Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha dom van mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
Weer eens een geweldig avondje (met 1 maat) gespeeld. Toch weer 3x potg als Mercy..hoewel het soms echt voor niets is (2 personen ressen en direct dood gaan...yay |:( ).

Vind vooral het snelle schakelen tussen aanval en healen leuk. En ik krijg tot nu toe nog geen klachten dat ik te vaak aan het schieten ben ipv healen.

[YouTube: https://youtu.be/4WY-7PijN2o]

Ik zit trouwens op 300 games en 139 wins, dus een 46% :-( .

[ Voor 7% gewijzigd door X-Kiwi op 25-06-2016 01:04 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
X-Kiwi schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 00:59:
Weer eens een geweldig avondje (met 1 maat) gespeeld. Toch weer 3x potg als Mercy..hoewel het soms echt voor niets is (2 personen ressen en direct dood gaan...yay |:( ).

Vind vooral het snelle schakelen tussen aanval en healen leuk. En ik krijg tot nu toe nog geen klachten dat ik te vaak aan het schieten ben ipv healen.

[video]

Ik zit trouwens op 300 games en 139 wins, dus een 46% :-( .
Goeie shit. Ik ben een Mercy speler en ben laatste tijd meer aan het oefenen met meer inzetten blauwe stream en mijn gun. Toch merk ik dat de situatie er vaak om vraagt dat ik "gewoon" moet healen.

Overigens zit ik nu precies op 200 games met win% van 54,5%. Mercy 60 games gespeeld en winrate van 50%. Torbjorn 35 games, winrate 82,9% 🙃

Speel regelmatig met medetweakers hier. Aardige jongens die ook nog eens fanatiek zijn, maar niet gaan ragen. Maakt deze game extra leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:21:

En uit eigen interesse nog een ander onderwerpje:
Welke regio van sensitivities vinden jullie persoonlijk fijn in OW? Ik gebruik nog voornamelijk mijn CSGO sens (ongeveer 50cm/360) en kom best lekker mee ondanks het veel meer omdraaien dan daar uiteraard...

Ben in ieder geval helemaal in m'n nopjes met Overwatch tot nu toe :9 Perfect? Nee, zeker niet... Meeste lol die ik in jaren heb gehad met een nieuwe shooter? Absoluut! :D _/-\o_
Ik speel met 1800 DPI en 23 sensititivity in game.

en thanks voor die video

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roadhog is mijn favoriete hero op dit moment. Ontzettend veel HP (Healing ability), bijna een insta-kill met die haak en een short en medium range wapen. Jammer dat zijn ult 'meh' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:14

On_E

Housemusic

Roadhog is zeker een van de tofste heroes ja.
Zijn Ult vind ik niet ''meh'' trouwens, prima middel om mensen van een point/payload af te krijgen.

Wat mij op dit moment erg bevalt is het steeds hoger wordende aantal Symmetra spelers.
De meesten snappen nml. (nog) niet dat Winston ze als ontbijt eet. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

On_E schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:06:
Roadhog is zeker een van de tofste heroes ja.
Zijn Ult vind ik niet ''meh'' trouwens, prima middel om mensen van een point/payload af te krijgen.

Wat mij op dit moment erg bevalt is het steeds hoger wordende aantal Symmetra spelers.
De meesten snappen nml. (nog) niet dat Winston ze als ontbijt eet. :+
klopt inderdaad met reaper kun je ook nogal vaak langs die schijt turrets wel leuk om te horen als je de teleporter bent aan plaatsen dat er ineens 3 flapdrollen met low health door de flank proberen te pushen "Triple kill" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 21:01:
hoe kan je toch met zo laag spelen? dan krijg je toch echt spierpijn van al dat gemove? :+
Ik speel zelf op 800 dpi 4 sensitivity ingame, en ik doe het altijd meer dan prima qua aim ;D 50cm muismat en geoefend zijn in csgo helpt erg veel... Maar ik moet zeggen dat OW net toch wat meer zoals Quake en Unreal waarschijnlijk meer rond de 25-40 cm als ideale 360 afstand zal zijn gemiddeld omdat je met sommige characters als tracer en genji letterlijk non-stop moet kunnen draaien :D

Maar aangezien ik dezelfde sensitivity in alle games gebruik hou ik hem liever exact zo: ik hoef bijna nooit te wennen aan nieuwe games op die manier. :9

Seagull speelde idd 1600 dpi 4 ingame, en nu ietsje lager maar is alsnog een van de meer "high sensitivity" spelers in de top. Er is eens een lijst van de pro settings so far, vandaar ook mijn vraag naar wat jullie allemaal momenteel gebruiken aangezien ik dit altijd een interessant onderwerp vindt! ;) Gemiddelde cm/360 bij de pro's komt tussen de 30-40cm/360 uit tot nu toe. Seagull heeft ook rond de 30 momenteel bijvoorbeeld.

Nog bedankt voor de reacties tot nu toe! _/-\o_

GrGr
KindOldRaven#2229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

heb hier boven een beetje de discussie over muissettings gevolgd. en mijn god. Ik dacht altijd dat je naar steeds snellere settings toe moest om goed te kunnen aimen.

maar nu kom ik daar toch nog van terug. het werkt echt geweldig nu.

ik speel mischien maar met 600dpi op sensivity 5 maar een enorm verschil met 1200dpi op sensivety 15.

ik raak mensen nu echt goed. Alleen voor tracer merk ik dat ik naar de 800dpi ga werkt toch net iets beter. maar dat komt omdat ik met haar vooral close range doe en van hot naar her blink.

in iedergeval bedankt voor de (indirecte) tips! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Doe mij maar meer van dit soort lootboxes :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HBuUogIRvEcjYhAxHHFpxQt2/full.png

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Qua skin weinig te klagen, heb nu @lvl 45 de oranje skins van Mei (rescue mei), Torbjorn (blackbeard), Reinhardt (blackheart) en Mercy (devil). Hoop dat men nog met meer afwisseling daarin komt want het is voor mij echt een motivatie.

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Brutal1ty schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:21:
KindOldRaven#2229 hier!

Na veel gekloot en gerommel met betrekking tot mensen die hebben ervaren en hebben lopen rommelen met het input-latency probleem dat velen ervaren op de PC ben ik tot de conclusie gekomen dat níets behalve rauwe frames per seconde (en uiteraard standaard dingen als VSYNC & pre-rendered frames) invloed hebben op de ervaren input lag in Overwatch.
Daar had ik aan het begin ook ontzettend last van. Heb een gewone 60hz monitor, maar moest mijn game FPS unlimiten (en via AMD limiten op 120) om maar normale responsiviteit te krijgen.

Al die tijd zo gespeeld, maar nu heb ik te vaak dat Discord raar gaat doen wanneer mijn CPU load op 100% spiket. Hele avond ermee lopen rommelen, toch maar op 60FPS gezet want tryhard group, en nu is het opeens helemaal goed.

Ik snap er niets meer van.

EDIT: rond de 30cm/360 graden draai is vaak aangeraden voor dit soort shooters, dat komt neer op zo'n 6 sens @800 DPI. Ikzelf speel met 4, genoeg bureauruimte, en vooral met Widow/Soldier vind ik het een hele hoop schelen. Widow's zoomed sens heb ik dan wel weer op 40% staan om ook van dichtbij een flanker terug naar zijn spawn te sturen.

[ Voor 15% gewijzigd door Aer0 op 26-06-2016 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik hoop echt dat woensdag de competitive play patch live gaat :) ik vermoed het wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Ricmaniac schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:41:
ik hoop echt dat woensdag de competitive play patch live gaat :) ik vermoed het wel namelijk.
Dat zou wel fijn zijn, op dit moment vind ik Overwatch helemaal niet meer zo interessant om te spelen. De Lootboxen zijn leuk, maar het motiveert mij niet om meer te spelen. Ranked play lijkt mij zoveel interessanter, het valt mij ook op dat veel minder mensen in mijn vriendenlijst momenteel Overwatch spelen. Heel veel spelen opeens weer World of Warcraft (nieuwe update ofzo?).

Er is overigens ook al een beetje uitleg gegeven door Jeff Kaplan over hoe de golden guns gaan werken. Je krijgt voor elke overwinning één punt, een golden wapen kost 300 punten, dus dat duurt wel even. Gelukkig krijg je aan het einde van het seizoen, een grotere hoeveelheid als beloning. De precieze uitwerking volgt geloof ik nog. Verder kondigde hij een nerf aan voor Tolbjorn, op alleen de consoles.

