Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

BobbyDgtl schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:15:
[...]

Bizar, ik speel meestal solo en toch hoor ik nooit iemand terwijl ik het icoontje wel zie. Mss heb ik de voice ergens per ongeluk afgezet. Ik check het vanavond!
In random games praat er volgens mij sowieso bijna nooit iemand :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:02
Planespotter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:16:
[...]

In random games praat er volgens mij sowieso bijna nooit iemand :P
Enige wat ik vaak hoor zijn de mensen die geen Push to Talk aan hebben staan en zo luidruchtig in de microfoon ademen dat je het idee hebt dat het buiten stormt, of mensen die zo hard op hun toetsenbord rammen dat het huis trilt..

(en een keer een vloekende rus oid gehad.. geen idee of die echt aan het vloeken was, veel kon ik er niet van verstaan, maar het klonk niet positief)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik dacht altijd dat de microfoon icon was voor de voice die je kunt afspelen als je Z ingedrukt houdt zie je dat ook namelijk.

Ik heb dan wel al voice chat ingame uit staan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:21:
Ik dacht altijd dat de microfoon icon was voor de voice die je kunt afspelen als je Z ingedrukt houdt zie je dat ook namelijk.

Ik heb dan wel al voice chat ingame uit staan .
Er zijn overigens 2 microfoon icoontjes,

1) linksboven in het scherm: Dat is de indicatie dat er iemand aan het praten is
2) het microfoon icoontje wat je ook ziet als je de "C" knop ingedrukt hebt, dan spreekt je character (of degene waar het icoontje bovenstaat) inderdaad je voice line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Puc van S. schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:19:
[...]

Enige wat ik vaak hoor zijn de mensen die geen Push to Talk aan hebben staan en zo luidruchtig in de microfoon ademen dat je het idee hebt dat het buiten stormt
Altijd zo een hekel aan. Goede manier om mij van de chat af te krijgen :P Of mensen die luid gaan zitten kauwen...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
...of hun vrouw/vriendin takkewijf noemen als ze met de hond moeten. :?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:46
Puc van S. schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:19:
[...]

Enige wat ik vaak hoor zijn de mensen die geen Push to Talk aan hebben staan en zo luidruchtig in de microfoon ademen dat je het idee hebt dat het buiten stormt
Ik zei toch sorry! :)
Wist ik veel dat je dat ook nog kon instellen in de instellingen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:48
Iusedto schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:27:
...of hun vrouw/vriendin takkewijf noemen als ze met de hond moeten. :?
NEE SCHAT DIT KAN NIET OP PAUZE! ;)

Overigens, is er iets over de inhoud van eventuele nerfs van McCree/Widowmaker bekend of is wat ik hierboven allemaal gelezen heb puur speculatie?

Ik snap hoe het iets aanpassen van de dmg van Widowmaker een verschil gaat maken, maar hoe zien jullie dat bij McCree dan? Hij is van afstand nu al redelijk weak, dus om elk schot zwakker te maken lijkt me niet echt zinvol. Het totale aantal dmg dat fan of the hammer kan doen terugschroeven oid? Punt is natuurlijk als je 2 keer een volle lading in een tank schiet en deze dan nog lang niet dood is McCree volkomen useless wordt, want wegkomen kun je dan ook niet meer (lang niet zo agile als veel andere assault champs), nieuwe dmg doen kost veel reload tijd, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

watercoolertje schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:16:
[...]
Gratis XP, wat is het probleem?
[..]
Wat het probleem is? Dat ik de game niet voor xp of lootboxes speel maar om te spelen. Niet om zonder uberhaupt de map ingestapt te zijn alweer defeat in m'n scherm te zien staan :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Sjoerdje131 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:34:
Ik snap hoe het iets aanpassen van de dmg van Widowmaker een verschil gaat maken, maar hoe zien jullie dat bij McCree dan? Hij is van afstand nu al redelijk weak, dus om elk schot zwakker te maken lijkt me niet echt zinvol. Het totale aantal dmg dat fan of the hammer kan doen terugschroeven oid? Punt is natuurlijk als je 2 keer een volle lading in een tank schiet en deze dan nog lang niet dood is McCree volkomen useless wordt, want wegkomen kun je dan ook niet meer (lang niet zo agile als veel andere assault champs), nieuwe dmg doen kost veel reload tijd, etc.
Bij McRee is het vooral de range van zijn stun die het hem doet. Die is te groot en je bent te lang stunned als je het mij vraagt.

[ Voor 72% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:16

The Chosen One

Zie signature!

http://www.overpwn.com

En mcree zijn betekent niet dat je altijd op close range moet zijn en iemand dood moet hebben omdat je niet kunt wegkomen. Beter met je team werken en positionering houden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Misschien niet mooi om teammates te verwijten maar damn, quick play bevat toch een hele hoop retards hoor..

