Mensen die de jongere Ana skin hebben. Klinkt ze nog steeds als een oma met die skin?
Ze klinkt nog als een oma ja.apNia schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:56:
Mensen die de jongere Ana skin hebben. Klinkt ze nog steeds als een oma met die skin?

Tot mijn ergernis. Genji met dezelfde stem kan nog wel ergens. Hanzo klinkt ook een beetje raar.
Maar een 20-achtig jarige die als 60-er klinkt...
Hoeveel mensen hier hebben er last gehad van de bug voor de PS4-versie?
Deze bedoel ik dan;
http://www.gamecensor.nl/...jft-voor-klachten-zorgen/
Deze bedoel ik dan;
http://www.gamecensor.nl/...jft-voor-klachten-zorgen/
PSN: Bellerophon-
Ik verkijk me soms op reaper in die skin die lijkt op een soldier 76
Facts don't care about your feelings
Ik heb voor de fun een fragmovie gemaakt van POTG/Hightlight die ik heb opgenomen.
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden xD
EDIT: Check de kill met d.va waar n terug instap in de mech. Doordat ik instap duw ik de enemy Roadhog van de map
EDIT: Check de kill met d.va waar n terug instap in de mech. Doordat ik instap duw ik de enemy Roadhog van de map
[ Voor 29% gewijzigd door Klevertje op 21-07-2016 10:55 ]
Ligt het aan mij of die nieuwe hero Ana compleet nutteloos in comp games? Gister avond elke game een Ana erbij en we verloren omdat we geen goede counter sniper hadden (er was een erg goede Hanzo bezig) maar ook geen echte healer.
Gevoelsmatig schiet Ana bij beide kanten te kort (geen sniper geen Healer)... Een Mercy of Lucio doet mijn inziens veel meer...
Gevoelsmatig schiet Ana bij beide kanten te kort (geen sniper geen Healer)... Een Mercy of Lucio doet mijn inziens veel meer...
I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Verwijderd
Ik denk dat het er vooral aan ligt dat iedereen haar nu speelt terwijl ze er nog niet goed mee zijn. Zolang je alles raakt zoals een goede sniper ben je wel nuttig, als je niks raakt niet.dawofl schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:57:
Ligt het aan mij of die nieuwe hero Ana compleet nutteloos in comp games? Gister avond elke game een Ana erbij en we verloren omdat we geen goede counter sniper hadden (er was een erg goede Hanzo bezig) maar ook geen echte healer.
En je moet je team aanpassen natuurlijk zodat er een betere high damage counter is tegen snipers.
Verwijderd
Ik vind Lucio sowieso de beste healer by far. Ana tja, tot nu toe alleen slechte ervaringen gehad. Zoals een quickplay waar ik als soldier na 4 rondes nog steeds een gold medal voor healing had.dawofl schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:57:
Zal wellicht aan de spelers liggen, maar tot nu toe de potentie nog niet gezien.
Van wat ik heb ervaren met het spelen van Ana is dat ze inderdaad kwa damage en healing te kort schiet. Een beetje hetzelfde als Zenyata, die zou denk ik nooit meer healing gaan doen dan een mercy of lucio maar doet ook te weinig damage vergelijken andere DPS heroes.dawofl schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:57:
Ik zie Ana meer als een hele goede support om mensen te disablen of damage boosts te geven aan friendly targets. Ze zou nooit echt gold medals of POTG krijgen maar doet op de achtergrond toch veel meer dan je denkt.
Gister heb ik met Ana toch aardig wat leuke plays gehad door het healen van onze tank door middel van die Heal bom wat je gooit. Of door de damage boost wat die bom geeft. Daarnaast kan je met die ULT een hele goede entree maken. Bijvoorbeeld op map Hanamura als je dan Attack bent is het lastig om door dat eerste punt heen te komen -> Ult op een tank zoals reinhard en die yolo'd hem er dan vollop in.
Misschien is Ana wat underpowered maar ik vind het verder echt een hele leuke hero om te spelen
* Denman heeft ook Lucio als favoriete healer.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:13:
[...]
Ik vind Lucio sowieso de beste healer by far. Ana tja, tot nu toe alleen slechte ervaringen gehad. Zoals een quickplay waar ik als soldier na 4 rondes nog steeds een gold medal voor healing had.
Zal wellicht aan de spelers liggen, maar tot nu toe de potentie nog niet gezien.
Bijkomend voordeel van Lucio vind ik dat je met hem vrij eenvoudig damage kan doen, in tegenstelling tot Mercy die daarvoor van wapen moet wisselen.
Het is niet veel, maar alle beetjes helpen en in sommige fights kan je daardoor net die ene elimination maken die nodig is.
Is er een specifieke reden voor die tyfusherrie?Klevertje schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:37:
Ik heb voor de fun een fragmovie gemaakt van POTG/Hightlight die ik heb opgenomen.
[video]
----
Ana is dan ook een secondaire support. Eigenlijk wil je er altijd een Lucio of Mercy bij hebben voor het echte healwerk. Ana + Zenyetta is op zich ook nog een optie.
Ik heb overigens 2015 gold verzameld t/m level 60. Daarbij zat wel één keer een legendary (500) gold drop. Valkyrie Mercy en Barbarossa Torbjörn gekocht, dus nu weer helemaal blut
[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 21-07-2016 12:01 ]
Het lijkt erop dat je hebt opgenomen met 30FPS en daarna slowmotions hebt toegevoegd.Klevertje schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 10:37:
[video]
Dat moet je echt nooit doen, want het was erg vervelend om naar een slideshow te kijken.
Je hebt een redelijk uptempo nummer eronder gedaan, maar je gaat steeds in slowmation.
Angelo NL / Global Cargo VTC
ach wel eens gehad dat ik als roadhog een goldmedal had voor healen terwijl er een mercy in het team zatVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:13:
[...]
Ik vind Lucio sowieso de beste healer by far. Ana tja, tot nu toe alleen slechte ervaringen gehad. Zoals een quickplay waar ik als soldier na 4 rondes nog steeds een gold medal voor healing had.
