yinx84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:42:
[...]
Dit was wel mijn ervaring gisteren op PTR. Had even op de practice range wat geschoten... ik healde een friendly bot met 2 hokjes bij een body shot... en 3 blokjes bij een headshot.
Nee het zijn altijd 3 blokjes 75 damage per shot.
of je nu inzoomed, headshot maakt of in een grote teen schiet, het is altijd 75 damage.
ik begrijp aan de ene kant wel dat ze geen headshots kan maken, want anders zal Widowmaker overbodig worden. Het is en blijft een support.
Maar als ze met inzoomen iets meer healing of damage kan doen, dan zal dat een goede oplossing zijn.
X-Kiwi schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:57:
[...]
Nog niet over gedacht maar inderdaad...een sniper die niet in hoge posities kan komen heeft het best lastig denk ik. En de positie van het filmpje is volgens mij zelfs te hoog om met een icewall omhoog te worden gebracht.
Icewall komt inderdaad niet zo hoog. Dus ze kan alleen maar op de grond meelopen.
Erg jammer voor een healing hero.
tommiboy96 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:07:
[...]
Mercy's guardian angel (hetgeen waarmee ze naar anderen vliegt) heeft nu geen cooldown meer. Dat was vroeger 2 seconden ofzo😅. En ze kan tijdens haar ultimate bewegen voortaan
edit: haar damage buff is ook van 30% naar 50% gegaan
Ah ok, dit zijn geen grote wijzigingen voor Mercy.
Schieten doet een mercy alleen uit nood en het blijven plakken aan een pharah is geen probleem.
Ricmaniac schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:20:
[...]
hmmm hero limit ben ik het echt niet mee eens. je wilt gewoon als je weinig tijd over heb snel switchen naar de snelle heroes om het toch nog in de laatste secondes te proberen. en vond niet dat het nadelig genoeg was als er teveel van hetzelfde was. alleen torbjorns in principe.
Snelle heroes zijn er genoeg. Tracer, Genji, D.Va boost, Soldier sprint, Winston, lucio speedboost.
Het verwijderen van de coin flip (zoals ze aangegeven hebben in seizoen 2) en one hero limit is geweldig in mijn ogen. Dat maakt het voor mij intressanter om weer competitive te spelen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:54:
[...]
Lastig, daarbij:
Heavy Pulse Rifle
Spread recovery will begin after a short delay (rather than instantly)
Tactical Visor
Ultimate cost increased by 10%
Maar daar staat tegenover:
Self-healing abilities now charge ultimate abilities. As a result, some heroes’ ultimate costs have been adjusted (see below).
Afwachten hoe dat elkaar uitbalanceert!
Ik begrijp deze nerf wel, soms hoor je de ene soldier ult naar de andere voorbij komen.
Nu zal dit minder zijn. Daarnaast haalt het wel de snelheid uit deze hero doordat zijn heal later begint.
ik denk dat deze nerf gemaakt is om pharah meer kans te geven tov soldier.
Een goede soldier haalt iedere vliegende pharah met gemak uit de lucht.
We zullen inderdaad moeten zien hoe dit allemaal uitpakt.
Tot nu toe ben ik tevreden geweest met alle updates van Blizzard, dus daar moet ik ze een compliment voor geven.