"In an upcoming patch, we will reduce the damage done by Torbjörn's turret by 30% on Xbox One and PS4. PC will remain unchanged.

ETA - Mid to late July depending on 1st party certification times"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Ik speel momenteel ook alleen nog maar competitive op PTR. Heb daar zelfs met 200 ms ping veel meer plezier in dan solo/duo/triple quickplay op de normale servers. Tenzij er drie+ mensen online zijn op onze Discord die willen spelen waag ik me dus alleen nog maar aan solo ranked Q op de PTR.

Bij de placement matches voelde het alsof er eigenlijk weinig verschil was qua teamplay en setups met quickplay op de normale server, maar als je eenmaal geplaatst bent, wat een verademing. Van de Koreaan met zijn gebroken engels tot de engelsman, iedereen doet zijn best om met elkaar te communiceren en mensen switchen zelfs van heroes afhankelijk van het vijandelijke team _/-\o_ En er is altijd een tank en healer :D

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 09:42

justifire

Shut up and squat !!

Pff wat een bagger vanavond.
Drie matches gehad tegen 5-6 Torbjorns :O
En laatste twee matches een Mei in het team die op de spawn bleef staan en constant de uitgang van de spawn blokkeerde met een ijsmuur zodra je naar buiten liep.
En maar bloedirritant op en neer blijven springen, je kan er maar lol in hebben... :r

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-09 09:14
Nostordici schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:13:
[...]

"In an upcoming patch, we will reduce the damage done by Torbjörn's turret by 30% on Xbox One and PS4. PC will remain unchanged.

Het wordt wel duidelijk dat de PC en console versies niet dezelfde builds hebben.. kan ook niet anders ivm aim assist etc.. maar als ik me niet vergis is de patch met Widowmaker/McGree nerf nog niet eens uit voor consoles (xbox in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

justifire schreef op maandag 27 juni 2016 @ 00:27:
Pff wat een bagger vanavond.
Drie matches gehad tegen 5-6 Torbjorns :O
En laatste twee matches een Mei in het team die op de spawn bleef staan en constant de uitgang van de spawn blokkeerde met een ijsmuur zodra je naar buiten liep.
En maar bloedirritant op en neer blijven springen, je kan er maar lol in hebben... :r
Ze gaan hem nerven voor de consoles :*)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 00:35
PepieNL schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:40:
[...]

Het wordt wel duidelijk dat de PC en console versies niet dezelfde builds hebben.. kan ook niet anders ivm aim assist etc.. maar als ik me niet vergis is de patch met Widowmaker/McGree nerf nog niet eens uit voor consoles (xbox in mijn geval).
Naar mijn weten zit er niet echt een Aim Assist op de console versies van Overwatch. Of je moet het lost aan kunnen zetten...

Maar dan nog vind ik het slecht dat de versies zo uit elkaar lopen qua patches. Want zoals je zei zit de Widowmaker/McGree patch er nog steeds niet in. Gister nog steeds een paar keer ge-onshot als Zenyatta door Widowmaker. Dat zou door die patch niet meer moeten kunnen.

Nu de Torbjorn patch alleen op Console? Waarom :? Kan me niet voorstellen dat je op de PC geen last hebt van die overpowered turrets als er meer dan 1 Torbjorn in het enemy team zit... Of als er eentje op een extreem goed plekje zit.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 22:38
Saeverix schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:51:
[...]

Naar mijn weten zit er niet echt een Aim Assist op de console versies van Overwatch. Of je moet het lost aan kunnen zetten...

Maar dan nog vind ik het slecht dat de versies zo uit elkaar lopen qua patches. Want zoals je zei zit de Widowmaker/McGree patch er nog steeds niet in. Gister nog steeds een paar keer ge-onshot als Zenyatta door Widowmaker. Dat zou door die patch niet meer moeten kunnen.

Nu de Torbjorn patch alleen op Console? Waarom :? Kan me niet voorstellen dat je op de PC geen last hebt van die overpowered turrets als er meer dan 1 Torbjorn in het enemy team zit... Of als er eentje op een extreem goed plekje zit.
Het verschil is dat je op de PC sneller kan bewegen tov console en je dus ook meer tijd hebt om aan zo'n turret te ontkomen/neer te schieten dan op de console.

1 turret heb je met een S:76 (+reinhardt), Symettra, Charged Zarya redelijk snel neer.

De patches zijn inderdaad nog niet uitgebracht op de consoles, hoofdreden hiervoor is dat
A) Blizzard per patch moet betalen aan Sony/Microsoft
B) Sony/Microsoft zelf ook nog een Q/A/certificering over de patch heen moeten gooien waardoor het vertraagd word.

Vooral dat laatste maakt het een stuk makkelijk om snel een patch op de PC te kunnen releasen omdat het dan mogelijk is de patch bv een dag (of week) uit te stellen. Terwijl je op de consoles dan weer het hele traject moet doorlopen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
[...]
Gister nog steeds een paar keer ge-onshot als Zenyatta door Widowmaker. Dat zou door die patch niet meer moeten kunnen.
Je wordt nog steeds gewoon ge-oneshot door een goeie widowmaker hoor.
Als tie maar een headshot shiet :)
Gebeurd mij ook nog vaak zat. Echter vind ik dat nu helemaal niet zo erg meer. Vind het vaak juist knap!
Je ziet sommige spelers toch een partij kont schoppen als sniper :+ te veel op de AWP servers gelopen bij CS-source/GO denk ik dan maar :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Met snipers heb ik meestal niet zoveel moeite...ze moeten ook goed mikken voor dat schot.

Een Junkrat vind ik dan wel storend...als je dan de killcam ziet, dan staat er dus een Junkrat al 1minuut op dezelfde plek gewoon *plop* *plop* *plop* granaten te spammen zonder ergens specifiek op te mikken. En als ze dan iets raken dan zijn ze blij ofzo?

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Nostordici schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:13:
[...]

Dat zou wel fijn zijn, op dit moment vind ik Overwatch helemaal niet meer zo interessant om te spelen. De Lootboxen zijn leuk, maar het motiveert mij niet om meer te spelen. Ranked play lijkt mij zoveel interessanter, het valt mij ook op dat veel minder mensen in mijn vriendenlijst momenteel Overwatch spelen. Heel veel spelen opeens weer World of Warcraft (nieuwe update ofzo?).

Er is overigens ook al een beetje uitleg gegeven door Jeff Kaplan over hoe de golden guns gaan werken. Je krijgt voor elke overwinning één punt, een golden wapen kost 300 punten, dus dat duurt wel even. Gelukkig krijg je aan het einde van het seizoen, een grotere hoeveelheid als beloning. De precieze uitwerking volgt geloof ik nog. Verder kondigde hij een nerf aan voor Tolbjorn, op alleen de consoles.

Ik blijf het apart vinden (geen belediging) dat mensen dit ervaren. ''Ik heb progressie elementen nodig om te blijven spelen''. Eerlijk gezegd zou ik, zodra ik dit bij mezelf merk, een andere game gaan zoeken :D Ik speel OW met compleet geen interesse voor de lootboxes, level of rank (alhoewel ik wel ranked ga spelen vanwege spanning etc) maar gewoon omdat ik de game zelf geniaal vind :9 Doet me nou juist weer denken aan ''vroegah'' toen ik alles speelde voor de game zelf en er nergens progressie in zat _/-\o_

Er zijn maar weinig schaak-fanaten die ineens zeggen ''meh... geen lootboxes, screw this shit I'm going home!'' *cartman stem* bijvoorbeeld en als ik een game met dezelfde mentaliteit kan waarderen is het een verdomd goed spel, of heeft het in ieder geval zeer veel potentie :)

Maar je zal zeker merken dat komende maand ongeveer 40% weg gaat bij Overwatch, dan zijn de wittebroodsweken weer voorbij en komen ze af en toe terug na patches en veranderingen in de hoop dat het ooit de game gaat worden die ze éigenlijk willen, maar of dat gaat lukken... Dat is een tic die je bij WoW ook altijd terug ziet.

[ Voor 17% gewijzigd door Brutal1ty op 27-06-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Brutal1ty schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:08:
[...]

