Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Veel mensen nemen "quick play" ook te serieus imho. Kijk alleen al naar de naam.. Een snel potje.

Natuurlijk kan het frustrerend zijn als je goed bezig is en je team is dat niet.. van de andere kant gebruik ik quick play ook nog altijd gewoon om te oefenen, op zo'n moment weet ik dat mijn bijdrage beperkt is.

Zodra je vindt dat jou eigen niveau goed genoeg is en je geen last wilt hebben van slechte teams, moet je vooral groepjes gaan vormen en dan samen spelen. Eventueel straks in combinatie met ranked play.

Zelf ken ik nog niet alle maps goed genoeg (zijn nog wat zijweggetjes die ik niet ken, en weet ook niet altijd direct een heath-pack te vinden), en er zijn ook nog wel wat heroes waar ik nog wat meer mee moet spelen om ze beter te beheersen. Dus ik vind die "quick play" wel fijn, dat geeft me de kans nog flink te oefenen zonder me echt druk te maken over ranks en hoewel ik wel probeer bij te dragen aan het team vind ik het ook niet zo erg een hero te pakken waarmee ik weet dat ik dat niet doe. Bij ranked play met een groep vrienden kan dat niet.

Zie quick play dus vooral wat het is, maak er vooral ook gebruik van zou ik zeggen en vind je het egt frustrerend, heb je echt het idee dat jij al goed genoeg bent maar de teams houden je tegen... Dan zoek mensen om samen mee te spelen.

Overigens week ik niet of ranked play nou zo goed zou werken op persoonlijke basis. In teamverband kan het belangrijk zijn bepaalde dingen te doen die je in puntentelling erg weinig opleveren maar wel uiteindelijk een win binnen kunnen halen... Stel ik ren door een choke point met een tracer, de tegenstanders volgen me aan maken me uiteindelijk af, dan heb ik weinig gedaan wat in punten terug valt te zien, maar ik heb wel 5 man de mogelijkheid gegeven om naar voor te komen en uiteindelijk het punt te pakken.

Wat mij betreft zou ranked play dus vooral op groep-basis moeten zijn (en moet je dat dus ook serieus in groepen spelen), al is dan natuurlijk de vraag wat een groep is (ook al speel je altijd in groepen, je speelt waarschijnlijk niet altijd met de zelfde 6 man).

[ Voor 22% gewijzigd door Devata op 20-06-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Gisteren een lootbox gekregen met 150 ingame money, 1 blauwe (of epic) skin en 1 legendary skin. Wat een mooie box is dat!

Ik heb het topic nog niet geheel doorgelezen..maar heb je nu al een soort ranking? Ik ben momenteel lvl 9 en het spel is zo belachelijk makkelijk. Ik sta momenteel op Challenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:09
pvink schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:16:
Gisteren een lootbox gekregen met 150 ingame money, 1 blauwe (of epic) skin en 1 legendary skin. Wat een mooie box is dat!

Ik heb het topic nog niet geheel doorgelezen..maar heb je nu al een soort ranking? Ik ben momenteel lvl 9 en het spel is zo belachelijk makkelijk. Ik sta momenteel op Challenger.
Er is onderwater al een ranking, aan de hand van je ingame prestaties wordt je MMR (Match Making Rating) bepaald.

Je wordt hierdoor dus gegroepeerd met mensen die rond hetzelfde niveau als jou zouden moeten zitten. Overwatch kijkt naar het gehele team bij de matchmaking, dus als er een paar mensen met een lage MMR in je team zitten krijg je ook tegenstanders waarbij er enkele sterke en zwakke spelers ingedeeld zitten.

Ik zie dit bijvoorbeeld terug als ik met mijn vaste groep speel, dan zitten we tegen lvl 100-200+ spelers gematched waarbij wij allen tussen de level 20 en 80 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
Bloodhoundje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:22:
[...]

Er is onderwater al een ranking, aan de hand van je ingame prestaties wordt je MMR (Match Making Rating) bepaald.

Je wordt hierdoor dus gegroepeerd met mensen die rond hetzelfde niveau als jou zouden moeten zitten. Overwatch kijkt naar het gehele team bij de matchmaking, dus als er een paar mensen met een lage MMR in je team zitten krijg je ook tegenstanders waarbij er enkele sterke en zwakke spelers ingedeeld zitten.

Ik zie dit bijvoorbeeld terug als ik met mijn vaste groep speel, dan zitten we tegen lvl 100-200+ spelers gematched waarbij wij allen tussen de level 20 en 80 zijn.
Duidelijk. De tegenstanders zijn bij mij ook allemaal al rond de lvl 30.

Momenteel zijn mijn heroes Zenyatta en reaper. Vooral met Zenyatta kan je erg goede plays maken. Lekker healen en mensen afknallen op afstand. Meestal heb ik hier nog meer dmg mee dan met reaper (als ik de stats goed gelezen heb). Met deze champ ben ik altijd 'On fire' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Challenger is de allerlaagste rank. Dat staat al in je profiel sinds het spel uit is.

[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 20-06-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

het spel is zo makkelijk? wacht maar tot je gepwnd wordt binnen een minuut door een echt goed team, dan lijkt het niet zo makkelijk meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 15:15

KipCurreh

Nightcrawler

nemesis2212 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:52:
[...]

het spel is zo makkelijk? wacht maar tot je gepwnd wordt binnen een minuut door een echt goed team, dan lijkt het niet zo makkelijk meer
haha idd, soms lijkt het allemaal wel best goed te gaan, tot het moment dat er een team is die als een pletwals over het jouwe gaat... een slecht gevoel krijg je er dan gratis bij hoor ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar medetweakers die samen Overwatch willen spelen op de ps4. Voornamelijk speel ik met Mercy.

In de starterspost is enkel een voicechannel vermeld voor pc gebruikers maar zie verder geen info waar spelers elkaar kunnen treffen zoals bijvoorbeeld Discord of een community.

Mocht er zoiets zijn dan hoor ik het graag.

Mijn PSN staat in m'n sig.

Groeten,
Cyril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:55
KipCurreh schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:56:
[...]

haha idd, soms lijkt het allemaal wel best goed te gaan, tot het moment dat er een team is die als een pletwals over het jouwe gaat... een slecht gevoel krijg je er dan gratis bij hoor ;)
Yep, zo'n potje had ik gisteravond ook. Je voelt dan al bij de eerste teamkill dat het teveel los zand is en dat de tegenstander geen moeite heeft om de pot af te maken. Met name dan het gebrek aan hergroeperen nekt je als team.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38
Joarie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:00:
[...]

Yep, zo'n potje had ik gisteravond ook. Je voelt dan al bij de eerste teamkill dat het teveel los zand is en dat de tegenstander geen moeite heeft om de pot af te maken. Met name dan het gebrek aan hergroeperen nekt je als team.
Zo had ik zaterdag een heerlijk potje als attacker op Anubis,

2 man (gok dat ze in een groep zaten) kwamen met het idee om beide als Lucio te gaan en als groep te steamrollen naar objective A (gewoon direct doorlopen, uberhaubt niet schieten op iemand, gepowerd door 1 speedbuff en 1 healbuff) en daar te verdedigen ipv blijven hangen bij de choke.

Dat ging zo goed dat we daarna meteen met 4 man naar punt B konden en in 1:30 de match gewonnen hadden :X

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 19:07

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Puc van S. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:09:
[...]

2 man (gok dat ze in een groep zaten) kwamen met het idee om beide als Lucio te gaan en als groep te steamrollen naar objective A (gewoon direct doorlopen, uberhaubt niet schieten op iemand, gepowerd door 1 speedbuff en 1 healbuff) en daar te verdedigen ipv blijven hangen bij de choke.

