Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Genji's reflect doet op zich ook wel goed damage tegen de turret van Torbjörn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:34
VySio schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:47:
Heeft iemand een goede tip om de turret van thorbjorn uit te schakelen als deze in de laatste linie staan? Reaper komt niet zover en met een sniper ben je te traag.

De reach van de turret is imo véél te ver en accuraat. En de lockon time is dan ontzettend laag. soms op de killcam bij weinig health ben ik nog geen seconde in beeld. De turret is dan 180 graden gedraaid en schiet direct.

Goed, naar mijn mening heeft dat ding dus iets van een nerf nodig op 1 of meerdere van die punten. Tot die tijd: wat is jullie beste tip
De jump van Winston?

De ult van Hanzo?

Een flankende Tracer met volle blink en haar ult?

Lucio die vanuit cover schiet? Daarmee snipe ik meestal al dat soort irritante zaken

[ Voor 5% gewijzigd door Joarie op 10-06-2016 13:54 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Joarie schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:54:
[...]

De jump van Winston?

De ult van Hanzo?

Een flankende Tracer met volle blink en haar ult?

Lucio die vanuit cover schiet? Daarmee snipe ik meestal al dat soort irritante zaken
Volgensmij doet de ult van Hanzo geen damage op Turret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 22:38
earthapple schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:55:
[...]

Klopt, wat ook goed werkt (ook op een bastion)

Reinhardt shield + sidearm van Mercy/(D.Va als ze niet meer in Mech vorm zit) beide geen recoil of range falloff maar wel verbazingwekkende DPS.

Zelfde opstelling (ws net wat trager) burst van s:76 + helix missile)

[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 10-06-2016 13:59 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
earthapple schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:55:
[...]

nope, alleen op characters :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-09 15:55

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Heeft iemand een goede tip om de turret van thorbjorn uit te schakelen als deze in de laatste linie staan? Reaper komt niet zover en met een sniper ben je te traag.

De reach van de turret is imo véél te ver en accuraat. En de lockon time is dan ontzettend laag. soms op de killcam bij weinig health ben ik nog geen seconde in beeld. De turret is dan 180 graden gedraaid en schiet direct.

Goed, naar mijn mening heeft dat ding dus iets van een nerf nodig op 1 of meerdere van die punten. Tot die tijd: wat is jullie beste tip
pharah kan je redelijk buiten bereik blijven en als je een beetje kan mikken schakel je ze zo uit,doe ik ook wel eens met snipers als ik achter muurtje kan schuilen,even achter muurtje vandaan en schieten en gelijk weer terug,beetje geluk en beetje goed kunnen mikken :Pmaar vaak genoeg uitgeschakeld of in ieder geval van het punt weg kunnen laten gaan zodat de rest door kan :)

D.Va doet inderdaad ook aardige dps buiten de mech vorm,kan je ook leuke dingen mee doen,vaak genoeg alsnog een kill gemaakt nadat de mech het begaf

[ Voor 6% gewijzigd door mrsar op 10-06-2016 14:14 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gewoon een ijsmuur neerzetten met Mei :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:22

ErA

Soldier is de perfecte counter voor een Turret en Tjorborn.

De rocket icm een korte burst fire sloopt in 2 tellen een level 2 turret.

Tjorbon beweegt langzaam is dik en heeft weinig HP en is dus nog sneller te wipen dan zijn Turret.

[ Voor 31% gewijzigd door ErA op 10-06-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 09:46
Waar is dat bestand ook alweer met alle tweakers spelers? Ben toe aan spelen met medetweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-09 13:20

On_E

Housemusic

Sowieso altijd richten op Torbjorn zelf, daarna pas de turret.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
On_E schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:48:
ik schiet eerst die turret, die turret schiet op lange afstand beter dan die torbjorn (meestal dan). Als ik eerst torbjorn kill, schiet de turret mij dood

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 12:18
stomley schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:55:
Waar is dat bestand ook alweer met alle tweakers spelers? Ben toe aan spelen met medetweakers :P
Op Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

On_E schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:48:
Als ik merk dat ik met een Tjorborn te maken heb, die meteen na het vernietigen van zijn turret, eenzelfde turret op dezelfde plek gaat zetten dan maak ik daar mooi gebruik van. Meestal schiet ik dan 2 of 3 keer zijn level 1 turret neer, ga dan achter hem aan, en heb binnen 30 seconden een nieuwe ultimate ready.

