuk feeden voor het andere team.

(speel op de Aziatische server, en er worden acc's gelvled om te verkopen op taobao)
Suicide bastions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Werd gisteren door paar gasten in team toegevoegd omdat ik zo pro met Lucio was, meteen 5 matches achter elkaar heel easy gewonnen. Scheelt echt wel een hoop als je een goed team hebt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat maakt voor jou het verschil tussen een normale en een pro Lucio? Ik merk dat ik de grens een beetje wil pushen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Geen idee, zij noemde me zo. Wat vooral erg goed ging dit keer was gewoon m'n ult op de juiste momenten met sowieso 4 a 5 spelers om je heen. Meestal zit ik op zo'n 30% a 40% van team damage healed. Maar goed zij waren gewoon een goed team samen, ik hoefde alleen maar er tussen te skeeleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zie sommige Lucio's echt gewoon de meest gekke wallruns maken door het level heen. Of bijvoorbeeld bij een capture point bovenop / tegen een pilaar aan blijven wall-riden zodat de tegenpartij het punt niet kan pakken. Die Lucio's zijn echt een PITA :P Is nog wel redelijk te counteren met Winston mits binnen bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik doe dat ook. Maar heb het idee dat ik als damagedealer te weinig bijdraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Laatst online: 22-06 12:17
30-40% damage healed haal ik ook met Lucio. (en dat op de PS4, en ik ben een pc speler)
Maar die wall runs zijn natuurlijk heel erg map afhankelijk. En zoals hierboven gezegd. De dmg is laag.
Vaak zie ik mij te vaak naar healer modus moeten terugvallen, omdat iedereen maar wat doet en teveel damage ontvangt. En in healermodus ga je natuurlijk niet zo snel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Trunksmd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:49:
30-40% damage healed haal ik ook met Lucio. (en dat op de PS4, en ik ben een pc speler)
Maar die wall runs zijn natuurlijk heel erg map afhankelijk. En zoals hierboven gezegd. De dmg is laag.
Vaak zie ik mij te vaak naar healer modus moeten terugvallen, omdat iedereen maar wat doet en teveel damage ontvangt. En in healermodus ga je natuurlijk niet zo snel meer.
Maar wallruns kan ook prima zonder die speed boost hoor. Ik zit ook zowat altijd in healer modus. Dan jump en wallride ik gewoon over dingen heen en beweeg zo irritant mogelijk. En ondertussen linkermuisknop spam zodat mn Ult sneller charged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
earthapple schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:59:
[...]

Maar wallruns kan ook prima zonder die speed boost hoor. Ik zit ook zowat altijd in healer modus. Dan jump en wallride ik gewoon over dingen heen en beweeg zo irritant mogelijk. En ondertussen linkermuisknop spam zodat mn Ult sneller charged
Haha, dit ja. Ik speel Lucio best vaak op KotH en Escort maps. Eigenlijk constant in healing modus. Spammen van main ability waarbij ik probeer te richten op enemies indien mogelijk (want doet nog steeds enige damage), de boost eigenlijk op cd gebruiken, proberen slim te knockbacken. En dan komt de kunst van het timen van je ult, welke je wilt bewaren voor bepaalde enemy ults. En dan nog wellicht het meest belangrijke als Lucio: constant blijven bewegen, over objects heen springen, wallriding, etc.

Mooie is dat op escort maps die objectives wel dienen als object voor enemy damage, maar je healing gaat er als het ware wel doorheen. Dus je kan zo ontzettend veel over/rond die objective heen blijven springen/skaten dat het voor enemies ontzettend lastig wordt om je te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:20
Nou, de overstap van PS4 naar PC kunnen maken. Wist wel dat er verschil zou zijn omdat ik de Beta ook op PC gedaan had, maar man man man lijkt wel een ander spel met het verhoogde tempo.

Ik voel me als Mercy zijnde een stuk minder kwetsbaar op PC dan op console. (Terwijl ik het juist andersom verwacht had 8)7 ).
Ben veel mobieler geworden en mijn gun heeft nu ook 'nut'. Ik kill vrij makkelijk door m'n aim en kan me dus goed verdedigen. Ook kan ik veel sneller schakelen en heb ik minder mis-toggles. Lekker snel schakelen van personen!

Maar even door levelen vanavond zodat ik de comp. mode weer in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Noiz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:19:
[...]