Mensen denken dat Ana volgens mij meer damage heeft ofzo. ik ben nu al vaak zat tegen gekomen dat ze proberen een tank te DPSen als je dan tegenover een roadhog staat als Ana gaat het gewoon moeilijk. Ze gebruiken haar toolset ook nog niet volledig. ikzelf ben een ruk sniper dus moet Ana niet eens gaan proberen. De support is leuk als die gegeven wordt volgens mij met haar booster en health shot healt ze iets van 150 dus dat is keigoed maar daar moet je wel gebruik van maken.
wat gewoon ergerlijk is mensen die op controlpoints nog steeds ana gaan als support, terwijl ze hier vaak heel weinig kan inbrengen.
haar booster + mercy healing stream is volgens mij dan wel weer heel OP
[ Voor 3% gewijzigd door Splitinfinitive op 21-07-2016 12:45 ]
Ik heb met enkele mede tweakers gisteren meerdere competitive games gespeeld. Hierbij ben ik meerdere rondes ana geweest en kan je zeggen dat ze een groot verschil kan maken. Als je haar ultimate juist inzet is dit extreem sterk om objectives over te nemen etc. Ook de healing/dmg is krachtig. Ben het dan ook eens dat omdat ze nieuw is er nog niet veel goede Ana spelers zijn. Heb zelf op de PTB heel veel ana gespeeld en daarna een zwik quick plays om haar goed te beheersen voordat ik er competitive mee instapte
.
Momenteel heb ik sinds Ana uit is alleen maar Ana gespeeld en vindt het echt een top Hero.
Mede door de healing en lichte damage die je kan uithalen.
Als je Ana in een goed team pakt en goed samenwerkt is dit een goede hero.
Vooral de ulti goed timen met je teamgenoten is echt goed sterk.
Ik heb der zelfs mijn main van gemaakt
Het maakt niet echt uit welke hero je kiest in comp play.valermos schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:11:
Momenteel heb ik sinds Ana uit is alleen maar Ana gespeeld en vindt het echt een top Hero.
Zolang je maar je taak doet en countert.
Helaas gebeurd dit te weinig.
KOTH mogen ze echt aanpassen naar best of 3.
Als ik met randoms speel en we verliezen hard, dan wil ik niet nog eens een 3e potje spelen, maar wil ik een nieuw team.
Zojuist mercy gespeeld, 3 man res op het punt en alle 3 AFK. Stonden gewoon dik 2 seconden stil voordat ze realiseerde dat ze levend waren, gevolg dat ze weer allemaal dood gingen.
Bloodhoundje schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:06:
Ik heb met enkele mede tweakers gisteren meerdere competitive games gespeeld. Hierbij ben ik meerdere rondes ana geweest en kan je zeggen dat ze een groot verschil kan maken. Als je haar ultimate juist inzet is dit extreem sterk om objectives over te nemen etc. Ook de healing/dmg is krachtig. Ben het dan ook eens dat omdat ze nieuw is er nog niet veel goede Ana spelers zijn. Heb zelf op de PTB heel veel ana gespeeld en daarna een zwik quick plays om haar goed te beheersen voordat ik er competitive mee instapte.

Het is me gisteren eindelijk gelukt om de bal in het net te krijgen!, Het 'vuurwerk' wat je dan krijgt viel me dan wel weer tegen
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
haha serieus, wist niet dat er dan vuurwerk zou komen. blijft lastig basketballen in dat spel[b]
Het is me gisteren eindelijk gelukt om de bal in het net te krijgen!, Het 'vuurwerk' wat je dan krijgt viel me dan wel weer tegen
KOTH is al best of 3? Je moet daar gewoon twee rondes winnen, als je dan twee rondes achter elkaar verliest, tja, vervelend, maar is de derde ronde niet nodig.Pykow schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:32:
Ana is een secundairy healer met utility in counterpick voor Mercy/Roadhog en zo.
Mercy/Lucio zijn primairies. Tenzij je bepaalde premade groups/strats hebt vind ik dat je altijd 1 van die 2 moet hebben. En heel vaak zijn beide van die gewoon meer solide in het algemeen.
Daarnaast kun je dan een Ana hebben, maar Ana is wel lastiger te gebruiken om sommige maps. Veel meer situational dan andere healers zou ik zeggen.
Mercy/Lucio zijn primairies. Tenzij je bepaalde premade groups/strats hebt vind ik dat je altijd 1 van die 2 moet hebben. En heel vaak zijn beide van die gewoon meer solide in het algemeen.
Daarnaast kun je dan een Ana hebben, maar Ana is wel lastiger te gebruiken om sommige maps. Veel meer situational dan andere healers zou ik zeggen.
[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 21-07-2016 14:00 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ranked is best of 5.CH40S schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:54:
[...]
KOTH is al best of 3? Je moet daar gewoon twee rondes winnen, als je dan twee rondes achter elkaar verliest, tja, vervelend, maar is de derde ronde niet nodig.
Quick play is best of 3.
Je moet 3x winnen in comp.
Dus 3 - 0 , 3 - 1 of 3 - 2.
Terwijl quick play is 2 - 0 of 2 - 1.
Misschien maakt het op jouw niveau niet uit welke heroes je kiest. Als je wat hoger in de ranking komt is dat ongeveer het belangrijkst. Maar goed misschien zit je daarom ook met spelers die niet door hebben dat ze gerezzed zijn.Pykow schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:32:
[...]
Het maakt niet echt uit welke hero je kiest in comp play.
Zolang je maar je taak doet en countert.
Helaas gebeurd dit te weinig.
Als ik met randoms speel en we verliezen hard, dan wil ik niet nog eens een 3e potje spelen, maar wil ik een nieuw team.
Zojuist mercy gespeeld, 3 man res op het punt en alle 3 AFK. Stonden gewoon dik 2 seconden stil voordat ze realiseerde dat ze levend waren, gevolg dat ze weer allemaal dood gingen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Zit op rank 52 wat gemiddeld is op dit moment.Postius schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Misschien maakt het op jouw niveau niet uit welke heroes je kiest. Als je wat hoger in de ranking komt is dat ongeveer het belangrijkst. Maar goed misschien zit je daarom ook met spelers die niet door hebben dat ze gerezzed zijn.
ik win soms 3 matches en verlies er daarna 1 waardoor ik nog steeds dezelfde rank behoud.
Oh zo, oke.Pykow schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Ranked is best of 5.
Quick play is best of 3.
Je moet 3x winnen in comp.
Dus 3 - 0 , 3 - 1 of 3 - 2.
Terwijl quick play is 2 - 0 of 2 - 1.
HerpesPostius schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:02:
[...]
Misschien maakt het op jouw niveau niet uit welke heroes je kiest. Als je wat hoger in de ranking komt is dat ongeveer het belangrijkst. Maar goed misschien zit je daarom ook met spelers die niet door hebben dat ze gerezzed zijn.