0 tactics, 2 x snipers, of dan één of andere idioot die zegt let's go full reinhardt en al de rest volgt en tja, winnen doe je dan niet ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Overigens, is er iets over de inhoud van eventuele nerfs van McCree/Widowmaker bekend of is wat ik hierboven allemaal gelezen heb puur speculatie?
ze gaan van McCree de fan of the hammer nerfen. juist door de reden wat je zegt. hij kan nu alles roflstompen. bijvoorbeeld een widowmaker is goed maar je kan als winston naar haar toe jumpen en in principe kill je haar meestal wel. bij mccree maakt het niet uit met welke tank of wat dan ook je bij hem komt. hij kan gewoon alles destroyen. ongeacht of die altijd ze E heeft. wat Jeff Kaplan de game director zei is dit:
“Yeah, the McCree nerf – I hate using that word, but I just said it – the McCree balance changes will be coming sooner than the D. Va buff.

McCree is pretty straightforward. What we’re looking at right now is his fan the hammer damage. We’re going to reduce it. The goal there is to make it so that McCree can still use his combo that we love, which is the flashbang and fan the hammer on somebody like Tracer. McCree should absolutely kill that Tracer. We want McCree to be a counter to people like Tracer, Genji and Reaper. What we’re not crazy about, right now, is the way in which McCree can absolutely shred tanks. It’s a little too easy, so we want to bring the fan the hammer damage down, so he’s still killing the squishies and the medium strength heroes, but he’s less effective against the tanks. If he times everything perfectly and gets every single shot off, he’s got a shot against a tank, but it’s not the instant ‘I win’ button that it is right now.

So that’s what’s coming for McCree. We’ve been testing it for a while and it feels good. You still want him on your team.”

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Puc van S. schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:23:
[...]

Er zijn overigens 2 microfoon icoontjes,

1) linksboven in het scherm: Dat is de indicatie dat er iemand aan het praten is
2) het microfoon icoontje wat je ook ziet als je de "C" knop ingedrukt hebt, dan spreekt je character (of degene waar het icoontje bovenstaat) inderdaad je voice line.
Oh, dat andere is me nog nooit opgevallen. Of er praat nooit iemand .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Joarie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:29:
[...]

Ik zei toch sorry! :)
Wist ik veel dat je dat ook nog kon instellen in de instellingen.
Haha, volgens mij was ik dat niet? Ik weet vrijwel zeker dat het een niet Nederlander was :P (ik meen dat het zelfs dezelfde Rus was als ik eerder noemde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

NEE SCHAT DIT KAN NIET OP PAUZE! ;)

Het verlagen van de damage zorgt er in ieder geval voor dat 1 hero iets meer viable wordt: Zenyatta. Nu gaat Zenyatta door een bodyshot al dood, dus het zou fijn zijn als dat niet meer gebeurt.

Ik vind Zenyatta echt heel erg tof, maar momenteel is hij als hero totaal niet viable vanwege zijn lage hp gecombineerd met het feit dat 'ie bij een bodyshot al sneuvelt. Kijk maar naar tournaments, vrijwel geen enkel team zal met Zenyatta spelen. Lucio en Mercy zijn véél betere supports.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:30
McCree Fan the hammer damage naar beneden, maar squishy targets zullen nog steeds doodgaan, alleen tanks dus niet. Verwacht dus niet te veel van de McCree nerf want die zal niet zo hard zijn als sommigen schijnbaar denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Akaendra schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:55:
McCree Fan the hammer damage naar beneden, maar squishy targets zullen nog steeds doodgaan, alleen tanks dus niet. Verwacht dus niet te veel van de McCree nerf want die zal niet zo hard zijn als sommigen schijnbaar denken :P
Vrij logisch, anders is hij plots volledig nutteloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Planespotter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:50:
[...]

Lucio en Mercy zijn véél betere supports.
Het blijft leuk om Roadhog te irriteren als Lucio. Die soundblast is een uitstekende counter tegen zijn hook. Je kunt er ook menig teamgenoot mee redden die gehooked worden.