Ik blijf het apart vinden (geen belediging) dat mensen dit ervaren. ''Ik heb progressie elementen nodig om te blijven spelen''. Eerlijk gezegd zou ik, zodra ik dit bij mezelf merk, een andere game gaan zoeken :D Ik speel OW met compleet geen interesse voor de lootboxes, level of rank (alhoewel ik wel ranked ga spelen vanwege spanning etc) maar gewoon omdat ik de game zelf geniaal vind :9 Doet me nou juist weer denken aan ''vroegah'' toen ik alles speelde voor de game zelf en er nergens progressie in zat _/-\o_
Ik denk dat er best veel mensen zijn die voor progressie, competitie en een doel gaan. Het element 'ik wil de beste zijn' en 'ik wil alles compleet hebben / verzamelen' zie je in zoveel games terug. Volgens mij heeft WoW destijds ook een hele goede zet gemaakt door achievements in te voeren.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
tellavist schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:05:
[...]

Je wordt nog steeds gewoon ge-oneshot door een goeie widowmaker hoor.
Als tie maar een headshot shiet :)
Gebeurd mij ook nog vaak zat. Echter vind ik dat nu helemaal niet zo erg meer. Vind het vaak juist knap!
Je ziet sommige spelers toch een partij kont schoppen als sniper :+ te veel op de AWP servers gelopen bij CS-source/GO denk ik dan maar :9
Ik doelde dan ook op de bodyshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Had er toch meer mee te maken dat de turrets reageren en mikken op een niveau dat bijna niet te behalen is met een controller.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
X-Kiwi schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:08:
Met snipers heb ik meestal niet zoveel moeite...ze moeten ook goed mikken voor dat schot.
Het probleem wat ik met Widowmaker heb is dat je vaak niet door hebt dat zij haar Ultimate heeft gebruikt, en je dus uiteraard zeer gemakkelijk in je kop geschoten wordt. Jij komt immers niets vermoedend een hoekje om lopen, en Widowmaker ziet je al van een kilometer aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:07
tellavist schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:14:
Ik snap de rants niet zo over public games :/
Dit is wat ik doe:
Zin in een competatief potje: join de tweakers TS server en zoek een groepje op.
Zin om een nieuwe hero uit te proberen of wat te kutten: quickplay solo que'en.

Ik vind het wat makkelijk om de matchmaking zomaar op blizzard af te schuiven.
Je kan ook zelf initiatief nemen door gewoon ZELF de matchmaking te doen voor je eigen team.

Zo ingewikkeld is het niet lijkt me?

Als ik competative ga spelen zal ik ook precies het zelfde blijven doen.
Geen competative games solo que'en... dan krijg je gewoon weer een quickplay verhaal alleen dan met een ander naampje erop.

Waar ik wel bang voor ben is dat straks iedereen die solo que'ed in quickplay, naar competative verhuist en daar de boel gaat lopen verkloten.

Solo que'en gebeurd voor mij alleen maar in quickplay straks :)
competitive* staat wat netter ;) Ik ben benieuwd, ik hoop dat je met solo queue* ook hele leuke potjes zal krijgen in de competitive mode. Hangt er denk ik heel erg van af wat je niveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 26-09 17:30
Waarom gaan mensen eigenlijk in TS zitten?
De ingame voip werkt gewoon goed.
En als je dan randoms in je team hebt (omdat je niet met 6 bent) dan kunnen ze ook gewoon mee luisteren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-09 11:02

Fixer

FP ProMod
Beavbusi schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:34:
[...]

competitive* staat wat netter ;) Ik ben benieuwd, ik hoop dat je met solo queue* ook hele leuke potjes zal krijgen in de competitive mode. Hangt er denk ik heel erg van af wat je niveau is.
Ongetwijfeld, want ik heb met Quickplay ook al vrij veel goede potjes gespeeld. Wel meestal op/in de late avond/nacht trouwens, overdag is het duidelijk minder (zal ongetwijfeld ook gerelateerd zijn aan de leeftijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ThomasG schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:27:
[...]
Het probleem wat ik met Widowmaker heb is dat je vaak niet door hebt dat zij haar Ultimate heeft gebruikt, en je dus uiteraard zeer gemakkelijk in je kop geschoten wordt. Jij komt immers niets vermoedend een hoekje om lopen, en Widowmaker ziet je al van een kilometer aankomen.
Dit hebben ze, dacht ik, al veranderd in de PTR. Daar roept Widowmaker door de hele map heen dat ze haar ultimate gebruikt heeft.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31
[...]

Widowmaker moet inderdaad ook op de console een nerf krijgen, ik ga er vanuit dat dit in dezelfde update gaat zitten, dan de nerf voor Torbjorn.

Op de console is een Torbjorn zeer sterk of zelfs overpowered te noemen.
Op de PC zijn ze bloed irritant, maar goed te counteren als Pharah, Junkrat,Genji,Hanzo, Soldier en zelfs een roadhog heeft genoeg HP om een turret neer te halen.

Ik maak me alleen nog druk om:
1. Zenyatta DPS (met goede teamwork is deze hero nu echt een killingbeast)
2. Zarya Shield ( 2 seconde op de bubble schieten als Tracer en hij heeft een charge van 70+)
3. Hanzo truck aim (zijn pijlen hebben een grote hitbox)
4. Genji Dash die damage doet (een genji kan een pharah soms makkelijk uit de lucht halen)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:03:
[...]

2. Zarya Shield ( 2 seconde op de bubble schieten als Tracer en hij heeft een charge van 70+)
4. Genji Dash die damage doet (een genji kan een pharah soms makkelijk uit de lucht halen)
Zenyatta blijft super makkelijk en snel dood gaan.. als ze haar damage omlaag doen is het alweer gg en word ze niet meer gespeeld.

Zarya vind ik ook idd iets te sterk.

Die hitbox van hanzo's pijl snap ik idd ook niet. hoe hebben ze dat bedacht.

Snap alleen niet dat jij steeds terug komt op die damage van genji's dash... het doet maar 50 damage en een pharah heeft gewoon 200 health. hij moet toch nog aardig wat sterren raken wil die je dan dood hebben. En ja als die er een kill of assist mee haalt dan reset de cooldown maar dan is het alsnog 100 damage totaal. Jij zegt het steeds alsof het zo is dat Genji daar constant het hele enemy team mee killed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
RocketKoen schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:43:
De ingame voip werkt gewoon goed.
En als je dan randoms in je team hebt (omdat je niet met 6 bent) dan kunnen ze ook gewoon mee luisteren.
Omdat ik geen zin heb in schreeuwende 14 jarige CoD spelers...
Die ben ik al iets te vaak tegen gekomen. vaak zat dat ik alsnog met 3 spelers mute.
Kan ik net zo goed niet in de ingame voice chat zitten...
Daarnaast is de tweakers TS voor mij meer een "looking for group" tool.
Vind het gezellig om met mede tweakers te spelen, over het algemeen is het niveau ook lekker hoog hier.
Veel wat serieuzere gamers met ervaring in shooters.

Daarnaast is de ingame chat toch PTT? (push to talk)
Of kan je dit ook echt instellen als voice chat alá TS?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
tellavist schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:30:
[...]

Die ben ik al iets te vaak tegen gekomen. vaak zat dat ik alsnog met 3 spelers mute.
Vind het gezellig om met mede tweakers te spelen, over het algemeen is het niveau ook lekker hoog hier.

tbh.. ik ben eigenlijk nog nooit (in solo queue) schreeuwende kinderen tegengekomen (op 1 willekeurig Rus na, maar kan zijn dat hij gewoon aanwijzingen probeerde te geven..)
Wellicht dat dat komt omdat het standaard PTT is? (dat kun je overigens wel uitzetten)

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 27-06-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

RocketKoen schreef op maandag 27 juni 2016 @ 09:43:
Zodat ik ook kan praten met mijn vrienden wanneer ik OW nog niet heb opgestart (of iemand disconnect van B.net) en niet hoef te switchen van voice wanneer we met zijn allen een andere game gaan spelen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
tellavist schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:30:
[...]

