Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 20:47
Dat heeft niets te maken met de hitboxes.
De killcam replays komen niet 1 op 1 overeen, dit heeft te maken met het verschil in tickrate en het algoritme dat plaatsvoorspelling uitvoert. Is ook al meerdere malen aangegeven door Blizzard zelf.
Meer info:

http://kotaku.com/overwat...n-be-a-problem-1778708854
https://www.reddit.com/r/..._to_know_about_tick_rate/

edit:

dat 2e linkje is wel een hitbox issue, die stond er nog niet bij toen ik aan het typen was :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bloodhoundje op 08-06-2016 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Bloodhoundje schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:39:
[...]

Dat heeft niets te maken met de hitboxes.
De killcam replays komen niet 1 op 1 overeen, dit heeft te maken met het verschil in tickrate en het algoritme dat plaatsvoorspelling uitvoert uitvoert. Is ook al meerdere malen aangegeven door Blizzard zelf.
Meer info:

http://kotaku.com/overwat...n-be-a-problem-1778708854
https://www.reddit.com/r/..._to_know_about_tick_rate/
Daarom heb ik ook het 2e filmpje geplaatst ;)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Net een 1v1 gewonnen van een Reaper als Mercy _/-\o_ Die gast moet wel heel slecht geweest zijn haha.

Hoewel ik wel alles headshotte, dan hoor je zo'n leuk ''kling kling kling'' geluidje :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Planespotter schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:46:
Net een 1v1 gewonnen van een Reaper als Mercy _/-\o_ Die gast moet wel heel slecht geweest zijn haha.

Hoewel ik wel alles headshotte, dan hoor je zo'n leuk ''kling kling kling'' geluidje :D
Ik vind de pistol van de Mercy aardig sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

xeple schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:01:
[...]

Ik vind de pistol van de Mercy aardig sterk.
ik merk dat je iets van 4/5 headshots nodig hebt (kunnen ook minder zijn aimen is niet mijn sterkste punt) maar dat ding dat spamt best wel goed met niet al te veel recoil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Heb zojuist iedereen toegevoegd die in de lijst staan. Volgens mij is dat de meest recente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Bloodhoundje schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:24:
[...]

Dan is hanzo toch ook een evengroot risico? Die kan ook iedereen die niet 100% hp heeft oneshotten volgens die logica :P. Dat gaat dan eigenlijk voor bijna elke hero op :+
Eens, maar ik vind raak schieten met Hanzo echt significant moeilijker dan met Widow. Alhoewel, dat kan ook aan mijn skills liggen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-09 12:57
Ik heb de game sinds gisteren een nu ongeveer 5 uur gespeeld. Echt heel leuk en tactisch!

Ik ben al wel een paar keer tegen gekomen dat er tactieken zwaar OP zijn:
Op de rijdende objective met rheinhard, bastion en thorbjorn. De andere 3 hoeven dan alleen maar voor afleiding te zorgen. Onverslaanbaar.

Sowieso vind ik de lockon time van thorbjorn véél te hoog voor een npc en is een thorbjorn turret icm bastion is bijna niet te doen.

Voor de rest zitzit het heel goed in elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:20
Net op de map Hanamura met randoms tegen 6x Thorbjorn... Was geen beginnen aan met randoms. Weet ook niet of ik er met premade door was gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
aaaido schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:43:
Net op de map Hanamura met randoms tegen 6x Thorbjorn... Was geen beginnen aan met randoms. Weet ook niet of ik er met premade door was gekomen..
Ik had et al een paar keer gementioned dat ik dit al een aantal keer gedaan had met een vol team, grappig maar ook erg overpowered, vooral met goede turret placements.

3/4 keer gewonnen

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Zeror schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:06:
Blizzard zou eigenlijk het joinen moeten stoppen zetten als er nog maar 2 minuten ofzo op de timer staat. Of de final checkpoint al voor meer dan 85% veroverd is door de tegenstander. Of de payload nog maar x aantal afstand verwijderd is van de eindbestemming (driekwart afstand vanaf de een na laatste node tot de eindbestemming). Een punt zeg maar waarop je eigenlijk weinig kans meer maakt als team. Meestal verliest dat team dan toch. Neemt niet weg dat er natuurlijk nog steeds kansen zijn om te winnen.
Nee, want dan neemt een leaver je team de kans af om terug te komen. Ik ben ook weleens in Temple of Anubis gejoined waar er nog ~45 seconden over waren op Point A. Geen healer in het team dus ik nam Lúcio en vervolgens hadden we binnen ongeveer halve minuut beide punten gewonnen. Met als commentaar van de tegenstander: "Wow, great comeback!" Zo blijft het voor iedereen leuk.

Overigens heb ik ook een post van Blizz gelezen dat als je in een game komt die bijna voorbij is en je verliest, het niet telt voor je W/L-ratio.

Overigens over een van de vorige posters die stelde dat als iedereen rond de 50% w/l ratio zou zitten, dat dat zou betekenen dat iedereen op het zelfde niveau wordt geschaald: dat klopt natuurlijk niet perse. Je kunt best een tien of twintigtal games achterelkaar gigantisch hard winnen waardoor je meteen erg hoog wordt geschat en vanaf daar wel tegen mensen van je eigen niveau worden gematcht waardoor je eerst 20-0 staat maar al gauw bijvoorbeeld 40-20, en dan 140-120 en dan 240-220 enzovoorts. Zo kom je uiteindelijk wel op die 50% terwijl je gewoon op je eigen niveau speelt.