En het meest zaligmakende is natuurlijk een tracer met soundblast een ravijn in blazen en dan zien dat zijn rewind functie net te kort komt om de rand weer te bereiken :D

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiLLius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-09 09:03

wiLLius

Extreme OC

Als iemand denkt dat McCree in zijn huidige vorm niet compleet gamebreaking is, vraag ik mij af of diegene Overwatch we heeft gespeeld haha :D

hwbot; wiLLius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
wiLLius schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:06:
Als iemand denkt dat McCree in zijn huidige vorm niet compleet gamebreaking is, vraag ik mij af of diegene Overwatch we heeft gespeeld haha :D
Tegen tanks, ja.
Tegen squishies, nee. McCree is de ideale 1v1er up close, daar zul je dus omheen moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Kan je mcree's stun eigenlijk defelcten met genji?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
tellavist schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:39:
Ja, dat kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dat valt niet altijd mee, die knuppels zitten continu met een trillende vinger boven die E-knop, elke jump-scare is een E-press.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik reflect die E van MCcree echt heel vaak als genji die is best voorspelbaar bij de meeste.
Het probleem is daarna alleen dat je vaak niet de burst hebt hem te killen en hij uit ze eigen stun komt en je alsnog rightclicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:44:
ik reflect die E van MCcree echt heel vaak als genji die is best voorspelbaar bij de meeste.
Het probleem is daarna alleen dat je vaak niet de burst hebt hem te killen en hij uit ze eigen stun komt en je alsnog rightclicked.
Volgens mij kom je een heel eind, als je een keer linker muis knop doet (shuriken) plus door hem heen dashen met shift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Planespotter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:50:
[...]

Het verlagen van de damage zorgt er in ieder geval voor dat 1 hero iets meer viable wordt: Zenyatta. Nu gaat Zenyatta door een bodyshot al dood, dus het zou fijn zijn als dat niet meer gebeurt.

Ik vind Zenyatta echt heel erg tof, maar momenteel is hij als hero totaal niet viable vanwege zijn lage hp gecombineerd met het feit dat 'ie bij een bodyshot al sneuvelt. Kijk maar naar tournaments, vrijwel geen enkel team zal met Zenyatta spelen. Lucio en Mercy zijn véél betere supports.
Ik vind het aanbod van support sowieso vrij karig. Zenyatta kan wel aardige damage doen maar puur support ga je idd eerder naar een Mercy of Lucio. En Symmetra is "Support" . Haar turrets zijn wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH40S schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:54:
[...]
Volgens mij kom je een heel eind, als je een keer linker muis knop doet (shuriken) plus door hem heen dashen met shift?
nope, ben je al te laat meestal ;p + McCree heeft 200health he en genji ze sterren doen 28 damage each. en shift maar 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Ik vind het aanbod van support sowieso vrij karig. Zenyatta kan wel aardige damage doen maar puur support ga je idd eerder naar een Mercy of Lucio. En Symmetra is "Support" . Haar turrets zijn wel leuk.
die maps waar je dat pokke eind moet lopen zoals watchpoint shibraltar dan is een Symmetra met haar ult ook ideaal. Je bent niet 100% OP met haar maar je team is wel binnen een paar tellen op locatie ipv dat hele stuk lopen. Kan soms nog wel eens irritant zijn voor de tegen partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Splitinfinitive schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:57:
[...]

die maps waar je dat pokke eind moet lopen zoals watchpoint shibraltar dan is een Symmetra met haar ult ook ideaal. Je bent niet 100% OP met haar maar je team is wel binnen een paar tellen op locatie ipv dat hele stuk lopen. Kan soms nog wel eens irritant zijn voor de tegen partij.
Klopt dat de teleporter wel handig kan zijn. Maar preventie van dat te hoeven doen lijkt me een stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:58:
[...]

Klopt dat de teleporter wel handig kan zijn. Maar preventie van dat te hoeven doen lijkt me een stuk fijner.
oh zeker, soms is het in QP alleen moeilijk om iedereen in leven te houden als mercy omdat ze dan als soldier 76/widowmaker 2 tanks en een offensive proberen te tanken. Dan kun je nog zo'n goede mercy zijn. Als het team de LoS niet op orde heeft kun je vrij weinig.

Dan is Symettra ideaal

plus ik heb altijd het geluk dat mensen altijd voor de healer gaan en als je dan niet een teammate hebt die je kan assisteren. is het echt geluk hebben. Als een reaper te dicht bij je komt is het gewoon GG.

althans dat is mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
[...]

Dit dus. Wordt altijd zo blij als ik respawn en een teleport mij weer vlakbij het gevecht brengt!

En altijd een rilling over mijn rug als ik hoor 'The enemy has spawned a teleporter'

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
tellavist schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:39:
Nog een leuke deflect-fact (dat rijmt!): de ult van Hanzo... moet dan wel de pijl zijn voordat 'ie in een draak veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:30:
[...]

Nog een leuke deflect-fact (dat rijmt!): de ult van Hanzo... moet dan wel de pijl zijn voordat 'ie in een draak veranderd.
ze kan je ook Mei's ulti deflecten voordat die neerkomt op de plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ricmaniac schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:33:
[...]

ze kan je ook Mei's ulti deflecten voordat die neerkomt op de plek
En de biotic field van Soldier:76 kan ook gedeflect worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dus kan je team meer damage doen in de tijd waarin ze anders hadden moeten lopen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Puc van S. schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:40:
[...]

