Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 20:47
Ricmaniac schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:53:
[...]

ja als je dood gaat door je eigen granaatjes dat is gewoon stom.
Maar nee vind niet dat ik hier verkeerd ben. Het is gewoon echt een te makkelijke hero. Je hoeft gewoon geen aim skills te hebben. als je 1 granaat verkeerd schiet omdat hij iets verder moet komen richt je iets omhoog ookal zie je geen enemy. omdat die granaten pas na 3 bounces of 3 seconden ontploffen krijg je zo vaak kills ondanks dat je niet echt op iemand richte... ik ben zelf ook vaak genoeg dood gegaan door dat ik voorbij een punt loop waar toevallig een granaat terecht kwam maar waarvan de junkrat echt niet wist dat ik daar zat.

En dan heeft die ook nog is die bommen die die automatisch laat vallen als die dood gaat. ben je blij dat je die gast gekilled hebt close combat en dan ga je zelf weer dood door dat.

Begrijp me niet verkeerd ik heb niets tegen spelers die hem graag spelen enzo hoor maar ik vind het gewoon een beetje een idiote hero ondanks dat ik hem ook vaak genoeg speel.
Het gedeelte betreffende de martydom van junkrat ben ik het helemaal mee eens, erg frustrerende mechanic, dan sta je in een kleine doorgang te vechten, knal je de junkrat eindelijk neer en dan kan je niet op tijd wegkomen van de bommen die hij dropped :F . Al meermaals doodgegaan omdat ze gewoon niet te ontwijken was. Deze passive zou van mij weggehaald mogen worden/ gereworked worden voor een ander type passive :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:59

D4NG3R

kiwi

:)

Maar nee vind niet dat ik hier verkeerd ben. Het is gewoon echt een te makkelijke hero. Je hoeft gewoon geen aim skills te hebben. als je 1 granaat verkeerd schiet omdat hij iets verder moet komen richt je iets omhoog ookal zie je geen enemy. omdat die granaten pas na 3 bounces of 3 seconden ontploffen krijg je zo vaak kills ondanks dat je niet echt op iemand richte...
Die grenades hebben een gigantische delay, als je niet direct geraakt word (wat best wel lastig is als Junkrat zijnde als de afstand wat groter word) en dan alsnog dom genoeg bent om z'n grenade(s) in te lopen ben je onhandig bezig.
ik ben zelf ook vaak genoeg dood gegaan door dat ik voorbij een punt loop waar toevallig een granaat terecht kwam maar waarvan de junkrat echt niet wist dat ik daar zat.
En dat is anders dan wanneer daar een andere speler staat die jij niet verwachte? Daar komt bij dat die dingen een duidelijk kookwekker geluid maken terwijl ze tikken en af gaan.
En dan heeft die ook nog is die bommen die die automatisch laat vallen als die dood gaat. ben je blij dat je die gast gekilled hebt close combat en dan ga je zelf weer dood door dat.
Tjah, er is wel geteld 1 hero die dat kan, en die ability is verre van instant (maar instant genoeg om er niet 'per ongeluk' in te rennen) en heeft totaal geen AoE. Als je springt ben je zo ongeveer al buiten de blast radius. In een ander class based spel wat ik speel (Dirty Bomb) zit ook een class met dezelfde passive ability, en je leert na verloop van tijd CQB met haar te ontwijken.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 07-06-2016 13:07 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

op welke teamspeak server zitten jullie vooral? die Bug of toch die tweede 'backup'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op 'primetime' zit er wel een 10+ man meestal op BuG. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

ah okay, dan zal het nu wel rustig zijn, zien we vanavond. Wel

Ben af en toe wel klaar om met complete randoms te spelen :+

het is echt hit or miss bij quick play, soms echt bagger, defenden met 3 genjis ofzo ach ja. we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:05:
[...]

Die grenades hebben een gigantische delay, als je niet direct geraakt word (wat best wel lastig is als Junkrat zijnde als de afstand wat groter word) en dan alsnog dom genoeg bent om z'n grenade(s) in te lopen ben je onhandig bezig.

[...]

En dat is anders dan wanneer daar een andere speler staat die jij niet verwachte? Daar komt bij dat die dingen een duidelijk kookwekker geluid maken terwijl ze tikken en af gaan.
wat wil je hier nou mee zeggen ? wat zie jij dan voor je.. dat ik die granaat al 2 seconden zie liggen en er alsnog in loop?

het gebeurd gewoon vaak genoeg dat een Junkrat maar wat rond schiet. en jij een hoek om loopt en door 1 granaat geraakt word en een Junkrat schiet nooit 1 granaat, vaak houd die linkermuisknop ingedrukt vandaar de algemene term Spamrat (niet zelf verzonnen) en dan als de eerste onploft terwijl jij daar net aankomt lopen door dan is de kans erg groot dat de 2e al direct volgt en je direct hit waardoor je gewoon ontploft.

het is een hele leuke hero om mee te spelen maar ik VIND het een te simpele hero voor deze game. ik word nog liever stunned en rightclicked door een McCree dan dat ik door een random bommetje van Junkrat dood ga.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 21:07
Ik merk dat veel mensen (vooral op reddit) vaak klagen dat hun team nooit op de payload staat en alleen maar voor de kills gaan. Daarom heb ik eventjes deze post gemaakt als tip om te laten zien wie wat waar en hoe moet doen om goed als team samen te werken. 5 mensen die de tegenstanders proberen te flanken is net zo nutteloos als 5 mensen recht op de payload.

https://www.reddit.com/r/...play_offensive_as_a_team/

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ricmaniac schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:14:
[...]

wat wil je hier nou mee zeggen ? wat zie jij dan voor je.. dat ik die granaat al 2 seconden zie liggen en er alsnog in loop?
D4NG3R schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:05:
Daar komt bij dat die dingen een duidelijk kookwekker geluid maken terwijl ze tikken en af gaan.
Zet je geluid eens aan/wat harder. (Bij voorkeur Dolby Atmos)

Ik ben pas net level 25 en heb nu eigenlijk al automatisch door of er grenades om de hoek liggen omdat dat tiktiktik (ring) geluid te horen is.

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 07-06-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:21:
[...]

[...]