Guys..
Ik speel sinds gisteren competitive op ps4.
We zoeken nog een aantal (nu met 3/4) die ons team versterken.
Wie wil, voeg maar toe op PSN; delaitinho
McCree heeft na de patch een sterke buff gekregen, maar de familie Amari heeft hier een antwoord op:
YouTube: Overwatch - Amari family don't like cowboys
BTW Blizzard heeft aangegeven dat ze een fout hebben gemaakt met het ranking system:
YouTube: Overwatch's Skill Rating System - A Mistake?
Rank 52 ziet eruit als een 5,2 rapport cijfer, maar het is een percentage van alle spelers die competive spelen.
Het lijkt een lage rank, maar dat is het dus niet. Natuurlijk is het lager dan een 60+ rank speler, maar hij heeft gelijk dat het nu erg laag aanvoelt. Ook blizzard heeft dit in een interview aangegeven.
Het is blijkbaar ook heel moeilijk om van 50 naar 55 te gaan, omdat het niveau zo verschillend is tussen alle spelers. Er kunnen spelers tussen zitten die eigenlijk high tire horen te zijn, maar ook spelers die gemiddeld(slechter) zijn. Hier heb je minder last van als je begint bij 56 rank of hoger.
De kans dat je dan zakt in rank is een stuk kleiner.
Ik had ook nog niet gehoord van Overbuff
https://www.overbuff.com/players/pc/Pykow-1990?
In mijn ogen een beter overzicht dat Masteroverwatch.
Ik kan nu goed zien welke heroes mij het beste liggen.
BTW Blizzard heeft aangegeven dat ze een fout hebben gemaakt met het ranking system:
Rank 52 ziet eruit als een 5,2 rapport cijfer, maar het is een percentage van alle spelers die competive spelen.
Het lijkt een lage rank, maar dat is het dus niet. Natuurlijk is het lager dan een 60+ rank speler, maar hij heeft gelijk dat het nu erg laag aanvoelt. Ook blizzard heeft dit in een interview aangegeven.
Het is blijkbaar ook heel moeilijk om van 50 naar 55 te gaan, omdat het niveau zo verschillend is tussen alle spelers. Er kunnen spelers tussen zitten die eigenlijk high tire horen te zijn, maar ook spelers die gemiddeld(slechter) zijn. Hier heb je minder last van als je begint bij 56 rank of hoger.
[ Voor 77% gewijzigd door Pykow op 21-07-2016 17:17 ]
Wat is jullie rating in competitive?delaitinho schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:37:
Guys..
Wil best eens kijken of we matchen. Psn: aaaido
Wait what just happen ?
Zowaar een team gehad met voice chat en vervolgens hebben we elkaar toegevoegd.
Ik ben eindelijk weer terug op rank 54, nadat ik steeds bleef hangen tussen 51 en 52.
Zowaar een team gehad met voice chat en vervolgens hebben we elkaar toegevoegd.
Ik ben eindelijk weer terug op rank 54, nadat ik steeds bleef hangen tussen 51 en 52.

Jeetje, ik ook zomaar twee ranked gewonnen. Laatste moest ik wel even opbouwende kritiek geven, maar na sudden death toch gewonnen. Maar nu te warm om te gamen verder
Default blanke hetero
Coole site! Volgens overbuff hoor ik met Lucio bij de top1% met aantal gold medals per game en top 4% aantal medals per gamePykow schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:45:
McCree heeft na de patch een sterke buff gekregen, maar de familie Amari heeft hier een antwoord op:
Ik ga met een goed gevoel naar bed.
Heerlijke potjes vanavond gespeeld. We hadden eindelijk weer eens 6 man bij elkaar. Wel quick play, dus ook gewoon fun etc. Tegenstanders krijgen complementen als dat verdiend is.
3 potjes achter elkaar hebben wij een team kill gedaan en dat direct tot een Victory geleid heeft. Voelt toch nét wat beter aan.
Oh en met Mercy had ik een groep van totaal onbekenden 11 recommendations...is me ook nog nooit overkomen. De enige die niet gestemd had was ik zelf... Staat daar ook nog een achievement voor?
3 potjes achter elkaar hebben wij een team kill gedaan en dat direct tot een Victory geleid heeft. Voelt toch nét wat beter aan.
Oh en met Mercy had ik een groep van totaal onbekenden 11 recommendations...is me ook nog nooit overkomen. De enige die niet gestemd had was ik zelf... Staat daar ook nog een achievement voor?
Kiwi !
Beetje dom, je had beter wel op jezelf kunnen stemmen want dat (12 stemmen) levert volgens mij een lootbox op
[ Voor 6% gewijzigd door aaaido op 21-07-2016 23:45 ]
M'n mond stond nog open van het 10 votes 'Legendary' sound.aaaido schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:44:
Beetje dom, je had beter wel op jezelf kunnen stemmen want dat (12 stemmen) levert volgens mij een lootbox op

Kiwi !
Alle data die masteroverwatch of overbuff toont komt van blizzard. Zei hebben een API ontwikkeld om gegevens op te kunnen halen.VySio schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:15:
[...]
Coole site! Volgens overbuff hoor ik met Lucio bij de top1% met aantal gold medals per game en top 4% aantal medals per game
Ik ga met een goed gevoel naar bed.
Dus als je top 1% dan is dat ook bij blizzard bekend etc.
Op Gibraltar heb ik dit minimaal nu 3x bewust voor elkaar gekregen als Tracer ( Attack)
Bij/tegen het 2de Checkpoint. (Wish i had Shadow Play) Loop ik vaak halve circels bij checkpoint en en probeer echt de tegenstanders te herderen. zodat ze de aandacht allemaal op mij focussen en dan tussen door vooruit/achter uit blink.
En dan een pulse grenade gooien. 1x Team kill en de andere 2x 5 insta kills.
Laatste keer hele tegen team gelijk GG WP toen het gebeurde.
Bij/tegen het 2de Checkpoint. (Wish i had Shadow Play) Loop ik vaak halve circels bij checkpoint en en probeer echt de tegenstanders te herderen. zodat ze de aandacht allemaal op mij focussen en dan tussen door vooruit/achter uit blink.
En dan een pulse grenade gooien. 1x Team kill en de andere 2x 5 insta kills.
Laatste keer hele tegen team gelijk GG WP toen het gebeurde.
Symmetra's turrets ook generfd op de console, 30% minder damage.
