CH40S schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:21:
[...]
Probleem is alleen, dat men vooral voor zichzelf kiest en Mercy daardoor vooral op zichzelf aangewezen is, als het op verdedigen aankomt. De proppenschieter van Mercy kan op zich wel wat damage, maar is niet in verhouding met alle andere classes.[/quote]
TF2 quote: "Het is altijd de schuld van de medic"
Als ik als mercy steeds alleen kom te staan, dan switch ik naar lucio.
Probeer altijd met iemand samen te spelen via Teamspeak.
Iemand moet zich "opofferen" als een beschermer voor de mercy.( In TF2 noemen we dit Pocket soldier)
X-Kiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:21:
Vergeleken bij de Medic van TF2, is Mercy fijner om mee te spelen.
Die mogelijkheid om bijna continu achter je teamgenoten aan te vliegen zorgt er voor dat ik vaak niet langer dan 10sec op 1 plek sta. Te lang op 1 plek staan staat garant voor een Reaper of Tracer achter je...en dan ben je vaak te laat. Eigenlijk zoals de Spy in TF2...my natural enemy.
Vraagje: hoe lastig is het normaal om een medaille te winnen? Ik heb volgens mij nog maar 1x een zilveren gehad - de rest is altijd goud (most healing done). Klinkt mij wat te makkelijk..maargoed.
ik mis alleen Uber en overheal bij Mercy.
Goede medaillie krijg je, wanneer jij het "beste" het gepresteerd van je eigen team.
Lucio,Zenyatta,Mercy,Roadhog,Soldier:76, Reaper kunnen healpunten krijgen.
CH40S schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:36:
Ik vind Widowmaker goed eigenlijk. Die bullit doet pas zoveel damage, als hij 100% charged is. Wil je dus constant zoveel damage doen, moet je steeds wel eerst opladen, wat toch het tempo van de kogels er tussenuit haalt. Dat is echt beter geregeld dan de snipers in BF4.
Heb jij ooit TF2 gespeeld ?
De sniper daar heeft ook een charge.
een snelle headshot is 150 damage.
maar 100% charge duurt volgens mij 4 seconde en dus is de kans groot dat je hem zo neerhaalt.