X-Kiwi schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:09:
[...]
En toch doen anderen het weer anders.
Ik gebruik in Quick play enkel de hero's waar ik ervaring mee heb en zet me, ongeacht het team, volledig hiervoor in.
Een nieuwe hero uitproberen doe ik via de Practice Range of Play vs AI...daar ga ik geen anderen mee lastig vallen.
Mensen die alleen maar wat 'lopen te kutten' in Quick play zijn voor mijn keuze dus wel storend.
Dat jij het als storend ervaart is waarschijnlijk omdat "jouw keuze van spelen" niet conform is aan hoe andere gebruikers quick play zien.
Zoals ik al aangaf wordt solo que quickplay nu voornamelijk gedomineerd door mensen die gewoon wat aan lopen te rommellen. (reddit en blizzard forums staan hier vol mee)
Hoe probeer jij een nieuwe hero uit tegen echte tegenstanders dan?

Ik ga zeker niet in quickplay met een hero spelen die ik nog nooit aangeraakt heb.
Uiteraard ga je eerst de practice range in om met de ability's te spelen.
Daarna ga ik gewoon solo que'en in quickplay om ervaring op te doen.
Ik pak alleen deze heroe's niet als ik met een groepje speel, omdat ik dan echt alles op alles wil zetten zodat we het potje winnen. pas als ik het gevoel heb dat ik hem onder de knie heb ga ik deze hero ook inzetten in pre-mades.
Quickplay solo que wordt gedomineerd door spelers die gewoon wat aan lopen te rommellen met heroes. Niet met mensen die echt voor de win willen gaan. Die zitten in pre-mades
Helaas heb je dus kans dat je met je aankloot team tegen een pre-made komt te staan. tsja, zo is het nu eenmaal.
Wil je dit voorkomen, moet je dus nu, zelf ook pre-made gaan spelen. Dan maak je tenminste een eerlijke kans.
Wanneer competative uitkomt heb je dit probeem hopelijk een stuk minder.
Wil je aankloten -> quickplay
Wil je echt samen werken en voor de win gaan -> competative.
Tot die tijd:
aankloten: solo que quickplay
winnen: Pre-made quickplay
[
Voor 15% gewijzigd door
tellavist op 23-06-2016 13:24
]