Zet je geluid eens aan/wat harder. (Bij voorkeur Dolby Atmos)

Ik ben pas net level 25 en heb nu eigenlijk al automatisch door of er grenades om de hoek liggen.
dat is zooo situationeel. als het 1 complete chaos is qua combat dan hoor je echt niet of dat granaatje links of rechts van je ligt. Tuurlijk hoor ik die geluiden wel maar vaak ben je al te laat om er op te reageren.
laat maar ik heb geen zin om hier over verder in discussie te gaan. dit was mijn mening.

ik vind het fijn voor je dat jij geen last van die dingen bij Junkrat heb, daar moet ik mezelf dan flink verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ricmaniac schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:23:
dat is zooo situationeel. als het 1 complete chaos is qua combat dan hoor je echt niet of dat granaatje links of rechts van je ligt.
Om hier even op in te haken (aangezien dit voor alle geluiden zo werkt). Gebruik je wel Dolby Atmos met een headset? De manier hoe Blizzard hier namelijk mee om gaat zorgt het er voor dat je altijd de geluiden hoort die voor jouw relevant/belangrijk zijn + de audio is positioneel.

De situaties die jij beschreef zijn niet alsof je midden in combat zit maar ergens randomly rondloopt (want anders is het niet vreemd als de grenades je om de oren vliegen).

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 07-06-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

ja als je dood gaat door je eigen granaatjes dat is gewoon stom.
Helemaal als je vergelijkt hoeveel damage Pharah van haar eigen rockets krijgt. Junkrat kan veel meer van zijn eigen damage hebben, vaak genoeg mee gemaakt dat een junkrat met zijn neus in de navel van roadhog aan het schieten is en dat de junkrat het gewoon overleeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ricmaniac schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:23:
[...]

dat is zooo situationeel. als het 1 complete chaos is qua combat dan hoor je echt niet of dat granaatje links of rechts van je ligt. Tuurlijk hoor ik die geluiden wel maar vaak ben je al te laat om er op te reageren.
laat maar ik heb geen zin om hier over verder in discussie te gaan. dit was mijn mening.

ik vind het fijn voor je dat jij geen last van die dingen bij Junkrat heb, daar moet ik mezelf dan flink verbeteren.
Ik kan me goed voorstellen dat door de chaos van een gevecht je niet altijd het tikkende geluid doorhebt van Junkrat. Dat overkomt mij ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Ereaser schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:27:
[...]
..... vaak genoeg mee gemaakt dat een junkrat met zijn neus in de navel van roadhog aan het schieten is.....
Is het raar als ik dat gewoon voor me kan zien ? :)

Vind trouwens Junkrat maar ook Roadhog geweldige chars. Hun "uiterlijk", dialogen en skins zijn bijzonder mooi/leuk.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D4NG3R schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:27:
[...]

Om hier even op in te haken (aangezien dit voor alle geluiden zo werkt). Gebruik je wel Dolby Atmos met een headset? De manier hoe Blizzard hier namelijk mee om gaat zorgt het er voor dat je altijd de geluiden hoort die voor jouw relevant/belangrijk zijn + de audio is positioneel.

De situaties die jij beschreef zijn niet alsof je midden in combat zit (want dan is het niet vreemd als de grenades je om de oren vliegen).
ja dat gebruik ik idd wel ja sinds het mogelijk is. scheelt inderdaad erg veel als je het aan zet hoor je een flink verschil. is ook wel echt een aanrader voor elke speler die een goeie headset heeft..

Tering heey net even opgezocht ik heb met beta's alles bij elkaar gewoon al 320 uur overwatch gespeeld :P
Zit dan wel totaal misschien een 10 uur afk tijd aan denk ik terwijl de game draaide maar toch.. ik had niet verwacht dat het zo hoog zou zijn. het is nu me 6e meest gespeelde game ooit met maar een 15 uur verschil op nummer 5 ;p

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 07-06-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:30

Fixer

FP ProMod
Er is gewoon veel verschil tussen slechte en degelijke/goede spelers.
Als ik Junkrat speel dan kill ik 9 van 10 mensen door een granade rechtstreeks in hun snufferd te schieten en niet door 'collateral damage' van een rondvliegende grenade.

Daarnaast kun je door slim je traps te plaasten een snelle push van de attackers blokkeren/ophouden of een belangrijke doorgang blokkeren.
Dat je ook wel eens wat kills meepikt door maar gewoon wat grenades te spammen is een logisch gevolg, maar dat blijkt dan uiteindelijk ook wel aan je weapon accuracy e.d. ;)

Die grenades die je laat vallen wanneer je dood gaat zijn wel 'questionable', alhoewel ik het persoonlijk wel een grappige toevoeging vind (vergeet het zelf trouwens ook nog wel eens).

[ Voor 14% gewijzigd door Fixer op 07-06-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Fixer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:34:

Daarnaast kun je door slim je traps te plaasten een snelle push van de attackers blokkeren/ophouden of een belangrijke doorgang blokkeren.
Dat je ook wel eens wat kills meepikt door maar gewoon wat grenades te spammen is een logisch gevolg, maar dat blijkt dan uiteindelijk ook wel aan je weapon accuracy e.d. ;)
Dat zie ik Junkrats idd nog vaak vergeten. Bijvoorbeeld op Numbani defend leg ik altijd een trap+mijn in dat kamertje rechts van het punt, en ze blijven er maar inlopen >:)

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Mines aggresief gebruiken is veel meer lol, die dingen kunnen bij een headshot sommige heroes gewoon in 1 schot neerhalen.

Smijten en dan knallen, of lekker rondvliegen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:29
CH40S schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:21:
[...]
Probleem is alleen, dat men vooral voor zichzelf kiest en Mercy daardoor vooral op zichzelf aangewezen is, als het op verdedigen aankomt. De proppenschieter van Mercy kan op zich wel wat damage, maar is niet in verhouding met alle andere classes.[/quote]
TF2 quote: "Het is altijd de schuld van de medic"
Als ik als mercy steeds alleen kom te staan, dan switch ik naar lucio.
Probeer altijd met iemand samen te spelen via Teamspeak.
Iemand moet zich "opofferen" als een beschermer voor de mercy.( In TF2 noemen we dit Pocket soldier)
X-Kiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:21:
Vergeleken bij de Medic van TF2, is Mercy fijner om mee te spelen.

Die mogelijkheid om bijna continu achter je teamgenoten aan te vliegen zorgt er voor dat ik vaak niet langer dan 10sec op 1 plek sta. Te lang op 1 plek staan staat garant voor een Reaper of Tracer achter je...en dan ben je vaak te laat. Eigenlijk zoals de Spy in TF2...my natural enemy.

Vraagje: hoe lastig is het normaal om een medaille te winnen? Ik heb volgens mij nog maar 1x een zilveren gehad - de rest is altijd goud (most healing done). Klinkt mij wat te makkelijk..maargoed.
ik mis alleen Uber en overheal bij Mercy.

