Splitinfinitive schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:19:
[...]
meestal probeer ik in de gaten te houden wie in mijn team gekozen wordt. En naar de eerste clash zijn meestal ook de tegenstanders duidelijk.
Maar je hebt wel gelijk hoor soms moet ik goed kijken of het ons eigen team is. Alleen Mercy (tegenstanders altijd duits tenzij valhalla skin), Mei (freeze, don't move als ze bij je hoort en koreans/chinees gebrabbel als ze tegenstander is) klinken volgens mij anders zodra het om de tegenstanders gaan.
En jep de riptire is gelijk aan de RC-XD in COD voor mij. Ben gewoon altijd de lul
(Bijna) elke ult heeft een andere voiceline voor team of enemy. Bijvoorbeeld riptire voor team is 'Lady's and gentlemen, start your engines', voor enemy is 'Fire in the hole'. Soldier 'I've got you in my sights (enemy)' of 'tactical visor activated (team)'. Daarnaast is een riptire redelijk te counteren, het ding heeft maar 100hp. Heb 'm al vaak kunnen disablen.
Edit: Hier de hele lijst, deze info maakt de game echt makkelijker
Format
Quote as enemy
Quote as ally
Pharah
Justice rains from above!
Rocket barrage, incoming!
Mercy
Helden sterben nicht
Heroes never die! / Heroes never die...for a price! (Imp, Devil) / 'Till Valhalla! (Valkyrie, Sigurn)
Junkrat
Fire in the hole!
Ladies and gentlemen, start your engines!
Roadhog
Eat this!
Laughs
Hanzo
Ryuu ga waga teki wo kurau / Okami yo waga teki wo kurae! (Lone Wolf, Okami)
Let the dragon consume you! / The wolf hunts for its prey! (Lone Wolf, Okami)
Lúcio
Drop the beat!
Oh, let's break it down!
McCree
It's high noon
Step right up
Reaper
Die, die, die!
Clearing the area
Reinardt
Hammer down!
Zarya
Ogon po gotovnosti
Fire at will
Soldier 76
I've got you in my sights
Tactical visor activated
Torbjorn
Molten Core!!!
Symmetra
Your allies will say some variation of "Enemy teleporter found! We must destroy it!" or "Enemy teleporter destroyed" when sighted or destroyed, respectively. (She has no vocal line that you can hear, though a sound is made, you can listen to it here)
Teleporter online. I have opened the path/ Teleporter online. We move swiftly
Winston
Roars
Roars
Bastion
Whe-whe-whe-wheee-whee-wheee (uses his beeps to play the charge sound)
Whe-whe-whe-wheee-whee-wheee
Widowmaker
Personne n'échappe à mon regard
No one can hide from my sight
Tracer
Gotcha!(stuck to you) / Time's up! (bomb lands away from enemies)/ Here you go! (bomb lands near an enemy)
Right on target (enemy stuck) / Wait for it! (bomb lands in the ground)
Zenyatta
Pass into the iris
Experience tranquility
Genji
Ryūjin no ken wo kurae!
The dragon becomes me!
D.Va
Nerf this!
Activating self-destruct sequence
Mei
Dòng zhù! Bù xǔ zǒu!
Freeze! Don't move! / Everyone, freeze! You're not going anywhere! / I'm lowering the temperature! / Blizzard's on the way!
[
Voor 49% gewijzigd door
Silvin op 12-06-2016 21:57
]