Dat ging zo goed dat we daarna meteen met 4 man naar punt B konden en in 1:30 de match gewonnen hadden :X
Dat is wel keer lachen om te proberen! Wat was de verdere compositie?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Flimovic schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:27:
[...]

Dat is wel keer lachen om te proberen! Wat was de verdere compositie?
Ik weet dat ik iig een S:76 was, ik dacht nog een Reinhardt of Roadhog, een Junkrat en ik dacht een Bastion.

Het werkte volgens mij vooral omdat het iets was waar een PUG totaal niet op gerekend had en omdat het een PUG was ze er ook totaal niet op konden reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 22:56
Puc van S. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:09:
[...]

Houd ik wel van, dit soort tactieken. Lekker doorpoweren naar het objective wat de tegenstander niet verwacht.
Werkt ook goed met een paar winstons!

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

met D.va ram ik ook vaak direct door,ondanks een turret/baston combi bovenop(via rechterkant,zij ruimte in), je ziet ze dan altijd wat schrikken :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 22:59
Puc van S. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:41:
[...]

Ik weet dat ik iig een S:76 was, ik dacht nog een Reinhardt of Roadhog, een Junkrat en ik dacht een Bastion.

Het werkte volgens mij vooral omdat het iets was waar een PUG totaal niet op gerekend had en omdat het een PUG was ze er ook totaal niet op konden reageren.
Dit is nog niet de beste setup. Ik ga het nog niet delen maar met een een beetje creativiteit kan je er inderdaad makkelijks langs komen

2 Lucio's is inderdaad onderdeel van het team. Lucio 1 zet zijn speedboost op het begin aan en Lucio 2 wanneer je de bij de eerste ingang bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Op mijn vrije maandagochtend wat potjes gespeeld. Was lui dus heb voor Bastion gekozen.

Sjezus wat was ik op dreef...
3x player of the match.. killstreaks van 23..

Als je een beetje een werkend team hebt is Bastion een erg lastige en dodelijke aanvulling voor het team...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Fw8x7--vZKk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
http://www.nu.nl/games/42...ogelijke-ddos-aanval.html

Verklaart direct waarom het inloggen etc moeizaam ging. Altijd jammer als een stel scriptkiddies dit soort acties uitvoeren. Nu duimen dat ze die mensen oppakken en alle financiële kosten laten betalen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

ThomasG schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:41:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen :+
[video]
It's Hiiiiigh Noon :')

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/117/435/39a.gif

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Bloodhoundje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:14:
http://www.nu.nl/games/42...ogelijke-ddos-aanval.html

Verklaart direct waarom het inloggen etc moeizaam ging. Altijd jammer als een stel scriptkiddies dit soort acties uitvoeren. Nu duimen dat ze die mensen oppakken en alle financiële kosten laten betalen. :(
Denk dat die kans erg klein is... ze kwamen er ook behoorlijk mee weg toen PSN neer ging.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
Heel toepasselijk op de Bastion flamers: :Y

Afbeeldingslocatie: https://2new4.fjcdn.com/funny_gifs/Overwatch_0fed09_5917974.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 22:56
Bloodhoundje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:34:
Heel toepasselijk op de Bastion flamers: :Y

[afbeelding]
Zeer terecht die copy + paste reactie. d:)b

Inmiddels zijn veel mensen erachter dat je Bastion prima met bepaalde heroes kunt aanpakken.
Ook al blijven er natuurlijk altijd nog een aantal die blijven klagen en niet zelf willen nadenken.

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Makron schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:57:
[...]

Zeer terecht die copy + paste reactie. d:)b

Inmiddels zijn veel mensen erachter dat je Bastion prima met bepaalde heroes kunt aanpakken.
Ook al blijven er natuurlijk altijd nog een aantal die blijven klagen en niet zelf willen nadenken.
Blijf het als bastion ook leuk vinden als een reaper of tracer even denkt te kunnen flanken, die maai je zo neer :P
Pharah daartegen vind ik 1 van de irritantste heroes als ik als Bastion speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 13:51
Ik heb de laatste tijd niet veel tijd om te gamen, wil misschien overwatch oppakken om af en toe even een uurtje te gamen. Maar toch nog even een vraag die niet in reviews is behandeld;

Wat maakt Overwatch leuk op de lange termijn?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik me er niet heel erg in verdiept heb nog, maar games zoals CoD, Battlefield, CS, SoF hebben me op termijn altijd verveeld omdat het steeds meer van hetzelfde wordt. Natuurlijk wordt je zelf steeds beter maar uiteindelijk ben je het beste van de spelers die je tegenkomt en dan houdt de lol op.

In TF2 bleef het leuk omdat je nog dingen kon verzamelen enzo, LoL om elk season weer Diamond/Platinum te halen.. Wat geeft in dit spel de 'drive' om door te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Valandin schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:16:
In TF2 bleef het leuk omdat je nog dingen kon verzamelen enzo, LoL om elk season weer Diamond/Platinum te halen.. Wat geeft in dit spel de 'drive' om door te spelen?
Ik Overwatch heb je skins, emotes, spray's etc. die je kunt verzamelen (zullen er in de toekomst vast nog meer bijkomen) en er wordt gewerkt aan een Ranked mode waar ook Seasons in zullen komen (van 2,5 maanden lang). Verder heb je de weekly brawl (andere regels / Hero limits / etc). Er zullen ook ongetwijfeld (volgens mij is dit al bevestigd?) nieuwe Hero's en maps worden toegevoegd.

Of dat genoeg is om het leuk te houden is per persoon verschillend natuurlijk, maar voor mij persoonlijk is het voldoende voor de prijs van €40,- :-) Alle DLC / nieuwe content zal namelijk gratis worden.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
OkkE schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:24:
[...]

Ik Overwatch heb je skins, emotes, spray's etc. die je kunt verzamelen (zullen er in de toekomst vast nog meer bijkomen) en er wordt gewerkt aan een Ranked mode waar ook Seasons in zullen komen (van 2,5 maanden lang). Verder heb je de weekly brawl (andere regels / Hero limits / etc). Er zullen ook ongetwijfeld (volgens mij is dit al bevestigd?) nieuwe Hero's en maps worden toegevoegd.

Of dat genoeg is om het leuk te houden is per persoon verschillend natuurlijk, maar voor mij persoonlijk is het voldoende voor de prijs van €40,- :-) Alle DLC / nieuwe content zal namelijk gratis worden.
Je hebt me net het laatste zetje gegeven ;) Hij is aan het downloaden.
Kan ik me tot die update voorbereiden op ranked mode..

Hoop dat er nog wel speciale ranked skins komen die je alleen kan krijgen door hoog in de seasons te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0cky
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-04 20:09
Valandin schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:35:
[...]

Hoop dat er nog wel speciale ranked skins komen die je alleen kan krijgen door hoog in de seasons te komen.
Leuk, veel plezier! En om antwoord te geven op je vraag: Soort van, met ranked mode kun je unieke sprays / icons verdienen en ook zgn. 'Golden guns'. Meer info, zie: YouTube: Developer Update | Let's Talk Competitive Play | Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Valandin schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:35:
[...]

Haha, welcome to the club. :-)

* S0cky was mij voor, hier onder mijn reactie:

Als ik mij niet vergis komt eind deze maand (of is het eind volgende maand?) Ranked play. Rewards voor Ranked zullen o.a. zijn: spray's en player icons en golden guns; geen idee hoe die er precies uit zullen zien, maar cosmetics voor je gun dus. Waarbij high skilled players deze (veel) sneller zullen unlocken. Hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet.