Goede medaillie krijg je, wanneer jij het "beste" het gepresteerd van je eigen team.
Lucio,Zenyatta,Mercy,Roadhog,Soldier:76, Reaper kunnen healpunten krijgen.
CH40S schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:36:
Ik vind Widowmaker goed eigenlijk. Die bullit doet pas zoveel damage, als hij 100% charged is. Wil je dus constant zoveel damage doen, moet je steeds wel eerst opladen, wat toch het tempo van de kogels er tussenuit haalt. Dat is echt beter geregeld dan de snipers in BF4.
Heb jij ooit TF2 gespeeld ?
De sniper daar heeft ook een charge.
een snelle headshot is 150 damage.
maar 100% charge duurt volgens mij 4 seconde en dus is de kans groot dat je hem zo neerhaalt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Iusedto schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:32:
[...]

Is het raar als ik dat gewoon voor me kan zien ? :)

Vind trouwens Junkrat maar ook Roadhog geweldige chars. Hun "uiterlijk", dialogen en skins zijn bijzonder mooi/leuk.
"I'm a one man apocalypse" })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:57:
Heb jij ooit TF2 gespeeld ?
De sniper daar heeft ook een charge.
een snelle headshot is 150 damage.
maar 100% charge duurt volgens mij 4 seconde en dus is de kans groot dat je hem zo neerhaalt.
Ik heb een paar honderd uur in TF2 zitten, hoeveel exact weet ik even niet. Maar heb menig potje op Fester's Place uitgehangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
D4NG3R schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:55:
Mines aggresief gebruiken is veel meer lol, die dingen kunnen bij een headshot sommige heroes gewoon in 1 schot neerhalen.

Smijten en dan knallen, of lekker rondvliegen. :7
Ja, beide gewoon. Maar zorg altijd dat ik iets heb liggen op een goed punt.

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Zijn er ook mensen die Mei spelen ?

Ik heb denk gisteren zo een 6 uur Overwatch gespeeld maar ben er geen 1 tegen gekomen (eerste dag Overwatch dat wel )
Of is het een char die je in hogere levels meer ziet ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Iusedto schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:05:

Ik heb denk gisteren zo een 6 uur Overwatch gespeeld maar ben er geen 1 tegen gekomen (eerste dag Overwatch dat wel )
Ik kom Mei heel erg veel tegen. Vind het vervelend om tegen te vechten, maar speel der zelf niet.

Moet wel zeggen dat het plaatsen van zo'n ijs muur heel moeilijk is, maar der zijn ook leuke dingen mee te doen, zoals de muur neerzetten zodat je naar een ander stuk verhoging kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 15:30

Fixer

FP ProMod
awesom-o schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:48:
[...]

Dat zie ik Junkrats idd nog vaak vergeten. Bijvoorbeeld op Numbani defend leg ik altijd een trap+mijn in dat kamertje rechts van het punt, en ze blijven er maar inlopen >:)
Haha, dat is bij mij ook vaste prik inderdaad. Krijg je echt gewoon 8 van de 10 keer iemand mee te pakken :D .

Jazeker, ben vaak genoeg Mei's tegengekomen. Kan op sommige maps best handig zijn om een Mei in je team te hebben trouwens. Ligt uiteraard ook een beetje aan diegene zijn skill level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Mei heeft voor menig vloek momenten hier gezorgd.

ik ben gewoon niet tegen haar freeze ray opgewassen ongeacht welke hero ik pak om een of andere reden. En dan die ult. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Splitinfinitive schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:20:

ik ben gewoon niet tegen haar freeze ray opgewassen ongeacht welke hero ik pak om een of andere reden. En dan die ult. :/
ik probeer daar ook iedere keer op te oefenen als ik er 1 tegenkom :P beste bij mij werkt pharah :+ hoog in de lucht blijven :P
Veel rondjes blijven rennen lijkt wat te helpen krijg ik het idee.

[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 07-06-2016 14:22 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:12
Splitinfinitive schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:20:
It's High Noon... Goddamn Mei..
I've got you in my sights.. Ah Mei.. not again..
Justice Rain's f.. Mei...
Beep boop boop beep.. [beep, beep beep Mei]

En alle keren door een icewall van een Mei in ons team... Ondertussen weet die wel dat je de wall met E ook weer ongedaan kan maken ^^

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:18
Ik heb Mei in t begin nog wel regelmatig gespeeld, maar vind haar toch een beetje saai. Hoewel ik dan regelmatig weer tegenover haar kom te staan en vloekend mijn ulti gewaste zie. Misschien toch nog maar eens een kansje geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41

Ik zie Mei elke dag, vaak ook elk potje,ook heel goed gebruikt worden. Maar dat is inderdaad wel vaak met minstens een 3-man (meestal 5/6) tegen andere premades, waar de levels schommelen tussen de 40 en de 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07

Vaak kom ik een Mei tegen in mijn team die er niks van bakt(denk aan een muur plaatsen om ook ons tegen te houden, not amused) en bij de tegenstanders een Mei waar ik dan denk @#%^@ WHY!

Bjornborg(naam vergeten van de dwerg) zelf nooit gespeeld maar zijn turrets, bloed onder mijn nagels vandaan halen. Kwam er laatst 1 tegen die zijn turret heel hoog had geplaatst, en natuurlijk niemand die hem zo kon neer halen omdat er ook heroes om heen stonden :|

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

mrsar schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:22:
[...]

ik probeer daar ook iedere keer op te oefenen als ik er 1 tegenkom :P beste bij mij werkt pharah :+ hoog in de lucht blijven :P
Veel rondjes blijven rennen lijkt wat te helpen krijg ik het idee.
Meestal met die attack/king of the hill game modes. Dan ben ik lucio. Zodra ik een mei op me af zie komen gebruik ik de altfire, switch ik naar speed boost en aju met de paraplu.

ik probeer het gewoon niet meer "sometimes you just have to let it go" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Dus jullie zien wel Mei's.
Jullie spelen al wat langer dus dat zal er wel iets mee te maken hebben

Ga vanavond die ijslolly maar even proberen ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden die turret kills van die dwerg niet voor je killstreak moeten laten tellen, maar een aparte turret-killstreak moeten maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

IT ALL MAKES SENSE NOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Iusedto schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:40:

Zoals hier boven ook al gezegd wordt is mei vooral op King of the Hill maps echt goed te gebruiken, vooral op maps als Lijiang Tower waar teams eenvoudig buiten te sluiten zijn en de hele objective in één ruk te bevriezen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:39:
Vraag me ook nog steeds af wat Symmetra bij support doet. Het is toch meer een defense character. Want met die redenen zou Thorbjorn ook support zijn.
Om hier nog even op terug te komen.

Ik bedacht me dat Symmetra en Thorbjorn eigenlijk alletwee tot dezelfde role moeten behoren. Of Defense of Support. Symmetra is net zoveel support als Thorbjorn is en andersom geld dat ook voor de defense role.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:18
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:44:
[...]