Mijn eigen winrate is nu 51.8%, wat ik best OK vind. Als ik met een groep samenspeel is het wel duidelijk hoger waardoor vervolgens solo spelen redelijk frustrerend kan zijn. Gisteren wilde echt niks lukken en was ik flink aan het ragen. Maar daar zadel ik mijn teamgenoten niet mee op, niemand die het merkt behalve mijn benedenburen die wel een paar keer een stampvoet hoorden, ben ik bang...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg al een paar keer disconnect (LC-202) op de Xbox One. Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Planespotter schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:46:

Prachtig dit soort plays O+

Over de Widowmaker OP discussie: het is wat mij betreft niet reëel als je als Sniper zoveel sustained DMG kan doen. Of ze moet meer burst dmg worden door de charge langer te laten duren or ze moet een andere ingebouwde CD krijgen wat mij betreft. Bijvoorbeeld minder kogels/langere reload.

Meerdere keren door een Widow ge-oneshot worden (naast McCree flashbang combo) is mijn grootste funkiller atm.
Sinus_rhythm schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:01:
Heb zojuist iedereen toegevoegd die in de lijst staan. Volgens mij is dat de meest recente?
Sta er zelf ook in nu, add me if you like. :>

[ Voor 19% gewijzigd door Blaim op 08-06-2016 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Dit had ik niet verwacht, ik heb met Tracer een Reinhardt gemelee'd. In mijn lootbox zat nu trouwens de skin voor Reinhardt zonder helm op. Wel leuk, die unique drops door gewoon te spelen. Ook met een mede-tweaker gespeeld, is echt een stuk leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:15
Volgens mij is er iets mis met Overwatch ?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TUtVRed.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tmItL7G.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KqsCL7O.jpg

BTW weet iemand wat MVP 90% Of Match on fire betekend ?
Ik had play of the game en haalde iedereen neer.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YXxYyBd.png

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MVP? Most Valuable Player misschien?

BTw. Kwam dit nog tegen. Wat teasers van mogelijke nieuwe heroes:
http://www.polygon.com/20...w-overwatch-heroes-teased

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Yep, Most Valuable Player. 'On Fire' krijg je als je een bepaald aantal punten binnen een bepaalde tijd haalt en dan ook consistent punten blijft scoren.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:21
Klopt. Te zien aan de balk links onderin je scherm. Net nog een MVP gehaald met 89% met Lucio :)

Trouwens, het lijkt dat de healing ability van Lucio gelimiteerd is door hoogteverschillen. Een klein trapje naar beneden kan ertoe zorgen dat je teammates niet gehealed worden, ook al zie je ze wel en staan ze vlak bij. Iemand anders dit opgevallen?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:19:
BTw. Kwam dit nog tegen. Wat teasers van mogelijke nieuwe heroes:
http://www.polygon.com/20...w-overwatch-heroes-teased
Jep, dat zat in de animated short over Winston, wanneer hij Overwatch 'recalled'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Joarie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:23:
Klopt. Te zien aan de balk links onderin je scherm. Net nog een MVP gehaald met 89% met Lucio :)

Trouwens, het lijkt dat de healing ability van Lucio gelimiteerd is door hoogteverschillen. Een klein trapje naar beneden kan ertoe zorgen dat je teammates niet gehealed worden, ook al zie je ze wel en staan ze vlak bij. Iemand anders dit opgevallen?
weird, ik heb vaak genoeg op die control maps lucio en in nepal heb je dat laag liggende controlpoint maar toch heal ik iedereen althans dat zegt mijn bolletje in het midden. ook al staan ze boven dat 'gangetje' direct naast het CP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou het in games geplaatst worden die in al in progress zijn had net even een hoogtepunt voor mij. Ik queue for Quick Play, enter de game en 0,5 seconde later "Defeat". Dafuq 8)7

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
[b][message=47135567,noline]

je hebt line of sight nodig. hij werkt misschien nog even door als hij om het hoekje gaat maar in principe als je ze niet ziet worden ze niet gehealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Jacobv3l schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 01:08:
[...]

je hebt line of sight nodig. hij werkt misschien nog even door als hij om het hoekje gaat maar in principe als je ze niet ziet worden ze niet gehealed
Klopt. Er zit een kleine delay in het nummer op je scherm en wat je daadwerkelijk healt. De speedboost werkt overigens door muren heen.

Gisteren m'n eerste quintuple kill met Reaper, rondom een payload. Death Blossom... heel cheesy, maar feels good man! Niet eens PotG dankzij een McCree die het team met een High Noon (en daarna handmatig) uitmoordde :'( Wel twee achievements daardoor :)

Speel normaal nooit Reaper, maar gisteren wel leren waarderen. Uitermate effectief als je op een capturepoint of om een hoekje de payload aan het defenden bent. Dan pop je heel makkelijk in close range in-and-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:03

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

yinx84 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 06:39:
[...]

Klopt. Er zit een kleine delay in het nummer op je scherm en wat je daadwerkelijk healt. De speedboost werkt overigens door muren heen.

Gisteren m'n eerste quintuple kill met Reaper, rondom een payload. Death Blossom... heel cheesy, maar feels good man! Niet eens PotG dankzij een McCree die het team met een High Noon (en daarna handmatig) uitmoordde :'( Wel twee achievements daardoor :)

Speel normaal nooit Reaper, maar gisteren wel leren waarderen. Uitermate effectief als je op een capturepoint of om een hoekje de payload aan het defenden bent. Dan pop je heel makkelijk in close range in-and-out.
Reaper is ook vrij effectief tegen Torbjorn turrets, als je een hoekje hebt om achter te schuilen. Je kunt vaak net sneller dan de lock-on om het hoekje kijken en 1x schieten.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Gisteren voor de eerste keer online gespeeld met een aantal andere tweakers.

Rustig aan beginnen, lekker tegen AI.

Wat speelt dit spel lekker weg zeg, vanavond nog maar een paar uur erin steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Sinus_rhythm schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:01:
Ik heb me hier ook ff bij gezet, zal vanavond de rest ook even toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Tha-Skunk schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:28:
[...]

Ik heb me hier ook ff bij gezet, zal vanavond de rest ook even toevoegen.
Zijn er ook al dit soort lijstjes voor PS4 en/of Xbox One of is het een idee om dit op te zetten?