[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 20-06-2016 16:46 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik kreeg trouwens gisteren een skin die dubbel was (glinsterde ook(?) en stond bij dat deze dus double was (+15c) wat is die 15c? neem aan coins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
mrsar schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:54:
ik kreeg trouwens gisteren een skin die dubbel was (glinsterde ook(?) en stond bij dat deze dus double was (+15c) wat is die 15c? neem aan coins?
Jup, dus daar kun je zelf iets nieuws voor unlocken als je genoeg credits hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31
mrsar schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:54:
15c zijn 15 ingame coins die je krijgt bij duplicaties.
Wanneer je een legendary skin (Gele/goude kleur) als duplicate krijgt, dan krijg je maar 300c.
Legendary coin case geeft je 500c en een duplicate maar 300c.
Valandin schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:16:
Ik heb de laatste tijd niet veel tijd om te gamen, wil misschien overwatch oppakken om af en toe even een uurtje te gamen. Maar toch nog even een vraag die niet in reviews is behandeld;

Wat maakt Overwatch leuk op de lange termijn?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik me er niet heel erg in verdiept heb nog, maar games zoals CoD, Battlefield, CS, SoF hebben me op termijn altijd verveeld omdat het steeds meer van hetzelfde wordt. Natuurlijk wordt je zelf steeds beter maar uiteindelijk ben je het beste van de spelers die je tegenkomt en dan houdt de lol op.

Je kan skins en andere cosmetic items unlocken, maar dit is niet te vergelijken met TF2. TF2 doet het een stuk beter met unusuals, Australiums etc.

Net als bij LoL, kent overwatch ook seasons van 2,5 maand (zomer,Herst,Winter,Lente).
Iedere seizoen begin je weer bij 0 en moet je weer kijken hoever je komt.

Blizzard komt met nieuwe heroes (personages), maps en andere unlocks die de game in leven houden.
Bij Battlefield en CoD is het steeds hetzelfde, de DLC's voegen vaak niet veel extra's toe.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik vermaak me echt heel erg met het spel maar ik zou graag met wat meer mensen samen willen spelen. Dus bij deze, voel je vrij om me toe te voegen op psn: stone-face-lock

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Tracer is echt een bitch voor een healer. geweldig om te spelen :P

of 3 keer snel blinken in een groepje en dan die ult sticken op de reinhardt. ge-wel-dig.

in defense kun je zelfs redelijk goed een team disrupten. Al paar keer gehad dat de tank zich op mij focust (meestal reinhardt) en dat er dan een turret of bastion mee kan afrekenen. echt leuk man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

als goede tracer kan je echt heel irritant zijn in de achterhoede bv. dan gaan ze zich op jou focussen ipv het doel :) hetzelfde doe ik bv met D.va,soms hou ik 3 a 4 tegenstanders bezig waardoor je bv een punt kan overnemen etc,wel erg afhankelijk van hoe goed ze samenwerken :P je hebt dan bv weinig kills etc maar wel een victory,en ik weet zelf wat ik gedaan heb (al weet men het als ik met bekenden samen speel,kan je altijd even roepen dat je ze gaat bezig houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
Weet je wat een Mercy doet als je daar een Tracer Ult op plakt? Die vliegt naar veiligheid = teamgenoten. Heb zelf helaas zo wel eens een teamgenoot meegesleurd mijn dood in. :F

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat ik te vaak als Mercy heb is dat ik naar iemand vlieg die critical is, om vervolgens te merken dat het hopeloos is mid-air. Dan beland je ineens tussen 3 andere vijanden. Iets beter het moment leren uitkiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
X-Kiwi schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:28:
Weet je wat een Mercy doet als je daar een Tracer Ult op plakt? Die vliegt naar veiligheid = teamgenoten. Heb zelf helaas zo wel eens een teamgenoot meegesleurd mijn dood in. :F
Terecht! moet de rest van je team maar ervoor zorgen dat Tracer dat niet kan doen ;)
apNia schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:42:
Wat ik te vaak als Mercy heb is dat ik naar iemand vlieg die critical is, om vervolgens te merken dat het hopeloos is mid-air. Dan beland je ineens tussen 3 andere vijanden. Iets beter het moment leren uitkiezen :)
nog een keer shift drukken, cancel je uit je vlucht ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Puc van S. op 20-06-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik heb vaak dat ik 3 man uitschakel in vervolgens dood ga (maakt niet uit welke hero)
Vervolgens respawn ik en zie ik 3 tot 4 doodskoppen in beeld en heb ik dus weer voor niks 3 man neergehaald.

Of je hebt games waarbij ze commentaar gaan geven dat je niet pushed, terwijl er net 3 dood gegaan zijn (op de K.t map anubis, die je solo nooit kunt winnen)

of je speelt met randoms die 2x door mccree neergehaald worden omdat de reinhard zijn shield weghaald (ultimate troll)

Hoe leuk deze game ook kan zijn, maar af en toe ben ik het echt spuug en spuug zat.
Als je 3 of meer kills maakt, dan heb ik nooit het gevoel dat ik iets goed gedaan heb.
Of je op een instant spawn server zit ofzo.

[ Voor 56% gewijzigd door Pykow op 20-06-2016 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Een speler dacht mij even te kunnen besluipen als 'The Reaper' met zijn teleport, maar ik heb hem even laten zien dat Hanzo daar niet van gediend is. ;)

[YouTube: https://youtu.be/VdPy6RZgbPs]
Ik snap de kritiek op Hanzo niet zo goed, want in de juiste handen kan hij best waardevol zijn! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Game crashed steeds bij me.. Bij geen andere game last van gehad.
In event viewer een 'whea logger'

Reported by component: Processor Core
Error Source: Corrected Machine Check
Error Type: Internal parity error
Processor APIC ID: 2

Iemand dit eerder gehad? Met mijn PC onderdelen is verder niks mis.. Alle andere games / stress tests overleeft 'ie gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Valandin schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:39:
Game crashed steeds bij me.. Bij geen andere game last van gehad.
In event viewer een 'whea logger'

Reported by component: Processor Core
Error Source: Corrected Machine Check
Error Type: Internal parity error
Processor APIC ID: 2

Iemand dit eerder gehad? Met mijn PC onderdelen is verder niks mis.. Alle andere games / stress tests overleeft 'ie gewoon.
Misschien de game even herinstaleren? Zijn al je drivers up-to-date?
Wat zijn de temperatures tijdens het gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Puc van S. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:44:
[...]

Damn dat werkt een stuk beter dan shift loslaten. Je verliest vrij snel je momentum. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Puc van S. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:44:
[...]
Gouden tip, dit helpt gigantisch als je naar iemand toevliegt die net ergens naar beneden dondert. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Blaim schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:21:
[...]

Gouden tip, dit helpt gigantisch als je naar iemand toevliegt die net ergens naar beneden dondert. ;)
Ja zo kwam ik er ook op :P
[Video: https://gfycat.com/LiveInexperiencedDuckbillplatypus]
niet mijn filmpje hoor
(https://www.reddit.com/r/..._jumping_to_their/d4fcy12)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:13

ErA

Naar aanleiding van een eerdere post op GoT speel ik al lange tijd TorBjorn op Nepal (en andere maps) en dat gaat me nog steeds heel goed af. (64% winrate als ik Torb speel).

Nu is het soweiso dat op de Nepal maps met name de betere spelers de Torb truukjes kennen en ik minder effectief was daar.

