Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
Ricmaniac schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:20:
[...]

hmmm hero limit ben ik het echt niet mee eens. je wilt gewoon als je weinig tijd over heb snel switchen naar de snelle heroes om het toch nog in de laatste secondes te proberen. en vond niet dat het nadelig genoeg was als er teveel van hetzelfde was. alleen torbjorns in principe.
In quick play kan dat best eens leuk zijn ter afwisseling. Maar het vereist wel dat je er direct op reageert. Tegenstander gaat opeens over op 6x Winston, dan moet je zowel wat over op 3+ x Bastion. Zo zijn beide teams alleen nog maar bezig met elkaar in extreme te counteren, en het objective is bijzaak.

1 Hero dubbel vind ik trouwens nog wel kunnen hoor.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ben op zich ook wel benieuwd naar een combinatie van Mercy (ivm damageboost), Ana en Winston, dat kan leuk uitpakken denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 14:10

mrsar

waar een sar is,is een wodka

had gister de bjorn op nepal play gejat van een speler hier :P kan inderdaad erg leuk spelen,de eerste minuten hebben ze soms echt geen idee :+ was wel in Quick play

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

X-Kiwi schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:30:
[...]

In quick play kan dat best eens leuk zijn ter afwisseling. Maar het vereist wel dat je er direct op reageert. Tegenstander gaat opeens over op 6x Winston, dan moet je zowel wat over op 3+ x Bastion. Zo zijn beide teams alleen nog maar bezig met elkaar in extreme te counteren, en het objective is bijzaak.

1 Hero dubbel vind ik trouwens nog wel kunnen hoor.
inderdaad een één keer dubbele hero moet kunnen. zo kun je als tegenstander toch nog redelijk counteren, maar het kan zoveel betekenen voor een team. Gister ook dubbel zarya gespeeld. Volgens mij niet onder de 60% charge gekomen. Healer was zo'n beetje continu beschermt, zelf 2 keer dood gegaan de andere zarya niet eens. de healer was kei blij met ons.

Ook nog een D.va in het team. Zarya + D.va ult is echt match made in heaven. vooral omdat hun Reinhardt stond te slapen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 10:33

Goner

What can I do you for ?

The Chosen One schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:23:
Tja lees het artikel/patchnotes maar, duidelijk wel het geval. :)
Welke patch was dat ?
Laatste die ik kan vinden is deze : http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20745606613

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:51
Echt mooie aanpassingen die worden gemaakt in Overwatch. Maar één aanpassing was wel onverwacht:

Video

- Added 21:9 aspect ratio support

Weet iemand of dit betekend dat nu de zwarte randen weg zijn? :D

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Volgens mij is de patch nog niet released en zijn de komende wijzigingen momenteel te testen in PTR. :) De changelog daarvan lijkt momenteel (o.a?) te staan op https://playoverwatch.com/en-us/blog/20178523.

An sich is de PTR natuurlijk een goede manier om classes te testen; de statistieken aldaar zijn toch niet zo heel bijster boeiend. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 13-07-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

De patch is gister live gegaan op PTR: https://playoverwatch.com/en-us/blog/20178523#patchnotes

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Diigii schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:54:
Echt mooie aanpassingen die worden gemaakt in Overwatch. Maar één aanpassing was wel onverwacht:

Video

- Added 21:9 aspect ratio support

Weet iemand of dit betekend dat nu de zwarte randen weg zijn? :D
Als je een beetje omhoog scrolt zie je dat ik screenshots ervan heb gepost ;)
Het is niet alleen maar goed nieuws..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Mercy

Caduceus Staff
- Damage Boost
- - Bonus damage increased from 30% to 50%
- - Effect will no longer stacks with bonus damage provided by another Mercy

- Resurrect
- - Ultimate charge cost increased by 30%
- - Movement is no longer prevented during activation
- - Guardian Angel instantly resets upon use

--------------
Wat ik hier uit opmaak is dat guardian angel enkel zijn 2sec cooldown reset bij het gebruik van je Ult. Gewoon meer kans om weg te komen.

De 30% langer wachten op Ult is niet verrassend...soms heb je hem al binnen 30seconden.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
xAndyx schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:09:
[...]

Als je een beetje omhoog scrolt zie je dat ik screenshots ervan heb gepost ;)
Het is niet alleen maar goed nieuws..
Ik zie het inderdaad, bedankt. Toch lijkt het erop dat je in beide screenshots hetzelfde ziet. Ik had al wel het gevoel dat Blizzard zoiets ging doen. Toch lees ik inderdaad dat het zelfs slechter moet zijn...wat een plezier weer.

Bij World of Wacraft: Legion zullen er ook genoeg veranderingen worden doorgevoerd. Hier een voorbeeld van de maximale camera distance in Legion:

http://imgur.com/r/wow/sQVcynC

Je ziet in WoW gelukkig nog wel iets meer dan iemand met een 16:9 scherm.

[ Voor 5% gewijzigd door Diigii op 13-07-2016 12:21 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Diigii schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:20:
[...]
Toch lijkt het erop dat je in beide screenshots hetzelfde ziet.
Nou, ik mis in 21:9 boven en onder toch een stuk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vond D.va al leuk, ben er met deze changes helemaal blij mee!

De 4 naar 3 seconden detonation en de removal van de self damage zijn perfect! Ik verwacht hier nu niet meer kills mee, maar ik kan hierdoor beter mijn enemies off point jagen én deze zelf proberen terug te pakken. En daar is hij immers ook voor.

Ook het schild is een goede verbetering. Zou alleen w.m.b. wat meer in de richting van 5 sec shield met een 10 sec charge worden, i.p.v. 4/10. But we'll see. :)

Edit:
Trouwens... Deze change is ook pretty huge:
"Soldier: 76: Heavy Pulse Rifle - Spread recovery will begin after a short delay (rather than instantly)."

Soldier kan nu nog beter snipen...

[ Voor 17% gewijzigd door Fiddle op 13-07-2016 13:18 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Goner schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:09:
[...]

Nou, ik mis in 21:9 boven en onder toch een stuk ...
Ik heb al een nieuwe bril besteld :P, ik zie het nu ook. Ik keek alleen naar het verschil aan de linker- en rechterkant van het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
Fiddle schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:14:

Edit:
"Soldier: 76: Heavy Pulse Rifle - Spread recovery will begin after a short delay (rather than instantly)."

Oh dat lees ik juist meer als een nerf.
Best practice bij Soldier is dat je in bursts van 4 shots moet schieten, omdat de 5e, 6e etc steeds meer spread krijgt. Enkel de eerste 4 schoten zijn doelzeker. Daarom 4 shots - 4 shots - 4 shots - etc.