Push to talk of Always on.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puc van S. schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:39:
[...]

tbh.. ik ben eigenlijk nog nooit (in solo queue) schreeuwende kinderen tegengekomen (op 1 willekeurig Rus na, maar kan zijn dat hij gewoon aanwijzingen probeerde te geven..)
Wellicht dat dat komt omdat het standaard PTT is? (dat kun je overigens wel uitzetten)
je kan idd always on aan zetten maar wat dan weer vet vervelend is is dat je geen voice activation level in kan stellen dus vaak genoeg hoor je dan bij sommige mensen een constante activatie waardoor je ze zelfs hoor klikken en knoppen indrukken enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ricmaniac schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:18:
[...]

Zenyatta blijft super makkelijk en snel dood gaan.. als ze haar damage omlaag doen is het alweer gg en word ze niet meer gespeeld.

Zarya vind ik ook idd iets te sterk.

Die hitbox van hanzo's pijl snap ik idd ook niet. hoe hebben ze dat bedacht.

Snap alleen niet dat jij steeds terug komt op die damage van genji's dash... het doet maar 50 damage en een pharah heeft gewoon 200 health. hij moet toch nog aardig wat sterren raken wil die je dan dood hebben. En ja als die er een kill of assist mee haalt dan reset de cooldown maar dan is het alsnog 100 damage totaal. Jij zegt het steeds alsof het zo is dat Genji daar constant het hele enemy team mee killed :P
Je hebt geen seagull skill nodig om een pharah uit de lucht te halen als genji of andere 200hp heroes.
Wees eerlijk, je zit bijna nooit op 200hp, maar meestal rond de 150 doordat je geraakt wordt door spam of iemand die je net met 1 a 2 kogels heeft geraakt.

Swift strike is 50 damage + Fan of blades is 84 damage.(van dichtbij en bij een zwevende pharah niet te missen, (dubbeljump kan hij ook nog gebruiken)) Totaal dus 134, dus je houdt niet zoveel meer over.
Zijn ult is trouwens ook grappig, 120 damage per swing op een afstand van 5 meter per seconde.
Combineer dit met zijn 50 damage strike die hij onbeperkt mag uitvoeren na een kill of assist en hij springt en vliegt er doorheen.

1 simpele nerf en Genji is goed gebalanceerd.
Optie A: Zijn strike cooldown terug brengen naar 6 seconden, maar niet resetten na een kill of assist.
Optie B: Zijn strike doet 0 damage en is puur bedoelt om te escapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:09
Pykow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:03:
[...]

1. Zenyatta is en blijft een zogenaamde "glass canon"hero. Oftewel, veel dmg maar ook supersnel dood. Dus als je team goed je glass canon beschermt dan kan je inderdaad veel dmg doen. Zie ik zo 1-2-3 geen problemen mee.

2. Je moet ook niet op de bubble schieten als deze up is... Dat is juist hoe heel Zarya werkt, schiet niet als bubble up is en Zarya heeft gewoon zo goed als geen dmg. Het feit dat de shield slechts 2 seconden duurt is zodat een Zarya goed moet timen wanneer het shield gebruikt wordt. Mis-time je het dan verspil je al je kansen gelijk. Wat je misschien niet weet is dat Zarya tijdens de closed beta al een goede nerfhammer heeft gehad, shield duration is toen van 5s naar 2s teruggeschroeft.

3. Geheel mee eens, Hanzo hitbox van zijn arrows is belachelijk op het moment, volgens mij heeft Blizzard hem al op de agenda staan om dit aan te pakken.

4. Genji dash is niets mis mee. Een goede Genji is even irritant als een goede tracer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Pykow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Je hebt geen seagull skill nodig om een pharah uit de lucht te halen als genji of andere 200hp heroes.
Wees eerlijk, je zit bijna nooit op 200hp, maar meestal rond de 150 doordat je geraakt wordt door spam of iemand die je net met 1 a 2 kogels heeft geraakt.

Swift strike is 50 damage + Fan of blades is 84 damage.(van dichtbij en bij een zwevende pharah niet te missen, (dubbeljump kan hij ook nog gebruiken)) Totaal dus 134, dus je houdt niet zoveel meer over.
Zijn ult is trouwens ook grappig, 120 damage per swing op een afstand van 5 meter per seconde.
Combineer dit met zijn 50 damage strike die hij onbeperkt mag uitvoeren na een kill of assist en hij springt en vliegt er doorheen.

Optie A: Zijn strike cooldown terug brengen naar 6 seconden, maar niet resetten na een kill of assist.
Ik denk dat optie B sowieso nooit zal gebeuren. Optie A misschien al hoop ik van niet. Misschien iets met de cooldown of damage doen maar zeker geen 0 damage. Ik vind het juist wel vet dat genji de optie krijgt om een soort van omnislash skill uit te voeren (vaker dashen) als je het goed uitvoert. Zoals een ninja hoort te zijn :D

En wat betreft Pharah, het is juist vet dat Genji een laag hp hebben pharah uit de lucht kan dashen, dat maakt hem uniek als semi melee hero

[ Voor 4% gewijzigd door nemesis2212 op 27-06-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:25

MonkeySleeve

It's just Monkey business

[...]

Genji heeft 2 combo's die hij kan uithalen:
Genji's Close Range Combo
Genji has a devastating combo he can do close up to his enemies that is very important to learn, here is the formula: Fan Shuriken, Melee then Swift Strike (all in one consecutive motion). You do this in such a way where you fire the Shuriken, then animation cancel it with a Melee strike, then animation cancel the Melee with a Swift Strike to finish it off. This combo does up to 164 damage almost instantly. This is useful for nearly any close up situation. If you are slightly further away as you approach the target, you can start with a normal straight Shuriken throw followed by the melee and quick Swift Strike.

Genji's Long Range Combo
The general thing to do after Swift Striking to an enemy is to use a Shuriken throw followed by a quick melee attack at the target. Do the melee attack to animation cancel the shuriken throw so they can be done almost at the exact same time. This combo also does up to 164 damage, but the Swift Strike is at the beginning instead of the end of the combo.
Dan moet je dus na die swift strike sowieso nog ervoor zorgen 3 shurikens te landen om echt zeker te zijn dat ze dood gaan. Het ligt er dan maar net aan of ze dichtbij of ver weg staan. Zijn left-click is te langzaam voor dicht dus moet je right-click gebruiken. Probleem daarbij is dat de shurikens verspreiden en dus je er misschien maar 1 raakt.

Vind het wel meevallen, met wat CC kun je Genji echt makkelijk uitschakelen.

Het zou pas echt erg zijn als Genji zijn Deflect ook kon cancellen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik vind het best opmerkelijk eigenlijk dat de turret van Torbjorn een 30% dmg decrease krijgt op de consoles.

Zoveel last heb ik er nml. helemaal niet van, ze zijn zeker wel vervelend mits goed geplaatst of als er meerderen staan, maar ik heb zelden het gevoel gehad dat Torbjorn's turrets games hebben gewonnen of verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:13

ErA

On_E schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:26:
Ik vind het best opmerkelijk eigenlijk dat de turret van Torbjorn een 30% dmg decrease krijgt op de consoles.

Zoveel last heb ik er nml. helemaal niet van, ze zijn zeker wel vervelend mits goed geplaatst of als er meerderen staan, maar ik heb zelden het gevoel gehad dat Torbjorn's turrets games hebben gewonnen of verloren.
Welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix

In "Temple of Anubis" kunnen 3-6 Torbjorns flink vervelend zijn als je aan moet vallen... In een Quick Match soms zo vervelend dat je er gewoon niet doorheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
[...]

Ik heb nu ~20 uur in Genji zitten maar sorry ben het totaal niet met je eens qua nerf.
Hij is al 1 van de moeilijkste hero om te spelen, je komt echt niet snel een goede Genji tegen, Genji is overigens makkelijk te counteren/killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Als je op de console speelt, dan moet je hier last van hebben.
Iedereen klaagt hierover op de console.
Als ik console gameplay zie (live streams etc), dan valt het op, dat men moeite heeft met het neerhalen van de turrets door de traagheid van de spelers (controller, movement speed etc.)
Bloodhoundje schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:24:
[...]

1. Zenyatta is en blijft een zogenaamde "glass canon"hero. Oftewel, veel dmg maar ook supersnel dood. Dus als je team goed je glass canon beschermt dan kan je inderdaad veel dmg doen. Zie ik zo 1-2-3 geen problemen mee.

