TheProf82 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:34:
Gister gespeeld met Pharrah, maar vind haar best lastig. Raketten goed raken op bewegende targets (van bovenaf) is niet gemakkelijk. Ook haar ultimate wordt vaak gecounterd door snipers.
Toen maar even gespeeld met Soldier 76; ik ben nog maar een paar uur bezig met dit spel. Toch meteen 8 kills op rij. Medium afstand houden, je heal droppen op cooldown en a-la FPS proberen een beetje te flanken; werkte erg goed.
Ookal is het de 'standaard' noob class, hij speelt erg lekker en is zeker niet zwak. Dat vind ik zo tof aan dit spel; ja, de balance is nog niet perfect (ik speel sporadisch als McCree en soms kan je mensen afmaken zonder dat ze een kans hebben), maar je kan wel met elke Hero oefenen en er echt beter mee worden. Daarnaast zijn alle heroes zo verschillend! Hun powers en ultimates maken ze allemaal interessant.
Een perfect spel om deze zomervakantie een paar weken keihard in te nolifen

Ik speel pharah als main en kan je alleen maar op je hart drukken om toch verder te gaan oefenen.
Ben nu op het punt dat ik ook andere offence heroes aan het oefenen ben. als ik dan merk dat we niet zo goed gaan in een potje, switch toch maar weer naar pharah en maak ik heel vaak het verschil in de game.
met phara creëer je enorme chaos. Haar rockets doen veel damage (helemaal als je bodyshots doet) en ze heeft ook nog eens een knockback waar ik al zeker 150 environmental kills mee heb gemaakt
Ze kan het hoogst van allemaal, en is erg mobiel!
Mijn favo champ
Trouwens, gisteren met wat tweakers moesten we tegen een team die 4 törbjorns inzette op numbani.
Was echt niet doorheen te komen.
We besloten het zelfde te doen toen wij moesten defenden.
Zelfde team wist hun eigen comp niet te counteren
Het nadeel daar is dat je de turrets in een vierkant kan zetten. Ook kan je als törbjorn redelijk afgedekt je turrets opnieuw opbouwen als ze stuk zijn.
Echt heel naar op tegen te krijgen. En heel leuk om zelf op te zetten
[
Voor 14% gewijzigd door
tellavist op 15-06-2016 12:45
]