Met een delay op je spread recovery zou ik juist denken dat je langer moet wachten voordat je weer doelzeker kunt schieten na een burst. Dus nu 4 shots - 1sec pauze - 4 shots - 1sec pauze - etc.

edit: even backup gezocht op de best practice van burst shooting:
Note that the longer you hold down fire on your pulse rifle, the more inaccurate your aim becomes. For this reason it can be more effective to fire this weapon off in tight, controlled bursts - particularly against distant enemies.

[ Voor 16% gewijzigd door X-Kiwi op 13-07-2016 13:28 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Zo net even met Ana gespeeld.
  • wat wel leuk is het automatisch switchen van damage/heal als ik dit net als lucio had moeten doen was ik al vrij snel op haar uitgekeken.
  • nadeel t.o.v. andere heroes: je kunt niet door een teammate heenschieten voor damage te doen. In mijn ogen geen gemis maar net was er iemand over aan het klagen vandaar dat ik het even geprobeerd heb.
  • die heal deny is enorm sterk wanneer het enemy team bij elkaar zit. Moet wel nog even kijken of een eigen booster de booster van de tegenstander onschadelijk maakt. of dat het is first come first serve.
  • De ult is degelijk alleen naar mijn mening ben je veels te vlot op 100%
  • Booster plus healshot is echt goed. mischien wel té
  • je kunt geen headshots doen? niet echt een probleem. Wat wel lijkt is wanneer je inzoomt dat je een redelijk grote(re) hitbox hebt? althans meeste shots waren raak. kan ook gewoon placebo zijn.
  • De tranqdart is echt fijn voor het uitschakelen van gevaarlijke heroes die te dicht bij je in de buurt komen. een winston bijvoorbeeld (wel een goede counter voor Ana)
  • Firerate mag van mij wel iets verlaagd worden. je schiet nu redelijk vlot.
D.va
  • shield change heer-lijk
  • damage removal, zeer fijn al soms niet nodig als je de ult dropt tussen 5 man. dan is het meestal gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:34

ErA

Fiddle schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:14:

Edit:

Ik heb het nog niet getest maar dit is een dikke nerf, en zeer tragisch voor iemand als ik die soldier als meestgespeeld heeft.

Ik ben benieuwd naar de impact hiervan. Ik had zelf het gevoel dat soldier prima in balans was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
ErA schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:44:
[...]

Ik heb het nog niet getest maar dit is een dikke nerf, en zeer tragisch voor iemand als ik die soldier als meestgespeeld heeft.

Ik ben benieuwd naar de impact hiervan. Ik had zelf het gevoel dat soldier prima in balans was....
Lastig, daarbij:

Heavy Pulse Rifle
Spread recovery will begin after a short delay (rather than instantly)
Tactical Visor
Ultimate cost increased by 10%

Maar daar staat tegenover:

Self-healing abilities now charge ultimate abilities. As a result, some heroes’ ultimate costs have been adjusted (see below).

Afwachten hoe dat elkaar uitbalanceert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

ErA schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:44:
[...]

Het is een beste nerf inderdaad. Ik zelf zal er denk ik niet veel last van hebben. Ik klikte toch al in korte bursts op afstand met soldier.

Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is om wat beter te bursten. Verder gewoon yolo sprayen van dichtbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:54:
[...]

Lastig, daarbij:

Heavy Pulse Rifle
Tactical Visor

Self-healing abilities now charge ultimate abilities. As a result, some heroes’ ultimate costs have been adjusted (see below).

Dat laatste staat toch helemaal los van de trefzekerheid van het wapen? Alle heroes met self heal mogelijkheden (Bastion, Roadhog, Soldier) bouwen nu ook hun utlimate op door eigen healing - en om dat de compenseren heeft men de ultimate opbouwtijd iets verhoogd.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
X-Kiwi schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:57:
[...]

Dat laatste staat toch helemaal los van de trefzekerheid van het wapen? Alle heroes met self heal mogelijkheden (Bastion, Roadhog, Soldier) bouwen nu ook hun utlimate op door eigen healing - en om dat de compenseren heeft men de ultimate opbouwtijd iets verhoogd.
Ik bedoel dan ook soldier als character, hij wordt generfd door de recoil maar wellicht gebuffed doordat als je 24/7 healt je sneller je ult krijgt. De ult cost is 10% hoger, maar misschien dat je ult netto wel sneller regenereert als je echt 24/7 in je bionic field staat. Daar zal een balans tussen moeten worden gevonden en 10% hogere ult cost lijkt me iets te eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splitinfinitive schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:34:

• je kunt geen headshots doen? niet echt een probleem. Wat wel lijkt is wanneer je inzoomt dat je een redelijk grote(re) hitbox hebt? althans meeste shots waren raak. kan ook gewoon placebo zijn.

[/list]
Denk dat dit ook komt doordat ingezoomt een hitscan is en als je normaal schiet een projectile zoals mei haar ijspegel bijv. stuk minder accuraat ook maar als je inzoomt is het net als widowmaker. die kan ook soms een target makkelijk raken terwijl ze er net wat naast richt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
earthapple schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Het is een beste nerf inderdaad. Ik zelf zal er denk ik niet veel last van hebben. Ik klikte toch al in korte bursts op afstand met soldier.

Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is om wat beter te bursten. Verder gewoon yolo sprayen van dichtbij :+
Maar dit is dan toch juist voor long range een buff voor degenen die voor veraf accuraat willen schieten (uiteraard in korte bursts). Je schiet dan een korte burts waarvan de eerste paar kogels een accurcy van 100% hebben?

Voor short range spraywerk snap ik dat dit wel een nerf is, tenzij je zieke aimskills hebt :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Fiddle schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:34:
[...]

Maar dit is dan toch juist voor long range een buff voor degenen die voor veraf accuraat willen schieten (uiteraard in korte bursts). Je schiet dan een korte burts waarvan de eerste paar kogels een accurcy van 100% hebben?

Voor short range spraywerk snap ik dat dit wel een nerf is, tenzij je zieke aimskills hebt :)
Die accuracy van 100% had je al, het duurt nu langer om die accuracy terug te krijgen. Nerf dus.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
X-Kiwi schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:37:
[...]

Die accuracy van 100% had je al, het duurt nu langer om die accuracy terug te krijgen. Nerf dus.
DERP! Dan las ik hem dus totaal verkeerd. |:( Hahahahah, sorry!

En ja, dat is inderdaad dan erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Erg blij met Zenyatta buffs. Wel benieuwd of Mercy hem niet alsnog overschaduwt na haar buffs.

Benieuwd hoe zijn snellere orbs helpen. Het klinkt als een minor buff maar juist die worden vaak overschat.

Ook goed dat McCree is gebuffed, precies zoals ik wilde. Zijn primary was gewoon wat te zwak...nu is het echt een onetrick pony. Wordt ook heel weinig gespeeld.