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Er zijn nu veel verschillende lijstjes in omloop en dat maakt het verwarrend, imo.
Zeror is momenteel bezig met een website die hetzelfde doel heeft, waarin alle Blizzard games komen te zitten, ik ga er vanuit dat daarin ook te filteren valt, of het PC / XONE / PS4 is. ;) Mede hierom heb ik nog geen enkele lijst ingevuld.

We hebben alleen wat geduld nodig. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

marijnhak schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:55:
[...]

Zijn er ook al dit soort lijstjes voor PS4 en/of Xbox One of is het een idee om dit op te zetten?
QFT

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
CH40S schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:59:
Er zijn nu veel verschillende lijstjes in omloop en dat maakt het verwarrend, imo.
Zeror is momenteel bezig met een website die hetzelfde doel heeft, waarin alle Blizzard games komen te zitten, ik ga er vanuit dat daarin ook te filteren valt, of het PC / XONE / PS4 is. ;) Mede hierom heb ik nog geen enkele lijst ingevuld.

Wachten we dat af :)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:03

watercoolertje

Untertitel

temp00 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:27:
Nou het in games geplaatst worden die in al in progress zijn had net even een hoogtepunt voor mij. Ik queue for Quick Play, enter de game en 0,5 seconde later "Defeat". Dafuq 8)7
Gratis XP, wat is het probleem?

Gisteren een potje tegen 5 Winston's, mn buikspieren doen nog zeer van het lachen, wat een chaos. Weer een hele avond gevuld met overwatch, denk dat the division een tijdje aan de kant gaat :D

Mezelf ook maar toegevoegd aan het documentje voor de PC, heb wel een semi-vast team maar die hebben ook niet altijd zin :D

[ Voor 33% gewijzigd door watercoolertje op 09-06-2016 09:21 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-09 09:38
Waar de beta en de eerste week nog veel teamplay opleverde wordt het met de dag minder op de xbox... gisteren 1,5 uur gespeeld (solo) als mercy, letterlijke alle matches verloren omdat mijn teams continu bestonden uit alleen maar dps classes die echt helemaal niets met het objective te maken wilden hebben.

Verpest het spel aardig.. ik hoop van harte dat Blizzard hier wat aan doen kan ..

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

PepieNL schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:22:
Waar de beta en de eerste week nog veel teamplay opleverde wordt het met de dag minder op de xbox... gisteren 1,5 uur gespeeld (solo) als mercy, letterlijke alle matches verloren omdat mijn teams continu bestonden uit alleen maar dps classes die echt helemaal niets met het objective te maken wilden hebben.

Verpest het spel aardig.. ik hoop van harte dat Blizzard hier wat aan doen kan ..

:(
Competitive play komt eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-09 09:38
Bellerophon schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:24:
[...]

Competitive play komt eraan :)
Ja ik hoop van harte dat dat de boel een beetje wegfilterd..

Acties:
  • +9 Henk 'm!
CH40S schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 08:59:

Klopt helemaal.

Er kan straks gefilterd worden op:
- Blizzard game (wie spelen allemaal game x)
- Bij de games die ookop console zijn, kun je filteren op welke versie (console of pc)
- Gebruikersnaam (snel zoeken naar een tweaker)
- Voice chat (ja of nee).

In het profiel kan o.a. ingevuld worden:
- Battletag, PSN id en XBOX live id
- social media meuk
- je wekelijkse speelmomenten in te stellen per dag (+ eventueel vakantiemodus als je mensen wilt laten weten dat je op vakantie bent).

Er is ook aan veiligheid gedacht. Bepaalde gegevens zullen alleen zichtbaar zijn voor ingelogde gebruikers. De site wordt niet geindexeerd door zoekmachines (mits ze hier gehoor aan geven).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zeror schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:25:
[...]

Klopt helemaal.

- Bij de games die ookop console zijn, kun je filteren op welke versie (console of pc)

- social media meuk
- je wekelijkse speelmomenten in te stellen per dag (+ eventueel vakantiemodus als je mensen wilt laten weten dat je op vakantie bent).

Er is ook aan veiligheid gedacht. Bepaalde gegevens zullen alleen zichtbaar zijn voor ingelogde gebruikers. De site wordt niet geindexeerd door zoekmachines (mits ze hier gehoor aan geven).
1 woord: Held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
[...]

Klopt helemaal.

- social media meuk

Goed bezig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
[...]

Klopt helemaal.

Sowieso al respect dat jij de moeite neemt om een website te maken :) ik ben ook webdesigner maar geen tijd om dat er nog bij te doen :-(

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:31:
[...]

Sowieso al respect dat jij de moeite neemt om een website te maken :) ik ben ook webdesigner maar geen tijd om dat er nog bij te doen :-(
Moet ook zoeken naar tijd hoor. Een basis van Wordpress maakt het al wel makkelijker, maar ben nu voor de site in afwachting van antwoord van een plugin-developer. Hopelijk duurt dat niet al te lang, anders ga ik de site online zetten met de beperking die ik nu heb.

@watercoolertje:
:P Ik werk dagelijk met Wordpress om themes te bouwen voor klanten etc... De wordpress keuze is voor mij dus makkelijk gemaakt. Ik ben verder geen developer ofzo. Het beetje php kennis dat ik heb is voldoende voor wordpress.
watercoolertje schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:49:
Edit: Opgeven wanneer je met vakantie bent zou ik zeker pas laten tonen als er is ingelogd met een 'gecontroleerd' account. Hoewel het nog niet zo erg is als dat je op FB je vakantiefoto's post terwijl je nog op vakantie bent :D
Verified users gaat er voorlopig niet komen. Het is nu slechts een enkel checkboxje wat je kan inschakelen. Dit zal een gevalletje zijn invullen op eigen risico. Dat ga ik er ook bij vermelden. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Zeror op 09-06-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:03

watercoolertje

Untertitel

Zeror schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:47:
[...]