Zoals hier boven ook al gezegd wordt is mei vooral op King of the Hill maps echt goed te gebruiken, vooral op maps als Lijiang Tower waar teams eenvoudig buiten te sluiten zijn en de hele objective in één ruk te bevriezen valt.
Gisteravond zat ik in een potje tegen zes Mei Ling's... Easy game uiteindelijk voor ons, èn ook nog eens geen vermakelijk potje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024

Boh, kwam haar gisteren een aantal potjes tegen: strontvervelend om tegen te spelen. Ging continue dood, vooral omdat het team haar optimaal wist te benutten: snel bevriezen, snel bewegen, teamgenoten maken je af.

Werkt echt prachtig! Alleen niet als je continue slachtoffer bent >:)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Iusedto schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:40:

Pas 3 uurtjes gameplay erop zitten, kwestie van mazzel/pech hebben!

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Tracer en lucio die vind ik rete irritant om tegen te komen.....
Die zijn mij veel te snel! Kan er niet fatsoenlijk op richten en schieten 8)7

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

totempaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:58:
Tracer en lucio die vind ik rete irritant om tegen te komen.....
Die zijn mij veel te snel! Kan er niet fatsoenlijk op richten en schieten 8)7
mwoah , lucio is vaak goed neer te knallen alsnog,gewoon snel zijn :P
tracer moet je goed opletten wat ermee gedaan wordt,dan kan je opzich een beetje voorspellen wat ze gaan doen, vooral met pharah vanuit de lucht is dat altijd goed te zien

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 16:18

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Lucio kan niet wallriden als je je ultimate activeert net wanneer je in een afgrond geblazen wordt - ik had laatst een mooie 'Let's break it dooooowwwwwnnnnnn' :D

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Hulde als je dit kan verzinnen :+
Meicree, vampier die het leven uit smurf slushie zuigt.
Klinkt legit :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
wij hadden gister een game waarbij de tegenstander 2 mercy had, de ene mercy was continu de andere aan het healen.... wij dachten echt, wtf?!?! ;( kwam je ze soms samen tegen zonder een attacker, easy 2 kills dus

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:47

watercoolertje

Untertitel

Blitzdoctor schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:11:
Lucio kan niet wallriden als je je ultimate activeert net wanneer je in een afgrond geblazen wordt - ik had laatst een mooie 'Let's break it dooooowwwwwnnnnnn' :D
Haha nee dan niet, maar ben door het wallriden wel al 2 keer ontkomen aan een ravijn :D En vaak druk ik net op Q en voordat ik de grond dan raak (en het shield activeer) ga ik dan alsnog dood, gelukkig telt ie dan niet als gebruikt...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Had gister ook een leuke play meegemaakt!

Ik had een bastion gepakt, en een teammate reinhardt. Het was op een escort map en maybe kan je het al raden... al rijdend op de auto deploy ik me turrent(normaal stationary) en reinhardt beschermt me, 14 player killstreak! :+

driving turrent ftw 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

jurgenb1990 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:22:
wij hadden gister een game waarbij de tegenstander 2 mercy had, de ene mercy was continu de andere aan het healen.... wij dachten echt, wtf?!?! ;( kwam je ze soms samen tegen zonder een attacker, easy 2 kills dus
vergis je niet in die cadeus blaster. heb ik menig mcree, reaper, en zelfs roadhog mee uit het spel kunnen krijgen

al moet je wel echt headshots focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Facenoise schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:28:
Had gister ook een leuke play meegemaakt!

Ik had een bastion gepakt, en een teammate reinhardt. Het was op een escort map en maybe kan je het al raden... al rijdend op de auto deploy ik me turrent(normaal stationary) en reinhardt beschermt me, 14 player killstreak! :+

driving turrent ftw 7(8)7
Afbeeldingslocatie: http://img.ifcdn.com/images/032b2449fb6b505630f4bdb32690c21a220e617ee7887794c90e09e045cf7289_1.jpg

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ricmaniac schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:57:
[...]

Spamrat vind ik echt zo'n focking shit hero. voor die gast heb je echt helemaal geeeen skill nodig. je schiet gewoon zonder dat je ook maar iets ziet en in 1 keer heb je eliminatie in je beeld staan omdat toevallig iemand daar langs kwam lopen toen je bommetje ontplofte.

Ik speel hem zelf ook nog wel eens hoor maar dan heb ik ook altijd wel 2 a 3 gold medals. zo'n easy hero dat het gewoon zielig voelt om hem te spelen :P

Zo had ik gisteren nog een play of the game waar een Genji ze ult popte maar precies tegelijkertijd in me trap liep dus vast zit en ik net daarvoor een granaat had geschoten die daar nog lag en hem ook nog eens een granaat te eten gaf waardoor die direct dood was en ze ult gecancelled was. Daarna direct me ult geactiveerd en een triple kill in een smal gangetje.

De character zelf vind ik wel dik hoor qua karakter en hoe die er uit ziet. maar het is echt een kut hero :P je voelt je ook gewoon slecht als je daar veel kills mee pakt. de frustratie bij andere spelers die je afmaakt is gewoon te voelen soms
Let's agree to disagree :>

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Laatst online: 22-08 16:43
hahaha dat is zo waar gewoon....

Pak hem ook niet vaak, maar in de ronde ervoor hadden hun en een bastion en die kutdwerg... wou ze dus een koekje van eigen deeg geven, wat dus goed lukte :D
haha nee, nog erger dus... ik deploy me turrent op de rijdende auto en reinhardt ging ervoor staan, je hebt dus een rijdende turrent(niet de ultimate tank vorm maar normale shift vorm(turrent mode).

[ Voor 31% gewijzigd door Facenoise op 07-06-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Voel me altijd toch een soort van gedwongen om support classes te spelen in het belang van het team maar vandaag dat even aan de kant gezet en wat offensive classes gepakt. Ik moet zeggen dat ik Soldier76 voor mezelf een beetje herontdekt heb zeg. Wat speelt dat lekker, kill na kill na kill.....en ondertussen lekker healen en kunnen sprinten. Fijne hero! d:)b

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:12
Facenoise schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:34:
[...]

hahaha dat is zo waar gewoon....