Denk wel dat Symmetra nu echt de underdog is? Haar gun kan goed zijn maar je wordt meestal snel gekilled als je in een groep enemies gaat sprayen. Haar turrets zijn sterk maar mensen trappen er steeds minder in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

justifire

Shut up and squat !!

TheProf82 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:07:
Denk wel dat Symmetra nu echt de underdog is? Haar gun kan goed zijn maar je wordt meestal snel gekilled als je in een groep enemies gaat sprayen. Haar turrets zijn sterk maar mensen trappen er steeds minder in.
Een strategische Symmetra icm een dito Torbjorn kunnen behoorlijk dwars liggen :)

[ Voor 31% gewijzigd door justifire op 13-07-2016 17:20 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 09:38
yinx84 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Dit was wel mijn ervaring gisteren op PTR. Had even op de practice range wat geschoten... ik healde een friendly bot met 2 hokjes bij een body shot... en 3 blokjes bij een headshot.
Nee het zijn altijd 3 blokjes 75 damage per shot.
of je nu inzoomed, headshot maakt of in een grote teen schiet, het is altijd 75 damage.
ik begrijp aan de ene kant wel dat ze geen headshots kan maken, want anders zal Widowmaker overbodig worden. Het is en blijft een support.
Maar als ze met inzoomen iets meer healing of damage kan doen, dan zal dat een goede oplossing zijn.
X-Kiwi schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:57:
[...]

Nog niet over gedacht maar inderdaad...een sniper die niet in hoge posities kan komen heeft het best lastig denk ik. En de positie van het filmpje is volgens mij zelfs te hoog om met een icewall omhoog te worden gebracht.
Icewall komt inderdaad niet zo hoog. Dus ze kan alleen maar op de grond meelopen.
Erg jammer voor een healing hero.
tommiboy96 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:07:
[...]

Mercy's guardian angel (hetgeen waarmee ze naar anderen vliegt) heeft nu geen cooldown meer. Dat was vroeger 2 seconden ofzo😅. En ze kan tijdens haar ultimate bewegen voortaan
edit: haar damage buff is ook van 30% naar 50% gegaan
Ah ok, dit zijn geen grote wijzigingen voor Mercy.
Schieten doet een mercy alleen uit nood en het blijven plakken aan een pharah is geen probleem.
Ricmaniac schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:20:
[...]

hmmm hero limit ben ik het echt niet mee eens. je wilt gewoon als je weinig tijd over heb snel switchen naar de snelle heroes om het toch nog in de laatste secondes te proberen. en vond niet dat het nadelig genoeg was als er teveel van hetzelfde was. alleen torbjorns in principe.
Snelle heroes zijn er genoeg. Tracer, Genji, D.Va boost, Soldier sprint, Winston, lucio speedboost.
Het verwijderen van de coin flip (zoals ze aangegeven hebben in seizoen 2) en one hero limit is geweldig in mijn ogen. Dat maakt het voor mij intressanter om weer competitive te spelen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:54:
[...]

Lastig, daarbij:

Heavy Pulse Rifle
Tactical Visor

Ik begrijp deze nerf wel, soms hoor je de ene soldier ult naar de andere voorbij komen.
Nu zal dit minder zijn. Daarnaast haalt het wel de snelheid uit deze hero doordat zijn heal later begint.
ik denk dat deze nerf gemaakt is om pharah meer kans te geven tov soldier.
Een goede soldier haalt iedere vliegende pharah met gemak uit de lucht.

We zullen inderdaad moeten zien hoe dit allemaal uitpakt.

Tot nu toe ben ik tevreden geweest met alle updates van Blizzard, dus daar moet ik ze een compliment voor geven.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Pykow schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:33:
Ah ok, dit zijn geen grote wijzigingen voor Mercy.
Schieten doet een mercy alleen uit nood en het blijven plakken aan een pharah is geen probleem.
Guardian Angel heeft ook nog steeds wel een cooldown. Logischerwijs, anders kun je onbeperkt pingpongen.
Echter die cooldown reset nu zodra je haar ultimate gebruikt.

https://playoverwatch.com/en-gb/blog/20178523

In combinatie met de andere changes voor haar ultimate kun je nu dus erin vliegen, ressen en gelijk weer terug vliegen.
Daarnaast heeft je damage-beam nu daadwerkelijk een fatsoenlijke impact (met 50% meer dmg).
Dat bij elkaar maakt haar wat boeiender om te spelen.
Pykow schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:33:
Ik begrijp deze nerf wel, soms hoor je de ene soldier ult naar de andere voorbij komen.
Zijn ultimate zal echt niet (veel) minder vaak voorkomen nu, aangezien self heal zijn ultimate nu ook oplaadt.

[ Voor 43% gewijzigd door Thormodo op 13-07-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Zucht, 3 van de 4 competitive games vandaag iemand die binnen een minuut weg gaat.
Nu dus weer 6 games gaan winnen om de ranks terug te krijgen. Geweldig systeem is het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:42:
Zucht, 3 van de 4 competitive games vandaag iemand die binnen een minuut weg gaat.
Nu dus weer 6 games gaan winnen om de ranks terug te krijgen. Geweldig systeem is het toch.
word je hard van :P

kon t niet laten, ken het gevoel.. gewoon na 60 sec leaven dikke doei en nieuwe pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 16:24

The Chosen One

Zie signature!

Thormodo schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:03:

[...]

Zijn ultimate zal echt niet (veel) minder vaak voorkomen nu, aangezien self heal zijn ultimate nu ook oplaadt.
Tot je een Mercy en een Lucio in je team hebt en je constant gehealed wordt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
The Chosen One schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:32:
[...]

Tot je een Mercy en een Lucio in je team hebt en je constant gehealed wordt.
Alsof je nooit je eigen heal gebruikt met een healer in je team... In elk (fatsoenlijk) team zit een healer.
Die logica volgende is Soldier zijn heal skill blijkbaar nutteloos.

[ Voor 28% gewijzigd door Thormodo op 13-07-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Eh dat is het punt helemaal niet, het punt is de nerf voor je ulty i.v.m met prepatch.
Selfheal is leuk maar het effect daarvan is veel minder in de meeste games. En er zijn meer heroes als Soldier.

[ Voor 100% gewijzigd door The Chosen One op 13-07-2016 22:34 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:47

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

apNia schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:27:
Volgens mij heeft iedereen een headshot multiplier in OW.
Om mezelf te correcten, blijkbaar niet dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ik heb me toch een epic POTG gehaald...

(ik zag dat de turret aangevallen werd, dus daarom Ult aangezet)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

X-Kiwi schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:15:

[video]

haha nice, als ik dood ga met torbjorn kijk ik ook altijd naar de hp van mijn turret. Als ik merk dat teammates doodgaan en turret verliest HP pop ik snel m'n ult :D Werkt nog vaak ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 10:47

dawofl

?