Moet ook zoeken naar tijd hoor. Een basis van Wordpress maakt het al wel makkelijker, maar ben nu voor de site in afwachting van antwoord van een plugin-developer. Hopelijk duurt dat niet al te lang, anders ga ik de site online zetten met de beperking die ik nu heb.
Ik wou mezelf bijna aanbieden om te helpen, begint ie over WP xD Wel gaaf dat je zoiets wilt maken!

Edit: Opgeven wanneer je met vakantie bent zou ik zeker pas laten tonen als er is ingelogd met een 'gecontroleerd' account. Hoewel het nog niet zo erg is als dat je op FB je vakantiefoto's post terwijl je nog op vakantie bent :D
Zeror schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:47:
[...]@watercoolertje:
:P Ik werk dagelijk met Wordpress om themes te bouwen voor klanten etc... De wordpress keuze is voor mij dus makkelijk gemaakt. Ik ben verder geen developer ofzo. Het beetje php kennis dat ik heb is voldoende voor wordpress.
Is verder ook geen verwijt naar jou hoor, heb als webdeveloper een natuurlijke aversie richting WP, met de database aanleggen voor die gegevens kan ik mogelijk wel helpen, ik heb nog nooit een plugin geschreven voor WP anders had ik je daar wel mee willen helpen of kunnen doen.

[ Voor 50% gewijzigd door watercoolertje op 09-06-2016 09:58 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 14:34

KipCurreh

Nightcrawler

Zo gisteren dan toch maar even snel aangeschaft en na de tutorial een uurtje quick matches gedaan...

Ik ben begonnen als support (Mercy) en ik moet zeggen dat ik direct verkocht was.. Direct vele malen als beste healer op 't eindscherm gekomen, dat doet toch wel wat deugd als beginner

heeft me ook even wat tijd gekost om door te hebben dat ik nog een wapen had ook ;)

Anyway, nu iets van een lvl 5-6, daar gaan nog ettelijke uurtje fun aan beleefd worden, dat weet ik nu al
Ga nu even lvlen en vanalles proberen, daarna wil ik ook wel op de lijst komen (PC) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door KipCurreh op 09-06-2016 10:03 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Ja Mercy is ook wel mijn favoriet geworden ondertussen.
In Wow vond ik healen ook het leukste wat er is.
Niks is leuker als je team up weten te houden in de meest onmogelijke situaties.

Ik zal vanavond ook eens wat andere healers gaan proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Tha-Skunk schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:16:
Ja Mercy is ook wel mijn favoriet geworden ondertussen.
In Wow vond ik healen ook het leukste wat er is.
Niks is leuker als je team up weten te houden in de meest onmogelijke situaties.

Ik zal vanavond ook eens wat andere healers gaan proberen.
Moet je team ook wel de toegevoegde waarde van een healer snappen :')
F*ck me, ben al te vaak als healer gewoon alleen gelaten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:17:
[...]

+1 herkenbaar. Ik blijf het wel proberen though. Maar als ik te vaak dood ga als healer, dan switch ik ook maar van class, omdat ik anders alleen maar een last ben (voor mijn gevoel) en niets bij kan dragen.

Soms is het op Teamspeak dan een paar minuten later wel "Hey, waar is onze healer nou?"... :+

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wat moeten die teammates dan denken? #yolo #leroyjeeeeeeenkinsssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik volg gewoon de tank en/of de payload. Als de rest doodgaat omdat ze niet in de buurt zijn is het gewoon jammer voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zeror schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:21:
[...]

Ik volg gewoon de tank. Als de rest doodgaat omdat ze niet in de buurt zijn is het gewoon jammer voor ze.
True true.
Nu had ik eergisteren deze opstelling; Moi: Mercy, de rest 2x Soldier, 2x Hanzo, Pharah

:') Kom op guys... Ga CoD spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Wat doen jullie als er geen healer en geen tank in je team zit?
Ik pak vaak lucio omdat ik vanwege zijn snelheid beter zonder bescherming kan, maar je teamleden zijn vaak overal waardoor je max 2 mensen boost. Een tank pakken heeft vaak ook weinig zin omdat je alleen tegen 3/4 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg gisteren gezeik naar mijn kop van iemand omdat ik koos voor dezelfde hero als hem. Het begon als volgt:
Vooraf de match koos ik Pharah, de speler in kwestie kiest ook Pharah. Ik krijg gezeik dat ik een andere hero moet pakken. Nou goed dan, ik pak dan maar Genji. Match start enzo. Ik besluit te switchen naar Hanzo op gegeven moment. Switched die speler ook naar Hanzo en beveeld mij om weer te switchen van Hero. Dikke middelvinger ja. Ben expres in de weg gaan lopen enzo, want het potje gingen we hoe dan ook toch verliezen. Ondertussen mij maar blijven uitschelden voor n00b enzo. Daar win je mijn zieltje echt niet mee, vriend.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zeror schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:27:
Kreeg gisteren gezeik naar mijn kop van iemand omdat ik koos voor dezelfde hero als hem. Het begon als volgt:
Vooraf de match koos ik Pharah, de speler in kwestie kiest ook Pharah. Ik krijg gezeik dat ik een andere hero moet pakken. Nou goed dan, ik pak dan maar Genji. Match start enzo. Ik besluit te switchen naar Hanzo op gegeven moment. Switched die speler ook naar Hanzo en beveeld mij om weer te switchen van Hero. Dikke middelvinger ja. Ben expres in de weg gaan lopen enzo, want het potje gingen we hoe dan ook toch verliezen. Ondertussen mij maar blijven uitschelden voor n00b enzo. Daar win je mijn zieltje echt niet mee, vriend.. :')
Wat een pannenkoek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:27:
Ach, ken dat soort spelers wel. Heb ze tijdens de beta vaak zat gezien. Ik wil zelf af en toe voordat de game begonnen is ook wel eens dergelijke opmerkingen doen, maar daarna dan houdt het gewoon op voor me. Gaat het dan echt een partij ruk, dan leave ik soms de game, maar ook lang niet altijd.