Dit hebben we vandaag maar even opgelost met een Torb Reinhart combo wat resulteert in enkele leuke rondje.

Ik ben geen edit kampioen dus heb de hele ronde er maar op staan,

[Video: http://plays.tv/video/5768129852211d15de/torbjorn-rocks-nepal]

mooiste momenten zijn 1:45 en alles vanaf 2:45

Torbjorn is life! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, Overwatch is best een leuk spelletje, maar ik irriteer me toch steeds meer aan dingen die het speelplezier voor mij echt hard wegnemen.

En dan bedoel ik niet team balans of het feit dat ik 20 kistjes op rij niets anders dan blauw / wit krijg.

Maar deze game heeft echt belabberde netcode / hit registratie van tijd tot tijd.

Op een glasvezel verbinding met strak 7ms ping en een GTX 1080 op 1440p heb ik b.v. vanavond die S76 matchup gespeeld. Heb daarbij een halve match 0,0 mee kunnen doen, de helft van de spelers die ik met m'n crosshair volgde raakte ik zo'n beetje om de seconde. Blijkt dat als ik iets langer blijf hangen, de hits wel registreren. Ik moet ze dus stotterend volgen, zeg maar onzichtbare rubber banding aimen...

Gisteren ook een potje redelijk close die Chinese toren King of the Hill gespeeld. Als Hog aardig aan het tanken geweest, tot de laaste 25% van de match. Ik kon gewoon niets meer raken. Een Reinhart point blank (terwijl hij me slaat) kon ik gewoon GEEN schade doen. Een Junkrat in een hoekje gehookt -> hitreg wordt getoond, maar een fractie later blijk ik em niet te hebben. Full Hog op een 4 man in de circel, gewoon nul, nul aan hitregistratie, werkelijk waar 0 dmg!

En nu de grote grap, als ik bij m'n neefje op z'n 1280x720 TV speel met Powerline aangesloten ADSL 2 verbinding die de 10 mbit nog niet haalt, speelt het wel vloeiend, raak ik de gekste schoten langs hoekjes en gaatjes.

Blizz, kan als je blieft die network compensatie uit...
Ben ik nou de enige die dit merkt? Heb ik ergens een noodzakelijk setting gemist ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door djunicron op 21-06-2016 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

djunicron schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 02:14:
Tja, Overwatch is best een leuk spelletje, maar ik irriteer me toch steeds meer aan dingen die het speelplezier voor mij echt hard wegnemen.

En dan bedoel ik niet team balans of het feit dat ik 20 kistjes op rij niets anders dan blauw / wit krijg.

Maar deze game heeft echt belabberde netcode / hit registratie van tijd tot tijd.

Op een glasvezel verbinding met strak 7ms ping en een GTX 1080 op 1440p heb ik b.v. vanavond die S76 matchup gespeeld. Heb daarbij een halve match 0,0 mee kunnen doen, de helft van de spelers die ik met m'n crosshair volgde raakte ik zo'n beetje om de seconde. Blijkt dat als ik iets langer blijf hangen, de hits wel registreren. Ik moet ze dus stotterend volgen, zeg maar onzichtbare rubber banding aimen...

Gisteren ook een potje redelijk close die Chinese toren King of the Hill gespeeld. Als Hog aardig aan het tanken geweest, tot de laaste 25% van de match. Ik kon gewoon niets meer raken. Een Reinhart point blank (terwijl hij me slaat) kon ik gewoon GEEN schade doen. Een Junkrat in een hoekje gehookt -> hitreg wordt getoond, maar een fractie later blijk ik em niet te hebben. Full Hog op een 4 man in de circel, gewoon nul, nul aan hitregistratie, werkelijk waar 0 dmg!

En nu de grote grap, als ik bij m'n neefje op z'n 1280x720 TV speel met Powerline aangesloten ADSL 2 verbinding die de 10 mbit nog niet haalt, speelt het wel vloeiend, raak ik de gekste schoten langs hoekjes en gaatjes.

Ben ik nou de enige die dit merkt? Heb ik ergens een noodzakelijk setting gemist ofzo?
Ik meende dat overwatch juist shooter favored was. Dus wat you see is wat you get .

Vandaar dat een roadhog je nog wel eens "door muren " heen kan hooken

Ik heb ook wel eens van man hoe kan dat nou, maar 9/10 keer ben ik gewoon ruk. En heeft de netcode niks fout gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Splitinfinitive op 21-06-2016 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Blaim schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 00:21:
[...]

Nog zoiets wat weer niet in de F1 van de hero staat. Ik had er al eerder een discussie over hier. Die info is zo fucking summier. Erger me daar scheel aan. Ook dat ik achter zoiets moet komen na 19 uur met Mercy gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Weet iemand toevallig of het voor een Mercy - Junkrat combi helpt als Mercy de damage buff geeft tijdens de riptire? Ik krijg wel kill assists..maar of het verder helpt?

En gaat een icewall van Mei eerder plat als je er tegenaan schiet?

[ Voor 17% gewijzigd door X-Kiwi op 21-06-2016 09:31 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
X-Kiwi schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:30:
Weet iemand toevallig of het voor een Mercy - Junkrat combi helpt als Mercy de damage buff geeft tijdens de riptire? Ik krijg wel kill assists..maar of het verder helpt?
Nee, je buffed Junkrat, niet de riptire
En gaat een icewall van Mei eerder plat als je er tegenaan schiet?
Vijandige icewall: Ja
Vriendelijke icewall: Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 19:07

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

apNia schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:25:
[...]

Nog zoiets wat weer niet in de F1 van de hero staat. Ik had er al eerder een discussie over hier. Die info is zo fucking summier. Erger me daar scheel aan. Ook dat ik achter zoiets moet komen na 19 uur met Mercy gespeeld te hebben.
Daar ben ik ook benieuwd naar, is er een vollediger omschrijving te vinden van alle abilities per personage? Staat dat in de Lore?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Potver...... :(
Was ik bezig om alle competitive ranks uit te leggen en af te beelden in de topicstart. Hebben ze al die ranks weggedaan. Had alle die ranks overgetrokken in illustrator om mooie versies te hebben :z

Ze komen dus met Skill Rating ipv ranks als Challenger, Expert etc.. Er staat een filmpje op de Overwatch pagina op Facebook waar Jeff Kaplan dit uitlegt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 21-06-2016 10:22 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:16:
Potver...... :(
Was ik bezig om alle competitive ranks uit te leggen en af te beelden in de topicstart. Hebben ze al die ranks weggedaan. Had alle die ranks overgetrokken in illustrator om mooie versies te hebben :z

Ze komen dus met Skill Rating ipv ranks als Challenger, Expert etc.. Er staat een filmpje op het Overwatch pagina op Facebook.
klopt ja haha, ik was ook effe de weg kwijt toen ik dat hoorde. maar denk wel dat ze er goed aan doen om die skilled kant op te gaan ipv progression. dat vond ik zelf ook een probleem namelijk.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je gaat dus Skill Rating krijgen van 1 t/m 100. Daar zouden ze nog steeds wel die ranks aan kunnen hangen.
Dus:
1 t/m 20: Challenger
21 t/m 40: Advanced
41 t/m 60: Expert
61 t/m 80: Master
81 t/m 100: Heroic

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
djunicron schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 02:14:

Ik durf niet te zeggen of het aan de netcode ligt of dat blizzard andere fouten heeft gemaakt, maar er gebeuren gekken dingen inderdaad.
Nu moet ik zeggen dt de netcode beter aanvoelt dan Battlefield 4 (voor CTE)
Hanzo kan door hoekjes van een muur schieten (Dit is een bekend probleem, maar ze zwijgen hierover)
De haak van roadhog heeft exact hetzelfde probleem, waarbij je regelmatig door een muur of andere object wordt getrokken.