2. Je moet ook niet op de bubble schieten als deze up is... Dat is juist hoe heel Zarya werkt, schiet niet als bubble up is en Zarya heeft gewoon zo goed als geen dmg. Het feit dat de shield slechts 2 seconden duurt is zodat een Zarya goed moet timen wanneer het shield gebruikt wordt. Mis-time je het dan verspil je al je kansen gelijk. Wat je misschien niet weet is dat Zarya tijdens de closed beta al een goede nerfhammer heeft gehad, shield duration is toen van 5s naar 2s teruggeschroeft.

3. Geheel mee eens, Hanzo hitbox van zijn arrows is belachelijk op het moment, volgens mij heeft Blizzard hem al op de agenda staan om dit aan te pakken.

4. Genji dash is niets mis mee. Een goede Genji is even irritant als een goede tracer etc.
Mijn mening over de nerfs / aanpassingen op de bovengenoemde heroes, zijn niet van hetzelfde niveau als de Widow en mccree nerf.
Zoals de meeste hier weten, was ik gestopt met Overwatch vanwege de overpowerd one hit kill widowmakers. (1 dag later kwam blizzard met een update).

Ik erg me nu alleen nog aan de bovengenoemde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ErA schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:38:
[...]

Welk platform speel je?
PS4.

Wat ik al zei, ze zijn vervelend, zeker met meerderen, maar 'game-changing' vind ik die turrets niet of nauwelijks.

Zonder Molten Core zijn ze echt zo kapot, pas als er ineens meerderen zijn die ook nog eens achter elkaar MC gebruiken wordt het een probleem. Maar zo vaak zie ik dat niet en om dan 30% dmg te nerfen?

Het lijkt mij wat overdreven, maar we gaan 't zien! :)

[ Voor 61% gewijzigd door On_E op 27-06-2016 14:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Net via IGN een mail gekregen dat ik de overwatch poll en prijs ervan (een Soldier:76 statue) heb gewonnen. Superleuk voor naast het scherm :) Zal tzt wel ff een pic maken als hij binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Genji is echt supermoeilijk om heel sterk te spelen, maar als je dat is kunt is hij ook supersterk.
Ik hoop eigenlijk dat dat voor elke hero in min of meerdere maten geldt. Hoge skillceilings dus, houdt het spel langer houdbaar :)

Neemt niet weg dat het bloedirritant is als je steeds door dezelfde afgemaakt wordt (heb ik helaas ook wel eens ;) ), maar dan moet je je eigen playstyle aanpassen en misschien van hero wisselen. Een core-mechanic van deze game volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
On_E schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:32:
[...]

PS4.

Wat ik al zei, ze zijn vervelend, zeker met meerderen, maar 'game-changing' vind ik die turrets niet of nauwelijks.

Zonder Molten Core zijn ze echt zo kapot, pas als er ineens meerderen zijn die ook nog eens achter elkaar MC gebruiken wordt het een probleem. Maar zo vaak zie ik dat niet en om dan 30% dmg te nerfen?

Het lijkt mij wat overdreven, maar we gaan 't zien! :)
De nerf van 30% damage vind ik ook ietwat overdreven. Alhoewel ik Torbjörn redelijk vaak speel, is het ook vaak een tegenstander. Afhankelijk van het vijandelijke team gebruik ik Torbjörn. Net wat jij aangeeft, is de turret zonder Molten Core erg snel kapot te krijgen. Coördineer dit met teammates en Torbjörn maakt geen kans.

Het lijkt mij dan ook meer een nerf om de wat minder vaardige spelers tegemoet te komen. Immers ben ik ervan overtuigd dat Torbjörn makkelijk te counteren is.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-09 12:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Torbjörn gebruik ik alleen in Defense games. In Attack is ie niet zo goed vind ik. Eigenlijk speel ik maar met een paar hero's. Het meeste met Lucio en D.Va en dan nog Mercy, Pharah en Tracer. De rest vrijwel nooit. Ik heb nu 100uur gespeeld en ik heb D.Va en Lucio nu wel goed onder de knie. De andere 3 hero's ben ik ook goed mee maar er is nog zeker veel ruimte voor verbetering.

Dat vind ik ook zo goed aan deze game. Easy to learn, difficult to master. Zeer verslavend, helemaal als je met je vaste clubje speelt. Alleen jammer dat dat clubje maar uit 5 man bestaat. Nu zijn we een andere vriend van ons aan het overhalen om zijn Xbox aan de kant te schuiven en met een geleende pc die ik nog ergens heb staan en een Xbox controller hem te laten snipen in ons team. Met Halo is hij namelijk een meester in het snipen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:09
Techno Overlord schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:54:
Torbjörn gebruik ik alleen in Defense games. In Attack is ie niet zo goed vind ik. Eigenlijk speel ik maar met een paar hero's. Het meeste met Lucio en D.Va en dan nog Mercy, Pharah en Tracer. De rest vrijwel nooit. Ik heb nu 100uur gespeeld en ik heb D.Va en Lucio nu wel goed onder de knie. De andere 3 hero's ben ik ook goed mee maar er is nog zeker veel ruimte voor verbetering.

Dat vind ik ook zo goed aan deze game. Easy to learn, difficult to master. Zeer verslavend, helemaal als je met je vaste clubje speelt. Alleen jammer dat dat clubje maar uit 5 man bestaat. Nu zijn we een andere vriend van ons aan het overhalen om zijn Xbox aan de kant te schuiven en met een geleende pc die ik nog ergens heb staan en een Xbox controller hem te laten snipen in ons team. Met Halo is hij namelijk een meester in het snipen.
Torbjörn kan in offensive extreem sterk zijn, alleen moet je hem juist weten in te zetten. Valt inderdaad onder het kopje "Easy to learn, difficult to master". De truuk met een offensive tjorn is om je turret elke keer in hoeken te plaatsen die je teammates rugcover geeft. Daarna kan je zelf mee in de frontline lopen, armor packs uitdelen en bakken damage met je (shot)gun doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 26-09 16:42
Persoonlijk niet zo'n fan van Offensive Torbjorn. Valt voor mij ook in de categorie van offensive Bastion. Beetje hit or miss eigenlijk.
King of the Hill kan TorBjorn nog wel wat doen, maar dan nog heb ik vaak iemand anders :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:39
Bloodhoundje schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:56:
[...]

Torbjörn kan in offensive extreem sterk zijn, alleen moet je hem juist weten in te zetten. Valt inderdaad onder het kopje "Easy to learn, difficult to master". De truuk met een offensive tjorn is om je turret elke keer in hoeken te plaatsen die je teammates rugcover geeft. Daarna kan je zelf mee in de frontline lopen, armor packs uitdelen en bakken damage met je (shot)gun doen :)
Klopt, een offensieve Torbjorn die zorgt voor dekking op de flanken en rug waar vaak Reapers enzo te vinden zijn. Daarnaast speel je dan in de frontlinie mee met de tank, verzamel je scrap en geef je iedereen armor. En zijn gun is zowel goed op afstand (je moet net zoals Junkrat de curve incalculeren) en de shotgun right-click is juist weer erg handig tegen close-range doelen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

ik merk dat je tjorborn gewoon moet counteren met of een tank zoals D.va, een reinhardt combo of met tracer haar ult. of gewoon z.s.m. er rondom heen blinken, en zodra je healt te laag komt gewoon recall. zo ga ik tenminste om met tjor's turret en bastions werkt tot nu toe goed.

Genji wil ik ook wel eens nemen en dan met zijn deflect er korte metten mee maken, maar die vind ik niet zo fijn spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Ik ben het wel eens met de torbjorn neef. Ik speel op de ps4 en het komt mij te vaak voor dat ik met een team randoms niet langs een opstelling van turrets kom.. Ik snap dat met een beetje coördinatie die turrets snel weg te krijgen zijn en ook niet al te sterk zijn, maar een opstelling van 3 turrets in 3 hoeken en een ongecoordineerd team en je kan je attack wel vergeten.

Ter illustratie, als ik torbjorn speel heb ik momenteel een gemiddelde killstreak van rond de 8 en gemiddeld rond de 30 kills in een match, met agent 76, genji of een andere main char is dit de helft.. Zegt misschien wat over mijn skill met me andere chars, maar denk dat dit ook wel een idee geeft over torbjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Techno Overlord schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:54:
Dat vind ik ook zo goed aan deze game. Easy to learn, difficult to master. Zeer verslavend, helemaal als je met je vaste clubje speelt.
Zelf vind ik het erg tof dat vrijwel alle heroes hun toffe kanten hebben.
Mijn ''main groepje'' is eigenlijk zo groot geworden dat je eigenlijk niet meer van mains kan spreken.