Vooral als er bijvoorbeeld twee dezelfde (defend) heroes gekozen zijn, terwijl we attacking team zijn. Hoe vaak het niet gebeurd dat er bijvoorbeeld twee Widowmakers of een Widowmaker en een Hanzo... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Oke nou dit dan... de payload is er bijna en de enemy wint bijna. Wat doet ze dan zet ze haar teleporter een uur lopen van onze basis af waardoor iedereen te ver moest lopen waardoor ze wonnen..

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Bapawe schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:32:
Oke nou dit dan... de payload is er bijna en de enemy wint bijna. Wat doet ze dan zet ze haar teleporter een uur lopen van onze basis af waardoor iedereen te ver moest lopen waardoor ze wonnen..
LOL. Wat een troll, of die werkte voor hun, kan natuurlijk ook. ;) Je kunt gelukkig instellen om spelers te mijden.

Als de payload bijna bij de goal is, gebruik ik sowieso nooit een teleporter.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
Zeror schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:21:
[...]

Ik volg gewoon de tank en/of de payload. Als de rest doodgaat omdat ze niet in de buurt zijn is het gewoon jammer voor ze.
En dan heb je een Reinhardt die precies als je naar hem toe zweeft for no appearent reason zijn schild dropt en midden tussen het andere team charged >.<

Gisteren overigens wel (mijn laatste 2 potjes) in een heerlijk team gezeten, een tank die wist wat die deed, een healer die wist wat die deed (en de rest eigenlijk geen idee :X)

Was heerlijk om als Soldier achter een Reinhardt schild alles en iedereen af te maken in Hollywood!

De defense ging iets minder (steamrolled tot laatste checkpoint, toen weer geswitched naar S:76 ipv Symettra, het was toch niet meer ver lopen vanaf de spawn) en uiteindelijk 8 minuten lang de payload verdedigd (en gewonnen) op 2/10 meter van het einde.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Gisteren maakte het spel me nog al gefrustreerd. Men snapt nog steeds niet dat als je naast de playload gaat staan, terwijl je defend, dat deze niet voorruit gaat. Iedereen houdt maar afstand zelfs de beefy champs, zelfs als we de overhand hebben. Meerdere malen op de meest lullige manieren verloren.

Na queuen met een maatje ging het wel veel beter :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:53:
Gisteren maakte het spel me nog al gefrustreerd. Men snapt nog steeds niet dat als je naast de playload gaat staan, terwijl je defend, dat deze niet voorruit gaat. Iedereen houdt maar afstand zelfs de beefy champs, zelfs als we de overhand hebben. Meerdere malen op de meest lullige manieren verloren.

Na queuen met een maatje ging het wel veel beter :) .
Sterker nog; Als er bijvoorbeeld 2 van jouw team en 2 van enemy team bij de payload staan, is hij ook 'contested' en is er ook 0 beweging. En dat heeft ook niemand door, omdat het overgrote deel van de spelers denkt dat Overwatch een shooter a la CoD is.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

[...]

Vind het ook bijzonder inderdaad, er wordt wat dat betreft echt nog te weinig van de healer gepealed. In LoL wordt dat wel gedaan, maar op de grote damage dealers (AP mid en ADC)
Heb het idee dat dat bij Overwatch wat meer moet gebeuren op support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

CH40S schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:55:
[...]
Sterker nog; Als er bijvoorbeeld 2 van jouw team en 2 van enemy team bij de payload staan, is hij ook 'contested' en is er ook 0 beweging. En dat heeft ook niemand door, omdat het overgrote deel van de spelers denkt dat Overwatch een shooter a la CoD is.
Terugduwen is er ook nog! Iemand van jouw team er op, niemand van hun.

Maar ook dat realiseert niet iedereen zich.

Enige a la CoD is soldier :P .

[ Voor 16% gewijzigd door Oxidda op 09-06-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Van mij mag er ook nog iets worden toegevoegd dat de payload ook in overtime mag gaan als die in een x aantal seconden nog contested was voor de defenders. Attackers kunnen nu steeds contesten voor overtime maar als ze eenmaal op het punt zijn is het ook gedaan terwijl het vaak nog voor komt dat de defence makkelijk nog had kunnen contesten voor een overtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:58:
Terugduwen is er ook nog! Iemand van jouw team er op, niemand van hun.
Terug gaat afaik vanzelf, dan hoef je er niet bij te staan, snelheid voor terug is dan ook niet hoger of zo, zover ik weet.
Enige a la CoD is soldier :P .
Als je kijkt naar de class en skills e.d. wel. Ik bedoel meer hoe de spelers zélf spelen en dus voornamelijk gefocussed zijn op hun eigen K/D.

Back in the day bij Bad Company 2 was er iemand, die had een 'how not to be a noob' filmpje gemaakt voor Bad Company 2. Ik hoop dat iemand een vergelijkbaar filmpje maakt voor Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

CH40S schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:01:
[...]
Terug gaat afaik vanzelf, dan hoef je er niet bij te staan, snelheid voor terug is dan ook niet hoger of zo, zover ik weet.
[...]
Als je kijkt naar de class en skills e.d. wel. Ik bedoel meer hoe de spelers zélf spelen en dus voornamelijk gefocussed zijn op hun eigen K/D.

Back in the day bij Bad Company 2 was er iemand, die had een 'how not to be a noob' filmpje gemaakt voor Bad Company 2. Ik hoop dat iemand een vergelijkbaar filmpje maakt voor Overwatch.
Terug gaan gaat een heel stuk sneller mocht je er op staan, net als er 3 bij staan de playload sneller naar voren beweegt dan als er 1 bij staat.