De meeste Tjorborns zijn niet al te beste in het beheersen van hun eigen wapen. De turret vormt mijn inzien dan ook het grootste gevaar. Zodoende dat ik daar echt altijd als eerste achteraan ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Iedereen weet dat ze er zijn: hero specifieke controls en opties. Toch maar even kijken dit fimpje:

YouTube: OverWatch "Hidden" Character Options

Dit van Lucio wist ik niet bijvoorbeeld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

ErA schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:26:
Iedereen weet dat ze er zijn: hero specifieke controls en opties. Toch maar even kijken dit fimpje:

Die van Lucio is helaas ook bugged en werkt niet goed, zoals je misschien hebt gemerkt of zult merken.
Het aanpassen van de scoped sensitivity voor Widowmaker kan een hele hoop mensen uitkomst bieden, ikzelf kom bijvoorbeeld uit Dirty Bomb, waar de de scoped sensitivity meer rond de 40% lijkt te zitten om dat na te bootsen in Overwatch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:35
Sinds gisteren ben ik een beetje aan het verdiepen in Torbjörn en damn, wat een heerlijke hero is dat zeg! :*) Na twee potjes 'trail & error' had ik de smaak wel te pakken. :P

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ofvDW4bmuHec2dwuZP7JQwUL/medium.jpg

Uiteraard kan er hier en daar nog wat gefinetuned worden, maar Torbjörn gaat op het lijstje samen met Reinhardt. Wat een bazen! _/-\o_

Toevallig daarnet ook een 'legend' skin cadeau gekregen in een loot box:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZNkV070hnHYPOFpSgk9AAqC4/medium.jpg

Looks nice! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Yonix schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:51:
Sinds gisteren ben ik een beetje aan het verdiepen in Torbjörn en damn, wat een heerlijke hero is dat zeg! :*) Na twee potjes 'trail & error' had ik de smaak wel te pakken. :P

Uiteraard kan er hier en daar nog wat gefinetuned worden, maar Torbjörn gaat op het lijstje samen met Reinhardt. Wat een bazen! _/-\o_

Toevallig daarnet ook een 'legendary' skin cadeau gekregen in een loot box:

Looks nice! 8)
Vooral als je beter wordt met zijn gun is Torbjörn helemaal baas. Aangezien die gun ook debiel veel damage doet. Dus leren om op lange afstand widowmakers te raken (headshot is een insta kill, bodyshots vergen er twee), weten vanaf welke afstand je shotgun beter is etc.
Beide skins van Torbjörn zien er prima uit. Maar aan de andere kant vind ik het juist tof dat hij een typische dwarf is in zijn standaard outfit en dat verliest hij toch wel een beetje met zijn legendary skins. Ik ben er dan ook nog niet over uit of ik wel een skin voor hem ga kopen als ik daar weer genoeg credits voor heb (ondanks dat ik hem het meeste speel) :P. Momenteel loop ik met de gele variant rond.
ErA schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 16:26:

Die optie voor Lucio alleen maar onhandig imo. Als je wilt schieten in "speed' mode moet je dus ook nog eens shift ingedrukt houden. En het is helemaal super kut als je wilt wallriden/klimmen.
ErA schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:07:
[...]

Mjah, ik heb nogal andere controls voor de meeste games.....
Ongeacht je key setup is een extra key ingedrukt moeten houden nooit echt handig. De enige reden om voor die optie bij Lucio te kiezen is als je domweg vergeet om je healing mode aan te zetten. Maar dan kun je imo beter gewoon wat meer gaan oefenen :+.

[ Voor 62% gewijzigd door Thormodo op 10-06-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Thormodo schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:02:
[...]

Die optie voor Lucio alleen maar onhandig imo. Als je wilt schieten in "speed' mode moet je dus ook nog eens shift ingedrukt houden. En het is helemaal super kut als je wilt wallriden/klimmen.

(dit is mijn setup voor CS-GO, bepaalde functie keys zijn anders in Overwatch)

config

Ik loop naar voren met de rechtermuis en spring met muis3. ik kan dus bepaalde combinaties maken die met standaard WASD tricky zijn. Andersom heb ik ook mijn beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09 16:05

Pharah en Widowmaker halen de turret zo neer met ongeveer 2 a 3 schoten.
Zelfs als TorBjorn erop slaat, kan hij zijn turret niet reden.
Gebruikt TorBjorn zijn Ult, dan moet je Torbjorn neerhalen en niet op de turret schieten.

Junkrat en Soldier werken ook goed om een turret neer te halen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Had net een paar Russen in mijn team die helemaal lijp werden (uiteraard in het half Russisch), omdat ik Torbjörn koos op Nepal (er was al een healer/tank). Op de vraag tijdens het scorescherm (na een win) of het schelden nu echt zo nodig was (gezien mijn lading medailles) kreeg ik de gevatte repliek "you suck" terug :').