X-Kiwi schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:15:

[video]

haha netjes, dat heb ik ook wel eens (speel veel Bjorn) wat ik dan altijd nog even doe is de Emote :*) krijgt iedereen nog even een leuk dansje te zien terwijl de turret al het werk doet. Kan iedereen daarna nog even klagen over je skills ;)

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Weet iemand waarom blizzard een achterlijk en hoogst irritante "repeatedly leaving matches early will result in a penalty" banner prominent in het beeld plaats? Ik ben geen kleuter zeg..
Bron schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:42:
ik ben per direct gestopt met competitive. tijdens ranken 2 van de 10 gewonnen. Door de DDOS en mensen die weggaan of gewoon stom doen die andere 8 verloren. Verder (en dan heb ik al een keer gezegd in het nieuws items over deze nieuw modus) vind ik het geen fijn publiek dat competitive speelt of wilt spelen. Misschien komt dat omdat ik door dat gedoe zo laag ben gerankt maar mijn god. Probleem is dat je door die lage ranking ook niet echt meer omhoog kan komen. Ik quick play inmiddels aardig wat mensen leren kennen die "casual" spelen en we willen redelijk wat of verliezen met close calls.. Fijne publiek - schelden je niet de huid verrot als ze vinden dat je een andere hero moet spelen of het niet goed doet..

[ Voor 73% gewijzigd door shades op 14-07-2016 11:19 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

shades schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:11:
Weet iemand waarom blizzard een achterlijk en hoogst irritante "repeatedly leaving matches early will result in a penalty" banner prominent in het beeld plaats? Ik ben geen kleuter zeg..
Als waarschuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Ja maar geen woord over wat de penalty dan is en als je aan het chatten bent om iets uit te leggen - poef - word je gekickt voor idleing - huh ? 60sec idling terwijl je iemand wat uitlegt of een tactic voorstel is wel heel kort.. das wel zot.

Afgezien van dat wel heel leuk spel

[ Voor 4% gewijzigd door shades op 14-07-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jij en duizenden anderen (waaronder ik) :+
Zat op een gegeven moment in een team met 5 Ana's en 1 tank (Reinhardt denk ik) ... ging aanvallend nog heel goed ook. Iedereen healt elkaar en zichzelf en af en toe een ult op de tank. Tegenstander was wat gevarieerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Op welk platform is Ana al beschikbaar? Gister even gekeken bij een potje competitive maar hier stond zij (nog) niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
JST94 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:03:
Op welk platform is Ana al beschikbaar? Gister even gekeken bij een potje competitive maar hier stond zij (nog) niet tussen.
PTR = Public Test Realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
shades schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:11:

[...]

ik ben per direct gestopt met competitive. tijdens ranken 2 van de 10 gewonnen. Door de DDOS en mensen die weggaan of gewoon stom doen die andere 8 verloren. Verder (en dan heb ik al een keer gezegd in het nieuws items over deze nieuw modus) vind ik het geen fijn publiek dat competitive speelt of wilt spelen. Misschien komt dat omdat ik door dat gedoe zo laag ben gerankt maar mijn god. Probleem is dat je door die lage ranking ook niet echt meer omhoog kan komen. Ik quick play inmiddels aardig wat mensen leren kennen die "casual" spelen en we willen redelijk wat of verliezen met close calls.. Fijne publiek - schelden je niet de huid verrot als ze vinden dat je een andere hero moet spelen of het niet goed doet..
Tot nu toe vrij weinig last van gehad, speel vaak met 1 of 2 vrienden en anders solo, klim er nu aardig doorheen. In het begin was het bij mij ook een grote chaos, geplaatst op rank 54 vrij snel afgezakt naar 47 ofzo. Heb denk ik iets van 75 games competitive gespeeld en zit nu ergens op 58. Ook de mensen die ik in het team krijg zijn over het algemeen vrij aangenamen om mee te spelen en communiceren. Echter is dit ook wel minder geweest door van die lage level spelers die alleen maar offensive heroes packen en dan vervolgens minder dmg doen dan jou als reinhardt.

Misschien dat je pech hebt? Weet ook niet wat je rank is, en anders gewoon wat chille mensen zoeken om mee te spelen en lekker in je group voice chat blijven _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door T-homas op 14-07-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Goner schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Jij en duizenden anderen (waaronder ik) :+
Zat op een gegeven moment in een team met 5 Ana's en 1 tank (Reinhardt denk ik) ... ging aanvallend nog heel goed ook. Iedereen healt elkaar en zichzelf en af en toe een ult op de tank. Tegenstander was wat gevarieerder.
dat was wel een gemis inderdaad. ik heb de hero kunnen testen maar niet in een optimale team samenstelling. dat was wat minder. Maar over een week of twee zal de hype wel wat weg zijn en gaan de teamsamenstellingen wat beter.

competitive ook nog op de ptr geprobeerd maar naar 4 minuten wachten en nog geen match maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

JST94 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:03:
Overwatch PTR Now Available - July 12, 2016 (alleen voor PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
shades schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 11:21:
[...]

Ja maar geen woord over wat de penalty dan is en als je aan het chatten bent om iets uit te leggen - poef - word je gekickt voor idleing - huh ? 60sec idling terwijl je iemand wat uitlegt of een tactic voorstel is wel heel kort.. das wel zot.

Afgezien van dat wel heel leuk spel
Je krijgt gewoon een melding in beeld dat je te lang idle bent?

Vind het zelf ook een korte tijd als je wat wilt typen...maar een minuut in een WoW raid (duurt 2-3 uur, doen 25 man mee) is een stuk minder erg ten opzichte van Overwatch: in een minuut kan 5 vs 6 (jij bent aan het typen) heel veel gebeuren. Zelf los ik het op door korte zinnen te typen, stapje verzetten (idle timer reset) en verder typen...maar het liefst helemaal niet.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
X-Kiwi schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Vind het zelf ook een korte tijd als je wat wilt typen...maar een minuut in een WoW raid (duurt 2-3 uur, doen 25 man mee) is een stuk minder erg ten opzichte van Overwatch: in een minuut kan 5 vs 6 (jij bent aan het typen) heel veel gebeuren. Zelf los ik het op door korte zinnen te typen, stapje verzetten (idle timer reset) en verder typen...maar het liefst helemaal niet.
Jammer dat er geen voice chat is om te gebruiken...oh, wacht :P Groot deel van de mensen joined het wel maar praat alleen niet. Als je iets wilt uitleggen tijdens een game is het toch gewoon makkelijk om dit via de voice chat te doen in plaats van verhalen te gaan typen. Ik vind de idle tijd prima zo om eerlijk te zijn. Zelf 1 keer gekicked hierdoor omdat ik iets te lang naar de skills van heroes zat te kijken tijdens het wisselen van characters tijdens een game. Was even balen maar achteraf gedacht gewoon goed dat die tijd zo kort is aangezien je je teamgenoten ermee benadeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

Noiz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:01:
[...]