Ja die K/D ratios zijn irritant. Er is sowieso bijna elke game wel een sniper oid die voor zoiets gaat.

Maar ach, gister had ik paar leuke potjes waarbij ik altijd hoogste eliminations had en ook vaak silver/gold op objective time. Het kan wel, objective based bezig zijn en een groot aantal kills halen.

Zo'n filmpje, het is toch geen rocket science dat het om objectives gaat? Soms gewoon je ballen tonen en ergens in rennen ipv je zorgen te maken om die ene death.

[ Voor 7% gewijzigd door Oxidda op 09-06-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ben benieuwd wanneer die spelers gaan beseffen dat Overwatch eigenlijk niets doet met K/D, maar meer met K/E. MasterOverwatch maakt het dan weer wel zichtbaar en dat is eigenlijk een kwalijke zaak, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Bellerophon schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:23:
[...]

True true.
Nu had ik eergisteren deze opstelling; Moi: Mercy, de rest 2x Soldier, 2x Hanzo, Pharah

:') Kom op guys... Ga CoD spelen
Geen idee of dit PC is of Console maar op de PS4 had ik gisteren die paar potjes dat ik speelde EXACT hetzeflde. En dan doe ik mijn best Zenyatta(Mercy nog steeds niet geprobeerd, voel me dan best zwak met allemaal offense heroes) te spelen dan is het toch een portie onmogelijk iedereen tevreden te houden :+

Scheelt dat de chat op de console vrijwel leeg is dus schelden zit er niet in :+ Overigens kan je mensen reporten op de console? Van de week al paar keer een match in gekomen waarin 4x een mercy zit en 1 soldier :+ en erna 5 keer een Lucio en ik als Hanzo :+ Dan leave ik gewoon...maar dan moet ik boeten omdat hun kut gaan doen |:(

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

weszz schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:13:
[...]

Geen idee of dit PC is of Console maar op de PS4 had ik gisteren die paar potjes dat ik speelde EXACT hetzeflde. En dan doe ik mijn best Zenyatta(Mercy nog steeds niet geprobeerd, voel me dan best zwak met allemaal offense heroes) te spelen dan is het toch een portie onmogelijk iedereen tevreden te houden :+

Scheelt dat de chat op de console vrijwel leeg is dus schelden zit er niet in :+ Overigens kan je mensen reporten op de console? Van de week al paar keer een match in gekomen waarin 4x een mercy zit en 1 soldier :+ en erna 5 keer een Lucio en ik als Hanzo :+ Dan leave ik gewoon...maar dan moet ik boeten omdat hun kut gaan doen |:(
PS4 bij mij... ik vraag mij ook al af of zo'n report/meld functie erin zit... best irritant dergelijke lui :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
weszz schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:13:
[...]

Mensen rapporteren voor een newbie zijn? Die snap ik even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik kan mij voorstellen dat het irritant is als je een heel team Mercies hebt... Weet niet wat daar 'noob' aan is, want is gewoon trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
CH40S schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:18:
Ik kan mij voorstellen dat het irritant is als je een heel team Mercies hebt... Weet niet wat daar 'noob' aan is, want is gewoon trollen.
Sure, maar wat is daar aan te rapporteren? Doen ze iets wat tegen de terms of agreement in gaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Op PC heb je wel een report functie. Maar idd een complete knuppel zijn is dan weer niet zo'n goede reden.

Maar als je vooral word uitgescholden of mensen je voor kut noob uitmaken, terwijl hun de 2e Hanzo zijn, dan ja dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:20:
Op PC heb je wel een report functie. Maar idd een complete knuppel zijn is dan weer niet zo'n goede reden.

Maar als je vooral word uitgescholden of mensen je voor kut noob uitmaken, terwijl hun de 2e Hanzo zijn, dan ja dan wel.
Of allemaal Bastion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
unfor schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:19:
Sure, maar wat is daar aan te rapporteren? Doen ze iets wat tegen de terms of agreement in gaan ofzo?
Ik zou ze inderdaad niet rapporteren, wel op mijn 'te mijden spelers'-lijstje zetten.
Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:20:

Op de PC kun je aangeven of de matchmaker voortaan bepaalde spelers moet (proberen te) mijden. :)

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Bastion , POTG horder :(
CH40S schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:21:
[...]
Ik zou ze inderdaad niet rapporteren, wel op mijn 'te mijden spelers'-lijstje zetten.
[...]
Op de PC kun je aangeven of de matchmaker voortaan bepaalde spelers moet (proberen te) mijden. :)
Hoe doe je dat?

[ Voor 48% gewijzigd door Oxidda op 09-06-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
unfor schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:16:
[...]

Mensen rapporteren voor een newbie zijn? Die snap ik even niet.
Of op een 'Do not match' lijst zetten. Zelfde effect. En als ze allemaal lvl 30+ zijn dan is er nog weinig newbie aan.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Makkelijkste is gedurende de match op P te drukken, dan hoef je namelijk maar 11 namen te doorzoeken. Vervolgens klikken op de speler in kwestie.

Anders zit het geloof ik onder Social en dan tabblad 'Recent', of iets dergelijks.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 09:56

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:26:
[...]

Bastion , POTG horder :(

[...]

Hoe doe je dat?
Social -> recent players -> rechts klikken -> avoid player.

Iedereen die zich als een MOBA speler eikel gedraagt komt er bij mij standaard op. Slechte spelers kan gebeuren en matchmaking zorgt er wel voor dat je die niet meer tegenkomt (als je zelf uiteraard je best doet O-) ).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

CH40S schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:30:
[...]
Makkelijkste is gedurende de match op P te drukken. Vervolgens klikken op de speler in kwestie. Anders zit het geloof ik onder Social en dan tabblad 'Recent'.
Ok, thx toch eens naar kijken :).
:) dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Volgens mij is er geen officiele lijst. Maar als er mensen zijn die willen samen spelen, dan kunnen die mij toevoegen (PS4 = Floeppie). Ik wordt een beetje zat van de pugs die niet snappen dat dit een objective game is er niet een COD..