Maar grootste probleem blijft nog wel de shield van Zarya (2 zarya's lijkt nu een instant win te zijn)
Daarnaast dat genji met zijn dash damage kan doen is gamebreaking.
BTW door de nerf van Widowmaker zie je nu meer zenyatta's waarbij de DPS iets te hoog ligt in mijn ogen.
Hij is nog wel te counteren, maar zeer lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:25:
Je gaat dus Skill Rating krijgen van 1 t/m 100. Daar zouden ze nog steeds wel die ranks aan kunnen hangen.
Dus:
1 t/m 20: Challenger
21 t/m 40: Advanced
41 t/m 60: Expert
61 t/m 80: Master
81 t/m 100: Heroic
ja dat ben ik met je eens. maar je kreeg wel volgens mij toch nog die speciale borders enzo? dat gingen ze niet weg halen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:29:
[...]

ja dat ben ik met je eens. maar je kreeg wel volgens mij toch nog die speciale borders enzo? dat gingen ze niet weg halen dacht ik.
Die speciale borders zijn de levels en die ranks waren los van dat. Maar kan me voorstellen dat dit misschien verwarrend zou zijn. Dus die Skill Rating maakt het verhaal wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:29:
[...]

Ik durf niet te zeggen of het aan de netcode ligt of dat blizzard andere fouten heeft gemaakt, maar er gebeuren gekken dingen inderdaad.
Hanzo kan door hoekjes van een muur schieten (Dit is een bekend probleem, maar ze zwijgen hierover)
De haak van roadhog heeft exact hetzelfde probleem, waarbij je regelmatig door een muur of andere object wordt getrokken.

Maar grootste probleem blijft nog wel de shield van Zarya (2 zarya's lijkt nu een instant win te zijn)
BTW door de nerf van Widowmaker zie je nu meer zenyatta's waarbij de DPS iets te hoog ligt in mijn ogen.
Gamebreaking? Je hebt het eerder gezegd dat jij z'n dash niet goed vindt, maar volgens mij ben jij de enige. Speel je zelf weleens met Genji? Die is dus echt niet overpowered en al zeker niet door z'n dash, die is gewoon prima zo wat mij betreft en zeker niet gamebreaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Grotman schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:30:
[...]

Gamebreaking? Je hebt het eerder gezegd dat jij z'n dash niet goed vindt, maar volgens mij ben jij de enige. Speel je zelf weleens met Genji? Die is dus echt niet overpowered en al zeker niet door z'n dash, die is gewoon prima zo wat mij betreft en zeker niet gamebreaking.
If anything vind ik die dash zelfs beetje bugged. Heb nu al meerdere keren gehad dat ik zie dat ik door iemand heen dash, en ik ineens dood neerval. Kijk ik de killcam en zie ik dat hij me neerschiet in mijn dash terwijl ik op mijn scherm al voorbij hem was...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MonkeySleeve schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:47:
[...]

If anything vind ik die dash zelfs beetje bugged. Heb nu al meerdere keren gehad dat ik zie dat ik door iemand heen dash, en ik ineens dood neerval. Kijk ik de killcam en zie ik dat hij me neerschiet in mijn dash terwijl ik op mijn scherm al voorbij hem was...
ja maar dat is niet de skills van hero's dat komt door de tickrate van de game op clients.

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 21-06-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

ik meen dat die dash van Genij zelfs maar 25 damage doet. Dus het is meer een finisher, en iemand die hier goed mee weet om te gaan kan natuurlijk goed zijn gang gaan. Ikzelf ben ruk als genij dus ik probeer het niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit zijn mogelijk de gold weapons die straks in competitive mode komen als rewards wat jeff kaplan uitgelegd heeft. Is uit de PTR gehaald.. kan dus nog veranderen enzo.

Hahahaa holy shit deze is echt geweldig
PS.. niet kijken als je de laatste game of thrones nog niet gezien hebt :P
YouTube: Jon Snow's Play of the Game

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 21-06-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 09:07

Fixer

FP ProMod
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:25:
Dit zijn mogelijk de gold weapons die straks in competitive mode komen als rewards wat jeff kaplan uitgelegd heeft. Is uit de PTR gehaald.. kan dus nog veranderen enzo.
Hmmmm, waar ken ik dat van? (*kuch* Australiums in TF2 *kuch*).

Maar goed, ik vind het wel prima. Weer een extra reden om de nodige uurtjes te besteden aan Overwatch.
Het zou mij i.i.g. niets verbazen als er ook ooit nog een mogelijkheid komt om wapens/skins te ruilen :+
Splitinfinitive schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:55:
ik meen dat die dash van Genij zelfs maar 25 damage doet. Dus het is meer een finisher, en iemand die hier goed mee weet om te gaan kan natuurlijk goed zijn gang gaan. Ikzelf ben ruk als genij dus ik probeer het niet eens.
Die Swift Strike doet 50 damage en de timer (8 sec) wordt gereset na een kill (en dus ook bij een assist!).
Een goede Genji blijft erg lastig te verslaan voor de meeste heroes. Ikzelf switch meestal naar Roadhog, dan zijn de meeste Genji's doorgaans heel goed te 'handelen'.

[ Voor 31% gewijzigd door Fixer op 21-06-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Die vind ik er toch wel gaaf uitzien. Ben benieuwd hoe lastig het wordt deze te bemachtigen (voor een casual als mijzelf).
Hahahaa holy shit deze is echt geweldig
PS.. niet kijken als je de laatste game of thrones nog niet gezien hebt :P
YouTube: Jon Snow's Play of the Game
Haha, mooie mash-up. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

[...]

Tijdens iedere pub game waar een Zarya in zit vraag ik me kneiterhard af waarom iedereen op die schildjes van haar schiet. :? Zarya doet niks aan dmg als je gewoon ff 2-3 seconden wacht tot die shields er af zijn. En er zijn vaak zat andere targets waar je je even mee kunt vermaken. Zarya @ 100% is behoorlijk OP,. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Die hamer :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Ook wel mooi bericht op Gamer.nl, een 'amateur' die zo goed speelde dat er klachten kwamen van de pro's _/-\o_ _/-\o_

http://gamer.nl/articles/...ijzen-dat-ze-niet-hackte/

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
Er is overigens wat meer info over de competitive mode vrijgekomen:

https://www.reddit.com/r/...competition_mode_and_ptr/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bloodhoundje
[...]

Zarya hardcounter je met een Bastion. Stop whining, start counterpicking. Tot nu toe lees ik elke post alleen maar geklaag dat hero x en y overpowered zijn. Zodra men argumenten geeft waarom het niet zo is lees ik daar geen reactie meer op. Alleen omdat jij nog niet weet hoe je moet counteren betekend niet dat de hero op is..... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Bloodhoundje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:26:
[...]

Zarya hardcounter je met een Bastion. Stop whining, start counterpicking. Tot nu toe lees ik elke post alleen maar geklaag dat hero x en y overpowered zijn. Zodra men argumenten geeft waarom het niet zo is lees ik daar geen reactie meer op. Alleen omdat jij nog niet weet hoe je moet counteren betekend niet dat de hero op is..... *zucht*
Zijn trouwens handige apps voor te vinden, o.a. Overwatch Counters voor Android. Handig om ff tijdens/tussen games te kijken welke hero kan werken tegen een sterke tegenstander >:) :)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 13:35
Ik zie op youtubefilmpjes dat je op pc je statistieken enz kan zien tijdens de game.
Lukt dit ook ops ps4? Welke knop heb je hiervoor nodig?