En de biotic field van Soldier:76 kan ook gedeflect worden
Dat is toch dat healding wat hij neerzet? Wat gebeurt er dan precies? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Grotman schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:52:
[...]

Dat is toch dat healding wat hij neerzet? Wat gebeurt er dan precies? :p
Ja, ik denk dat hij dan elders komt te staan of 'stuk' gaat, of zo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Kreeg een mailtje van Ikea :P
Zag dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5jIOrMD3Rx1sWcA12CAlidAp/full.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Zeror schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 17:54:
Zag dit:

[afbeelding]
Tja, daar zit hij dus de hele match op terwijl zijn turrets POTG binnen rollen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55

On_E

Housemusic

Vind Symmetra het tofste karakter en kies haar waar mogelijk. (Vrijwel altijd op defense maps)

Flankroutes volhangen met turrets en wachten maar, zelden potjes dat er amper tot geen vijanden in 'de val' trappen.

Teleporter up zodra het kan, shields uitdelen waar nodig, prima. :)

Wel in haar Architech outfit uiteraard!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

On_E schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:12:
Vind Symmetra het tofste karakter en kies haar waar mogelijk. (Vrijwel altijd op defense maps)

Flankroutes volhangen met turrets en wachten maar, zelden potjes dat er amper tot geen vijanden in 'de val' trappen.

Teleporter up zodra het kan, shields uitdelen waar nodig, prima. :)

Wel in haar Architech outfit uiteraard!
Ik heb misschien 15 min gameplay met haar. Vind haar vaak niet heel veel toevoegen, maar misschien speel ik haar verkeerd.

Ik ga vanavond nog eens een poging met haar wagen :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Heb het echt gehad met quickplay. Iedereen doet maar wat.
Geen tanks, geen healers, niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Planespotter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:15:
[...]

Ik heb misschien 15 min gameplay met haar. Vind haar vaak niet heel veel toevoegen, maar misschien speel ik haar verkeerd.

Krijg je vast geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06

justifire

Shut up and squat !!

Zag dit:

[afbeelding]
"MOLTEN COOOOOOOOOOOOORE !!!"

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 22:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Zag dit:

[afbeelding]
Ik zie dat IKEA ook voor de roze skin gaat. 8)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Planespotter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:15:
[...]

heb haar net voor het eerst gepakt op volskya industries.
Gisteren toevallig een youtube filmpje gezien waar ze met 2 symetra's die eerste doorgang helemaal volhangen aan de achterkant (dus de defence kant).
Ik dat nagedaan. 23 eliminations 0 deaths :9
Ze kwamen er niet door ^^

Ik snap die matchmaking soms echt niet. heb vandaag 5-6 potjes gespeeld. geen 1 verloren. gewoon random teams.

Andere moment verlies je weer alleen maar... Ach ja, gaat die 40%/60% W/L toch weer iets omhoog :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Splitinfinitive schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:03:
[...]

oh zeker, soms is het in QP alleen moeilijk om iedereen in leven te houden als mercy omdat ze dan als soldier 76/widowmaker 2 tanks en een offensive proberen te tanken. Dan kun je nog zo'n goede mercy zijn. Als het team de LoS niet op orde heeft kun je vrij weinig.

Dan is Symettra ideaal

plus ik heb altijd het geluk dat mensen altijd voor de healer gaan en als je dan niet een teammate hebt die je kan assisteren. is het echt geluk hebben. Als een reaper te dicht bij je komt is het gewoon GG.

althans dat is mijn beleving.
Klopt. Heb dan alleen liever "Helden sterben nicht" dan TP maar das meer persoonlijke voorkeur. Naast symmetra kan je een daadwerkelijke damage dealer kiezen ook weer meer persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:09:
[...]

Klopt. Heb dan alleen liever "Helden sterben nicht" dan TP maar das meer persoonlijke voorkeur. Naast symmetra kan je een daadwerkelijke damage dealer kiezen ook weer meer persoonlijke voorkeur.
Mwoah, Symmetra heeft de hoogste winrate (maar laagste populariteit) van alle heroes, dus zo slecht is ze niet.

[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 09-06-2016 20:15 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
CH40S schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:55:
[...]
Ja, ik denk dat hij dan elders komt te staan of 'stuk' gaat, of zo.
Als ik het goed begrepen heb komt die idd ergens anders, maar gaat de healing ook naar de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Reaper is echt een feest op Hollywood als je A aan het defenden bent :D als je ult klaar is wachten op het dak tot de volgende push, en dan er midden in springen. Heerlijk. Je kan hem in de lucht al actieveren omdat je de damage ook boven je en beneden je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

MicScott schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:14:
[...]