Blizz please......
Blizz please......
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Lol, volgens die site ben ik echt vet slecht
Nog maar even oefenen dan. Alleen wel top 15 procent van de mercy qua healing done..
[ Voor 28% gewijzigd door Beavbusi op 22-07-2016 08:36 ]
Wauw! De turrets vond ik al heel slecht. Hopelijk hebben ze dan meer health gekregen. 1 winston en de turrets zijn binnen een halve seconde weg.On_E schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 07:36:
Symmetra's turrets ook generfd op de console, 30% minder damage.
Blizz please......
Niet alleen volgens die siteBeavbusi schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:34:
Lol, volgens die site ben ik echt vet slechtNog maar even oefenen dan. Alleen wel top 15 procent van de mercy qua healing done..
Gegevens komen gewoon van blizzard.
Speler met de hoogste ranking op dit moment is op de playstation 4.
Iemand die alleen maar genji speelt.
https://www.overbuff.com/players/psn/itsGenji
[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 22-07-2016 09:51 ]
Ik had ook nog niet van overbuff gehoord.. Vind de site alleen wat onoverzichtelijker met al die cijfertjes en dingen. het staat net ff wat te dicht op elkaar imo. de info zelf is wel gewoon lekker simpel en duidelijk ja
Chill, Volgens Overbuff blijkbaar met Lucio in de top 4% 
Is ook wel een champion die ik bijna altijd pick.
Vind overwatchtracker toch wel de makkelijkste site om dit soort stats bij te houden
Is ook wel een champion die ik bijna altijd pick.
Vind overwatchtracker toch wel de makkelijkste site om dit soort stats bij te houden
Overbuff etc zijn niet betrouwbaar kwa stats. Niet iedereen staat erin. Alleen de mensen die op de site hun profiel hebben bezocht worden in de database opgenomen. Dit leidt dus tot een vervormd beeld van de realiteit. Je bent in verhouding met de andere X duizend gebruikers gemeten de top Y procent. Dit is dus niet representatief voor alle miljoenen spelers waar t omgaat.
.
Ik kan zelf daarom ook niet echt waarde hechten aan deze data. Hopelijk brengt blizzard hun eigen versie uit die wel alle data bevat.
Ik kan zelf daarom ook niet echt waarde hechten aan deze data. Hopelijk brengt blizzard hun eigen versie uit die wel alle data bevat.
Ik denk dat heel veel mensen kijken naar masteroverwatch en overbuff.Bloodhoundje schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:27:
Overbuff etc zijn niet betrouwbaar kwa stats. Niet iedereen staat erin. Alleen de mensen die op de site hun profiel hebben bezocht worden in de database opgenomen. Dit leidt dus tot een vervormd beeld van de realiteit. Je bent in verhouding met de andere X duizend gebruikers gemeten de top Y procent. Dit is dus niet representatief voor alle miljoenen spelers waar t omgaat..
Blizzard heeft een eigen versie:
https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Pykow-1990
Ze tonen alleen niet alles.
BTW ik had een filmpje gezien om je aim beter te krijgen, zeg maar een warm up.
Hij gaf als tip om iedereen als Ana te maken, Only Headshot en hard mode.
Dit werkte perfect toen ik de verdedigende partij was (team 1) en zei in de aanval waren (team 2)
Na ene half uur was het switching sides en dit is wat er toen gebeurde:
Geen hero stacking in comp mode is een verademing.
Hehe, vind dat we in de general skill stats redelijk overeenkomen PykowPykow schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:45:
https://www.overbuff.com/players/pc/Sjoerdje-21893
De laatste 10 quick matches ofzo, allemaal verloren.
:-/
Er lijken veel stats overeen te komen inderdaad.Sjoerdje131 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:14:
[...]
Hehe, vind dat we in de general skill stats redelijk overeenkomen Pykow![]()
https://www.overbuff.com/players/pc/Sjoerdje-21893
Jij hebt alleen meer solo kills en bent gemiddeld vaker dood.
Jij speelt veel verdedigende heroes en ik aanvallend.
Verder heb jij maar 1 uur minder time spent death dan mij, terwijl onze totale gametijd 2 dagen scheelt
ik heb 5 potjes gespeeld waarbij 4 verloren en maar 1 gewonnen (Alleen maar ana gespeeld)TheProf82 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 12:24:
De laatste 10 quick matches ofzo, allemaal verloren.
Voornamelijk verloren doordat we in overtime een bastion hadden of een soldier die ik een nano boost had gegeven en gewoon doodleuk terug loopt, terwijl hij full heath was.
ik zie liever een nieuwe animated short. laatste is van soldier en is al lang geleden
Wel grappig dat dus rank 55-60niet "average" is maar dus al redelijk ergens @ top hoort? voel ik me toch niet zo een grote peasant met me rank 61
Mogen ze wel veranderen...want dacht echt dat ik een gare casual skill player was geworden, had me erbij neer gelegd "tjah, ben 30nu he, die jonkies houden we straks niet meer bij" hehe
The first casualty in war is always the truth...
Ik ben ook 61 en volgens Masteroverwatch behoren we daarmee tot de top 9% van EU. Heb dit gevoel ook niet eigenlijk omdat ik sporadisch een uurtje speel. Solo casual dus.Jumpiefox schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:47:
Wel grappig dat dus rank 55-60niet "average" is maar dus al redelijk ergens @ top hoort? voel ik me toch niet zo een grote peasant met me rank 61Mogen ze wel veranderen...want dacht echt dat ik een gare casual skill player was geworden, had me erbij neer gelegd "tjah, ben 30nu he, die jonkies houden we straks niet meer bij" hehe
ik, begon op rank 66, en dacht van hee moah, niet slecht maar zeker ook niet goed. vraag mij nog steeds af hoe ik daar in godsnaam aan ben gekomenyinx84 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:53:
[...]
Ik ben ook 61 en volgens Masteroverwatch behoren we daarmee tot de top 9% van EU. Heb dit gevoel ook niet eigenlijk omdat ik sporadisch een uurtje speel. Solo casual dus.
Hmm, op de PS4 is de patch nu ook live maar daar hebben ze nerfs ingestopt die ze niet in de PC versie hebben gedaan:
http://www.gamespot.com/a...-nerfs-torb/1100-6442060/Unlike the PC version of the update, this also includes the promised nerf for Torbjorn, who will now cause his turrets to do 30 percent less damage. The same is true for Symmetra's sentry turrets.