Ik ben wel blij dat er nergens een k/d wordt getoond, dat hebben ze wel slim aangepakt, alleen moet de community het nog even leren dat het geen zak uitmaakt.

Ik speel overigens voor de lol, maar wil wel gaan om te winnen

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Gisteren mij tweede avondje Overwach en zoals gemeld heb ik Mei gespeeld en dat was leuk zeg.
Wat kan je "irritante" leuke dingen doen met haar zeg. Zeker iemand die ik vaker ga spelen.

Daarna heb ik Roadhog gespeeld. Had daar vooraf eigenlijk niet veel zin maar wat had ik het mis zeg.
Had er hele goede potjes mee en op de een of andere manier klikte het gewoon :|
Je kan een vijandelijk team echt verstoren met Roadhog. Vooral healer uit de groep hooken en killen is zo waanzinnig leuk.
Daarnaast is hij gewoon tanky en die selfheal is ook top.
Dikke overwachte liefde O+

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Iusedto schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:01:
Gisteren mij tweede avondje Overwach en zoals gemeld heb ik Mei gespeeld en dat was leuk zeg.
Wat kan je "irritante" leuke dingen doen met haar zeg. Zeker iemand die ik vaker ga spelen.

Daarna heb ik Roadhog gespeeld. Had daar vooraf eigenlijk niet veel zin maar wat had ik het mis zeg.
Had er hele goede potjes mee en op de een of andere manier klikte het gewoon :|
Je kan een vijandelijk team echt verstoren met Roadhog. Vooral healer uit de groep hooken en killen is zo waanzinnig leuk.
Daarnaast is hij gewoon tanky en die selfheal is ook top.
Dikke overwachte liefde O+
Ja, Mei is ultieme troll, hilarisch. Daarom speel ik haar ook altijd op defense :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Even een korte rant:

> Fuck Bastion
> Fuck Tracer
> Fuck Reaper

En niet te vergeten

> FUCK MCCREE!!!

Voor de rest vind ik het wel een leuk spel hoor :+ Elke dag potjes spelen met 5 andere vrienden, erg gezellig.

Wel vervelend dat je trouwens mensen niet kan reporten op de console, want gister zat ik 3 potjes lang met iemand in de game die de hele tijd AFK was, en soms heel even bewoog om te zorgen dat hij niet gekicked werd.
Lekker EXP farmen op die manier...

[ Voor 36% gewijzigd door jesse111 op 09-06-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

jesse111 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:28:
Even een korte rant:

> Fuck Bastion
> Fuck Tracer
> Fuck Reaper

En niet te vergeten

> FUCK MCCREE!!!

Voor de rest vind ik het wel een leuk spel hoor :+ Elke dag potjes spelen met 5 andere vrienden, erg gezellig.
McCree krijgt binnenkort al een nerf, hold on to your tits :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Fuck Reaper? Die is toch niet zo lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Laatst online: 31-08 23:45
Bellerophon schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:29:
[...]
McCree krijgt binnenkort al een nerf, hold on to your tits :>
Gelukkig maar!
UTADDICT schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:30:
Fuck Reaper? Die is toch niet zo lastig?
Wel als zij 2 of meer Reapers in hun team hebben. Paar shotguns in je gezicht en je bent dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

jesse111 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:31:
[...]

Gelukkig maar!

[...]

Wel als zij 2 of meer Reapers in hun team hebben. Paar shotguns in je gezicht en je bent dood...
Location, location, location :)

Alles met een beetje accuracy op afstand heeft een Reaper zo dood :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 09:49
Gister een heerlijk moment meegemaakt met een stel van mn vrienden. Ik was Mei en de rest speelde Tracer en Hanzo op Dorado als de verdedigende partij. We hadden de pot bijna gewonnen toen in de laatste 30 seconden de tegenstander voor de laatste push ging. Ik flankte ze toen ze allemaal achter de payload zaten, bevroor er 4 van en toen riep Hanzo zijn ultimate op om het af te maken.

En dan voelt Overwatch zeker heel erg goed haha _/-\o_

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
aDutchCow schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:33:
Gister een heerlijk moment meegemaakt met een stel van mn vrienden. Ik was Mei en de rest speelde Tracer en Hanzo op Dorado als de verdedigende partij. We hadden de pot bijna gewonnen toen in de laatste 30 seconden de tegenstander voor de laatste push ging. Ik flankte ze toen ze allemaal achter de payload zaten, bevroor er 4 van en toen riep Hanzo zijn ultimate op om het af te maken.

En dan voelt Overwatch zeker heel erg goed haha _/-\o_
Jep.. Mei haar ult kan ontzettend goed uitpakken als je team er ook op reageerd :D

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

MyKey schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:38:
[...]

Jep.. Mei haar ult kan ontzettend goed uitpakken als je team er ook op reageerd :D
Dat gebeurt trouwens zo ontzettend weinig! Ik heb heel vaak dat ik het hele team op de payload freeze, en iedereen blijkbaar gewoon in shock is ofzo? Soort van: "Huh, bevroren, errr... derp.. OK ik schiet!" maar dan alweer ontdooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
UTADDICT schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:44:
[...]

Dat gebeurt trouwens zo ontzettend weinig! Ik heb heel vaak dat ik het hele team op de payload freeze, en iedereen blijkbaar gewoon in shock is ofzo? Soort van: "Huh, bevroren, errr... derp.. OK ik schiet!" maar dan alweer ontdooid.
Of gewoon weg rennen, heb ik ook mee gemaakt. Mooi ze zijn bevroren, even op adem komen! -O-

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

jesse111 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:28:
Even een korte rant:

> Fuck Bastion
> Fuck Tracer
> Fuck Reaper

En niet te vergeten

> FUCK MCCREE!!!