Overigens de eerste keer dat ik echt toxic lui heb gehad in mijn team na zo'n 30 uur spelen. Wat me op zich heel erg meevalt :P. Wel eens eerder een keer iemand gehad met een slechte dag, maar over het algemeen weinig te klagen wat dat betreft (tot dus ver).

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 10-06-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Thormodo schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 18:26:
Had net een paar Russen in mijn team die helemaal lijp werden (uiteraard in het half Russich), omdat ik Torbjörn koos op Nepal (er was al een healer/tank). Op de vraag tijdens het scorescherm (na een win) of het schelden nu echt zo nodig was (gezien mijn lading medailles) kreeg ik de gevatte repliek "you suck" terug :').

Overigens de eerste keer dat ik echt toxic lui heb gehad in mijn team na zo'n 30 uur spelen. Wat me op zich heel erg meevalt :P. Wel eens eerder een keer iemand gehad met een slechte dag, maar over het algemeen weinig te klagen wat dat betreft (tot dus ver).
CYKA BLYAT :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Die kwam inderdaad een paar keer langs O+.
Ik zit nog op een 49-12 win/loss ratio op Torbjörn, dus ik kan me er verder niet zo druk om maken :+.

Tijdens die game weer een paar heerlijke long range kill shots gemaakt, o.a. op een Pharah die mijn turret ging pesten.

[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 10-06-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 13:53

MonkeySleeve

It's just Monkey business

ErA schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 17:07:
[...]

(dit is mijn setup voor CS-GO, bepaalde functie keys zijn anders in Overwatch)

[afbeelding]

Ik loop naar voren met de rechtermuis en spring met muis3. ik kan dus bepaalde combinaties maken die met standaard WASD tricky zijn. Andersom heb ik ook mijn beperkingen.
Dafuq, nog nooit z'n setup gezien :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vriend van me heeft ook een rare setup, speelt ook met pijltjestoetsen ipv WASD. Is voor veel spelers die al langer FPSen blijkbaar veel meer een ding om hele rare custom setups te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 18:48:
Vriend van me heeft ook een rare setup, speelt ook met pijltjestoetsen ipv WASD. Is voor veel spelers die al langer FPSen blijkbaar veel meer een ding om hele rare custom setups te hebben.
Yup, hier ook een pijltjes speler.
Doom en Wolfenstein waren de eerste games die ik speelde en dat deed je met de pijltjes toetsen.

Old habits die hard... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
apNia schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 18:48:
Hoezo is dat 'custom'? Ik vond het in het begin ook raar om te switchen naar WASD hoor, mij is het om het even en ik vind niet dat de pijltjes toetsen gebruiken 'custom' is. Voor de moderne 'die hard' gamer wellicht... Het is maar net waar je voorkeur ligt en wat je gewend bent natuurlijk. ;)

Mijn eerste FPS was ook Wolfenstein, even later gevolgd door Duke Nukem 3D.

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 10-06-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:38
Overwatch/battlenet down atm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb net nog gespeeld op de xbox one. Wat voor problemen heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

CH40S schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 20:18:
[...]
Hoezo is dat 'custom'? Ik vond het in het begin ook raar om te switchen naar WASD hoor, mij is het om het even en ik vind niet dat de pijltjes toetsen gebruiken 'custom' is. Voor de moderne 'die hard' gamer wellicht... Het is maar net waar je voorkeur ligt en wat je gewend bent natuurlijk. ;)

Mijn eerste FPS was ook Wolfenstein, even later gevolgd door Duke Nukem 3D.
Grappig om te lezen dat er meer zijn met een rare setup. Mijn layout is gebaseerd op de default duke nuken 3D keys. Een jaar later 1998/99 heb ik deze aangevuld met extra buttons om het spel SiN te kunnen spelen (achteruit toegevoegd) .

Ik speel ook nog met invert mouse aan . Dat was namelijk ook de default vroeger :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:38
Net werd ik uit mijn game gegooid (pc) en battlenet deed ook niet veel meer. Maar het is nu weer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
man man man, net lvl 10 geworden.
32 games gespeeld. 7 gewonnen.... om bij te huilen.
Teamplay met pug is gewoon onbestaand. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
spl3ndr schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:08:
Wins stelt ook helemaal niets voor bij dit spel. Als je alleen speelt gebeurd het zo vaak dat je de plek in neemt van een rage quitter, waarbij je verliest nog voordat je iets kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Lucio O+
Lucio O+ O+
Lucio O+ O+ O+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
lvl 20 - 103 games - 45 wins

Soms heb je inderdaad pug games waarbij je gewoon kansloos bent.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Ja, dat is zwaar klote.
Net lvl 14 solo geworden maar ik zie mezelf toch dit absoluut niet lang volhouden zo

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
X-Kiwi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:33:
[...]

lvl 20 - 103 games - 45 wins

Soms heb je inderdaad pug games waarbij je gewoon kansloos bent.
214 games 114 wins in 27 uur tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nouja, als je met een premade tegen een premade moet is het vaak ook niet heel makkelijk om te winnen :)

Hier na dik 57 uur en 478 games 258 gewonnen dus in ieder geval boven de 50% winrate :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matchmaking zorgt er wel voor dat je (als je door blijft spelen) uiteindelijk op 50/50 uitkomt. ;)

Gewoon lekker doorspelen en probeer met wat friends te queuen.