Ik ben begonnen na placements op 51; momenteel 41.
43 wins en 50 losses. Als ik win krijg ik meestal tussen de 10% en 30%. Als ik verlies is het meestal tussen de -50% en -100% van een rank. Ok ja, dat ik niet goed ben wist ik wel, maar op deze manier is het vrijwel onmogelijk om een rank te behouden... :-)
Het zal wss liggen aan het nipt winnen of hard verliezen, maar ik heb bijna altijd toch 3 medailles. Ik vind het verschil tussen winnen en verliezen toch absurd hoog. Nuja, gevolg van enkel solo queuen veronderstel ik
43 wins en 50 losses. Als ik win krijg ik meestal tussen de 10% en 30%. Als ik verlies is het meestal tussen de -50% en -100% van een rank. Ok ja, dat ik niet goed ben wist ik wel, maar op deze manier is het vrijwel onmogelijk om een rank te behouden... :-)
Het zal wss liggen aan het nipt winnen of hard verliezen, maar ik heb bijna altijd toch 3 medailles. Ik vind het verschil tussen winnen en verliezen toch absurd hoog. Nuja, gevolg van enkel solo queuen veronderstel ik
Met een controller is het gewoon moeilijker om snel en accuraat te schieten. Dingen die turrets niet hebben natuurlijk. Vrij logische nerf imokazuka schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:32:
Hmm, op de PS4 is de patch nu ook live maar daar hebben ze nerfs ingestopt die ze niet in de PC versie hebben gedaan:
[...]
http://www.gamespot.com/a...-nerfs-torb/1100-6442060/
daarom hebben ze de turret damage van torbjorn ook generfed met 30% op consoles juist omdat met controller spelen iets lastiger aimen is....BobbyDgtl schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Met een controller is het gewoon moeilijker om snel en accuraat te schieten. Dingen die turrets niet hebben natuurlijk. Vrij logische nerf imo

nevermind, las over de link heen haha
[ Voor 5% gewijzigd door nemesis2212 op 22-07-2016 15:50 ]
Ik denk dat het (deels) teruggedraaid gaat worden. De nerf op Sym's turrets slaat sowieso nergens op en Torb's turret was imo vooral stacked erg vervelend.BobbyDgtl schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Met een controller is het gewoon moeilijker om snel en accuraat te schieten. Dingen die turrets niet hebben natuurlijk. Vrij logische nerf imo
Aangezien hero stacking nu niet meer kan in comp mode denk ik dat je nog maar weinig Torbs en Sym's zal zien..
Het vervelendste aan die turrets is dat hij zo lastig te counteren is. Met een Genji de kogels reflecteren neemt nog maar nauwelijks de helft van zijn HP weg. Je moet echt gecoordineerd die turrets aanvallen wil je ze kapot krijgen, en laat dat nou net lastig zijn op de PS4 waar zo'n 90% geen voice-chat gebruikt in PUGs.On_E schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:03:
Ik denk dat het (deels) teruggedraaid gaat worden. De nerf op Sym's turrets slaat sowieso nergens op en Torb's turret was imo vooral stacked erg vervelend.
Wat verder wel een nerf verdient zijn de bommetjes die Junkrat laat vallen als hij doodgaat. Hoewel het een kwestie is van gewenning (wachten met lopen) is hij sowieso al vrij sterk. Zijn die bommetjes dan echt nodig?
Voice chat is niet het probleem om turrets neer te halen.D3F schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:47:
[...]
Het vervelendste aan die turrets is dat hij zo lastig te counteren is. Met een Genji de kogels reflecteren neemt nog maar nauwelijks de helft van zijn HP weg. Je moet echt gecoordineerd die turrets aanvallen wil je ze kapot krijgen, en laat dat nou net lastig zijn op de PS4 waar zo'n 90% geen voice-chat gebruikt in PUGs.
Wat verder wel een nerf verdient zijn de bommetjes die Junkrat laat vallen als hij doodgaat. Hoewel het een kwestie is van gewenning (wachten met lopen) is hij sowieso al vrij sterk. Zijn die bommetjes dan echt nodig?
De besturing maakt het zo traag om te kunnen reageren.
Op de PC kan je met een pharah alles neerhalen. Vandaag zelfs een potje gehad waarbij de tegenstander 2 torbjorns had.
Hebben ze een lastige Symmetra, dan switch je lekker naar Winston.
Heel erg makkelijk om die kleine turrets neer te halen.
Ik merk wel dat ik vaak verlies, wanneer ik met 5 andere tweakers speel.
Solo of met maximaal 3 anderen lijkt het beter af te gaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 22-07-2016 19:34 ]
Eens !D3F schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:47:
[...]
Vaak ligt een ruimte bezaait met die pokkedingen en neemt Junkie je na zijn verdiende loon alsnog mee naar walhalla

Maar eerlijk gezegd zijn er genoeg irritantere zaken om over te klagen (bijv. Hanzo hitbox, Tracer health-regen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Woensdag was het even veel ana's inderdaad. De afgelopen potjes gisteren en vandaag echt maar in 25% van de games een ana in mijn team gehad, wat dan wel weer meevalt met 5 supports in de game.aaaido schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 22:34:
Quick play is momenteel volledig onspeelbaar door alle ana's..
Als ik quick speel, ben ik 75% van de tijd carry. Spelen we met z'n 3e, dan is gaat het over het algemeen een stuk beter. Als je wel goede spelers treft in je team, heb je best kans dat je overal overheen walst. Maar nu niet meer de patch van vandaag shuffled het team iedere zoveel tijd.Pykow schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 19:13:
[...]
Ik merk wel dat ik vaak verlies, wanneer ik met 5 andere tweakers speel.
Solo of met maximaal 3 anderen lijkt het beter af te gaan.
Overigens moet ik ook vermelden dat ik in sommige rollen eigenlijk alleen goed speel als de rest van het team ook z'n best doet. Ik ben b.v. een slechte Rein, maar als de andere randoms lekker meedoen gaat het prima. Op dat soort momenten merk je ook echt het verschil tussen Tracer / Reaper / Soldier en Pharah / Genji.
De laatste twee kunnen eigenlijk pas echt iets bereiken als de rest meedoet. Als Pharah of Genji moet je niet al te gek lang op een objective blijven zitten, terwijl ik dat met de anderen op hun eigen manier wel voor elkaar krijgt met succes.