Welke 2 hero's zijn samen erg goed? Ik speel vaak samen met een vriend en ik lees dat er bepaalde duo's echt OP zijn samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Drossie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:42:
Ik zie op youtubefilmpjes dat je op pc je statistieken enz kan zien tijdens de game.

Welke 2 hero's zijn samen erg goed? Ik speel vaak samen met een vriend en ik lees dat er bepaalde duo's echt OP zijn samen.
Volgens mij zit dit onder het social tab. Ik moet hiervoor op escape drukken of rechtermuisklik dus misschien start op de ps4?

Volgens mij voor duo's kun je het volgende doen althans in mijn ervaring

Reinhardt + bastion/tjorborn
Mercy + soldier/Mcree
Symmetra + bastion
Symmetra + Symmetra
Roadhog + zarya
Dva + Lucio
Reinhart + goede snipper/offensieve
Reinhart plus roadhog
Mei + high damage hero

[ Voor 21% gewijzigd door Splitinfinitive op 21-06-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Splitinfinitive schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:45:
[...]

Reinhart + bastion/tjorborn
Mercy + soldier/mcree
Symetra + bastion
Symetra + Symetra
Roadhog + zarya
Dva + Lucio
Reinhart + goede snipper/offensieve
Reinhart plus roadhog
Mei + high daagse hero
Tijd voor een nieuw toetsenbord? Symetra, Mcree, Reinhart, snipper, high daagse. Anders moet ik de grammarpolice bellen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
Yup, gedaan met quickplay. Ik wacht wel tot competitive uitkomt in de hoop van een iets serieuzere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

nemesis2212 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:59:
[...]

Tijd voor een nieuw toetsenbord? Symetra, Mcree, Reinhart, snipper, high daagse. Anders moet ik de grammarpolice bellen! >:)
spellingspolice*

ik blame de autocorrect van Samsung, die is nog niet ingeleerd en kan slecht overweg met mijn bijzondere spellingsstijl (ben een woordenkunstenaar wette ge wel) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Drossie schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:42:

Op ps4 moet je op de touchpad drukken

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Op zich wel grappig om voor de verandering eens het gezicht achter de stem te zien. Aan de andere kant, nu is het enkel een foto, dan is het wel een stuk minder. Moet wel zeggen, soms hebben de gezichten van de heroes wel iets wat hun voice actor ook heeft. En, om heel eerlijk te zijn, ziet de dame van de stem van Mercy er niet eens zo héél slecht uit... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Zijn wat streamers nu PTR Ranked aan het streamen voor de mensen die dat leuk vinden om te kijken :)

https://www.twitch.tv/ster

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig ben ik nu zelf de PTR aan het downloaden.. zag ineens dat die er tussen stond toen ik naar NA wilde switchen om ff wat te checken. ook ranked maar is even checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
CH40S schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:53:
[video]

Op zich wel grappig om voor de verandering eens het gezicht achter de stem te zien. Aan de andere kant, nu is het enkel een foto, dan is het wel een stuk minder. Moet wel zeggen, soms hebben de gezichten van de heroes wel iets wat hun voice actor ook heeft. En, om heel eerlijk te zijn, ziet de dame van de stem van Mercy er niet eens zo héél slecht uit... O+
Die dame die de stem aan Mercy geeft ziet er zeer goed uit :)

Overigens is dit ook een aanrader, de Overwatch karakters klinken hierbij als een anime, zeer gaaf. Ik zou willen dat ik het bij sommige helden kon instellen, dat ik en mijn medespelers ze in het Japans te horen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:34:
[...]

Die dame die de stem aan Mercy geeft ziet er zeer goed uit :)

Overigens is dit ook een aanrader, de Overwatch karakters klinken hierbij als een anime, zeer gaaf. Ik zou willen dat ik het bij sommige helden kon instellen, dat ik en mijn medespelers ze in het Japans te horen krijgen :)

[video]
ja dat zou het een stuk vetter maken voor sommige :P Genji blijft ook gewoon zo extra cool door die halve cyborg stem.

ranked systeem ziet er goed uit... ben benieuwd of morgen die update al komt.
eerste placement match verloren :P

wel ziek.. ik heb verloren dus kreeg 0 competitive points. en het winnende team kreeg er maar 1. nu kost zo'n golden weapon 300 competitive points :P ik vraag me echt af of dat altijd 1 blijft per win XD anders ben je heeeel lang bezig wil je gold hebben op meerdere heroes :p

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 21-06-2016 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 06-09 13:12
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 22:37:
wel ziek.. ik heb verloren dus kreeg 0 competitive points. en het winnende team kreeg er maar 1. nu kost zo'n golden weapon 300 competitive points :P ik vraag me echt af of dat altijd 1 blijft per win XD anders ben je heeeel lang bezig wil je gold hebben op meerdere heroes :p
Misschien dat je in hogere rankings meer punten krijgt.

Het lijkt er trouwens op dat de servers kaput zijn, want ik kan momenteel niet inloggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ben fan van Japans, fan van anime, maar heb toch liever de huidige stemmen. Mercy en Reinhardt half Duits, Tracer op en top Brits, Widowmaker in het Frans, Junkrat met een Australisch accent..geeft net wat meer persoonlijkheid.

En eindelijk genoeg gespaard voor deze skin:
Afbeeldingslocatie: https://hdqwalls.com/download/mercy-devil-overwatch-960x544.jpg
(Vind de Valkyrie een beetje saai en de Imp zie je best veel. En stiekem vind ik de basisskin van Mercy het mooist..maar ik wil toch m'n main character een beetje pimpen O-) )

[ Voor 41% gewijzigd door X-Kiwi op 21-06-2016 23:56 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Splitinfinitive schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:47:
[...]
Ik meende dat overwatch juist shooter favored was. Dus wat you see is wat you get .

Vandaar dat een roadhog je nog wel eens "door muren " heen kan hooken

Ik heb ook wel eens van man hoe kan dat nou, maar 9/10 keer ben ik gewoon ruk. En heeft de netcode niks fout gedaan.
Ja, dat hebben mensen mij dus vaker verteld. Echter heb ik het idee dat mensen met zeer lage ping, simpelweg een beetje in het nadeel zijn. Als je op client van de speler met lag dood gaat, dat lijkt de server jouw (als het goed is eerder binnengekomen) input weg te gooien in voordeel van wat er daarna binnen komt.

Ik ben ook echt geen goede speler, daar niet van. Maar ik heb het niet over point blank reinhart (huge model) missen met Roadhogs shotgun. Het hele model vult het scherm! En niet één shot, nee, 6! Met reload ertussen dus ja. Met een hook worp. Niets komt aan!

Op ander mans mindere hardware met 60-90ms ping speel ik letterlijk beter! 8)7

Achja, maar af en toe voor de fun weer eens opstarten, maar momenteel heb ik meer plezier aan Dooms multiplayer. (go figure ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

X-Kiwi schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:51:
Ben fan van Japans, fan van anime, maar heb toch liever de huidige stemmen. Mercy en Reinhardt half Duits, Tracer op en top Brits, Widowmaker in het Frans, Junkrat met een Australisch accent..geeft net wat meer persoonlijkheid.