Jammer dat er geen voice chat is om te gebruiken...oh, wacht :P Groot deel van de mensen joined het wel maar praat alleen niet. Als je iets wilt uitleggen tijdens een game is het toch gewoon makkelijk om dit via de voice chat te doen in plaats van verhalen te gaan typen.
Ik typ meestal aan 't begin of mensen gewoon die voice chat willen joinen ookal hebben ze geen mic. Meestal luisteren ze dan wel en kan ik gewoon lekker door mijn headset heen bleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

T-homas schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:14:
[...]

Tot nu toe vrij weinig last van gehad, speel vaak met 1 of 2 vrienden en anders solo, klim er nu aardig doorheen. In het begin was het bij mij ook een grote chaos, geplaatst op rank 54 vrij snel afgezakt naar 47 ofzo. Heb denk ik iets van 75 games competitive gespeeld en zit nu ergens op 58. Ook de mensen die ik in het team krijg zijn over het algemeen vrij aangenamen om mee te spelen en communiceren. Echter is dit ook wel minder geweest door van die lage level spelers die alleen maar offensive heroes packen en dan vervolgens minder dmg doen dan jou als reinhardt.

Misschien dat je pech hebt? Weet ook niet wat je rank is, en anders gewoon wat chille mensen zoeken om mee te spelen en lekker in je group voice chat blijven _/-\o_
rank 37 - en ben gestart op een trieste 39 :'(
Ik ken ook niet alle heros. speel heel veel met soldier, torbjorn en phara. nu ook junkrat aan het leren maar soldier en torbjorn vind ik geweldig spelen
X-Kiwi schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Ja maar daar heb ik vaak geen eens erg in....
Maar wat je zegt is wel waar. 1 minuut op een potje van 5min of iets meer met 6 man is natuurlijk een wezelijk verschil. Plus dat we in raid lekker op mumble zitten.. das ook een heel verschil

[ Voor 27% gewijzigd door shades op 14-07-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-09 14:26
shades schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:29:
[...]

Ik ken ook niet alle heros. speel heel veel met soldier, torbjorn en phara. nu ook junkrat aan het leren maar soldier en torbjorn vind ik geweldig spelen
Dat is nog niets, ik ben van 43 naar 32 gegaan... }:|
Ik heb geen idee waarom maar mijn potjes in de quick play gaan echt 10x beter als in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Idanue schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:32:
[...]

Dat is nog niets, ik ben van 43 naar 32 gegaan... }:|
Ik heb geen idee waarom maar mijn potjes in de quick play gaan echt 10x beter als in ranked.
Ik vermoed dat mensen veel relaxter zijn en spelen voor de fun. Maar das slechts een vermoeden hoor. Soms dan zit ik ook gewoon in een group met mensen die t nog niet snappen of dat het andere team gewoon veel beter is.. (of ik sta zelf enorm te kl0ten O-) )

[ Voor 7% gewijzigd door shades op 14-07-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
shades schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:29:
[...]

Zo laag ik? Ik heb mijn placements iets van 6-4 of 7-3 gespeeld en ben al begonnen op 54. En zelfs nu op 55+ speelt solo play best fatsoenlijk weg.

Verder speel ik het liefts roadhoag/junkrat verder vul ik vooral in als dat nodig is ben alleen niet zo weg van healen en support. Voor tanks vind ik zarya en reinhardt ook behoorlijk sterk en een goede basis van een team roadhog is gewoon allround en behoorlijk sterk. Offensive vaak junkrat, pharah, reaper, soldier, bastion maar net wat er nodig is en sterk is in de team-setup.

Ik ben bang dat je dan een beetje in de beruchte elo hell zit als bij veel spellen, want vooral bij overwatch is teamsetup en goede teamplay het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Noiz schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:01:
[...]

Jammer dat er geen voice chat is om te gebruiken...oh, wacht :P Groot deel van de mensen joined het wel maar praat alleen niet. Als je iets wilt uitleggen tijdens een game is het toch gewoon makkelijk om dit via de voice chat te doen in plaats van verhalen te gaan typen. Ik vind de idle tijd prima zo om eerlijk te zijn. Zelf 1 keer gekicked hierdoor omdat ik iets te lang naar de skills van heroes zat te kijken tijdens het wisselen van characters tijdens een game. Was even balen maar achteraf gedacht gewoon goed dat die tijd zo kort is aangezien je je teamgenoten ermee benadeeld.
Voicechat gebruiken = vastlopen laptop. Gebeurt bijna direct zodra ik het aan zet. Windows zelf en andere games hebben er geen last van. Dus voice is voor mij geen optie. :-(

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

T-homas schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:37:
[...]

Zo laag ik? Ik heb mijn placements iets van 6-4 of 7-3 gespeeld en ben al begonnen op 54. En zelfs nu op 55+ speelt solo play best fatsoenlijk weg.
vreselijk veel pech gehad met die ddos en mensen die spontaan weggaan. dan heb je de pot verloren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
shades schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:39:
[...]

vreselijk veel pech gehad met die ddos en mensen die spontaan weggaan. dan heb je de pot verloren..
Wel jammer dat je dan meteen zo laag terecht komt dat het haast onspeelbaar is, alleen omdat het systeem voor jou niet mee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluginbaby
  • Laatst online: 25-09 12:54
T-homas schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:42:
[...]

Wel jammer dat je dan meteen zo laag terecht komt dat het haast onspeelbaar is, alleen omdat het systeem voor jou niet mee werkt.
Ik zit in het zelfde schuitje. Beroerde placement matches gehad hoewel ook deels mn eigen schuld (te moe/ te gefrustreerd :P ) Kwam uiteindelijk op rank 34 uit. Vervolgens meteen nog verder naar beneden door het welbekende 10% plus bij winst, 75% min bij verlies.

Maar gisteravond ging het lekker en ben ik uiteindelijk op rank 35 uitgekomen. Nu hopen dat ik dat door kan zetten en een beetje in de normale regionen terecht kan komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik begon op 50 en nu gezakt naar 49. Wat is een normale rating dan en wat zijn de pro's?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
YoshiBignose schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:38:
Ik begon op 50 en nu gezakt naar 49. Wat is een normale rating dan en wat zijn de pro's?
Volgensmij is det wel aardig accuraat. Weet niet of de hoogste elo's ook daadwerkelijk de pro's zijn.
http://masteroverwatch.com/leaderboards/pc/global

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Ah oke dan zit ik dus gemiddeld met 50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
YoshiBignose schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:46:
Ah oke dan zit ik dus gemiddeld met 50 :P
Weet niet of het op het moment al heel veel zegt :D
Ben eerder benieuwd of dit over het seizoen uittrekt of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:23
Heb de ptr even gedaan maar wat is dva irritant geworden zeg, van mij mogen ze dat shield laten zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:17
TRAXION schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:49:
Heb de ptr even gedaan maar wat is dva irritant geworden zeg, van mij mogen ze dat shield laten zoals het was.
Dat ze irritant is geworden is dus goed. Voorheen werd ze nauwelijks gekozen want het shield was bijna onbruikbaar. En zoals je zelf zegt, nu is ze irritant, wat exact haar rol is :+ .