==
Maar het moment dat ik met bekenden Competetive speel, merk ik opeens wel dat ze R40-50 zijn. Oftewel onderste helft normaal verdeling. Beetje lastig naar hen te communiceren dat ik eigenlijk alleen quickplay wil doen met ze. (Na iedere ronde Comp?!? Comp!!?)
Verwijderd
Jammer, ik speelde veel met symmetra. Denk dat ik haar nu skip, haar turrets deden al vrij weinig damage, met name de slow was fijn, maar alleen haal je iemand te langzaam neer.kazuka schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:32:
[...]
http://www.gamespot.com/a...-nerfs-torb/1100-6442060/
Vandaag dacht ik even de placement matches van comp te doen.. (Heb het spel pas net op de PS4), nou na 2 potjes dat iemand het team leaved ben ik er ook wel gelijk klaar mee....
Speel dan niet mee, want 5 vs6 is lastig winnen kan ik je vertellen..
Gebeurd dat vaker?
Gebeurd dat vaker?
Verwijderd
elke 3 potten wel een keer, soms zelfs 2-3 leavers, maar je rating wordt dan maar heel beperkt beïnvloed door de uitslag, gewoon blijven dus!SaURoN schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 08:48:
Vandaag dacht ik even de placement matches van comp te doen.. (Heb het spel pas net op de PS4), nou na 2 potjes dat iemand het team leaved ben ik er ook wel gelijk klaar mee....
Gebeurd dat vaker?
ehm nee. Dat is dus aangepast je krijgt nu gewoon de rating loss/win die vanaf het begin is berekent. Anders wil ik niet weten hoeveel rating ik had verloren als ze niet hadden geleaved (iets over een lvl)Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 08:57:
[...]
elke 3 potten wel een keer, soms zelfs 2-3 leavers, maar je rating wordt dan maar heel beperkt beïnvloed door de uitslag, gewoon blijven dus!
Verwijderd
Als ik 2 leavers heb raak ik vaak maar 10-20% kwijt... Op de PS4 leaven er kapot veel mensen, anders had ik deze rank echt niet hoorSplitinfinitive schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:52:
[...]
ehm nee. Dat is dus aangepast je krijgt nu gewoon de rating loss/win die vanaf het begin is berekent. Anders wil ik niet weten hoeveel rating ik had verloren als ze niet hadden geleaved (iets over een lvl)
weird ik zit op de pc en ik lose gewoon een complete rank als er iemand leaved. Meestal volgt naar die minuut dan ook de rest.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:03:
[...]
Als ik 2 leavers heb raak ik vaak maar 10-20% kwijt... Op de PS4 leaven er kapot veel mensen, anders had ik deze rank echt niet hoor
Nouja het zijn die placement matches nog dus die worden dan toch gewoon als een loss gerekend in het begin?Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 08:57:
[...]
elke 3 potten wel een keer, soms zelfs 2-3 leavers, maar je rating wordt dan maar heel beperkt beïnvloed door de uitslag, gewoon blijven dus!
+1 op XboxSplitinfinitive schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:04:
[...]
weird ik zit op de pc en ik lose gewoon een complete rank als er iemand leaved. Meestal volgt naar die minuut dan ook de rest.
Je kan kiezen, of doorspelen en 3/4 rank verliezen.
Of ook maar leaven en 1 rank zakken.
Van mij mag Blizzard bij een leaver de match gewoon cancellen zonder win/loss (zoals nu gebeurd tijdens de eerste 30 seconden van de warm-up) en dan de leaver zelf 5 ranks laten zakken.
Zo heeft niemand er nadeel van en is het ook niet intereressant om te misbruiken vlak voor je de match zou verliezen omdat je dan meer ranks verliest dan bij een normale loss.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
iemand van rank 60 (+-) die regelmatig comp wil spelen in de avonden ? add me! madb#2831
merk dat duoqueue leuke rank opleverd en toch net wat meer invloed dan soloq.
merk dat duoqueue leuke rank opleverd en toch net wat meer invloed dan soloq.
Hoe vaak moet dit nog uitgelegd wordenjustifire schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:37:
[...]
+1 op Xbox
Je kan kiezen, of doorspelen en 3/4 rank verliezen.
Of ook maar leaven en 1 rank zakken.
Van mij mag Blizzard bij een leaver de match gewoon cancellen zonder win/loss (zoals nu gebeurd tijdens de eerste 30 seconden van de warm-up) en dan de leaver zelf 5 ranks laten zakken.
Zo heeft niemand er nadeel van en is het ook niet intereressant om te misbruiken vlak voor je de match zou verliezen omdat je dan meer ranks verliest dan bij een normale loss.

Kan dit AUB in de topic start komen ofzo ?
De leaver (diegene die er als eerste uitgaat) krijgt aan MMR rank vermindering van 1, een lose en als laatst een panalty (bij x aantal leaves mag je een hele seizoen geen ranked meer spelen)
De overige spelers krijgen een melding (Een super groot roodvlak met witte tekst waarin het staat uitgelegd)
Na x aantal seconde mag je een game verlaten zonder een panalty Je zakt niet gelijk 1 MMR rank, je krijgt ook geen panalty voor het leaven van de game, Je hebt het potje alleen verloren.
Het maakt dus niet uit of je blijft zitten met 5vs6 en dan nog verliest of dat je NA de melding de game zelf verlaat. Het resultaat is hetzelfde.
Je kan proberen om met 5vs6 te winnen, maar dit lukt meestal niet.
De winnaar en verliezer van het potje verliest/krijgt minder MMR xp, dan wanneer er geen leaver was.
Dus was je net Rank 60 en heb je een leaver, dan kan je met minder spelers het potje proberen te winnen en dus een klein beetje stijgen in Rank 60. Of je verliest het potje (wat meestal het geval is als je een speler minder hebt) en je rank zakt een beetje. Heb je pech dat zit je weer op rank 59, MAAR JE ZAKT GEEN HELE RANK ZOALS DE LEAVER.
Op pc na de laatste patch dan zekerPykow schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:07:
[...]
Hoe vaak moet dit nog uitgelegd worden![]()
![]()
![]()
Kan dit AUB in de topic start komen ofzo ?
De leaver (diegene die er als eerste uitgaat) krijgt aan MMR rank vermindering van 1, een lose en als laatst een panalty (bij x aantal leaves mag je een hele seizoen geen ranked meer spelen)
De overige spelers krijgen een melding (Een super groot roodvlak met witte tekst waarin het staat uitgelegd)
Na x aantal seconde mag je een game verlaten zonder een panalty Je zakt niet gelijk 1 MMR rank, je krijgt ook geen panalty voor het leaven van de game, Je hebt het potje alleen verloren.