Mwoah, Symmetra heeft de hoogste winrate (maar laagste populariteit) van alle heroes, dus zo slecht is ze niet.
Dat veranderd mijn persoonlijke voorkeur niet , grappig dat Yjornbold er 0.1% onder staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Matthew Mercer (voice actor for McCree) also said during a panel at A-kon that he’ll say “It’s High Noon” while playing overwatch, and people will think it’s a McCree using his ult, and freak out.
Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Een medetweaker was bezig om een site op te zetten om medetweakers uit te nodigen voor serieuze games, nu weet ik alleen niet meer wie dat was en wat de status hiervan is... kan iemand daar iets zinnigs over roepen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Zeror is dat. Hij wacht momenteel op een plugin developer, nav een vraag die hij gesteld heeft aan hen, zo liet hij eerder vandaag weten. :)

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Ah ok, hopelijk mogen we er snel van genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Symmetra net 1x gespeeld, humor met die turrets zeg. Goede tip mensen!

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Is er nog hulp nodig bij het bouwen van die website? Ik zou eventueel wel kunnen helpen vermoed ik :*)

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open ik een lootbox zitten er 3 duplicates in op level 37 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

marijnhak schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:30:
Symmetra net 1x gespeeld, humor met die turrets zeg. Goede tip mensen!
Die turrets zijn geweldig. Heb er vaak last van :+ zodra er 3/4 hangen en nog een persoon die de objective verdedigd dan wordt ik wel eens pure Salt en moet ik even ontgiften met kattenplaatjes :)

Edit:autocorrect pls |:(
Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:09:
[...]

Mercy's ult is enorm fijn als je een goed team hebt dat bij elkaar blijft in quickplay kun je vaker niet meer als 1/2 man reviven. En close range doet Symmetra vrij veel damage.

Long range zelfs meer maar dan moet je die charges shot goed plannen. Ik raakte vanmiddag nog een reinhardt is gewoon 1/3 van zijn hp

[ Voor 47% gewijzigd door Splitinfinitive op 09-06-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 22:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik pak Symmetra ook altijd als het eerste punt control point is, zelfs als er al een healer is (twee supports kan geen kwaad). Scheelt heel wat lopen en de turrets pakken wel wat kills op pubs. Daarna switchen naar een counter of Lucio of Mercy.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Weet niet hoe groot ie is dus maar even als link, briljant GIFje wel. :P

https://media.giphy.com/media/26BRMf2SSpxO1yxgs/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
On_E schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:46:
Weet niet hoe groot ie is dus maar even als link, briljant GIFje wel. :P

https://media.giphy.com/media/26BRMf2SSpxO1yxgs/giphy.gif
De gifjes van Overwatch beginnen binnen te stromen en 9GAG begint ook vol te raken met verwijzingen er naar. Duidelijk een populair spel :)

Zag laatst de geniale gif waarbij Reaper de scene nadoet van Sound of Music op de heuvel. Helaas vergeten op te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Zag dit:

[afbeelding]
haha goed gevonden! Ben benieuwd of de hero en die stoel ook daadwerkelijk een verband met elkaar hebben.

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:31
jurgenb1990 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:14:
[...]

haha goed gevonden! Ben benieuwd of de hero en die stoel ook daadwerkelijk een verband met elkaar hebben.
Denk dat het gewoon een vrij algemene Scandinavische naam is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Sinus_rhythm schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:38:
[...]

dat kan natuurlijk ook haha ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:04
Sinus_rhythm schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:38:
[...]

You killed the joke :'(

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:07
Heb er al redelijk wat uurtjes ingestopt de laatste week..maar ben nog maar lvl 21.
Zit regelmatig in teams met lvl90+...waar halen ze de tijd vandaan :o

Blijf wel gewoon bij m'n favoriet: Mercy. Gisteren een actie gehad waarin mijn team werd uitgeschakeld door ultimates slechts 10 meter voor ons doel (cargo-eindstreep) en slechts enkele seconden op de klok. Er tussen gesprongen, 'heroes never die'....en die laatste 10 meter ook kunnen duwen.

Ben trouwens meer op mijn gemak bij levels met wat hoogteverschil, zoals Hollywood. Geeft dan wat meer kans heen en weer te vliegen tussen teamgenoten.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
En net toen ik dacht 'weer zo'n irritante play of the game' (met 9 van de 10 keer een Junkrat met z'n ultimate)....heb ik er 1 met Mercy gescored :D

Moet ook zeggen dat ik toch regelmatig 2-4 kills heb met Mercy. Het is een zwak wapen, maar een Mei, Mercy of Soldier maak je er snel mee af.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gisteren derde Overwatch avond en veel met Reaper gespeeld. Vond er in het begin niet veel aan (kwam van Roadhog en mis dan die selfheal) maar naarmate de avond vorderde ging het eigenlijk best wel goed.
Meeste succes had ik als ik niet met de massa meeging ( helaas solo speler :() maar als ik vanaf de flank kwam.