Pak hem ook niet vaak, maar in de ronde ervoor hadden hun en een bastion en die kutdwerg... wou ze dus een koekje van eigen deeg geven, wat dus goed lukte :D

[...]

haha nee, nog erger dus... ik deploy me turrent op de rijdende auto en reinhardt ging ervoor staan, je hebt dus een rijdende turrent(niet de ultimate tank vorm maar normale shift vorm(turrent mode).
Bedoelde meer over de passive van Bastion als die ingame zit krijgt die gegarandeerd de PotG.
Vandaar dit filmpje, Bastion killed niemand en toch PotG ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Huh?! hij killed helemaal niemand? :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

temp00 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:42:
Voel me altijd toch een soort van gedwongen om support classes te spelen in het belang van het team maar vandaag dat even aan de kant gezet en wat offensive classes gepakt. Ik moet zeggen dat ik Soldier76 voor mezelf een beetje herontdekt heb zeg. Wat speelt dat lekker, kill na kill na kill.....en ondertussen lekker healen en kunnen sprinten. Fijne hero! d:)b
Zelfde, gister weer even met Tracer gespeeld. Vanavond ook weer denk ik. Als het echt nodig is pak ik Lucio wel.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
Puc van S. schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:46:
[...]

Bedoelde meer over de passive van Bastion als die ingame zit krijgt die gegarandeerd de PotG.
Vandaar dit filmpje, Bastion killed niemand en toch PotG ;)
Je krijgt bonus punten voor PotG voor een hoop dingen
) Hoge totale damage (lucio's shield afbreken telt als damage)
) Op een objective
) Terwijl degene die je raakt een ultimate doet

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

temp00 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:42:
Soldier is wel een van de makkelijkste heroes om kills mee te halen in ieder geval. Vrij basic toolkit met een sprint, een heal en een MB2 ranged maar al met al wel alle tools die je nodig hebt om in een 1v1 goed stand te kunnen houden.

Ik heb net even wat potjes Zarya gebeast op Kings Row map zowel offensief als defensief. Meeste elims, damage done en objective time dus al met al leuke potjes.

Kon zowaar mijn ult combineren met een Reaper, dat gebeurt ook niet vaak in een pubgame :o Ziet er wel vet uit hoor als je dan 5 enemies op een kluitje houdt terwijl Reaper helemaal losgaat met z'n ''Die, die, die!'' :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Planespotter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Soldier is wel een van de makkelijkste heroes om kills mee te halen in ieder geval. Vrij basic toolkit met een sprint, een heal en een MB2 ranged maar al met al wel alle tools die je nodig hebt om in een 1v1 goed stand te kunnen houden.

Ik heb net even wat potjes Zarya gebeast op Kings Row map zowel offensief als defensief. Meeste elims, damage done en objective time dus al met al leuke potjes.

Kon zowaar mijn ult combineren met een Reaper, dat gebeurt ook niet vaak in een pubgame :o Ziet er wel vet uit hoor als je dan 5 enemies op een kluitje houdt terwijl Reaper helemaal losgaat met z'n ''Die, die, die!'' :D
Deathblossom is inderdaad een leuke ult op close range. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

CH40S schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:56:
[...]
Deathblossom is inderdaad een leuke ult op close range. :)
Het is een verschrikkelijke ult om tegen je te krijgen, want een goeie Reaper weet hem altijd op het meest slechte moment te timen voor jouw team (en dus het beste moment voor zijn team). Bijvoorbeeld bij KoTH dat jouw team het punt heeft en het bijna afgelopen is en de tegenstander een laatste push maakt. Dan laat een goeie Reaper eerst wat teamleden het andere team afleiden om dan vervolgens van achter of de flank te komen met z'n ult.

Een goed team zorgt er natuurlijk voor dat ze niet met 6 man op de CP staan, maar in alle chaos wil je dat nog wel eens vergeten :+ Al meerdere keren helemaal kapot gespeeld door een Reaper die daarvan gebruik maakte en vervolgens de CP kon innemen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Bij KotH-maps is het soms leuk flanken met Tracer (op Nepal) of met Lucio (op Ilios)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Planespotter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:54:
[...]

:')

Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/001/122/075/eea.gif

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg een update van 34MB op de Xbox One. Weet iemand waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Een suicide als POTG :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Planespotter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:59:
[...]

Het is een verschrikkelijke ult om tegen je te krijgen, want een goeie Reaper weet hem altijd op het meest slechte moment te timen voor jouw team (en dus het beste moment voor zijn team). Bijvoorbeeld bij KoTH dat jouw team het punt heeft en het bijna afgelopen is en de tegenstander een laatste push maakt. Dan laat een goeie Reaper eerst wat teamleden het andere team afleiden om dan vervolgens van achter of de flank te komen met z'n ult.

Een goed team zorgt er natuurlijk voor dat ze niet met 6 man op de CP staan, maar in alle chaos wil je dat nog wel eens vergeten :+ Al meerdere keren helemaal kapot gespeeld door een Reaper die daarvan gebruik maakte en vervolgens de CP kon innemen.
Dat is ook meteen het nadeel van zijn ult, als mensen door hebben dat er een reaper is, dan staan ze niet dicht bij elkaar en krijgen je ze makkelijk dood in je ult van een afstandje.

De meeste succesvolle Death Blossoms heb ik toch wel als ik vanaf een hoogte op de objective spring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Merken jullie trouwens veel van die tickrate?
Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen maar ik merk iedere dag toch wel wat problemen er mee.

Aantal voorbeelden:
Met Mei op mijn scherm in ijs blok gaan, de skill op cd zien maar toch gekilled worden. Daarna in killcam geen ijsblock te zien.
Een Hanzo/Widowmaker die je neer maait terwijl je de hoek al om bent.
Gehooked worden door een Roadhog door de muur heen, maar als ik zo'n hook effectief raak dan blijft de gehookte hero plakken achter de muur terwijl ik altijd zowat door de muur heen wordt getrokken.
Met Winston door zijn shield lopen en dood gaan door iets van buitenaf en op de killcam zien dat ik dan nog niet eens in de shield was.

Dit zijn er zo een paar uit mijn hoofd maar zo zijn er nog wel wat dingetjes. Begint me toch meer en meer te storen. Vooral op het moment zelf als het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
DivineNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:10:
Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen maar ik merk iedere dag toch wel wat problemen er mee.

Aantal voorbeelden:
Met Mei op mijn scherm in ijs blok gaan, de skill op cd zien maar toch gekilled worden. Daarna in killcam geen ijsblock te zien.
Gehooked worden door een Roadhog door de muur heen, maar als ik zo'n hook effectief raak dan blijft de gehookte hero plakken achter de muur terwijl ik altijd zowat door de muur heen wordt getrokken.
Met Winston door zijn shield lopen en dood gaan door iets van buitenaf en op de killcam zien dat ik dan nog niet eens in de shield was.