Heb Ana ook gespeeld, wordt waarschijnlijk mijn nieuwe to go to hero. Vaak merk ik in games dat ik of healer of dps moet gaan. Nu krijg ik de mogelijkheid om te schipperen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik kan niet wachten op de nieuwe D.va, speel nu al regelmatig met D.va maar zo te horen wordt het nog leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

mrsar schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:20:
ik kan niet wachten op de nieuwe D.va, speel nu al regelmatig met D.va maar zo te horen wordt het nog leuker :P
die seconde eraf en het 'reinhardt' schield is echt ideaal. Ik stond eerst wel eens te slapen maar dan nog kon ik uit de LoS van de dva ult komen. Als ik nu sta te slapen gaat het al wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

mrsar schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:20:
Ik vond Dva altijd wel een leuk uitziende class om te spelen maar elke keer als ik haar pakte bakte ik er niks van en voelde me echt heel slap. Nu is het al veel aantrekkelijker om haar te spelen. Krijg er nu al gelijk zin in als ik er aan denk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Splitinfinitive schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:33:
[...]

die seconde eraf en het 'reinhardt' schield is echt ideaal. Ik stond eerst wel eens te slapen maar dan nog kon ik uit de LoS van de dva ult komen. Als ik nu sta te slapen gaat het al wat moeilijker.
klopt ja, in het begin kon je de ult gebruiken op de plek zelf en dan snel weg,toen men dat doorhad moest je andere truukjes doen door bv naar boven af te vuren,de ult te doen en eruit te springen zodat deze met een boog op de juiste plek kwam en men niet meer weg kon,maar was soms flink mikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Wat krijg je eigenlijk als het seizoen eindigt, op basis van je rank? Extra competitive points ofzo? Wat neem je mee naar het volgende seizoen? Of is een hogere rank alleen maar leuk voor je "carreer high" in je profile?

Zojuist weer een trapje omhoog naar 59... nog één level en ik ga de rest van het seizoen maar quick play doen ofzo :P Dan vind ik 't wel mooi geweest... heb echt het gevoel dat er steeds meer op 't spel komt te staan, maar weet niet zo goed waar ik dat gevoel vandaan heb, maar potjes zijn echt zenuwslopend.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 14-07-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

haha, het bekende season-rank-fear syndroom is overgeslagen huh? Hoe krijg Blizz het toch steeds voor elkaar.

Weet nog wel dat ik toen Platinum nog het hoogste was ook bij SC2 niet meer verder durfte te spelen toen ik in Gold terecht kwam in de top 10. Alleen maar om er de laatste twee dagen van S1 uit te donderen.

Maar volgens mij krijgt iedereen die mee doet dezelfde sprays / icons etc. Vanaf één placement match al zover ik kan lezen in de omschrijving. Zal allemaal wel, alle wapens gold unlocken is toch onbegonnen werk. (Iets van 125-150 uur per hero aan competitieve besteden als je enkel wint?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
djunicron schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:53:
haha, het bekende season-rank-fear syndroom is overgeslagen huh? Hoe krijg Blizz het toch steeds voor elkaar.

Weet nog wel dat ik toen Platinum nog het hoogste was ook bij SC2 niet meer verder durfte te spelen toen ik in Gold terecht kwam in de top 10. Alleen maar om er de laatste twee dagen van S1 uit te donderen.

Maar volgens mij krijgt iedereen die mee doet dezelfde sprays / icons etc. Vanaf één placement match al zover ik kan lezen in de omschrijving. Zal allemaal wel, alle wapens gold unlocken is toch onbegonnen werk. (Iets van 125-150 uur per hero aan competitieve besteden als je enkel wint?)
Maar het maakt dus geen reet uit al zou je terug naar <50 kieperen, aangezien je toch niets extra krijgt voor het hebben van een hogere rank aan het einde van het seizoen? Die points boeien me niet eigenlijk... dan wordt het teveel grinden.

Edit:
Blizz heeft al geconfirmd dat je een beloning krijgt voor je hoogste rank van het seizoen. Als je dus 60 bent en terug zou vallen naar 30, krijg je hetzelfde als iemand die als 60 eindigt:

http://us.battle.net/foru...0745884381?page=2#post-33

[ Voor 12% gewijzigd door yinx84 op 14-07-2016 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:57
Soms kan Mei nog best wel eens aardig zijn >:)

[Video: https://gfycat.com/PolishedWebbedAtlanticbluetang]
jammer voor hun dat het hun eigen Mei was

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Nou wat is die matchmaking van competetive een bullshit zeg. Vanavond paar potjes, ons team gemiddeld een rating van 45, tegenstander 55. Uiteraard keihard ingemaakt. Volgende match, zelfde verhaal, bedankt voor de free losses blizzard. Zal nog es queuen voor deze troep godverdomme..

[ Voor 16% gewijzigd door Lanfear89 op 15-07-2016 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Lanfear89 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 00:56:
Nou wat is die matchmaking van competetive een bullshit zeg. Vanavond paar potjes, ons team gemiddeld een rating van 45, tegenstander 55. Uiteraard keihard ingemaakt. Volgende match, zelfde verhaal, bedankt voor de free losses blizzard. Zal nog es queuen voor deze troep godverdomme..
was jammer inderdaad. tegenstanders waren gewoon goed. heb je soms. In quickplay ook wel eens last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:34
Puc van S. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 00:09:
Soms kan Mei nog best wel eens aardig zijn >:)

[video]
jammer voor hun dat het hun eigen Mei was
Nee, dat was jullie Mei. Als het hun Mei was, dan was de ijsmuur voor jou rood.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 17:47
RocketKoen schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:12:
[...]

Nee, dat was jullie Mei. Als het hun Mei was, dan was de ijsmuur voor jou rood.
Volgens mij zie je aan de rode kleur onder m op t moment dat hij gelanceerd wordt dat het de vijandige Mei is, waarna zijn Mei ook nog eens een wall lijkt te plaatsen :P

Welke Mei t ook was, zorgde voor een mooie PotG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Volgens mij zie je aan de rode kleur onder m op t moment dat hij gelanceerd wordt dat het de vijandige Mei is, waarna zijn Mei ook nog eens een wall lijkt te plaatsen :P

Welke Mei t ook was, zorgde voor een mooie PotG!
Volgens mij is de wall blauw omdat ik in het "rode' team zat, dat gaat volgens mij wel vaker fout in PotG filmpjes (zie mijn naam linksonder) onze Mei ging ook voordat de muur omhoog ging dood. (het doodshoofd in het filmpje vlak voor de muur was van onze Mei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Puc van S. schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:06:
[...]