Heb stiekem best wel genoten van Reaper , hehe

Vanavond wil ik Dva spelen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 13:53

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Iusedto schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:11:
Gisteren derde Overwatch avond en veel met Reaper gespeeld. Vond er in het begin niet veel aan (kwam van Roadhog en mis dan die selfheal) maar naarmate de avond vorderde ging het eigenlijk best wel goed.
Meeste succes had ik als ik niet met de massa meeging ( helaas solo speler :() maar als ik vanaf de flank kwam.

Heb stiekem best wel genoten van Reaper , hehe

Vanavond wil ik Dva spelen
Reaper heeft ook een selfheal ;) Mits je de tegenstanders killed :P

[ Voor 3% gewijzigd door MonkeySleeve op 10-06-2016 10:23 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
MonkeySleeve schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:23:
[...]

Reaper heeft ook een selfheal ;) Mits je de tegenstanders killed :P
Ja, maar dat is toch substantieel anders dan Roadhog.

Vind beide geweldig spelen dus het maakt mij niet uit lol.
Roadhog is iets meer mijn playstyle

[ Voor 16% gewijzigd door Iusedto op 10-06-2016 10:31 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

X-Kiwi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:03:
Heb er al redelijk wat uurtjes ingestopt de laatste week..maar ben nog maar lvl 21.
Zit regelmatig in teams met lvl90+...waar halen ze de tijd vandaan :o

Blijf wel gewoon bij m'n favoriet: Mercy. Gisteren een actie gehad waarin mijn team werd uitgeschakeld door ultimates slechts 10 meter voor ons doel (cargo-eindstreep) en slechts enkele seconden op de klok. Er tussen gesprongen, 'heroes never die'....en die laatste 10 meter ook kunnen duwen.

Ben trouwens meer op mijn gemak bij levels met wat hoogteverschil, zoals Hollywood. Geeft dan wat meer kans heen en weer te vliegen tussen teamgenoten.
Ik zal het je nog sterker vertellen: er is al iemand die level 251 is.

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/GamerSuiteTv-2234

Toevallig laatst tegen gespeeld met een aantal Tweakers (en nog gewonnen ook :P )

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Planespotter schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:35:
[...]

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/GamerSuiteTv-2234

Toevallig laatst tegen gespeeld met een aantal Tweakers (en nog gewonnen ook :P )
218u heeft hij er ongeveer inzitten.

damn... :o

Een handtekening?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Planespotter schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:35:
[...]
Bizar 8)7

Doe me erg denken aan : "how do you kill that which has no life"

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iusedto schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:44:
[...]

Bizar 8)7

Doe me erg denken aan : "how do you kill that which has no life"
Nouja, in dit geval zijn het meerdere Turkse gasten die elkaar afwisselen op een Twitch stream.

Dus het is niet 1 persoon in ieder geval :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Planespotter schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:45:
[...]

Nouja, in dit geval zijn het meerdere Turkse gasten die elkaar afwisselen op een Twitch stream.

Dus het is niet 1 persoon in ieder geval :P
Krijgen ze dan geen gezeur met Blizzard voor het delen van een account?

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Niks illegaals aan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:40

D4NG3R

kiwi

:)

Volgens mij gaat account sharing in tegen de overeenkomst die je accepteert bij het aanmaken van een account.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
'It’s come to our attention over the weeks and months that many players sadly aren’t even aware that this practice is both against the Terms of Use and can seriously endanger their account security.''

....

'account sharing will likely earn you;

a warning placed on your account, at the very minimum,
a short to medium-length suspension,
or anything up to account closure, for severe and repeated cases.'

(bron: blue post op battle.net)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Oeh, I stand corrected dan :)
Klinkt wel heftig. Kan je dus nooit een Blizzard game (van de nieuwe generatie) uitlenen aan een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

X-Kiwi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:12:
[...]

'It’s come to our attention over the weeks and months that many players sadly aren’t even aware that this practice is both against the Terms of Use and can seriously endanger their account security.''

....

'account sharing will likely earn you;

a warning placed on your account, at the very minimum,
a short to medium-length suspension,
or anything up to account closure, for severe and repeated cases.'

(bron: blue post op battle.net)
Maar hoe moet ik dat zien? Want die gasten spelen gewoon op dezelfde pc op dezelfde account. Op een gegeven moment gaat de ene slapen en neemt de andere over.

Ik zie account sharing dan meer dat er van verschillende plekken op dezelfde account wordt ingelogd.

Net trouwens 6 pubgames op rij gewonnen :o Speelde met Junkrat op Temple of Anubis, Hanamura & Lijang Tower en je scoort zo snel gouden medailles dat het niet meer leuk is :D

Merk dat ik 1v1 ook steeds beter word als Junkrat. Gewoon nades vol in iemand zijn bakkes gooien is vaak al goed genoeg.