Het maakt dus niet uit of je blijft zitten met 5vs6 en dan nog verliest of dat je NA de melding de game zelf verlaat. Het resultaat is hetzelfde.
Je kan proberen om met 5vs6 te winnen, maar dit lukt meestal niet.
De winnaar en verliezer van het potje verliest/krijgt minder MMR xp, dan wanneer er geen leaver was.
Dus was je net Rank 60 en heb je een leaver, dan kan je met minder spelers het potje proberen te winnen en dus een klein beetje stijgen in Rank 60. Of je verliest het potje (wat meestal het geval is als je een speler minder hebt) en je rank zakt een beetje. Heb je pech dat zit je weer op rank 59, MAAR JE ZAKT GEEN HELE RANK ZOALS DE LEAVER.
Twee ranks dalen door hardware failure. Dat is zuur zeg. Na de eerste keer dacht ik het euvel gevonden te hebben... paar quick play potjes zagen er veelbelovend uit. Nog voor de gates open gingen gelijk weer een crash
Uhm, nee? Als ik dus met een goed team 2/5 KOTH potjes heb gewonnen en er leaved vervolgens een tegenstander, dan zou dus ook mijn team en ik geen win moeten krijgen en geen rank moeten increasen? Hoe denk je dat dat ooit gaat uitpakken? Dan wordt iedereen en alles dus gestraft?justifire schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:37:
[...]
Ze kunnen hier gewoon erg weinig mee. Ja ik ben van mening dat er iets anders moet gebeuren, maar ik zie niet 1,2,3 hoe je dit perfect kan oplossen. Hangt allemaal af van de tussentijdse score, tijd dat de game al duurt etc. En wat als je een leaver hebt terwijl je aan t winnen bent? Allemaal afwegingen die gewoon geen simpel antwoord hebben.
Van mij mag er in ieder geval gewoon een timeban komen na 1 keer leaven. Vervelend als je een hardware issue hebt, maar 1 uur geen ranked meer. Nog een keer leaven binnen x dagen? Paar uur geen ranked. Nog een keer? Paar dagen. etc. Nu lijkt het alsof t geen effect heeft tot X aantal keer en dan opeens een volledige ban. Blijft vervelend allemaal iig, want je kunt t gewoon niet voorkomen en er is nooit een oplossing waar iedereen zich in kan vinden...
Nou ik heb mijn ranked matches klaar, 6 van de 10 verloren door leavers uit het team, en 1 potje verloren waarbij men gewoon beter was.. 3 gewonnen.. Rank 49 gekregen, had erger verwacht eerlijk gezegd, maar vooruit...
Verwijderd
Weet niet wat er aan de hand is maar ik zit alweer op mijn 10de competitive loss achter elkaar vandaag
Edit : 11de loss door 2 leavers.
Begint er steeds meer op te lijken dat de matchmaking rigged is in dit spel jammer hoor.
Gisteren won ik vrijwel alles dus word ik vandaag gerebalanced.
Zie je wel vaker met games tegenwoordig triest. .
Begint er steeds meer op te lijken dat de matchmaking rigged is in dit spel jammer hoor.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2016 17:36 ]
Wooh voor het eerst hanzo's ult deflected.
[Video: https://gfycat.com/DeepSecondaryDragon]
[Video: https://gfycat.com/DeepSecondaryDragon]
[ Voor 24% gewijzigd door Msi92 op 23-07-2016 20:17 ]
Nu ineens 4-5 keer achter elkaar uit de game gekicked door een error. Iemand anders hier last van?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik gisteren ook 2x op xbox. Dan wordt iedereen er uit gekicked (althans uit mijn party in ieder geval).beide was ook op punt van winst...
Ik merk niets van rare matchmaking. Het enige wat ik merkis dat wanneer er geen support is dat ik ongeveer 70% van mijn games verlies. Als er wel support is dan win ik ongeveer 70% van de matches.
Ik speel meestal Lucio, dus heb ik het heft in eigen hand
)
Ik merk niets van rare matchmaking. Het enige wat ik merkis dat wanneer er geen support is dat ik ongeveer 70% van mijn games verlies. Als er wel support is dan win ik ongeveer 70% van de matches.
Ik speel meestal Lucio, dus heb ik het heft in eigen hand
[ Voor 3% gewijzigd door VySio op 23-07-2016 23:01 ]
Zo die Zenyatta is na de patch wel een beest geworden zeg 
D'Va's Ult vind ik iets te veel van het goede, sneller ok, maar gooi dan het bereik iets naar beneden.
D'Va's Ult vind ik iets te veel van het goede, sneller ok, maar gooi dan het bereik iets naar beneden.
Dat valt toch wel mee? Nog steeds makkelijk te ontwijken door snel achter een muurtje of een shield te gaan staan. Dankzij de Weekly Brawl merk je dat een goedgetimede shield van Zarya op jezelf en op een medestander wonderen doet bij die ultjustifire schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:50:
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
In competitive ben ik altijd zeer blij als we een Zenyatta in ons team hebben. Niet vanwegen z'n healing.. ook niet zozeer vanwegen z'n ult, maar die debuff is gewoon een game changer. Alsof je de health van een tegenstander halveert. Ik speel meestal S76 omdat sustained aimen m'n sterkste kant is... en op short tot medium range krijg je iedereen binnen 2-3 seconden wel neer met die debuff.justifire schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:50:
zelfde hier, door leavers of mensen die weigeren te spelen, al een paar keer gehad dat een speler geen hero kiest en toch in de match blijftVerwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:25:
Weet niet wat er aan de hand is maar ik zit alweer op mijn 10de competitive loss achter elkaar vandaag
en meest irritant is dat je dan afzakt naar rank 32 door dit soort gezeik, en het lijkt wel hoe lager je komt hoe meer het gebeurd ...
ps. spelen op de Aziatische server heeft ook nog het probleem dat je koreanen, japanners en chinezen hebt die elkaar gaan uitschelden

Valt reuze mee idd. Speel nu veel D.va maar krijg lang niet altijd kills ermee hoewel het hele point vol staat. Het is ook een vrij trage ult dus makkelijk voor weg te rennen. Maar als hij wel werktJoarie schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:04:
[...]