En eindelijk genoeg gespaard voor deze skin:
[afbeelding]
(Vind de Valkyrie een beetje saai en de Imp zie je best veel. En stiekem vind ik de basisskin van Mercy het mooist..maar ik wil toch m'n main character een beetje pimpen O-) )
nice ik gebruik de zelfde. dat "heroes never dies... for a price" doet het hem :P

vandaag trouwens veel succes gehad met de RNG gods. 2 legendaries, een tracer en een Reinhardt.
djunicron schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 00:05:
[...]

Ja, dat hebben mensen mij dus vaker verteld. Echter heb ik het idee dat mensen met zeer lage ping, simpelweg een beetje in het nadeel zijn. Als je op client van de speler met lag dood gaat, dat lijkt de server jouw (als het goed is eerder binnengekomen) input weg te gooien in voordeel van wat er daarna binnen komt.

Ik ben ook echt geen goede speler, daar niet van. Maar ik heb het niet over point blank reinhart (huge model) missen met Roadhogs shotgun. Het hele model vult het scherm! En niet één shot, nee, 6! Met reload ertussen dus ja. Met een hook worp. Niets komt aan!

Op ander mans mindere hardware met 60-90ms ping speel ik letterlijk beter! 8)7

Achja, maar af en toe voor de fun weer eens opstarten, maar momenteel heb ik meer plezier aan Dooms multiplayer. (go figure ;) )
ik durf het niet te zeggen, ik kom het zelf gewoon heel weinig tegen en speel met een ping van iets van 15ms, het niet krijgen van hitregs heb ik wel eens maar dat komt meestal (althans denk ik) omdat ik dan zowat met de camera in de borst/hoofd van de tegenstander zit. Dus zou zo maar kunnen dat wapens erlangs schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, vind die Mercy & de normale met blauwe accenten ook de mooiste.

Jammer genoeg zelf nog geen enkele legendary gevonden, en nu ik er aan denk, ook pas 1 paarse skin. Ik drop vooral Dva en Mei sprays, naast blauwe Zenatta skins. Zou toch eens moeten veranderen zou je denken he? Neh, RNG.

Maar ik heb ook nog niet echt zoiets van "wow, die moet ik hebben" bij een skin. Heb ook niet bepaald een main, alleen een set van chars die me bovengemiddeld gevallen.

Dat is ergens wel jammer aan Overwatch, je zal toch een beetje iets moeten kiezen dat handig uitkomt om een beetje fatsoenlijk bij te dragen. En zodra je merkt dat de tegenstander switched om te counteren, moet je wederom rouleren zodra je eraan gaat met een beetje pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Je eerste 10 matches zijn dus placement potjes... daarna krijg je een rank. Best spannend, want je krijgt dus een keiharde, kille stempel for all to see :P

Weet niet waarom, maar als casual solo speler doet dit me meer dan zou moeten. Denk niet dat ik de enige ben die hier een beetje nerveus van wordt. Te trots misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
yinx84 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:04:
Je eerste 10 matches zijn dus placement potjes... daarna krijg je een rank. Best spannend, want je krijgt dus een keiharde, kille stempel for all to see :P

Weet niet waarom, maar als casual solo speler doet dit me meer dan zou moeten. Denk niet dat ik de enige ben die hier een beetje nerveus van wordt. Te trots misschien?
Ja als je hoog geranked staat geeft dat bepaalde verwachtingen (je kan alleen maar tegenvallen) - en als je laag geranked staat krijg je bij voorbaat al gemopper ('oh great, we have a team of noobs').

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
Ik leg me erbij neer als ik niet verder kom dan Expert hoor :P
Ergere ding is dat ze de avoid this player optie weghalen omdat het schijnbaar gebruikt werd om goede spelers te ontlopen. Ik gebruikte het veelal om de baddies te ontlopen dus ik hoop dat er zo'n optie toch wel blijft.

Gisteren namelijk een poitje king of the hill met op mijn team 2 snipers, 2 lucios and een tracer met ikzelf als Roadhog, ja dan doe je geen ruk aan damage (imo zijn Snipers op KotH maps compleet nutteloos, of tenminste de meeste dan, uitzonderingen daargelaten)

Denk ook niet dat ik competitive veel ga spelen, 300 points voor een gouden wapen die er imo niet uitzien, geef dan wat extra skins om uit te kiezen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 08:34:
Ik leg me erbij neer als ik niet verder kom dan Expert hoor :P
Ergere ding is dat ze de avoid this player optie weghalen omdat het schijnbaar gebruikt werd om goede spelers te ontlopen. Ik gebruikte het veelal om de baddies te ontlopen dus ik hoop dat er zo'n optie toch wel blijft.

Denk ook niet dat ik competitive veel ga spelen, 300 points voor een gouden wapen die er imo niet uitzien, geef dan wat extra skins om uit te kiezen ofzo.
smaken verschillen gelukkig.. ik vind bijna alle golden weapons echt gewoon fucking vet.
Ik zal straks bijna alleen maar ranked spelen ipv quick play. in bijna alle games doe ik dat. voelt voor mij gewoon beter om daar te strijden en te winnen dan in quick play.

maarja ook daar in zijn mensen verschillend natuurlijk.

Ben tenminste erg blij dat je aardig veel moet spelen om een golden gun te unlocken. dan is het tenminste niet zo'n item waar iedereen mee loopt en toch nog wat "exclusiefs" voor de mensen die wel de tijd er aan kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 20:14

On_E

Housemusic

Gouden wapens, tsja...

Ik bewaar mijn competitive punten wel voor wat anders. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
Er is een hoop meer info bekend over de competitive mode/volgende patch:
http://www.overpwn.com/ne...mpetitive-season-1-golden

Belangrijkste punten: 10 placement matches, als groep moet je binnen 50 skillpoints zitten, als je te vaak leaved kan je tijdelijk/voor het hele seizoen gebanned worden van competitive.

Daarnaast: De wallhack van Widowmaker word eindelijk mapwide announcement!

Ook heb je naast de weapons nog andere (animated)spray en playericons die je kan verdienen met de competitive mode.

En wat jammer is, is dat de avoidoptie weggehaald word/niet meer werkt. Het werd teveel misbruikt door "overpowered" tegenstanders te avoided waardoor die een lange queue kregen en/of uiteindelijk tegen mindere tegenstanders gematched worden.
yinx84 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:25:
Ik las tot m'n verbazing dat er bij je huidige MMR helemaal niet naar win/loss ratio gekeken wordt, maar meer naar je prestaties per hero.

Ik kan niet achterhalen of dit op dezelfde manier gebeurt bij het bepalen van je rank. Of zouden ze de mechanics geheim houden om te voorkomen dat men te veel gaat focussen op bepaalde dingen? Ik mag hopen dat win/loss hier wel een factor is.
Zoals ik het gelezen heb is het niet zo dat ze je prestaties per hero gebruiken om je MMR te bepalen, maar dat je MMR bepaalde word nav de prestaties per hero in een match. Dus als je bv een eerste keer een hero speelt zal dat ws minder invloed hebben op de aanpassing van je MMR als dat je 3 uur lang faalt met je favoriete hero.

hoe het precies voor competitive gaat zou ik zo niet durven te zeggen, maar je zou zeggen dat het op een zelfde manier gaat (hooguit extremer, want om nu je eerste speelsessie met een hero in competitive mode te doen zou wellicht ook bestraft kunnen worden als je zelf faalt)
Ricmaniac schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:30:
[...]

je kan je client wisselen van europe naar PTR en dan kan je dit zelf ook al allemaal checken :)
hij installeerd de client er naast dus je kan gewoon switchen tussen ptr en live.
Ja, maar dacht, vast niet iedereen heeft de mogelijkheid gehad/zin in om de PTR client te installeren ;) (zoals bv console users :P)

[ Voor 62% gewijzigd door Puc van S. op 22-06-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Heb nog geen tijd gehad om de overvloed aan informatie van de laatste twee door te ploeteren... is er al bekend hoe je competitive 1-100 rank bepaald wordt? Ik las tot m'n verbazing dat er bij je huidige MMR helemaal niet naar win/loss ratio gekeken wordt, maar meer naar je prestaties per hero. Als je bijv. Reaper speelt kijkt men wat de gemiddelde stats zijn van alle Reapers en aan de hand daar van wordt ingeschat hoe goed je bent.