[ Voor 14% gewijzigd door London op 10-06-2016 11:35 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Planespotter schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:21:
[...]

Maar hoe moet ik dat zien? Want die gasten spelen gewoon op dezelfde pc op dezelfde account. Op een gegeven moment gaat de ene slapen en neemt de andere over.

Ik zie account sharing dan meer dat er van verschillende plekken op dezelfde account wordt ingelogd.

Net trouwens 6 pubgames op rij gewonnen :o Speelde met Junkrat op Temple of Anubis, Hanamura & Lijang Tower en je scoort zo snel gouden medailles dat het niet meer leuk is :D

Merk dat ik 1v1 ook steeds beter word Junkrat. Gewoon nades vol in iemand zijn bakkes gooien is vaak al goed genoeg.
Waar staat PUB eigenlijk voor? Dacht dat iedereen maar een typfout maakte. Ben vanuit bijv. WoW de PUG (Pick Up Group) gewend.

Junkrat is erg irritant bij de temple, zeker als je punt B probeert de verdedigen. Junkrat spelers willen helaas nog wel eens domweg granaten spammen. 'Daar ergens' zal de tegenstander wel zijn, laat ik een minuut lang daar granaten op gooien.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

X-Kiwi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:38:
[...]

Waar staat PUB eigenlijk voor? Dacht dat iedereen maar een typfout maakte. Ben vanuit bijv. WoW de PUG (Pick Up Group) gewend.

Junkrat is erg irritant bij de temple, zeker als je punt B probeert de verdedigen. Junkrat spelers willen helaas nog wel eens domweg granaten spammen. 'Daar ergens' zal de tegenstander wel zijn, laat ik een minuut lang daar granaten op gooien.
Public game, of eigenlijk gewoon solo queue :)

En dat zijn de slechte Junkrats :P Goeie Junkrats gooien granaten op plekken waar de tegenstander zal zijn zodra ze ontploffen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 12:18
Als iemand wil groupen op XB1 add me :), heb het een beetje gehad met solo spelen.
Ik ben in het bezit van mic. Speel voornamelijk Roadhog, maar sta ook zeker open om andere heroes te proberen.

[ Voor 39% gewijzigd door Clavis op 10-06-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Eeen goede Junkrat is bloed irritant :|

Maar dat zal voor elke klasse wel zo zijn denk ik

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:34

KipCurreh

Nightcrawler

KipCurry#2533 voor PC als er een paar zijn die in team willen spelen, die quick matches zijn idd niet schitterend om bij te leren.

lvl 7, voornamelijk als Mercy gespeeld tot nu toe.. vrij nieuw dus altijd klaar om bij te leren :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:04
tellavist schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:42:
[...]

218u heeft hij er ongeveer inzitten.

damn... :o
Hij heeft er nu 229 uur in zitten in 17 dagen tijd :S
Dat is dus 13 uur per dag.
Aangezien je normaal 16 uur per dag wakker bent (24 uur - 8 uur slaap = 16 uur)
Dus er is zeker spraken van account sharing ;)

Ik heb er zelf 26 uur inzitten (dat is dus omgerekend 1,5 uur per dag)
Gelukkig kan ik vanavond nog wat potjes spelen en Zondag vrijwel heel de dag.

[ Voor 16% gewijzigd door Pykow op 10-06-2016 12:14 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:11:
[...]

Hij heeft er nu 229 uur in zitten in 17 dagen tijd :S
Dat is dus 13 uur per dag.
Aangezien je normaal 16 uur per dag wakker bent (24 uur - 8 uur slaap = 16 uur)
Dus er is zeker spraken van account sharing ;)

Ik heb er zelf 26 uur inzitten (dat is dus omgerekend 1,5 uur per dag)
Gelukkig kan ik vanavond nog wat potjes spelen en Zondag vrijwel heel de dag.
naja of dus niet met 13 uur per dag (ik denk het ook hoor) maar met 13 uur per dag hoeft het helemaal niet. ik heb in me zomervakanties als middelbare scholier ook wel is 15 uur per dag gegamed, beetje eten pissen en 6 uur slapen.

=======================================

Speel nu ook steeds vaker als widowmaker. Van hanzo ben ik een beetje afgestapt. zo goed als het eerst ging met hanzo lukt het me niet meer met hem ofzo.. geen idee waardoor het komt.

Widowmaker is echt een fijne hero als je de aim een beetje goed door hebt. plus je Q blijft gewoon heeel sterk voor het assisteren van je team. zo vaak dat door die skill een genji of tracer flank oid mislukte doordat ons team hen zag aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

MicScott schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:14:
[...]