Haha, dit ja. Ik speel Lucio best vaak op KotH en Escort maps. Eigenlijk constant in healing modus. Spammen van main ability waarbij ik probeer te richten op enemies indien mogelijk (want doet nog steeds enige damage), de boost eigenlijk op cd gebruiken, proberen slim te knockbacken. En dan komt de kunst van het timen van je ult, welke je wilt bewaren voor bepaalde enemy ults. En dan nog wellicht het meest belangrijke als Lucio: constant blijven bewegen, over objects heen springen, wallriding, etc.
Lucio is echt geweldig op Temple of Anubis. Al die palen en dingen waar je op kan springen maakt lucio echt vet moeilijk te raken :p

Die knockback gebruik ik ook wel vaak om mensen te redden van een boze reinhardt of genji met z'n ult ofzo. Vaak blijven de friendlies dan nog wat langer leven en kan veel schelen in een match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Dat wallriden is leuk maar meestal heb je het nauwelijks nodig. Je wordt niet zoals snel getarged als bijv. een mercy en als je een beetje door de spelers heen skate en af en toe terugtrekt als je teveel geraakt wordt zal je bijna nooit sterven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Zalaroth schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:44:
Nou, de overstap van PS4 naar PC kunnen maken. Wist wel dat er verschil zou zijn omdat ik de Beta ook op PC gedaan had, maar man man man lijkt wel een ander spel met het verhoogde tempo.

Ik voel me als Mercy zijnde een stuk minder kwetsbaar op PC dan op console. (Terwijl ik het juist andersom verwacht had 8)7 ).
Ben veel mobieler geworden en mijn gun heeft nu ook 'nut'. Ik kill vrij makkelijk door m'n aim en kan me dus goed verdedigen. Ook kan ik veel sneller schakelen en heb ik minder mis-toggles. Lekker snel schakelen van personen!

Maar even door levelen vanavond zodat ik de comp. mode weer in kan.
Haha ik had de beta op PS4 gespeeld en vond het erg traag, maar na 3 weken geleden even op PC gespeeld te hebben van collega, was ik hooked... Heb hem nu op PS4 gekocht, maar het is idd een stukje trager op PS4. Helaas is mijn bank zo comfy, dat ik liever daar game als op mijn pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hoeveel competitve matches heeft iedereen nu onderhand gespeeld? Ik heb het gevoel dat het gros hier op GoT de placement matches heeft gespeeld en daarna nog maar een paar competitive matches. Toen zag men dat men flink naar beneden kon vallen en daarna niet meer competitive gespeeld omdat men te bang is dat men een lager level krijgt.

Ik heb nu 75uur in competitive zitten (91 in Quick Play). Ingeschaald op lvl 46. Hoogste gehaald is 53. Momenteel 52.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl

dawofl

?

Techno Overlord schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:34:
Hoeveel competitve matches heeft iedereen nu onderhand gespeeld? Ik heb het gevoel dat het gros hier op GoT de placement matches heeft gespeeld en daarna nog maar een paar competitive matches. Toen zag men dat men flink naar beneden kon vallen en daarna niet meer competitive gespeeld omdat men te bang is dat men een lager level krijgt.

Ik heb nu 75uur in competitive zitten (91 in Quick Play). Ingeschaald op lvl 46. Hoogste gehaald is 53. Momenteel 52.
ik heb 60 uur comp op level 59 nu en 40 uur quickplay.

speel eigenlijk alleen nog maar Quickplay om een hero te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Je kan gewoo Competitive blijven spelen. Uiteindelijk is je season highest rank waar het om draait. Daar worden de season final rewards op gebaseerd. Tenminste, dat heb ik begrepen.

Eigenlijk moet je niet te veel geven om je rank. Vooral niet bij dit seizoen. Gewoon lekker je ding doen de rest komt vanzelf

Ik heb 81 games gespeeld in 19 uur. Met een Win/Loss van 50-31. Season highest rank is 64 (of 65 kan ik nu even niet checken) en ben op dit moment 63.

[ Voor 6% gewijzigd door earthapple op 29-07-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Wat maakt nou het verschil uit hoeveel je beloond wordt na een win? Gisteren een potje gespeeld, 2 gouden medals dus total niet veel en BAM 90%van 1rank erbij??? Heb wel veel betere potjes gespeeld maar dat was de eerste keer dat ik me zoveel erbij kreeg.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

Denk rond de 20 matches, ze duren ook allemaal wat langer en eerlijk gezegd na dat ik van de 20 matches ongeveer 15 leavers heb gehad, speel ik liever quick join ;)

Als er mensen hier op PSN samen compranking willen doen, graag (zit rond rank 50 volgens mij nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 15:40
YoshiBignose schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:00:
Dat wallriden is leuk maar meestal heb je het nauwelijks nodig. Je wordt niet zoals snel getarged als bijv. een mercy en als je een beetje door de spelers heen skate en af en toe terugtrekt als je teveel geraakt wordt zal je bijna nooit sterven.
Sorry, maar dat is echt onzin. Lucio is target nummer 1. Een goede enemy lucio is altijd aanwezig. Eeb mercy zit veel meer op de backline.