Volgens mij is de wall blauw omdat ik in het "rode' team zat, dat gaat volgens mij wel vaker fout in PotG filmpjes (zie mijn naam linksonder) onze Mei ging ook voordat de muur omhoog ging dood. (het doodshoofd in het filmpje vlak voor de muur was van onze Mei)
Dat zou ik erg vreemd vinden.

Bij TF2 had je inderdaad een rood en blauw team (en was men er ook trots op, overal 'team blue' posters). Maar bij Overwatch neem je je eigen team altijd waar als blauw en de tegenstander zie je altijd als rood.

Als je de replay / killcam bekijkt, bekijk je dezelfde situatie vanuit het oogpunt van je doder. En die ziet jou, de tegenstander, dus als rood.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
X-Kiwi schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Dat zou ik erg vreemd vinden.
Maar bij Overwatch neem je je eigen team altijd waar als blauw en de tegenstander zie je altijd als rood.

Als je de replay / killcam bekijkt, bekijk je dezelfde situatie vanuit het oogpunt van je doder. En die ziet jou, de tegenstander, dus als rood.
Ja dat dach ik ook (dacht zelf ook in eerste instantie dat het onze Mei was) maar als je de highlight bekijkt zie constant dat de "tegenstander" in de UI als blauw word aangemerkt. bv tegenstander staat vol (6 man, zie ook het nummetje onder de % meter) op het punt, hij word gecaptured en de % van het blauwe team gaat omhoog.

Maar goed, wie het ook was, een quadrupple kill van 4 tegenstanders is altijd mooi natuurlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, misschien heb ik geluk met matchmaking, maar ik zit veelal in een redelijk competent team en veelal is de tegenstander weg hoger gerankt, maar niet noodzakelijk terecht.

Averaged rank in 2 persoonsgroepen, dat is pas echt ruk. Ik heb het idee dat ze naast het gemiddelde en nog + X bij doen omdat je matched bent en je primair tegen andere groups pitchen. Terecht natuurlijk. Maar dat maakt het erg naar om met lagere rank spelers mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
ik ben van 59 naar 41 gezakt ondertussen, als je in ene een rits met leavers hebt of mensen die het niet snappen ben je gewoon op zijn Hollands gezegd de lul :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

198 games ranked gespeeld waarvan 126 met D.Va. Ze is mijn standaard hero of een bepaalde game mode, map of team consistentie moet mij een andere hero laten kiezen. Deze update komt voor mij als geroepen. Ik harras het team nu al heel veel, laat staan met die buff.

Ben ingestroomd op lvl 46, gezakt naar 41 en nu weer naar 50 gevochten. Het blijft even verslavend als in het begin. Job well done, Blizzard!

Ik denk dat ik het volgende seizoen een stuk hoger ga instromen. Eerste seizoen was gewoon een dikke faal en iedereen deed maar wat. Nu anticiperen wij (mijn team) veel meer op de tegenstander, combineren ult's en pushen de payloads als een malle.

[ Voor 23% gewijzigd door Techno Overlord op 15-07-2016 15:26 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Net 60 aangetikt. Heb wel mazzel met m'n teams steeds. Hopelijk m'n teams ook met mij O-)

Merk dat er eigenlijk geen slechte spelers meer tussen zitten. Helaas ook niet in het opposing team, dus alle potjes zijn echt zenuwslopend. Het voelt allemaal wat consistenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Tja die ranking blijft lastig. Ik doe maar gewoon Quick play. Zit je soms met lui die al lvl200 zijn, en gisteren liep er een lvl5 tussen. Maakt ook niet zoveel uit dat level, het is gewoon vermaak. Gewoon de kans om opeens tegenover 6 Winstons te staan..en het volgende potje is weer serieus.

Ik kijk ook best veel top end playgames. Zo skilled als zij zijn met een Tracer of Genji..pff dat lukt mij nooit. Maar als ze een Mercy spelen zie ik niets nieuws of spannends. Heb het idee dat ik die rol zo in kan vullen. Maar mijn rank is slechts 42, want ik speel met randoms.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

X-Kiwi schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:04:

Ik kijk ook best veel top end playgames. Zo skilled als zij zijn met een Tracer of Genji..pff dat lukt mij nooit. Maar als ze een Mercy spelen zie ik niets nieuws of spannends. Heb het idee dat ik die rol zo in kan vullen. Maar mijn rank is slechts 42, want ik speel met randoms.
Komt omdat tracer en Genji hele actieve heroes zijn. Mercy is dan vooral goed timen wanneer je healed of damage boost geeft. Ult timen kan ook wel lastig zijn. Ziet er allemaal makkelijker uit dan het daadwerkelijk is.
Maar ik begrijp je punt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
earthapple schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:09:
[...]

Komt omdat tracer en Genji hele actieve heroes zijn. Mercy is dan vooral goed timen wanneer je healed of damage boost geeft. Ult timen kan ook wel lastig zijn. Ziet er allemaal makkelijker uit dan het daadwerkelijk is.
Maar ik begrijp je punt O+
Zit nu op 60-65uur met Mercy spelen. Daarvoor veel als healer (medic) in TF2 gedaan. Dus het gaat bij mij ook vaak zo makkelijk ;) Hoewel ult's van de tegenstander timen altijd lastig blijft. Een Hanzo die goed bezig is, kan ook elke minuut een ult eruit gooien...

Verder lukt Soldier ook best goed. Ben niet zo'n typische 'I carry this game' hero, maar gewoon onopvallend 40 tot 85% van de kills scoren lukt af en toe zo. Maar goed, ik blijf toch liever bij Mercy O+

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

X-Kiwi schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:24:
[...]

Zit nu op 60-65uur met Mercy spelen. Daarvoor veel als healer (medic) in TF2 gedaan. Dus het gaat bij mij ook vaak zo makkelijk ;) Hoewel ult's van de tegenstander timen altijd lastig blijft. Een Hanzo die goed bezig is, kan ook elke minuut een ult eruit gooien...

Verder lukt Soldier ook best goed. Ben niet zo'n typische 'I carry this game' hero, maar gewoon onopvallend 40 tot 85% van de kills scoren lukt af en toe zo. Maar goed, ik blijf toch liever bij Mercy O+
Ults timen vind ik ook echt moeilijk. Ik speel heel vaak lucio en wil mijn ult nooit te vroeg poppen anders worden wij weer gecountered. Maarja, Soms heb ik wel eens dat die ult van lucio net te lang cast en dan ben ik of het team alweer dood. Ults van bijvoorbeeld reaper of pharrah die beginnen echt instant. Die van lucio moet eerst he-le-maal de grond raken. En soms spring ik dan natuurlijk net in de lucht of wallride ik op een muur en dan duurt het allemaal te lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
earthapple schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:30:
[...]