Ik kan niet achterhalen of dit op dezelfde manier gebeurt bij het bepalen van je rank. Of zouden ze de mechanics geheim houden om te voorkomen dat men te veel gaat focussen op bepaalde dingen? Ik mag hopen dat win/loss hier wel een factor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puc van S. schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:22:
Er is een hoop meer info bekend over de competitive mode/volgende patch:
http://www.overpwn.com/ne...mpetitive-season-1-golden

Belangrijkste punten: 10 placement matches, als groep moet je binnen 50 skillpoints zitten, als je te vaak leaved kan je tijdelijk/voor het hele seizoen gebanned worden van competitive.

Daarnaast: De wallhack van Widowmaker word eindelijk mapwide announcement!

Ook heb je naast de weapons nog andere (animated)spray en playericons die je kan verdienen met de competitive mode.
je kan je client wisselen van europe naar PTR en dan kan je dit zelf ook al allemaal checken :)
hij installeerd de client er naast dus je kan gewoon switchen tussen ptr en live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ricmaniac schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:14:
[...]

smaken verschillen gelukkig.. ik vind bijna alle golden weapons echt gewoon fucking vet.
Ik zal straks bijna alleen maar ranked spelen ipv quick play. in bijna alle games doe ik dat. voelt voor mij gewoon beter om daar te strijden en te winnen dan in quick play.

maarja ook daar in zijn mensen verschillend natuurlijk.

Ben tenminste erg blij dat je aardig veel moet spelen om een golden gun te unlocken. dan is het tenminste niet zo'n item waar iedereen mee loopt en toch nog wat "exclusiefs" voor de mensen die wel de tijd er aan kwijt zijn.
Naja, als ze nou exclusive skins hadden dan zou ik ook wel comp spelen, maar de meeste van die golden weapons doen me echt niets (en zeker bastion niet, dat ziet er sowieso niet uit op die skin :P)
Player Icon/Spray is wel leuk maar niet echt heel erg bijzonder, ook al krijgt de top 500 een animated spray. Zal vast mijn 10 placement matches doen en het daarbij laten hoor, totdat er een betere reward is die het waard maakt om competitive te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:34:
[...]

Naja, als ze nou exclusive skins hadden dan zou ik ook wel comp spelen, maar de meeste van die golden weapons doen me echt niets (en zeker bastion niet, dat ziet er sowieso niet uit op die skin :P)
Player Icon/Spray is wel leuk maar niet echt heel erg bijzonder, ook al krijgt de top 500 een animated spray. Zal vast mijn 10 placement matches doen en het daarbij laten hoor, totdat er een betere reward is die het waard maakt om competitive te spelen :P
ja dat is dan ook al anders. ik speel competitive voor de competitie / rank en niet de rewards :P
en daarom vind ik het mooi dat ze er niet van die extra rewards als exclusiefe skins in doen want dan voelt het voor mensen zoals jij bijvoorbeeld ook ineens verplicht om ranked te spelen. Dat is juist wat blizzard wil voorkomen. de mensen die ranks en competitie opzoeken doen competitive play en de mensen die dat weinig boeit kunnen gewoon lekker quick play blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thormodo schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:47:
[...]

Misschien dat je in hogere rankings meer punten krijgt.

Het lijkt er trouwens op dat de servers kaput zijn, want ik kan momenteel niet inloggen :P.
Denk dat je daar trouwens gelijk mee hebt want Jeff Kaplan zei in dat filmpje over competitive play dat hogere ranked spelers ze eerder zullen hebben dan lagere ranked spelers. Dus ik vermoed inderdaad dat als je hoger komt je ook meer punten krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ricmaniac schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:37:
[...]

ja dat is dan ook al anders. ik speel competitive voor de competitie / rank en niet de rewards :P
en daarom vind ik het mooi dat ze er niet van die extra rewards als exclusiefe skins in doen want dan voelt het voor mensen zoals jij bijvoorbeeld ook ineens verplicht om ranked te spelen. Dat is juist wat blizzard wil voorkomen. de mensen die ranks en competitie opzoeken doen competitive play en de mensen die dat weinig boeit kunnen gewoon lekker quick play blijven doen.
Ze doen het in Heroes of the storm ook al zo hoor :P Exclusive Ranked mount rewards die mensen ook willen en ze ook eigenlijk er naartoe forceren, en dat verwacht ik bij Overwatch ook. Zolang ze eventuele skins comp points only maken ga ik het spelen en interesseert rank me voor geen meter. Die animated sprays kunnen me gestolen worden eerlijk gezegd :P

Van wat ik heb vernomen van de US spelers is dat sudden death gedoe op niet KotH games een beetje meh. Men kijkt niet naar de totale tijd nodig om de objective te bereiken, en dat is op niet KotH maps toch wel een ideale tiebreaker als je het mij vraagt. Dat deed UT met assault beter (i.e je krijgt dezelfde tijd als de tegenpartij er over gedaan heeft ipv een 3de ronde waarbij een team op defense speelt en de andere op attack)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-Kiwi
Aan de ene kant wel boeiend hoe men die ranking en andere scores precies berekend (best fijn als het niet alleen op kills berekend wordt), maar aan de andere kant kan te veel informatie het ook verpesten.

Denk bijvoorbeeld aan Pokemon. Vroeger was je blij dat je een beestje had die een aanval deed. Tegenwoordig doe je aan breeding om de EV goed te krijgen bij een gentle nature om daarmee de special attack naar +3 te krijgen.

En ook WoW...'Priest with 3490 gearscore looking for group'...alsof je alleen daar op wilt focussen.

Soms haalt te veel data het spelfactor een beetje weg....

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:45:
[...]

Van wat ik heb vernomen van de US spelers is dat sudden death gedoe op niet KotH games een beetje meh. Men kijkt niet naar de totale tijd nodig om de objective te bereiken, en dat is op niet KotH maps toch wel een ideale tiebreaker als je het mij vraagt. Dat deed UT met assault beter (i.e je krijgt dezelfde tijd als de tegenpartij er over gedaan heeft ipv een 3de ronde waarbij een team op defense speelt en de andere op attack)
klopt ja, op de PTR hoorde ik het gisteren ook dat Sudden death in principe niet zo goed werkt.
Zelf nog niet gehad. me eerste 3 placement matches waren gewoon gewonnen of verloren.

Maarja ik vind het echt niet zo'n probleem als het nog niet ideaal is enzo want blizzard is altijd openlijk geweest en gelijk gezegd dat er nog genoeg veranderingen aan ranked zal komen omdat het voor hun ook gewoon nieuw is en ze moeten kijken wat nou perfect zou zijn voor overwatch. Er komen zoo veel verschillende factoren bij kijken. Andere games hebben ook lange tijd gekregen voordat ranked wat was geworden, waarom zou de community Blizzard niet ook die tijd gunnen om een goed systeem neer te zetten.

Pagina: 1 ... 53 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.