Dit zijn er zo een paar uit mijn hoofd maar zo zijn er nog wel wat dingetjes. Begint me toch meer en meer te storen. Vooral op het moment zelf als het gebeurd.
Hoe hoog is jouw ping?
Heb er ook wel eens last van, als ik dan in de killcam terugkijk zie ik dat ik vaak boven de 50 uitschiet.
(speel nog met wifi) :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Competitive play kan voor mij niet snel genoeg komen. het is nu al 5 matches acher elkaar om te huilen. Probeer je nog een beetje met voicechat aanwijzingen te geven. Moet ik maar mijn bek houden.

GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Heb het wat gehad van de non team-based gameplay in quickplay.. De meeste nemen er maar een hero en beuken er wat op los.. 2 snipers, geen support, geen tank, .. Noem maar op.. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

Tomski1986 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:50:
Heb het wat gehad van de non team-based gameplay in quickplay.. De meeste nemen er maar een hero en beuken er wat op los.. 2 snipers, geen support, geen tank, .. Noem maar op.. *zucht*
hier ook wel een beetje, maar ik zit in een gedeelde woonkamer dus veel achtergrond geluid met kleine hondjes erbij die op alles blaffen.

dus dan blijf ik voor nu even weg uit de TSserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

[...]
Ja, ik had het in mijn eerste potjes ook niet zo door, maar hoe langer je speelt hoe vaker je rare dingen in de deatch-cam ziet. Sommige situaties zijn dan heel anders dan wat je zelf zag.
Blizzard is zich er van bewust en heeft ook al medegedeeld dat de replays niet altijd zijn zoals het originele event. Dat kan dus ook de mogellijke oorzaak zijn van de afwijkingen in de replay.

Maar wat betreft tickrate weet ik niet of er fixes gaan komen.
Ik denk haast van wel, aangezien ze deze game als e-Sports willen promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tickrate is soms wel een issue ja. Merk het met name tegen Roadhog die mij 9/10x door een muur heen kan hooken.

Net helaas ook weer wat frustrerende pub games achter de rug. Onder andere Nepal waarbij we doodleuk 1 Widowmaker en 1 Torbjorn hadden bij de map Night Market en de map erna hadden we opeens 3 Junkrats, 1 soldier, 1 Reaper en mij als Zarya. Keihard met 2-0 verloren natuurlijk.

Schrale troost dat ik de PotG had als Lucio bij Night Market door 4 mensen de afgrond in te blazen :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Splitinfinitive schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:44:
Competitive play kan voor mij niet snel genoeg komen. het is nu al 5 matches acher elkaar om te huilen. Probeer je nog een beetje met voicechat aanwijzingen te geven. Moet ik maar mijn bek houden.

GG
Als het nu om te huilen is gaat het in competitive ook om te huilen zijn. Iedereen wil ranken dus iedereen gaat daar spelen en laat Quick Play links liggen. Dus dan speel je dan met precies dezelfde lui, maar dan met je rank op het spel. Zal nog wel wat toxicity op gaan leveren, ben ik bang.

Je moet gewoon snel een grote vriendenlijst opbouwen van mensen die wel kunnen spelen. Ik heb er nu een stuk of 10-15 met wie ik regelmatig een groep vorm, en dan is het echt veel en veel leuker en bovendien ook veel minder frustrerend als je verliest.

Zondag had ik per ongeluk iemand als vriend toegevoegd die ik alleen maar als 'prefer this player' wilde instellen, en vervolgens werd ik door hem uitgenodigd in zijn groep en hadden we ontzettend veel gezellige, loeispannende potjes.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Damn wat een lekker potje _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DyhM9x2.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

MicScott schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:53:
[...]

Als het nu om te huilen is gaat het in competitive ook om te huilen zijn. Iedereen wil ranken dus iedereen gaat daar spelen en laat Quick Play links liggen. Dus dan speel je dan met precies dezelfde lui, maar dan met je rank op het spel. Zal nog wel wat toxicity op gaan leveren, ben ik bang.

Je moet gewoon snel een grote vriendenlijst opbouwen van mensen die wel kunnen spelen. Ik heb er nu een stuk of 10-15 met wie ik regelmatig een groep vorm, en dan is het echt veel en veel leuker en bovendien ook veel minder frustrerend als je verliest.

Zondag had ik per ongeluk iemand als vriend toegevoegd die ik alleen maar als 'prefer this player' wilde instellen, en vervolgens werd ik door hem uitgenodigd in zijn groep en hadden we ontzettend veel gezellige, loeispannende potjes.
ik neem aan dat er dadelijk wel echt een verschil komt als je wat later in de ranks zit. of is het niet zo dat je hoger maar ook lager kunt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Splitinfinitive schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:17:
[...]

ik neem aan dat er dadelijk wel echt een verschil komt als je wat later in de ranks zit. of is het niet zo dat je hoger maar ook lager kunt komen?
Het zal wel ongeveer zoals in Hearthstone werken dat je omhoog kunt, maar ook omlaag, met een benedengrens.

Overigens is er nu ook MMR als het goed is, dus je zou na verloop van tijd met andere mensen van jouw niveau moeten worden gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
MicScott schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:53:
[...]

Speel 90% healer dus sta ook bijna altijd in de recommendation list. Krijg daar vaak 2-6 likes. En toch heb ik een friendlist van 0,0. Het is bijna het echte leven _O-

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

X-Kiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Speel 90% healer dus sta ook bijna altijd in de recommendation list. Krijg daar vaak 2-6 likes. En toch heb ik een friendlist van 0,0. Het is bijna het echte leven _O-
Komt ook niet vanzelf, je moet zelf mensen uitnodigen die het goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
MicScott schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:31:
[...]

Komt ook niet vanzelf, je moet zelf mensen uitnodigen die het goed doen.
Oh daar begin ik niet aan... :X
Beetje opdringerig bij anderen.

In WoW en andere games was je ten minste met elkaar in gesprek e.d.. Nu komt het zo uit de lucht vallen.

[ Voor 17% gewijzigd door X-Kiwi op 07-06-2016 20:36 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

X-Kiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:35:
[...]

Oh daar begin ik niet aan... :X
Beetje opdringerig bij anderen.

In WoW en andere games was je ten minste met elkaar in gesprek e.d.. Nu komt het zo uit de lucht vallen.
Mwoah, wordt best gewaardeerd. En zo niet, dan accepteren ze het toch gewoon niet? Of anders vraag je het even na de rondes. En hier op Tweakers zijn er ook Teamspeakservers enzo met mensen die wel samen willen spelen. Ik speel helaas op de Amerikaanse servers, anders zou ik ook met Tweakers samenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
MicScott schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:39:
[...]