Hou vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 18:05
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:18:
[...]

Matchmaking zorgt er wel voor dat je (als je door blijft spelen) uiteindelijk op 50/50 uitkomt. ;)

Gewoon lekker doorspelen en probeer met wat friends te queuen.

Hou vol!
Ow is dit inderdaad zo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astratuner schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:19:
[...]

als t goed is wel ja, elo systeempje, merk je vooral higher lvl, ik kom vaak bij mensen 20-30 lvls boven me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astratuner schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:19:
[...]

Yup, tenzij je natuurlijk erg ruk bent. ;)
Maar voor de grote bups spelers zal het daar op uitdraaien.

MM match een goede speler met een wat slechter team of een betere tegenstander en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:22:
[...]

als t goed is wel ja, elo systeempje, merk je vooral higher lvl, ik kom vaak bij mensen 20-30 lvls boven me
Ik zat op lvl 15 al regelmatig in lvl 90 teams....Niet dat het daar opeens zoveel beter gaat ofzo. :X

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Heb trouwens nog nooit met Torbjorn gespeeld..maar win nu achter elkaar eerst de (paarse) Cathode skin en daarna de (oranje) Blackbeard skin. Zal wel een hint zijn, dus ga eens offline trainen met hem.
Afbeeldingslocatie: http://8gmwp015fo-flywheel.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/sites/10/2016/04/Torbjorn-Blackbeard.jpg

Kiwi !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 17:55
Zojuist echt een epische hook gemaakt :+ :

Die arme Junkrat oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 13:53

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Bloodhoundje schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 23:52:

[video]

Die arme Junkrat oOo
Meanwhile raak ik echt helemaal niks met die hook maar links en rechts zie ik mensen hooken door muren heen...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 23:55:
[...]

Meanwhile raak ik echt helemaal niks met die hook maar links en rechts zie ik mensen hooken door muren heen...
Om je vervolgens door andere objecten te sleuren... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
Zojuist on a roll met Mercy, double headshot :o

Tegenstander Mercy deed een ressurection - en dan staan ze eerst 1-2 seconden stil. Precies genoeg tijd voor headshots. In die ronde ook 7 kills in totaal gemaakt.

Hoe maken jullie die filmpjes, bijvoorbeeld die hook van hierboven? Want ik kan mijn beste momenten nooit terugvinden :'(

[ Voor 22% gewijzigd door X-Kiwi op 11-06-2016 00:17 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
X-Kiwi schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:16:

Tegenstander Mercy deed een ressurection - en dan staan ze eerst 1-2 seconden stil. Precies genoeg tijd voor headshots. In die ronde ook 7 kills in totaal gemaakt.

Hoe maken jullie die filmpjes, bijvoorbeeld die hook van hierboven? Want ik kan mijn beste momenten nooit terugvinden :'(
Ik gebruik Shadowplay van Nvidia, werkt met alle nieuwe Nvidia kaarten, je kan daarmee je games opnemen. Daarna bewerk ik ze in Pinnacle Studio :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Bloodhoundje schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:23:
[...]

Ik gebruik Shadowplay van Nvidia, werkt met alle nieuwe Nvidia kaarten, je kan daarmee je games opnemen. Daarna bewerk ik ze in Pinnacle Studio :) .
Nu te laat dus - niet iets dus wat Overwatch bij houdt. :|
Heb ook geen idee of mijn laptop een extra Shadowplay ernaast fijn gaat vinden (i7 6700HQ - 16GB - Nvidia GTX960M 4GB - 256GB SSD).

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
X-Kiwi schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:27:
[...]

Heb ook geen idee of mijn laptop een extra Shadowplay ernaast fijn gaat vinden (i7 6700HQ - 16GB - Nvidia GTX960M 4GB - 256GB SSD).
Shadowplay kost nauwelijks extra resources, zit ingebakken in de Nvidia driver (Geforce Experience) en benut je GPU voor bijna al het rekenwerk. Ik heb een Geforce GTX660 in mijn desktop hier, shadowplay opnemen kost me misschien 2-5 fps max. Dus op een GTX960M gaat het ook gemakkelijk (mijn laptop heeft bijna identieke specs als de jouwe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Iemand een idee waar deze ster bij de naam voor staat?
Afbeeldingslocatie: http://oi66.tinypic.com/1zet6b.jpg

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:36:
Iemand een idee waar deze ster bij de naam voor staat?
[afbeelding]
Yup.

