Wat bedoel jij met focus "naam mede-speler" ?Irrival schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:29:
[...]
Iedereen zou zijn/haar rol moeten weten binnen een samengesteld team. Dat er 6 mensen door elkaar roepen vind ik persoonlijk niet erg, zolang het maar nieuwe informatie is. Ik hoef bijvoorbeeld niet 3x te weten dat Widowmaker bovenin zit te snipen of dat Mercy haar ulti heeft gebruikt. Zodra deze informatie in de groep wordt gedeeld is het de bedoeling dat de spelers hun taken uitvoeren.
Denk aan de counter-widowmaker of de Genji die na het horen van de informatie meteen gaat hunten!
Als ik Mercy speel dan roep in constant wat ik aan het doen ben, maar dan wel met korte zinnen zoals:Ik kom zelf nog tevaak tegen dat je met mensen op Teamspeak zit en eigenlijk niet als team speelt.. dan voelt het vaak als een solo-queue met vrienden.
- Focus "Naam mede-speler"
- Damage op "Naam mede-speler"
- "Naam enemy" in Flank"
In de tijd dat ik TF2 medic speelde, riep ik nooit wie ik aan het healen was.
Mijn calls waren simpel: Uber xx%, Uber ready, Popt (uber geactiveerd).
Verder de standaard calls die je als iedere speler maakt.
"class naam" in lobby,
Sterk nog, je noemt nooit de naam van de tegenpartij, alleen de class of hero naam.
je roept: Widow on top en een pharah speler weet dat hij moet opletten.
Meest frustrerende is, wanneer je callt dat er een speler achter je zit, om vervolgens inderdaad de call nog 3x te horen.
Zolang er maar een leider in je team zit.
Gisteren avond heb ik Pixelchaos de leiding laten nemen.
Heerlijke en spannende potjes gehad.
Korte zinnen en blijven communiceren is erg belangrijk in games als Overwatch, CSGO.
Ik heb liever meer maps dan een nieuwe hero of gamemodes.Flimovic schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:11:
[...]
Heb liever dat ze een paar nieuwe game modes toevoegen. Hoewel ik de game pas sinds gister heb, vind ik 3 modes wel erg karig...
Ook zou ik het fijn vinden als ik een bepaalde mode kan kiezen om te spelen, ipv dat ik maar moet afwachten wat ik krijg voorgeschoteld.
Maar ik vermaak me nog prima met de maps die er nu in zitten.
Hopelijk kunnen we straks met competive mode ook maps bannen zoals Nepal en Lijang tower. Daar zitten 2 "maps" in waarin het allemaal te dicht op elkaar zit.
Mocht er dan toch een gamemode aangekondigd worden, dan hoop ik op een CTF(capture the flag) of CP5 (5 control point maps, TF2 spelers kennen dit wel
Kan leuk zijn als opwarmer, ik speel nu range mode tegen de bewegende bots, voordat ik online ga.Joarie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:14:
[...]
Ja!!! Team Deathmatch!
sarcasme natuurlijk. Zulke modi zijn een doodsteek voor een coöperatieve shooter
Bij TF2 had ik ook training maps (tr_walkyway, TR_airshot, of ik start een map om mijn rollouts op te warmen en te verbeteren(Rollouts = snelste manier om bij het mid point te komen))
Angelo NL / Global Cargo VTC