Mwoah, wordt best gewaardeerd. En zo niet, dan accepteren ze het toch gewoon niet? Of anders vraag je het even na de rondes. En hier op Tweakers zijn er ook Teamspeakservers enzo met mensen die wel samen willen spelen. Ik speel helaas op de Amerikaanse servers, anders zou ik ook met Tweakers samenspelen.
Ik heb nog nooit meer in de chat gezien naast 'GG' als het goed gaat en 'this team sucks' als het slecht gaat. No more chat..

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 16:18

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Verwarren mensen hier niet lag compensation met tick rate? (niet dat ik er verstand van heb :+ )

Dit is een interessant verhaal over tick rate en lag compensation i.v.m. Overwatch wat ik gevonden had.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 29-09 23:01
Grotman schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:44:
[...]

Ja, ik had het in mijn eerste potjes ook niet zo door, maar hoe langer je speelt hoe vaker je rare dingen in de deatch-cam ziet. Sommige situaties zijn dan heel anders dan wat je zelf zag.
Blizzard is zich er van bewust en heeft ook al medegedeeld dat de replays niet altijd zijn zoals het originele event. Dat kan dus ook de mogellijke oorzaak zijn van de afwijkingen in de replay.
Je hebt ook nog dat de hitboxes (zeker voor arrows e.d.) vrij royaal zijn, zie bijv.: YouTube: Easy Overwatch Headshots (Hitbox & Headshots). Dat je om de hoek neergemaaid wordt kan daar ook aan liggen.

Trouwens vandaag twee toffe lootboxes gekregen. Op level 38 een 500 credits drop (daarmee Valkyrie Mercy unlocked, imo de tofste skin in de game zeker wanneer je ult :P). En op level 39 Utopaea voor Symmetra gekregen. Ik zie nu op 3 legendary drops en 2 epic skin drops. Naast uiteraard wat emotes en intros.
Gecombineerd met mijn legendary Lucio skin van een paar levels geleden, dus een mooie inhaalslag gemaakt wat drops betreft.

[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 08-06-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Ik word echt helemaal gek dat ik ieder potje verlies omdat mijn team niet werkt als een team. Hoe lossen jullie dat op? is er een Discord kanaal beschikbaar, waar ik gewoon kan joinen bijvoorbeeld? Wil ook wel eens winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Koeckie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:20:
Ik word echt helemaal gek dat ik ieder potje verlies omdat mijn team niet werkt als een team. Hoe lossen jullie dat op? is er een Discord kanaal beschikbaar, waar ik gewoon kan joinen bijvoorbeeld? Wil ook wel eens winnen :)
Dat kun je niet zomaar oplossen, soms zit het mee, soms zit het tegen. Je kunt natuurlijk wel proberen om zelf via voice aanwijzingen te geven, op een normale niet aggressieve manier ;)
Dat zal soms helpen, soms ook niet.

Ik vind het zelf niet erg dat solo-queuen, maar soms zijn potjes wel frustrerend. Als je je er te veel aan ergert moet je mensen zoeken met wie je kan groupen. In de topicstart (eerste post van dit topic) staan een aantal teamspeak-servers die je kunt bezoeken voor potentiële teamspelers van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ook met groepjes word je soms nog finaal de grond in gebeukt hoor :P

Net ook keihard verloren als defense @ Dorado. Maarja, we speelden ook echt tegen een team met een level 106 en een level 116.

En ja level zegt niet alles, maar als iemand nu al dik over de level 100 zit dan is het vast geen hele grote pannenkoek.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Ik zal wel wat mensen van hier ook toevoegen, als ik ergens een b.net ID zie; Mijn bnet ID is Koeckie#2466 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16

The Chosen One

Zie signature!

Planespotter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:35:
Ook met groepjes word je soms nog finaal de grond in gebeukt hoor :P

Net ook keihard verloren als defense @ Dorado. Maarja, we speelden ook echt tegen een team met een level 106 en een level 116.

En ja level zegt niet alles, maar als iemand nu al dik over de level 100 zit dan is het vast geen hele grote pannenkoek.
Wilde net zeggen, net keihard gewonnen op Dorado maar we hadden volgens mij geen lvl 100's in onze party. :9

Was leuk potje, gewoon 1 megapush. 0 deaths, iemand anders ook, andere 1 death wat ik weet.
Daarna succesvol gedeffed met iets meer tegenstand.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive

Splitinfinitive

MicScott schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:21:
[...]
Overigens is er nu ook MMR als het goed is, dus je zou na verloop van tijd met andere mensen van jouw niveau moeten worden gezet.
kak ik ben dus gewoon ruk omdat ik met loners wordt gepaired. |:(

vanavond wel even met wat tweakers gegamed (genklumsy), dat werkt wel zalig dan wordt er tenminste gecommuniceerd. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfffff.... Nieuwe weekly brawl is lekker chaotisch. Computer kies een hero voor je uit. Mag zelf niet kiezen.
Krijg je dus van die mensen die hun hero niet snappen enzo incl mezelf :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-06-2016 00:23 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Zou de Brawls niet te serieus nemen. LoL heeft ook vaak van die gekke gamemodes. Neem ze met een korreltje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Winnen geeft niet heel veel meer XP dan verliezen, dus voor nu vind ik het niet erg om te solo-queuen. Straks met competitive ga ik toch vaker Tweakers opzoeken. Je huidige stats tellen neem ik aan niet mee voor straks.

Wel schokkend, dat filmpje over easy headshots. Ergens snap ik het wel, want characters als Tracer zouden te moeilijk te headshotten zijn met 'normale' hitboxes. Maar verklaart wel het één en ander... zaken die ik normaalgesproken aan de tickrate zou wijten.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 08-06-2016 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zeror schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:23:
Pfffff.... Nieuwe weekly brawl is lekker chaotisch. Computer kies een hero voor je uit. Mag zelf niet kiezen.
Krijg je dus van die mensen die hun hero niet snappen enzo incl mezelf :P
Klinkt beter dan de vorige brawl :P Wat een chaos met al die Hanzo's en Genjy's :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:46
De TopicWarning heb ik gelezen en helaas hebben we voor de PS4 spelers geen TeamSpeak kanaal, dus vandaar toch kort dit bericht / uitnodiging.

We hebben wel al een groepje van 8 tweakers bij elkaar gevonden (van allerlei pluimage met betrekking tot skill niveau); dus mochten mensen op de PS4 interesse hebben in een "vaster" groepje stuur me dan even een PM. We spreken dan af via Whatsapp en gebruiken de groepchat functie van PSN.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Brawls dienen voor blizzard als een soort speeltuin waar ze dingen kunnen mee uittesten. Maar de eerste weken zijn het vooral wat gekke dingen vermoed ik.