Die knakker is level 110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:36:
[...]

Yup.

Die knakker is level 110.
Thanks. Heb eens gezocht op de icoontjes..maar zou hij dan niet 210 moeten zijn?
Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/jS5sb.png
of slaan we in de praktijk die eerste 100 over? Want ik zie niet vaak dat zilverkleurige terug.

[ Voor 26% gewijzigd door X-Kiwi op 11-06-2016 00:44 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

X-Kiwi schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:42:
[...]

Thanks. Heb eens gezocht op de icoontjes..maar zou hij dan niet 210 moeten zijn?
[afbeelding]
of slaan we in de praktijk die eerste 100 over? Want ik zie niet vaak dat zilverkleurige terug.
Nee, 200+ heeft 2 sterren. Ik denk dat dat plaatje wat outdated is.

[ Voor 5% gewijzigd door MicScott op 11-06-2016 00:47 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:42:
[...]

[afbeelding]
Djeez, 210.

Die gast heeft sinds de release niet eens tijd gehad om een schone onderbroek aan te trekken. :F

edit

ok, 110

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2016 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 21:07
Nog een leuke actie met reaper gisteren.

En dan nog een minder leuke actie met McCree, ik wist niet dat je zo ver boven Mei's ult nog bevroren werd.

[ Voor 38% gewijzigd door markdm op 11-06-2016 00:49 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:44

justifire

Shut up and squat !!

X-Kiwi schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:16:

Bedoel je niet met Widowmaker ?
Filmpjes -> roep "Xbox record that !" :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

markdm schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:48:
Nog een leuke actie met reaper gisteren.

En dan nog een minder leuke actie met McCree, ik wist niet dat je zo ver boven Mei's ult nog bevroren werd.
Dat is zo gruwelijk vet met Reaper hé. Zorgen dat je tegenstander zijn afgeleid en dan van achter/boven met je ulti erin komen en 4/5/6 kills meepakken :9~

Net ook een dergelijke play @ Dorado defense. Ze hadden nog 10 seconden en waren bijna bij het eindstation met de payload, maar mijn team deed goed hun best om ze af te leiden waardoor ik om kon lopen en ze allemaal van achter kon pakken met m'n ''Die, die, die!'' >:)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hebben meerdere van jullie ervaring dat je niet kan joinen op temple of anubis (attack)
vriend van mij is 2 keer uit die map gekickt toen het begon en als die dan weer joined (ook al is het spectate) dan word die gekicked. misschien is het niet temple of anubis maar toevallig is het nu 2 keer bij die map gebeurd in 1 ochtend dus dan lijkt het daar aan te liggen imo.

op internet kan k alleen niet echt iets vinden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• apNia

apNia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Haha. Die moet ik eigenlijk eens uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Vandaag is het echt zo'n dag, waarbij ik spijt heb dat ik deze game gekocht heb.

Blizzard mag echt eens opschieten met zijn updates.
en wat heroes serieus onder de loop nemen.

Mccree (probleem bekend)
Zarya shield voelt voor mij iets te krachtig
Widowmaker met non stop 150 damage bodyshots.
Genji met non stop bash na iedere elimination (dus ook assist van 1 hit)

We blijven het volhouden, maar langer dan 2 uur achter elkaar spelen hou ik het niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pykow schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:00:
Vandaag is het echt zo'n dag, waarbij ik spijt heb dat ik deze game gekocht heb.

Blizzard mag echt eens opschieten met zijn updates.
en wat heroes serieus onder de loop nemen.

Mccree (probleem bekend)
Zarya shield voelt voor mij iets te krachtig
Widowmaker met non stop 150 damage bodyshots.
Genji met non stop bash na iedere elimination (dus ook assist van 1 hit)

We blijven het volhouden, maar langer dan 2 uur achter elkaar spelen hou ik het niet vol.
Je was snel weg inderdaad :+

McCree wordt aan gewerkt als het goed is.

Zarya is gewoon in het algemeen lastige hero om mee te dealen maar die is qua sterkte/zwaktes wel perfect gebalanced imo.

Widowmaker wordt ook wat aan gedaan als het goed is.