Wel vervelend dat je trouwens mensen niet kan reporten op de console, want gister zat ik 3 potjes lang met iemand in de game die de hele tijd AFK was, en soms heel even bewoog om te zorgen dat hij niet gekicked werd.
Lekker EXP farmen op die manier...
Vooral McCree ben ik met je eens. Stun en dood. Stun en dood. Das toch geen drol aan.

Die andere is goed mee af te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:36

Fixer

FP ProMod
Oxidda schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:08:
[...]

Vooral McCree ben ik met je eens. Stun en dood. Stun en dood. Das toch geen drol aan.

Die andere is goed mee af te rekenen.
Vooral Flashbang -> Fan the Hammer -> Roll (+ gratis automatic reload) -> Fan the Hammer maakt het wel easy as hell om eigenlijk ieder 1 vs 1 gevecht te winnen, zelf tegen tanks als Roadhog etc.

Ben dus zeer blij dat dit generfd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

daarom moeten mensen meer voice chat gebruiken. (wat nog steeds een probleem heeft dat de helft elkaar vaak niet hoort omdat ze in group voice chat zitten ipv team voice chat) en roepen van I GOT MY ULTIMATE I'LL FREEZE THEM GOGOGOGO ... dan heb je vaak toch wat snellere teamplays dan als iedereen stil blijft

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:21
Ricmaniac schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:28:
[...]

daarom moeten mensen meer voice chat gebruiken. (wat nog steeds een probleem heeft dat de helft elkaar vaak niet hoort omdat ze in group voice chat zitten ipv team voice chat) en roepen van I GOT MY ULTIMATE I'LL FREEZE THEM GOGOGOGO ... dan heb je vaak toch wat snellere teamplays dan als iedereen stil blijft
Tja, ouwehoeren in de microfoon wordt niet echt gewaardeerd als je pc in de huiskamer staat en het rest van het gezin rustig tv kijkt.

Ik hoop altijd dat de oplettende teamgenoten genoeg info hebben als ik op Z ram

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sommige ults moet je gewoon heel goed timen. Meest prominente voorbeeld is dan wel de ult van Zarya. Als je die kan combineren met een Junkrat of een Hanzo dan is het vaak GG :)

Rank #1397 Mercy btw op MasterOverwatch :P Louter 1 hero spelen ftw.

[ Voor 5% gewijzigd door London op 09-06-2016 13:32 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Planespotter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:32:
Sommige ults moet je gewoon heel goed timen. Meest prominente voorbeeld is dan wel de ult van Zarya. Als je die kan combineren met een Junkrat of een Hanzo dan is het vaak GG :)

Had er laatst inderdaad ook eentje samen met een "Nerf this!" van D.Va :) Kills gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Planespotter schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:32:

Ik heb heel veel mazzel dat mijn maatje bijna altijd met zarya wilt spelen.
Ik ga dan inderdaad altijd als hanzo, die combo is killing. 8)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16

The Chosen One

Zie signature!

Joarie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:29:
[...]

Tja, ouwehoeren in de microfoon wordt niet echt gewaardeerd als je pc in de huiskamer staat en het rest van het gezin rustig tv kijkt.

Ik hoop altijd dat de oplettende teamgenoten genoeg info hebben als ik op Z ram
Ja maar het probleem is dat je de andere voicechatters ook niet hoort. Beetje slecht gedaan zo.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
[...]

Tja, Mei haar ult werkt dan ook beter als je met een pre-made team met spraak speelt. Dan kan je afstemmen dat je mei ult ready is. Had laatst aangegeven dat ult van Mei ready was en toen gaf een Hanzo aan dat zijn ult ook ready is. Vervolgens de ult van Mei ingezet waarbij Hanzo vervolgens iedereen afmaakte met zijn ult.
Dat was genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:28:
[...]

Domme vraag: Ik zie regelmatige het micro icoontje verschijnen, maar ik hoor nooit iets. Hoe ga ik naar de team voice chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Domme vraag: Ik zie regelmatige het micro icoontje verschijnen, maar ik hoor nooit iets. Hoe ga ik naar de team voice chat?
als je in een groep zit kom je automatisch in group chat.
Als je vervolgens op P drukt kan je het headset icoontje switchen naar Team ipv Group.
dan zal je links onderin zien dat je de teamchat gejoined bent.

Als iemand wat zegt verschijnt links boven in het scherm een luidspreker icoontje met de persoon ze naam zodat je kan zien wie er praat.

Het probleem is alleen dus dat als je met 1 iemand samen speelt je gelijk in die group chat komt en elke game moet dat opnieuw gewisseld worden naar team (tenzij je solo speelt) dat is echt slecht gedaan en heb ook een post op blizzard forum gemaakt of ze team niet naar default kunnen zetten want nu horen mensen vaak elkaar gewoon niet en ik denk dat dat wel de teamplay bevorderd

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:53:
[...]

als je in een groep zit kom je automatisch in group chat.
Als je vervolgens op P drukt kan je het headset icoontje switchen naar Team ipv Group.
dan zal je links onderin zien dat je de teamchat gejoined bent.

Als iemand wat zegt verschijnt links boven in het scherm een luidspreker icoontje met de persoon ze naam zodat je kan zien wie er praat.

Het probleem is alleen dus dat als je met 1 iemand samen speelt je gelijk in die group chat komt en elke game moet dat opnieuw gewisseld worden naar team (tenzij je solo speelt) dat is echt slecht gedaan en heb ook een post op blizzard forum gemaakt of ze team niet naar default kunnen zetten want nu horen mensen vaak elkaar gewoon niet en ik denk dat dat wel de teamplay bevorderd
Bizar, ik speel meestal solo en toch hoor ik nooit iemand terwijl ik het icoontje wel zie. Mss heb ik de voice ergens per ongeluk afgezet. Ik check het vanavond!
Pagina: 1 ... 46 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.