Ults timen vind ik ook echt moeilijk. Ik speel heel vaak lucio en wil mijn ult nooit te vroeg poppen anders worden wij weer gecountered. Maarja, Soms heb ik wel eens dat die ult van lucio net te lang cast en dan ben ik of het team alweer dood. Ults van bijvoorbeeld reaper of pharrah die beginnen echt instant. Die van lucio moet eerst he-le-maal de grond raken. En soms spring ik dan natuurlijk net in de lucht of wallride ik op een muur en dan duurt het allemaal te lang :(
Dat probleem heb ik ook met de ult van Lucio. Vaak pop ik hem al voordat het nodig is om safe te zijn. Zoals wanneer het enemy team een push naar het objective doet of wij nog een klein stukje moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 22:59
Ik ben veelal rond rank 50 op de ps4 en ik merk dat ik vaak evenveel irritaties heb bij winnen als verliezen. Teamies die de meest belachelijke heroes kiezen in bepaalde mappen, geheel het eigen belang voor team belang kiezen of leaven (ergste soort).

Ik dacht even dat dit voornamelijk was als ik verloor maar heb het ook als we winnen. Dan dragen er vaak een paar het team naar de winst of de tegenstander doet zelf ook van die imbeciele acties.

Op de ps4 is het volgens mij nog wat erger dan op de pc omdat er weinig gebruik maken van de voice chat, setups als 6x Thorbjorn nog mogelijk is (met randoms erg lastig om te counteren) en het is wat lastiger om een pre made team te hebben dat consistent met elkaar speelt. Ik heb veel friends maar mijn pre mades zijn bijna elka dag anders.

Nu speel ik tegenwoordig soms met randoms maar meestal met premades. Maar als je met een premade van 3 speelt heb je nog steeds grote kans op de fail van hierboven.

Overwatch is nog steeds fun alleen merk wel meer en meer dat er wel iets grondig moet veranderen op de ps4 wil dit levensvatbaar blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een match... Wie bedenkt zoiets? Hussle het dan?
Met name de prestige verschillen 1-3 tegen 0-0 en de ranking slaat ook nergens op :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nL8rIkQ.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2016 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 22:59
In navolging op mijn laatste reactie. Heb zojuist een ochtend quickplay gedaan (ps4). En wow dat is pas erg. Als dit te vergelijken is met rank 30/40 dan heb ik echt medelijden.

Ik heb het idee dat boven rank 50 iedereen wel een beetje kijkt naar de team samenstelling. Ok, nog steeds worden er domme keuzes gemaakt maar niet zoals bij QP. Bij QP lijkt het erop dat iedereen maar neemt wat die wil en de rest doet er niet toe. Niemand maar dan ook niemand neemt support, bij qp is het gewoon mogelijk om met randoms tegen premades te spelen en de mic wordt wel gebruikt maar veelal voor het schreeuwen op elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gisteren defense op Volskaya Industries een enorme troll comp gespeeld, 6x Tjorbjorn 8). Ik had eigenlijk verwacht dat het wel even leuk zou zijn maar niet zou werken. Uiteindelijk alles potdicht weten te houden, de tegenstander kwam er gewoon niet doorheen. Vervolgens de volgende ronde op attack ook gewonnen, mooie pot.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:58:
Gisteren defense op Volskaya Industries een enorme troll comp gespeeld, 6x Tjorbjorn 8). Ik had eigenlijk verwacht dat het wel even leuk zou zijn maar niet zou werken. Uiteindelijk alles potdicht weten te houden, de tegenstander kwam er gewoon niet doorheen. Vervolgens de volgende ronde op attack ook gewonnen, mooie pot.
1 lucio en 5 reinhardts werken prima tegen 6 tjobjorns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:00:
[...]

1 lucio en 5 reinhardts werken prima tegen 6 tjobjorns
Ja maar dan moet de tegenstander wel goed communiceren en als dat 6 mongols zijn dan krijg je nooit 5 reinhardts :P is mij ook eens gebeurd tegen 6 roadhog's, geloof me dat is zo goed als onmogelijk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
aaaido schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:46:
In navolging op mijn laatste reactie. Heb zojuist een ochtend quickplay gedaan (ps4). En wow dat is pas erg. Als dit te vergelijken is met rank 30/40 dan heb ik echt medelijden.

Ik heb het idee dat boven rank 50 iedereen wel een beetje kijkt naar de team samenstelling. Ok, nog steeds worden er domme keuzes gemaakt maar niet zoals bij QP. Bij QP lijkt het erop dat iedereen maar neemt wat die wil en de rest doet er niet toe. Niemand maar dan ook niemand neemt support, bij qp is het gewoon mogelijk om met randoms tegen premades te spelen en de mic wordt wel gebruikt maar veelal voor het schreeuwen op elkaar...
Ik wacht in QP altijd op het team. Als er niemand support kiest, dan doe ik dat. Daardoor zit ik 99% van de QP potjes gewoon met een 1x Tank, 1x Healer en 4X DPS.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

ik verrek tegenwoordig gewoon om support te spelen in quickplay alleen als ik nog zin heb of ben aan het oefenen. zo speel ik nu soms zenyatta. als je dan nog play of the game krijgt met kills lol ik wel eens.

Ik merk wel dat je niet alle heroes moet willen spelen is geen beginnen aan.

hou het nu zo'n beetje op de volgende heroes:

offense
Tracer, Pharah en heeeeel af en toe soldier als er geen support is.
defensive
Junkrat, mei
tank
Zarya reinhardt, roadhog. Mischien als D.va dadelijk gebuft is ook wat vaker.

en van support allemaal. waar ik op het moment lucio prefereer omdat die zich zelf net iets beter kan verdedigen dan mercy. Zenyatta is nu nog iets te glass cannon. Symettra heeft haar maps maar daar wordt steeds beter tegen gecounterd. Ana moet zich nog wat gaan bewijzen zodra de hype een bietje dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 22:04

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 07:29:
Wat een match... Wie bedenkt zoiets? Hussle het dan?
Met name de prestige verschillen 1-3 tegen 0-0 en de ranking slaat ook nergens op :)
[afbeelding]
Waarschijnlijk pre-made dus husselen zit er dan niet in.

Gisteravond zowaar weer eens met normale teams gespeeld en zelfs wat rangen gestegen.
Zou het nieuwtje er af zijn, waardoor de clowns zijn doorgetrokken naar het volgende circus ? :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:03
ik heb mijn eerste battles gedaan :P
mijn raiting is 47 ... ?

is dat wel een beetje redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wanneer kun je iemand spectaten? Heb mensen die aan het spelen zijn maar spectate is greyed out.

Pagina: 1 ... 64 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.