Zij heeft, net als vele andere heroes, een soort utility dat een groot effect heeft op het team als geheel, maar eigenlijk weinig toevoegt aan de 'fun' voor jou als speler.

D.Va is er ook zo een, ze heeft een hoge winrate omdat haar afleiding vaak de verdediging van een chokepoint volledig onderuit haalt. Ze doet wel aardig wat damage, maar alleen in perfecte omstandigheden (die je vaak niet hebt). Verder is ze één grote lopende headshot hitbox en houdt haar mech het niet lang uit tegen elke speler die half weet wat 'ie doet. Toch mijn favoriet, al kan ik 10x meer doen als Widowmaker.

Ik zit inmiddels op een punt waarbij ik tegen doorgewinterde spelers wordt gematched, en dan zie je erg gauw dat de 'gimmicks' niet meer werken, en de helft van de heroes afvallen als verstandige keuze. Het zijn ook alleen nog maar eenzijdige potjes. Óf de tegenstander loopt over ons heen, óf wij lopen over de tegenstander heen. Erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Ik heb zelf ook gemerkt dat ik met D.Va gewoon een enorme wandelende hitbox ben. Als tank denk je 'hier kan ik wel 2-3 seconden staan te schieten...maar dan ben ik vaak de mech al kwijt. Hoewel er ook spelers zijn die er duidelijk beter mee om kunnen gaan! Vind ze niet fijn om te healen als ik Mercy speel, voor mijn gevoel gaat het vullen van D.Va's healthpool veel te traag.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
X-Kiwi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:50:
Ik heb zelf ook gemerkt dat ik met D.Va gewoon een enorme wandelende hitbox ben. Als tank denk je 'hier kan ik wel 2-3 seconden staan te schieten...maar dan ben ik vaak de mech al kwijt. Hoewel er ook spelers zijn die er duidelijk beter mee om kunnen gaan! Vind ze niet fijn om te healen als ik Mercy speel, voor mijn gevoel gaat het vullen van D.Va's healthpool veel te traag.
Weet het niet zeker, maar volgens mij healed armor langzamer dan health, dat zal vast de reden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
ik zag eergisteren ook een filmpje van Cloud9 tegen Na'Vi (overwatch) waarbij 1 kerel van Na'Vi al level 307 was, dat is gewoon echt ziekelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

D.va vind ik nog wel cool. Benieuwd wat voor buff ze haar gaan geven.

Net een ziekelijk spannend potje Ilios 'The Well'. Het stond 1-1 en The Well was het beslissende level. Wij kwamen voor 99% toen capte zij het punt. Wisten zij het ook naar 99% te brengen om vervolgens over en weer nog 2x te switchen van CP. De overtime werd continu vernieuwd maar uiteindelijk wonnen wij omdat ik met m'n Riptire 3 gasten opblies :D

Was geen fijne game, en had eigenlijk moeten switchen want had 2 Pharahs, een Hanzo en een Genji tegen me. Met name de Pharahs zijn geen pretje om uit te lucht te schieten.

Vind het overigens wel opvallend hoe vaak je het punt verliest op precies 99% :o

[ Voor 6% gewijzigd door London op 10-06-2016 13:16 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Planespotter schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:16:
[...]
Vind het overigens wel opvallend hoe vaak je het punt verliest op precies 99% :o
Euh, dat komt omdat de teller op 99% blijft stilstaan zolang het punt (tijdens overtime) contested is.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-09 12:57
Heeft iemand een goede tip om de turret van thorbjorn uit te schakelen als deze in de laatste linie staan? Reaper komt niet zover en met een sniper ben je te traag.

De reach van de turret is imo véél te ver en accuraat. En de lockon time is dan ontzettend laag. soms op de killcam bij weinig health ben ik nog geen seconde in beeld. De turret is dan 180 graden gedraaid en schiet direct.

Goed, naar mijn mening heeft dat ding dus iets van een nerf nodig op 1 of meerdere van die punten. Tot die tijd: wat is jullie beste tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:08
VySio schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:47:
Heeft iemand een goede tip om de turret van thorbjorn uit te schakelen als deze in de laatste linie staan? Reaper komt niet zover en met een sniper ben je te traag.

De reach van de turret is imo véél te ver en accuraat. En de lockon time is dan ontzettend laag. soms op de killcam bij weinig health ben ik nog geen seconde in beeld. De turret is dan 180 graden gedraaid en schiet direct.

Goed, naar mijn mening heeft dat ding dus iets van een nerf nodig op 1 of meerdere van die punten. Tot die tijd: wat is jullie beste tip
Met pharah of Widowmaker schakel ik ze vaak makkelijk uit.
Ik doe vaak schieten en dan gelijk weer in cover na 2-3 schoten is die turret kapot.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
VySio schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:47:

sniper is het beste.

Een handtekening?!

Pagina: 1 ... 47 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.