Lucio lijkt minder een target omdat de meesten voor easy kills gaan.en een jumpende en wallridende (ja ook wallriding) Lucio is nu eenmaal veel moeilijk te killen. Probeer met reaper maar eens een goede Lucio te verslaan, een goede Lucio is nooit alleen. Dus tijd winnen zodat anderen je kunnen redden is key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:20
Lucio in je eentje aanpakken is zonde van de tijd. Met m'n playstation groepje werd er omgeroepen wanneer we ons allemaal op Lucio moesten focussen. Dán is die wel zo down. Denk ook dat dat de beste aanpak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Persoonlijk vind ik Lucio een heerlijke hero. Kan aanvallend wat betekenen en healt best wel wat. Het enige nadeel vind ik soms dat wanneer je Lucio speelt en je team niet enigsinds gegroepeerd blijft. Dan haal je de kracht van Lucio weg. Verder is het goed op zijn Ult letten en timen op het juiste moment. Aantal keer al gehad dat de tegenstander op een punt pushed en je door zijn Ult toch heel je team een flinke boost geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee

90 wins.. dus ik denk 150 games oid.

hoe lang dat is weet ik niet.

geplaatst op rank 50, op dit moment rank 63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28

Ik ben gestopt na een stuk of 10 competitive matches. Niet zozeer omdat ik zakte qua rank, maar omdat het gezeik van teammates op elkaar veels te hoog is er er te weinig als team wordt samengespeeld. Kwam regelmatig in competitive rondjes met 4 snipers waarvan er geen 1 wou wisselen oid. Dan is het plezier er voor mij snel af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Krijg m morgen voor de ps4 binnen, morgen ff wat mensen uit de lijst toevoegen ;-)

Wel complete noob, dus excuseert u mijn skills alvast.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
TTHEEBO1 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:54:
Krijg m morgen voor de ps4 binnen, morgen ff wat mensen uit de lijst toevoegen ;-)

Wel complete noob, dus excuseert u mijn skills alvast.
Helemaal goed ;-) Ik ben ook niet bijster goed, en als je met een aantal mensen kan spelen en je luistert naar elkaar hoef je ook helemaal niet goed te wezen om te winnen. Scheelt gewoon enorm als je nadenkt en geen leavers hebt haha

Als er nog meer zin hebben om paar potjes te doen op PS4 ;)

Valt me trouwens op dat sinds de laatse patch D.Va wel erg krachtig is geworden met dat schild op deze manier. Meer mensen die dat merken?

[ Voor 17% gewijzigd door SaURoN op 29-07-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeke93
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-11-2021
Iemand online op de ps4 die wat potjes wilt spelen, heb de game sinds vandaag :-)

Psn: timarninkhof1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
Timmeke93 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:37:
Iemand online op de ps4 die wat potjes wilt spelen, heb de game sinds vandaag :-)

Psn: timarninkhof1
Zal je even toevoegen! Krijg de game wel pas morgen (en met een drie weken oude dochter is het even afwachten wanneer ik voor het eerst kan spelen ;-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Net weer even met een paar biertjes op aantal rondes gespeeld met mijn nieuwe franse vrienden, maar dat gaat toch wel heerlijk :)

Het is echt een spel waar teamplay meestal gelijk staat aan winnen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

stuk of 20. 66 begonnen en nu zit ik aan de 57, solo is best een drama en team heb ik niet. Paar vrienden spelen het maar die zitter tussen de 45 - 50 dus ik denk dat ik gewoon even af ga zakken naar rond de 50. Top teams zijn niks voor mij veels te serieus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40 gespeeld, sta nu op 60, merk dat je bij solo queue het beste tank of healer kunt gaan, daarmee kun je gamechanging moves maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 14:41

KipCurreh

Nightcrawler

Heel goede placement gehad, heb enkel de eerste en laatste match verloren, daartussen dus mooi 8 groene vinkjes..

Afgeklokt op 61, zal ook direct men season high zijn wellicht :)
Na 2 wedstrijdjes al terug op 59, beetje boven men stand aan het leven wrs

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Is er al bekend na hoeveel matches leaven je een ban krijgt in competitive? Ik heb twee keer door hardware failure een potje verlaten... en heb vanmorgen zelf moeten leaven door een spoedgevalletje. Hoop nu dat ik niet op scherp sta.

Baal wel. Gisteren nog rank 64... had de hele avond vrij gemaakt om op 65 te komen (persoonlijke doelstelling). Helaas twee keer aan de verkeerde kant van een coin toss terecht gekomen en een paar dramatische potjes gehad. Een enkele win gelukkig nog wel waardoor ik de avond op 62 eindigde. En vanmorgen dus nog die leave waardoor ik nu op 61 sta ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat weer lekker vandaag in ranked :( Van 52 naar 46.
Pagina: 1 ... 67 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.