Dat valt toch wel mee? Nog steeds makkelijk te ontwijken door snel achter een muurtje of een shield te gaan staan. Dankzij de Weekly Brawl merk je dat een goedgetimede shield van Zarya op jezelf en op een medestander wonderen doet bij die ult
Default blanke hetero
Bij leavers, ragers etc denk ik altijd het volgende: aangenomen dat ik geen leaver/troll/rager/idioot ben, hebben wij 5x een kans om zo'n persoon te hebben en zij 6x. Statistisch gezien zullen zij het dus vaker hebben, maar: 1. ik weet wanneer het bij ons gebeurd omdat ik onze teamchat kan lezen 2. ik onthoud het omdat je negatieve dingen nou eenmaal makkelijk onthoud.Kenzi schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:13:
[...]
zelfde hier, door leavers of mensen die weigeren te spelen, al een paar keer gehad dat een speler geen hero kiest en toch in de match blijft![]()
![]()
en meest irritant is dat je dan afzakt naar rank 32 door dit soort gezeik, en het lijkt wel hoe lager je komt hoe meer het gebeurd ...
ps. spelen op de Aziatische server heeft ook nog het probleem dat je koreanen, japanners en chinezen hebt die elkaar gaan uitschelden
Conclusie: zolang je maar niet raged, leaved, trolled of op een andere manier tilt, komt het uiteindelijk allemaal wel goed zolang je maar genoeg speelt.
Uhm, nee ?Sjoerdje131 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:12:
[...]
Dan wordt iedereen en alles dus gestraft?
Je verliest toch niets ?
Of geeft het jou een beter gevoel om te winnen tegen pak hem beet 3-4 man ?
Rank 32 ? Misschien zit daar het probleem ?Kenzi schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:13:
[...]
zelfde hier, door leavers of mensen die weigeren te spelen, al een paar keer gehad dat een speler geen hero kiest en toch in de match blijft![]()
![]()
Ik zit zelf op rank 54 en heb maar 2 leavers gehad in 40 potjes. Speel het niet zoveel omdat sudden death en flip coin de games bepalen.
En ik wacht op een nerf van genji en mccree.
hoe lager je komt hoe minder serieus, minder teamplay en hoe meer leavers je tegenkomt. solo weer terug naar boven is niet te doen danPykow schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:48:
[...]
Rank 32 ? Misschien zit daar het probleem ?
Ik zit zelf op rank 54 en heb maar 2 leavers gehad in 40 potjes. Speel het niet zoveel omdat sudden death en flip coin de games bepalen.
En ik wacht op een nerf van genji en mccree.
Net een potje, 1de rond nipt gewonnen, raakt een gastje over de toeren omdat hij mcree niet kan kiezen en gaat ie als bastion continue op de vijand afrennen onder een hoop gescheld en ze lekker feeden.. hoppa weer een loss door zo'n irritant gastje
Ik raad je aan om dit seizoen te laten voor wat het is. Geef niet zoveel om je rank en speel. In Quick play heb ik het gevoel ook soms met ratards te spelen van rank 30 en dat is gewoon niet leuk. Rank 50+ is een wereld van verschil. Ik raad je dan ook aan om nu al wat ingame friends te maken om met volgend seizoen de placement matches in te gaan. Zo heb je wat meer kans op hoger ingedeeld te worden (mits jullie ok zijn)...Kenzi schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:08:
[...]
hoe lager je komt hoe minder serieus, minder teamplay en hoe meer leavers je tegenkomt. solo weer terug naar boven is niet te doen dan![]()
![]()
Net een potje, 1de rond nipt gewonnen, raakt een gastje over de toeren omdat hij mcree niet kan kiezen en gaat ie als bastion continue op de vijand afrennen onder een hoop gescheld en ze lekker feeden.. hoppa weer een loss door zo'n irritant gastje
Ben na de patch wat meer met D.Va gaan spelen, fijne hero! Eigenlijk nooit echt gespeeld daarvoor...justifire schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:50:
Zojuist ook m'n 1e quintuple kill gemaakt

Medals zeggen met in een teambased game niet heel veel, maar toch blijft het jammer als je zelf 4 gold medals haalt en alsnog verliest... (gold op eliminations, objective kills, objective time en damage done)
Zenyatta moet ik ook maar eens proberen na de patch!
Volgens mij snap je me verkeerd. Nee ik vind het niet leuk om van 4 man te winnen, maar als ik dus al 2 rondes lang aan t winnen ben en tijd erin stop etc. en we dus toch ook die 3e wel zouden winnen zou ik erg balen als ik dat dan niet krijg omdat een tegenstander rage quitjustifire schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:08:
[...]
Uhm, nee ?
Je verliest toch niets ?
Of geeft het jou een beter gevoel om te winnen tegen pak hem beet 3-4 man ?
Snap ik wel, maar wie zegt dat jij die derde ook zou winnen ?Sjoerdje131 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:20:
[...]
Volgens mij snap je me verkeerd. Nee ik vind het niet leuk om van 4 man te winnen, maar als ik dus al 2 rondes lang aan t winnen ben en tijd erin stop etc. en we dus toch ook die 3e wel zouden winnen zou ik erg balen als ik dat dan niet krijg omdat een tegenstander rage quit
Vaak genoeg teruggekomen met 2-3.
Ik weet zeker dat het team met de leaver harder baalt van hun vooraf vastgestelde loss dan dat jij zal balen van het niet krijgen van de win in het geval dat je toch al twee rondes had gewonnen.
Heck voor mijn part kijken ze even naar de score en geven jouw team een win en het team dat geplaagd word door de leaver geen downranking.
Als de leaver 5 ranks zakt als straf zal je er binnen de kortste keren een stuk minder last van hebben.
Of ze doen het niet meer, of ze zitten met zijn allen in de lage regionen.
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 24-07-2016 18:16 ]
Ik ben nu een main roadhog speler, en ik speel hem in zo'n beetje elke game die ik speel. Ik ben level 20 en speel het nu anderhalve week. Het gemiddelde van mijn score is 20 eliminations en 5 deaths met 3-4 medals. Ik wordt redelijk vaak aangesproken in de chat als een smurf ed, maar ik heb zelf niet het gevoel alsof ik echt goed ben? Ik maak vaak verkeerde engagements en vergeet zo nu en dan dat genji bijvoorbeeld gaat deflecten en gooi mijn hook dan toch uit. Heeft iemand anders ook het gevoel alsof ze niet heel goed zijn maar anderen dat wel van jou hebben?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.