En een goeie Genji is gewoon kut :P Maar dat kun je voor iedere hero wel zeggen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Pykow schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:00:
Langer dan 2 uur spelen is dan ook misschien niet de bedoeling en/of erg gezond :P
Daar heeft blizzard games als wow en diablo voor ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:05
Als ik tijd heb speel ik het dagelijks een klein uurtje, dan is het wel weer leuk geweest. Net lang genoeg om mij niet te gaan irriteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Widowmaker is ook gewoon belachelijk, door de combinatie van damage, grote hit boxes en tick rate. Zodra je ook maar in de buurt schiet (op de kill cam is het vaak niet eens raak) is het op veel Hero's gewoon een one-shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Tja ik moet overwatch gewoon afwisselen met TF2 ;)
Als het slecht gaat in overwatch, dan kan ik nog altijd een game spelen waarbij de classes wel goed zijn gebalanceerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Yep, gelijk nadat we verloren hadden.
Geen zin om een play of the game te zien van een speler die Mccree speelt en dan nog mensen op hem voten voor het gebruiken van een overpowerd class of het klikken op de Q knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
X-Kiwi schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 00:27:
Men is bij Blizzard wel aan het kijken naar de mogelijkheden hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
De Overwatch hype lijkt helaas al iets minder te worden, ik zie steeds minder vrienden in Overwatch, wel in andere Blizzard games hehe. Voor mezelf merk ik ook dat ik steeds minder de behoefte heb om te spelen. Ik vind het wel leuk, maar Dota 2 (totaal iets anders, ik weet het) vind ik nu net iets leuker door de International en Compendium hehe. Wat dat betreft moet Blizzard snel ranked mode gaan invoeren en hier ook een leuke reward aan koppelen. Bijvoorbeeld een soort gelijk systeem als de ranked mode in Hearthstone. Bij bepaalde ranks krijg je een lootbox of een gegarandeerde legendary enz. Daar kunnen ze vast wel iets creatiefs voor verzinnen.

Daarnaast vind ik dat deze game meer modes moet krijgen, bijvoorbeeld capture the flag, coöp missions vs AI, singleplayer per hero, voor de story, enz. Ik ben mij ervan bewust dat dit zal meer tijd nodig zal hebben. Maar dit zal de game alleen maar ten goede komen, meer maps en nieuwe helden kan ik mij daarom ook op verheugen. Met een beetje geluk als ranked play komt, krijgen we ook al te maken met nieuwe helden en maps :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Bloodhoundje schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 23:52:

[video]

Die arme Junkrat oOo
Nadat ik dit zag wou ik het ook wel eens proberen, en gelukt! :)
http://plays.tv/video/575...66/rip-rip-tire?from=user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:33:
Yep, gelijk nadat we verloren hadden.
Geen zin om een play of the game te zien van een speler die Mccree speelt en dan nog mensen op hem voten voor het gebruiken van een overpowerd class of het klikken op de Q knop
An sich is McRee helemaal niet OP. Het enige wat OP aan McRee is, is de combinatie stun + Fan the Hammer, omdat de stun:
  • Een te groot bereik heeft, je kan die best ver gooien namelijk
  • Een te lange duratie heeft, andere stuns (zoals die van Pharah) zijn opvallend minder lang namelijk
Als die twee aangepakt worden (en eventueel mísschien de damage per bullet), dan kom je al een heel eind met McRee. Met een Pharah heb je, mits goed geschoten, McRee zo weg namelijk en zelfs met Tracer of Reaper, mits McRee wat minder goed oplet. ;)

Daarnaast is het natuurlijk ook zo, dat men ook wel spelers moet wíllen counteren en daar lijkt op het moment weinig mensen zin in te hebben, omdat ze té gefocussed zijn op hun éigen K/D en níet met de objectives, daarom verliezen die teams zo gigantisch. Nu spreek ik dan even over de algemene sfeer in Overwatch en niet naar jou als persoon. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 11-06-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vandaag heb ik ook een lekker potje gehad met Reaper.

Heb het filmpje net geüpload naar Youtube, maar op de een of andere manier is de kwaliteit erg achteruit gegaan. Ik moet nog even nakijken hoe ik dit kan verbeteren naar 1080p.

Filmpje:

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Zonde dat die Mei haar icicle niet schiet op je, dan had je die multikill niet gehad... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
CH40S schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:58:
Zonde dat die Mei haar icicle niet schiet op je, dan had je die multikill niet gehad... :+
Klopt helemaal! Scheelde niet veel :+

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Nostordici schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:12:
De Overwatch hype lijkt helaas al iets minder te worden, ik zie steeds minder vrienden in Overwatch, wel in andere Blizzard games hehe. Voor mezelf merk ik ook dat ik steeds minder de behoefte heb om te spelen.
Daar heb ik ook behoorlijk last van, komt ook een beetje omdat ik het gewend ben om (een van de) beste spelers te zijn in een public server, en ik hier de hele tijd belachelijke matchups lijk te krijgen. Het type waarbij ik bij bijna elke killcam mij afvraag of het wel legitieme spelers zijn. Zijn ze vast wel, maar het is niet mijn niveau.