Nu bijvoorbeeld erg vaak met Winston aan de gang, zo ontzettend tof om mee te spelen. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee offie al gepost is (via de zoekfunctie geen resultaten).
Vond m wel mooi xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:59:
[video]

Geen idee offie al gepost is (via de zoekfunctie geen resultaten).
Vond m wel mooi xD
Was al gepost inderdaad. maar blijft geweldig XD

dat Play of the Game gewoon het internet heeft overgenomen naar ook andere subreddits en genres enzo :P
ook in de Final fantasy xiv reddit waren veel overwatch references.

ik blijf het wel echt vreemd vinden dat het in de ptr nu Play of the Match heet ipv play of the game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:02:
[...]

dat Play of the Game gewoon het internet heeft overgenomen naar ook andere subreddits en genres enzo :P

ik blijf het wel echt vreemd vinden dat het in de ptr nu Play of the Match heet ipv play of the game
Komt er nu een PotM na elke ronde ipv helemaal op t eind? Wellicht om die reden renamed :) Zou wel leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

Dat is alleen bij Ranked/Competitive toch? Dat komt dacht ik omdat het in dat geval 1 play is over meerdere games (2x normaal + 1x evt suddendeath)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:32

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Is er ook al een PS4 community voor Overwatch? Ben wel lid van de tweakers community op de ps4 maar daarin zie ik weinig overwatch berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrosser schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:14:
Is er ook al een PS4 community voor Overwatch? Ben wel lid van de tweakers community op de ps4 maar daarin zie ik weinig overwatch berichten.
voor zover ik weet is die niet bekend hier nee als die er is. ik heb niets gezien althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
[...]

Omdat iedere match kent meerdere games (Aanval,verdedigen etc.)
Het is niet het beste moment van heel de GAME, maar de match die je speelt.
(tenminste, ik kan niets anders verzinnen hahaha)
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:03:
[...]

Komt er nu een PotM na elke ronde ipv helemaal op t eind? Wellicht om die reden renamed :) Zou wel leuk zijn!
Ik wil PotG(m) uit kunnen schakelen in het menu.
Soms heb ik dikke kills gemaakt en komt er een potg van een bastion, torbjorn of hanzo in beeld.
Geef de gebruiker 3 opties.
1. Potg aan (zoals deze nu is)
2. PotG uit (Je ziet geen replay na iedere ronde/match/game)
3. Own highlight (laat jou eigen beste moment zien van de game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Pykow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:43:
[...]

Ik wil PotG(m) uit kunnen schakelen in het menu.
Soms heb ik dikke kills gemaakt en komt er een potg van een bastion, torbjorn of hanzo in beeld.
Geef de gebruiker 3 opties.
1. Potg aan (zoals deze nu is)
2. PotG uit (Je ziet geen replay na iedere ronde/match/game)
3. Own highlight (laat jou eigen beste moment zien van de game)
Jou eigen highlight kan je sws terug kijken bij "highlights". Verder mag het van mij zo wel blijven. Het is niet zo dat je het volgende potje sneller kan laten beginnen als je highlights uit hebt staan. Verder moet je er zelf gewoon niet zo aan ergeren als het weer eens een bastion is oid :+

Edit: Misschien dat ze de highlights wel kunnen aanpassen door er een wat grotere bibliotheek van te maken. Nu kan je alleen de laatste 3 zien. Vaak speel ik meerdere potjes achter elkaar en mis ik een super vette play die ik dan heb gemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door earthapple op 27-06-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
earthapple schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:47:
[...]

Jou eigen highlight kan je sws terug kijken bij "highlights". Verder mag het van mij zo wel blijven. Het is niet zo dat je het volgende potje sneller kan laten beginnen als je highlights uit hebt staan. Verder moet je er zelf gewoon niet zo aan ergeren als het weer eens een bastion is oid :+

Edit: Misschien dat ze de highlights wel kunnen aanpassen door er een wat grotere bibliotheek van te maken. Nu kan je alleen de laatste 3 zien. Vaak speel ik meerdere potjes achter elkaar en mis ik een super vette play die ik dan heb gemaakt.
Je kan er wel in ieder geval 6 zien, misschien meer. Mijn highlights kijk ik ook nog wel eens terug en dat is echt niet op 3 gelimiteerd op de PC.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

X-Kiwi schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:04:
[...]

Je kan er wel in ieder geval 6 zien, misschien meer. Mijn highlights kijk ik ook nog wel eens terug en dat is echt niet op 3 gelimiteerd op de PC.
Ow. Is ook al een tijd geleden dat ik daar heb gekeken.
Zou het toch wel leuker vinden dat je van een lange tijd geleden ook de highlights nog terug kan kijken.
Maar dat zal wel teveel ruimte kosten op de servers daar ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 27-09 09:42

justifire

Shut up and squat !!

Bellerophon schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:50:
[...]

Ze gaan hem nerven voor de consoles :*)
Gaat met een opstelling van 5-6 turrets niet veel uitmaken vrees ik....
Had ook liever gezien dat ze de draaisnelheid van die turrets hadden vertraagd ipv de damage te verlagen.
Als ik achterlangs loop en dat ding op mijn team aan de voorkant aan het schieten is, zou het fijn zijn als ik dan in ieder geval iets damage kan doen van achteren ipv dat dat ding in 0.1 seconden omdraait en er weer een kill bij heeft.....
Maar goed, verders geen hekel aan Torbjorn, enkel aan het team dat zo'n troll-opstelling maakt.

Wat ze van mij ook mogen aanpassen :
- McCree : verwijder zijn stun, fan the hammer is al OP genoeg
- Tracer : dashen en rewinden om te desorienteren of weg te komen prima, maar dan ook nog health terug krijgen tijdens rewind is imho iets te veel van het goede.
- Hanzo,: grote hitbox prima, maar maak het dan zo dat hij zijn boog volledig moet spannen voor hij kan schieten, niet dat hij in cqc alsnog snel twee pijlen kan schieten

Overigens zojuist weer een paar heerlijke potjes gehad, dus eigenlijk niet zo veel om over te zeuren, Overwatch is gewoon geweldig _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Zo mijn win rate is weer 54%. Vandaag 12 wins en 5 loses.
Alles gewonnen met randoms en 5 verloren met tweakers haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:57:
Zo mijn win rate is weer 54%. Vandaag 12 wins en 5 loses.
Alles gewonnen met randoms en 5 verloren met tweakers haha.
lol das wel toevallig. ik heb vandaag ook echt een goeie avond. iets van 11 gewonnen 5 verloren en die 11 wins waren echt 8 ofzo met allemaal randoms :P

Ook eindelijk me Genji Cute spray gehaald :P In beide beta's had ik dit echt fucking binnen een uur met genji te spelen ondanks het niet eens me goal was (nu ook niet though) maar nu echt al 8 uur genji ofzo en nu pas gehaald haha. elke keer was het net niet.

Let niet op me kuthoofd, was tijdens stream voor wat vrienden 8)7

en 1 van me eerste pharah play of the game (want die speel ik bijna niet) waarna we de victory pakte :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 28-06-2016 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
justifire schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:47:
[...]
Die stun is inderdaad zeer irritant. Bijvoorbeeld als je hem op een gangetje tegen het lijf loopt. Hij doet stun, vervolgens pompt hij zijn pistool leeg en ben je dood.
- Tracer : dashen en rewinden om te desorienteren of weg te komen prima, maar dan ook nog health terug krijgen tijdens rewind is imho iets te veel van het goede.
Vind is wel meevallen, Tracer is best een low health hero welke met en paar rake shots zo dood is. Ik vind Tracer best balanced op dit moment.
- Hanzo,: grote hitbox prima, maar maak het dan zo dat hij zijn boog volledig moet spannen voor hij kan schieten, niet dat hij in cqc alsnog snel twee pijlen kan schieten
Ze moeten of de hitbox aanpassen, of inderdaad zo maken dat je de boog volledig moet spannen (beetje zoals met Windowmaker haar scope).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:44
[...]