Gisteren wel top avond gehad met Reinhardt. 2x player of the match. Earthshatter bouwt enorm traag op maar het is ook wel een baas van een cd als je hem goed gebruikt. Alleen damage doen met je hammer is nogal chaotisch omdat je meestal van 3th person view komt waar je goed overzicht hebt en dan switchted naar 1st person view en het moeilijker is om je tegenstanders te volgen. Gelukkig raak je best makkelijk iemand met die hamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Kronos1979 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:16:
De TopicWarning heb ik gelezen en helaas hebben we voor de PS4 spelers geen TeamSpeak kanaal, dus vandaar toch kort dit bericht / uitnodiging.
Op de consoles (en zeker op de PS4) heb je toch automatisch een voicechat kanaal met de party waarmee je aan het gamen bent? :? Ook is er geen onderscheid voor de kanalen op welk platform er gespeeld wordt (en ik denk, dat dat voor elke teamspeak server wel geldt). Dus ik zie eigenlijk geen reden om voor de consoles een apart kanaal te hebben, of ik begrijp je wellicht anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 22:56
Koeckie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:20:
Er is een discord kanaal beschikbaar wat actieve users kan gebruiken :)
Link: https://discord.gg/013Am07wRyMhoiaAj

In de OP staan ook gegevens voor een teamspeak server waar tweakers gebruik van maken!

En voel je vrij om mij toe te voegen om een groep(je) te maken: Makron#2566

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Planespotter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:52:
Tickrate is soms wel een issue ja. Merk het met name tegen Roadhog die mij 9/10x door een muur heen kan hooken.

Net helaas ook weer wat frustrerende pub games achter de rug. Onder andere Nepal waarbij we doodleuk 1 Widowmaker en 1 Torbjorn hadden bij de map Night Market en de map erna hadden we opeens 3 Junkrats, 1 soldier, 1 Reaper en mij als Zarya. Keihard met 2-0 verloren natuurlijk.

Schrale troost dat ik de PotG had als Lucio bij Night Market door 4 mensen de afgrond in te blazen :9
Ik vraag me overigens af hoe ze dat Play of the Game bepalen. Ik heb toch wel wat potjes gehad waar ik zeer bepalend was en imho gewoon de beste was. (Dat is lang niet altijd zo hoor) maar dan nog niet Play of the Game was. Gister nog een potje waarbij ik met 51% van al onze kills had. Ik had in mijn eentje dus meer kills dan al mijn andere teamgenoten samen. Daar komt ook nog bij dat toen de tegenstanders voorbij de laatste checkpoint waren ik pas ben geswitchte naar Pharah (Dus in feite >50% van de kills op ook nog eens de helft van de totale tijd). Nou zegt kills natuurlijk over het algemeen niet zo veel, maar we waren hier het verdedigende team. Ik was telkens in de buurt van het objective en de kills waren echt puur om het vijandige team daar weg te houden. Als ik niet naar Pharah was geswitcht hadden we nooit gewonnen.

Al kun je natuurlijk ook stellen dat we in eerste instantie verloren door mijn zwakke Winston skills (daar ben ik nog mee aan het oefenen). Hoe dan ook, ik had daar echt Play of the Game moeten zijn imho. Daarentegen ben ik ook wel eens Play of the Game geweest terwijl ik het echt niet goed vond gaan.

Gevoelsmatig heeft Play of the Game vooral te maken met het meest aantal doden binnen x seconde op een moment, oftewel de beste kill-streak,(het filmpje dat je ook op het einde ziet). Wat dan weer weinig zegt over je totale bijdrage mits het niet op een kritiek / bepalend moment was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Devata schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:53:
[...]

Ik vraag me overigens af hoe ze dat Play of the Game bepalen. Ik heb toch wel wat potjes gehad waar ik zeer bepalend was en imho gewoon de beste was. (Dat is lang niet altijd zo hoor) maar dan nog niet Play of the Game was. Gister nog een potje waarbij ik met 51% van al onze kills had. Ik had in mijn eentje dus meer kills dan al mijn andere teamgenoten samen. Daar komt ook nog bij dat toen de tegenstanders voorbij de laatste checkpoint waren ik pas ben geswitchte naar Pharah (Dus in feite >50% van de kills op ook nog eens de helft van de totale tijd). Nou zegt kills natuurlijk over het algemeen niet zo veel, maar we waren hier het verdedigende team. Ik was telkens in de buurt van het objective en de kills waren echt puur om het vijandige team daar weg te houden. Als ik niet naar Pharah was geswitcht hadden we nooit gewonnen.

Al kun je natuurlijk ook stellen dat we in eerste instantie verloren door mijn zwakke Winston skills (daar ben ik nog mee aan het oefenen). Hoe dan ook, ik had daar echt Play of the Game moeten zijn imho. Daarentegen ben ik ook wel eens Play of the Game geweest terwijl ik het echt niet goed vond gaan.

Gevoelsmatig heeft Play of the Game vooral te maken met het meest aantal doden binnen x seconde op een moment, oftewel de beste kill-streak,(het filmpje dat je ook op het einde ziet). Wat dan weer weinig zegt over je totale bijdrage mits het niet op een kritiek / bepalend moment was.
Merk inderdaad zelf ook dat Play of the Game vaak te maken heeft met de aantal kills per seconde. Alhoewel ik gisteren 2 kills had met mijn ulti en de objective vrij maakte zodat wij konden overnemen en Play of the Game werd :+

Verder als je zo goed was dan kom je in het volgende scherm terecht met je meeste kills of objective time en dan kunnen mensen op je stemmen! Zou Play of the Game voor nu gewoon niet zo serieus nemen, blizzard is ermee bezig }:O

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Devata schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:53:

Leuk, 51% kill participation maar deze game gaat met name over teamplay, een hoge kill participation is leuk, maar zegt dus totaal niet over een bepaald (kort) moment gedurende de game, waar jij op doelt gaat namelijk over het gehele potje.

De Play of the Game is een bepaald moment van dat afgelopen potje, niet de man of the match of zo. ;) Volgens mij zijn er ook reeds filmpjes (YouTube) geplaatst in het topic die het een en ander uitleggen over Play of the Game en de keuzes welke het wel wordt en welke niet.

Kort door de bocht is de Play of the Game een moment in de game waarop bijvoorbeeld een game changing gebeurtenis is geweest, of dingen die gewoon opvallen, omdat een Hero een bepaalde onverwachte actie heeft gedaan, bijvoorbeeld een McRee gekilled die net bezig was met zijn ultimate en daarmee meerdere teammates een dood bespaard heeft. Het kijkt dus niet naar (persoonlijke) prestaties, zoals kill participation. Zie ook YouTube: Overwatch: Play of the Game - Explained!.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2016 09:55 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.