Zou mooi zijn als er toch een betere balans in spelers gevonden zou kunnen worden, want dit is het 'm nét niét, lijkt het.

Verder ben ik de McCree's en Genji's spuug- en spuugzat. Ik kan redelijk goed schieten, maar Genji is potverdorie bijna onraakbaar, tenzij ik Widowmaker speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 28-09 10:46

Fixer

FP ProMod
CH40S schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:13:
[...]
Volgens eerdere reacties hier in het topic gebeurd dat dus ook. Wins tellen blijkbaar wel mee (zou ik persoonlijk dan ook niet meetellen), losses niet.
Gebeurde toevallig vanmiddag weer dat ik een potje joined en nog VOORDAT ik überhaupt een hero gekozen had, kreeg ik een 'Defeat'-scherm te zien.

Werd dus gewoon doodleuk meegeteld als loss. Kon ik mooi zien, omdat het mijn eerste game was vandaag en ik net mijn win/loss ratio bekeken had.

Edit:

Verdomme, gebeurde een stuk of 10 potjes daarna nog een keer. Erg vervelend.

[ Voor 7% gewijzigd door Fixer op 11-06-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Waar ik me vooral aan erger is als het compleet misgaat in je team dat er niemand de moeite neemt om even te switchen van hero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Net 5 potjes gedaan, alles verloren. Was ook niemand die de moeite nam om support of tank te spelen, enkel McRee's, Reapers, Widowmakers in het team. En dan typ ik wel in de teamchat, maar ik heb nog nooit reactie gehad daarin.. :? (en nee niet alleen aanvallende comments).

In de laatste nederlaag switchte 1 Widowmaker naar Roadhog (eindelijk die tank!) in de laatste minuut. Die heeft 3x een self-heal gedaan en stond daarmee in de top lijst van de match...en kreeg 6 stemmen. I'm outta here, such crap.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

X-Kiwi schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 20:27:
Net 5 potjes gedaan, alles verloren. Was ook niemand die de moeite nam om support of tank te spelen, enkel McRee's, Reapers, Widowmakers in het team. En dan typ ik wel in de teamchat, maar ik heb nog nooit reactie gehad daarin.. :? (en nee niet alleen aanvallende comments).

In de laatste nederlaag switchte 1 Widowmaker naar Roadhog (eindelijk die tank!) in de laatste minuut. Die heeft 3x een self-heal gedaan en stond daarmee in de top lijst van de match...en kreeg 6 stemmen. I'm outta here, such crap.
QPlay is inderdaad niet optimaal. helaas ligt het niveau van spelers, ongeacht hun lvl, ver uit een.

de ene keer zit je echt met een team dat op het niveau van call of duty TD en de andere keer is het gewoon echt leuk teamwork

soms heb ik ook wel eens gehad dat we echt goed bezig waren maar dat de tegenstanders gewoon zo goed op elkaar waren ingespeeld dat de match naar 2 minuutjes gewoon al duidelijk was gespeeld.

soms spannende momenten waar je gewoon lange tijd in overtime zit omdat mensen niet van opgeven weten.

Soms steamrollen over een tegenstanders alsof het de nazi war machine tegen kinderen van 3 zijn.

nu gewoon even die random hero's doen kei leuk joh. Wint misschien niet vaak maar ideale oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Net weer een paar leuke potjes gedaan, en eindelijk een keer 5 gouden medals! Het was in een potje die maar 5 minuten duurde, de tegenstanders hadden de payload minder dan 20 meter verplaatst, we waren ze redelijk in aan het maken. Ik ben vaak in de buurt gekomen met 4 gouden en een zilver maar nu eindelijk allemaal goud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooldevice
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 15:02
Paar uur geleden de game gekocht en tot nu toe zeer vermakelijk! Wel jammer dat wanneer je een match hebt gewonnen doormiddel van teamwork, je bij de volgende match op eens weer met andere mensen speelt.
Waar dan blijkbaar teamwork ver te zoeken is omdat er 3 man Hanzo willen spelen en we geen schijn van kans meer maken :F

“Creativity is a highfalutin word for the work I have to do between now and Tuesday.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Cooldevice schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 22:15:
Paar uur geleden de game gekocht en tot nu toe zeer vermakelijk! Wel jammer dat wanneer je een match hebt gewonnen doormiddel van teamwork, je bij de volgende match op eens weer met andere mensen speelt.
Waar dan blijkbaar teamwork ver te zoeken is omdat er 3 man Hanzo willen spelen en we geen schijn van kans meer maken :F
Helemaal leuk als je eindelijk een goed, sociaal en samenwerkend team hebt, en je bij de volgende match als enige speler in het team van de tegenstander gestopt wordt. Gebeurt mij wel vaker en is best irritant.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Net m'n meest satisfying PotG gehad tot nu toe. Hoefde alleen maar casually naar beneden te lopen :P