Had ook liever gezien dat ze de draaisnelheid van die turrets hadden vertraagd ipv de damage te verlagen.
Als ik achterlangs loop en dat ding op mijn team aan de voorkant aan het schieten is, zou het fijn zijn als ik dan in ieder geval iets damage kan doen van achteren ipv dat dat ding in 0.1 seconden omdraait en er weer een kill bij heeft.....

Wat betreft thorbjorn helemaal gelijk. De damage is het ergste niet, de draaisnelheid vooral. En tracer tegen een turret is altijd spannend. Terwijl dit juist voor haar zou moeten zijn.

Mccree zijn stun is prima. Is vergelijkbaar met Roadhog maar krachtiger op grotere afstand. Daarentegen heeft Mccree een kleinere Healthpool en geen regen. Ik weet niet wat de voldoen is, maar mensen gebruiken hem wel vaak dus misschien kan die omhoog.

Tracer is perfect, ze is irritant maar ze doet weinig damage. Haar kracht is om linies uit elkaar te trekken. Met alleen 150hp kom je niet ver. Zo vaak is recall ook niet beschikbaar.

Hanzo moet Cqc idd iets minder sterk. Dit gaat hem iets te makkelijk af.

Op het moment vind ik alleen thorbjorn iets OP (mijn eigen stats zijn hier ook 4 op 1 op ofzo) de rest is imo goed! Eerder sommigen iets te zwak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
[...]

Gaat met een opstelling van 5-6 turrets niet veel uitmaken vrees ik....
Maar goed, verders geen hekel aan Torbjorn, enkel aan het team dat zo'n troll-opstelling maakt.

Overigens zojuist weer een paar heerlijke potjes gehad, dus eigenlijk niet zo veel om over te zeuren, Overwatch is gewoon geweldig _/-\o_
Zo zie je maar dat er een splitsing moet komen tussen PC en Console overwatch thread.
want de fan the hammer is niet meer OP op de PC, door de laatste nerf die toegepast is.

- Mccree is goed generfed, hij kan nog steeds low hp heroes neer halen. Mccree is een counter op tracer, Genji, Zenyatta, Mercy en een goede mccree kan op dit moment nog steeds 250hp heroes neerhalen.

- Tracer is net als winston irritant, maar niet overpowerd. met Pharah, Roadhog, reaper, soldier en zelfs junkrat en zenyatta, kan ik me keurig weren tegen een tracer.

- Hanzo hitbox is te groot of gewoon verkeerd geprogrammeerd. in TF2 heb je snipers met pijl en boog (huntsman), dit noemen we vaak, Lucksman. ook daar zijn de hitboxen niet goed.

- Torbjorn is op de PC geen groot probleem, de draaisnelheid en de range mag wel iets naar beneden geschroeft worden, maar ik denk dat de hero te zwak gaat worden.

Ze moeten alleen nog wat glitches oplossen, zowel op de console als op de PC.
- Roadhog haak heeft verschillende problemen (1. gaat door muren, 2. auto aimed vaak, 3. als je een speler pinned en deze speler verlaat de game, dan zit je vast totdat iemand je killed)

Verder de zaken die ik eerder heb genoemd (zoals Zarya, Genji problemen) zijn niet bestemd voor de console. Daar is alles toch trager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Cersei Lannister Play of the Game (of thrones) (spoilers)

http://9gag.com/gag/a7dbRn2?ref=mobile

Blijft toch mooi hoe ze dat elke keer doen xD

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
VySio schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:21:
Tracer is perfect, ze is irritant maar ze doet weinig damage. Haar kracht is om linies uit elkaar te trekken. Met alleen 150hp kom je niet ver. Zo vaak is recall ook niet beschikbaar.
Zet Tracer eens in een CQC situatie, dan doet ze opeens wel veel damage hoor, zeker tegenover tanks als Roadhog en Winston. ;) Tracer is ook meer bedoeld als class om mee te flanken en ze van dichtbij aan te vallen, vergelijkbaar met Reaper.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 28-06-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
looyenss schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:37:
Cersei Lannister Play of the Game (of thrones) (spoilers)

http://9gag.com/gag/a7dbRn2?ref=mobile

Blijft toch mooi hoe ze dat elke keer doen xD
hahahaha geweldig XD ik kan hier zoo stuk om gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ricmaniac schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:44:
[...]

lol das wel toevallig. ik heb vandaag ook echt een goeie avond. iets van 11 gewonnen 5 verloren en die 11 wins waren echt 8 ofzo met allemaal randoms :P

Ook eindelijk me Genji Cute spray gehaald :P In beide beta's had ik dit echt fucking binnen een uur met genji te spelen ondanks het niet eens me goal was (nu ook niet though) maar nu echt al 8 uur genji ofzo en nu pas gehaald haha. elke keer was het net niet.

[video]

Let niet op me kuthoofd, was tijdens stream voor wat vrienden 8)7

en 1 van me eerste pharah play of the game (want die speel ik bijna niet) waarna we de victory pakte :)

[video]
1 tip, gebruik altijd dash na dat je iemand killed want dan refresh je dash namelijk + extra DMG van dash zelf 8) 8)

(vooral als je ult gebruikt)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://masteroverwatch.com/leaderboards/pc/eu

Hier kun je je stats/scores bekijken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Msi92 op 28-06-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Wat ik eerder 'broken' vind is dat je bijvoorbeeld bij Mcree en roadhog na hun stun en pull gewoon een paar sec (bij roadhog ook net genoeg om een shot eruit te krijgen) gestunned bent en echt compleet kansloos bent. Maar als je dan kijkt naar Junkrat met zijn trap niet. Vind ook echt dat ze dit moeten fixen, het komt vaak genoeg voor dat bijvoorbeeld een reaper of iets in die trap loopt en vervolgens die 'shade' ability doet waardoor je hem niet kan neerknallen.... I.m.o. zou de trap ook een speler zijn abilitys moeten disablen. Bij Mcree en roadhog is dit ook het geval, wat terrecht is. Echter hoor ik maar weinig mensen hierover klagen, of ben ik de enige die dit als irritant ervaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
kidicoke schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:54:
Wat ik eerder 'broken' vind is dat je bijvoorbeeld bij Mcree en roadhog na hun stun en pull gewoon een paar sec (bij roadhog ook net genoeg om een shot eruit te krijgen) gestunned bent en echt compleet kansloos bent. Maar als je dan kijkt naar Junkrat met zijn trap niet. Vind ook echt dat ze dit moeten fixen, het komt vaak genoeg voor dat bijvoorbeeld een reaper of iets in die trap loopt en vervolgens die 'shade' ability doet waardoor je hem niet kan neerknallen.... I.m.o. zou de trap ook een speler zijn abilitys moeten disablen. Bij Mcree en roadhog is dit ook het geval, wat terrecht is. Echter hoor ik maar weinig mensen hierover klagen, of ben ik de enige die dit als irritant ervaar?
Dat is de hele Roadhog game, Pullen en instakill met zijn gun. Enige die dat kunnen overleven zijn tanks(squishies heel soms als de headshot niet lekker doorkomt)
Roadhog is ook afhankelijk van zijn hook, zeker als er mensen op zijn nek zitten (Als iemand met om en nabij 20-25 uur Roadhog heb ik wel wat ervaring). Reaper is een character die Roadhog zo kan omleggen zonder dat Roadhog veel terug kan doen (Reaper schiet sneller en meer ammo dan Roadhog). McCree is een 1v1 character dus niet meer dan logisch dat hij duels wint met die flashbang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidicoke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09-2023
Akaendra schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:59:
[...]