[Video: https://gfycat.com/HomelyMeekBallpython]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:32
Ik snap de negatieve reacties op quickplay wel maar soms werkt het ook wel. Had vanochtend met een random team iets van 5 wins achterelkaar waarvan zeker een aantal keer tegen goede pre mades. Ons random team won dan ook omdat we wisselde van heroes, gebalanceerde team indeling hadden en individueel ook best ownde ;)

Speel redelijk veel met pre made teams en ook dat is niet altijd maar winnen. Je hebt daarin grote verschillen van niveaus.

Heb daarnaast veel disconnects op de ps4. Dat je uit de party wordt gegooid voordat je de game joined. Andere ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had net ook echt een fijn team. Paar potjes achter elkaar gewonnen. Zonder enige communicatie leek iedereen elkaar te snappen. Heroes werden goed gekozen enzo. Het werkte gewoon. Was fijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
Na de double headshot met Mercy van gisteren, heb ik nu een triple kill met Mercy. *O*
(ik overleef het alleen niet _O- )

[YouTube: https://youtu.be/_JGaE31arRs]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik had vanavond ook een paar kills met Mercy. :) Wel grappig, ook nu een Play of the Game als Mercy;

Ik had iemand revived en ging direct door naar de volgende om die te healen. Dat gedaan stief ik wel, door de poison smoke dinges van Widowmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 21:13
Goedeavond beste mede tweakers,

Ik lurk al een tijdje in deze thread maar ben op zoek naar wat mensen om soort van een team mee te vormen. Niet super serieus maar gewoon handig om voice com te hebben. Ik zie dat er TeamSpeak is in de topicstart maar misschien ook handig om elkaar even toe te voegen. Mijn ID is Trixh#1901

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Trixh schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 23:48:
Goedeavond beste mede tweakers,

Ik lurk al een tijdje in deze thread maar ben op zoek naar wat mensen om soort van een team mee te vormen. Niet super serieus maar gewoon handig om voice com te hebben. Ik zie dat er TeamSpeak is in de topicstart maar misschien ook handig om elkaar even toe te voegen. Mijn ID is Trixh#1901
Geen slecht idee. Welk levelrange moeten we aan denken?
Ik ben SirKiwi#21684

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Sowieso, wat is het idee met Battle.net IDs verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

apNia schreef op zondag 12 juni 2016 @ 00:43:
Sowieso, wat is het idee met Battle.net IDs verzamelen?
kan Gdocs hiervoor geen oplossing zijn?

ik wil die gerust wel even in elkaar plempen

gewoon met:
  • battle.net account
  • tweakers username
  • tijden online (meestal)
  • Wel/geen mic
  • welke role
  • Mercy> de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 21:13
Splitinfinitive schreef op zondag 12 juni 2016 @ 00:56:
[...]

kan Gdocs hiervoor geen oplossing zijn?

ik wil die gerust wel even in elkaar plempen

gewoon met:
  • battle.net account
  • tweakers username
  • tijden online (meestal)
  • Wel/geen mic
  • welke role
  • Mercy> de rest
Graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Formulier: https://docs.google.com/f...r8131y_X5yKHp9fk/viewform

Spreadsheet: https://docs.google.com/s...RlbjqM/edit#gid=960598205

er kunnen eventueel nog wat dingen aan worden aangepast mocht dat nodig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
dennisk. schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:57:
Vandaag heb ik ook een lekker potje gehad met Reaper.

Heb het filmpje net geüpload naar Youtube, maar op de een of andere manier is de kwaliteit erg achteruit gegaan. Ik moet nog even nakijken hoe ik dit kan verbeteren naar 1080p.

Filmpje:

[video]
Nice! Je was lekker bezig inderdaad :P Je was ook bijna elk potje play of the game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben een website aan het bouwen hiervoor. Even geduld nog.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Joetje079 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 04:52:
[...]

Nice! Je was lekker bezig inderdaad :P Je was ook bijna elk potje play of the game _/-\o_
Dat komt door het prettige team waar we mee speelden ;).

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
dennisk. schreef op zondag 12 juni 2016 @ 08:59:
[...]

Dat komt door het prettige team waar we mee speelden ;).
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-09 18:22
Iemand anders ook last van totaal geen games die gevonden worden door de matchmaker in quickplay momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Niet online
Reinhardt is ook echt een dikke hero.
Kan je flink mee swingen, letterlijk.

Reviews

Pagina: 1 ... 48 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.