Dat is de hele Roadhog game, Pullen en instakill met zijn gun. Enige die dat kunnen overleven zijn tanks(squishies heel soms als de headshot niet lekker doorkomt)
Roadhog is ook afhankelijk van zijn hook, zeker als er mensen op zijn nek zitten (Als iemand met om en nabij 20-25 uur Roadhog heb ik wel wat ervaring). Reaper is een character die Roadhog zo kan omleggen zonder dat Roadhog veel terug kan doen (Reaper schiet sneller en meer ammo dan Roadhog). McCree is een 1v1 character dus niet meer dan logisch dat hij duels wint met die flashbang.
Mijn punt lag ook meer op de trap van Junkrat, dat mensen die met abilitys kan omzeilen terwijl dit bij een mcree of roadhog niet kan. Vind dus met de roadhog pull en mcree flashbang niks mis mee, maar dan moeten ze de trap van junkrat net zo maken. Abilitys disablen zolang je in een trap zit, nu kom ik het tevaak tegen dat mensen zoals reaper en mei dit kunnen omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
kidicoke schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Mijn punt lag ook meer op de trap van Junkrat, dat mensen die met abilitys kan omzeilen terwijl dit bij een mcree of roadhog niet kan. Vind dus met de roadhog pull en mcree flashbang niks mis mee, maar dan moeten ze de trap van junkrat net zo maken. Abilitys disablen zolang je in een trap zit, nu kom ik het tevaak tegen dat mensen zoals reaper en mei dit kunnen omzeilen.
Volgens mij zijn Reaper en Mei ook de enige die de trap kunnen omzeilen? D.Va boost werkt niet, tracers recall werkt niet? Het verschil tov stun/hook is idd dat je nog wel je abilities kan gebruiken (net als in Zarya's ult) maar de stuns duren ook een stuk korter als de tijd dat je in de trap/ult vast zit.

Zou je je abilities niet kunnen gebruiken is het een sure death voor iedere Hero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 15:17
Zarya kan ook ontsnappen (particle barrier).

Ik vind dat junkrats trap prima werkt. Het spel is altijd een beetje rock paper scissors en dat is juist tof. Toch heb je meer kans als je heroes beter kent. Tegen een roadhog moet je gewoon proberen te dodgen, dus bijv heel snel om t hoekje kijken en zn chain forcen...of op afstand blijven!

Ik vind de hero balance echt belachelijk goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Voor wie het boeit, de nieuwste meta-analyse en tierlist:

http://www.planetoverwatc...-the-whole-hog-from-above

Opvallend is dat na de patch McCree een stuk minder gebruikt wordt en Soldier 76 juist meer.
Mercy en Lucio nog altijd als ''onmisbaar'' beschouwd.

In ieder geval onthouden dat dit voor ''pro'' niveau geldt en 99,5% van de spelers hier niet echt rekening mee zou moeten houden imo. (haalt de lol eraf als je het mij vraagt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Puc van S. schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:09:
[...]

Volgens mij zijn Reaper en Mei ook de enige die de trap kunnen omzeilen? D.Va boost werkt niet, tracers recall werkt niet? Het verschil tov stun/hook is idd dat je nog wel je abilities kan gebruiken (net als in Zarya's ult) maar de stuns duren ook een stuk korter als de tijd dat je in de trap/ult vast zit.

Zou je je abilities niet kunnen gebruiken is het een sure death voor iedere Hero..
als mei haar iceblock skill doet en zeg maar vallend in de trap van junkrat terecht komt, wordt ze alsnog keihard getrapped. dus zij kan hem niet omzeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
nemesis2212 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:34:
[...]

als mei haar iceblock skill doet en zeg maar vallend in de trap van junkrat terecht komt, wordt ze alsnog keihard getrapped. dus zij kan hem niet omzeilen
Maar met haar iceblock skill staat ze toch al stil, dus ze kan alleen niet aangevallen worden.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
On_E schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:35:
Voor wie het boeit, de nieuwste meta-analyse en tierlist:

http://www.planetoverwatc...-the-whole-hog-from-above

Opvallend is dat na de patch McCree een stuk minder gebruikt wordt en Soldier 76 juist meer.
Mercy en Lucio nog altijd als ''onmisbaar'' beschouwd.

In ieder geval onthouden dat dit voor ''pro'' niveau geldt en 99,5% van de spelers hier niet echt rekening mee zou moeten houden imo. (haalt de lol eraf als je het mij vraagt.)
Wel boeiend natuurlijk. Hoewel gelukkig bijna alle Heroes bij casual games voorbij komen, in plaats van dit selectieve clubje.

Wat mij opvat is dat er voorkeur wordt gegeven aan Heroes die heel goed zijn in 1 specifieke rol - en ook qua gedrag het meeste lijken op zo'n traditionele rol.
Tank = Reinhardt
Healer = Mercy
DPS = Soldier

Het lijkt bijna op MMORPG's / WoW: een hybride tank / offtank is leuk voor een snelle instance, maar voor het echt serieuze werk valt men toch graag terug op de beste tank / healer class.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Schijnbaar komt de patch vandaag:
https://www.reddit.com/r/...3%A9e_le_2806_aujourdhui/

(kennelijk te testen door je b.net client op Frans te zetten, dan krijg je de patchnotes te zien, kan het hier zelf niet controleren/verifiëren gezien ik hier geen b.net client heb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puc van S. schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:33:

(kennelijk te testen door je b.net client op Frans te zetten, dan krijg je de patchnotes te zien, kan het hier zelf niet controleren/verifiëren gezien ik hier geen b.net client heb :P)
ze moesten hem ook wel nu met de maintenance van deze week doen want ze bleven beloven dat het eind juni kwam. Denk ook dat ze liever een systeem er gewoon in gooien voor ranked en vanaf daar uit verder werken omdat het dan voor veel meer spelers zorgt en beter is aan te pakken.

Zoals ze zelf ook al die tijd aangeven zal seizoen 1 niet ideaal zijn en heeft het een paar seizoenen nodig waarschijnlijk voordat ranked play "perfect" is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kidicoke schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Junkrat is al irritant genoeg. vind het prima dat sommige heroes die trap kunnen ontwijken. heb zelf ook als junkrat nooit zoiets gehad van: wat een bullshit dat iemand uit me trap kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Mooie lijst van (hele irritante) bugfixes.

Vraag me af of de 85 graden bug de bug is op Roadhog als je ult gebruik en je muis omhoog zwiept. Heb het bijna altijd op het einde van m'n ult maar ook wel eens gehad op het begin en echt de hele ult was fucked. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Blaim schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:37:
[...]

Vraag me af of de 85 graden bug de bug is op Roadhog als je ult gebruik en je muis omhoog zwiept. Heb het bijna altijd op het einde van m'n ult maar ook wel eens gehad op het begin en echt de hele ult was fucked. :X
Hoop ik ook, zo irritant als je ineens omhoog vliegt :P
Maar die patch zal dan wel morgen voor ons zijn, want europa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Blaim schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:37:
[...]

Nee de 85 graden bug is dat als je tussen de 85 en 90 naar boven (of onder) richt je dan altijd recht naar boven of onder schiet.

Dus ipv 85 graden (en met projectiles dus met een boogje zou schieten) schiet je recht naar boven en weer recht naar beneden.

Wat heel erg lastig was als je niet recht naar beneden wilde schieten (of juist niet recht naar boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist

Heb hem op frans gezet, maar kon de 1.05 patchnotes niet vinden, staat nog steeds 1.04 :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2HK2cREtxA54GaVKHVBZHuzb/thumb.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door tellavist op 28-06-2016 16:57 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
tellavist schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Heb hem op frans gezet, maar kon de 1.05 patchnotes niet vinden, staat nog steeds 1.04 :)
[afbeelding]
Ja bedacht mij net dat het waarschijnlijk over de US client gaat (gezien die vandaag onderhoud hebben) en niet de EU client (die morgen inderdaad onderhoud hebben)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even een mededeling:

Ik heb het plan de battle.net tag site ergens halverwege juli online te zetten. Nog eventjes geduld dus. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Zeror schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:15:
Even een mededeling:

Ik heb het plan de battle.net tag site ergens halverwege juli online te zetten. Nog eventjes geduld dus. ;)
Dus dit wordt een website voor zowel PC, Xbox als PS4? Ik mis al een tijd een manier om andere Xbox spelers te vinden namelijk..

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

We hebben een Excel sheet in de topicstart staan toch? Of niet?

edit: guess not. Zeror dat zou je nog doen :P

[ Voor 28% gewijzigd door apNia op 28-06-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 18:51:
We hebben een Excel sheet in de topicstart staan toch? Of niet?

edit: guess not. Zeror dat zou je nog doen :P
Welke excelsheet? Zal ik hem er vanavond even inzetten! ;) :>

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:10
Geen idee waarom, maar de laatste 15 potjes allemaal verloren. Dat public is toch echt waardeloos en ik snap er totaal niks van. Ik heb net het idee dat mijn tegenpartij allemaal pro's zijn en ons team allemaal beginners.
Pagina: 1 ... 55 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.